Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Tv2 szerint ízléstelen a Megasztár Bukás-videója

Nem értik

2010. augusztus 19. 14:55 szabóZ 203 komment

A Megasztár az indulás előtt pár nappal csak azzal tudott címlapra kerülni, hogy egy szlovákiai magyar amatőr zenekar mégsem írta alá a Tv2 által kínált szerződését. A Csak van tagjai ugyanis nem akarták, hogy a csatorna producerei mondják meg, hogy milyen hajzselét használhatnak a fellépésekkor, arról már nem is beszélve, hogy a szerződés szerint bármikor lecserélhették volna a zenekar tagjait.

A Csak van így megúszta a bulvárhírnevet, és azt hogy éveken át kelljen vidéki haknikon játszaniuk a Bikicsunájt. Ezt a megkönnyebbülést pedig úgy ünnepelték meg, hogy elkészítették saját Bukás-videójukat, amiben Várdy Zoltán, a Tv2 vezérigazgatója tajtékzik és elhízott tolószékesnek nevezi az énekest. Semmi nem történt, oszoljanak kérem, csak valaki iróniával, öniróniával válaszolt arra a 44 másodperc hírnévre, amit a Tv2 zúdított rá.

És akkor jött a Bors, bambán végignézte a videót, majd szólt a Tv2-nek, hogy nézd már, ebben a videóban mindenki SS-egyenruhában van. Ezek nácik.

A Borsban megjelent cikk szerint ugyanis “Náci filmmel űztek gúnyt Presserékből”, a Tv2 válasza szerint pedig “a zenekar tagjai magukat minősítik ezzel az ízléstelen párhuzamállítással”. Még jó, hogy nem riasztották a nehéz órákban is rendíthetetlen Gyurcsány Ferencet, hogy önmagába karolva meneteljen csendben a szitáló barna esőben. A Tv2-nél és a Borsnál ezek szerint nem értik a viccet, és ami még ennél is rosszabb fogalmuk sincs arról, hogy Oliver Hirschbiegel filmjéből több száz paródia készült, vagyis még csak nem is hallottak erről a mémről, ami évek óta kiirthatatlanul terjed a neten.

Vagy egyszerűen annyira hülyék, hogy azt hiszik, minden film, amiben nácik szerepelnek, az náci film. Mint mondjuk a Schindler listája.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.19. 15:34:34

Nagyon köszönjük! A mai nap folyamán számtalan bulvármagazin vette át a Bors gusztustalan cikkét, már követni sem tudjuk a sok publikációt, de ez az első, melynek szerzője aggyal is rendelkezik. Egyetlen dolgot fájlalok: nem vagyunk szlovákok. A Csak Van szlovákiai, de magyar zenekar. :)

torpotroh 2010.08.19. 15:38:34

bruhaha, epikus bukás.

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2010.08.19. 15:41:51

Szerintem ezek után a TV2 elintézi, hogy Vezekényi Laci csinálja az együttes következő videóklippjét.

norbert79 2010.08.19. 15:46:59

Végigolvastam a cikket, s kiköptem majdnem a vizet a számból, annyira elkezdtem röhögni. Köszönöm TV2, köszönöm Bors! :D

...jaj, hol egy papír zsebkendő...

Raka1885 2010.08.19. 15:50:23

@torpotroh:
"Az epika, vagyis elbeszélő irodalom az irodalom három műnemének egyike, az epikus vagy elbeszélő művek összefoglaló elnevezése. A lírától abban különbözik, hogy nem érzelmeket, hanem cselekményt ábrázol, a drámától pedig abban, hogy nem párbeszédes formában íródott. A versben írott epikus művet elbeszélő költeménynek nevezik."

"epikus
elbeszélő"

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2010.08.19. 15:51:59

végén a bikicsunáj halálosch :-)

van egy olyan érzésem, hogy a tv2 mindörökre egy szánalmas lúzer csatorna marad

◄ViZion 2010.08.19. 15:53:02

Isteneeeem!

Mondjuk a Borsot még megértem, mert az ő olvasóiknak az ilyen nácis címek kellenek... Esetleg lehetett volna, h a kissebségi zenekar náci videója... vagy vmi hasonló frappáns IQ light cím...

@Bruzsy: ÁÁÁÁHh... +1 V. Laci nem a mega klippet forgatja manapság? :)

Rwindx 2010.08.19. 15:54:48

@Bíró Szabolcs:
Én is (álnaívan) csodálkoztam hogy lehet egy szlovák zenekarnak magyar neve, no de láttunk már ilyet a ker TV-kben is... Az idő végtelen, talán elég lesz hogy megtanulják.

slaci89 2010.08.19. 15:57:13

Hát ez hatalmas!
És balfaszék még rá is tesznek egy lapáttal. :D

szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.08.19. 15:57:44

ne haragudj, nekem egyertelmunek tunt, hogy ez itt szlovakiai magyar ertelemben van, de javitom a kedvedert.

Szt. Ahanov 2010.08.19. 15:59:30

Azért te sem vagy semmi, kedves SzabóZ.

Vagy egyszerűen annyira hülye, hogy azt hiszed, minden ember, aki Szlovákiában él, az szlovák. Mint mondjuk a Csak van tagjai.

Egyébként meg a Bors eladni akarja magát nem igazat vagy ízléseset írni. Ez újdonság?

A Csak van zenekar pedig nagyon jól tette, amit tett, rokonszenvesek. Hozzátéve, hogy nagyon jól használták ki ezt a 44 mp hírnevet, lehet, hogy hosszútávon többet profitáltak belőle, mintha aláírják azt a nyomorult szerződést.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2010.08.19. 16:00:53

nem, nem hiszem azt. egyszeruen egyertelmunek tunt, nem szamoltam, hogy ez buszkesegi kerdes. erted, minthogy mondod azt hogy belga egy emberre. de javitottam.

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.19. 16:00:56

@szabóZ: Köszönjük szépen! :) Egyébként harmadszor olvasom a cikket, a szitáló barna esős résznél már sírva röhögök! :D

brand_boy 2010.08.19. 16:04:10

Tetszik a zene, de a dalszöveget nem egyenesen Novák Péter írta ?
Egymás mellé vagdalt idézetek, amiknek véletlenül sincs együtt értelme.

Szt. Ahanov 2010.08.19. 16:04:46

@szabóZ: a "szlovák" szónak szerintem semmilyen kontextusban nincs olyan értelme, hogy "szlovákiai magyar". Vagy lemaradtam valamiről? Azért kösz a javítást.

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.19. 16:05:06

@szabóZ: Elszállt volna a kommentem? Annyit írtam, hogy köszönjük, és hogy egyébként zseniális a cikk - sokadszor olvasva is röhögök rajta, a barna esős résznél már sírok! :D

bepúderez 2010.08.19. 16:07:48

utálom a tv2-t az egész új arculatával együtt. egyszerűen szánalmasak már a 500. megasztárral, és az unásig ismételt dr. house-al.

Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2010.08.19. 16:07:55

Sírva röhögtem a videón, nagyon jó lett!
És persze, nem mellesleg, a zene is klassz, szerintem a TV2 nagyobbat bukott azzal, hogy nem tudta őket szerződtetni.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.08.19. 16:08:47

@Szt. Ahanov:
A Csakvan dobosa bizonyára megerősít majd abban, hogy a szlovák szónak semmifelé kontextusban sincs semmi értelme, csakúgy, mint a zseniális párhuzamként felhozott belgának. Ezek pusztán a képzelet szüleményei, méltatlannak érzem, hogy a kommentek között ilyeennek foglalkoztok.

brand_boy 2010.08.19. 16:11:10

@Bíró Szabolcs:
Erre:
Hosszú combok, széles jókedv, túl rövid éjszakák,
Alkoholba áztatom a pénz mocskos szagát.
Nincsen józan, nincsen tiszta, csak egy a gondolat:
Elmerülni, amíg a fény a felszínen marad.

Forró mézzel, tűzzel fűt fel, várva várja…

Romlott angyal szende arccal, mélybe rántva,
Hátranéz, zuhanok utána.
Hűnek látszó, tűzzel játszó testek bálja,
Izzik a galagonya ruhája!

Kéjes éjjel, fenékig tejfel,
Az érkező nap ébresztett fel.
Megint a fényben futok,
De fél lábbal még,
És már újra itt vagyok.

Forró mézzel, tűzzel fűt fel, várva várja…

Romlott angyal szende arccal, mélybe rántva,
Hátranéz, zuhanok utána.
Hűnek látszó, tűzzel játszó testek bálja,
Izzik a galagonya ruhája!

hetzer87 2010.08.19. 16:11:56

megalol :D:D:D

külön öröm számomra,hogy a szánalmas bors meg tv2-s senkiket pár olyan dunaszerdahelyi srác alázza porrá akiket nemes egyszerűséggel rendre leszlovákoz az illető két médium (többek között az ilyen trógereknek köszönhető,hogy az átlag törzsnézőik szótárral mennének Szerdahelyre vagy éppen Párkányba)

bravó srácok,sok sikert a későbbiekben és hajrá DAC! :)

vuvuvu2 2010.08.19. 16:12:10

Gratulálok a zenekarnak, ennél jobb reklámot nem is kaphattak volna :-)

A Bors szellemi színvonalát pedig az is minősíti, hogy bár mást képvisel, mégis reklámozza, hogy van néhány értelmes fiatalember aki nem feltétlenül akar beállni abba szellemi "fősodorba" ami gyakorlatilag egyenlő a szellemi pöcegödörrel, és amit a TV2 egyre jobban képvisel. Továbbá azt is hírül adják, hogy a zenekar nem hagyja magát hülyének nézni, hagyni, hogy lehúzzanak róla minden bőrt, és aztán szépen félredobják, mint egy elhasznált mosogatórongyot. A magam részéről őszintén remélem, hogy a csatorna hamarosan kimúlik, mert azt a színvonalat amit képvisel (mindenféle szempontból), már nem sokan tudják alulmúlni. Az első 3 Megasztár még nézhető, érdekes műsor volt, a 4. szégyenletes, az 5-et szerintem már csak az nézi aki Mónikát és Joshit.

