Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Jerzyt akarja nyertesnek az RTL Klub?

2011. május 06. 11:30 sixx 194 komment

Két nap múlva véget ér a VV4, hétfőtől az este hétórás sávban nem Tóth Gabi slágernek szánt dalától kapunk idegbajt, hanem az Alekosznak rittyentett másiktól, még az a szerencse, hogy az önjelölt szexterminátornak gründolt műsor nem hat hónapon át tart majd, mert azt sem Alekosz, sem a nézők nem bírnák idegekkel, bár az előbbiben nem vagyok annyira biztos. A döntőbe három totálisan eltérő karakterű játékos jutott, közülük kettő az első perctől kezdve apait-anyait beleadva vitte a hátán a műsort, a harmadik meg csak elvolt négy és fél hónapon át, és annak köszönheti a döntőbeli helyét, hogy a nézőknek a tökük tele lett VV Béci önelégült fejével.

Az RTL Klubnak állítólag tökmindegy ki nyer, amit persze senki nem vesz be. Ha így lenne, nem kezdtek volna ezen a héten egész pályás letámadásba Éva ellen, és Jerzy mellett kiállva, Alekoszt meg nagy ívben leszarva. A görögmagyarnak ott a saját műsora, amire persze rá fog bólintani, hiszen pár héten keresztül itatják, etetik és pináztatják is majd, sőt, ezért a melóért fizetést is fog kapni, így botorság lenne azt gondolni, hogy majd élőben mond nemet az ajánlatra.

A másik két versenyző közül VV Éva tűnik az erősebbnek, eddig négy ellenfelét gyűrte le, és azzal, hogy végig magát adja, szimpatikus a nézőknek, mert nem egy felvett szerepet játszik, mint Olivér vagy Gigi tette, hanem a maga kendőzetlen valóságában mutatja meg személyisége legsötétebb bugyrait is. VV Jerzy a síkhülye testépítőből lett szerethető udvari bolond, majd magabiztos fiatalember, akinek mára két értelmes mondat összefűzése sem okoz már problémát. Mellette a személyiségfejlődés, az akarat diadala meg hasonló lózungok dönthetnek, plusz az ilyen, a nézők lelkére és igazságérzetére spendírozó műsorok egyik legerősebb motívuma: hadd kapjon még egy lehetőséget a nép szegény sorsú, egyszerű gyermeke, szar gyerekkora volt, na.

Ahhoz képest, hogy az adó leszarja, ki üvölti majd a tavaszi éjszakába örömét vasárnap éjjel, a velük szerződésben levő bulvárlapokat és saját reggeli műsorukat felhasználva pöpec kis médiakampány folyik VV Éva ellen. A ma reggel az RTL stúdiójába behívott egykori villalakók (Laci, Szandika, Anikó és Gigi) Jerzy-t hozták ki végső győztesnek 3-1 arányban, de ez még nem is annyira durva - sokkal inkább feltűnő az az ekézés, és elfogulatlannak vagy kiegyensúlyozottnak korántsem nevezhető kampány, amit a Blikk és a Bors hasábjain folytatnak Éva ellen.

Elég csak a mai címlapokat összevetni: Megverik Évát, ha kijön a villából, írja a Blikk egy jól időzített cikkben, amiben a játékos lejáratásához a szokásos toposzok (nagyszájú, alkohlista) mellé a kvázi lekurvázás is befért, Éva pénzes pasikra hajtott, borzasztó egy ember. A Bors ezzel szemben egy könnyfakasztó történettel támogatja Jerzyt, Megerőszakolták a villa szépfiújának nővérét, harsogja a lap, de nem csak ő esett áldozatul beteges lelkületű felnőtteknek, hanem Jerzy is, akit molesztáltak gyermekkorában.

Gyomor kérdése az egész, persze, ha a csatorna érdekei úgy kívánnák, akkor Éváról ma egy pap nyilatkozott volna könnyes szemekkel, Jerzyről pedig valami félmeztelen melegpornós, és az erőszak elő sem került volna, még csak lábjegyzetben sem, nem úgy, mint mondjuk szerdán, amikor a gyermekét kínzó, alkoholista anya motívuma először került elő a Bors asztalfiókjából.

Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy mindez elég lesz-e a közvélemény befolyásolására, és milyen forgatókönyv érvényesül majd a döntőben, tényleg nem szavaznak majd az emberek Alekoszra, mert neki már egyenesbe került az élete, és valóban Jerzy mellett állnak ki, mert olyan helyes gyerek. A manipuláció azonban működik, erről Szíj Melinda tudna mesélni, ha akarna.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Königin 2011.05.06. 11:44:22

Eddig meg mindenki mást járattak le a lapok, akikkel Éva ment párbajozni, úgyhogy ideje már, hogy ő is sorra kerüljön.
A Blikk csak úgy moderálta az Évikét negatívan értékelő hozzászólásokat a párbajok előtt, még akkor is, ha semmi trágár nem volt benne, elég volt egy negatív vélemény, 3 napra még ki is tiltottak...

Königin 2011.05.06. 11:45:04

Miért nem lehet hozzászólni???

groove 2011.05.06. 11:45:49

"Megverik Évát, ha kijön a villából" - Evvel valójában azt akarják sugallni hogy Éva ki se jöjjön a Villából és jelentkezzen az Alekosz feleséget keres c. műsorba :)))

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2011.05.06. 11:49:54

Azt nem értem, hogy a zemberek miért nem rakják ezt össze maguktól?
Anyám tavaly a Megasztár és az X-faktor nézettségi csatája idején, boldogan mesélte, hogy Friderikusz a kedvünkért átrakatta péntekre a Megát. És nem hitte le, mikor elmagyaráztam neki, hogy mi is van... :D

1bambi 2011.05.06. 11:50:03

A múlt heti Anikó-Éva párbaj előtt viszont Éváról jelent meg, hogy ha Éva nem nyer, akkor elvesztik a szülei a házat, szegény Éva, stb., Anikóról ellenben az jelent meg, hogy "Két pasi között őrlődik", holott erről egyáltalán szó sem volt. Ennyit a korrektséghez.

digitime 2011.05.06. 11:52:02

Eddig a vv4-ben mutatja az rtl a leggusztustalanabbul, legátlátszóbban, hogy mennyire manipuláltak a szavazgatós műsoraik. És szerintem még a beérkezett szavazatok sem sokat számítanak, simán megoldják okosba, ha nem az ő favorizáltjuk áll nyerőre.

jococartman 2011.05.06. 11:57:12

hülyeségeket ír a szerző.
évát 2x nyomta vissza csalással a retektévé, mert alekosz összeomlott volna. évát is várja egy állás a tévénél, mert fossa a szót. hogy alkesz sosetosz meg nem tudna a műsoráról, azt nem hiszi el senki.

d02 2011.05.06. 11:57:55

Kb 3X néztem bele ebbe a műsorba amióta elkezdődött, de mindegyikből az derült ki hogy Éva egy alkoholista, depressziós, állandóan cigarettázó hülye luvnya! fujjj, az ilyen nő egy tiszta rémálom! nem tudom hogy tudhatott eddig bennmaradni. Alig várom hogy vége legyen a Show-nak, jó lenne ha a jövőbenn mellőznék az ilyen igénytelen műsorokat!

Schumacher Gewinn! 2011.05.06. 11:58:45

Én saját részről amikor néztem a műsort Alekoszon szórakoztam a legjobbakat, s mivel ez egy "szórakoztató műsor", ezért nálam Ő az aki abszolút megérdemli a nyereményt. Ez az én véleményem.... UFF ÉN BESZÉLTEM! :D

groove 2011.05.06. 12:00:28

@Schumacher Gewinn!:
de azért vágod hogy nem százas a fickó

DonZsolt 2011.05.06. 12:04:10

Hogy beleélitek magatokat, amikor az egész csak meg van rendezve... =D bulvárhírekkel mindennel együtt

rega 2011.05.06. 12:05:10

Hm..nincs miről beszélni..ha nem egyértelmű CSALÁS lesz a szavazás..nem tudom elképzelni..hogy ne Alekosz nyerne..
nekem is feltűnt..hogy szinte eltűnt az összefoglalokból..max..mint szerencsétlen, alkoholista"szex cyborg"..illetve egy lúzert akarnak ránk erőltetni..akiről harsogja az eszex Erzsi..hogy neki mindegy milyen csajnál próbálkozik..Éváról nem is beszélve..aki tényleg elmeorvosi eset...

Hirtelen már nem hívják Olivért a háttérbeszélgetésekre..hogy Alekosz mellett szóljon..mellette mostanában csak rágógumi Zs szól..hogy ellene esett ki..és milyen jó lenne..ha egy nyertes miatt veszített volna...bruhahahah

..még a vv3-as széria lakói is..elájultak Erzsitől..hogy milyen kedves, tisztelettudó, nyálgép..és milyen jól főz(hiszen szakács)..és milyen jól táncol(hiszen sztriptíz táncos)

Ne már..egy meleg pornós nyerjen..ÉBRESZTŐ!!!!!

2011.05.06. 12:09:17

Létezik, hogy a gyökér görög nem tud arról, hogy az arcával-nevével-mindenével reklámoznak egy köré épülő műsort, aminek lehet, hogy már a kasztingja is megvolt? Nem nagyon tudom elhinni. Mert mégis mi van, ha nem akarja – feltéve, de nem megengedve.

kovácspéterke 2011.05.06. 12:11:07

Én azt nem értem, h mi a fenének kellene vkinek odabent produkálnia magát. Ha vki visszafogottabb, akkor az van. Nem értem ezt a hátán viszi a műsort érvet.

smidgen 2011.05.06. 12:11:13

@d02: akkor minek szólsz ehhez hozzá egyáltalán?

para_noir 2011.05.06. 12:12:15

Hát a három benmaradt emberből nekem Jerzy az egyetlen, akit kvázi szimpatikus, úgyhogy ha már hármuk közül kell valakinek megnyerni, akkor ő legyen. A másik kettő csupán korlátozottan humoros (nem maguktól, csak nézve) véglény, úgyhogy lapátra velük. Ha Éva nyeri, annak rossz üzenete lesz, ezt nem hinném, hogy vállalja a csatorna.

spontan · http://erdekessegek.info 2011.05.06. 12:15:37

Angolul tudók így megnézhetnek egy érdekes videós szösszenetet Charlie Brooker-től arról, hogy a reality szerkesztői gyakorlatilag teszőleges sztorit össze tudnak állítani a felvett anyagokból, olyat is, aminek nincs semmi köze a valóságban történtekhez:

www.youtube.com/watch?v=BBwepkVurCI&feature=related

fran7 2011.05.06. 12:15:59

@Bruti: Bizonyos értelemben nekik jó, mert ők még nem keresnek minden mögött összeesküvést. A múltkor az egyik leghíresebb, legjobb hegedűs állt ki zenélni az utcára és alig állt meg valaki, hogy hallgassa. A koncertjeire meg arányárban vannak a belépők. Mi már azt se hisszük el, amit látunk, ez se jobb, ha belegondolsz.

lac64 2011.05.06. 12:16:07

Kb. ugyanígy szedték ízekre Gigit az Éva-Gigi párbaj előtt, illetve az Anikó-Éva párbaj alatti kisfilmek erősen Évának kedveztek. Az Rtl nyert két párbajt Évának, akkor most miről beszélünk?

megint 2011.05.06. 12:20:48

Szerintem éva pont az rtl-nek köszönheti , hogy bent van még, már rég kiesett volna. Alekosz fog nyerni, hiszen kell a szenzáció az új műsorához.

fran7 2011.05.06. 12:25:25

@Spamet nem küldünk rá: Képzeld már el a két lehetőséget: 1. Kapsz még egy hónapra 10 millát és teljes kosztot, kvártélyt. vagy 2. Visszamehetsz Érdre anyádékhoz és lehetsz biztonsági őr a CBA-ba. Nem olyan nehéz kitalálni, mit fog választani. Akkor lenne benne emberi, ha nem választaná ezt. De ha véletlenül nemet mondana Alek, akkor hoznák a szerződést, ahol megtalálná a kötelezettségi passzust.

para_noir 2011.05.06. 12:30:15

@fran7: 1. kapsz még egy hónapra 10 millát és teljes kosztot, kvártély éééés még előmelegített, idomított sunákokat is! Mondjuk felállni nem képes pöcörővel kínos lesz.

