Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A múlt keserű emlékei - FlashForward évadzáró

Köszönjük, elég volt!

2010. május 31. 13:30 J.Z 38 komment

Amikor a tavalyi, tengerentúli televíziós hírekből meghallottam, hogy lesz egy olyan sorozat, amelyben az egész emberiség kollektíve elájul ugyanabban a pillanatban, majd ájulásuk alatt az elméjük előre ugrik az időben, elégedetten elmosolyodtam. Óriási rajongója vagyok a nagyívű történeteknek, ez pedig mi más lenne jelen esetben, mint aranybánya. Összeesküvések, sci-fi, akció, némi világvége hangulat, azaz minden ami szem-szájnak ingere.

Ehhez képest a sorozat kegyetlenül alulteljesített. Olyannyira, hogy az embernek már nem is a szíve vérzik, hogy egy jó alapötletből ennyire valamit hogyan lehet elcseszni, hanem inkább benne van az ideg és fröcsögve anyázik. A klikk után ezt azért elkerüljük, de nem kímélünk senkit sem. Lesznek spoilerek is, aki nem látta még, magára vessen, én szóltam!

A FlashForward csúfos bukásának több oka is volt. Az egyik az, hogy az ABC talán túl sokat szólt bele a koncepcióba (vagy csak valaki kijózanodott azok közül, aki berendelte), legalábbis erre utal, hogy a sorozatvezetőket (amerikaiul showrunner) úgy cserélgették, mint más az alsónadrágját. Ezt akkor szokták általában, amikor nagyon nincsenek megelégedve a látottakkal. Ami nem csoda, de annyira eluralkodott a káosz, hogy ez a jobb sorsra érdemes kezdeményezés nem is végezhette másként. Pedig, ha jobban belegondolunk, aranytojást tojó tyúk lehetett volna ez az ABC-nek, hiszen 6 milliárd ember tudata ugrott a jövőbe. Megannyi lehetőség lehetett volna ez később esetleges spin-off sorozatokra, olyan franchise-t építhettek volna fel maguknak, amelyből annyi pénz áradhatott volna feléjük, hogy még a statiszták unokái is eléldegélhettek volna belőle vígan, dalolva.

Mind szereplőválogatásban, mind írásban borzalmasan elhasalt a sorozat. Rettenetes választások, kezdve Joseph Fiennes-tól a kínai ügynökön át a szakállas szponzorig, nem csoda, hogy ezen képességekkel nem lehetett rendesen megformálni a karaktereket. Azon karaktereket, amelyek a tisztes kivételtől eltekintve idiótáknak sikeredtek. Az írásról már tényleg felesleges is beszélni, felháborítónak tartom, hogy ennyire repetitív módon kell mindent szájbarágni, a nézőt totál hülyének nézve. Néha voltak jó gondolatok, jó színészek, jó karakterek. Ezekkel meg nem tudtak mit kezdeni, hiszen pl. a James Callis (a BSG Gaius Baltarja) által megformált Gabriel, vagy az alapvető főgonosz D. Gibbons hibátlan karakterek voltak. Meg kellett válni mindkettőtől és időnket olyan súlytalan gonoszokkal pazarolni, mint az utolsó pár részben feltűnt szőke nyápic, vagy a kisállatkereskedéses háromgyerekes családanya kinézetű kapcsolattartó, aki amikor nekiállt fenyegetőzni annyira volt röhejes, hogy az ember azonnal a fejébe húzott volna egy kerekes bevásárlókocsit, aztán elzavarta volna haza, hogy nézzen új állás után. Amikor ilyeneket kell az embernek nézni, nagyon felmegy az a bizonyos vérnyomás.

Hogy magáról a fináléról is essen szó: csodálatos beteljesedése volt az idióta karakterek sorsának. Monumentálisan megalkotott giccs, amelyben mindenki száguld fénysebességgel a sorsa felé. A jobban megformált karakterek (mint pl. a Sonya Walger alakította Olivia Benford) is szemen köpik saját magukat utoljára, meg a balfasz nézőt is, aki kitartott mellettük 22 részen át. Az olyan badarságokról meg már nem is beszélek, hogy az afganisztáni bunkerben a szezon eleje óta építgetett jelenet annyira volt gáz, hogy azonnali hatállyal kezébe adnám a munkakönyvét mindenkinek, akinek köze volt ahhoz, hogy ez képernyőre kerülhessen. Az egész sorozat poénját nem akarom és nem is fogom lelőni, mindössze annyit mondok, hogy fájóan kiszámítható lett a vég. Nem sűrűn mondok ilyet, de ez a 22 rész, a jó pillanatokat leszámítva hatalmas időpazarlás volt. Főleg úgy, hogy a pilot epizódban felvezetett rejtélyek, szálak egy nagyszerű évadot vetítettek elénk. Jól meg lettünk vezetve.

