Az RTL Klub idei őszének legnagyobb költségvetésű műsora az X-Faktor, a formátumot a csatorna most megvette, nem másolta, mint a Csillag születiket vagy a Szombat esti lázat, ugye. A szakajtónyi lóvéért cserébe kapnak egy olyan, bevált menetrendet, ami a briteknél 11 millió nézőt és hisztérikusan sikoltozó tiniket garantál, kismillió sms-t és a pénztárcájukat előszeretettel nyitogató reklámozókat, tévedni tehát nem nagyon lehet a dologgal, meg kell hozzá találni a hazai arcokat oszt jóvan, a verkli megy magától.
Egy-két apróság azért van még, ami egy ilyen licenszműsor sikerét befolyásolja, menten itt van elsőként a kérdés, hogy van-e szükség egy tízmilliós országban két, párhuzamosan futó énekes tehetségkutatóra, úgy, hogy az eleve ilyen műfajban utazó kovácsjánosokat nemrég lefölözte a Csillag születik? Megél ebből majd újabb két műsor, ráadásul párhuzamosan? Sikerül megtalálni azokat a figurákat, amikkel egy X-Faktor sikeres lehetett a briteknél? És végül: sikerül végre csak egyetlen egy olyan zsűritagot találni a magyar zenei tehetségkutatás újkori történetében, akit nem akarunk már a tizedik percben egy ácskapoccsal az agyában látni?
Igazságtalanság lenne az első adás után végleges ítéletet mondani az X-Faktor felett, a formátum majd akkor lesz igazán érdekes, amikor korcsoportokra osztják a jónépet, és a mentorok kézbe veszik a tehetségesnek gondolt jelentkezőket. A jelenleg zajló válogatók csak felvillantanak egy-egy tehetséget, javarészt viszont a lúzerekről szólnak, pont úgy, mint a Megasztár, nézzed már fiam mennyire nincs önkritikája ennek a szerencsétlennek, ilyen hanggal tévében, nahát. Azt persze remélem mindenki tudja, hogy a műsorba bekerülő bénák gondos előválogatás után kerülnek oda, közepesen szar produkcióval nem lehet kamera elé kerülni, vagy iszonyú jó vagy, vagy űberrossz, a középút senkit nem érdekel.
Az első adás felépítése, kezdve a felvezető képsorokkal, folytatva a főcímmel és az RTL-székház előtt tolongó, szépreményű énekesekkel pontosan ugyanolyan, mint a brit anyukáé, bár némi magyaros ízt azért sikerült belecsempésznünk a két kordon közé beszorított és marhacsordaként terelgetett jelentkezőkkel - mennyivel elegánsabb lett volna ezt is átvenni a britektől, és s-alakban elhelyezett akadályokkal szellősebbé tenni a vonulást. A stúdió sem akkora, mint a szigetországi kiadás válogatóinak sportcsarnokai, kicsit csicsás falusi kultúrházra emlékeztet az egész, nincs tér, nincs mélysége a képnek, a gondosan tapsolásra és/vagy pfújolásra instruált nézők ott ülnek a színpad szájában.
Ez persze nem lenne gond, tessék csak megnézni a Megasztár kamaraszínházra emlékeztető stúdióját, ettől még lehet jó műsort csinálni. Az X-Faktor legfájóbb pontja a zsűri, a magyar tehetségkutatás állandó rákfenéje. A licensz mellé Simon Cowellt nem lehet mellékelni sajnos, sőt, Cheryl Cole-t sem, a magyar megfelelőiket viszont nem olyan könnyű megtalálni, legalábbis ez derült ki abból a szörnyen mesterkélt kínlódásból, amit a végtelenül unott Geszti Péter vezette zsűrit jellemezte szombat este. Keresztes Ildikó szemforgatása és eltúlzott gesztusai, kimódolt és patikamérlegen kimért reakciói legalább annyira idegesítők voltak, mint Malek Miklós fahangon, mindenféle érzelem nélkül előadott egyszavas reakciói, és Nagy Feró is csak kínlódott az asztal végén - de neki legalább jutott egy jó beszólás.
A legkínosabb az volt, amikor zsinórban vagy hat jelentkező ugyanazt az egy nótát adta elő, egymás után, persze, mint a brit eredetiben is történt vagy két éve, és a zsűri próbált úgy tenni, mintha ezt ők nem is tudták volna, és ó jaj, ez szörnyű, jelezték kifacsarodott testbeszéddel, még ki is vonultak látványosan, a közönség pedig felváltva követte a "hangosan felnyög" és a "most röhögjetek, gyökerek" felirat utasításait. Ennyire hülyének nézni a közönséget azért nem kellene. Mindenki tisztában van azzal, hogy ez egy tévéműsor, aminek másodpercre kiszámított forgatókönyve van, nem a vicces Balázs tréfálta meg Gesztiéket az egyforma szarul előadott Leonard Cohen-dallal.
És persze a hat lúzer után jöhetett a kis magyar Susan Boyle-pillanat is, a Hallelujah című szerzeményt szépen előadó fiúval, akit meghallva Keresztes Ildikó gúvadt szemekkel adta elő az "engem mostan nagyon megleptek, majdnem annyira, mintha valaki análisan közeledett volna hozzám, de csak majdnem" arcot. Ezek, a spontaneitástól nagyon messze álló pillanatok és vágóképek hosszú távon visszaüthetnek, nagyon idegesítő ugyanis állandóan ugyanazt a négy manírt látni a zsűri arcán, akik ráadásul semmi érdekeset nem tudtak mondani még a tehetséges jelentkezőknek sem, az, ugyanis, hogy ezt a harisnyát fel ne vedd még egyszer, az nem segít az énekesnővé válásban.
Az X-Faktorban benne van a lehetőség, hogy egy eladható, élvezetes műsor legyen, mert magyar viszonylatban egy jól megcsinált, profi produkcióról van szó, ami általában is jellemző az RTL reality-műsoraira. A zsűritagokat nem kellene az utolsó arcmozdulatig megírt szerepekbe kényszeríteni, el kellene ereszteni a gyeplőt, és hagyni hogy Feró igazán tuskó legyen, vagy Malek szakmai szempontokat is emlegessen az értékelésben, és ne előre megírt szöveget mondjon fel úgy, mint az egyszeri úttörő a Lenin elvtárs születésnapi köszöntőjét. Igazán akkor lesz ez a műsor érdekes, amikor a zsűritagok elkezdik egymást cseszegetni, és saját versenyzőikért küzdenek foggal-körömmel, addig meg valahogy csak kibírjuk.
Der Beste 2010.08.30. 13:43:13
Viszont nem értem, miért kell állandóan Cowell bácsi fütyijét szopkodni. Talán az AXN-n láttam néhány Idol műsort, s szerintem semmivel sem volt jobb az ottani zsűri, mint bármelyik magyar.
elvis01 2010.08.30. 13:53:48
sixx · http://comment.blog.hu 2010.08.30. 13:54:05
Istyum 2010.08.30. 13:54:34
sanya64 2010.08.30. 13:58:00
slevin 2010.08.30. 14:01:33
Mr.paksimogyoró 2010.08.30. 14:03:03
monstermagnet 2010.08.30. 14:09:39
APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2010.08.30. 14:12:16
A Mega-zsűri jobb mint az amerikai.
Friderikusz pedig veri Simont.
Simon egyetlen előnye, hogy mintegy producer is. Így az ad súlyt a szavainak.
brczi 2010.08.30. 14:18:00
Azért Balázs "tökön szúrom magam" szövege jó volt...
Onlooker 2010.08.30. 14:19:39
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.08.30. 14:43:41
fedor.blog.hu/2010/08/29/a_tehetsegek_az_rtl_t_valasztjak
juhaszvik 2010.08.30. 14:49:44
Leslieke 2010.08.30. 15:01:55
Hyde *.* 2010.08.30. 15:05:31
Kulminaator 2010.08.30. 15:20:54
entellektüel E vagy az aeria games-től lenyúlt, Shaiya avatarral?Ostika.. :P
Der Beste 2010.08.30. 15:24:08
sunázósün 2010.08.30. 15:24:44
www.youtube.com/watch?v=yMqLueRm3Fc&NR=1
loislane21 2010.08.30. 15:29:06
buddha 2010.08.30. 15:29:58
másrészt tényleg mi szükség van ennyi zenei tehetségkutatóra,amikor a jelentkezők 40%-át már láttuk valamelyik Megasztárban.
