Remek dolog, hogy Süveges Gergő, az m2 intendánsa blogol, ráadásul a blog.hu-n, így első kézből lehet megtudni egy rakás belsős infót a köztévé átalakításáról. A legfrissebb posztból többek között az derül ki, hogy Süveges át szeretné keresztelni az általános kulturális izéból gyerekcsatornává alakuló adót.
A hír azonnal felpezsdítette a szerkesztőséget és pár perc alatt tucatnyi, a rossztól az irtózatosig terjedő névötlet pattant ki a klaviatúrákból. Voltak páran, akik a keresztény-nemzeti vonalat vivő kormányra rezonáltak (Szent Imre herceg, Csaba királyfi, Narancsmag), de a többség a magyar mesékre és legendás tévéműsorokra gondolt, úgyis mint Fehérlófia, Cicavizió, Benedek Elek, Zsebtévé, végül Macitévé vagy Tévémaci. Akadt egy bizarr megoldás, mondanom sem kell, hogy egy geek származású kollégától: "Egy betű, egy kis m. Az m1 meg lehetne M." És egy felháborító, a Pedovizió, természetesen a kiadóvállalat bulvárpápájától. No meg a szóvicces Minipax.
Látható tehát, hogy igazán nem jöttünk elő nyomasztóan jó ötletekkel. Nem véletlenül, ugyanis az olvasókat szeretnénk megkérni, hogy engedjék szabadjára a fantáziájukat, és adjanak nevet a leendő gyerekcsatornának! Akár itt lent, a kommentek között, akár a szily kukac mail.index.hu címre írva, m2 subjecttel. A legnépszerűbb megoldásokról elemző posztban számolunk be pár nap múlva, a linket pedig lezárt borítékben elküldjük Süveges Gergőnek.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
BudaBuda 2011.01.26. 19:00:13
Hír Rege Célpontban(HRC)
Nemzeti Gyermekorientációs Csatorna (NGYCS)
FrakkOne
KockásNetwörk
MZ/X !!!
lzprince · http://filmajanlo.net 2011.01.26. 19:06:42
Inimma 2011.01.26. 19:13:08
Cimbora
Kincskereső
Kuckó
Fabula
parlamentarista 2011.01.26. 19:16:21
igen. szerintem is ez kellene. ha a közintézményi kereteket keressük, akkor regionális csatornák kellenének, amik aztán a makro régióban (ez közép-európa) egyesülne.
a médiatörvény európai vitája kapcsán nekem az jutott az eszembe, hogy egy közép-európai médiatanácsot kellene követelni azt, hogy legyen egy testület, ahová minden régió delegál egy tagot. és akkor legyen egy küldöttje a budapest régiónak, a balatonnak, észak, és dél dunántúlnak, az északi hegyvidéknek, a duna-tisza közének, a tiszántúlnak. és lehetnének regionális stúdiók, amik persze nem csak versengnek, hanem adott produkciók kapcsán együttműködnek.
a digitális átállással földfelszínen a makro régió (esetünkben közép európa) összes regionális csatornája fogható lenne, lehetnének regionális szinkron stúdiók, és kulturális értelemben ez felérne egy forradalommal. mivel ugye gyakorlatilag az összes háztartásban lenne 30-40 kulturális adó, amin a műsorok feliratozva, és/vagy magyar szinkronnal mennének.
és ez persze versenyt is jelentene, hiszen lehet, hogy elég sokan valamelyik bajor adó játékos vetélkedőjét néznék, és akkor nyilván ahhoz csatlakozhatnának magyar régiók, sőt a nézők szavazhatnának arról, hogy a régió melyik műsorfolyamba szálljon be, vagy melyik forgatókönyvet filmesítsék meg. például mátyás király elég sok régióban volt jelen, elég sok régió adna erre pénzt.
a szövetségi médiatanács meg felügyelhetné mindezt a legfelső szinten. illetve középszintem a szövetségi tartomány, illetve alacsony szintem a mikro régió. a kistérség. szóval ez a regionalizmus szerintem a kultúra szervezésének az alapja. illetve itt működhetne a közvetlen demokrácia is. az alapítványi jelleg.
itt annyi kellene, hogy az országgyűlésbe pártlistán lehessen bejutni, és a 176 egyéni kerület 176 kistérséget jelenthetne, és azokból tartományi parlamenteket kellene szervezni kifejezetten kulturális célzattal. tehát közjogilag sem volna nagyon bonyolult összerakni.
radix 2011.01.26. 19:26:40
a konzervatívok úgyis szeretik a latin szavakat
norbi2k 2011.01.26. 19:33:37
innovation 2011.01.26. 19:35:15
A másodikkal pedig maximálisan egyetértek. Vajon lesz-e ebből valaha valami????
