Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Profi énekest ad el lelkes amatőrként az RTL

2011. április 05. 09:08 sixx 156 komment

A Csillag születik és a hasonszőrű tehetségkutatók elsődleges célja, hogy egy olyan műsort prezentáljon a nézőknek, amit érdemes nézni, amiben van kiért szurkolni, főleg az ún. rút kiskacsáknak, akiket első látásra kiröhögünk, de produkciójuk végére telesírjuk a zsebkendőt. Ebbe a kategóriába tartozik a külföldi verzióból ismert Paul Potts és Susan Boyle, illetve nálunk Buzás Viktor, akik nemcsak abban egyeznek meg, hogy nagyon szép hanggal bírnak, hanem abban is, hogy annyi közük van az amatőrséghez, mint nekem a harangöntéshez.

Pottsról és Boyle-ról is kiderült, hogy profi énekesek voltak már a Britain's Got Talentbeli szereplésük előtt, nem is maguktól jelentkeztek a műsorba, hanem úgy kutatták fel őket, tehát egy tudatosan megtervezett és felépített karrierről van szó - azt csak a legnaivabbak hiszik el, hogy a képernyőn feltűnő tehetségek valóban csiszolatlan gyémántok, akikről senki, soha nem hallott még a válogató előtt. 

Buzás Viktor sem az az ismeretlen testépítő, akinek az RTL beállítja, nem bizony. A férfi profi énekes, aki az interoperett.hu-ról azóta törölt adatlapja szerint a Bartók Béla Konzervatóriumban végezte tanulmányait, Richard Wagner-ösztöndíjas is volt, Pécsett, Debrecenben, Győrben és Szegeden is fellépett, a letiltott adatlapon pedig nagysikerű Európa-turné is szerepel (lásd kép, klikkre nagyobb, kösz Bruti). Szóval Viktorunk hamarabb volt énekes, mint testépítő, és korántsem nevezhető tehetséges amatőrnek - amivel nincs is baj, csak ne tessék már hülyének nézni a nézőket, ha lehet, kösz. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kontratenor 2011.04.05. 09:32:05

Ugyanez volt az X-faktorban is.
Miért kell hülyének nézni a nézőt?
A hülyének nézés tuti marad.
Vajon a nézőséggel meddig lehet szórakozni?

MDylan 2011.04.05. 09:34:30

Ezen már meg sem lepődök...

laci_52 2011.04.05. 09:35:14

Mindent a nézettségért! Hátha még többet lehet majd kérni a reklámokért. Ilyen egy igazi kereskedelmi tévé.

ODIV 2011.04.05. 09:37:12

Már az elején lebuktak. Ez azt bizonyítja, hogy a műsor producere inkább tekinthető lelkes amatőrnek, mint ez a zseb Paul Potts

elég.volt 2011.04.05. 09:41:32

Na a néző az alapból hülye. Ha normális lenne nem nézné az ertéelt.

mqqq 2011.04.05. 09:43:47

Nem az a szánalmas, hogy így csinálják, hanem ahogy próbálják a netről eltüntetni a "terhelő bizonyítékokat" :DDDDD Valaki tartson már az RTL-eseknek egy gyorstalpaló net tanfolyást, hogy azért ez nem ilyen egyszerű.

spontan · http://erdekessegek.info 2011.04.05. 09:44:47

Miért gondolták vajon, hogy ez nem derül ki manapság, az internet korában? Illetve lehet, hogy tudták, de nem foglalkoztak vele, hiszen külföldön is bevált már ez a formula.

vittore 2011.04.05. 09:45:11

Nézettség nagy? Nagy. Van még kérdés? Kb fél éve elhangoltam a két nagy kertévét. Azóta még kevésbé értem, hogy ki a túró nézi még ezeket.... Meg minek? Ezek adják az átlagember egyetlen kikapcsolódási lehetőségét? Az, hogy nyilvánvaló hazugságokat, kamu műsorokat néznek órákon át? Naíve vagyoke?

Asidotus 2011.04.05. 09:45:55

@elég.volt:
erről van szó. A végén addig butítják a népet, hogy majd nem tudják bekapcsolni a készüléket, és akkor meredeken esni fog a nézettségük. (Ezt már megírta a Hírcsárda is.)

iksz01 2011.04.05. 09:46:23

"Mindent a nézettségért! Hátha még többet lehet majd kérni a reklámokért. Ilyen egy igazi kereskedelmi tévé."

Miért, milyen legyen? :)

Aki ezeket a műsorokat nézi, az szórakozni akar valami könnyű show-n, nem hinném, hogy negatív irányban számít, ha meg van tervezve a dolog. Sőt... inkább legyen megtervezett és szórakoztató, mint teljesen spontán de unalmas.

És nem muszáj nézni. Én se nézem ezeket. Ennyi. :)

LumPool 2011.04.05. 09:47:02

Ez már a Csisztus home videó óta teljesen nyilvánvaló.

indapass2009 2011.04.05. 09:53:40

Ne ferdítsétek el a tényeket. Potts amatör operaénekes volt. Pénzt nem kapott a fellépéseiért és a Pavarotti masterclass-t is a saját zsebéből fizette és csak egyetlen egyszer vett részt rajta.

Flankerr 2011.04.05. 09:56:10

És mindezt tetézik az adatlap törlésének primitív, sunyi, kisstílű törlésével.. vagyis nézzük MÉG hülyébbnek a nézőt..

tanninvadász · http://www.csaladivideo.hu 2011.04.05. 10:00:09

nézzük az ő oldalukról. Beleölnek egy rahedli pénzt. Miért bíznák a véletlenre? Még a végén tényleg jön egy lelkes és tehetséges amatőr, akit majd nem tudnak árucikként tovább forgalmazni. Ez biza egy befektetés, akármennyire is mutatni kell az "amatőr tehetségkutató" látszatát.

asdf 2011.04.05. 10:01:17

“You can’t take something off the Internet – it’s like taking pee out of a pool.”

2011.04.05. 10:01:43

beszélünk róla, nem? Q.E.D.

fran7 2011.04.05. 10:05:15

Amit én szomorúnak tartok, hogy értelmes emberek mondják nekem, hogy miként lehet valaki olyan hogy karácsonyi dalokkal készül a Csillag születik-be. Mikor biztos a szerkesztők mondták szerencsétlennek. Ahogy Tordasnak olyan verset adtak, amibe Latinovits is belebukott volna ilyen közönség előtt. Itt nem a szereplők vizsgáznak bukásra, hanem az RTL emberségből.

vivanop 2011.04.05. 10:05:45

mit kell ezen csodálkozni??, az se normális, aki ilyen szarokat néz, az ilyen "nívós" műsorok csak kulturális mocsárba süllyesztik ezt az amúgy is buta és maradi társadalmat.
CSÜRHE...

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.04.05. 10:06:46

Miért kell az RTL-ken csodálkozni. Egyetlen lányról sem tudták, hogy pornózott korábbi válogatásokon.

