Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Összevissza vágja a valóságot az RTL Klub

X-Faktor

2010. szeptember 15. 16:16 szabóZ 146 komment

Geszti Péterről már az első adás alatt látszott, hogy vagy érzelmileg instabil és hisztérikus, vagy egyszerűen csak szar színész. Könnyben ázó szemek, a világra rácsudálkozó tekintet: Geszti nagyon erőlködik, hogy úgy nézzen, mint akit minden tiszta hang megérint. De általában végül csak olyan arcot vág, mint az elkényeztetett hülyegyerek, akire ráijesztettek egy méretes hólapáttal.

Persze erről nem ő tehet, végül is ő rímeket, meg ötleteket farigcsált egész életében, rég volt már a Mézga-család Aladárja, meg a gyermekszínjátszás. Az X-Faktor forgatókönyvírói bíztak rá túl nehéz feladatot, hiszen szinte lehetetlen hitelesen eljátszani, hogy valaki minden egyes jelentkezőtől elérzékenyül, aki képes tisztán énekelni. A műsorban viszont könnyezik Geszti és sír Keresztes Ildikó is, tényleg nem is tudom, hogy mihez kezdenének, ha egyszer meghallgatnának egy Leonard Cohen albumot. Taknyos orral zokognának a sarokban?

Ráadásul az X-Faktor szerkesztőinek még ennél is több érzelem és könny kell, hiszen már ott tartanak, hogy ugyanazt a szipogást kénytelenek többször is felhasználni. Egy adáson belül ugyanazt az arcot vágják be Gesztitől több jelentkező produkciójához is, és a legszebb az egészben, hogy a műsor rajongói össze vannak törve: lehet, hogy ez a műsor mégsem a teljes, hamisítatlan és élesen ragyogó valóság? Mindjárt sírok.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kingstone 2010.09.15. 16:40:14

Nem is egy adáson belül, de eddig szerintem mindegyikben és még a következőben is.
Ti is észrevettétek, hogy még mindig ugyan abban a ruhában nyomja a kedves zsűri(még a most szombatiban is ugyan abban lesznek).
Vagy nincs több ruhájuk, vagy ez még mindig egy rohadt hosszú ugyan aznapi válogatás?!:)
Legalább a Megasztárban nem csak egy nap válogatásait adják le(vagy legalább összvágják).
Rohadt hosszú és rohadt unalmas kezd lenni ez a műsor...

mutant · http://universal.blog.hu 2010.09.15. 16:42:02

"De általában végül csak olyan arcot vág, mint az elkényeztetett hülyegyerek, akire ráijesztettek egy méretes hólapáttal."

Hát ez lol,de igaz:D

b.juha 2010.09.15. 16:45:43

Feró ugyanolyan csodálkozása is lement már 2szer egy adásban :)

kurvaanyádat 2010.09.15. 16:49:38

Ha valaki látta az eredeti (asszem angol) verziót, az tuthatná, hogy ez az egész fos egy kurvanagy átverés, színház vagy nevezd aminek akarod. A magyar változat zsűritagjainak 1:1-ben megfeleltethető szereplőket lehet látni a kinti verzióban is. Szinte minden mozdulatuk, gesztusuk egyforma.

zombi 2010.09.15. 16:55:06

A gesztivel semmi bajom, de annál inkább a két idióta kanálissal... Nem gondolkoznak, hogy két ilyen műsört egy időben leadni... Angliában laknak kb. 60 milliónyian akikből kb. 1 millka szavaz esetleg... ez elég jól fizet egy műsornak...
Nálunk 10 millió a lakosság, ebből 1 millkát le lehet vonni, mert szellemi fogytékos, a 9 millióból kb. 800 ezer szavazóképes, akik osztódnak kettővel, mert ugye mindenhová nem tud szavazni a paraszt...
Jól kibasztak egymással ... szerencsétlenek, mint egy rakás sz@r... igaz magyarok, dögöljön meg a szomszéd tehene is...

sorozatmania 2010.09.15. 16:57:38

@kurvaanyádat: "A magyar változat zsűritagjainak 1:1-ben megfeleltethető szereplőket lehet látni a kinti verzióban is"

úgy bizony. kezdve ott, hogy az angolban 2 nő-2 férfi van, itt meg 3 férfi 1 nő. a karakterek is teljesen mások. de mondogasd csak, lényeg, hogy te elhiszed:)))

gondolom mindkét változat lelkes nézője vagy, hogy még a gesztusokat is ismered és nem csak bemagolt droidszöveget mondasz.

AvgDvl 2010.09.15. 16:57:58

Meg is érdemli, aki nézi ezeket a hazug fos tévéket.

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2010.09.15. 16:58:42

Emósodik a világ. Persze a színészek a hatalmas érzelmi felindulások eljátszásából és kiváltásából élnek, de azért az érzelgős, nyálas zenékből kicsit sok van mostanság. Miért nem indítanak végre ezek a sz*r kereskedelmi tévék punk, metal vagy - horribile dictator - elektronikus zenei tehetségkutató versenyt?

Advanced Flight 2010.09.15. 16:59:01

Én eleinte azt hittem, ez olyasmi lesz, mint a Csillag születik vagy a Ki mit tud, hogy mindenféle műfajban lehet próbálkozni.
Ehhez képest most párhuzamosan fut két éneklős műsor, és egyik szarabb, mint a másik.
Lassan elmegy a zenétől is a kedvem :-(

favicc 2010.09.15. 16:59:41

5 napon át forgatták a válogatót, minden nap ugyanabban a ruhában volt mindenki

majd a Thália Színházba felvesznek egy másikat, az mégiscsak egy színház...