Skj Joe 2011.01.26. 19:40:57
Különben minek is írjuk ide?
ja, hogy így nehezebb lesz valakit megbízni a névválasztással 100 millióért!
ertelmetlensegi 2011.01.26. 19:51:46
Az m2 ment az Országgyűlés közvetítése. Ha továbbra is így lesz, akkor komolytalan az egész.
Amennyiben csak 18 év alattiaknak szól egésznap ez a csatorna (6:00-20:00), akkor legyen (MTV) Gyerek vagy m Gyerek.
zsoltix 2011.01.26. 19:52:04
holor 2011.01.26. 19:53:34
Torrente I. 2011.01.26. 20:03:45
CSEPPTV
KISTV
kubatov_kommunista 2011.01.26. 20:16:41
üljazölembeTV
:)
/kiírom - ez vicc/
Kandírozott mandarinzselészínű áramvonal (The Kandy-Kolored Tangerine-Flake Streamline Baby) helyett
Kandírozott narancszselészínű áramvonal (The Kandy-Kolored Orange-Flake Streamline Baby)
(ebbe minden bele lett sűrítve)
tundrazuzmo (törölt) 2011.01.26. 20:21:27
találó: Hű, Je, gyerek!
vicces: kis-m-ber
szlenges: gyerekcsati
fhranciás: kanal kölök
angolos: csildren csatorna
latinos: latinul nem tudok
menő: zsírTV
kormánypárti: Nemzeti Gyermekügyek Csatornája
szoci: pajtás TV
gyenge marketinges: gyerekszoba, gyerekjáték, gyerekcipő
kibergenerációs: XD TV, ROTFLTV
79_süni 2011.01.26. 20:23:04
MESE-TV
Remélem szép mesék lesznek rajta,
régi magyar mesék Vuk, Mézga Család, Frakk stb..
Meg persze, Disney, pixar, William Hanna és Joseph Barbera, DreamWorks...
Japán idióta mesék meg remélem nem lesznek mit sok mesecsatornán
belga6 2011.01.26. 21:04:56
johevi 2011.01.26. 21:07:50
kamarti 2011.01.26. 21:23:56
2011-ben
bakker
(aztán remélem, a másik intendáns is észbe kap, és kér névötleteket, mert különben rajta ragad a ma már népnyelvi philip1)
szabolcska67 2011.01.26. 21:24:40
kamarti 2011.01.26. 21:26:01
Fatal Error! System Halted! 2011.01.26. 21:35:22
Marad a Minimax, ami (ha erre van igénye) kitűnő szórakozás 2-7-8 éves korig. Csakhogy az ottani kínálat magában foglalja az új CGI filmecskéktől kezdve, a hagyományos bábfilmeken át, a sima rajzfilmeket. Frakk, Kis Vakond, Kukori és Kotkoda, Kockásfülű Nyúl, Magyar népmesék, Bob és bobek stb. Ezekután felmerül a kérdés: új név ide vagy oda, ki fogja egyáltalán nézni az m2-t?
Zsiros László Róbert · http://www.szertar.com 2011.01.26. 21:39:41
rmr 2011.01.26. 21:55:46
amúgy a Süveges jó arc, csak úgy néz ki mint egy óvodás
tadaam 2011.01.26. 21:56:00
TeTV
TiTV
MiTV
ZsebTV
MiniTV
MókaTV
PupuTV
BubuTV
BrumiTV
Talicska* 2011.01.26. 22:02:53
Ámde nem tudom, mennyien ismerik, a BBC gyerekcsatornáját, a CBeeBies-t www.cbeebies.com/
ahol aranyos mesék mennek. Pár ebből megy is a magyar gyerektévéken is, de messze nem a legjobbak.
Ha már mese tv-t szeretnének, onnan lehetne/kéne ötleteket lesni.
Vagy átvenni kompletten a cbeebies adását, csak úgy szinkron nélkül. Vagy felesbe betenni magyar mesékkel.
