Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Petőfi kicenzúrázta a PUF-ot

Felhők

2011. február 02. 17:13 index 305 komment

Több rádiós forrásunk is megerősítette, hogy valóban a "Felhők jönnek Magyarországra" sor miatt tiltotta ki Koltay Gergely intendáns az MR2 lejátszási listáiról a Pál Utcai Fiúk új, Balatonszepezd című számát. Koltay a Népszavának nyilatkozva tagadta ezt, és a szám gyenge minőségére hivatkozott. Koltay a baloldali napilapnak nyilatkozva azt mondta, hogy úgy emlékszik, nem is tiltották le a számot, csak nem tették a gyakran játszott számok közé. Forrásaink szerint a goj motorosklub és a Kormorán együttes alapító tagja kódolt pesszimista politikai üzenetet sejtett az őszről és az elmúlásról szóló dalszövegben. A szám itt meghallgatható, így mindenki eldöntheti, hogy üzengetésről van-e szó, szerintünk a legkevésbé sem.

A Kádár-rendszerben egyébként mér egyszer volt baj az időjárással: Bródy János Ne várd a május című számát sokáig még csak lemezre sem énekelhették, mert a Sanzonbizottság politikai utalásokat vélt felfedezni a szövegben.

Talán a cenzúra reklámértékének köszönhető, hogy a Vad Fruttik Nem hiszek című számáról is elterjedt most, hogy politikai alapon letiltották a Magyar Rádióban. Forrásaink ezt nem erősítették meg, íme a szám, ami a PUF-éval ellentétben, tényleg borzalmas, de nem a pesszimizmusa miatt.

Már csak az a kérdés, hogy milyen számokat kéne még betiltania a Magyar Rádióban, nehogy rosszkedv és mélabú ülje meg az országot. Persze a Depresszió zenekarnak megérdemelten annyi, legalábbis közszolgálatilag, de rögtön felmerül, hogy le lehet-e játszani például a Quimby nagy sikerű Most múlik című számát a közszolgálati csatornákon, de az is kérdés, hogy egyáltalán adásba kerülhet-e még éjfélkor a Himnusz, de legalábbis nem kell-e kisípolni a “Balsors akit régen tép” sorokat. De ugyanígy tiltólistára kerülhetne egyébként Koltay Gergely és a Kormorán Utazz messze! című száma is, hiszen a piros-fehér-zöld fényű csillagokról szóló dal a kivándorlásra buzdít, és úgy tűnik, hogy még csak nem is a jobb megélhetés miatt, hanem a politikai elnyomás miatt kell elhagynia mindenkinek az országot Koltay szerint. Mert hogy másképp lehetne értelmezni azt a sort, hogy “Nincsen már az, /ami rég volt! /Barátod volt, /ellened szólt! /Mondd? Mondd? Mondd hová mehetnél?”

De persze nem csak a melankólia árthat Magyarország jövőjének. A Tankcsapda Mennyország tourist száma például sértheti a történelmi egyházak érzékenységét, Ákos Lázadj fel újra című száma pedig egyenesen gúnyt űz a Fidesz régi szlogenéből, miszerint a Jövő elkezdődött. Ákos ugyanis azt énekli, hogy “A jövő eljött /Így minden okod / Megvan rá / Hogy félj”. De a Kormorántól is találhatunk betiltásra érdemes, lázító dalt, Koltay Gábor például a Politika című dalban a szólásszabadság végét vizionálja igen manipulatívan, amikor azt énekli, hogy “A politika, a politika/ súlyos matematika./ Ki adja neked a híreket, /mit árusítanak”.

A lista persze még tovább bővíthető, ezért felszólítunk minden felelős állampolgárt, hogy szavazzon, mégis melyik dal árthat leginkább a közszolgálat értékeinek, illetve kommentekben mondja el a véleményét: mely számok alkalmatlanok arra, hogy reményt és bizakodást öntsenek az elcsüggedt ország hallgatóságába! Jelentse fel a Republicot Orbán-gyalázó híres daláért, írjon álneves hozzászólást, amiben az Akela vagy az Ossian leglehangolóbb számait is az illetékesek figyelmébe ajánlja!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.02.02. 17:21:09

A Vad Fruttikat nem betiltani kéne, hanem feloszlatni, vízágyúval.

Hajas Balázs 2011.02.02. 17:28:28

Bródy Sándor=Bródy János

Csimasz 2011.02.02. 17:35:08

Ez sokkal durvább, mint ahogy így elsőre hangzik...

festéktüsszentő hapcibenőke 2011.02.02. 17:35:21

akkor már értem, hogy az Utolsó év c. PUF számot miért nem lehet hallani sohasem...
abban nem csak felhők gyűlnek...

lakzi 2011.02.02. 17:36:42

a kedvemért átgondolnád ezt az egészet? "Bródy Sándor Ne várd a május című számát"

Leadfoot 2011.02.02. 17:40:57

@irollabu: NE KATTINTSATOK RÁ, VALAMI SZAR SPAM

kk_kk 2011.02.02. 17:42:50

"Vad Fruttik Nem hiszek ..... a PUF-éval ellentétben, tényleg borzalmas, de nem a pesszimizmusa miatt."

Neked meg a jó anyádat.
Ne ítélj, hogy ne ítéltess.
Paraszt.

KirschAndrás 2011.02.02. 17:49:13

Rózsi bezzeg mehet:

"Peti áll a ház előtt, szíve jobbra(!) húzza őt..."

OoVICoO 2011.02.02. 17:49:35

Köszönöm, hogy felhívtáttok a figyelmem erre a számra, utoljára 2 éve voltam PUF koncerten, és lemaradtam. Szuperjó ez a dal már megy is az autóba :-)

nadie 2011.02.02. 17:52:02

Én is szeretem a Vad Fruttikat. Ízlések és pofonok.

G.Tibor 2011.02.02. 17:52:20

Szerintem ez a cikk pont azt bizonygatja, hogy valóban a dal színvonalával volt problémájuk. Ezért levették a gyakran lejátszandó dalok közül.

klacus 2011.02.02. 17:54:51

A Puf nem rossz, de sokat nem fejlődtek az elmúlt húsz évben. Ezért is maradt rétegzene.

a Vad Fruttik na az gáz. A klippet erősen is nyúltak. A szöveget is, nagyon szar...

kangep 2011.02.02. 17:54:52

az elnyomás jót tesz a kreativitásnak, höhö :) még ha csak képzelt is.

Alvarez 2011.02.02. 17:55:36

Koltay senkit nem kímél, épp most tette tönkre a Kormoránt, miután kirúgta a meghatározó tagokat.
Gergő, nem kéne annyit inni!

2011.02.02. 17:55:44

Koltay Gergely gyenge minőségére hol lehet felhívni a figyelmet?

HRH 2011.02.02. 17:56:07

"Több rádiós forrásunk is megerősítette, hogy valóban a "Felhők jönnek Magyarországra" sor miatt tiltotta ki Koltay Gergely intendáns az MR2 lejátszási listáiról a Pál Utcai Fiúk új, Balatonszepezd című számát..." Basszus... Nekem meg több - szintén névtelen - rádiós forrásom megerősítette, hogy nem ezért tiltották ki... Akkor most kinek lehet igaza?! :S:(

Husi_Laci · http://www.youtube.com/watch?v=v7r0lyi1aUc 2011.02.02. 18:01:47

mindkettő az alternatív zene iparihulladéka. tehetségtelen szarok :/

mózesz 2011.02.02. 18:03:24

a ne várd a májust, az egy zorán szám... Amúgy a PUF szám jó. Ez magyar probléma, mindenben politikát látunk...

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2011.02.02. 18:04:02

Hát ez mondjuk télleg gyengusz, mint a legtöbb dolog, amit a PUF a klasszikusai óta alkotott (a Legelőn sikerült összekapniuk magukat). Meg aztán játszik ennél szarabbat is az mr2, de nem kár érte.

De az is igaz, hogy azért nem csak egy sor az, jól kifejtik, hogy itt most szeintük szar lesz.

Ákosnak lehet, hogy vannak letiltható számai, de annál több olyan, ami kedves a rendszeruraknak.

aagifekete 2011.02.02. 18:05:20

Sohase higgyetek a szemeteknek
Zorán

Vipera01 2011.02.02. 18:12:38

Kárpátiát, Ismerős Arcokat meg Hungaricát sem játszik a rádió. Azokért valamiért mégsem sír a Comment blog.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2011.02.02. 18:18:08

Meghallgattam, de nem éreztem, hogy ezt aztán tényleg mindenképpen játszania kéne a rádiónak. Mostantól minden félalter együttes cenzúramarketinggel próbálja majd eladni gyenge közepes dalait? Szólásszabadság és üzleti siker egyben!

nick-kel 2011.02.02. 18:23:14

PUF szörnyen gyenge, bár épp azért mr2-be beleférhetne. Akkor már inkább a VadFruttik ha lopták ha nem

VJV Man 2011.02.02. 18:26:44

Azt hittem az első komment annyi lesz, hogy a poszt egy baromság...
A puf nem azt a minőséget képviseli amit egy normális országos rádió elvisel. Úgymond rétegzene...
Nem értem, hogy miért baj, hogy az igénytelenebb produkciókat kitakarítják az országos médiából...
Ráadásul a puf az elmúlt éra vezetőinél jól feküdt... Csak emiatt kerülhetett adásba. Azon meg nincs mit csodálkozni, hogy nem a padödö meg a puf lesz a futtatott csapat...

A szövegnek ehhez semmi köze. (már csak azért sem mert csak egyszerűen fos...)

titok84 2011.02.02. 18:28:19

Nagyszerű, hogy az Indexnek sikerült ilyen szintre lemennie. Álhírek, félhírek, suttogó propaganda -- mi jön még???
Szemezgettem a Petőfi toplistájáról. Ha politikai alapon válogatnának, ezek tényleg ott lennének??????
Kiscsillag, Quimby, 30Y, Heaven Street Seven
Ja, többek szerint Feró csirkét darál.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2011.02.02. 18:29:10

látom nem sokaknak jött át a cikk lényege. ez mindenképpen gáz. ha a szövege miatt tiltották le a számot az "legszebb" acéli időket idézi, ha meg a minőségére hivatkozva, az meg már a tiszta ízlésrendőrség. mégis ki a fassszom az a koltay gergely, hogy megmondja nekem , mit kellene szeretnem, vagy mi tetsszen??! majd és és a többi hallgató eldöntjük...

passaran 2011.02.02. 18:33:26

Nincs mese... most már fel kell ajánlanom a Petőfi urainak pár számunkat: Az alkohol öl butít... mindenképpen fiatalság nevelő célzatú, a Ballada az útonállóról szólhat mondjuk akár Gy. Ferkóról is, a Csúnya vagy szép meg a két politikai tábor közti választást könnyíti meg :D Persze a szövegek nem erről szólnak, de az igazi hozzártő megérti a sorok közt baromira elbújtatott üzenetet. Ami persze nincs - de jól hangzik ezt mondani :)
Na jó... nem valami jó számok ezek, de legalább keresnénk a jogdíjakkal egy nagy kalap pénzt :) Ez is valami lenne :)

Gyárfás 2011.02.02. 18:35:13

a vad frutti ultragáz, a puf meg olyan mint 20 éve Szerintem forrás és bizonyítékok nélkül cenzúrát emlegetni meg hangulatkeltés.

badabum 2011.02.02. 18:36:53

A PUF 1 nagykalap fos soha se volt más:))

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 18:37:02

Javaslataim a listára:

Szeretném a homokórát megállítani - revizíonista
Millió rózsaszál - rejtett pornográf tartalom, erkölcsromboló
Paff a bűvös sárkány - pogány mágiával mérgezi a gyerekeket, mint a Potter széria
Elmen a kugli egyszer berúgni - alkoholfogyasztára buzdít
Kicsit szomorkás a hangulatom - depresszív
Kispatak - gyanús!
Beni Bácsi: Rebekka - rettett pornográf tartalom
EK: Rendőrlány (jelzem az most me megy) - tiszteletlen a Pintérkommandósokkal
Tavaszi szél vizet áraszt - sértheti az árvazkárosultak érzékenységét

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 18:39:45

@Bombadil Toma: jó meglátás, az a "gyakran játszott dalok listája" megint csak a mahasz meg artisjus terroristák áremánysága, hogy mérgezzék a polgárokat a sok szarral, amit le akarnak nyomni a torkukon. Azt megfigyelted, hogy minden konzum CD-bőlm csak a húzó számot nyomják? Meg a tehetségkutaós szarokat.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2011.02.02. 18:40:10

@VJV Man: "A puf nem azt a minőséget képviseli amit egy normális országos rádió elvisel. Úgymond rétegzene...
Nem értem, hogy miért baj, hogy az igénytelenebb produkciókat kitakarítják az országos médiából.."

az baj, ha nem érted. volt már ilyen, mikor az úgynevezett beat zenét nem engedték, mert az "nem zene hanem ricsaj" és rombolja az ifjúság erkölcseit és zenei ízlését. aztán később ez volt a rock, majd a punk...
a baj ott kezdődik mikor egy hivatal akarja eldönteni mi is a jó, mi kell a népnek. addig ujjongsz meg helyeselsz míg ez az ízléseddel egybevág, de ez meglehetősen szűk látókörű gondolkodás. jobb az ilyen dolgokat a zemberekre hagyni!