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2011.04.05. 10:07:49

mindjárt az is kiderül okoska sixxnek, hogy vastagcsabika milyen falunapokon haknizott. Nahát.

jóreggelt kívánok.

csoko20 2011.04.05. 10:10:18

Az elmúlt években mindig volt 2-3 "tehetségkutató" show. Jóformán az összes padlásra felnéztek, hogy a boci-boci tarkát elénekelje valaki.
Mostanra már csak a konzervatóriumok maradtak...

tanninvadász · http://www.csaladivideo.hu 2011.04.05. 10:12:23

nézzük az ő oldalukról. Beleölnek egy rahedli pénzt. Miért bíznák a véletlenre? Még a végén tényleg jön egy lelkes és tehetséges amatőr, akit majd nem tudnak árucikként tovább forgalmazni. Ez biza egy befektetés, akármennyire is mutatni kell az "amatőr tehetségkutató" látszatát.

kapiksz 2011.04.05. 10:14:14

Kár, hogy ennyire nyilvánvalóvá teszik az átveréseket, és a telefonos szavazás csalási kiskapuit és a sok-sok manipulációt amit pl. a VV-ben is láthatunk. Olyan jó volt hülye nézőnek lenni és az illúziókban élni, most ezt elvettétek, Pfújjjj !

digitime 2011.04.05. 10:14:19

Nem is ezzel néznek minket hülyének, hanem a műsoraik besorolásával. Ne tessék mondani, hogy valóságsó, mikor darab valóság sincs benne, és ne tessék mondani, hogy tehetségkutató, ha nem tehetséget kutat, hanem esztrádműsort készít.... A filmek, sorozatok, karikák besorolásáról már ne is beszéljünk...

kapiksz 2011.04.05. 10:15:14

@digitime: Ja bizony, erről van szó,.. amiről előbb írtam.

Analfa Béla 2011.04.05. 10:18:34

Tegnap még azt írtátok, hogy egyértelmű playback volt. Most akkor tényleg mindenki beszop mindent?

innovacio 2011.04.05. 10:19:30

a cikk hatására döntöttem úgy most, hogy nem fogom nézni ezt a műsort

kiskakas 2011.04.05. 10:22:49

Átverés a TV-től.
Biztosra akarnak menni! Olyan "profit"raknak be aki örökre amatőr marad és nincs is több benne!

Piria-parádé , csili-csalamádé, hipp és hopp!

aha, persze 2011.04.05. 10:25:12

"Miért kell hülyének nézni a nézőt?"
Mert főként hülyék néznek ilyen marhaságot.

Mégis, szerintetek a csili-vili versenyek és díjátadók (pl Oscar) a véletlenre alapuló, őszinte műsorok, vagy a végletekig megtervezett, előre lezsírozott parasztvakítások?

Komolyan kérdem: hányszor lehet még rácsodálkozni arra, hogy kék az ég, és zöld a fű?

EU 2011.04.05. 10:28:05

Látszik, hogy Kolosi Petike a Fókuszból kapaszkodott fel - ott megtanulta, hogyan kell a sok semmitmondó dolgot újracsomagolni és eladni csodaként. Itt is ezt a módszert alkalmazza: emberke életháttere eltüntetve, aztán felfedezve, RTL istenítve, néző elájulva, RTL kassza teletömve.

EU 2011.04.05. 10:28:46

@fran7: Abszolút jól látod a dolgot! Végre valakinek feltűnt! Akit akarnak, felemelnek, akit pedig akarnak, porig aláztatnak.

2011.04.05. 10:28:47

Senki nem néz hülyének senkit, és a néző naivitása sem játszik szerepet. Az ilyen jellegű műsorokra van igény (ide sorolható a való világ is), mert arról szólnak, hogy hétköznapi, az utcáról beesett emberek is lehetnek értékesek, érdekesek, tehetségesek stb, és ezzel a valóságot már szinte érintve lehet azonosulni, nem kell kivételes super hero-nak lenni az érvényesüléshez. Hogy a tévék ezt a korszellemet milyen (esetleg manipulatív)eszközökkel próbálják visszaadni, az legyen az ő gondjuk, de az igény kétségkívül létezik, a többi mellékes.

EU 2011.04.05. 10:30:11

@mqqq: Ez nem szánalmas, ez kimeríti a csalás fogalmát. Gyakorlatilag bizonyítékokat tüntetnek el. Persze Magyarországon mindent lehet...

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2011.04.05. 10:34:26

Meglepő. Én már harminchét éve nem nézek tévét, csak néha, de akkor aztán sose. RTL, mi az?

deakvera · http://kulturajanlo.blog.hu/ 2011.04.05. 10:39:14

Engem marhára nem érdekel, hogy profi vagy sem. Eszméletlen jó a hangja, és kész! És örülök, hogy hallhattam.
Szerintetek a balettáncosok amatőrök voltak? Róluk miért nem beszél senki??? Emberek!!! :D

plüss_Teknős 2011.04.05. 10:39:16

BB Évivel, Tóth Verával, Oláh Ibolyával (tudom, nem RTL) meg Utasi Árpival már alászaladtak - a hirtelen jött ismertség és pénz többet ártott, mint használt. Hát, most biztosra mennek.

Asidotus 2011.04.05. 10:43:34

Nem való az ilyen fickó a kereskedelmi médiába.
Veszélyes precedenst teremt azzal, hogy ért hozzá, hogy tehetséges.

Hypofx 2011.04.05. 10:48:51

RTL monnyon le, TV2 is,meg a DUNA, M1 M2.
eljen a makakok parzasa

iszlipó 2011.04.05. 10:49:42

és arra emlékeztek, mikor egy 90 éves Kossuth-díjas dudást hívtak be ugyanígy valamelyik tehetségkutató selejtezőjébe (azzal, hogy fellépni fog) és bolondot csináltak belőle?
én már akkor leírtam az ilyen típusú műsorokat.

bbarba 2011.04.05. 10:50:13

Kedves sixx!

És ennek az információnak a tükrében még mindig ragaszkodsz előző cikked azon kijelentéséhez, hogy Viktor playback-elt??? :):):)

robian 2011.04.05. 10:50:24

egyetértünk sixx. nincs is olyan, hogy amatőr, minek hüjének nézni a jónépet. ez nem von le az értékeiből

iszlipó 2011.04.05. 10:52:41

velvet.hu/celeb/2010/05/12/pista_bacsi/

Megasztár volt. de egykutya.
Szégyellhetik magukat.

Giedi 2011.04.05. 10:53:17

@ODIV: Szerintem nagyon is profi a stáb, folyamatosan fenn tudják tartani a magas érdeklődést, és stabilan verik a konkurenciát.

ODIV 2011.04.05. 10:56:59

@Giedi: Látom magasan fejlett a humorérzéked...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.04.05. 11:00:09

Mindig meglep, amikor ilyen posztok születnek, és még index-címlapra is kerülnek.

Kertévé-műsor = kamu. Régóta tudja mindenki, mi ebben a nagy szám?

divo11 2011.04.05. 11:01:03

Köszönöm ezt a cikket a sok amatőr tv néző nevében.Szánalmas stáb.

Mr. Maki 2011.04.05. 11:05:32

Akit meg meglepetes kent er az amikor ilyen cikkek jelennek meg, az nem tudom hol elt eddig?

Nyilt titok, hogy ezek a musorok a nezettsegert (reklam ido eladas/reklamozas 18-45 korosztaly) mennek nem a szorakoztatasert es az igazsag bemutatasaert.
A szorakoztatas csak huszadlagos dolog ezeknel a musoroknal.

Ennyi. Ettol meg lehet egy musor jo, vagy rossz. Mindenki maga donti el, hogy nezi e vagy sem. Ennyi a tortenet. Se tobb, se kevesebb.
Hoborogni ezert tok felesleges. Ez igy volt 10-20-30-40-50evvel ezelott is. Csak kissebb tetelben.

stikasz_1 2011.04.05. 11:17:54

Ezek a cikkek szerintem azért születnek, hogy egy kicsit az orrára koppintsanak az internetről minden nyomot eltüntetni akaró tévéknek. Ennyi. Persze, hogy felépítenek egy-egy arcot, de akkor is van benne valami szánalmas, ahogy "a múltat eltörölnék". Csak hát ez lehetetlen:
www.intereuroshow.com/music/opera.htm
indavideo.hu/video/Lolita&token=9fo7bjupggkus7g4rgs5djq2v0

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2011.04.05. 11:24:24

Mr. Joe ról mikor derül ki valami?

best of 2011.04.05. 11:36:52

Nézettség nagy? Nagy. Van még kérdés?

