Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hírek ráksaláta mellé

Hazai médiahírek

2010. július 22. 11:00 barb 4 komment

  • Az ATV cáfolja, hogy egymilliárd forintos támogatást kapott volna a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítványtól. Közleményük szerint jogszerű, jelenleg is hatályban lévő vállalkozási szerződést kötöttek az alapítvánnyal egy idegenforgalmi műsor készítésére. A szerződés a Hazai turizmus elnevezésű tematikus műsor gyártására és sugárzására vonatkozott. Mint írták, nem értik, a kormány milyen értelemben kívánja "két nem állami szervezet nem közpénz felhasználására irányuló szerződésének felülvizsgálatát."
  • Új frekvenciákon a Rádió 1. Nyár végétől négy új frekvencián lesz hallható a Rádió 1, miután megszűnik az Alisca Rádió – tudta meg a radiosite.hu. Ennek nyomán a budapesti központú hálózatos rádió szól a szekszárdi, a bajai, a dunaföldvári és a paksi frekvencián is. A Rádió 1 így 300 ezer potenciális hallgatóval gazdagodhat.
  • A vb nézettségi rekordot hozott az Indexnek. Az Index élő adás oldalain bő hatszázezer látogató fordult meg a foci vb alatt, amelyhez hozzájön még az MTV további negyedmillió online nézője, akik szintén az Index által kiszolgált Telesport.hu-n követték az eseményeket. Az olvasók 40 százaléka nézte a közvetítéseket a neten (annak ellenére, hogy a meccsek ugyanekkor élőben mentek a tévében is). A legerősebb napon 251.000 látogató fordult meg a vb-mellékleten.
  • Nem eladó a Népszabadság. A Népszabadság új vezérigazgatója a Napi Gazdaqságnak adott interjújában kifejtette, hogy nincs napirenden a napilap eladása annak ellenére, hogy a Ringier és az Axel Springer egyesülésével a Gazdasági Versenyhivatal várhatóan azt fogja megállapítani, hogy a napilappiac 48 százalékát birtokló kiadó erőfölényben lenne, ha megtartaná összes lapját. Tovább az Index cikkére. A sajtóban meglehetősen fura módon a csütörtöki Népszabadság szemlézi a szerdai Napi Gazdaságban megjelent Mihók-interjút - ez a nagy tiltakozás kezd egy kicsit gyanús lenni.
  • Ma szavaz a parlament a médiaalkotmányról. A szerdai általános vitában elhangzott, hogy a Fidesz szerint nem is szigorú a szabályozás, a KDNP szigorítana, az LMP szerint pedig vicc az egész. A Jobbik azt kifogásolja, hogy a Fidesz eltörölné az igazmondási kötelezettséget, és nem tetszik nekik az sem, hogy az etnikai kisebbségeket olyan gyakran emlegeti a törvény. Az LMP, az MSZP és a Jobbik visszavonatná a sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló törvényjavaslatot. Bővebben az Indexen.
  • A Fidesz visszavág a Washington Postnak. Levélben reagált Kovács Zoltán, a kormányzati kommunikációért felelős államtitkár azokra az Orbán-kormányt ért bírálatokra, amelyek a The Washington Postban jelentek meg hétfőn. Szerinte a lap tévesen írta, hogy Orbán nevezné majd ki a médiatanács elnökét, és annak tagjait pedig a kormányzó Fidesz jelölné ki. A valóságban a parlamenti pártok jelölhetik a testület tagjait a törvényhozásban megszerzett mandátumaik arányában - írta Kovács Zoltán, aki azt már nem említi, hogy a tanács elnökét tényleg Orbán Viktor nevezi ki. Részletek az Indexen.
  • Feljelentés tesz a Fidesz a Duna Tv miatt. A fideszes és a kereszténydemokrata kurátor a rendőrséghez fordul, mert a Duna Tv elnöke még mindig nem mondta meg, hogy mégis miért kellett közvetítőcégekkel szerződnie két tévésorozat gyártására. A kurátorok szerint bűncselekmény gyanúja vethető fel a több százmilliós túlszámlázások kapcsán, és ezen az sem változtat, hogy Cselényi László azóta lemondott a közszolgálati tévé elnöki székéről – írja az Index.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2010.07.22. 13:42:10

"A vb nézettségi rekordot hozott az Indexnek."

Ahhoz képest, hogy sokszor egyáltalán nem lehetett nézni a meccseket, nem is rossz.

Mr.paksimogyoró 2010.07.22. 14:59:55

@Leadfoot: Ja, és az a kis képernyős mód annyira idegesített. Jó, tudom reklám meg egyéb lófasz, de akkor is...

bree-gee 2010.07.22. 16:05:21

Megszűnik az Alisca rádió? Neeeeeeeeee :((((
Netezés közben mindig azt hallgatom. :((
Ráadásul a Rádió1-et nem is szeretem. Ez a nap rossz híre....

bree-gee 2010.07.22. 16:05:21

Megszűnik az Alisca rádió? Neeeeeeeeee :((((
Netezés közben mindig azt hallgatom. :((
Ráadásul a Rádió1-et nem is szeretem. Ez a nap rossz híre....
süti beállítások módosítása