Egyes amerikaiak bigott prüdériája nem ismer határokat, ezt eddig is tudtuk, egy-egy kivillanó mellbimbó vagy oldalról látható mell miatt akartak már keresztre feszíteni nem egy sorozatot vagy magazint, de a Maxim nevű férfimagazin (kb. CKM szint) legutóbbi címlapja miatt kirobbant botrány már több, mint nevetséges.
A fenti képen látható címlap miatt ugyanis a Fox News nevű hírhedten begyepesedett agyú, konzervatív hírcsatorna azt szeretné, ha a Maxim a Playboy-Penthouse-Hustler vonulatba tartozna az újságárusoknál és nem a hetilapok, hanem a pornó között, letakart címlappal jelenne meg. Az ok nem Olivia Munn hiányzó köldöke, hanem a kék bugyi, ami szerintük túl sokat mutat meg a hölgy fanszőrzetéből. Az ugrás után mutatunk még olyan Maxim-címlapokat, amiket be akartak tiltani a marhák. (via Jezebel)
Is 2011.01.13. 10:35:11
Flankerr 2011.01.13. 10:36:02
Amúgy tudják hogy a neten 3 kattintással bárki százszor vadabb dolgokat talál?
Vagy: tegyünk robotokat a címlapra, és máris nem lesz gond..
"Everything on FOX News is a lie"
gftamas 2011.01.13. 10:40:10
Leadfoot 2011.01.13. 10:42:49
Na, erről a következő vicc jut az eszembe:
Egy öreg hölgy kihívja a rendőrséget azzal, hogy az övével szemközti lakásban egy pár egész nap sérti a közszemérmet. Ki is jön két rendőr, de nem látnak semmit. Mire az öregasszony:
- Mert rosszul nézik. Tolják oda az ablakhoz az asztalt, tegyék rá a széket, álljanak rá, és ott fönt, azon a résen kukucskáljanak ki!
RaveAcE 2011.01.13. 10:45:37
Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2011.01.13. 10:46:18
Sokszínü ország az ugye tudjuk, van ilyen is olyan is...
vik-king 2011.01.13. 10:53:31
Thrasher 2011.01.13. 10:57:15
yep
úgy jellemző a fox news álláspontja az egész országra, mint a kdnp-é a miénkre
sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.13. 10:59:14
Thrasher 2011.01.13. 11:11:09
Deadasfak 2011.01.13. 11:21:34
amfiteatrum 2011.01.13. 11:22:53
=Daniken= 2011.01.13. 11:26:40
Tibike15 2011.01.13. 11:27:24
no more comment
KöveZoli · http://www.kovesi.hu 2011.01.13. 11:28:41
A szétlőtt fejű, kibelezett hullát simán mutogatják főműsoridőben a tv-ben, egy kivillanó bokáért meg mágjára küldenének bárkit.
Álszent egy népség, az biztos.
R. Daneel Olivaw 2011.01.13. 11:29:13
simon says: 2011.01.13. 11:36:23
HúszTíz 2011.01.13. 11:37:36
Szocio Pata (kikvogymukblog) 2011.01.13. 11:38:46
Der Beste 2011.01.13. 11:46:29
Amúgy ez a bugyi elég direkt, s egy kicsit kurvás.
Veder1 2011.01.13. 11:48:09
Facepalm!
michifu 2011.01.13. 11:51:03
midnight coder 2011.01.13. 11:52:28
Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2011.01.13. 11:52:44
a többieknek is eléggé fönt van, nincs ebben semmi különös.
vagy lejjebb oda kellett volna retusálni egyet?
VoLk&StRoY 2011.01.13. 11:53:24
AvgDvl 2011.01.13. 11:54:12
1100 2011.01.13. 11:57:45
Nem vagyok bigott, sem vaskalapos, ha k#rvázni akarok, miért ne tehetném, csak ne akarjon már a média mindenkiből azt csinálni.
papugaja 2011.01.13. 11:59:22
Leadfoot 2011.01.13. 12:05:47
Vegyétek már észre, hogy ez EGY (azaz 1) idióta tévécsatorna véleménye.
Ti mit szólnátok hozzá, ha Magyarországot egy az egyben Kiszel Tünte / Győzike / Semjén Zsolt / Levegő Munkacsoport / mittudomén melyik marha alapján ítélnék meg?
2011.01.13. 12:06:16
Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2011.01.13. 12:09:42
a bugyi meg tényleg gáz - le vele :))))
moncayo 2011.01.13. 12:19:17
dekás dezső 2011.01.13. 12:20:25
FPéter 2011.01.13. 12:22:23
ez egy tök szép mondat volt, őszintén tetszik :)
moncayo 2011.01.13. 12:19:17
A prűd jelentése már önmagában is álszent/álszeméres. Ezek alapján szerintem az álprűdnek nincs értelme.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.13. 12:22:52
gergel 2011.01.13. 12:23:49
Szerinted meg lehet húzni a határt?
Sajnos 30 kommentárból 28 éljenez ha egy vénuszdombot lát bugyin keresztül, sixx pedig begyepesedettnek kiáltja ki a konzervatívokat, ha eltérő véleményen vannak.
Gondolom láttátok, hogy a hölgynek van köldöke, de most éppen csak elterelné a figyelmet.
