Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hírek rakott krumpli mellé

Hazai médiahírek

2010. március 23. 11:00 barb 3 komment

  • Hát ilyen sem volt még, hogy a kurucinfóról kelljen átvegyünk egy fontos hírt, de mit tehetnénk, ha Tóth Gy. László éppen ott jelentette be, hogy távozott az Echo TV-től. A programigazgató pénteken lépett ki Széles Gábor tévéjéből, így a jövőben a Képtelenségek című műsorban sem vesz részt. Mint közleményében írja, a “továbbiakban a televízió műsoraiban elhangzottakkal kapcsolatban sem erkölcsi, sem politikai felelősség nem terhel”.
  • Eladták a Cotcot.hu-t. A fiatal nőknek szóló oldal 2007-ben az Origo megrendelésére készült, de most a Generál Média tulajdonába került. 
  • A Minimax a dévai árvákat támogatta. A csatorna ezer euróval támogatta Böjte Csaba erdélyi alapítványát. A felajánlott összeget a Chello Central Europe anyavállalatának pályázatán, az In Heroes 2009-en nyerte Jurecska Judit, csatornaigazgató, aki ezzel az összeggel a dévai árvákat segítő alapítványt támogatta.  A nyeremény átadására Nagyszalontán került sor, ahol a Minimax egész napos programot szervezett az ottani gyermekeknek.
  • Xaver beperelte a Hal a tortán gyártócégét. A bíróságon dől el, kinek van igaza a Varnus Xaver kontra Paprika Latino perben, miután négy hónap alatt nem sikerült a feleknek peren kívül megegyezni. Az orgonaművész követelése szerződésszegés miatt 25 millió forint, mivel a főzőshow-ban való szerepléséről olyan fotók és cikkek jelentek meg róla a sajtóban, amelyeket ő nem hagyott jóvá – írja a Blikk, ami ugye nem kevés szerepet vállalt ebben az ügyben.
  • Átadták a Radnóti Miklósról elnevezett antirasszista díjakat. Idén hat díj került a sajtó képviselőihez: díjat kapott Andrassew Iván publicista, szerkesztő, műsorvezető, Földes Anna újságíró, irodalomtörténész, színházi kritikus, a MÚOSZ Bálint György Újságíró Akadémiájának szakmai vezetője, Kirschner Péter könyvtáros-újságíró, a Magyar Zsidó Kulturális Egyesület elnöke, a Magyar Narancs és a Klubrádió szerkesztősége, valamint Székely Kata, a Nők Lapja alapító újságírója, aki a Magyar Távirati Iroda munkatársaként ment nyugdíjba.
  • És jöjjön a hétvége legviccesebb hire: Egyik közszolgálati sem vállalja, hogy szeretné a Fideszt. Az Egyesült Államok külügyminisztériumának éves emberi jogi jelentése szerint Magyarországon a közmédiák az ellenzék befolyása alatt állnak, és aránytalanul többet foglalkoznak a Fidesz véleményével. A múlt héten kiadott jelentés megállapításait általánosságban a közmédiára tette, az MTV, a Magyar Rádió és a Duna pedig egyenként tagad: biztos nem róluk szólnak az elmarasztaló szavak. Bővebben az Indexen.
  • A távközlési cégek tévéket indítanak, a tévék pedig a netre mennek. A tartalom és a cső, amin a tartalom érkezik, gyakran egy kézben van. Mit tehet az állam azért, hogy az új, digitális világban is minden információ eljusson mindenkihez? Az Index interjúja Rozgonyi Krisztinával, a Nemzeti Hírközlési Hatóság január végén kinevezett új elnökével.
  • Bodoky Tamás Pulitzer-emlékdíjas. Bodoky Tamás, az Index főmunkatársa a Gőbölyös Soma és a Minőségi Újságírásért Díj után a Pulitzer-emlékdíjat is megkapta tényfeltáró cikksorozataiért. Részletek az Indexen.
  • A Megasztár szerződéssel kötné magához a jelentkezőket. A Tv2 mindenkivel, aki a Megasztárba jelentkezett aláíratott egy nyilatkozatot, hogy egy évig nem szerepelnek más, hasonló műsorban. Aki nem tartja be az ígéretét, az elvileg százezer forintot köteles fizetni a műsor gyártójának. A nyilatkozatnak nevezett szerződés azonban semmis, mert az Interaktív Kft. úgy vár el valamit, hogy nem ad érte semmit. Az Index cikkéért katt ide.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.03.23. 13:37:34

Honnét tudtad, hogy éppen azt eszem??? ;-)

"és aránytalanul többet foglalkoznak a Fidesz véleményével."
Ejnye, ezek az amerikaiak nem hallottak még a kiegyensúlyozottságról? Ha megszólal egy kormánytag, rögtön meg kell szólaltatni egy ellenzékit, ha megszólal egy ellenzéki, rögtön meg kell szólaltatni még egyet...
Amúgy pedig igazuk van. Én is ezt érzem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.23. 19:28:03

"A Tv2 mindenkivel, aki a Megasztárba jelentkezett aláíratott egy nyilatkozatot, hogy egy évig nem szerepelnek más, hasonló műsorban. "

Ez minden tévén, minden műsornál így van, én is írtam alá ilyet, amikor kvízműsorokba jelentkeztem. Igaz, az időtáv azért jóval combosabb az átlagosnál, de ez gondolom Lex Tabáni :-)

Tesztelo.hu · http://www.tesztelo.hu 2010.03.24. 00:24:40

@Fedor: De az a baj, hogy nem csak a műsorba kerülő emberkékkel írattak alá ilyet, hanem azokkal is, akik csak a meghallgatásra/válogatásra mentek el. Tehát milyen alapon íratnak alá valakivel egy szerződést úgy, hogy ők nem nyújtanak érte semmit?
süti beállítások módosítása