Gyurma Pappa 2011.02.02. 18:42:43

PUF-ot szeretem. A Bál szerintem az egyik legjobb dal a 90-es évekből, a Legelő egy kimondottan jól sikerült szerzemény szintén. Ez a szám nekem sem tetszik.

A Vad Fruttikkal meg min kell meglepődni? Minden eddigi megmozdulásuk valahonnan lopás volt. Nincs ezzel gond, mások is csináltak ilyet már.

Szerintem nincs cenzúra a MR2-nél, ugyanúgy csapatja a Kiscsillag, a Quimby a számokat, egyik sem épp Narancsbarát :)

Llew 2011.02.02. 18:44:34

Igaz vagy nem igaz, a Petőfi frissíthetné a számlistáját, mert baromi sokat játsszák ugyan azokat a számokat.

ManhattanProject 2011.02.02. 18:45:13

Szerintem meg a fruttik igen is adja. Nem tudom melyik mamlasz írta ezt a cikket, de, hogy nem a szokásos c:c gárda az is biztos. (fixme)

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 18:48:04

Ezeket is betiltani, követelem!

"Apám hitte az elsõ éjszakát,
Apám hitte a gyûrû aranyát,
Apám hitte a szavak igazát,
S úgy hiszem, ez így volt szép."

Többs ebből vérzik a szöveg, nem helyes!

"Megértem, ha éretlen a gyümölcs még a fán,
elviselem, ha tíz narancsból egy citrom jut rám,
de szomjan halnék rögtön, hogyha elhallgatnám:
azt akarom, hogy a kert kapuját már senki se zárja rám.
Mert én annyi mindent nem szerettem még.
Mert én annyi mindent nem szerettem még.
Mert én annyi mindent nem szerettem mé-é-ég. "

Homoszexiális és pedofil üzenet. TILCSÁKBE!

Cs.M. 2011.02.02. 18:51:08

Kapja bé a Koltay ki a f...szom ő hogy megmondja ki mit hallgasson? De komolyan ez milyen ország, melyik évben élünk?

Norris74 2011.02.02. 18:51:41

Nincs semmi baj, sem a PUF, sem a Vad Fruttik számával. Két más stílus, két másféle hallgatóságnak. A nagyobb gáz az, ami a politikában folyik ma.

zsoltix 2011.02.02. 18:53:23

Egy radioadonak van egy repertoarja, azt nyomjak este, delben meg este. Ha valami nem tetszik nekik valami miatt, nem adjak le, ennyi. Eddig is igy volt. Vagy talan nem?

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.02.02. 18:55:13

Ákost szeretem, pl. a Gépszabadság erősen politikai töltetű, de egyértelműen a balosokat ekézi.
Nyilván olyan időkben született amikor tombolt a vérliberalizmus és baloldali kormány volt.
Egyik sem rádióbarát, pl. a Bosszú népe kissé odabaszós, így valószínűleg nem fogják játszani.
PUF-ról meg annyit, hogy:

"Főleg régen voltál jó, főleg régen
Főleg régen voltál jó
De akkor se mindig
Tulajdonképpen inkább csak ritkán
De nekem akkor se tetszett már"

mrzigi 2011.02.02. 18:55:31

Vicces, mikor a libsik lázadnak, miközben ők teszik tiltólistára pl a MAHASZ Top 1-es Hungaricát ....

Mert hogy egy sz.r, top 100-ba sem feljutott izé számot nem adnak, az még OK, de hogy a top 1-et ??!!

Undorító cenzúra! (és véleményterror!)

Tényleg ideje a kulturális szabadságharcnak, ki kell söpörni minden médiából a puziák libsiket!

Optimist Prime 2011.02.02. 18:56:17

@Vipera01: Azért nem mert azok kritikán aluli szarok...bár ízlések és pofonok de nincs kedvem könnygázról és turulmadárról szóló dalokat hallgatni napközben..

no mail, no problem 2011.02.02. 18:58:12

Mintha a Rolls Frakció és énekelt volna arról, hogy Budapest felett az égbolt felhőtlen, és azzal is baj lett volna. Túl azon, hogy állva pisiltek, és ülve kakáltak.

Én Himnusztól rögtön nyiszálni akarom az ereimet, annyira depis. Nemcsak a szöveg, a zene is. Szerintem amíg zenekar játszotta meccsek előtt, azért játszották külföldon mindig gyorsabban, mert nem akarták elhinni, hogy valakiknek ilyen gyászzene lehet a himnusza, meg a zenekarban se akart senki eret vágni magán.

jahaha 2011.02.02. 18:59:03

ez a szam tenyleg szar, a cikk iroja meg nem ismeri a Petofi radiot, es/vagy rettenetesen korlatolt ember. a cikk egy szennylap szinvonalat hozza, velekedes, sejtetes, ismeretlen forrasok, panikkeltes. pff.
mintha a balos kurucinfot olvasnam.

Zozi79 2011.02.02. 19:02:09

Aha. Tehát több forrás is megerősítette. Az érintett meg cáfolta. Kinek kell hinni? A több forrásnak.

Ez a poszt az újságíráshoz vagy a politikai agitációhoz áll közelebb?

Palmi 2011.02.02. 19:03:14

Koncz Zsuzsa - Ne veszítsd el a fejed!
Mondjuk ez is Bródy...

szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2011.02.02. 19:03:47

Én a HoneyBeast Portugál című számán csodálkozom, hogy még mindig megy a Petőfin.

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 19:04:43

@zsoltix: @mrzigi: szte egyszerűen csak arról van szó, hogy azoat a számokat nyomják, akiknek a CD-it reklámozni akarják - ebbe is benne lehet az atrisjus-mashasz lobi keze. A baj ezzel, hogy egy közmédium ne szelektáljon üzleti érdekekből és ne rombolja az esélyegyenlőséget.

@no mail, no problem: a Himnusszal az a baj, hogy még mindig azt a több évtizeeds dagályos, elavult felvételű és előadású verziót nyomják, amiket az iskolai ünnepségeken megszokhattunk.

Borenbukk 2011.02.02. 19:09:32

@mrzigi: Akkor azonnal kovetelem, hogy minden radio jatszon Mario es a Harmonikas-t!

Borenbukk 2011.02.02. 19:11:51

@Zozi79: Jelen esetben az erintett allitasa kevesse erdekes. Nana, majd azt mondja: "Persze, hogy en tiltattam le."

mrzigi 2011.02.02. 19:12:25

@Rosszindulatú Vászka:
"akiknek a CD-it reklámozni akarják"

Úgy van. Üzleti alapon ugyebár a legjobban fogyót kellene még reklámozni (kelendő, tehát még kelendőbbé tenni)
ergo NEM üzleti, hanem politikai és kulturális (nomeg ki-a-komám, kivel járok egy zsinagógába) alapon kerül szelektálásra.

Van ugye amiért panaszkodnak, hogy ritkán van játszva ... meg van a TOTÁLISAN kitiltott.
A kettő között azért elég nagy a különbség.

Én a Hungarica helyében az ÖSSZES magyar rádiót beperelném ELMARADT HASZON címen (példának vehető a RIAA, MIAA és egyebek által warezolók ellen indított perek ... azaz de mennyien vették volna meg ... kezdetű mondóka), és sok százmilliót zsebelnék be.
Továbbá szép számú büntető eljárás is kezdeményezhető lenne a rádiók ellen.

kéne egy nick 2011.02.02. 19:18:18

Bródy János Ne várd a májust című számát Sztevanovity Zorán énekelte (hogy ki szerezte, arról fogalmam sincs).
Biztos ezért nem került Bródy-lemezre.
Mert a Zorán-lemezen (11 dal) rajta van.

Ha már Depresszió: tegnap volt valami tévés filmben, hogy "családunk a depresszió miatt tönkrement". És baszd meg, ez az ember fordítónak mondja magát...
(depression = gazdasági válság)

@Gyurma Pappa:
A Bál 80-as évekbeli dal.

pereszke 2011.02.02. 19:19:31

@Judea: igy van IQ bajnok barátom, ákos egy hős, sőt tavaly még fülkeforradalmár is lehetett egy kicsit. jó lehet ilyen egyszerűnek lenni.
azért amikor zenéről beszélnek emberek, szerintem ne erőltesd ezt az ákos ügyet.

nadivereb 2011.02.02. 19:20:21

Na akkor én közbevetném, hogy a PUF sose tartozott a kedvenceim közé, és ez a szám is elég szar lett. A Vad Fruttikat viszont még annak ellenére is szeretem, hogy hajlamosak a nyúlásra. Ezt a számot meg egyenesen szeretem. Ezt hívják úgy, hogy ízlés.
Viszont ilyen politikai paranoid baromságból letiltani egy számot, na az iszonyat gáz.

Gyurma Pappa 2011.02.02. 19:22:51

@kéne egy nick: ott a pont, nekem 90-es években lett meg, na, 80-as években épp hogy éltem :P

gömbpanda · http://korcsmacska.blog.hu/ 2011.02.02. 19:24:27

Magyarország, 2011 nem hiszem el...

Civitas Fidelissima 2011.02.02. 19:25:27

Én a Viktor című számot szeretném kérni a Rádiótól. Valamint a Kafkaztól a Feri, segíteni kell-t. Csak okosan!

fran7 2011.02.02. 19:33:30

@Borenbukk: Ezzel a gondolatmenettel érdekes lavinát indítanál el. Mert ha az érintett tagadja az nem számít, mert biztos úgy van. Gondolj a tiszaeszlári perre.

[c] 2011.02.02. 19:34:45

@VJV Man: "Nem értem, hogy miért baj, hogy az igénytelenebb produkciókat kitakarítják az országos médiából..."

Aha. Oszt' ki mondja meg, mi a szar, az igénytelen, a káros?

www.origo.hu/zene/20060803elegetett.html

csimpokomon 2011.02.02. 19:35:20

Kedves Bombadil Toma!Azzal kapcsolatban, hogy "A puf nem azt a minőséget képviseli amit egy normális országos rádió elvisel. Úgymond rétegzene...
Nem azért nem játszák sztem, mert rossz minőségű, hanem mert A FASZ SEM KÍVÁNCSI RÁ, MERT EGY HORDÓ FOS! Érted? 100 emberből 1 hallgatná meg, a többi pedig átkapcsolna, még elviselni sem tudná. EZ az, ami nem fér bele, még egy állami rádiónál sem. Te paranoiás gyökér. Szerinted mi a faszt csinál egy kereskedelmi rádió? Miért nem hiányolod a PUF-at BÁRMELYIK kereskedelmi rádióból? Mert amennyire én érzékelem, EGYIK SEM játsza azt a szart. Azért, mert szar. Az, hogy eddig esetleg játszották a Petőfin, na inkább AZ ment politikai alapon. Nem azért, mert sztem szar. V mert más szerint szar. Hanem mert a FASZ SEM KIVÁNCSI RÁ!

VOGAben 2011.02.02. 19:36:46

De a többi hallgathatatlan szemét megmaradt. A hangminőség meg egyszerűen fos. Hiába, szakszemélyzet nélkül nem lehet minőséget produkálni. A Petőfinek legalább volt értelme.

Zozi79 2011.02.02. 19:38:04

@Borenbukk: Értem. Akkor a névtelen forrásnak kell hinni.

Boldog életed lehet :-)

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.02.02. 19:40:17

@pereszke: Örülök, hogy leakadtál. Most is Ákost hallgatok. Szeretek liberálist pukkasztani. :)
Fenntartom a jogot az elfogultságomra.

"A gyűlölet rabja
Majd kiforgatja
Minden szavamat és átkoz
Mert aki brancsoknak tagja,
Az ukázba kapja,
Hogy üssön, ha nem tartozol a párthoz. "

mildi 2011.02.02. 19:40:18

off: a vad fruttik nem lopás, továbbgondolása, átgondolása az eredetinek. hasonlítsátok már össze a két szöveget! :(

Fatal Error! System Halted! 2011.02.02. 19:42:09

Na tessék! Kell a fasznak 50 vagy hány százaléknak magyar zenének lennie. Külföldivel nem lenne ilyen probléma, csak ne sűrűn fuckozzanak benne és mehetnének is búskomor számok, úgysem érti a magyar.

VoLk&StRoY 2011.02.02. 19:42:45

@csimpokomon:"a FASZ SEM KIVÁNCSI RÁ!"

