Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

24 sorozatzáró: ideje volt már nyugdíjazni Bauert

Szevasz Jack!

2010. május 27. 12:30 sixx 48 komment

Nehéz dolga van az embernek, amikor a 24 utolsó évadának utolsó órájáról kell írnia, hiszen ez volt az évadzáró, ezt véleményezzük hagyományosan a blogon, de ebben az esetben kivételt kell tenni. A nyolcadik napról és a sorozat lezárásáról a kép után spoileresen, csak az klikkoljon, aki naprakész.

Kezdjük a pozitívummal: Kiefer ahogy öregszik, úgy lesz egyre jobb színész, és már egészen hihető érzelmeket is képes megjeleníteni az arcán a düh mellett, amivel tulajdonképpen az első öt évadot végigcsinálta. Sajnos ezen kívül a nyolcadik nap semmit nem tett hozzá a 24-mítoszhoz, az aktív lerombolásában viszont igenis részt vett, hogy szakadna meg Brannon Braga. 

Ez a nap a hatodik és hetedik mellett a legsilányabbak közé tartozik, könyörgöm, a fő konfliktus az volt benne, hogy aláírnak-e egy nemzetközi békét egy falusi polgármesteri hivatal tárgyalójára emlékeztető szobában, szembe hugyozza magát az elnök az utolsó pillanatban, vagy sem? Mindezt azután, hogy az írók az igazságos, egyenes, becsületes elnökként felépített Taylort úgy tették tönkre, mint a kisangyal.

Az egész évad egy nagy szenvedés volt, a mondvacsinált konfrontációktól az olyan baromságokig, mint az ENSZ székházzal szemben levő épületbe besurranó fegyveres Jack, vagy az EMP-vel szétkúrt CTU, nem is beszélve sz újabb beépített emberről, akitől hidegrázást kapott minden jóérzésű 24-fan. Illogikus, mesterkélt és erőltetett volt a cselekmény, valahogy lehetett érezni rajta, hogy nincs már mit kihozni a témából, éppen csak idegen lények, Mecha-Streisand és óriáspókok ellen nem védte meg a világot Jack, kurvára ideje volt már a nyugdíjazásnak.

A befejezés a filmtervek miatt nem lehetett olyan, mint amilyennek kellett volna lennie, Jacket ott, azon a gyárudvaron szépen fejbe kellett volna lőni, lehetett volna sírni meg néma órát mutogatni, lett volna lezárás, most meg van egy menekülés, mindenki megint rá vadászik, satöbbi, satöbbi, majd képregényben meg filmen folytatódik a történet, csak tudnám minek. Számomra az első három (fogcsikorgatva az első öt) évad után amúgy is véget ért. Osztályzat: ötből másfél.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sobri 2010.05.27. 12:37:18

Sajnos egyet kell értenem, az utóbbi évadok már vhogy nem tudták hozni a régi színvonalat. A mélypont a 6. évad volt, annál sztem ez is meg a 7. is jobban sikerült (főleg mindkettő eleje, amikor még nem azon agyaltak hogy mit tudnak még kitalálni hogy meglegyen a 24 rész), de ettől függetlenül le kell majd öblítenem az első 5 évad nyári ledarálásával.

Passenger 2010.05.27. 12:40:53

Sixx: "a fő konfliktus az volt benne, hogy aláírnak-e egy nemzetközi békét egy falusi polgármesteri hivatal tárgyalójára emlékeztető szobában" A világbéke neked smafu?:) Egyébként ez az évad már a nagyongáz kategóriát hozta gyomorban turkálással meg azzal az idegesítő beépített csaj karakterrel (bocs Katee Sackhoff), akit legalább lelőttek. Ha még ő is elnöki kegyelmet kap, agyvérzést kapok...
A korábban jól adagolt feszültségből látványos szenvedés lett. Szerintem.

Sobri 2010.05.27. 13:01:23

Tényleg, ugye jól emlékszem hogy azt a szuperszabadkőműves társaságot, akik minden eddigi esemény mögött álltak, végül nem fülelték le az előző évadokban? Talán kicsit érdekesebb lett volna és méltóbb a sorozat lezárásához ha őket hajkurászta volna Jack, nem pedig az oroszokat.