Kevés volt a kapaszkodó a FlashForwardban. Annyira szerencsétlen nyomorult volt a főhős, hogy részről-részre lett egyre érdektelenebb, súlytalanabb. Amikor a FlashForward napjának reggelén kislánya felkelt és azt mondta, hogy „Today is the day daddy’s gonna die”, azaz „ma van a nap, amikor apa meg fog halni”, összekulcsoltuk kezünket és könyörögtünk a sorozatkészítés isteneihez, hogy bárcsak így lenne! Hogy sorsa mi lett, azt nézze meg szépen mindenki, akit még érdekel ez egyáltalán. Én meg abban reménykedem, hogy 10-15 év múlva lesz valaki, aki fogja az alapötletet és csinál ebből egy rendes sorozatot. Mert megérdemelné a történet. Mi, szerencsétlen nézők úgyszintén.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sherpa (törölt) 2010.05.31. 13:49:50

hát sztem sonya walger is qvára tenyérbemászó volt. egy deka érzelmet nem képes kifejezni. a lostban is csak azért ragadt meg, mert henry ian cusick egy ISTEN, és magával ragadta egy pillanatra a szférákba. én biztos hogy nem nézek a jövőben olyan sorozatot, amiben ő főszereplő.
az FF en general meg az év csalódása.

quarelin 2010.05.31. 14:00:56

sajna enis csalodtam es vegigszenvedtem az egeszet. sajnalom, kar erte.

AttilaBeregi 2010.05.31. 14:12:33

azért csak pusztán kíváncsiságból: Te hogy fejezted volna be? ha minden beteljesül, az a baj, hisz kiszámítható; ha meg semmi, akkor meg jönne a háborgás, hogy akkor meg meg mire fel voltak a kitekintések...
jó, a bunker az tényleg gáz volt, de összességéban azért nem mondanám felesleges időpazarlásnak

színészi játékról nem nyitnék vitát, mert személy szerint én teszek rá, hogy ki mennyire jól játszik; legalább jobban hasonlít az életre :)))

Hózen Tróger (törölt) 2010.05.31. 14:15:01

A végét viszont nyitva hagyták annyira, hogy bármikor lehet folytatni. Olvasni olyasmit, hogy a FOX megveszi az abc-től...

kompi · http://filmtrailer.hu 2010.05.31. 14:49:12

A kritika nagy részével egyetértek, azonban szerintem bőven voltak idén ennél szarabb sorozatok is, amiket ehelyett elkaszálhattak volna.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.05.31. 15:17:38

ÉN az AXN-en követem, így van hátra még, ha jól számolom három rész. Kiváncsi vagyok, mert én nem éreztem ennyire tragikusnak ezt a sorozatot, és sajnálom, hogy elkaszálták...

sorozatmania 2010.05.31. 15:35:54

"azonban szerintem bőven voltak idén ennél szarabb sorozatok is,"

ezt a hülyeséget honnan veszed? nem volt szarabb sorozat.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.05.31. 15:41:24

@sorozatmania: Mert a te ízlésed a mérvadó, másnak nem lehet más a véleménye...

groove 2010.05.31. 15:42:35

Én a 21. résznél hittem azt hogy az az utolsó rész :) Az jobb záróepizód lett volna sztem.

Baliame 2010.05.31. 16:12:27

Rövid összefoglaló: olyan az évadzáró, mintha 40 percig egy székhez lennél kötözve és véletlenszerű időpontokban tökön lennél szúrva.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2010.05.31. 16:35:31

A zárórész valóban szar volt, túl sok szálon indultak el, és ezek közül sok eléggé távol esett a főszáltól, ezt pedig a főszál bánta. Bryce, Keiko és Nicole szála ilyen volt például, de még az Aaron-Tracy szál is ide tartozik. Ha ezeket a szálakat valamiképp a nyomozáshoz kötötték volna (pl. úgy, hogy Keiko nem mérnök, hanem fizikus, és az étteremben nem csak akkor találkoznak először Bryce-szal, hanem már együtt vannak egy ideje és épp a FF-dal kapcsolatos elméletét magyarázza neki, Nicole a FF-jében nem fuldoklik, hanem mondjuk Janis ultrahangjánál segít, a Jericho és a blackout kapcsolatáról pedig több részlet derül ki már korábban), akkor talán még egy második évadra is jók lettek volna. Ja, és cliffhangereket hagyni egy sorozatzáróra nettó szemétség.