Akkor most melyik zsüri a szar,az amelyik elküldi vagy az amelyik egy másik műsorban már továbbengedi?
takibacsi 2010.08.30. 15:29:58
egyébként simán meg lehetne venni a mentorokat is, nem kéne ezekkel az irdatlan bohócokkal szenvedni...és mondjuk lehetne alatta a tolmács a pozsgay (muhahaha)
Napkutya 2010.08.30. 15:31:39
Hamarosan jönnek az "X-faktoros Sanyi gyerekeket mentett az égő nagymamából a kutyájuk szeme láttára" szerű cikkek.
(Esetleg: Az X-faktor Mónikája szotyolát árult egy pornóforgatáson a barátja tudtával!!!)
Mindegy. Hamarosan tele lesz a bulvár is az ehhez kötődő cikkekkel, - aztán majd csak lemegy a magyar paraszt torkán ez is, ha akarja, ha nem.
Szánalmas, mennyire birka népnek tartanak minket!
standup 2010.08.30. 15:33:18
Gyagyás Tóni (törölt) 2010.08.30. 15:38:57
CoolBrady 2010.08.30. 15:39:17
fran7 2010.08.30. 15:39:51
Gyárfás 2010.08.30. 15:40:33
Persze ez mindenhol így működik,csak ugye aki lebukik az veszít.
Látszik, hogy a felhozatal milyen gyenge lesz, mert olyan embereknél voltak elalélva a zsűritagok, akik az első megasztár válogatásába sem fértek volna bele.
A zsűrit meg egyértelmű, hogy visszafogják, egy gesztitől, vagy egy ferótól nem ezt várja az ember, kb pont azt herélték ki belőlük amiért beválogatták őket:)
De a lényeg, hogy így is tönkreveri a megasztárt és ez már siker, max lesz mégegy sírópicsogó csepeli mátépéterimitátora az országnak, akit fél évvel a döntő után elfelejtünk, belefér:)
CAPS LOCKER 2010.08.30. 15:41:48
Az X-faktor profibbnak nézett ki kapásból 5 perc után, csakhogy majdnem minden pillanata előre meg van szerkesztve, ezek után átkapcsoltam a Megasztárra, mégha gagyibbnak is tünt 25%-kal, de legalább nem 100%-osan basszák át a nézőket, úgy, hogy totál minden előre ki van találva.
ELÁRULOM: AZ X-FAKTORNÁL A VALÓDI VÁLOGATÁS NEM GESZTIÉK SZEME ELŐTT ZAJLOTT, HANEM JÓVAL ELŐBB. UTÁNA ÍRTAK EGY FORGATÓKÖNYVET, AMIT GESZTIÉK ELJÁTSZOTTAK.
Ha a nézők többségének az átverés kell, akkor továbbra is tv2-"alázás" lesz, ahogy egy másik cikkben fogalmaztak.
mojszipupi 2010.08.30. 15:42:04
RxTx 2010.08.30. 15:42:36
Pacman 2010.08.30. 15:45:46
Nyomek 2010.08.30. 15:47:26
A halleluja résznél kapcsolódtam be én is, nem ismertem a korábbi hasonló eseteket, de egyértelmű volt a megjátszottság. Nagy Feró kibicegése és vissza főleg sokat rontott a hiteles előadáson.
A Megasztár sokkal nézhetőbb, az x faktoros előadások előtt-után mindig attól féltem, mit fog Keresztes Ildikó mondani és hogy hogyan. Erős volt az inger az elkapcsolásra.
Az az igazság, hogy a Mega zsűrije és Tilla, annak ellenére, hogy sokan utálják őket, sokkal jobb arcok. Ez a különbség most különösen érezhető, ha az ember kapcsolgat közöttük.
Az RTL most nagyon amatőr módon vette át ezt a "szuperprodukciót".
Gyárfás 2010.08.30. 15:48:18
Balázs meg hozta Balázst, szerintem szórakoztatóbb volt mint az egész zsűri:)
fran7 2010.08.30. 15:50:37
sárkányfő 2010.08.30. 15:51:41
a legidegesítőbb a zsűri, olyan mesterkéltek, hogy egyszerűen nézhetetlenné teszik a műsort. csótányért nem kár, őt leszarom, örüljön hogy tévébe engedik, had primitívkedje ki magát, a fiatal fiút nem ismerem, de se bűze se íze, ildikóért kár, jól énekel, de erre nem alkalmas, és az egyetlen átlagból kilógó iq-val is rendelkező geszti nem tudom hogy bírja elviselni önmagát.
ja, és szar a vágás is, feldobnak egy jó hangot, 5 másodperc, lekeverik, más jön. - ??? elrontják azt is ami jó lenne.
eddig voltak kifogásaim a megasztárral szemben, de most hirtelen felértékeltem....
amfiteatrum 2010.08.30. 15:52:01
GoldBecK 2010.08.30. 15:54:28
Azzal nem értek egyet, hogy
"Ennyire hülyének nézni a közönséget azért nem kellene. Mindenki tisztában van azzal, hogy ez egy tévéműsor, aminek másodpercre kiszámított forgatókönyve van, nem a vicces Balázs tréfálta meg Gesztiéket..."
hát elárulom, hogy de igenis ennyire hülye a magyar közönség (is), legalábbis a 40-50%-a (és az már épp eláég nekik), és egyáltalán nincsenek tisztában az előre megírt / "kiszámított" forgatókönnyvvel. Tapasztalatból mondom, ugyanis családi körben néztem a műsort, és egyeseknek el kellett magyarázni, hogy ez most nem spontán. Akkor kezdtem a falat kaparni.
Majd pár adás után meglátjuk, mennyire üt ez vissza.
Részemről, amennyire profibb a megszokottnál, annyival mesterkéltebb is, és ez engem baromira zavar, már-már a nézhetetlenségig idegesítő.
Mit ér a profizmus, ha azzal társul, hogy őszintétlen?
johevi 2010.08.30. 15:55:39
janivagyok 2010.08.30. 16:00:23
abszoltút értem, hogy ez az egész bejött a tv nézők nagy százalékának, de sajnos aki kicsit mőgé lát, az észreveszi, hogy mennyire forgatókönyvszerű volt ez. Én azt írnám a műsorújságra, hogy "magyar" sorozat, nem azt hogy tehetségkutató.
Szerintem inkább azért lett pozitívabb a kicsengése, mert egy tényleg tehetséges csajt raktak a végére + a zenei aláfestés olyan kellemes karaokes hangulatot ad neki. Ez lett sikeres mindenhol, hogy már nem az a kommersz tehetségkutató, ahol tudja mindenki, hogy showt csinálnak,de legalább ez elején ugy énekelnek h nincs zene. MInd1 én majd a Megasztárt fogom élőben követni, és remélem kicsit javul a nézettsége.
Az ikszes zsűri, hát szerintem kicsit vicc jellegű, mert hiába énekes mindg (vagy valami olyasmi :D ), számomra nem elég hitelesek (a megírt szövegek sajnos még jobban ezt adják át nekem). Nem hallottam egy igazán jó kritikát.
természetesen lehet fikázni a emgazsűrit is, de ott még Friderikusz is olyan kritikákat tudott mondani, ami pozitív irányű fejlődésre késztet (persze nem a finom szarozásra értem, hanem arra amikor pl jó énekesek előadásmódjára tett pozitív iránymutatást).Lényeg, hogy nekem ezek miatt nem is élvezetes az X. Na mind1 hosszu lett :) sziasztok :)
BlackBandika 2010.08.30. 16:00:32
KalJack 2010.08.30. 16:01:04
sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2010.08.30. 16:02:09
És nem értem, hogy egy ilyen dalolászós műsort, mi az istennek kell venni? Van 3-6 zsűritag, a legjobbak továbbmennek, aztán ennyi. Ehhez minek műsorokat venni? Olyan nehéz dolog díszletet kitalálni?