Most, hogy így kijelented, hogy nem vagy rá kíváncsi, az rendben, de miért választottál magadnak ilyen kellemetlen nevet? Na,de ezek után már én is kíváncsi vagyok rá, meg is hallgatom:))))))))))))

insane6 2011.02.02. 19:44:46

Imádom a PUF-ot és amíg lakóhelyére/lakóhelyemre Szigetszentmiki Kéktóra évente elhozza a PUF-ot meg a Kiscsillagot, magasról leszarom milyen felhők gyülekeznek...

[Sven] 2011.02.02. 19:45:10

Azért ez nem semmi gyerekek... aki arra szavazott, hogy a Himnuszt tiltsák be, én azzal egész nap Vad fruttikat hallgattatnék büntetés gyanánt!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2011.02.02. 19:46:26

@VJV Man:
"Ráadásul a puf az elmúlt éra vezetőinél jól feküdt... Csak emiatt kerülhetett adásba"
ill.

@csimpokomon:

"Az, hogy eddig esetleg játszották a Petőfin, na inkább AZ ment politikai alapon"

A kettőtök közül bármelyik is ki tudná fejteni, hogy pontosan mit ért ezen kijelentés alatt? Csak mert kurvára furdalja az oldalamat.

Ti. PUF-ot nem játszottak az elmúlt években, és ez nem azért volt, mert szarnak gondolták volna az illetékesek, hanem azért, mert a PUF lószart nem csinált, nemhogy új lemezt, vagy számot.

Rossonero_HUN 2011.02.02. 19:51:37

Én nem értem, mi a meglepő abban, hogy egy rádió főszerkesztője szerkeszti a rádió műsorát. A szempontonrendszeren esetleg lehet vitatkozni, de nem "forrásaink szerint" alapon. Az MR2 kezdetben nekem nagyon pozitív volt, mert mást adott, mint a többi...többek között a PUF féle "rétegzenét". Ez vkinek tetszik, valakinek nem. Nekem speciel igen. De Ismerős Arcoknak legalább annyira örülnék és szerintem gond nélkül meg is férne egymás mellett a kettő. De vhogy az ő következetes és totális cenzúrájuk belefér mindenkinél. Remélem ez változik majd és idővel minden igényt képes lesz kiszolgálni az MR2, mint közszolgálati rádió. De addig is ha nem tetszik, elkapcsolok. És nem cenzúrát kiálltok, meg hőbörgök :-)

zsoltix 2011.02.02. 19:52:11

@Rosszindulatú Vászka: Ma delutan pont errol volt szo a Kossuthon, egyik meghivott vendeg valami zenei fomufti volt a Petofitol, a masik pedig egy altaluk felkarolt zenekar frontembere, aki nagyon halas volt a zemerkettonek. De termeszetesen nem feltetelezem, hogy anyagiakrol is lehet szo, elvegre a Petofi kozszolgalati lenne, vagy mifene :))

no mail, no problem 2011.02.02. 19:54:56

@Bombadil Toma:

ne haragudj, de szerintem te nem érted. azért ne keverd össze egyetlen egy rádió egyetlen csatornájának zenei szerkesztőjét se aczél györggyel, se a pártállammal, mert annak ellenére is ki foglak röhögni, hogy koltayt hülyének, a szerkesztési elveit idiótának, az ízlését szarnak, a fideszes médiatörvénnyel vezényelt gleichscaltolást baromságnak tartom és az utóbbit elítélem, a többit meg lenézem.

azzal, hogy valamit nem játszik egy rádió, mert a zenei szerkesztő szerint szar, azzal még akkor sincs baj, ha szerintem meg jó, mert akkor majd meghallgatom ott ahol tudom, (a pártállammal szemben van a többség számára könnyen elérhető alternatíva, jó reggelt kívánok). legfeljebb a szerkről pedig lesz egy véleményem. korántsem mellesleg pont ez történt az mr2-ön koltay előtt is: nem játszottak valamit, mert szerintük szar volt, vagy nem ismerték. a te megközelítéseddel ez is kimeriti a cenzúra, vagy az ízlésrendőrség fogalmát, bocs. ha koltay tényleg politikai alapon cenzúrázik, az csak a saját butasáságt bizonyítja, többet semmiképp.

@Cs.M.: ez irónia, vagy komoly?

@Vipera01: ha zenei szerkesztő lennék, azokat én se játszanám. mert annyira szarok, hogy csak azok hallgatják, akik ideológiai alapon hallgatnak zenét, és a zenében is fontos számukra, hogy mennyire "nemzetiek".

Glorfi 2011.02.02. 19:56:24

Hát én meg magasból tojok arra, hogy néhány kultúrbunkó mit akar engedélyezni. Azt hallgatom, ami tetszik, nem amit ők szeretnének. Többek között PUF-ot is (speciel ez a szám télleg nem túl jó...).
Viszont a PUF visszatérhet az udergroundba. Most se fogják játszani, akárcsak régen.

kerekgabi 2011.02.02. 19:58:49

Itt most nem az az érdekes, hogy ki milyen zenét favorizál. Az az érdekes, hogy milyen indokkal nem játszanak valamit. Ízléseken nem kéne vitázni, viszont eljárásokon érdemes. Ez olyan, mintha Kiszeltündikét nem azért tiltanák ki, mert vizuális és lelki környezetszennyező, hanem mert a szemöldöke az orosz bárisnyákéra hajaz. Szóval tényleg gáz van!

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 20:05:35

Namost akkor sztem:

nem a szerkesztési elvekkel van a baj, hanem, hogy nem értik az általuk megcélzott célközönség zenei ízlését. Ha a fiatalos megújulás a cél, akkor nem lehet ezeket a számokat nem játszani. Ez ojan lenne, mintha a menzán a szakács csak a kedvenc ételeit főzni.

johnandjohn 2011.02.02. 20:06:47

@kéne egy nick:
a ne várd a májust télleg bródy
koncerten egy félreérthetetlen strófával toldotta meg

vorti 2011.02.02. 20:07:09

Aszittem, Ice-T a közellenség, le voltam maradva...

KPZ 2011.02.02. 20:08:56

Szegény Öreg Hétköznapiakat meg egyensen kötélre lógatnák:
www.youtube.com/watch?v=vZVcs_8wO_w

BE-TIL-TA-NI!!!!!!!!!!!!!!!!

csimpokomon 2011.02.02. 20:09:02

@kerekgabi: tényleg gáz van. A te agyadban. Ismeretlen forrásokra hivatkozva azt írják ITT, ezen az oldalon, hogy politikai alapon nem játszanak egy számot, nem pedig azért, mert szar és kevés embert érdekel. Te egy idióta vagy.

no mail, no problem 2011.02.02. 20:10:39

@antiszociális exlúzer:

eldönti a zenei szerkesztő. te meg eldöntöd, hogy hallgatod-e az általa válogatott zenéket. csak megismételni tudom, hogy amíg a zenei szerkesztő hatásköre csak a saját csatornájára terjed ki, addig ezzel akkor sincs baj, ha a csatorna fos zenét játszik. a szar zenét játszó rádió persze szomorú dolog, de nem több.

Cs.M. 2011.02.02. 20:16:40

@no mail, no problem: Nem nem irónia, mert ha a szöveg miatt vették le ez nagyon önkényes, ha meg azért mert gyengének érezte a számot az szintén. Ezer és ezer dalt le lehetne venni egy rakat rádió műsoráról önkényes alapon, de ha műsorszerkesztő lennék az számítana ami a közönségnek tetszik nem pedig nekem. Ha van egy rádió aminek van egy kialakult zenei világa amit szeretnének közvetíteni akkor nyomják azt, de azért mert azok az előadók képviselik azt a stílust függetlenül a rádióban dolgozók ízlésétől. Ha pedig nem az a stílus akkor meg ne játszák le ez érthető, de hogy minősítik és ezért más ne hallhatja? Ez bizony nagyképűség és arrogancia a javából.

csimpokomon 2011.02.02. 20:22:41

@Cs.M.: Ki dönti el egy ker rádiónál, hogy mit játszanak és mit nem? Mi alapján? Ez is cenzúra? Na látod. Cenzúrával paráztatni indokolatlanul=NEM MENŐ

kerekgabi 2011.02.02. 20:25:09

@csimpokomon: félreértettél. Nem a szarságról van szó.
Hanem az elvről.Olvasd el még egyszer. Ez olyan mint az Aczél érában volt a kiadói főigazgatóság.

Elkon 2011.02.02. 20:25:47

A másik új PUF számot kéne adni, az sokkal jobb
www.youtube.com/watch?v=wKsavbFfty8
De nekik tipikusan olyan szövegeik vannak, hogy ha abba bele akarnak magyarázni akkor bele tudnak bármit.

csimpokomon 2011.02.02. 20:29:44

@kerekgabi: Akkor ha én berekedve és bebaszva feléneklem diktafonra a bocibocitarkát, akkor azt játszania kellene az összes rádiónak, mert különben diszkriminatívak, ugye?

gébence · http://soraim.blog.hu 2011.02.02. 20:35:25

"Talán a cenzúra reklámértékének köszönhető, hogy a Vad Fruttik Nem hiszek című számáról is elterjedt most, hogy politikai alapon letiltották a Magyar Rádióban."

De a "Nem hiszek"-ben hol a politikai tartalom??

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.02.02. 20:36:22

@Judea: ...csak azt nem veszed észre, hogy éppen te vagy a brancsban, és te hajtod végre az ukázt:)

duplaP 2011.02.02. 20:36:32

Kispál és a Borz: Ha az életben.
Sőt így belegondolva inkább azt kéne megbeszélni melyik maradhat?!

"És egy leszedált ország tapsolgat a szarnak. Boldogan élnek, amíg csak meg nem halnak..."

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2011.02.02. 20:36:47

@csimpokomon: ehhez az egy roppant "színvonalas" hozzászólásért kár volt regisztrálnod ezt a nicket. máskor inkább kend a falra a magömlésedet:)

@no mail, no problem: igazad van, én sem teszek egyenlőségjelet koltai és acél közé, de amondó vagyok az ilyet jobb csírájában elfojtani, mert ha a politikai seggnyalás szorgalommal párosul abból eddig semmi jó nem sült ki. életem több mint felét a múlt rendszerben éltem le, és kissé dejá vu érzésem volt...:)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.02.02. 20:37:49

@csimpokomon: neked csak este 10 után lenne szabad kommentelned

vagy éjféltől
00:00-ig:))

no mail, no problem 2011.02.02. 20:38:59

@Cs.M.: de még ebben az esetben is az van, hogy valaki más dönti el, hogy te mit hallgatsz. (ez minden rádióban így lesz.) csak nekem úgy tűnik, hogy ha ez a valaki olyan döntés mechanizmust használ, amelyik kiszolgálja az igényeidet, azzal nincs bajod, ha pedig nem, akkor fel vagy háborodva. pedig semmi mást nem kell tenned, mint eltekerni, vagy kikapcsolni, ha nem tetszik. és még mindig azt mondom, hogy van más forrás az mr2-őn kívűl. és azt is gyanítom, hogy egy közszolgálati rádió esetében, ahol nem érvényesül olyan és akkora a kereskedelmi nyomás, mint amilyen egy kereskedelmi rádióban, ott más szempontok is megjelennek a szerkesztésben. szerencsés esetben a (zenei) szerkesztőnek csak a zenei ízlése, ami azonos ízlés esetén nem fog feltűnni. peches esetben megjelenik a politikai motiváció is, csak ezt be kell bizonyítani. mert amíg _egyetlen_ szám politikai betiltásról _pletykálnak_, addig nem fogom komolyan venni a kérdést. ennyi még csak a legyőzhetetlen emberi butaság lategóriájába tartozik.

Trollfox 2011.02.02. 20:39:23

Annyira nagyon senkit nem akarok megsérteni, de a ki dönti el mit hallgassunk jellegű dolgoktól feláll a szőr a hátamon.
Gyerekek! Amit akartok, van tube, meg torrent, meg DC, de ha még korrekt is vagy egyszerűen bemész a boltba, és megveszed a lemezt. Innentől nem fog senki abban befolyásolni, hogy mit hallgass, mikor, hol, hogyan. A döntés a tied

szabóZ · http://comment.blog.hu 2011.02.02. 20:41:28

@csimpokomon: Gyerekek, nem forrás nélküli ez. Két független forrás. Csak be vannak szarva.

BigO 2011.02.02. 20:42:48

Ez egy nagyon jó PUF szám, ha nem játszák majd kérni fogjuk és passz...