Thrasher 2010.05.31. 17:12:14

@kompi:
de ha az ár/minőség arányt nézzük, akkor már nem nagyon

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.05.31. 17:12:25

@Fedor: Én azt hiszem öt rész után kaszáltam el (az AXN karácsonyi szünetével szinkronban), de már az utolsó előtt rész is csak a magyar csaj miatt néztem, az utolsóra meg véletlenül odakapcsoltam:-)
A kritika teljességgel, nekem leginkább az volt vele a bajom - a szétfolyó történeten kívül -, hogy tökéletesen antipatikusak, vagy jobb esetben közömbösek voltak a karakterek. Én ezek szenvedésére nem vagyok kíváncsi. Különös tekintettel Benfordnéra (jaj nem leszek szerelemes), meg Nohra (ja nem akarok meghalni) egyszerűen túl sok sziruppal öntötték le az amúgy is lassan folydogáló, mégis követhetetlen, érdektelen történetet.
Pedig én is sajnálom, mert jól indult - bár nekem a pilotra túl sok pusztítás jutott, és ez a galaktikus méretű összeesküvés sem tetszett.... .-(

fess86 2010.05.31. 17:20:37

van/volt benne magyar csaj?ki?

J.Z 2010.05.31. 18:26:16

@fess86: www.szilviagogh.com/ vagy www.imdb.com/name/nm3577127/

alapvetően búvár meg fényképész, de a víz alatti jelenethez kellett és kiabált amúgy magyarul, hogy "nem tudok úszni" azt hiszem az 1x05-ben volt

J.Z 2010.05.31. 18:32:26

@sherpa: van ebben valami, de még ebben a mezőnyben is a jók közé tartozott. a lost-ban sem volt mindenki világmegváltó képességű, de tisztességes munkát végeztek.

@PantalaNagaPampa: azt nem feltétlenül nekem tisztem megmondani, hogy egy ilyet hogyan kellene befejezni, van aki azért veszi fel a fizetését, hogy jót csináljon, aztán ha az nem lesz jó, arra vagyok én, mezei néző, hogy véleményt alkossak. azonban annyira nyomták ezt a "jövő megváltoztatható" vonalat ugye az FBI ügynök öngyilkosságával, meg Noh életének megmentésével, hogy azért lehet többet vár el az ember, minthogy mindenki vakon rohanjon a sorsa felé. ilyenkor van olyan érzése az embernek, hogy az imént említett két jövő változtató dolog nem volt más, mint puszta koncepció nélküli hatásvadászat, hogy a rész végi cliffhangerrel be lehessen húzni a nézőt a következő részre...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.05.31. 18:37:21

@vadász2: Azt én se állítom, hogyí nem lehetett volna jobb, de az évad legrosszabb sorozata minősítést akkor is túlzásnak tartom.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.05.31. 18:54:48

@fess86: comment.blog.hu/2009/10/23/linkajanlo_exkluziv_interju_gogh_szilviaval

@J.Z: Nah, igen. A másik ilyen meg a wtf- és klifhenger-pillanatok egymásra halmozása. Fel ment bennem a pumpa, amikor azt láttam, hogy egyikről a másikra bukdácsolnak, illetve az egész epizód arról szól, hogy a részvégi nagy klifhengert/wtf-t elcsattanthassák :-(

@Fedor: Bizonyára lehetne találni, de én lusta vagyok keresni. Persze nem a legrosszabb, de élmezőnyben szerepel a versenyben...

AttilaBeregi 2010.05.31. 19:56:32

@vadász2: most akkor jól értem, hogy a 22 részből 5 és felet láttál?
És most nem azért, de TE nem próbálnád meg megakadályozni, hogy meghalj, vagy hogy a te hibádból meghaljon valaki? :)

@J.Z: jó, abban igazad van, hogy ők ezért kapnak nem kis fizetést, és végezhették volna jobban a mukájukat.
Csak arra akartam utalni, hogy ilyen sebtiben összecsapott befejezés esetében nincs jó megoldás, akármit csináltak volna.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.05.31. 20:34:40