Azt pedig továbbra sem értem, hogy egy ilyen műsor miért a rohadt zsűrikről szólnak, illetve hogy miért kihagyhatatlan a SZELLEMI FOGYATÉKOSOK kinevettetése. Persze jön az ellenvélemény, hogy önként ment, úgyhogy szabad nevetni. Épp azért fogyatékos, mert rohadtul nem működik a szerencsétlen ön és külvilág értékelése. Azt nézni és nevetni rajtuk kb rosszabb, mint rokkant helyre parkolni. Ha nem ismerjük fel, hogy fogyatékos az illető, az nem mentség, hanem szintén a fogyatékosság jele.
pannonfunk 2010.08.30. 16:02:46
BlackBandika 2010.08.30. 16:06:06
Erre mondta azt egyszer egy okos ember, hogy nem mindegy, hogy veled nevetnek, vagy rajtad... biztosan nem pontosan idézem
Vuvuzela 2010.08.30. 16:06:38
sárkányfő 2010.08.30. 16:10:21
szóval a zsűri még akkor is rossz lenne, ha nem játszanák ilyen bénán a szerepüket, ugyanis nem illenek össze.
nem hinném el soha, hogy geszti leülne egy asztalhoz csótánnyal. csak így, hogy megfizetik érte... rossz nézni őket együtt.
ja, és ha ördögnórit meglátom, elkapcsolok. sajnálom.
martianhellacopter 2010.08.30. 16:11:12
A cirkusz persze kell, mert ezt harapja a barom átlagpolgár, csak le kell ülni a Föld legnagyobb kábítószere elé.
Na meg ez a "eléneklem más dalait és kurva nagy vagyok"...ettől hányok minden szinten.
Vetítés, az megy. A zene, mint művészeti forma művelése nem lényeges...
Benne vagyok a tévében meg a blikkben!!! Dek***amenőőőőőőő hahaha
CAPS LOCKER 2010.08.30. 16:12:02
Mondom ezt úgy, hogy az X-faktortól többet vártam, és nem örültem neki, hogy a TV2 is benyögte, hogy válaszul akkor lesz Megaszar is. De a megaszar talán még mindig kevésbé idegesítő, mint a profibban előadott átverés.
Mindegy, a lényeg az énekesek lesznek. Akik majd tudnak is valamit. Rájuk kiváncsi is vagyok, csak közben ne kellene a rohadt mocskos népbutítást nézni, meg a megjátszós zsűritagokat. Engem a zene érdekel.
blah 2010.08.30. 16:12:10
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.08.30. 16:14:33
"Nem tudom mit vártok el egy jóval kisebb országtól mint Anglia vagy az USA. Nekünk nem 70 meg 300 milliós a lakosságunk, még is ahhoz képest egész Színvonalas műsor lett az X-faktor."
Éppen ezért nincs szükség ennyi tehetségkutatóra.
Régen öt évente volt Ki Mit Tud? és ráadásul az nem is csak az énekesekről szólt.
Nincs Magyarországon sok-sok száz tehetséges énekes előadóművész, de ha lenne is, akkor sincs számukra ekkora piac. Ezek a műsorok reményt adnak a sok jelentkezőnek, hogy vihetik valamire, ha "felfedezik" őket, de ez még a legjobb tízre sem igaz.
Az utóbbi évek összes Megasztárja mindenféle hasonló műsorokból ugyan hol lesz 30 év múlva?
Hányan fognak tudni megélni az éneklésből?
A tévéket mindez nem érdekli, ők csak egy nézett műsort akarnak csinálni és mivel saját kútfőből semmi nem jut az eszükbe, ezért vásárolják a licenceket.
Szóval ahhoz kellene a 300 milliós ország, hogy ennyi "tehetségnek" legyen piaca, de mivel csak 10 milliós az ország egyszerűen sajnos felesleges ez a sok száz szupermegagigasztár.
Laciii 2010.08.30. 16:14:46
Dehogynem, K. Viktor még nyert is, na ennyit arról mennyire előre megrendezett mindkettő.
idiotapocs 2010.08.30. 16:16:12
Kassian 2010.08.30. 16:16:58
sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2010.08.30. 16:18:34
Ezzel én is így vagyok, de hozzátenném, hogy az egész amerikai zenepiacon ez megy. A szuper énekesnőik meg nyálbandáik se zenélni nem tudnak se dalt írni. a szánalmas szövegeiket mások írják külön a legidiótább rétegnek, hogy megértség. Britney és többiek, átlagos hangú emberek... És ezek a sztárok, ezeket nyomatják. Nem azért mert jók, hanem mert amerikának nagyon megéri ez az üzlet.
brand_boy 2010.08.30. 16:18:53
Ez IS biztos véletlen, AHA !: Take on me ! Take me on ! Tű-tüdü dűű ! :D
fran7 2010.08.30. 16:22:12
f74 2010.08.30. 16:23:03
Egyszerűen fájdalmas volt az a ripacskodás amit előadtak. Hihetetlen, hogy a legnagyobb ripacs pont egy színész volt. Egyetlen kivétel Malek volt, aki nem próbálta túljátszani a szerepét.
xboxer 2010.08.30. 16:23:37
Leslieke 2010.08.30. 16:25:35
mákosnudli 2010.08.30. 16:26:19
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.30. 16:27:44
CAPS LOCKER 2010.08.30. 16:28:55
hát, van pár dolog abban amit mondasz, de azért ennyire ne egyszerűsítsük le a dolgokat. Hogy manipulálnak, az biztos és azok között, akik szoktak olvasni is (pl. neten) és nem csak tévézni, azok közt ez nyilvánvaló is.
Magyarul: aki netezik, az tisztában van a manipulációval, akik csak tévéznek, azokat meg simán átvágják (általában szólva).
Másrészt ennyire nem tudják előre a szennycsatornáknál a műsorkészítők, hogy mi lesz, és ki fog nyerni. Majd nézik a szavazatokat is, meg a visszajelzéseket, cikkeket és ASZERINT FOGNAK MANIPULÁLNI.
ÖSSZEÜL MAJD A KUPAKTANÁCS, KIAGYALNAK VALAMIT AZ AKTUÁLIS HELYZETNEK MEGFELELŐEN, ÉS úgy manipulálnak majd. Manipuláció marad, csak nem előre, hanem a közönségreakcióknak és az bulvár újságcikkeknek megfelelően.
Stohl Bucika is aszerint "jó ember" vagy "nem jó ember" a képernyőre, hogy milyen széljárás van, milyen az elfogadottsága, erkölcsi megítélése a Zemberek közt. Aszerint döntenek róla.
DE AZT HOGYAN LEHETNE ELÉRNI, HOGY AKIK NEM SZOKTAK NETEZNI*, AZOK IS TISZTÁBAN LEGYENEK A MANIPULÁCIÓVAL, ÉS NE VEGYENEK BE MINDENT A SZENNYCSATORNÁKTÓL, AMIT ELÉJÜK RAKNAK?
[Persze net nélkül is észre lehet venni a manipulációt, csak aki olyan hülye, hogy nem veszi észre magától, az netezni sem szokott... :) ] .
Lefetyke 2010.08.30. 16:28:57
Borzasztóan hiányzik már a kreativitás és az eredetiség ezekből a műsorokból. Csak nagyon ritkán néztem meg a Youtube-on az eredeti X-faktor néhány kimagasló pillanatát, de már ennyiből is lejött, hogy egy-az-egyben vették át a licenszet. Pont ahogy a kritika is leírta.
Visszasírom az első három Megasztár időszakát, mert az a zsűri (Pierrot-val és Novák Péterrel is) képes volt szakmai lenni. Még Soma és Settenkedő Tibor se volt felesleges, tudtak olyan véleményt megfogalmazni, amit a színpadiasság (Novák), a hangtisztaság (Pély) és a tapasztalat (Presser) nem. Rájuk oda tudtam figyelni, mind az ötre. Most már a Megasztárt és ezt az X-vackot is megette a fene.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.30. 16:29:33
zamiere (törölt) 2010.08.30. 16:30:44
Kiről beszélsz? Szerintem KIBASZOTT JÓL énekel, nem tehet róla ha szőlőkaró mellé való bot füleid vannak.
a szív fészkei · http://noinapozo.blog.hu 2010.08.30. 16:30:47
Geszti valaha (gyermek)színész volt, ennyire elfelejtette, hogy ezt a féle műmájerkedést még iskolai színjátszókörökben is durván utálják? Annyira kiszámítható már most ez az egész, annyira előre megjósolható, hogy dögunalom. Persze, hogy a sok borzalom után - amit gondosan keresgéltek ugye - majd jön egy elesett/randa de aranytorkú S. Boyle-szerűség, akitől kitágul a pupilla és alél mindenki(még azok a nagy szőőőrpráájztól a száj elé kapott kezek is a BT-ből vannak kimásolva). Na meg sorozatban tűnnek fel édibédi cukipofa tündérkislányok/kisfiúk és úhh, jaj nagyon nehéz lesz dönteni - mentegetőznek és forgatják a szemüket majd a jó zsűrorok; ja kérem, kell is műsorozni ennyi pénzért.
