Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ki legyen az új Stohl András?

Bordás új arca

2010. május 10. 16:00 szabóZ 333 komment

Hiába akart Stohl András teljes erőbedobással magyar Jack Bauerré válni, hiába merült a viszkitől opálos lélek legmélyére, csak hogy hitelesen tudja hozni a karaktert, a Duna Televízió nem értékelte az emberi és színészi erőfeszítéseket: kihajították a Tűzvonalbanból. Pedig Stohl már olyan messzire ment az átváltozásban, hogy nem is Jack Bauerre, hanem egyenes Kiefer Sutherlandre hasonlít, részegen vezet, aztán könnyes szemmel bánja meg.

A közszolgálati tévét azonban ez nem hatotta meg, holnap már be is jelentik, hogy ki lesz az új Bordás. Egyelőre azt még nem lehet tudni, hogy újrakezdik a forgatást, esetleg plasztikai műtétet írnak a cselekménybe, vagy letudják az egészet azzal, hogy “Ezredes úr, milyen jó az új haja, kérem alássan”.

Amíg a Duna Tv titkolózik, mi összegyűjtöttük a legesélyesebb jelölteket, hogy aztán majd jól meg lehessen lepődni, csalódni, vagy bőszen ugyehogyénmegmondtamozni.

Rékasi Károly

08-rekasikaroly

Az RTL Klub nem valószínű, hogy elengedi, pedig a Barátok közt sumák minigengsztere végre átállhatna a jó oldalra. Az biztos, hogy aloe verás készítményekkel pakolná tele az őrmester íróasztalát is.

Hujber Ferenc

39-hujber ferenc-IMG 1882

Általában ő a szerencsétlen fiatal srác, akibe még az élet is nekifutásból, páros lábbal rúg bele, de persze azért a jó nő rákacsint a film végére. Akciófilmben rutinos, bár általában inkább menekült a golyók elől, minthogy szórta volna.

Szabó Győző

02-szabogyozo

Mégis mit nem tud eljátszani Szabó Győző? Bordás őrmester felszed pár kilót, szakállt növeszt és kap egy nagyobb pisztolyt, és jónapot.

Eperjes Károly

Azt rebesgetik, hogy mostanában azt a szerepet kapja meg, amelyiket csak szeretné. Kérdés, hogy milyen lenne, ha Bordás őrmester géppisztollyal a kezében, egy rajtaütés közepén csücsörítene úgy mint Tutti. Vagy eszelősen nézne, mint Széchenyi Döblingben a nagyvizit előtt.

Usztics Mátyás

Neki legalább már van gyakorlata. A magyar Chuck Norris, aki rezzenéstelen arccal számol le minden embercsempésszel és zárjegyhamisítóval. Kicsit ugyan avas szalonna- és kevertszaga van, de legalább erőteljesebb szocioszálat kap majd tőle a sorozat

Csányi Sándor

csányi1

Csányi Sándor a magyar Szabó Győző. Mínusz a sörhas. Kívánhat ennél többet a Duna Televízió?

Damu Roland

01-damuroland

A Tv2 külön bejáratú rosszfiúja. Ha ő helyettesíti Stohl Andrást, akkor a Duna Tv-nek legalább nem kell lemondania a Blikk címlapjáról, hiszen Damu pontosan szállítja a sztorikat: hol felpofoz egy nőt, hol kölcsön kér egy nőtől és aztán hosszú ideig nem adja meg.

Fenyő Iván

fenyoivan5

Ki lehetne alkalmasabb Magyarország egyetlen akciósorozatának főszerepére, mint az egyetlen színész, aki az utóbbi években megjárta Hollywoodot, és élve meg is úszta? Ha ő lesz Bordás, akkor talán nem vágják majd olyan csúnyán ki, mint Sam Mendes a Bőrnyakúakból.

Nagy Ervin

nagy

Jó-jó, általában olyan filmekben játszott, ahol több hajzselé fogy, mint egy átlagos akciófilmben, cserébe még érzelmes betétdala is van, de Nagy Ervin végül is jó színész. Ha a Duna őt választja, akkor Bordás őrmester ezentúl a Szimplában lóghatna bevetések után, esetleg Pelevint olvahsatna a megfigyelés unalmas óráiban.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

npityusk 2010.05.10. 16:06:59

Kár hogy nincsenek képek ....

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2010.05.10. 16:10:00

Hja én is ezt akartam írni. Bár a nagyrészüket ismerem.

h0mbr3 2010.05.10. 16:11:47

szerintem Hajdú Péter!

Marr 2010.05.10. 16:12:07

Nagy Ervin és Rékasi között vacilláltam... Nagy Ervin lett nálam, mert az ő arca nincs annyira elhasználva.

almdudler 2010.05.10. 16:17:40

Amúgy meg Kiefer is ráér nyártól...

Főmuci 2010.05.10. 16:20:31

De hová tűnt Uhrin Benedek?

2010.05.10. 16:21:27

Azonnal Rékasi ugrott be, mielőtt még megnéztem volna a "lehetőségeket".

nyekk 2010.05.10. 16:25:47

Paudits Béla miért maradt ki?

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2010.05.10. 16:27:34

Ha rajtam múlna, biztos Fenyő kapná.

Amúgy nem tartom jó ötletnek, hogy megmarad Bordás karaktere, simán ki lehetne nyírni, csak gondolom az pénzbe kerülne, így meg lemehetnek a leforgatott részek.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.05.10. 16:29:20

Bordás=Stohl, felesleges minden további baromság. Bele kell írni a forgatókönyvbe, hogy Bordás egy szabadnapján gimnáziumi haverjaival/régi rendőrökkel, stb. találkozott, előjöttek régi emlékek, és részegen hazamenve lekoccant két autóval, melyből az egyikben ketten csontjuk tört. Az eseményre való tekintettel Bordást felfüggesztik - később még visszajöhet, mint független civil magánnyomozó akármi. Ennyi. Megírjam?

nyekk 2010.05.10. 16:31:27

Most komolyan. Az Uszticsról miért nincs kép?

bbandi 2010.05.10. 16:33:01

Kálmán bá jelentse be, hogy ő valójában Járai őrnagy, ő a rangidős tiszt, és adja napiparancsba, hogy hozzanak bécsi szeletet az irodájába.

Egyébként szerintem is baromság - az animációs sorozatokat leszámítva - kicserélni egy színészt.

letigre 2010.05.10. 16:33:42

Nemcsák Károly for Bordás őrnagy!!!

Leadfoot 2010.05.10. 16:34:22

@nyekk: Mert ő csak szittyamagyar oldalakhoz adja a képét, ilyen neoliberáljudeobolsevik blogokhoz nem :-D

Leadfoot 2010.05.10. 16:36:05

Galla Miki... egyértelmű.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.05.10. 16:36:07

tökmindegy! sthol nélkül úgysem nézem.

püré 2010.05.10. 16:36:35

Paudits Béla legyen. Neki nincs sörhasa, nincs szakálla,pont jó.

szjm 2010.05.10. 16:36:58

Szerintem: Stohl András. Nyilazzatok le.

Diamond Dave 2010.05.10. 16:37:15

"“Ezredes úr, milyen jó az új haja, kérem alássan”"

Ez HATALMAS =D, röhögök most nagyon!

Igazi Barátok Köztös téma lenne, kimegy a kávéházból a régi női szereplő, bejön helyette egy kövér néger férfi =D

dekás dezső 2010.05.10. 16:37:27

Vili bá', vagy nagyon esetleg Chuck Norris

szjm 2010.05.10. 16:37:59

Uszticsot majd az új Princ-be. OK? :)

RIO 2010.05.10. 16:39:46

SZABÓ GYŐZŐ!!!!!SZABÓ GYŐZŐ!!!!!!!akkor újra nézni kezdeném a sorozatot:)

Csillagközi doromboló 2010.05.10. 16:39:52

Esetleg körül kéne nézni az orosz vízvezeték szerelők között.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2010.05.10. 16:40:12

ez az Eperjes kép nagyon odabasz! :)

szőrköntöst ölts 2010.05.10. 16:40:33

@bbandi: Ugyan, a Barátok közt minőségének sem árt , hogy hetente csereberélik a gyerekeket. (Bár volt ott néhány gyerekgyilkosság is)

Dinsdale Piranha 2010.05.10. 16:40:58

Stohl csinált egy kis reklámot. Most legalább én is megtudtam, hogy a Tűzvonalban egy TV sorozat.

Leadfoot 2010.05.10. 16:43:48

Az bazzz... Vili bá és Magdi anyus. Ez lesz a magyar Dempsey és Makepeace. És akkor lehet Barátok közt - Tűzvonalban crossover.

feketebarany666 2010.05.10. 16:46:10

Nem nagy dolog megegy ilyen butykosfeju parasztgyereket talani a filmbe.

Bambano 2010.05.10. 16:48:16

nem értem. egy részeges karambolos faszi helyett egy részeges, feleségverő faszit hogy lehet ajánlani?

ebből a brancsból csak Szabóval nézném a sorozatot, mással nem.

De La Rey 2010.05.10. 16:49:20

Kiszel Tünci szerintem levágatná a haját a szerep kedvéért...hm?

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2010.05.10. 16:49:42

írni akartam vmi vicceset, de elolvastam a kommenteket és nehezen tudnám felülmúlni azokat.

szal :D

ac3^BB 2010.05.10. 16:49:50

stohl nelkul semmit se er..