2011.05.06. 12:30:29

@fran7: figyelj, én ezt értem, de nem erről írtam. Azért arról, amit írsz: olyan szerződés nincsen, amiben az van le- meg aláírva, hogy mindent el KELL vállalni. Ez az egyik. Azt nehéz elhinni, hogy a tökömöccse nem tud arról, hogy műsor várja oda(ide)kinn.

gastro, missing in action 2011.05.06. 12:32:47

sixx
sok mindenben egyetértek veled, de, nem szabad elfelejteni, hogy Béci önelégült feje, azért volt önelégült, mert az RTL így akarta beállitani.
Évát egyszerűen NEM lehet sajnálni, akkora egy proletár az a nő és olyan romlott a lelke, hogy akár azt is kihozhatják hirtelen, hogy az egész családja halálos beteg, remélem az sem hatna meg senkit.
Jerzsi melegpornós dolgai is futottak sokáig, volt újságban Gyagyástódizás rendesen, meg minden. Igazából leszarom már ki nyeri, a 3 közül, egy a lényeg, hogy Éva ne nyerje meg...
Anikó érdemelte volna meg (najó az Alekosz hype miatt Alekosz is - biztos tud valamit, ha ennyien kedvelik), de őt megfosztották tőle. Remélem befut legalább, Lilut simán leválthatná, annyi potenciált látok benne is, bár nehéz dolga lesz: Lilut nyomják nagyon....sajnos.

Egyébként írhatnál egy véleményt (szívesen olvasnám te hogy látod) valamikor a VV hoppmesterek "pártatlan" műsorvezetéséről is, mert egészen undorítóan részrehajlóan irányitották a közönséget a véleményeikkel. Ilyenre korábban (visszasírjuk még Stohlt ugye..) nem nagyon volt példa azt hiszem...

vault_dweller 2011.05.06. 12:43:23

@Spamet nem küldünk rá: nem tudom, mi szerepel pontosan a szerződésében, de nyilván vannak eszközök, amivel hatni lehet a srácra, ha esetleg nem akarná :)
nem számít, hogy tud-e róla, nincs választása, akkor meg minek tömjék a fejét ezekkel az izgi hírekkel, még a végén erről szólna a VV utolsó pár napja bent a házban is..

fran7 2011.05.06. 12:43:46

@Spamet nem küldünk rá: Ez olyan, hogy még akár az is lehet, hogy nem tud róla. Vagy ha tud is, nem érzi realitásnak. Mert pl Gjon hiába forgatta le az egész műsorát, még most se lehet biztos abban, hogy valaha adásban lesz. A tv-ben az biztos, ami lement. Szerintem sejti, hogy valami készül, de nem biztos benne. Mert elég elképzelhetetlen, ha belegondolsz. De mi ezt soha nem fogjuk kétséget kizáróan megtudni.

csoko20 2011.05.06. 12:43:51

Ha az icipici Alekinnyó nyerné, akkor tuti nem bohóckodna a párkereső show-val.
Ha Éva nyerné, akkor tuti nem kapna idegösszeomlást--->teljesen érdektelen lenne utána.
Így marad az Erzsi...

vatamadafaka 2011.05.06. 12:44:09

Nagyon jó cikk, de azért ezt a nyúlgyereket ne nevezzük testépítőnek. :-))) Attól nagyon messze van.

kamarti 2011.05.06. 12:44:36

sztem Évát nem az rtl, hanem a fekete özvegy (vv anikó)intézte el, amikor a vesztes párbaj után tőle búcsúzott, hogy aszongya "nyerjen végre egy láy is" - és tudjuk, hogy jártak azok, akiket ő megszeretett... mindet kihúzták alóla...

egyébként elég érdekes ez az Éva-ellenesség, főleg, ha onnan nézem, hogy Jerzynek (aki egyébként tényleg egy szerethető figura) minden megvan bocsátva a sanyarú gyerekkor miatt, Éván meg mindenki fel van háborodva (az külön mókás, hogy ebben az országban épp a piálásán cöcögnek a legtöbben), hogy ilyen meg olyan. Pedig nem hinném, hogy ő ilyennek született, nyilván meggyötörte őt is az élet. Lehet, hogy nem éheztették, mint Jerzyt, de a lelki terror még rombolóbb tud lenni, mint a fizikai bántalmazás. Persze, az ember ne köpködjön, de annak a nőnek nulla az önbecsülése, viszont 1000%-on van megfelelni akarásban - így elég nehéz.

Nevem Earl 2011.05.06. 12:47:36

Igazságod vagyon, sixx. Amióta olvasom a blogot, kezdek rájönni, hogy nem csak az ellenőrizhetetlen sms-szavazásokkal tudnak manipulálni, hanem a bulvárral is. Cirkuszt a népnek.

foxglove (törölt) 2011.05.06. 12:48:36

@gastro, missing in action: +1
A lámával szimpatizálók meg gyűjtsenek inkább a hosszú távú pszichiátriai kezeltetésére, mindenki jobban járna.

2011.05.06. 12:51:17

@vault_dweller: jól szájbaverik, vagy vízbefojtásos módszerrel rábeszélik.

Kassian 2011.05.06. 12:51:46

Érdekes, tegnap este a műsor megtekintése után pont a cikkhez hasonló gondolatok jutottak az eszembe...bár én továbbra is Alekoszt hoznám ki győztesnek, hiszen a műsor ÖSSZES értékelhető és valóban szórakoztató mozzanata javarészt az ő nevéhez kapcsolható. Bár nála szerintem is bejátszik majd a magyaros "jóindulat", hogy asszondja' úgyis kap a köcsög egy saját műsort, azzal majd jól bekeres meg befut. Ami akár igaz is lehet, ha Alekosznak van egy légyfasznyi kis esze.

Jerzy egyébiránt hármójuk közül az, aki egyáltalán nem érdemli meg a nyereményt, viszont itt belép a legkisebb királyfi faktor. Csóró a gyerek, csóró a családja, na, had vigye a lóvét...

vault_dweller 2011.05.06. 12:53:27

@Spamet nem küldünk rá: simán, bár jó ügyvédekkel ezeknél durvábbakat is meg lehet tenni :D

Kassian 2011.05.06. 12:55:29

@kamarti: "Jerzynek (aki egyébként tényleg egy szerethető figura) minden megvan bocsátva a sanyarú gyerekkor miatt"

Az elmúlt kb. 4 hónapban szerintem egyáltalán nem volt szerethető figura, köszönhetően a Rácz testvérekkel ápolt kapcsolatának. Alapvetően az volt a mákja, hogy a neki beígért párbajok közül egy sem jött létre, mert mindenki rangon alulinak tartotta a vele való párbajt. Egyébiránt már réges-régen kint figyelne a többiekkel együtt.

fran7 2011.05.06. 12:56:08

@Nevem Earl: Én erre akkor jöttem rá, mikor a 2000-es évek elején a Blikk a politikusok hajviseletét elemezve a legpozitívabbnak Kovács Lászlóét nevezte, talán modernnek és politikushoz méltónak. A média így felügyeli a politikát.

gyurkabácsi 2011.05.06. 12:58:36

cirkusz, kenyér nélkül....

tölgyes 2011.05.06. 13:00:10

Ez az egész egy nagy átverés és manipuláció.. Alekosz állítólag nem tud arról, hogy milyen módon fog feleséget keresni.. de ha nem tudja, akkor hogyan meri azt bárki reklámozni.. Ott már aláírt szerződésnek kell lenni a háttérben.

Az egész játék aróüól szól, hogy minél többen telefonáljanak, mert akkor és attól nő igazán a bevétel. Én nem sokszor csak a háttérből hallottam, hogy folyamatosan ment a manipuláció az Éva mellett. Mindig az ő nevét mondták előre, a legdurvább agresszív megnyilatkozásait sem állították le, miközben a másiknak fele annyiért beszóltak.. eltűrték hogy belebeszéljen a másik idejébe..Ha volna is valami elfogadható a nőben..:( az is elég szörnyű, ahogy a viszonylag fiatal Al.. úgy jár kel, úgy tolja a hasát.. Na jó az egész nem volna szóra se érdemes, ha nem egy rossz és kártékony mintát közvetítene... Miközben értékeink bemutatására se idő, se pénz.

kamarti 2011.05.06. 13:00:46

@Kassian: persze, ez igaz, én is azt hiszem, hogy neki inkább ártott a nagy, igaz szerelem, meg az úgymond sógorság, mint használt (mármint a megítélésének, viszont a bent maradását segítette, mert a többséghez tartozott, ahogy Anikó is ugyanezért is nem párbajozott korábban), de épp ezért olyan látványos a változás, amin átment

dean23 2011.05.06. 13:01:38

Ha Jerzy nyeri akkor ismét felmerülhet a gyanú, hogy nem véletlen tolta be az RTL a vesztes beszavazóshowját követően!

zsolyo 2011.05.06. 13:12:16

Végre egy olyan cikk, amelyik reálisan látja a történéseket.
Gusztustalan, hogy a nyereményért Jerzy nővére még azt is bevállalja, hogy megerőszakolták. Hihetetlen. Normális?
Egyébként Éva saját szereplése miatt tart ott, ahol van. Alekosznak vége lett volna, ha nincs mellette egy olyan partner, aki vevő a stílusára. Én Évának szorítok, megszenvedett érte.

2011.05.06. 13:13:19

@tölgyes: hallottad, hogy folyamatosan ment a manipuláció. hallottad. biztos csak egy ismerősöd szomszédjának a másodunokatestvére nézi.

balga_alga 2011.05.06. 13:14:30

Jezsire amúgy is a filmipar vár:

www.kephost.com/images4/2011/5/3/le2rjpfyum50od6zufs0.jpg

Amúgy Kolosi szárnyai alatt van Jezsi, már a furcsa beszavazásakor lehetett itt vmit sejteni, h minek is kellett ezt most betólni?!

walya 2011.05.06. 13:17:06

Mintha ha Alkeszkosz nem tudna a műsoráról... Tegnap nem kicsit szólta el magát. Félre tette az óvszereket 12 nőnek...

csoko20 2011.05.06. 13:19:14

@balga_alga: Kolos, Jerzsy és betolni egy mondatban, hát rossz az aki rosszra gondol:)))

Ejoy 2011.05.06. 13:22:47

Kimaradt még a beköltöző ágica fél műsoridőt kitöltő ömlengése dzserziről. Ami természetesen spontán, és nem előre megírt. Mindenesetre ma már dzserzi tulajdonképpen egy géniusz férfiistenné avanzsált a pár nap alatt...

lutria 2011.05.06. 13:23:47

@fran7: Úgy emlékszem Alekosz valami szálloda hátsó kijáratát őrzi már évek óta,gondolom nem véletlenül dugták el oda őt,ott nem látják a szállóvendégek.:)

Koholmány 2011.05.06. 13:26:58

Nem tudom emlékeztek -e arra, hogy amikor Jerzy bekerült, milyen sztorik jöttek elő?
A lényeg az volt, hogy Jerzy-n a fél rtl klub férfi tagjai már végig mentek és tuti ő fogja megnyerni, mert meg fogják vele nyeretni.

csicserierika 2011.05.06. 13:27:09

Alekosz vitte a hátán a műsor nagy részét, nem hiába épít most is rá a retek.
Ezt a háttérbe való szorítást nem érdemli meg, amit az elmúlt héten csinál vele a csatorna.
Ha nem nyeri meg, remélem lesz benne annyi tartás, hogy beint a szerkesztőknek az új műsorra.
Van annyira makacs, hogy kinézem belőle.
Akkor sem lesz elveszett ember, majd boldogul másként. Ő az egyedüli az utóbbi négy játékos közül, aki nem remeg a pénzért.

