Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Agyonverni sem lehet a Hősöket

2010. augusztus 05. 15:30 sixx 30 komment

A Hősök című, egykor szép reményekkel és izgalmas első évaddal (na jó, 13 résszel) induló szuperhősös sorozat olyan, mint a legrosszabb kommentelő troll, akit ha kivág az ember a francba, regisztrál egy újabb nicket, és visszajön. A története során többször a kasza élén táncoló szériát az NBC végre idén elkaszálta, mert már ők sem nem bírták nézni azt a csődtömeget, amit az írók a képernyőre hánytak hétről-hétre - a nézők ekkor már sehol nem voltak.

Tim Kring készítő azóta folyamatosan azzal riogatja a neten lógó sorozatfüggőket, hogy valamilyen formában márpedig visszatér a sorozat, először egy kétórás filmről volt szó, utána már három, egyórás epizódról, melyekben istenbizony le tudná zárni a történetet. Egy ideje (értsd: két hónapja) csend volt a sorozat körül, így Kringnek meg kellett szólalnia, mintegy jelezve, hogy még él, itt van, sőt, akár dolgozna is (a színészei közül a tehetségesebbek már kaptak munkát).

A legfrissebb hír, hogy az NBC hajlana arra, hogy egy hatepizódos minisorozat keretein belül zárja le a sztorit, legalábbis ezt mondta a TvGuide-nak a bukott készítő. Értelme nem sok lenne a dolognak, így könnye elképzelhető, hogy az NBC berendeli a minit, a kérdés persze az, a színészeket hogyan szednék hozzá össze. Persze, ha nem jön be a dolog, akkor még ott van a webes minizódok, esetleg a telefonra gyártott mobizódok lehetősége is, szóval ne add fel, Tim, én mondom. 

Címkék: tv sorozat nbc hősök

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idiotapocs 2010.08.05. 15:52:41

Idióta. Rosszabb mint a Prison Break, annak az első évada tényleg jó volt, ennek nem, max ígéretes.

BrianZ 2010.08.05. 16:06:56

Szerintem a készítő az idióta, de hát valamiből meg kell élni. Én csak pár részt bírtam ki, nagyon ígéretes volt, aztán laposodott, izzadságszagú lett. Olyan volt, mintha mindjárt történne benne valami, de mégsem. Kár, mert ötletnek jó volt :(

Leeroy of SMV Design 2010.08.05. 16:21:17

Az első évad jó volt, a másodikat már a kritikák hatására inkább hanyagoltam. Így legalább jó maradt a szájíz...

Ákos81 2010.08.05. 16:25:56

Nem lehet, hogy a rendezőnek van valami köze Uwe Boll-hoz? :\ Vagy esetleg ő maga álruhában? De minimum a testvére....

xstranger 2010.08.05. 16:28:48

@sixx: OFF: Javaslom neked a Rev sorozatot a BBCn hamar birod az angol sorozatokat. Papokrol ritkan csinalnak sorozatot az Anglikan vallas meg onmagaban is erdekes lehet.

eloszto · http://eloszto.hu 2010.08.05. 16:37:12

Imádtam ezt a sorozatot, de egyszerűen el lett cseszve :(
Nem kellene bolygatni már.

Escobar888 2010.08.05. 16:43:05

Az első két évadot meg néztem, de a 3. bol már csak néhány részt. Tényleg el lett rontva. Nem kell még egy Lost ami egy-két epizódtól eltekintve egy nagy foshalmaz volt.

Jegkoko 2010.08.05. 16:55:18

@Escobar888: Azért én ezzel nem értek egyet.Gondolom te se láttad mind a 6 évadot csak belenéztél és igy alkotsz véleményt.

a mentalista · http://www.sorozatoskodjunk.blog.hu 2010.08.05. 17:03:56

Nah igen, az első volt jó, a többi rossz. A 4. évadot már el sem kezdtem, erősen fontolgatom a nyári darát, de ha nem jut neki hely akkor sem leszek szomorú...

a prison breakből is az első volt szenzációs, de ott még szerintem a második is. Utána az is ment át bugyutába, de legalább történtek dolgok, volt akció..így ha nem is izgultunk de kikapcsolni jó volt (azért annak sem sirattam a végét).

de ez nulla, mintha nulla koncepciójuk lett volna az íróknak. Úgy értem még az alaptörténésre sem volt tervük..és anézettségért mindent, így ígértek fűt fát, leszbi csókot (ami szánalom) meg sok-sok halált..rémes.

hoseman 2010.08.05. 17:06:21

az első évad első részének első reklámig tartó részét láttam. az jó volt... volt még valami utána? valami kibaszottul érdekes?

one_away 2010.08.05. 17:19:04

ez volt az a sorozat, amiért egy idő után én kértem elnézést, hogy korábban ajánlottam valakinek... döbbenetes csalódás.

Spawn85 2010.08.05. 17:26:59

@a mentalista: Pedig a 4. Évad szerintem jobb volt, mint a (valóban nagyon elcseszett) 3.