Sultan 2010.09.15. 17:02:17

Kingstone, pontosan. Ez még mindig ugyanaz a nap. Akkor milyen hosszú lesz? Jövő ilyenkorra se lesz vége, mikor a Megafrász 6 kezdődik.

renard 2010.09.15. 17:03:37

ki az az állat aki mindezt észrevette?:D

capo|sfu · http://www.sixfeetunder.hu 2010.09.15. 17:03:47

Gesztenye Guszti. Ilyen fos embert vesznek elő zsűri tagnak - bocsánat mentornak - amikor az ARC plakát pályázatot, ami az egyedi öltekre hivatott, lopott kampánnyal reklámozta. Egy ilyet vesznek elő. Hát szégyen. Of corse a nézők nagy részének fingja sincs ezekről, had egyék a sz*rt két pofára.

the_daver 2010.09.15. 17:06:47

@Márai Coelhó: Mert a punk zenéhez kb annyi tehetség kell, mint a furiktoláshoz, és az emberek nagy százaléka 10 percnyi punk/metal/elektronikus zenétől herótot kap. Én is. A pop legalább zeneileg változatosabb.

lOc (a pasztafáriánus) 2010.09.15. 17:07:37

Feróról is vágtak be a 2. adásban az első adásból, mikor csukott szemmel hallgatta az éppen "nagyonjóhangút".

lOc (a pasztafáriánus) 2010.09.15. 17:08:09

Egyébként valszeg ezért vannak minden adásban ugyanabban a ruhában.

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2010.09.15. 17:16:05

@the_daver: Azt mondjuk vitatom, hogy a színvonalas punkzenéhez kevesebb tehetség kellene, mint a színvonalas popzenéhez, de abban igazad van, hogy az általam felsoroltak rétegízlésnek felelnek meg. Hozzáteszem, hogy nem kis mértékben azért, mert a kermédia csak a nyálas, szirupos szarokat engedi létezni, mert a legalantasabb igények kiszolgálását és az emberek droid idiótákká alakítását tekintik fő feladatuknak (a profit termelése mellett). Ja, azt is vitatom, hogy a popzene azonos lenne a tehetségkutató showműsorokban megjelenő műfajokkal.

R.M.E. 2010.09.15. 17:19:34

Aki azt hitte, hogy nem lesz megrendezve, az bizony nagyot tévedett :) Nekem tetszik a műsor, tök jókat röhögök rajta, és nem érdekel hogy meg van rendezve. Persze megértem azt akit meg igen.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.09.15. 17:19:57

Szegény Gesztinek is éppen annyi arca van mintha Steven Segalt látnánk.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.09.15. 17:21:13

Hűűű, ma nagyon le vannak maradva az indexes bloggok (ez is meg a homár is).

Ezt sikerült 3 hét után felfedezni és kiposztolni? Az első adás felétől ezen röhögött a fél twitter közösség. A Malek mindig ugyanúgy esik át a saját szemén keresztül, a Feró ugyanúgy csodálkozik (felnéz és közben előre dől), Geszti ugyanúgy sír, a csajszlit meg meg sem említem, mert a neve sem jut eszembe...

Dzsúd Horse 2010.09.15. 17:22:01

Én el tudom képzelni, hogy két különböző produkció, ugyanazt a hatást váltja ki az emberből.

Super aGyuri 2010.09.15. 17:25:09

Az ötletgazda Simon Cowell azért adott egy s mást a világnak. Pete Watermannel együtt pedig kb. több lemezt adtak el, mint a világon mindenki más összesen (kivéve persze Alla Pugacsovát, de ő önmagával versenyzett hetven évig egy kétszázmilliós piacon, úgy könnyű :-))

[Cowellre szoktam egyébként mondani, hogy ha csak a So Machót köszönhetném neki Sinittától, már helye lenne a gyermekkoromat megédesítők dicsőségtábláján.]

szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.09.15. 17:25:12

@klarky: :)))) tok nagy kozosseg tagja vagy, most nezem.

xboxer 2010.09.15. 17:28:29

Ennyi kurva szar zenét kéne meghallgatnom ennyi béna előadótól akkor bizony én is elsírnám magam. Többször is.

Super aGyuri 2010.09.15. 17:28:52

Ez a zene, gyerekek, nem a Cohen Leonárd:

www.youtube.com/watch?v=m0eVeHVJ7wA

Eurodisco rulez ;)

No persze Sinittának már az anyukája sem volt kispályás:

www.youtube.com/watch?v=n_MiRWo4Myw

Hi-nrg also rulez ;)

(Kéretik nem firtatni, hogy Miquel Brown hogy lehet Sinitta édesanyja, ha csak 14 évvel idősebb. Lehet.)

petya.bacsi 2010.09.15. 17:29:00

Aki már látott külföldi X-faktort, az szerintem húzza a száját az RTL Klubos változatra.

Zongorázni lehet a különbséget...

Shadow75 2010.09.15. 17:29:45

Megírták már korábban, de a műsorban is elmondta Keresztes, hogy miért sírt. Nem a csaj fasza hangja kavarta fel, hanem az ehhez a dalhoz kötődő emlékei. Esetleg nem volt érthető az, hogy "A Zsuzsa temetésén hallottam ezt a dalt utoljára"?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.15. 17:32:06

@klarky: Szevasz, azért Keresztes Ildikó tett le pár dolgot az asztalra, hogy érdemes legyen ismerni a nevét.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2010.09.15. 17:32:09

ez nem manipuláció, csupán spórolás, 1 kamera van összesen, az meg nyilván nem tud egyszerre mindenkit felvenni.

Fejnélküli Lovas 2010.09.15. 17:34:35

Nem olvastam végig a kommenteket,és a műsorból sem néztem meg sokmindent,azaz már lehet hogy másnak is feltűnt ami nekem. Szabó Mariann produkcióját láttam.Őt tarttották a legtöbbre,főleg Geszti.
Ez a lány az unisexben énekelt Szekeres Adrienn után,azaz elmondható hogy profiról beszélünk.
Érdekes módon a "szakma" nem ismerte látszólag.
A youtuben meg lehet nézni korábbi klipjét.

nemszentember 2010.09.15. 17:38:35

Én nem vettem észre az ismétléseket.De nem is néztem még úgy végig ilyen műsort,hogy ne nyomkodjam közben a távírányítót.

bEdA 2010.09.15. 17:39:16

@fghjk: ezt komolyan is gondoltad?