Jelzem, a BBC Entertainment csatorna adásán belül minden nap reggel 9-ig reklámmentes cbeebies mesék mentek egészen január közepéig, mikor is kikerült az összes analóg kábeles szolgáltatásból eme csatorna kis hazánkban, úgyhogy sajna mi már nem tudjuk fogni és nézni.
Nekem is :) meg a gyerekeknek is hiányzik. Sokkal szívesebben néztük.
amúgy egy pont a Csemetelevíziónak. LOL.
sanyix 2011.01.26. 22:05:42
Viktorkirályfi tv
Qxwy tv
Hagydanyád tv
Apunemérránézzélengem tv
Kisköcsög tv
Murderface 2011.01.26. 22:48:40
rosal 2011.01.26. 23:11:21
czejp (törölt) 2011.01.26. 23:12:32
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.01.26. 23:22:52
fa bulla....
sofalwy 2011.01.26. 23:23:22
Sajnálatosan látszik, hogy az MTV nem akar/nem tud kiszabadulni a műfajhiányból. Elsősorban azon kellene elgondolkodnia bárki intendánsnak, hogy miért tartunk még mindig ott, hogy a 60-as, 70-es és 80-as évek műsorait nézik a legtöbben. Jellemző, hogy Süveges ötletelőjében is pl, Öveges professzort kérték rengetegen, csak hát szegény öregembert már nem tudjuk feltámasztani. Ha fel tudnánk, akkor jönne a következő gond: a mai fizikai ismereteket lehetne-e abban a hangnemben előadni? Félek, hogy nem. és ez csak egy eleme az ötletelésnek, ilyen gubancokat számtalant fel lehetne vetni, ha csak úgy, mindenféle alapvetés nélkül akarjuk kitölteni az adásidőt. Nem hiszek abban, hogy ezt így kellene. Az pedig még nagyobb gond, hogy az MTV nem rendelkezik elegendő szakmailag felkészült műsorkészítő munkatárssal. Műszakival még talán igen.
A szerkesztők zömében gyorstalpaló újságíróiskolákból özönlöttek a céghez, iskoláikban gyakorlatilag egy szót sem tanultak a mozgóképről. Kis túlzással be vannak oltva a látvány ellen. Ez látszik a képernyőkön és ezt igazolja az, hogy az MTV mai saját gyártású műsorai a magazinműsor nevű borzalom kategóriájába tartoznak. Ülnek, beszélnek, egy órában kb 15 féle dologról. Ennek semmi értelme. Jegyezzük meg, hogy már Süveges is abba a korosztályba sorolható, akik nem is láttak sajnos más műfajt, csak ezt a magazinborzalmat. Ebbe szocializálódott, ezért talán nem is hibáztatható, hogy esélytelenül ötletel. Nyilván szeretne megfelelni a felkérésnek, csak hát alapvetően más irányból kellene elindulni. Helyzetelemzésből: mit néznek ma a fiatalok, a gyerekek? Amit néznek, azzal lehet-e, hogyan lehet versenyezni egy kispénzű állami csatornának? Stb...
A mostani kurzus kollektív bűnösként kezeli a filmes szakmát, pedig ott sem mindenki bűnös, viszont a filmesek egy része még érti a vizuális nyelvet, képes lenne műsort, filmet készíteni másféle minőségben. Szomorú jele a blogolás annak, hogy az elpénztelenített filmes világ felé nem nyitott egyik televízió sem. Így hát - miközben azt kívánom Süveges Gergőnek, hogy hajrá, tudjon másmilyen televíziót kreálni - de nem hiszek benne, hogy az adott paraméterek mellett ez egy kicsit is megvalósulhat.
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.01.26. 23:26:25
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.01.26. 23:29:22
Analfa Béla 2011.01.26. 23:30:30
m3-17
cash-flow 2
AvgDvl 2011.01.26. 23:42:44
parlamentarista 2011.01.26. 23:58:37
a fidesz ugyanolyan pártállami módszerekkel dolgozik, mint az mszp. süveges gergő kinevezése mégis csak úgy történt, hogy leszólt valaki: na gyerekek az van, legyen gergő az elnök az egyesen, a kettesen meg csináljuk a mese izét, oda megy majd a philip. ja, nem, fordítva. figyeljél már, nehogy elbaszd. az egyesre kell a philip, a kettesre meg süveges. megértetted? na ismérteld. ha valami így indul, akkor eleve szkeptikus szoktam lenni.
