Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az RTL Klubnak a maradék esze is elment

2010. december 13. 08:00 sixx 195 komment

Nem elég, hogy az idióta sms/telefonos-szavazás miatt az X-Faktor adásai elviselhetetlenül hosszúra és unalmas nyúltak, az egyetlen igazi tehetségétől megfosztott műsor utolsó két kiadásától csak annak nem lesz tele a töke, aki ún. fanatikus rajongó.

Szombaton még csak egy rendes, 19:30-22:15 között jelentkező adással támad a kertévé, de ez csak az előétel, amiben remélhetőleg kiszavazzák az eddig számos sikeres nótát tönkretevő Király L. Norbertet, hogy végre elmehessen valamelyik black- vagy death metal zenekarba hörögni.

Az igazi nézőt próbáló kaland vasárnap lesz, amikor is 12:45-től hatórás összefoglaló vezeti majd fel az esti megaszuperdöntőt, ami 20:00-22:40 között lesz képernyőn, és igen, a két óra negyven perc alatt egészen pontosan két énekes produkciója lesz a lényeg, csak mondom. Hogy ki az isten fogja a közel tíz órán át tartó műsort megnézni, nem tudom, nekem sajnos kötelező lesz, ha ki nem vájom a szemem a harmadik reklámszünetre.

Nem mintha a Tv2 nem lenne hasonlóan idióta, ott a Megasztár 5 döntője lesz maratoni hosszúságú, pénteken este 20:40-től 23:15-ig tart a giccsparádé, és igen, ott is két énekes küzd majd meg a szavazatokért.

Csak az érdekesség kedvéért: az American Idol döntőjét, ami az adott tévés év egyik hagyományosan legnézettebb tévéműsora, 90 perc alatt lezavarják, legalábbis az éneklős részét, majd következő nap jön az eredményhirdetés, nem egyhuzamban mennek az ember idegeire. Az X-Faktor eredetije, a brit X-Factor is megelégszik kétórányi műsoridővel, így érthetetlen, itthon miért nem lehet feszesebbre húzni ezeket a műsorokat.

UPDATE 2: azóta kiderült, mit kiderült, az RTL programigazgatója, Kolosi Péter írta emailben, hogy nemcsak ők ilyen bolondok, hanem az angoloknak is elmentek otthonról, két másfélórás műsort szenteltek a döntőnek, sőt, előtte a háttérműsort nyomták ők is orrvérzésig, ráadásul a magyar RTL a német RTL mintájára készíti a műsort, ha jól értettem, és az ottani énekes tehetségkutató döntőjét szintén rétestésztává nyújtották a kreatívok. Megkövetem hát az RTL-t, miért ne, egyelőre még ingyen van, pont olyan birkák, mint az angolok, vagy a németek - csak jól mondom én, hogy igazán a televíziózáshoz az amerikaiak értenek. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2010.12.13. 08:36:47

Ha 3 percig kéne néznem, már attól agyfaszt kapnék. Hiába, a bloggerek élete sem fenékig tejfel. :-)

zoxó 2010.12.13. 08:41:03

Sixx, együttérzésem. Én még öt percet sem bírtam ki belőle. Mondjuk ez az öt perc pont Norbikára esett.

szaporító 2010.12.13. 08:42:11

Az oka prózai: kettővel több reklámot akarnak kurvadrágán eladni.

BaLee 2010.12.13. 08:46:10

Végre van egy nézett műsoruk, minden percét ki akarják használni és minél hosszabbra nyújtani. Had fizessenek a birkák a jó drága reklámért, hogy meberküljenek vele a X faktor szünetébe...

kukatr 2010.12.13. 08:46:25

Őszinte részvétem. Ez már majdnem az alja a televíziózás magyar történelmének.

bátor 2010.12.13. 08:47:10

Ha hörgést akarok hallani,akkor bemegyek valamelyik disznoolba.

petya.bacsi 2010.12.13. 08:49:00

Hát, akkor hétvégén is ki lehet menni a szabadba :)

joszip 2010.12.13. 08:51:24

Szörnyű problémákkal néz szembe ez az ország nap mint nap. Szegény nagyapám, Isten nyugosztalja, megjárta a frontot, de ez ami ma van...

Papp Sanyi 2010.12.13. 09:00:24

Ha ez az ára annak, hogy soha többet ne kelljen nézni, legyen! Természetesen nélkülem!

Ronald 2010.12.13. 09:03:34

.
@joszip:
Ahha, az semmi. Nekem egyszer egy pornó-studió castingján, a női szereplőválogatását kellett így végigüljem - megfigyelőként - nahát, az volt kemény, nem az X faktor.
Főleg a gyakorlati-vizsga rész, naháááát
.

Takács Bálint 2010.12.13. 09:04:50

A hétvégi eredeti (brit) X-Factor döntő tiszta adásideje szombaton kb. másfél óra volt és a versenyben lévő 4 produkcióval (1 pasi, 2 nő, egy kisfiúcsapat) olyan, szinte teljesen ismeretlen "sztárocskák" énekeltek duettet, mint Rhianna, Christina Aguilera, Robbie Williams, will.i.am.

A vasárnapi eredményhirdetés, szintén (tisztán) másfél órás volt, ahol a versenyben maradt három produkció, még dalolt egyet-egyet. Meg persze ott volt a Take That is.

A műsorvezető, azután, hogy kimondta, hogy "a 2010-es X-Factor győztese...", pontosan 15 másodpercet várt a név bejelentésével.

johevi 2010.12.13. 09:05:21

És kb ugyanez várható a Megasztártól is, sőt ott még a normál péntek esti műsorok is hosszabbak. A normálisabbaknak lesz idejük videózni, DVDt nézni, olvasni vagy csak egyszerűen korábban lefeküdni.

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2010.12.13. 09:06:38

mély együttérzésem. akarsz beszélni róla? :)

ilyenkor mindenesetre boldog vagyok, hogy csak beállítom a dvdt, felveszem a szósz park következő 50 részét, és háváj-dizsi-napszemüveg.

2010.12.13. 09:07:09

háát, ha gondolod, félidőben leváltalak a fele pénzért :-)

Llew 2010.12.13. 09:08:08

sixx, ha már úgy is nézed nem csinálsz róla liveblog közvetítést, és egyben hangulatjelentést, hogy mennyire tűnik szimpatikusnak éppen a szemkivájásos opció?:D

Roltii 2010.12.13. 09:08:08

sixx: pénzt kapsz azért,hogy nézzed, akkor meg ne panaszkodj. A háborgás állandóan már rohadt idegesítő a kismillió TV csatorna és az internet korában. Ami nem érdekel, nem nézed és kész. Ha meg munka, akkor fogod és csinálod, gondolom fizunál se panaszkodsz...

2010.12.13. 09:10:51

Hű, de nagy dobás lesz, kedves Retekklub! :DDD
Veca nélkül lófaszt sem ér az egész. Norbikának meg ajánlom, hogy készítse el. M.o. első Exodus-tribute albumát. Mert máshoz nem nagyon ért.

SaciThePoweR 2010.12.13. 09:13:41

Lehet a faló világnál lejjebb süllyedni ? :O

klingonwarrior 2010.12.13. 09:17:12

Én speciel örülök , hogy Veca ment szombaton...
Az a rettenetes idegesítő orrhangja olyan mintha tarkón vágnának egy csoffadt lepedőbe burkolt téglával.
A Nikolas "túlmozgásos" produkcióitól elalszom...
VCS? Ömlik a nyál , pedig alapvetően szimpatikus a srác...
KLN...hát rajta legalább jól szórakoztam...eddig...
Áhhh!
Essen ki mindenki!!!!

Flankerr 2010.12.13. 09:17:35

@Llew: Kiváló ötlet, én vevő vagyok rá..:)
Bármennyire is egyet értek Norbi "kvalitásait" illetően, és kívánom kiesését sajnos akár a győzelemre is esélyes lehet. Mert a nézőknek tetszik a körítés, az egyénisége.
Mondjuk ha nyer az vicces lesz... Igaz, a gyáva mentorok csak maguknak köszönhetik majd...
Ekkora műsorfolyam már tényleg a vicc kategória... Ehhez képest a Csillag Születik új szezonjának beharangozása szinte semmiség..

Deluxe Rebirthedborned 2010.12.13. 09:18:46

Ezt a janicsár verát vagy mit dugnám mint a lopott biciglit

Nayime 2010.12.13. 09:22:08

@klingonwarrior: Tökéletesen egyetértek veled, bár talán az utolsó egy-két adásban leküzdötte valamelyest az orrhangját. De engem is baromira idegesített... Király Norbin én is röhögök, VCS tényleg baromi nyálas, viszont Nikolas-nak szurkolok, szerintem ő a legjobb, főleg a maradék három közül. Mindenestre ha ő nyer, remélem, nem csinálnak abból is politikát... :(

EasyFriend 2010.12.13. 09:23:12

Kellő mennyiségű forraltbor elfogyasztása után bármit meg bír tenni az ember, hajrá! Szóval én a helyedben jól berúgnék és livebloggingban megírnék mindent, ami éppen eszembe jut az egész napos faszság alatt.

smidgen 2010.12.13. 09:29:02

sixx azért mert havi 180-200K-ért szopsz az index-nél (ha kapsz egyáltalán ennyit tisztán), azért nem kell ilyen dühösnek lenni - gyere a kertv-hez dolgozni talán majd megérted az indokokat is.

Hófehérke hét kicsi törpéje 2010.12.13. 09:33:57

"számos sikeres nótát tönkretevő Király L. Norbertet"

Erre mondtam, hogy akkor már inkább berakok egy Korn cédét, mint ezt az idiótát hallgassam.

majdazténtudom 2010.12.13. 09:35:52

@Roltii: "Ha meg munka, akkor fogod és csinálod, gondolom fizunál se panaszkodsz..."
Azt elfelejted, hogy nem az a munkája, hogy nézi, hanem az, hogy utána itt elmondja, hogy szar. ...tehát panaszkodik.