Sicc 2010.09.15. 17:40:10

Az RTL nem akar értéket adni. Manipulál.
Nem kell csodálkozni!

Dzsúd Horse 2010.09.15. 17:40:12

@Fejnélküli Lovas: Nemár erre te jöttél rá magadtól? :D Már csapból is ez folyik, kicsit unalmas. Ott van a csaj a műsorban és kész.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.09.15. 17:42:05

@szabóZ: Semmilyen közösség tagjának nem kell lenni ahhoz, hogy lásd a többiek miket irkálnak. Benyomod a megfelelő csatornát a twitteren tv nézés közben (képzeld van külön megafaktor csatorna adás alatt, ömlik a hülyeség, ajánlom) és kész.

@neccharisnyás útonálló: Például? Mint Mester Tamás a másikon. Ne röhögtess már. Vagy ezek a meg nem értett művészek, ugye???

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2010.09.15. 17:42:57

De most komolyan! Kit érdekel hogy könnyesedik a szeme parancsra a zsűrinek? Van pár hang, akikért érdemes nézni, és kész. De az a legegyszerűbb, ha megnézed másnap a youtube-on a jókat.

ampelmann 2010.09.15. 17:43:24

@petya.bacsi: BIZONY!
Geszti amugy hiteles - egy elkenyeztetett hulyegyerek

sdaaa 2010.09.15. 17:44:03

Az tegye fel a kezét akit ez meglep!
Köszönöm, leülhetnek, egyes!

Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2010.09.15. 17:44:13

who cares?????????????????????????????????
ennél nagyobb gondotok sose legyen!:-))

jog-ász 2010.09.15. 17:45:12

én évek ota nézem az angol változatot, de sztem szinvonalasabbak, a zsüri is normálisabb és nem ennyire eltulzottak a gesztusok, de tény hogy az is eléggé megkoreografált.
sztem malek miklos az egyetlen aki nem mü, unott képpel nézelődik és adásonként max kétszer szolal meg és lesz lelkes, egy egy jo hangnál.

Super aGyuri 2010.09.15. 17:46:11

@neccharisnyás útonálló: Ez tény. Ha valaki, mint zseniális énekes, hiteles ebben az országban, az Keresztes Ildikó. Emellett pedig egy kedves ember is.

Szerintem a zsürit nagyon jól válogatták össze. Nekem Feró "faragatlan" stílusa is bejön, bár a Samantha Fox-számra (Touch Me, világsláger 1986-ból, a zene fénykorából) azért nem kellett volna azt mondania, hogy sz*r, mert akkor mit mondana az én legnagyobb kedvencemre, a Brother Louie-ra, szintén 1986-ból???? :))

megitális rózsa 2010.09.15. 17:58:10

@klarky: Mi meg azon röhögünk, hogy ti nézitek ezt a szart.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2010.09.15. 18:00:03

AZTA... leborult szivarvégit. Dídzsé gesztenyés pogácsa végre a hozzá méltó színvonalú műsorban parádézhat. no, most már megnyugodhatunk!

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.09.15. 18:01:09

@megitális rózsa: Mármint mit?

A twittert vagy tv-t?

Vagy esetleg te is az a kommentelő típus vagy, aki semmiről nem tud, mert tv-je sincs tízen x éve, de véleménye mindenről van, mert mondta a szomszéd, ugye?

smidgen 2010.09.15. 18:14:20

@szenvedély S.: te majom ez a blog mondanivalója, senki nem mondta, h lelkiválságot okozna bárkinek
kötözködő f@sz

Nils. H 2010.09.15. 18:15:06

Nem is csak az, hogy nem a valóság, hanem amit még mindenki mondogat, hogy mennyivel profibb, mint a Megasztár... Hát ennyivel.

Ilyenkor vajon a vágó (vagy valaki) tarkóját megpaskolják hátulról, vagy GP könnye annyira minimális, hogy a ez hadművelet átgondolt és engedélyezett volt?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.15. 18:15:41

@klarky: Idestova 25 éve benne van a hazai zenei és színházi életben. Ha ez neked új, akkor gugli jóbarát, ennyit mondhatok.

@Super aGyuri: Nemtom mit hogyan manipulálnak, míg eljut a dolog a TVmbe, de számomra elég erős érv volt a műsor mellett mind Ildikó, mind Feró. Éneklős műsorban igenis szakmabeli döntsön a jelentkezők képességeiről.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.09.15. 18:20:04

@neccharisnyás útonálló: Nem az a lényeg, hogy hány éve van a pályán, hanem az, hogy mit tett le az asztalra eddig. Mondj már mondjuk 5 olyan slágert, amit bármelyik utcai járókelő csípőből eldúdol. (közreműködések, zenés színházak, ismert zenészek háttérénekese, ilyesmi nem ér, csak saját számok)

Ez kb. olyan, mintha azt mondanám, hogy 20 éve bicajozok, mennyire jó vagyok, igaz egyetlen sporteredményem sincs e tekintettben. Mondjuk annyi, hogy én ebből nem is akarok megélni, meg nem is teszek úgy, mintha én lennék Lance Armstrong.. 8-)

Hypofx 2010.09.15. 18:20:05

Fel kell venni zsurit, sztorikat, riportokat reklámot eltekerni és ha végre leadnak egy teljes számot azt meghallgatni...ennyi

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.15. 18:30:43

Aki ilyen műsorokat néz az meg is érdemli.
Igénytelen adók szánalmas alakoknak...