Psyman 2011.04.05. 11:42:43

Ezért nem nézünk parasztvakító műsorokat.

Kicknick 2011.04.05. 11:45:58

Rosszul gondolja a poszter. Buzás Viktor tényleg ismeretlen testépítő. Rengeteg konditerem van ahol még nem hallottak róla.

MagyarZizzi (törölt) 2011.04.05. 11:48:05

Akkor most már tudom, honnan volt ismerős a fickó, Pinkertonként láttam a pécsi színházban a Pillangókisasszonyban. Az egyik legjobb operaelőadás volt, amit valaha láttam, sajnos elég élénken megmaradt az emlékezetemben... Itt a legnagyobb amatőr az RTL stábja volt.

makkoska 2011.04.05. 11:49:09

Aki ilyen műsorokat néz, meg is érdemli, hogy átverjék.

Windermere 2011.04.05. 11:50:44

Én nem értem, miért zárja ki az a kettő egymást, hogy ha valaki profi énekes, miért playbackelt. Simán belefér, egyszerűen így szokás.

De szerintem az elgondolkodtatóbb, hogy Fáy úgy tett, mint aki nem ismeri. Ha én átlagos színházbajáró rögtön felismertem, akkor egy kritikus miért is nem?

kocka hass 2011.04.05. 11:54:20

Az RTL nemrég igazi művészekkel is próbálkozott, (Casino), de a parasztoknak nem kellett, csak a gagyi. Most hogy összeér a Való világ és a Csillag születik, eljött a kánaán, azt gondolná az egyszerű kertv szerkesztő, hogy nyugodtan hátradőlhet, de nem. Most meg az a baj, hogy tud énekelni, és még izmos is. Vetkőzzön, vagy mit akartok?

Jokerpofa 2011.04.05. 11:54:52

@vittore: En is igy vagyok vele, fogalmam sincs, hogy hanyas csatornan van az Rtl meg tv2:)
Comedyt, Viasatot, meg a sport csatornakat tudom

/Spam 2011.04.05. 12:01:03

Ez durva, ha igaz :)

Mondjuk a legutóbbi VV4 "párbaj" manipulált eredményeinek és sms-csalogató módszereinek tükrében ez már a nudli kategória.

best of 2011.04.05. 12:03:43

Az elmúlt években mindig volt 2-3 "tehetségkutató" show. Jóformán az összes padlásra felnéztek, hogy a boci-boci tarkát elénekelje valaki. Mostanra már csak a konzervatóriumok maradtak... Nem való az ilyen fickó a kereskedelmi médiába. Veszélyes precedenst teremt azzal, hogy ért hozzá, hogy tehetséges....
Rosszul gondolja a poszter. Buzás Viktor tényleg ismeretlen testépítő. Rengeteg konditerem van ahol még nem hallottak róla.

Írásjeleket ismeritek-e? 2011.04.05. 12:11:34

" csak ne tessék már hülyének nézni a nézőket, ha lehet, kösz. "

Kéretik minden egyes hülyének nézési eset után egy poszt-cikket írni! Ja, nem! Mégsem. Ugyanis az adásidő legalább 80%-a alatt hülyének nézik a kereskedelmi tévék a nézőket.

Hozzáteszem, hab a tortán: a mi pénzünkből. Dupla öröm, mert a saját pénzünkből hülyítenek. Bocs.

kolbaszbol a kerites 2011.04.05. 12:15:25

@trev
Tévedsz. Nem erre van igény!
Ezt adják, ezt nézik!
Nem az igények szablyák meg a műsorokat. Erre rájöhettél volna.
A mi izlésünket (politikai nézetünket, vallási nézetünket, sport iránti nézetünket, bármit) a nagyon alakítják.
Nekem nagyon összeesküvés elméletem van ezzel kapcsolatban, amit nem osztanék meg, csak a lényeget:
Mi nem irányítunk, nem is irányíthatunk semmiben.
Nem is dönthetünk egyedül.
Aki azt hiszi, hogy szabadság van, az nagyon naív.

A lényeg a lényeg: Azt kapjuk, amit le tudnak nyomni a torkunkon. (persze vannak néhány kivételek, de inkább a nép butítása a nyerő)

Giedi 2011.04.05. 12:23:29

@ODIV: Hát, nemtom, hogy humorérzék kérdése-e. Utálom ezeket a kereskedelmi szarokat, de pl. az X megverte a Megát, a VV megver mindent, tehát a maguk szempontjából jól csinálják. Úgy is az nézi őket, akinek erre van igénye (de hogy pénzt is áldoznak rá, az már érthetetlen). Én már tv-ben csak sportot, de azt is sokszor inkább a netről :)

Nevem Earl 2011.04.05. 12:24:00

Szép találat, ennyit a Rötölö Klubról megint egyszer.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.04.05. 12:42:33

Vajon erről ad-e ki közleményt az RTL? Vagy ilyenkor annyira már nem sietős magyarázkodni?

kredi 2011.04.05. 12:43:05

Már bocs, de tehetségkutató műsorról van szó, ami akár így, akár úgy, de megvalósult ebben az esetben is. Buzás Viktort nem hiszem, hogy széles körben ismernék, főleg nem a kertévék átlagnézője, aki maximum ilyen alkalmakkor hall operáról (lásd az előző CSiSZü-cikk egyik kommentelőjét, aki nem értette, mit keresett a nevetés az áriában...). Az RTL semmi mást nem tett, mint keresett egy olyan "operistát", aki kevéssé ismert, és valami plusszal el lehet adni, ilyen Viktornál a testépítés. (Remélem, azt nem kell mondani, hogy Szonja kérdése, mi szerint mi a foglalkozása, sem spontán jött, mint ahogy pl. tavaly az erőemelő páros 50 éves férfi tagjától sem véletlenül kérdezte meg a korát).

Az pedig, hogy a tehetségkutató ez esetben azt jelenti, hogy a műsor szerkesztői keresik meg a tehetségeket, akiket bemutathatnak és felfuttathatnak (kvázi eladhatnak, pénzt csinálhatnak belőlük, satöbbi), vagy a tehetség maga jelentkezik, ebből a szempontból irreleváns. Ez bevett, általános gyakorlat a kertévéknél, lásd pl. a VV-t, amelynek a szereplőit szintén az RTL szedte össze, vagy akár a profi (de a műfaj jellegéből adódóan ugyancsak alig ismert) táncosokkal parádézó Megatáncot annak idején a TV2-n, és még sorolhatnám.