[medi@slag] 2011.05.06. 13:29:29

Továbbra is nagyon megmosolyogtató, ahogyan sokan véresen komolyan veszik a ValóVilág4 című televíziós műsort. Ugyanis ez az. Egy szórakoztató műsor, nem több.

Szavazás, meg párbaj? A legjobban azon röhögök amikor valaki leírja, hogy biztosan az RTL dolgozói szavaznak Évára, vagy Jánosra, stb. :DD Édesistenem, jártatok ti valaha televízió közelében? Hát látta valaki valaha hogy ezek a szavazatok valahol számlálódnak? Látta valaki hogy közjegyző hitelesíti? Egy feliratozógép kianimál két százalékot, oszt ennyi. Olyan számot írnak bele, amilyet akarnak.

És akkor most forduljatok az Alkotmánybírósághoz, esetleg az ENSZ BT-hez.

:-)

2011.05.06. 13:33:36

A legújabb, hogy jó pár VV4-játékos kap melót a görögprimkó műsorában a VV-főszerk. szerint. És a görögprimkó még mindig nem tud róla. Nemafasztnem.

yoh 2011.05.06. 13:35:10

Jerzy csalással került be a villába. Nagyon levágos ez, az RTL embere.

3angel 2011.05.06. 13:36:54

Úristen, hogy lehetne ezt a nőt? még jobban lejáratni annál amit ő csinál magával?

dpalmer 2011.05.06. 13:40:52

A bunkó, tirpák, tenyeres-talpas, érzéketlen, ostoba, agyatlan ribanc igencsak szimpatikus lehet e poszt írójának....

(Igen, megértettem, miről szól a poszt. Nem, nem olvasom el még egyszer. TuskóÉva és FogyatékosAlekosz szórakoztató karakterek, igen.)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.05.06. 13:43:10

A népakaratnak, vagy inkább a népi lelkiismeretnek megfelelően fog eldőlni a dolog, Jerzy nyeri.

Éva utolsó két párbaja rettenetesen csúnyán lett manipulálva, az RTL Klub meg csak addig tart rá igény, amíg a műsor megy, mert egyszerűen vállalhatatlan ez a nő, még a celebséghez is. Ezt jól példázzák a villabéli feladatok, melyekre magasról szart, inkább elment cigizni és "önmagát adni". Márpedig a celebség sem arról szól, hogy én "önmagam vagyok", aztán az újságírók csak térülnek-fordulnak a küszöbön. Azért bizony azt a fikarcnyit is meg kell tenni.

Így vennék elejét, hogy Éva az RTL székház előtt fetrengjen feltűnési viszketegségében, miután elfogyott a nyereménye két hét után.

Az Alekoszra való szavazástól pedig pont azzal térítik el az embereke,t hogy promózzák a műsorát agyba-főbe, pláne mióta kijött, hogy valami tízmilliót kapna érte. Egy ilyen emberre tényleg felesleges szavazni.

Jerzyről meg építgetik a "sanyarú gyerek" imidzset. Mondjuk, ha hármójuk közül valamelyiknek adnom kellene a pénzt, én is neki adnám.

sandokan 2011.05.06. 13:46:02

Érdekes lesz, ha Alekosz végül nem nyeri meg a játékot, mert abban a csatornán kívül, akkor a "haverjának" is jelentős szerepe lesz. Ez az új műsor ötlet nem tudom kinek a fejéből pattant ki, de itt a célegyenesben biztos, hogy csak viszi a szavazatokat.

A görög cyborg abszolút megérdemli, ezért a fél évért, csak remélni tudom, hogy a májusi rekord hideg ellenére sem kapcsolják vissza az rtl-es radiátorokat. Hiszen tudjuk korábbról, hogy a színtelen, szagtalan emberkékre buknak odafent, de erzsike megajándékozása, azért erős lenne, még hozzájuk képest is. Vajon az önelégült mosoly, ami már két hete az arcán van, csak az egyszerűségével magyarázható vagy már tudja, amit mi még csak sejtünk?

Shirley1 2011.05.06. 13:46:25

Egyik este a Fókuszban,röviden ugyan,de mutatták,hogy civilek figyelik és ellenőrzik a szavazás tisztaságát.
Ott ültek egy szobában.
Aztán,hogy az a szoba az RTL-klubban volt-e,vagy egészen máshol,ki tudja...

yoh 2011.05.06. 13:46:35

Márpedig Jerzy qrvra nem érdemli meg a nyereményt. Ne azért adják már oda valakinek mert sanyarú gyerekkora volt. Akkor adják oda előre a díjat, mert így nincs értelme a bent töltött 6 hónapnak. Úgy érzem hülyére vagyunk véve nézők. Egy színjáték az egész.

kamarti 2011.05.06. 13:48:19

hát, van direkt ellenmarketing is:
"A főszerkesztő szerint ha Alekosz veszít a VV4 fináléjában, akkor sokkal nagyobb az esélye, hogy elfogadja az új realityt, jobban lehet majd motiválni. "Ő amúgy már most nyertes, mert tudomásom szerint szeptember közepéig be van táblázva haknikkal, annyi megkeresés volt már, hogy őszig megkeresheti, amit vasárnap esetleg nem nyer meg. Inkább az a kérdés, ha megnyeri a VV4-et, lehet-e őt huszonnégy óra alatt olyan mentális állapotba hozni, hogy beleugorjon egy olyan műsorba, ahol ő abszolút főszereplő, ahol rendszeresen döntenie kell, ahol álladóan showman-kednie kell. Vajon hogyan birkózik meg azzal, hogy sztár lett, hogy gyökeresen megváltozott az élete: tud-e olyan önkontrollt tartani, ami egy szórakoztató show-hoz kell?" - tette fel a kérdést."
tehát ha az Alekosz rajongók biztosan szeretnék továbbra is képernyőn látni kedvencüket, ne ő nyerjen. (mondjuk 50 milliót nem tudom, hogy kereshetne haknikkal őszig, de biztos jobban számolnak, mint én)

apolka11 2011.05.06. 13:51:02

Ezt az "önmagam adom" dumát Éva annyiszor ellőtte, hogy már sixx is ezzel jön, na ne már.
Éva semmiféle önkontrollal nem rendelkezik, ráadásul alattomos és rosszindulatú, neki aztán nem kell külön lejáratókampány, nagyon jól megcsinálta saját magának.

Shirley1 2011.05.06. 13:56:28

Lehet,hogy az a barom Olivér ezzel a műsorral lőtte ki Alekosz alól a főnyereményt.

Ugyanis,ha nem siet annyira,később is meg lehetett volna hirdetni.

VV Anikó anno,szintén csinált egy hasonló műsort,de az nem lett előre beharangozva.

Minek ez a nagy sietség?

Vasárnap fejeződik be a VV és kedden már indul az új műsor???

Noooormálisak?

sandokan 2011.05.06. 13:57:50

@Gee Halen: Kiscsillag, itt mások a színek, ez nem a vasalódeszkás hogy volt vv részleg. Ide férfiak is írogatnak, akiknek nem elég, ha valaki előveszi a szerencsétlen sorsú kártyáját.

Áruld már el, milyen értéket képes felmutatni ez a okos, szórakoztató, szent gyerek? Mi az, amiért megérdemli erzsikéd a nyereményt? Azon kívül persze.

Kotkodus 2011.05.06. 14:00:14

abból kiindulva, hogy mennyi 49-51% (több ilyen arányú szavazás NAGYON valószínűtlen)arányú szavazás volt eddig, szerintem az rtl csak saját magának ágyazik meg...

konkrétan azt hazudnak a szavazatokról amit akarnak, a közjegyző pedig hitelesíti azt amit a képernyőn lát...

megcsinálta ezt a tv2 szíj melindával és az rtl az egérfogú norbival... mindketten közönségkedvencként estek ki - véletlenül - a döntő előtt...

megértem őket is: nem illett az imidzs a döntőhöz és nem akartak ezekbe a figurákba még több pénzt fektetni... a népnek pedig meg kell adni azt az érzést, hogy ők döntenek (és nem utolsó sorban jól jön az a pénz is amit a naív ügyfelek - értelmetlenül - sms-re költenek).

a mostani kedvencem hajdú pí, akiről sok mindent elhiszek, de azt, hogy kiemelkedően sok szavazatot kapna (mástól, mint saját magától) azt nem...

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.05.06. 14:01:19

@sandokan: Szupernovám! Akkor mondd, melyik rátermett FÉRFI az (beleértve Évát is) amelyik "megérdemelné" a lóvét?

Segítek:
a. ÉVAAAAA!!!!
b. ALEKINNYÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!

joskavista 2011.05.06. 14:02:40

Alkesz népszerűsége túlnőtt a műsoron, ezért elgáncsolták és elsüllyesztik a saját műsorával. De majd olivérnek megköszönheti...Ha nem rögtön a vv utáni napra időzítik az új műsort, talán nem lett volna ennyire egyértelmű. Ha pedig későbbre, a kutyát sem érdekelné. Ha a VV 170 napja alatt nyújtott teljesítményt kellene értékelnem, nálam Alkesz a tuti nyerő. Olyan, amilyen. Átlagos, vagy átlag alatti? A többiek is. Erzsi pedig a nagy szerelemben elfelejtett 'önmaga' lenni. Hát, ha minden olyan hölgy, akit már dobtak ezzel a nemakarokkomolykapcsolatot-megkelltalálnommagam dumával, jobban átgondolja, hogy hová szavazzon, asszem Erzsi lenne az utolsó helyen.

Shirley1 2011.05.06. 14:04:52

@Kotkodus: én is arra tippelek,hogy Hajdú Péter magára szavaztat,mert hogy más élő embernek nem tetszhet,amit csinál,az tuti.
Sorra esnek ki a jobbak,ők meg közönségszavazáskor előreugranak???!!!
(Legutóbb Zoltán Erika is borzasztó volt mellette!)

apolka11 2011.05.06. 14:06:19

@sandokan: Bár nem engem kérdeztél, de

Milyen értékeket mutat fel szerinted Éva és Alek?
(mert Jerzsi egy jóindulatú, őszinte és segítőkész kölök, ami persze nem feltétlenül szórakoztató, ebben egyetértünk.)
De akkor rosszul tetted fel a kérdést?
Ha szórakoztatás és a cirkusz miatt szavazunk (és ez érthető is bizonyos szempontból), akkor Éva és Alekosz.
De ha emberi értékek (és a szót te magad használod), akkor egyértelműen Jerzy.
Márpedig te értékekre kérdezel.
A szórakoztató és az értékes nem ugyanaz, sőt.

De ha mondasz egyetlen értéket Évában, meghajlok előtted.

2011.05.06. 14:09:52

@apolka11: értééééééék? Jézusfasza! Melyikükben? Mi?

Shirley1 2011.05.06. 14:11:47

@apolka11: De ha mondasz egyetlen értéket Évában, meghajlok előtted.

Kint hagyta Gigit és Anikót!

Az már kettő!:)))

Valamint rávette Alekoszt,hogy tegyék a jelüket Bécire,hogy az majd kiviszi Anikót.
Béci annyira,de annyira hülye volt,hogy Jerzyt vitte ki,ezt a nép nem tudta neki megbocsátani (sógorjelölt,stb.)

Úgyhogy kisakkozta Bécit!

Az már három!!!:)))

Shirley1 2011.05.06. 14:14:52

@apolka11: De ha mondasz egyetlen értéket Évában, meghajlok előtted.

Kinthagyta Gigit,kisakkozta Bécit,majd kinthagyta Anikót!

Az már három!:)))

Számomra mindhárom sokkal antipatikusabb volt,mint Éva.

Shirley1 2011.05.06. 14:16:06

@apolka11: Kétszer küldtem el,mert az első nem akart sokáig megjelenni.

Vili bácsi 2011.05.06. 14:16:53

@Shirley1:

Olivérnek semmi köze nincs ahhoz, hogy mikor kezdik az Alekosz féle műsort. Olika csak egy kis nyomi, aki boldog, sőt lehet hogy még a farkát is csóválja, hogy leejtenek neki egy kis aprópénzt az RTL nagykutyái.
Egyébként most kell kijönni a műsorral, mert most lehet még pénzt kivenni az emberek zsebéből ezzel az agyalágyulttal. Azután két hónap múlva itt a nyári szünet, ősszel meg jön az X-factor. Ja, és addigra már senki sem fogja tudni, hogy ki is az az Alekosz.

black jack 2011.05.06. 14:18:45

A Jerzy az orszagos szimpatia segitett, ez altalaban 1 szer kovetkezik be.
A valos befuto -Alekinyo a rettenthetetlen.