Micimedwe 2011.02.02. 20:44:04

Remek reklám ez egy erősen kifulladt zenekarnak.

no mail, no problem 2011.02.02. 20:46:59

@Bombadil Toma:

én is életem több mint a felét az elöző rendszerben éltem le, de még sincs déjà vu érzésem. az aczéli kulturpolitika intézményesen és globálisan tett lehetlenné embereket, karriereket és életeket, kényszerített sokakat emigrációba, és akadályozta meg, vagy próbálta megakadályozni kulturális termékeknek még létrejöttét is. ez nemhogy nem mérhető össze egy zenei szerkesztő baromságával, de még a csírájának sem nevezhető.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.02.02. 20:49:42

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Senki nem mondta, hogy itt iq bajnokoskodjak. :) Saját szórakoztatásomra teszem.
Inkább menjetek tüntetni a Bródy Sándorba a Bródy Jánosért. "Abüdösmocskosorsóscigányzornánmondjonlemertelloptaanyugdíjjunkatésmégapuffotisbetiltotta"

kunyó 2011.02.02. 20:49:59

eléggé gáz, hogy ilyeneket meg mernek tenni, de azért eléggé nyilvánvaló a szöveg...

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2011.02.02. 20:50:34

@no mail, no problem: ez ingerküszöb kérdése. úgy látszik nekem ezen a téren alacsonyabban van.

Cs.M. 2011.02.02. 20:50:41

@no mail, no problem: Egyetértek veled és ebbe tényleg nem kell belekeverni a politikát, de ha "csak" emberi hülyeség az is bánt, pláne ha pozícióban van. Na és ezt lehetne ragozni egész más területekre is, de abba már ne menjünk bele:)

no mail, no problem 2011.02.02. 20:51:37

@szabóZ: rendben, hiszek neked, de kérdésem van: ez koltay saját agyszüleménye és önjáróan döntött, vagy odatefonáltak neki úgy, mint nektek szokott a spéder?

fran7 2011.02.02. 20:51:43

@no mail, no problem: Tudod mihez hasonlít inkább, a 90-es évek elején budai gimnáziumban elkezdték suttogni, hogy be fogják tiltani József Attilát. A normálisabbja már akkor is mosolygott, mert tudták hogy ezzel csak egy nosztalgia hullámot indítanának el.

ördög vagy angyalom 2011.02.02. 20:56:53

@csimpokomon: azt a mindenit, milyen stílusban tudod megfogalmazni a véleményedet!
én speciel szeretem a puf-ot, de nem akarok a témához nagyon hozzászólni, mert már elmondták az én véleményem is. csak emellett a ritka emelkedett hsz mellett nem bírtam elmenni.

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 21:02:12

Még azt teném hozz, hogy mindég röhögök, ha egy mérsékeltem ismert vagy sikeres zenekarról azt momngyák, hogy "igényes" vagy, hogy "rétegzene". Fles, ez a mindenre címkét ragasztó rokklekszikon dialektika.

no mail, no problem 2011.02.02. 21:08:04

@fran7:

nem mondod, hogy pont a budai wass-márai fan club sírt józsef attila után? ez jó ;)

mellesleg én a médiatörvényt elolvasva kurvára nem tudok mosolyogni. felfogom, hogy itt emberek valószínűleg automatikusan összekapcsolják a médiatörvényt, a fidesz káderpolitikáját, és a káderek idiótaságát, csak úgy vélem, hogy egyelőre többet látnak bele ebbe a konkrét helyzetbe, mint ami van. lehet, hogy később majd azt mondom, hogy én tévedtem, és nekik volt igazuk, de most még nem vagyok meggyőzve.

[c] 2011.02.02. 21:09:05

@no mail, no problem: Nem játszani és betiltani két különböző dolog. (Én nem tudom, hogy ez az aktuális betiltósdi igaz-e, vagy pusztán libsi ármány, azért reagáltam, mert néhányan helyeselték.)

Folyami Géb 2011.02.02. 21:09:16

Nagyon jó a poszt!!! Mondjuk, az alapjául szolgáló Népszava cikkből kiderül, hogy egy éve írták, úgyhogy, ha a sötét felhők alatt a hatalmat kell érteni, akkor az Csótány Feri és bandája. Hazudni, hazudni és hazudni. Ez a magyar sajtószabadság.

dosytres 2011.02.02. 21:09:48

Szerintem ez nagyon szubjektív dolog.Mindenki azt képzel bele,amit akar vagy nem.Akkor have no imagine.

derh 2011.02.02. 21:09:49

A viktátor pozicionálta a talpnyalóit...és milyen érdekes az ákosnevű viktátorhoz közel állónak mondott egyén "muzsikája" egyre sűrűbben tűnik fel az mr2 rádióban...pedig hát...

dtk74 2011.02.02. 21:11:41

Szeretem a PUF-ot
Szeretem a Vad Fruttikat
Szeretem a Petőfit

Peace and love!

ShwartzWazul 2011.02.02. 21:15:04

@no mail, no problem:

Alapjában véve igazad van akkor, amikor azt mondod, el lehet tekerni, ki lehet kapcsolni.
De!
A gond ott van, amikor ilyen dolgot egy olyan _közszolgálati_ rádió tesz, amely deklarálja a magyar zene elsődlegességét, és olyan ember teszi, aki valamilyen szinten ez ellen küzdött annak idején. Én speciel szerettem a Kormoránt, jártam koncertjeire a '80-as években, a rádiókban meg nemigen lehetett hallani. Na most ilyen módon elfelejteni a múltat, az finoman szólva is érdekes és mindenképp megér egy posztot.

csimpokomon 2011.02.02. 21:26:18

Látom, befulladt a kommentelés, nem is baj, ennyit sem ért az egész. Ha ezt minden, rádióban nem játszott szám miatt eljátszanánk, nem lenne más a világhálón, mint a cenzúra miatti sopánkodás.

Morrózió 2011.02.02. 21:28:51

Szatellit magyar vagyok már pár éve, úgy hogy most hallom először a fruttikat. Jól oda is koncentráltam ám, mégsem értem miért is borzalmas ez a dal (időközben talán megváltozhatott a "borzalmas" szó, mint jelző alkalmazási módja, biztosan ezért nem értem).
Máskor is voltak már ilyen problémáim. Egyszerűen süket vagyok a véleményformálók szavaihoz. Biztos a felfogásom lassú :(

Der Beste 2011.02.02. 21:34:11

Remek marketingfogás a PUF-tól.

A Vad Fruttik kuvba jó.

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 21:34:42

Tulajdonképpen nem az a baj, hogy nem nyom PUF-ot pl. az MR2, csak ezt ne jelentsük be előre, mert rögtön más lesz a dolog utóíze.

csimpokomon 2011.02.02. 21:42:15

Hádde tényleg, ennél jobb reklámot elképzelni sem lehetne!

VT22 2011.02.02. 21:43:58

Na mi van, a petőfis beltenyészetből kiesett 1 azaz EGY darab szám?

Mutassatok már 1 azaz EGY rádiót ami nemzeti rockot játszik!

A petőfi a magát alternatívnak nevező liberális popzene szubkulturális adója.

Májking 2011.02.02. 21:44:23

A "Ne várd a májust" Bródy írta, Zorán énekelte. Ilyen egyszerű

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.02.02. 22:09:22

@szabóZ: "Gyerekek, nem forrás nélküli ez. Két független forrás. Csak be vannak szarva."

ez így halott ügy a ma Magyarországán, ezt te is tudod.

az Ismerős Arcokozóknak: amikor még $texas volt, akkor sokkal jobbak voltak. ja, hogy fogalmatok sincs, miről beszélek? szar ügy.

azt meg kérdezzétek a Nemzeti Rádió Nemzeti Nemzetvezető Által Megbízott Nemzeti Intendánsaitól, hogy miért nem játszanak Nemzeti Zenét és ne a kormánnyal nem szimpatizálókon kérjétek számon.
azt meg pláne ne kérjétek számon, hogy azért miért nem emeljük fel a szavunkat, én pl. azért nem, mert az egész Nemzeti Zenés hiriget faszságnak tartom, és szarnak tartom pl. a Kárpátiát, az IA-at sak azért nem, mert korábbról ismerem őket, csak ők is beborultak ebbe a nemzeti szarságba. ez van.

tiétek az orszg, magatoknak kéritek számon.

burguzu 2011.02.02. 22:09:36

Nem vagyok oda a PUF-ért, de ez a betiltósdi a Kádár rendszerre emlékeztet, a randa lepusztult Szalonnamária lehet Erdős "kurvaanyád" Péter méltó utóda.
Mi lesz a következő lépése ezeknek a köcsögöknek? Együtteseket tiltanak be, mint 30 éve a Beatricét? Esetleg zenészeket is lesittelnek rendszerellenességért, mint a CPG pár tagját?

the sandwich maker 2011.02.02. 22:11:36

nekem erről csak az jut eszeme, hogy

Ne szívjál füvet, mert olyan leszel, mint én!
Ne szívjál füvet, elvisz a rendőrség!
Seggbeb***nak a gumibottal, az Orbán kormány bosszút forral!

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2011.02.02. 22:13:19

Azért az brutál lenne, ha Koltay "csakazértis" lejátszatná a számot egyszer. :-)

Na szóval, akkor el kellene dönteni, hogy az Index komoly hírportál akar-e lenni, vagy átmegy Blikkbe. Ott szoktak ilyen "Két ember is látta tegnap Zámbó Jimmyt a közértben" típusú cikkek megjelenni... Pl. mit szólna az Index, ha megjelenne, hogy "több tanú is látta, hogy a főszerkesztő kenőpénzt fogadott el azért, hogy ezt a posztot kirakja a főoldalra"?

burguzu 2011.02.02. 22:19:19

Mi lenne, ha véletlenül valamelyik rádió lenyomná a Picsa Viktor, v az Antiklerikális c nótáját? Feleksztanák a stáb összes tagját, a rádióadót meg örökre betiltanák?:)

Jaffar 2011.02.02. 22:20:33

A Vad Fruttik száma nagyon odabasz, ráadásul ritkán látni magyar elöadótól igényesen megcsinált videóklipet.

/respect és gratula.

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 22:20:44

@burguzu: a Rice sosenem volt betiltva, az városi legenda, mint a csirkedarálás. Mindössze csak hanglemezük nem lehetett, gyári stúdióba nem mehettek (kivéve az 1979-es felvételt, ami eredetelig filmzenének készült volna de erdőspéter lecsavarta). Mindössze a legtöbb koncerthelyszínről hajtották el őket, a Rádióba nem mehettek, meg egy időben Pesten és környékén nem koncertezhettek.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2011.02.02. 22:21:54

Piszkosul bunkó a szavazás.
Az, h ilyet egyáltalán föltesztek.

vauvauvau 2011.02.02. 22:25:30

Miért baj, ha a Fidesz a Dicsőséges Nagy Áprilisi Fülke Forradalom után megmondja, hogy a dolgozó (munkanélküli) nép mit hallgasson?
Miért baj, ha a Jobbik okos politikusai megmondják, hova dugjam nemi szervemet?
Miért baj, ha az MSZP lövet?

A nép csak dolgozzon és fizesse az adót, okos Vezetőink majd gondolkodnak helyettünk!

ganxta77 2011.02.02. 22:26:47

Most éppen Liverpoolban vagyok az Anfield Road-on és Sir Paul McCartney személyesen nekem játssza a Yesterday-t. Mondjuk azt meg hozzáképzelem, hogy 2008. június 1.-e van.
Emberek, ne tartsatok a hordával, válasszatok. Hallgassatok olyan zenét, amilyet szerettek.

krj 2011.02.02. 22:27:22

Volt egy cikk Koltay Andrással a figyelőben. már a két-három képen látszik, hogy egy droid.

no mail, no problem 2011.02.02. 22:30:53

@ShwartzWazul:

ebből hagyd ki az adót, az attól, hogy azon nettó butaságból nem hangzik el _egy_ zenekar _egy_ száma, attól még önmagában maradhat elkötelezett a magyar zene mellett, már amennyire agy adó elkötelezett tud lenni. a közszolgálatiság fogalmával meg szintén dülőre kellene jutni, hogy meg lehessen fogalmazni az elvárasokat, és számon lehessen kérni, és még azt is tudjuk, hogy kik fogalmaznak, és kik és mit kérnek számon. biztos az én hibám, de úgy vélem, hogy ebben a kérdésben is sok minden homályos.

viszont maradhatunk az embernél, de még az ő esetében is el szeretnék vonatkoztatni a múltjától, hadd legyen már mindenkinek joga megváltozni, ott és akkor hülyének lenni, ahol és amikor akar, függetlenül korábbi cselekedeitől és elmeállapotától. vele - a múltjától teljesen független - a gondom, én csak azon próbálok rugózni, hogy minek nevezzem ezt gondot. egy ember, egy csatornán, egyelőre egy számra kiterjedő ámokfutását én inkább bornírt hülyeségnek nevezném, mint cenzúrának. persze várható, hogy aki egy számot ilyen indokkal letilt, az nyilván le fog többet is tiltani, a butaságnak ritkán van korlátja. számomra az a kérdés, hogy ez hol áll meg, koltaynak ez a saját agyszüleménye-e, és csak mr2 policy, vagy a kinevezőinek vélt, vagy valós elvárásait hajtja-e végre? ő baszarint-e el valamit túlbuzgósággal párosított idiótizmussal, vagy tényleg valami központosított cenzúrának és ízlésterrornak az első megnyilvánulásaról van szó? nem a faszit védem, csak ennyi alapján erősnek érzem a cenzúrát, meg a kádár-korszakot emlegetni.

egyenlítő 2011.02.02. 22:31:34

"Több rádiós forrásunk"

Na most ennek vége! A Hatóság utasítására köteles lesz kiadni a forrásait. Igaz, hogy csak július elsejétől alkalmazzuk a törvényt, de addig se aludjon nyugodtan! Végre véget vethetünk ennek a felelőtlen, országvesztő liberálbolsevik propagandának, akkor is, ha a szegény, félrevezetett kancellárasszony szólal is fel az érdekükben!

burguzu 2011.02.02. 22:33:00

@Rosszindulatú Vászka: A csirkedarálás tudtam, hogy kamu, de ismereteim szerint több megyéből is ki lettek tiltva.

ludaskása 2011.02.02. 22:34:36

@no mail, no problem: a Himnusz az egy érfelvágós nóta, az tuti. mindig is utáltam a lassú, ömlengő zenéjét (mondjuk a szöveggel is tudnék vitatkozni). olyan unalmas tud lenni, szemben pl dél-amerikai vagy dél-európai himnuszokkal.
csak nehogy olvassa viktor, mert rögtön új himnuszt csináltat nekünk.

