Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Beszari pöcs Comedy Central

A Comedy Cental mongyonle

2010. április 23. 08:09 sixx 269 komment

Tegnap már megírtuk, hogy a South Park 200., jubileumi epizódjában mutogatott maciruhás Mohamed próféta kiverte a kollektív muszlim biztosítékot, mert őt aztán ábrázolni nem lehet, sehogyse. Kissé érthetetlen a dolog, hiszen nem Mohamedet mutogatták az egyébként meglehetősen lapos epizódban a készítők, hanem egy macijelmezt, tehát nem ábrázolták a prófétának az szentséges ábrázatát. Ezért érthetetlen a hiszti, no meg a fenyegetés is, amit egy radikális honlapon tettek közzé a muzulmánok, kábé azzal a finom mögöttes üzenettel, hogy most aztán meg lesztek baszva.

Az első híradásokból - tévesen - arra következtetésre jutottunk, hogy a 201., gyalázatosan cenzúrázott epizódban (kisípolták Mohamed nevét és még a macijelmezt is kitakarták feketével) Matt Stone és Trey Parker komolyan vette a fenyegetést, és befosott a muzulmánoktól. Hát a nagy büdös lófaszt fostak be. A két alkotó egy elég pikírt hangú nyilatkozatban közölte a világgal, hogy ők a 201. részt Mohamed nevével ÉS full macijemezzel együtt szállították le a Comedy Centralnak, akik ezt követően saját hatáskörükben cenzúrázták azt. 

In the 14 years we’ve been doing South Park we have never done a show that we couldn’t stand behind. We delivered our version of the show to Comedy Central and they made a determination to alter the episode. It wasn’t some meta-joke on our part. Comedy Central added the bleeps. In fact, Kyle’s customary final speech was about intimidation and fear. It didn’t mention Muhammad at all but it got bleeped too. We’ll be back next week with a whole new show about something completely different and we’ll see what happens to it.

Megtehették, hiszen joguk van hozzá, de álljunk már meg egy kicsit. A South Park eddig sem ment a szomszédba bárki és bármi megsértésekor, belerúgtak ők már mindenkibe és mindenbe, ami él és mozog, Jehovától Xenun át Jézusba, Buddhába és Barbra Streisandba is. Szinte egyetlen olyan epizódjuk nem volt még, ami után valamelyik ráérő gittegylet el nem kezdett volna habzó szájjal tiltakozni, és azt követelni hogy tilccsákbe. A Comedy Central viszont eddig csak azokat az epizódokat vágta meg, amiben egy bizonyos vallás szent embere szerepelt, ez pedig szemforgató, gusztustalan, beszari pöcsfejség.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nem várt fordulat 2010.04.23. 08:31:54

meg lehet szerezni valahonnan az eredetit?
és csodálkoznak, hogy emberek letöltenek...

pete_r 2010.04.23. 08:35:25

Egyes muzulmánoknak az a tolerancia, hogy a vallásukat mindenki tartsa tiszteletben, de nekik szabad habzó szájjal a vallás nevében bármit és bármivel megtenniük. Nem biztos, hogy ezt intézményi szinten bátorítani kéne. A tolerancia nem az, hogy csak én szopok...

freddyD 2010.04.23. 08:37:35

"A Comedy Central viszont eddig csak azokat az epizódokat vágta meg, amiben egy bizonyos vallás szent embere szerepelt, ez pedig szemforgató, gusztustalan, beszari pöcsfejség."

Ez önmagában így igaz, de azt tegyük hozzá, hogy míg a tibeti szerzetesek nem fognak potenciálisan erőszakosan őrjöngeni, hogy Buddha többször kokaint szívott a részben, addig ez "azoknál" inkább előfordulhat.

Egyébként az egészben az a vicc, hogy egy régebbi részben már mutatták a prófétát és akkor az égvilágon senkit sem érdekelt.

jobbbalmind1 2010.04.23. 08:41:41

Nem mutattak. Ki volt takarva, de akkor alkotoi szandekbol...
Amugy az elso resz ritka szar volt...

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2010.04.23. 08:41:47

bármelyik torrent oldalról le lehet tölteni
amit én láttam abban nem volt cenzúrázva a maci jelmez. Ami röhej az egészben, hogy a maci jelmezben nem Mohamed van, hanem a Mikulás, tehát a jelmezt minek kellett kicenzúrázni?

Mzee3000 2010.04.23. 08:45:00

Na és?! Kurva anyjukat a muzulmánoknak, a saját országukban azt csinálnak amit akarnak, de milyen alapon befolyásolják, hogy külföldön ki mit csinál? Atomot mindegyiknek!

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2010.04.23. 08:45:23

Na ja..
A nyugati szólászabadság bajnokainak addig megy a bátor odamondogatás, amig a megcélzott vissza nem üt..

Török Szultán 2010.04.23. 08:45:39

Az is igaz, hogy Barbra Streisandnak nincs RPG-je. De ettől még gyáva sz*rok. Ha így folytatják, azzal csak az idióta vallási fanatikusok alá adják a lovat.

brian halála 2010.04.23. 08:46:47

emlékszik még vki a kb. 5 éve történt balhéra a mohammed karikatúrákkal kapcsolatban? beszariság, ha vki nem akarja, h baltával felszerelkezve támadjanak rá az otthonában vagy 1 millió dolláros vérdíjat tűzzenek ki a fejére?

Dr.Traktor 2010.04.23. 08:49:43

fenyegetőzés = muszlimbűnőzés

?

nevetséges.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.04.23. 08:50:36

@brian halála: de baszki, pont ez a probléma. ha beszarsz és azt csinálod, amit ezek az állandóan fenyegetőző muzulmán seggfejek diktálnak, akkor ők nyertek!

Karchy 2010.04.23. 08:50:55

Azt szeretném kérdezni, hogy Mózes barátunkat is feltüntették már negatív, lealacsonyító szerepben vagy sem?

sixx · http://comment.blog.hu 2010.04.23. 08:53:05

@Karchy: igen, sőt, minden részben van zsidózás szinte, csak azért, hogy te megnyugodhass.

orient 2010.04.23. 08:55:19

1. "Isten, Jézus, Budha és Barbara Streisand is ki lett már kezdve..." Teljesen egy kategória valóban.

2. Vagány csávó Dániában csinált pát firkát egy lapban és azóta is üldözik szerencsétlent és az egész családját. Sok éve történt, de mostanában is volt valami hír hogy egy állat muszlimot az utolsó pillanatban sikerült leszerelni a háza előtt mielőtt berontott volna és lemészárolja az egész családot. De nem baj a lényeg, hogy agybeteg jót röhöghessen 20 percig ezen az agybeteg rajzfilmen. Más meg rohadjon meg ezért a 20 percért a családjával együtt hátralevő életében, bujkálva.

Kicsit sem vagy önző...

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2010.04.23. 08:55:58

@Karchy: Nézd meg bármelyik részt az utóbbi pár évből...

AlexWolf 2010.04.23. 08:56:21

aki azt mondja, hogy az SP nincs zsidózás, az még egy részt sem látott szerintem, és azt sem tudja ki az a Herr Eric Cartman.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.04.23. 08:57:32

@orient: az elsőben ha nem érzed a szarkazmust, arról nem én tehetek. a másodikról meg annyit, hogy akkor vagy befogja a száját, vagy vállalja. középút nincs. te hagytad, hogy az iskola erős gyereke elvegye a kiflidet?

Karchy 2010.04.23. 08:58:12

Akkor miért engedik egyátalán ezt a sorozatot létezni? De komolyan, nem egyszer a jelenlegi magyar törvényeket sértő módon hangzanak el olyan kijelentések, amelyek erősen sérthetik az áldozatok emlékét valamint a 2. 3. 4. valamint az 5. generációba tartozó, kárpótlásra jogosult, sokat szenvedett hozzátartozók lelki stabilitását.

ocse1917 2010.04.23. 08:58:14

ezért a részért kár lett volna valakinek meghalni. de azért nem szép dolog más munkájába belerondítani.

2010.04.23. 08:58:17

Muszlimbűnözés :):):):)

Doubledeceker 2010.04.23. 08:58:58

Itt tartunk 2010-ben, hogy félni kell bizonyos vallási fanatikusoktól, mondjuk mindegyik vallási fanatikus (és talán maga a vallás is) ártalmas.

Ja attól kell tartanunk, hogy egy képzelt lényben hívő emberek, a képzelt lány igazságának nevében, valódi embereket ölnek, hogy bizonyításk a képzelt lény jóságosságát. WTF???

@Karchy:

Baszod, minden részben ütik vágják a zsidókat, az egyik gyerek zsidó, és minden részben nagyon durván kap, és általában nevetséges kipában rohangál a kölök apja.

Szóval hagyjuk már ezt a nevetséges (a keresztények által belédtáplált) gyülőlködést.

Pont ettől szar a világ és a vallásosság, a valáások nem férnek meg egymás mellet.

Karchy 2010.04.23. 08:59:38

egyátalán, (fasza gyerek vagyok, bocs érte)

Dr.Lindenthal 2010.04.23. 09:00:15

A South Park alkotóit nagyra tartom és tisztelem bennük, hogy valami olyat hoztak létre, ami a saját bevallásuk szerint is a Monty Python szellemiségét követi, de egy ideje már nem nézem. Ennek oka, hogy köztudottan az egész rendszer szar úgy ahogy van és nem csak ez vagy az. Ők is tudják, maga a vallás káros az emberiségre, ezt ezer részben kifejtették, de mindig vagy a kereszténység (azt lehet mindenféle következmény nélkül) vagy az iszlám került előtérbe, a zsidóság csak egy részben, de ott se kaptak igazi kritikát. Bár talán akkor még jobban kicsinálták volna őket, mint ezzel a mohamed macival. Ez így nem megy, vagy mindenkit vegyenek elő, vagy senkit, ez ugyanis nem lealázás és kigúnyolás, hanem nagyon erős de jogos kritika, ami minden vallást megillet(ne).

Karchy 2010.04.23. 09:02:13

@Nandi29
A keresztényekre szokták mondani, hogy befogadóak, toleránsak...
Lásd, pl. keresztes hadjárat.
Megkérdezhetem, hogy a te vallásod milyen, mielőtt akaratlanul megsértenélek?

ocse1917 2010.04.23. 09:02:42

@Nandi29: 2010-ben tartunk itt? mert vallásháborúk az csak elmúlt 2 évben voltak,mi? szerintem ebből a szempontból jobban élünk, mint 600 éve.

Doubledeceker 2010.04.23. 09:03:40

"a 2. 3. 4. valamint az 5. generációba tartozó, kárpótlásra jogosult, "

Na mondjuk ez, ami felháborító, a 3. 4. és 5-ik generáció....

WTF ez is.

Ezzel járatják (illetve ezzel is) magukat.

Szerintem kaptak a zsidók is már ebben a sorozatban és kapnak minden részben. A lényeg tényleg ott van, hogy minden vallás szar.

alien 2010.04.23. 09:03:51

Karchy

cartmen az egyik részben majdnem kiirtotta a zsidókat, aztán passió és melgibson hívő meg amúgy is, de te inkább jimbora ütsz meg a haverjára úgyhogy nem értheted, csá gyíkok én leléptem

kew1n 2010.04.23. 09:04:32

@orient: te egy nagyon szuklatokoru ember vagy.

remelem lesz egy olyan szep vilag valamikor, ahova a muszlimokat nem engedik be.

murphy147 2010.04.23. 09:04:45

Kőkemény vagy sixx.
Azért, ha ilyen faszagyerek lennék ezt a cikket a polgári nevemmel jegyezném.

Damján · http://magyarispita.blog.hu/ 2010.04.23. 09:04:52

Hehe, vicces pont az Indexen olvasni, hogy mekkora beszari pöcsök az öncenzúrázók.. :)

vastagbor.blog.hu/2010/04/17/eles_posztbol_bekezdest_torolni_nem_neno

AlexWolf 2010.04.23. 09:05:08

@Karchy: Az lenne a kérdésem, hogy is van az, hogy az egyik hozzászólásodban azt kérdezed "Mózes barátunkat is feltüntették már negatív, lealacsonyító szerepben vagy sem?". A következőben meg már irtó nagy szakértő is lettél "De komolyan, nem egyszer a jelenlegi magyar törvényeket sértő módon hangzanak el olyan kijelentések, amelyek erősen sérthetik az áldozatok emlékét valamint a 2. 3. 4. valamint az 5. generációba tartozó, kárpótlásra jogosult, sokat szenvedett hozzátartozók lelki stabilitását." Ez most így akkor hogy?

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.04.23. 09:05:22

@orient: @orient: agybeteg a rajzfilm, de az a szélsőséges vadbarom, aki egy karikatúra miatt gyilkol, az nem? hagyni kéne magunkat és teret adni azoknak, akik ürügyként használnak egy vallást akaratuk erőszakos érvényesítésére?

szerinted normális életveszélyben érezni magadat a szélsőségek miatt? rettegve, szádat befogva, magadat meghúzva? ez a normális?

orient 2010.04.23. 09:05:48

@sixx: ok 2.-ra reagálok mert az a téma itt.

Ha tehát az 2 út van: vagy befogja a száját vagy vállalja. Ebből egy csatorna azt választotta, hogy befogja a száját és ezért van kritizálva.