---
szóval civilizált világban a legutolsó állást is pályáztatják, és nem véletlenül alakult ez így. nyilván az lenne a jó, ha lenne egy tucat pdf doksi, és most el lehetne olvasni, hogy ki milyen milyen csatornát akar, mert az is kérdés, hogy kell-e egyáltalán kifejezetten gyerekadó. szerintem egyébként kell, nekem a bajom leginkább az, hogy ez miért műholdas. szóval az archívumot egyszerűbb lenne feltolni a youtube-ra, mint részenként leadni műholdról.
de nem akarom ezt túlragozni, mondok egy másik szempontot. szerintem nagyon nem mindegy, hogy u13-as csatornát csinálsz, vagy u21-est. mert előbbin lehetetlenség, hogy lemenjen mondjuk a trainspotting, ami szerintem egy brit konzervatív (!) filmdráma, viszont egy kamaszoknak szánt közszolgálati csatornán simán le lehet vetíteni.
szerintem hosszasan lehetne érvelni, hogy itt és most egy kifejezetten a kamaszokat megcélzó adó hasznosabb lenne, mert mesecsatornából már amúgy is van egy fél tucat, viszont a tizenévesek láthatóan magukra vannak hagyva. ők nyilván nem tiltakoznak ez ellen, hogy velük nem törődnek a felnőttek, de az biztosan nem jó ha egy nemzedék tartósan magára marad.
és akkor lehetne érvelni, hogy a kínálatból mennyire hiányzik egy kifejezetten kamaszoknak szánt közszolgálati adó, ami nem a szentmise, de nem is cool tévé, ahol huszonévesek csinálnak műsort kisebbeknek, és a műsorvezetők azt hiszik, hogy mekkora királyok, mert találkoztak már a droggal, és láttak már puncit, közben meg a nézők ezerszer tapasztaltabbak. és ezen jól szórakozik mindenki.
szerintem meg fontos lenne egy kifejezetten a kamaszokat célzó közszolgálati csatorna, - ha két csatornával gazdálkodunk - akkor egy délutáni műsorsáv, szóval amikor a fiatal a suliból hazamegy, ledobja a táskát, és egy részük unatkozik. viszont szerintem ugyanilyen fontos, hogy mondjuk egy 8 éves ne ezt nézze, és a példánál maradva a trainspotting a manó adón késői időpontban sem jó vetíteni, mert akkor az lesz, hogy a drog már az ötéveseket is felizgatja, és az meg nyilván nem helyes. tehát itt márkák vannak, és a gyerekek ahhoz a felnőttekhez hasonlóan ragaszkodnak. tehát ha a drogosokról szóló film a manó adón megy, akkor felkelti az érdeklődését, ha meg egy másik csatornán, akkor meg nem fogja megnézni.
most persze ezzel is lehet vitázni, de szerintem teljesen ostoba süvegesnek az a közelítése, hogy 0-24 év közé kell műsort csinálni, mert szerintem a kamaszkor kezdetén van egy nagyon éles választóvonal, és a tizenévesek pont ebben a gyerek-felnőtt felosztásban vesznek el. szóval én a fontosabbnak tartanám azt, hogy legyen egy olyan közszolgálati műsorsáv, ami cool tévével, és zene tévével konkurál, de nem kifejezetten mesecsatorna. de ilyet például philip nem tudna hitelesen megcsinálni, nem csak azért, mert nem ért ehhez, hanem azért, mert ő végtelen módon lenézi ezt a korosztályt, legalábbis is nekem úgy tűnt.
süvegessel meg ott nem értek egyet, hogy ő ezt a mesecsatornára akarja betenni, szerintem kifejezetten rossz lenne, ha a manó tévén az alkalmi szexről és a party drogokról lenne szó. illetve gondolom ő a politikai katolicizmus jegyében ezekről egy szót sem akarna ejteni a közszolgálati tévében.
szóval mondjuk a délutáni műsorsávban egyszerre kellene mennie mondjuk valamelyik forman filmnek, és ezzel egyidőben valamelyik csehszlovák bábfilmnek, miközben persze kellenek olyan intézményes keretek, amiből kinő az új hullám, de őszintén szólva nem látom, hogy a kulturális kormányzat itt a legjobb szakembereket válogatta volna ki, vagy hogy egyáltalán próbált volna koncepciók között válogatni.