Borcsika 2010.05.10. 16:50:47

én is azt mondanám, hogy írják bele a forgatókönyvbe. de, ha nem akarjék, mert most mindenki vendettát akar, akkor Rékasi nálam a nyerő. feljebb írta valaki, hogy elhasznált a Rékasi arca, egy rendőr arca általában lehasznált, tehát illene a filbe, és a karaktere is hasonló, mint a Stohl-é, mellesleg András arca is elég elhasznált. Azért sztem egy főszereplőt nem olyen egyszerű helyettesíteni.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.05.10. 16:52:04

Stohl András, sztem. HACSAK el nem felejtett színészkedni a koccanás után.

DunaTV suxxx :(
(legalábbis most az volt, egyébként a legjobb)

bitfighter 2010.05.10. 16:52:07

Akkor a kérdés végül is az, hogy ki alkoholista és drogos a színészi szakma mellett?

satho 2010.05.10. 16:53:21

Szerintem a Kamu Roland! :)

Borcsika 2010.05.10. 16:55:33

@Bambano: azért a Szabó Győző is megéri a pénzét, ő is szép sütemény...

Ranomoff 2010.05.10. 16:56:05

Szerintem maradjon Stohl András... de ha nem,akkor SP:)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.05.10. 16:56:15

Ez viszont nevetséges. Bűnhődjön meg, de ennek mi köze a szakmájához, amiben ráadásul jó is?

ibafaipap 2010.05.10. 16:59:23

Szabó Győző, aztán fegyver se kell, csak a kétoldali pofon, meg a Pufin-lekvár.

vktrmrk 2010.05.10. 17:00:03

Azt most csak én nem értem, hogy Csányi Sándor a magyar Szabó Győző?

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.05.10. 17:01:33

@Csillagközi doromboló: :-DDD@hasznavehetetlen régensherceg: Nekem az is elég volt, hogy a posztot végig olvastam ;-D

Mint a többség, én is Rékasira szavaztam. Még ő hozzá illik legjobban a karakter. Az viszont meglep, hogy Usztics a második. Azért ő már egy kicsit lejárt lemez, max Kálmán tudnám róla elképzelni. Bár én Bordás heylett előléptetném Kálid Artúrét főkarakterré.

@letigre: nem is olyan rossz ötlet, mint gondolod.

...zoxigén... 2010.05.10. 17:02:00

Nem lehetne Woody Allen?....

Facsi 2010.05.10. 17:02:25

Hajdú X5 Péter
...csak fel ne jelentsen...

AntiChrist™ 2010.05.10. 17:02:34

Kulka Jánost javasolta már valaki? Nem? Akkor legyen Kulka.

m4ncs · http://www.ymedia.hu 2010.05.10. 17:04:43

Uhhhh. Ahogy így elnézem, Stohl buci a karrierjén kívül az egyetlen értékelhető magyar sorozatot is gallyra vágta :(

AntiChrist™ 2010.05.10. 17:05:03

Komolyra fordítva.
@efes: Ez nem is rossz ötlet. Persze lehet, hogy éppen a valós eseményeket nem akarják belemosni a sorozatba...

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.05.10. 17:05:13

@vktrmrk: Ezen mit nem értesz. Szerintem teljesen így van ;-)

algi 2010.05.10. 17:06:05

Most elképzeltem Eperjest a túlzó gesztusaival és hangsúlyozásával.

benkoo 2010.05.10. 17:07:33

én ráérek...fizu mennyi?

Bambano 2010.05.10. 17:09:35

@benkoo: :))) én is ráérek, az alkatom kb. mint Piedone:)

wwwBisexhu · http://bisex.hu 2010.05.10. 17:10:34

Rékasi már unalmas, minden filmben ő van, Ideje lenne elővenni az Öreg Usztics Matyi bácsit, hitelesebben játszaná el a szerepet

ácsi gitár 2010.05.10. 17:10:38

Én a FIDESZES dögei polgármestert, mert FIDESZES ügyvéd védi (http://www.nyirhalo.hu/index.php?option=content&task=view&id=5988&Itemid=81)"megyei kapitány voltam amíg meg nem buktam". 3éve nem tudnak ítéletet hirdetni, mert nem megy el a tárgyalásra és a biró azt se mondja hogy ejnye bejnye. FIDESZKÉM

nyubocs 2010.05.10. 17:11:32

Aztán Győzikét miért hagytátok ki?

Komolyra véve, vagy maradjon a Buci, vagy írják ki a sorozatból.

Shopping 2010.05.10. 17:11:50

A Rékási színészi képességei a Barátok közt-re elegendőek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SumQuiSum 2010.05.10. 17:13:37

"hol kölcsön kér egy nőtől és aztán hosszú ideig nem adja meg."
LOL

andraszuzu 2010.05.10. 17:15:55

Legyen Béla bácsi a VII. röl Ő önkéntes rendör is volt, és van pufajkája is a molyzsákban!!!!!!

VOGAben 2010.05.10. 17:16:29

Az őrnagyot keverni az őrmesterrel...bravó! Ezen még egy anno a sorozáson kiszuperált kripli is felhorkan!

A 45-47évesnél idősebb karakterek eleve hiteltelenek erre a szerepre. Kálmán bá is poénos volt! Körzeti megbízott 60+évesen. Persze! Még falun is már min tíz éve nyugdíjasok addigra.

Nagy kár, hogy elba**ta!

gyz 2010.05.10. 17:16:41

több baj is van ezzel.

1. Aki szerette ezt a sorozatot, az nehezen tudja mással elképzelni a szerepet. Jó volt benne stohl, én vele játszatnám, igen ám, de

2. ezért a cselekedetéért már - ha volna rendes igazságszolgáltatás Mo-n - sittre kéne vágni, nagyon remélem, hogy így is lesz, onnan meg nehéz kijárni a forgatásokra.

3. A felsorolt alternatívák meg vagy nem alkalmasak a karakter eljátszására, vagy nem színészek.

4. Ha csak ezekből választhatunk, egyedül Nagy Ervinre szavaznék, fintorogva.

Agent Midnite Cooper 2010.05.10. 17:17:09

Eric Cartman. Vagy Séf bácsi. Na?

M.Islander 2010.05.10. 17:17:53

Winkler Robi nem-e lehetne-e?
vagy a korábbi évek bájgúnárja, Kamarás Iván?
vagy lehetne trendibb a sorozat: Viva Kristóf ezért biztosan visszavándorolna Tel-Avivból!
és Shrek magyar hangja hol marad?

gyenge a lista!!!

Pacman 2010.05.10. 17:18:17

Ma írta valaki valahol, hogy legyen Soma a Barátok köztből.
www.storyonline.hu/hirek/bk_soma_visszater/23246/

BarBarBar 2010.05.10. 17:19:56

Legyen Kiss Ernő, hiszen teljesen hiteles!

Bambano 2010.05.10. 17:20:48

legyen nő az utóda... mindegy melyik, csak kerek legyen a feneke:P

whyer 2010.05.10. 17:21:05

Buci maradjon, o lehetne az elso rendor, aki bortonbol jar dolgozni. Polgarmesterseget is lehetett csinalni bentrol...

Dinsdale Piranha 2010.05.10. 17:21:25

Szerintem Geronazzo Mária tökéletes választás lenne.

whyer 2010.05.10. 17:21:42

na, cenzorhajo ezt is torolte?

AntiChrist™ 2010.05.10. 17:22:51

@wwwBisexhu: Minden filmben Rékasi van? Ez poén volt, igaz?
Elmúlt 10 év szereplése: Pizzás (2001), és statisztált a Spy Game-ben. I Spy (2002): statisztaszerep. Álom.net (2009). Plusz tv-sorozatok: Rendőrsztori és BK.

@Bambano: Listára simán odafért volna ő is.

kicsibuta 2010.05.10. 17:24:28

@algi: No igen, ezt kulturáltabb országokban szánalmas ripacsnak nevezik. Nálunk elismert színművésznek.

Stohl meg tényleg egy barom, de Bordásként rohadtul jó volt. A Duna TV ezzel a lépéssel megásta a produkció sírját.

vázkulcs 2010.05.10. 17:24:49

szerintem maradjon Stohl amúgy is balhés gyereket játszik filmben is.

nyekk 2010.05.10. 17:26:11

@BarBarBar: A Stohl is körbebrunyált mindent?

Halvány Görény 2010.05.10. 17:26:22

szerintem bordás legyen hajdú steve és magyar attila.

nyekk 2010.05.10. 17:27:12

@Bambano: ...és vetkőzzön le!

Llew 2010.05.10. 17:28:15

"Csányi Sándor a magyar Szabó Győző." ilyen ismertető után rá szavazok :D

jabba2 2010.05.10. 17:29:15

Én meg sunáznám!!!

kamasuka 2010.05.10. 17:30:32

Gyurcsány Ferenc vagy Draskovics Tibor

Mindkettő ért mindenhez, és még szabadlábon is vannak. :)

fofofo 2010.05.10. 17:33:18

egyértelműen Nagy Ervin, egyrészt nem használódott még el, másrészt bármit/bárkit el tud játszani, a jelöltek közül talán egyedül

Iustizmord 2010.05.10. 17:34:27

jah, amúgy Ónody Eszter

andraszuzu 2010.05.10. 17:34:33

@BarBarBar: Remek választás, szivemböl irtál!

Pacman 2010.05.10. 17:36:27

És a jó kis szinkronok! James Bond, Luke Skywalker, Johnny Depp...

atomic bomberman 2010.05.10. 17:39:24

ezt csak egy kurvára nagy durranás tudja megoldani. mint ahogy szakácsi halála után kulka vette át houset nem pedig valami "noname" szinész.