@[Sven]: már csak ilyen semmi vagyok. a VF-at meg szeretem, úgyhogy jöhet a bünti

krj 2011.02.02. 22:36:18

@krj: meg persze abból, amit mondott. szócső.

soha nem tűnt volna fel ennek a puf számnak a hiánya. csak a hírverés miatt hallgattam meg, mint másfél hónapja Ice T-t is. ahogy katonáéknál mondják: a foglalkozás (tiltás, korlátozás) elérte célját. :-)

no mail, no problem 2011.02.02. 22:39:19

@VT22:

hogy a bánatba lehet egy popzene liberális??? a nemzeti rockot még értem.

Laska 2011.02.02. 22:42:37

@krj: És ki az a Koltay András?

DeToXXX 2011.02.02. 22:43:06

vadfruttik xar? buzi e vagy cikkíró? :P

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 22:43:07

@burguzu: volt egy rövid időszak, mikor csak Nyíregyházán zúzhattak. De ami nekem nagyob talány, hogy Szaabdos György miért volt annyira megfigyelve és elnyomva, hogy a póstáját is gyűjtötte egy ÁVÓ-s keretlegény a fiókjában.

Alf (törölt) 2011.02.02. 22:43:25

himnusz, gratulálok....

TGabi 2011.02.02. 22:45:34

Akkor a Hétköznapi Csalódások Viktor című száma vajh' milyen megítélés alá esik???

lyken 2011.02.02. 22:47:18

Ugyanmár, ma nem írnak ilyen dalokat:

"Azt mondták, hé, te gyerek,
mi lesz veled, ha véget ér
Lázongó ifjúságod,
s elfúj a keleti szél..."

@egyenlítő: "A Hatóság utasítására köteles lesz kiadni a forrásait. Igaz, hogy csak július elsejétől alkalmazzuk a törvényt, de addig se aludjon nyugodtan!"
Majd lesz visszamenőleges hatály és lehet cumizni a fottyadt narancs csutakot...

Alf (törölt) 2011.02.02. 22:48:02

akkor hallgassátok meg Michael Jackson They don't care about us c számát, vagy az electric six gay bar c számát eredetiben, cenzúra nélkül...
már ha tudjátok, mivel az összes lehetséges helyen ki van cenzúrázva néhány szó egy ostorcsapás szerű hanggal.

Mellesleg szánalmas ez a cikk a "TÖBB RÁDIÓS FORRÁSUNK"-al, meg a himnuszos szavazással.

Waldi! 2011.02.02. 22:48:19

Legkozelebb a Hetkoznapi Csalodasoktol a Viktort vagy a Kafkaztol a Feri segiteni kellt nem jatszak le? :D

Persze az udvari kobzost nem fogjak betiltani:

www.youtube.com/watch?v=YVd8o9v6FMw

no mail, no problem 2011.02.02. 22:49:49

@Rosszindulatú Vászka:

"pofonok völgye, avagy papp lacit nem lehet legyőzni." a gulyás testvérek filmje, zenéjét hivatalosan bródy jegyzi. a "pofonok völgye" c. kislemezen "a" oldalán, van a "mire megy itt a játék" című rice szám.

mergo 2011.02.02. 22:50:58

KFT - Bábu vagy
Sajnos mindig aktuális

Alf (törölt) 2011.02.02. 22:52:53

"Felhők jönnek Magyarország - az énekes-gitáros Leskovics Gábor tudomása szerint ez volt az a sor, amely miatt a Pál Utcai Fiúk (PUF) Balatonszepezd című, friss száma nem került fel az MR2 Petőfi Rádión hallható számok listájára."

óbazmeg, az én zenekarom számát is valami ilyesmiér nem játsszák...

Bannor 2011.02.02. 22:53:48

nem tudom, lehet, hogy az én ízlésemmel van baj, de a kedvenc számaim sorra... semmi gond: amikor a PUF indult akkor is kalózkazettákról hallgattuk...
jöjjenek csak a turulmadars zenék... az lesz az igazi..

Bannor 2011.02.02. 23:01:23

@csimpokomon: te beteg vagy.. hallgasd csak a kereskedelmi rádióidat... az a tuti..

Alf (törölt) 2011.02.02. 23:02:20

Amíg bazmeg le nem adnak MINDEN számot, addig itt nem lesz SZABACCSÁG.

Hanem cezúralesz.

Mert mégis miért kellene a PUF számot leadják éppen? Hány mai fiatal zenekar van, akiket nem adnak, de ha ezt nem adják, akkor nyilván turulság van a dologban.

A csávó tényleg azt állította valakinek, hogy azért a sorért kitiltja a számot?

Rádió tilthat be egyáltalán számot???

jajj, annyira megy a propaganda.

bazmeg.

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 23:03:26

@no mail, no problem: amit én írtam, az a Megkerült hangszalag c. lemez. 92-ig poprosodott a felvétel.

"A Beatrice-t megkereste B. Révész László filmrendező azzal az elképzeléssel, hogy filmet készít a Magyar "királyi" Televízió részére a marginális helyzetben lévő veszélyeztetett fiatalokról.
Ehhez a filmhez Rice-zenét akart felhasználni.
Az ő jóvoltából jutott a Beatrice akkor áhított stúdió lehetőséghez.
A felvételeket a Magyar Rádió 6-os stúdiójában rögzítették egy üveg Club 99 whisky fejében. "

MacPhisto 2011.02.02. 23:04:29

A magyar rockzenével az a legnagyobb baj az elmúlt 20 évben, hogy nem mer közéleti témákban állást foglalni (úgy értem, a művészetében, nem azon, hogy megjelenik x politikus mögött). Pont ettől már nem is rock, csak pop.

Ákos üdítő kivétel, ő mer. Anyázzák is érte.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.02.02. 23:10:24

@MacPhisto: "Ákos üdítő kivétel"

hát, hogy üdítő lenne, az erős túlzás.

Sárga Király 2011.02.02. 23:16:30

Nehéz hinni egy olyan embernek, aki a Kormorán alapító tagjaként beszél gyenge zenei minőségről. Ennél egyébként sokkal rosszabb számok is mennek a Petőfin.

Másrészt, készítsenek egy rövid felmérést, és az alapján játsszák a dalt - vagy sem. Koltay nem a köz, de annak kellene szolgáljon

mocc 2011.02.02. 23:24:51

"Erdős Péter a kurva anyád!"

burguzu 2011.02.02. 23:31:51

@Rosszindulatú Vászka: Passz. Szabados a jazz zongorista?

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 23:34:25

@MacPhisto: sztem meg vérciki, ha magát művésznek tartó pogár politizál, lehetne annyi esze, hogy nem segít rá mégjobban a metgosztottságra. Peofi zenész ijet nem művel. Ráadásul kiheréli a potens közönségét is.

burguzu 2011.02.02. 23:34:55

@MacPhisto: Na azért ők állást foglaltak többször is: )
www.youtube.com/watch?v=u8Qvx1n3rKE
Ákos meg a sok lóvéért műmájerkodik és nyalja orbánék farát, elég genny egy figura

frontember876 2011.02.02. 23:38:12

@csimpokomon: nincs mire büszkének lenni a kommentjeid alapján. Nem az gond, hogy nem szereted a PUF-t, jogodban áll. Ilyen szánalmasan kültelki elsőcigis kiskamasz szókinccsel leállni megítélni az elmúlt 20 év egyik legnagyobb hatású zenekarának a munkáját viszont szimpla tanulatlan, faragatlan bunkóság, színtiszta suttyó módi, kész esettanulmány. Az előző valószínűleg túl hosszú mondat volt számodra, fuss neki még egyszer, ráérünk.

Szépen olvass utána a világnak picit, érdeklődj, tájékozódj, mert ez így ritka kellemetlen. Olyan érzés téged olvasni, mint Pákót nézni a tévében. Nekem megrázó.

Nem gond, ha az új műsorba nem fér bele a PUF. Nem gond, ha keveset játsszák. Nem gond, ha egy új szakmai stábnak nem fér bele a saját szakmai elképzelésébe.

A gond az, hogy nem lehet mindent ezzel a megszüntetlek, majd megmondom, én mondom meg stílussal intézni. És ha szerinted csak pletyka, vagy rosszindulat, akkor felhívnám a figyelmet arra, hogy azt a nőt, akit az út szélén láttunk évekig autókból ki-be szállni, az ne duzzogjon, ha most épp csak kutyát sétáltat, mégis az árakról kérdezik.

Lefordítom, úgy tűnik nem érted. Ha a Fidesz azzal nyit, hogy megszünteti az AB-t, a KT-t, a Számvevőszékből viccet csinál, a MNB-nek nekimegy, a legfelsőbb ügyész csicska, a szakszervezetek a láncos kutyái, törvényt hoznak bármire, és az ellenkezőjére is, feláll a Médiatanács, amiből európai botrány van, és úgy szopatnak bennünket a nagyobbak, mert épp kellemetlen furunkulus lettünk európában soros elnökként....

Nos, akkor basszák meg az urak és ne nyafizzanak, ha a cenzoraikat kicsit élesebben figyeli az amúgy a nagy blöfföt pontosan látó nagyközönség.

Beru 2011.02.02. 23:38:38

Na jó akkor most már tényleg. a Vad fruttik- Nem hiszek c. számát tényleg azért nem adják le, mert az üzenete nem tetszik az illetékeseknek. Nem a minőségről van szó. Üzenetről. Beszéljünk már tényleg arról, ami van. Tényleg.

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 23:40:29

@burguzu: az, meg kortárs zeneszerző, mégpedig a legjobbak között. Mikor panaszkodott sok éve egy külföldi kollégának, hogy be vannak tiltva a cuccai (neki be voltak), meg megfigyelték, kiröhögték és nem hittek neki.

burguzu 2011.02.02. 23:43:19

A jazz-t és a kortárs művészeteket osztályidegennek, v minek minősitették, így élből gyanús lehetett.
Egyébként akkoriban sztem a fél zenésztársaságról jelentést irt a másik fél zenésztársaság:)

parttalan 2011.02.02. 23:43:39

"Forrásaink szerint a goj motorosklub és a Kormorán együttes alapító tagja kódolt pesszimista politikai üzenetet sejtett az őszről és az elmúlásról szóló dalszövegben"

A fiatalabb fideszes és jobbikos szavazók figyelmét felhívnám: ez volt a gyakorlat az átkosban is. Ugyanez. Szóval lehet kommunistázni...

Rosszindulatú Vászka 2011.02.02. 23:58:05

@frontember876:

"felhívnám a figyelmet arra, hogy azt a nőt, akit az út szélén láttunk évekig autókból ki-be szállni, az ne duzzogjon, ha most épp csak kutyát sétáltat, mégis az árakról kérdezik."

Hát nem. Egy qrva is lehet úrinő, egyrészt hadd válogassa meg kivel szóba, nomeg nem a qrva a sunyi görény, hanem az a faszkalap, aki sunnyogva igénybe veszi a szolgáltatásait és miután ráverte lenézi és lekezelően leqrvázza.

Te se kukkeroztatod meg az ánuszod, ha öszefucc a hentesnél az urulógusoddal.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2011.02.03. 00:01:21

Ez a Fruttik szám azért elég erős, szerintem jó feldolgozás. Aki meg lopást emleget, az nem érti a lényeget, természetesen az eredeti szám szövegének és szellemiségének ismeretében az igazi az egész. Idéz a dallam, ellenpontoz a szöveg, így kell ezt csinálni.

no mail, no problem 2011.02.03. 00:15:19

@Rosszindulatú Vászka:

én részben rosszul emlékeztem, arra amiről írtam. a "b" oldalon van a szám, az "a" szövegrészleteket tartalmaz a filmből. a lemez címkéje szerint a szám szerzője bródy jános. ezt már nem beírni, de most hazaértem, és megnéztem a lemezen.