De az 1. Évad volt a legjobb, a 2. még elment, aztán a 3. is jól indult (az első 5-6 rész), de aztán...a 4. meg mint már mondtam jobb lett, mint a 3.

Na szóval, ha lesz lezárás, én biztos, hogy meg fogom nézni, ha már eddig is néztem.

Yeto 2010.08.05. 17:37:40

"Persze, ha nem jön be a dolog, akkor még ott van a webes minizódok, esetleg a telefonra gyártott mobizódok lehetősége is, szóval ne add fel, Tim, én mondom."

Sztem rajzoljon egy pálcikaemberes lappörgetős képregény-rajzfilmet valami vastagabb könyv lapjainak a sarkára oszt jóvan.

farkas 2010.08.05. 17:42:27

@Escobar888: Ja, amiatt én is majdnem nem néztem meg az Elveszett szobát, mert a nevében benne volt hogy Lost..:)

akos1 2010.08.05. 17:43:43

Nekem tetszett az összes évad.
Persze az első volt a legjobb.
És laposodott folyamatosan, de így is jó volt.

MOPO3OB · http://tinyurl.com/fakeb0ok 2010.08.05. 17:49:01

@Escobar888: Elég erős ezt állítani a televíziózás történetének legjobb sorozatáról. A LOST már beírta magát a történelembe. Nem véletlen, hogy végigvihették a teljes történetet. Nem menet közben találták ki az újabb évadot történetét, hogy legyen valami amiből megélnek jövőre is. Már az elején készen volt a 6 évad története.
Mellesleg a LOST záróepizódja szünetében egy fél perces reklámblokkért közel 1 millió dollárt kellett fizetni az ABC-nek. Ennél többet csak a superball döntő ér.

Még az elején, amikor még a Heroes sikeres volt, mentek a viták, hogy melyik sorozat a jobb: LOST vagy Heroes. Számomra már akkor egyértelmű volt, és az idő is a LOST-ot igazolta.

Mr. Pink2 2010.08.05. 17:52:48

Az első évad (a finist kivéve) szerintem nagyon jó volt.

A harmadikban én is elkaszáltam mert teljesen érdektelenné váltak a szereplők.

Érdekes ez a prison break mánia. Én a S01 harmadik rész után egyszerűen elfeejtettem tovább nézni. Pedig börtönös témában az OZ szerintem zseniális volt, tehát nem a téma a gond.

MOPO3OB · http://tinyurl.com/fakeb0ok 2010.08.05. 17:57:26

Szerintem a Prison Break első évada jó volt. Egy börtön meg-hack-elése fizikai valójában. Nem rossz ötlet. A második évadra természetesen szükség volt, és bár már nem lehetett olyan jó, mint az első, mivel a Prison Break egy egyötletes történet, szükség volt a történet lezárására. És be is kellett volna ott fejezni. A 3. évadtól ami abban a sorozatban ment már kabaré volt, csak olyan rossz, hogy még nevetni sem lehetett rajta.

xido 2010.08.05. 17:59:30

Lett volna benne potenciál..ha nem váltogatják,hogy most jó,most meg rossz..most meghal,most feltámad..most barátok közt,most x men..Pedig a 3.évad e levadászós kezdéssel jó lett volna...a 4.évad a lázadó mutánsok vs.emberek jó lett volna,de ott is nyavalyogtak a csellós picsával,akiből aztán nem lett semmi..Hiro cseszett eljutni szamuráj énjéig,csak sivalkodott,mint egy rossz ribi..aztán hirtelen eljátszatták vele a hattyú halálát,amiből persze jól jött ki a végén..Robert Knepper vitte az egészet..csak őt se írták meg teljesen,nem vitték át bekattant pszihóba,csak néha megvadult egy picit és kész...A legvége oké..hagyták,hogy mindenki magának képzelje el mi jön ezután..de 6 részben lezárni..képtelenség úgy,hogy megint ne köpjenek fel és álljanak alá...

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.08.05. 18:07:50

@MOPO3OB: ez azért nem teljesen így volt, ahogy én tudom.

az elejét és a végét tudták, a közte lévő réseket pedig részekkel töltötték ki. a LOST örökké vita tárgya lesz, sajnos ezzel a lezárással kvázi újranézhetetlen (lesz nekem legalább 10 évig), mert a szigetes részek totál érdektelenek, a DHARMA-rejtélyeket pedig már ismerjük. kár, hogy nem róluk, hanem a vallásról szólt az egész, én úgy érzem, hogy az időutazás még rendben volt, de ez a "Christian Shepherd", meg mind meghaltunk, már borzasztóan sok.

feleslegesen nagy fába vágták a hatalmas fejszéjüket. de ettől még örök kedvenc.

ez a Heroes meg... amíg félelmetes volt a gonosz, addig tetszett. amikortól már nem, onnantól egy kalap szar volt.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.08.05. 18:09:58

@MOPO3OB: Prison Break folyamatosan romlott. az első évad 10/9, a második 10/7, a másik kettő meg összesen ért ötöt.

ott volt persze a sztrájk, a sebtiben újraforgatott részek, de hát akkor is... a SONA is félelmetesnek tűnt, aztán kiderült, hogy nem az. akkor már nem is féltettük annyira a csapatot.

az utolsó évad Scilla-vadászatát is meg lehetett volna csinálni jól, de az egész átment egy "te most kivel vagy?" paródiába, amire már nem voltam kíváncsi. persze végignéztem, de csalódtam benne.

hivatásos naplopó 2010.08.05. 20:13:17

Prison Breaket alapvetően két évadra tervezték, csak aztán le akartak húzni róla még több bőrt, látszik is hogyan romlik.