2010.09.15. 18:38:46

A többször felhasználáson jót derültem.
Nem nézem a műsort, de ezt a lányt körülbelül 43 alkalommal hallottam az utolsó kb 1 hétben. Csak "így jött ki", vagy ennyire gyenge volna a felhozatal?

hollario 2010.09.15. 18:43:41

@Cuppanj a végére!: Jobbik-szavazóra hülyítik a népet. Ki van ez találva.

ZéBé 2010.09.15. 18:48:14

@Márai Coelhó: Talán mert arra nem küldenének szavazatokat a tinilányok, meg a házianyák?

paginavlady 2010.09.15. 18:51:55

Ahol a Geszti Péter ott van az már elve nem tiszta dolog!

Médiamanipulátor !

Szalai Annamária mért hagyod ezt a népbutitást ? !

SZÉGYEN, hogy mennyire lenézik, a magyar közönséget ezek a magukat ISTEN-nek gondoló ripacsok!

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.09.15. 18:52:03

Ezek a műsorok egy dologt biztos megmutattak, hogy a jó hang (időnként első hallásra döbbenetesen jó hang) egyáltalán nem olyan nagy ritkaság, mint korábban gondoltik. Ami egyben hiteltelenné és nevetségessé teszi a zokogást is - hiszen nem lehet részenként katarzis, de még évenként egy db. szupermeglepő tehetség is fura lenne.

Na meg az is kiderült, hogy ez az egész kontextusfüggő, hogy csak azért van oda meg lelkes annyra az ember az elején, mert nem szokta meg, hogy nem hivatásos, nemsztár éneekesnek is lehet olyan hangja mint... de ha már hivatalosan sztár az illető (lásd megasztáros "kiscsillagok"), akkor a közönség is leszarja, mert önmagában ez azért kevés. Hoba jutott a sok szezonnyi énekes? Még a befutottabbak is alig csinálnak értékelhetőt. (Értsd: nem mozgatnak meg több embert, mint a teheségkutatók nélkül prübálkozó kisebb zenekarok és zenészek.)

Dzsúd Horse 2010.09.15. 18:53:42

@paginavlady: Egy X-faktoron mi a népbutítás? Elfelejtesz deriválni miközben nézed, vagy hogy kell ezt érteni?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.09.15. 19:04:52

Az abnormális, hogy néha sírtam a Sziámi/Bizottság/Balaton/URH/Trabant/Kispál kazettáimon? Ja, meg egyszer a Skunk Anansie-n és a Placebo-n. Ugyanabban a ruhában voltam mindig.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.09.15. 19:05:55

@klarky:
Jaj, nehogy már az éneklést a bicajozáshoz hasonlítsuk! Hogy valakiből jó énekes legyen, alapból kell hogy legyen hozzá egy egyedi színű, jó hangja, amit képzéssel tovább lehet fejleszteni. Magyarul adottság. Biciklizéshez meg rá kell jönnöd, hogyan tartsd egyensúlyban a gépet. Fizika. Problémájuk max. a mozgássérülteknek, féllábúaknak lehet vele.

5 sláger, 5 sláger.... Omegán és Erdős Péter népre erőltetett ízlésén kívül is volt, valamint jelenleg is van igényes zenei élet Mo.-on. Jah, hogy akkoriban minden állam által támogatott dal slágerré vált, manapság meg a sok jóságban a nép felaprózódott, és a rádiók általi agyonjátszás próbál slágerré tenni egy-egy szerzeményt az azt hallgatók körében....

tingli-tangli 2010.09.15. 19:08:44

Basszus, én csak a múlt hetit láttam majdnem végig, de nekem is úgy tűnt, mintha a zsüri fejét néha máshonnan vágták volna be a produkció után. Vagy a Keresztes Ildikó mindig ugyanúgy tátog. Egyáltalán minek tátog, mert baromi erőltetett. Az is érdekes, hogy a Megasztár előző szériáiban 12 db normális énekest nem tudtak összeszedni, most meg a egy adásban megvan a fele.

CAPS LOCKER 2010.09.15. 19:11:21

HIÁBA TŰNIK PROFIBBNAK
AZ X-FUCKTOR A MEGASZTÁRNÁL,
HA NAGYOBBAT KAMUZIK.

A MEGASZTÁR OLYKOR ÁTVERI A NÉZŐKET,
DE A FŐ VONULAT VALÓSÁGOS,
AZ X-FUCKTOR FOLYAMATOS MANIPULÁCIÓBÓL ÁLL,
MERT FORGATÓKÖNYVRE ÉPÜL, UTÓLAGOS VALÓTLANSÁGOKKAL ÉS VÁGÁSOKKAL STB.

CAPS LOCKER 2010.09.15. 19:13:46

GESZTI NÁLAM EDDIG POZITÍVBAN VOLT.
AZ IKSZFAKTOROS SZEREPLÉSE SOKAT RONTOTT A MEGÍTÉLÉSÉN.

krumplizsiráf 2010.09.15. 19:16:35

@kurvaanyádat:

Egy jól megtervezett átverés, ez így igaz, de ezt be is kéne bizonyítani!
Gondolom mindenki ismeri őket:Ant McPartlin és Declan Donnelly
Az angol x-faktor műsorvezető párosa.
Eddig ok is, ez még nem bizonyítja az átverést.

Ohmygod 2010.09.15. 19:19:34

Szarcsi, foscsi...
A végén meg kiderül majd, hogy a fél bagázs melegpornózott....