Hajrá Csak van, sok sikert, szerintem be fogtok futni MO-n is!

azAttis 2010.08.19. 16:13:29

Szep volt. Ezek szerint meg letezik ez az ado? Ki nez manapsag tvt? :)

Frantic 2010.08.19. 16:14:03

A szlovák, magyar, szlovákiai magyar, magyarországi szlovák kifejezések helyett használjuk az intergalaktikust, így elkerülhetjük a sértődést. :o)
Egyébként nagyon jókat vihorásztam a videón :o)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.19. 16:16:49

Ejj, kibaszott jó! És a TV2 ennél kirívóbb intellektuális szegénységi bizonyítványt nem is bocsáthatott volna ki magáról.

A Borsról meg inkább nem beszélek.

burleszk 2010.08.19. 16:17:45

@szabóZ: nem "büszkeségi kérdés", és a belgás párhuzam mellément. A belga állampolágork állampolgárok közt vannak ugyebár vallonok, flamandok, németek, és egyéb apróságok, ám belga nemzetiségű, na olyan nincs. A szlovák állampolgárok között viszont vannak szlovákok, magyarok, és persze csehek, cigányok, stb. A TÖBBSÉGI nemzet a szlovák, tehát az egyszerű "szlovák" vagy "szlovákiai" jelölés a legeslegtöbb esetben rájuk vonatkozik.
A szlovákiai magyarok sajátos helyzetét talán nem kell elmagyarázni egy magyarországi magyar ójságírónak :-)(bár mostanában erős kételyeim keletkeztek )...így főleg, ha egy magyarországi lapban írnak róluk,elvárható, hogy szlovákiai ( uram bocsá! felvidéki) magyarokként szerepeljenek - márcsak a pontosítás kedvéért is.
Az általad említett "büszkeségi kérdés"- hez még annyit: az elcsatolt területeken élő magyarság - közösségként és egyénenként is - küzdött, küzd a mai napig azért, hogy megőrizhesse nemzeti identitását, anyanyelvét, kultúráját. Amely ugyebár magyar, akárcsak a tiéd, kedves SzabóZ.
Büszkeség? Lehet.De szerintem ennél sokkal több.

Szt. Ahanov 2010.08.19. 16:17:58

@Kurtz ezredes: Ha jobban megnézed, nem kizárólag ezzel foglalkoztam, csak szerintem ez elég magas labda egy másokat osztó cikkben. Nem sok olyan felvidéki magyarral találkoztam eddig életemben, akinek mindegy lett volna, hogy szlováknak vagy magyarnak nevezik, de persze lehet, hogy az én hibám, rossz társaságba járok. A szlovák-belga párhuzam meg nem, hogy nem zseniális, hanem teljesen értelmetlen, de ebbe talán már tényleg kár volna belemenni.

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.19. 16:19:05

@brand_boy: Egyetlen direkt idézetet fedeztem fel Lacikánk szövegében, ami szerintem totál egyértelmű. Buli, szex, zabolátlanság - amiről gyakorlatilag Weöres verse is szól. :)

hetzer87 2010.08.19. 16:19:09

amúgy a kicsit tanultabbaknak..az álldigáló tisztek (java) Wehrmacht tiszt nem az SSéi

dehát ez már sok lenne egy napra a borsnak meg a tv2nek :D

E220 (törölt) 2010.08.19. 16:20:04

na, ez vegre egy jo comment volt a poszt irotol :)

jot derultem ezeken a hulyeken en is amugy:)

remelem van annyira tokos a Csak van h nem veszi fel ezt a bargyu kotozkodest a borstol.

lyken 2010.08.19. 16:20:17

Zseniális fityisz a TV2-nek. Nem tetszik, hogy valaki beint? Talán nem olyan szerződést kéne eléjük rakni ami csak a tv érdekeit védi. Persze értem én, fájó pont, hogy nem írták alá rohanva a papírt ami TV2 rabszolgát csinál belőlük.

truczat · http://hedzap.blogspot.com/ 2010.08.19. 16:22:04

epic fail:
Complete and total failure when success should have been reasonably easy to attain.

belga6 2010.08.19. 16:23:36

Ez most nektek tényleg egy vicces videó??? Mert szerintem egyáltalán nem az, és a többi hitleres sem az. Nálam vicces Hofi, Kiss Ádám, L'art pour L'art.

The Welsh 2010.08.19. 16:24:29

A videó gyenge, értékelhetetlen önpromóció, aki szerencsétlen Hitlerrel poénkodik, az nagyon nem vicces, de a Bors meg még ezen a tv2 szinten is aluli.

vizibicikli 2010.08.19. 16:25:14

@Raka1885: itt az "epic" netes használatának a magyarosítása történt sztem:)

The Welsh 2010.08.19. 16:26:04

@The Welsh: mielőtt valaki belekötne, a "szerencsétlen Hitler" csak erre a filmre vonatkozik.

2010.08.19. 16:26:58

Humorérzék nélküli embernél nincs veszélyesebb, kivéve, ha bulvármédiás.... Anyám.
Egyébként én kicsit unom a Bukás parafrázisokat, de ez nem sikerült rosszul.
Azon meg már meg sem ütközöm, hogy miért kellene egy ilyen diktatórikus feltételekkel, egyoldalúra fazonírozott szerződést bárkinek a "tehetségkutató" korai szakaszában aláírnia... Nem meríti ez ki a kényszerítést? Hiszen adni nem adnak semmit, most biztosan nem, később sem biztos, ellenben ők minden felett rendelkezési jogot kapnak. Kb. mint egy lakásmaffia...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.19. 16:29:24

Csak most láttam a Bors cikkében ezt:

"...Hitler a TV2-t személyesíti meg, négy SS-tiszt pedig a zsűritagokat alakítja. "

Ezek az idióták nem tudják, hogy mi a különbség az SS és a Wehrmacht között. Innen üzenem, hogy a jelenetben nincs egyetlen SS-tiszt sem; sem Keitel, sem Jodl, sem Krebs, sem Göbbels nem volt SS-tag.

Történelemben se valami erősek...

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.08.19. 16:29:43

@burleszk: @Szt. Ahanov:
Régebben én is elhittem, hogy léteznek szlovákok, de pont az említett Csak van zenekar dobosa volt az, aki felvilágosított a témában. Sőt, azóta már arra is rájöttünk, hogy Belgiumban sem flamandok és vallonok élnek, ők egyszerűen németek és franciák. Indokolatlanul valakinek hívni a senkit - csak azért mert ő nagyon szeretné - csacskaság. Ezért bátorkodtam megjegyezni h elég a szlovákozásból és belgázásból, nevezzük őket azoknak, amik!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.19. 16:30:10

@hetzer87:

Ja, csak most látom, neked is feltűnt :-)

Szt. Ahanov 2010.08.19. 16:34:11

@Kurtz ezredes: Na jó, ez tényleg kicsit messzire vinne. :)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2010.08.19. 16:34:39

A bulvár az bulvár.. fosból fost csinál, a tv2 meg asszisztál hozzá.

A srácnak jó hangja van, de amúgy felejthető zene.
Viszont a Bukás átirat ezredjére is üt. A végén a bikicsunájnál kiköptem a falatot a számból :)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.08.19. 16:35:49

@tiboru:
Sőt ahogy nézem a tömeg kitessékelése után egyetlen SS tag sem marad a jelenetben. :)

hawkeye 2010.08.19. 16:37:39

A gagyitévékettő szánalmas.

A Bors még inkább.

Nekem viszont szereztetek egy könnyesre röhögős ötpercet.

Fiúk, nagyok voltatok!

De legyetek óvatosak: a Retekklub új valóságsóra készül....! :)

nagysuhi 2010.08.19. 16:38:38

Valaki hívja fel az RTL-Klubot!

Sieg Heil!