@PantalaNagaPampa: Nem számoltam :-) Ötöt vagy hatot, mert a teljeset néztem, még az utolsónál is, mert akkor kapcsoltam oda mikor kezdődött. aztán a [s]reklám[/s] szünet után már nem tértem vissza.
De ne kezd, hogy öt részből nem lehet ítéletet alkotni, pont azért néztem ennyit, mert ebből már láttam, hogy nem érdemes (a harmadik résznél már eldöntöttem, hogy vége, de a magyar csajt még megvártam, az utolsó rész meg becsúszott:-).
Ez egy film. Nem arról van szó, hogy ÉN mit tennék, hanem hogy az írók szörnyen rosszul írták meg, a szereplőkön igazából már olyan sok nem is múlott... Nem éreztem át, hogy ÉN lennék, hanem hogy egy színész kifejezéstelenül mond egy rossz szöveget.
Nem ez volt amit vártam.
Ha neked tetszett annak örülök.

karit 2010.05.31. 21:11:15

Erős túlzásnak tartom ezt a kritikát - szerintem túl elnéző voltál a sorozattal meg a botoxarcúval.

SPOILER!
Ha legalább Demetrit 10 előtt egy perccel leütötte volna Simon a sörösüveggel (biztos voltam, hogy azért veszi elő), beteljesedik a "blackout kitekintése" - nem mintha megmentette volna a jóindulatú 0 ponttól a FF-et.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.06.01. 06:57:17

nem volt ez jó semmire... lassú történetvezetés epizódvégi cliffhangerekkel, hiteltelen színészek nulla játékkal, rengeteg felesleges szál, a főgonosz feltűnt kb. 3 percre összesen... az idei legrosszabb sorozat.

haruka 2010.06.01. 11:08:15

Szerintem volt ennél szarabb is. Nekem az volt a bajom, hogy túl sok szálat próbáltak egyszerre vinni, aztán egyiket se tudták végül megfelelően kibontani. Kár érte.

Raziel Anarki (törölt) 2010.06.01. 12:38:11

nekem a kedvecem az autista kisgyerek volt, aki a legutolsó showrunner váltás óta mindig nevetgélve rohant jáccani :D:D

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2010.06.01. 12:46:21

jó kis kritika, a családanya nőcinél jót röhögtem :D nekem is nagy csalódás volt ez a sorozat, de a hibákat egyszerűen fel se lehet sorolni sztem, mert annyira elmondhatatlanul sok logikátlanság, mellényúlás, stb volt benne! egyik legrosszabb sorozatélményem volt, az biztos

RobinGood 2010.06.01. 12:50:22

Éppen mostanában akartam a szünet utáni (mennyi volt 3 hónap???) részeknek neki kezdeni. Ezek alapján azt hiszem inkább elolvasom a postot és nem nézem meg a sorozat második felét :-)

czinaf 2010.06.01. 15:16:41

A vége felé mi is már csak azért néztük hogy a végenagycsattanót láthassuk. Aztán mikor a 22-ik résznek vége lett, akkor csak néztünk ilyen WTF fejjel...teljesen egyetértek a post írójával...nagyszerű ötlet, elég jól indult és botrányosan szar lett.

czinaf 2010.06.01. 15:17:24

@RobinGood: ha fizetnek érte, se nézd meg :)

fazol 2010.06.01. 15:59:23

1 resz tetszett, beharangozo tetszett. 3dik resz utan kaszaltam el, kulonfele narrativ es szereploi megfontolasokbol. Orulok, hogy nem csesztem el ra az idot, koszi a megerositesben! :)

chaseֹr 2010.06.01. 17:51:45

A cikket sajnos hányingerrel kellett végigolvasnom. Nem érdekel ki mit mond meg micsoda "hibákat vél felfedezni" asorozatban, szerintem az idény (egyik) legjobb sci-fi/drámája, aktuális kedvenc, és rohadtul szeretném hogy folytassák, akár az ABC-n, akár úgy hogy egy másik csatorna felkapja - ugyebár kasza után is láthattunk már ilyet (pl. Chuck, Family Guy).

Akinek még mindig van saját véleménye, és nem birkamód teríti a fikázást a comment:comon vagy a junkie-n (és tetszett neki a sorozat), megkérném hogy látogasson el a saveflashforward.tumblr.com -ra, ahol minden lehetséges módot megragadunk, hogy legyen egy második évad is. Aki úgy érzi, hogy ügye, cselekedjen, a többieknek meg nem inge.

Slussz.

4lln4m3zw3r374k3n 2010.06.01. 18:12:44

Lehet én vagyok kevésbé kritikus mint a többség itt, de nekem sokáig tetszett ez (pl a lassúság engem nem zavart). A színészek játékával se volt bajom, az hogy néha meg hülyeséget kell játszaniuk nem az ő hibájuk. Viszont ez a befejező rész, hát valami katasztrofális volt. Ha egy résszel előbb befejezik annak több értelme lett volna.
Ugyanakkor abba is érdemes belegondolni hogy az ember kitalál/rendez egy több évadra tervezett sorozatot, aztán még a felénél kiderül hogy nem lesz több évad. Nem lehet egyszerű dolog egyszer csak elvágni úgy hogy az jó befejezés legyen.