Uncsi

krumplizsiráf 2010.09.15. 19:24:49

@krumplizsiráf:
folytköv.:
Ant McPartlin és Declan Donnelly
Itt jön a lényeg, egy film amiben a két műsorvezető a főszereplő: UFO boncolás (Alien Autopsy)2006
A történet pont arról szól mint az x-faktor, profin megrendezett áltörténet qvasok pénzért.
Naná, hogy benyelte mindenki az x-faktort.
Ferón azért csodálkozom, pont azt csinálja, amit elítélt a dalaival.

illaberek 2010.09.15. 19:41:10

ha a tévé egy forgó fehér tányért mutatna abba kötnétek bele hogy jobbra (vagy balra) forog és ez mekkora népbutítás és manipuláció
gyöngyöt a disznók elé... komolyan

Vincenzo testvér 2010.09.15. 19:45:04

Keresztes Ildikót többre tartottam, és csak esetleges anyagi problémákkal (a minőség nem mindig kifizetődő) tudom helyette is megmagyarázni, miért vállalta el a szereplést.

Rowar Atkinson 2010.09.15. 19:59:03

Annyira jól sikerült átvenni a formátumot, hogy a továbbjutást is ugyanazokkal a szavakkal mondta el, mint Morgan Susan Boyle-nál a Britain's got Talent-ben.

"The biggest yes I've ever given to anybody in this show".

Geszti-Szabó Mariann produkciója után:

"Az eddigi X-faktor történetében számomra ez a legnagyobb igen, amit adhatok valakinek".

A magyar Piers Morgan. Ha-ha-ha. Anyád!

Úviusz 2010.09.15. 20:00:01

pa''e'ic (pathetic)

radioenekes 2010.09.15. 20:08:21

Ez nem dokumentumfilm és nem tehetségkutató, hanem egy jól körülhatárolható és alaposan lenézett társadalmi réteget (underclass-városi alsóközép) képernyő elé ültető produkció. Nézik a barmok és megy a reklám, semmi több. A kreténebbje még SMS-t is küld.

pkornel20 2010.09.15. 20:11:28

Nagyon mehet az x-faktor szekere ha széné fikázák itt az oldalon! Menyit fizet a TV2?:D:D

Dzsúd Horse 2010.09.15. 20:19:59

@radioenekes: Van egy jól körülírható topclass-városi új-burzsoá réteg, amely alantas, és nem méltó szórakozásnak tekinti a valóságshowkat, mint például az X-faktor, vagy Győzike show, de mégis nézi a műsort, és kommenteli a vele kapcsolatosan megjelenő híreket. A kreténebbje viszont tagadja hogy nézi, és érdekli a dolog.

Esperes úr 2010.09.15. 20:20:32

@morrisal_: egy kicsit talán igen, de mindenképpen szakember segítségéért kiált

radioenekes 2010.09.15. 20:24:58

@Dzsúd Horse: Nem talált. A helyzet ennél is lesújtóbb: én ugyanis dolgozom ezekben a műsorokban. Nem cinizmussal írtam, hanem a mindennapok megélt tapasztalatával.

kissmaci (törölt) 2010.09.15. 20:26:57

Egyetlen másodpercét sem láttam..remélem az IP tévém regisztrálja is:)Utánam!!

schdl (törölt) 2010.09.15. 20:30:18

Szerintem csak simán rajta volt a hígfosás, és erőlködött, nehogy összerondítsa magát helyben...

empatia 13 2010.09.15. 20:33:13

Tabánit, mit fikázták, hogy sírt, pedig az őszinte volt, itt meg a profik műkönnyeit, álmeghatottságát(ráadásul ugyanazt bevágva többször) nézhetjük.
Ha van kedved, nézz meg egy IGAZI átélést:
www.youtube.com/watch?v=F-Hdt69sYhM&feature=player_embedded
Felüdülésként egy rockot
www.youtube.com/watch?v=zSbl2KmBdWE&feature=player_embedded

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2010.09.15. 20:41:52

sajnos ezek a cikkek csak a műsor REKLÁMOZÁSÁRA jók. másra nem...

piski 2010.09.15. 20:57:10

nekem az tünt föl, hogy ezen a hétvégén is ugyan abban a ruhában volt a keresztes ildikó? ha ruhát nem cserél akkor a nuniját sem mossa?
FUJJJJJJJJJ

sonneNSchein_ 2010.09.15. 21:03:16

naiv vagyok, amikor azt várom bármelyiktől (msz, xf), hogy a döntőkben élő zenekar kísérje az énekeseket? Volt már ilyen, gondoljunk Balássy Betty-re és az Éry Balázs-féle zenekarra. Az valamennyire hitelessé tenné...

El Argentino 2010.09.15. 21:06:31

Több évnyi hasonló műsor után ki várt itt igazi tehetségkutató show? Egy halom szalonbohóc beszambázik és vezényszóra énekel. Persze némelyiknek tényleg jó hangja van, bár több évnyi "profi" munka után miért kell ezen csodálkozni.
Persze a TV-met eladtam, sőt sosem volt, ha nézek is akkor csak NatGeo-t nézek.

T3raYon 2010.09.15. 21:11:23

Imádom (gúnyos mosoly) ezt az álszent blog kommentelést. Mindenkinek szar, senki se nézi de véleménye persze van. LOL

Mindegy mit irnak a műsorról, úgyis ugyanaz a vége: fikázás, nem?

Szerintem nem számit, hogy miként vágják a műsort, aki nem képes feldolgozni magában, hogy miről szól a showbiznisz mostanában annak sok minden más is fájhat. Nem egyszerűbb leülni és nézni, ha tetszik. Ha meg nem, válts csatornát vagy vegyél elő egy jó könyvet.

Netszamuráj 2010.09.15. 21:27:19

@El Argentino: nono, es a Spektrum hol marad? :D

krumplizsiráf 2010.09.15. 21:29:26

www.loclock.com
ez a csávó pénzeli az x-faktort
röhög a nézőkön, röhög a nemnézőkön, a magyarországi show-ból , háát talána gyerek még jár ilyennel:
www.youtube.com/watch?v=foDcLUhUKqI
NÉZZÉTEK!!!!!!!

sárkányfő 2010.09.15. 21:34:06

Már nagyon vártam ezt a posztot, köszönöm.