Te példáddal élve az nem 1 erős srác aki elveszi a kiflidet, hanem 1,5 milliárd a világban. nyugat Európában kb.2030-ban több muszlim lesz mint keresztény.Azért a kiflis csávó elég erős sajnos és a legnagyobb hatalmakat fenyegeti, mint USA és kis tesója Izrael + Oroszország. Nehogy már pár kisember próbáljon meg szembeszállni velük egy TV csatornánál. Én tökéletesen megértem az aggodalmukat sajnos, bár nem helyes, hogy félni kell ezektől.

Dr.Lindenthal 2010.04.23. 09:06:16

@Nandi29: nagyon tévedsz, egyáltalán nincs egyensúlyban a vallások kritizálása és megértem, hogy amerikába a kereszténység és felekezetei nagyobb téma mint a zsidóság, de az is igaz, ha valaki egy jól sikerült kritikát csinál a zsidóságról, azt a médiában egy életre leírják. Általában Cartman az aki ezt a feladatot kapja, de az a szövegeinek is a lényege, hogy a zsidóságot állandóan irreális, elvakult, érdek és hamis vádak érik, melyek többnyire Cartman terveivel, vagy frusztráltáságával kapcsolatosak.

Doubledeceker 2010.04.23. 09:07:15

@ocse1917:

Aha, szóval az most jó, hogy mostmár nem kell ann yira parázni. Na jó ebben van valami, régen rosszabb volt, bár egyes országokban erősödik a fanatizmus, ilyen az USA is.

@Karchy:

Megkereszteltek akaratom ellenére, de az összes vallást rühelem, (tesznek jót is a vallások nevében, ezt nem vitatom) a vallás maga nem jó. A kritika nélküli elfogadást várja el az embertől, amitől kiszolgáltaított és manipulálhatóvá válik az. És a többi.

Karchy 2010.04.23. 09:07:46

@alien, lehet több részt láttam mint te, úgyhogy leszel szíves visszabújni a Kenny jelmezbe, mert eljátszom veled a Terrance és Phillip egyik jelenetét, hülye kanadai pöcsfej! :)

kew1n 2010.04.23. 09:08:13

@orient: nem mintha vedeni akarnam a muszlimokat, de miert gond, hogy tobb lesz mint kereszteny? az lenne a jo ha nem lenne egyikbol se.

Karchy 2010.04.23. 09:09:47

Nyílt titok, hogy a zs-k ott sz0patják a keresztény egyházat, ahol tudják. (attól kezdve, hogy ők döntik el, hogy ki legyen az aktuális pápa) Kolklávé, persze, lefutott verseny még a fehér füst előtt...

orient 2010.04.23. 09:10:15

@kew1n: Hát ezzel már elkésett a világ sajnos. Most kapdkodnak a franciák, belgák, svájciak, németek, spanyolok...stbstb. mert statisztikák szerint kb. 2030-ra több lesz a muszlim ott mint keresztény. Erre kellett volna gondolni az utóbbi 20-30 évben mikor beengedték őket. Most már késő. Sok imám mondja: ami évszázadokon keresztül nem sikerült karddal, az a 21. században sikerül kard nélkül:Európa meghódítása. Nem a cigánykérdés a probléma, hanem a muszlim-kérdés.

Karchy 2010.04.23. 09:10:34

@AlexWolf: érezd az iróniát! ;)

blacklord 2010.04.23. 09:11:18

@Karchy: Döntsd már akkor el, hogy mit akarsz, zsidózást vagy zsidónyalást, OK? És utána kezdj el kommentelni... Fasiszta idióta.

ügyfélszolgálatos 2010.04.23. 09:12:06

@Karchy: Te idióta vagy nem fasza gyerek.

Doubledeceker 2010.04.23. 09:12:57

@Dr.Lindenthal:

Figyelj lehet, hogy igazad van, de én azt kell mondjam talán valamilyen elfogultságod mondatja ezt veled. Én vallástalan szemlélőként úgy látom, hogy adnak mindekinek, ok konkrétan olyan részt nem láttam, ahol a zsidók istenének mennének neki, amúgy a zsidók és a keresztények istene nem pont ugyanaz?????? Mivel Jézus a szentháromság miatt megegyezik a zsidók istenével is, bár teológus nem vagyok.

OK, minden részben az van, hogy büdös zsidó így, stb. de az igaz, hogy ez inkább már röhejes, és az ember csak sajnálja a szerencsétlent miatta.

Amúgy nem tudom, Amerikában talán nem ekkorra para ez a Zsidó nem zsidó dolog.

Amúgy meg a vallás sőt még a keresztány vallás logikája szerint is, a zsidóknak bármihez joguk van, hiszen ők a kiválasztottak. Nemdebár....

kew1n 2010.04.23. 09:13:25

@orient: az a problema hogy azt a propaganda filmet szajkozod, ami mantrakent terjed a neten. nincs mondjuk ezzel a bajom, mert mosolyra derit :)

Wolfram 2010.04.23. 09:13:28

persze az irakiakról is kiderítetek már a kis srácok, hogy ott is csak Saddam volt a rossz, (amikor visszavitték a kecskét, meg amikor elvitték a karácsonyt). sőt Cartman is folyton zsidózik, mégis az életét kockáztatta, amikor kimentette barátján Friscoból. (után volt egy "hülye zsíragy", vs. "hülye zsidó" és helyreállt a világ rendje. "na, így mindjárt más" -summázta a főhős).

úgyhogy szerintem a kissrácok legbelül jók. az araboknak meg felháborodottan üzenni kéne valami honlapon, ha még egyszer kiejtik a South Park szereplőinek nevét, hát abból baj lesz. én ugyanis valahol láttam leírva:

"ha te arabus vagy testvér, az South Park szereplőinek nevét szádra ne vedd, mert, nagy lesz a te Istened haragja! akármelyikben is hiszel."

Wolfram 2010.04.23. 09:14:45

@kew1n: te meg pont az ellenpropagandát szajkózod. 1:1

Doubledeceker 2010.04.23. 09:15:34

@kew1n:

Majd megtudod, ha a nők csadorban járnak. Az a baj, hogy a muzulmán vallás által formált társadalom, kurvára nem tud demokratikus berendezkedésű lenni.

Igenis baj, hogy többen lesznek, mondhatjuk azt is, hogy a kereszténység a kisebbik rossz. (sőt bár én nem szeretem őket, de egy mérsékelt vallásosság, akár jó is lehet.)

eloszto · http://eloszto.hu 2010.04.23. 09:15:45

Hát vazze ha én cégvezető vagyok, én se adnám le, az biztos. Amit műveltek a dánokkal is :(

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2010.04.23. 09:15:57

@orient: te nem egészen érted, hogy miről beszélsz. adva van egy csatorna, amely egész pontosan 14 éve támogat egy szókimondó sorozatot. ebben a sorozatban már csak az nem kapta meg a magáét, akinek hat anyja van, de ezzel a húzással a csatorna az SP szellemiségébe rúgott bele, pont abba, amit eddig támogattak és joggal kérdőjelezheti meg az SP alkotógárdája a Comedy Central beléjük vetett hitét.

blacklord 2010.04.23. 09:16:37

@blacklord: ez kicsit erősre sikeredett, sorry. Csak tényleg a tököm tele van már vele, hogy Magyarországon miért pont a zsidók megfoghatatlan mumusával kell foglalkozni, és nem azzal, hogy szűkebb környezetünket jobbá tegyük, vagy hogy a politikusainkat az alapvető emberi értékek betartása mellett folyamatosan felügyeljük. EZEKNEK ui. lenne értelme...

lmntn 2010.04.23. 09:18:10

Nekem cask annyi a gyanús, hogy a 201-ben a story direkt arra épült, hogy fekete censored téglalap kerül az emberre, ugyanis amikor tom criuse megszerzi a mohamed löttyét, akkor ő is ki lett onnantól cenzúrázva. Éppen ezért szerintem az alkotók eredetileg is így tervezték az epizódot.

V.A. 2010.04.23. 09:18:41

Helyre kellene már végre tenni ezeket a fürdőköpenyben járó muszlim faszkalapokat. Atomot nekik.

orient 2010.04.23. 09:18:42

@kew1n: tök mindegy mit szajkózok csak kicsit járj utána, hogy mennek a dolgok.

Nekem semmi bajom a muszlimokkal általában csak hagyjanak élni másokat.

Svájci példa mutatja. Betiltották a mecsetek építését Szaud-Arábia és muszlim világ hőzőng. Ha Szaud-Arábiában találnak nálad egy Bibliát, vagy bármit ami nem Iszlám akkor törvény elé állítanak és sok esetben kivégeznek. Van tolerancia valóban...

kennimekkormikk 2010.04.23. 09:18:56

Az összes vallás bekaphatja.
Az összes vallási fanatikust ivartalanítani kell.
No azt hiszem most elég konkrét voltam :)

Karchy 2010.04.23. 09:19:19

@Ügyfélszolgálatos:
:)))

(illetve, nem vagyok olasz)

kew1n 2010.04.23. 09:19:20

@Nandi29: de ki vagy te, valami nostradamus? nem vagyok mar gyerek, hogy a mumus emlegetesevel elriassz a gondolkodastol.

orient 2010.04.23. 09:21:17

@Linkovic Csumoszky: értem én teljesen. Én csak azt mondom, hogy ezért az SP elvért amiről beszélsz, te elvárod, hogy emberek kockáztassák az életüket???? Kicsit önző álláspont valljuk meg.

Karchy 2010.04.23. 09:21:21

Komolyra fordítva a szót, ez legyen az ország/a világ legnagyobb gondja. Lépek dolgozni, kellemes hétvégét mindenkinek! Cartment ne bántsátok! ;)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2010.04.23. 09:21:27

"most tanultam valamit, ha ilyen témájú cikkhez meghagyjuk a hozzászólás lehetőségét, nagyobbnál-nagyobb baromságok születnek . . . "

:D

Jah és a medve-disznó-emberek is kikérik magugnak a kifigurázást :D

Dr.Lindenthal 2010.04.23. 09:21:29

@Nandi29: meg hát matt stone is az, vagyis nem fog nagyban maga ellen dumálni, közben pedig ez csak kritika, senki sem fog zsidókat vadászni, ha pl a gázai kérdést vagy a világban betöltött szerepüket pc-zik ki, ez csak kritika, ez nem uszítás.

varvizib 2010.04.23. 09:24:34

"az egyébként meglehetősen lapos epizódban" - ezzel azért vitatkoznék.

A minősítéseket kerülni kellene, lévén - miután az elvárt és megszokott minőségnek megfelel a szóban forgó epizód - mindössze ízlés kérdése hogy kinek mi jön be.

Suomi&Anaheim 2010.04.23. 09:26:10

én ezt az egész sztorit nem értem. És tudom, hogy én vagyok a hülye, de azért megkérdezem; nem az van, hogy a muzulmánoknak, a saját vallásuk és hitük szerint nem lehet semmilyen módon ábrázolni Mohamedet??? Tehát, az ő vallásukban NEKIK nem lehet. A zsinagógákban sem szabad embert ábrázolni, mégsem volt abból gond, hogy a katolikusoknál 100 féle szobor van. Nem mennek oda a zsidók és nem fenyegetőznek. Hisz az ő vallásuk tiltja, nem a másé.... Egy keresztény ember miért nem ábrázolhatja Mohamedet???
Amúgy a sorozat már odapakolt szinte az összes vallás híveinek, és tudomásom szerint ilyen mértékű probléma nem volt soha csak az arabokkal...

Calwer 2010.04.23. 09:26:41

Egy adott vallás előírásai az adott vallás követőire vonatkoznak.

Micsoda hülyeség az már, hogy egy muzulmán elvárja mindenkitől, hogy ne ábrázolja Mohamedet?

Ez rá vonatkozik. Az ő vallása. Ő ne csináljon ilyesmit.

A többieket meg tessék békén hagyni.

zevilaga 2010.04.23. 09:28:08

Bezzeg az egyik régi klasszikus SP epizódban benne maradt a "Kussolj Zsidaj" - pedig hát annak a vallásnak a követői sem nagyon tolerálják az ilyesmit...

ODIV 2010.04.23. 09:28:15

Szerintem semmi nem nagyobb kritika egy vallásnak, mint amikor a vallási nagyság helyett egy macijelmezbe öltöztettett Mikulást basznak ki a képernyőre, és még azt is kicenzúrázzák.
Ez a Patrícia-fricska. :-)

bőlény (törölt) 2010.04.23. 09:28:39

tegyék fel a site-ra a full részt!!!!

gyűjtsünk aláírást..:D:D:D:

tóni 2010.04.23. 09:28:59

www.youtube.com/watch?v=qTsR820ofEQ&feature=related

tess itt van Mohamed ha nem tudnátok, hogy néz ki:D

Táncolj Törő! 2010.04.23. 09:29:38

@Nandi29: "Igenis baj, hogy többen lesznek, mondhatjuk azt is, hogy a kereszténység a kisebbik rossz."

Hitlertől v Sztálintól idéztél?

SZIGATECH (törölt) · http://www.szigatech.hu 2010.04.23. 09:29:47

Mellesleg én úgy emléxem, a télapó jelmezbe mikulás volt!! Tehát tök fölösleges volt cenzúrázni

zevilaga 2010.04.23. 09:29:58

A feleségemet anno kiküldték egy görög templomból, mert a 40 fokos hőségben fedetlen vállal mert belépni. Nem hagyták, mert ott ez tilos.
"Rómában viselkedj úgy, mint egy Római"
Na de itthon???