Ki az aki először az arcát nézte meg?? Én sem, és így utólag elég kiábrándító volt.
dozen 2011.01.13. 12:25:25
hakos2 2011.01.13. 12:26:10
Ezért én semmi kivetnivalót nem találok abban, hogy egy ilyen címlappal megjelenő újságot az erotikus és pornóújságokkal egy kategóriában árusítsanak....mert ha jól értem csak erről van szó, és nem betiltásról....
bgp 2011.01.13. 12:28:02
Egyébként, a legfelső kép valóban Playboy szint.
Nem rossz, amúgy.
Lukas 2011.01.13. 12:28:06
Lukas 2011.01.13. 12:31:18
1100 2011.01.13. 12:38:05
Leadfoot 2011.01.13. 12:41:34
1100 2011.01.13. 12:43:01
Thresher 2011.01.13. 12:44:31
FAQlyás Menyét 2011.01.13. 12:48:35
Nagyon helyes, hogy ha elküldöd a nyilvános szaunákból azt a manust, aki átlátszó alsógatyába megy be, ráadásul mutogatja is benne a pöcsét, mert az alapvető szauna-higiéniához hozzátartozik, hogy SEMMILYEN ruha nem lehet az emberen olyankor - a nagy meleg miatti kipárolgások miatt, és mert nem tudna ott egészségesen izzadni, ahol ruha van rajta. Fürdőlepedőt szabad csak bevinni és magunk alá teríteni - hogy ne érintkezzen a paddal és a padlóval a bőre - véletlenül sem bebugyolálni magunkat. Sajnos sok M.o.-i szaunába bemennek ruhába is valami furcsa okból, ami illetlenség, tilos lenne.
Valóvilágodhoz nem tudok hozzászólni, nem néztem még, kurvás viselkedésnek én se örülök, de nem hiszem, hogy köze van a fürdőruházoz a címlapon.
Le_Penseur 2011.01.13. 12:53:09
[OFF]
"Ez a blog egy gennyes sz@rzsák a legaljából"
Kifinomult irodalmi stílus, gratulálok!
[/OFF]
Hogy on is legyek:
egy ilyen képért a pornóújságok közé száműzni egy lapot szerintem is prüdéria!
Deadasfak 2011.01.13. 12:55:37
Makkasz 2011.01.13. 13:00:34
zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2011.01.13. 13:08:25
A Zinternetet mikor akarják cenzúrázni?
ö...mikó? 2011.01.13. 13:09:41
Kókuszmenyét 2011.01.13. 13:10:44
[c] 2011.01.13. 13:15:37
Kúró Rudi 2011.01.13. 13:16:25
A Fox News azért akarja betiltani, mert az ilyen fényképek miatt fogyatkoznak a gyapjas lányok. Márpedig a sokféleség gyönyörködtet.
kopp 2011.01.13. 13:18:15
Sánta Kántor · http://nincskegyelem.blog.hu 2011.01.13. 13:20:14
nincskegyelem.blog.hu/2011/01/12/rajz_es_mualkotasok_elemzese
Amidazophen 2011.01.13. 13:22:02
Artie 2011.01.13. 13:36:12
VoLk&StRoY 2011.01.13. 13:38:57
Hát strandon jártatok-e például? Ott mondjuk sok szörnyűséget láthat a magadfajta példás erkölcsű zemeber:)
/Spam 2011.01.13. 13:39:17
Persze ettől felháborodni és egy erotikus lapot pornólapok közé száműzni... hmm, nagyon finoman szólva is álszentség.
(bár itthon is vannak, akik Szalai Annamáriát már pornószínésznőnek titulálták azért, mert egyetlen alkalommal a szerkesztője volt egy erotikus lapnak - tehát egy kis demagógiáért nekünk sem kell a szomszédba menni :))
Bamba Barack 2011.01.13. 13:47:39
Rokai140 2011.01.13. 13:51:18
!!!MegaStorm (törölt) · http://www.pbcomputer.hu/ 2011.01.13. 13:56:27
Leadfoot 2011.01.13. 13:58:34
Akkor miben különbözik a posztot sérelmezők véleménye magától a poszttól?
Egyébként pedig Amerikában, ahol a legtöbb iskolába már csak fémkereső kapun keresztül lehet bemenni, kissé ironikus, hogy az ártatlan gyermekek lelki fejlődését pont egy bugyiban pózoló nőtől kéne félteni.
Főleg akkor, ha figyelembe vesszük, hogy jellemzően épp az ilyen prűd, begyöpösödött ultrakonzervatív alakok terjesztik az okosságaikat, aztán szépen elmennek az NRA gyűlésre...
tutticuki 2011.01.13. 14:05:10
farvik 2011.01.13. 14:06:52
ohmyFgod 2011.01.13. 14:11:30
Espada (törölt) 2011.01.13. 14:15:17
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it"
Mark Twain
Oki 2011.01.13. 14:16:37
Emlékszem gyerekkoromban minden műhelyben pucér csajok voltak a falakon, imádtam faterral menni ezekre a helyekre, nem hinném, hogy az egészséges fiúk zöme nem így érezte...és lett valami bajunk tőle? Az ember kíváncsi, ha nem így, hát úgy, de megnézi amit akar.
Ettől függetlenül a cikk elég elfogult, bár sokan általánosítanak így, vajon ki téved nagyobbat? :)
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.13. 14:28:08
Pékszakállú Henceg 2011.01.13. 14:29:35
zanzibar 2011.01.13. 14:34:05
Strandon ennél többet lehet látni a nőkből. Nem hiszem, hogy egy fiugyermek számára egy bugyis nőszemély látványa bármilyen lelki problémát okozna.