2010.08.19. 16:39:52

Cinikus, de intelligens és bátor poszt, bár több ilyenféle lenne. A szlovákozáson nem érdemes fennakadni, komáromi vagyok, nálunk például nem dívott a szlovákiai magyar kifejezés, a szlovák ott egyszerre jelentette mindkét nemzet tagját, mondjuk a szlovákiai magyar helyett ikább az "odaáti"-t használtuk, az ostoba tótok viszont már egyértelműbb volt:)

udvari bolond 2010.08.19. 16:40:26

sztem lol. azt meg mégis csak átvehetnénk a jbobiktól, hogy legalább a tévékettőt beszánthatnánk. ránk férne.

harrold (törölt) 2010.08.19. 16:43:18

óóóóóóóóóóriási a videó!!! :))

paulus.r · http://felvidek.blog.hu 2010.08.19. 16:46:04

Én részemről röviden csak annyit fűznék az egészhez, hogy:
- a Csak Van "Hitleres" videó rendben van, már x ideje ez a vírus-videó az egyik legbeváltabb módja ha valaki ötletes fricskát kara mutatni valaki másnak
- a TV2 (Vörös 2) vagy az RTL KLUB (Vörös klub) meg mehet a búsba, nem szeretem, útálom.
- A megasztár meg egy nagy showbiz, aminek a Csak Van szintén bemutatott. Az egész csak nézettséghajhászásról szól. A tehetségek persze a felszínre kerülnek, de attól még a győztes egy média bábu lesz. A megasztár és társai a Mónika show, Való világ és hasonló időrabló, agyatlan műsorok egy csoportba tartoznak.
- Másrészt nem egyedül indultak a Felvidékről (Dél-Szlovákiából ha úgy tetszik) zenészek. Csak ők nem voltak érdekesek a rendezőknek, mer "csak" zenéltek (meg ugye egy felvidéki zenekar ennek a műsornak untig elég), meg az egész szervezés kicseszett velük úgy ahogy egy zenésszel kilehet cseszni.
Zárszó: TV2 bekaphatja, a Megasztár szervezői szintén, a Bors meg örüljön hogy vannak emberek aki hajlandóak pénz fecsérelni rá-
Uff én szóltam.

enzob 2010.08.19. 16:48:26

nemtudom emléxik-e vki de ugyanez megvolt az nCore-al is xD

Brawn1 2010.08.19. 16:50:48

Ezen én már nem is csodálkozom. Ez és a többi hasonló színvonalú szennylap bebizonyította már elég sokszor, hogy az újságok szerkesztői, írói is azon a mentális színvonalon vannak, akik ezekért képesek pénzt is kiadni.

tryclops 2010.08.19. 16:55:10

@Bíró Szabolcs: Köszi jó lett.
Csak kis kötözködés: A Várdy Zoli szvsz nem volt annyit vezírigazgató, hogy négy Megasztár végignyomjon. Asszem csak 2 jött össze neki.

f.

matatom (törölt) 2010.08.19. 16:55:14

Muszáj még egyet szlovákoznom. :)
Én már hosszú évek óta úgy vagyok vele, hogy nem egyszer büszkébb vagyok arra, ha szerbeznek, mint ha magyarnak hívnak. Pedig egy csöpp szerb vér sincs bennem, sőt német vagyok részben, és vertek is már meg a magyarságomért. És mégis! Vajon miért van ez így? Tessék ezen elgondolkodni!
Úgyhogy kedves felvidéki magyar testvéreim, legyetek büszkék arra, hogy "szovákok" lettetek ;)

beiglee 2010.08.19. 16:56:17

Nekem tetszik ez a video.Hibátlan:):)
Milyen náci film?Ezeknek tényleg nincs humorérzékük.:):):):)

Ramones1965 2010.08.19. 16:56:41

Nagyon jó ez a Bukás-feldolgozás! A Gagyi2 meg bukjon csak nagyot, bár amíg a sok tv-zombi képes sms-eket küldeni szavazás címén... Borsot pedig kultúrember nem olvas :)

2002 2010.08.19. 16:56:44

@matatom: fú matatom, ezzel olyan lavilát inditottál el, hogy el sem tudod képzelni :D

2002 2010.08.19. 16:59:09

@2002: *nát :D

Amúgy szerintem is nagyon király a cucc :D

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.19. 16:59:39

@matatom: Nem vagyunk rá büszkék, de azért kössz a tanácsot. :)

peti papagáj 2010.08.19. 17:00:20

@enzob: ez már mindennel megvolt

paulus.r · http://felvidek.blog.hu 2010.08.19. 17:02:49

@2002: Igazad lesz
@matatom: én nem lettem Szlovák, az állampolgárságom az de a nemzetiségem továbbra is magyar, az anyanyelvem is. Magyarok szüleim, szülőfalum. De nem kezdek mellverdesésbe, nem kenyerem. Csak jelzem, hogy mi itt Szlovákiában annyira vagyunk Szlovákok, hogy:
- Szlovákiában le büdös magyaroznak
- Magyarországon le Szlovákoznak
- külföldön meg nem értik az egészet

norbert79 2010.08.19. 17:04:29

@paulus.r: Nem csak külföldön nem értik, idehaza sem :) Nekem a feleségem testvére él Szlovákiában kedvesével, bár megvallom ez a téma a családban sose merült fel, meg annyira felesleges szerintem...

funfun 2010.08.19. 17:09:18

Nem egészen értem ezt a szlovák-magyar-szlovákiai magyar vonalat. Akkor a a Budapesten született és itt élőt minek kell nevezni? Zsidónak? Izraelinek? Magyarországi zsidónak? Zsidó magyarnak? Magyar izraelinek? Vagy a világéletében Józsefvárosban élő Lakatos sem magyar, hanem magyarországi cigány? Vagy a baranyai születésű Schmidt család sem magyar, hanem sváb? Vagy magyarországi német? És mi van azokkal, akik két kisebbségi vegyesházasságából születtek Magyarországon? Tehát egy sváb és egy tót szülőkkel rendelkezőt akkor helyesen magyarországi német-szlováknak kell nevezni?

paulus.r · http://felvidek.blog.hu 2010.08.19. 17:22:56

@funfun: A Szlovákiai Magyar a Szlovákiában élő mintegy félmilliós, kisebbségben élő Magyar közösség tagja, aki:
- egyrészt felmenői miatt magyar
- másrészt esetleges Magyar-Szlovák, vegyes-házasságból született valaki aki a magyar identitását tarja fontosabbnak.
Ennyi, nincs ezen mit nem érteni.
Ha itt élnél tudnád, hogy bár nem kergetnek tűzzel vassal, de történnek atrocitások, és az itteni szlovák politikai elit is inkább látna minket Madagaszkáron, vagy máshol csak nem itt.
Nevezzenek akár minket hülyének azért mert ragaszkodunk a szülőföldünkhöz, de mi nem bevándorlók vagyunk. Ez az amit nyugat európa nem ért.
És mit akarunk: hogy hagyjanak békén és hagyjanak élni, boldogulni, tanulni, dolgozni. Vannak természetes állampolgári jogok amik itt csorbulnak és mert ez ellen kapálózunk mi vagyunk a bűnösök.
Ha összeakarnám foglalni egy szóban ami legtöbbször minket sért és bánt, akkor az a szó megnemértés lenne.

Eki 2010.08.19. 17:31:21

Nem tudom mit kell ezen annyit agonizálni. Nekem a szlovákiai magyar ismerőseim kb lesz@rják h most magyarnak v szlováknak hívod-e. Döntsük el a kérdést úgy, hogy aki szlovák állampolgár, az szlovák, aki pedig magyar állampolgár, az magyar ember. Még a Pákó is. Igen.

matatom (törölt) 2010.08.19. 17:34:36

@paulus.r,@norbert79:
Ismerősen cseng. Ugyanez Szerbiában és az otthoni nemértést illetően a szegedi rokonoknál anno: "Ugye akkor ti most ott jugoszlávul beszéltek, meg úgy tanultok az iskolában...". És egy hatalmas elismerés a szerbeknek, mert ők minden negatívumuk ellenére nemzet tudnak lenni, nem úgy a magyar. Ja, és bár nehezemre esik kimondani, a szlovák nemzet is megteremtődött, noha valóban ilyen nemrég még nem létezett. Közben pedig szép csendben a kommunizmus alatt, úgy hogy azt senki észre nem vette, kivéve azokat, akik ott fenn úgy akarták, megszűnt a magyar nemzet, és megszületett a szocialista magyar nép, a szocialista nagy testvérek kis testvére. ;)

Swehi 2010.08.19. 17:35:44

@Eki: elég érdekes ötlet nemzetiséget állampolgárság alapján ítélni.

paulus.r · http://felvidek.blog.hu 2010.08.19. 17:35:47

@Eki: Ez egy hülyeség amit írtál, de én itt be is fejeztem a vitát, mert ez a poszt nem erről szólt.
Ha ilyen természetű vitára érez késztetést valaki, akkor jöjjön át a blogomra, vagy ide: www.facebook.com/pages/Felvideki-blog/116193411764597

De ne trollkodjuk tele ezt a postot ezzel. Köszönöm a megértést.

Serio (törölt) 2010.08.19. 17:35:59

Most a szlovákiai magyarok helyzetét félretéve, a zenekar fellépése szimpatikus volt, szerintem teljesen jogos a szerződés alá nem írása.

Mondjuk azért messze nem egy világklasszis zenekarról van szó. Korrekt, jól összerakott, de kicsit erőtlen mind a szöveg, mind a zene terén.
Szóval bár a lépés szimpatikus, ez messze nem elég hogy rajongó legyek, CD-t vegyek tőlük, Szigeten napijegyet váltsak a koncertükre, vagy bármi.

anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2010.08.19. 17:36:15

Tiszteletem az uraknak, hogy visszadobták ezt a (khm...) szerződést. A videó is üt. :)))

Sok sikert nekik a továbbiakban! :)

The Welsh 2010.08.19. 17:38:02

@Bíró Szabolcs:

Chaplin igen, az Untergangot felülfeliratozni 81240235-jére kurvára nem.