Mind a megasztár, mind az x úgy van megvágva, mintha ráeresztettek volna két tucat részeg fűnyírót a muszterre, aztán had szóljon! ha direkt el akarnák szúrni, akkor se sikerülthetne jobban!

de velem nem tolnak ki. mindekttőt felveszem, a reklámot, a töltelékanyagot, a műmájerkedő zsűrit, a fizetett statiszta, csak a kinevetésre alkalmazott bénázókat áttekerem, és csak akomoly versenyzőket nézem meg. azokból is csak azokat, akiknek még fél perc után is tetszik a produkciójuk, ha addig nem, tekerek tovább.

a megsztárban eddig 2-3 ember teszik, az x-ben meg egy, a királynorbi, de az nagyon.

amúgy mindkét műsor gyenge valóságsó, a nagy ferót pedig nézzék azok, akik mónikasón és győzikén nőttek fel...

korlat 2010.09.15. 21:40:16

imádom, hogy nem nézek tv-t:) azért feróért kár..

Aquarius 2010.09.15. 21:41:30

"nem is tudom, hogy mihez kezdenének, ha egyszer meghallgatnának egy Leonard Cohen albumot"

Simán kiszavaznák.

Velem együtt... :)

proton1701 2010.09.15. 21:51:57

Ez az egész műsor a kultúra meggyalázása sajnos. Rémálom , hogy emberek semmi tudással ki mernek állni.Persze ez azért van mert tehetségtelenek és aki az annak nincs önkontroll. A zsűri minősíthetetlen.....oááááá

Amelie11 2010.09.15. 21:54:34

Jaj, borzasztó ripacsok! Mesterkéltek és modorosak, tényleg szörnyű az egész! Ezek a hatásvadász felpillantások, tágra nyitott szemek, ha valami "átjön".. a megasztár zsűrije sokkal természetesebb

ukjoci07 2010.09.15. 22:01:51

komolyan, nem 28 ezredik énekest kéne kinevelni ezeknek a műsoroknak, hanem normális zenész, mondom ZENÉSZ emberek, művészek kellenének a zenei világba.
Egyik műsort sem nézem, se ezt, se a Megát, mindkettőt elítélem a sok "tehetség" miatt. Plusz az X-faktor zsűrije úgy ahogy van irritál, kezdve Feróval és Keresztessel, legalább az valamicskét jobb a Megasztárban...

El Argentino 2010.09.15. 22:08:58

@Netszamuráj: Jah bocs, az kimaradt, azt már csak akkor nézem ha úgy érzem, hogy butít a NatGeo.

Karneol4 2010.09.15. 22:09:39

Leonard Cohen nagy hang, énekes, dalszerző, zenész, költő, legenda.
Összesem hasonlítható egy ilyen műfajjal.

soproni1 2010.09.15. 22:13:41

Ti nézitek ? Győzike mikor lesz ?

Dzsúd Horse 2010.09.15. 22:16:14

Linkelem nektek az igazi megasztárt, akiben meg van az X faktor is. Enjoy!

www.youtube.com/watch?v=AcPLiH0K_QI

Kandabula 2010.09.15. 22:17:59

Most szartam le az egészet.

Pikk 2010.09.15. 22:27:35

Az azonos ídőben zajló nézettségi viadal lehet, hogy magyar sajátosság.
Az "x" faktor lízingelt manírokkal, a mega-5 a vágáskavalkáddal egy ideje már arra vár, hogy a döntők elkezdődjenek.
Szabadfogású vetélkedő a 2 tv között az ingerküszöb emeltetésével

Pikk 2010.09.15. 22:31:12

Uhrin Benedek pedig az unatkozó bloggerek "terméke"

eraserhead 2010.09.15. 22:40:43

asszem minden elhangzott, még a sunáznám is.

Pannon Puma 2010.09.15. 22:40:45

volt azért pár villanás az xfaktorban az énekesek között. a zsűrinél meg ki kell kapcsolni az agyat, ennyi. mostmár több a leves, mint a hús, de azért némelyik húst megéri kihalászni.

Pegero 2010.09.15. 22:45:34

repetitio est mater studiorum = ismétlés a tudás anyja! A képvágó helyében én még ötször bele montíroztam volna az adásanyagba a nyelőcsövét mozgató Gesztit! Had rögzüljön a mindenre fogékony néző agyában a média pöcegödréből (RTL Klub) kisugárzó információ!

werjio 2010.09.15. 22:47:58

Igazi fikakirályok vagytok :) (tisztelet a kivételnek)

Mi történne ebben az országban, ha elkezdenénk a cseppnyi jót meglátni egy adott esetben bőségesen kritizálható alkotásban is?

Tudom, hogy fikázni jó, főleg ha valaki még viccesen is teszi (mint az post író), de ideje lenne új hobbik után nézni.

ben2 2010.09.15. 23:02:23

Ha már fikaparty, akkor szvsz a Megasztár ezerrel több muníciót tartogat. Manír kell? Elég elővenni Eszenyi akármelyik gesztusát. Szánalom. Arról nem is beszélve, hogy az xfaktorban legalább mindegyik zsűritagnak van valami köze a zenéhez. Ehhez képest mi a retkes lófaszt keres egy tehetségkutató műsor zsűriében az ország leggennyesebb gagyicelebje Friderikusz személyében?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.09.15. 23:09:31

@korlat: "imádom, hogy nem nézek tv-t:) azért feróért kár.. "

Bennem is éppen ez fogalmazódott meg.