Orson 2010.04.23. 09:30:17

Radikális honlapot fenntartó vallási fanatikusok szerintem direkt azt élvezik, hogy félnek tőlük az átlagemberek és utálják is őket.
Ezzel az erővel majd minden vallás megfenyegethetné a Comedy Centralt, az én vallásomat is keményen kifigurázta a sorozat, de én inkább nevettem rajta

dex.ion 2010.04.23. 09:30:25

tényleg elérhetetlen az összes rész az évadból (az első kivételével) májusig? wtf?!

"Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2010.04.23. 08:41:47
bármelyik torrent oldalról le lehet tölteni
amit én láttam abban nem volt cenzúrázva a maci jelmez."

sztem te a 200.-ról beszélsz, én a 201-t nem találom sehol, ha küldenél egy linket, az jó lenne, köszi!

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 09:31:36

Szegény Márai idézetét már gömbölyűre koptatták, de csakazértis: az a demokrata, aki nem fél. Igen, vegyék szépen tudomásul abroszfejűék, hogy NEKIK lehet, hogy nem szabad Mohammedet ábrázolni, de NEKÜNK igen. És ha ez nekik nem tetszik, hát így jártak. Gyáva szar a Comedy Central, pont az ilyen takonygerincű, tekergőző, megalázkodó férgek miatt ilyen kurva hangosak ezek a fenyegetőző primitív állatok, mert van aki behódol nekik.

Hümüzhümümüz 2010.04.23. 09:32:01

Szerintem az SP-ben nem savazzák a zsidókat. Meg úgy általában senkit, csak görbe tükröt tartanak jelenségek elé és ezzel az égvilágon semmi baj sincs. Például Randy Marsh fehér amerikai létére sokkal nagyobb gyökérnek van beállítva, mint a zsidó Gerald Broflovski. Mr.Furkó is meglepően intelligens volt buzi létére (értelmesebb, mint Garrison).

Az meg, hogy beszarnak a muzulmán gyökerektől, az jogos. Nem normális népség, én is fosnék hasonló esetben. :S

rednose 2010.04.23. 09:32:25

Aki kíváncsi Mohamedre, 5. évad, 4. részben megtalálja a csúcsszuper haverok epizódban :)

72-es 2010.04.23. 09:34:11

Régóta azt gondolom, hogy előbb-utóbb kitör a harmadik világháború, ami ezúttal kultúrák és vallások harca lesz. A kérdés csak az, hogy addigra Európa lakosságának mekkora hányada lesz muzulmán, és ebből adódóan hogy fog lezajlani a saját polgárháborúnk, és persze az eredménytől függően végül melyik oldalon fogunk beszállni. Hogy mennyire lesz véres, az pedig attól függ, hogy mennyi időt adunk még a muzulmán világnak a fegyverkezésre és a haditechnikában ma még vitathatatlan hátrányának a ledolgozására.

Yossarian_Tamas 2010.04.23. 09:34:52

www.eztv.it
ajánlom mindenki figyelmébe. csak sorozatok, qrva gyors

_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.23. 09:35:33

a SP pont attól az, ami, mert soha nem nézi, kibe tapos bele. ha ez csorbul, csak egy szarul megrajzolt, káromkodós rajzfilm lenne, aminek semmi értelme.

mert hát mit keres egy 2,5 méter magas vuki az endoron, a törpe evokok között? ennek NINCS SEMMI ÉRTELME.

samcro 2010.04.23. 09:36:39

@Nandi29: hu.wikipedia.org/wiki/A_vall%C3%A1s_rabjai_%28South_Park%29

ezt a rész a South Park első sugárzásakor le sem adta az HBO.

Amúgy szerintem kezelésre szorul az összes vallásos ember. Akik a csúcson vannak, kihasználják a sok gyenge, buta embert a saját céljaik, hatalmuk érdekében, és mindaddig így lesz, amíg van, aki hallgat rájuk. Könyörgöm, 2010 van van, űrhajók, számítógépek, mesterséges intelligencia. És mindezt egy (vagy több) férfi/nő/akármi irányítja. Árgh!

O.k. Higgyenek valamiben az emberek, leszarom. De minek ehhez épület, vallási vezető?

sertésmájkrém 2010.04.23. 09:37:04

@Nandi29: Nemtom, én nem emlékszem jehovára vagy mózesre sem... Kíváncsi lennék mit kapnának ha lenne benne, elvileg a nevét nem lehet a szádra venni csak úgy.

orient 2010.04.23. 09:37:20

@zevilaga: ezt megteszik minden tempolmban nemcsak görögországban. Nincs is ezzel baj mert a saját házában hozzon olyan törvényt amilyet akar. Ha nem tetszik ne menj oda.

Muszlimokkal sincs alapvetően baj, CSAK. Ha már idejöttek Európába, ÖNKÉNT, mert ugye nem rabszolgaként lettek behurcolva, akkor kicsit alkalmazkodjanak. Felőlem a saját környezetükben éljenek, ahogy akarnak csak ne erőltessék rá a másokra. Építsenek mecseteket is. Csak ne fenyegessenek és riogassanak másokat. Ha mi arab országba megyünk akkor nekünk is el kell fogadnunk az ő szabályaikat még a nyitott Dubai-ban is ami rendben is van, csak akkor fordítva is működjön ám a dolog ne csak egy irányba.

Doubledeceker 2010.04.23. 09:39:23

@Táncolj Törő!:

A mondat melyik részére érted?????

Mert lehet gond az igenis baj, hoyg többen vannak és a kereszténység a kisebbik rossz is.

:D :D :D

kennimekkormikk 2010.04.23. 09:41:31

Az araboké a legagresszívebb terjeszkedő vallás. Ráadásul szaporodnak mint a nyulak, elárasztják Európát, a barom PC politikusok meg csak töketlenkednek. Kenyértörés lesz ebből, akárki meglássa...

röszti 2010.04.23. 09:41:58

letölthetők a south park epizódok az sp.hoff.hu oldalról
Azt hiszem ez a rész is fent van még nem néztem

orient 2010.04.23. 09:44:25

@Nandi29: érdekes, hogy jutott ide az Iszlám. Kezdetekben, sőt 20. századig sokkal toleránsabb vallás volt mint a keresztény. Jeruzsálem elfoglalásakor a keresztények lemészároltak mindenkit és felégettek minden muszlim épületet. Viszonzásként amikor visszafoglalták a muszlimok, szabadon elengedtek minden keresztényt és a templomokat sem bántották. Akik ott maradtak azok szabadon gyakorolhatták a vallásukat. 20. században kicsit fordult a dolog, valószínűleg mindenki tudja az okot, de ebbe ne menjünk bele :))

Tucsok84 2010.04.23. 09:44:32

>-->O-zzzzzzzzz ez itt Mohamed miközben alszik.
mikor tanultuk a szólás-mondásokat a "ha a hegy nem megy Mohamedhez, akkor Mohamed megy a hegyhez résznél nem volt képi illusztráció? Nekem valami rémlik, hogy volt.

index-cenzura.biz 2010.04.23. 09:45:16

kár hogy az elmebajosoknak van egy tendenciája csatlakozni a vallási csoportokhoz, mert amúgy a muszlim vallástól elkezdve a kereszténységen át a hinduizmusig stb stb stb egyik sem arról szól, hogy ki kéne vájni valakinek a szemét, vagy hogy kéne megbüntetni, ha a bálványt imádja.

A gond az, hogy ezeket az embereket az adott vallással azonosítják, mert az ahoz a valláshoz tartozó normális hívők szájkaratén túl semmit nem tesznek azért, hogy ne azonosítsák őket ezzel a bandával.

értem ezt az öngyilkos merényletekre és a pedofíliára is.

kennimekkormikk 2010.04.23. 09:46:27

A vallásokról csak annyit, amit Hasek ír a Svejkben:
Otto Katz tábori lelkész: - Az enyém a legjobb állás. Olyan főnököm van, aki nincs is...

Suomi&Anaheim 2010.04.23. 09:46:34

@sertésmájkrém: akkor nem láttál elég SP-t :)@zevilaga: hát ja, pont erről van szó, bár azért ez a történet inkább a feleségedet minősíti... ez alapvető dolog lett volna

Degecer 2010.04.23. 09:46:43

Nesztek egy autentikus, arabul perfekt faszitól elemzés Mohamed próféta szexuális szokásairól. Mohamed próféta nem veti meg a kiskorú gyermekeket és a nekrofiliát sem. Ó de édes.

www.youtube.com/watch?v=-LMUU9aJA9c

orient 2010.04.23. 09:48:07

@kennimekkormikk: Egy átl. fiatal német vagy OLASZ! családban van ált. 1-2 kutya, macska és tengerimalac. Muszlim családban pedig ált. 6-8 gyerek. Számoljunk gyorsan átlagot melyik szaporodik gyorsabban :))))

WoodrowWilson 2010.04.23. 09:48:41

@sertésmájkrém: Elárulom, hogy az ominózus 201. és 200. részben is szerepelt Mózes, valamint abban a részben is, amikor még nem kellett kitakarni Mohamedet.

anarch 2010.04.23. 09:49:24

Mi van?!? Nem értem, mit cenzúráztak ki? A maci jelmezben nem is SPOILER ALERT, hanem SPOILER ALERT. Szerintem ez a cikk + hadjárat alapvetően porhintés és nézettség-növelésre van. Ami nem baj, az SP jó :).

_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.23. 09:49:24

@sertésmájkrém: a kérdéses részben mindketten szerepelnek, hiszen mohamed is úgy kerül képbe, hogy jézus szupercsapatából kérik kölcsön.

Doubledeceker 2010.04.23. 09:50:23

@samcro:

Én kicsit toleránsabb vagyok a vallásos emberekkel szemben, részben mert egyet értrek veled, hogy a gondolkodásuk kicsit más mint a miénk.

Másrészt, amíg a vallásuk nevében nem probálnak beleszólni a mi életünkbe addig pont leszarnám, csakhogy a világban a keresztlnyek a zsidók sőt a muzulmánok is egyre erőszakosabban probálják rátukmálni a különös nézeteiket az ateistákra.

Ez, az ami fáj, és mondjuk a South PArk ez ellen lépet fel és lép fel. Tudjátokk lehet kritizálni a fizikusok elméleteti, a kialakult társadalmi rendszereket, lehet basztatni a különböző gazdasági elméletek kiagyalóit, minden meg lehet kérdőjezni ebben a világban, ami így helyes.

DE a vallások létjogosultásgát miért nem?

Nem tartom beteg embernek a valáásos embert, nem is az, a valáási fanatikus, a bigott vallásos az ami beteg. Egy gond van csupán, hogy őket a vallás vírusa fertőzte meg, az erős ember ellenáll, avyag egy egészséges szimiozisban él vele....

Doubledeceker 2010.04.23. 09:50:52

@orient:

Csak nem a Zsidók voltak????? :D

Eric_Cartman 2010.04.23. 09:52:27

Az hogy egyik délelőtt véletlenül majdnem kiirtottam a zsidókat, nem azt jelenti, hogy az arabokat nem utálom. Értve vagyok, pöcsök ?

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.04.23. 09:54:12

Nem tudom, egyet tudok érezni a Comedy Central vezetőivel. Dolgoztam egy ideig kereskedelmi rádióban, hát ott a vezetőség fosott mindentől ami nem tőlük volt. Amikor kezdtem, a műsorvezetők kegyesen megmutattak mindent, aztán amikor kezdtem önállóan éjszakai műsort szerkeszteni (zenéket és jingle-ket kellett összerakosgatni), hirtelen megjelent a vezetőség és letiltottak - féltek, hogy átviszem a tudást a konkurenciának.

Műsorvezetőknek írtam szövegeket, kalendárium-szerűségeket, bizony izzadva néztek kényes évfordulókra (háborús események, mészárlások), rendszerint be sem olvasták őket - bár ők inkább azért, mert az emberek szórakozásképpen hallgatták a rádiót, nem akarnak szörnyülködni.

Hát ez ilyen.

stoppos76 2010.04.23. 09:54:27

Pedig a South Park világosított meg engem is, hogy Isten Buddhista.

sertésmájkrém 2010.04.23. 09:55:09

@_benito: Akkor csak a muzulmánok a köcsögök. :)

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.23. 09:57:06

ebben az a poén, hogy a "mohamedet megjeleníteni tilos" felfogást parodizálták ezzel a dupklaepizóddal. aki látta a 201-et, azt tudhatja (SPOILER) hogy a macijelmezben nem mohamed van, hanem a mikulás. mohamed egy furgonban várakozik, és fekete "censored" négyszög takarja.
egy kicsit erőltetettnek tartom, hogy mindent kisípoltak, amit róla mondtak, de szerintem pont erre az ostoba cenzúrázásra akarták felhívni a figyelmet. tehát ennek az epizódnak semmi köze ahhoz, hogy ki milyen vallású. ugyanúgy heccelik az összes vallást/egyházat.

Nade 2010.04.23. 09:58:51

"Kissé érthetetlen a dolog, hiszen nem Mohamedet mutogatták az egyébként meglehetősen lapos epizódban a készítők, hanem egy macijelmezt, tehát nem ábrázolták a prófétának az szentséges ábrázatát. Ezért érthetetlen a hiszti, no meg a fenyegetés is..."

Íme, itt látható a csapda, ahogyan belesétálunk. A poszt írója, mi mindannyian és az egész nyugati, civilizált, demokratikus világ. Az, hogy Mohameddel mit szabad csinálni, meg mit nem, azt utasításszerűen bizonyos emberek vallása határozza meg annak, aki hisz benne. A többiek esetében maximum a jó ízlés, meg a hazájukban érvényes törvények szabnak határt tetteiknek. Azon filozofálni, hogy a rajzfilm készítői megsértették-e az iszlám előírásait, maga a csapda.