Holott normálisan viselkedve még hiteles is lenne az egész, hogy keresnek jótorkú, színpadképes egyedeket.. De ami itt folyt, aaz borzasztó lenézése az embereknek.
+ szerencsétlen, magukat kivülről nem látó, de a színpadra engedéssel tehetségesnek hitt népeket így alázni és kiröhögni nagyon alja szórakozás - ha valaki ezen tud jó szívvel röhögni, azt csak szánni bírom. Be lehetne vezetni a gladiátorjátékokat is, ennél még az is tisztességesebb.
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.08.30. 16:30:52
"A legnagyobb probléma, hogy egyszerűen nincs itthon annyi igazi tehetséges énekes, akit ez a két csatrona ilyen rövid idő alatt fel tudna hozni,"
Ez nem probléma, legfeljebb a tévéknek. Mivel szükség sincs az országban ennyi világsztárra.
Sokkal, de sokkal ritkábban kellene ilyen műsorokat készíteni és akkor azok sokkal jobbak lehetnének, amelyekre akár évtizedekig is emlékeznek majd. Arra viszont senki nem fog, hogy az azt sem tudom kicsoda a megasztár mennyiben is "tűnt (f)el".
Nincs ötletük a tévéknek olyan műsorokra, amelyek a képernyők elé vonzanák a nézőket, s kockáztatni sem mernek.
MikeMyers 2010.08.30. 16:31:54
Nem is igazán a szaroknál, hanem mikor eljátszák, hogy ez most mekkora.
Pláne, ha az is szar.
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.08.30. 16:32:01
"A legnagyobb probléma, hogy egyszerűen nincs itthon annyi igazi tehetséges énekes, akit ez a két csatrona ilyen rövid idő alatt fel tudna hozni,"
Ez nem probléma, legfeljebb a tévéknek. Mivel szükség sincs az országban ennyi világsztárra.
Sokkal, de sokkal ritkábban kellene ilyen műsorokat készíteni és akkor azok sokkal jobbak lehetnének, amelyekre akár évtizedekig is emlékeznek majd. Arra viszont senki nem fog, hogy az azt sem tudom kicsoda a megasztár mennyiben is "tűnt (f)el".
Nincs ötletük a tévéknek olyan műsorokra, amelyek a képernyők elé vonzanák a nézőket, s kockáztatni sem mernek.
Icarus 2010.08.30. 16:34:03
de nagyon mélyen kritikán aluli
Sir Integra 2010.08.30. 16:34:26
Az kicsit furcsa volt, hogy sem a pancserekből, sem az "igazi tehetségekből" nem kaptunk eleget. Mintha elúszott volna az adásidő.
"magyar viszonylatban egy jól megcsinált, profi produkcióról van szó, ami általában is jellemző az RTL reality-műsoraira"
Ezért meg gratulálok.
CAPS LOCKER 2010.08.30. 16:35:05
NEM IS KELL, HOGY AZ ELSŐ TÍZNEK LEMEZE LEGYEN.
ELÉG LESZ EGY MEGASZAR ÉS EGY X-FUCKTOR GYŐZTESNEK LEMEZ, HA KAPNAK. OSZT JÓ NAPOT.
azért 1-2 évente egy-két valóban tehetséges embert magyarországi populációval is fel lehet fedezni. az meg más kérdés, hogy a lemezipar meg amúgy is vergődik világszerte. szóval nem cél az, hogy szériánként 10 ember 10 évenként megélhessen éneklésből, hanem ezek szórakoztató műsorok csak, ahol az első (néha a második, harmadik is) helyezett lemezt is csinálhat. ennyi.
CAPS LOCKER 2010.08.30. 16:36:01
remélem előbb betiltják, mielőtt adásba kerül. na az lesz még a manipuláció csúcsa az RTL-en, és a nézők átbaszásának csimborasszója :))
Lyonell 2010.08.30. 16:36:22
zamiere (törölt) 2010.08.30. 16:36:25
poseidon 2010.08.30. 16:37:54
De azt nem hiszem, hogy Keresztes Ildikót még meg lehetne lepni análisan... :-)
CAPS LOCKER 2010.08.30. 16:37:55
(gugli a barátod; nameg kémkedik utánad)
Amusing 2010.08.30. 16:38:58
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.08.30. 16:42:28
"Egyszer hallottam egy interjút, amikor Ferót húsz éve megkérdezték mennyiért adná el magát, az ötleteit egy pártnak. Akkor 200 milliót mondott. Ennek töredékéért hülyét csinál magából, s az ötletei se érdeklik a vevőt."
Mert akkor még nem volt nyugdíjas. Most meg az.
Változott az árfolyama azóta, ha ragaszkodna a 200 millióhoz, akkor vizes parizerre sem futná neki nyugdíjfizetés előtt.
Létezik az az összeg amennyiért bárki hülyét csinál magából, és a döntő többségnél ez az összeg messze 200 millió alatt van.
mook 2010.08.30. 16:44:26
Így viszont nehéz lesz koppintani, hogy az eredetit ennyien látták tévében vagy letöltve...
walter77 2010.08.30. 16:44:33
Nem lehet, hogy azért cseszi a szemünket a műsor stílusa, merthogy mi magyarok nem tudunk ezzel mit kezdeni?! A többiben is éppen ennyire idegesítő a zsűri(könyörgöm Mrs. Osborne, mint a tutitmegmondó szuperistennő?! Ugyanmár) és semmivel sem hitelesebb vagy eredetibb (Cowell sem). Csakhogy ahogy egy amerikai kampányfilm sem cseszi ki a biztosítékot úgy a többi USA/UK műsor sem, ha eredeti közegében látjuk, mert az idegen, távoli és nem itt van. Nade a mi karót nyelt nemzetünk képtelen normálisan viselkedni akármilyen TV-s műsorban, ez már a szerencsekerékben is meglátszott és azóta is minden egyes rohadt műsorban olyanok vagyunk, mint akiket karóbahúztak. Éppen ezért rohadt nagy a kontraszt, jobban kijön a mesterkéltség és jobban idegesítő az egész.
A zsürinek elvileg dolga, hogy atyaisten legyen a szakmájában, itt viszont elbukik a dolog, mert bár nem lehet kétségbe vonni az egyes tagok érdemeit zene terén, de ettől még a vihar a biliben helyzet áll fenn. Kishazánkban egyszerűen nincsenek kkora faktorok, hogy tényleg hiteles egy ilyen műsor.
Laciii 2010.08.30. 16:45:49
Bizony, arra a csajra kíváncsi lettem volna, nagy tahóság volt elküldeni.
Youtube-on kezdtem nézni, csak az előadásokat szerintem érdemes megnézni, pl. Németh Katica nagyon tetszett.
Der Beste 2010.08.30. 16:48:03
Der Beste 2010.08.30. 16:49:43
vakvarju 2010.08.30. 16:52:12
@Akitlosz: Persze, hogy nincs annyi tehetséges énekes. Remélem, hogy akik itt fellépnek, nem hiszik magukról, hogy ők tehetségesek?
@atpijkamo:
A béna versenyző mit keres egy tehetségkutató műsorban?
Bocs a tájékozatlanságomért, de mi az a bukicsunáj?
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.08.30. 16:53:21
"ti is várjátok már, mikor kaszálja el az új médiahatóság a való világot?"
Ez a műfaj pedig képes sok pénzt hozni.
Egyszerűen a neten kell közvetíteni, ahol nincs (akkora) cenzúra, a TV-ben meg csak a médihatóságnak megfelelő lightos változat megy, amelyikben felhívják a nézők figyelmét, hogy a netes verzióban jó pénzért mindent, de mindent láthat.
Meg lehet tehát úgy csinálni, hogy a médiacenzúra ne tudjon belekötni, de mégis pénzt is hozzon.
walter77 2010.08.30. 16:58:09
Na azért tisztázzuk a tehetség fogalmát! Az a néhány ember, aki jól énekelte el a dalát igenis tehetséges. Sok tehetséges ember van, de hogy ezekből hány lesz valóban jó, sőt kiváló és kiemelkedő előadó, énekes az egy másik kérdés.
Keresztes Ildikót meg nem kell fikázni. Teljesen rendben van ahogy énekel.
A szépség meg igencsak relatív. Amúgy.
Kandabula 2010.08.30. 16:58:47
Miss Marple 2010.08.30. 16:58:49
Kulminaator 2010.08.30. 17:01:37
KOCSOG KORREKTOR :) 2010.08.30. 17:04:36
APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2010.08.30. 17:05:31
Innentől kezdve reménykedhet az ember, de talán fölösleges...