Egyértelműen Usztics! Az annyira kemény lenne hogy nem beszélnének az emberek már arról h milyen gáz lecserélni egy főszereplőt.

sajna stohl amúgy kurvajó szinész. ez elvitathatatlan.

Parajpuding 2010.05.10. 17:39:35

Gyengus választék. Talán jobb lenne kevésbé ismert színészek között keresgélni. Van azért néhány, akiből ezeknél hitelesebben kinézhető Bordás karaktere.

csarli firpo 2010.05.10. 17:42:21

Azért ha belegondolunk, elég nagy szomorúságra ad okot végignézni ezen a listán. És ez még a krém! Magyar színészet, magyar színészek - hova tűntetek...?

Rézfaszú Bagoly 2010.05.10. 17:46:46

Legyen a gáspár győző, mint orsós őrnagy...

dzsíni 2010.05.10. 17:50:46

nagy ervin meg részegen klamídiát terjeszt, nem? az majdnem közúti veszélyeztetés..

reccs 2010.05.10. 17:51:28

@wwwBisexhu: Rékasi már unalmas, minden filmben ő van, Ideje lenne elővenni az Öreg Usztics Matyi bácsit, hitelesebben játszaná el a szerepet

Ja, csak Teri néni nincs a sorozatban...

Halvány Görény 2010.05.10. 17:52:42

Nadine, szigorúan egyszerre!
Esetleg egy olyan megoldást tudok még elképzelni, hogy Hajdú Steve és Magyar Attila lekicsinyítve ülnek Reviczky Gábor egyik ill. másik vállán, egyikük a jószívű családapa, másikuk a kemény, kérlelhetetlen katona, és felváltva osztják a tanácsot a rájuk felváltva grimaszoló Reviczkynek.

VOGAben 2010.05.10. 17:54:44

Megvan! Paudits Béla a nyerő!

Életmentő lenne az ügy! Csak ki kell tömni egy picit.

Egy dagadt zsírdisznóból nehezebb sportost csinálni.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.10. 17:58:19

@Halvány Görény: :DDD Vagy azzal a rettenetes bábuval nyomnák, amivel a Showder Klubban felléptek:)

püré 2010.05.10. 17:59:30

akárki akármit mond, én kitarok Paudits mellett, mert nála bordásabbat nehezen találni.

zotyo13 2010.05.10. 18:07:17

Győzike neve felmerült már?

kamarti 2010.05.10. 18:07:32

jesszus, ez a lista tényleg üt...

sztem is Stohl (bár itt egy-lét név hozhat új közönségréteget, nem vitás, de nem szakmai alapon, és asszem, ez el is fog kelleni a stohltalanított, labanczlillásított Tűzvonalbannak...)

Krike1974 2010.05.10. 18:10:11

Az a baj, hogy már 3 évad lement Andrással, és szerintem meghatározó a karaktere, játéka az egész filmben. Illetve ez nem baj, sőt jó, csak a helyzet visszás kicsit. Sokkal egyszerűbb lenne, hogy ő játsza tovább Bordás őrnagyot (mivel nélküle messze nem lesznek meg a nézettségi adatok sem), viszont a teljes gázsiját utalják át egy olyan(bíróság, vagy valami kuratórium álltal kiválasztott) non-profit alapítványnak, vagy szervezetnek, akik vagy hasonló baleseteknél segítenek a károsultaknak, vagy tényleg valami jót tesznek( gyerekmentők, bátor-tábor, miegymás).
Megjegyzem, ha mindenki elfordul egy ilyen eset után egy embertől, akkor az nemhogy nem segít, árt is. Mindenki szidja most, de azt senki sem nézi, hogyan jut valaki idáig. Ezzel nem védeni akarom, hiszen az egyértelmű, hogy rosszat tett, de talán érdemes lehet segíteni, és nem elásni ilyenkor az embert, persze megfelelő megszorításokkal. A munka, amit szeret csinálni, jó terápia lehet, de a túlhajtás( kizárólag egészségtelen mértékben) soha nem célravezető, mert ilyenkor elsőnek pohárhoz nyúl az ember. Megjegyzem, én pl. Lux Ádámot javasolnám, ha más nincsen.

Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.05.10. 18:15:48

Egyértelmű: Szabó Győző, Csányi, Nagy Ervin. A sorrend mindegy, jöhetnek szépen sorban. :)
Usztics és Eperjes nyilván vicc. Mármint ebbe a sorozatba.
De Damut, Fenyőt és Hujbert kikkkérem magamnak. Legyen az sorozat, műsorvezetés vagy pizza-kiszállítás. Zsigerből rosszul vagyok ettől a három mánkitól. Elnézést a rajongóktól.

Missing Link 2010.05.10. 18:15:50

chuck norris volt már?

Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.05.10. 18:20:20

@Krike1974: Milyen igaz! Lux Ádámot is csípem, bár szerintem ő túl csendes és arisztokratikus ehhez.

hozéluíz 2010.05.10. 18:21:06

Santiago Segura.Ő már játszott hasonlót.

combo 2010.05.10. 18:25:10

Nem létezhet magyar film/sorozat Gesztesi Károly nélkül. :-) Ajánlom még Mucsi Zoltánt, bár ő speciel rendőrnek jó lenne. (A sorozatot nem nézem, így nem tudom, hogy Buci szerepére is igaz-e ez.)

figyeldoda 2010.05.10. 18:25:31

Regős Bendegúz! Ízes sorozattá válhatna és a nagy visszatérést jelentené az ex gyemekszínésznek. ;)

Retexi111 2010.05.10. 18:27:16

Kiefer Sutherland!

Ő most úgyis ráér! Kicsit feltolná a nézettséget!

Fém fatál 2010.05.10. 18:37:21

Szerintem meg a Brúsz Vili bácsi! Eddig nem néztem, de miatta a Luxor-sót is megnézném, ha az örök-darab szakadt atlétában húzigatná. Izé... a számokat.

Anni* 2010.05.10. 18:37:46

"Csányi Sándor a magyar Szabó Győző" - ez kész. :-)

Krike1974 2010.05.10. 18:38:00

Azért ez jellemző, már elnézést. Más ember nyomorúságából viccet csinálunk :(

PasiKaja 2010.05.10. 18:39:26

Szerintem ha Trokán elmehet a Barátok köztbe (ő a Tűzvonalban Gergő bácsija) akkor Rékasi is mehet a Tűzvonalba. Persze tudom, hogy ez nem ilyen egyszerü, de jól hangzik...

gerlic 2010.05.10. 18:43:32

Tudom, nagy váltás lenne, de Kálid Artúr.

kicsibuta 2010.05.10. 18:49:16

Ha ribanczlilla szerepelni fog a Tűzvonalbanbanbanbanban, akkor öngyi leszek...

jogobela 2010.05.10. 18:49:50

Szerintem legyen a Bujtor, meg a Kern.

jogobela 2010.05.10. 18:55:39

@kicsibuta: már volt... lepippantott valami maffiózót.

Llew 2010.05.10. 18:57:11

@Krike1974: szar dolog a másnaposság, főleg egy csúnya bebaszás után, ez tény, de azért nyomornak nem nevezném.:D

nabu 2010.05.10. 19:01:41

Lux Ádám már szerepelt a sorozatban, ezért ő biztos ki van zárva. Szerintem legyek én, remekül el tudnám játszani.

nabu 2010.05.10. 19:06:16

Egyébként az már kiderült, hogy az első 6 részben még Stohl lesz, aztán lesz váltás, írják a Duna honlapján.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.05.10. 19:06:21

az origon megy erről szavazás, kissé másabb névsorral (bár sok az átfedés), ott a Szabó Győző vezet:

www.origo.hu/teve/20100510-lecsereli-a-tuzvonalban-milliokat-bukik-stohl-andras.html

kicsibuta 2010.05.10. 19:08:11

@jogobela: Ó, tényleg, volt ilyen... :) Akkor már túlvagyok rajta. Fel se tűnt, hogy ő az...

Eclipse2013 2010.05.10. 19:09:00

Orbán viktor?? amugy sztem egyik se XD 0 nézettségű szarság

wiener 2010.05.10. 19:12:21

na most látszik, hogy milyen röhejes mindegyik a szerepre :)

de az igazi kérdés: kik ezek?

Callie-comment 2010.05.10. 19:12:36

Görög Zita az ideális Bordás.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.05.10. 19:14:24

@nabu: Tényleg, már egyszer kinyírták. Nem kellett volna...

birdito 2010.05.10. 19:19:33

Legyen Süveges Gergő. A választásokkor úgyis nagyot alakított.

kukac122 2010.05.10. 19:24:26

Stohl kivételes képességű színész. Ha kiveszik,vége a filmnek. Fizessen mint a katonatiszt, menjen tönkre,de ne ültessék le, és játsszon tovább.Amúgy a listából Rékasi a leginkább alkalmas.

Rocko- 2010.05.10. 19:25:21

"Ki legyen az új Stohl András?"
senki, abból van egy, épp elég az.

Bordás ki legyen? egyik se. Bordás az Bordás, legyen inkább új szereplő.
akit ebben a szerepben el tudnék képzelni, az Nagy Ervin és Csányi Sándor. a többi színész vagy nem jó ide, vagy inkább viccnek jók. meg celebnek.

gicanyul 2010.05.10. 19:25:37

Ha már választani kell akkor Nagy Ervin. De...
Egyet értek azokkal akik szerint ez a Stohl nélkül halott dolog. Szerintem tökéletes volt ebben a sorozatban.