MagyarZizzi (törölt) 2010.12.13. 09:36:02

Sem az X-faktorból, sem a Megasztár 5-ből nem bírtam még tíz percnél többet egyhuzamban végignézni. De persze vannak nálam edzettebbek; reggel egy óra az út a munkahelyemre, a hatvan percből ötvenkilencben a tehetségutatók állását hallgatom az utitársaimtól, úgyhogy biztos lesz nézettsége a maratonnak. Kár, hogy aki egy kicsit is tudott énekelni, már mind a kettőből kibukott...

dukeekud 2010.12.13. 09:37:30

Egy tized masodpercet sem latam ebbol az izebol, de a velemenyem nem valtozott:
Leloni azt aki kesziti
Leloni, aki szerepel benne,
Es leloni aki nezi.
Ja es leloni, aki kepes ilyen temaban hozzaszolni.

jimbo sunshine 2010.12.13. 09:39:00

@smidgen: talán szállj le a magas lóról: az ország többsége szeretne 200k-ért "szopni"

azért, mert új breitlinget akarsz karácsonyra, ne mi szopjunk azzal, hogy egész nap ezt a sz.rt adjátok...

ui: tényleg várom, mikor lesz fizetős külön csatorna a kábeltv-knél, oszt VALÓS versenyben szórnak ki titeket a halál f.szára, mert nem fizetnek az anyátok köztért...

bájgúnár 2010.12.13. 09:45:36

Sztárok,csillagok.Ezek? Lószart mamam csak népvakításra használt eszközök.Bénzbeszedő autómaták.Senki nemfog rájuk emlékezni 10 év múlva!Amúgy Király L Norbi hangja egyéniség!Mennyivel jobb a hangja mondjuk Presszernek?Neki sincs mégis egyéniség és meghatározó alakja a magyar pop nak.

Héttörpe (törölt) 2010.12.13. 09:45:45

@Hófehérke hét kicsi törpéje: A nevedtől lehalok. Mi ez? Feljelentelek a nicknamevédő hivatalban! :)
KLN egy sulibuli zenekarban sem lenne ok. De nem is ez a legnagyobb baja ennek az alapvetően jó koncepciójú műsornak, hanem..., hanem... , hanem... (számoljon el mindenki 45-ig) a mentorok.

Keresztes: idegesítő összeszáradt liba, visszataszító bájmosollyal a képén, pláne mikor a saját fiókáin élvez el.
Geszti: vicc
Malek: Kiez, miez?
Feró: van az a pénz, igaz?

KergeCsirke 2010.12.13. 09:47:17

Ez egy hungarikum: fikázni mindent és mindenkit. Nekem már hányingerem van az olyan megmondóemberektől, akik nem néznek tévét (de minden műsor minden mozzanatát ismerik), akik hűdekurvaokos értelmiséginek adják ki magukat azzal, hogy minden cikket lehúznak, szóljon az bármiről.
Én felvállaltan tévénéző egyed vagyok, igaz, nem túl sokat, mert helyette kockulok meg olvasok, de speciel az X-faktor egy egész pofás műsor lett az eddigi tehetségkutató borzalmakhoz képest (melyek közül csak anno a Mega 1-et néztem).
Abban igazat adok, hogy Vecának gyönyörű a hangja, ám unalmas, ugyanúgy, mint Nikolas. Egyik sem jellem, egyik sem egyéniség. Norbi viszont az, ezer közül is meg lehet ismerni. Vállalja önmagát, közvetlen, szórakoztató és megmaradt az a fajta szerénysége, ami sok előadóból eltűnt (már most).

KolompárRómeó 2010.12.13. 09:48:24

Mivé lett a világ! Nem kell nézni és kész.

Johnny336 2010.12.13. 09:49:01

A Norbi is tud énekelni. Amikor négyen énekeltek normális hangja volt.
Valszeg a Keresztes Ildikó "mentorálta" erre a vérben kajakozós deathmetal hörgésre.
A hosszú adásiődre pedig: tesztelgetik mennyire vastag a bőr a rókán. Vagy mennyire gyökerek az emberek. Ha ez beválik nekik, akkor innentől nem lesz megállás, és a BK-ra is szavazni lehet majd, hogy Laci hogyan csináljon magából hülyét a következő részben...

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.12.13. 09:51:34

Veca után már csak egy vicc az egész.

Commandante Jayasuriya 2010.12.13. 09:57:24

Ha valaki bármilyen okból a tévé elé kényszerül vasárnap, akkor inkább nézze az Eurosportot.
Ott legalább szép havas tájakat, és normális embereket láthat.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.12.13. 10:02:33

Természetesen lesz liveblog, még jó.

Der Beste 2010.12.13. 10:06:45

@KergeCsirke: Tökéletesen igazad van.
Vannak emberek, akik attól érzik magukat felsőbbrendűnek másoknál, mert ezt vagy azt a műsort NEM nézik. Pedig a kutyám sem tévézik sose, ezek szerint ő is "intellektüel."

Az meg főleg vicces, hogy egy tv-s blogban a blogger azon siránkozik, hogy nem szünetjelet ad egy kereskedelmi csatorna vasárnap délután, hanem műsort.

Magnat 2010.12.13. 10:09:05

Mondjuk nekem az X-ben az tetszik, h végre nem érezte kötelességének az Rtl, h polkorrektségből legyen a döntősök között kisebbségi/fogyatékos/hátrányos helyzetű. Mondjuk jobban belegondolva a legelőbbiek bizonyos csoportjáról még elhiszem, h általában jó érzékük van a zenéhez, de _csak azért_ ne legyenek ott, h a Szalai Annamária féle sóhivatal elnézőbb legyen a csatornával.

Magnat 2010.12.13. 10:10:01

@Magnat: Jah, és 1ébként én sem nézem :-)

commando 2010.12.13. 10:12:37

@bájgúnár: Pressernek lehet, hogy nincs hangja (szerinted) de tud énekelni! A nemzetközi POP világban is vannak, akikre ráfogható, hogy nincs hangjuk (vagy esetleg rendkívül egyéni), de mégis a toppon vannak, ld. Rod Stewart, Mark Knopfler, Bruce Springsteen, Joe Cocker, stb.) Tehát vagy csodálatos hang, vagy egyéníség, énektudás!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.12.13. 10:12:39

Igen, így leírva elég szörnyű, de ezen ki lepődik meg igazán? A mostani televízió műsorokat ismerve szerintem ezen már nem lehet fennakadni. Illetve néha azért az emberből kijön egy "Ezt nem hiszem el, bammeg".
A mérhetetlenül sok reklám meg eleve tönkreteszi azt, hogy szórakozni lehessen a filmeken vagy egyéb adásokon és gyakorlatilag ezért is ilyen hosszúak ezek a műsorok. Kell a reklámbevétel, a néző meg le van szarva.

akkor most mi van? 2010.12.13. 10:13:32

@Der Beste:
Biztos én értettem félre, de szerintem nem azon siránkozik, hogy műsort ad, hanem azon, hogy milyen ez a műsor. És igaza is van.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.12.13. 10:13:59

Ja és igen, amikor elszakad a cérna, akkor valóban olyasmi vélemények születnek, mint a poszt tartalma. Amivel egyébként egyet is értek:)

Turanga Leela 2010.12.13. 10:15:13

A 3 legjobb már kiesett. Mindhárom nő és egyik sem a Janicsák kölke. A Nyári testvérek és Wolf Kati, akikben megvan minden. Szerintem sajnos sokan végignézik majd:S

hópapa · http://siorultek.blog.hu 2010.12.13. 10:15:52

Állandóan rászólnak mindenkinek a fülére, minden műsorban. A Ferrarinál is van csapatutasítás.
Most miért nem szólt rá senki Ildikóra, hogy mit kell csinálni?
Tényleg ennyire hülye a retekklub? Szomorú.
De a nép, az istenadta sem egyszerű, az tuti.
Fülig Jimmy szavaival élve megnézném, hogy ezeknek mi van fejibe'. Biztosan légüres tér, mint a Lord Nelson mellszobrában.

vauvauvau 2010.12.13. 10:16:55

Az sms-ek miatt húzzák ilyen hosszúra, a milliós bevételből aztán majd a producerek dőzsőlnek, a világ egzotikus táján fognak szilveszterezni, 5 csillagos hotelekben.

hópapa · http://siorultek.blog.hu 2010.12.13. 10:18:01

Amúgy az ilyen műsorokba 18 tagú szakmai zsűri kéne, és a nép csak a 19. szavazatot nyomhatná be.
Akkor talán még ki is derülhetne, hogy ki a tehetséges.

akkor most mi van? 2010.12.13. 10:18:36

@bájgúnár:
"Amúgy Király L Norbi hangja egyéniség!"

A macskám vonyítása is az amikor rálépek a farkára, mégse indul énekes tehetségkutatón.

@Johnny336:

"A Norbi is tud énekelni. Amikor négyen énekeltek normális hangja volt."

Studiofelvételen vokálban te is tudnál szépen énekelni, meg egy repedt fazék is, viszont élőben megmutatja szépen, hogy mire képes igazából. Semmire de azt látványosan. Sajnos deathmetálénekesnek se lenne jó, mert ha fél órát igy nyomná élőben, ott szakadna ki a vér a torkábol.

Bogyó 2 2010.12.13. 10:19:51

sixx már többször tanújelét adta, hogy teljesen távol esik tőle a hús-vér emberek világa, és problémái.
Annak a hozzászólónak van igaza aki irigyli a problémáit.
Istenem, sajnáljuk együtt, hogy neki végig kell néznie az X-Fackort!
Borzasztó lehet. Lehet, hogy szakmát kellene változtatni.

Rainee 2010.12.13. 10:21:58

Basszus sixx! Miattad majdnem leköptem a monitort a reggelimmel, úgy röhögtem... :DDD

Bogyó 2 2010.12.13. 10:23:55

@Der Beste: Pontosan, annyira siralmas erről blogot írni, sőt már az is, hogy kommenteljük.
Be is fejezem.

G_P 2010.12.13. 10:24:07

Hol vannak a Zértelmiségi kommentek, mint pl. "Én nem nézek TV-t" / "Nekem nincs TV-m, Kolinra és kortárs kiállításokra járok" ?