DR.version · http://m-12.blog.hu 2011.05.06. 14:20:33

szavazzatok alekoszra, vagy egy bu..i akartok nyertesnek , vagy egy idegbeteg k..t ????

Kotkodus 2011.05.06. 14:20:47

@Shirley1: ráadásul szerintem tiszta öngól amit csinál...

nem hiszem, hogy a gizda, humortalan beszólásaival (zsűri felé) bárkinek is szimpibb lesz (sőt...) és a tehetség legteljesebb hiánya is egyre inkább szembe- és fülbe-szökő...

mondjuk én eddig sem szerettem és biztos, hogy nem az itteni megnyílvánulásaiért fogom megszeretni (sőt...)

sandokan 2011.05.06. 14:23:23

@Gee Halen: kiscsillag, nem válaszoltál, persze megértem.

@apolka11: többen leírták, már itt is, ha valaki megérdemli az elmúlt félévben nyújtott produkciója miatt az Alekosz.

Emberik értékek, ezt mégis honnan veszed, látsz valamit, amit összevágnak a dobozban és az alapján meg akarod mondani, hogy ki milyen ember, milyen értékeket hordoz. Ne viccelj már.

Nem érdekel, hogy mennyire szegény, szerencsétlen vagy ostoba. Ez a saját gondja, baja. Pontosabban, itt nem érdekel, mert egyébként nagyon is. Ha meg ez az egyik adukártyája a szerencsétlennek, az egyenesen visszataszító.

Remélem az számít, hogy egy szórakoztató műsorban, mennyire voltak képesek ennek a feladatnak megfelelni. erzsike nem, Éva részben, Alekosz minden körülmények között.

B79 2011.05.06. 14:23:38

@d02: Ha 3X néztél bele akkor mi az , hogy alig várod, hogy vége legyen a show-nak? Hát neked tök mindegy nemde?

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.05.06. 14:25:33

@sandokan: Ha nem voltam érthető: semmi különösebb értéket nem mutat fel. Épp úgy, ahogy a többi.

Ha valami miatt odaítélném neki, az az, hogy nem akaszt ki.

De valld be, hogy csak Spektrumot nézel!

SOAD-kp 2011.05.06. 14:26:11

@gastro, missing in action: +1
Szerintem is volt azért ebben a cikkben pár hülyeség. Olyan minden összeesküvés elméletbe belekapaszkodó volt az eleje, de azért összességében nem vészes.

csoko20 2011.05.06. 14:26:19

@version: Mér' nincs olyan opció, hogy egyik se nyerje meg???
Mekkora lenne!
Fél évig majmot csinálnak magukból aztán takarodhatnak a halál faszára:)))))))

apolka11 2011.05.06. 14:29:15

@Spamet nem küldünk rá: na, hát erről beszélek én is.
Nem használnám az érték szót itt, de Sandokan értékeket kért számon, hát kíváncsi lennék, meg tud e jelölni Évában egyet akár. (már ha az érték szón a hagyományos morális felfogást értjük, nem pedig a szórakoztatóértékét valaminek)

sandokan 2011.05.06. 14:33:13

@Gee Halen: "Ha valami miatt odaítélném neki, az az, hogy nem akaszt ki."

Sőt, egyenesen felvillanyoz téged. jaj. Kedveske, miért nem lehet, ettől az egyszerű, szeretem, nem szeretem dologtól elvonatkoztatni. Ki érdemli meg? Ki volt, aki a hátán vitte a műsort?

Sportot is szoktam, de veled ellentétben nem műkorcsolyát, meg külföldi hírcsatornákat, amiket ugyan nem nagyon értek, de a képek azok szépek.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.05.06. 14:35:50

@sandokan:

" Ki volt, aki a hátán vitte a műsort? "

Kérdésedre válaszolva:

...

...

...

...

...

ALEKINNYÓÓÓÓÓ!!!!

(most jó?)

u.i.: El ne felejts szavazni, hiszen megérdemli!

sandokan 2011.05.06. 14:38:59

@apolka11: szerintem már megválaszoltam, hogy a műsorral és nem pedig az emberi értékekkel kapcsolatos dolgokra gondoltam. Arra a teljesítményre, produkcióra, amit a finalisták a fél év során letettek az asztalra. Ej, de gonosz vagyok.

g.zsolti 2011.05.06. 14:39:39

@black jack: Egyetértünk, sőt továbbmegyek. Jerzy Béci ellen csak azért győzhetett, mert az Alekosz fanok 25 %-a megragadta a telefont, amikor látta, hogy Béci csak 10 %-al vezet. Azt be lehetett hozni, s azzal kiejteni Alekosz legfőbb ellenségét, az öntelt Bécit. Sikerült is. De Jerzynek semmi esélye sincs Alekosz ellen, sőt, szerintem csak harmadik lesz, mert Éva is meg fogja előzni. Mindamellett Éva és Jerzy együtt sem fognak annyi szavazatot kapni, mint Alekosz! Hajrá Alek! Te vagy a király! Még köztársasági elnök is lehet belőled. Ha kijössz, rögtön vár rád 40 szűz, mint a paradicsomban a mártír muszlimokra.

potyus 2011.05.06. 14:42:32

A cikk telibe talált.
Nem csak a Blikk és a Bors, de a heti lapok is időzítve ezt sugallják. Mocsok egy dolog mondhatom.
Csak azt nem értem mi a szándék?
Jersy szerintem alkalmatlan mindenféle tovább hasznosításra, hacsak nem akar az RTL önálló főző műsort gründolni. Arra talán jó volna, megmutatni a háziasszony jelölt csajoknak, hogy kell egy rántottát elkészíteni ala Jersy.

yoh 2011.05.06. 14:42:41

Aki emberi értékeket keres az miért ilyen műsort néz? Meg egyáltalán minek keresi az emberi értékeket? Önmagában nem találja meg ezeket vagy mi van? Sosem értettem ezt az emberi érték dumát. Ez egy szórakoztató műsor bakker. Ha Jerzy nyerné meg az lenne a legnagyobb igazságtalanság. És ott van a beszavazója is. Amikor kevesebb SMS-t kapott mint a Gombi, de mégis beküldték Jerzyt egy kamu indokkal. Még ha igaz is lett volna akkor se állja meg a helyét. Nem mind1 hány telóról megy az SMS? Dehogynem. Jerzyvel céljuk volt ezért beküldták. Mégpedig az, hogy megnyeretik vele a műsort. Ez akkora igazságtalanság Alekkal és Évával szemben akik a hátukon vitték a műsort 6 hónapig. Képesek hátbaszúrni a pénzfialó karaktereket.

g.zsolti 2011.05.06. 14:44:06

@Shirley1: Anti nem patikus, hanem alkoholista. Érdet? Anti alkoholista! Alekosz csak szereti a piát meg szeretne jó sok pi.át: Előbbiből már bőven kapott, utóbbiból meg nem sokára úgy el lesz látva, hogy ha 7 fütyije lenne, akkor sem bírná.

isucu 2011.05.06. 14:46:25

@Schumacher Gewinn!: teljesen egyetértek, Alekosz az aki első perctől kezdve szórakoztató volt, aztán Éva az akivel kapcsolatban voltak események, a többi az csak langyosvíz volt. Jerzy meg ne azért nyerjen, mert rossz volt a gyerekkora, hanem azért, hogy milyen volt 6 hónapig, 5 hónapig meg senki, csondbe elnyalogatta Gigit. Nem azért nyert Béci ellen mert olyan erős, vagy, szimpi volt, hanem az Alek szavazói tettek Jerzyre, hogy megszabaduljanak Bécitől. Vasárnap minden kiderűl remélem Alek nyer, második Éva, és utána nincs más mint Jerzy. Talán sokan nem láttak az interneten amikor Jerzy hogy veri ki.....a micsodáját, meg egyáltalán testével vonaglik az öregebb nőknek, ezzel keresi a kenyerét, hát mitől olyan jó fiu Ő? Olivért, meg felkérte az RTL,hogy szervezze Alek műsorát, amire Ő még nem adott választ, hiszen még nem jött ki, és ne azért veszítsen, mert lessz a műsora. Hajrá Alek.

g.zsolti 2011.05.06. 14:47:02

@potyus: Viszont a Népszabadság és a Magyar Nemzet meg Alekosz mellett áll ki. Ő is fog nyerni. A blikkesek meg a borsosok kevés SMS-t küldenek.

sandokan 2011.05.06. 14:49:36

@yoh: kész, vége, mindenki vigye magával a szemetét és ne ordibáljon a lépcsőházban, mert tulajdonképpen összefoglaltad az egészet. A topikot már akár le is lehetne zárni.

potyus 2011.05.06. 14:52:01

@g.zsolti: Micsoda egyezőség....
Végre van valami amiben ez a két teljesen ellentmondó lap egyet tud érteni, haláli....

Egyébként azoknak van igazuk, akik arra voksolnak, aki szórakoztató volt az eltel idő alatt.

megint 2011.05.06. 14:58:22

Szerintem itt sokan le is térdelnének az ő alekinnyójuk előtt. Ahogy Fábry is mondta, ismeretlen senkikből , ismert senkik lettek.

yoh 2011.05.06. 14:59:39

vitek: te is elfogult vagy. Éva ellenében. Én követtem a bulvárt. Az Aniko-Éva párbajon Anikót nyomta a bulvár 1 héten keresztül. Főleg arra mentek rá, hogy az anyukája nem lesz ott a párbajon és milyen szegény ezért sajnálni kell.

Éváról max 1 olyan cikk jelent meg amiért meg lehetett volna sajnálni.

pistola 2011.05.06. 15:04:02

Ki a szart érdekel, hogy az az eszelős ribanc önmagát adja, ha egyszer a személyisége, amit ad, kritikán aluli?!! Hitler is csak önmagát adta... :)
Nála gyökerebb embert még se tévében, sem élőben nem láttam. Rosszindulatú, gonosz, nulla önbizalmú, senkiházi lófaszjuli. Csak egyszer találkozzak vele az utcán, azt hiszem meg fogja tudni milyen az ha leköpik.
Alek vicces, de semmi különös. Egy vidéki flúgos fickó, akin lehet mosolyogni, meg röhögni egy ideig. Néha nagyon szépen és választékosan szeretne beszélni, amiből időnként nagy marhaságok jönnek ki. És szinte mindig csak utólag tud okoskodni (az események után, bármi is legyen az), ami mondjuk szintén nagyon vicces, de nem cool.
Jerzy tényleg meghúzta magát sokáig, ami nagy kár volt, így utólag látva őt. Viszont az elejétől látszott, hogy akármennyire is buta, de legalább egy tisztaszívű, jóindulatú, őszinte srác. Én szeretném hogy nyerjen, neki nagyobb szüksége lenne a nyereményre, mint a másik kettőnek, egyébként is.

peace!

CoolBrady 2011.05.06. 15:05:16

Rubin Kristóf szerint: "ha Alekosz veszít a VV4 fináléjában, akkor sokkal nagyobb az esélye, hogy elfogadja az új realityt, jobban lehet majd motiválni" - origo.hu

d02 2011.05.06. 15:05:50

@B79: Egyáltalán nem mindegy:) legyen vége minél hamarabb és legyen helyette főműsoridőben valami normális műsor!

g.zsolti 2011.05.06. 15:07:04

Tudjátok meg a frankót! Aki nem Alekoszra szavaz, az kidobta az SMS-re költött pénzt az ablakon. Mert úgyis Alekosz fog nyerni. Mert megérdemli. Tényleg ő volt a legszórakoztatóbb az eltelt 6 hónapban. Aki Jerzyre küld szavazatot az a vizet gereblyézi, aki meg Évára, az esőben locsol.