Athawulf 2011.02.03. 00:19:57

Milyen cenzúráról beszélünk?? Miért eddig talán nem volt? Az Mr2-n mi alapján válogatták eddig a zenéket, és irányították a zenepiacot egy adott irányba? Az nem tűnt fel senkinek, hogy 2 évig egy közszolgálati rádió szerint nem volt más magyar zenekar, csak amihez a Lovasinak, vagy a Sziget managementnek köze volt? Tényleg csak és kizárólag alternatív pop-rock létezett kis hazánkban? Én személy szerint nagyon remélem, hogy rendesen kigyomlálják ezeket az egy kaptafára készülő tucat alterbandákat.

odani 2011.02.03. 00:19:57

A Himnusznak a betiltott dalok országában jelen állás szerint parlamenti kétharmada lenne.

Rosszindulatú Vászka 2011.02.03. 00:20:06

@no mail, no problem: hát nehogymár ezen veszzünk össze :)))

Rosszindulatú Vászka 2011.02.03. 00:23:39

Jut eszembe, nagyon mókás, hogy több júzer hiányolja a nemzeti popzenét, merthogy pont ez volt az elvárás a komcsi cenzúra részéről is :)))

no mail, no problem 2011.02.03. 00:24:22

@Rosszindulatú Vászka:

esetleg még abban is megegyezhetünk, hogy a clubb 99-et túlzás whiskynek nevezni, és egy okodék ipari szesz? ;)

Rosszindulatú Vászka 2011.02.03. 00:32:20

@no mail, no problem: 79-be csak a dollárboltokba lehetett rendes szeszneműt soppolni, dollár-márka meg nem minden háztartásba volt gyakori vendég. Még az Ararát konyak is ritka kincs volt, bedig az abráti szesz volt :)

Jut eszembe, 1-2 Rice szám volt azért már késöbb ojan közös koncertlemezen az LGT-vel meg Omegával.

no mail, no problem 2011.02.03. 00:40:57

@Rosszindulatú Vászka:

ezt tudom, de attól még szar volt. viszont a plackja kiváló hangulatlámpa donor volt, a néhai apósomnak is volt, clubb 99 alapú lámpája ;)

igen, igen a szép rózsaszín lemez. beatrice szignál, jerikó, meditáció és sánta mária. a többi érdektelen, a b oldalát szerintem máig nem játszottam le, de szerintem az a oldal végét sem, ezek garantáltan gyári új részei a lemeznek ;)

England win The Ashes! 2011.02.03. 00:49:06

Bikini: Ugyanaz a cirkusz

Mától már más van, új idők kezdődnek, de hamar felnőttek
Más már a város, máshol áll a sátor, ez egy másik tábor
Más lett a főnök, és az oroszlán helyett, jött egy újabb tigris
Más már a bűvész, és más a kötéltánc
Más számot játszik már a cirkuszi banda is

Miért érzem mégis azt, hogy a cirkusz az ugyanaz
Ugyanaz a bűvész és a trükkje ugyanaz
Ugyanaz a rossz bohóc csupa olcsó poénnal
És a vicc is arról szól, hogy mától minden ugyanaz

Mától már más van, új idők kezdődnek, de hamar felnőttek
Más már a város, máshol áll a sátor, ez egy másik tábor
Más lett a főnök, és az oroszlán helyett, jött egy újabb tigis
Más már a bűvész, és más a kötéltánc
Más számot játszik már a cirkuszi banda is

Miért érzem mégis azt, hogy a cirkusz az ugyanaz
Ugyanaz a bűvész és a trükkje ugyanaz
Ugyanaz a rossz bohóc csupa olcsó poénnal
És a vicc is arról szól, hogy mától minden ugyanaz

Ezért manapság falhoz állítás jár.

England win The Ashes! 2011.02.03. 00:50:38

@Dr Jozef Vengloš: Ha nem lenne tiszta: az utolsó mondat nem része a dalszövegnek. :D

Rosszindulatú Vászka 2011.02.03. 00:55:31

@no mail, no problem: baszki télleg! Emléxel még a söröüsüvegből barkácsolt poharakra?

@Dr Jozef Vengloš: a francba, már épp kesztem jól besértődni :P

Alf (törölt) 2011.02.03. 01:11:53

@frontember876: ha már politika, a fideszt kérlekalássan ezért választották, hogy változtasson.

más világ gyün, ez tény, én valahogy mégse féltem afidesztől a PUF ot.

Ottvan a tőke által pénzelt nagynézecccségü kereskedelmi tévé, amiben ignorálva vagyon a PUF-tól a malacka és a tahóig minden, hogy miért, nem tudom, de biztos végiggondolták az ottani műsorszerkesztők.

tőlük jobban féltem a magyar undorgrund.

A cenzúra meg nem az, ha szerkesztőként bizonyos anyagokat nem válogatsz be, hanem ha valamit hatalmadnál fogva tiltasz, mint barcsmiklóst a fácsérul.

Adrika4 2011.02.03. 01:36:23

A cikkíró lehetne felkészültebb is. Egyrészt az oké h nem szereti a Vad Fruttikat, de jóhogy nem szarozza telibe!
Márészt a szavazásban szerepel Ákos: Lázadj fel c száma.
Nos Ákostól ilyen című szám nincsen. Egy "Lázadj fel újra" című volt még 11 évvel ezelőtti lemezén, amit a lemez tulajdonosain illetve a rajongóin kívül rohadt kevesen ismernek.Sőt nagy valószínűséggel sem a TV-ben sem a rádióban nem hallhatták sokan. Arról nem is beszélve h szintén nulla politikai töltettel rendelkezik.
Hiába. A net teret ad sok tehetségtelen baromnak, akik pillanatok alatt újságírónak képzelik magukat, és olyan dolgokban osztják az észt, amihez igazából lövésük sincs.

Will-O-The-Wisp · http://www.will-o-thewisp.gr/ 2011.02.03. 03:14:44

@no mail, no problem: Úgy látom, nem tudsz olvasni. Koltay nem zenei szerkesztő a rádiónál, hanem ő a Petőfi vezetője. A fő gond pont az, hogy ő politikai szempontból kicenzúrázta a zenei szerkesztő által összeállított listából a PUF dalát.

no mail, no problem 2011.02.03. 07:42:53

@Rosszindulatú Vászka:

igen. sajnos hosszan lehetne sorolni találékony népünk sok ízléses rettenetét, amellyel emeltük a béketábor legvidámabb barakkjának esztétikai színvonalát.

no mail, no problem 2011.02.03. 07:50:23

@Will-O-The-Wisp: kétségkívűl vannak ilyen problémáim, de épp eleget írkáltam ide, hogy kiderüljön: egyelőre kissé árnyaltabban látom a helyzetet az általad is megismételt fájdalmasan egyszerű interpretációnál. és csak ismételni tudom: egyelőre, és lehet, hogy tévedek.

no mail, no problem 2011.02.03. 08:15:56

@Alf: azért fácsés kitiltások kapcsán a cenzúrának már az említése is megalol, xd kategegória, egy darabig visítva röhögtem tőle én is, most inkább már sírok rajta.

olvasó080906 2011.02.03. 08:23:43

A bolg apropóján 2x meghallgattam a "Nem hiszek"-et.
Még mindig Kxrva jó!!

Lumieres 2011.02.03. 08:28:50

@mi ez a zaj?: Ateista tartalom. Árt a kibaszott KDNPs fasz cenzoroknak és szent inkvizíciónak.
Pont mint a filozófusok. Ne filozofájjá' hanem dó'gozzá' helóta!

Lumieres 2011.02.03. 08:31:16

www.youtube.com/watch?v=D4-Mli0G4ZI

Ez soha nem fog lemenni... Itt nincs "áthallás"...

Lumieres 2011.02.03. 08:39:48

@olvasó080906: naná, hogy a legjobb számokat nem jácc'ák... Megy a KULTURKAMF...

A kormány az élet minden területén "HARCOT" vív...
Hogy ki ellen? Kurva egyszerű. A liberálisok és kommunisták ellen (bárkik is legyenek azok). Már az emberiség ellenes hogy a hatalom ideológia alapon vívja a harcát SAJÁT állampolgárai ellen. De sajnos ennél szarabb a helyzet. Az ELLENVÉLEMÉNYT nem tűri el a vezér. AZ komcsi/libsi akinek ellenvéleménye van. NINCS VÉLEMÉNYSZABADSÁG.

Lumieres 2011.02.03. 08:41:28

A vezér csak szervilizmust tűri meg.

Vad.Korte (törölt) 2011.02.03. 08:44:18

@Athawulf: Hogy jöhessenek helyette az egykaptafás fiúcsapatok, a múmájer rockbandák, meg nyálgép szépfiúk? Ezeknek van három rádiójuk, hagy legyen az alterbandáknak is egy.

2011.02.03. 08:44:28

"Csak nem gondolják, hogy vissza fogunk élni a médiatörvénnyel?!"

Nem gondoljuk.
Már látjuk.

Lumieres 2011.02.03. 08:46:16

A vezér odáig merészkedett, hogy kritikus nyugati médiát is lekommunistázta. 0rbán elszakadt a valóságtól. Aki vele tart már most ELVESZETT.

Makk Marcsi 2011.02.03. 08:49:16

Ez a szám tényleg elég szar. Én sem játszatnám. Zeneileg magukat koppintják, a szövegek semmitmondóak. Jó volt ez a PUF valamikor, igaz, akkor mi is 20 évvel fiatalabbak voltunk. :)

Lumieres 2011.02.03. 08:52:29

@koopal: Mint Egyiptomban. Mubarak tegnapelőtt garantálta a tüntetők jogait, majd tegnap felbérelt káoszcsapataival rárontott a térre.
1 nap alatt kiderült, mert ott van a CNN, a BBC és egy csomó IGAZI FÜGGETLEN ÚJSÁGÍRÓ, akik 24 órán belül összerakták a képet. Ennyi... Így kellene működnie a KÖZszolgálati médiának. HELYETTe DILETTÁNS SZERVILIS SENKIHÁZIAK VANNAK VEZETŐ POZÍCIÓKBAN. Persze hogy rohadó bűzt áraszt az egész.

Lumieres 2011.02.03. 08:55:30

@Makk Marcsi: Igazad van, döntsék el a hallgatók, hogy kinek mi tetszik és ne pártcenzorok!!!

Makk Marcsi 2011.02.03. 09:07:53

Lumieres, Jó kis neved van! Kár, hogy ezzel a névvel sem sikerül kompenzálnod az agyadban uralkodó sötétséget! :)

VJV Man 2011.02.03. 09:10:08

@Bombadil Toma: Inkább az a fura, hogy a Fostartály nevű zenekart sem játsszák. Diszkrimináció? Nem. Azért nem játsszák a rádiók, mert fos.
Az, hogy olyan zenék nem lesznek folyamatosan játszva, amik csak 1000-ből 1-et érdekelnek az nem olyan nagy probléma.

Az ellen senki nem tiltakozott, hogy Kárpátia, Ismerős Arcok nem ment a rádiókban habár az ország egyik legsikeresebb zenekarai... Tankcsapda sem megy túl sokat...

Szóval ez csak szar hangulat keltés...

Senki nem mondja meg senkinek, hogy mit hallgasson. Van egy minőségi szint amit vagy megüt, vagy nem...

Borotvált Kiwi · http://hirszerzo.hu 2011.02.03. 09:14:23

Ha nem cenzúrázta volna ki, sosem tudtam volna meg, hogy kedvenc balatoni falvamról írt dalt a PUF.

Lumieres 2011.02.03. 09:15:19

@Makk Marcsi: Mi a baj makkocska? NEKED adtam igazat. ;) Mit értettél félre?

Lumieres 2011.02.03. 09:16:33

@Lumieres: Vagy úgy gondod, hogy NINCS Igazad?... ,)

GZoli 2011.02.03. 09:17:30

A PUF jó, mint mindig, a Vad Fruttik se rossz, csak sok volt a Nine Inch Nails :D.

belzebubhaver 2011.02.03. 09:17:39

látszik h mennyi zsidó kommentelő van itt, 53% betiltaná a himnuszt.... el lehet húzni izraelbe

Lumieres 2011.02.03. 09:21:22

@Borotvált Kiwi: Persze. Az ország "fejlettebb" fele már régen leszarja a hagyományos médiákat. Én se néz már tévét... De azért nem kellene a vezérünknek az ország közmédiákból tájékozódó másik felét Tudatosan hülyíteni és sötétségben tartani.

pefe 2011.02.03. 09:23:48

Én is csak a Vad Fruttikat szeretném megvédeni. Nem vagyok egy nagy zenefogyasztó, nem igazán vagyok képben a témában. Egyik nap meghallottam ezt a dalt a rádióban (Cafe) és egyszerűen felkaptam a fejem, hogy ez igen. Ilyen még nem nagyon történt velem. Ami nagyon megfogott az éppen a szöveg volt. Annyira erős az üzenete, hogy szinte fáj. Szerintem fontos, hogy sok emberhez eljusson.