Azzal meg nem árt a mai túlszőrtelenített divat mellett szembesülni, hogy ez nem feltétlenül előírás.
Amúgy meg soha csúnyább nő / ízléstelenebb címlap ne legyen egy férfimagazinban :)
milesteg 2011.01.13. 14:39:51
Pékszakállú Henceg 2011.01.13. 14:40:36
simon says: 2011.01.13. 14:43:30
az egeszseges him prudnek valoszinu mar ugy 10-12 eves kora korul felallt a cerkaja es megszallottan kutatott a nemiseg iranti kivancsisagat kielegito -fokent vizualis- irodalom utan. nos, gondolom annak idejen o sem orult ha ebben az osztonos kutakodasban egy paraszt prud megakadalyozta volna, ugymond vedve az erdekeit.
egy izleses fehernemus, sot meztelen no kepe hozzaad a testiseg kulturajahoz es nem elvesz, igy nem tiltani, hanem tamogatni kell, mas teszta a porno, aktus bemutatasa menjen azert lefoliazva.
Pékszakállú Henceg 2011.01.13. 14:44:33
Torrente I. 2011.01.13. 14:45:49
Layosh 2011.01.13. 14:46:01
Deadasfak 2011.01.13. 14:55:47
Deadasfak 2011.01.13. 14:56:35
mohaa 2011.01.13. 14:57:55
Vajon meddig lehet még szellemileg süllyedni?
(a kérdés költői)
bőrmók 2011.01.13. 15:03:42
Torrente I. 2011.01.13. 15:03:46
Torrente I. 2011.01.13. 15:13:58
mohaa 2011.01.13. 15:15:57
Eredetileg az volt a probléma, hogy a fenti címlap túl "pornográf" vagy mi és ezért a pornó újságok közé kell száműzni.
Ez így baromság és érzésem szerint már túl van azon a határon, amit még egy legyintéssel el kell és lehet intézni.
simon says: 2011.01.13. 15:19:38
ki kell, hogy abranditsalak, a termeszet torvenyeit nem a papa irja. (az elso a ekezettel gyk)
Deadasfak 2011.01.13. 15:21:41
ö...mikó? 2011.01.13. 15:23:33
Nem kell megsértődni sem, csak humorosan célozgattam, de ne vedd bántásnak!
simon says: 2011.01.13. 15:25:04
Torrente I. 2011.01.13. 15:29:22
TH 2011.01.13. 15:34:38
És nem gondolsz a fiúkra, akiket egy ilyen újság egészséges heteróvá nevelhet? :D
Le_Penseur 2011.01.13. 15:34:52
A homoszexualitás mint betegség, és a homoszexuális mint kezelendő beteg?
A homoszexualitás nem valami fertőző ragály, amit ki lehet gyógyítani valakiből, hanem egy nemi irányultság ami adott.
hal1fan 2011.01.13. 15:35:08
... Bodrisobri bizonyára nő, de ez nem baj, attól még fenntartom pozitív értékelését.
Üdvözlettel
hal1fan
TH 2011.01.13. 15:38:40
Szerintem egyet lehet érteni a cikkel, én pl. azt teszem. :-)
Annak ellenére, hogy a nők ábrázolása a médiában valóban sok esetben vitatható, de ne mondd, hogy nem normális, ha egy kamaszgyerek pornóújságot nézeget!
Never ending dead 2011.01.13. 15:38:41
TH 2011.01.13. 15:39:20
TH 2011.01.13. 15:43:15
TH 2011.01.13. 15:45:13
Tessék, keresztényeknek szóló tájékoztató:
www.otkenyer.hu/val-eletet.php
TH 2011.01.13. 15:47:44
TH 2011.01.13. 15:48:19
Betegség-e a homoszexualitás?
Hogy a homoszexualitás nem testi betegség, nem kell bizonygatni. Aki olyan véleményeket hangoztat, hogy a homoszexuálisokon morfológiai elváltozások (pl. széles medence, hosszú ujjak stb.) jelentkeznek, önmagát minősíti. A releváns kérdés csakis az lehet, hogy a szexuális orientáció e válfaját pszichésen kórosnak kell-e tekinteni.
Kétségtelen, hogy a homoszexualitás „rendellenesség”, amennyiben a kifejezést szó szerint vesszük, tudniillik, hogy ellentétben áll a megszokottal, azzal, amit a többség a maga életében „rendnek” nevez. Az viszont csupán a laikusok közkeletű tévedése, hogy mindaz, ami bármilyen módon eltér az átlagtól, a „szabványtól”, betegség. Ilyen alapon betegségnek kellene tartanunk a 130 feletti IQ-t is, mivel az a népességnek csupán mintegy 2 %-ában fordul elő, vagyis ellentétben áll a megszokottal, a rendessel. Csakhogy valamely állapot nem attól minősítendő egészségesnek vagy betegnek, hogy milyen annak a statisztikai gyakorisága, nem is attól, hogy a közvélemény miként vélekedik róla. Az egészségnek/betegségnek megvannak a tudományos alapon meghatározott kritériumai, s ezek meghatározásában az ENSZ Egészségügyi Világszervezete, a WHO kompetens.