OCONOR 2011.05.06. 15:07:24

Én Olivér segglyuk akciós jelenetéig néztem ezt az UN VV négyet. Azóta nem. Kizárólag az internetről csipegettem fel némi információt, ami bőven elég, sőt sok -sokk-is volt. Ami itt, és e körül a "műsor" körül folyt és történt, az tökéletesen mutatja, hogy a média nem más, mint egy nagy tekergő barna képződmény, iszonyatosan penetráns - büdös -, orrot irritálós valami, aminek a célja nem más mint a PÉNZ CSINÁLÁS. TISZTELET A KIVÉTELT KÉPEZŐ KORREKT MÉDIÁNAK !!! Amire felfigyeltem a "műsor" kapcsán : a tisztesség, a szorgalom, a kitartás, a teljesítmény, versenyszellem, a rend szeretete, az élhető környezet megtartása, és a lényeg az embertársak TISZTELETE mind mind lényegtelenné vált, le degradálódott a "MŰSORBAN". A pénzcsinálás érdekében minden ami az én érték ítéletem szerint, negatív, elvetendő, a legnagyobb reklámot kapta, úgy mint : az aljasság, az elvtelenség, a bárgyúság, a butaság, a műveletlenség, a trehányság, a lustaság stb.(mert sok van még), piedesztálra lett emelve, és nap mint nap példaként tolták az emberek arcába. Ja és még valamit kedvencemről Nagy Sándorról, ALEKOSZRÓL !!! - nem összetévesztendő a történelmi személyiséggel -. Róla, a húsz szavas szókincsű, autodidakta - önképző -, sztereotip - gépiesen ismétlő - beszédű, erotomán - betegesen felfokozott,kielégíthetetlen nemi vágyú, másként mániákusan coitálni (közösülni) DUGNI akaró, de nem tudó, marok Marcsa technikájú (ez a maszturbáció, és az onanizálás, szlenges elnevezése, más szóval ÖNKIELÉGÍTÉS), ALKOHOLISTA, ingyenélő csak szégyent hozott őseire, a derék és becsületes görögökre, kik között nékem is sok jó barátom van kik nem ilyenek mint e TRAGIKOMIKUS egyén! Számomra e CSODA lény azért meg nem fejthető, mert amikor az IQ tesztel összefüggően, közölték a VV lakókkal, hogy a 100 IQ érték az átlagos, akkor ennek kapcsán, Alekosz a saját elért 91-es IQ-járól, lakonikusan (egykedvűen) kijelentette, hogy az elért eredménye "MEGÁLLAPÍTOM" kijelentés mellett Á T L A G O S !!! Ekkor már tudtam, matematikából (egyszerűbben Alekosz miatt számtanból) is AUTODIDAKTA módon képezte magát. Mert ugye ha száz az átlag akkor a 109 IQ az átlag feletti, a 91 IQ pedig átlag alatti. Már csak egy dilemmám maradt, ha véletlenül ez a szösszenet valaha is Alekosz kezébe kerül, képes lesz e elolvasni, és képes lesz e megérteni. Kétlem. Ha pedig megnyeri ezt a nem is tudom én mit, hát had vigye, nem ő lesz az első aki a semmiért kap valamit. Amúgy meg, ha nyer ott lesz Olivér, aki majd lenyúlja a "ZSENITT". Mert ne becsüljétek le ezt a figurát, nem olyan buta és becsületes, Ő megdolgozik a jussáért. Az RTL-re se kell haragudni, Ők profik, Ők pénzt csinálnak. Kihasználják azt amit kell, a tudatlanságot, azt, hogy az emberek többsége nem gondolja át a körülötte történő dolgokat. Jól érzi magát és ez elég. MINT ALEKOSZ AZ ALKOHOL MÁMORBAN ÉS KÉPZELT SZERELMEINEK MÁMORÁBAN. Akit érdekel ez a ??????? nem is tudom mi, az nézze akit nem, az meg csak megtalálja a csatorna váltó vagy a ki kapcsoló gombot. Csak azt tudnám miért áldoztam ennyi billentyű leütést erre a témára ! Nem lehet mindenki tökéletes, még én sem!

AnnaKarenina 2011.05.06. 15:11:12

Érdekes, hogy a blogbejegyzésben mennyire visszaköszönnek az eddigi RTL-es panelek: Éva önmagát adja mindig, Jerzy átaludta az első hónapokat, stb.
Ezek nem érvek, hiszen teljesen mindegy, hogy Éva önmagát adta-e, ha az az "önmaga" csak rosszindulat, irigység, közönségesség és butaság. Nem kérdés, hogy mindenki önmagát adta, s ha most Eva egyéb ügyei is megjelennek a médiában (amik persze eddig takarásban voltak, mert kellett a nézettséghez Éva ellenszenves és beteg viselkedése), az csak azt jelzi, hogy a csatorna megpróbál visszatérni a nézők igazságérzetének valamilyen minimális kielégítéséhez. Jerzy sem aludt, hiszen ő volt a pofozóbáb, a Villa butája, de egyben a klasszis Gigi fiúja, ugyanakkor -leszámítva a Gigivel való szakítás mögötti jellemgyengeséget - sosem volt rosszindulatú. Alekosz és Éva egyszerű taktikája viszont csak ebben merült ki, a többieket szapulták és nyomták ezerrel a saját gonoszkodó véleményüket, és persze az RTL ennek sokáig teret adott.
Alekosz pedig annyira extrém, sőt beteg figura, hogy szerintem vállalhatatlan lenne az ő győzelme.
Remélem, működni fog az RTL-koncepció és valóban Jerzyt, a még mindig legelfogadhatóbb versenyzőt hozzák ki győztesnek. Ennyi járna a népnek. :)

g.zsolti 2011.05.06. 15:12:34

@CoolBrady: Te komolyan elhiszed, hogy az Alekosz menyasszonyt keres szerződése még nincs aláírva Alekosz által? Már réges-rég tudja, mi vár rá ha megnyerte a VV4-et. Csak nem beszélhet róla, mert esetleg az van a szerződésben, hogy ha kikottyant valamit, akkor csak félpénz jár neki az új műsorért. S van ő olyan okos, hogy az egész kelljen neki. Jerzy tényleg nyílt és őszinte, de nem a villába való, és csak Alekosz szavazóinak köszönheti, hogy Béci ellen visszajöhetett. Ha Anikó őt vitte volna párbajozni, most Anikó lenne a a döntőben.

vitek 2011.05.06. 15:13:24

@yoh: azért mondtam hogy főleg a Gigi elleni párbajt, mert ott lógott ki leginkább a lóláb. Anikónál is Évát akarták visszatolni, csak szerintem azért nem mentek neki Anikónak annyira, mert még használni akarja az Rtl, pl műsorvezetőnek, úgyhogy nem szabadott lejáratni.

sandokan 2011.05.06. 15:13:38

@pistola: ugye nem nagyon olvastad el a korábbi hozzászólásainkat.

"Alek vicces, de semmi különös." Mégis mit kellett volna még csinálnia? Feltalálni a rák ellenszerét, világbékét kieszközölnie, az összes fakitermelést leállítania?

Amit meg a végén írtál, hát tudod, ez nem a vöröskereszt vagy a máltai szeretet szolgálat által kiírt játék volt. Remélem szánalomból, a sok viráglelkű miatt, itt nem osztanak lapot.

g.zsolti 2011.05.06. 15:13:59

@OCONOR: Én sem vagyok tökéletes. bennem pl. nincs hiba.

kamumeleg 2011.05.06. 15:16:39

@gastro, missing in action:
tetszik az ötlet. Anikót Lilu helyére! De szerintem Anikó többre hivatott, mint egy ilyen bulvár műsorvezetői állás, amit Lilu tud felmutatni.

sandokan 2011.05.06. 15:19:45

@AnnaKarenina: Köszönjük, most legalább képet kaptunk arról, hogy a ráczok fanatikusai, hogyan is viszonyulnak, ehhez a fináléhoz. Ha ló nincs ...

vitek 2011.05.06. 15:23:19

@sandokan: a fanatizmus az amit te csinálsz...

AnnaKarenina 2011.05.06. 15:25:39

@sandokan: Alekosz egy darabig volt vicces, amennyiben a félművelt okoskodó vicces lehet. Az ő játékelemei: nyakatekert semmitmondás és a nők üldözése (ami más közegben kimerítené a szexuális zaklatás kritériumát) + az ellenfelek szidása. Azért ez sem volt valami változatos. De ami a legjobban kiverte a biztosítékot az átlagos, vagy afeletti IQ-jú nézőknél, hogy nagyon sok ember okosnak kezdte tartani ezt a szánalmas figurát. Ha az RTL nem kezdi el sztárolni, már az elején kiesett volna.

kamumeleg 2011.05.06. 15:27:29

Az RTL klub ezzel a műsorral most van a legnehezebb helyzetben- szimpátia szpból.
Mivel csak egy nyerhet, de 3an maradtak versenyben, a nézők többsége úgyis elégedetlen lesz a végeredménnyel, bármi legyen az.
Mindenki égbekiáltó csalásról meg manipulációról fog visítozni, ahogy azt a jobboldali pártoktól látják, amikor veszít éppen a "haza" ügye az idegenlelkűekkel szemben.

AnnaKarenina 2011.05.06. 15:31:24

@sandokan: Nem vagyok fanatikus, csak néző. A korábbi valóságshow-kat is láttam, és mindnek azért az lett a vége, hogy a nézők az igazságérzetükre hallgattak. Így lett pl. nyertes a színtelen-szagtalan Milo is. Mert rendes srác volt.
Béci és Gigi azért szimpatikusak, mert látni bennük a tehetséget a tánchoz, a törekvést a jobb életre. Alekosz és Éva senkik maradnak, akár nyernek, akár nem, számukra az élet nem arról szól, hogy a teljesítményük, a tudásuk alapján találják meg a helyüket, hanem a semmittevésről.

g.zsolti 2011.05.06. 15:33:55

@kamumeleg: A nézők többsége nem lehet majd csalódott a végén, hiszen Alekosz egymagában több szavazatot fog kapni, mint a másik kettő együttvéve.

sandokan 2011.05.06. 15:34:15

@AnnaKarenina: okosnak tartják, na ez új érv, eddig nem is hallottam. Viszont az ellenfelek szidását továbbra sem tudom igazán hova tenni. Amit én ebből láttam, az a ráczok, anikócska, meg mesemondó lacika vérszívása volt, folyamatosan, váltott eszközökkel.

Engem ez még olyan kis mértékben sem szórakoztatott, mint Alekosz, sőt szánalmasnak találom, hogy valaki,aki megkapja, szerény kis élete lehetőségét, csupán ennyire legyen képes, meg csöndben lapítani a sarokban hónapokon keresztül, ahelyett, hogy megpróbálta volna élvezni a dolgot.

sandokan 2011.05.06. 15:37:47

@AnnaKarenina: "...Béci és Gigi azért szimpatikusak, mert látni bennük a tehetséget a tánchoz."

De ez nem a csillag születik, hanem a való világ nevet viselő műsor. Ugye érted a különbséget?! Nekem meg a ráczokból csupán a vérszívás maradt meg.

OCONOR 2011.05.06. 15:38:35

@g.zsolti: Légy boldog vele, minden jót!

pistola 2011.05.06. 15:39:59

@sandokan:

Ki is a fanatikus itt, u fool? :))

Alekosz annyira mulattató, mint a fingós viccek. Rövid ideig. Ha IGAZÁN szórakozásra vágyom, biztos lehetsz benne, hogy nem egy szaros valóságshow-n élem ki magam.

yoh 2011.05.06. 15:40:58

@vitek: Nézd vissza a bulvárhíreket. Anikó szekerét tolták.