Lumieres 2011.02.03. 09:24:23

@belzebubhaver: ezt beszoptad... Ezt a gombot NEM szabad megnyomni!!! (gy.k. hülye aki megnyomja)
Látszik, hogy provokatív a kérdés, mert nincs olyan, hogy EGYIKET SE. Az a helyes válasz te FAROK!!!

Cserszegi Óvszeres 2011.02.03. 09:24:34

És Aradszky Lászlót ki fogja betiltani? Szerintem az ő zenéje súlyosan anarchista, akárcsak a Soltész Rezső, na azt is be kell tiltani! Ugye Aradszky burkolt utalást tesz a fidesz ellen a "nem csak a húszéveseké a világ" című dalában. Soltész még messzebb megy "Ó nem,nem!" című gyújtóhangú, uszító dalával, íme egy részlet: "Azt mondtam neked, hogy magam vagyok!
De rájöttél,s többé, nem hazudhatok!
Ó,nem,nem, ó,nem nem!
Én bolondul hittem, hogy semmit, se látsz!
Bocsásd meg, kérlek,nem lesz folytatás!
Ó,nem,nem, ó,nem nem!"
Aztán ennél még durvább Gergely Róbert néhány sora: "Elveszíthetsz mindent, mégis lesz remény;
A rád omló sötétben, érted gyúl a fény!
Amíg két kar átölel, szíved súgja- bízni kell!"

Tömlöcbe a lázadókkal, most!!!

Lumieres 2011.02.03. 09:26:44

@pefe: Lassan eljutunk oda, hogy a "szoríts meg kedvesem" sorban is burkolt mszps propagandát gyanít a kormány... (megszorításokról nem lehet beszélni)... ;)

Pretoryan 2011.02.03. 09:29:05

Bikini együttest be kell tiltani, szexuális tartalmú még a neve is.
Republik együttest úgy ahogy van be kell tiltani, mert nincs a nevében a korona!!
Amúgy mindkettőtől kifolyik a fülemen az agyam, úgyhogy mindenképpen.

Be kell tiltani az összes dalt ami nyíltan firtatja a szexuális hovatartozást, a klippeket amiben dekoltázs látható, vagy nyugtalanító felvételek (elfogadható videoklipp amiben a kormány mosolyog és/vagy Pali bohóc mosolyog).

Be kell tiltani minden zeneszámot, amiben a "bal" a "nem jobb" a "most és a rossz" szó szerepel egy számban.

Be kell tiltani minden számot aminek egymás után következő két szavának a kezdőbetűi Gy és F, vagy aminek az egymást követő három szava M, SZ és P.

Be kell tiltani minden számot amiben nincs fényes jövő, Orbán Vikorral az élen.

Be kell tiltani minden számot, ami nem támogatja, hogy átnevezzük az országot Orbániára.

Be kell tiltani a következő számokat: 0,3333333, 17%.

Be kell tiltani minden együttest aminek nem narancssárga a lemezborítója, és aminek nincs legalább 3 száma amiben ne méltatná 0. Viktor elévülhetetlen érdemeit.

kombájn 2011.02.03. 09:29:40

10 éve az egyik top magyar zene a vad fruttik, brutálisan erős és ütős ez a számuk (is). Főleg, mert valós és igaz!
A cikkírónak javasolnék egy kis zenei upgrade-et.
A cikkel egyébként egyetértek.

kenesur 2011.02.03. 09:30:33

Ajánlom a Belga: Politikus I-II c. számokat!

Lumieres 2011.02.03. 09:31:00

@Cserszegi Óvszeres: Jajj nemá... Ne tilcs'ák má' arackilacit... Egyszer és mindenkorra vegye már mindenki tudomásul, hogy nem lehet "betiltani" a zenét. Ez olyan mintha be akarnád tiltani a szelet, vagy a dagályt... Tilcs'a má' be ez f@sz a kék eget és a madarakat is, mert rohadt libsi szabadság szimbólum mindkettő....

Hát Nóóóóóóóórmális?

kenesur 2011.02.03. 09:32:59

Ajánlom a Belga: Politikus I-II c. számokat!

Lumieres 2011.02.03. 09:34:56

@kenesur: Állítom, hogy itt öten 1 óra alatt olyan "rádióműsot" tudnánk csinálni, ami az összes rádiót és tévét együtt veri...

TOP100 betiltott szám!

Ki mit tiltana be? CSAK AZT JÁTSZANÁM!!!
www.youtube.com/watch?v=5ASs0paic2g&NR=1

Twixxx 2011.02.03. 09:34:59

Rövid politikatörténet Magyarországról.

1945 - 1990: FASZOK.

1990-1994: Az előzőek mégsem akkora faszok.

1994-1998: De.

1998-2002: Új faszok.

2002-2006: Két fasz közül maradjon aki már itt van.

2006-2010: Ezeket a faszokat most már tényleg nem lehet überelni!

2010-: De.

csárli hárper 2011.02.03. 09:38:41

azért ez nem semmi, hogy egy ilyen senkiházi gójmotoros faszfej dönti el, hogy mit lehet leadni és mit nem.
szép új világ...

Nati Walter 2011.02.03. 09:42:30

Na a végén még magát az alternativ zenét tiltják ki a Ptőfiböl...na akkor kapcsolom ki de azonnal!

VonGage 2011.02.03. 09:48:21

@VT22: nemzeti rock. Ez valami olyasmi, mint a lakodalmas rock? Egyáltalán mitől lesz nemzeti a rock? Tud valaki küldeni egy listát, hogy miről kell szólniuk a számoknak? Szeretnék alakítani egy nemzeti rock zenekart, úgy látom, hogy menő. Légyszi segítsetek! Lehet nemzeti rock, ami a magyar nép vérzivataros századairól szól, de angol nyelvű?

eljárfelette 2011.02.03. 09:49:34

Gyakorlatilag PUF-on "nőttem fel", és ez a PUF szám nincs és nem lesz benn a saját PUF top 50-emben, vagyis sztem, van legalább 50 PUF dal, amit viszont fel lehetne venni a gyakran játszott dalok közé... Azok ott vannak? Nincsenek! Ennek a döntésnek megint semmi köze a cenzúrához.

Lumieres 2011.02.03. 09:51:34

@Lumieres: ezt azonnal betiltanám
A kása és kapanyányi monyó nemcsak alliterrál a magányugdíjpéztárra... Amagányugdíjpéztárlenyulómonyókanyátokat!!!

csárli hárper 2011.02.03. 10:01:14

@VonGage: tök egyszerű:

-nagyok voltunk és leszünk,
-honfoglalás, turul, ofkorsz
-elszakított nemzettest, erdély miegymás
-vesszen trianon,
-mindenki szar csak mi vagyunk a janik,
-őskeresztény, szittya, ésatöbbi marhaság

mind ez valami tré gagyi gitárszóló utánzattal nyakon öntve és a szakmunkás se/ munkanélküli/semmire se vittem de mindig más a hibás körökben tuti sikered lesz.

fuhur 2011.02.03. 10:06:12

Szerintem ebben a PUF nótában nem volt politika, de most már van.

Előveszem azt a fülem amit 20 éve letettem. Azt hittem, hogy ha valaki politikai nótát akar írni akkor ebben az országban lehet. Hát majd mostantól újra megtanulok a sorok között olvasni.

Azt tudjátok mikortól lesz kötelező a cserkészet a gyerekeknek?

Stadibee 2011.02.03. 10:06:21

szerintem tok jo kis szam ez bar nincs olyan feelingje mar mint amikor meg diakkent hallgattam PUFot de nekem ok. Aki pedig ebben politikat hallott az egy nyomi droid.

kubatov_kommunista 2011.02.03. 10:07:29

Tíccsunk!
A boci-boci tarkát, mer az tiszta horror
koós jános (kislány a zongoránál) demjén rózsi (peti kínjai az iskolatatyóval) - pedofil!!!
Ministryt a népnek.

pppnp 2011.02.03. 10:07:55

cikkíró egy faszm én nem szeretem a vadd fruttikat de ez a elektros hangzás nagyon ütős főleg amikor az LFO bepörög a lead-ben. Szóval bírom, hogy csak így leírja, hogy tényleg borzalmas. Bunkó parasztság az ilyen. Ülj le 1-es

Lumieres 2011.02.03. 10:09:51

www.youtube.com/watch?v=mCeYZpwRZg8

Egy kis "komolyzene"... JAPÁNBÓL... 100 millióan lájkojj'ák.

Lumieres 2011.02.03. 10:18:37

www.youtube.com/watch?v=NgKjujnUXyI&feature=related

ÉS egy kis reklám a rajzfimhez. Torrentelhető? (én már letöltöttem)

ac3^BB 2011.02.03. 10:19:05

Az Akos fele 'Lazadj fel' az 'Lazadj fel ujra'.

Álruhába bújva
A jövő eljött
Így minden okod
Megvan rá
Hogy félj

Jo dal, viszont mostansag elegge aktualis :) [siman betiltjak :) ]

Ettol fuggetlenul koncerten Akos _nagyon jo_

Skwisgaar Skwigelf 2011.02.03. 10:23:31

@mrzigi: Ha a puziák libsik nem lettek volna, akkor most nem lennének ilyen hígfos bandák sem, mint a hungarica vagy kárpátia, vagy lennének csak tárogatón meg cimbalmon nyomnák. Képmutató fasz vagy te is

VR6 2011.02.03. 10:24:18

A Depresszió "Ma éjjel" című dalát is cenzúrázni fogják akkor.

Lumieres 2011.02.03. 10:25:00

www.youtube.com/watch?v=BoZpCmcnM_s&feature=fvw

Critics' Picks: 'Princess Mononoke' - NYTimes.com/Video
1997

haggyal 2011.02.03. 10:28:03

Ez mér pont a fruttikat fikázza? elment az ízlése?

Lánglovag 2011.02.03. 10:30:19

A Quimby Ultravalóját naponta legalább tízszer leadják, pedig abban egyértelműen kimondják, hogy Magyarországra visszatért az avas kommunizmus, Orbán Viktor meg egy vak uzsorás, aki selejtes eszméken ücsörög és utat kellene neki mutatni "haza", vissza a demokráciába...

Vagy ez eddig csak nekem tűnt föl? :)
Viva la Resistance!

Lumieres 2011.02.03. 10:31:20

@Lumieres: OHH NyTimes... ja bocs...ezt meg azér' cenzúráznám, mer' kiderült hogy a NyTimes is kommunista... Komcsik...

2011.02.03. 10:38:19

én az Ossian "repatarugyán" című örökbecsű művében vélek felfedezni durva politikai utalásokat!

MsHamilton 2011.02.03. 10:42:41

Aki kiakad azon, hogy ennyien szavaztak a Himnuszra, mint betiltandó számra:
1. irónia, helló
2. ezzel az érveléssel akár a Himnusz is betiltható lenne, ezt akarta finoman jelezni a cikkíró - és a Himnuszra szavazók is.

Ízlésről vitatkozni felesleges, de wlcome back, ötvenes évek, ha tényleg ez lesz. (Remélem, nem.)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.02.03. 10:50:36

Arra mondjuk tényleg kíváncsi vagyok, h Ákos hogy fogja áthidalni azt a problémát, hogy a dalai kapcsán nem tudhatja a hallgató, h mikor keletkezett. Ami egykor jó kis beszólogatós fricska volt, ma furcsán sülhet el.

Ehhez mit szól pl. a médiafelügyelet:

A lámpagyújtogató dala:

"Budapest fényeit már nem én gyújtom meg
Az egész város régóta beteg
Az egész országban valami másképp van,
Mint ahogy normálisan lehet."

Ez azért ebben a formában kemény...

gery75 2011.02.03. 11:11:12

www.youtube.com/watch?v=KVpEZAM4GUA
ettöl senkisem megy a falnak:D
örök igazság

Potyázó 2011.02.03. 11:12:42

@frontember876: én nem vagyok bősz kommentelő, Te viszont jól megfogalmaztad a lényeget tegnap éjjel:-) imádtam!

Lumieres 2011.02.03. 11:16:10

Látom beizgultatok... ;)
NYOMja fel midenki ide amit CENZÚRÁZNA!!

Ezt imádom az netben. Ide nem tud behatolni ez a parasztkormány. Pedig erősen próbálkozik.

www.youtube.com/watch?v=kGCZpAYlxKw

Lumieres 2011.02.03. 11:22:13

@Lumieres: A MAGYAROK MÉLTÓSÁGA VÉGETT. Az EMBERI ALAPJOGOK VÉGETT.