Llew 2010.05.10. 19:26:52

@Callie-comment: támogatom. Írjanak neki kevés szöveget, mint Swartzinak a T2-ben.

profile 2010.05.10. 19:29:05

szerintem Paudits Béla.

ssjani 2010.05.10. 19:35:32

Jó-jó ki játssza majd Bordást, de az én kérdésem az : ki lesz a Tenkes Kapitánya Siklóson?

Sajo 2010.05.10. 19:36:52

Cserhalmi György... ugyan egy kicsit idősebb, de egy jó bőrdzsekiben és tornacipőben ezt észre sem venni

botz 2010.05.10. 19:37:23

Szerintem legyen Csiszár Jenő...

Amúgy meg szakmabeliként ismerve a magyar gyakorlatot buci aligha kap csüccsöst. Így kapásból én kb 2 év 2 évre felfüggesztettre saccolom egy jó pár éves eltiltással+ sok milla egyéb buktával. Persze egy-két hűvös év múlik azon a bizonyos cserbenhagyásos sztorin...

szjm 2010.05.10. 19:41:25

Liptai Klaudia. Visszatérés light.

kamarti 2010.05.10. 19:45:23

@nabu: na és akkor ezt így hogy? mint a lányzó a mesében, visz is ajándékot, meg nem is? ki is rakjuk meg nem is? szép, erkölcsös, egyenes - és annyira lehetett tudni.

/amúgy komolyan mondják, akik mondják Rékasit, meg szegény Usztics Mátyást? (mondjuk nekem Fenyő Ivántól meg Nagy Ervintől is borsódzik a hátam, Csányi, Hujber meg vicc, egyszerűen a puhábbnál is puhábbak. szóval ebből a névsorból max Szabó Győző)/

freebiker 2010.05.10. 19:48:02

Szerintem Sebeők János volna hiteles. Kb. a Bucikánk által alakított Bordás is ilyen hiteles.

tettike 2010.05.10. 19:55:02

Ezt a sok hülye ötletet! De némelyik nagyon szellemes! Viccen kívül: csakis Stohl.

jack o'neill 2010.05.10. 20:04:05

Bordás Attila az Stohl András. Pont. Ennyi.
Fizessen, agyalják meg, mitomén. De, a sorozat és a Stohl már nagyon összefortak.
Egy alkesz barom, aki most jól tönkrevágta a karrierjét. Viszont mint színész, én bírom továbbra is.

@nabu: Lux Ádám már volt a sorozatban. Agyon is lőtték.:(
@gerlic: Kálid is volt már. Bordás és Mike haverjaként.

Ha viszont mindenkép váltunk, akkor nálam Szabó Győző vagy Kőszegi Ákos.

Amúgy meg Usztics forever!!!!!
(Hollósi már úgy is itt van....
+Kéne még Győri Péter. Oszt költözzünk Anggyalföldről Szigetvárra...)

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.05.10. 20:08:48

Azt kellene tenni, mint az USA-ban: Stohl a büntetése mellé közhasznú feladatként még lezárásként eljátszhatná a bukott főzsaru szerepét a sorozatban. A forgatókönyvet a történtek alapján megváltoztatva Bordás az eddig leforgatottakon kívül még egy részben szerepelne: ebben ittas vezetés és baleset okozása miatt lefokoznák és nyugdíjaznák. Így a történet koherenciája sem sérülne, tovább lehetne utána vinni mással, és népnevelő szempontból sem lenne rossz húzás.

*azta* 2010.05.10. 20:19:58

természetesen Növényi "Norbiman" Norbert! ha nem ő lesz, nem fogom nézni!

(bár a Paudits tényleg ütős alternatíva :D)

Fiona40 2010.05.10. 20:20:39

Szerintem is maradjon Stohl!!

gasoline 2010.05.10. 20:24:38

Hülyék, hát ilyen gyorsan elfelejtettétek GÖRBE NÓRÁT?! Szégyelljétek magatokat!

krisza55 2010.05.10. 20:30:30

Varga Zoltán. Szerintem nagyon jó színész, és illik rá a karakter. A Portugálban, mint Sátán remek volt. Én őt látnám szívesen:))

villamos alóli kacaj 2010.05.10. 20:36:21

VOTE : Hajdú Petya!!
Majd jól elveri a bűnözők rózsaszín popsiját!
És még frizbizni is tud!

Hova tovább 2010.05.10. 20:41:07

Ha a Rékasi lesz, én soha többé meg nem nézem, pedig imádtam ezt a sorozatot. Maradjon Stohl, járjon ki forgatásra és a megkeresett pénzt utalja át azoknak, akiknek balesetet okozott. Így mindenki jól járna. Ennél nagyobb bünti nem is kéne neki.
Azt sajnos nem értem, hogy 3 gyermekes családapaként hogyan mutat példát a lányainak. Borzasztó, hogy mennyire nincs felelősségtudata. Pszichológust neki, muszájból!!! Én remélem, egyszer észhez tér. Császár Előd is bünhődi a mai napig amit tett, de legalább ember lett belőle.

Krike1974 2010.05.10. 20:44:22

Elődöt ne keverjük bele itt, mert ha valaki az akták mélyére nézne, kiderülne, nem is volt annyira hunyó, csak rossz helyen volt, rossz időben, és kiváló bűnbak lett belőle.

Yasashi Tanuki 2010.05.10. 20:46:13

Nemrég volt egy direktíva, hogy romákat alkalmazzanak rendőrként. Mi lenne ha egy roma színész játszaná - pl. Csonka Pici?

ubu1 2010.05.10. 21:02:42

Hugyos Ernő szerintem nem vállalná.
Maradjon Stohl, jó az. Én úgyse nézem.:-) Amúgy meg nem korrekt szerintem összekeverni a munkát a magánélettel ilyen téren. Ő magánemberként hibázott, kapja meg, ami jár ezért, aztán kész.

csiri bá 2010.05.10. 21:06:34

Kovács 113 Bééla. Vagy Mandarin a híres vagány. :D

rozsomákidomár 2010.05.10. 21:07:12

nem is, legyen inkább Vágási Feri a szomszédokból

Cs 2010.05.10. 21:14:52

Schmeid Zoltán! Még össze is lehetne kötni, hogy a Konyec-ben megismert vidéki rendőrt Budapestre helyezik át! :)
www.schmiedzoltan.hu/

ando-san 2010.05.10. 21:16:50

@hozéluíz: szivembol szoltal. Siman utosebb lenne egykis Torrentesitessel!! Csak a legendak, en mondom.

M, az állat 2010.05.10. 21:18:36

pusztííccs mátyás, néma pével!!!! legyen ő.

M, az állat 2010.05.10. 21:20:31

ja, vagy legyen a vágási feri, a magyar chuck norris.

Dr Milton 2010.05.10. 21:23:10

Stohl maradjon. A legnagyobb színész.

nabu 2010.05.10. 21:24:36

Vagy legyen Lorenzo Lamas, egyébként sem láttam már a mindent felülmúló Mega shark vs giant octopus óta.

jogobela 2010.05.10. 21:27:00

Fent vannak már torrenten az új részek :D és :D

blokkos 2010.05.10. 21:27:57

Több senkiházi nem jutott eszetekbe?

HgGina 2010.05.10. 21:38:01

@Thickleg: akkor inkább senki.

Javaslataim: 1. Kiszeltünci, 2. Falkasházy Tivadal 3. Fekete Pákó

rozsomákidomár 2010.05.10. 21:38:52

de, nekem még eszembe jutott egy: Benkő Dániel Dramaturgiai mellékszálként kereshetne Bordás feleséget. :)

TBSC 2010.05.10. 21:50:58

@Cs
Scmied Zoltán vadállat ötlet, talán a producernek is ismerős lesz valahonnan, weboldal nélkül is...

Szerinem legyen Harry Klein, a világhírű magyar szikron (...) még dobna is rajta.

TBSC 2010.05.10. 21:52:46

Hogyaza, szóval: Schmied.

M.Islander 2010.05.10. 22:01:58

banyekok, a hörcsög szerző törölte a kommentemet, pedig komoly alternatívát kínáltam: Stájner Kristóf, v. a kiöregedett bájgúnár Kamarás Iván

HgGina 2010.05.10. 22:05:58

A nagyon férfias Steiner-Alföldi páros kettős szereposztásban esetleg valóban elgondolkodtató alternatíva.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.05.10. 22:13:46

Ha már mindenképpen kiírják Stohlt, akkor legyen Pindroch Csaba, a harmadik évadban benne volt. Teljesen jó volt a karakter és jól is volt eljátszva, szóval szerintem léphetne ő a csapat élére.

Brainstormer 2010.05.10. 22:30:15

Danny Glover

De nem jól esik viccelődni, mert nagyon sajnálom Andrást, annak ellenére, hogy nem mentem fel.

favicc 2010.05.10. 22:45:05

Harry Potter vagy Edward!

hex.kelly 2010.05.10. 22:47:45

(Gondolom, azért hátrál ki mindenki Stohl mögül, mert sejtik, hogy a büntetése nem lesz példaértékű, és ABBAN nem akarnak "tettestársak" lenni.)

Szerintem Tóth Attila legyen az stvánkirályos Társulatból. Nagyon ádáz fizimiskája van.

De ha a Duna elég bátor, akkor műfajt is vált, és musicalt, esetleg operettet csinál a sorozatból. Ez esetben Oszvald Marikát javaslom, vagy Dolhai Attilát.

Ha már változás, legyen extrém...