A homoszexualitást mind a közvélemény, mind a szakirodalom betegségnek tekintette, amíg a kifejezetten ezt célzó kutatások eredményei nem váltak ismertté. Ennek hátterében az állt, hogy a pszichiáterek eleve csak olyan melegekkel találkoztak, akik rendelőikben megjelentek – vagyis akiknek tényleg volt valamilyen mentális problémájuk. Amikor – az 1950-es években – elkezdtek vizsgálni olyan melegeket, akiket nem a rendelőkből szedtek össze, meglepő módon azt tapasztalták, hogy pszichés állapotuk semmiben nem különbözik a heteroszexuális kontrollcsoport tagjainak állapotától. Egyik döntő kísérletben a homo- és heteroszexuális személyekkel készült projekciós tesztek (Rorschach és TAT) névtelen profiljait összekeverve adták oda a tesztek értelmezésében leginkább járatos, gyakorló pszichiátereknek. Az volt a feladatuk, hogy válasszák külön a homoszexuálisokkal készült profilokat. A vizsgálatban részt vevő szakemberek közül senki nem tudta megoldani a feladatot, még közelítőleg sem.
Az új felismerések fényében 1992-ben az ENSZ Egészségügyi Világszervezete a homoszexualitást törölte A Betegségek Nemzetközi Osztályozása (magyar kiadás: 1994) listájáról. Magánemberként persze azóta is mindenki azt gondol, amit akar, de aki orvos vagy pszichológus létére a homoszexuális hajlamot akarja gyógyítani, azt a szakma egyöntetűen sarlatánnak minősíti.
Torrente I. 2011.01.13. 15:50:06
TH 2011.01.13. 15:53:04
@bodrisobri: az orvostudomány NEM kezeli betegségként, és a pszichológus szakmának is elég egyöntetű az állásfoglalása a kérdésben.
Hogy ezek mit nem csinálnak? Arról, hogy hetero emberek miket képesek csinálni egymással, arról ne is beszéljünk! Képzeld el, egyes nők a szájukba veszik a férfi nemi szervét, amivel egyébként más dolgokat szokott csinálni...hát nem UNDORÍTÓ???
TH 2011.01.13. 15:55:07
TH 2011.01.13. 15:56:32
TH 2011.01.13. 15:57:28
TH 2011.01.13. 15:59:56
TH 2011.01.13. 16:01:56
Torrente I. 2011.01.13. 16:07:03
Én személy szerint megismerhettem néhány kultúrkört, többek között éveket éltem a közel-keleten muszlim, illetve zsidó környezetben is, mégis legközelebb a református vallás áll hozzám. A szüleim szabad szellemben neveltek, elég szabadon is éltem...Miután most már van két kisfiam elgondolkodtam egysmáson és a nagyobbikat elvittem egy-két istentiszteletre egy református lelkész barátom hoz. Pár hete nem voltunk, és az 5 éves fiam megkérdezte mikor mehetünk megint? A gyerekeknek egyébként külön istentisztelet van sok játékkal. Így aztán kezdünk rákapni a rituálékra.
Le_Penseur 2011.01.13. 16:08:29
"Gondolj arra, hogy az a tény, hogy valaki a másik végbelébe üríti a nemzőképességét és az a székletével távozik, az önmagában minősíti a dolgot."
Ez csupán technikai részlet, heteroszexuális együttlétnél is előfordul.
"Azon is érdekes elgondolkozni, hogy a HIV és leginkább ebben a csoportban terjed. "
A HIV a közös tűt használó drogosok között terjed leginkább.
*******************************************
Nagyon messzire kanyarodtunk attól, hogy egy bugyiban és pólóban lefotózott lány van a címlapon, ami egyesek szerint pornográf!
fehéregér 2011.01.13. 16:08:37
Kár, hogy ilyen mezőre tévedsz és tele leszel ellenszenves intoleranciával, és előhozakodsz, mint egy felsőbbrendűséget igazoló pajzzsal a vallásosságoddal, vagy hiteddel, ez nem releváns egy ilyen vitában, szóval kár, mert amúgy van, amiben egyet lehet veled érteni. Nekem sem tetsző a nők egyfajta áruként való megjelenítése a médiában, lapokban, akár mint szexuális "segédeszköz", de még úgy sem, minthogy pusztán a külsejük, csáberejük, intim zónáik legyen az egyetlen, ami észbe juttatható róluk.
Azt is nevetségesnek tartom, hogy sokan azonnal pűdnek kiáltanak ki valakit, aki úgy gondolja, hogy az érzelmek nélküli, "szórakoztató" nemiség nem feltétlenül plénum, pláne nem gyerekek elé való. Persze, nekik is van kicsi micsodájuk, de az nem jelenti azt, hogy lelkileg is készek a felnőttvilágra. Egyet értenék a gyerekek óvásával.... de a tilalommal, álszentsséggel azért nem árt vigyázni.
TH 2011.01.13. 16:11:47
Én csak azt gondolom - de ez tényleg totál magánvélemény, oszt ennyi -, hogy könnyebb a gyereknek, ha gyerekkorában nem úgy nő fel, hogy "te kisfiam, katolikus/zsidó/muszlim vagy". Az viszont jó, ha minél többet tudhat a különböző vallásokról (vagy arról, hogy mi van, ha valaki nem hisz semmilyen istenben)...
Torrente I. 2011.01.13. 16:14:10
TH 2011.01.13. 16:14:18
TH 2011.01.13. 16:16:26
"Igaz-e, hogy megtalálták a homoszexualitást kódoló gént?