Shopping 2010.08.30. 17:06:18
Tényleg ennyire hülyének néznek minket???
CAPS LOCKER 2010.08.30. 17:06:44
NE KÉRDEZZ, GUGLIZZ!!!
A GUGLI A BARÁTOD ÉS KÉMKEDIK UTÁNAD.
CAPS LOCKER 2010.08.30. 17:08:54
nem is tudtam. akkor a nemzeti együttműködés pártja és a nemzeti médiahatóság kvázi "támogatja" a két nagy nemzeti szennycsatorna nemzetrontó műsorainak sugárzását??
2010.08.30. 17:12:55
De az biztos, hogy ha még vevő is nem ugyanúgy és ugyanolyan mértékben.
VV4 is egy elcseszett próbálkozás az RTL részéről. Kb olyan gyorsan fog lekerülni a műsorról mint a Bár2 a viasaton, de lehet, hogy hamarabb.
A Megasztár3 készítői még figyelembe vették a magyar sajátosságokat.
A többi már egy rakás fos volt. Megasztár 4, arra sem emlékszem kik voltak benne...
VV3? VV2? Atyaég és kik voltak a szereplők?
Szar dolog lehet, hogy a Story, Blikk és a Bors nem talál magának gumicsontot amiről firkálhat.
Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.08.30. 17:13:02
Pl. dokumentum játékfilmek, ahol egyes eseményekről nem csupán történészek, visszaemlékezők mesélnek egy unalmas stúdióban, hanem közben játékfilmen peregnek az események, mintha akkor történnének éppen.
Például Sátoraljaújhely visszafoglalásáról készült egy ilyen, az lebilincselően izgalmas.
Az angolok tömegével csinálnak hasonlókat, történelmük szinte minden csatájáról, minden korszakáról.
Na persze ízlés dolga, meg pénz kérdése is.
Sok tévének csak annyira futja, hogy pár pulóveres, meg öltönyös beszélget egy unalmas stúdióban.
plejad 2010.08.30. 17:13:49
és az, hogy a TV2 és az RTL folyamatosan egymással verseng, s párhuzamosan futtat műsorokat, az kritikán aluli, persze az is, hogy ezt kajáljuk
CAPS LOCKER 2010.08.30. 17:14:49
De honnan veszed, hogy hamar meg fog szűnni a Való Világ?
(Bár úgy lenne!)
CAPS LOCKER 2010.08.30. 17:15:28
mook 2010.08.30. 17:18:25
♥ Kitty ♥ (törölt) 2010.08.30. 17:18:38
Kandabula 2010.08.30. 17:19:04
huangati 2010.08.30. 17:24:04
nagyon gromek 2010.08.30. 17:26:15
ha valami ma futó sláger lenne, még el is hinném, de szerintem ezeknek a srácoknak az adás előtt 1 héttel még fogalmuk sem volt ki az a Leonard Cohen .
FeroxX 2010.08.30. 17:26:41
Napkutya 2010.08.30. 17:28:44
Nemáááááá........
Ki a f.szom veszi be ezt a dumát? El lehet adni vele ötven perc reklámot és kb. 25 millió szponzorációt... Adásonként.
No és szavazhatsz is a telefonnal, ha van sok pénzed...
Szavazzunk Sanyira, a hajléktalanra, aki NEM döglik éhen, ha viszel neki öt kiflit. (Játékban marad még egy évig.)
MÉG OLCSÓBB IS!
ethan blow 2010.08.30. 17:28:49
Nem szeretnék még 14 Varga/Király Viktort, illetve 25 TóthGabit, vagy Hient. Köszi, srácok, egyelőre tömve vagyunk, de ha kimennek ketten, egyvalaki bejöhet!
tena_lady 2010.08.30. 17:29:43
Nem így volt. Onnan tudom, hogy ott voltam. A közönség ezt nem 3 percig hallgatta, hanem vagy egy órán át, s valószínűleg már a 10. forgatási órában a 3. vagy a 4. napon. (Ha jól emlékszem 14 óra forgatás volt 5 napon át és két 20 perces szünet egy nap.)Ennyi idő alatt már mindenki ott tart, hogy minden mindegy, össze-vissza bekiabál és csak azért áll fel, hogy ne üljön már annyit. Utasítás csak a nap elején van, illetve jó nagy lecseszés, ha nem úgy csinálja valaki.
A látványos kivonulásról meg annyit, hogy ilyen nem volt, azt akkor vették fel, amikor szünetre ment a zsűri és jól bevágták máshova.
ethan blow 2010.08.30. 17:29:59
Alapvető élelmiszer 2010.08.30. 17:31:18
Én pl. igenis előírnám, hogy saját dallal lépjenek föl. Legyen az csak 1-1,5-2 perces szösszenet (ma egy átlagos klip 3,5-4 perc), de érezhető legyen, hogy ért is valamit hozzá.
tyityi93 2010.08.30. 17:32:24
tena_lady 2010.08.30. 17:33:58
Nem így volt. Onnan tudom, hogy ott voltam. A közönség ezt nem 3 percig hallgatta, hanem vagy egy órán át, s valószínűleg már a 10. forgatási órában a 3. vagy a 4. napon. (Ha jól emlékszem 14 óra forgatás volt 5 napon át és két 20 perces szünet egy nap.)Ennyi idő alatt már mindenki ott tart, hogy minden mindegy, össze-vissza bekiabál és csak azért áll fel, hogy ne üljön már annyit. Utasítás csak a nap elején van, illetve jó nagy lecseszés, ha nem úgy csinálja valaki.
A látványos kivonulásról meg annyit, hogy ilyen nem volt, azt akkor vették fel, amikor szünetre ment a zsűri és jól bevágták máshova.
Michael Collins 2010.08.30. 17:34:19
Laciii 2010.08.30. 17:34:48
Ha jól tudom valamelyik régebbi X-factorban döntős dal volt.
ex (törölt) 2010.08.30. 17:36:58
gabesz: 2010.08.30. 17:37:43
A műsorok után ,aki látta és beszéltem vele csak azzal volt elfoglalva, milyen jó az x-faktor zsűri,, meg hogy jajaj 6 zene egymás után ...alig bírták...meg hogy akkor a végén ..éppen jött egy jó énekes ..és háátt pfff mekkora volt.. és minden ki áhítattal tapsolt, meg felálltak......
Szal a nézők tökéletesen spontánnak hiszik ezeket a húzásokat, az RTlklub meg rohadt profi, vagy az, aki kitalálta ezeket, mert tényleg elhiszik, és ez a téma, és ezekért szeretik az egyik másik műsor..
Egy vicc... cirkuszt a népnek!
Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2010.08.30. 17:38:13
Szám szerint kettő, a Megasztár1-ben feltűnt előadót láttam. Mikor is volt az első széria? Annyi idő alatt nem tudtak klasszisokat javulni az énekesek? A kérdés költői, a Tőzsér gyerek hangjára rá sem lehetett ismerni.
A Mega5 eddig bemutatott mezőnyéhez képest legalább két kategóriával erősebb az X-Factoros felhozatal.
Három gyöngyszem ízelítőül (plö egyik sem volt Megasztáros):
www.youtube.com/watch?v=PUOsc4ROwvE
www.youtube.com/watch?v=92gwhAA4INQ&feature=related
www.youtube.com/watch?v=jx5PUzesBNc
Laciii 2010.08.30. 17:39:08
Nem értem ezt a "saját" dal dolgot.