Spawn85 2010.05.10. 23:02:49

@kicsibuta: "Ha ribanczlilla szerepelni fog a Tűzvonalbanbanbanbanban, akkor öngyi leszek... "

Már szerepelt a 2. Évadban, de azért szerintem ne tegyél kárt magadban emiatt.

Amúgy eszemben sincs felmenteni Stohl Andrást, mert megérdemli a büntetést azért, amit csinált. De a Duna TV azzal, hogy őt kiírta, de Bordás karakterét meghagyta...hát...lehet, hogy elintézte az egész "Tűzvonalban" sorozatot. De majd meglátjuk.

gunzen · http://holegyunkgyrost.blog.hu/ 2010.05.10. 23:13:19

Mucsi Zoltán. Szerintem egyértelmű

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.05.10. 23:17:34

Pár éve még elképzelhetetlen lett volna, de Szabó Győzőre szavaztam, akit nagyon megszerettem a Beugró miatt.

Ha alternatív módon is szavazhatok, akkor
HORST TAPPERT. :D

matyematix 2010.05.10. 23:18:56

Steiner Kristóf művésznő

varvizib 2010.05.10. 23:22:30

Amúgy ki találja ki ezeket az idióta neveket?

A magyar színészkedésben az a gáz, hogy amit filmre visznek, azon is látszik, hogy színpadi színészek alakítják a jeleneteket. Mesterkélt az egész, és egy pillanatra sem lehet elfeledni hogy sémákra épülő, megrendezett jeleneteket látunk, ahol nem valós élethelyzetek vannak, csupán karakterek és díszletek.

Általában a filmzene sem az igazi. A legtöbbször valami borongós dzsessz, vagy komolytalan popzene, ami ugyan magyar termék (és ezt pozitívként emelem ki), de lehúzza a film hangulatát. Ez szinte minden magyar filmen érezhető.

Arról nem is beszélve, hogy a legtöbb mai magyar filmben tipikus karakternek számít az életúnt vidéki tahó. Nem tudom hogy erre tényleg igény van-e vagy a színészek nem tudnak mást játszani, de ha megnézzük az utóbbi 10 legnagyobb közönségfilmet, akkor ez a karakter szinte állandó.

Ha lehalkítanék teljesen egy filmet, akkor is 10-ből 10-szer meg tudnám mondani, hogy magyar filmről van-e szó. (És ez nem jó, mert ez azt jelenti, hogy egy skatulya az összes.)

Kivételek szerencsére akadnak, de nagyon ritkák. (Pl. Angyalbőrben c sorozat, Indul a bakterház - akkor még tudtak filmet csinálni.) Az azóta elkészített filmek többsége arra emlékeztet, hogy "valaha nagyok voltunk" és az ezzel kapcsolatos érzésből akarnak újra és újra megélni, de úgy, hogy új dolgot már nem tesznek hozzá. Mintha csak múltunk lenne, de jövőnk már nem.

Remélem nem gond, hogy általánosabb kritikát írtam. Amúgy tehetségben szerintem nincs hiány, csak végre meg kellene szabadulni a berögzült sémáktól (meg attól a szokástól, hogy túljátszák a szerepet), és őszintén kellene jó filmeket csinálni.

Én Usztics-ra szavaztam, őt nagyon hiányolom a képernyőről, illetve a humorát. Viszont nem biztos hogy beleillik ebbe a sorozatba, az olyan "kisvárosi zsaru"-s érzésvilágot hozna...

trolll 2010.05.10. 23:26:59

@trolll: de lehet Steiner Kritya, nem lenne olyan rossz, és még néznék is

2010.05.10. 23:27:24

@Cs: Ő Mike a sorozatban, nem?

rozsomákidomár 2010.05.10. 23:35:38

Badár Sándor és akkor még minőségi ugrás is lenne.

rozsomákidomár 2010.05.10. 23:36:55

a legújabb intelem az autósoknak:
óvakodj a részeg autóShtol

Doki 2010.05.10. 23:46:36

Egy ripacs Stohl nem elég? Végre letakarodik a képernyőkről. Már, ha van igazságszolgáltatás.

ideasz 2010.05.10. 23:55:44

én ezt az egész sorozatot addig bírtam követni, amíg az első részben valami hulla mellől a körfolyosós putriból szalonnával csalogattak ki egy vérszomjas ebet a zsernyákok.... :-) :-)
azóta egy percet sem láttam. Talán jó..?

GGG77 2010.05.10. 23:56:58

Ha paródiát akarnak akkor Usztics.
Ha tragédiát, akkor Fenyő Iván
Ha komolyan gondolják Szabó Győző.

Ha KOMOLYAN gondolják, csak Chuck... :)

ladislaus 2010.05.11. 00:02:16

leszek én ha kapok egy subarut... :)

alex1432 2010.05.11. 00:07:10

Na jól van elvállalom.Csak hogy örüljetek!

Skarpskytt 2010.05.11. 00:14:44

Nemcsák Károly!!!

http://www.facebook.com/pages/Nemcsak-Karolyt-Bordas-ornagynak/125237297493625#!/pages/Nemcsak-Karolyt-Bordas-ornagynak/125237297493625?ref=ts

eraserhead 2010.05.11. 00:36:46

sztem Bikicsunáj bácsi.

neurotikk! (törölt) 2010.05.11. 00:38:14

@dark future:
Ez jo! Egyben a buntetesi es karteritesi tetelt is eloteremtene.
Lecsuszott nyomozo szerep mint szineszi kozmunka a bortonbol, ez nagyon jo! : )
Meg kell buntetni az urget, na de igy stilusos is lenne.
Kar hogy erre nem figyelnek fel a tvnel vagy nem jut eszukbe.

bananu 2010.05.11. 01:47:54

A Steiner-Alföldi párost támogatom és maga a sorozat is vehetne egy hardcore homo irányt. Nagy rejszolások, "kardozás", anális büntetések, lehetne minden... hogy bazznák meg

bananu 2010.05.11. 02:07:02

Ja a név is változhatna Rejsz Felügyelőre - hála a Kovbojoknak - az új főcímdal is megoldott lenne:)
www.youtube.com/watch?v=kC23FmV_dl0

flimo13 2010.05.11. 02:34:02

Fuh, ez a lista remek képességű és kivételesen szimpatikus színésszé emelte Stohlt. Szabó és Csányi esetleg, de a többin besírnék, ilyen Damu félék meg még viccnek is rosszak.

Nilmar 2010.05.11. 03:26:14

Komlós Juci! Talán még elvállalja.

Hefe 2010.05.11. 03:58:25

legyen a fekete laszlo...

Oscee 2010.05.11. 04:10:26

Úgy lesz, mint a Bartok Köztben? Stohl Buci bemegy a sloziba és mondjuk Kiszel Tünde jön ki helyette? Ő a puszta jelenlétével a világ végére kergetné a rosszfiúkat.

féloff:
az aktuális 24 résznek az imént lett vége, és ezúttal téynleg hajszálnyira voltam tőle hogy fizikailag összeszarjam magam.
Jack "eredeti" Bauernek már annyira elszállt az agya, hogy jöhet a váltás, Jack "StohlBuci" Bauerre mondjuk, ha már így belejött.

Boz Cordolla 2010.05.11. 05:08:54

Egyértelműen maradnia kell a Stohlnak: részegen vezetett, balesetet okozott, aztán meglépett. Ne tegyünk úgy, mintha nem ilyennek képzelnénk el a rendőrtiszteket.

Chilly 2010.05.11. 05:26:53

Szerintem Rékasi talán a legkarakteresebb színész erre a szerepre.
Aki eddigi szereplései alapján főleg a rosszfiút játszotta, az tökéletesen alkalmas egy "kemény" zsaru eljátszására.
Csak arrók a k*rva magázódásról kellene már leszokni a filmben! Ki látott már ilyet, hogy a rendőrök magázzák a felettesüket?! Ez legfeljebb a régi, szoci időkben volt divat.. de mára már elhagyhatnák ezt a beidegzett ál-társadalmi formulát.

hankock 2010.05.11. 05:31:37

Nem az m1-en fut a sorozat ? eleg durva az eliras mert dunatv-n soha nem lattam

snowman 2010.05.11. 06:06:40

Ez most kicsit olyan, mintha egy Csákknorriszos filmet Dzsetlíível forgatnának le.
Qrva nagy faxkalap ez a stólbuci, amiért nem tanult az első hibájából, de úgy látszik, hogy van valami stigma rajta, mint Dexter Morgan-en, és nem bír leállni.
Remélem a sztárság "kellőképpen" nyom majd a latba a bírónál, és nem úgy, mint a béjemvés csé elődnél.
Aki részegen akar vezetni, az bérelje ki a tököli repteret 3 mesterlövésszel, autózzon, aztán ha eléri a kerítést, és véletlenül ki akarna jutni az emberek területére Carmageddonozni, akkor a kerítésnél szedjék le, hogy másoknak ne árthasson.
Alkeszrulett, 3 teli tárral.
És ilyen pöcsöknek jár Forester, vazze! :o(

himpellér 2010.05.11. 06:36:08

Én Kiszel Tündére szavazok. Őszig vígan elkészülhet az új 316 részes sorozat, utána meg ő lesz a köztársaság elnöke.Addíg van idő...
Kiszel for president!

Gauner57 2010.05.11. 06:53:06

Szerintem maradjon Stohl!

Nekem kicsit visszatetsző, hogy a tv csatornák, akik idáig a seggét nyalták, most hogy bajbakerült egy az egyben elfordulnak Tőle. Rendben hibázott, kapja meg a büntetését, de nem kellene tönre tenni az életét.