Thrasher 2010.06.01. 20:04:32

@Chaser.david:
lol, ezek ütős érvek voltak az FF mellett

czinaf 2010.06.02. 08:11:36

@Chaser.david: ilyen alapon akinek tetszik a sorozat, annak sincs saját véleménye, csak "birka mód" követi a tiédet.

Tök jó ez a fene nagy tolerancia a másik véleményével szemben...

chaseֹr 2010.06.08. 17:38:01

@fricczi: Ezek nem okok voltak, hanem tények. Az okok - hogy szerintem miért k*rva jó a sorozat itt lenének...

- az alapszituáció nagyon bejött, géniusz ötlet egy sorozat felütéséhez
- fokozatosan elénk táruló információ, izgalmas történetvezetés
- a sokszereplős léte miatt sokoldalú, változatos, kiterjedt belső világ
- epizód-leosztás: habár az elején akadtak vele gondok (3-5. részben alig történt valami), nekem az egész évad alatt bejött a sorozatos cliffhanger. vagyis lekötötte a figyelmemet, sőt, az epizódok után is hagyott “gondolkodnivalót”
- tudományos megközelítés, és persze a kvantum-fizika, ami engem eléggé foglalkoztat
- a japán csaj, Keiko (Yuko Takeuchi gyö-nyö-rű!)
- a sorozat közege, hogy olyan szituáció amibe a hétköznapi egyén is bele tudja képzelni magát (”mit tennék ha…” stb.)
- a potenciál a sorozatban, amivel még sok évadon át lehetne folytatni anélkül, hogy magát ismételgetné
- a sorozat filozofikus szemlélete; mennyire befolyásolható a jövő, mi a véletlen és mi nem, sors vs. szabad akarat kérdése, Oidipusz-effektus (mikor valaki pont a jövőtől való rettegés miatt nem tudja elkerülni annak bekövetkezését)…
- számomra a karakterek igen is szerethetőek, jónéhányhoz úgymond “hozzánőtt a szívem”

...és még folytathatnám, van sok. De most legyen ennyi elég.

J.Z 2010.06.09. 01:23:39

@Chaser.david: ne haragudj, de ideokádni valamit pusztán azért, mert másnak más a véleménye az minden, csak nem tények közlése. azért annyira ne legyél elájulva magadtól, csak mert valamiért rajongasz, még nem nálad az egyetemes igazság.

Spawn85 2010.06.09. 10:59:54

@Chaser.david: Azért mert valakinek más a véleménye (ne adj Isten nem az a kedvenc sorozata, mint a tiéd), attól még nem követ "birkamód" senkit. Csak egyszerűen nem jön be neki egy adott sorozat.
Biztos van olyan sorozat is, ami neked nem tetszik, másnak meg épp az a kedvence. (Mert ugyebár különbözőek vagyunk, és mindenkinek más jön be.)

Amiket itt felsoroltál, azok pedig inkább a te személyes véleményedet tükrözik, minthogy tények lennének.

Azzal viszont egyetértek veled, hogy az alapsztori nagyon jó volt, és lenne még potenciál a sorozatban, és érdekelne is, hogy hogyan folytatnák a 2. Évadban. Ezzel együtt én úgy érzem, hogy az 1. Évadot úgy felétől kezdve eléggé eltolták, egy-két karakterből pedig totál hülyét csináltak a végére, és ezért nagy kár. (Pont azért mert van potenciál a sztoriban.)

Folytatás pedig (egyelőre) nem nagyon valószínű, mert pl. a Benford ügynököt játszó Joseph Fiennes már leszerződött egy másik sorozatra.

@fricczi: Igen, sajna ma Magyarországon (legyen szó bármilyen témáról) nem igazán "divat" mások (főleg eltérő) véleményének elfogadása. Nagyon sok úgy állnak hozzá dolgokhoz, hogy meg vannak győződve arról, hogy csak nekik lehet igazuk, és aki mást mond, az biztos hülye.

reccs 2010.06.09. 11:25:57

@J.Z: Mondjuk ez talán azért is lehet, hogy általában, ha nektek valmi nem tetszik, akkor arra testületileg szoktatok rászállni, időnként még olyan cikkekben is sulykolva a véleményeteket, aminek amúgy az adott témához semmi köze.
süti beállítások módosítása