Tehát, ha meg is sértették, akkor is tűrhetetlen és elfogadhatatlan a fenyegetésük. Amennyiben a nyugati világ ezt a fenyegetést eltűri, megérdemli pusztulását.

orient 2010.04.23. 09:59:35

@Nandi29: Többé kevésbé igazad van. Én vallásos vagyok (keresztény). Nem nézek meg műsorokat ahol számomra fontos emberekből hülyét csinálnak, viszont nem is fenyegetőzök. Ez az én hitem én választottam.

1. Csak engem is hagyjanak élni és senki se nézzen hülyének az elveimért, felőlem is más azt csinál amit akar.

2. Muszlim világgal meg az a baj, hogy a fanatikusok erősödtek meg a nyugati agresszió miatt. Van ismerősöm aki mondta hogy 40-s és 50-s években még Egyiptomban a MUSZLIM nők a párizsi divatot követték és elegánsan öltözködtek, nyugati stílusban. Ma meg mind be van öltözve mert a fanatikusok uszítják a népet ott is háborúk kitörése óta. Fanatizmus sohasem jó, sehol, semmiben.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.23. 10:00:01

@Don Bandi: pontosan így van, de szerintem az alkotók dupla akkorát basznak vissza cserébe, úgyhogy nagyon várom a 202-t.

MEDVE1978 2010.04.23. 10:00:29

Fuck off Comedy Central.
A South Parkban pont az a jó, hogy képmutató viselkedéseket figuráz ki és nem pedig értékeket!
Ha a sok kifigurázott képmutató idióta egy kicsit odafigyelne a sorozat részeinek kimenetelére, szinte mindig van benne egy toleráns, életrevaló hozzáállás, amit kihoznak belőle. Cartman (a gonosz) pl. sohasem nyer egyértelműen és mindig Kyle az idióta hippi zsidó kisgyerek és Stan az átlagamerikai szájíze szerint alakulnak a dolgok.

Utálom a csomó barmot, aki sértődget és fenyegetőzik. Oda kéne küldeni egy pár bérgyilkost és kinyírni őket.

Eric_Cartman 2010.04.23. 10:00:41

@kennimekkormikk: nepofázz Kenny, az régen volt. Ez volt a házi.

jed 2010.04.23. 10:01:55

South Park Season 14 Episode 06, uncensored
addat.hu/7368f62e/sp_s14e06.zip.html

have fun

Nade 2010.04.23. 10:04:39

Ja, és az is csapda, hogy sokan közülünk - ütni akarván a kereszténységen - menlevelet gyártanak az iszlám terrorizmusnak. A "keresztes hadjáratok" emlegetése "ellenpontként" nevetséges. Ugyanis azokat nem 2001.09.11-én, de még csak nem is a XX. században vívták.

kennimekkormikk 2010.04.23. 10:06:25

No jó én megyek suliba. Mijafaszt akar itt ez az arab gyerek ? Haggyá máááá! Ááááá úúúúúú ííííííí ... buuuummmm pfff placcs

Doubledeceker 2010.04.23. 10:06:41

@orient:

:D :D :D

Azért jelzem, hogy ebben nem nagyon értek egyet veled, de van egy olyan gyanúm, hogy sajnos akár igaz is lehet. Csak soha nem tudjuk meg, hogy a gyanú volt előbb, vagy a gyanúsítás tárgya. Sajnos ez is hit kérdésévé alacsonyodik.

Táncolj Törő! 2010.04.23. 10:06:53

@Nandi29: "a vallás maga nem jó. " Feltételezem, hogy komolyan, elmélyülten, hosszan foglalkoztál a világ nagy vallásaival, talán vallásfilozófiát hallgattál, így teljesen megalapozottan állítod ezt.
Szerény véleményem szerint nem "baj" az, hogy bizonyos vallású, hitű emberek "többen vannak", mint más vallásúak, oder fordítva, sőt, talán még arra sem venném a bátorságot, hogy kisebbik, v nagyobbik rossznak degradáljam őket.
Főleg úgy nem, h semmilyen közeli kapcsolatom nincs ezekkel a vallásokkal, a lában nem tettem még templomba/mecsetbe és nem is éltem ilyen szerves közegben.

Doubledeceker 2010.04.23. 10:07:47

@Nade:

Ja ahogy a Jézust sem a 20-ik században szeelték fel??????

Érted remélem?

ibafaipap 2010.04.23. 10:10:03

Mr. Garrison elmondta, hogy mi itt a probléma. There is hot, there's sand in the eyes, you can not get laid, and what is forbidden in muslim religion? Yes, you can not jack off!

orient 2010.04.23. 10:13:24

@Nandi29: volt másik kommentem is neked de az nem sárga :))) Aztat is sasold meg :D

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.04.23. 10:13:48

@Nade: Valóban nem. Csak amikor voltak, akkor a keresztény egyháznak volt akkora hatalma az emberek felett, mint most a muszlim vallási vezetőknek. És ebből az következik, ha elegendő hatalmat adsz valamilyen szervezetnek/ideológiának, az randa dolgokat fog művelni, tehát igazából nem tekinteném különbnek egyik vallást sem a többitől. Ugyanez érvényes pártokra, cégekre, a Mókus őrsre, mindenkire.

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 10:13:49

Nos, Lenyin ettárcsnak ha másban nem is, de abban igaza vót, hogy a vallás a nép ópiuma. Komolyan, ha nem volnának vallások a Földön, sokkal békésebb hely lehetne. A vallás kiváló ürügy arra, hogy elvakult fanatikusokat ráhergeljenek mindenféle baromságra.

Lefetyke 2010.04.23. 10:13:53

Én láttam a (nagyjából) cenzúrázatlan verziót a southparkstudios.com-on, ami a sorozat teljesen hivatalos honlapja. Pont egy nappal a botrány kirobbanása előtt.

Nagyon szomorúnak tartom azt, hogy az epizód egyik fő, Mohameddel kapcsolatos mondanivalóját ez a botrány mennyire kifordította.

Az epizódban visszatér a "Super Best Friend" csapat (Jézus, Buddha, Mohamed, Mózes stb.), és pont ezzel mutattak rá arra, hogy hé, régen volt már egy South Park-rész, amiben Mohamed megjelenhetett (mindenféle takargatás nélkül), és ezért senkinek se kellett meghalnia.
Aztán jött a Mohamed-karikatúrás botrány, és onnantól kezdve a muzulmán-világ nagy része már habzó szájjal tiltakozik az ábrázolás ellen. Erről szólt a SP "Cartoon Wars" epizódja.

Abban a részben Cartman kimondja a nagy igazságot: ha egy tévétársaságot rá lehet kényszeríteni arra, hogy visszavonja egy epizódját félelemből, akkor a következő epizódot egy másik társaság fogja visszavonatni. Ha ki akarsz nyírni egy sorozatot, elég egyszer meghátrálásra kényszeríteni a forgalmazókat, és már meg is indult az egész a lejtőn. Szerintem ez történt most meg a South Parkkal.

Egyébként konzervatív értékrendű emberként megértem a muzulmán hívőket, hogy védik a saját értékeiket; és a South Park nálam is kiverte párszor a biztosítékot, amikor olyasmiket osztott ki nagyon durván, amiket én tartok értéknek. De pont ezek a dolgok kényszerítenek arra, hogy néha fölülbíráljuk a saját meggyőződésünket, és fejlődjünk, nem?

Nade 2010.04.23. 10:14:14

@orient: "Muszlim világgal meg az a baj, hogy a fanatikusok erősödtek meg a nyugati agresszió miatt."

Annak ellenére, hogy a többi megállapításod igaz, ez a fenti mondat alapvető tévedés és az iszlám terrorizmus legfőbb hazugsága. A védekezés nem agresszió, ahogyan a fegyverrel rád támadót is jogosan lőheted le. Ok és okozat felcserélése jogossá hazudja az agressziót, és agresszióvá a védekezést.

Ez már a vietnami háború esetében is "gyönyörűen" működött a kommunista világpropaganda kezében. Csak sajnos most még annál is veszélyesebb ugyanez a "játék".

steve85a 2010.04.23. 10:14:51

Elmehet az összes vallás a picsába!

A pedofil katolikusok, a náci reformátusok, a szombatokat tönkretevő-harácsoló zsideók, a terrorista iszlamisták (mohamed meg akkor terrorista volt)

WE 2010.04.23. 10:15:44

Egyáltalán honnan tudják a muszlimok, hogy mi történt a SP epizódban? Nézik a sorozatot? Az nincs náluk betíltva?

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 10:16:24

@Eddie Krueger:

A kereszténység sem volt semmivel sem jobb, de ebben a kultúrkörben azért volt egy felvilágosodás, muszliméknál meg nem. Ezt nyögjük folyamatosan.

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2010.04.23. 10:19:28

Pedíg az a jó az SP-ban hogy nyiltan kimond mindent... Mért kell cenzúrázni?

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.04.23. 10:19:57

@Lófasz Hadnagy: Jah, de kérdés, hogy minden vallásnak át kell-e mennie egy időszakon, amikor radikalizálódik némiképpen. Ha igen, akkor a muszlim vallás most lépett a kamaszkorba (hisz a legfiatalabb világvallás), és majd kinövi. Ha meg nem törvényszerű, akkor ... izé, akkor nem tudom mi van :-D

Evil One 2010.04.23. 10:24:33

Ööö, ezt kommentálni csak a South Park szellemiségében lehet.
Ki nem szarja le, hogy ki mit tart szentnek és kifigurázhatatlannak? XXI. század, hahó, akit akarunk, kinevetjük, aki erre ugrálni kezd, azt lebombázzuk. Hohohohó.

Marr 2010.04.23. 10:25:16

világosítsatok már fel, hogy ez melyik epizód igazából. most 200.? vagy 201.? és egyébként is nem 14 évad volt már 10+ epizóddal? :(

egyébként meg ahhoz a csoporthoz tartozom, akik szerint a muzulmánok kétszínűek ezzel a Mohamed-cenzúrázós parájukkal.

az a fő érvük, hogy ők sem csinálnak viccet más vallásokból. amiben meg biztos vagyok, hogy hülyeség.

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 10:26:56

@Eddie Krueger:

Nem egy vallás radikalizálódik, hanem a mögötte álló társadalom fejlettségi szintje határozza meg, hogy mennyire ejti rabul a vallása. Európában, Amerikában (tehát a keresztény kultúrkörben) a társadalom van annyira fejlett, hogy eljutott addig a szintig, ahol a szekularizáció életképes. Muszliméknál ez még távol van.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.04.23. 10:27:30

@Eddie Krueger: Az iszlám világ most éri sötét középkorát. Amíg meg nem érte 1000. életévét, nagyszerűen megélt a kereszténység mellett a spanyoloknál. Akkor kezdtek bezárkózni, amikor kezdték kiutálni őket, hiszen náluk volt a tudás és a fejlődés. Ugyanaz játszódik le ott most, mint jó ezer éve a kereszténységben.

Táncolj Törő! 2010.04.23. 10:30:27

@Lófasz Hadnagy: Pontosan. A társadalom fejlettségi szintje határoz meg mindent. Nincs messze az idő, hogy az Öböl-menti fejlett országok némelyike egy komoly, direkt - vagy indirekt - szekularizációs változáson essen át.

Hegyi 2010.04.23. 10:32:07

A dán karikatúrákhoz hozzátartozik, hogy ott azok a muzulmánok vagy kik akik vitték "testvéreiknek" mutatni, hogy milyen gyalázatos dolgot műveltek a nyugaton az ő szentjükkel, szándékosan közé kevertek olyan képeket amik nem is jelentek meg, pl egy disznó fejű embert ábrázoló képet. Utána kellene néznem, hogy pontosan mit is még.

Doubledeceker 2010.04.23. 10:33:08

@orient:

Nos nekem van egy két olyan vallásos ismerősöm, akik teljesen normális hétköznapi ember, a vallásból szinte csak a jót, az komoly erkölcsi tartás tartotta meg, az összes bigott hülyeséget elvetette. Őket nem is nézem hülyének, bár náluk nem is beszélhetünk vallásosságról, inkább csak hitről, hitről a jó erkölcsben, vagy istenben.

De e fajtából van kevesebb.

A fanatikusokat, a bigottakat sem kell feltétlenül hülyének nézni, de ha úgy cselekszenek, akkor kinevetni csak szabadjon már őket, bár mondom megint, amíg szet egymásközt végzik, nem magamutogatva, nem rádkényszerítve, addig ez is az ő dolguk.

Azért azt is veygük észre, hogy pl. a Bibliában vagy a Koránban, vagy a Tórában foglaltak összeegyeztetése a valóvilággal, elég felvilágosult gondolkodásmódot és hozzáállást követel. Ami sajnos nem minekiben van meg.

Jester 2010.04.23. 10:33:27

Itt Koppenhágában most adta ki az önkormányzat az engedélyt az első mecset építésére, hogy tudjon hol imádkozni az a 100-150 EZER (!) muzulmán aki a városban él.

Ezeknek a toleráns nyugati népeknek fogalmuk sincs mivel állnak szemben... 10-20 év és kurvanagy bajok lesznek.

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 10:33:37

@Hegyi:

Meg egy olyan képet, ahol egy kutya hágja meg hátulról a prófétát. Egy imám kavarta a szart valami egyiptomi összeröffenésükön. Undorító egy bagázs.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.04.23. 10:34:09

@Táncolj Törő!: Az már rég megtörtént. Dubai, mint a nyugati világ legnagyobb üdülőparadicsoma, bármilyen képzavar is legyen.