Nem igaz. Az X kromoszóma q28-as szakaszán talált génnek igazolhatóan döntő hatása van a homoszexuális hajlam kialakulására, azonban e hatásmechanizmust nem ismerjük. Az a szimplifikáló nézet, amely szerint a kérdéses gén magát a homoszexuális hajlamot kódolná, téves és tudománytalan. Ugyanakkor téves az az álláspont is, amely szerint a kérdéses gén nem létezik, vagy hogy semmilyen hatást nem gyakorol a szexuális orientációra."
az, hogy nem lehet gyerek, az okozHAT frusztrációt, de nem okoz feltétlenül...nem akar mindenki annyira gyereket...:-)
Torrente I. 2011.01.13. 16:17:25
Köszönöm a jó tanácsot.
tris 2011.01.13. 16:17:55
a lány azt írta, hogy a követő tizenakáhány év alatt sem tudta borotválkozás nélkül élvezni a szexet.
Oda a spontaneitás stb. mondanom sem kell, hogy undorító, hogy kis pöcsök ilyen gátlásokat tesznek szerencsétlen lányokba csak azért mert pinát még csak képen láttak.
a szexet is gáz a pornóból tanulni - nő vagyok nekem elhitetitek, hogy aki onnan tanul az még ultra béna tud lenni az ágyban.
TH 2011.01.13. 16:20:08
TH 2011.01.13. 16:22:00
Torrente I. 2011.01.13. 16:22:21
TH 2011.01.13. 16:23:50
Kismacska (BELLA) 2011.01.13. 16:24:19
Szerintem aki manapság szűz, amikor érettségizik, nőként, lányként biztos megkapja a fap**a jelzőt...
A címlap NEM pornográf, ez azért eléggé túlzás. Sejtető, erotikus, de nem pornográf, túllihegik.
VISZONT amivel nem értek egyet a hozzászólásoddal kapcsolatban: nem értem, hogy miért omlana össze egy tizenéves egy ilyen címlap láttán? PLÁNE, hogy ma már azt néz meg, olyan pornót, amilyet akar? Amit te itt írsz - szerintem - az is prűdség.
2011.01.13. 16:32:30
tris 2011.01.13. 16:43:27
Majd ha szülő leszel ne felejts el, hogy a lányodnak szólj az első mensesze után, hogy most már borotválja is majd!
Gáz.
Én meg azt mondom (tartós kapcsolatban élőként) hogy nem tud az ember minden nap borotválkozni, előfordul, hogy kicsit szőrösebb - nem férfi az aki így nem dug meg egy nőt.
ennyire ne legyünk már finnyásak :-)
Megfigyelo 2011.01.13. 16:47:17
2. Ami a 18 éves korhatárt illeti, csak annyit mondanék, hogy Júlia Shekespeare Rómeó és Júliájában 14 éves, és sürgős férjhezmehetnéke van. Azóta a jobb táplálkozás stb. következtében nagymértékű accelerációó zajlott le, ma kb. 12,5 éves korban van egy kislány a szexuális érettségnek azon a fokán, amin Shakespeare Júliája volt. (Persze nagy a szórás, déli népek gyermekei sokszor 2-3 évvel korábban érnek mint az északiak...)
Az egyetlen, amit tehetünk - és amit tennünk is kell - megtanítani őket arra, hogy védekezzenek, s ne essenek idő előtt teherbe.
tris 2011.01.13. 16:51:21
ma már kevés az igazi férfi szerintem :)
TH 2011.01.13. 16:57:28
tris 2011.01.13. 16:57:40
régen megdugták még a dagi lányokat is - más nem mert nagy dudáik voltak - ma meg talán inkább a gépen lévő pornót választják, ha nem akad jó nő.
vagy az lesz nálunk is mint a japánoknál - hogy durván fogy a népesség
manes 2011.01.13. 16:58:46
simon says: 2011.01.13. 16:59:37
gondolom a szalonhívőink ezen is jól felműháborodnak, aztán hazafelé betérnek még egy keresztyény swinger klubba biztos ami biztos.
manes 2011.01.13. 16:59:59
tris 2011.01.13. 17:01:19
tris 2011.01.13. 17:03:45
te biztos nagyon fiatal vagy - és még nem volt hosszabb kapcsolatod
tris 2011.01.13. 17:04:42
tris 2011.01.13. 17:08:36
szóval a japánok ki fognak halni. De mielőtt kihalnak olyan cyberpornót hagynak itt nekünk, hogy mi is ki halunk tőle.
mert nagyon sokan már az egyszerű pornónak sem tudnak ellenállni - mi lesz ha valóságosabb lesz az illúzió.
manes 2011.01.13. 17:09:05
simon says: 2011.01.13. 17:12:03
az igaz, nincsenek tapasztalataim a 70-es évekből.
tris 2011.01.13. 17:23:26
tris 2011.01.13. 17:25:41
fehéregér 2011.01.13. 17:29:28
TH 2011.01.13. 17:33:29
"Mit nevezünk szexuális orientációnak – és mit nem?
Emlékezzünk vissza: a szexuális orientáció az egyén beállítottsága arra nézve, hogy társkereső aktivitása döntően mely nem képviselőire irányul. A társkereső aktivitás kifejezés összefoglalóan írja le a szerelem érzését, valamint a szexuális egyesülésre irányuló biológiai vágyat. Tehát szexuális orientációnak nevezzük a heteroszexualitást, a homoszexualitást és a biszexualitást. Ellenben nem nevezzük annak – sok más mellett – a pedofíliát, a prostitúciót, a promiszkuitást vagy a szadomazochizmust."