Kassian 2011.05.06. 15:42:26

@OCONOR: Ahhoz képest, hogy - természetesen - nem nézed a műsort, írtál Alekoszról egy publicisztikát...ami egyébiránt a szokásos köpködés, mocskolódás. Szánalmas vagy.
Na, további jó "Én nem nézem a Való Világot" neked.

spandex enormity · http://www.youtube.com/watch?v=Ba9wqSqk9-0 2011.05.06. 15:43:44

arról nincs infó, hogy Jerzy melyik médiageci köcsöge?

sandokan 2011.05.06. 15:47:37

@pistola: ez az írás a vv műsorról szól, annak döntőseiről, igaz? Még az is lehet persze, hogy sima pr cikk. De akkor sem, az a kérdés, hogy te, én vagy a dalai láma, ha szórakozásra vágyik, mit olvas, csinál, néz meg. Hanem, hogy ki érdemli meg az elmúlt hat hónap alapján azt a kevéske kis induló tőkét. Tetszik érteni?

vitek 2011.05.06. 15:51:19

@yoh: nem fogom visszanézni őket, Gigi kiesése óta nem nézem a VV-t, az annyira undorító volt ahogy kicsinálták hogy elegem lett. Egyébként sem értem egészen hogy mivel vitatkozol, szerinted nem járatták le Gigit az Évával való párbaja előtt? Évát nyomták azon a párbajon, ezért maradt bent. Ha akkor kiesik, most nem lenne bent, ezt szerintem viszonylag egyszerűen be lehet látni. A poszt írója ezzel szemben arról hadovál, hogy Éva milyen szimpatikus volt a nézőknek. Na hát szerintem meg ha olyan nagyon szimpatikus lett volna, akkor nem kellett volna azt az undorító kampányt lenyomni Gigi ellen. Az, hogy mindezek mellett is csak épphogy megnyerte Éva, pont azt mutatja hogy egyáltalán nem ő érdemelte ki magának a nyerést.

kamumeleg 2011.05.06. 15:56:29

@g.zsolti: igen, ha mindent elsöprő Alekosz fölényt jósolsz, akkor igazad van.
Szerintem azonban nem kizárt, hogy Aleknak az lesz a veszte, mint Bécinek.
Hiába kiemelkedően erős karakter, ezzel együtt jár a sok aktív ellenszavazó is, akik szerintem megint Jerzy-ben találják meg a megoldást.

pistola 2011.05.06. 15:56:31

@sandokan:

Tetszik. És ebben igazad is van.
Akkor röviden, nyerjen Jerzy, oszt kész. :)

De hogy közeledjenek az álláspontok, inkább úgy fogalmazok, hogy egyvalaki NE nyerjen. Az az idióta ribanc.
Csákány!
p

AnnaKarenina 2011.05.06. 15:57:54

@sandokan: Nem keverem össze a műsorokat. Az én véleményem szerint akkor dönt jól a néző (de hol van már erről szó? sehol), ha egy ekkora nyereményt az arra érdemesnek adják. És ha az a döntés, hogy egy mániás, műveletlen semmittevő kapja, vagy egy rosszindulatú, alkoholista, akkor ez az emberek értékítéletét mutatja, vagyis többre tartanak ilyen embereket, mint bármilyen jobb sorsra érdemes, törekvő fiatalt. És ennek semmi köze nincs a szórakoztatáshoz.
Az érveidet akkor tudnám elfogadni, ha műsorkészítő, vagy családtag lennél.

hastáncos · http://www.hastanctanitas.hu 2011.05.06. 15:58:09

@Bruti: hehehe, szegény. de hidd el, sokaknak így jönnek le a dolgok. ezért ne vesd meg anyádat :)

AnnaKarenina 2011.05.06. 16:01:26

@sandokan: A vérszívást nem tudom értelmezni.:) Ha valaki megkapja élete nagy lehetőségét, akkor a legrosszabb tulajdonságait mutatja meg?

kamarti 2011.05.06. 16:02:15

@kamumeleg: jesszus, ne bomoljatok már! na nem mintha Lilut akkora ásznak tartanám vagy kedvelném, de ha VV mindent megteszek, hogy képernyőn maradjak Anikót megtartja a csatorna, remélem, olyan műsorba dugják el, amit nem nézek. Számomra sokkal irritálóbb a modorossága, mint Alekosz hülyesége, aki legalább az, aki: egy bohóc, aki leginkább magát igyekezett elszórakoztatni az elmúlt fél évben. Hát arról már nem is beszélek, hogy (szinkron)színésznő meg ilyenek - vannak ám, nem kevesen, akiknek akár a média, akár a színészet tanult szakmájuk, ez a lány meg, hát oké, mondjuk szép (eltekintve a görbe lábától, viszont műveletlen, nem valami erős jellem és hát ő sem absztinens, szó mi szó.

(egyébként nem tudom, nem Évának köszönheti-e a Corvinus a vegzát, de nyilván a bajai főiskola is megköszönheti Aninak a negatív reklámot...)

Whiskey on a Sunday 2011.05.06. 16:11:58

Szerintem Jerzy fog nyerni, de nem a kampány miatt, hanem mert sms-eket leginkább tinilányok küldenek ilyen műsorokba, ezért az ilyen szépfiúknak van esélye.

kamumeleg 2011.05.06. 16:12:00

Talán az nyeri, akire a legkevésbé lehet haragudni. Az meg Jerzy.
Amúgy Béci, Anikó, Olivér döntő lenne az "igazi", ha a viszonylag figyelemre méltó, viszonylag normális emberek kategóriája szerint rostált volna a sors. Talán valamelyik név helyére be lehetne tenni Lacit, bár ő egy kakukktojás volt -a kora miatt.

Alekból Oli csinált karaktert, Évából meg Alek.

A sors fintora, hogy ilyen "hátrányos helyzetűek" lettek a finalisták.

reloaded 2011.05.06. 16:14:21

Hajrá Jerzy, az idegbajos k. és a nyolc általános A. mellett annyit fejlődtél és onnan jöttél, hogy megérdemled.
Ha nem olyan körülmények közt nőttél volna fel, még ide sem kellett volna jelentkezned, mert már rég túl lennél, hogy így boldogulj.
Hajrá Jerzy!

sandokan 2011.05.06. 16:14:48

@AnnaKarenina: Jézusom, akkor ezek szerint, most már csak 23 éven aluli, fiatal, törekvő nyerheti meg! Ez megint egy új szegmense a történetnek, elképzelem, ahogy ezt ki préselted magadból, miután a csillag születikes táncos érvecskédet kilőttem.

Egyébként meg tévedsz, ez a valami, csak és kizárólag a szórakoztatásról szól, mint ahogyan azt már sokan, sok féleképpen leírtuk korábban. Többet ettől elvárni, bele látni, bele képzelni butaság és feleslege.

kamumeleg 2011.05.06. 16:25:13

@kamarti: persze, nem objektív kategóriák ezek, kinek a pap, kinek a papné.
Anikót először egy szimpla hülye picsának néztem, de aztán rájöttem, hogy még túl fiatal. Bent szerintem öregedett vagy 5 évet, és ettől egész jó karakterré vált a végére. Ha így fejlődik, ebből a nőből nemzetközi hírű celeb lesz.(vagy nem). Aztán majd lehet, hogy megbánom ezt a mostani véleményemet.

AnnaKarenina 2011.05.06. 16:25:52

@sandokan: Gyatra ez, hogy a véleményem után most belémkötsz. Nekem ez a véleményem, nem mondtam, hogy a világ e szerint működik. Igen, látjuk, hogy a médiában nem egészen úgy működnek a dolgok, mint a való világban, kifejezetten ellenszenves és tudatlan emberek vezetnek műsorokat és szerepelnek mindenfelé, pedig jó sok ember leírja a kommentekben, hogy mennyire unalmasak és érdektelenek, vagy egyenesen alkalmatlanok arra, hogy szerepeljenek.
Szerencsére én a való világnak olyan részén élek, ahol számít, mit ér egy ember.

antiszociális taho_kismama 2011.05.06. 16:29:03

na, ezt mondom már mióta, amit most a pszichológus is: www.hajdupress.hu/?cikk=881

és éva még büdös is :) bocs sixx, de ez van :)

sandokan 2011.05.06. 16:35:35

@AnnaKarenina: Az első két mondatot leszámítva a többivel magam is egyetértek. Egyébként nem beléd kötöttem, hanem a gyengécske érveiddel vitatkoztam. Nem ugyanaz. (1, Tehetséges táncosok, amikor ez nem az a műsor. 2, Fiatalok, és akkor mi van?)

ad_hoc 2011.05.06. 16:36:28

10 perces kérdőív szakdolgozathoz a VV-ben található reklámdömpingről..
nagy segítség lenne!!

survey.qualtrics.com/SE/?SID=SV_a8zIOFAU36JKEII

kamarti 2011.05.06. 16:41:18

@kamumeleg: ja, hogy celeb lesz - hát legyen, akár nemzetközi hírű :)

@AnnaKarenina: amúgy nagyjából mindegyiknek megvolt a lehetősége, hogy tanuljon, Aleknak, Évának, Anikónak is, de a két lány abban ezek szerint nagyon is hasonlít egymásra, hogy mindkettő a könnyebb, gyorsabb utat szeretné, egyértelműen nem diplomára és tudásra szomjaznak.
Jerzy viszont 4 nyelven beszél - ha megtehetném, hogy a kölkömet négy nyelvre megtaníttatnám, már nyugodtan aludnék, ami a jövőjét illeti. Szóval neki is van tőkéje a testén kívül is, de ezek szerint neki is egyszerűbb volt arra menni (és hát a agy szerelme, Gigi is erre bíztatta, hogy használja ki az adottságait, amíg teheti, és ebben példát is mutatott, hisz ő is a testéből él, pedig neki is módja van tanulni is).
Tehát ilyen szempontból nem látok nagy különbséget a villa fiataljai közt

AnnaKarenina 2011.05.06. 16:41:54

@sandokan: Másképpen ítéljük meg az élet dolgait. Az én érveim az én világomban erősek, a te érveid meg valószínűleg a tiédben.
A szimpátia egy másik ember felé részben ösztönösen, részben az értékrend alapján alakul ki. Engem megnyugtat, hogy a nekem szimpatikus versenyzők, Gigi, Béci, Anikó, Jerzy a tulajdonságaik alapján nyeremény nélkül is elboldogulnak majd az életben. Alekosz és Éva csak bosszantanak, de nem érdekelnek.

AnnaKarenina 2011.05.06. 16:45:50

@kamarti: Amit most Gigi, Jerzy fejére olvasnak, azt sok, náluk sokkal nagyobb ismertséget és elismertséget ember is megtette fiatal, pénztelen korában, és nem büszkék rá. Én úgy gondolom, hogy ez a műsor azokat ki fogja emelni erről a szintről, akik ezt akarják. És maradnak azok, akiket a média kénye-kedve szerint fog előrángatni, mint Kiszel Tündét, vagy VV Ágicát.

gastro, missing in action 2011.05.06. 16:47:52

@sandokan: és akkor mit csinálsz, ha engem, mint nézőt (és, ahogy olvasom még elég sokat) abszolút nem szórakoztat (már) Alekosz butasága, műveletlensége (édes vörösbor, műkaviár a legfelsőbb szinteken...hahaha) és erőszakossága?!
Vagy a láthatóan ápolatlan és koszfészek Éva idegbeteg szájrángása nyelnyújtogatással megspékelve, meg a kibirhatatlan hisztijei?!