Vagy ha nézel CNN-t, két iraki terrorista hír között egy "Visit Abu-Dhabi" reklám, hö.

Szeptim 2010.04.23. 10:35:10

Szerintem ez kamu.
Mégis mi történt volna az eredeti verzióban, amikor Mohammed eredejét átvezették Tom Cruise-ba? Ez úgy nézett ki jól, ha rákerül a "Censored" felirat, ahogy történt.

Másrészt a végén a sípolásos rész volt a legviccesebb az egészben.

kennimekkormikk 2010.04.23. 10:35:42

No majd megnézzük Burkánét burkában. Vagy a Burkát Burkánéban ?

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 10:36:42

@Jester:

Nem kell őket bemutatni. Pár hónapja jártam Londonban, az egyik muszlim húsboltban (nomen est omen, nagy betűkkel ki volt írva: HALAL) ott pöffeszkedtek az abroszfejűek. Olyan undorral nézték az őslakosokat, mintha ők tettek volna nekik szívességet.

2010.04.23. 10:37:24

Nem értek egyek a bloggal: "ez pedig szemforgató, gusztustalan, beszari pöcsfejség"
Egy bizonyos vallás megszállottainak nem normális a reakciója a vallásuk gyalázására. Kinek hiányzik a terror robbantások és egyéb fanatikus akciók ?
Igen, ma a világon ez az egyetlen vallás, aminek a nevében gyilkosságra lehet uszítani tömegeket. Aki ezt nem éri fel ép ésszel az leír olyan idiótaságot, mint a comment blog szerzője.

Táncolj Törő! 2010.04.23. 10:38:01

@Gee Halen: Pont Dubaira gondoltam. A közigazgatás-, illetve jog-szerkezeti változás még előttük áll, ettől függetlenül a nyitott gazdasági modell már működik.

kennimekkormikk 2010.04.23. 10:38:12

@kennimekkormikk: bazzeg én már mehaltam. Ez a komment nem is ide ment :)

CrunchyFrog 2010.04.23. 10:38:19

@Calwer: ezzel csak az a baj, hogy az iszlám szerint legbelül minden ember muszlim. Te is, én is. Ööööööööö. Szívás a vallások ellen küzdeni, mert mindegyik azt talál ki és emel szent törvényi előre, amit akar. :S

for-avar 2010.04.23. 10:38:42

legjobb barátom felesége perzsa iráni...annak a hugicája egy szuper perzsacica!!!Mondjuk nem arabok...Otthon senki nem kötelezte őket a csadorra,csak annyit krtek Petitől hogy legyen iráni állampolgár.Hamarabb lett az mint a felesége magyar!annyira tartják a vallást mint itthon te(húsvét,pünkösd,karácsony)nekik ramadam

2010.04.23. 10:39:39

@Jester: nem toleránsnak nevezném a nyugati társadalmakat, hanem végzetesen ostobának. Egy hanyatló társadalom sírját ássák, a sajátjukat.

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 10:40:25

@Kulics:

És ha be is szarunk ezektől a mocskoktól, akkor ők nyertek. Tudod, hogy maga a szó: terror mit jelent? Félelmet. A terrorista megfélemlíteni akar. Ha félsz tőle, akkor elérték, amit akartak. Na EZT nem szabad hagyni.

Doubledeceker 2010.04.23. 10:41:50

@Táncolj Törő!:

Mondjuk pont ráhibáztál, legalább 1 évet kutattam aktívan, a vallás kialakulásának okait (nem magukat a vallásokat), az emberi hiszékenységet, a hinni akarást.

Egyszerűen érteni akarrtam, hogy miért jó sokaknak, akik képesek hinni, mit kell ehhez tenni, hogyan lehet elérni. Nem szkeptikusan tekintettem a vallásokra.

Arra jutottam, hogy igenis a vallás maga egy vírus (mindegy melyik), legyengíti és kiszolgáltatja az embert, pl fanatikusok kezébe adja a döntéseit.

Azért írtam, pl. hogy a kereszténység a kisebb rossz, mert azért az valóban egy tolleráns vallásforma (ma már).

Jártam templomban is, hittant is tanultam, beszéltem teológusokkal is. Igen én nyiltan vallásellenes vagyok, ezt sosem tagadtam

Ennek ellenére fel tudom ismreni, hogy vannak a vallásoknak pozitív üzenetei is, sőt a normális emberekből a jót hozza, hozhatja ki.

Ez nem egyszerű téma, aki azt állítja az vallások egyértelműen szarok, az haúdik (mert van akinek igenis kell a támasz), de aki azt mondja a vallás maga Isten ajándéka, az is jó nagyott lódit.

A gyarló emberrel van a probléma, amely a vallásokat sem tudja megfeleően kezeléni, ezért is kellene megszabadítani tőle, csakhogy eledig nem találtak ki olyan eszmerendszert, amely jobb lehetne, s amely a hülyékre, ugyanúgy ne lenne káros.

mizie 2010.04.23. 10:42:11

ÁÁÁÁÁÁÁÁ

Láttatáok a 200-201-es részt?
Ez az egész egy kampány ami arra hívja fel a figyelmet hogy mi ez a faszkodás mohamedel meg a muzulmán vallással.

A 201-esben a cenzúrát nem a comedy central rakta rá hanem eleve így volt megcsinálva.

nehogymár ne essen ez le mindenkinek...

Joey Templar 2010.04.23. 10:42:56

a kurvaanyád macijelmezben, gondolom tetszene

Fenehorizont 667 2010.04.23. 10:43:20

sosem értettem, hogy a hülyefasz dialektikus materjalistát mi a rákér bántja annyira a vallás...

Joey Templar 2010.04.23. 10:44:01

amiért a vén kurvák állandóan a szexszel foglalkoznak. tudják, hogy az valami jó, csak hát nem jön össze nekik :D

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.04.23. 10:44:46

@Lófasz Hadnagy: Ajjaj, akkor baj van. Mert akkor úgy lehet "pacifikálni" őket, hogy rengeteg pénzt befektetnek oda, valamibe, akármibe, ami aztán végül valamiféle fejlődést elindít ott, de ez a társadalmi/vallási ellenállás miatt nem igazán lenne működőképes ötlet. Érthető, mindenki ferde szemmel nézne arra, aki először katonákat küld, aztán "bocs, tévedtünk" felkiáltással befektetőket, tekintet nélkül arra, hogy "ki kezdte". Vagyis kívülről nem igazán lehet felgyorsítani a folyamatot, nekik maguknak kell ezt megoldani. Hát, ennek jósolok még pár száz évet, legalább.

Doubledeceker 2010.04.23. 10:44:48

@Lófasz Hadnagy:

Mondjuk Amerikában az álam és az egyházak szétválasztásának folyamata éppen visszafordulni látszik.

Ez tényleg nem vicc, sajnos.

akurvaanyád 2010.04.23. 10:45:34

Mióta megjelent hazánkban ez a tetű cég, azóta undorodom tőlük. Láthatóan nem ok nélkül. Bár eddig nem volt ennyire nyilvánvaló a gerinctelenségük.

Yo Sar Ian (törölt) · http://faking.blog.hu/ 2010.04.23. 10:46:08

Mohamedet ábrázolni nem tilos te teve!
Nézzél szét a neten, tele van vele.
Gecizni vele, na az már gázos,
mert jön Akhhmed, és röpül a város.

Táncolj Törő! 2010.04.23. 10:47:06

@Nandi29: No, így már egy kicsit finomabb. Az utolsó bekezdéseddel mélyen egyetértek. Azzal az apró kiegészítéssel, h a hülyék hál'Isten mindig kevesebben vannak, mint az értelmesek.

neofrix baszmacs · http://nemblog.blog.hu/ 2010.04.23. 10:48:06

@jed
South Park Season 14 Episode 06, uncensored

Te most szívatsz minket? Ezen ugyanúgy ki van takarva Mohamed és kifütyülik a tanulságot, mint a többin.

Táncolj Törő! 2010.04.23. 10:49:02

@Timmy!: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 10:49:50

@Eddie Krueger:

Erről van szó. Minden társadalomnak idő kell a normális evolúcióhoz, meggyorsítani nem nagyon lehet kivűlről. Addig is marad a védekezés, meg annak a megmutatása, hogy nem tudják ránk erőszakolni a hülyeségeiket. Az oviban sem a legkisebbet verték meg mindig, hanem azt, aki a leggyengébbnek tűnt.

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 10:50:50

@Nandi29:

Nem kell bemutatnod a bible belt népét, de szerencsére azért nagyon sok beleszólásuk nincs a döntéshozatalba.

Doubledeceker 2010.04.23. 10:54:48

@Táncolj Törő!:

"Azzal az apró kiegészítéssel, h a hülyék hál'Isten mindig kevesebben vannak, mint az értelmesek."

NA ezzel meg sajnos pont nem tudok egyet érteni, azért a hülyék száma nőtön nő.... :D

Mondjuk még nem borult fel a kényes egyensúly, reméljük így is marad.

dodekaeder 2010.04.23. 10:56:19

Na akkor a következő dalt küldeném mindenkinek:

www.xepisodes.com/southpark/season/14.html

Benne a sorozat legzseniálisabb jelenetével, amikor is kiderül, hogy a muzulmánok tiszta potyára hőbörögtek. Szóval végig saját magukat szivatták és rákenték a South Parkra. Brilliáns:D

Doubledeceker 2010.04.23. 10:57:04

@Lófasz Hadnagy:

Buss bácsi azt volt képes mondani, hogy Isten parancsára kelett lerohani Irakot...

Ezért én nem hibáztatom a vallást, egyszerű hülyeségnek gondolom.

De figyelemfelkeltő. Nyomulnak a hatalomba ezerrel, csak egyelőre csak a háttérben olálkodnak. De nálunk is ez a helyzet ám.

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2010.04.23. 10:57:29

Sajnos a történettel egyetlen dolog nem stimmel...

Jelesül, hogy a revolutionmuslim.com oldal, amelyre a tegnapi cikk hivatkozik, nem létezik, legalábbis a gugli szerint.
Ha beütöd a revolutionmuslim.org-ot, akkor pedig ide irányít:
www.jerusalempulseradio.com/

hm.... aztán ugye az ember végignézi a wikipédián a kérdéses szervezetet...
en.wikipedia.org/wiki/Revolution_Muslim

az érdekes történet kezdődik ott, hogy a szélsőséges iszlám szervezet vezetője polgári nevén Joseph Cohen ortodox rabbinikus iskolát végzett személy...

lehet, hogy tévedek, de azért ennek így meglehetősen médiahack íze van.

jed 2010.04.23. 11:01:07

@neofrix baszmacs: akkor vagy én értettem félre az index főoldalon lévő képet, vagy tényleg utólag cenzúrázták a macit, ebben érintetlen. így értve az uncensored, sorry, ha félreérthető volt

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 11:02:07

@Nandi29:

Bokor Gyuri bá' egy szimpla idióta volt. Obamát viszont sajnálom, mert ennek a baromnak az örökségét nyögi.

"De nálunk is ez a helyzet ám."

Tömjén Zsóti, mint minielnök helyettes? Ne is mondd. Hányok tőle, meg a hülyéitől.

mizie 2010.04.23. 11:02:25

HAHÓÓÓ

Ne higgyétek már ezt el!
Nincs cenzúrázva egyik rész sem. Mármint de, de azt az alkotók találták ki.

Mint ahogy ezt az egész sztorit is a fenyegetésekkel és a comedy central cenzúrával.

Pont arra mutat rá ez az egész, mint amiről itt sokan vitáznak...

Ha láttátok volna a részeket akkor mindenkinek egyértelmű lenne.

A comment:com meg vagy jól bekajálta az egész sztorit vagy az olvasókat szivatja (sztem az első)

Táncolj Törő! 2010.04.23. 11:02:28

@Nandi29: Nem borul az fel. A muszlim vallásúak száma világszerte kb. 1 milliárd 570 millió. Ebből - becslések szerint – mintegy 25-30 ezerre tehető a szunnita szélsőséges, saját közegében is marginalizált szekta, a wahhábizmus követőinek a száma. A tálib-rezsim, illetve az al-kaida és a hozzá köthető szervezetek egyaránt a wahhábita-irányvonalat követik. Ezek a csoportok felelősek szinte az összes erőszakos cselekményért, amit világszerte eddig muszlim szélsőségesek elkövettek. Ha fordítunk egy parányi figyelmet az arányszámra, pötty kis bátorsággal kijelenthető, hogy talán nem a „vallással” van a baj, hanem néhány emberrel. Történelmünk során a felületes általánosításokból születtek a világ legborzasztóbb tragédiái. Most ez nem azt jelenti, h egy muszlim nem lehet egy büdös gyökér, de ott az emberi tényező a gond.