A Heroes első évad az nagyon bejövős volt, a másodikat viszont már csak úgy tudtam végigvinni, hogy közben a PCn játszottam valamivel, a harmadikat meg már meg sem próbáltam. Majd egyszer ha nagyonnagyon unatkozom...

Kinglade 2010.08.05. 20:21:09

Az első évad még bejött, a másodikat akartam szeretni, de a végére már nagyon untam, a harmadikat már el se tudtam kezdeni és nem is tervezem mostanában. Majd talán ha nagyon sok időm lesz:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.08.05. 21:05:00

Első évad után miért nem lehetett volna abbahagyni? Második már elég untató volt, harmadikhoz már kedvem se.

Bezzeg, amit néznék több évadig (Treshold Jericho, Sarah Connor) azok rögtön kaszát kapnak.

MOPO3OB · http://tinyurl.com/fakeb0ok 2010.08.06. 01:00:25

@gio: Szerintem a LOST ősapja a Twin Peaks. A maga idejében minden műveltebb néző imádta. Csak talán megelőzte a korát. Internet akkoriban még Amerikában is csak egyetemi játékszer volt. Nem volt visszacsatolás a nézők felől, nem lehetett online petíciózni, stb. Így a csatornák gyakran hibás döntéseket hoztak, téves nézettségadatok alapján.
Persze Lynch elkövetett egy hatalmas hibát, nagyon egy pontra építette fel a történetet. Miután meg lett Laura gyilkosa, már nem lehetett fenntartani a hatalmas érdeklődés szintjét.
A tanulság szerintem:
1) A legfőbb rejtély mellé kell legalább 10 egyéb fontosabb rejtély és 1000 kicsi rejtély.
2) Előre meg kell lennie a teljes történek vázának, amitől csak részletekben szabad eltérni.

De a két sorozat alapelve ugyanaz. Egymásba alakuló műfajok művészete.
A Twin Peaks klasszikus detektív történetből lesz misztikus scifi.
A LOST egzotikus kincses szigetes kalandból alakul át misztikummal átszőtt scifi-vé.

Örülök, hogy 20 év után a LOST alkotói mindent képernyőre tudtak vinni. a Twin Peaksből is elnéztem volna még pár évadot.

Persze abban igazad van, hogy részleteken menet közben alakítottal. Állítólag az eredeti tervek szerint a Doki meghalt volna legkésőbb a 2. évad elején, és nézői visszajelzések miatt változtattak. De az alapkoncepció maradt. És így csak még jobb lett a sorozat.
Ha megnézed jól, sokszor 2 évaddal korábbra visszautalások vannak, és sok jelenet csak évekkel később nyer értelmet. Ezt nem lehet úgy, ha menet közben találnak ki mindent.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.08.06. 11:51:43

@sixx: Általános alany? ;-)

A cikk utolsó mondata viszont nagyon ott van. Még hozzá tenném, hogy ha Tim nagyon ragaszkodik az eredeti ötlethez, meg van a lehetősége, hogy 20 év múlva egy rimékben már ne szúrja el újra! :-D

@MOPO3OB: Igen azokra az időkre én is emlékszem, hogy féltettük a Hősöket a Lost-osodástól (túl sok szereplő, kaotikus történetvezetés, csak a meghökkentésre építő epizódok), de aztán a Hősöknek nem sikerült (a második évad még elment, de látszott, hogy itt már nem lesz értelmes fojtatás, befejezés), a Lostot meg befejezték - úgy ahogy - viszont látszott a negyedik évadban hogy van a sorozatban/alkotókban még valami, nem adták/adtuk fel, és azért csak kitermeltek még egy fantasztikus 5. évadot.

Cubehor 2010.08.06. 12:44:27

@hivatásos naplopó:
"Prison Breaket alapvetően két évadra tervezték"

Istenem, ha tudnám honnan szerzik ezeket az információkat a kedves kommentelők.

Két évadra semmilyen sorozatot nem terveznek, a Prison Breaket sem.
A sorozatok 99%-a addig megy, amíg pénzügyi szempontból megéri csinálni őket.

yippyupp 2010.08.06. 17:39:18

nem értem, itt most a heroest vagy a lostot kell fikázni? én speciel a glee-t nem szeretem. elég offtopic?

hja, ha megölik klérbért egyben megnézem, akármilyen formában is jön ki
süti beállítások módosítása