A baj szerintem nem ezzel van, hanem azzal, hogy van egy réteg ebben az országban, akinek bármit el lehet adni, és akinek egy vitában az a legfőbb érve, hogy "ez így van, mert a Bors / Blikk / Velvet (khm...) is megírta". Kurvák azért vannak, mert van rá kereslet. Csalók azért vannak, mert be lehet csapni az embereket. Bulvármédia azért van, mert van olyan ember, nem is kevés, akinek eladhatók az álmok és hazugságok (vagy féligazságok), az "így is lehet", a "belőled is lehet", az "akár te is lehetnél". Szokjunk hozzá, hogy ilyen világban/országban élünk, vagy tegyünk ellene, ki ahogy tud. De ez már leginkább a kultúrpolitika/művelődésügy, sőt alapvetően a politika asztala, úgyhogy ne is menjünk bele mélyebben...

kovácspéterke 2011.04.05. 12:45:10

Úgy látom a tárolt változat fogalma ismeretlen a műsor készítői előtt :)

Fekete Szurok 2011.04.05. 12:47:53

A port.hu-ra beírtam a nevét, és ugyanazt adja fel rövid és hosszú u betűvel is. Az nem lehet hogy korábban profi volt, mert hivatásszerűen, és ebből élt. Mára viszont amatőr lett, mert ugye az RTL nem fizet, viszont nem is jótékonysági műsor.
Komolyan kérdem, olyan nincs hogy valaki profiből amatőr kategóriába kerül?

aranypenz.blog.hu · http://aranypenz.blog.hu 2011.04.05. 12:49:43

Ezt a szemétséget! Pedig ez a műsor az operakedvelő közönségnek készül :) 10 akadémikusból 9 ezt ajánlja!

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2011.04.05. 12:51:05

@kredi: lebukott a retekklub megint és kész. nincs ezen mit szépíteni. te se próbáld.

bungics (törölt) 2011.04.05. 12:56:35

Vajon miért nem lepődök meg...

Sokorai_Atala 2011.04.05. 12:57:35

Valamelyik amerikai tehetségkutatóban (nemrégiben) volt egy kislány, olyan 10 év körüli és operát énekelt. Vajon őt is felkutatták, vagy csak valóban az internetezők szavazták be és ismeretlen volt.
Csak azért kérdezem, mert neki 10 évesen nem lehetett még nagy múltja.

csillámpóni 2011.04.05. 12:59:34

Húha, lehet, hogy semmi sem az, aminek látszik, és Fluor Tomi meg a Juilliard School Lady Gaga ösztöndíjasa volt, miért is a Mizu nézettségéből le kell vonni 1.323.211 oldalletöltést?
Lehet, hogy a gecigránátot nagy titokban Presser, Szakcsi, Ákos, Xavér Varnus, Liszt Ferenc, Sváby András, Szörényi Levente, és Fásy Zsülike írta, és koproducelte?

csillámpóni 2011.04.05. 13:07:45

De meg egyébként - most tudom, meg fogtok lepődni - állítólag olyan is van, hogy valaki úgy kap meg egy állást, hogy valaki ajánlja rá.
Tudom, hogy ez így elsőre megdöbbentőnek hat, különösen mert szerkesztőségekben ilyesmi nem történik - de hát más a tót, és más a harangöntés.

kredi 2011.04.05. 13:10:26

@városjáró: látom, nem értetted meg a lényeget... Ha mindig azon lovagolunk, hogy már megint milyen aljas, manipulatív eszközökkel élt egy kertévé, akkor a végtelenségig toporzékolhatunk egy helyben, de soha nem fogunk előrébb jutni. "Hú, a mocsok ertéel, milyen rohadékok ezek, azta, nahát, még ilyet!". Majd jön egy következő poszt a TV2 valamelyik álhíréről, és lehet azon is "recskázni" jóízűen. Mindennapi bosszankodni valónkat add meg nekünk ma... Az RTL, ahogy minden kertévé, és ahogy minden bulvárlap, és ahogy minden marketinggépezet (lásd: reklámok), kihasználja az emberek manipulálhatóságát, a saját profitjának növelése érdekében. Ők ebből élnek, hogy álmokat adnak el a népnek. Mivel van rá fizetőképes kereslet, megtehetik. Most akkor kit is kell elítélni? Aki eladja az aranyozott kutyaszart, vagy aki megveszi?

Csak jelzem (ha már mindenképp szépítést vársz el tőlem :)), hogy ez néha még jól is elsülhet, hiszen ebben az ominózus adásban egy dadogós srác mutatta meg, hogy egy fogyatékkal élő is teljes életet élhet, egy izompacsirta mutatta meg, hogy ne ítélj elsőre, mert a külső nem árulja el, mi van belül, vagy épp egy hazánkban szocializálódott kínai lány (akinek mindkét szülője kínai, amit jó párszor meg is mutattak nekünk, hogy tudatosítsák a dolgot) énekelt el egy, többek között az X-faktorban befuttatott dalt (mert azért a Quimby vagy a Csík Zenekar sem szerepel a bulvárnézők átlagérdeklődési körében), ezzel tompítva az országban nagyon is jelen lévő idegenellenességet. Ha úgy tetszik, ez is egyfajta jószolgálati misszió, még ha az eszközön lehet is vitatkozni, de ugye a cél szentesíti... Az meg, hogy ebből az egészből az RTL hasznot húz, szintén irreleváns, mert ők meg ebből élnek, és ismétlem, ők csak árulják a kutyaszart -- ha senki nem venné meg, becsukhatnák a boltot. Kereslet-kínálati piac, alapeset, szerintem nem kell tovább ragozni.

Persze mindenki olyan szemüveget húz fel, amilyet akar... :)

lemon1975 2011.04.05. 13:11:30

Igen én is épp javasolni akartam, hogy használjuk a GOOGLE -t ha már ilyen szépen kitalálták nekünk. "Buzás Viktor" keresésre az interoperett megfelelő aloldalát adja ki első helyen ami tényleg momentán nem létezik. Viszont ott van a találati mező alján, hogyaszongya': "Tárolt változat"! Erre kattintva megkapjuk az adott aloldal 2011. márc. 18. 00:29:09 GMT szerinti mentett verzióját. Köcsögök...
Közvetlen link:

webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:hHt1nYIIrtYJ:www.interoperett.hu/%3Flap%3Dmuveszek%26allap%3Dbuzasviktor+buz%C3%A1s+viktor&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&source=www.google.hu

Nem is az zavarja az embert, hogy ez a csávó nem felfedezni való tehetség hanem az, hogy megpróbálják annak beállítani amivel ráadásul jól be is árazzák az "átlag" magyar tévénézőt. Ezek szerint úgy gondolják annyira hülye ugyanis, hogy még erre sem jön rá...

anarch 2011.04.05. 13:15:26

De most miért, az olimpia is tele van lelkes amatőrökkel :).

DR.version · http://m-12.blog.hu 2011.04.05. 13:16:12

a Szirota Jennifer ota nem nezek ilyen szarokat, es mindenhol kopom ahol csak lehet

nezzetek viasaton az eden hotelt, az legalabb real

vernarancs 2011.04.05. 13:18:15

Mit is varhatnank egy mocskos szar csatornatol.

Gyurma Pappa 2011.04.05. 13:34:06

@kredi: Ott a pont. Idejön 94 troll, közli hogy ők nem nézik. Akkor ki a faszom nézi? Ja, az a másik 1.999.906 ember. Mindig másik ember nézi csak.

Már egy előző posztban írtam: én sem nézem, max. neten, de ez a kertévéket pont nem érdekli. Nem mondom rá, hogy fos, mert fogalmam sincs róla, hogy milyen a konkrét műsor, mert már a koncepció sem érdekel. "Tehetségkutató" a Ruzsa Magdis Megasztár óta kevésbé érdekel, az egész, az X-faktort néztem a 5. döntőig, de aztán azt se. Nekem kifogyott a koncepció, ahogy a bentlakásos reality is, bár minden második héten ledarálok egy évad Amazing Race-t vagy Survivort, meg most elkezdtem összeszedni amcsi trashrealityket is, mert azok koncepciója érdekel.

