Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hírek tökfőzelék mellé

Hazai médiahírek

2010. június 03. 11:00 barb 2 komment

  • Pintye László lett a Story TV vezérigazgatója. A szakember Ruszkai Nóra (a Sanoma vezérigazgató-helyettesének) távozása után június 1-jével veszi át a csatorna vezetését. Pintye László a vezérigazgatói teendők ellátása mellett megtartja a Sanoma Budapest Zrt.-nél meglevő feladatait mint a magazin divízió igazgatója - írja a Világgazdaság.
  • A Sláger Rádió volt vezérigazgatója pályázik a Magyar Rádió elnöki posztjára. Rendbe rakná a közrádiót és az interneten terjeszkedne tovább Heal Edina, aki hatodmagával pályázik a posztra. A Sláger Rádió volt vezérigazgatója szerint az évi csaknem 16 milliárd forintos állami támogatással, jó tartalommal és jó marketinggel vonzóvá lehet tenni a közszolgálati adókat. A FigyelőNet interjúja itt olvasható.
  • Mégis elvesztette a Kiss kontra Ungváry-pert az ÉS. Felülvizsgálati eljárásában megváltoztatta szerdán a Legfelsőbb Bíróság a korábbi jogerős döntést és hárommillió forint nem vagyoni kártérítésre kötelezte az alpereseket abban a személyiségi jogi perben, amelyet Kiss László alkotmánybíró indított Ungváry Krisztián történész és az Élet és Irodalom ellen, amiért egy 2007-es cikkben ügynöki tevékenységgel hozták őt összefüggésbe. Bővebben az emasán.
  • Gasztrolapot indított a Bors. Június 2-án jelent meg a Bors márkakiterjesztéseként a Bors Menü gasztronómiai magazin. A kéthavi lap sztárok konyhájába is ellátogat, elsőként Joshi Bharat kedvenc indiai receptjét osztja meg az olvasókkal. Nem ez az egyetlen gasztrolap, mely az utóbbi időben indult, a Ringier ugyanis nemrég jelentette be a Blikk Nők 100 Recept elindítását.
  • Háromszáz milliós tőkeemelés a Népszabadságnál. A Ringier AG és az MSZP által létrehozott Szabad Sajtó Alapítvány felemelte a Népszabadság Zrt. alaptőkéjét – tudta meg a HVG. Háromszáz millió forinttal, 1,3 milliárd forintra emelték a közelmúltban a Népszabadság Zrt. alaptőkéjét. A HVG információi szerint 215,6 milliót adott a svájci sajtóvállalat, a magyar kiadó többségi tulajdonosa, míg 84,4 millió a szocialisták alapítványától származott. A cégnél tavaly ősszel már volt egy háromszáz milliós tőkeemelés.
  • A Phylaxia megemeli a Gazdasági Rádió üzemeltetőjének alaptőkéjét. Harminc millió forinttal 280 millió forintra emeli a kizárólagos tulajdonában lévő, a Gazdasági Rádiót üzemeltető Műsor-Hang Zrt. alaptőkéjét a társaság. A tőkeemelés mellett a Phylaxia átalakította a vállalat igazgatóságát és felügyelőbizottságát, valamint új könyvvizsgálót is kinevezett.
  • Élőben közvetíti a Parlamentből az Országgyűlés Trianoni Emlékülését a Magyar Televízió. Az egyórás adás az m1 és az m2 csatornán látható június 4-én, pénteken 16:25-től, valamint követhető a hirado.hu oldalon is.
  • Gabnai Katalin nyerte Magyar Rádió drámapályázatát. Gabnai Katalin „A jó élet” című színdarabjával elnyerte a kétmillió forinttal járó fődíjat. A második díjat Benedek Szabolcs: „A tárogató” című munkája kapta, a harmadik helyezést megosztva két dráma érdemelte ki, Lanczkor Gábor: „A malária” és Péhl Gabriella: „Patthelyzet” című írása. A kortárs írók olyan drámai műveket küldhettek be, amelyek rádiójátéknak, illetve színpadi bemutatásra is alkalmasak lehetnek.
  • Kirúgták a Klubrádió főszerkesztőjét. Kirúgták Bocskay Zsoltot, a Klubrádió főszerkesztőjét. Az Index információi szerint a főszerkesztő egyáltalán nem közös megegyezéssel távozott a rádiótól. Vicsek Ferenc lett az új főszerkesztő, a rádió struktúraváltása nem áll meg, több politikamentes műsor lesz ezentúl - írja az Index.
  • A konkurensek szerint szerb maffiózóval üzletel a HVG tulajdonosa. A konkurensek szerint egy ismert cigarettacsempésszel karöltve akarja lerohanni a szerb nyomtatott lapok piacát a Westdeutsche Allgemeine Zeitung, amelynek portfoliójába tartozik Magyarországon egyebek között a HVG hetilap, Szerbiában pedig két napilap, a belgrádi Politika és az újvidéki Dnevnik. A kiadó azt állítja, hogy már két éve megszűnt az üzleti kapcsolat a cég és az üzletember között. Részletek az Indexen.
  • Gál J. Zoltán a Vasárnapi Hírek élén. A Gyurcsány-kormány egykori miniszterelnöki kabinetvezetője lesz a Vasárnapi Hírek felelős szerkesztője. Gál J. Zoltán két ciklus után az áprilisi választáson vesztette el országgyűlési képviselői mandátumát. A lapot a napokban vette meg a Szabad Föld című újságot is kiadó Geomédia Zrt. Tovább az Index cikkére.
  • Az MTV-nek vissza kell vennie a Napkeltét? Medveczky Balázs alelnök bírósághoz fordult, de vesztett. Úgy néz ki, törvénytelenül döntöttek. Az Index cikke itt olvasható.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toi 2010.06.03. 18:20:27

napkeltét ne, könyörgöm!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.06.03. 19:44:45

Az Ungváry per végeredménye az igazságszolgáltatás szégyene.
süti beállítások módosítása