Hiába mantrázod itt az "egyigazságot", ezzel csak azt éred el, hogy ugyanarra a polcra kerülsz, mint a síróbajnok, recskahuszár Olivér:)

Nem tudom miért nem lehet megérteni, hogy nem vagyunk egyformák, és nagyon sok embernek nem ez a szimpatikus viselkedés, amit a műházaspár csinál bent a villában. Van, akit ez egyáltalán nem szórakoztat...ez a műsor nem csak szórakoztató ugyanis. Mivel fél évig megy, így óhatatlanul kiválaszt az ember a saját életkörülményei hatására is egy mintát, amit pártolni érdemes, és ebben a görög, meg a kazalfejű elbuktak rendesen - számomra.
Ha 1-2 hónapig tartott volna a műsor, akkor holtbiztos, hogy az Alekosz mellé álltam volna én is, esetleg az Olika mellé, ugyanis annyi idő alatt még meg tudtak volna etetni ezzel a viselkedéssel, hogy ez vicces, de fél év alatt sokminden kiderül az emberről...

sandokan 2011.05.06. 16:50:27

@kamarti: pontosan ez a lényeg, a mutatott teljesítményen kívül nincs különbség köztük, hiába is próbálják ezt sokan maguknak bemesélni. Sőt, még azt sem mondanám, hogy baj, ha valaki a könnyebbik végét akarja megfogni, csak ne legyünk már képmutatók, hanem mérjük egyenlő mércével.

poronyt 2011.05.06. 16:54:16

Alekosz for president...

kamarti 2011.05.06. 16:56:09

@AnnaKarenina: gondolom, minden jóérzésű (vagy naiv) ember abban bízik, hogy győz az igazság, a jóság, az érdem, a jó elnyeri méltó jutalmát, a rossz meg a büntetését stb.
én nem a jövőről jósoltam, csak annyit mondtam, mindegyik jobb életre törekszik, de mindegyik a könnyebbik végét fogja meg a dolognak, vagy mondhatnám úgy is, mind a médián keresztül akar érvényesülni. Szóval egy bizonyos szempontból mindegyik azt erősíti az ifjúságban, abban a sok gyerekben, aki ezt nézi, hogy ez a legegyszerűbb, leggyorsabb, legbiztosabb út. És ebből a szempontból egyikkel sem tudok szimpatizálni. (persze igaz, ami igaz, ebből a szempontból is a szerencsétlen Laci a legszánalmasabb mind közül)
és voltak olyanok (pl. Szandika), akinek valószínűleg tényleg nem voltak ilyen távlatai már eleve sem.

gastro, missing in action 2011.05.06. 16:57:20

@kamarti: Gigi két főiskolán is tanul -- munka mellett..

penelope garcia 2011.05.06. 16:59:29

Bárcsak Jerzi nyerne!
Már csak ő az egyetlen rendes ember odabent. Az eszelős ribanc meg a szélütött kretén kukába való.

Cs@tLós 2011.05.06. 17:05:53

Jaj, majd mindjárt megsajnálom szegény Évát, aki folyton kipofáz másokat a háta mögött, összevissza hazudozik (tanulságos volt a legutóbbi kiszavazás után amit össze-vissza hablatyolt a bentieknek, hogy mi történt kint, 1 szó nem volt igaz belőle), hisztériázik, nekimegy mindenkinek akinek nem az a véleménye mint neki (esetleg le is köpi, mert az olyan nőies), 2x egymás utáni mondatban nem egyforma a véleménye semmiről, alkoholista, és füstöl mint egy gyárkémény.

Sztem is 1 tünemény ez a nő, nem is értem, hogy a cúna RTL klub meg Blikk miért indított lejáratókampányt ellene. Ami olyan szempontból mondjuk érdekes, hogy ők maguk nyomták vissza a műsorba 4x, mert ugye azért volt kint legtöbbször, mert a többi lakó sem bírta elviselni, és még emberrel nem beszéltem (de még kommentekben is kevésszer láttam) aki azt mondta vna, hogy neki bármilyen szinten szimpatikus ez a gerinctelen, nőnek nem nevezhető retek ribanc.

OCONOR 2011.05.06. 17:08:33

@Kassian: Olvasd el figyelmesen még egyszer. Ez egy szubjektív vélemény halmaz, megspékelve egy kis iróniával, remélem érted az iróniát és a szubjektivitást. Ahhoz képest hogy nem nézem!
Ugye jeleztem az információforrásaimat. Arról én nem tehetek hogy Te ezt nem tudod értelmezni.

"ami egyébiránt a szokásos köpködés, mocskolódás"

most vagy, nem vagy tisztában a szavak jelentésével , vagy rosszindulatú és ..... vagy

"Köpködés", a köpködés az a tevékenység amikor az ember a nyálmirigyeiből származó váladékot, közismertebb nevén nyálat, a szájában összegyűjti, majd nagy levegővel, a szűkített szájnyílásán keresztül, a szabad levegőbe kipréselve, bizonyos távolságra juttat.Én ilyent nem tettem

"Mocskolodás" az az emberi magatartás forma, amikor valaki, verbálisan a vagy grafológiai úton, trágár és igaztalan szavak sokaságát zúdítja más személyre, ezzel sértve az egyén önérzetét. Kivételt képeznek ez alól a közszereplők mint például a VV lakók.

Eddig érthető ?

Ezek után légyszíves tételesen cáfold az általam leírtakat, és sorold fel "publicisztikám " köpködéseit és mocskolódásait, amelyek ugyebár szokásosak!!!

Nem tudom hogy tisztában vagy e a SZÁNALMAS szó magyar nyelvben történő használatának értelmezésével. A jelek szerint nem!

Ha mégis, akkor hamar rájössz, hogy e rövid "párbeszédben" kit illet a szánalmas jelző.

Nem várok semmilyen reagálást, mert aki szánalmasnak tart, az nekem nem partner egy értelmes eszmecseréhez.

Üdvözlettel OCONOR Ja és tényleg továbbra sem nézem, de az interneten ha akarom ha nem mindenhol belebotlok.

kamarti 2011.05.06. 17:19:49

@antiszociális taho_kismama: azért névvel-címmel nem vállalta a jóslatát ez a korrekt, szakmagyöngye pszichológus - ez meg róla mond el sok mindent...
és én ugyan nem vagyok pszichológus, de annak is érdekes lelke lehet, aki abban leli örömét, hogy ezt a szerencsétlen nőt gyűlöli ismeretlenül is, és naponta 50x leírja névtelenül, hogy és még büdös is...

@sandokan: nézd, egy csomó ember lelkének szüksége van nyilván arra, hogy saját magának megindokolja, miért nézi ezt a nem éppen műveltségi vetélkedőt. Jól szórakozott ugyan Éván meg Alekoszon, leste Szandika csöcseit stb.,de attól érezné jobb embernek magát, ha Jerzy nyerne, mert ő a vállalható (mai napig azt szeretjük színházban is, filmen is, ha nem olyan nyomorultak szerepelnek benne, mint akikkel nap mint nap találkozunk, vagy akik mi magunk vagyunk. a felnőtt lélek is szomjazza a mesét...)

@gastro, missing in action: nem mondasz újat, én is leírtam, hogy neki is van módja tanulni

gastro, missing in action 2011.05.06. 17:28:16

@kamarti: akkor nem értetted meg.. Gigi tanul ÉS dolgozik (végülis a testéből él divatbemutató, táncosdivatbemutatók, most már majd lesz fotózás is talán 2x, továbbá mixerként is megállja a helyét)

Módja mindegyiknek van tanulni...de nem mindegyik csinálja is:)

kamarti 2011.05.06. 17:29:57

@OCONOR: van egy olyan elmélet, hogy az irritál minket leginkább a másikban, amiben hasonlítunk - a két opusodat olvasva nem csoda, hogy Alekosz (akit nem hogy nem ismersz, de a műsort sem nézed, amiben szerepel), ekkora hatással van rád, hogy képes vagy egy idegen szavak szótárával a hónod alatt tanulmányt írni róla...

OCONOR 2011.05.06. 17:33:46

@kamarti: Tehát érted a szösszeneteim lényegét.

Akkor miért fikáztál?

Milyen szótár hol lehet kapni ?

kamarti 2011.05.06. 17:37:09

@gastro, missing in action: mit nem értettem meg? ugyanezt írtam, csak másképp... de oké, legyen akkor Gigi a szent :) (nem mintha ő lenne az első, aki tanul és dolgozik, persze a többség szerencsére nem úgy használja a testét munkára, mint ő, és nem azért, mert nincs annyira dekoratív.)

AnnaKarenina 2011.05.06. 17:39:48

@kamarti: "nézd, egy csomó ember lelkének szüksége van nyilván arra, hogy saját magának megindokolja, miért nézi ezt a nem éppen műveltségi vetélkedőt. Jól szórakozott ugyan Éván meg Alekoszon, leste Szandika csöcseit stb.,de attól érezné jobb embernek magát, ha Jerzy nyerne, mert ő a vállalható (mai napig azt szeretjük színházban is, filmen is, ha nem olyan nyomorultak szerepelnek benne, mint akikkel nap mint nap találkozunk, vagy akik mi magunk vagyunk. a felnőtt lélek is szomjazza a mesét...)"
Tudatosan is lehet nézni ezt a műsort, hiszen mind a villakók, mind a nézők felé ez egy emberkísérlet. Azért is zavar, hogy naivságnak gondolod, ha valaki a jobb, a vállalhatóbb felé húz, mintha nem ez lenne az emberibb. Éva és Alekosz extrém személyiségek, akár klinikai esetnek is lehetne őket tartani. Ezeket a tulajdonságaikat használta ki bőven az RTL az ún. szórakoztatáshoz; ezzel az erővel lassan a zárt osztályról is lehetne mutatni eseteket, mert az is olyan mulatságos. :(

antiszociális taho_kismama 2011.05.06. 17:41:18

@kamarti:
1. nemcsak én mondtam, hogy büdös, hanem Laci és Alekosz
2. irónia édesem, korábban már megírtam, annyi vévé-s cikk születik nap mint nap, hogy a vévé éva büdös, már fel sem tűnne
3. éva sajnos tényleg psziches eset, és egyszerűen nem értem azokat az embereket, akiknek szimpatikus. mi? mi benne a szimpatikus? mit tett, ami miatt favorizálod? (feltéve, ha nem rokony)
4. éva büdös. és gombás is :)

kéne egy nick 2011.05.06. 18:13:48

Kész szerencse, hogy ezekben a kampányokban ti (mármint az Index, Velvet stb., de szerintem a comment:com is) sohasem toltátok ugyanúgy a retekklub szekerét, mint a Blikk.

Véletlenül sem írtatok mondjuk Gigiről olyanokat, hogy fétispornós, meg hasonlók.

Bagoly mondja szindróma.
Erősen.

OCONOR 2011.05.06. 18:25:21

@kamarti: Kicsit elszúrtam.

Összetévesztettelek egy hasonló nevű kommentezővel
Bocs nem tudtam, hogy Alekosz fan vagy.

"van egy olyan elmélet, hogy az irritál minket leginkább a másikban, amiben hasonlítunk"

Nem jó az elméleted: én nem hasonlítok, senkire én egy szuverén személy vagyok
(nem "szuterén", mint VV Ágica mondá anno, és nem szuvenír, mint VV Anikó mondta) Forrás Bors bulvár lap)

A "minket" kifejezés arra is utal, hogy te azonosítod magad Alekosszal, az az hasonlónak ismered el Önnönmagad, ez engem nem zavar nyugodtan mérd magad hozzá, de engem, ha lehet ebből hagy ki, és ne hasonlít Alekoszhoz. A Marianna árok mélységeibe én képtelen vagyok lemerülni

Si tacuisses, philosophus mansisses.

Ez latinul van. Látod az én honom alatt még latin szótár is elfér.

Most már csak azért aggódom, hogyha még néhány szótárra szükségem lesz, magyar értelmező szótár, esetleg szinonima szótár, azokat hova teszem.

Lehet, hogy a szótárak nem is a honom alatt vannak, erőltesd meg a fantáziádat, és revideáld (vizsgáld felül) az elméletedet, ami ugye nem is a tied, beidézhetnéd a forrást
Üdvözlettel OCONOR Na mit gondolsz ki lehetek???

kéne egy nick 2011.05.06. 18:29:28

@OCONOR:
Mariana-árok.
Meg hónom.
Meg szinonimaszótár

Ha már ennyire okos vagy. :-)
Látom, hogy a helyesírási szabályzatnak már sem jutott hely a "honod" alatt. :-)

kéne egy nick 2011.05.06. 18:30:10

Izé, már sem jutott = sem jutott már.
:-)

kamumeleg 2011.05.06. 18:30:31

@kamarti: színész növendék, még eldurranhat neki, bármi

jorosz5 2011.05.06. 18:32:58

Nem érdekel, ki nyer, abban viszont biztos vagyok, hogy kik nem fognak a szellemi fogyatékos Jerzyre szavazni: azok a heteroszexuális férfiak, akik látták a faszkiverős videóját, amelyet egy buzi fotóssal hozott össze.