Marr 2010.04.23. 11:03:27

@ikaljan: egyre kevésbé értem az egész hisztit:D

dodekaeder 2010.04.23. 11:03:44

@ikaljan: nem médiahack
66.102.9.132/search?q=cache:http://revolutionmuslim.com/

csak hát épp jelenleg a szerver nincs onlájn

Véreshurka 2010.04.23. 11:05:49

Biztos akkor is "beszari pöcsfejség" lenne, ha J*hve kifigurázását sípolták/takarták volna ki, mi?!

chevetain 2010.04.23. 11:05:57

Permetezzük be mekkát lizergsav-dietilamiddal a haddzs idején. De tőlem akár a zamzam kútba is önthetjük.

chevetain 2010.04.23. 11:05:57

Permetezzük be mekkát lizergsav-dietilamiddal a haddzs idején. De tőlem akár a zamzam kútba is önthetjük.

mojszipupi 2010.04.23. 11:06:05

Az a különbség h akit eddig fikáztak max pénzre perelte őket ezek az arabok meg simán aládrakják a bombát mondjuk mikor a gyerekedet viszed reggel oviba, suliba...

kacce 2010.04.23. 11:07:48

Nem csoda, hogy nem lehet Mohamedet abrazolni, hisz pedofil volt. Bolcsebb, ha nem reklamozzak ugye... LOL
Mr. Garrison kivaloan megvilagitotta a problemat: ezek a muszlimok szexualisan frusztralt emeberek, azert hozongenek annyit.

Maris konnyebb lenne szot erteni veluk, ha vegre szabadon kielhetnek a szexualis vagyaikat (felnott nonemuekkel) tiltasok es buntudat keltese nelkul.
De az Iszlam celja pont az, hogy mindig max hofokon tartsa az agressziot, mert igy konnyu ravenni oket az ertelmetlen es veres merenyletekre, azonkivul a vallasi mizeria miatt kelloen butak is, hogy ne tudjanak semmit a vilagrol es mantrazzak a tobbszazeves elavult dogmakat.

A hit jo dolog, de a vallasok nem. Es mind kozul az iszlam a legocsmanyabb.

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 11:10:10

"ezek a ... szexualisan frusztralt emeberek, azert hozongenek annyit.

Maris konnyebb lenne szot erteni veluk, ha vegre szabadon kielhetnek a szexualis vagyaikat (felnott nonemuekkel) tiltasok es buntudat keltese nelkul."

Khm, nem tudok erről nem a katkó klérusra gondolni...

Doubledeceker 2010.04.23. 11:10:41

@Táncolj Törő!:

Teljesen egyetértek, ma sem volt hiábavaló felkelni, illetve a munkahyelem még nem sokat profitált belőem ma.... :D

Mondjuk az rendben van, hogy csak 25-30 ezer erőszakos van közöttük, de a vallásuknak akkor is nagyon sok antidemokratikus, a modern kor erkölcsi normáival összegyeztethetetlen eleme van, és ez nem csak 25-30 ezer emberre vonatkozik.

A vallások ilyen érelmeben olyanok mint egy fegyver, amely tök jó dolog élelemszerzésre (mondjuk leleki táplálék beszerzésére), de rossz kezekben.....

Persze a fegyverekkel is az van, hogy nem a fegyver ől, hanem a használója.

És ahogyan fegyverek nélküli úgy vallás nélküli világot sem lehet elképzelni....

@Lófasz Hadnagy:

Tőlem ő is úgy hülye ahogy akar, de mint miniszterelnök helyettes, na tényleg ne is beszéljünk erről.

Evil One 2010.04.23. 11:14:25

@Lófasz Hadnagy:

Jaja, valszeg ettől szar a legtöbb vallás. Inkább ösztönöznék a népet a sok és minőségi szexre. Isten szereti, ha szereted a felebarátodat.

Hehe.

Nádasi Balázs 2010.04.23. 11:19:23

"Az araboké a legagresszívebb terjeszkedő vallás. Ráadásul szaporodnak mint a nyulak, elárasztják Európát, a barom PC politikusok meg csak töketlenkednek. Kenyértörés lesz ebből, akárki meglássa..."

A legagresszívebben terjeszkedő vallás még mindig a katolikus, és szaporodnak, mint a nyulak. Igen ám, csak éppen a világ midnen más táján, csak Európában nem.

A világ legagresszívabb vallásai mind kihaltak, így a maja istenvilág, vagy a görög (az se volt kutya, gyerekek élve megevésével stb.)

Az iszlám nem agresszív vallás. A középkorban a Cordobai egyetemre felvettek zsidót, keresztényt, arabot egyformán, a középkorban nagyjából annyira toleránsak voltak, mint most a nemfundamentalista keresztények. Csak aztán a kereszténység nevében Európa a középkorban, majd később a gyarmatosítók a XIX-ik század tájékán a kőkorszakba rúgdosták őket vissza! Egy elmaradott társadalomban pedig automatikusan megjelennek a szélsőséges elemek (lásd Magyarországon a jobbik...), ráadásul a hidegháborúban az arab világ a maga jelentéktelenségével és az olaj miatti mégis nagy jelentőségével az USA és a SZU politikai csataterévé vált. A tálibokat például az amerikaiak képezték ki, hogy Afganisztánban harcoljana a szovjetek ellen. Osszama Bin Laden családja Bushék családjának barátja volt, nagyon jelentős amerikai kapcsolatokkal bírt.

Csak aztán úgy alakult, hogy amint véget ért a hidegháború, az amerikaiak basztak pénzt beletenni az újjáépítésbe, az iskolázásba, kórházépítésbe, stb, lásd Charlie Wilson háborúja. Több száz millió dollárt elköltöttek fegyverekre, és 1 milliót se iskolára! És ott maradtak a nagy felégetett és szétbombázott semmi közepén a tálibok egy rakás fegyverrel. Ők hajtották végre a különböző merényleteket, őmiattuk fél az egész nyugati világ, és részben velük azonosítja az iszlámot a világ. Ez olyan szintű paranioa, ami az egész iszlámot rossz színben tünteni fel (lásd erről Don Cheadle filmjét, a Traitort). Az iszlám egy békés vallás, a türelem vallása, a szélsőséges tálibok és követőik pedig egy, a vallást saját érdekeiknek megfelelően félremagyarázó erőszakos szekta. A gond az, hogy mivel az erőszak erőszakot szül, ezt a kisebbséget a kívülállók sokszor azonosítják az egésszel, és a többségi békés muzulmánokat is potenciális gyilkosként kezelik. Gondolom, mindenki kézzel-lábbal tiltakozna, ha azt mondanám, hogy mind az egy milliárd katolikus pedofil, nyilván nem, így a muzulmánok se mind terroristák. Annyi a különbség, hogy a terroristák nagy többsége valóban muzulmán, de ezt egyszerre kell(ene) a CIA-nak és társainak üldöznie, és egyszerre kell(ene) a muzulmán országok újjáépítésére pénzt áldozni. Szerintem.

lokis89 2010.04.23. 11:19:54

Nem tudom mitől ez a nagy felháborodás, Mohamed már szerepelt South Parkba amikor David Blaine elen harcolt.

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 11:20:17

@Evil One:

Hát, a "Szaporodjatok, sokasodjatok!" kitétel még erről szólt, csak aztán a kiváló egyház elkezdte a manipulációt...

nemecsek ernő áruló 2010.04.23. 11:20:24

@orient:
„Nincs kényszer a Vallásban! Bizony az igaz út megkülönböztethetővé vált a tévelygéstől. Aki megtagadja a Zsarnokot (a bálványt), és hisz Allahban, az bizony megmarkolta a szilárd kapaszkodót, mely nem hasad el. S Allah mindent halló, mindent tudó” (Korán, 2: 256)

Khayness 2010.04.23. 11:22:59

Samuel P. Huntington már rég megmondta a tutit, látszik neki lett igaza.

orient 2010.04.23. 11:27:55

@Nade: Szerintem félreértettél.

Nem tartom jogosnak a muszlim választ és erőszakot. Sőt elítélem.

De az agressziót a nyugat kezdte, ez egyértelmű. Nem is elsősorban Izraelre létrejöttére gondolok, hanem az utána való politikára.

Nyilván mi sem örültünk volna ha csak úgy lecsatolnák a Dunántúlt és odaadnák a szlovákoknak mert szegények kisebbek mint mi és nincs hol élniük. Kicsit ésszerűbben kellett volna volna csinálni. Ez erőszakot szült ami erőszakot viszont...stb. Itt még megfogható lett volna az Iszlám fundamentalizmus. Nem bombákkal és háborúval kellett volna támadni a nyugatnak(ami erősítette a radikálisokat) hanem titkosszolgálati és gazdasági eszközökkel. Mivel az arab világ látta az "őt" ért támadást a radikális, fanatikus muszlim csoportok kezdtek megerősödni a nyitott és toleráns muszlimokkal szemben. Itt kellett volna megfogni a dolgot. Ha jó élet lett volna a legtöbb arab országban nem törődtek volna semmit a helyzettel. Csak a szegénység mindig a legjobb táptalaj a radikalizmusnak(Jobbik effektus). Emirátusokban elvétve találsz fanatikust. Jordániában és Libanon gazdag részein is a muszlimot leginkább az érdekli mikor cseréli le a BMW-jét Ferrarira. Le sem tojják Izraelt és Palesztinát amíg őket békén hagyják. Egyiptomban és szegényebb régiókban más a helyzet. (Szaúd-Arábiában is meglepően sok szegény van bizonyos régiókban).

kacce 2010.04.23. 11:29:21

@Lófasz Hadnagy: Mert a katolikus papokra is igaz. Ezert mondom hogy a vallasok nem jok. Csupa idiota szabalyt talalnak ki, amik szembemennek az alapveto szuksegletekkel / osztonokkel.

ügyfélszolgálatos 2010.04.23. 11:29:29

@Khayness: Ja én is olvastam tőle. Félelmetes mennyire jól látta a dolgot...

Degecer 2010.04.23. 11:33:03

@Nádasi Balázs:

"Az iszlám nem agresszív vallás" :DDDDD

Üsd már fel bárhol a koránt és essen már le a tantusz, hogy az alábbi három alapvetéssel szembesülsz:

- Allah az egyetlen isten és mohamed a prófétája

- Harcolj a hitetlenekkel szemben, hogy szenvedjenek

- Amit mohamed mond az szent, aki ellenszegül az szenvedni fog

Elmész a pi**ába. Egy olyan vallás, aminek a fenti három alapvetés a támpillére, ahol egymás lábát és seggét szagolják imádkozás közben, az sehol nem civilizált.

Senkit nem érdekel mennyire fejlettek vagy mennyire fejletlenek.

andlagókandalló 2010.04.23. 11:35:19

az sp.hoff.hu oldalról régebben letöltöttem egy rövid videót (nem teljles rész), amin igencsak meglepődtem.
a cartoon wars (amikor a family guy a téma) cenzúrázott jelenete, cenzúra nélkül. ajánlom mindenkinek.

kacce 2010.04.23. 11:37:40

"Az iszlám egy békés vallás"

Mondogasd csak nyugodtan, bar attol meg nem lesz igaz :DDD

2010.04.23. 11:38:38

@Lófasz Hadnagy: oké, de ezek csak szavak. A tények azt mutatják, hogy igenis beszart tőlük a világ. Elég csak megnézned micsoda hisztit csinálnak a reptereken, két órával előbb elkezdenek csesztetni, cipőt le, övet le, átvilágítják a herédet is. A világ MÁR beszart tőlük, bevégeztetett. Pakisztánban felgyújtották a dán nagykövetséget egy szar rajz miatt. Ez is tény.

pwpw 2010.04.23. 11:44:37

hát én kaszáltam ezt a szart

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.04.23. 11:44:57

Őszintén:
VAN EMBER AKI BEVESZI EZT?
Messziről bűzlik (főleg, ha az említett háttereknek utánanéz valaki) hogy egyszerű médiaheck, hogy az egyre kevésbé sikerült epizódok mégis nagy nézettséget kapjanak.

Mellesleg a síppal-dobbal együtt is best-ever a 201. rész, hibátlan.

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 11:45:54

@Kulics:

Vettem észre, amikor Lutonon elkobozták a zsír új dezodoromat.

Az intézkedések nem feltétlenül mutatnak gyengeséget, az óvintézkedés. Az, hogy C.C. cenzúrázza a S.P.-ot, na az a beszariság.

Mindfield 2010.04.23. 11:54:49

@kutya_zzr: Igen, nekem is van egy nagyon erős ilyesfajta feelingem. Viszont működik, tele van még a nyomtatott sajtó is.

Egyébként meg baromi egyszerű a bizonyíték: az 504-es (Super Best Friends) című epizódban nagyon lazán ott virít Mohamed még mindig.

Zahal 2010.04.23. 11:55:24

@orient: akkor egy kis történelem: Izrael fővárosát, Jeruzsálemet Kr.e. 1000 körül alapította Dávid király, majd hosszú időszak következett. Kr.u.70-ben szűnt meg a zsidó állam, amikor a rómaiak lerombolták Jeruzsálemet, a területet pedig Palesztina névre változtatták, a zsidók egykori ellenségeire a filiszteusokra utalva (hellén származású nép, semmi közük az arabokhoz).
1948-ban Izrael állam újjáalakult, azon a helyen, amely mindig is a zsidósághoz kötődött.

Kr.u. 700 körül mentek oda arabok. Az iszlám szerint amely terület egyszer az iszlám alátartozott, annak örökre iszlám helynek kell maradnia.

A zsidó MÁSODIK TEMPLOM helyén ment szerencsétlen módon Mohamed a mennyekbe (legalábbis így szól a történet).

Palesztinoknak pedig az össze ott élő népet nevezték, arabokat, zsidókat, egyéb embereket.
A mai palesztin elnevezés politikai terminológia a 60-as évektől, ahogy Arafat fogalmazta meg.

Nem vagyok fideszes 2010.04.23. 11:56:47

@Mindfield:

Persze, itt is csak arról van szó, hogy az háborodik fel, aki fel akar háborodni. Nagy ívben szarnak rá, hogy annó feltűnt Mohamed, mert ez még a dán karikatúrák előtt volt. Azóta divat náluk kurvára felháborodni ilyesmin.