Egyébként az RTL képes volt engem annyira őrületbe kergetni a reklámjaival, hogy igazi mai fiatalként rácsaptam az asztalra, és azt mondtam, én nem nézem többé a Barátok köztöt. Egyébként néztem, és szerettem rajta röhögni, de ezekkel a hosszú reklámblokkokkal elmennek a francba, inkább a netet választom, ha szórakoztatni szeretném magam.

Nevetséges egyébként, hogy Norbi idáig eljutott, ahogy haverom fogalmazott, ez neki lehet a legkellemetlenebb. A maratont meg aki végignézi, díjat érdemel, biztos brutális lesz, telis tele jól pozícionált reklámokkal.

Koky_ 2010.12.13. 10:25:01

Nekem speciel Veca "visítása" nem tetszett. Egyénisége sem nagyon van. Voltak jobbak, akik már rég kiestek. Norbit régen bírtam, de már kezd unalmassá válni, pláne a hörgése.

Studt 2010.12.13. 10:25:41

VÉGRE ELZAVARTA A NÉP AZ ORRHANGON VINNYOGÓ AUTÓRIASZTÓ HANGÚ VERÁT. --(gusztustalan hatalmas seggével és kövér hasával a derék nélküliségével együtt)--és a nyavajgásával együtt. Geszti -Janicsák Shalom!!!

KergeCsirke 2010.12.13. 10:27:11

@akkor most mi van?: Azon azért elgondolkodnék, hogy Norbi viszont indult, bejutott és még mindig ott van.
Nem mondhatod, hogy tinilányok kedvence, mert valóban nem szépfiú.
Akkor vajon mitől olyan népszerű?
Feró sem tud tisztán énekelni, Zorán sem, Cseh Tamás sem és mégis..
Egyéniség, kisugárzása van. EMBER. Én is találkoztam már vele egy interjú után, nagyon kedves, közvetlen és humoros figura.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.12.13. 10:27:55

Csináld azt, hogy magad elé veszel hat-nyolc üveg bort, és mindig csak egyet kortyolsz, ha szavazásra buzdít valamelyik műsorvezető. A második óra végére tetszeni fog az egész, az biztos. Igaz, a végét nem látod, de ennyit megér...

KergeCsirke 2010.12.13. 10:30:28

Másrészt, az, h mit ad az RTL egy vasárnap du., nem mindegy? Van még bőven választék ezen kívül is. Másrészt, inkább ezt adja, mint egy brazil szappanopera hatszázhuszonötödik részét.

georg 48 2010.12.13. 10:35:54

Elég naiv a blogoló. Szegény azt hiszi, hogy a közönségszavazatok hitelesek? Hol él? A Club azt mond, amit akar.
Az pedig, hogy ez a szerencsétlen lapátfül nyeri a versenyt, már előre le volt zsírozva! Így lehetett eladni ezt a szenny műsort.
Ennyi!

rekszem 2010.12.13. 10:36:11

az ilyen dolgok is csak azoknak fáj, akik eleve nézik....

én is szívesen fikáznám, de ahhoz legalább egy adást meg kellett volna néznem :)

akkor most mi van? 2010.12.13. 10:37:10

@KergeCsirke:

Jót lehet röhögni rajta, bohócnak rendbe is lenne. De ettől még énekes előadónak minősíthetetlen. Akkor is, ha X halláskárosut ám vicceket szerető majom (vagy a gazdag rokoni-baráti kör) telenyomja miatta pénzzel az RTL számláját

Koky_ 2010.12.13. 10:42:50

@akkor most mi van?: Kíváncsi lennék Király L. Norbi gazdag rokoni-baráti körére... Nehogy már ezt komolyan gondold.

Yeager 2010.12.13. 10:42:55

már régóta nem nézem az ker.TV.-ket, mert egy jó könyv sokkal többet ér, mint bármelyik műsora.
Csak végig kell nézni (Pl. a heti műsor ajánlatukat) milyen siralmas, és egysíkú. Az X - faktor meg műanyag, mivel az ilyen típusú műsorok mesterségesen raknak össze arcokat.

KergeCsirke 2010.12.13. 10:43:37

@akkor most mi van?: Nem gondolnám, hogy túl sok rokona van.Ezt most hagyjuk.
Azon gondolkoztam, hogy vajon mi lehet a véleményed az AC/DC formációról..

Szerintem azért került előtérbe, mert szerethető figura és mert "meg tudja fogni" az embereket.

Mindemellett tiszteletben tartom a véleményed, nem is lenne jó, ha mindenki mindenkinek tetszene.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.12.13. 10:49:17

Hát lehet hogy Norbi egyéniség, meg jó fej, de képtelen lennék végighallgatni egy albumot tőle. Azért ez is szempont.
Talán Brian Johnsonhoz lehetne hasonlítani a "hangját", ő se egy tiszta hang, de egy AC/DC-lemezt végig tudok hallgatni (sőt!)

G_P 2010.12.13. 10:51:58

@Yeager:

NA VÉGRE! MEGJÖTT AZ ELSŐ ÉRTELMISÉGI!

Nem néz TÉVÉT, de tudja, mi van benne! Itt kezdődik az ész és a komplex látásmód diadala.

pityipalkó 2010.12.13. 10:52:57

Nem csak az RTL-nek ment el az esze.Ezzel a telefonos szavazással az eszement emberek zsebéből veszik ki a pénzt.

akkor most mi van? 2010.12.13. 10:53:04

@KergeCsirke:

" Nem gondolnám, hogy túl sok rokona van.Ezt most hagyjuk."

Akkor kevés, smst- akár 1 ember is tud sokat küldeni, meg akár az RTL is bemondhat 10000000 beérkezett sms-t hasraütésre, senki nem ellenőrzi, de mint irtam, a hallássértült ám bohóckodásra vevő agymosott smsbrigád szavazhat rá bőszen, ettől még egy neménekes nem fog jó énekessé válni.

"Azon gondolkoztam, hogy vajon mi lehet a véleményed az AC/DC formációról.."

Valamit elnézhettem, Norbit Angus Young kíséri gitáron? Megjegyzem az Accept a kedvenc zenekarom, szóval a rekedt éneket kimondottan szeretem, ha az jó és stílusos. De elhalálhörögni a huligeszt meg tinatörnert, az nem jó. Akkor is pocsék, ha helokittis festéssel csinálja akárni.

Nevem Earl 2010.12.13. 10:57:53

Úgy emlékszem, mind a Tv2, mind az RTL egy-két adás után rájött (sajnos csak ebben a szériában), hogy egymás után zsinórban le kell adni a számokat, különben elkapcsol a jómunkásember. Az elején legalábbis így volt. Persze utána tényleg elhúzták a műsort (tök feleslegesen) a szavazásokkal.

@KergeCsirke: Brian Johnson hangja még szándékosan eltorzítva is fényévezredekre van Norbiétól. Értem én, hogy egyéni figura, de nem szabadott volna idáig engedni. De legalább borítékolható a harmadik helye, nem mintha a Vastag-Takács párbaj olyan baromi érdekfeszítő lenne. Mindkettőt csak a sármja vitte a döntőbe, Vecával kiesett az utolsó tehetség.

subidubinemértem (törölt) 2010.12.13. 10:57:59

szerintem meg a legnagyobb faszság a másnapi eredményhirdetés, egy órás műsor a semmiről. nekem tök jó így egyben.
a megasztár meg csak 2 és fél óra, és fellép benne az összes eddigi megasztáros, szóval vagy 60 ember.
a Keresztes azért szavazta ki Vecát, mert az egyetlen komoly ellenfél a Nicolasa számára. gusztustalan. remélem, nem nyer. akkor már inkább a Vastag.
aki meg a nép helyett zsűriztetni akar, az nézze már meg, mit művelt ez a zsűri a kiszavazásokkor.
a nép beszéljen! ne legyünk birkák! :)

EvangelineS (törölt) 2010.12.13. 11:04:55

Nem igazán értem,mi ezzel a baj.az rtl ezt kitalálta,így lesz,oké,rendben,és? ha engem nem érdekel,fogom és elkapcsolok a hbo-ra,vagy tv paprikára,vagy spektrumra,vagy a 150 másik csatorna egyikére(részletkérdés,kinek hány van,bár az ide irogatóknak gondolom nem antennáról jön a 2-3 csatornácskája).mindenki ki van itt akadva,h milyen szar ez a műsor,meg milyen gáz ez a program,de ha állítólag senki nem nézi,akkor mi ez a hőbörgés? szépen el kell kapcsolni,vagy meg kell nézni egy filmet gépen abban az időben oszt viszontlátás. én speciel ezt fogom tenni.

Gluteus Maximus 2010.12.13. 11:11:25

@smidgen: Könyörgöm, milyen indokokat?! Mi indokolhatja ezt a szintet?!

2010.12.13. 11:11:42

elég naiv álláspont, hogy "kapcsolj el".
a legnagyobb nézettségű adó, ha faszságot sugároz, akkor a parasztok agya tovább faszul. télleg csak nagy vonalakban.

KergeCsirke 2010.12.13. 11:17:44

@akkor most mi van?: Tudhat, de mivel igen szegényes körülményekkel bír és akinél lakik Kaposváron, nem gondolom, hogy SMS-ek százait küldené, így kizárnám ezt a lehetőséget. Ez az SMS dolog meg amúgy sem túl hihető, így én szkeptikus vagyok.

Nekem tetszik, Neked nem. Van ilyen. Én biztosan meghallgatnám a lemezét, már csak kíváncsiságból is, ám sokkal inkább élő koncertekre mennék el, ahol fellép, pont az egyénisége miatt.
..azon sem lepődnék meg, ha nem tetszene a cd-je. Ő "audiovizuálisan" egy egység. :D

KergeCsirke 2010.12.13. 11:18:16

@Nevem Earl: Nem szabadott volna.. Ki engedte idáig és főleg: miért?

Studt 2010.12.13. 11:18:25

a lényeg Janicsák elhúzhat a p...be:) vagy jelentkezhet újra a Csilag születikbe----soha nem fog nyerni--!!!!!!!!
úgy utálják már így is minta Király "kampós" Viktort!