Dzsúd Horse 2010.05.27. 13:02:53

"Jacket ott, azon a gyárudvaron szépen fejbe kellett volna lőni, lehetett volna sírni meg néma órát mutogatni"

Szakadtam ezen, de azon túl, hogy vicces, nagyon egyetértek.

arcfia 2010.05.27. 13:04:52

Szerintem pedig ez volt az egyik legjobb évad. Sokkal kevésbé volt kiszámítható mint az eddigiek. Nyilván nem teljesen, de voltak meglepő következmények. Sötét volt, és durva. Amilyen az élet valójában.

Kucza 2010.05.27. 13:07:25

Az egyértelmű, hogy a mélypont a 6. évad volt. Az alkotók az elmúlt évadokban egyre durvább dolgokat szőttek bele a cselekménybe, gondolok itt, hogy először robbantottak egyet a los angeles-i CTU központban, majd elárasztották ideggázzal, majd a végén meg is rohamozták, idő közben felrobbant két atombomba is, egyik még a sivatagban, másik már lakott területen, aztán a csúcs a Fehér ház elfoglalása volt. Idő közben Jack is térített el repülőt meg rabolt el elnököt. Ezeknél nagyobb dobást már nehéz lett volna kitalálni, szerintem ezért terelték kicsit más vizekre a 8. évadot, legalábbis ezért próbálták. A szokásos klisékből építették fel a cselekmény szál főbb csomópontjait, de az utolsó néhány rész - kb azóta amióta kiderült, hogy kasza lesz -, meglepő fordulatot vett. Renee meggyilkolása után Jack úgy cselekedett, mint még eddig soha. Borult már el az agya, de így még nem. Érzelmeket már láttunk tőle, potitívakat és negatívakat egyeránt, de ilyen mélyeket még soha. Kifejezetten érdekes volt ezután a befejő részeket követni. Ezen kívül kifejezetten tetszett Gergory Itzin szereplése, zseniálisan alakította Logan szerepét. Freddie Prinze Jr. is kellemes meglepetés volt, ahogy kilépett a "gimis szépfiú" szerepéből, Mary Lynn Rajskub is legjobb színészi alakítását ebben az évadban hozta. Az ilyen "apróbb" dolgokért tetszett a 8. évad.

Kucza 2010.05.27. 13:11:09

Sobri: Azt a "szuperszabadkőműves" társaságot, amely, mint kiderült, Logan mögött állt az 5. évadban és amelyiket Jack öccse vezetett, akit a 6. évadban megölnek?

leila begin 2010.05.27. 13:20:37

Brannon Bragát el kéne tiltani az írástól, a FlashForwardot is ő követte el.

vent 2010.05.27. 13:23:17

szerintem meg az évad második fele igazán jóra sikeredett. Az elején akció mentesebb részeket kaptunk, amit aztán a végén kárpótolt jack ámokfutása.
A végén meg a lezárás attól, h nem halt meg még megfelelően drámai lett. Ha csak belegondolunk abba, hogy az amerikát hányszor megmentő jacket üldözik a saját hazájában meg üldözi majd a kgb. Szoval nem túl kellemes napok várhatnak rá:)

HeroZs 2010.05.27. 13:23:47

ha durván spoileres és azt írjátok hogy csak az klikkoljon aki naprakész, akkor sztem tegyétek ténylegesen tovább után, pont elolvastam egy sort amit nem kellett volna :D

J.Z 2010.05.27. 13:25:08

egyet is értek, meg nem is. ez már rég nem az a 24, ami volt az első 5 évadban, de ahhoz képest, hogy mekkora baromság volt a 6. meg a 7., ez egy kicsit visszaállította a renomét. azért a végén amikor megbelezte a ruszki ügynököt, meg terminátornak öltözve megjelent én felállva tapsoltam.

Olman · http://szofejto.blog.hu/ 2010.05.27. 13:26:21

Amíg Palmer elnök meg nem halt, addig jó volt a sorozat.

