Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

"Veszélyben a Föld" - riogat a TV2

2011. március 19. 13:30 barb 193 komment

Egyre jobban dühít, hogy nem telik el úgy egy nap, hogy valaki ne jósolná meg a világ végét. De míg általában 2012-vel jönnek, a Mokka Habbal című műsorból kiderült, akár már ma elkezdődhet a világégés.

Joshi Bharat pénteken meghívta Csillag Lilla (muhaha) asztrológust, aki többek között azt mondta, hogy "az Uránusz a Kos jegyében változást, hirtelen helyzeteket hoz, olyanokat, amelyekre nem vagyunk felkészülve. Az egész japán tragédia enne a része, hiszen az Uránusz Kosba lépésnek másnapján következett be a földrengés és a cunami. Péntektől jövő hét csütörtökig lehet, hogy vezető országok döntéshozói olyan váratlan, hirtelen, nem eléggé átgondolt lépést tesznek, amelyek váratlan, nem kellemes eseményeket idézhetnek elő. Április elejéig veszélyben van az egész Föld. A szombat ráadásul teliholdat és "szuperholdat" is hoz, amely túl erős együttállás ahhoz, hogy a nap esemény nélkül múljon el.  Minden Kos – ember, város, ország – főszerepet kaphat ebben a konstellációban".

Most komolyan, miért kell ez?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2011.03.19. 13:39:29

Már az se semmi, hogy magát komolynak gondoló országos tévéadón ilyen hülyeségek lemehetnek. De ez a retroaktív jóslás már tripla facepalm.

Egyébként én a japán földrengés előtti napon vettem egy üveg sört és meg is ittam, szóval vigyázzatok, mikor sört iszom, mert bármikor jöhet valami természeti katasztrófa.

Spawn85 2011.03.19. 13:53:05

Ma??? A franc, szólhattak volna előbb is, nem jöttem volna be dolgozni. :D

PTerr 2011.03.19. 14:03:54

Ehh... pedig már éppen haladtam a szakdogám megírásával, most meg csak úgy elpusztul a Föld és nem nem leszek diplomás lúzer? Igazságtalan a világ, komolyan mondom.

01020304 2011.03.19. 14:09:57

"lehet, hogy vezető országok döntéshozói olyan váratlan, hirtelen, nem eléggé átgondolt lépést tesznek, amelyek váratlan, nem kellemes eseményeket idézhetnek elő."

Lefordítom: lehet, hogy valakik váratlan lépést tesznek, ami lehet, hogy nem kellemes eredményt szül.

Minden nap ilyen :)

(ui: váratlan lépésből csak váratlan esemény történhet.)

01020304 2011.03.19. 14:11:28

A kérdésedre válaszolva ("Most komolyan, miért kell ez?") :

Hogy jót nevethessünk rajtuk.

schranz 2011.03.19. 14:16:09

Felkészültem rá! Mint már soxor! Legyen, de azt én jósolom ha a felmerült tények nem kerülnek besorolásra ezen emberek csak felveszik a pénzt és nem dolgoznak meg érte!

Nekem pl. konkrét választ kell adnom néhány dologra a munkám során, nem úgy mint lehet, talán, meglehet, esetleg stb. !!!!!

Link Elek 2011.03.19. 14:28:33

a fold nincs veszelyeben, ellenben:

George Carlin - Saving the Planet
www.youtube.com/watch?v=eScDfYzMEEw

Dowim 2011.03.19. 14:32:44

Minden évre megjósolják a világvégét, tisztára olyan mint a farkast kiáltó fiú meséje. Ha egyszer tényleg jön, a kutya se fogja elhinni. Pedig micsoda orgiát csaphatnánk előtte az utcán, de így senki nem lesz benne a szórakozásban :(

puddlepuddle 2011.03.19. 14:41:29

Az "elcsúszott Zodiákus kör, mégegy jegy kell bele" szitura mit reagált az ezoterikus társadalom? Mert úgy tűnik ebből, hogy nem zavartatják nagyon magukat.

Charlie Harper 2011.03.19. 14:55:05

A TV2-nél a vezérek jönnek-mennek, de ez az egérnő állandó. Tényleg tudhat valamit!

Supernatural 2011.03.19. 14:56:40

Kell is ám tovább hülyíteni az amúgy is segghülye embereket...

algi 2011.03.19. 15:01:13

Hát, szerintem az, hogy ma munkába kell menni, elég nagy világvége.

Supernatural 2011.03.19. 15:02:20

Jut eszembe, ha ilyen faszagyerekek ezek az asztrológusok, jósok, vagy tököm tudja mik, hogy mindig mindennek tudják az okát és a miértjét, akkor a faszé' nem szóltak előre, hogy fél Japán össze fog dőlni? :)

lolperec 2011.03.19. 15:02:55

ez a nő tényleg para, abban nem vagyok biztos, hogy pszichológus :D

oszi1113 2011.03.19. 15:04:27

úgy látom igazolni kell az ezotévét! ha már kora reggel is errőlbeszélnek, akkor biztos, hogy van benne valami! így legalább este is nézik, és telefonálnak!!!

Danny89 2011.03.19. 15:06:12

Én kos vagyok, de csak itthon ülök...ezek szerint nem vagyok kiválasztott.

cso zsi 2011.03.19. 15:14:14

@Danny89: Ülve várod a világvégét?

Laikus Érdeklődő 2011.03.19. 15:18:59

A TV2 ennyire értékeli a nézőit. Uri Gellertől indultak és ma már a Jósok, látók, médiumoknál tartanak. Új Budapest TV.

jorda 2011.03.19. 15:19:56

Egy felmérés szerint ma a 8 általánost végzettek kb.40%-a funkcionális analfabéta.
A teljes lakosság körében az analfabéták száma 20% felé közelít.(XXI.század)

Teljesen egyértelmű,hogy ezen rétegnek is kell valamiféle szórakozás!

Itt van ez a szerencsétlen,meg a "jósok" !
Ezek a műsorok több ezer szemfényvesztő csaló jó megélhetését biztosítják.
Az emberek ugyanis hajlamosak felülni a TV-nek.
"Ha ott mondják biztos igaz !"

ubetterwatchout 2011.03.19. 15:22:21

ezt az egerfogu not nem lehetne, hogy valaki egy szoges bottal megbssza? ugy ertem tenyleg.

facepalm a negyzeten

cso zsi 2011.03.19. 15:23:25

@lolperec: @Charlie Harper: Ekkora kissszebszégi komplekszusszal, befelé fordulásszal, próbál váltosssztatni a szaját dolgain, mászok riogatászával.

És ez is képernyőképes. Mint a ker. tv-k riportereinek nagy többsége.
Ezo tv? Éjjel néztem volna a Smallvillet, ha már ébren voltam. A műsor szerint már félórája annak kellett volna mennie, de ezek még mindig a nézőket próbálták telefonálásra bírni.

petre 2011.03.19. 15:23:56

Ilyenkor bánom hogy vége van a sötét középkornak.
Akkor az ilyen hülyéket elégették. Egyre több ilyen van...

bálnatenyésztő (törölt) 2011.03.19. 15:26:20

Vállalok jóslást meg minden szart IP cím alapján.
Van még olyan, aki ezeket beveszi? Undorító csalók ezek mind.

kubatov_kommunista 2011.03.19. 15:26:24

Szakadna rá az ég a médiára :(
Egy szeizmológust/geológust/geofizikust/asztrofizikust/fizikust nem tud meghívni egy műsorba; egy jóst/táltost/asztrológust/kézzel-lábbal gyógyítót/skizofrént/exhibicionistát/mari néni a piacról - na őket megtudja.
BROÁF!

imkindabusy 2011.03.19. 15:26:53

Parapszichológus. Köszönöm, ennyi elég:D

ubetterwatchout 2011.03.19. 15:27:46

@petre: rosszul tudod. a kozepkorban pont teged egettek volna meg, mert ketsegbevonod, hogy a pluto belepett a halak jegyebe, es emiatt varatlan esemenyek tortenhetnek.

Gondolom ha visszanezi az egerfogu asszony a pompei katasztrofat, a 2006 os cunamit, vagy az osszes eddigi foldrengest ami sok aldozattal jar, az mind a pluto holdja miatt volt, vagy valami mambojambo szoveggel korbeirja:)

kubatov_kommunista 2011.03.19. 15:35:24

@bálnatenyésztő: ez tetszik! :)
Én meg MAC-address alapján életre keltem a megboldogultat - wol, WOL :)

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2011.03.19. 15:38:19

2011-ben jön a Világvége......Aki túl akarja élni, jöjjön Magyarországra....mi 50 évvel le vagyunk maradva!!

bálnatenyésztő (törölt) 2011.03.19. 15:40:13

@kubatov_kommunista: Fel nem bírom fogni, hogy neked is ilyen képességeid vannak. Szerintem össze kéne fognunk! :D

fckyou2 2011.03.19. 15:43:24

@ubetterwatchout: Igen, Plútó nagyon rossz kutya volt!

bálnatenyésztő (törölt) 2011.03.19. 15:43:56

@kubatov_kommunista: Fel nem bírom fogni, hogy neked is ilyen képességeid vannak. Szerintem össze kéne fognunk. :D

Tíz:59 2011.03.19. 15:46:44

Amúgy a földrengés elötti napon ,volt egy rossz érzésem,hogy valami wtc méretü dolod fog történni a világban, és sajnos bejött.Akkor nem gondoltam rá hogy mi ez,de olyan rossz érzés volt,hogy valahol sokan meghalnak majd.
Aki hiszi hiszi,aki nem nem.

Tíz:59 2011.03.19. 15:49:39

Ja attól még a TV2 féle baromságokat nem nézerm,sött egyáltalán nem nézek tv2,meg RTL -t

ubetterwatchout 2011.03.19. 15:52:13

@Tíz:59: en elhiszem. ahogy azt is h Odonkenek december 9 re voltak ilyen erzesei, belusnak februar 13 an, neked meg most. valakinek csak bejon

Karipapa01 2011.03.19. 15:53:28

A hölgy kifejezetten tetszik nekem. El tudnék képzelni vele némi pajzánkodást. Azt sem bánnám, ha közben a fülembe suttogná, hogy jön a világvége. De az is lehet, hogy egyszerűen csak kapuzárási pánikom van.

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2011.03.19. 15:55:59

a világegyetem véges, az emberi hülyeség határtalan

2011.03.19. 15:56:03

Sírva röhögtem...Pl.:3:03-nál"...kos holdúak..." a többi már csak ráadás.
Most kezdem érteni, miért van szükség az új médiatőrvényre.

ubetterwatchout 2011.03.19. 15:57:16

@Karipapa01: perverz vagy ez azert van. nem tudom elkepzelni, hogy ne lenne borotvalatlan,es annal mar az sem segit, hogy ha kozben azt visitja, hogy jon az uranusz, vagy telihold.

fckyou2 2011.03.19. 15:59:10

@ubetterwatchout: Ne feltételezd, váratlan dolgokról beszél... kérdés mi van neki odalent ami borotvált vagy sem ;)

Medencefűtés · http://sun-pool-heating.com 2011.03.19. 16:01:28

@Tíz:59: De elhisszük. Csak az a baj ezzel, hogy rajtad kívül még 26 millió másik embernek is volt egy hasonló érzése. Csak ők nem ide kommentelték a dolgot :)

ubetterwatchout 2011.03.19. 16:01:38

@fckyou2: igazad van. a horoszkopunk szerint most varatlan dolgok tortennek. lehet, hogy a romantikus vacsora utan kiderul, hogy farka van. Na az eleg vartatlan lenne.