Saját dal az amit az ember átéléssel elő tud adni, nem kell egy énekesnek zeneszerzőnek és dalszövegírónak lenni egy személyben, a lényeg hogy legyen hangja és magáévá tegye azt amit előad.
ethan blow 2010.08.30. 17:41:17
www.youtube.com/watch?v=8aRor905cCw
Kámfor 2010.08.30. 17:43:18
elérték amit kell, a számukra értékes 18-40 év közötti "tudatos" néző ezt nézi. és az egyik fele azért, mert kíváncsi mi lesz ebből, jobb lesz-e a műsor, a másik fele meg azért, mert ő annyira tudatos, hogy rögtön átlátta ezek átverik a nézőket és ő majd röhög ahogy mesterkélten eljátssza a zsűri a szerepét. zseniális recept, mert hozza a nézőt ígyis-úgyis.
a megasztár is ilyen fos, tévedés ne essék, de ott nem ennyire látványosan amatőr színészek a zsűrítagok (vagy legalábbis nincsenek ennyire amatőrnek beállítva), és nem látszik, hogy mennyire előre le van válogatva a kis csapat akik bejuthattak. ott még talán hisznek annak az illúziójában, hogy a pénzcsapolás mellett azért szórakoztatni is kell a népet.
itt az volt a borzasztó, hogy a műsor jellegéből adódóan kapsából az elején kiszámítható volt a séma... kb. 5 produkciót láttunk akik bejutottak, azoknak még az emésztési szokásait is dramatikus narrációval vezették be, ők voltak a fontosak, közben a többi "bejutóból" akik szintén később játszanak meg 5-5 másodperc volt. miért ? ezek miért voltak különlegesebbek, mint akiknek 5 másodperc jutott ? azoknál miért nem tudhatjuk miért és mivel is jutottak tovább ? itt már bukott a hitelessége a műsornak, hogy az nyer és az bohóckodhat a nézők előtt aki tehetségesebb... node ez van, ha ez dönti a nézettségi adatokat, hát ez dönti. :)
fran7 2010.08.30. 17:47:13
2002 2010.08.30. 17:47:41
Az egész kb annyira volt így hihető, mint az, hogy vezekényi lacika csinálta a gaga klippeket
Napkutya 2010.08.30. 17:49:17
Professzorom!
Szóval van egy fogyasztócsoport, aki nézi a szabadon fogható TV csatornákat, és NEM tud választani a TV szolgáltatók között, mert NEM tud elérni egy kábel vagy műholdas szolgáltatást.
Nekik EZ van, mert lejön az antennán egy darab dróttal, a messzi északkeleten is. Ezek a szarok nekik szólnak. Ezt a szolgáltatók is TUDJÁK. Hála a magyar létbiztonságnak, sajnos rettenetesen sokan vannak így.
Miért kell mégis ez?
Nos, ők is vesznek mosóport. Nem szeretnék ha kirohadnának a maradék fogaik. A nők menstruálnak.
Kell még magyaráznom miért országos hír egy ilyen szar?
Kandabula 2010.08.30. 17:49:28
tomm 2010.08.30. 17:50:41
kalapocska 2010.08.30. 17:53:20
haggyal 2010.08.30. 17:53:53
Még egy ilyen manipulatív, primitív, hitvány, műanyag, előre megírt - hiteltelenül előadott, spontaneitást nélkülöző, ellenszenves, hatásvadász szemét szar szemetet még az rtl klubtól sem vártam volna. annyira ultrakínos volt, hogy még rágondolni is rossz.
felháborító, hogy mennyire retardáltakként kezelik a nézőket, a megasztár se kutya, de ez a fos új "minőséget" teremtett.
walter77 2010.08.30. 17:54:30
Az oké, hogy még nem vagyunk "eléggé" agymosottak, de a saját dal már konkrétan lehetetlen. Egy jó énekes nem feltétlen tud jó dalt írni, mitöbb nem is dolga. Általában a jazz énekesek és a klasszikus irányzatok képviselői a legjobb énekesek a világon. Irreális lenne elvárni ugyanakkor, hogy egy jazz standerdeket vagy operákat kiválóan éneklő valaki egyúttal zeneszerző is legyen. A zeneszerzők nagy része borzasztó énekes és egy csapnivalóan kezeli a hangszert, viszont van benne másféle isteni képesség. Az énekesnek elég jól énekelnie, mert az a dolga. Általában abból sem szokott maradandó előadás kerekedni, ha a költő maga tolmácsolja versét vagy olvassa fel az író a prózát, pediglen ott még nem is kell jó, tiszta és jól képzett hang.
Abban nincs semmi rossz, ha valaki újra elénekli Cserháti vagy akárki dalait. Ez az énekesek dolga és kész.
CAPS LOCKER 2010.08.30. 17:58:34
1. nem igaz, amit sixx írt, hogy a nézők tisztában vannak az átveréssel.
2. A NÉZŐK EGY JÓ NAGY RÉSZE (lehet h a többség) EGYÁLTALÁN NINCS TISZTÁBAN AZZAL, HOGY AZ EGÉSZ EGY ÁTVERÉS.
3. aki ilyen blogokat olvas az tudja, de magától is rájön, hogy ÁTVERÉSRŐL VAN SZÓ, de aki nem jön rá magától az talán nem is netezik szóval
4. HIÁBA TUDJUK MI, HOGY MANIPULÁLNI AKARNAK MINKET, A TÖBBSÉG TALÁN NEM IS TUDJA / NEM IS VESZI ÉSZRE
úgy látszik hogy még a gagyi színészkedés ripacskodás sem tűnik föl nekik a zsűri részéről
404-es hiba 2010.08.30. 18:05:27
kangep 2010.08.30. 18:06:19
(tanult, netalántán jogász kollégákat kérdeznék arról, mennyire tuti jogilag olyasmiről szavaztatni, aminek a kimenetelét előre rögzítették egy forgatókönyvben?)
fran7 2010.08.30. 18:07:17
fantáziátlan 2010.08.30. 18:13:24
A zsűrit, a műsorvezetőt, a szavazást és többi szánalmat ignorálom a tehetségkutatókban. A megasztár zsűrijének értékeléseit valszeg nem fogom áttekerni, de erre az X típusú ripacskodásra végképp semmi szükség nem lenne.
Szívesen hallgatok háttérzajként éneklő embereket, de gyerekek, kutyák és (főleg ilyen mennyiségű) bikicsunáj nélkül, a köret milyensége és mennyisége(!) fogja eldönteni hogy melyiket. Egyelőre a tv2 bikicsunájozik, az rtlnél túl sok és túl megjátszott a köret (de a karaoke jelleg bejön), gázos a zsűri. Meglássuk.
prof. Perselus Piton 2010.08.30. 18:24:15
borzalmas a csontjára szikkadt bőrével és halálosan idegesít a poénkísérleteivel...
haggyal 2010.08.30. 18:25:29
de én azok miatt háborodtam fel, akiknek szocializációjában jelenleg a legfontosabb elem ez a sekélyes szemét (bulvártévék, újságok, rádiók). nagyon sok ember van, akinek nem jut jobb, mert vagy nincs pénze, vagy nem is tud róla, hogy létezik magasabb minőség. valahogy nem tudom egy legyintéssel elintézni. tudom, hogy esélytelen ezen javítani, de mégis elszomorít.
haggyal 2010.08.30. 18:27:47
kilobike 2010.08.30. 18:29:16
proton1701 2010.08.30. 18:35:24
Laciii 2010.08.30. 18:42:36
youtube-on fenn van csak a hattárzaj sallang nélkül.
@proton1701:
Németh Katica pl. tehetséges.
hut 2010.08.30. 18:48:26
Aki nem is követte a külföldi X eseményeit (magyarok nagyrésze) annak is már messziről bűzlödt a másolás, de már fájó szinten. Tényleg úgy volt de ja vu-m , hogy nem is néztem a külfödi Faktort, annyira szar volt a zsűri.
Nekem teljesen a Megasztár malmára hajtotta a vizet. Nem is kétséges, mert az legalább felválalja, hogy magyar és nem próbál "nagyxfaktornak" tűnni mégis a zsűri is jó benne, sokkal ember-barátibb. Azt már nem is említve, hogy a magyaroknak sajátos igényeik vannak mint minden országnak, az x factor sikere itt nem készpénz.
A ValóVilág ami valóban kellhet nekünk, erős polgárpukkasztás, anyázda és cicik.
Én azt várom a legjobban, nem az ilyen Édes4es féle " lerohadt a faszom,de keresek már egy kurvát" vagy "vigyük a celebeket ki a dzsungelbe és röhögjünk"... a Való Világ óta nekem semmi nézhető saját showja nem volt az RTL-nek, se TV2-nek.
WonderCsabo 2010.08.30. 18:52:25
Leslieke 2010.08.30. 18:53:04
Darqo · http://manzardcafe.blog.hu 2010.08.30. 19:00:10
fantáziátlan 2010.08.30. 19:00:35
2010.08.30. 19:13:10
MikeMyers 2010.08.30. 19:23:09
www.youtube.com/watch?v=YrLk4vdY28Q&ob=av2e
Gólvágó 2010.08.30. 19:29:23
reccs 2010.08.30. 19:34:00
Ebben az országban bárminek a fikázásához hatalmas tömegeket találhatsz társnak, függetlenül attól, hogy mi az.