Friedmann Juci 2010.05.27. 13:27:59

Képtelen vagyok túllendülni az ötödik évadon. Egy éve leragadtam itt, és a felénél tartok. Már vagy 3szor nekilendültem, hogy akkor befejezem, de mindig azon kapom magam, hogy a notebook már megint az ölemben van. Hagyjam a fenébe, és kezdjek bele a hatodikba? Vagy inkább hanyagoljam, mert egyesek szerint az volt a mélypont? ... :)

mizrolist 2010.05.27. 13:32:57

@kreatívszajha: szvsz fejezd be az ötödiket; annak a vége üt igazán nagyot.

kitsilatzi · http://leggitar.blog.hu/ 2010.05.27. 13:37:59

Engem az első évadok idegesítettek a legjobban, és az utolsó 2-3 évad működött leginkább. Felesleges a logikai bukfenceket felhozni, mert azokból az első néhány évadban volt a legtöbb. Tudomásul kell venni, hogy a 24 egy brand, kis túlzással mindegyik szezonban ugyanazok az elemek vannak: Jack szétrúgja mindenki seggét, áruló a CTU-ban, stb, de mint film jól működik. Amit hiányoltam, hogy Jean Smart óta nem volt igazi minőségi MILF a 24-ben, remélhetőleg a mostani elnöknénit nem annak szánták.

lemonkeyface (törölt) 2010.05.27. 13:38:49

csak mondom hogy nem sikerült a tovább után tenni a cuccot, igy én aki még nem láttam egy részt sem de terveztem, jó eséllyel beszoptam a sorozatzáró eseményeivel.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.05.27. 13:40:10

A 3 évadtól már nagyon unalmas volt hogy ha feltűnik egy kedves, jóképű alkalmazott, vagy ismerős akkor úgyis kiderül róla hogy beépített ember. Úgy a 50-ik alkalommal már nem volt annyira sokkoló a dolog. :)

homár molla 2010.05.27. 13:45:56

kurvajó volt az évad, különösen a második fele, a korábbi puhányságok után meg pláne. szépen is lehetne fogalmazni, de minek: Jack bepöccen, és szétkúr mindenkit. A fekete maszkos-maskarás Logan-szivatás kiemelkedően állat volt :) meg a belezés. meg ahogy rendet tett Novakovichéknál. és most a sztori sem sántított annyit, amennyit egyébként szokott. rendben volt ez, ajánlom mindenkinek.

gabbor 2010.05.27. 13:52:22

az egész post kint van a főoldalon! gratulálok hülye cikkiró, hogy sok embernek a szorakozását teszed tönkre!

Osztályzat: egyből egy!

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2010.05.27. 13:55:31

Én @bruzsy véleményével értek egyet, miszerint , ha Jack 45 percig ülne egy széken, azt is nézném. Lehet, hogy nem teljesen pontos az idézet, de a lényeget értitek. Nagyon féltem, hogy a végén meghal. Remélem tényleg lesz mozifilm. Kiakadtam volna, ha meghal, Jack nem az íróké, Jack a népé, nem halhat meg. Lehet, hogy nem most láttuk utoljára és beugrik majd az NBC sorozatába is pár év múlva, ha sikeres lesz.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.05.27. 13:57:52

@HeroZs: basszus, elkúrtam, nagyon sajnálom.

Kravitz 2010.05.27. 14:17:44

@Pesszimista Pista: Szerintem meg ha még Don Corleonenak is kijárt egy rendes nyugdíjazás, narancsfölddel meg mindennel, igazán békén lehetett volna hagyni Jack Bauert is unokával, kandallóval, feleannyi idős Juanitával a ház köré, pókerpartikkal, spániellel, stb.

Engem teljesen lehúzott a vége.
Hajlandó voltam szinte végig ásítani 24 órát, bakker, úgy érzem ezek után megérdemeltem volna egy normális befejezést!

wice 2010.05.27. 14:27:35

egyaltalan nem ertem sixx fanyalgasat. igen, az utolso szezon gyengen indult, sokaig raadasul ugy nezett ki, h dana walsh az uj kim bauer (vagyis egy tok lenyegtelen mellekszalon vergodo ketbalkezes tyuk, aki csak azert keveredik ujabb es ujabb slamasztikaba, h teljen az ido). de az evad masodik feletol (kb mikortol danarol kiderult, hogy, de meginkabb, mikor bauer bepoccent) ugy belendult a sztori, h az a legjobb evadoknak is odabasz. mekkora mar, ahogy bauer egyszemelyes birodalmi rohamosztagkent elintezi a volt elnok konvojat? es a "pull the trigger!"? es meg sorolhatnam.

szerintem kurvajo, h megsem oltek meg bauert, barmennyire ez volt a kezenfekvo vegkifejlet. amugy egy kicsit talan tul kezenfekvo is lett volna, es orulok, h elkerultek ezt a megoldast, raadasul ugy, h a katarzis megmaradt, nekem legalabbis.

ja, es egy pluszpont az elnokneninek azert a jelenetert, ahol megfenyegeti az irani (bocs, kamisztani :)) elnokfeleseget. vegre nem azt az egysiku, idegesitoen pipogya karaktert hozta, ami miatt az egesz elozo szezonban is utaltam.