Hoppancs · http://www.cseppetsembolcs.blog.hu 2010.04.23. 11:58:35

Mint már páran említették, a macijelmez miatt nem nagyon volt okuk reklamálni muszlimoknak, ha látták a 201. részt is, mert ugye...

Mohamed kitakarása nyilván direkt volt, különben a Tom Cruise-os poén nem ült volna. Abban már nem vagyok biztos, hogy a próféta nevének kifütyülésével is ugyanez a helyzet. A tanulságnál viszont szintén vicces volt, hogy végig csak a sípolást lehetett hallani, még ha le is kellett kapnom a fülhallgatót a halláskárosodás elkerülése érdekében. Az általam látott verzióban a macijelmez teljes pompájában látható volt.

A 200. valóban kicsit döcögősen indult, viszont a következő rész megtekintése után azt kell mondanom, hogy csupán felvezető volt az igazi szórakozáshoz. Nekem nagyon bejött a folytatás, különösen ahogy visszautaltak egy rakás korábbi epizódra, például a bálnásra, ami által Mr. Cruise végre méltó helyre került.:-))

Jó, hogy megemlítették Mohamed korábbi SP szereplését, mert nekem is ez volt az első, ami eszembe jutott még a Cartoon Wars kapcsán. Hogy akkor még nem szólt senki semmit érte, mivel még a dán botrány előtt történt.

orient 2010.04.23. 12:06:58

@Zahal: Köszi. Azért elég jártas vagyok a témában :)))
Nick nevem is erre utal. Akiket írtál az így van viszont akkor kiegészíteném a mondandódat.

1. Kru.70ben a rómaiakkal nem csak a zsidó állam szűnt meg hanem a zsidók nagy részét vagy megölték, vagy elvándorolt. A 20. századra a zsidóságból sok nem maradt a mai Izrael területén. Ők ott kisebbség voltak. Lehet Dávid királyra hivatkozni, de az kicsit régmúlt és azóta megváltozott a népesség összetétele. A palesztinok nem arabok ahogy mondtad hanem filiszteusok. A Bibliában a zsidók utasítva lettek, hogy irtsák ki őket amit nem tettek meg szánalomból.

(Ennyi erővel libanoniak sem arabok hanem főnicaiak, sőt igazság szerint észak Afrika sem arab mert az egyiptomiak egyértelmű feketék voltak, Marokkó, Algéria...stb pedig berber)

AZ arab agresszió abszolút elítélendő és helytelen, azonban tagadni, hogy a nyugat szülte szintén valótlan!

kIára 2010.04.23. 12:21:47

Szerintem ez a két rész zseniális.
Egyrészt a macijelmezben SPOILER> nem is Mohamed van! <SPOILER és egyértelmű, hogy a furgonban sem ő volt a 200-ban. Olyan mint a Kis hercegben a láda. A bárányka benne van. A muszlimok, meg minden néző elhiszi (illetve az értelmesebbeknek leesik), OTT VAN. Vagyis olyan dolgoktól félünk, olyan dolgokat képzelünk bele egyes helyzetekbe, amik nincsenek is ott, amik nem léteznek. Hajlamosak vagyunk Mohameded (ördögöt) látni még akkor is, ha csak egy maci van az orrunk előtt.
A cenzúra-téglalap ugyanez. Lehet, hogy nincs is ott semmi. És ha a pofánkba vágják, hogy ott biza cenzúra van, az jobb? Hehe.

Különösen vicces, hogy Jézus pornót néz, Buddha kokózik, Jehova mint a Master Control Program meg teljesen balfék, (Mr. Hanky-ról ne is beszéljünk) sőt, az összes csúcsszuper haver hülyegyerekként röhög Semen, bocsánat Seaman-en.

Tom Cruise meg hiába kapta meg Mohamed goo-ját, ugyanúgy lehet röhögni rajta.
És szerintem ez az igazán zseniális. Ha a muszlimoknak ebből nem esik le semmi, akkor sajnálom.
Ennyire szájba kell rágni, hogy tilthatsz amit, és amennyit akarsz, hőböröghetsz amennyit akarsz, azt sehogy (vagyis csak az életem árán igen) nem tudod megtiltani, hogy mit gondoljak?
„Isten nevét a szádra hiába ne vedd” (bocs, ha nem pontosan idézem a parancsolatot). Ok. Nem veszem, de attól még gondolom. Legyen ezer Türkmenisztán, É-Korea, Kuba, Gulág és haláltábor és Állambiztonsági Hivatal. Ő isteni szentséges képzelt, vagy valós, hőn szeretett atyánkról és gondozónkól azt gondolok amit akarok.
Ahhoz még sok kell, hogy a játszma végén őszintén szeressem a Nagytestvért, a Teremtő Atyát, vagy szeretetért hisztiző Celebritást.

hambig 2010.04.23. 12:21:50

1-2 évaddal ezelőtt még láttam reményt , de sajnos nagyon gyenge egy ideje.
Abba kellett volna hagyni, valami másba bele fogni, esetleg néha egy mozifilm....

(törzsrajongó 12 éve)

Aragornka 2010.04.23. 12:37:15

atomot nekik oszt nincs több cenzúra

The World is divided into armed camps ready to commit genocide just because we can't agree on whose fairy tales to believe.
In the end, Religion will kill us all.
-- Ed Krebs

WoodrowWilson 2010.04.23. 12:39:27

@hambig: A 6-7. évadok óta egyre jobb a színvonal, a 10.-től kezdve fenomenális. Törzsrajongó 7 éve.

orient 2010.04.23. 12:43:57

@Aragornka: kiagészíteném. Politika ől meg minket aki felhasználja a vallást mint eszközt a politikai célok elérésére. Minden vallásháborúnak álcázott akció mögött, politikai és hatalmi törekvés van és volt. A felfűtött fanatikus muszlimok mögött is olyan vezetők állnak akik saját hatalmuk érdekében izzítják fel az embereket. 1 probléma van csak, hogy ez a 21. századra kontrollálhatatlan vallási fanatikusokat szült, ami még 1 rajzfilmekben is érezhető.

zevilaga 2010.04.23. 12:44:22

De tényleg, mekkora egy beszari pöcs az, aki fél attól hogy kibelezik, felrobbantják őt és kedves családját. Reális a veszély, mert ezek az iszlám fantasztikusok nem tréfálnak.

BéLóg 2010.04.23. 12:45:26

A muzulmánok legtöbb gyilkossága, terrorja NEM a hitetlenek vagy éppen a másvallásúak ellen, hanem A SAJÁT FAJTÁJUK ellen irányul.
Naponta több száz áldozata van a világban a siíta-szunnita ellentétnek.
Ezért az aki azt állítja, hogy a muszlim vallás békés és türelmes, az HAZUDIK. A saját fajtáját is utálja és irtja, nemhogy a többieket.

A világban egyetlen egy olyan vallás van, amely AKÁRHOL megtelepedett, ott háborúskodást és gyűlöletet szült. Ázsiától Amerikáig és Grönlandtól a Tűzföldig.
Míg más vallások közt HELYI villongások léteznek, amelyek a világ helyein más azonos felekezeti elosztásban teljességgel ismeretlenek, a muszlimok MINDENHOL mindenkivel szembeszegülnek.
Természetesen Allah meg a Béke nevében!

A TÉNYEK makacs dolgok!

Dr. Eher 2010.04.23. 12:59:02

Az EU saját magára hozta a bajt azzal hogy az üres munkahelyek betöltésére terroristákat importált, miközben a közép és kelet európai munkavállalókat meg igyekeznek távol tartani. A terroristák meg persze hozták magukkal a terrorista szektájukat, aztán befészkelték magukat európa szívébe, és mostmár kirakni se lehet onnan őket. A legnagyobb baj hogy a mentalitás még most se változott, pedig csak annyit kéne tenni hogy lecsukni a sorompót a terroristák előtt és felhúzni a civilizáltak elől. A terroristák meg öldössék egymást a sivatagban, ha ez a legfőbb vágyuk, csak ne itt csinálják a fesztivált.

ökoparazita 2010.04.23. 13:02:15

@Nádasi Balázs: minden tiszteletema filmekből összeszedett műveltségedé, de a középkorban a toleranciát nem cordobai egyetemről tanították, mindegy kit vettek oda fel. A hevenyészett történelmi előadásodból kimaradt érvként néhány epizód, úgymint keresztes háború, az oszmán birodalom terjeszkedése Európában és Ázsiában, stb. A tálibokon túl pedig ott van az izraeli lakosság elleni szent háború, vagy a délkelet ázsiai szigetvilág rendszeres robbangatása, és egyéb oyan helyi konfliktusok ahol bizony igaz meg mégigazabb muzulmánok robbantgatják egymást, meg turistzákat, meg zsidókat, meg keresztényeket meg buddhistákat, meg tulképp bárkit aki arra jár. ja és arra sem emlékszem, hogy indiában kiképzett buddhisták átlátogattak volna pakisztánba szállodákat robbantgatni... enniyt arról, hogy a béke és a türelem vallása.
és hamár CW háborújával példálózól nefeledd, hogy a szaudiak állták a számla felét, és ők sem siettek muzulmán testvéreiknek iskolákat építeni, de bőven pénzelik a robbantgató idiótákat.
ugyanezt lefordítva európára: nehezn tudnám elképzelni, hogy radikális katolikus szervezetek annak idején pénzelték volna az IRA-t hogy robbantson fel csúnya protestáns angolokat Belfastban... ebben ugye azért egyetértünk?!

borleszk (törölt) 2010.04.23. 13:17:53

az leesett valakinek hogy néhány évad sp introjában ott virit mohammed a végso tomegjelenetnél?

Môžeš mi pomôct'? 2010.04.23. 13:20:12

Mohamanről volt szó már a NPR Fresh Air 3.24-ei Trey/Matt interjúban, azóta vártam mikor jön. Mert lássuk be, érződik a South Parkon a kifáradás, és erősen ráfér egy kis hype.
De legalább összehoztak két emlékezetes részt mögé, ami az elmúlt évadok egészéhez képest váratlan, sőt, hihetetlen fejlemény.

Zahal 2010.04.23. 13:23:15

@orient: a palesztinok arabok! a filiszteusok kihaltak. a helyi arabok megtartották a nevet, a terület nevét, ahol éltek.
a zsidóság pedig sosem ment el onnan, a 4 szent várost mindig tartották.
az ókorban pedig irtogatták egymást a népek..

mehemed 2010.04.23. 13:24:42

elöljáróban közlöm hogy ateista vagyok és utálom a zsidókat meg a papokat. DEEE!!!

szóval ha nem lett volna katolikus egyház és a keresztény vallás akkor az európai ember nem emelkedett volna a többi felé. a második világháborúig, gyakorlatilag pár kis europai ország kezében volt a fold 99%-a.

és aki erre azt mondja hogy nem volt jó nekünk fehéreknek az egy barom.

az meg külön vicces amikor a zsidó vallást a keresztényel egy szinten emlegetik, ha a tanitásokat nem nézzük csak a hivők számát akkor a bibsiség csak egy bolond szekta. Ha atartalmat is akkor az se.

mehemed 2010.04.23. 13:27:26

@Zahal: a filiszteusok a föniciaiak, most sziriában élnek. a zsidók meg nem zsidó hanem kazárok akik egy kaukázusi zsidó vallást felvett népcsoport. amelyik zsidó neander völgyi kinézetű, mint pl swábi az kazár. igazi vérzsidó talán 10% lehet azok ugy néznek ki mint az arabok. és a poén, hogy a palesztinokkal együtt a szemita népcsoporthoz tartoznak.

Killer70 2010.04.23. 13:29:33

Mohamed pedofil volt. Egy hatéves kiscsajt vett el, és 9 évesen "hálták el" a frigyet. Na most lehet hogy ez az araboknál normális, de a többi normális gondolkodású ember szerint viszont az ilyeneket falhoz kell állítani. Szvsz.

mehemed 2010.04.23. 13:30:04

@Dr. Eher: ez igaz, de nem az eu, hanem az euban akkor hatalmon levő balbibsi kormányok. gyakorlatilag etnikailag ujra akrják európát rendezni.

BéLóg 2010.04.23. 13:30:09

OFF
@Zahal: Ekkora baromságot!
A palesztinok csak annyira haltak ki mint a zsidók!
Nem tudom, TÖRTÉNELMET ki tanított neked, beírásod alapján értelmi fogyatékos diszlexiásnak gondollak.
ON

mehemed 2010.04.23. 13:33:04

@BéLóg: és téged olvasni? nem járt sikerrel.

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.04.23. 13:33:29

@mehemed: Nem vagy tisztában a szekta szó jelentésével. Szó szerint a kereszténység nem más, mint a zsidó vallás egyik szektája, nem pedig fordítva.

mehemed 2010.04.23. 13:35:52

@Eddie Krueger: az egér és az elefánt megy ahidon, megszólal az egér, hogy dübörgünk.

a kereszténységnek annyi köze van a zsidókhoz, hogy jezus megmondta a bibsiknek hogy barmok vagytok és ezért megfeszitették.