Láttam a tv-ben a vétlen feleket, hát ők is megérnek egy misét!

ojio 2010.05.11. 07:11:37

A "magyar Szabó Győző"-n hangosan röhögtem a tök üres irodában. :)

mediacapic 2010.05.11. 07:16:13

A Bauer! Úgy is ráér, a FOX már nem foglalkoztatja...:)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.05.11. 07:29:38

@TBSC: Aha, Schmied... Köszönjük, Emese, leülhetsz egyes.
Mi az, kikerült a cikk a címoldalra, hogy már olyanok is irkálnak, akik egy kockát nem láttak a sorozatból? Schmied az egyik fő karaktert játssza... Mondjuk megnéznék vele egy párbeszédet Mike és Bordás között :-D

Nem értem, miért vannak itt olyan sokan oda Szabóért. Jó, nem rossz színész, de ez a karakter egyáltalán nem hozzá való.

szobakutty 2010.05.11. 08:11:28

Legyen a Thúróczy Szabolcs, meggyőzően volt idegbajos rendőr a pánikban....

ff48bp 2010.05.11. 08:13:01

Szerintem egy új Stohl András legyen az új Stohl András. Minden téren, és akkor nem lesz semmi baj. A Duna tv pedig elgondolkodhatna a döntésén, hogy meddig szabad egy népharagot meglovagolni.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.11. 08:20:07

Aludtam egyet a kérdésre, és ma is azt mondom, hogy Stohl András legyen Bordás őrnagy.

mayagold42 2010.05.11. 08:21:44

Elítélem ami tett. De a Tűzvonal nélküle halott. Ha végleg kiírják,akár a fiókba is tehetik a filmet. Pedig hosszú idő után, az első igazán jó MAGYAR sorozat.

2010.05.11. 08:26:53

Gedeon Burkhard? :)

Amúgy figyeljétek meg, két nap, és a Duna rájön: lőttek a sorozatnak színész cserével, és a népre hivatkozva megtartják Stohlt...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.05.11. 08:32:43

Kiss Ernő ny. rendőr tábornok. Szerintem teljesen testhezálló szerep lenne neki, + újra felölthetné az egyenruhát. Max a menedzsertablettával óvatosan, nehogy oldalbahugyozza a díszletet...

_Vezo_ 2010.05.11. 08:38:18

Franco Nero

Neki van elég rutinja magyar filmekkel és nem cseng rosszul a neve sem:)

molaris 2010.05.11. 08:44:23

Stohl legalább gerinces volt, nem mint a Cs. E. nevű gerinctelen patkány.

Attól, hogy hülyeséget csinált, még ez a karakter rá van szabva.

kvadrillio 2010.05.11. 08:45:59

Szabó Sipos Barnabás.
Nemcsak jó színész, de még kicsit hasonlít is rá.

kneissl 2010.05.11. 08:52:21

Valami jó végzőst kellene találni a színművészetin, aki még nincs beskatulyázva.

Zz_ 2010.05.11. 08:52:58

Szerintem Dr. Csernus legyen.
Atomjaira szedné az örs lakóit :-)

nemugyvanaz2 2010.05.11. 09:03:18

Bud Spencer helyett pedig Lakodalmas Lajost :)
Maradjon Stohl, már megszoktuk.

-petronius- 2010.05.11. 09:05:38

... "Szerintem egy új Stohl András legyen az új Stohl András. Minden téren, és akkor nem lesz semmi baj. A Duna tv pedig elgondolkodhatna a döntésén, hogy meddig szabad egy népharagot meglovagolni."

ff48bp! A te morális érzéked - ha tudod mit jelent a szó - egyenlő a nullával. Ha téged, vagy a családod valamely tagját gyalulja le az úton tök részegen, akkor is így vélekedsz? Ráadásul a sorozatban egy, a bűn ellen küzdő rendőrt alakít!.. Stohlnak nem csak a sorozatból, de a föld színéről is el kéne tűnni!!

Amúgy celebek, szappanoperahősök, hiteltelen felszínes szinészecskék és "jópofa srácok" kizárva! A felsoroltak közül a rostán egyedül Nagy Ervin marad fenn, ráadásul nagyon jó színész, csak - sajnos - kevesen ismerik, mert nem folyik a csapból. Néha színházba is kéne menni, és nem csak a bulvár médiában látottak alapján ítélni!

2010.05.11. 09:07:19

Damu Roland
Ha külsőleg nem is olyan snájdig és tettrekész (mhk) figura mint a Buci volt, viszont a mellékelt kép alapján sokkal közelebb áll az átlag magyar zsaruhoz mind megjelenésben, mind pedig amit ez a kép intellektuális képességeiről elárul. Tehát ez hiteles.

Homeoffice 2010.05.11. 09:19:35

Természetes Orbán Viktor. Ő "Megfelelő" ember:)
Erre is:)

sofalwy 2010.05.11. 09:23:41

Arra miért nem gondol a televízió, hogy merész dramaturgiai fordulattal leültetik a főszereplőt a filmben is, és akkor máris börtön-realitybe fejleszthetik a túlrágott rendőrmitizáló sorozatot. Ezt a szerepet ráadásul Stohl igen hitelesen tudná eljátszani. Az már más kérdés, hogy persze börtönilletmény járna neki a fellépésért és nem sztárgázsi.

kenesur 2010.05.11. 09:33:04

Na pontosan ezekből az arcokból van végleg elegem!!! Csányi? Neeee! Mekkora szánalom, a mindig oly' szomorú nézésével. Csak ezt tudja eladni, abszolúte szar színész! Hujber? Az meg kicsoda? Egy ripacs senki. És ez tényleg így van. Szamóca a 20 évvel ezelőtti Csányi, ő folyt még a csapból is, bele is untunk rendesen. És ugye itt a többi celeb-színész, akiken kívül tényleg nem tudtok mást felmutatni??? (Rékasi, Szabó, Fenyő Iván)
Szánalom!

sofalwy 2010.05.11. 09:35:09

A kommentek között kiemelkedik magasan - ha már Stohl nem lehetne - egy név. Sokat gondolkodtam, hogy Gergényi (most ráér), Pintér (most nem ér rá), de hát ezek mind eltörpülnek az igazi jelölt mellett. Erre a szerepre olyan ember kell, aki életében már elszámolt a PÍ végéig (kétszer is!!!). Tartozunk neki azért is, mert aljas módon nem róla nevezték el a M0 északi Duna-hídját, pedig a nép rá szavazott! Pedig a hidat a jobb érzésűek ma is CHUCK NORRIS hídnak nevezik. Ő a megoldás - nézzétek végig a kommenteket. A demokratikus népakarat itt is megmutatkozik!

Robit42 2010.05.11. 09:43:29

@ubu1: Csak végre meg is kaphatná ez a gyükér, ami igazán jár neki. Nagyarcú ripacs.

political ideology 2010.05.11. 10:19:51

mi ez a sok קצת krixsz kraxsz az oldalon?holokauszt van megint?

kisnaív 2010.05.11. 10:31:43

Szerintem sem kellene lecserélni. Emberileg el lehet ítélni, kapja meg a büntetést, ami jár neki, de miért kell ezt összekeverni a hivatásával?

R242 2010.05.11. 10:38:41

Legyen hajdú péter (sicc b+), az is van akkora türhő mint ez a nyomoronc :D :D :D :D

Ámon 2010.05.11. 10:46:10

Ki más gyerekek! Hát a Kiss Ernő, volt dandártábornok... vagy az alteregója... vagy mind2! :)))

NightWalker 2010.05.11. 10:52:12

Kiefer Sutherland. Igaz, akkor sem nézném :D

Pikk Dáma ♠ 2010.05.11. 11:08:56

ma fél 4-kor kiderül, ki veszi át a szerepét. az már kiderült, hogy évad közben fognak váltani.

állYODA 2010.05.11. 11:26:03

Sztem Cserna Tóni már megérett egy előléptetésre. Vagy mondjuk Szombathy Gyula. Előugrik a szekrényből...

cso zsi 2010.05.11. 11:36:46

Stohl nem maradhatna? Addig sem ül autóban.

TBSC 2010.05.11. 11:44:29

@vadász2:
Jaja, meg olyanok is kommentelnek, akik szarnak elolvasni az addigi hozzászólásokat...

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.11. 11:47:15

@-petronius-: Akkor most játssz el a gondolattal, hogy a Te gyereked az, aki részegen balesetet okoz. Tudom, ő nyilván tökéletes, de egy perc erejéig gondolj bele.

GrofZero 2010.05.11. 12:19:24

Legyen győzike. Pont olyan kvalitású színész mint a bucika.

nitro1 2010.05.11. 12:28:07

@Nadine: kétszer? Elsőre még valahogy csak-csak, de másodszorra nincs bocsánat. Miért, te mit tennél? Annyit mondanál neki, hogy ejnye-bejnye, ezt nem szabad?

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.11. 12:33:47

@nitro1: Ne bomolj már... Százezerszer átrágtuk már, hogy kapja meg a büntetését, amit a törvény az ilyen esetekre előír. De könyörgöm, mi köze ennek a tévésorozathoz?
Bár nem tudom, mit magyarázok, ha olvastad volna a korábbi kommenteket, nyilván tudnád...

Indítványoznám, hogy a Tűzvonalban-kérdéshez elsősorban azok szóljanak már hozzá, akik nézték a sorozatot. Köszi.