Igaz a vacsit sem tudnam vegigulni anelkul, hogy romantikusan bele ne suttogjam a porkoltszaftos szammal a fulebe: aszcendens

Karipapa01 2011.03.19. 16:05:17

@ubetterwatchout: soha nem voltam perverz, de -közeledve életem alkonyához- ezt is ki kell próbálni.

david28 2011.03.19. 16:06:50

Ezek egyáltalán nem hülyeségek. Rendszeresen nézője vagyok az EZO tv-nek és ASZTRO show-nak ahol mindig igazat mondanak és tökre korrektek. Rendszeresen részesülök pénzenergiában és egészség energiában. Emiatt nem kell dolgoznom és egész nap ihatok, cigizhetek. Az aszcendesem Marha!

ubetterwatchout 2011.03.19. 16:07:59

@Karipapa01: milyen eleted alkonyarol beszelsz? most mondta az egerfogu h varatlan esemenyek jonnek, akar a vilag vege is. van 8 napod, hogy romantikusan visitson a konyhaasztalodon

algi 2011.03.19. 16:09:22

@Tíz:59: És mi történt a többi alkalommal, amikor rossz érzésed volt?

Karipapa01 2011.03.19. 16:12:03

@ubetterwatchout: nekem nem kell 8 nap! Csak azt a 8 percet! A visítás nem számít, van füldugóm.

szgy 2011.03.19. 16:13:03

a földrengés utáni talán második napon véletlenül belenéztem a TV2 esti híradójába. hát, döbbenet. ilyen igénytelen, hatásvadász, sz*r híradót már régen láttam. azt ismételgették minden atomerőúművel kapcsolatos hírnél hogy "az egész világ attól retteg". ráadásul utána meg már nem volt semmi olyan hír ami 3-4 embernél többet érintene, kb. a "életük kockáztatásával macskát mentettek a hősies tűzoltók amit az egész város kétségbeesve figyelt".

ez már az a szint amit nem bánnám ha büntetne a médiatanács.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.03.19. 16:22:22

annyi világvégét túléltünk már, hogy ez meg sem fog kottyanni

egyébként valaki magyarázza már el ezt az asztrológia szart. aszongya belép a halakba a neptunusz aztán meg visszalép fél év múlva. most a neptunusz elkezdett kóvályogni?

Cobs 2011.03.19. 16:22:39

mocskosul elegem van az egész rendszerből a tv2 és az rtl híradokból főleg...autobaleset, szegénység, tűz, meghalt...hát a durva annyukat érdekli ez minden nap meghallgatni...ezek a világ végés témákat bolygató barom állatokat meg akik a felmelegedésről beszélnek nulla rálátásssal (csiklikusan mindig voltak rövidebb távú melegedések)

már a japán problémákat is unom...a francia és a az angol hősies beavatkozását pedig egyszerűen nevetségesnek tartom.....olyan álszent hazug kamu dumákat nyomatnak hogy az hihetlen...ha annyira mocsadékul erkölcsösek és szolidárisak miért nem foglalkoznak az Eu-s pénrendszeri és gazdasági problémákkal amik ember életeket tesznek tönkre....szoval hagyjuk már ezt az egészet inkább...mi értelme hogy minden nap ilyen mocskos undorító és bosszantó híreket olvassak...

pop38 2011.03.19. 16:27:41

Aki a Budapest TV2-őt és a Retek Klubot nézi az egy hülye mazohista. Megérdemli!

Pszt! 2011.03.19. 16:29:35

Nem értem minek néztek ilyeneket. Én kihagyom, és mindjárt jobb a napom.

@Cobs: Szerintem keress egy erős kötelet, ha mindent unsz. Majd ha téged ér vmi katasztrófa, akkor ununk menni segíteni.

Kulminaator 2011.03.19. 16:31:29

Mégis mit várunk olyan dóktól ahol hemzsegnek az igazlátók, igazhallók, látnokok, boszorkányfőlófaszok és társaik? Mit várunk olyan országban ahol valami idióta bemeséli a másik faszparasztnak, hogy rontás van a pénzén?

chrystoph 2011.03.19. 16:31:37

a világ nem akarja, hogy tanár legyek, remélem az Otdkát megvárja... ja és Ensz gépek Afrika felett...

Supernatural 2011.03.19. 16:33:44

@hasznavehetetlen régensherceg: A Neptunusz ugyebár - a többi bolygóhoz hasonlóan - szépen kering a Nap körül, ahogy az ki van találva, körbe-körbe és körbe, egyre csak körbe, mert k*rvára nincs más dolga, mögötte (illetve körülötte) meg ott az egész kib*szott csillagos világegyetem, természetszerű hát, hogy általában elhalad valami előtt, legyen az csillag, csillagkép, másik bolygó, üstökös, eltévedt űrturista, meg akármi előtt, ezen pedig az ilyen asztromókusok rendszerint meglepődnek és mindenféle következtetéseket levonnak, hajjaj, a Neptunusz elhaladt a Plútó előtt, holnap zuhan a BUX, feltámad a szél a Hortobágyon, elered az eső Brazíliában, kitör az Alpok, lávatenger temeti el Olaszországot, és még Lindsay Lohan is szakít a pasijával.

dfactor 2011.03.19. 16:41:21

@NickT: de azért az Origón is a tudomány szekcióba került a cikk, nem a búlvárba...

NickT 2011.03.19. 16:49:54

@dfactor: nekem mindegy hol, de legalább megjelent, hogy mekkora ökörség amit a néppel zabáltatnak évszázadok óta, ráadásul jó pénzért...

Emiksz 2011.03.19. 16:51:06

emiksz.blog.hu/2011/03/19/szuperhoax

"Elvégre most volt ez a brutális földrengés Japánban... No igen, de az nyolc napja volt, és tegyük hozzá, hogy egy teljes periódus a holdpályában kb. 27 nap, aminek a 8 az bő negyede, ezért a Hold még közelebb volt a földtávolpontjához, mint ehhez a mai földközelhez."

comment.com-os kurvaanyátokat 2011.03.19. 16:52:37

Ha így folytatják, a tv2 számára valóban vége lesz a világnak, mert nem marad nézőjük.

colorstar91 2011.03.19. 16:56:13

Káosz Amigos vitorlát szélbe
Mindenki él, nincs rá igény
Hogy pont az idén legyen világvége

igényes 2011.03.19. 17:04:38

Lehet, hogy a Fidesz miatt van?

igényes 2011.03.19. 17:09:09

A legközelebbi világvége dátum 2012, többek között Nostradamus is ekkorra jósolta az emberi világ végetértét.

Szerintem most akkor ne szorítsanak bennünket!
Ne lopjanak már többet!

Maradjon a havi rendszeres fb tagság 4 helyről, képviselői fizetés.

Lehetne osztogatni a raktári kitüntetéseket. Schmitt oklevél, de jó lenne!

Martian (törölt) 2011.03.19. 17:13:50

@NickT: az Európában használt tropikus zodiákusnak nincs köze a csillagképekhez, fixen a tavaszponttól számolnak.

rudebwoi 2011.03.19. 17:33:36

@Link Elek:
legnagyobb forma evör ^^
béke legyen vele...

brlv24 2011.03.19. 17:40:21

ÁÁÁ, beszarok ezeken....

Dnalorid 2011.03.19. 17:44:42

Kérdezem én,hogy olyankor hol van média istennő Szalai Annamária amikor ezek a "látnokok"(zeusz,csillag lilla meg a többi kamus) délután valamint éjjel is 500 Ft-os percdíjjal húzkodják le a sok naiv embert a kártyából,dominóból meg vízből(!!!) kinézett "jóslataikkal"????

egy maréknyi dollár 2011.03.19. 17:48:07

KOS vagyok, főszerepet kapok, hova kell menni érte?

alles 2011.03.19. 17:49:45

@colorstar91:
"szerintem inkább Mexikóba kéne"

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2011.03.19. 17:49:59

miért kell?
mert igény van rá.
sajnos.

ven 2011.03.19. 18:01:16

Uramatyám... a tudatlanság az egekbe szökik...

"Hallottam valahol, hogy amikor ilyen nagy földrengés van, kitör egy tűzhányó...? Ott van a közelben egy tűzhányó..."

Hááát, erről csakis az uránusz meg a kos jegy tehet, még véletlenül sem a lemeztektonikai mozgások.
Vagy inkább az általános iskolai földrajz órán kellett volna figyelni, és akkor nem kérdezne ilyen ostobaságokat...

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2011.03.19. 18:08:03

Ütném agyon, aki csak a száján kiejti azt, hogy "világvége". Már unom, nagyon.

Orltran 2011.03.19. 18:16:45

@Supernatural: Ez igaz, ezért hívják őket bolygónak, viszont szerintem most épp az Uránusz a halakban van (a jobb -nekünk- hal alatt a lamdba psc-től keletre), nem a Kosban. A Neptunusz meg a vízöntőben (majdnem Ancha és ióta Aqr között), szal hogy kerül az Uránusz a Kosba?

Llew 2011.03.19. 18:36:56

Veszélyben a Föld, túl sok a hülye a világon. A fenti videó, csak ennek illusztrációja.

algi 2011.03.19. 18:39:03

@Orltran: Az asztrológusok nem a valós csillagképek és bolygóállások alapján dolgoznak, ezek csak hagyományos elnevezések.

colorstar91 2011.03.19. 18:39:53

@alles: Most nézz az égre fel, megannyi csalfa jel
Megnéztük közelről mert mi sem hittük el

kvadrillio 2011.03.19. 18:51:15

..EGYÉBKÉNT MA OLYAN KÖZEL LESZ A HOLD, HOGY ÁT LEHET KIABÁLNI AZ UFÓKNAK: Sziasztok ! Nem akartok véletlenül a Parlementetekbe egy Zsenit, úgy hívják: Lázár Jancsika ! :O)

márki26 2011.03.19. 18:52:25

Régen a Szeszélyes évszakokban volt a két öregasszony, Mariska meg Juliska. Egyszer ők mondták:
- Juliskám, azt hallotta-e, 25-én jön a világvége.
- Már megint? Utoljára most volt 6-án.

TorrenteXY 2011.03.19. 18:55:25

Most akkor azok féljenek akik mostantól kosok, vagy akik régen is azok voltak?
Amúgy engem nem zavar, én egy ORSZÁG VAGYOK! És kos.

Mióta lett amúgy városoknak, országoknak csillagjegyük?

ElPadre 2011.03.19. 19:00:53

hát, kadhafi konfliktus európával, nostradamus szerint az arab világból jön a végveszély európára, a fene se tudja, a végén még bejön neki, akkurvaéletbe. :)

Világszám 2011.03.19. 19:07:24

Na most megtámadta az EU Líbiát vagy sem. Szombaton támadtak vagy sem? Igaza volt a jósnak? Igaza!

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.03.19. 19:07:43

Lassan ott tartunk, hogy gyakrabban lesz világvége, mint olimpia.
"-Nem megyünk el biliárdozni?
-De, majd a holnapi világvége után ráérek."

kén-e egy nick? 2011.03.19. 19:16:21

Tényleg, basszátok meg, miért kell ez?

De akkor mi a faszért hoz ilyen cikkeket az Index is címlapon?

divany.hu/horopszkop/2011/03/18/marciusi_telihold/

A cikk írója, bizonyos Németvölgyi-Nagy Renáta sokkal idiótább még a TV2-n szereplő másik marhánál is.

Szóval saját magatokkal miért nem foglalkoztok, kedves Index?

koalabeer 2011.03.19. 19:16:49

@ElPadre: Ugyan már már nem csak az arabok sárgák de még a japcsik is azok, hogy legyen lehetőséged válogatni. Nekem meg marad a konyakos üveg mert ateista vagyok és szörnyű hogy még az utolsó kenetet sem tudom felvenni mint egy csomó marha.

kén-e egy nick? 2011.03.19. 19:18:41

(Ja, a címben a horopszkop szót NEM én írtam el...)

hominida 2011.03.19. 19:23:22

@Supernatural: "hajjaj, a Neptunusz elhaladt a Plútó előtt, holnap zuhan a BUX..."

Hát pont az a baj, hogy ilyet még sosem hallottam tőlük. Vagy utólag lesznek mindig okosok – ebben a világban képtelenség nem találni valami rosszat bármelyik véletlenszerűen kiválasztott órához –, vagy csak olyasmiket böfögnek, hogy holnap valami olyan esemény fog történni, amelynek jelentős hatása lesz a Mormota jegyében születettek anyagi vagy érzelmi helyzetére. Ha ezeknek a csalóknak bármelyike igazolni akarná a "tudásának" hitelességét a kétkedők előtt, már évtizedek óta bármikor kiállhatott volna az egész világ elé egy vaktesztre. Ha annyira biztosak az igazukban, akkor vajon miért nem készek fölényes bizonyítékát adni a mi elmaradott, korlátolt gondolkodásunknak?