Yemen is lázad...
Szíria is...

Mi is... ;)

Dzsúd Horse 2011.02.03. 11:25:22

@Lumieres: Kedves Gy. F., megértjük, hogy visszavágyik, de keressen más hobbit, mint a nép vezetése. Köszönjünk.

Eszter, aki nem ír kommentet 2011.02.03. 11:28:31

A helyzet az, hogy nem csodálkozom rajta, hogy az olyan zenekarok, aminek a számai esetleg elgondolkodtatóak, néhol még értelmük is van nem tetszenek sok embernek. Ez egy olyan ország, ahol megeszi a sok hülye, hogy az X-Faktoros senkik azok sztárok... meg is töltenek egy 12 ezres Arénát.
Ennyit az igényes zenehallgatásról.
Vegyétek és egyétek!
Én meg járok továbbra is kis klubokba JÓ koncertekre és néha elolvasok egy könyvet...

Lumieres 2011.02.03. 11:31:47

KÖZTévében: nappali... agyar jogtörténelem....Világ konyhái
Hírtévé: Csíntalan a vonalban...
Echo: BENCSIK ÉS kerényi

Basszátok meg.
www.youtube.com/watch?v=S01PxmGIkxA&feature=fvw

Ezt is cenzúráznám....;)

Lumieres 2011.02.03. 11:38:33

@Eszter, aki nem ír kommentet: Valami ellentmondást érzek.... Ja igen... Ez most az az Eszter aki végre kommentet ír?

Ajánlom a tüntetésekre járást is... JÓ a zene és van potyakávé, pogácsa és tea... ;) Még talán egy ellenállhatatlan ellenálópasit is találsz (ha eddig nem sikerült). Ellenállónak lenni SZEXI... ;)

Lumieres 2011.02.03. 11:44:02

@Dzsúd Horse: Vagy ennyi volt? Egymondatos trollbeszólás???

Válaszolhatok trollul? Kurva anyádat te szarházi geci!
És most remélem sokan örülnek, hogy végre valaki elküldött téged oda ahová való vagy (gy.k.: Takard a PICSÁÁÁBA!!!!!) Világos?

Eszter, aki nem ír kommentet 2011.02.03. 11:45:42

@Lumieres: "Az ellentmondás addig marad ellentmondás, amíg nem tűr ellentmondást."

Lumieres 2011.02.03. 11:47:25

@Eszter, aki nem ír kommentet: Ellenállhatatlan ellenálló vagy......... ;)

king6 · https://nincskecmec.blog.hu 2011.02.03. 11:48:15

Nem mellesleg: szeretnék gratulálni a cikk szerzőjének. Ez a cikk meg van írva! Hibbátlan.

Lumieres 2011.02.03. 11:52:02

@Eszter, aki nem ír kommentet: Ja másik ellentmondás: Ha érted, akkor már nem szarhatod le... ;)

[c] 2011.02.03. 12:14:15

@VT22: Ööö, liberális popzene? Compile error...

gogerham 2011.02.03. 12:37:53

Emberek ti még hallgattok rádiót? :D
Ti még néztek TV-t?

Semmi értelme. Én nem hiszek.

A Vad Fruttik pedig nem is borzalmas.

Lumieres 2011.02.03. 12:49:03

@gogerham: én is nézek tévét és hallgatok rádiót is... 95%-ban a NETEN.
Kurvanagy a kontraszt az országban. Képzeld magad egy vidéki falba (m1,rtl, tv2). Mit tud ez az ember a világról? Amit a kibaszott kormány ENGED neki két feles között...

Lumieres 2011.02.03. 12:51:54

@Lumieres: Ezek az emberek egy esetleges kormánybuktatást is 3 hét késéssel tudnának meg...

tjoco64 2011.02.03. 13:14:14

Igen igen...

"Kárpátiát, Ismerős Arcokat meg Hungaricát sem játszik a rádió. "

Annyira unalmas már ennek leszerepelt korrupt elledrukker bagázsnak az uszítása... nem tudnátok rendbetenni a lelkiismereteteket magatokban, csendben, és új életet kezdeni?

De minket hagyjatok élni, UNUNK titeket, kisgyurcsányok!

gogerham 2011.02.03. 13:16:42

@Lumieres: Képzeld, vidéki faluban élek!
Nagyjából ez a három csatorna a meghatározó. De tudom, hogy tele van hazugsággal ezért nem is igazán nézem.

Lumieres 2011.02.03. 13:21:18

@gogerham: Nem igazán neked szólt. Neked ott az internet ahol ha akarod és megkeresed meg is találod az információt. Inkbb azokról beszélek,akiknek se internetjük se egyéb információforrásuk NINCS. Ez a 2/3.

Lumieres 2011.02.03. 13:26:21

www.youtube.com/watch?v=HcD6MyxlTYM

Ezt is cenzúránám... Még magára veszi a kormány..

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2011.02.03. 13:52:45

Senkinek nem esett le, hogy a Vad Fruttik nem nyúlás, hanem egy új generáció válasza Zorán egyik leghíresebb számára?

www.youtube.com/watch?v=WeN31vqUAJM

Amúgy meg mind a két szám jó, Gergő bácsi meg menjen nyugdíjba.

Bilux67 2011.02.03. 14:05:19

Ezt a megoldást tudnám ajánlani:
http://www.edigital.hu/Szorakoztato_elektronika/MP3-lejatszo-c1042.html?dosearch=0&cat=1042&cat1042[pagenumber]=0&cat1042[orderby]=price&cat1042[order]=0&cat1042[oldies]=0

Issti 2011.02.03. 14:47:10

Melyik a Republic Orbánt gyalázó híres dala?

pajzán gyula 2011.02.03. 17:37:25

PUF rulez!!
Ez a cucc is hallgatható, bár nem tudom, hogy az új albumon színvonalban visszaköszönnek-a régi, régi képek...
mindegy, úgysem lehet betiltani, nevetséges az egész

aranyláz 2011.02.03. 17:43:42

@Fedor: Végre más is észrevette :) Én talán egy számát se ismertem a Fruttiknak, most hozzájutottam az új lemezhez, végighallgattam, és ez a szám egyből kegyetlenül mellbevágott. Iszonyatosan erős a szövege, de a zene is jó.

A cenzúrához(ha tényleg az volt) meg csak annyit, hogy a fiúk sorra lövik az öngólokat, lassan mindenkinek elege lesz belőlük.

ivrilider 2011.02.03. 19:21:18

ez a koltay gábor ott baszta el, hogy a közvetlen munkatársainak se lett volna szabad elmondania, hogy mi a letiltás valódi oka... mert akkor - ha magában tartja - rosszindulatú pletyka maradhatna az egész... de így már amolyan "reális" pletyka.. a szám amúgy közepes, de a petőfin bőven-bőven elférne. politikai áthallást pedig minimálisat lehet kivenni belőle

még ha balatonboglárról lenne szó, ahol a hetvenes évek második felében illegális tárlat volt! de szepezd??

Johnny Tinenbalm 2011.02.03. 19:28:35

csodás újságírói munka, ti. egy spekulációt tényként hirdet.

amúgy meg ezután a komment után már nincs sok mondandóm:

"Athawulf 2011.02.03. 00:19:57
Milyen cenzúráról beszélünk?? Miért eddig talán nem volt? Az Mr2-n mi alapján válogatták eddig a zenéket, és irányították a zenepiacot egy adott irányba? Az nem tűnt fel senkinek, hogy 2 évig egy közszolgálati rádió szerint nem volt más magyar zenekar, csak amihez a Lovasinak, vagy a Sziget managementnek köze volt? Tényleg csak és kizárólag alternatív pop-rock létezett kis hazánkban? Én személy szerint nagyon remélem, hogy rendesen kigyomlálják ezeket az egy kaptafára készülő tucat alterbandákat."

nem kis szemforgatás a 20 éves ízlésterror és -cenzúra után gerendát kiáltani.

ivrilider 2011.02.03. 19:29:53

a fruttik-szám pedig tényleg elég ganéra sikeredett, pedig a koncepció azért nem utolsó

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2011.02.03. 21:17:22

@ivrilider: "ez a koltay gábor ott baszta el, hogy a közvetlen munkatársainak se lett volna szabad elmondania"

Nono. Ha nem mondja el senkinek, akkor hogyan kapna buksisimit a nagyoktól?

A fidesznek nagy tehetsége van ahhoz, hogy kisfőnöknek irritáló embereket nevezzen ki.

spinneli 2011.02.03. 21:38:58

@belzebubhaver: ja, hátha ott több humorérzéke van a helyieknek.
:)

nemeza 2011.02.03. 23:30:47

Mekkora reklám! Légyszi még az én számomról is írjátok meg, hogy az ismeretlen rádiós források megerősítették, hogy tiltólistára tették a WTF című számomat az új nemrég megjelent albumoomról.. Remélem ezzel sikerül elérni, hogy az is tudjon arról hogy nekem új albumom van, aki zenekarom nevét sem tudja és eddig egy számomat sem hallotta. Ja és persze még az MR2 is játszani fogja a számomat jee..

Ez egy elég átlátszó marketingszöveg, de nagyon jó! A cím is zseniális. Máris kairóban érzem magam..

---
Szóval azért nem kevés tényleg bolsi húzás van a cikkben, de nyilván én vagyok a megvezetett, ahogy a cikkben is le van írva. Mondom zseniális.. ;)

Egyébként szerintem mindkét szám egész jó, bár a Frutti mintha már régebbi lenne.. A szellemisége meg anarchista szvsz ami egy lelki állapotot is tükrözhet, felőlem játsza bárki, aki megveszi rá a jogot..

A PUF száma meg valahogy annyira háttérzene, hogy minimum 4-szer kellett újrahallgatnom, hogy végig odafigyeljek a szövegre.

nemeza 2011.02.03. 23:31:23

@nemeza: Ps. Ha ez a hsz ki lesz moderálva, akkor az nem cenzúra? :P

karloszky 2011.02.04. 16:16:12

Azért mert egy dalt nem játszanak, az még nem feltétlenül jelent cenzúrát.
Azt simán el tudom képzelni, hogy a rádió új vezetése visszább akar venni az eddig igen csak túlreprezentált Lovasi és haveri köre zenekarokból és ennek lett az áldozata a PUF, na de a feltételezés, hogy a "Felhők jönnek Magyarországra" sor miatt cenzúráznák ezt a számot, az vagy valami rettegésbe belenyomorodott elme fantazmagóriája, vagy csak szimplán valaki(k) keveri(k) a szart.

Mondjuk ez a PUF-szám szerintem nem rossz, főleg ahhoz képest hogy a 90-es évek elején megjelent első négy igen jó albumukhoz képest az utóbbi közel 20 évben nem sok értékelhetőt raktak le az asztalra.

aranyláz 2011.02.04. 20:07:07

@Johnny Tinenbalm: gerendát kiáltani? gyönyörű képzavar :) Ha már Sziget, akkor talán Gerendait, nem?

csimpokomon 2011.02.06. 11:21:03

Nem győzöm ismételni, hogy a cikk írója egy fasz. Aki beveszi azt, h ezt a számot politikai tartalma miatt nem játsszák, az pedig paranoiás.

Felis minor 2011.02.08. 13:56:13

@Twixxx: ritka pillanat az életben, mikor azt mondom, megéri kommenteket olvasni... Ez most oda...tt:D Like, de nagyon!

Felis minor 2011.02.08. 14:01:48

Nagyon odavagytok a nemzeti dolgaitokkal srácok, meg azzal, hogy milyen ballib a PUF. Jó, hát akkor tessék megnézni ezt a klipet: www.youtube.com/watch?v=71MFvUFPwNo
1:40-től szépen megmutatkozik Lecso - szerintetek ballib - hozzáállása. Nem PUF, de egy cég.

Johnny Tinenbalm 2011.02.09. 02:16:19

@aranyláz: a szem, szálka és a gerenda viszonya ismert számodra?

aranyláz 2011.02.09. 06:07:27

@Johnny Tinenbalm: nem igazán, ebben te vagy a szakértő

quart.hu/cikk.php?id=5911

Egy beszélgetés Lecsóval, erről és sok másról

TGabi 2011.02.19. 22:16:29

@ac3^BB:

Na, őt pont nem fogják betiltani, mert akkora állami zenész, hogy ihaj!

Jobbos érában mindig szemlátomást jobbra fordul a dolga:)

(Amúgy ennek ellenére nem rossz arc-rendezvényen pölö kellemes csalódás volt...)

Beerhead 2016.05.30. 18:20:48

Állunk itt 2016-ban, nézünk vissza a romokra, ami valaha az ország volt, ezen a történeten már csak röhögünk, a vezír meg a várban épített erkélyéről integet nekünk.
süti beállítások módosítása