Nevem Earl 2010.12.13. 11:23:05

@Studt: A "Studt" eléggé hajaz a "Staudt"-ra, áthallás? :-P

silverwol 2010.12.13. 11:23:23

Ha a tobbi versenyzonek lenne eros szinpadi jelenlete, azt mondanam, hogy Norbi huzzon a susnyasba, de mivel nincs, igy en ot szeretnem. Gyoztesnek is, akar. Fityiszt a gepezetnek!

ErEr 2010.12.13. 11:24:19

Ez a magyar virtus, ha szarabb és gyengébb is akkor legyen hosszabb, nagyobb hangú! BROÁF. Sok mindenre igaz ez sajnos.

savrola 2010.12.13. 11:27:33

Aki a cirkuszi hörgőpatkányon még tud nevetni és jónak tartja a hangját az meg is érdemli. Bezzeg Janicsák Veca egy tehetségtelen, orrhangú liba, aki minden produkciót hamisan adott elő! Na neee!

bájgúnár 2010.12.13. 11:35:30

@akkor most mi van?:
még jó hogy nemvagyunk egyformák.Kurvára unalmas lenne.Mindenben egyetértenénk oszt mindent egyformán dicsérnénk!Az elején még elmenne de évek múlva qurvára nembeszélgetnénk!Nem lenne értelme!Ezért félek a menyország is unalmas hely lehet!

bájgúnár 2010.12.13. 11:39:39

@KergeCsirke:
Fradi szurkolót sem tudsz rávenni arra hogy elismerje jobbvolt az újpest amikor győz!
Márcsak ilyen a világ.Én csapatom,én pártom én izlésem!Igyvan ez jól!

KergeCsirke 2010.12.13. 11:41:41

@bájgúnár: Nem akarok én senkit semmire rávenni. Csak nem feltétlenül kell szidalmazni.
"Az én csapatom,én pártom, én ízlésem" - ebben teljesen igazad van és valóban jól van ez így, de olykor, ha a másik csinál jót, nem árt elismerni. Csak egy picit.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2010.12.13. 11:41:52

@smidgen: ez elég cinikus hozzáállás... Az indokokkal meg tisztában vagyunk, csak kibaszottul nem értünk vele egyet. A kertévék konkrétan hülyére veszik az embereket, és értem én, hogy profit, meg értem én, hogy nézettség, de a lakásokban nem csak zombik ülnek.
Ezt a szemléletet kellene elsajátítani a kertévéknek, és akkor nem lennének ilyen posztok.

bájgúnár 2010.12.13. 11:45:37

@kukatr:
Maónika,Győzike,fekete pákó,Seebő,Való világ,Benkő farokverő,RTL,TV2Ezek a műsorok pont illenek e műsorokat néző bárgyú tömegekhez.Én azthittem nincs ennyi barom aki ezeket nézi.De van!Nem a TV műsorok mentek le erre a szinvonalra hanem a bárgyú nézők!Ráadásúl önmaguktól!Ezekkel akarják kirángatni az országot a sz@rból?Ugyan máááá

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.12.13. 11:45:40

"...nekem sajnos kötelező lesz..."

Sixx, kurvára remélem, hogy Uj Péter valami extranagy veszélyességi pótlékkal kedveskedik ezért a produkcióért, nem beszélve az ilyenkor kötelező védőital-hegyekről.

Ha nem, akkor kérd tőle írásban, hogy a jövő héttől esedékes pszichiátriai kezelésed minden költségét fizetni fogja.

Loran (törölt) · http://almodnakeamelegek.blog.hu 2010.12.13. 11:50:23

Miért kell a 7-8 órás összefoglaló? Akit érdekel, az majd utána néz neten...erre való a honlap, vagy nem? Ott lehet ilyet csinálni.
Bár, teljesen mindegy, hogy dilettáns sorozatokkal, vagy dilettáns tehetségtelenkutatóval töltik ki a műsoridőt, akinek a tv-nézés a programja vasárnap, az úgyis tv-t fog nézni.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2010.12.13. 11:51:17

@dukeekud: akkor le vagy lőve :) én meg kiugrom a mammutból, mert én is releváltam :D

nemecsek ernő áruló 2010.12.13. 11:51:24

Ne aggódjatok! Én már nagyon régen megmondtam, hogy Király L. Norbi meg fogja nyerni az X-Faktort. Bármibe le merném fogadni, mert ezt a szerencsétlen tehetségtelen barmot a közönség imádja.

bájgúnár 2010.12.13. 11:51:26

@KergeCsirke:
Ebben egyetértünk.Szerintem is voltak jobbak.Veca messze a legjobb volt köztük szerintem.Viszont ez a Zsűri alkalmatlan volt az egész levezénylésére.Már a személyek kiválasztása sem volt jó.

dukeekud 2010.12.13. 11:52:55

akkor most mi van? :
"A macskám vonyítása is az amikor rálépek a farkára, mégse indul énekes tehetségkutatón."

Ford Fairlane :
"A macska muzikalisabban vernyakol dugas kozben mint ez"
www.youtube.com/watch?v=YgJe7H_8JKA&feature=related

Ez a jelenet tokeletesen illik ehhez az egesz kretenseghez amit ezek a csatornak csinalnak.

Mc69 2010.12.13. 11:55:33

Elérhető áron lehet kapni olyan készüléket mely felveszi és akár azonnal vagy később vissza is játssza a műsort. Tény, hogy meg kell tanulni kezelni. Ámerikában állítólag már sokan így nézik a műsort, átpörgetve a reklámokat. Nekem bejön, hogy minek fizetik a reklámokat azt amúgy sem értem.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2010.12.13. 11:57:50

igazából a hétvégén az emberek úgyis karácsonyra fognak vásárolgatni, szal ez a nagy felhajtás tényleg felesleges. ezzel csak elűzik a nézőket.

viktor134 2010.12.13. 11:58:38

nem kell nézni a fost. :)

EvangelineS (törölt) 2010.12.13. 11:59:10

@Bruti: Hülyére venni csak azt lehet,aki hagyja,h hülyére vegyék. akire pedig Te gondoltál,h nem csak zombik léteznek,(én sem érzem magam annak),na azok szépen fogják meg a távkapcsolót és pötyögjenek el vele máshová.ennyi az egész. ha nekem megy,akkor másoknak miért nem? konkrétan fogalmam sincs arról pl,h ki az a "veca",a király norbit is csak azért tudom mert az elején,amikor csak a bohócokat mutatták,akkorról amlékeztem rá,azt hittem ő ugyanolyan vicc kategória,mint a sok munkanélküli hangtalan.aztán beszavazták...na mindegy,azok a részek nagyon poénosak voltak,azt mindet végig is néztem.

Circus 2010.12.13. 12:03:31

@G_P:
De ő legalább tud olvasni, illetve szövegérteni - az volt odaírva, hogy nem néz KERtévét.

Nekem is elég volt kb összesen öt perc levenni azt, hogy mű az egész mentorosdi (lásd az első adások a 'meglepett' és 'meghökkent' kifejezésekkel a mentorok arcán), illetve az egész körítés. Ha énekesek/előadóművészek versenyeznek, akkor miért kell 5 órás trutyit körérakni? Tudom, már többen írták a kommentekben - PÉNZ...

Ki mit tud...

Sokorai_Atala 2010.12.13. 12:07:26

Négy énekes volt szombaton 2-2 számmal és ákos, az 9 db dal. Maximum, zsűrivel együtt 60 perc, egy reklámmal. Ezt bírták jelek szerint elnyújtani.
Guiness- rekordot támadnak szerintem.

Circus 2010.12.13. 12:07:56

@Mc69: A népesség nagy része még a videolejátszóval is nehezen boldogul (vagy 20 éve már ismert cucc, azt is be lehet állítani, ott is át lehet pörgetni...), de a számítógépekkel pl. már jobban.

Megugyebár amúgy sincs jobb dolga... csak bambulni a tévét.

dozen 2010.12.13. 12:10:23

Nem tudom miért, de nekem Norbiról "Salacious Crumb" ugrik be a Star Wars-ból, a kis majom-gyík...

www.youtube.com/watch?v=qNXEs2JFe-Y

Egy-az-egyben :)

dozen 2010.12.13. 12:13:13

ja, és természetesen, mint a manapság divatos manipulatív ál-valóságshow-k esetében, az előre megírt forgatókönyv szerint most nem eshetett ki a Csaba, hiszen neki kell megnyernie az X-Faktort...

...hogy nézett volna ki, ha a főszereplő meghal a film közepén ???

Yeager 2010.12.13. 12:15:20

G_P! Az a baj, hogy nem olvasol pontosan. Elég megnézni a TV-műsor kínálatát, hogy az ember hamar rájöjjön arra, hogy mit tartalmaz. Nem kell néznie. Különben is mit lehet benne nézni...? Sok agybutító marhaságot...? Hát nézegesd a barátok közt -et. Az való a népnek.

frontember876 2010.12.13. 12:16:34

@bájgúnár: az igaz lehet, hogy te bármilyen relációban a Király L. Norbert nevű embert a Presser Gábor nevű emberrel hasonlítottad össze?

Te bazmeg teljesen hülye vagy?

Presser Gábor nem egy énekes. Presser Gábor 27 éves korára megírta a Képzelt riportot, és a Vígszínház nevű ismeretlen intézmény zenei igazgatója volt.

Mi az, hogy milyen hangja van? Komolyan baszki, te gyengeelméjű vagy?

Nagyjából olyan összehasonlítás, mint azt mondani, hogy Vastag Csaba szebb, mint Andew Lloyd Webber. Micsoda idióta emberek vannak...

Madness87 2010.12.13. 12:23:47

"egyetlen igazi tehetségétől megfosztott műsor"

Aha k..rva nagy tehetség lehet, ha a Csillag születikből egyből kidobták...

election sc.monitor (törölt) · http://www.valasztas.eoldal.hu 2010.12.13. 12:25:28

Te kommer bértollnok!
Az ilyen tönkretevő beszólások miatt bértollnokoznak le, akik a Szíj Melinda és Király L.Nornbert ellenes hecckampányban résztvesznek.
Szeretem etetni a gyökér trollokat, gyertek csak!