Schaf · http://www.speedcams.hu 2010.08.19. 17:42:11

Az tényleg hihetetlen, hogy egy "újságíró" mekkora ökörségeket képes tényként tálalni. Az "SS tisztek" lehet, hogy tényleg eladja az újságot, de minősíti az írót is. Ha valaki elfelejtett iskolába járni abban az időben, amikor ezt a részt tanították, vagy elfelejtette akkor esetleg a "náci tiszt" vagy még inkább a "német tiszt" kifejezéssel kevésbé hozta volna magát a közröhej tárgyához közel.

Az meg a hab a tortán, hogy ezzel az egész idióta hepciáskodással a paródia ellen pont azt érték el, amit nem akartak. Azaz még nagyobb ismertséget z együttesnek. Szerintem a videó mellett 100-ból 98 olvasó megnézte az együttes számait is a youtube-on.

Az ingyen reklámot nem az együttes, hanem az idióta újságírók csinálták. Rulez..

moncayo 2010.08.19. 17:42:39

Szerintedtek van 10-es IQ feletti ember a TV2-nél és a Bors-nál?

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2010.08.19. 17:43:12

Javaslom, használjuk a nyelvet: szlovák, szlovákiai, magyar, magyarországi (gy.k. ezek mind különböző jelentéssel bírnak).

blah 2010.08.19. 17:48:36

a video gáz. a zenekart nem ismerem de aki a megaszarba jelentkezik az is gáz. na itt csak arról szól a verseny ki a gázabb...

matatom (törölt) 2010.08.19. 17:51:27

@Eki: Bizony nagy ötlet! Majd ne feledjük el, amikor az első ember a Marsra lép, hogy ezentúl ő egy marslakó, nem ember a Marson, azaz marsi ember (sic!). Apropó élnek közöttünk Holdlakók is, tudtátok? :)

juditmanó 2010.08.19. 17:57:02

@tiboru: köszi tiboru, már akartam volna mondani, hogy egyenruha alapján én sem láttam a jelenetben SS-tisyteket, lehet, elbújtak:)

mrs. white 2010.08.19. 17:58:18

A náci vonalat inkább most hagynám mert azt, az előttem szólók kivesézték. Azonban az elgondolkodtató mennyiben előremutató egy elvileg tehetségkutató műsorba az, hogy nem a kedvenc , vagy saját stilusodnak megfelelő számot adsz elő, ráadásul nem is abban a ruhában és hajzselével (már ha akar valaki hajzselét használni) amivel akarod, hanem amit rád ad egy buzi stylist. Valszeg elég sokan vannak akik rózsaszín tüllben egy számukra zeneileg idegen számban nem a legjobbjukat nyújtják.
Na erről kellene elgondolkodni a tv2-nek is nem csak a srácoknak mert ők ezt megtették azzal, hogy nem írták alá.

nazer 2010.08.19. 18:02:54

Aber wenn doch der Führer noch leben würde,ajjjajj..

minja konka 2010.08.19. 18:07:52

bár az indoklás nevetséges, a cél (hogy ti. eggyel kevesebb legyen ebből a régesrég lejárt "poénból") szentesíti

Wolfram 2010.08.19. 18:08:06

a "szlovák" (meg minden nemzetállam neve), mint melléknév több jelentésű, jelölhet nemzethez tartozót (szlovák nemzetiségű) és államhoz tartozót (szlovákiai). Pákóról is el lehet mondani, hogy magyar énekes. (pl. ha indulna az eurovíziós dalfesztiválon. bár az énekes az ő estében erősebb túlzás).
a konkrét példa az ott élő magyarok miatt azonban már nem annyira egyértelmű, ezért illik kitenni, hogy "szlovákiai magyar".

a hitleres video parodiákat nem szeretem, mert amellett, hogy már elszállt fölötte az idő, tovább erősít egy másik német, mely szerint a német nyelv=náci. (ráadásul egy zseniális film egyik legdrámaibb jelenete, és ha az ember érti a német nyelvet, egyáltalán nem tűnik viccesnek bármilyen szöveget is tesznek alá)

Wolfram 2010.08.19. 18:09:20

javítva: "...tovább erősít egy másik mémet..."

Manatwork (törölt) 2010.08.19. 18:10:06

Az idei Sziget fesztivál meg egy magyar amatőr bandától kapott fricskát ilyen Hitler videóval :) Na nem is játszottak ott, de szerintem ezután már a büdös életben se lesznek a szigeten. De a videójuk baromi jó:
www.youtube.com/watch?v=du4bzE2lF9U

TéJé · http://blog.weblaptitkok.hu 2010.08.19. 18:10:51

Én eddig azt sem tudtam, hogy van ez a zenekar:).

Nem kell ide menáger, népszerűsítik magukat a srácok:))

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.08.19. 18:23:38

Csak Van = Isten. Tietek a világhír, tesók! :)

(a tudálékoskodás itt meg erős anyag...)

@TéJé: "menáger" pont kell nekik - más okból.

Leroi 2010.08.19. 18:26:10

A Bors annyira notórius hülye, hogy az SS és Wehrmacht egyenruha közt nem tud különbséget tenni.

Média, média...
Kiknek is a kezében van?
Ma is?

Leroi 2010.08.19. 18:28:14

funfun

...ne tedd a hülyegyereket, mert még rádragad.
Gondolom, hallottál Trianonról...
Nem?
Egyes, leülhetsz...

Leroi 2010.08.19. 18:31:27

Ha egy székelyt lerománozol, ne csodálkozz, ha a görbebicskáját a hátadba vágja.
Úgy lendületből.
A nemzet nem azonos az állampolgársággal.
Kurvára nem azonos.

negyedfontos sajtos 2010.08.19. 18:31:42

ami fos, azt mért kell erőltetni?! az összes ilyen ratyi műsort mért nézi meg a sok proli?
@Leroi : annak ellenére hogy egyet kell értenem veled, ez a retek sz@r poén volt.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2010.08.19. 18:47:19

Uram bocsáss: Sokadszor feliratozni ugyanazt a videót ritkán lesz vicces, ötletes, stb. amikor Tihany kapcsán került elő, akkor "erőltett" és szar poén volt.

Csakhogy a gond az, hogy a TV2 vezetését, ahogy mindenben ők akarják diktálni a feltételeket a nácikhoz hasonlítani nem rossz párhuzam. Az "ezerszer elismételt, unalmas nácikhoz" hasonlítani őket viszont még jobb.

A "még ezt sem ismerik" helyzet talán várható volt, s adja magát a kérdés: Ha nem ismerik az ezerszer látott mémeket, stb. akkor hogyan tudnak majd a nézőkhöz szólni?

Az együttesnek meg pont annyi reklámot nyújt amit 5 perc munkával el lehet érni.

APOSTOL - Szemben az árral. · http://1gondolat.blog.hu 2010.08.19. 18:54:51

Most speciel a tv2-nek igaza van.

Leléphetett volna csendben is a zenekar. Nem erőszak aláírni semmit.

Csak nekik kell a hírnév. Amihez mégiscsak a Megasztárt használták fel...

Szánalmas.

És szintén szánalmasok az itteni kommentek is.
Annyira menő a tv2-n nevetni.
Ha van rá ok, ha nincs.

bobbafet 2010.08.19. 19:01:33

Kurz ezredes: franciák mondjuk oké, de németek? Jártál te már arrafelé? Vagy hallottál arról az országról? Nézz utána egy kicsit...

Ejoy 2010.08.19. 19:02:29

A TV2 permanens szopásban van. Múlt héten a békát szopták, most már a vakondnál járnak. Mi van még lejjebb?

2002 2010.08.19. 19:03:21

@bakura-kun: Szerintem az együttesből senki sem akarta azt, hogy a bors ezt megtalálja és jól felfújja a dolgot.

táncosokkal farkaló 2010.08.19. 19:04:18

Vezekényi Lacikát az igazgatói székbe... buzi tv2!

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2010.08.19. 19:19:11

@bakura-kun: Szánalmas? Az, hogy a TV2 lazán kihasználja előnytelen szerződésekkel az előadókat az szánalmas, de az, hogy az egyik azt mondta, lófaszt, és még saját maga előnyére fordította a szitut szánalmas lenne?

Dr. Verőköltő 2010.08.19. 19:23:28

@Leroi: Kösz, hogy szóltál! 3 embert beazonosítottam: Krebs: Vezérkari főnök, Keitel: Wermacht fő pk., Jodl: Wermacht fő pk., Gobbels: propagandaminiszter. SS tisztek sehol. A Borsban utána nézhettek volna pár dolognak!

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.19. 19:24:40

@2002: Talált, süllyedt. :)
@KKKKKKK: Ezt mondjuk mi sem értjük. :)

BelaVak 2010.08.19. 19:25:01

A video jol sult el, gratula, szerintem egy stilusos valasz volt az egyuttes reszerol.

Atlek 2010.08.19. 19:28:27

Most, hogy sikerült visszamásznom a székre a videó után, igyekszem nem lezuhanni még egyszer:D Olyat ütött ez a cucc, hogy már lilul a szemem alja:)

@moncayo:
A kérdésedre a válasz: NEM, Az össz IQ 10, csak a létszám változik néha:) És nyugodtan ideveheted a Retardáltak Klubját is:D

B4rb4 2010.08.19. 19:31:00

@bakura-kun: mondd, te a TV2-nél dolgozol??

iksz01 2010.08.19. 19:31:08

Ez ízléstelen? A youtube-on többezer ilyen videó van. MINDENRŐL van már kb. paródia, tényleg mindenről, ez olyan általános hogy megsértődni rajta: SZÁNALMAS.