Táncolj Törő! 2010.04.23. 13:38:25

@Zahal: "a zsidóság pedig sosem ment el onnan": A lakosság az ENSZ tavalyi becslése szerint 6,4 millió ember. Ennek 80,1 százaléka zsidó, a fennmaradó mintegy ötödrész pedig jórészt arab. A zsidók harmada európai vagy amerikai születésű, húsz százaléka Izraelben látta meg a napvilágot. A többiek az észak-afrikai arab országokból vagy a Közel-Keletről költöztek a zsidó hazába. A lakosság igen nagy része ugyan zsidóként van feltüntetve, ám valójában a volt Szovjetunióból érkezett keresztények, vagy identitásukat elhagyó izraeliták. Most akkor kik mentek és hová?

dru. (törölt) 2010.04.23. 13:39:58

@Karchy: olyan sötét vagy istenem. nem érted. a south park nem neked való. nézz simpson családot.

BéLóg 2010.04.23. 13:40:13

@mehemed: Na ennek a mondatnak fussál neki még egyszer...

Doubledeceker 2010.04.23. 13:40:57

"európai ember nem emelkedett volna a többi felé."

Ugyan miben?

Miben mérik a felemelkedést?

És honnan tudod, hogy mi lett volna ha?

Nem akarom én bántani az egyházat, de ez most tényleg komoly ferdítés így.

Erkölcsileg vajon fejletebb az eurpoai egyed, mint bármelyik törzs tagja mondjuk Oceániában???

És mi a viszonyítási alap.

Amúgy egyetértek abban, hogy a kereszténységnek, mint álltalában a vallásoknak vannak pozitív üzenetei is, sőt többségében csak azok. Csak ugye a n.épekben nem ez manifesztálódik.

dolphin · http://adlibitum.hu 2010.04.23. 13:44:07

Nem 'tom, írták-e már, de úgy tűnik, még a klasszikus Super Best Friends is lekerült a Mohamed-cenzúra miatt:
www.southparkstudios.com/episodes/103940

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.04.23. 13:44:58

@mehemed: Meg közös vonás az Ószövetség ugyebár, ami a zsidók története. Jézus, Kálvinhoz hasonló megpróbálta megreformálni a vallást, ami nyilvánvalóan ellenállást váltott ki az egyházi vezetők között. Egyébként meg nem ők feszítették keresztre Jézust, mindössze nem törték kezük-lábuk, hogy kihúzzák a slamasztikából. Innentől kezdve érdekes a dolog, mert haragszunk rájuk ezért, holott Jézusnak az volt a küldetése, hogy vállára vegye a világ bűneit, márpedig ha összeszámolnánk, az jönne ki, hogy a keresztre feszítéssel még olcsón megúszta. Továbbá, ha nem történik meg, nem lenne keresztény vallás, mert akkor a feltámadásos trükköt nem tudta volna eljátszani, és szép lassan elfelejtették volna őt, meg a tanításait.

De visszatérve a szektához. A kereszténység a zsidó vallásból származik, ez nem igazán vitatható, így annak az egyik szektája. Az, hogy később többen lettek a "szektások", mint az eredeti vallás követői, ebből a szempontból tök lényegtelen.

kulipintyo2 2010.04.23. 13:49:36

csak azt nemtom a tegnapit minek kellett zárolni

Bokortalan Lajtalan · http://facebook.com 2010.04.23. 13:52:12

A vallás addig működik vallásként, amíg nem térít. Amint téríteni kezd, ideológiává válik. Ilyen szempontból pl. a keresztény vallás esetenként ideológiaként működik. Ha egy vallás pedig erőszakosan térít, akkor onnantól kezdve totalitárius ideológia, amit egy az egyben be kell tiltani. A faszomat Allahba.

Taraj (törölt) 2010.04.23. 14:04:42

Bazmeg, levontam ebből a tanulságot: *BEEEEEEEP*

Patreides · patreides.blog.hu 2010.04.23. 14:08:46

Cenzúrázzuk a Mohamed-ábrázolásokat, mert félünk a szélsőséges iszlám terroristáktól. Rendben.
És akkor mit csinálunk majd, ha egy idő után mondjuk azt kezdik követelni, hogy mindenki fizesse be nekik szent célra a jövedelme felét, esetleg 90 %-át, mert különben ők robbantanak?
Hiszen ha működik a fenyegetéssel befolyásolás, akkor már miért ne lehetne belőle totális uralom, kérdezhetik "joggal" előbb-utóbb.

lokis89 2010.04.23. 14:15:17

Hát azért szerintem ti is beszarnátok ha megfenyegetne egy olyan csoport akitől nem várhatunk semmi ésszerű dolgot.

Jester 2010.04.23. 14:17:57

Ez kurvajó média hack :) De bejött, mert megnéztem. Gratula a CC-nek!

Az (dupla)epizód a szólás-szabadságról szól btw és jó volt.

vivace 2010.04.23. 14:17:59

@Nandi29: Nem kell szeretned a keresztényeket, de azért a beírásod nem másról árulkodik, minthogy fogalmad sincs, mennyiféle lehet a keresztény ember.
1.gyakorlatilag ateista
2.megtartja a rituálékat, de a lelke mélyén nem hisz
3.elfogadja a vallását, de nem gyakorolja és nem is érdekeli különösebben
4. Hívő, mégis csak egy rosszindulatú , irigy szemétláda, mert nem is tudja, miben hisz valójában, azaz fogalma sincs a kereszténység lényegéről
5. hívő, megvannak a maga elképzelései, de nem fundamentalista
6. Hívő, olyan, akiből árad a jóérzés, a nyugalom; van humorérzéke, nem akar téríteni, lehet vele kulturáltan vitatkozni akkor is, ha soha nem győzitek meg egymást stb.
7. fanatikus agyament, akire a 4. pont érvényes

Stb. Rengeteg típus van még, teljesen különbözőek. Kijelenteni, hogy ,,nem szereted őket" ugyanolyan intoleráns dolog, mint azt mondani, hogy ,,nem szeretem a zsidókat." Félreértés ne essék, nem kell szeretni őket. A mély szeretetet meg kell tartani a családnak meg a barátoknak. De az a szeretet, amiről Jézus beszélt, a ,felebaráti' gyakorlatilag az elfogadást jelenti. A kereszténység jelenleg évi 4 nap kötelező munkaszüneti napra kötelez, semmi másra. Ez még nem ok az utálatra.

van-e szándék 2010.04.23. 14:21:13

@Karchy: émmeg azt szeretném kérdezni, hogy láttál-e már akár egy részt is, és ha nem, mifasznak jössz ide? Hm?

van-e szándék 2010.04.23. 14:23:34

@Karchy: ha kevésbé feszülnél, ritkábban szarnád össze magad... ingyen, neked, az élethez..

Fideszman 2010.04.23. 14:27:25

@Eddie Krueger: nézzél már utána mit jelent a szekta te analfabéta hülye segg

Doubledeceker 2010.04.23. 14:32:02

"Nem kell szeretned a keresztényeket, de azért a beírásod nem másról árulkodik, minthogy fogalmad sincs, mennyiféle lehet a keresztény ember."

Olvasd el a többit, is full tolleráns vagyok, és igazad van nem álltalában a keresztény embereket nem szeretem, hanem a bigott fundamentalista faszokat, de ezt is leírtam, és ilyenformán viszont egyik vallás fundamentalista, bigott fasz tagjkait sem csipázom.

De olvasd el ha érdekkel, amit feljebb írtam.

A lényeg a hülyéket nem szeretm, és ismerek 6-os típusút is, aki néha átmegy 4-esbe, na de mindeki emberből van.

orient 2010.04.23. 14:44:44

@Zahal: Csak még egy komment akkor. Kérdezz meg egy arabot, nem egy muszlim fanaticot akinek a szudáni is arab hanem egy tanult intelligens arabot, hogy vér szerint a palesztinokat araboknak tekintik-e. Én konkrétan sokkal beszéltem, sőt bejártam a közel keletet is jó néhányszor, és a palesztinokat nem tartják vér szerint arabnak az arabok sem.
Hogy te mit tartsz róluk az más lehet jobban tudod mint a helyiek.

foodlfg 2010.04.23. 14:47:47

Helyes, basszanak is csak oda keményen mindenkinek a készítők. Erről szól ez a sorozat.

Comedy Central pedig azt csinál amit akar, mert ha nem tudom megnézni náluk, akkor letöltöm. Nekem mindegy, sőt a torrent még kényelmesebb is (+nincs reklám).

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.04.23. 14:49:20

@dzsihádd anyádd: ÉN tudom mit jelent, inkább nézz utána te.

Deviáns szinglibolsilibsibibsi 2010.04.23. 15:04:02

@dzsihádd anyádd: De abban azért igazad van, hogy onnantól kezdve, amikor a Római Birodalomban államvallás lett, már akár saját jogon különálló vallásnak tekinthetjük, a "szektaságot" akkor hivatalosan is kinőtte. Gondolom erre akartad felhívni a figyelmemet a magad kultúrált, IQ-bajnok módján.

WoodrowWilson 2010.04.23. 15:43:51

@foodlfg: Remélem azt tudod, hogy amit letöltesz, a comedy centralról lett felvéve, szal ugyanúgy ott van benne a cenzúra.

vivace 2010.04.23. 16:45:45

@Nandi29:
Buss bácsi azt volt képes mondani, hogy Isten parancsára kelett lerohani Irakot...

A hatalom és a pénz istenére gondolhatott. Az meg a sátira hasonlít.

foodlfg 2010.04.23. 19:56:36

@WoodrowWilson: Ez valószínű. De mi garantálja azt, hogy az ilyen és ehhez hasonló esetekben nem kerül ki torrentre az eredeti verzió.

Egyébként mintha írta volna valaki, hogy neki nem volt cenzúrázva, de majd meglátjuk.
@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe:

roland_ 2010.04.23. 21:41:21

ez a nézettség növelésről szól csak és kizárólag, pont most fejeztem be egy tanulmánykötet olvasását, arról, hogy hogyan használják ki a muszlimok rigolyáit arra, hogy könyvek és filmek nézettségét/olvasottságát növeljék. az utóbbi három évben több könyvnél: allah és éva, mohamed a próféta, aisha a próféte felesége, belobogtatták, hogy muszlimok megfenyegették az írót, el kell halasztani a bemutató, majd a végén elhalasztották egy héttel a kiadást, a nem létező, vagy marginális fenyegetés miatt és a könyv eladási listák élére került, hiszen ez az a könyv amit a mocskos muszlimok miatt majdnem betiltotak...

DeToXXX 2010.04.24. 02:15:06

ja igen. azt a dán rendező gyereket is csak a reklám miatt lőtték le az elbaxott muxlimok. idióta vagy mint azok :P

roland_ 2010.04.24. 11:30:56

@DeToXXX: legalább jót mondanál te barom!

a rendező holland volt, theo van gogh pedig, nem mohamedet ábrázolta valamilyen újságban, filmben, hanem minden tettével a muszlimokat gyalázta, ő hozta létre ezt a szörnyeteg holland pártot, azzal a szőke barommal az élen, nem jogos a megölése, de ne keverjük össze a szezont a fazonnal, az egyik esetben egy vallási törvény megsértése áll, a másik esetben pedig súlyos iszlamofóbia és gyűlölet a bevándorlók ellen, amit filmjeiben és pártján keresztül vezetett le...

nemecsek ernő áruló 2010.04.25. 10:21:54

@Eddie Krueger: "A kereszténység a zsidó vallásból származik"
A kereszténység Constantinus császár bosszúja az ellene vallási szempontból lázadozókkal szemben. Ahogy elnézem a dolgot: egész jól csinálta! Most a világ megdöbbentően nagy részét a Római Birodalom uralja - minden kontinensen jelen van, adót kap (1%, adomány, whatever) csak mindössze másképp hívják! A római császár modern megnevezése: pápa. És ha belegondolunk, funkcióját tekintve ugyanaz a szerepe. :)

BéLóg 2010.04.25. 14:55:23

Muszliméknál az egyik legnagyobb baj, hogy ők -- mivel náluk állam, vallás, minden -- egy kézben van, KÉPTELENEK felfogni (imámjaik meg rá is játszanak erre), hogy a világ nemmuszlim felében NINCS államvallás.
Képesek KERESZTES háborúnak mondani az afgán meg iraki megszállást, miközben az USA a világ legateistább (=Istentagadó) országa, de hit szempontjából is messze nem keresztény, hanem inkább a Kálvinista irányzat. Amely aztán majdnem annyira távol van a katolikus irányzattól, mint a muszlim maga...
Egyébiránt a muszlim vallásról azért lehet tudni hogy a Sátán terméke, mert SAJÁT szabályai szerint aki egyszer muszlim lett és kitér abból, a többi muszlimnak MEG KELL ölnie.
Márpedig egy vallás, amelyik FOGSÁGBA ejt, nem származhat Istentől. Annyi ugyanis bárkinek le kell hogy jöjjön, hogy az összes vallás amelyik Isten követőjének mondja magát, ÖNKÉNTESSÉGEN alapul és oda szabad a be-, ki-, le-, fel-, meg-, el-, átjárás...

cydonia 2010.04.26. 01:11:34

hehe,ez így is vicces, a 'fuck' és a 'mohamed' is ki van sípolva,így olyan mintha végig fuck-ot mondanának...hehehe(apró örömök...)

kapalika 2010.05.06. 15:45:04

meg lehet nyugodni, hecc az egész. ha megnéztétek a részt (2/2), világos, hogy az egésznek csak akkor van értelme, ha a 'cenzúra' eleve rajta volt a beküldött verzión: különben mi a rákból tudnánk, hogy tom cruise-ba belébútt a gyász, amikor leszáll a nyák-masináról (abból, hogy rajta is megjelenik a fekete téglalap a `censored' felirattal). kellemes további hőbörgést, SP-nek meg nagy reszpekt :)
süti beállítások módosítása