Yeager 2010.12.13. 12:31:53

@election sc.monitor: ...ne haragudj, de mi ez az ingerlékenység...?
Ki az a Szíj, meg Király L. Norbert?
Úgy beszéltek mint mi hajdanán... Rolling kontra Beatles... :-) Gondolom van egy - két nagylemezük is...

hááááát 2010.12.13. 12:32:59

Na ezért van a hálóban is tv!!!!!!!!!
Létezik már a videó és a DVD lejátszó.
Szombat esti mozi a családdal.

Ja és sport csatornán mennek a meccsek. :)

Kit izgat mi megy a másik szobában?

bájgúnár 2010.12.13. 12:44:50

@frontember876:
Presszert nemutasd be mert egykorosztály vagyunk és tudom az egész életpályáját!Elismert a szakmában.Viszont énekhangja nincs illetve olyan jellegzetes mint akit te kritizálsz!Tehát simán besem jutna hangjával egy ilyen versenyre!Ez is azt mutatja hogy az egyéniség meghatározó a szakmában.Legyen szép napod! Egyébként anyádat hülyézd hogy a te szintedre is lemenjek kicsit!

England win The Ashes! 2010.12.13. 12:47:40

@Takács Bálint: Pont nem láttam, de hol volt ez az okt. 31-i adáshoz képest! Akkor a Jamiroquai nyomult.

www.youtube.com/watch?v=ENC1EM9093c

Browning 2010.12.13. 12:49:28

Azért nyújtják ilyen hosszúra a fos, magyar változatokat, hogy jó sok pénzt le lehessen húzni a sok parasztról a manipulált sms szavazásokkal és hogy 20 percenként lehessen bebaszni 15 perc reklámot és minél jobban megtollasodni. Mert a magyarnál mohóbb, balfaszabb nincs. Minden más országban ha megvesznek egy licenszet, akkor azt ugyanúgy csinálják meg, mint az eredetit.

Mondja már meg nekem valaki, van-e olyan televíziós előfizetési lehetőség az országban, ahol én választom ki az általam nézni kívánt csatornákat? Ahol letilthatnám a két, mocskot sugárzó szennyadót és ahol a BBC összes csatornáját nézhetném. Mert utóbbit csak egy VPN előfizetéssel, neten tudom elérni, de én a televíziómon is színvonalas adókat szeretnék nézni, mert a magyar szennyadóktól már a gyomrom forog. Semmi kreativitás, semmi szórakoztatás, semmi újdonság.

akkor most mi van? 2010.12.13. 12:49:39

@bájgúnár:

Persze, egyet nem kell érteni, a vélemény és ízlés teljesen szabad, de az énekesi teljesítmény nem kizárólag szubjektiv dolog. Énekesnént objektíven N. értékelhetetlen. Ettől még persze bohócnak meg üvöltö dervisnek jó, és akik ezt értékelik azoknak minden okuk megvan rajongani érte. Viszont az Xfaktorban elvileg énekelni kell, nem emlékszekszek, hogy pl láncfűrészzsonglőrök indulhattak rajta, pedig azoknak is pont annyi közük lenne hozzá mint N előadásának.

histar007 2010.12.13. 12:49:55

A Vecáért nagy kár. Meg lehet hallgatni jutyúbon. Tényleg nagyon jó. Niklas profi, de kissé egysíkú. NagyVastag is egysíkú, de néha átjön valami nagyon mély. Norbi pedig úgy jár mint a Szíj Melinda. Csak egyszer kell, hogy a mentorok szavazzanak róla, és már mehet is. Szines, kreatív, egyszer nézve hihetetlen. De már ő is tudja, hogy messzebb jutott mint az jogos lenne. De a néző dönt.

Browning 2010.12.13. 12:54:10

Az is egy külön érdekesség ezeknek a színvonaltalan, magyar tehetségtelenkutató műsoroknak, hogy állandóan azokat az unalmas múmiazenéket adják elő, amiket a két múmiarádión nyomatnak unalomig már 20 éve. A brit, amerikai adásokban tök jó zenéket, tök kreatív produkciókat tudnak előadni. Látszik, hogy minden nép előrébb agyban és zenei műveltségben is ehhez a szutyok országhoz képest.

csillámpóni 2010.12.13. 13:01:30

Hát igen, szerintem rábasztak ezzel a Robival, mert írathatnak ilyen "Király A. Róbert bejövős tetkója a lófasz a seggbe" cikkeket amennyi a büdzséből telik, egy ilyen fuck me I'm famous tizenkettő egy tucat csajjal akkor is több karácsonyi lemezt lehet eladni a nagyiknak, mint Robival.
Robira elmegy aki elmegy, klubkoncertre, de se meg nem tölt egy stadiont, se el nem ad egy lemezt, se nem igazán rádiókompatibilis.
Bár megjelenésileg egész frankó, ha nem is elég emó, vagy tinibálvány, vagy valami, de ezzel együtt pl. a Nemzeti Színházat vezérigazgatni alkalmas lehetne Felföldi helyett.
Ezt kár megnyeretni vele.

KergeCsirke 2010.12.13. 13:07:26

@bájgúnár: Személy szerint nálam hangilag Wolf Kati volt a befutó.. :) Veca - legalábbis úgy látom - még nem kiforrott egyéniség.

Der Beste 2010.12.13. 13:08:29

@akkor most mi van?: Persze ha Lost maratont adna az RTL Klub vasárnap délután, vagy Bing Bang teóriát, akkor sixx s a kockafejek odáig lennének a gyönyörtől.

EasyFriend 2010.12.13. 13:17:17

Amúgy korábban, főleg a fesztiváltudósítások kapcsán, sokat irigyeltelek, sixx, ezért a melóért. Most rádöbbentettél, hogy ennek a munkának is megvan a maga szarlapátolós oldala is.
Aki a pörgősséget hiányolja: ez nyilván csak pénzügyi alapon dől el. Egyrészt, a szavazásból döbbenetes méretű pénzt szednek be. Tegyük fel, hogy rövidebb műsorral (ill. ha valami mást is adnának aznap) több-jobb reklámidőt adnának el (ebben se vagyok biztos sajnos), de annyival nem többet, ami a kieső szavazáspénzt pótolná. Akkora pénzek forognak, hogy mindig jót mosolygok azokon, akik azt hiszik, bármelyik szavazás is tiszta. Minden párbajozót, kiesőt stb. úgy választanak ki, hogy minél több szavazatot generáljon a személye.
Akit meg az zavar, hogy a kertévék zombinak nézik az embereket: NE szavazzon. És verje ki minden rokona, ismerőse kezéből a telefont, ha az illető szavazni akar. Vagy zombizza le őt, ott helyben. Ugyanezt tanácsolom azoknak is, akik az országból kiáramló pénz miatt siránkoznak. Minden szavazat árának minimum a kétharmada megy ki Hegyeshalom irányába.

randomuser1 2010.12.13. 13:22:45

monnyuk semmi gond nem lenne ezekkel a műsorokkal ha könnyed hétvégi karaokeshownak hívnák és nem próbálnák bemagyarázni a nézőnek h ők így keresnek teheccségeket.

Yeager 2010.12.13. 13:26:27

@XXXXXXX: ...igaz amit írsz... nézd meg Tóth Vera, és hasonszőrű tehetségek arany lemez kiadásának mennyiségét, meg sikereit.
Apám mondta: szarból nagyon nehéz várat építeni...

fehérsrác 2010.12.13. 13:30:41

Még mindíg Jézusom !

Nem tudom, hogy most is tele vagyunk-e bérírnokokkal, meg direkte hangulatkeltő idiótákkal, de az, hogy a sok süket béna állat csak azt szajkózza, hogy ORRHANG, ettől kivagyok bakker.Mindenki süket?Van tíz kiválló pont valaki mellett, egy ellene és azt hiszik, hogy szakmailag ítélkezhetnek? Hát nem! Tévednek...sokan!
Igy is egy gusztustalan lobbi lett a zenéből, lobbizik a zsűri a producerek szavára, a politika, az érdekek miatt.
Szégyen és gyalázat ami történt.Pont.Megalázták a tudást a tehetséget, a zenét.
Ezt is sikerült porig alázni és ehhez még asszisztálnak is emberek, mert süketek, vagy hallották valakitől, amit szajkóznak.

A LÉNYEG:

Veca kiesése pillanatában fütty és lehurrogás lett úrrá a stúdióban/lincshangulatot megelőző állapot/.
Erre az lehet magyarázat, ha az rtl saját moderátorai-animátorai tartják fel a"bunkóskodni" táblát a saját - hamisan favorizált - versenyzőjüknek.(falból)
A másik magyarárat egy őszinte reakció.

Mindegy melyik az igazság.

BÉNA ÁLLATOK!

fehérsrác 2010.12.13. 13:33:33

Még mindíg Jézusom !

Nem tudom, hogy most is tele vagyunk-e bérírnokokkal, meg direkte hangulatkeltő idiótákkal, de az, hogy a sok süket béna állat csak azt szajkózza, hogy ORRHANG, ettől kivagyok bakker.Mindenki süket?Van tíz kiválló pont valaki mellett, egy ellene és azt hiszik, hogy szakmailag ítélkezhetnek? Hát nem! Tévednek...sokan!
Igy is egy gusztustalan lobbi lett a zenéből, lobbizik a zsűri a producerek szavára, a politika, az érdekek miatt.
Szégyen és gyalázat ami történt.Pont.Megalázták a tudást a tehetséget, a zenét.
Ezt is sikerült porig alázni és ehhez még asszisztálnak is emberek, mert süketek, vagy hallották valakitől, amit szajkóznak.

A LÉNYEG:

Veca kiesése pillanatában fütty és lehurrogás lett úrrá a stúdióban/lincshangulatot megelőző állapot/.
Erre az lehet magyarázat, ha az rtl saját moderátorai-animátorai tartják fel a"bunkóskodni" táblát a saját - hamisan favorizált - versenyzőjüknek.(falból)
A másik magyarárat egy őszinte reakció.