Der Beste 2010.08.30. 19:36:04
Der Beste 2010.08.30. 19:40:52
Deszkás 2010.08.30. 19:43:00
Der Beste 2010.08.30. 19:46:35
kapiksz 2010.08.30. 19:47:13
RogerNyul 2010.08.30. 19:48:48
nagyon gromek 2010.08.30. 19:49:22
hubertusz 2010.08.30. 19:53:48
A KÖVETKEZŐ ADÁSTÓL NEM KELL NÉZNI!!
Aztán majd elgondolkodnak a hírdetők és talán történik valami.
Bambano 2010.08.30. 20:07:35
Dohányzó Zsiráf 2010.08.30. 20:15:50
Takács Kr. · http://takacskrisztianir.blog.hu 2010.08.30. 20:16:39
az X-factor egy a képileg igényesebb, jobban szerkesztett műsoroknak, mivel idehaza csak a Msztár van még, így azt is legyőzi, mert pörgősebb és a zenei aláfestés miat nem kell végignézni minden lúzert és sokkal jobbak a dalok még ha valaki tud is énekelni, ha van alatta playback - nem véletlenül találták már ezt ki régen a zeneiparban...
a pörgősebb műsor elfeledteti, hogy a Msztárban egyetlen zenéhez értő ember úl: Pici bácsi. Fridi egy idióta ripacs, aki a kereskedelmi tévék megjelenése óta kereskedelmileg sikeres műsort nem tudott készíteni, mert az árához képest nem volt nézettsége (ezért vándorolt tvről tvre...) Eszenyi Enikőt kedvelem, de a zenéről nem autentikus a véleménye nekem, csakúgy, mint ahogy az ugyan tapasztaltabb, de nem elég nagynevű Mesternek.
ezzel szemben az rtl zsűriválogatása jó, nemcsak a különböző karakterek, hanem a zenei hitelesség is - finoman szólva - megalapozottabb, hiszen a 4 ember összesítve is több időt töltött el a zenében, mint a másik 4.
ugyanakkor a zsűri tagjai nem színészek és nem is szoktak a képernyős szerepléshez - leszámítva az egy Gesztit. ÍGY MINIMUM TÚLZOTT ELVÁRÁS KÉPERNYŐKÉSZ MŰSORVEZETŐKET VÁRNI AZ ELSŐ ADÁS UTÁN, HOGY ERŐSEBB JELZŐT NE HASZNÁLJAK.
nem mondom, hogy a magyar közönség mint origó működik, amihez mindent hasonlítani kell, de nem véletlen, hogy az X-factor agyonverte a Msztár akárhanyadik részét. ráadásul sokkal jobb mint a csillag születik. ugyanakkor nem tagadom, van még benne fejlődési potenciál :-)
2010.08.30. 20:25:20
Aki meg csodálkozik, hogy milyen átlátszó a műsor megszerkesztettsége, reality-jellege, az gondoljon bele, hogy vidéki, egyszerű emberek (nem bántás!) milliói nézik a két nagy kertévét úgy, hogy nem neteznek, nem néznek külföldi műsort, se más csatornát, nekik az RTL és a TV2 de facto a valóság. Rinyálhatnak a pestiek, hogy de gáz a megjátszott meglepődés, de a nézők döntő százalékának ez nem esik le/nem számít. Sajnaos a kertévék kb az IQ 80 és az alatti nézőkre építenek (csak két szó: Mónika Show).
Der Beste 2010.08.30. 20:25:47
Legközelebb ne nézzed, s erre válaszul az RTL Klub az X faktor helyett Tarr Béla filmeket fog vetíteni szombat este.
Hány éves vagy királylány?
Mashenka 2010.08.30. 20:30:31
szerintem ez a halleluja sorozat egy rakat színjátszószakkörös "én annyira fasza színészpalánta vagyok, hogy még ezt is bevállalom" hülye gyerek és egy humortalan szerkesztőbrigád alkotása.
naggggyon erőltetett
Lotyó Bridzsida 2010.08.30. 20:42:49
Mégis mire vártunk?
Atomvillanásra?:)))
Vérborzalomra?
Hátukon pörgő nyugdíjasokra és moonwalk-oló óvodásokra?
Ha kimondom: MEGASZTÁR tudjátok ki jut eszmbe?
Beyoncé.Tökéletes hang, tökéletes tánctudás, cukimuki pofa (kicsit cölöp lába van, de azt megbocsátom). Mondjunk lécci ilyesmi kalibert itthonról, csak olyat aki legalább megközelíti.:))
Engem egyébként a széphangúak szórakoztattak, a többieket meg lesz@rom.
Tetszett a gitározós határontúli, milyen jó ember volt, milyen lelkes, csupaszív. Öröm volt látni az örömét.:))
megint 2010.08.30. 20:53:10
Birodalom 2010.08.30. 20:53:23
Szerintem a zsűrinek nem kellene aláznia a versenyzőket, hisz ők is emberek, még akkor is ha nem hallanak, és énekelnek olyan jól,(amit ők maguk sem vettek észre)ahogyan ezt a műsor "elvárná".Ők is kellenek, mert akkor nem lenne műsor, de akkor zsűrire sem lenne szükség. Az egyébként intelligens zsűri tagokat a szakmaiságuk miatt kérték fel, és nem azért, hogy pluszban fikázzák az embereket a show miatt. Ettől nem lesz jobb a műsor. Meglehet nézni a Megasztárt és az Angol x-factor részeit, ott a zsűri részéről is van alázat, de ezt nevezhetjük egyszerűen intelligenciának. Amúgy tőlük függetlenül, tényleg vannak nagyszerű és tehetséges énekesek a műsorban.
Arschloch 2010.08.30. 21:11:46
Jó, a Megasztárban sem rajongok a zsűritagokért, de valahogy sokkal normálisabbak mégis.
Aztán meg az is fos volt, hogy sok jelentkezőből csak egy-egy vilanás látszódott. Miért nem lehet leadni normálisan végig? Nem gyorsított felvételt akarok nézni. A megaszar ebből a szempontból sokkal jobban van szerkesztve, ott alaposabban bemutatnak egy-egy versenyzőt, és nem 2 másodpercig lehet hallgatni őket. Úgyhogy részemről alaposan leszerepelt az ex-factor. Át is kapcsoltam a TV2-re, mert nem bírtam nézni.
Az már csak hab a szánalmasság tetején, hogy egy időben megy a két műsor. Valószínűsíthetően először a TV2 fogja áttenni más időpontra, mert a retekklubot úgyis mindig több zombi nézi...
málnabarack 2010.08.30. 21:18:08
én sosem néztem ilyen műsort, mert baromira nem érdekelt, de most belenéztem, csakúgy, ne kérdezzétek miért. És nekem tetszett. Meg lehet kövezni meg aszondani hogy primitív vagyok, de nekem tetszett. Voltak bénák, de voltak kurvajó produkciók is. Kíváncsi lennék, hogy a fikázók közül hányan néztek a műsorból legalább 15 percet folyamatosan. Szóval én most megvédem az X-faktort. További jó fikázást! :)
Der Beste 2010.08.30. 21:22:41
Beru 2010.08.30. 21:24:07
Lotyó Bridzsida 2010.08.30. 21:26:58
én emlékszem nézhetetlenül vágott megatáncra is.
Mindösszesen csak azt nem tudtam meg egy táncversenyen,hogy hogyan táncoltak, annyira szanaszéjjel ugrált a kép.
Két dolog jut eszembe:
A: kutyát se érdekelte a produkció rajtam kívül (sanszos...:))
B: olyan vágó, vagy ki az anyám csinálta a műsort, akinek lilafingja se vót hogy kell táncot leadni. Elárulom: EGYENSEN TOTÁLBA ADVA AZ EGÉSZ SZINPADOT!:))
Kérem a tiszteletdíjam a szakértésért.:D
Lotyó Bridzsida 2010.08.30. 21:29:27
Ott a pont!
:)))
X-faktor: KOMMENTELŐK TÁNCOLJATÓÓÓK!
Kommentelők: Hééééj, Makaréna!
:)))
mook 2010.08.30. 21:32:22
Arschloch 2010.08.30. 21:36:17
Én nem néztem a táncikálós műsorokat, mert csak a zene érdekel. Gondolom azt is meg lehet totál szarul vágni. De amit most az RTL művelt ezzel az x-faktorral, azt egyszerűen nézni nem bírtam, annyira idegesített. Megasztár még mindig sokkalta nézhetőbb, akármennyire is 5. széria és nem készen megvett külföldi licensz... Persze lehet, hogy majd később jobb lesz még az X, csak addig nem fogom nézni :P
Talán, ha külön időpontban lennének, akkor adnék még neki egy utolsó esélyt :)
Ludas Manyi 2010.08.30. 21:47:01
A zsűri valóban mesterkélt "közegidegen", ha magukat adnák sokkal jobbak lehetnének.