és én meg ezt tartom a demokrácia lényegének, függetlenül attól, hogy most mit mond az európai bizottság, vagy akármilyen sóhivatal, mert őszintén szólva azok véleményét kulturális kérdésekben pont leszarom, nem vagyok se fideszes, se emeszpés drukkerdemokrata, csak azt akartam ebből kihozni, hogy mindez hosszas, és előzetes átgondolást, és főleg pályáztatást kíván. tudnék mondani még pár szempontot, ami szerintem fontos, de egyáltalán nem vesznek figyelembe, de nekem az jön ki, hogy egy 0-24 éves korra fókuszáló csatorna koncepciója kifejezetten ostoba, mert vagy 0-99 éves korig kellene tévét csinálni, vagy a kamaszkornál kell meghúzni a határt, és kell egy kifejezett mesecsatorna, és egy felnőtt tévé kamaszoknak szóló délutáni műsorsávval.
persze ezen túl az m2 televízió jellegét is megkérdőjelezem, mert szerintem az most egy rádióadó, csak épp be van kamerázva a stúdió, szóval van kép, de vizuális kultúra teljes hiánya jellemzi. ami elsősorban esztétika hiánya, és nem pénzhiány. a műsorok másik fele meg archívum, aminek az interneten a helye. tehát nem tévé, mert nincs műhely.
süveges gergőnek a stúdió az, ahová beülünk dumálni. civilizált világban ez a büfé. nem a stúdió, hanem a büfé. a stúdió az olyan, hogy a nyersanyagból előáll a készáru, aki ott dumálni szeret az nem ért hozzá. aki elvállal, hogy igazgat egy csatornát, és utána akarja kitalálni az egészet, az nem ért hozzá, vagy a politika tolta oda. na, befejezem, mert talán ebből is világos, hogy mi ezzel az egésszel a probléma.
iovianus 2011.01.27. 00:03:07
Manó TV!
vagy simán Mese TV.
De el kellene dönteni, hogy melyik korosztálynak lesz.
pucros 2011.01.27. 00:04:04
parlamentarista 2011.01.27. 00:05:53
0-24 éves korig.
tadaam 2011.01.27. 00:16:34
parlamentarista 2011.01.27. 00:31:45
süvegesrádiós. szóval ő beszélgetős műsorokat készített, amik valójában rádiós műsorok.
lefogadom, hogy az alapkoncepció az, hogy kimennek a szabadba, és csinálnak valamilyen esztrád műsort. szóval ez az amatőr rádiós gondolkodás. ami nem rossz, csak először is minek hozzá operatőr. elég egy műsorvezető, amelyik megkérdi a kisgyerekeket: "na, fincsi a fagyi", mire ő azt feleli: "aha", jó hogy fincsi, előtte ingyen a kezébe nyomták, és persze megkérdezték, hogy na kinek kell ingyen fagyi, és aki legjobban nyújtózkodott, hogy neki, az kap egyet, és jutalomból csinálnak vele egy interjút. szóval ugyanaz az esztrád műsor lesz ez, mint fásy mulató, csak épp nem fog énekelni postás józsi, és bunyós pityu, és ettől lesz népnemzeti, meg családbarát.
sofalwy 2011.01.27. 00:58:14
sofalwy 2011.01.27. 01:14:19
puncipöcögtető 2011.01.27. 03:25:37
csíkoska 2011.01.27. 07:43:52
innovation 2011.01.27. 07:56:25
Részemről unom már, hogy minden rárdióban ugyanazok az unalomig ismételt szemét megy: Class, Neo, Juventus, StarFm, és még sorolhatnám. Nem kell szövegelni és megmondani a tutit. Olvasok, meghallgatom a híreket és majd én leszűröm a világból azt, ami engem érdekel. Ergo remélem, nagyon remélem, hogy legalább az mr2-t hagyják meg nekem így, ebben a formában!
Karchy 2011.01.27. 07:56:51
innovation 2011.01.27. 08:00:41
Az első résszel nem áll szánékomban vitatkozni, mert marhára nem érdekel. (Akit kineveznek adott esetben is tudná jól csinálni a munkáját, és aki pályázott, az is tudná nagyon rosszul végezni.)
Amit pedig fentebb írtál én is kifejtettem Gergő blogján, hogy mely csoporthoz szólna, mi lenne a koncepció, stb. Már csak ha a névadást nézzük. Ettől még szkeptikus vagyok a csatornát illetően. Bár nagyon szívesen belefolynék egy ilyenbe, mert iszonyatosan érdekel. :) Úgy is munkanélküli lettem, így lenne időm, s nem utolsó sorban tapasztalatnak sem lenne rossz, látni, hogy mit találtak, amelytől elállt a lélegzetük, milyne vonal mellett indultak el, hogyan képzelik az interaktivitást, kik lennének a műsorvezetők, milyen lenne a design, miből finanszíroznák, stb, stb, stb.