Á, ezek tudják, hogy ők csalók. Esetleg maguk is elhiszik maguknak, de amikor jó pénzért kitalálnak valami ködös szöveget egy ügyfélnek, akkor mégiscsak érezhetik, hogy mennyire rögtönözniük kell. Az a baj, hogy az állam, de legalább Annamária nem vágja ezeket pofán. Az üzletszerű megtévesztés ugyanis ott szerepel a Btk.-ban.

@comment.com-os kurvaanyátokat: "Ha így folytatják, a tv2 számára valóban vége lesz a világnak, mert nem marad nézőjük."

Ó, ember, túlbecsülöd a világ értelmi szintjét. Először is a TV2-nek mindig ugyanannyi nézője marad, adjanak bármilyen szemetet is. Az emberek már odaszoktak a maguk vályújához, aztán eszik, ami abba kerül. Másodszor is a közoktatás sikeres elpusztítása után az emberek nagy részében a racionális gondolkodásnak nem sok látszatja maradt. Harmadszor: a sok buta ember is szeret kitűnni a fajtájából, ezért nekik hiányozna, ha nem tudnának tudós vitákat folytatni a szomszédasszonnyal, lehetőleg meglepni őt valami tudálékos kijelentéssel. Mivel ez az egész asztrológia egy kétségbeejtő baromság, senki nem fogja a butaságon rajtakapni, mert egy hülyeségre alapozva semmi sem cáfolható. Az a nagyon szomorú, hogy felsőfokú képzettséggel rendelkező, alapjában véve értelmes emberek is rengetegen fogyasztói, pénzt is áldozva rá, az ilyen csalásoknak. A józan ész ilyenkor mintha kis szünetet tartana.

Orltran 2011.03.19. 19:24:54

@algi: Értem, szal még ennyi köze sincs a valósághoz:D

hominida 2011.03.19. 19:26:00

@kén-e egy nick?: Észrevetted, hogy ott viszonylag hamar le is zárták a kommentelést?

kén-e egy nick? 2011.03.19. 19:33:11

Egyébként az Index már kezdeményezett pár dolgot, aminek lett eredménye országos szinten.

Nem lehetne azt is kezdeményezni, hogy az asztorlógusokat, jósokat és egyéb áltumányos baromságokkal emberektől pénzt kicsalókat büntessék Magyarországon (a tevékenységre van büntetőjogi kategória, úgy nevezik: szélhámosság).

kén-e egy nick? 2011.03.19. 19:34:21

@hominida:
Igen.
És a legdurvább kommenteket törölték is. Ami most ott van, azok csak a legdicsérőbbek. :-)

kén-e egy nick? 2011.03.19. 19:41:03

Bassza meg, végighallgattam.

Azt mondja, Magyarország Nyilas ország.
Hogy ezt Szálasi nem tudta a Népbíróság előtt... Mondhatta volna, hogy emberek, de hát a sors ellen nem lehet védekezni.

Mellesleg azért, hogy egy egész országot lenyilasoz, nem lehetne ezt a nőt becsukatni?

cso zsi 2011.03.19. 19:52:26

@kén-e egy nick?: Pont ezt akartam írni. Akkor viszont hagy vonulgassanak mán nyugodtan a karbantartók, vagy kik...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.03.19. 19:56:54

@jorda: Ezt a kifejezést, hogy funkcionális analfabéta, pár éve még nem is ismertük. Ezt a kifejezést a blog kultúra tette ismertté, a köcsögök használják, ha már nem tudnak mit mondani, de nekik diplomájuk van..

Szóval, mikor Mr. Diplomás Phaszfej beég egy blogon és már nem tud mivel érvelni, csak azzal, hogy neki milyen papírja van, előveszi a 2Te funkcionális Analfabéta vagy" dumát...

flamer 2011.03.19. 20:03:00

@Aabroncs: Hát lehet, hogy te nem ismerted, de azért ebből a helyedben nem vonnék le messze menő következtetéseket.

hominida 2011.03.19. 20:11:55

@kén-e egy nick?: Na ja, ennyit a biztos tudás bátor vállalásáról.

Sherpa_1 2011.03.19. 20:30:36

Ne izguljatok. A FIDESZ nem fogja hagyni, hogy csak úgy a ciklus elején vége legyen a királyságának:))))

hominida 2011.03.19. 20:32:50

Egyszer valahol Csepelen volt egy vasárnap délelőtt egy művelődési házban egy általános hókuszpókusz-nap, mindenféle csakrabűvésszel és más szélhámossal. Én adtam a hülyét, és ámuló szemekkel meghallgattam mindenféle hülyeséget, megállapítva magamban, hogy ezek a barmok hajlandóak az orvosról is lebeszélni egy beteget, azzal, hogy az ő szerük vagy módszerük biztosabb. Ez szerintem már életek veszélyeztetése, de mit tehetünk, az állam csak nem akarja ezt észrevenni.

Később az aulában volt egy előadás is, egy csomó középkorú, elhanyagolt lelkű asszony hallgatott egy idős asszony, aki az asztrológiát masszívan keverte a számmisztikával, és ebből hozott össze egy szerinte oktatásra alkalmas kis előadást. Én fenntarthatom magamnak a jogot annak megállapítására, hogy a matematikán, fizikán, programozáson edződött elmém képes észrevenni, amikor egy kövekeztetés kezdő- és végpontja között hiányzik vagy csúnyán hiányos a logikai út. Na, ebben a kis előadásban aztán bőven volt ilyen. Valami eszmetárssal e-mailben összetalálkozva megbeszéltük a találkozót, már nem tudom, ki volt ő, de együtt szépen leültünk egy hátsó sorba, és illőn figyeltünk. A nézők okosan bólogattak, olyan dolgokra, amelyek pusztán elméleti módon megtekintve sem állhatták volna ki a tudományos logikájú gondolkodás próbáját. Függetlenül a felhasznált alapoktól. Mert a csillagjóslás és a többi hókuszpókusz azért bukik, mert nem hajlandó igazodni a következtetések és tételek rendszerére építkezés minden tudományágban szigorúan követett módszerét.

Na, én egyszer annyit mondtam a srácnak, hogy akkor szia, és szépen kisétáltam az előadóhoz, aki nézett rám, érthető meglepetéssel. Én finoman átkaroltam a vállát, a közönség felé forultam, és ezt mondtam: "Hölgyeim és uraim, azért mert ez a szegény idős hölgy nem érti, amit mond, önöknek még nem kell elhinniük." Majd további szép napot kívánva távoztam. Az a srác, aki még marad utána egy kicsit, még megírta, hogy komoly kis vihart hagytam magam mögött. Csekély jelentőségű kis akció volt, de én legalább érezhetem, hogy tettem valamit.

Volt ott a közelben egy rendőrörs, azt gondoltam, hogy bekukkantok, megkérdezve, hogy egy ilyen esemény, a maga kereskedelmi céljaival együtt milyen megítélés alá esik. Sajnos nem találtam az örsöt, többeket megkérdeztem, hogy hol van, mindenki mutatott valamerre. Bolyongtam össze-vissza, aztán végül észrevettem egy ajtót, amelyen észrevehető volt a nyoma annak, hogy egyszer ott valóban volt egy rendőrörs, csak megszűnt, ezek szerint észrevétlenül. Sajnos addigra elegem lett a bolyongásból, így aztán hazamentem, nem álltam neki megkeresni egy másikat. Pedig bizony kellene balhéznunk, mert nem normális, hogy ezek ezt szabadon csinálhatják. Pénzért. Mert ez az, ami különösen bosszantó. És az, hogy megváltoztatják emberek életrendjét, életkörülményeit, saját terveit, netán családi kapcsolatait vagy egészségét egy eszetlen, légbőlkapott baromságra alapozva.

Kapitány_1 2011.03.19. 21:14:26

Pár dolgot jósolnék Nektek csak úgy, testvériségi alapon:
- OV nem mond le holnap
- felhős, esős, szar idő lesz
- lottószámok: 17, 31, 32, 53, 72 és 5ös nem lesz
- a politikusok tovább hazudnak
- nem lesz idén magyar Nobel békedíjas
- a TV2 és RTL folytatja sorozatait
- holnap, 20.-án jóval kevesebben mennek dolgozni, mint ma.

Én vagyok az ász.
)

Akvyr 2011.03.19. 21:18:13

De ügyesen megjósolja utólag mi van, aztán ködösít és bullshitet generál. Komolyan nem hiszem el hogy van olyan ostoba ember aki ezt benyalja vagy komolyan veszi.

cso zsi 2011.03.19. 21:26:26

@Kapitány_1: Nem lehetetlen, hogy újra kihúzzák a múlt heti számokat, de volt már ilyenre példa.

kén-e egy nick? 2011.03.19. 21:40:53

@Kapitány_1:
Én meg megjóslom azt, hogy a 20-ánt pont nélkül, a Nobel-békedíjast és az 5-öst meg kötőjellel kell írni, hogy neked is legyen egy rossz hír. :-)

Szóval akkora ász azért nem vagy. Filkónak elmész. :-)

tarzus 2011.03.19. 21:48:32

Válságban világvége?
Ki fogja finanszírozni?

suo tempore 2011.03.19. 22:06:47

világvége? akkor nemsokára lejár az örökös kitiltásom a kommentelésből :DDD

Mr. Waszabi 2011.03.19. 22:17:48

Az ezotv nem reprezentetív képviselője az asztrológiának, ne sértsük már meg a normális embereket! A rákóczitéri felhozatal sem reprezentálja a magyar nőket, ez kb ilyen.
Ha kőmaterialista társadalomban nőttek fel generációk, akkor kissé egyoldalúan gondolkodik mai leszármazotjuk, kellően mosott aggyal. Ennek belátásához csak tudományos objektivitás kell, ebben nincs semmi hókuszpókusz. Ahhoz, hogy valamiről objektív véleményt alkothass, ismerned kell valamelyest, különben csak előítéleteid lehetnek, semmi több. Emezek meg a véleményalkotóról állítanak ki bizonyítványt, nem a véleményezettről. Csak objektíven mondom.
Mindezt nem a nőci vagy a tv2 védelmében írom, csak a normális, de nem materialista személetű emberek miatt. Sztem az ezo tv gáz, de az is igaz, hogy csak a buta embereket lehet becsapni.
Szép estét mindenkinek.

hominida 2011.03.19. 22:17:57

A holdtölte három órával ezelőtt volt, de a Hold csak bő két óra múlva ér fölöttünk a tetőpontra. (Kb. 42 fok magasságban.) Most akkor még féljünk, vagy már túl vagyunk a veszélyen?

hominida 2011.03.19. 22:19:51

@waszabi: "Sztem az ezo tv gáz, de az is igaz, hogy csak a buta embereket lehet becsapni."

1. tanulság: az Ezo Tv becsapja az embereket.

2. tanulság: ha valaki buta, akkor szerinted azt be szabad csapni.

Ellenvélemény?

victoriginal 2011.03.19. 22:38:39

Japánban szivárog a radioaktiv sugárzás, a nemzetközi csapatok épp most támadják Líbiát, Németország leállítja 7 atomerőművét, ami miatt az ország áramellátása összeomolhat, soroljam még? ...

gothmog 2011.03.19. 22:56:43

Azért szóljatok majd, ha mégis vége lenne a világnak. Én az ilyenekből mindig kimaradok.

hominida 2011.03.19. 23:07:54

@victoriginal: Soroljad, de azt is tedd hozzá, kérlek, hogy mihez is sorolod a példáidat. Mert ez nekem most nem derült ki.