Kyos 2011.05.06. 18:36:06

nincs ebben semmi különös, vajon mégis miért ragaszkodott az RTL annyira csóórigyerek beküldéséhez...

[medi@slag] 2011.05.06. 18:42:44

@jorosz5: hú, ezzel a kommenttel most nagyon férfias lettél.

Látens homoszexualitás - mond neked ez valamit?

:-)

jorosz5 2011.05.06. 18:49:11

[medi@slag]: csak arra utaltam, hogy számomra az a video ellenszenvessé tette ezt a szerencsétlent

OCONOR 2011.05.06. 18:49:56

@kéne egy nick:

""" Ha már ennyire okos vagy. :-)
Látom, hogy a helyesírási szabályzatnak már sem jutott hely a "honod" alatt. :-) """""

Jogos ! Nem végeztem gyors és gépíró tanfolyamot.
Elég gyakran elütöm a billentyűket.

Végül is értékelem a lényeglátásodat, most aztán jól megaszontad (ez kicsit parasztos de találó) nekem, megérdemlem.

Megnézted a mondatszerkesztésedet, a szavak sorrendjét. MÁR SEM !!! Ez most akkor mi?

Na erről ennyit, ha érdemi tartalmi belekötés nem megy, gyerünk egy kis nyeltankodás. Gratula mert jogos a javítási szándék, de esetleg egy kis érvelés, vita. Ja az nem . Akkor meg?

Si tacuisses, philosophus mansisses.

Keresd meg mit jelent!

Máskor is várom a javítgatásaidat, csak légy pontosabb.

OCONOR 2011.05.06. 18:55:59

@OCONOR:

NYELTANKODÁS = NYELVTANKODÁS

Látod @kéne egy nick: nekem is megy ez !!!

johanna-ne 2011.05.06. 19:35:37

@antiszociális taho_kismama: nem baj ha kicsit büdös-Te már ezt hajtogatod minden blogon-tudod mi a büdös? a Te mocskos szád ! Szóval nem baj ha alkesz, sőt az se ha dilis, de akkor is a mi fiunk borja. Szavazzatok csak az összes kisebbségire, mert ők a jók mi magyarok sajnos ilyenek vagyunk mint az Éva, ez van.

kamarti 2011.05.06. 19:57:21

@OCONOR: sehol nem írtam, hogy az én elméletem
a "minket" pedig mindössze arra utal, hogy a lehetséges változatok közül nem azt a megfogalmazást választottam, hogy "van egy olyan elmélet, amely szerint az irritálja az embert a másikban...+
sajnos, szövegértelmezési szótár nincs - se a honod alatt, se máshol, te senkire em hasonlító szuverén, te

kamarti 2011.05.06. 20:03:01

@antiszociális taho_kismama: nem vagyok rokony, csak civilizált ember. valahogy nem okoz számomra kielégülést Éva szapulása
de hajléktalanokat sem verek és sérült gyerekeket se csúfolok. De ha neked ez kell, hogy jól érezd magad - hát hajrá.

kamarti 2011.05.06. 20:11:34

@AnnaKarenina: persze, emberibb, épp erre céloztam, amikor azt írtam, a felnőttek is szomjazzák a mesét.
viszont lenne egy kérdésem, azt írod: "Éva és Alekosz extrém személyiségek, akár klinikai esetnek is lehetne őket tartani. Ezeket a tulajdonságaikat használta ki bőven az RTL az ún. szórakoztatáshoz" - sokan ugyanezt mondva kampányolnak mellettük. Mi van, ha nem azt mondom, higy ők szórakoztatóak, azért kéne nekik nyerni, hanem azt, hogy őket zsákmányolta ki eddig leginkább az rtl, tehát jár nekik a fizetség?
(félre értés ne essék, egyik sem a favoritom, és nem is értem, ha felnőtt emberek indulatból vagy érzelemből drukkolnak ennek vagy annak. Arra célzok most is, hogy a "ki érdemli meg" nem csak érzelmi alapon, vagy valami nagy isteni igazságtétel keretében válaszolható meg)

antiszociális taho_kismama 2011.05.06. 20:15:44

@kamarti:
keblemre társam, jó érzésű polgár lehetsz, akinek még fontos az, hogy valaki jó ember legyen. erről beszélek.

antiszociális taho_kismama 2011.05.06. 20:19:37

@johanna-ne:
kedves vagy, no, nem én mondtam, hogy éva büdi,először Laci, de ha neki nem hiszel, akkor Alekosz is megemlítette, hogy Éva "jó lenne letusolnod, nem akarom egész nap szagolni a szagod".
Illetve, hidd el, Évikét többen szégyenlik Békéscabán, mint amennyien tisztelnék.

Anno Szabolcsnak szorítottak sokan, ő is csabai - meg is nyerte - de ő nem volt alpári, nem köpöt le senkit (akire később rámászott a fürdőszobában), ilyettén nem volt jellmegyenge.

antiszociális taho_kismama 2011.05.06. 20:24:40

@kamarti:
ja és Kamarti, előző kommentem arra vonatkozott, hogy nem kell őt szapulni (ő felvállaltan büdös, gombás, nem én terjesztem), elintézi ő saját magát.
azért, ha kijön a csaj, szerezzetek neki egy jó pszichiátert. mindenki így jár jól.
a jó embereket viszont én magam is szeretem. számomra sincs más kategória, mint jó és rossz. bocs, ha mást említettem, félreértés lehetett.

örömóda 2011.05.06. 20:41:37

jesszus, Most komolyan erről a három emberről vitatkoztok? Ki a jó ember? Egyik se. Az a nő különösen nem nő, tényleg zavart, ahogy jóval kevésbé ugyan, a másik két fazon is. Én - amikor nézegettem - az Alkoszon szórakoztam, viszont a másik srác, Jerzy példamutató magatartása is szimpatikus. Szóval, remélem, a két ffi valamelyike nyeri majd, mindketten megérdemelnék.

Teshow 2011.05.06. 20:44:36

Aranyos, hogy az elmúlt hónap eseményeit elemezgetve próbáljátok kitalálni, ki nyeri a fődíjat.
Pedig a dolog valószínűleg egészen máson fog eldőlni.
Az ugyebár nem is különösen nagy titok, hogy a magyar RTL gyakorlatilag teljes férfi (?) menedzsmentje meleg. Ezekbe a műsorokba közülük mindig megpróbálja valaki bejuttatni a "barátnőjét" (ugye emlékeztek, hogy Erzsy gyakorlatilag szavazás nélkül ment be a villába?) és lehetőleg győzelemhez segíteni.
Ez általában különféle szimpátia manipulációk segítségével (amit fentebb többen már nagyon jól leírtak, és ami Erzsók fiú esetében is baromi jól látszott) addig szokott is sikerülni, hogy a kis "liebling" eljut a döntőig, ott azonban már egyedül kell helytállnia. A szavazatok ugyanis apró "műszaki hibák" segítségével csak bizonyos mértékig befolyásolhatóak. Ha viszont Alek tábora nagyon elhúz, akkor nincs mit tenni.

Ez a forgatókönyv az X-Fucktorban már lezajlott. A szintén közismerten meleg Takács Nikolász is így menetelt a döntőig, szépen elpucoltak előle mindenkit, de a Vastag-rajongó kislányokkal nem tudtak elbánni, így Nikol...ett végül mégsem tudott nyerni.

Hja kérem! Az élet nem habostorta, Pelikán elvtárs! :)))

igenember 2011.05.06. 21:03:31

Nem lesz elég a nézők befolyásolására az már biztos. A mai szavazáson is 99%-kal nyert Alekosz.

Az én favoritjaim már régen kiestek, így én Jerzyre szavazok. Éva vállalhatatlan, Alekosz meg csak szimplán nem teccik.

MÁRIA TERÉZIA 2011.05.06. 21:11:44

Jerzyt eleve párbaj nélkül csempészték a villába. Ha ő kapja a díjat, alaposan megkapargatnám, hogy került a villába, és a stábból kivel áll kapcsolatban, és miért mondta a tegnapi és mai öfiben halál biztosan, hogy ő fogja megnyerni? Évára szavazok, de ha valamiért nem nyerheti meg, akkor nyerje meg Alekosz. Jerzy semmi olyat nem tett, amivel kiérdemelné a fődíjat, hacsak azzal nem hogy megszerzett egy nőt, akit aztán ejtett. Semmi bajom Jerzyvel, de az RTL komoly vizsgálatot fog érdemelni, ha Jerzy nyeri meg. És mi az a duma az RTL részéről, hogy Alekosznak úgyis ott van az új műsor, és szerintük szívesebben vállalná el, ha nem ő nyeri a VV4-et? Ez a duma vérlázító. Állítólag a tudta nélkül elindítanak egy Alekosz-showt, majd azt mondják, hogy nagyobb az esély arra, hogy elvállalja, ha elveszti a főnyereményt. Ezek szerint az RTL így akarja meglopni Alekoszt? Az új showval? Remélem nem csalják el a finálét, mert akkor nagyon sokan lesznek dühösek rájuk.

kamarti 2011.05.06. 21:19:48

@antiszociális taho_kismama: jaj, már megijedtem, hogy félreérthető voltam... nem hinném, hogy mi egy platformon lennénk, persze elismerem, egyszerű világ, amiben csak jó és rossz, csak fekete és fehér van. Az Éva gusztustalan? És az, amit te csinálsz, az milyen? Persze az önismeret nem kötelező tantárgy.

g.zsolti 2011.05.06. 23:09:44

Bár a neten ingyen lehet voksolni a feltett kérdésekre, az azért több, mint árulkodó, hogy Alekosz 99 %-ot kapott. Mert lehet, hogy a neten szavazók eddig soha nem küldtek SMS-t, de vasárnap fognak, legalább egyet. Lássátok már be, Alekosznak akkora a fölénye, hogy ha ma lennének a választások, még Orbánt is kenterbe verné. Nincs itt mit esélylatolgatni, akik Évára és Jerzyre szavaznak, kidobják a pénz az ablakon. Alekosz a király! A görög 1 / 2 isten, Hipp, hipp, hurrá!!!!!!!!!!!!

Felszopólány 2011.05.06. 23:21:48

Ez mekkora duma:

"ár héten keresztül itatják, etetik és pináztatják is majd"

összefostam magam a röhögéstől és a hörgéstől...

MÁRIA TERÉZIA 2011.05.06. 23:34:38

Most játsszák le századszorra a Jerzy-leköpést a belevalóban, miért? Éva ellen akarják hangolni a nézőket. A RTL stáb gyalázatos manipulátor.

Birq 2011.05.07. 00:00:20

mennyire lehet egy netes szavazást összehasonlítani a telefonossal? aki a neten szavaz minimum betudja kapcsolni a számítógépet. viszont ahhoz vajon mennyire kell hülyének lenni hogy az ember sms-t küldjön egy tv-műsorba azért, hogy olyasmire szavazzon ami igazából totál mindegy? Ha feltételezzük hogy a szavazói bázis kb a mónika show nézőivel van egy szinten akkor biztos befutó-e Éva? Amúgy a műsor az elején egész jó volt. Így a végére kicsit unalmas lett...

Megdobbent 2011.05.07. 02:01:24

Pongo erdemli a nyeremenyt, egyedul o dolgozott meg a sikerert! Oki es Indian lehetne meg bajnok, de eljatszottak az eselyeiket a Lillaval valo konfliktus soran!

osborne 2011.05.07. 07:29:47

@MÁRIA TERÉZIA: A légpisztoly győzelme brutális csalás lenne az RTL részéről, persze nem lepne meg.

tónvónjó 2011.05.07. 07:31:45

@Birq: "ahhoz vajon mennyire kell hülyének lenni hogy az ember sms-t küldjön egy tv-műsorba azért, hogy olyasmire szavazzon ami igazából totál mindegy"

nos mondok egy példát: tegnap az aktívban volt egy szavazás. ön hisz a lélekvándorlásban? 80% volt az igen. na ennyire hülye a magyar...
süti beállítások módosítása