VISZONT, és most jön a lényeg. Van rajtam kívül több mint 2 millió ember, akinek nem. Ők ezt akarják látni, meg VV Bécit. Mások vagyunk. Én nézem az Éden hotelt, valószínűleg Delhusa-féle trasht is nézni fogom. Viszont nem csak nekem készítenek műsorokat, így nem lesz minden este szétcseszett rocksztár szerelmet keres műsor a tévében, pedig azt bírnám.

2011.04.05. 13:44:45

@kolbaszbol a kerites:
Szerintem de, erre van igény. Le is írtam, hogy miért. Mások meg attól érzik jól magukat, hogy ekézik az ilyen műsorokat. Erre is van igény, és ez is belefér.
A tömegízlést pedig pont úgy nem lehet irányítani, mint ahogy kultúrát sem.

LAVÓRVAGÁNY 2011.04.05. 13:53:05

És sokan még izgultak is, hogy vékonycsabi megnyeri-e a szarfaktort...pedig már az első fordulónál elkotyogta Feró...

Panem et Circenses 2011.04.05. 13:53:12

A kereskedelmi TV a reklámbevételről szól. Pont. Ebből van a haszon, ennek érdekében tesznek meg mindent a nézettségért, a nézettségért semmi se drága, se a tisztesség, se az igazság, se az emberi méltóság, se a kiskorúak védelme. A fenti énekes "amatőrsége" pont az a kategória, mint a valóságsókban levő leányzók ártatlansága. Oda kurvák kellenek (jaj, bocs, tudom, ma ezt pornószínésznőnek hostessnek, stb. mondják) ide meg profik.

HúszTíz 2011.04.05. 13:58:31

Teljes mértékben nevetségesnek és egyben borzasztónak tartom.

dpalmer 2011.04.05. 14:07:58

@kocka hass: Igen. Szabó Győző meg Xantus Barbara valóban hatalmas művészek. Nem akarlak elkeseríteni, de a Casino majdnem egy szinten van a VV-vel meg az X születik-kel, vagymi az.
Ha néztél már amerikai filmet/sorozatot (igen, lehet vitatkozni, de a showbiz hazája bizony az usa, ha tetszik ha nem...), szóval ha láttál már olyat, akkor érted, hogy miért nem jó (sőt, borzalmasan rossz) minden magyar sorozat. A mai magyar színjátszás pedig katasztrofális. Főleg a nyegle/egyénietlen/ostobenkó ifjú szhíneművész-generáció.

tingli-tangli 2011.04.05. 14:18:22

Nekem teljesen új volt az úriember, pedig Győrben lakom, de csak a színház mellett szoktam járni. Persze fenntartásaim vannak, ez így túl szép volt, de akkora ovációs sem volt a zsűrinél és a nézőtéren, mint Paul Potts-nál, vagy Susan Boyle-nál. Sőt, ha belegondolok, nem is volt standing ovation. De gondoljunk Szíj Melindára. Ő is földim, de nem hallottam róla. Az x-faktorban viszont egyből felismertem Vastag Csabát, csak nem tudtam honnan. De segített a net. Kati is ismerős volt névileg. Viszont Szabó Mariannt nem ismertem fel, pedig nagyon tetszett a Három napja...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2011.04.05. 14:37:46

@kredi: nincs is ezzel baj. a baj azzal van hogy a retekklub hazug mocskos módon kavar! felőlem felfedezhetik a srácot századszorra is, de az már milyen tehetségkutatás akkor? együtt indul egy ilyen vérprofi arc a sarki fűszeres önképzőköri versmondójával? nonszensz. fáy miklós is csak kínjában nevetgélt. ciki ez neki is. intereporettes évekből ismerik egymás már rég. néphülyítés ezerrel!

2011.04.05. 14:49:09

@kontratenor: azért kell hülyének nézni a nézőket, mert akik ilyen produkciókat néznak azok valójában is infantilis hülyék. A kereslet megtalálta a kínálatot, kerek a világ.

2011.04.05. 14:52:46

@joeperry: én most vagyok 49 éves, de ebből 53 évet nem néztem tévét.
Ez volt már ?

csakinto 2011.04.05. 15:01:59

www.intereuroshow.com/music/opera.htm

keresés: Búzás Viktor
rtlklub epic fail.....

kredi 2011.04.05. 15:06:52

@városjáró: értelek én, de azt kellene észrevenni, hogy a hazudozás, vagy pici eufemizmussal a féligazságok profi tálalása a kereskedelmi televíziózás, illetve a bulvármédia alappillére. Fölösleges kihegyezni ezt egy csatornára, vagy egy műsorra. Egy kereskedelmi tévé akkor rentábilis, ha megfelelő nézettségű műsorokat készít. Egy Csillag születik típusú műsor milliókba kerül, ezt valahogy vissza kell hozni, és erre egyetlen mód van: olyan nézettséget produkálni, ami jól eladhatóvá teszi a reklámidőt. Ha egy tehetségkutató teljes mértékben a véletlenre épül, hogy hátha beesik majd valaki, aki nemcsak tehetséges, de van egy jól eladható háttérsztorija is (amit aztán a Fókuszban körbe lehet járni, le lehet adni a Blikkben, és így tovább), az hatalmas rizikót jelent, amit egy kereskedelmi tévé nem engedhet meg magának. Ezért van az, hogy _minden_ ilyen műsorba keresnek egy vagy több olyan figurát, aki nem ismert széles körben, és aki a fent említett paramétereknek megfelel, és hosszú távon is lehet rá építkezni. A Megatánc, a Megasztár, az X-faktor, a VV (és persze ezek külföldi megfelelői) mind erre épülnek.

Hidd el, az átlagnézőt nem érdekli, hogy hogyan került a műsorba XY, ő jelentkezett-e, vagy felkérték erre. A napi tíz órás, éhbérérét végiggürcölt meló után hullafáradtan beesve a karosszékbe megnézi, véleményt alkot róla, másnap majd beszélget róla a melóhelyen vagy a kocsmában, éjjel meg, elalvás előtt azon mereng, hogy akár belőle is lehetne megasztár vagy kiscsillag, hiszen ő is biztonsági őr, mint VV Alekosz, adminisztrátor, mint Szíj Melinda, dadog, mint MC Gyufa, csípőficamos, mint MC DC.... Álmokból épít várat. Másnap persze visszaül a mókuskerékbe, de legalább volt egy jó egy-két órája, amikor elhitte, hogy ebben az országban bárkiből lehet híres ember, akár belőle is.

Még egyszer mondom: a módszereken lehet vitatkozni, de az alapprobléma nem ez... Szerintem.

Sokorai_Atala 2011.04.05. 15:06:59

@aranypenz.blog.hu: nem, hasonló, de szőke kislány volt

nemecsek ernő áruló 2011.04.05. 15:15:23

Vásári Andrénak is van lemeze olaszországban. Csak kellett a forgatókönyv miatt valaki, aki első színrelépéskor nagy megdöbbenést, és vastapsot okoz.

int10ha 2011.04.05. 15:19:47

sajtószabadság = hasugság szabadsága ???

kredi 2011.04.05. 15:23:04

@Gerzsonka: Vásáry Andrénak idehaza is volt lemeze, a 2006-ban megjelent "A mesterdalnok", amit amúgy az EMI adott ki, és a MAHASZ TOP 40 listáján a 21. helyig kúszott fel. Csak éppen a kutyát nem érdekelte az egész, míg "fel nem fedezték" a Csillag születikben. De napestig sorolhatnánk a példákat...

A mostani CsiSzü-be bekerült Mr. Joe-nak is rendes repertoárja van például a "teán":
www.teasztar.hu/?site=previewsongs&subtask=user&limit=all&uid=18110

Bacchpapucsban Balatonfüredre 2011.04.05. 15:24:35

jó, hogy leírtad csak kb semmi értelme.
itt elolvassák kb 200-an, ezek elmondják még másik 500 embernek, azaz kb 700-an fogják ezt tudni.
A műsort meg kb 500 000-en fogják nézni.
A 700-ból (aki tudja, hogy átverés van a dologban) kb 500 fő meg sem fogja nézni a műsort. A másik kétszáz megnézni de letagadja. Tehát lesz 499 800 ember aki elfogja hinni, hogy tényleg egy tehetséges ismeretlen emberkét lát fellépni.

Vhol fel kéne nyomni az rtl-t félrevezetés és /vagy megtévesztés jogcímen.

Azé' jó, hogy leírtad, mert én tuti nem nyomoztam volna ezt ki. Nekem nem ér ennyit a dolog.

Szal tenx&respect

nemszentember 2011.04.05. 15:46:41

Majd helyesbítenek,hogy az amatőrség a testépítésre vonatkozik.

Baromméter 2011.04.05. 15:52:41

"Valóban profi énekes Buzás?"

"Dehogy is, már töröltük az adatlapját az internetről!"

pacus 2011.04.05. 15:55:21

A nézettséghez.Kezdetektől néztem a Heti Hetest.
Most már nem és nagyon sok ismerősömmel,barátommal együtt már nem.Az ok:Korábban a műsor kezdés előtt volt egy hírdetés blokk.Néhány hete,a kezdés előtt van közel 8-10 perc hírdetés,elkezdődik a műsor és kb.10 perc után ismét 8-10 perc hírdetés,majd ujabb 20 perc után ismét 8-10 perc hírdetés.Úgy döntöttünk,hogy nem nézzük,esetleg videóra felvesszük és másnap megnézzük úgy,hogy a hírdetéseket kihagyjuk.Azt,hogy egy valamivel több mint 60 perces műsor miatt 30 percet hírdetés nézéssel töltsünk abból elég.Majd ha a hírdetők rájönnek,hogy a nézettség nagyon lecsökkent meggondolják,hogy hírdessenek vagy ne.
Az embereket ezzel a stilussal /már aki hagyja/lenézik.

pacus 2011.04.05. 16:29:10

@fred07: A nézettséghez.Kezdetektől néztem a Heti Hetest.
Most már nem és nagyon sok ismerősömmel,barátommal együtt már nem.Az ok:Korábban a műsor kezdés előtt volt egy hírdetés blokk.Néhány hete,a kezdés előtt van közel 8-10 perc hírdetés,elkezdődik a műsor és kb.10 perc után ismét 8-10 perc hírdetés,majd ujabb 20 perc után ismét 8-10 perc hírdetés.Úgy döntöttünk,hogy nem nézzük,esetleg videóra felvesszük és másnap megnézzük úgy,hogy a hírdetéseket kihagyjuk.Azt,hogy egy valamivel több mint 60 perces műsor miatt 30 percet hírdetés nézéssel töltsünk abból elég.Majd ha a hírdetők rájönnek,hogy a nézettség nagyon lecsökkent meggondolják,hogy hírdessenek vagy ne.
Az embereket ezzel a stilussal /már aki hagyja/lenézik.

El Visco Stello (törölt) 2011.04.05. 16:29:15

Ez szemenszedet hazugság! Csak a szocdemek ármánykodása. Láttam a tévébe hogy még a zsűri se ismeri, pedig ott komoj zeneművészek vannak. Még a Szoni se, pedig neki meg a papája művész.
Úgy csudálkoztak hogy csak na. Mondhattok nekem akármit én a Viktornak drukkolok mer ő a legjob.
És gyúr vazze!

El Visco Stello (törölt) 2011.04.05. 16:36:56

Egyépként tudom én hogy tik Miszterdzsó drukkerok vagytok és csak le akarjátok járatni a Viktort. De én már féretettem az esemes szavazásra 5000 forintot és akor is beszavazom úgyhogy nektek cumi.

mréveiller 2011.04.05. 16:55:01

az rtlnek akkor is 2 millió nézője lenne ha egy darab szart mutatna 2 órán keresztül főműsoridőben.

Kulminaator 2011.04.05. 17:06:23

@MM87: Miért? Most nem azt mutat 24/24-ben? (nem minzha a többi különb lenne)

CSÉ 2011.04.05. 17:15:51

Akárhonnan nézem vicces. Az is aki ezt így próbálja eladni, az is aki ennek utánanyomoz. Autodidakta őstehetséggel megáldott énekesek még éppen lehetnek, de operaénekesek!, ugyan már. Ha valamit irtó sokáig kell tanulni, akkor az ez.

CSÉ 2011.04.05. 17:18:49

Kulminaator

Sajnos egyetértek.

kredi 2011.04.05. 17:29:08

Azért ne állítsuk be ezt a dolgot olyan szintű csalásnak, mint amikor valaki becsönget az öreg nénikéhez a nyugdíj-igazgatóság nevében, és míg az a szelvényét keresi, ellopja a spórolt pénzét... Másrészt ne legyünk annyira álszentek se, hogy figyelmen kívül hagyjuk a tényt: a kereskedelmi tévék a bevételeik után adóznak, így nekünk jó, ha a megfelelő nézettség érdekében manipulálják azokat, akiket manipulálni lehet. :) Az, hogy ezt egy megfelelő értékrendű ember elítéli, úgyszintén természetes (magam is gusztustalannak tartom), de azért egy kis vaj mindenkinek van a fején még ha nem egy kategóriába tartozik is az, hogy kétmillió embernek hazudunk, vagy az asszonynak arról, hol voltunk tegnap éjjel; a végeredmény azonban nagyjából ugyanaz... :)

A legnagyobb szerencse mégiscsak az, hogy nem kötelező tévét nézni; ahogy a mondás tartja, ha valaki kiáll a sarokra, ne lepődjön meg, ha megdugják. (Gyk: ha valaki kertévét néz, ne csodálkozzon, ha átvágják...) :)

kdlla 2011.04.05. 17:52:18

Olyan kurva természetesnek tartjuk már a tévék általi átb*szást.
A Ki Mit Tud alatt (persze, lehet fikázni) miért nem volt ilyen? Ott, akkor lehetett tehetséges "amatőröket" találni?

tizenot 2011.04.05. 18:00:19

Nem jo a bejegyzes, lenyegtelen, mindenki altal tudott dolgokrol szol, a klasszikus "az okos blogger majd felnyitja a buta olvasok szemet" onajnarozas az egesz.

Az onjelolt megmondoemberseg olyan tiz eve ment ki a divatbol.

Laikus Érdeklődő 2011.04.05. 18:17:23

@kredi: "Most akkor kit is kell elítélni? Aki eladja az aranyozott kutyaszart, vagy aki megveszi?"
Jó a kérdés, de szerintem rossz a válaszod. Igenis azokat kell elítélni akik eladják.

Értem én, hogy ezzel a módszerrel lehet a legkevesebb pénzből a legnagyobb nézettséget elérni, de akárhogy csűrjük-csavarjuk ez csalás.
Hasonló csalás mint a nyomokban kacsamájat tartalmazó kacsamájkonzerv. Nem az a baj vele, hogy létezik ilyen (az is) hanem az, hogy a dobozra kacsamájpástétomot írnak szójával dúsított ipari hulladék helyett.

GONOSZ 2011.04.05. 18:31:44

NEM REKLAMÁLNI!!!

NÉZNI SZAVAZNI!
JUTTASSUK A DÖNTŐBE A KICSI CSILLAGOCSKÁKAT!!

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2011.04.05. 18:35:26

kredi, jópofa vagy de szerintem állj le, mert ez mág akkor is ciki volna, ha tudnánk, hogy fizetnek neked érte...

kredi 2011.04.05. 18:37:09

@kdlla: a Ki Mit Tud köztévén ment, közpénzekből. Ha találtak egy tehetséget, az járta a maga útját, befutott vagy sem, de igazából a köztévé csúnya kifejezéssel élve "nem adta el az utóéletét", azaz nem kutatta fel a múltját, nem lett vezető riport a nehéz gyerekkoráról, nem cikkeztek hónapokig az iskolai csínytevéseiről. Az értékeket a maguk szintjén kezelték, és akkoriban a sztárokról (nem celebekről) leginkább a Film, Színház, Muzsika című kulturális folyóiratban lehetett olvasni...

A kereskedelmi tévék saját pénzt ölnek bele a műsorba (vagy maguk gyártják, vagy másokkal gyártatják le, és azoktól veszik meg, mindegy), amit elsősorban a reklámbevételekből tudnak "visszaszerezni". Minél magasabb a nézettség, annál értékesebb a reklámidő, ergo a nézettség növelési a cél, ami szentesíti az eszközöket...

jococartman 2011.04.05. 18:43:05

az rtl, élükön a zsidó rabló tulajokkal, lop csal hazudik ahol lehet. (vv)
a sok lebutított agyzsugorított néző meg fizet.

kredi 2011.04.05. 18:53:09

@Laikus Érdeklődő: ha tudsz róla, hogy a kacsamájkonzervben nem kacsamáj van, bejelentheted a fogyasztóvédelemnél...

Azért az, hogy egy tévéműsorban azt mondják egy tehetséges emberre, hogy ő jelentkezett, nem azt, hogy a csatorna kutatta és kérte fel a jelentkezésre (ha valóban így volt), nem ugyanaz a műfaj. Így is, úgy is megtaláltak egy tehetséget, akár ő jelentkezett, akár mondjuk Fáy Miklós ajánlotta, hogy ismer egy jó arcot, akit jól el lehetne adni... :) Gusztustalan? Az. Elérték a célt? El. Belehalt bárki is? Nem. Egyáltalán: ártottak ezzel bárkinek is? Nem.

Az X-faktor felének volt komolynak mondható zenei előélete, a VV4 villalakóinak fele ismert a celebvilágban... Lehet róla cikkezni, meg lehet rajta döbbenni, hogy "nahát, ilyen van?", vagy el lehet rajta gondolkodni, hogy miért is alakult ez így, és hogy mondjuk nem kellene-e rendben tenni a köztévét, és ott értékeket felmutatni; az én ifjúkoromban még volt Zenés TV-Színház, egyéb színházi és zenei közvetítések (pl. a pori dzsesszfesztiválról), saját gyártású tévéjátékok (Hamlet Gálffy Lászlóval...), és még sorolhatnám. Nem a bulvárral van baj, hanem az egyensúly hiányával. Az értékrombolással szemben sajnos egyre kevesebb az értékteremtés...

Pizsi16 2011.04.05. 20:01:53

Ha nem dugnának be ilyen profiszerű embrekéket, akkor nézhetnénk a két giliszta homo növendék kissrácot, meg a VV-s idióta törpét.
Nem hiszek csupán a tehetség erejében. Vagy annyira homályos , hogy több idő kell hozzá ,hogy felszínre kerüljön.

pacus 2011.04.05. 20:11:50

@jococartman: már hiányzott a zsidózás.

Ez igazi "kulturált komment"

Pistie 2011.04.05. 20:18:57

A TV egy dologra jó, hogy az ember DVD-ről filmeket nézzen benne. Nem ilyen szarokat! Pláne aki ilyenre sms-t küldd, az menthetetlen.

littlered 2011.04.05. 20:26:20

A srác pont olyan, mint a vastag gyerekek meg a többiek. Nem sikerült befutnia, az elmúlt években parkolópályára tették, utolsó előadása gyk 2005-ben volt. Most megmutatja magát, nincs vesztenivalója.

Laikus Érdeklődő 2011.04.05. 21:02:05

@kredi: Én a bulvár-celeb műfajról mondtam el a véleményemet úgy általában te pedig a beválogatás módszerét véded.
Vagy nem értetted meg amit írtam vagy nagyon ügyesen terelsz. Tippelhetek?

freddyreal 2011.04.05. 21:31:49

Ugyan mar, mi ezen akkora csoda? Primitiv proliknak keszult musor, azokat meg csont nelkul hulyere lehet venni, es meg csak nem is zavarja oket.

florabors 2011.04.05. 21:33:44

de rossz.

bár valami tehetséget is kell tenni a műsorba...

ennyi x faktor meg csillag születik, meg megasztár... egy tízmilliós országban. vicc. nem hiszem el, hogy ezekre a műsorokra még valaki vevő.

NeonRay 2011.04.05. 21:40:01

Bakker már megint megvezetett a MÉDIA!
Andy Kaufman-óta tuggyuk,,Ember a Holdon,,még a műsorhiba is lehet kamú!Bazze testépítő operaénekes és a Zsűri tapsol ünnepel mekkora LoL de ezt csak mi tuggyuk a több100 000meg nem!

szaszni 2011.04.05. 22:46:19

Akkor elmondom, hogy aki a komolyzenei berkekben járatos az pontosan tudta, hogy ki az a Buzás Viktor. És azt is tudta, hogy egy a sok, ilyen-olyan énekes közül. A magyar operajátszásban sem tudott befutni, külföldről meg nem is álmodhatott. De jó lesz a Csillag születikbe. Nesze hülye paraszt!

szaszni 2011.04.05. 22:54:41

Egyébként egyetértek az előttem szólóval, aki azt mondta, hogy nincs vesztenivalója. Így van! Akár szarrá is keresheti magát a parasztokon. De művészetről - ha van még olyan egyáltalán - ne beszéljünk. Főleg a kereskedelmi média esetében. Üzlet van. Ezerrel. Ma egy Mozart is belefulladna ebbe a fosba!

namaste2 2011.04.05. 23:18:21

Most komolyan ezt a testépítő edző dumát ennyien bevettétek? Most komolyan ekkora béllel láttatok már valakit aki testépítőnek meri mondani magát? A testépítő edző meg egyenesen nagyon durva tőle....

Az RTL tényleg hülyének néz mindenkit?

sapuh 2011.04.05. 23:36:17

Az RTL Klub hülyének néz mindenkit, sixx meg tényleg... na jó, mondjuk, hogy nem ért hozzá.

A "konzervatórium" (nem Bartók Béla Konzervatórium, mert ilyen nevű intézmény hivatalosan nincs), az egy ZENEI KÖZÉPISKOLA. Illene ránézni arra a linkre, amit betesz az ember a posztjába. Két év stúdióskodás, majd az interoperettes karrier (aminek a valódi operaénekléshez köze nincs) pont arra elég, hogy Buzás Viktort amatőrnek nevezni már ne lehessen, profinak meg még ne. Legyen mondjuk félprofi. A hanganyaga valóban szép, de bőven lenne még mit tanulnia. Félő, hogy egy kertévés tehetségkutató után erre már nem fog sor kerülni, legalábbis komoly helyen nem.

Az meg, hogy Paul Pottsnak "szép hangja" lenne... na ne. Az amazonasi indiánoknak, ha találkoznának vele, a Trabant is ütős jószágnak tűnne, de azért ne mondjuk már rá, hogy "jó autó".

Tessék operába járni, addig is:

www.youtube.com/results?search_query=potts&aq=f

www.youtube.com/watch?v=CrJC7l5Pn-k

www.youtube.com/watch?v=5U4uc5fkUUQ

Netuddki. 2011.04.06. 00:43:40

De ki néz ilyen szarokat?

kredi 2011.04.06. 00:50:12

@Laikus Érdeklődő: felőlem tippelhetsz is, de mielőtt komolyabban elkezdenél a gatyámban turkálni, közlöm, hogy sem ertéeles nem vagyok, sem zsidó. :))) Senkit nem védek és nem terelek, te viszont kissé paranoiás vagy, de ez meg a te magánügyed. :) Utálom a celebvilágot, a bulvármédiát és a kertévéket -- az egyetlen bűnöm, hogy racionális vagyok és pragmatikus. Én kérek elnézést, hogy használom az agyam, gondolkodom, és nem állok be a sorba bégetni meg zsidózni, hidd el, komoly traumát okoz ez nekem is nap mint nap :). Tudom, hogy ebben az országban az lenne a természetes, hogy egy ilyen (amúgy nulla hírértékű) blogbejegyzés hallatán símaszkot húzzak a vérbe borult fejemre, és kimenjek az utcára autót gyújtogatni meg öklöt rázni, hogy "monnyon le". Kár, hogy nem ez a deviáns viselkedés, hanem az, amit én képviselek, de lehúztam ilyen deviánsan 45 évet, és isten bocsássa meg nekem, most már nem nagyon van kedvem megváltozni... :)

csarlee 2011.04.06. 06:05:23

hmmm... Látszott a srácon, hogy nem akkor énekelt először... Testépítőnek viszont elég gagyi mert az egy dolog, hogy nagydarab. Nekem eléggé kidolgozatlannak meg fedettnek tűnt. Persze nem profi de ilyen erővel minden nagydarab ember testépítő...

Bálnavadász 2011.04.06. 08:38:15

@robian:

>hüjének nézni a jónépet
>hüjének nézni
>hüje

szerintem téged nem csak RTL néz hülyének

szaszni 2011.04.06. 09:57:46

@kovi1970: Így van! Nézd inkább Lady Gagát!

Norman Price 2011.04.06. 10:22:12

felhívom szíves figyelmét, minden kedves naív televízoó készüléket bámuló sorstársamnak, az csak egy TV műsor, nem az a céja hogy frissen felfedezett tehetségekkel örvendeztesse meg sekélyes hétköznapjaink lassan csorgó folyamát, hanem hogy legyen mivel kitölteni két reklám közötti szünetet.

2011.04.06. 10:22:14

@Gery.Greyhound: az a durva, hogy EGYALTALAN nem tudja mindenki :)

digitime 2011.04.06. 10:30:32

@kapiksz: Jaja. Ha jól megnézed a kommentek időpontját, nagyjából egyszerre írtuk. (5 sec)

El Visco Stello (törölt) 2011.04.06. 10:45:35

Viktor!
Ne higgyé ám ezeknek! Csak szíttatni akarnak mer a svéd alkesznek drukkolnak. Pedig úgy rezgett a csávó mintha teli lettek volna a zsebei élő hallal.
Őcsém, ijen hanggal nem veszthecc. Meg ijen névvel. Én rádküldöm az esemest. Beszavazlak.
Hajrá Viktor!

Mesant 2011.04.06. 11:23:19

Gusztustalan és etikátlan dolog az RTL részéről! Eddig a VV nevű szart sózta a nyakunkba, most meg telehazudja a Csillag születik-et. Sosem láttunk a telefonos szavazásoknál egy darab közjegyzőt sem, mindíg az nyert akit az RTL akart. Undorító!

Mesant 2011.04.06. 16:52:23

@Mesant: A Wolf Kati a képességeivel, énektechnikájával mindenkit levert, mosolygott végig, nem magyarázott nem hisztizett és nem sírt! De mert a csajok szavaztak többen (ha igaz), nyert a Báj Gunnar.

Laikus Érdeklődő 2011.04.06. 20:11:43

@kredi: A fenébe, lebuktam! Pedig azt hittem, ügyesen titkolom, hogy valójában egy paranoiás antiszemita boszorkány vagyok. Megyek inkább autókat gyújtogatni.

primus_inter_pares 2011.04.07. 14:14:23

@Sokorai_Atala:

A kislány neve Jackie Evancho, és 10 éves létére egészen biztos, hogy minimum 25 éves előképzettsége van:) Mindazonáltal csak 2. lett:(

Ave Maria itt:
www.youtube.com/watch?v=NKlTirvTSwg&feature=related

ErdiTaxi.hu - Taxi Érden · http://erditaxi.hu 2011.04.11. 10:10:53

Buzás Viktor érdekes jelenség, kérdés, hogy mennyire lesz rá vevő a kereskedelmi csatornák nézőtábora.

erospista.hu 2011.04.12. 10:55:39

Az RTL Klub az X Faktorban is szopatta a nézó
őket. Ott szinte mindenki már profi énekes volt. Vastahg Csaba évek óta haknizik, sőt a TV2- Popdarálójában szerepelt, Volf Katiról nem is beszélve. A castingon látható tömeg pedidig statisztákból áltt napi 2000-ért.

Rusalka 2011.04.27. 14:14:03

Az emberek azt nézik, ami van. Sokan elfelejtik, hogy nincs mindenkinek ebben az országban 40 csatornás kábeltévéje meg parabolája. A többségnek bizony csak a jó öreg M1, RTL és TV2 jön be. Amíg a csatornák a szemetet sugározzák, addig az emberek a szemetet fogják nézni. Nagyon kevés olyan adó van, ahol normális dolgok mennek és nem nézhet az ember éjt-nappallá téve Discovery-t (akinek van) vagy Comedy Centralt, mert azt is megunod. A többi adón is mennek a harmincadszori ismétlések. Anyám lelkes VV-néző, meg Csillag születik-néző, és mikor megkérdem tőle, miért nézi ezt a szart (különösen azt a sok parasztot a villában), akkor megrántja a vállát: "mit nézzek? Minden csatornán ismétléseket adnak", ő meg ha egyszer már látott egy filmet vagy sorozatot, nem akarja még egyszer megnézni. Szóval nálunk ezért megy a VV meg a Csiszü, az éppen aktuális CSI-epizód ikszedik ismétlése helyett. Ha a kereskedelmi tévé mást vetítene, mást néznének az emberek. Azt nézik, ami van. Ha az adók úgy döntenének, hogy mostantól főműsoridőben versmondás lesz, azt is néznék és szavaznának lelkesen a legjobb versmondóra. Én sokkal jobban örülnék, ha a kereskedelmi adók inkább valami új, kafa sorozatot vennének meg, mint ezeknek a házi valóságshow szaroknak. Főműsoridőben bámulhatom Alekosz löttyedt seggét... :) Az ORTT helyében rég megbüntettem volna az egész bagázst, mert ez nem főműsoridőbe való cucc.

A profi-amatőr hülyítéshez meg csak annyit: aki elhiszi, hogy mondjuk a Pusztaröcsögéről gyütt János bácsinak istenadta operaénekesi tehetsége van, de úgy, hogy Pavarotti elbújhat kétszer, az meg is érdemli, hogy hülyítsék. Egy dolog, ha valakinek szép a hangja, de a képzett hangot szerintem fel lehet ismerni akkor is, ha az ember nem járt zeneiskolába.
süti beállítások módosítása