Sobri 2010.05.27. 14:41:33

@Kucza: Lehet hogy már keverem a dolgokat, de én a 7. évados videókonferenciás bandára gondolok, nem róluk derült ki hogy eddig is ők kavartak mindent?

van-e szándék 2010.05.27. 14:44:33

nyilván a függőség az oka, de én mindegyik évadot élveztem, tekintet nélkül a sokszor nyilvánvaló hülyeségeire.

a belezés, a piszkavas-a-szívbe, a "vasálarcos-cucc" mellett külön is tetszett, hogy ezúttal minden fontos poszton nő állt, és mégse működött semmi :D

mferee 2010.05.27. 14:51:27

Igazából azért nyugdíjazták Bauert mert megtudták hogy Stohl felszabadult.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.05.27. 15:14:38

nekem több ok miatt is tetszett ez a történet, sokkal hihetőbb volt, mint az, hogy egy napon belül 4 terrortámadás éri az USA-t, köztük atomrobbanással, meg mittudomén mikkel.

az elnöknő leépítése is nagyon rendben volt, kellett már ez. ráadásul volt 1 fő cselekmény az elejétől a végéig, szóval 5-ből nálam 4-es ez az évad.

báró Csekonics 2010.05.27. 15:17:56

@wice: egyetértek - szerintem se volt annyira rossz, mint az első egy-két rész alapján vártam.
(Dana-féle fordulat még meg is lepett - annyira, de annyira ellenszenves volt a karakter, hogy pont emiatt nem gyanakodtam rá...:-))

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.05.27. 15:19:30

@J.Z: a konvoj elleni támadás és utána Logan kihallgatása az egyik legjobb 24 momentum ever.

Sieg 2010.05.27. 16:06:52

Szerintem meg ez az évad a jobbak közé tartozott. Az a hiba, hogy éppen nem a pusztulástól menti meg a világot? Ha jól emlékszem, az elsőben csak egy szenátor meggyilkolásáról volt szó, mégsem fikkantották. Nem az a fontos, hogy pontosan miért, hanem hogy legyen feszültség a filmben és itt volt, de személyesebb okokból, nem pedig a szokásos "hundreds of thousands of people's lives are at stake, we are running out of time!".

A többihez képest ez darkosabb, mocskosabb, éppen ezért jobb hangulatú volt és nem voltak benne idegesítő mellékszálak (na jó, nem olyan sok, mint máskor), hisztérikus, idegesítő karakterek. Nem rugóztak olyan sokat azon, hogy "omg, szerintem <insert actual leader name here> nem alkalmas a vezetésre, ezért úgy gondolom, hogy épp most kezdem el a fúrását".
Hogy volt egy rakás baromság és inkonzisztencia benne (EMP, szokásos technikai bullshit)? Melyikben nem volt?

Hja, az várható volt, hogy a végén Taylor lelkiismerete menti meg a helyzetet. És hogy "lerombolták"? Végre nem egy klisé-könyvből frissen előrántott 100% fehér vagy 100% fekete karakter.

A végén meg gondolom a forgatáskor még nem tudták, hogy megy-e a sorozat tovább, nem lehetett csak úgy lődözni.

Baliame 2010.05.27. 16:30:46

Az évad utolsó harmada (miután Jack szembeállt a CTUval, meg úgy konkrétan az egész Fehér Házzal és Oroszországgal) nekem nagyon bejövős volt, újra elérte azt az izgalmas hatást mint pölö a harmadik évad. Kár hogy ezt az egészet az utolsó rész úgy elbaszta ahogy van, pedig egy kevésbé vidám lezárást el tudtam volna képzelni (Taylor szemrebbenés nélkül aláírja a cuccost, teljesen átírt záró duplarész ahol Jack valami nem elbaszott módon jut be az UNbe ahol a nyilvánosság előtt végez Suvarovval majd valami tényleg adrenalinnal felfújt akciós-sequence után sarokba szorul és meghal).