Zozek 2010.09.15. 23:10:11

Leonard Cohen
na ne essünk túlzásba!
Geszti tényleg "0"! (ebben a szerepben biztos!)
Egyetértek.
Na de Leonard Cohen picit réteg nem?
+ annyira nem tudok sírni tőle még 0,5 Vodka után sem! :))
Vagy csak sírni tudok? nemtóm! :)

lüke 2010.09.15. 23:17:10

kamuzik hát..
akkora lelkesedéssel és emócióval hallgatják a delikvenseket, hogy ennnyit nem tudnak nekik fizetni
vagy mégis?

vauvauvau 2010.09.15. 23:21:14

Én az RTL-nél dolgozok, kulisszatitok:

A zsűri ott sincs, amikor az előválogató megy, hanem csak ilyen általános iskolai énektanárok mellékállásban (600 Ft/óráért).

A zsűri a saját lakásából nézi néha videokapcsolással.
A meghatódós rész meg onnan van a Gesztinél, amikor a erndező közölte vele, hogy csak 500.000-et kap/adás. (Ő 600.000-et várt.)

Gábor a Jobbszélső 2010.09.15. 23:43:45

jajj ne bántsátok, csúnya antiszemiták :D

Der Beste 2010.09.15. 23:48:42

@Dzsúd Horse: Te egy jó arc vagy, jól látod a dolgokat.

bioLarzen 2010.09.16. 00:14:05

@Super aGyuri: "Az ötletgazda Simon Cowell azért adott egy s mást a világnak. Pete Watermannel együtt pedig kb. több lemezt adtak el, mint a világon mindenki más összesen"

Szia,
ez ugyanaz a Waterman, mint a Stock-Aitken-Waterman harmadik harmada? Mert ők azért Tleg hagytak nyomot maguk után... Hogy má
st ne mondjak, ma nem létezne a Rickrolling nagyszerű intézménye sem :)

bio

bioLarzen 2010.09.16. 00:16:11

@bioLarzen: Ja, és Sinittától (sokal) inkább a Cross my broken heart - vagy maga Sinitta, akit, lássuk be, mindketten blokkolnánk - már, ahogy akkoriban nézett ki, nem ahogy (valszín) most :D

bio

odessa32 2010.09.16. 00:20:34

És ez a cikk is csak az X faktort népszerüsiti:):):)

vauvauvau 2010.09.16. 00:36:58

@Nils. H:
Azért nyelt, mert fájt a torka!

Italo Balbo 2010.09.16. 06:48:10

Komolyan vannak emberek, akiket érdekel az, hogy mások hogyan karaoke-znak? Sosem értettem, mi a jó abban, hogy az eredeti előadó által kitalált, ismert számot XY Zsuzsi a szomszédból olyan szép hangon elénekel... Eléggé nyugdíjas-szórakozás íze van (ami persze nem feltétlen degradáló)

szbszig 2010.09.16. 06:56:19

LOL! Legalább vennék fel több kameraállásból, és mindig más szögből vágnák be!... :D

kiwiman 2010.09.16. 07:26:28

"tényleg nem is tudom, hogy mihez kezdenének, ha egyszer meghallgatnának egy Leonard Cohen albumot. Taknyos orral zokognának a sarokban?"

Valoszinuleg. de inkabb kinjukban!

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.09.16. 08:15:20

kár, hogy ahhoz, hogy "X-Faktor" pillanatot éljenek át a nézők, profi énekeseket kell betolni a színpadra...

Dr.Traktor 2010.09.16. 08:57:24

hát ja ez a gesztesi ez egy ilyen sírós gyerek.
halottam már erről a műsorról de nem nézek a tv-n semmit mióta kidobtam tsak psEktrumot.

meg az asszony tévépapríkát. de csak néha.
ááá

A hülye suzukis 2010.09.16. 09:14:36

@piski: mind a négy műsorvezető ugyanabban a cuccban van az összes adásban.
A „megasztáros” zsűri meg minden szám (!) után másban. Ez jobb?

A hülye suzukis 2010.09.16. 09:21:15

@vauvauvau: Ha dolgozok, akkor alighanem portásként. 600 Ft/óráért? Annyiért ma senki nem megy el dolgozni szerintem.
Az ötszázadik három nulla és hatszázadik három nulla mit jelent?

s.e.c 2010.09.16. 09:31:32

Én nem néztem eddig egyik ilyen műsort sem, régi Megasztárból talán láttam egy-két részt, de annyira idegesítő volt zsűri hogy nem bírtam, viszont ezt az xfaktor-t pont láttm ami a videoban van. Itt nekem a zsűri elviselhető volt teljesen, viszont a kiscsajt ki először énekel mikor a Geszti elbőgi magát(amúgy szerintem nem is, csk nyel egyet) érdemes megnézni.

WhoTheHell 2010.09.16. 10:10:28

@szabóZ: Lehet rosszul emlékszem de úgy rémlik ez már a sokadik (talán 3.) X faktor fikázó cikk a comment-en. A Megasztárról meg mintha csak semleges vagy pozitív dolgokat olvastam volna itt mostanában (ezt kivéve comment.blog.hu/2010/09/13/miert_hulyiti_a_megasztar_a_nezoket ). Pedig szerintem a Mega sokkal-sokkal szarabb.
A zsűri is a színvonal is. De ez szubjektiv. De azért az is megérne egy cikket ahogy a Megát "összeszerkesztik". Hol a régi fellépést látjuk, hol a jövő hetit, hol ami majd mindjárt jön. Követni se lehet mikor mit lát az ember és a zsűri mi alapján itél.

mandro 2010.09.16. 10:49:58

Ebben a műsorban egy hiteles ember van, a Balázs!)))
Azt mondta az egyik hozzátartozónak, a produkciót hallgatva, hogy ehhez a dalhoz nem is kell hallás, miután a hozzátartozó beismerte, hogy neki nincs hallása a zenéhez. Őszinte, igaz vélemény Balázstól, csodálom, hogy nem fért be a zsűribe. Szerintem tudna sírni is, ha kell, annyi pénzért...!)))