Karchy 2011.01.27. 08:01:14
innovation 2011.01.27. 08:03:12
Utolsó mondatoddal egyetértek. A magyar történelem bővelkedik hősökkel, antihősökkel, amelyekről adja magát, hogy film készüljön. Mint annak idején, de nyilván egy BBC, amerikai produkcióra hajazva.
innovation 2011.01.27. 08:07:23
"Katalinka szállj el, jönnek a törökök,
sós kútba tesznek, onnan is kivesznek,
kerék alá tesznek, onnan is kivesznek.
Ihajj, jönnek a törökök mindjárt agyon lőnek…"
"Süss fel Nap, fényes Nap, a kertek alatt a ludaim megfagynak."
"Volt egy török Mehemed
Sose látott tehenet
Nem is tudta Mehemed
Milyenek a tehenek
Egyszer aztán Mehemed
Lát egy csomó tehenet
Csodálkozik Mehemed
Ilyenek a tehenek?
Meg is számol Mehemed
Háromféle tehenet
Fehéret-feketét-tarkát
Meg ne fogd a tehén farkát!
Nem tudta ezt Mehemed
Felrúgták a tehenek"
És akkor még: Hófehérke, Magyar népmesék, Csipkerózsika, stb. Az erőszak hozzátartozik az emberi mivolthoz - sajnos!
Fikamatyi 2011.01.27. 08:16:40
Fikamatyi 2011.01.27. 08:18:07
speculum 2011.01.27. 08:38:17
Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2011.01.27. 08:42:32
Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2011.01.27. 08:44:41
Süveges Gergő · http://www.suvegesgergo.hu 2011.01.27. 08:48:18
parlamentarista 2011.01.27. 08:53:09
bocs, de pont nem olvasom a blogodat.
parlamentarista 2011.01.27. 09:24:10
ezt nyilván nem tudjuk. és igazából fölösleges tippelni, szerintem az m2 saját gyártású műsorai külső helyszínen forgatott esztrád műsorok lesznek, és stúdióbeszélgetések. erre süveges azt mondja: "jujj mekkora tévedés". mit lehet erre mondani: kíváncsian várom a meglepetést.
parlamentarista 2011.01.27. 09:30:44
nem tudok erre jobbat felelni, mint azt, hogy a magyar televízióban szerintem rádiósok dolgoznak. de ha süveges abból a pénzből, amit a politikától összegründol szervez egy alkotó műhelyt, vagy műhelyeket, akkor nyilván tapsolni fogok. szkeptikus vagyok persze, de látva a intézményi kereteket, a kinevezési gyakorlatot és eddigi produkciókat talán ez érthető. majd meglátjuk.
egzotik 2011.01.27. 09:36:49
sztem jó lenne, még én is nézném a gyerekekkel néha...
szelidorzo 2011.01.27. 09:55:36
Byrd Mark 2011.01.27. 10:01:46
egyébként a nagy M kis m a legjobb.
meg az orbánbaszódjmegTV
/Spam 2011.01.27. 10:33:46
www.suvegesgergo.hu/?p=2251
Remélem nem tőletek fognak névválasztási tanácsot kérni, mert abból valószínűleg nagy baromság lesz (tudom prejudikálok, de sajnos okkal).
zsebatya 2011.01.27. 10:34:30
fg56 2011.01.27. 10:39:12
Ifi
teen
suli
family
ksitter
Ha meg mindenképpen hagyományost akarnak, legyen
GYTV, vagy ITV
sofalwy 2011.01.27. 10:42:26
Mrcell 2011.01.27. 11:02:42
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.01.27. 11:07:04
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.01.27. 11:10:02
Mondjuk abbol a szempontbol igazatok van, valahogy ki koll perkalni a let a hu partkatonaknak, es azt megse lehet _meg_ megtenni, hogy az ellenszolgaltatas latszatat is elhagyjatok...
sofalwy 2011.01.27. 11:10:22
A politikának meg vissza kellene húzódni a köztévék műsoridejének 10%-a alá. Jobb országokban ez így is működik, az ottani politikusoknak nem kell minden percben szerepelni a kevéske mondanivalójukkal. Alig van információ a naponta több csatornán tülekedő politikai adásokban. A kevesebb is bőven elég lenne, a politikus hölgyeknek és uraknak több idő maradna törődni közvetlen választókerületükkel, a hozzájuk forduló emberekkel - ha még van ilyen.