Annyit remélek hogy a mozifilmben kis csapattal dolgozik (Chloe-t nyugodtan, fura az arca de hozza a formáját, Elisha Cuthbertnek sok-sok-sok meztelen jelenetet, meg hozzák be mondjuk ezt a Ricker kiafaszomat vagy ha nem őt akkor mondjuk a helyére alakítson egy karaktert Bruce Campbell) és tényleg nem valami világbéke megőrzése szar a cél, hanem tudomisén egy kisebb terroristaklikk aminek mondjuk a vezéregyénisége nem az adott ország vagy egy bizonyos afrikai megnevezetlenisztán kormánya. Persze valószínű egy kétórás összeesküvést annyira nem lehet elbaszni, nincs olyan hogy félóránként elkapunk egy vaskemény faszit akiből egy papucs, egy dezodor és egy elnöki pardon segítségével kiszedjük hogy egy magasabb állami beosztásban levő faszit kéne keresnünk. Persze ezeket ismerve a mozifilm főgonosza egy Charles Logan zombi lesz.

wice 2010.05.27. 16:53:55

@gio: a legjobb momentum ever meg az, amikor logan rabeszeli az elnokasszonyt bauer megoletesere. itt lathato a legjobban, amit a hasonlo jeleneteknel korabban is ereztem, h ez az egesz olyan, mintha egy demon probalna megkiserteni egy embert. gregory itzin (logan) testbeszede egy-az-egyben ezt sugallja. zsenialis.

sylerolam 2010.05.27. 17:44:55

Kurva jó volt. Bárhol, bármikor, bármennyi 24et.
Hozzátenném, hogy a végén nagyon tetszett, ahogy Chloe és Jack búcsúztak. Az első alkalom, hogy jó színésznőnek tartottam a csajt, túllépett a biggyesztésen.

wizdog 2010.05.27. 19:37:24

Mechastreisandon hangosan felröhögtem! Köszi, Sixx!

Moe Szyslak 2010.05.27. 20:06:29

A Mecha-Streisand üt, egyébként: hullámzott a színvonal, de ezzel együtt szerintem sokkal jobb volt, mint az előző három évad, csak Dana minek kellett bele. Itzin baromi jó volt, és itt említeném meg az ENSZ-főtitkár szerepében Benton doktort, akit már amúgy is igencsak hiányoltam.

(Egyébként szerintem a harmadik évad szörnyű nagy nyüglődés volt, a negyedik viszont a legjobb.)

toi 2010.05.27. 21:02:22

király az első kép.

tovább nem megyek, mert nyári darára van a 8.

balint7 2010.05.28. 00:53:45

Sztem nagyon jó évad volt, végre a "régi" Jacket láthattuk, aki egyedül mindenki ellen és mindenkit legyőz. Ez erről szól, nem a realitásokról, olyan alapon nem lennének hősök.

thinker_ 2010.05.28. 08:25:48

hülyeség a poszt, az egyik legjobb évad volt.

TataTata 2010.05.28. 09:38:21

Az egyik legjobb évad volt. Kár volt ezért a bejegyzésért.

Spawn85 2010.05.28. 10:37:14

Nem volt rossz ez az évad, de azért valóban az első 5 Évad színvonalát már nem érte el. Igaz, én is úgy éreztem, hogy a 6. Évad volt a mélypont, annál ez is, és a 7. is mérföldekkel jobb volt.

Azt én is reméltem, hogy Jack nem hal meg a végén. Most őszintén, az hogy nézett volna ki? (Kb. mintha Bruce Willis meghalna a következő Die Hard filmben... :) )

Remélem én is, hogy lesz mozifilm.

Spawn85 2010.05.28. 10:38:46

Bocs azt kihagytam, hogy nagyon sajnáltam, hogy Renee Walker-t kiírták. Pedig reménykedtem egy spin-off sorozatban. :)
De így a mozifilmben sem lesz. :(

global 2010.05.29. 10:22:56

Teljesen jó évad volt. Bauer a legjobb.

user77 2010.05.31. 00:24:07

Ez az évad az egész sorozat szégyene volt, hihetetlen, hogy a készítőknek senki se szólt, hogy ezt ezért mégse. már az előző is nagyon gyagya volt, de ez minden mélyre csökketett elvárást alulmúlt. A feleségemmel évek óta néztük jacket, volt olyan évad, amit 3 este alatt nyomtunk le, úgy, hogy másnap reggel menni kellett dolgozni, de nem lehetett abbahagyni. most ez visszamenőleg is elcseszte az élményt, ezek után nem tudok úgy visszaemlékezni a korábbi részekre, hogy ne ez a borzalom jusson az eszembe.
a 2/3-áig pusztán csak unalmas és fárasztó volt ez az évad, feszültség 0, minden úgy ment, mint ahogy azt már legalább 2* elsütötték korábban, csak még valami értelmes motivációja se volt szegény terroristáknak, de amikor jack kifordult magából, és minden korábbi cselekedetét - amikor mindig a nagyobb jó cél érdekében tett mindent - megtagadva a személyes bosszúja miatt ámokfutni kezdett, és szembefordult a jóra törekvő elnökkel, onnantól olyan volt, mintha valami agyatlan b-mozit néznénk, megy, vicsorog, trancsíroz. eleve az egész szentimentális nyavajgás a békéről eszméletlen fárasztó volt, és miután a korábbi sorozatokban bárki meghalt, azt elintézték azzal, hogy majd később meggyászoljuk, itt most mindenki mindenkivel végighüppögte, hogy dehátúristen, hogytörténhetettmeg, hogymegöltékszegényt, annyiraegyüttérzekveled, pedigsenkimsevagy.
a szánalmas logikátlanságok (miért ismeri be a szegény orosz elnök a telefonba renée meggyilkolását, amire senki se kérdezett rá, és ráadásul még csak nem is ő rendelte el, hanem a kibelezett ember magánakciója volt; hogyan számolták ki a bomba időzítésénél másodpercre pontosan, hogy a kamusztáni elnök okos lánykája mikor ér be a ctu-ba, ahova meg ezek szerint az utcáról bármilyen ellenőrzés nélkül be lehet hajtani; a lakására invitálás helyett miért nem intézte el a beépített robotcsirke a zsaroló expasiját, amikor ő valójában nem egy csak egy irritáló plasztikbaba, hanem hidegvérű profi volt; mit keres 30 ország nagykövete egy 3oldalú békeszerződés körül) mellett az állandó olcsó csöpögős érzelgősségen túl külön fájdalmas volt, hogy miközben a sorozat alapkoncepciója, hogy baromira valóságosnak akar tűnni, az egyesült államok elnöke a döntéseit leginkább az alapján hozta, hogy jajdehogyfogez szegényözvegynekesni, meg hogy mégavégénaztfogjákrólamgondolnihogyhidegésszámító vagyok.
iszonyatosan pocsék volt, nem lett volna szabad végignéznem, csak a régi szép idők emlékére tettem, de bár inkább ne tettem volna. a feleségemnek se tetszett, de olyan idegesek lettünk az utolsó rész végére, hogy úgy is sikerült összeveszni, hogy ugyanazt gondoltuk az egészről.
tökmindegy is, hogy nem folytatják, mert nagyon sokat kellett volna fizetni nekem azért, hogy ebből valaha még egy percet is megnézzek.

user77 2010.05.31. 00:29:35

nyavalygás (mint amit én is csinálok)

Integető hajbókoló lufiember 2010.07.29. 02:53:31

Gecijóra sikerült ez az évad, jó volt a cselekmény, árnyalt karakterek (Taylor mit alakít már?), nekem az 1., 5., után ez volt talán a kedvencem. Mindent beleadtak, ez látszott, mármár bettmeni magasságokba emelkedett, mint törvényosztó. Voltak hülyeségek, de ennyi csavart megbocsátok. LIKE!

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2010.09.13. 12:14:33

Én jól megkésve, csak most daráltam le az utolsó évadot. Ez is jelzi, hogy én is nyugdíjazás mellet voltam, de így egyben egy nagyon pörgős, frankó évadot kaptam. Persze volt önismétlés, meg minden, Starbuck kémmé avanzsálása szánalmas próbálkozás volt. De ezzel együtt is, rohadt jó volt és kész. Ja és kurvára nem tetszett volna, ha ott a semmiközepén fejbe lövik Jacket, mert ő Jack Bauer, basszameg! Remélem elkészül az a film egyszer.
süti beállítások módosítása