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2010.08.19. 19:54:33

Ez nagyon odabaszott, a végén az a lemondó bikicsunájjal...

riktán írok 2010.08.19. 19:55:42

EMBEREK! Ez a videó kxrva nagy.
röviden velősenmegmutatja mekkora parasztvakítás ez a sztárgyyártás.
A kereskedelmi TV-k nem tudják még a Cserhalmit, meg a Koós Jánost sem megfizetni, ezért gyártanak zsinórban szerencsétlen emberekből megafaktorokat.
FANTASZTIKUS mázli, hogy valamelyik elmésnek eszébe jutott a film és illesztette a szöveget! Nincs fröcsögés, béna poén!
Ha ezt a videót valami zenész csinálta, hagyja abba! Menjen szépen stand up-ot írni!

riktán írok 2010.08.19. 19:58:26

A bakura-kun@tv2.hu nem?

legyen_beke_szabadsag_stb 2010.08.19. 20:00:20

sracok maradjatok a vicces videoknal, nekem nagyon tetszett. nem kell eroltetni a zenelest! :D

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.08.19. 20:10:54

@bobbafet:
Ha magyarok Ik bennek mondanád az én vagyokot és viernek a négyet te is halálra lennél sértve, ha németnek neveznének, hiszen az is vagy.

zsolti977 2010.08.19. 20:11:25

TV2 :-) 1nevetseges bovli szar! igazi patkanyok!

nemezisazis 2010.08.19. 20:32:09

pedig csak szánalmasan buta szemét mint bármelyik magyar marketing produktum.

nálunk marketing szakon tanítanak egyáltalán valamit vagy csak cigit sodorni?

brazileiro 2010.08.19. 20:53:28

Bocs, szabózé, de ezt nagyon benézted.

Ez egy rendelt píárcikk. A kérdés csak az, hogy a TV2 akarja ezzel reklámozni a Megasztárt, vagy az RTL lejáratni a konkurenciát.

Vagy azt gondolod, hogy a Borsban dolgozó lányok-fiúk ennyire az internet ütőerén tartják az ujjukat? :-)

Az elmúlt hetekben a Borsban megjelent X-faktor píárcikkek miatt (itt jelentették be azt is, hogy mikor indul a sorozat) én az RTL-re tippelek. Nem véletlenül fut ki a cikk oda, hogy a vezérigazgató az RTL-től retteg...

Ha nem lenne az együttes honlapján a közlemény, amiben elküldik a p-be a Borsot, és azt fejtegetik, mennyire köszönik a publicitást a TV2-nek, meg lennék győződve, hogy napokon belül azzal jelenik meg a Bors, hogy az X-faktor leszereződtette őket.

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.19. 20:58:47

@brazileiro: Bocs, de ezt meg te nézted be nagyon csúnyán. :D

mangoman · http://parafilia.blog.hu/ 2010.08.19. 21:07:23

nagyon jó lett a vidi

én azt hittem ezt a hitleres paródia mémet mindenki ismeri... nem tudom a tv2 és a bors munkatársai melyik kvadránson élnek :)

micsoda? 2010.08.19. 21:18:11

Nagyon jó ez a Bukás - videó.Hogy Hofival éljek "lazitani, probálj meg lazitani", és úgy nézd.

eszterj71 2010.08.19. 21:20:02

ez a videó sokkal jobb volt amikor gyurcsány volt a HItler!

guszti 2010.08.19. 21:58:55

Hát igen, a hazai klasszikus televíziózás nagy bajban van, nem akarják elfogadni a megváltoztathatatlan tényt: 2010 van, ma már nem ők fújják a passzátszelet, és ez jól is van így. Beletelik még egy kis idő amíg leenged kicsit az arcuk, most még ott tartunk, hogy megpróbálják továbbra is játszani a nagycsávót, és ha lehet még tahóbbak mint régen, hiszen alapja már nincs a dolognak, csak próbálnak magabiztosságot sugározni, hátha még benyalja pár félkegyelmű. Így legalább övéké lesz az összes Karl Troy, egy helyen minden szar, továbbra sem kell nézni és kész.

@Bíró Szabolcs: nektek meg srácok maxi riszpekt, mint zenekar is ügyesek vagytok - picibácsi sem véletlen csápolt - de hogy lazán, séróból elhajtottátok babylont a vérbe, az nagyon rendben van. A videóval még meg is pontoztátok őket keményen, vigyorog a lelkem, és sztem nem vagyok egyedül.

Kedves alkohol-, kóla-, szőkeribi- és luxusautó-függő médiamenáger bácsik! A helyzet úgy áll hogy a világ sokkal jobb lesz attól ha nem ti mondjátok meg kiből legyen sztár, ha nem ti mondjátok meg kit kell lecserélni egy zenekarban, és egyáltalán, nem keresitek magatokat kövérre azon, hogy tehetséges fiatalokat pár év alatt leharcoltok csapágyasra. Azok az idők elmúltak, ideje lenne beletörődni, ma már nem ti vagytok királyok pusztán attól hogy stúdiótok van meg kamerátok, van az már mindenkinek. Hogy kikéritek a hangnemet? Ugyan már, sok bűnt követtetek ti el a tehetség és a kultúra ellen, évtizedeken keresztül, folytatólagosan - anyagi érdekből vagy kivagyiságból, mind1. Szóval mielőtt teljesen elfűrészelitek magatok alatt az ágat, lehet el kellene gondolkodni azon, hogy a szerződés jogilag 2 egyenrangú fél közt köttetik, saját akaratából. Annyira rutinná vált nálatok hogy bárkit, bármikor, bármennyire megalázhattok - csak mert mindenki kiszolgáltatott nektek -, hogy képesek vagytok ugyanazt kínálni egy csillogó tehetségnek, egy marék szuper kölöknek, mint 100 másik reménytelen affektáló nímandnak. Komolyan, mintha tényleg a pöcsötöket használnátok gondolkodásra! (Másra nem jó? Vagy más nincs, ami alkalmasabb erre a célra? Nem kéne lassan a fejetekhez kapni?)

Káder János 2010.08.19. 22:24:23

fantáziátlan és ostoba vírus/gerilla marketing (ha valaki ezt feljebb bekommentelte akkor bocs, lusta voltam végigolvasni az előttem szólókat.) ahogy Feró és Geszti vitája az x-factorban, meg az az idegesítő bikicsunáj

playgorro 2010.08.19. 22:25:16

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Samuzia 2010.08.19. 22:28:48

Komolyan valaki még komolynak tartja a csiga tv-t vagy a Borsot? Egyik is meg a másik is sz..

@funfun: Nemzetiség a magyar az magyar a szlovák az szlovák, zsidó az zsidó a cigány az cigány,sőt is merek svábokat aki büszkék arra, hogy kik ők.
@Kurtz ezredes: Belgium kérdéshez: Flamandok, vallonok, és németek lakják.

A videó pedig király.

AK76 2010.08.19. 22:41:22

Hűha!
Nem semmi géniuszok,gigászok harca ez kéremszépen':))))...
A takonymédia jeles képviselői zrikálják,égetik egymást, színvonaltalansággal(?????MUHAHAHAHAH!!!) ízléstelenséggel vádolva a másikat,miközben az egész szánalmas bagázs,a ruppótlan műsorkínálatukkal,igénytelen szennylap kliséikkel, a Magyar média kínálat legalját képviselik,évek óta...
Pföjjj...

kozo47 2010.08.19. 22:50:30

szerintem tök jó a video! :) és a Bors és a TV2 a legnagyobb fasiszta,antiszemita,komcsi,tróger ,igénytelen banda. A TV2-t úgyse nézi már senki, a Borsot meg csak azért veszik mert szalcsi sütéshez remekül be lehet vele gyújtani. Maradok az igényesebbeknél... pl.: NatGeo :P :)

THX gusztinak az alábbi mondatért:

"Hát igen, a hazai klasszikus televíziózás nagy bajban van, nem akarják elfogadni a megváltoztathatatlan tényt: 2010 van, ma már nem ők fújják a passzátszelet, és ez jól is van így."

brazileiro 2010.08.19. 23:15:32

@Bíró Szabolcs:

Mit? Hogy egy magyar bulvárlap nem ír meg önmagától egy ilyen cikket egy készülő tévéműsorról?

Minden tiszteletem a tiétek, tényleg szellemes a videó, de azt hiszem, most valamelyik tévé felhasznált titeket. 80 százalék, hogy az RTL, 20 százalék, hogy a TV2. Szerintem, kiderül.

Félre ne értsd, nem a ti hibátok, ez éppen a nyilatkozatotokból derül ki.

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.19. 23:27:13

@brazileiro: A legtöbb dologban igazad van, csak abban nem, hogy "Nem véletlenül fut ki a cikk oda, hogy a vezérigazgató az RTL-től retteg..." - Hidd el, hogy ahhoz a videóhoz több köze volt a jó öreg Jim Beamnek, mint bármelyik tévétársaságnak. :D

JohnHenry 2010.08.19. 23:39:30

hogyan legyünk híresek azáltal, hogy nem írunk alá egy szerződést.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.08.19. 23:40:38

@Samuzia: Az a helyzet, hogy szlovákok majd akkor fognak létezni, amikor a saját nyelvükön fogják szidni magyar gazdáikat, és nem a csehek vagy az oroszok vállára fogják lehajtani a kisírt szemű fejüket minden éles helyzetben.