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.01.27. 11:15:35
²¼¶²ÚÆ ø²Ô²ø²Î² Ադրբեջանին «վեաձնել» 2011.01.27. 11:34:59
Sztem legyen pisisek TV-je.
²¼¶²ÚÆ ø²Ô²ø²Î² Ադրբեջանին «վեաձնել» 2011.01.27. 11:40:13
Figyel Castro 2011.01.27. 11:48:11
R. Daneel Olivaw 2011.01.27. 11:59:55
champion76 2011.01.27. 12:10:40
parlamentarista 2011.01.27. 12:11:18
oké, de ez annyi, hogy az egész archívumot feltolják a youtube-ra, és minden település felszerel a póznára egy webkamerát, ami az ott folyó happeninget tolja a ustream-en. a politikusok meg képesek kinyilatkoztatni a facebook-on.
ehhez nem kell székházat bérelni, stúdiót fenntartani, szerkesztőséget, adminisztrációt, ehhez nem kell műhold, hanem ezt nagyjából 0 forintból meg lehet oldani. illetve a helyi műsort kis teljesítményű adókkal sugározni. és akkor a környéken mindenki láthatja a falunapot úgy is, hogy kidug egy drótot az ablakon.
kérdés, hogy akkor mi lenne a magyar televízió nevű formációval.
egzotik 2011.01.27. 12:40:50
champion76 2011.01.27. 12:51:34
10.00 aláti élet amerikai ismeretejesztö sor
10.55-13.30 wikend jam ifujsági magazin benne
11.30-12.20 suliszerelem francia sor 13.30 flim
15.05 tengerparti kalandok francia sor
16.00 szeremek szant trpéban francia sor
17.00 klip kivi 18.00 tini talkshow 19.00 esti mese 19.30 hirado 20.00 a buli elöt pop show
21.00 flim 22.45 film
vasárnap
6.00 birlak hétköznapi részek ism
8.35 mesék napkeletröl és napnyugatrol am sor
9.05.tikos völgy angol sor 9.30 podmedál ifujsági kulturáli élö magazin 11.00 gyerekhittan 11.45 könvek könyve amerikai rajzfilmsor 12.15 film 13.55 gyermek sportvetéledö 14.50 best of repeta 17.00 tini talkshow ism 18.00 párizsi jobarátok 19.00 esti mese 19.30 hirado 20.00 film 21.40 flim
23.25-6.00 klipek
parlamentarista 2011.01.27. 13:11:11
az archív televíziókat persze, mind meg kellene szüntetni. mert az a youtube-ra való. a bekamerázott stúdió, vagy külső helyszín pedig az ustream-re.
a televíziózás arról szól, hogy alkotó műhelyek vannak. és azok élén nem politikai ejtőernyősök ülnek, hanem művészeti vezetők.
innovation 2011.01.27. 15:31:45
A sok beszélgetős, sevégesehossza műsorok hazája pedig legyen az mr1. Ott dumálhatnak napestig. Az angolknál meg van. Szerintem megfér egymás mellett.
Talán vissza a hajóvontákat? Az unalmas műsorokat? Hát én nem kérem.
rmr 2011.01.27. 18:50:55
a grízes tészta fúj, azt viszont imádom, amikor ezzel a mosolygós gyerekfejjel valami rossz arcú politikust túráztatsz
SDI 2011.01.27. 18:53:51
A megjegyzés utána pedig a mai fiatalok ilyetén ismeretanyagára vonatkozott. :)
(mármint,hogy volna e értelme....)
Ubul 2011.01.27. 20:42:47
kamarti 2011.01.28. 15:24:31
magyarázzam?
antitaxis 2011.01.30. 16:04:18
Jenyei 2011.02.01. 19:43:58
Tengerszem TV.
B. Peti 2011.02.19. 10:42:51
Új hír!
Új név jön, Süveges Gergő megy. Mármint vissza a Ma reggelbe. Kíváncsi vagyok ki lesz az új intendáns.
Creep 2011.02.22. 23:35:11
Infantry
Az utolsó 100 komment: