Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Félrevezet az origo

Nem kell mindent készpénznek venni

2010. május 26. 11:30 sixx 4 komment

Nem szívesen rúgunk bele senkibe (komolyan, nekem például ez nem okoz kéjt azóta, hogy Niklai Gabitól erőszakkal elvettem a kék dömpert a homokozóban), de ha félrevezető infókat közöl egy sajtótermék, akkor úgy érezzük, helye van a kiigazításnak. Az origo tegnap hozzánk hasonlóan búcsúzott a 24-től, egy egyébként jól összeszedett cikkben, de a bevezetőben és a lezárásban olyan infókat tettek közzé, amik - már elnézést - egyszerűen nem igazak.

Az inkriminált passzusban az olvasható ugye, hogy az NBC megvette a 24 jogait a Fox-tól, és hasonló témájú, a CTU-ban játszódó sorozattal jelentkeznek már októberben. Az információ téves, ilyenről szó sincs: az NBC-t valóban érdekelte a 24, és tárgyalt a Fox-szal arról, hogy a nyolcadik évad után átveszi a sorozatot, de a horribilis gyártási költségek miatt (az epizódonkénti liszenszdíj, amit az adónak a stúdió felé kell fizetnie, hárommillió dollárnál is nagyobb összegre rúg) nemet mondtak a projektre.

Az őszi műsorrendet az NBC múlt héten jelentette be, abban nem szerepel semmiféle 24-spinoff, sőt, a tervben levő, illetve az elutasított pilottervek között sincs ilyesmi. A netet tegnap feltúrva sehol nem találtunk ilyen infót, fogalmunk sincs, honnan szedte ezt a sületlenséget az origo, mindenesetre jó lenne, ha javítanák, mert ez így elég kínos, és félrevezető is.

Címkék: origo 24 böszmeség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.05.26. 11:37:26

Honnan vette, honnan vette?... Szimplán extrapolálták a hetekkel-hónapokkal ezelőtti Coment:com infókat! :-)

KTŁ · http://sorozatwiki.hu 2010.05.26. 15:44:24

Az egyik Lost cikknél is hasonló dolog volt. (www.origo.hu/teve/20100524-135-millio-nezovel-bucsuzott-a-lost.html)

,,Itthon az RTL Klub hamar le is mondott róla a csökkenő közönségarány láttán, az AXN-en követhették a hazai hívek a szinkronos verziót."

Miről beszélnek? Az RTL is adja csak fél évvel lemaradva Amerikához képest. Múlt nyáron ment az 5. évad..

tongareva 2010.05.26. 22:10:20

KTL:

nyáron ment le? és eltűnt főműsoridőből? = lemondott róla az RTL.

az AXN pedig többször megelőzte az évadpremierekkel az RTL-t.

convar · http://docs.google.com/document/d/1C9jtT9NLDNv_80m_U9Pv5X_LwJb3bFUqhOMhafMalGg/ 2018.03.14. 01:19:19

Ó azok a régi szép idők, amikor még ez volt a legnagyobb gond vele...
süti beállítások módosítása