Belgiumot franciául beszélő vallonok (tehát franciák), németül beszélő flamandok (tehát németek), valamint németek lakják.
***

Az önmagába karoló, szitáló barna esőben is rendíthetetlenül menetelő (bennem ez a menetelés szó egyébként máris rettegést keltett) Gyurcsány Ferenc vízió viszont megérne egy megfilmesítést. :)

brazileiro 2010.08.20. 00:06:02

@Bíró Szabolcs:

Félreértettél: én nem a videóról írtam, hogy nem véletlenül fut ki oda, hanem a cikkről.

Sir Integra 2010.08.20. 00:31:35

Az igazi troll zenekar. Gratulálok.

Azt hittem a bulvármédiában dolgozók kívülről fújják a memeket, és csak tettetik a hülyeséget, hogy aztán hátulról szépen manipulálják/trollkodják a népet. Mostmár egyáltalán nem vagyok benne biztos.

Bollockbuster 2010.08.20. 00:51:09

Paradigmaváltás előtt a világ.

koveske 2010.08.20. 01:28:42

Egy újabb tendenciózus cikk, ami lerántja a leplet a tv2-ről....közben a múlt héten Ördögh Nóra csúcscelebről írtok életrajzot... Nem lehet nem észre venni, ahogy az rtl szekerét toljátok, ...jajj jajj. Minden cikk végére odaírhatnátok annyit, hogy "bezzeg az rtl...". jajj.

koveske 2010.08.20. 01:38:40

Ja, és még mielőtt azt hinnéd, megnyugodnál abban, hogy ez is egy "bérkommentelő", hát nem. Semmi közöm hozzájuk.

elfelejtette 2010.08.20. 02:17:31

Elolvastam a Bors hírt, és a végén a TV2 szóvivő kommentárját. Hogy stílusos legyek: A TV2 ég, mint a Reichstag.

brazileiro 2010.08.20. 02:50:28

Ja, egyébként csak most vettem észre, hogy a TV2-s csávó nem nevezte náci filmnek az Untergangot, ahogy az szabózé utolsó két mondatából következne.

Ez azért elég súlyos csúsztatás. Vagy csak egy szimpla nyelvi hiba, mint szlováknak nevezni magyarokat.

velemeny21 2010.08.20. 03:47:43

úgy gondolom most írok először és utoljára kommentet bármihez is , az már csak az én szerencsétlenségem,hogy pont ennél a hírnél regisztráltam és miután ide visszadobott nem kerestem más ,esetleg fontosabb illetve komolyabb hírt.sokat bosszankodik manapság az ember, gondolkozunk ,hogy miért vannnak így a dolgok ,akár melyik oldalt nézem, az én meglátásom szerint nagyon sok dolgon nem tudunk változtatni és ebben a világrendben nem is lehet, én mindig azt mondom,hogy ez a világ a Bibliából kiindulva ,akkor lesz újra tiszta és egy darabig feszültségmentes ,ha jön egy árvíz ,vagy bármilyen természeti katasztrófa és marad pár ember ,akik újra benépesítik a földet. Teljesen feleslegesnek tartok bármilyen feszültségkeltést a földön ,amiket kormányok ,szervezetek, bárkik gerjesztenek most. DE ..Ezek az emberek számára teljesen felesleges információk,amikkel tele van az internet, és a média, emberek vegyük már észre ,hogy mi vagyunk azok,akik iylen mocskossá teszik ezt az országot vagy ,akár a világot ,és most itt nem a magyarokra gondolok,hogy ,mert persze mi ,ilyen nép vagyunk. Nem , ez a vilárend szar,de nagyon apró dolgokkal kicsit élhetőbbé lehetne tenni ,és lehet,hogy velem van a baj,de a legkissebb apróság,hogy ahelyett,hogy ezeket a hülye cikkeket kommentálnák nagyon sokan , felhívnák a szeretteiket,elmennének sétálni és közben rámosolyognának a velük szembe jövő emberekre vagy bármi mást tenni ,ami jólesik nekik is és egy másik embernek is. Szóval csak ,annyi lenne a lényege a mondanivalómnak,hogy ha ezekre a semmitmondó bulvárhírekre,nem reagálna kutya sem, és csak a fontosabb az életünket igenis befolyásoló dologra figyelnénk és kommentelnénk ,akkor lehet,hogy valamivel jobbá válna az életünk. Rengeteg gondolat kavarog még a fejemben ,de már így is túl sokat írtam. Aki veszi a fáradságot ,hogy végigolvassa ,ezt a naív eszmefuttatást ,bármilyen megfontolásból,annak köszönöm. Aki pedig a 2.mondatnál ,abbahagyta,annak lehet,hogy igaza volt :).....Sok mosolyt és boldogságot mindenkinek

nestrot10 2010.08.20. 04:26:49

NAGYON JÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDD
A MEGASZAR .....SZAR heheheheheh>(

MikeMyers 2010.08.20. 05:40:50

Ennyire sötét a magyar média.

Ez olyan, mintha a a Szalacsit sem vágnák.

MikeMyers 2010.08.20. 05:46:44

Amúgy meg a videón alig van valaki konkrétan SS egyenruhában. Talán csak a testőr csóka.

A többi Wehrmacht.

Aki nem vágja a különbséget az tényleg ne írjon cikket.

Sehova se.

passaran 2010.08.20. 06:46:48

@bakura-kun: A legfontosabb dolgon legtöbben átsiklanak! Nem a videó itt a lényeges igazán, hanem a TV2-s szerződés kitételei.
Háááttt... sok mindent el tudtam képzelni, de hogy a Megasztáron olyan zerződés legyen hogy a "tehetségkutatón" résztvevő zenekar tagjai közül bárkit, bármikor lecserélhetnek másra - na ez már meredek!
Tudjátok: ha ez lenne az ára a sikernek, akkor kösz nem kell. Inkább játszok tovább a kis büdös kocsmákban, de AZOKKAL a zenész TÁRSAKKAL akikkel én akarok!

Monti 2105 2010.08.20. 08:05:44

Hello!!!
Nem értem mi a bajotok a Tv2-vel az RTL klubbal, esetleg a Borssal, vagy a Blikkel???
Mindegyik igazat mond, múltkor néztem a híreket este azt mondták született panda valahol, utána néztem és tényleg született!
Az újságokban pedig mindig elolvasom a viccet, és a Garfieldot , azok is igazak!!
Ha kicsit lódítanak az miért baj? Nem hazudnak sokat Max 97%-ot

hawkeye 2010.08.20. 08:43:22

99-et!

A maradék 1 a pontos idő... :)

lehet más a handa-banda 2010.08.20. 09:00:31

Szánalmasak a Megasztárosok, szedett-vedett alakokból összerántott pöffeszkedő bagázs, hozzájuk képest a Vezér és csapata szinte még ember benyomását kelti

Styxx 2010.08.20. 09:05:01

@Bíró Szabolcs:
Húú, nagyok vagytok, ti vagytok a Nagy Győztes, meg Pál István bácsi.
Tényleg, az lenne a nagy trip, ha egy közös számot csinálnátok az öreg dudással.
Valami "mondj nemet a rasszizmusra, kezd azzal, hogy ne dőlj be minden baromságnak a sajtóból":-)

Scriptosaurus 2010.08.20. 09:07:42

Nagyeszű újságírókám figyelmébe ajánlanám, hogy a képen szereplő egyenruhák nem az SS, hanem a Wehrmacht egyenruhái, illetve a náci párté.

Neton 2010.08.20. 09:11:37

Akik Magyarországon élnek, nem akarnak magyarok lenni. Akik nem Magyarországon élnek, magyarok akarnak lenni. Fene se érti ezt az egészet. Báááár... Aki nem itthon él, költözzön haza pár évre és rájön, hogy bizony nem akkora jóság magyarnak lenni manapság.

passaran 2010.08.20. 09:36:23

@Neton: Annyira felesleges ezt a témát magyar vs. nem magyar útra terelni!
Mert mi történt? Adott egy tehetséges zenekar (lényegtelen a nemzetiség) aki indult egy tehetségkutatón. A továbblépéshez feltételül szabott szerződés olyan pontokat tartalmazott amivel nem értettek egyet és ezért nem írták alá. Úgy tűnik ahírekből, hogy teljesen helyes lépés volt részükről. A maguk lehetőségein belül adtak egy apró humoros fricskát a TV2-nek az ismert mémmel. A TV2 meg berágott, hogy ne köhögjön már a bolha. Ezt meg felkapta a bulvár. Ennyi ez és nem több!

erospista.hu 2010.08.20. 09:44:11

Szerintem ezek lúzerek, hogy nem írták alá a szerződést!

Senkifia 2010.08.20. 09:44:42

ezt a hülye bérrettegést,hogy ez náci lenne :) posztírónak ott a pont a".. hogy azt hiszik, minden film, amiben nácik szerepelnek, az náci film. Mint mondjuk a Schindler listája." slusszpoénért. Ennyi hülyét egy rakáson,mint a magyarországi bérrettegők, azért ritkán lát az ember.