Mindegy melyik az igazság.

BÉNA ÁLLATOK!

Yeager 2010.12.13. 13:38:13

@fehérsrác: nem értem... most végül is kik a béna állatok...?

HAL 9000 2010.12.13. 13:43:40

Azért lesz vasárnap maraton, mert a TV2 olyankor ismétli a megát... Gusztustalan, amit ez a két szennyvízcsatorna művel.

gizdacsavo 2010.12.13. 13:47:29

A cím alapján először azt hittem, hogy sixx az új "csillag születikes" bejelentésen akadt ki. Az is megérne egy postot, hogy mi a rák szükség van egy újabb "Butasi" Árpira.

bájgúnár 2010.12.13. 13:52:22

@akkor most mi van?:
Én csak azon a véleményen vagyok hogy van valaki akinek hangja egy bizonyos stilushoz megy és annak operettet,operát,kell énekelni annál biztosan jobbak azok akiknek ehez fekszik a hangszinük.Egyszóval sok múlik azon hogy az egyéniségéhez menő számo kap vagy sem.Konc Zsuzsát sem ehetsűrün hallani mégis toppon van amikor elénekel egy számot.Érti és tudja mire képes a hangjával.Persze ha operát erőltetnének rá sokan kiábrándúlnának belőle.Jómagam megmaradok a korosztályom nagyjai mellett akik 60-as években robbantak be és teremtették meg a roczenét.Ám elismerem érdekes egyéniség Norbi és talán nemvéletlen hogy eddig jutott!De neked jogod nemszeretni ettől még más értékelheti anélkűl hogy ezért legyőzni,meggyőzni kellene az illetőt!Főleg nem minősíteni ahogy itt sokan teszik!Attól még a spenót is jó étel lehet hogy sokan nemszeretik.

fehérsrác 2010.12.13. 13:55:16

Yeager !

De legalább valaki visszakérdez, nem csak úgy írogat osz' kit érdekel miért.
Azok is akik a bizniszben vannak, és azok is, akik nem hallják, hogy Veca milyen kiváló.
Az egyéni ÍZLÉST pedig kéretik nem belekeverni OBJEKTÍV alapokon nyugvó SZAKMÁBA

ELNÉZÉST kérek bárkitől is, akit megbántottam volna.
NEM vonom vissza akkor sem!

Aki nem tudja értékelni Vecát és csak örül a kiesésének, az nem hall.
És abból is elegem van, hogy sokan csak blablabla, meg blibliblí és nem tudnak érvelni
Ha nincs szakmai vitaalap, inkább ne vitázzanak.
És ne gongolja senki, hogy csupán kritikus vagyok.Bőven van önkritikám is.

rubberbandman 2010.12.13. 14:01:34

nem értem a postolót:
1. az rtl fizetett öltönyösei kihozták az excelben, hogy több lóvé csörren a kasszában, mintha a különben dühbe jövünk és klónjai mennek zsinórban.
2. nem kötelező végignéznie a nyekergést, ha valamirevaló bloggernek tartja magát megírja egész hétvégére előre a cikkét (a három versenyző ugye nem nagy matematikai variáció) a zsüri úgyis klisék szerint szerepel, a két rendkívüli eseményről (pl. Norbi letolja a gatyáját, Veca felfurakszik a színpadra és előadja a hankitankvument stb.) meg beszámol két percben anyósa, aki úgyis nézi a műsort.
szóval sixx, elmehetsz sörözni meg biliárdozni a haverokkal, én felmentést adok, a többi kommentelő meg úgyis csak egymást anyázza.

Yeager 2010.12.13. 14:02:35

@fehérsrác: köszi a választ, és mivel száz százalékig kívülállónak érzem magam, csak a válaszodhoz annyit fűznék, hogy nem szabad szerintem ilyen vehemensen védeni-támadni dolgokat. Ez a téma (művészet) szerintem szubjektív dolog, meg lehet mindenkinek a véleménye, még akkor is, ha valakinek totál nem tetszik is az, ami (aki)másnak meg igen.

fehérsrác 2010.12.13. 14:09:50

Lehet valamit, valakit nem szeretni, de az szubjektív.
Nem lehet összehasonlítani Norbit Vecával.
Én érzem a súlyát a "Szívében szögesdrót, szájában szalmaszál" szövegrésznek.És ordít Vecáról is, hogy érzi.
Van akit másfajta érzelmek "hatnak meg".Kannibal holocaust hangszín, zúzda, headbang.
Ilyen is van.
Szakmai(ének szakmai)szempontokra úgy érzem nem is érdemes kitérnem.
Almát az almával.

stikasz_1 2010.12.13. 14:15:39

Olyan kis arik, akik ecsetelik, hogy melyik énekes szuperjó vagy totál tehetségtelen. Nem akartok összeállni egy jó kis családi fotóra?:) Azt szokták mondani, hogy az emberek ízlése különböző, és nem biztos, hogy Britney rajongótábora egybeesik a Kornéval vagy Bartókéval. Meglepő, igaz?:) Tévés produkció, lehet beszélgetni róla, vitatkozni, megszeretni valamelyik résztvevőt, de azért talán túlzás a nagy általános igazságokat levonni az élet, a világmindenség meg minden témakörben...:)

fehérsrác 2010.12.13. 14:20:12

Yeager !

Én viszont nem vagyok kívülálló és ezért engedem meg magamnak az emelkedett hangnemet.
Mert tizenéve látom, hogy hogyan értéktelenítik el a zenét a szakmán belülről leginkább.
A szakmának lenne kötelessége figyelni az értékek őrzésére, de nem.
És néhány "jóindulatú" és mindenhez értő "alapvetően kedves", "jóindulatú" magyar kommentelő úgy beszél a neki nem tetsző szubjektív valóságáról, mintha az objektív tény lenne és ez butaság.

frontember876 2010.12.13. 14:22:16

@bájgúnár: te szerencsétlen, Presser nem azért lett az, aki, mert EGYÉNISÉG, hanem mert a 60-80-as évek meghatározó zenekarainak és előadóművészeinek ő írta az életművét. Omega, LGT, Katona Klári, miazmás. Nem azért lett legendás művész, mert szórakoztatóan tekergeti a csípőjét a színpadon...

Az énekhang pedig nem attól szép vagy csúnya, hogy rekedt, magas, vagy mély, hanem hogy pontos, sosem hamis. Presser Gábor életében nem énekelt hamisan, Király L Norbertnek pedig nincsen hangja, hanem dallam nélkül rekedten ordibál.

Azért az hatalmas különbség. Hogy csak a Nagy utazás című számot hadd ajánljam megtisztelő figyelmedbe.

Én értem, hogy mit akarsz mondani, de ostobaság, amit mondasz. És ha létezik olyan tehetségkutató műsor, ahová Presser Gábor nem jutna be szerinted, akkor ne nagyon formálj véleményt ebben a témában, ugyanis épeszű ember nem nevetteti ki magát azzal, hogy Mick Jaggert bizony kirúgnák az X-faktorból, mert olyan furán mozog...

Ne gyalázd itt magad tovább, az a tanácsom. Rossz nézni.

fehérsrác 2010.12.13. 14:26:37

Vannak általános igazságok, meg személyes ízlések folyamatosan egymás mellett létezve, haladva előre egymással.Az objektív mivoltat mindíg sokkal nehezebb kifejteni,érteni hozzá, "elfogadtatni".De nem szabad elválasztani őket soha egymástól.

Yeager 2010.12.13. 14:39:50

@fehérsrác: Bocs, de szakmán belül nem a Dzsungel harc a tipikus? Ami meg szerintem itt megy az emberek véleménye ki-ki vérmérséklete szerint.
A TV-ben meg amúgy is le van már rég játszva, hogy ki lesz a nyerő. Naivitás lenne mást gondolni.

maSenki 2010.12.13. 14:41:02

Miért nem az számít,hogy hamis ,vagy tiszta?
Ez lenne az alap.És a tisztán éneklőkből választani ki azt,akiben még valami plusz is van.
Egyszerűen élvezhetetlen a hamis zene,vagy nem???

csillagház 2010.12.13. 14:41:14

Ott kezdődött, hogy a hülye kis tinik nyomták eszetlenül a fiúkra a millióegy SMS-t. Amikor a Nyári lányok és a Wolf Kati kiesett, még Janicsák Veca képviselte a női énekeseket. Engem hidegen hagy, hogy molett-e vagy csontkollekció (nézzük meg a külföldi nagy énekeseket, ott is vannak molettek), nem ez a fontos. Tud tisztán és zene nélkül is hibátlanul énekelni! Tessék mondani, a döntős fiúk közül vajon tud-e valamelyik?! Ja és persze visítozó ostoba tinikre bízni a döntést?! Keresztes Ildikó hangja elég messze van pl. a Nyári lányokétól, de még a Vecától is! Volt ebben az "élményben" részem, soha többé nem akarom hallani. A "döntésképtelensége" miatt a nagy hörgős kedvenc Norbikája nyeri a versenyt, ez volt a célja! Ravasz kígyó az a nő, igaza van Gesztinek. Én egyedül Malek Miklós véleményére vagyok kiváncsi, ő legalább valódi szakember.

csillagház 2010.12.13. 14:46:49

Ha a döntőben énekelne a Bikicsunáj, az is jobb lenne, mint a Norbika. Igaz, nem tud angolul, de a többiek se nagyon. Valami hangja azért van Bikicsunájnak. RTLKlub, X-faktor szerkesztők: tessék meghívni a döntőbe őt is! Bőven beleférne, ha már az igazi tehetségeket kiejtették.

Kreta 2010.12.13. 14:51:28

Miért nem az a címe a cikknek, hogy nem akarok dolgozni, vagy miért kell otthon ülnöm aranyvasárnap? Ha nem tetszik ne nézd!

fehérsrác 2010.12.13. 14:51:38

Yeager !

Igen.
De a véleményt is lehet alapokra helyezni, vagy csak eccerűen nekem nem tetszik, váll rángatással együtt.Ez viszont nem indoklás, alappal(miért, mert, összehasonlítás, szakmai tények,stb.)
Nem vagyok naív, értem én ezt az egészet, voltam ilyen "tehetségkutatón" láttam, figyeltem mindenre.Nem véletlenül.
Még most is beperelhetném ŐKET mert dupla jogsértéssel kedtek az elején.
De sokkal több színben látszi a világ- nekem.
Attól, hogy a fekete éppen igyekszik elnyomni a többi létező árnyalatot a spektrumból, attól még nem tűnnek el.
Tudom, hogy lobbi, forgatókönyv, üzleti vállalkozás ez és nem aműsor forog az énekesek körül, hanem fordítva.

algi 2010.12.13. 14:52:24

Mert nem tudják jobbal megtölteni az adásidőt.

randomuser1 2010.12.13. 14:52:59

@maSenki: hát, nem, ez egy só, a konzi van tele énekelni tudó gyerekekkel. arcokat, szerepeket, stílust, könnyeket és érzelmeket akarok látni, ha zenét akarnék hallgatni bekapcsolnám a cédéjáccót vagy a kívánságkosarat a dunatévén...

Zsencike 2010.12.13. 14:59:23

KERESD A PÉNZT , ennyi az ok. És mindenki megőrült , aki ezeket nézi.

zolika78 2010.12.13. 15:15:06

"Az RTL Klubnak a maradék esze is elment"
Ezt kicsit hamar jelentetted ki. Tudhatnád, hogy csak a nézettség számít.
Másnap, a nézettségi adatokból derül majd ki, hogy az ő eszük ment el vagy a tied...

Der Beste 2010.12.13. 15:27:21

@Yeager: Az élet minden területén ilyen "igényes" vagy, mint televíziózás kérdésében?
Minden este 3 fogásos vacsorát eszel, minden fogáshoz más bort iszol, az öledbe textilszalvétát terítesz. hogy ne edd le a szmokingodat?

Wywern · http://www.narancsoskacsa.blog.hu 2010.12.13. 15:30:24

Olyan kis butuskák vagyor már...
Tegye fel a kezét, aki szerint a szórakoztatóipar a tehetségekről, a lélekről, meg ilyen hülyeségekről szól!
Ha egyszer ez a király gyerek nedvesíti össze a legbefolyásolhatóbb fogyasztói kör bugyiját, akkor kit érdekel, hogy "egy macska muzikálisabban vernyákol dugás közben, mint ez" (Ford Fairlane/Nagy Feró)?
Ugyanez a csoport fogja a pénzét lemezekre, és Karaj L. Norbert koncertekre, meg fan klubbokra költeni, tehát meg is vagyunk.
Az meg, hogy kinek van jobb hangja - Vecának ofkorsz - az tökmindegy. Sőt nem is biztos, hogy Vecának a gagyigyár RTLklub közreműködésével kéne lemezt kiadnia/promotálnia.

Szerintem ha Neki nem jelenik meg egy éven belül valami igényes lemeze, összeszedek én valami szponzorokat, de se Geszti, se Malek nem annyira balek, hogy hagyná elmenni maga mellett ezt a tehetséget.
Szerintem.

ehunevazze 2010.12.13. 15:30:43

"az egyetlen igazi tehetségétől megfosztott műsor"

nemá, hogy a veca az egyetlen tehetség?!?!?!
miért kell a szubjektív véleményt tényként feltüntetni?
Veca egy nulla, nem tehetség...

Yeager 2010.12.13. 15:36:37

@Der Beste: Miért? Ez olyan nagy bűn? Bűn igényesnek lenni, bűn megadni a formáját mindennek. Nevetni fogsz, de minden héten legalább egyszer még virágot is kap a nejem tőlem... csak úgy.

fehérsrác 2010.12.13. 15:41:45

Ehunevazze !

Indoklást kérek tőled VCS- vel párhuzamba állítva a nullával kapcsolatosan.
Mi a szub és mi az ob.
Lécci!
De ha bérenc, hangulatkeltő vagy, úgy nem.

Gábor a Jobbszélső 2010.12.13. 15:52:22

szerencsére nem muszáj ezt nézni. Amúgy a bohócgyerek az egyszem igazán egyedi darab, nekem tetszik. Szegény Veca meg veszett jó Nő, ezért sajnálom, hogy nem látom tovább... Kb ennyi ez a műsor.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2010.12.13. 15:53:16

Én se nézek Tv-t! hehe :D Dehogynem, csak nem a szó-szoros értelmében. Az X-faktor-t monitoron nézem. A letöltött filmeket, pedig tv-ben. Ha kimegyek a Karcsihoz, akkor az Eurosportot kapcsolja be nekem. Elárulok valamit: Takács Nikolas fog nyerni. Azért is mert Ő az a bizonyos "X" a másik, hogy már ezelőtt is sok helyen fellépet, a nagy produkciók előtt. A kiesett Veronikát, pedig vigye a sixx blogger.

nyafnyaff 2010.12.13. 16:01:39

Most már értem miért van ennyi agymosót, zombi fejű az utcákon. Ennyi se..fej néz magyar műsorokat...

Kriccs 2010.12.13. 16:04:38

Akinek az L. Norbi "éneke" tetszik, az zeneileg beteg. És súlyosan...

KeepTheBalance 2010.12.13. 16:42:46

Ahol a Király L tovább jut mint a Wolf Kati és a Janicsák Veca, ott részemről megszűnt minden hitelesség. Csípem a búráját a Norbinak de azért ez egy ÉNEK verseny/tehetség kutató, szóval nálam leírta magát a műsor (vagy az ostoba nép).

bájgúnár 2010.12.13. 16:59:49

@frontember876:
mi vagy te baszod?a Jóisten aki itt osztja az észt és akinek más avéleménye az hülye?állj a tükör elé oszt gyalázd magad.Megirtam a lényeget hogy kinek ez kinek az tetszik.te kötekedsz és próbálsz engem lenyomni!Ne görcsölj van ennél fontosabb is az életben!

bájgúnár 2010.12.13. 17:17:33

@Kriccs:
Nem vagy te mentor ne itélkezz csak azért mert ideírhatod a véleményed.Olyan az mint a segg!Mindenkinek van.

reccs 2010.12.13. 17:21:06

@Yeager: Mondjuk játszani az észt anélkül, hogy tudnád, hogy miről van szó, a legnagyobb igénytelenség.

garbageman 2010.12.13. 17:23:17

Veca dagadt és unalmas, meg állandóan bőg. Nikolász meleg, Csaba bájgúnár. Hajrá Norbi !

Don Quixote de la Ferko 2010.12.13. 17:25:31

Megnyugodtam. Egy centit nem láttam ezekből a csodaműsorokból.

É2I 2010.12.13. 17:26:33

Hogy kiszavazták a Vecát, le van írva részemről a "műsor". Ez a csaj mind kisugárzásában, mind a torkában messze felette van ennek a mezőnynek.
Remélem ezért halljuk még.

Norbika meg egy Mikiegér, aki, ha van esze csinál 1-2 lemezt, oszt a hakniból megél.

Der Beste 2010.12.13. 17:36:00

@Yeager: Az a bűn, hogy te az igényességet az alapján (is) határozod meg, hogy ki milyen műsort néz.

Der Beste 2010.12.13. 17:38:10

@KeepTheBalance: Most akkor ez egy énekverseny VAGY tehetségkutató?
Mert baromira nem ugyanaz a kettő.

jorda 2010.12.13. 17:45:16

Ideje lenne az RTL-t 1-5 milliárdos büntetéssel sujtani.
Ez is édeskevés lenne ahhoz képest,amit az elmúlt évtizedekben keresett kétes működésével.

fehérsrác 2010.12.13. 17:58:22

Ez a garbageman nem az ehunevazze öccse?
De a nickje passzol a kommenthez...legalább.

mahabharata 2010.12.13. 18:06:21

@bájgúnár: Pressernek baromi erős és jó hangja volt fiatal korában. Pl. Hallgasd a Ballada a fegyverkovács fiáról, a 10 ezer lépés dalokat.
Azért tényleg durva kontraszt.

KeepTheBalance 2010.12.13. 18:32:05

@Der Beste: Most megfogtál. Showműsor! :)
Azért remélem legalább sejted, mire akartam kilyukadni.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.13. 18:37:58

Sixx tankolj fel xanaxból!

Király Norbi az elején is ilyen rekedt volt vagy csak a fene mentorok felejtették el kikezelni a hörghurutját?
Süketleopárd számnál téptem a hajam.

AnnaKarenina 2010.12.13. 19:08:37

Az RTL-nek valóban eléggé elment az esze, bár valójában csak nem tudta féken tartani a zsürit, más részről meg ugyanabba a helyzetbe sikerült lavíroznia magát a közönséggel, mint a Megasztárnak. Az egyetlen jogos döntő Takács Nikolas és Janicsák Veca lett volna, a pontos és szép éneklés tekintetében. Keresztesnek egyszerűen csak egy szakmai döntést kellett volna hoznia, a helyzete nem volt nehéz, Veca végig jobb volt, ráadásul Vastag Csaba az első versenyszámában jelentősen hamis is volt.
Norbi kérdése érdekes, szerintem Keresztes Ildikó mentorsága ebben is vastagon benne van. Mára már túlerőltették Norbi rekedtségét, pedig tud ő más hangon is énekelni, de amúgy is énektanárral, gyakorlással szinte bárkiből ki lehet hozni egy elfogadható énekhangot. Amúgy teljesen muzikális a srác, és még mindig ő tudja a legtöbbet mozogni a produkciói alatt.

idolog 2010.12.13. 19:09:01

É2I mi az hogy torokban magasa a többiek fölött van, egy kétoktávos énekes beszédhangon énekelni meg a orrhangon ordítás az ment neki. Lehet hogy norbi cd-t nem halgatod a kocsiban de megnézném hány néző van a két ember koncertjén.@KeepTheBalance: -nak igaza van tudni kell miről szól a műsor

idolog 2010.12.13. 19:11:24

Bocs Der Beste-nek van igaza a műsorral kapcsolatban

AnnaKarenina 2010.12.13. 19:17:19

@idolog: Szerintem Veca szépen énekel, szeretem hallgatni. Norbi a két utolsó adásban (+ Charlie Nézz az ég felé) kifejezetten kellemetlen, kínos élmény volt. A mentorának többet kellene tennie érte a hangját illetően, a műsora egyébként remek.

idolog 2010.12.13. 19:21:37

@AnnaKarenina: valóban Norbinak nem mennek a melankónikus dallamok, viszont a pörgös dallamos rock annál jobban ő egy showman őt látni kell nem halgatni, ezért mondtam hogy tudni kell miről szól eredeileg a műsor.

akkor most mi van? 2010.12.13. 20:00:39

@idolog:
"viszont a pörgös dallamos rock annál jobban"

Hallgattál te már az életben pörgös dallamos rockot? Amire gondoltál az a deathmetal...

" ő egy showman őt látni kell nem halgatni,"

Akkor miért (próbál) énekel(ni)? Ez nem megy neki. Nekem eddig ugy tűnt, hogy a müsorban alapvetően énekes előadók szerepelnek, se tánckar se bűvész nem, igy nem tudom mellőzni az énekesi teljesítményt egy szereplő megítélésénél. Csak showmanség kellene? Akkor hol egy tűznyelő? Lenne olyan látványos mint egy hellokitty mellszőrfestés.

www.konyvline.hu · http://konyvline.hu 2010.12.13. 20:11:46

Kár ezért a Vecáért, ő ért valamit az egész műsorban :((

É2I 2010.12.13. 20:43:33

idolog 2010.12.13. 19:09:01 Az hogy ebben a mezőnyben ő vert mindenkit.
A két oktávot számold még át :D

Norbival semmi bajom: jó előadó, csak éppen nem jó énekes. Ráadásul a mentora hülyeségekre vette rá, neki "őrült" nótákat kell nyomni és az tuti siker. Olyanokat, melyek nem a rekedtségét, mindinkább a karakterét támasztják alá.

zulu1111 2010.12.13. 20:59:38

No akkor én vagyok itt az igazi hülye néző.

Egyrészt, mert Janicsák Veca fülbemászó magyar nótái mellett,..akár mint ellenpont, kimondottan élvezem Király L. Norbert előadásait. Nekem nagyon bejön!
Bármelyik másik x-faktoros koncertjén biztosan unatkoznék, Király Norbién ezt nehezen tudnám elképzelni.
Szóval, magam szórakozása miatt nagyon sajnálom Veca kiesését, de örülök Norbi továbbjutásának.

A majd három óra élő közvetítés nagyon sok, nehéz lesz nem elkapcsolni a csatornáról. Valószínűleg nem is fogom végig nézni…

É2I 2010.12.13. 21:12:06

www.youtube.com/watch?v=87w1mK-pDB4
Ezt nem veheti el tőle senki...ez a széria gyönyörűsége, és köszönjük a Quimbinek és a Csíknak is :D

bda 2010.12.13. 21:12:24

Majd az évek megoldják, szerintem Veca hosszútávon sikeres lesz, de erről a Norbi gyerekről nem vagyok meggyőződve, pedig én is Norbi vagyok és kőkemény rocker.

svega 2010.12.13. 21:22:20

Én csak meredten hallgatom és olvasom, ahogy mindenki a tehetségkutató műsorokat szidja. Olyanok, amilyenek, de nincs más.
Én még emlékszem a 90-es évek előtti korszakra, azt úgy hívták, hogy szocializmus és nem mi döntöttük el, hogy valakit szeretünk-e, hanem az MSZMP egy delegált embere. Vagy a Hungaroton volt vezérigazgatója. Az egyik kócbaba leszopta, a másik nem. A szőke Éva karriert csinált, a barna nem. És Cserháti sem volt hajlandó behódolni neki, egyszerűen eltiltották. Ti agyhalottak, vissza kellene titeket vinni egy hétre abba a rendszerbe, s megtudnátok, mi volt az igazi agymosás.
Vagyis maradjunk annyiban, hogy ezek a műsorok szarok, de a nép (nem mi) ezt eszi. Vagyis ezt reméli a csatornák többsége.
És ilyenkor az ember fog egy könyvet vagy más ósdi szórakozási lehetőséget (kártya, társasjáték + kikapcsoló gomb) és az egész probléma már nincs is.
Meg tetszik a sok okos, aki kijelenti, hogy 1,3,5,10,20,100 éve nem néz tévét, de kivülről fújja az összes műsort. Gratula.

2010.12.13. 21:42:21

Nem baj, az 5 perces összefoglalót megtaláljuk velveten, vagy valamelyik blogon.
@svega: Ha hiszed ha nem, havonta olyan 2 órát ha nézem a tv-t élőben (szerintem annyit sem), inkább csak rögzített filmeket, sorozatokat. Már csak a reklámok miatt sem, megszoktam, hogy előrepörgetem, hótt ideg vagyok mikor reklámba kezdenek negyedóránként.

É2I 2010.12.13. 21:50:02

@svega: Ne rágd magad, felesleges. :D Én igencsak benne voltam abban a cucilizmusban. Akkor is szurkoltunk annak, aki a képernyőre került (Ki-Mit-Tud), mint ahogy most is. Ne gondold, hogy kisebb agymosás ez, mint az volt :D
Peace!

zulu1111 2010.12.13. 22:13:45

@svega:
@Svega, téged olvasva felmerül a kérdés, hogy neked mégis mit kellett megtenned a rég rendszerben ahhoz, hogy öregségedre ennyire arrogáns legyél?

FalóNyúl 2010.12.13. 22:44:09

@election sc.monitor: Xanax 3x1 tabletta kevés folyadékkal bevéve evés után. De inkább vedd be az egész dobozt :-) Igen, a dobozt is !

ms. popy 2010.12.13. 23:19:32

Ha nem lenne xfaktor, nem lenne ez a poszt?????

Raszputyina 2010.12.13. 23:21:15

Nem vagyok egy lelki csipkeverő alkat, inkább a metált bírom. Gondolom, ebből már sejthető, hogy ki a kedvencem az X-faktorban, kinek drukkolok. A többi sem rossz, de mintha szintetikus nyál folyna az ereikben, bennem legalább is semmit sem érintenek meg, bármit énekelnek. Csereszabatosak. A múlt héten kötőhártyagyulladás miatt sokat tecsőztem becsukott szemmel, és bizton állíthatom, hogy KLN kép nélkül is élvezhető; várom a CD-jét (persze a DVD-t még jobban), amit már csak az iránta való tiszteletből is megvenni, és nem letölteni fogok.

2010.12.13. 23:51:16

lehet hörögni nektek is, nem csak neki, de tény, hogy messze ő a legnépszerűbb xfaktoros, sőt a legnépszerűbb ember Magyarországon 2010-ben www.google.com/intl/en/press/zeitgeist2010/regions/hu.html

de lehet megnézni a vele foglalkozó oldalakat is, a legtöbb ember őt szereti. akkor mi is a baj? hogy népszerű? bírom a fanyalgókat, ez nem a zeneakadémia énekversenye, ez itt POPZENE.

szerintem sincs klasszikus értelmeben vett énekhangja, de ha anélkül is ki tudja fejezni, amit ki kell, nem az a lényeg. (cd-n kiadva már lehetnek gondok, de a mai stúdiótechnika befutott sztárokat is ki szokott segíteni...)
a kalapos embernek vele szemben kristálytiszta és iskolázott hangja van, mégis el lehet aludni rajta, ahogy mindent ugyanolyan egysíkúan ad elő - lehet vele kéne összegyúrni.

sokkal fontosabb, hogy végre egy megcsinált divatbáb helyett valaki egy igazi egyéniség - amíg nem laposítják el, mert a legjobb addig volt, amíg nem kezdték el mentorálni. a punkzenészek se a hangszeres tudásukért lettek népszerűek, hanem valami egész másért...

Atha 2010.12.14. 02:13:26

Azért az barokk lesz, ha ezt a Norbi gyereket eltaszigálják a döntőig. Kicsit olyan lesz mintha a Taigetoszról hajítanák bele a napba.
Ezzel a hangképzéssel a negyedik nótánál megadják magukat a hangszálai és a meleg levegő mellett a vallásos Norbi fanok majd nézhetik a bámulatba ejtő "show"-t amit produkál majd! Vagy a színpad mellől egyszerűen leszinkronizálja valami rendes énekes.
Ha megszavazza a pórnép győztesnek, indítványozni fogom hogy avassuk szentté és az Andrássy utat nevezzük el Király L. Norbi sugárútnak.
Norbi for President!

v.balazs 2010.12.14. 11:38:26

Sztem elvagytok tévedve... éppen ezért tegyétek fel magatoknak a kérdést, hogy mire mennek ki ezek a tehetségkutató műsorok a nézettségi harcot leszámítva! Segítek: Arra, hogy M.O-n végre szülessen egy világsztár!
Én jártam az USA-ban és olyan énekesek mint Veca meg a Nikolasz százával hevernek Brooklyn utcáin de nem kell senkinek, mert átlagosak (jó hangjuk van de nem kimagaslóan jó, egyéniség sehol vagy csak koppintott)!
Itt arra gondolok, hogy pl. Nikolasz egy Justin Timberlek utánzat, nem eredeti egy felépített hasonmás. Manapság csak az érhet el sikereket aki újat mutat. Itthon még kevés Veca meg Niko van de nem gondolunk bele, hogy a világon még hány lehet szanaszét. De viszont a karakter aki újat mutat kurva kevés van és ha van is nehéz megtalálni a Király L. gyerek meg pont ilyen!

IndaMuncher 2010.12.14. 17:37:53

Bírom amikor olyan emberek beszélnek énektudásról meg oktávokról akiknek fingjuk sincs róla. (ez is olyan mint a foci és a politika)

Akik meg ledagadtozzák Vecát azoknak biztos nem adatott meg egy nagyobb cici vagy formásabb segg. (Tudom ez a BMW-s logika: "Biztos irigykednek" De sosem fogom megérteni, hogy lehet szívből gyűlölködő kommenteket írni valakire aki a TV-be került és még nem is ismerik)
süti beállítások módosítása