2010.09.16. 10:55:11

@Nils. H: a vágó a legkevésbé ludas. Ő ül a gépe előtt, mellette a szerkesztő meg a forgatókönyv:
- Szerkesztőkém, az van ideírva, hogy sírjon GP, de már sírt, és nincs több kép róla.
- Nem baj, használd az előző képet.
ekkor a vágó eltorzult fejjel bevágja újra a képet. És akkor örülhet, hogy lett egyáltalán felvéve sírós kép!
Dolgoztam RTL-es szerkesztővel, aki miután végignézte a forgatókönyv alapján felvett anyagot, elmondta, hogy mit szeretne látni...

zola83 2010.09.16. 11:26:33

Aki ilyen műsort néz, az meg is érdemli... Sok hülye ember hagyja magát vezetni az ilyen műsoroktól. Tudatos népbutítás!

Scofield72 2010.09.16. 11:27:23

Keresztes Ildikó túljátssza a szerepét. Nem elég, hogy alapból iszonyú fura az arca (csúnya, magyarul), de erre még olyan grimaszokat vág erőltetetten, amitől megijed a kisgyerek is. Múltkor azt hitte a szomszéd kisgyerek, hogy a Starwars megy, benne a klasszikus pub-os jelenet, ahol Han Solo fejbelövi az idegent. Amorf egy nő, az biztos. Miért lehet a külföldi X-faktorokba csinos, szép hölgy zsűritagokat delegálni? Nálunk is annyi olyan van, aki ráadásul énekelni is tud.

Sajtika 2010.09.16. 11:32:36

sorozatjunkien kilett targyalva. Feroval ugyanezvolt. es? ez a showbiznisz.

A hülye suzukis 2010.09.16. 13:08:55

@zola83: az alattad levő poszt direkt illusztrációként került be?
Én még egyetlen tévéműsortól sem lettem egyébként hülyébb, mint rendesen.

A hülye suzukis 2010.09.16. 13:09:58

@Scofield72: Ízlések és pofonok. Szerintem nem csúnya az arca. Kifejezetten illik hozzá.

Hapszi 2010.09.16. 13:17:17

Ehhehe, igen ezt én is észrevettem. A legjobb az amikor nagy tapsvihar van, aztán bevágnak a zsűriről egy olyan képet, ahol egy árva lélek nem tapsol a háttérben.

2010.09.16. 13:55:13

Ki nem t..ja le a gesztit meg a zertéelt?

2010.09.16. 15:08:02

@A hülye suzukis: Ez rövid vélemény a ker. tv-kről meg a 'sztárjaikról'.

Casus Belli 2010.09.16. 19:06:04

@Bruti: +1

A netes szelekció jól működik. Én is így járok el, és ez az egész igazából többet nem is érdemel.

Nils. H 2010.09.16. 19:11:06

@PTibi: Értemén, gondoltam is rá, erre utalt a "(vagy valaki)" megjegyzés. :)

Super aGyuri 2010.09.29. 14:09:18

@bioLarzen: Ó, hát a nagy Bio itt is! :) Tessék a konteóban pörögni!

Igen, ez a Wassermann az a Wassermann. You Spin Me Round (Dead Or Alive), Ájsudbiszolaki (Kylie), Nevergonnagiveyouup (Rick/rolling Astley), Too Many Broken Hearts (Jason Donovan), Cross My Broken Heart (Sinitta), Nothing's Gonna Stop Me Now (Sam Fox), Love In The First Degree (Bananarama), no és az idei eurovíziós dalfesztivál UTOLSÓ helyezettje, Josh Dubovie vagy hogy hívják. De hát az Öreg is öregszik.

Sinittának a legjobb számot Ralf René Maué, a London Boys producere írta 1990 környékén, az a címe, hogy Love Love Love, csak senki nem ismeri. De a SAW-dalok is szuperek voltak. És igen, maga Sinitta se vót rossz. Muzikálisan, ugyebár. :)

Super aGyuri 2010.09.29. 14:11:49

Huszonéves kollégám tegnap kérdezte, hogy "ennek a Rick Astley-nek volt más száma is", mire elkezdtem sorolni: Take Me To Your Heart, Hold Me In Your Arms, She Wants To Dance With Me, Together Forever...

Hú, a hideg kiráz. Csodálatos idők voltak. Persze nem a zene miatt (biztos a mai diszkózenék is jók, csak én már ennyi bpm-et nem bírok ki 37 évesen), hanem mert 15 éves voltam 1988-ban.

gaboca030 2010.09.30. 21:33:59

Sajnos a Magyar Emberek annyira buták, hogy csak a rossz, indulat jön ki belőlük és mindig, átírják a valóságot és nem az a fontos nekik, hogy azért lehetnek őszintén tiszta érzéseik az embereknek.
Miért kell megmagyarázni azt, amit nem is kellene, hisz arra nem gondoltok, hogy így is történt hetet a dolog!?
Persze mivel kereskedelmi adó nyilván vannak trükkök, de az, érzések mások és ha valakinek nincs lelke akkor mellé magyaráz valamit és azt tartja helyesnek!
Lehet ezt is de ha így van akkor miért nézi a műsort??????????
Hagyja a csudába, mint sok ember az éneklést, ha nem neki való!
Végre Mi Magyarok mutassuk meg, hogy nem vagyunk olyanok, hogy mindig a másikat lessük, hogy ki milyen mit tesz, vagy éppen mit akar tenni!
Mondjunk egy racionális véleményt, de ne deviánsan közelítsük meg azt, amit nem kell illetve nem lehet!
Mindenkinek Kellemes reggelt, napot vagy éppen estét és sok szerencsét az élethez

hollario 2010.09.30. 21:38:16

@gaboca030: Te idegenszívű, teee! Sutba dobatnád ezeréves nemzeti hagyományainkat??? :)

G.Freeman 2010.10.04. 19:08:36

"mihez kezdenének, ha egyszer meghallgatnának egy Leonard Cohen albumot. Taknyos orral zokognának a sarokban?"

:D
süti beállítások módosítása