Senkifia 2010.08.20. 09:53:50

@exonka: ott a pont.
olyan szerződés nincs,hogy ha szólóban megyek énekelni, akkor mondjuk a döntő előtt engem, az egyéni fellépőt, lecserélhetnek másra,me' nem tűnök elég tehetségesnek? :)
egy szar vicc ez az egész megasztár:)
pont a tegnap nézte a gyerek a Társulat által énekelt István a királyt... Mondtam, nézze meg azokkal,akiket nem egy tv csatorna "tehetségkutató" versenye futtatott fel,hanem valóban tehetségesek. És nem úgy középszerűen,mint a Társulat, Megasztár,stb 85 %-a, hanem tényleg tehetségesek. Vikidál, Deák Bill,Varga Miki.. Szegény csórika "tehetségesek" egy pohár vizet sem hozhattak volna nekik,mikor a nagyok a fénykorukat élték :) Tisztelet a kivételeknek... :)

óúű 2010.08.20. 10:41:57

A zenekarnak igaza volt. Biztosra mentek a náci témával.Az ingyen reklám megtörtént.Gratula

óúű 2010.08.20. 10:56:11

@velemeny21: "mi vagyunk akik ilyen mocskossá tesszük az országot..."Kiknek is áll érdekében hogy ilyenek legyünk?

hollario 2010.08.20. 11:03:09

Ja, az ingyenreklám megvolt, csak ettől még a zene is gyenge, meg a videó is.

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.20. 11:07:49

@erospista.hu: Ne haragudj, de ha te aláírtad volna (miután persze át is olvastad - ez fontos eleme a dolognak), akkor őszintén sajnálnálak és egy kedves mosollyal adóznék. Nem fogok részleteket elárulni, de egy csomó olyan pont is volt benne, amit akkor sem lehet megérteni, ha tudom, hogy ők mindent garantálni akarnak, és egy valag pénzt öltek bele a produkcióba. Olyan pontok, amiket valószínűleg valami elmebajos, hatalommániás rabszolgatartó állat írt bele... Többet nem árulok el, de nyugodtan engedjétek szabadon a fantáziátokat, szerintem minden második tipp bejönne. ;)

Zz_ 2010.08.20. 11:28:50

A média még mindig tele van buzikkal és zsidókkal? Mert ha igen, akkor nem változott semmi :-).

Dr. Eher 2010.08.20. 11:50:22

Milyen az a szlovákiai magyar? Felvidéki magyar akart lenni, nem?

El Argentino 2010.08.20. 11:51:07

TV2 = Nem menő, sőt lúzer banda. :D Amihez hozzányúlnak, az bedől. weheheh

bgabor1911 2010.08.20. 11:51:59

A TV2, a Bors és Gyurcsány Ferenc mind ugyanaz a színvonal, a béka segge alatti. Ezeknek már egy kiskutyáról is a nácik jutnak az eszükbe.

erospista.hu 2010.08.20. 12:34:44

@Bíró Szabolcs: A TV2 sztem pont le..rja, hogy a csapat benne van-e a műsorban. Ez nektek lett volna nagy lehetőség, amivel nem étetek. Szerintem.

passaran 2010.08.20. 13:02:41

@erospista.hu: Nem hiszem, hogy MINDENÁRON kapaszkodni kellene a siker lehetőségébe! Szerencsére itt a példa arra hogy nem mindenki adja el a lelkét is egy talán csak múlandó sikerért. A piszkálás helyett inkább nagy respect a srácoknak!

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.20. 13:16:13

@exonka: Köszönjük! És a ti videótok is zseniális! :D

El Argentino 2010.08.20. 13:22:37

@erospista.hu: Ellenben ez a visszalépés rávilágít arra, hogy aki aláírta a szerződést eladta a lelkét a TV2-nek. Rendben, hogy védik az érdekeiket, de én is rettegnék mit találnak ki a stylistok. Az pedig egyenesen nevetséges, hogy tagcserét helyeznek kilátásba, mert valami vasalthajú hülyegyerek miatt jobban nedvesedik a tinilányok bugyija.

passaran 2010.08.20. 13:52:44

@Bíró Szabolcs: :) Köszi! Néha kell egy kis fricska a nagyok orrára a kicsiktől! Ebben úgy tűnik egyetértünk ti is meg mi is :)

erospista.hu 2010.08.20. 14:00:34

@exonka: Ki beszél a "lelke eladásáról"?
Rúzsa Magdi, Gáspár Laci, Tóth Vera és a többiek tudtak élni ezzel a lehetőséggel, megváltozott az életük, és jelenleg is azt csinálnak, amit akarnak, hosszú évek óta sikeresek.
A Csak van pedig nem úszta meg a bulvárhírnevet, hiszen itt, egy bulvárlap kapcsán egy bulvárújságíró bulvárcikkében szerepelnek.
Még néhány óráig címlapon:)
Őszintén kívánok nekik sok sikert.

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.20. 14:08:00

@erospista.hu: "jelenleg is azt csinálnak, amit akarnak" - Honnan tudod? :)
Szerintem nem önszántukból van tele a Story, a Bors, a Velvet meg a Blikk a mindenféle nyilatkozataikkal. Nem azért harsog épp ezektől az emberektől a legalja újságírás, mert ők azt csinálnak, amit akarnak. És nem azért járnak haknikra sem, többszáz kilométert leutazva egy háromperces félplayback fellépésre, mert ezt akarják.

passaran 2010.08.20. 14:11:22

@erospista.hu: A "lélek eladást" átvitt értelemben értettem. Ami viszont nagy különbség egy zenekar és egy szóló előadó közt:
aki szólóban van annak az ilyen vagy hasonló szerződés aláírása csak a saját életét érinti. Eldönti, hogy megéri-e neki vagy nem.
A zenekar azért más történet. Ott KÖZÖSEN!!! gürcöltek, szívtak évekig és ha jobban belegondolsz elég meredek ha valamelyik tagot egy produceri döntés miatt kirakják. Lehet hogy ő tolta a zenekar szekerét legjobban a kezdeti nehéz években, de a műsor potenciális nézőinek nem elég trendi megjelenésű - ezért repülnie kéne. Lehet, hogy a berakott új tag sokkal jobb zenész technikailag, de akkor se a régi barát ill. zenésztárs. És mindezt "csak" azért hogy talán már az első tv adásban kiesik a banda és 2 hét múlva már senki sem emlékszik a nevükre.

PREDATOR Joe 2010.08.20. 14:22:11

Méghogy "SZERZŐDÉS"!...
Ők ezt így nevezik/rtl-,tv2-,s a többiek...!/!
Én is voltam az rtl-,L.Ö.Mill.-műsorában,én is aláírtam "szerződést"! Nem átgondoltan és nem igazán odafigyelve,csak úgy kutyafuttában!
Igazán,csak otthon néztem át!!!

Nos az nem szerződés,hanem "DIKTÁTUM"!!!
Eszi-nemeszi,ez a két lehetőséged van,ha nem tetszik mehetsz!!

Ugymond : "igazi szerződést",csak a "nagyokkal" kötnek,akik némi jogi ertelmezés és átgondolás után írnak alá velük!!!
Neked erre ott és akkor nem igen van időd!
Gusztustalan zsidó banda!!!

De ott és akkor,nem igazán foglalkoztunk vele,csak a siker lehetősége lebegett a szemünk előtt!

PREDATOR Joe 2010.08.20. 14:35:19

Szerintük ...ízléstelen a videó...!
Nos...szrintem pedig az ő szerződésféle DIKTÁTUMAIK-irományaik,az inkorrektek és gusztustalanok!-Megalázva embereket...főként fiatalokat!!!

erospista.hu 2010.08.20. 14:38:05

@Bíró Szabolcs: Szerintem de, ezt akarják! Arra vágytak, hogy ismertek legyenek, hogy írjanak róluk a lapok, hogy százezrekért fellépésekre járjanak. Ez volt az álmuk. Ezért jelentkeztek a Megasztárba és ezért állnak sorba ezrek a Csillag születik és az X Faktor castingjain.
Jelenleg rólatok harsog csak a legalja újságírás és nem a zenétek miatt!!!!
A videótokból profitált már a Bors, szabóZ (gondolom, kapott pénzt a fenti cikkért), abban nem vagyok biztos csupán, hogy ez nektek jó.
Persze ezt Te tudod. Magadtól megtudod kérdezni, hogy ezt akartad-e?

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.20. 14:50:44

@erospista.hu: Nyilván nem vágytunk bulvárhírnévre, amikor elkészítettük az unalomig ismert videó 498274-ik átiratát. Egyszerű, belső használatú poén volt. Azt meg nem értem, mi a francot állsz le velem vitatkozni. Olvastad a szerződést? Én igen. Elejétől a végéig. Ha te is olvastad volna, nem írnál akkora baromságokat, hogy a megás versenyzők százezrekért járnak fellépni. Leesne az arcod, ha beavatnálak az anyagiakba. Mind benne van abban a valamiben, amit alá kellett volna írnunk. Szerinted nem mérlegeltünk eléggé? Csak 4-5 éves korom óta álmodoztam erről a lehetőségről. De ahogy az anyámat sem adnám el az álmaimért, úgy nem írtam alá ezt sem. Tényleg nem vagyok eléggé konkrét? Szerintem már kínos aprólékossággal körülírtam az egészet. Esetleg te is egy versenyző vagy, aki viszont aláírta? Vagy mi bajod van ezzel a helyzettel?