"A pedofil cselekedet bűncselekmény, a pedofília azonban pszichiátriai betegség, amely – mint a betegségek általában – nem válogat sem intellektusra, sem társadalmi osztályra vagy pozícióra nézve az áldozatokban. Kislányokat molesztáló férfiakat találni a rendőrök, lelkészek, jogászok és politikusok között is."
tris 2011.01.13. 17:36:09
de nem most - ehhez még idő kell.
Viszont a mai fiatal lányok biztos hogy vesztesei a kornak. Még mindig a nők kisebb része néz ki erotikus modellnek - sőt ők is műtve és retusálva néznek ki úgy ahogy. Ezzel kell(ene) versenyezni
TH 2011.01.13. 17:36:18
TH 2011.01.13. 17:42:05
simon says: 2011.01.13. 17:43:12
TH 2011.01.13. 17:43:46
TH 2011.01.13. 17:48:56
OK, és ha "állapotnak" nevezzük, akkor pont olyan, mint a heteroszexuális "állapot". Sem nem jobb, sem nem rosszabb. Sem a meleg ember nem az, sem a kapcsolat, amiben él. Persze a véleményed lehet az, hogy a kapcsolatuk "rosszabb", mint mondjuk a te házasságod, csak nem tudom, mire építed.
TH 2011.01.13. 17:50:47
fehéregér 2011.01.13. 17:51:08
Mindazonáltal komolyan drukkolok neked, hogy ez a kissé bigottnak tűnő hozzáállás célravezető legyen a gyerekeid nevelésében. Már csak az ő érdekükben is.
TH 2011.01.13. 17:53:25
TH 2011.01.13. 17:54:07
fehéregér 2011.01.13. 17:54:46
Ám okfejtésed a "példa adás" kérdésében megint fals, ugyanis a homoszexuálisok hetero családban nőnek fel, tehát, ha a példa, vagy a minta lenne döntő, akkor senki nem lenne homoszexuális.
TH 2011.01.13. 17:57:13
TH 2011.01.13. 18:00:33
TH 2011.01.13. 18:01:53
TH 2011.01.13. 18:03:08
TH 2011.01.13. 18:04:27
fehéregér 2011.01.13. 18:07:12
TH 2011.01.13. 18:07:34
Ott nem megy át fertőzés? A hagyományos szexben nincs fertőzésveszély? Sérülésveszély sincs, csak ha valakit seggbe dugnak? Komolyan, milyen érvek ezek?
fehéregér 2011.01.13. 18:10:20
Amúgy meg minősíts nyugodtan, nincs azzal baj. Nyilván én is a mondanivalód alapján "minősítelek", hiszen nem ismerlek, amiket írsz pedig, azok bigott szemléletre utalnak. Bocs.
TH 2011.01.13. 18:10:27
Nem úgy fogadják el, hogy "de jó, én homokos vagyok, hanem úgy, hogy "meleg vagyok. Ez van. Ilyennek fogadom el önmagam."
TH 2011.01.13. 18:11:34
TH 2011.01.13. 18:12:53
TH 2011.01.13. 18:13:29
fehéregér 2011.01.13. 18:13:32
TH 2011.01.13. 18:15:52
TH 2011.01.13. 18:16:37
TH 2011.01.13. 18:17:31
simon says: 2011.01.13. 18:24:42
egyes újabb felmérések szerint a felnőtt emberiség kb 8-10%-a a saját neméhez vonzódik kisebb, nagyobb mértékben. van aki bevallja magának és homo vagy biszexuális kapcsolatban él, van aki nem és elmegy papnak ministráns fiúkat megrontani vagy csak egyszerűen leéli az egész életét frusztrációban.
nem, a homoszexualitás nem betegség, nem ragályos, nem lehet csak úgy elkapni. erre legjobb példa a feleségem, évek óta trenírozom, hogy szeresse meg a női nemet is és akkor ingyen 3some forever, de sajnos nem múkodik, maradt ugyanaz a bigott heteró, aki volt.
a börtön nem hiszem, hogy helyes példa, eleve a börtönben buzulók aránya jóval kisebb, mint te azt a filmekből gondolod, többnyire az amúgy is homárokból kerül ki, valamint a hosszabb büntetésüket töltőkből, a többi sajnos csak áldozat, akik nem kapnak rá a broki ízére szabadulás után sem.
az igaz, hogy ha a kicsi fiacskádban megvan a homoszexuális hajlam, akkor a szabad, feléje áramló mai üzenetek hatására nyíltan felvállalhatja irányultságát és boldog életet élhet. amennyiben csak a szűklátókörű családja befolyása alatt áll valamint csak a klerikáris reakció és a bigottok által cenzúrázott média üzenetei érnek el hozzá, abban az esetben talán nem lesz nyíltan homó, tán még meg is nősül, sőt gyermekei is lesznek, de hogy boldog nem lesz az biztos. annyi, hogy neked nem kell a gyülekezet előtt égned, ahol az már nem baj, ha a tiszteletes úr a sekrestyés faszát szopogatja és kisfiúkat ront meg a paplakbab 2 mise között.
simon says: 2011.01.13. 18:27:32
TH 2011.01.13. 18:28:10
TH 2011.01.13. 18:29:55
@bodrisobri: oda lyukadtunk ki, hogy SZERINTED nem jó, és SZERINTED betegség. De ugye nem várod el, hogy a világ úgy görbüljön, ahogy szeretnéd, ugye?
simon says: 2011.01.13. 18:40:52
amúgy a biblia szerint ez mind bűn, mint ahogy a szex minden formája, még a gyermeknemzés cálzatú is.
nem tudom, hogyan tudsz bűnben élni. és legfőképpen hogyan tudsz ennyi bűn közepette vitatkozni olyannal, aki bűn nélkül való, mint én például. az én eszmerendszerem, világnézetem szerint ezek nem bűnök és amiket bűnnek tekintek, azt nem csinálom. na ezért lehetek nyílt és őszinte és ezért lehetek hiteles és éppen ezért vagy te bigott és hiteltelen.
Le_Penseur 2011.01.13. 18:44:29
Nem ugyan az a helyzet, mert a társadalomban nagyon erős az elutasítás a homoszexuálisokkal szemben. Van aki betegségnek tartja, a benne szenvedőket pedig betegnek!
Ha a te 22 éves fiad úgy jönne haza, hogy minden megkülönböztetés, megalázás és szégyen dacára nem bujkál tovább és összeköltözik a barátjával, akkor te kitagadnád? Elvinnéd orvoshoz? Megtiltanád, hogy a barátjával éljen?
simon says: 2011.01.13. 18:51:54
a gyerekeimnél maradva, azt szeretném, hogy boldogok legyenek, ha éppenséggel valamelyik a saját neméhez vonzódik, akkor támogatni szeretném és azt, hogy felvállalja, persze nem kihívó módon, a saját biztonsága érdekében (bigott világ ugyebár), nem szeretném, ha valami barom összeverné azért, amit a hálószobában csinál.
értem én, hogy neked fontosabb a szomszédok, rokonok véleménye a saját gyermeked boldogságánál, de szerencsére nem vagyunk egyformák.
láss az inkább polgárpukkasztó (jelen esetben nyárspolgárpukkasztó) szabadszájuségom mögés és saját magad valamint az emberiség épülésére gondolkodj el egy-két dolgon, javaslom a biblia helyett inkább a buddhizmus tanulmányozását és megértését.
bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2011.01.13. 19:38:56
Én egy 23 éves, hetero, katolikus (még elsöáldozo is voltam, de minek...) stabil párkapcsolatban, a szüleimtöl függetlenül élö lány vagyok. A családi hátterem érdekes, a 'páromé' is az, és saját tapasztalatok alapján hagy álljon itt egy kissebb példázat:
Képzeld el, hogy hazamegy a fiad, hazavisz egy kedves lányt, aki jolnevelt, jo családbol valo, bejelentik, hogy összeházasodnak, gyereket akarnak. Oké. Tartották magukat a házasság elött semmi szexhez.
Majd összeházasodnak, lefekszenek egymással, éés akkor kiderül, hogy hopp, nem is olyan jo az, nem illenek össze (nincs meg az a plusz) vagy, ami még kockázatosabb, nulla szexuális kulturával rendelkezik mindkettö. A csaj nem ismeri a saját testét, a srác meg 20mp alatt elmegy- a sok recska, ugye) és csak a reszelésröl hallott. Plusz joesetben nincs bazinagy gátlás alatt, mert egész gyerekkorában azt hallotta, hogy a szex az rossz -de inkább van.
Na ezt vagy megoldják baromi nehezen, vagy nem, akkor lesz belölük, egy sótlan, kedveskesö, kivülröl gyönyörü pár, akik hazajárnak a szülökhöz, elviszik az unokákat, mosolyognak, az anyuka eljár minden szülöire, joesetben néha szexelnek is (ésmég lehet, hogy az orális öhm izé felláciot is kiprobálják, elvégre az nem bün, meg igy amugyis olyan kulturáltan hangzik) de nem tul gyakori, nem is tul jo, de azért elmegy.
Belenyugszanak ebbe vagy apuci/anyuci félrekur idövel, de csak miután a gyerekek már tizenéven felüli vannak, már nem kel velük annyit foglalkozni, eljött az én idöm, kieteljesedek jelszoval.
A gyerek érzi a megalkuvás és a sótlanság cseppet sem kellemes légkörét, néha feltünik neki egy-egy furcsaság (késön hazaérö szülök a félrehancur miatt, vagy egymásra fujo szülök a kibeszéletlen problémák miatt)
ami vagy a szülök válásába torkollik, mire azok elérik a büvös 40-es életkort, vagy egy langyos, nyomokban boldogtalan légkört eredményez.
Ééés ebbe roppan bele a gyerek, depresszios, rosszabb esteben drogos vagy hasonlo lesz, vagy jobbik esetben simán elvándorol otthonrol amilyen messze csak tud, és a munkájára fogva évente ha kétszer látogat haza.
Arrol nem is beszélve, hogy ha ilyen légkörben még talán arra is rájön, hogy ö homoszexuális, akkor garantáltan nem számithat semmi jora.
Na ez a generáciokat átivelö frusztrácio jelensége.
bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2011.01.13. 19:48:32
Kezdjük ott, hogy a budhizmus nem vallás, hanem filozofia. Te döntöd el, hogy kiemeled-e magadat a gödörböl vagy bennemaradsz.