Japánban a 8 nappal ezelőtti (44%-os Hold idején történt) földrengés nyomán valóban, még mindig veszélyes a helyzet, a reaktorok akkor (mikor máskor?) elszenvedett sérüléseinek halmozódnak a következményei. Németország valamikor talán leállítja (hol olvastad ezt?) az atomerőműveit, ez talán más országokkal is így lesz, ez érthető reakció. De nem fogják leállítani, mert akkor nem lesz áram a háborgó jónépnek a böhöm plazmatévéhez és a klímákhoz. Libia három heti hőbörgés után végre talán kap egy pofont az európai hadaktól, bár még az európai hadaknak is félnie kell attól, hogy mi lesz, ha a pofont visszaadják. A támadás terve egyébként nem a holdtölte hatására készült el hirtelen, hanem, gondolom, jó ideje ezen tanakodnak már.

Szóval soroljad. Ha történt valami valóban nagy hatású, jelentékeny rossz, ami nem egy-két hete érik, hanem ma váratlanul beütött, arról mi feltétlenül tudni szeretnénk, mert szeretnénk, ha az asztrológia egyszer végre meggyőzne már bennünket arról, hogy van még egy használható tudományágunk. Sajna eddig az erre tett kísérletek elmaradtak.

kén-e egy nick? 2011.03.19. 23:23:15

@hominida:
Mondjuk a böhöm plazatévé kevesebbet fogyaszt, mint a kisméretű képcsöves, ezt azért tegyük hozzá. :-)

kén-e egy nick? 2011.03.19. 23:39:31

@gothmog:
Pedig de.

Nézd meg mindkettőnek a műszaki leírását.

hominida 2011.03.19. 23:43:00

@kén-e egy nick?: Sajnos ez nagyon nem igaz. Egy 40 hüvelykes plazmatévé átlagos fogyasztása 200 Wh körül van. Átlagos fényerejű film nézése közben. Egy kis CRT tévé fogyasztása 80-100 Wh. Ha éhes fajta. Ha nem, akkor 60. Az én 22 hüvelykes CRT tévém fogyasztása 100-110 Wh. Van ennél takarékosabb is, de az enyém egy átlagos Philips.

Cs@tLós 2011.03.19. 23:44:21

@hominida: Úristen, te betegebb vagy mint bármelyik hókuszpókoló. A véleményem nem tartozik ide az okkult dolgokról, nem is akarok egyik oldalról sem beszállni a vitába, de neked nem rendőrörsöt, hanem egy pihe-puha diliházat kellene keresni, ezért kár, hogy bezárt lipótmező.
Gondolod, hogy te egy személyben meghatározhatod, hogy az emberek hogyan akarják megoldani a problémáikat? Már mégis milyen alapon, már ne is haragudj? Tudod, a diktatúrákban volt ez divat, amit az ilyen beszűkült emberek miatt volt kénytelen elszenvedni az emberiség. Senki nem kényszeríti az embereket, hogy természetgyógyászhoz, vagy asztrológushoz menjenek. Arra sem kényszeríti senki őket, hogy megfogadják vagy elhiggyék amit hallanak. Gondolkozz el azon, hogy te milyen jogon határozod meg másoknak hogy miben higgyenek, akkor is, ha szerinted baromság. Ezen az alapon ezt bármelyik templomban eljátszhattad vna. Intelligensnek látszó ordas troll vagy, semmi más.

gothmog 2011.03.19. 23:49:45

@kén-e egy nick?: Ha kisméretű képcsöves alatt orosz "Elektronyika" gyártmányú ötvenéves monstrumot értesz, akkor még lehet is.
Viszont
Sony Trinitron color tv: Power Consumption (in use) 140W
Panasonic TX-P42G20E plazma: átlag 150W, max 200W.
Az egységnyi felületre eső teljesítmény csökkent, de ezt nem arra használják, hogy kisebb fogyasztású tévéket gyártsanak, hanem arra, hogy negyobb kijelzőket. Összességében a fogyasztás nem lesz kevesebb.

kén-e egy nick? 2011.03.19. 23:54:07

@Cs@tLós:
Te pedig még intelligensnek látszó sem.

Cs@tLós 2011.03.19. 23:56:37

@kén-e egy nick?: miért is? mert más embereket baszogatót visszabaszogatok? olyat aki tenni is próbál az ellen, hogy emberek szabadon határozzanak a saját sorsukról?

kén-e egy nick? 2011.03.20. 00:03:43

@gothmog:
"A tesztelt tévék közül a 42 hüvelykeseket emeljük most ki, melyek közül a mozifilmet a Panasonic TH-42PX80E plazma 120 wattos átlagfogyasztással mutatta meg."

"Az [Fraunhofer] intézet mérései szerint a Harry Pottert a Panasonic TH-42PX80E átlagosan 68 wattal, az ipari tesztvideót pedig 97 wattal jelenítette meg."

"A Panasonic nemrég kezdte meg a NeoPDP változatok értékesítését, melyek megnövelt hatékonyságuknak köszönhetően 1080p felbontásban is tipikusan annyit vagy akár kevesebbet fogyasztanak, mint az eddigi HD Ready modellek, 30-50 százalékkal kevesebbet a korábbi full HD plazmáknál."

Persze lehet, hogy a Fraunhofernél nem értenek hozzá...

Seravy 2011.03.20. 00:06:15

@hasznavehetetlen régensherceg: Ez ugy működik hogy a föld sokkal gyorsabban kering a nap körül mint a Neptunusz, ezért a Föld lehagyja. Ilyenkor a Földröl nézve a Neptunusz visszafelé "halad" az égen. Mivel azalatt amig a Föld egyszer körbeér, a Neptunusz csak nagyon kevés távolságot tesz meg, ezért kb ugy néz ki a Földről mintha fél évig elölre, aztán fél évig hátrafelé mozogna.
Ez minden olyan bolygónál igy van ami a földnél távolabb van a naptól. Amik közelebb vannak, ott viszont akkor megy látszólag hátrafelé, amikor a Nap Földdel szemközti oldalán halad a bolygó "elölre". Ezért az asztrológiában a Nap és a Hold kivételével minden égitest tud hátrafelé is mozogni.

kén-e egy nick? 2011.03.20. 00:08:37

@Cs@tLós:
Egyrészt a te hozzászólásodon nem látom az intelligenciát, másrészt egyetértek azzal, hogy az embereket meg kell védeni a csalók ellen, mert magukat nem tudják megvédeni.

És ez nem a sorsukról való szabadon határozás meggátlása, hanem a tudatlanságuk miatti felkarolás.

Az emberek a szélhámosoknak is maguktól adják oda a pénzt. Akkor a szélhámosokat se büntessék eztán?
Merthogy az asztrológia, jóslás és a hasonló áltudományok mind ugyanúgy szélhámosság, mintha aranyként adnak el rézgyűrűt. Illetve még inkább, mert ott legalább adnak valamit, ami pont jó arra a célra, amire vetted: gyűrűnek.

Kár, hogy ezt nem fogod fel.

hominida 2011.03.20. 00:36:19

@Cs@tLós: No, akkor a te kedvedért előkerestem a Btk. szövegét: net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97800004.TV . Tekintsd meg a 318. paragrafus szövegét. "Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart és ezzel kárt okoz, csalást követ el." Egy szó sem olvasható arról, hogy az emberek miért hitték azt, amit, hogy hogy bírták rá őket, hogy higgyék. A (2)(c) szerint az üzletszerűség – amelyhez ez esetben kétség sem fér – a nagyon kis összeg esetében is vétséggé minősíti, és jár érte a pofon. A szervezett elkövetés is megállja a helyét, de nem lehetne bizonyítható a bűnszövetség léte, ezért ez sajnos ezzel nem súlyosítható.

Ne tessék próbálkozni a szolgáltatás-dumával. A szolgáltató olyan információk átadását ígéri, és kéri el – nem elfogadja, hanem tarifát kér – érte a pénzt, amelynek nem lehet a birtokában. Konkrét ígéretet tesz jövőbeli anyagi nyereségről, üzleti tanácsokat ad, egyébként erre feljogosító képesítés nélkül stb. A fogyasztó megtévesztése (296/A.§) ugyanezért valósul meg, ami már halmozott eset, és belekeverhető a vallásos hittel való visszaélés nem tételesített lehetősége is.

Egyébként pedig én ha azt látom, hogy embereket becsapnak, akkor az a legkevesebb, hogy ezt a rendőrség tudomására hozom, és ők majd eldöntik, felmerülhet-e a vádemelés lehetősége. Mert ha igen, akkor viszont kötelesek az intézkedésfolyamot megindítani. Egy rendes állampolgár a többi ember érdeksérelmét sem hagyja figyelmen kívül, kevésbé hivatalosan szólva a "leszarom, nem engem húznak le" elvéhez csak egy aszociális bunkó akar igazodni.

A vallást, ha már előhozakodtál vele, éppígy ki lehetne kezdeni. A kurva papok meg is érdemelnék, csak sajnos túl sok embernek fűződik érdeke a vallásos hitek táplálásához, mellesleg pedig a Vatikán az egyik legbefolyásosabb pénzügyi hatalom a világon, vagyis az ő óriási bizniszükbe nem szeretnek a jogalkalmazók belerondítani. Most még az Alkotmányba is megpróbálják beleszőni a vallás kérdését, de ebben azért egy kicsit önmérsékletet tanúsítottak, mert az államvallás már a zsidóknak sem tetszene, és ha tetszik, ha nem, azért ők is ott ülnek az asztal mellett. Szóval a vallás meggyőződésem szerint is világméretű csalás, amelyet csak az elterjedtsége miatt hagynak háborítatlanul működni. És a keresztény vallásoknak állítólag világszerte kb. 20 millió operatív munkatársa van, úgymond, akik nagy társadalmi szerepet játszanak a közösségek életében. Mondtam, hogy a racionális gondolkodás nem jellemző a többségre. Racionális embert a vallással egyszerűen nem lehetne megfertőzni. Persze a minden egyéb rossz ellen védeni kívánt, mértéktelenül befolyásolható gyerekek hülyítése államilag védett folyamat.

hominida 2011.03.20. 00:43:17

@Seravy: A Neptunusz csak nemrég kezdte el a felfedezése óta a második körét. :-) Csak érdekességként. Amit mondasz, ahhoz kiegészítésként csak annyit tennék hozzá, ha valakinek ez nem lenne világos, hogy a bolygók mozgása a csillagos háttérhez viszonyítva mutatkozik meg, sok napos időtartamot megfigyelve.

kén-e egy nick? 2011.03.20. 01:00:44

@hominida:
Azt hiszem, eléggé egyformán látjuk ezeket a kérdéseket.

hominida 2011.03.20. 01:09:54

@kén-e egy nick?: Nagy kár, hogy ezzel mi egy szerény kisebbség része vagyunk. Az emberek egyszerűen nem látják a szélhámosság és az asztrológia közötti jogi azonosságot, még akkor sem, ha az asztrológiában nem hisznek. De éppenséggel a betelefonálós rejtvényműsorok üzemeltetőin is nagyon elverném a port. Egy kicsit szorítottak rajtuk egyszer, de aztán ennyivel a dolog le is zárult.

hominida 2011.03.20. 01:16:14

Közben ne felejtsetek el erősen kapaszkodni, mert most szív fel bennünket a Hold, eljött az órája.

onderon 2011.03.20. 01:18:58

és a hölgy mennyit kapott a hakniért? mert ma már tudjuk, hogy az a "jós" aki 28milliót kér, az csaló, aki 30-150ezret, az nem :D

magyar bucó 2011.03.20. 06:31:15

@kén-e egy nick?: Te megkerested a ma elérhető legtakarékosabb technikát. Ez nem változtat azon, hogy a háztartásokban található böhöm plazmák többet fogyasztanak, mint a (szintén a háztartásokban található, átlagos) hagyományos tévék.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.20. 06:58:34

Na, az ilyen merész, értelmes, ismeretterjesztő műsorokat nem rakják fel bittorrentre, csak a szar halivudi filmeket meg sorozatokat :(

Mr. Waszabi 2011.03.20. 07:12:14

@hominida: ha csak ennyit akartam volna írni, akkor ennyit írok. De mivel általánosságban butaságnak minősítette pár hozzászóló az asztrológiát, azért írtam mást is az általad idézetteken kívül. A féligazság nem teljes, a részletek kiragadása, fókuszba helyezése pedig terelés. Ellenvélemény?

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.20. 07:17:18

"Most kezdem érteni, miért van szükség az új médiatőrvényre."

LOL a médiatörvénynek (nem tőrvénynek) csúfolt ősfasiszta betűokádék már érvényben van, és ezek a műsorok vígan megélnek. Tudniillik a gúnydakotának és kisbarátainak nem a néphülyítéssel van a baja, nekik teljesen jó, ha a hülyemagyar a kosbalépést meg a szuperhódot okolja a problémákért, és nem őket. Ők bosszút akarnak állni azokon az újságírókon, akiknek árokásó munkája szerepet játszott abban, hogy nyolc évre a kispadra került a büszke alkotmányozópárt.

magyar bucó 2011.03.20. 07:23:26

@waszabi:
"A féligazság nem teljes, a részletek kiragadása, fókuszba helyezése pedig terelés. Ellenvélemény?"

Az asztrológia melyik fele igaz szerinted? Egyik fele szimplán hülyeség, a másik fele meg emeletes baromság. De várom, szerinted melyik rész igaz...

egyenes labirintus 2011.03.20. 08:17:08

Hülyeség. Én azt olvastam, hogy a Föld lapos. Boszorkány! (ha annyit nyom, mint egy kacsa)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2011.03.20. 08:21:16

Pár éve olvastam a 16. századi Csillag Lillától (Nostredamus), hogy mostanában, valami kék fejfedős muki kirobbantja a 3. világháborút.
És erre tessék:
www.geneve-annuaire.ch/images/stories/mouammar-kadhafi.jpg

Engem nem hív meg a Barát Jóska?!

Mr. Waszabi 2011.03.20. 08:27:54

Asszem ez nem az a hely, ahol erről vitatkozni lehetne - terjedelme miatt gondolom.
Racionális meglátásom szerint a materialista világfelfogásra nevelt ember ne foglaljon állást olyasmiről, amivel nem foglalkozott, mert nem lehetnek róla ismeretei. Mivel hogy neveltetése elzárta ettől. Arról nyilatkozzon az ember, amiről van tapasztalata. Tekintve, hogy a materialista világnézet alapja, hogy 3 dimenzióban igyekszik felfogni a világ működését, eleve tagadva a szellemi dimenzió létezését, ami az asztrológia alapja, nos, nem lehet vitatkozni ezen az alapon, értelmetlen.
Hogyan magyaráznád el egy hangyának, hogy mire jó a hajszárító? Nincs haja és nem zavarja, ha vizes lesz, természetes számára. Ezért, még ha megértené is, mire jó, akkor sem lenne rá szüksége a megszokott életéhez. Kb ez a különbség a két világfelfogás között is.
Az asztrológiát ne keverjük össze az ezotéria többi ágával, amelyekhez semmi köze.
Az asztrológia - saját definiciója szerint -tapasztalatok, megfigyelések gyűjteménye, nem bizonyít semmit. Évezredek óta ugyanazon jelenségeket figyeli meg, nics semmi titok: az égitestek mozgása és az emberi történelem, egyéni életek periodicitásai közötti, materiális szinten érzékelhető összefüggéseket. A periodicitás miatt alkalmazza előrejelzésre. De. Lehetőségeket, tendenciákat jelez előre, nem mondja meg mi lesz, mit tegyél - már ha komoly. A döntéseket meghagyja az ember számára, ehhez nyujthat segítséget adott időszak lehetőségeit és korlátait vázolva. Vázolva, mert nem pontos, nem bír maga sem minden információval a saját területéán sem. Az emberek jelentős hányada érzékel nem kézzelfogható területen is, de ezek létezését letagadni, csak mert materialista eszközökkel nem vizsgálható, bizonyítható - nos ez nem tudományos felfogás. Ha valami létezik, de nem tudjuk bizonyítani, hogyan működik, akkor az nem is létezik? Ez ugyanolyan szélsőséges buta gondolkodás, minthogy valaki 5 perc alatt telefonon távgyógyít, vagy megmondja a jövőt.
Minden fehér rasszista? Nem. Egyes emberek nyilvánvaló hülyesége, túlzásai miatt az asztrológiát hülyeségnek kikiáltani nem kisebb butaság, mint az övéké.
Ha van valami, akkor utána kell járni, megvizsgálni, mi az ami igaz abból és mi nem az.
Ez a korrekt. Az nem vitaalap, hogy hülyeségnek kiáltod ki en bloc, anélkül, hogy utánanéztél volna. A ezotv ehhez biztosan nem a megfelelő információs forrás, ahogy a szexuális ismeretek megszerzéséhez sem a pornófilm vagy a kurvák a legjobb forrás.
Einstein mondta: "Nem oldhatjuk meg problémáinkat uyganazzal a gondolkodásmóddal, amivelteremtettük őket." Ez igaz arra is, hogy ha egy gondolkodásmóddal nem tudunk megérteni bizonyos eseményeket, azért nem az események a felelősek - a gondolkodásmódon kell változtani megértésükhöz, nem a valóság fog megváltozni.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2011.03.20. 08:34:17

@waszabi: "A ezotv ehhez biztosan nem a megfelelő információs forrás, ahogy a szexuális ismeretek megszerzéséhez sem a pornófilm vagy a kurvák a legjobb forrás."

Nagyon találó összekapcsolása ezen dolgoknak! :-)

soproni1 2011.03.20. 08:36:01

Például, ha háromszor meghajolok kelet felé, akkor semmit sem ér a babona ?

A szkeptikusok miért nem tiltakoznak ?

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.20. 08:48:19

@waszabi: az asztrológia hülyeség. en bloc. az összes ezós faszsággal együtt. nincsenek semmilyen "tapasztalatok" meg "megfigyelések". néphülyítés van és pszichózis.

cso zsi 2011.03.20. 09:00:59

@waszabi: Azért kurvázni közelebb áll a szexhez, mint pornót nézni.
De a nép hisz bármit, amit a tévé tálal. Ez pedig baj.Tényként kezelnek képtelenségeket. Nem csak minálunk, műveltebb(nek kikiáltott) helyeken is.
Egy mai gyerek is hamarabb lát ufós filmet, mint azt, hogy ezek létezéséről tudnánk bármi biztosat. Anno mi az "Orion űrhajó"-n nőttünk fel, de a helyén tudtuk kezelni, hiszen a valódi űrutazásokról is viszonylag naprakészek voltunk.
Mit válaszolunk a gyermek "van e marslakó" kérdésére? Ugyanazt, mint Istenre. Értelmes ember nem tagadja, és nem is állítja.
A csillagjegyek szülöttei között vannak különbségek, és hasonlóságok. A dolog megtapasztalható a napi életben. De azért egy földrengést, és szökőárt ne keverjünk bele.
Beszélhetett volna a közel-keleti eseményekről is, azt emberek okozták.
(remélhetőleg ezt nem, bár az összeesküvés-elmélet gyártóknak bejöhet a képbe, hogy a thaiföldi "csinált" szökőár volt a főpróba)

nemzet katonája 2011.03.20. 09:02:37

@waszabi: Apád f*szát materialista a világ, én pl voltam konfirmálni, de ennek ellenére kurva gyorsan rájöttem mi működik és mi nem.

Lásd: Newton megjósolta hogy az a csóró alma le fog esni, még ha körülmetélték is.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.20. 09:12:14

@cso zsi: marslakók nagy valószínűséggel nincsenek. ha az idegeneket nevezed ilyen gyerekded néven, nos, idegen élet nagy valószínűséggel létezik valahol az Univerzumban. Isten szinte teljesen biztos, hogy nincs.
"A csillagjegyek szülöttei között vannak különbségek, és hasonlóságok. A dolog megtapasztalható a napi életben." - Ez pedig nettó ökörség.

gyz 2011.03.20. 09:21:46

A riport végére Demcsák tette fel a koronát, aki szerint mindez picit "vészlósjó"

cso zsi 2011.03.20. 09:32:50

@Bokortalan Lajtalan: Ezt kijelenteni volt nettó ökörség. Mondom: tapasztalat.
Amit a szőkített liba elkezdett hebegni, annak van alapja, de nem egy földrészre, vagy kavicsra vetítve.
A tűz-levegő-víz-föld jegyűek csoportjaiban megtalálhatók a hasonlóságok, és működő dolgokról beszélünk.
A Holdnak is van hatása a Földre. Ez a csaj képernyőképtelenül próbálta előadni azt, amit szeretett volna. Így nem lehet.
Istenre ugyan kijelenthetjük, hogy nincs, de valamiért minden vallásnak megvan a maga istene, és/vagy "égből jött" ismeretlennel.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.20. 09:36:04

@cso zsi: "Mondom: tapasztalat." LOL
"A tűz-levegő-víz-föld jegyűek" OMG
"Istenre ugyan kijelenthetjük, hogy nincs, de valamiért minden vallásnak megvan a maga istene, és/vagy "égből jött" ismeretlennel." WTF

ComLo 2011.03.20. 09:49:21

De hol van Wmiki ilyenkor mikor az ő témája van terítéken?:-)

knorbi80 · http://www.faltetovalas.hu 2011.03.20. 10:33:51

Semmi értelme ezeknek a jóslatoknak.Eddig egy sem igazolódott be...

2011.03.20. 10:34:15

elpusztul a föld ha nem szavaztok a következő emelt díjas telefonszámon: 06-90-xxx-xxxx
Szavazzatok: elpusztul e vagy nem? Elpusztul e vagy nem? Eddig még nem érkezett helyes megfejtés!

Mr. Waszabi 2011.03.20. 10:39:02

@nemzet katonája: szerintem meg a te apádét inkább, az enyémet hagyjuk nyugodni, ahol van. Mindenki a magáéval játsszon.
Remélem, nem gondoltad komolyan, hogy a konfirmálás spirituális tapasztalat...
Én is ebben a kultúrában nőttem fel, csak épp ma már belátom, hogy a materialista gondolkodás számos kérdésre nem adott és nem ad választ, és ezirányú törekvésében korlátai, előfeltevései gátolják elsősorban. Vagyis nem minden lehetőséget vizsgál meg, sokat előítéletei miatt eleve elutasít, ezzel behatárolja saját hatékonyságát, sikerességét. Hasonlatosan ahhoz, amiként 600 évvel ezelőtt pont fordítva a klerikális szemlélet miatt elutasítottak új felfedezéseket. Akkor tán mivel különb, mennyivel hitelesebb annál? Semennyivel szerintem.
Annak híve vagyok, hogy mindent meg kell vizsgálni, ami érdekli az embert, nem lehet semmilyen tanult dolgot 100%osan hitelesnek tekinteni, mert amit ember mond, alkot, abban mindben benne van a tévedése és sajnos előítéletei lehetősége is.
Így van ez a materialista világképpel is. Ennek gyengeségein, hézagain nem javít az, hogy az ezoteriával foglalkozók küzül sokan túlzásokba esnek - az meg az ő alkalmatlanságuk. Általában elmondható, hogy egy-egy elv támogatói között mindig akadnak, akik a majdnemet igennek akarják láttatni. Pedig a majdnem az csak majdnem, hijja van. Ezért nem tartom bizonyítottnak a materialista világnézetet. A való élet egyre kevéssé igazolja. Az nem magyarázat, hogy majd felfedezik egyszer, mert emberöltőnyi távlatból már az is látszik, hogy számtalan területen nincs előrelépés. Ez inkább csak azt mutatja, hogy rossz helyen keresgélnek. Amig az ember be nem látja egy törekvése kudarcát, addig nem képes új utat, megoldást sem keresni. Nem bonyolult.

kIára 2011.03.20. 11:55:10

@kén-e egy nick?: @hominida:
Igen, itt a comment.blogon kissé vízprédikálás az egész, míg a díványon ugyanez az ezoterikus hígfos jelenik meg naponta.

Kedves Barb, felháborodásod akkor lenne hiteles, ha kiállnál a CEMP vezetősége és az Index.hu Zrt. valamint a szerkesztők elé, és azt mondanád, hogy „oké srácok, míg olyan idióták sületlenségeinek adtok helyet, mint Rimóczi „Ezoterikus” László, Németvolgyi-„Asztró” Renáta és a többiek, addig én, Barb tájt intek nektek, mert az állandó hányinger miatt nem tudok dolgozni, és a sminkem is mindig elcseszem, ugyanis nem tudok tükörbe nézni.”

kIára 2011.03.20. 12:11:54

@waszabi:
A materialista ember is élhet mélyen spirituális életet.
Csakhogy a spiritualizmus nem egy Müller Péter-Coelho-és-ami-ez-alatt-van kategória, hanem ennél több. A spiritualizmus _valóban_ az emberi szellem ragyogása, és az odavezető út rögös.

Misztikus szöveget akarsz? Olvass Rilkét, Echart mestert.
Transzcendens élményre vágysz? Hallgasd a János passiót.
Beavatás kell? Tanulmányozd a matematikát.
Isten keze nyomára vagy kíváncsi? Mélyedj el Ernst Haeckel rajzaiban.

cso zsi 2011.03.20. 12:14:38

@Bokortalan Lajtalan: wattafakk?
Nem kell belemélyedni, csak megismerni embereket. Kezdd a családtagjaiddal. Aztán más ismerősökkel összehasonlítva, ha találsz hasonló érdeklődési kört - viselkedést, kiderül, hogy azonos csillagjegy szülöttei. Nem kötelező hinni benne. Isten(ek)ben sem.

Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2011.03.20. 12:26:32

inkább a "jézusmagyarvolt" nénit hívták volna meg.

kén-e egy nick? 2011.03.20. 18:31:05

@waszabi:
Szép hosszú beírás egy faszságról.
Az asztrológia ugyanis az. A szellemi világ dettó.
A csillagok mozgásának ugyanis bizonyíthatóan semmi hatása senkinek az életére.
Ráadásul az asztrológusok semmit nem viszgálnak, az égitestek 3000 évvel ezelőtti állása alapján jósolgatnak. Ma már több mint 1 hónap az eltérés ahhoz képest, de ez őket nem zavarja.

Ahogy azt is sokszor bebizonyították már, hogy a legmenőbb asztrológusokl által felállított horoszkópokban sincs szemernyi igazság sem, azaz úgy faszság az egész, ahogy van.
Néphülyítés.
Szélhámosság.

Bár pár hozzád hasonló, magát műveltnek és nagy gondolkodónak gondoló idióta mindig védi.

@cso zsi:
"A tűz-levegő-víz-föld jegyűek csoportjaiban megtalálhatók a hasonlóságok, és működő dolgokról beszélünk."
Vannak hasonlóságok. Pont annyi, mint a más jegyekben születettekkel, azaz bármelyik emberrel a földön. (Már eleve ez a kategorizálás is baromság, és csak az európai asztrológiára jellemző.)
Működő ám a lófasz, nem ezek a dolgok.

Látom, te is azok közé tartozol, akit a tények nem zavarnak a hülyesége terjesztésében.

Mr. Waszabi 2011.03.20. 18:36:32

@kIára: úgy tűnik, töke van a menyasszonynak.
Megtisztelő, hogy útba akarsz igazítani, hogyan legyek spirituális, de nem vagyok eltévedve, asszem. Az az ember aki spirituális életet él, az nem materialista. Vagy a szavak értelmezésével van gond - de nem nálam. Amiket említesz, mindannak nem sok köze van a szellemi dimenzióhoz.
Egy dolog ismerni az utat, meg egy másik járni rajta. Az életet sem olvasni, hanem élni kell.
A könyvek ismeretet, információt adhatnak, de ha készpénznek veszed, amit olvasol, anélkül, hogy saját tapasztalataiddal alátámasztanád, igazolnád, akkor sok tévedés áldozata leszel. Másfelől nem merítesz belőlük többet, mint amit az írója át tud adni. E tekintetben nem kell a spiritualizmusig menni, bármelyik kétkezi mesterségre is megáll.
Amit nem próbált az ember, azt nem tudja, ez a helyzet. Ez áll a spirituális tapasztalatokra, élményekre is.

Mr. Waszabi 2011.03.20. 18:42:47

@kén-e egy nick?: hát azt én is látom a bejegyzésekből, hogy elhülyült a nép:)
Én leginkább a rugalmatlan, majdnem vallásos tagadásban látom ezt az elhülyültséget. Az ember akkor szűnik meg fejlődni,amikor elkezd tagadni dolgokat, anélkül, hogy megismerné valamelyest. Csak mert mondták neki, hoyg az hülyeség. Ez nem érv. Ez szillogizmus.
Persze mindenkinek egyéni szabadsága, mihez kezd a lehetőségeivel, életével.

Mr. Waszabi 2011.03.20. 18:55:59

@kén-e egy nick?: ha számodra egyértelmű, hogy hülyeség, akkor miért kell ilyen paraszt módon reagálni? Ha Te tudod a tutit, miért bosszant, hogy másnak más a véleménye? Aki tud, az nyugodt, nicns oka izgalomra, mert nem derülhet ki hogy téved? Vagy én tévedek most?Ha tükörbe nézel, nem zavar az elhamarkodott idiótázásod csupán előítéleteid miatt? És még én vagyok az idióta?
Eredendően csak annyit jegyeztem meg, hogy nem kéne egy ezotv/Joshi Barat szinvonalból általánosítani. Mert előfordulhat, hogy nem színvonal ebben a témában. Asszem nem jósoltam, nem hókuszpókoltam semmit, csak objektiv megközelítésre hívtam fel a figyelmet és megpendítettem, hogy a materialista gondolkodásmód babaruhája se olyan szép, mint ahogyan azt sokan látni és láttatni szeretnék.

kén-e egy nick? 2011.03.20. 19:03:52

@waszabi:
Azért, mert bosszantanak a hozzád hasonló tudálékos idióták, akik a XXI. században lemaradtak a XVI. századnál, de megpróbálják meggyőzni a többieket, hogy nem a XXI. század van, hanem a XVI.

És igen, te vagy az.

kIára 2011.03.20. 19:20:04

@waszabi:
        Nem akarok senkit sem útbaigazítani és még távolabb áll tőlem a megmondáskényszer, hogy mi a spiritualitás. Csupán véleményemnek merészkedtem hangot adni, hogy a modernkori blöff- és nyálezoterikatengerben ha az ember keresni akar, akkor ott van nekünk a jó öreg kétezer nyolcszáznál is több éves európai kultúránk. A maga kristálytiszta spiritualitásával.

        »Ez áll a spirituális tapasztalatokra, élményekre is.« – írod.
Teljesen egyetértek. Annyival egészíteném ki, hogy az asztrológia egy mákszemnyi spirituális élményhez sem juttatja az embert**, míg akármelyik Rekviemet meghallgatva többet tudunk meg a világról, emberről, szellemről mint az pl. az Édesvizelet kiadó összes hablatyából és/vagy önjelölt messiásaitól.

__________
** Cserébe szépen tönkreteszi.

ComLo 2011.03.20. 19:39:56

@waszabi: Hol és mi az a nagy kérdés aminek megválaszolásába a tudomány évtizedek óta beletöri a bicskáját? Csak mert ez is egy hangzatos lózung szokott lenni, annak ellenére hogy sokszor nincs mögötte tartalom. Az a helyzet hogy gyakran a modern tudomány átlátásához és megértéséhez már olyan évtizedes tanulás és elhivatottság szükséges hogy sokan meg sem próbálják hanem a könnyebb "spirituális" utat választják. Nobel díjas tudóst spirituális személy még nem szorított sarokba vitában. Fordítva már kismilliószor megtörtént. És alapvetően engem sem zavarna, mindenki abban hisz és azt csinál amit akar. De amikor ezt, a placebót, és véletlent kihasználva, hiszékeny emberekből pénzt szednek ki, nah akkor azért nálam is nyílik a bicska a zsebemben.

Mr. Waszabi 2011.03.20. 19:54:21

@kén-e egy nick?: akkor bosszankodjál csak, szíved joga:) Csak nehogy agyvérzést kapj, nem venném a szívemre.

Mr. Waszabi 2011.03.20. 20:01:15

@kIára: nem őrölünk egy malomban, ezt látom. Nincs értelme vitatkozni ilyen esetben, asszem.
A spiritualizmus sokak agyára ment már, de ez nem azt jelenti, hogy mindenki őrült, akinek köze van hozzá, csak azt, hogy a többség nem kellő óvatossággal, felkészültséggel vág bele az ismeretlenbe. Sokan halnak bele a motorozásba is, mert felkészületlenek, türelmetlenek, indulatosak, de ettől még lehet az szép is, ugye?

kIára 2011.03.20. 20:26:18

@waszabi:
     »nem őrölünk egy malomban, ezt látom. Nincs értelme vitatkozni ilyen esetben, asszem.«
     Nem biza. Sőt még csak nem is árulunk egy gyékényen, és a pálya is más amin játszunk. Nameg ez a blog nem a megfelelő terep ehhez. Itt csak a szankülottok kérges tenyere tapsol.

    »de ettől még lehet az szép is,«
    Ja, mint a csipketerítővel letakart tévé tetején cukin pitiző porcelánkutyus.

Mr. Waszabi 2011.03.20. 20:39:33

@ComLo: Te állítasz fel összehasonlítási szempontokat, ha jól látom. A saját gondolkodásmódod szerint. Jól látod?
Elég hosszú lenne alaposan kifejteni, ezért csak pár gondolat, ami idefér.
Életünknek vannak materiális aspektusai és szellemi aspektusai is, ahogy én látom. Ezért nem kezelhető csak materiális vagy csak spirituális alapon. Melyikhez mi a hatékony, aszerint jó.
Ha megfigyeled, a nyugati civilizáció a materialista - anyagiakban jólét jellemzi, de az emebri kapcsolatok, értékrend, a trésadalom sorvad. Mert valami hiányzik, ami nem matéria. A mi gépezetünk pedig csak matériában gondolkodik. Egyre több a boldogtalan, beteg ember, pedig fejlett orvostudományunk van és sokan hozzá is jutnak. De keveseket tud meggyógyítani, legtöbbször csak a tüneteket.

A keleti filozófia túl szellemi, anyagiakban is megmutatkozik ez, viszont a szegénység ellenére pozitívabbak, bölcsebbek, fegyelmezettebbek az emberek és kevéssé pszichotikusak.
A helyes út a kettő egyensúlyában van szerintem.
Gyakran figyeltem gyerekeket. Mitől van bennük annyi energia, mitől boldogok. A megoldás rém egyszerű: természetesek, még nem mosta ki az agyukat a társadalom, nem progrmozta be őket természetellenesen. Ők még nem számokban és konfekcióban, elvárásokban mérnek. Érzés szerint élnek. Ismerik az igazság, a csalás, az öröm és bánat fogalmát, amikor még nem értik a szavakat vagy azok értelmét, jobbára kedvesek, aranyosak.
Aztán, ahogy bekerülnek a mi szép gépezetünkbe, úgy veszítik el természetességüket s lesznek zombikká, némi túlzással. Szemükből eltűnik a csillogás, helyét a homály és a gondterheltség, stressz veszi át, minannak ellentéte, ami gyerekként jellemezte őket. Ez siker? Aligha. Ha csak azt nézed, amit collstokkal vagy számokban meg tudsz mérni. De még is mindenki a megfoghatatlan értékekre vágyik, mert attól lesz boldog. Hát ezért vagyok én szkeptikus a materializmus egyeduralkodásával szemben. Szerintem nagyon hatékonytalan az egész ember aspektusára nézve.

kIára 2011.03.20. 21:15:35

@waszabi:
    »Életünknek vannak materiális aspektusai és szellemi aspektusai is, ahogy én látom.«
Ahogy én látom ez egy közhely.
    »Ha megfigyeled, a nyugati civilizáció a materialista«
Ha jobban megfigyelnéd (vagy minimálisan ismernéd a saját kultúrád), rájönnél, hogy a nyugati civilizáció immanensen spirituális, sőt bátorkodom kijelenteni, hogy a legspirituálisabb mind között.
    »de az emebri kapcsolatok, értékrend, a trésadalom sorvad«
Aham. Biztos a sorvadás jele, hogy árvaházakban gondozzuk szülő nélküli gyerekeket; hogy adót fizetünk, hogy a kórházak el tudják látni a betegeket; hogy egyedül a mi „sorvadó” nyugati civilizációnk ismeri az adomány fogalmát. Miközben a „bölcs” és „spirituális” keleten ott dögölhetsz meg a nyílt utcán.

    »[…]De keveseket tud meggyógyítani, legtöbbször csak a tüneteket.«
Bezzeg az asztrológia, meg a tarot, meg az anális csakramasszázs és a sámántánc a tuti tünetkezelés. Figyelj, mindenki tudja, hogy nem az a baj, hogy az internet tele van pornóval, hanem valami baj van, amire jó megoldásnak tűnik a pornó. Namost pont az ide linkelt video (amiről beszélünk) gyomorforgatóbb és gusztustalanabb és károsabb a gyermekek fejlődésére, mint akármelyik xxx tartalom.
És igen. Az ilyen típusú médiatartalmak szintén tünetei annak, hogy valami nagy baj van a világban, az emberekben. Az asztrótévé és társai társadalmi betegségszindrómák.

Amit a továbbiakban a keleti bölcs mosolyról előadtál, az tulajdonképpen csak annyi, hogy a keleti ember az elviselhetetlen lét rászakadó tudatától letargikus vigyormaszkot ölt magára. Olvasd csak alaposan, a sorok közé kukkantva, Lin Yutang alapművét. Vagy akármelyik buddhista szútrát. Vagy bármelyik _eredeti_ keleti művet.
Najóhogy a determinisztikus fatalizmus miatt vigyorognak. Sokra is jutottak vele. Bölcsesség, az… persze.
(Ha csak egyszer tömegesen hozzáférhetővé válna az igazi keleti bölcsesség, nem hamisított cukormázban, hanem a maga kegyetlen és nyers valóságában, itt mindenki öngyilkos lenne.)

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.20. 21:48:15

@cso zsi: ismerek pár embert, a viselkedésüket a többi komolyan gondolkodó emberhez hasonlóan a nevelésüknek, a szociális hátterüknek, esetleg öröklött dolgokból tudom levezetni. Nem abból, hogy milyen tűz-víz-akármit társít a születési dátumukhoz valami boszorkányszekta.

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2011.03.20. 21:58:21

Amúgy meg:

"Magyarország nyilas..."

ANYÁDAT FASISZTÁZD, TE RÉMHÍRTERJESZTŐ LÓPOFA!

Mr. Waszabi 2011.03.20. 23:46:48

@kIára: az a pár gondolat - ha nem vetted volna észre - arra kérdésre volt válasz, hogy miben nem tud választ adni a materialista szemlélet. Egy szóval nem írtam, hogy az asztrológia gyógyít vagy ilyesmit - ezek a Te következtetéseid, a Te gondolataid. Csak a pontosság kedvéért. Vitának csak korrektség és valamelyes nyitottság mellett van értelme, ahol megérteni igyekszünk a másik mondandóját, nem félreértelmezni. Kicsit elfáradtam ebben a sok félreértelmezésben, de azért tanulságos volt.

hominida 2011.03.20. 23:58:17

@ComLo: "Nobel díjas tudóst spirituális személy még nem szorított sarokba vitában. Fordítva már kismilliószor megtörtént."

Az a baj, hogy még én is sarokba szorítanám az asztrológusokat és sok más zűrzavarológust. De épp ezért mindig kerülik a valóban szigorú tudományos elveket betartó vitákat. Vagy ha beszállnak, akkor végül valami olyannal csusszannak ki a sarokból, hogy a tudomány sem tud mindent, és hogy nem vagyunk szakavatott mesterei az ő dolgaiknak, tehát nem érthetjük meg.

Csakhogy azt nem hajlandók meghallani, hogy a vita bármilyen materiális témában – és az asztrológia is ez, hiszen égitestek hatásairól magyaráz – rendezhetnénk vitát, ha csak egy keveset is értünk hozzá. Merthogy nem az lenne a vita lényege, hogy én mennyire értek hozzá, hanem hogy ő mennyire tudja elméletté zárni a tanaikat. Adják elő a saját álláspontjukat, mondják el a működésük elméleteit, mi pedig meghallgatjuk. És rámutatunk azokra az állításokra, amelyeknek más tételekkel való igazolása szükséges. Természetesen az a trükk, hogy végül körbe zárulnak a bizonyítások, vagy hogy egy olyan logikai ugrást tesznek, hogy "itt ez a dolog még nem bizonyított, de", akkor azért jár a büntetőpont.

Bármit elmondhatnak, mindent megvizsgálunk, és mindent hajlandóak vagyunk elfogadni. Csak építsék fel előttünk az egész várat, és ne lógjon a levegőben egyetlen gerendája sem. Ahol nincs elmélet, csak tapasztalat, onnan kérjük a szakmai vizsgálódásuk összegzéseit, a vizsgálatok természetét, körülményeit. Pontosan úgy, ahogy például egy új atomfizikai vagy biokémiai elmélettel teszi a szakmailag képzett közösség. Ott is sok akadékoskodó vaskalapos alak van, de a tiszta kérdésre nyílt választ illik adni, és akkor a két vitafél egyenrangú. A tudomány hálás lenne, ha az asztrológusok vagy más zűrológusok valami újat tanítanának nekik. De ennek vannak áthághatatlan elvi szabályai. Ha a másik oldal szakértői olyan biztosak az igazukban, akkor nem kerül nekik semmibe ezeknek a szabályoknak az elfogadása. Ha viszont nem biztosak magukban, akkor ne járassák a szájukat.

Az én egyszemélyes "kihívásomat", amelyen nem most írtam meg először, el lehet fogadni, ki lehet hívni egy meggyőző bemutatóra az elmaradott tudományos világot. Ha nem teszik, hát, az sajnálatos, akkor viszont azt gondolunk róla, amit akarunk.

hominida 2011.03.20. 23:59:42

@waszabi: Ahogy látod, én közben részletesen leírtam, hogy igyekszünk megérteni a másik mondanivalóját. Csak akkor kezdjék már mondani, mert ránk sötétedik.

worxland 2011.03.21. 00:18:35

@waszabi:
"Gyakran figyeltem gyerekeket. Mitől van bennük annyi energia, mitől boldogok. A megoldás rém egyszerű: természetesek, még nem mosta ki az agyukat a társadalom, nem progrmozta be őket természetellenesen. Ők még nem számokban és konfekcióban, elvárásokban mérnek. Érzés szerint élnek. Ismerik az igazság, a csalás, az öröm és bánat fogalmát, amikor még nem értik a szavakat vagy azok értelmét, jobbára kedvesek, aranyosak."
Figyelni figyelheted, én meg nevelem. Pont ugyanannyiszor kedvetlen és sírós, mint ahányszor boldog és vidám. Az igazság fogalmát pont nem ismerik, szemrebbenés nélkül füllentenek - ezt minden gyereknevelési szakkönyv le is írja.

kIára 2011.03.21. 00:21:10

@waszabi:
Már megbocsáss, de hatodik osztályos tananyag, hogy mi az igazi kérdés, hogyan kell arra elfogadható és minimálisan helyes választ adni, és mit jelent az a szó, hogy „gondolat”.

Te a „gondolataidban” néhány közhelyes és unalmas álkérdésre saját magadnak válaszoltál egy sekélyes, impresszionista, ködös fogalmakkal és tévesen használt szavakkal operáló, önigazoló módon.

Az a döbbenetes, hogy miközben folyton spiritualitásra, szellemre és bölcsességre hivatkozol, premisszáid, következtetéseid, mondataid logikája kőkeményen materialista, és egy a XIX. századi pozitivista gondolkodásmódra utalnak.
Kapaszkodj meg: ebben a kommentfolyamban a te gondolkodásmódod és és az általad képviselt világkép a legesleginkább materialista. (Még a tőmondatos, trágár troll-beköpéskeben is több spirituális tartalom és bölcsesség van.)

Mr. Waszabi 2011.03.21. 00:27:56

@hominida: magam részéről leírtam azt a pár gondolatot világosan, amit én szerettem volna. Önmagában az a mód, amit tudományosnak mondasz, eleve nem tudományos. Nem lehet két eltérő világnézetet összehasonlítani az egyik szempontjai, korlátai megtartásával, mivel ez nem tudományos szemlélet, oktalaná teszi a vitát. A tudományosság az objektivitással kezdődik, amely az előítéletek lerakását jelenti. Ahogy itt megmutatkozott, sokan csak az unalomig szajkózott válaszokat ismétlik, nem is akarják tudni, vagy elismerni, hogy valami hiba van a kréta körül. Igazán nem mondható, hogy véresszájú, rugalmatlan vagy türelmetlen volnék - de eluntam ezeket.

Mr. Waszabi 2011.03.21. 00:40:19

@kIára: nekem úgy tűnik, épp sajátmagadat igazolod azok alapján, amit tanítottak Neked.
Ebben mi a kunszt? Zárt rendszerben gondolkodsz. Ha ez jó Neked, nekem nem fáj.
Gyakorlatilag, amit nem tanítottak Neked az iskolában, amire nincs mintád, ahhoz nem tudsz nyitottan viszonyulni, elutasítod. Ezzel mi a tököt lehet kezdeni? Semmit.

worxland 2011.03.21. 00:52:05

Asztrológiáról: mindig viccesnek gondoltam, hogy pár bolygó, amelyekről felénk csak fotonok jönnek és a Föld, Hold és Nap mellett elenyésző hatású gravitácós vonzást fejtenek ki ránk (más mért, igazolt kölcsönhatásba velük nem lépünk - na jó, néha még felénk térítenek pár meteort az Oort-felhőből) egyesek szerint jobban befolyásolja életünket, mint saját tetteink, környező embertársaink és életvitelünk. A fúziós hidrogénbombák (szentimentálisabbaknak csillagok) pillanatnyi helyzetét (hol voltak 10 ezer éve, hol lesznek egymáshoz képest 10 ezer év múlva) kihasználó, tetszőleges vonalak (csillagképek) húzkodásából mélyreható következtetéseket levonó elméletek pedig enyhén kihívásokkal küzdenek a józanság minden kritériumával szemben.

Materializmus vs spiritualizmus:
Oly' könnyű leírni, hogy a materializmus nem ad választ minden kérdésre.
Csak a kérdések 99%-ára.
A materializmus azért tud pár dolgot, amit a spiritualizmus nem:
- magyarázatot ad, érthetőt
- mérhetővé tesz
- megismételhető eredményeket ad
- megjósol jövőbeni eredményeket - jól (ha feldobod, leesik; ha tüzet raksz alá, felmelegszik; ha vékonyra szeled, kinyújtod, műanyagra forrasztod, rendesen megtervezve(!) és utána áramot vezetsz át rajta, akkor 70 év fejlesztés után (194x-2011) a spiritualisták blogbejegyzéseit olvashatod rajta)
- rávilágít arra, hogy amit nem ismer, miért nem ismeri: konkrétan az emberi agy véges kapacitása nem teszi lehetővé az összes válasz megismerését
- fejlődik, új dolgokat fedez fel a régi tudásra (is) alapozva
- elismeri, hogy tudásának határain túl is vannak dolgok (ebbe szeretnek a spiritualisták belekapaszkodni), de ez a határ egyre messzebb van minden irányban

Még egy megjegyzés: nem 3 dimenzió, hanem 4 (idő). Sőt, lehet, hogy több - de ez még nem igazolt.

worxland 2011.03.21. 00:57:41

@worxland: még egy dolog, amit a materializmus ad:
az objektivitás, amit pont waszabi említett 3 kommenttel ezelőtt.

hominida 2011.03.21. 01:22:51

@waszabi: A leírt gondolataid világosságát illetően azért ne essünk túlzásba.

"A tudományosság az objektivitással kezdődik, amely az előítéletek lerakását jelenti."

Ha elolvasod még egyszer, amit leírtam, azt fogod benne találni, hogy félre mindenelőítélettel, félre az alapokkal, jöjjön a logika. Nekem mindegy, hogy a palacsinta hosszúságából vagy a légyzümmögésből mondjátok meg a jövőt, engem, és tulajdonképpen a ma tudománynak nevezett oldalról szinte mindenkit csak az érdekel, hogy igazolni tudjátok-e a logikus összefüggést az elméletetek elemei között. A logika nem ízlés kérdése, és nem tudományos nézeté, hálistennek. Ha a logikát sem ismeritek el minden előítélet és meggyőződés felett állónak, akkor legyetek szívesek ezt elsőként elmondani mindenkinek, aki a tudományotokról érdeklődik.

Ám ha a logika, a dedukció bizonyító ereje szerintetek rendben van, akkor jöhet az elmélet. Nyilván nem itt és most, de az Ezo tv egyik műsoros estjét meghirdetett módon kihasználhatjátok az elmélet komplett előtárására, majd pedig jöhet a következő felvonás, a kérdések megválaszolása. Én már előre látom a fényes győzelmeteket, amellyel végre bebizonyítjátok a kétkedőknek, hogy lemaradtak a világ fejlődéséről. Ha ezt nem nevezed az előítéletek levetkőzésének, akkor nem sejtem, még mire vágyhatsz.

cso zsi 2011.03.21. 01:33:09

@Bokortalan Lajtalan: Nem szekta kell hozzá.
Még csak hit sem. De hamar meglátszik pl. egy ikrek-jegyű viselkedése, néha saját magának ellentmondva. Nem ragozom tovább, nem kell benne hinni. De attól még működő dolog.
Mint az alacsony növésű férfiak hatalomvágya, ami gyakorlatilag a kisebbségi komplexusukból adódik. Ha ez a kettő párosul, akkor katasztrofális vezető lesz belőle.

hominida 2011.03.21. 01:42:05

@cso zsi: "hamar meglátszik pl. egy ikrek-jegyű viselkedése"

Nekem nem. Jó lenne, ha valaki végre megtanítaná már nekünk, hogy hogyan vehető a dolog észre, mire kell figyelni, és általában mi miért van.

worxland 2011.03.21. 02:18:12

@cso zsi:
Ezen a hamar meglátszikon csak vigyorogni tudok, mint amikor nagy asztrológia-szakértő kolléganőm hasonlót mondott és erre azt kértem, ugyan, mondja már meg, milyen jegyben születtem. Eltalálta. Hatodik-hetedik kísérletre. Ekkor már sok éve dolgoztunk együtt, tehát az sem mondható, hogy nem ismerte a viselkedésemet.

Mr. Waszabi 2011.03.21. 06:56:43

@hominida: az mindjárt nem logikus, hogy többeszámban beszélsz hozzám, mintha valamiféle csoport nevében beszélnék. Nem tettem. Csúsztatás. Nem tárgyilagos, hogy egyfolytában abba az irányba akarod tolni a beszélgetést, mintha én bizonygatási vitát kezdtem volna. Bizonyítani, bizonygatni nem akartam semmit, bejegyzéseim nem erről szóltak, mivel a spirituális dolgokat nem lehet egzaktul bizonyítani materialista eszközökkel. Ezt az elején le is írtam. Azt is, hogy azért nem, mert a materialista alaptézise kizárja az ő eszközeivel nem bizonyíthatók létét. Talán ez indította el a vitát. Ha ez nem így volna, nem volna ez a beszélgetés sem. A spirituális nyomot hagy a materiális szinten, amit vagy észrevesz az ember, vagy nem. Ha akarja látni, látja, ha nem akarja nem látja. Ezért a kétség, a szkepticizmus régóta. Nem véletlenül csak gondolkodtatni szerettem volna, mert a meggyőződés egyéni, szabad akarat függvénye ebben a kérdéskörben, nincs más út. Aki bizonyítékokat ígér a spirituálisra, az hazudik vagy téveszméi vannak. Ezért sohasem törekedtem erre, csupán gondolkodtatni szoktam az embereket olyan jelenségek felől, a "nyomok" felől, amiket bárki érzékelhet materiális síkon. Meghagyom mindenki szabadságát, hogy mit gondol, milyen válaszokat ad magának ezekre, ezért nem is vártam választ itteni bezsélgetsünkre sem, ha visszaolvasod. Még is arra tereled a beszélgetést(és többen itt), hogy mi sem természetesebb, készséggel elhiszel nekem bármit, amennyiben a Te szempontjaid, gondolkodásmódod szerint bizonyítom.
Jól látom, ugye ?
Nem keltett gyanút Benned, vajon miért pazarolja idejét egy értelmes ember egy ilyen beszélgetésre, nyugalommal, felháborodások nélkül? Mert ugyan lehet mondani, hogy ilyen hülye vagyok, meg olyan, a bejegyzésekben olvasott érvelések szerint, de ez gyakorlatilag mégsem valószínű. Bizonyítani nem tudom, hogy normális vagyok, de nem szokott szükségessé válni, mivel az átlagosnál normálisabb ember vagyok (értsük a szót kérem), meglehetősen jó kvalitásokkal bírok materialista mércével is az élet különböző területein, s személyes kontaktus során gyorsan elpárologna ez a "bizonyítsd be" típusú érvelési igényed. Nem azért mert bizonyítom, hanem azért, mert magad vennéd észre az összes érzékelésed eredőjeként, mint kézzel fogható tényt. És még természetes is volna számodra. Lehet meglepődnél, gondolkodóba ejtene a tapasztalás, hogyan lehet ez, de ez nem az én gondom. Vélelmezed, hogy én is csak olyan vagyok, mint a videón nyilatkozó hölgy, annak ellenére, hogy az elején pont arról szóltam, hogy vigyázat, nem mindenki olyan. Az egysíkú gondolatmenetről szóltam az elején, mint a materialista gondolkodásmód egyik korlátjáról, de ezt, mintha a falnak mondtam volna, valahogy nem akaródzott észrevenni. Nem bizonyítom, de ha visszaolvasod az érveléseket, ez kiviláglik belőlük. Ha ez az ellentmondás nem látszik világosan előtted a saját gondolkodásmódodról, akkor vagy tökéletes a materialista gondolatmenet, vagy csak nem látod e legfőbb hibáját. Mi a valószínűbb a kettő közül? A válasz és okai nem nekem fontos, ezt lásd. Ez egyéni ügy mindenki számára.
Köszönöm a részvételt, minden jót kívánok.

ComLo 2011.03.21. 07:44:02

@waszabi: Akartam válaszolni neked de látom mások már szétszedtek korábban.
Figyi azzal nincs semmi baj ha hiszel valamiben. De amiket felvetettél (materialista világnézet korlátai), azok valójában a saját korlátaid. Azokra a kérdésekre amikre szerinted csak a spiritualitás ad választ a tudomány az esetek 99,9%-ban kész válasszal rendelkezik. Csak esetleg sok év asztrofizikai vagy tanulmány vagy több ezer oldal társadalomszociológiai elemzést kell hozzá. Mondom az hogy te spirituális dolgokban látod a megoldást az nem gond. A gond azzal van ezt valaki úgy próbálja eladni hogy ez a tuti jó dolog. Nem jobb csak könnyebb. Könnyebben érthető. És attól lesz bicskanyitogató hogy ezen a vonalon hiszékeny emberekből pénzt tudnak kicsalni. Ezért támadják sokan az egész rendszered alapjait mert "pénzgyártó gépezetek" működnek rajtuk.
Még egyszer tömören a lényeg: a kérdés egyszerűen annyi hogy miért lenne jobb a spirituális "megoldás" a tudományosnál. A válasz pedig annyi hogy mert könnyebben megérthető mint a modern tudomány.

kIára 2011.03.21. 08:11:59

@waszabi:
Elfelejted, hogy az összes modernkori ezoterikus irányzat a XIX. század második felében bukkant fel nyugaton és az akkori teozófus és egyéb irányzatokból sarjadt ki minden. Ez volt az emberiség egyik legmaterialistább és teljesen pozitivista korszaka. Emiatt aztán az összes modell (legyen az világmagyarázat, alternatív életmódtrendszer, terápia, vagy hókuszpók) 100%-osan mechanisztikus, materialista, dialektikus rendszer.
Amit közben az emberiség értelmesebb (és szerencsére nagyobb) része, sikeresen meghaladott.
Egyszerűen csak az van, hogy nemlétező vagy kiforgatott fogalmakra húznak egy materialista modellt. Az asztrológia erre eklatáns példa.
Ezen túl, olyan fogalmakkal operál az összes ezorendszer, amit nem ért. Pl. ha egy 12 éves gyereknek elmagyarázod, hogy mi az hogy „energia” vagy „erő” akkor szerencsés esetben megérti az absztrakt modellt és alkalmazni tudja a világ folyamatainak a megértése során.

Az ezohülyék képtelenek erre a pofonegyszerű mentális műveletre és nemlétező, számukra érthetetlen folyamatokra használják ezeket. Vesznek egy fogalmat mellécsapnak egy hangzatos melléknevet ("misztikus erő", "spirituális energia", "karmikus dinamika") és kész is van a materialista modell alapján felépített téves világkép. Aminek eredménye az elcseszett élet.

royal fröccs 2011.03.21. 13:08:57

Azt mindig elfelejtik az ilyen waszabi-szerű hülyék, hogy a számítógép, amiről fossák a szöveget az egzakt tudományok eredménye. Az egzakt tudományok érdekessége, hogy MÚKÖDNEK. waszabiéknak természettudományos ismereteik nincsenek, különválasztják az anyag és a tudat fogalmát, noha egyikről sem tudnak semmit, és megpróbálják kisajátítani maguknak a "szellemi dimenziókat". (Bazmeg, legyen a tiétek!) Logikus érveik nincsenek, hajtogatják a szokásos mantrát: a tudomány sem tud mindent, a tudósok nem nyitottak az ÚJ felé, stb.
De mit tudnak ők? Öööö ...
Waszabi, a kvantummechanika valószínűségekkel operál, ennek ellenére makroszkópikusan MINDEN, ismétlem MINDEN jóslata eddig igaznak bizonyult. Szellemi dimenziók mágusai, a ti jóslataitokkal ez hogy van?

cso zsi 2011.03.23. 21:25:13

@Bokortalan Lajtalan: Egyszer is elég lett volna ezt a digitális szart belinkelned.
Nem tudom mitől való nekem, a lányom kétszerannyi idős, mint ez az általános iskolás senki.

algi 2011.03.24. 01:54:10

@waszabi: A baj az, hogy az asztrológia, mint olyan, nem egy kétezer éves tudomány vagy mittudomén, hanem a keleti misztikum, a nyugati ezotéria stb. mai világra, a fogyasztói társadalomra lebutított változata. Nincs semmiféle misztikus, tudományos, épületes valami emögött, ez csak egy műanyag gagyi, egy olcsó másolat. Ha valaki spirituális élményre vágyik, az nem kapja meg semmiféle asztrológustól, annak bizony el kell zarándokolnia Indiába, Koreába, Tibetbe, és ott megtalálnia azt az eldugott kolostort, ami épp az ő lelki világának megfelelő, és mire odaér, rájön, hogy maga az út volt a spirituális élmény.

Viszont aki azt állítja, hogy konkrét, evilági, anyagi következményei vannak asztrológiai összefüggéseknek, hát, szerintem éppen az a materialista szemléletű. Mégis ki gondolja azt, hogy az elvont, spirituális jellegű dolgokból anyagi hasznot lehet húzni? Gondolom ugyanazok, akik azt hiszik, hogy a lélek az egy gáznemű értelmes lény, ami átszáll a falakon, meg az ajtó alatti résen. Vagy, hogy Isten egy olyan intelligens életforma, ami fizikailag mindent átleng, és akihez rendszeresen beszélni kell. Na, ezek a primitív elképzelések materialisták szerintem.
süti beállítások módosítása