Pikk Dáma ♠ 2010.05.11. 12:42:25

@Nadine: tesz-beugró is kéne, mi?:))

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.11. 12:44:02

@Pikk Dáma ♠: Na hallod, feljebb valaki indítványozta, hogy Mucsi játszhatna például a sorozatban rendőrt...:DDD Például. Érted. Stohl helyett nem jó, de rendőrt játszhatna...

nitro1 2010.05.11. 12:44:40

Nem támogatom a szar embereket semmilyen téren. A szememben az nem művész, aki alkoholista vagy drogos vagy egyéb ilyen antiszociális szenvedélyekkel rendelkezik.
És igen, én néztem a sorozatot, de baromság, hogy Bordás marad, Stohl megy. Ha Stohl megy, Bordás is menjen. Ez NEM az a sorozat, amelyikben a főszereplőt csak úgy lehet cserélgetni.

nitro1 2010.05.11. 12:45:40

Mármint a színészt, aki a főszereplőt játssza.

Pikk Dáma ♠ 2010.05.11. 12:48:02

@nitro1: márpedig ki kell, hogy ábrándítsalak, a legtöbb nagy művész, de a zsenik mindenképpen sajnos a legtöbbször nem hibátlan emberek. sőt, képzeld, sokan ilyen-olyan szenvedélybetegek. szóval akkor minden film, színház előtt kutakodsz a szereplők, alkotók életében, és csak ennek tudatában nézel meg egy előadást vagy filmet? mert akkor el se kezdd, olyat nem találsz, ami neked való.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.11. 12:53:41

@nitro1: Hú, akkor nagyon össze fog törni, amit most mondok: a világ tele van, és mindig is tele volt - az általad leírtak alapján - szar emberekkel. Legfeljebb nem tudsz róla, hogy azok. Be ne tedd a lábad egyetlen múzeumba, moziba, sőt, ne is olvass, mert bizony a művészek nagy része - a magánéletét tekintve - éppolyan gyarló, mint a többi földi halandó. Valószínűleg pontosan ezért irritálnak az ilyen esetek annyi embert, mert szeretnétek azt hinni, hogy nem így van.

nitro1 2010.05.11. 12:55:21

Egyrészt nem ismerek minden színészt/művészt személyesen, hogy ilyesmit tudjak róla, másrészt el tudok vonatkoztatni, azaz attól még megnézem a filmet, ha tudom, hogy olyan játszik benne, akit nem szeretek, csak annyit mondtam, hogy a szememben nem művész, és nem is ember.

Spawn85 2010.05.11. 13:01:02

@kvadrillio: Szabó Sipos Barnabással az a baj, hogy ő már játszott a Tűzvonalban előző évadában egy másik szerepben. Ha jól rémlik le is lőtték.
Na, most ha hirtelen ő lenne Bordás, szerintem az nem igazán működne...

Spawn85 2010.05.11. 13:04:07

@hankock: Az első 3 Évad az m1-en volt, a 4. Évad viszont már a Duna TV-n lesz.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.11. 13:05:01

@nitro1: Naná, azokat ismered, akikkel tele van a bulvársajtó. Ettől még ne legyél biztos abban, hogy a többi "különb".

Nem Stohl András, a színész okozott balesetet ittasan, hanem Stohl András, az ember. Amikor bármilyen közlekedési balesetről beszámolnak a hírekben, hozzáteszik az illető foglalkozását? Akkor kisebb bűn, ha egy könyvelő vagy egy géplakatos okoz balesetet piásan? Naná, hogy nem.
Félreértés ne essék, sem az alkoholistákhoz nem vonzódom, sem Stohl Andráshoz. Azt szeretném megvilágítani, hogy pont olyan ember, mint akárki más. A mesterségéhez semmi köze a tetteihez.

Rozi a rozmár 2010.05.11. 13:18:39

Bocsánat, nem olvastam végig a kommentekeket, szóval lehet a spanyolviasz feltalálása következik. Szerintem nem kellene cserét csinálni, hanem a főszereplő üljön autóba, vegyen be egy marék kék tablettát, igyon rá egy fél üveg töményt, majd szenvedjen balesetet, sérüljenek meg szabályosan közlekedők eiatt - ha nem vagyunk túl drasztikusak akkor csak csapják ki a rendőrségtől emiatt, nem kell hogy ennél tragikusabb kimenetelű legyen. És máris jöhet az új főszereplő a helyére. Komolyabb sorozatokban is cseréltek már főszereplőt.

kamarti 2010.05.11. 13:19:10

@Nadine: na, hát az még hagyján, hogy a mostaniak meg a nyavalyás bulvársajtó, de a régiekkel (az ókortól kezdve) is elég sok probléma volt, csak amikről tudunk, mert feljegyezték. Festők, írók, ad absurdum filozófusok mehetnének a kukába egy az egyben, ha ezen a népítélet vonalon nekiindulnánk, mert egyik se volt isten, ittak, megcsaltak, elhagytak, némelyik még gyilkolt is, egyesek megőrültek - de attól tartok, ezt sokaknak hiába mondod, és ennek valószínűleg az az egyik oka, amit te is írsz, h nehéz feldolgozniuk, h a színész (író, zenész stb.) is ember...

(bár ahogy nézem a különböző helyeket, a népharaghoz igazodni is elég necces: tegnap a nép azt követelte, hogy a Nemzeti is dobja ki, ma meg, a Nemzeti közleménye után azért pampognak a népek, hogy milyen csúnya dolog ez már az Alfölditől (aki teszem hozzá két ifjúsági előadásból tette ki, nem a színházból, és sztem indoklás nélkül is át lehet látni, h miért: mert a felnőttek különbséget tudnak tenni a dolgok közt - már legalábbis azt hiszi az ember... meg ugyebár nem szólóelőadásokról van szó - ahogy a Tűzvonalban se csak Stohlt érinti, ha a nézőkkel nem is számol a Duna, akkor sem)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.11. 13:27:57

@kamarti: Igen, erre bátorkodtam utalni a múzeum-témával...
Sajnos, azt kell mondanom, hogy a közvéleményt remekül lehetett terelni mindig is, és hát ha már az ókornál tartunk, nemcsak alkoholista színészeket, hanem szent életű embereket is feszítettek már meg közfelkiáltásra... Gondolom, nem kell részletezni.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.05.11. 13:33:05

@nitro1: csak bár alkoholista és/vagy drogos ember jutott az eszebe pár perc alatt, akik szerinted nem művészek:
Toulouse-Lautrec
pál lászló
ady endre
modiliani
van gogh
Jack Kerouac
Allen Ginsberg
shiller
hamingway
gustav klimt
caravaggio, aki amellett, hogy alkoholista volt, még gyilkosságot is elkövetett, mégsem szórták ki a képeit a világ múzeumaiból...

Rozi a rozmár 2010.05.11. 13:39:11

Tisztázzuk, ugye nem drogozás vagy piálás a probléma, hanem ittas vezetés.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.05.11. 13:40:47

@TBSC: Jah, hogy te is erre akartál kicsit árnyaltabb fogalmazással rámutatni? Akkor bocsánat ;-)

kamarti 2010.05.11. 13:46:33

@Nadine: hát nekem nem. és bár nagyon jól meglennék anélkül, hogy tudom egyes művészek származását, nemi identitását, politikai meggyőződését vagy szenvedélybetegségét, ha nem direkt politizálás folyik például a színpadon, el tudok vonatkoztatni.
és attól sem félek, hogy péel a csodálatos Modigliani-film után a fiam azért kezdett el a képei iránt érdeklődni, mert az önpusztító élete vonzza, és abban is biztos vagyok, hogy fiatal kora ellenére tudja, hogy Andy Garcia nem feltétlenül alkoholista, és azért olyan jó a szerepben. Persze ezekhez nem árt gondolkodni.

kamarti 2010.05.11. 13:50:57

@Rozi a rozmár: ez sztem mindenki előtt világos. némelyek előtt még az is, hogy a büntetést a bíróság dolga kiszabni. illetve ezen felül az egyes ember majd eldönti, hogy az illetőt megnézi-e még filmben, színházban. nagyjából ennyi lenne a korrekt.

lacwe 2010.05.11. 13:58:24

szinte az összes buci-fan kommentje arról szól, hogy ő is csak ember, és ugyanúgy mint bárki más, hibázhat. ez pontosan igy van. ebből kifolyólag, ugyanúgy mint bárki mást aki hasonló bakikat követ el, börtönbe kéne dobni a kokszos, feleségét megcsaló, tiniszeretője b@szását telefonnal felvevő, alkoholista mocskot.
nem érdekel, ki ő-mi ő, nem érdekel mit tett le az asztalra, a törvény az sújtson le mindenkire ugyanolyan erővel.
mint amikor amcsiban kapnak el celebet kokainnal-heroinnal, és egy hónapos elvonó, meg egy ejnyebejnye a vége, az átlag polgárt meg évekre rács mögé dugják.
szarul működik ez az egész rohadt bolygó. de majd földanya kinyom minket, mint egy pattanást. és meg is fogjuk érdemelni.

Rozi a rozmár 2010.05.11. 14:00:56

Persze ha volt itélet, és letöltötte, annyit amennyit más is kapna ilyesmiért, pláne ismétlőként, nyugodtan lehessen nézni annyit és ott ahol csak szeretnéd, de ne ahelyett.