(tanulmányaim szerint egyébként a biblia, föleg az ujszövettség szerint igazábol csak sz*r lehetsz, na ha valami, akkor az nem szed ki a gödörböl...)
De a buddhizmusban nincs miatyánk meg szüzmária, aki feloldozna, csak te magad. Épp ezért nehéz vallás, mert sok hivö képtelen lenne önmagába nézni és nem mástol kérni a segitséget.
A buddhizmusban nincs vallási üldözés, nincs kiközösítés, nincs hagyományos értelembe vett feloldozás se.
A hasonlatodnak max ugy lenne köze a valosághoz, ha azt irnád, hogy 'elgondolkodtata azon, hogy miért nem vagy a gödör alján, hogy kerültél oda, és hogy jöhetsz ki'.
TH 2011.01.13. 20:05:48
tolsztoj 2011.01.13. 20:07:52
Háááááát....ezen a címen jóízűen nevettem....
Szegény Einstein - a te relativitáselméleted "begyűrűzik" mindenhová: érdekes lenne elővenni az évszázadokkal ezelőtti hozzáállást a meztelenséghez - az is igen szórakoztató lehetne: hogy ne menjünk túl messzire az időben (Rómát nem mondom, mert akkor még nem létezett a mai értelemben vett sajtó) kezdjük a reneszánsszal.
Rengeteg csodálatos meztelen odaliszk a leghíresebb festők vásznain - igazi csemege:-)- gyakran ott még bugyi sem volt - az emberiség valahogy túlélte eme szörnyű tobzódást - aztán jött egy időszak, amikor a férfiak fantáziáját már a kivillanó fehér boka is előrelódította - ez úgy a 18.-19. században volt (ha jól tudom?).
Nos én az akkori férfikat nem irigylem - orvosi tapasztalatom, hogy a ruha nagyon el tud fedni nagyon fontos részleteket - volt olyan, hogy bombázót gyanítottam, és nagyon leesett az állam...
Most akármilyen "prűd" is vagyok ez a bugyis fénykép nem tudott igazán felháborítani - naponta látni sokkal fedetlenebb dolgokat is - a lényeg az esztétikumon van - ha jó fotós csinálta az aktot, akkor bugyi sem szükséges - és valódi szép élménye lehet az embernek....
Néha nem egészen értem az amerikaiakat....:-)
TH 2011.01.13. 20:11:43
TH 2011.01.13. 20:40:45
bgp 2011.01.13. 21:47:32
bgp 2011.01.13. 21:55:10
bgp 2011.01.13. 21:56:31
TH 2011.01.13. 22:08:50
Rocko- 2011.01.13. 22:33:04
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.13. 22:36:57
sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.13. 22:38:37
TH 2011.01.13. 22:40:04
Nem tudom, hogy miért gondolod, hogy egy meleg pár annyit dug, hogy feltétlenül egészségügyi gondokat okozzon. Gondolod, a dugás körül forog az életük? Ne magadból indulj ki! ;-)
Másrészt én eddig úgy tudtam, hogy egészségügyi problémák heteroszexuális kapcsolatban is felmerülhetnek...
Az, hogy "nincs eredménye", ez igaz minden olyan szexuális aktusra, amiből aztán nem születik gyerek, tehát ez azt hiszem ezt kilőhetjük az érvek közül. A te hited szintén nem érv, az objektíven nem állja meg a helyét. Sok keresztényt ismerek, akik számára egy meleg kapcsolat teljesen elfogadható.
Akkor marad az, hogy NEKED nem szimpatikus a dolog a hited miatt, meg mert ad abszurdum seggbe dugják egymást.
Ebből nem tudom, hogy miért lenne gond, ha valaki felvállalja önmagát (leszámítva, h. neked nem tetszik, de az - őszintén - kit érdekel? engem sem kérdez senki, hogy nekem mi tetszik.),
és még mindig nem tudom, hogy a női száj szopásra van-e tervezve? és mi van a férfiak szájával? ha ezt tisztáztuk, akkor beszélhetünk arról, hogy a férfi vagy a női segg meg dugásra van-e tervezve.
TH 2011.01.13. 22:40:47
sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.14. 14:35:43
TH 2011.01.14. 15:49:08
TH 2011.01.14. 15:56:05
sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.14. 16:12:05
TH 2011.01.14. 16:24:54
bodri, fogadd el, hogy sixx stílusa ilyen közvetlen, és ne szívd mellre. :-)
TH 2011.01.14. 16:35:22
sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.14. 16:44:49
TH 2011.01.14. 16:51:59
Balance Of Power 2011.01.14. 16:54:47
Gratulalok, egyszeruen zsenialis.
TH 2011.01.14. 17:04:00
TH 2011.01.14. 17:11:14
TH 2011.01.14. 17:16:13
TH 2011.01.14. 18:19:58
Balance Of Power 2011.01.14. 19:57:39
sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.14. 21:11:00
sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.14. 21:35:21
fran7 2011.01.14. 22:18:20
sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.14. 22:35:20
TH 2011.01.15. 00:21:43
calebmarlow 2011.01.15. 00:33:15
a dexteres posztban olvastam a forma hozzászólását, onnan kerültem ide, átolvastam sixx reakcióit meg a sobri-bodrikat és azóta annyira röhögök hogy majd kiesek a fotelból... :D
ez a csávó biztos hogy nem komoly.
Balance Of Power 2011.01.15. 10:59:36
sixx · http://comment.blog.hu 2011.01.15. 11:05:39