2010.08.30. 21:49:26
Mr. Hilter 2010.08.30. 21:50:35
lbelafi 2010.08.30. 21:56:32
Ludas Manyi 2010.08.30. 21:57:13
Undorító a két csatorna párhuzamos "menetelése"! Tehetség kutató közben azonos időpontokra belőtt reklámok, aztán "lerúgom a fejed" film mind a kettőn, ebből egy is sok(k)!!!
Éljen és virágozzék a Film Múzeum!
ZéBé 2010.08.30. 22:07:25
Mr. Hilter 2010.08.30. 22:11:17
bitond 2010.08.30. 22:21:34
Engem az érdekelt, hogy meglepetésemre kaptam vagy öt olyan elóadót, akik igazán tetszettek, sőt, olyan is volt, aki egyszerűen lenyűgözött. Nem rossz arány, még ha nem viláelső is.
Der Beste 2010.08.30. 22:23:58
Milyen szerencse, hogy ennek a "hiszékeny" anyának ilyen zseniális gyermeke van, aki rögtön átlát minden szitán.
Sulopest 2010.08.30. 22:25:06
www.youtube.com/watch?v=fELGWiMYNHo
paginavlady 2010.08.30. 22:54:16
Rettenetes a "zsűrinek" nevezett bohóc-négyes !
Keresztes anyó pedig tényleg kiérdelmeli a Soproni "örökös tagságot". Nem is Pestre való !
Ide nagyon illik persze,
a Tv-s bohócok közé!
Pfujj!
bangyika 2010.08.30. 23:01:42
valami betegség?
mást nem lehet nézni ebben a ki..szott országban?
csak ilyen silány műsort?
már megint?
Buborééék 2010.08.30. 23:27:09
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.08.30. 23:35:40
Ráz a hideg, amikor emelgetik a nagy fejüket a "meglepetéstől". A nagyarcú-senki Gesztit tudnám arcon tisztelni egy XXL-es zsúrkenyérrel. A Fityesz-papnő Keresztest is orrbagyűrném. Az a jellegtelen Balek-gyerek meg úgy dolgozott Anastasia-val, hogy a második asszisztensnek egyszer bevitte a kávét két felvétel között.
2010.08.30. 23:36:10
Pannon Puma 2010.08.30. 23:47:31
Pannon Puma 2010.08.30. 23:48:49
Szalooka 2010.08.31. 00:00:46
mafos 2010.08.31. 00:08:57
Engem egyedül a műsor felépítése(nem volt eleje, vége, csak közepe) és a vágás összefüggéstelensége zavart, de ezt az elején még el lehet nézni.
Pridix 2010.08.31. 00:13:20
brazileiro 2010.08.31. 00:14:45
Ezt nem értem én se. Ez most egy tehetségkutató vagy a profikat akarják felfedezni? Így külön gáz Gesztiék hazug meglepődése.
Egyébként pozitív meglepetés ért: azt hittem ifjabb Malek lesz a leggázabb a műsorban, de Nagy Feró mellett még neki vannak őszinte pillanatai.
Az első adás egyébként nem lett volna rossz, ha nem lett volna ennyire hazug a zsűri. Komoly előnye az X-faktornak a Megasztárral szemben, hogy itt a válogatásnál is van zenei alap és ezt profin kihasználták.
De ha nem cserélik le Keresztest és Gesztit, szerintem néhány hét alatt leamortizálja az adást.
brazileiro 2010.08.31. 00:27:04
www.youtube.com/watch?v=XcEo5H97CLM
Arról nem beszélve, hogy még a tökrészeg David Hasselhoff is jobban tud meglepődni, mint Geszti és Keresztes együttvéve.
Szalooka 2010.08.31. 01:00:08
Azért nem gondoltam volna, hogy ennyire kreatívtalan a magyar alkotógárda. Addig oké, hogy jóval színvonalasabb mint a Megasztár, de azért ennyire nyalni a britek seggét és a kinyalt szart ennyire jól visszakenni a magyar változatra... hát ezt nem igaz.
bagamoyo 2010.08.31. 01:40:28
pástétom 2010.08.31. 02:43:14
Nincs. De nem tudom, van-e a miénken kívűl még olyan 10 milliós ország, amelyben van 2 olyan nagy kereskedelmi csatorna, amelyek értelemszerűen öldöklő küzdelemben állnak egymással a nézők kegyeiért.
Giraffa 2010.08.31. 07:15:17
Ez először volt érdekes számomra, de azóta nincs benne semmi új, ezért nem is nézem. Pláne nem értem a rajta fanyalgókat. ;)
Caprica99 2010.08.31. 07:25:26
A Mega zsürije is csak az első 3 szériánál volt jó (meg is látszott a nézettségen!), de ez az X-faktor zsüri kritikán alul szar!
A műsorban pont akkora lúzerek szerepelnek itt is, ott is - a jobbak meg (már akiket eddig mutattak) egyformák.
Szóval, mitől is színvonalasabb?
Caprica99 2010.08.31. 07:27:47
Tehát sztem pont hogy a zenei alap nélküli válogató a jobb!
Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2010.08.31. 08:16:03
karakter 2010.08.31. 08:18:53
sixx · http://comment.blog.hu 2010.08.31. 08:25:48
hozé bubó 2010.08.31. 09:34:26
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.31. 09:39:07
tszelnok 2010.08.31. 09:57:57
A műsorvezetők semmit nem tesznek hozzzá az egészhez, jobb lett volna két lekles jelentkező kezébe nyomni a mikrofont a folyosón.
Néhany jó előadótól lett nézhető az egész. Pl. a Non Stop fenomenális volt.
Darqo · http://manzardcafe.blog.hu 2010.08.31. 10:05:01
Melchi Zadok 2010.08.31. 10:25:27
Le vagy szarva 2010.08.31. 10:51:37
hámoskomolyammáááá 2010.08.31. 11:17:43
mindenhova 2010.08.31. 11:20:43
Nem tudom ki vagy de mostantól haverom vagy. És kérlek ne felejts el meghívni ha indítasz egy "utálom keresztes Ildikót" klubbot valamelyik közösségi oldalon.
Le vagy szarva 2010.08.31. 13:05:31
Persze.
Azokat, akiket csákánnyal a fejében kéne látni.
Pokerqueen 2010.08.31. 16:35:52
martianhellacopter 2010.08.31. 17:23:57
Mindegy, leszünk mindig is páran, akik nem cuppannak rá minden aranypapírba burkolt foshalomra, amit az asztalra tesznek.
inkabbne 2010.08.31. 19:03:42
FAKE!FAKE!FAKE! Ennyi nem elég!
péti 2010.08.31. 19:51:40
GGG77 2010.08.31. 22:31:26
Szalooka 2010.08.31. 22:43:02
Azt kérdezted, miért színvonalasabb a Megasztárnál.
Ez igazából nem objektív, mert elképzelhető, hogy valakinek bejön Friderikusz stílusa, vagy Mester Tomié (aki szerintem szarik az egészre, csak a pénz kell neki). Én őszintén nem értem mit keres ott Friderikusz. Tehetségtelen (minden téren) arrogáns, bunkó és savanyú embernek tartom. Meg az eddigi produkciókból is csak egyetlenegy jó maradt meg, a szombati x faktorból rögtön kettő. Nekem szimpatikusak az x faktor zsűritagjai és oké tényleg meg volt rendezve, meg rosszul játszottak a zsűritagok a kimenetelkor és alatt, mindenesetre volt pár jó előadó és nekem ez számít. Szóval nekem a Megasztár zsűrijével van problémám. Az első három egész jó volt somával settenkedővel meg főleg novákkal a harmadikban. Akkor még jókat is fedeztek fel.
Amúgy egyiktől sem várok sokat, de az x faktortól többet.
Kandabula 2010.09.01. 19:07:05
Kandabula 2010.09.01. 19:09:10
Babilen Tatarszkij 2010.09.01. 21:07:47
Ezt pedig másolni kell. Szóval lesz ez még lejjebb itthon is, senkinek ne legyen kétsége. Fog még Anettka mentorálni Győzike oldalán. Meg lesz egy bunkó is, mondjuk Csernus.