PREDATOR Joe 2010.08.20. 14:58:17

_erőspista:tudod,előre nem lehet látni,hogy milyen következményekkel jár-járhat egy régebben aláírt "szerződés"!!!-melyet általában ók fogalmaznak meg!!!

Lehet,jól döntöttek a srácok...az idő,majd igazolja Óket...!
Mindenesetre megmaradt a tartásuk,s legalább nem húzza le óket anyagilag a csatorna!!!

Rahsid 2010.08.20. 15:08:06

Ez az. Remélem addig alázzák ezt a szerencsétlen adót, amíg be nem fuccsol.

megint 2010.08.20. 16:01:34

Szánalmas mind ez a tv2 meg a bors is

2010.08.20. 16:23:09

Most már egy kicsit uncsi a sok hitleres video.

Ratarak 2010.08.20. 16:36:48

Megnéztem a videójukat a tube-on,és ez alapján nyilvánvaló, hogy a Csak Van zenekarból igy se-úgy se lesz semmi-ingyen promóció vagy megasztár ide vagy oda- mert az oltári középszerűség mocsarában tespednek, sajna.

Ratarak 2010.08.20. 16:37:48

Megnéztem a videójukat a tube-on,és ez alapján nyilvánvaló, hogy a Csak Van zenekarból igy se-úgy se lesz semmi-ingyen promóció vagy megasztár ide vagy oda- mert az oltári középszerűség mocsarában tespednek, sajna.

joszip 2010.08.20. 18:51:37

Halldo ez olyan mint a szomszédokba amikor náci képregénynek állítottak be egy scifit emlékeztek? :))))

zeee 2010.08.20. 18:55:51

Az az igazán szánalmas, hogy az Index is promózza a Megasztárt. Fridi és szaktársai már az előző sorozatban is "ügyesen" ejtették ki a karakteresebb versenyzőket. A végére csak a dög unalom maradt és a Király apuka által privatizált első hely nem igazán tehetséges, de legalább sótlan és műsármos fiacskája számára. A film-paródia egy gusztustalan baromság, nem vicces, de nem is náci propaganda film.
Egyet remélek Szalai Annamáriától, hogy száműzi a képernyőről az összes gusztustalan valóságsót és ezek helyett magyar, és magyar történelmi filmek készülnek majd. Utálom a FIDESZ kenetteljes nagyon népi-nemzeti politikáját, de ezek nélkül a minden mondani való nélküli ürülékeknél még Smitt Pál és Semjén Zsolt főszereplésével is hasznosabb lenne pl. a Kőszívű ember fiait műsorra tűzni.

erospista.hu 2010.08.20. 19:31:16

@Bíró Szabolcs: Kedves Szabolcs! Nem vitakozom veled, csak élve a komment lehetőségével jeleztem, hogy szerintem nincs igaza a szerzőnek abban, hogy "megúsztátok" a bulvár hírnevet és ezzel jól jártatok.
Mint ahogyan rossz döntés lett volna Rúzsa Magditól, ha nem írja alá a szerződést és marad otthon. Pontosabban élete nagy döntése volt, hogy jelentkezett a műsorba és aláírta a szerződést. Ha gondolod, megkérdezek egy szervezőt, hogy Magdi vagy Gáspár Laci mennyiért vállal fellépést. Lehet, hogy "leesne az arcod". Ezért viszont néhány évre vállalták a TV2 feltételeit. Szerintem jól tették. Ti pedig elkúrtátok a hősködéssel. Lehet, hogy nincs igazam, és egyébként is semmi közöm hozzá:)

Bíró Szabolcs · http://biroszabolcs.eu 2010.08.20. 19:40:31

@erospista.hu: Mit kúrtunk el? Öt éve zenélünk ebben a felállásban, és a Megasztár előtt is voltak csendesebb sikereink meg egy rakás koncertünk, ennél sokkal többre nem is nagyon vágyunk. :)
Rúzsa Magdi gázsijától pedig tényleg leesne az arcom, de ő fogta és felbontotta a szerződés durva pontjait, miután megnyerte a műsort. Na, őt pl. nem láthatod haknizni. :)

TGabi 2010.08.20. 19:52:45

@Styxx:

Pál Istvánnal is csúnyán ki lett babrálva: a bácsi - ahogy a tanítványai írták "meg lett invitálva dudálni, furulyázni" - aztán mégiscsak bohóckodnia kellett szegénynek.

Nem röhögni, tényleg a tanítványai írták ezt:)))))

Profi hozzászóló 2010.08.20. 19:58:22

A szerződést kellene látnunk akkor lenne miről beszélni.
A videó közepesen vicces.
A TV2 gyalázatosan színvonaltalan.

passaran 2010.08.20. 20:08:18

@erospista.hu: Teljesen hibás és kissé csúsztató érvelés Rúzsa Magdit vagy bármelyik régebbi megasztárost felhozni példaként, mert hogy írtam már:
"aki szólóban van annak az ilyen vagy hasonló szerződés aláírása csak a saját életét érinti. Eldönti, hogy megéri-e neki vagy nem.
A zenekar azért más történet. Ott KÖZÖSEN!!! gürcöltek, szívtak évekig és ha jobban belegondolsz elég meredek ha valamelyik tagot egy produceri döntés miatt kirakják. Lehet hogy ő tolta a zenekar szekerét legjobban a kezdeti nehéz években, de a műsor potenciális nézőinek nem elég trendi megjelenésű - ezért repülnie kéne. Lehet, hogy a berakott új tag sokkal jobb zenész technikailag, de akkor se a régi barát ill. zenésztárs. És mindezt "csak" azért hogy talán már az első tv adásban kiesik a banda és 2 hét múlva már senki sem emlékszik a nevükre."

2233 2010.08.20. 20:21:36

Én meghallgattam a zenekar honlapján szereplő dalokat és első hallásra megtetszettek. Véleményem szerint nagyon jó döntés volt, hogy nem írták alá a szerződést. Még akkor is így kellett volna dönteniük, ha valamennyire korrekt szerződés lett volna. A megasztár és a fél bulvár, többnyire a bikicsunájokból és az egy évre szerződött, kicsit jó hangú „villantókból” él. Az, hogy egy-két győztes ebből profitált az igaz, de nekik nem volt előéletük. Ez a zenekar egy tökéletes és ritka formáció. Kész vannak. Nagyon jó a zene, a szöveg és van stílusuk. Rajtuk csak rontani tudott volna ez a műsor.
Szerintem Ők olyan úton indultak el, ahol kicsit lassabban, de embernek maradva érik el a céljaikat úgy, hogy nem lesznek média bohócok.
(Nekem a film is nagyon tetszett.)

qqyyqq 2010.08.20. 21:13:41

Igazuk van. A TV2 meg a Bors el van maradva kb. 4-6 évvel, lassan előfizethetnének egy szélessávú internet kapcsolatra . . .

RÁMBÓGECI 2010.08.20. 21:42:31

"Még jó, hogy nem riasztották a nehéz órákban is rendíthetetlen Gyurcsány Ferencet, hogy önmagába karolva meneteljen csendben a szitáló barna esőben."

..a ez kibaszott nagy!!!

:D

peter parker 2010.08.21. 00:51:12

SzabóZ=KolosiP
tuti ezeket a szerencsétleneket is a reteklub bérelte fel....

♥ Kitty ♥ (törölt) 2010.08.21. 08:56:43

A TV2 maga az izlestelenseg fellegvara... :D

keptelenseg 2010.08.21. 11:46:15

"A szerződést kellene látnunk" - a tv2, ha egy tisztességes és nem csaló vállalat lenne, akkor publikálná a szerződést, mielőtt a másik, egyenrangú fél (hahaha) még egy fillért nem költött egy esetleges jelentkezésre.

Presser pedig lóvéért sok mindent kibír. És nemcsak az elmúlt 20 évben.

keptelenseg 2010.08.21. 11:50:53

Annak, aki több évtizedet lenyomott egy együttesben, ahhoz asszisztálni, hogy egy együttesbe felülről belenyúljanak és kivegyenek egy tagot...

Vajon az LGT-nél is így kellett tagot cserélni?

Hát, gyomor és pofa kell hozzá.

frango · http://onlinefamilyguy.tk/ 2010.08.22. 13:44:23

Ez is csak reklám. Mindegy milyen...

Commandante Jayasuriya 2010.08.23. 15:40:32

A picsába...!
Népszerűek lettek a fiúk 5 percre, és a tv2-nek ebből nem jut egy kanyi sem...!?
Hát micsoda modor ez..!?
Ízléstelen, pofátlan, sőt egyenesen gusztustalan dolog!

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.08.28. 21:10:55

A TV2 reakciója az ízléstelen, és aki kiengedte náluk azt a nyilatkozatot, az az egyik legműveletlenebb szerencsétlen, azonnal le kellene váltani.

Ugyanakkor én - már csak elfogultságom miatt is - az újdonsült sztárok előre determinált pénzügyi bukására gondolok: koklerbroker.blog.hu/2010/08/28/sztarok_ma_rivaldafenyben_holnap_sotetsegben_penzugyileg_is

És az azért bukás lesz, ahogy ezek a mostani napi többszázezres gázsi után a szakadék aljára leérnek. Ilyen nézőpontból a Csak van óriási nyertes!
süti beállítások módosítása