Rozi a rozmár 2010.05.11. 14:03:51

Egy hasonló de nem ilyen szerencsés kimenetelű eset, komolyabb következményekkel, "névtelen" szereplőkkel.

velvet.hu/blogok/helyszinelo/2008/07/22/tuzoltot_gazolt_halalra_az_ittas_sofor/

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.11. 14:12:02

@lacwe: Na hallod, ha a félrelépésért is sittre vágnál bárkit, akkor tényleg kicsi lenne a Föld annyi börtönhöz, amennyire szükség lenne:)

Elmondanád, melyik kommentben olvastad, hogy ne sújtson le Stohl Andrásra a törvény? Komolyan érdekel...

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.05.11. 14:19:50

@lacwe: még mindig nem érted a lényeget! senki sem mondja, hogy ne büntessék meg. szerintem örökre el kéne venni a josiját, és kapjon lagalább egy-két évet felfüggesztve (álatlában ennyit szoktak kimérni. letöltendőt, csak nagyon súlyos sérülésnél vagy halálnál alkalmaznak). de ennek semmi köze a munkájához. ha egy asztergályos csinálja ugyanezt, nem tiltják el a munkahelyén az esztergepadtól...

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.05.11. 14:22:03

na, túl gyorsan gépeltem:) szóval: jogsi, esztergályos és esztergapad

lacwe 2010.05.11. 14:23:37

@Nadine: nem feltétlen erre a site-ra gondoltam, elég sok fronton pörög most a buci háború, és rengetegen agresszívan védelmezik is.
és nem bárkit vágnék sittre félrelépésért, de az olyat, aki szinte tinit keffent, mert már csak az szorítja az összeaszalodott kukacát, és ráadásul telefonra is veszi, amire otthon kicsapja.. az ilyet mindenféleképpen.

Rozi a rozmár 2010.05.11. 14:24:19

@Bombadil Toma: ma: Combnyaktörés milyen sérülésnek számít?

kékazég 2010.05.11. 14:25:24

Legyen a Kiszel Tünci

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.11. 14:31:25

@lacwe: Ehhez nem tudok mit hozzászólni, komolyan. Nem hallottam erről, nem tudom, mit jelent a "szinte tini", és nem is érzem úgy, hogy bármi közöm lenne Stohl András vagy bárki más személy nemi szokásaihoz. Akár "celeb", akár nem.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.05.11. 14:40:11

@Rozi a rozmár: az súlyos sérülésnek számít, de nem maradandó. a letöltendőt általában azok kapják aki megnyomíratanak, vagy megölnek valakit (bár sokszor még azok sem). én nem azt mondom, hogy ez így igazságos, csak a joggyakorlatot írom.
de azért mert egy ismert ember követte el, ne akarjunk átesni a ló túloldalára és mindjárt meglincselni. kapja meg a lehető legsúlyosabbat amit ilyenkor ki szoktak szabni. ennyi!

cso zsi 2010.05.11. 14:45:24

@nitro1: Az a baj ezzel a véleménnyel, hogy nem jön be saját magadnak sem. Példának okáért én nem vagyom oda a "másokért". Ettől függetlenül Elton John, George Michael, Freddie Mercury művészete az ízlésem nek megfelelő. A Beatlest, Rolling Stonest sem utáltam meg, amikor kiderült, hogy rajonganak a fűfélékért.

cso zsi 2010.05.11. 14:53:21

@Rozi a rozmár: Életkorfüggő. Időskorúaknál a járulékos dolgok miatt halálhoz is vezethet.
Minz a h1n1. aki belehalt, anna mind volt valami egyéb komoly baja, vagy szervezeti felkészületlensége. Oszt mégis azt monják, abba halt bele.
ha az idős úr meghal pár hónapon belül, akkor a balesetből kifolyólag teszi.
Mint a Toller is, akinek a hetvenéves kamikáze sofőrje nem vette észre, hogy vele szmben jön egy másik vadbarom. Ebbe a sofőr úr (azt hiszem) a helyszínen, a Toller úr meg 4 év kóma után szenderült jobblétre. Ergo: a balesetet okozó sofőr két halálos áldozatot termelt.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.11. 15:21:54

@cso zsi: Ami akkor is előfordulhat, ha nem kamikaze vagy ittas a sofőr. Az autózás (és az élet) veszélyes üzem.

Ajánlom figyelmetekbe, különös tekintettel az RTL-klub/Benkő részre: www.komment.hu/tartalom/20100511-velemeny-ne-stohl-andrason-verjuk-le-a-celebek-minden-bunet.html?cmnt_page=1

don rafael 2010.05.11. 15:44:04

rendkívüli sajtótájékoztató... pfff

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.05.11. 17:26:17

@Nadine: öööö... meg tán azért, mert a KÖZszereplőnek van egyfajta "role model" szerepe, ha tetszik, ha nem. értem ez alatt azt, hogy nem tehet meg mindent nyilvánosan. természetesen nem a valóságshow-k ex-szereplőire gondolok, , hanem azokra (ld. Stohl "újabban Szent" András), akik szeretik minden erejükkel azt kommunikálni, hogy ők mekkora művészek. (Szintén ld. V. Alindánál adott, magasröptű nyilatkozataiát.)
Mellesleg: aki más ember életét veszélyeztetve, bebaszva, "van egy cigitek?"-attitűddel indul útnak majd reagál le egy balesetet, hát... Jómagam szívlapáttal csapnám agyon. Kíváncsi vagyok, ha a te hozzátartozóid ültek volna a kocsiban, akkor is ilyen korrekt lennél-e. (enyhén érzelmi alapon érvelsz, nekem úgy tűnik...)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.11. 17:51:43

@morrisal_: Már többször leírtam, hogy nem kedvelem Stohl Andrást. Színészként jóformán csak szinkronhangként és a Tűzvonalban sorozatban figyeltem fel rá. Egyáltalán nem a személyéhez köthetők az "érzelmeim". Hanem ahhoz a lincshangulathoz, amit egyáltalán nem tartok indokoltnak.
Ha már a személyeskedés felé akarod terelni a dolgot: ha az én hozzátartozóim sérülnének meg egy balesetben, akkor nem igazán érdekelne, hogy mi az okozó foglalkozása. Valószínűleg a hozzátartozóim sérülésével foglalkoznék, és természetesen megnyugtatónak tartanám, ha az, aki felelős a történtekért megkapná a törvényben előírt büntetését. De nem akarnám ellehetetleníteni az életét, nem dolgoznék azon, hogy kirúgják a munkahelyéről, hogy lejárassák mindenhol, mert ettől sem a hozzátartozóim nem gyógyulnának meg (vagy támadnának fel - ha a legrosszabb esetet képzeljük el), mi több, én sem érezném jobban magam. De látom, sokakat még 2010-ben is egyfajta "a Föld színéről való eltörlés", de minimum felnégyelés töltene el jó érzéssel. Hát, nem vagyunk egyformák.
A V. Alindánál tett nyilatkozatát nem hallottam, de szerintem az égvilágon semmi köze nincs ahhoz, hogy iszik-e vagy sem, hogy balesetet okoz-e vagy sem, illetve, hogy jó színész-e vagy sem.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.05.11. 18:04:01

@morrisal_: Még egy gondolat: számomra az, amit tett, egyenlő a totális felelőtlenséggel. Na most, aki szenvedélybeteg, jelen esetben alkoholista, az a legritkábban ismeri be - elsősorban önmagának -, hogy az. Tehát ő nem úgy indul el otthonról, hogy ma este is jól be fogok rúgni, aztán hazajövök kocsival, hiszen akkora istenkirálycsászár vagyok, hogy ez is menni fog, hanem azt hiszi, hogy meg tudja állni. Amikor ez nem sikerül, akkor meg már nem beszámítható, nem érzékeli, hogy mennyire részeg.

Na most, mennyivel kevésbé felelőtlen az a józan életű akárki, aki hullafáradtan ül be az autójába, aztán elalszik a volánnál, és balesetet okoz? Őket mégsem akarja senki kilőni az űrbe. Hogy van ez?

gargabácsi 2010.05.11. 19:22:44

Akit én jelölnék az kimaradt a felsorolásból, ő nem más mint Nemcsák Károly, aki Vágássy (ROCKY) Ferenc szerepében domborított!!!!

GGG77 2010.05.11. 20:42:03

Egyértelmű, mondjuk én kb bármilyen szerepre előbb kérném fel Szabó Győzőt, mint Bucikát.

TBSC 2010.05.11. 22:09:33

@vadász2:
Semi baj, ritkán írok, akor is hülyeségeket. ))

TBSC 2010.05.11. 22:12:25

És a helyesírásom is hulladék.

Syberia 2010.05.13. 19:44:53

@ojio: Én még mindig röhögök :))

chrismaster · http://twitter.com/thegoodkchris 2010.05.15. 08:32:27

Nagy Ervin.Mert szimplán jó színész!
(Szezon*Kaméleon)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.05.18. 13:31:19

@Fraglimit Paintball: angyalbőrben nahy jó

szerintem az már káros, h kihagyták a sorozatból, nem nézem, de neki ott a helye, ha másik állandó szerepben is

Xeon 2010.05.25. 01:08:58

Milyen sorozat? Ki volt az a stól?

vatamadafaka 2010.06.02. 10:39:53

Gáspár Győző kitűnően tudná helyettesíteni. Szépen tud beszélni, kultúrált, okos. :-)))))))))
Esetleg Bikicsunáj, de Ő nem hiszem hogy vállal ilyen "piti" szerepet.

vakvarju 2010.06.02. 11:20:03

Szerintem abba kellene hagyni a Tűzvonalban című sorozatot, így is van (köz)pénzpocsékolás bőségesen,
süti beállítások módosítása