Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hamarabb lesz élőszereplős Star Wars-sorozat, mint gondolnánk

Jó hírek napja

2010. március 22. 12:00 sixx 58 komment

Nem, nem fenyegetés, ígéret, legalábbis úgy tűnik: George Lucas, a Star Wars-franchise kizárólagos tulajdonosa és Rick McCallum, a tervezett sorozat producere ugyanis rászólt a forgatókönyveken munkálkodó írókra, hogy csipkedjék magukat, mert az első évad forgatása előtt mindegyik forgatókönyvet szeretnék kész állapotban látni. A szereposztást csak akkor kezdik el, ha az íók befejezik a melót.

A sorozat terveiről először 2008-ban írtunk, és 2008 decemberében elkezdték írni a történeteket, így nem csoda, hogy Lucasék rászóltak az írókra. Az eredeti tervek szerint 2012 környékén került volna képernyőre a széria (mert olyan isten nincs, hogy ebből ne legyen vak sorozatberendelés), de ha szerencsénk van, már 2011 végére láthatunk belőle valamit.

A történet a nálunk Csillagok háborúja címen ismert New Hope című epizód kezdete és a Sith-ek bosszújában látott események között eltelt időben játszódik majd, de a filmek egyetlen főszereplője sem lesz látható benne. Meg nem erősített információk szerint a forgatás előkészületei javában zajlanak Ausztráliában, ha van onnan olvasónk, utánanézhetne a helyi lapokban, hogy mi van.

RaveAcE 2010.03.22. 12:06:43

Hm,
Várjuk.
Addig is nincs valami hír a rajzfilm sorozat Mo-i folytatásáról? 20 rész ment le és mintha 100 részt emlegetett volna George...

Manyizga (törölt) 2010.03.22. 14:06:25

Hajrá, várjuk! :) Esetleg Battlestar Galactica stílusban? :)) (folyamatosan szívó Köztársasági oldal, hogy a "New Hope" mély értelmet nyerjen...)

Sir Black The Brightest 2010.03.22. 14:15:15

biztos jó lesz. tehát a 3. és 4. rész közti 20 évet dolgozza fel kb. mondjuk fura lesz hogy senki sem lesz benne a filmekből. ha nem lesz benne 1 főszereplő sem akkor gyakorlatilag nem lesz benne Jedi lovag? és akkor véder és sidius hiányában sith se lesz benne?

AutosVilli 2010.03.22. 14:15:38

Hogy kukacoskodjak, nem AusztráLIBAN hanem AusztráLIÁBAN.

Tájfájter 2010.03.22. 14:20:58

@VodkadrinkerPíter: Pontosan, eléggé érdekes lenne az a 18-20 évnyi korszak, Vader, Tarkin és a Lázadó vezérkar, vagy annak kialakulása nélkül. Főleg azért mert az ő karaktereikkel zárul az EpIII.

Persze jó eséllyel nem lesz benne Han Solo, a vuki, Luke, de például Organa hercegnő karrierje már benne lehetne, vagy nevelőapja munkássága.

borisz 2010.03.22. 14:21:02

@AutosVilli: akkor már kukacoskodj böcsülettel, és említsd meg, hogy a "ha az íók befejezik" szakaszból is hiányzik egy 'r'. mert én biztos nem szólok érte, az hótzicher.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.22. 14:28:17

"A történet a nálunk Csillagok háborúja címen ismert New Hope című epizód előtt játszódik majd, de a filmek egyetlen főszereplője sem lesz látható benne."

Még Darth Vader se? Az érdekes lesz...

Terézágyú 2010.03.22. 14:47:27

@Martian:
Sőt, a Broken allegiance ~Felbontott szövetség címűben is volt Vader...

Thrasher 2010.03.22. 14:49:09

úgysincs rá reális esély, hogy tudja hozni A hangulatot... pedig én még az EP II-t is tudtam szeretni (a másik kettőt nem), úgyhogy nagyon megengedő vagyok a Star Warsszal szemben.

tompus 2010.03.22. 14:52:42

Remélhetőleg ez jobb lesz, mint az első 3 rész.

laccc 2010.03.22. 14:56:01

Csak vukik legyenek benne, akkor már rossz nem lehet... :D

Lasombra 2010.03.22. 14:59:36

végül is szólhat tatooine-i párakertészek vagy a hulladékgyűjtő jawák mindennapjairól.
mit akartok bele mingyá jedit meg sithet?!?! :)

knowledge tree 2010.03.22. 15:01:00

Az 1997-es New Hope előtt játszódik a legutóbb bemutatott három epizód is (I - Baljós árnyak, II - A klónok támadása, III - A Sith-ek bosszúja), most akkor a sorozat ezek előtt, vagy a 2 trilógia között játszódik?

andel 2010.03.22. 15:14:33

Szerintem tök egyértelmű, hogy a lázadó szövetség vs. császári birodalom harcairól fog szólni. Ehhez annyi karaktert kreálnak amennyit akarnak. A fősodort nem kell, hogy érintse, bár a pilotban és az évadzárókban biztosan lesz pár kereszbefonás, netalántán megjelenés is belőlük. Ezt a ziccert nehéz lenne kihagyniuk.

Mr. Pink2 2010.03.22. 15:23:50

Senki nem mondta hogy akciósorozat lesz.

Lehet hogy az első évad Luke csecsemőkoráról szól majd. Két rész közti cliffhanger lehet hogy bukik-e a kis Lukebaba vagy sem. Végignézhetjük hogyan szokik át a pépes kajára, és hogy tanul meg pelenkázni Owen bácsi.

xido 2010.03.22. 15:25:31

Pedig azért nem lett volna rossz bemutatni 20 év történet alatt a híres Kessel futamot..Han és Chewie találkozását...Han és Lando találkozását és hogy nyerte el Han Landotól a Falcont kártyán...Luke felnövését..stb..stb..Nem szeretnék egy tök idegen vonalú Barátok köztet Mátyás tér helyett Tatooinnal:))

Darth Revan 2010.03.22. 15:47:28

Ujabb szog a Star Wars Saga koporsojaba... Lucas bebizonyitotta az elozmeny-trilogiaval, hogy neki semmi sem szent. Bar meg kell majd adni az eselyt a sorozatnak, de felek tole, ha Lucas aktivan beleszol a forgatokonyvirasba es a forgatasba, akkor sok jora nem szamithatunk

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.03.22. 16:03:14

Ja, Dzsabba gyerekkora legyen már benne. Meg Yoda apja. Meg Csubi nagynénje. Han exe, Owen bá' szomszédja. Tarkin unokatesója. Leia pótfaterjának a szeretöje és C3po buzirobot haverja. Meg az hogy az ürcsiga a sziklában mire gondol két arrajáró ürhajó között. Meg hogy van -e hüvelygombája -e a Java nööknek. Meg az a kantinos jelenet amiböl humoros szkeccset csinált az a nöönek öltözö brit humorista. Eddie Izzard vagy ki.

Tarkin kormányzó 2010.03.22. 16:03:38

Thrawn főadmirális hőstetteit kellene inkább bemutatni!

Mr. Pink2 2010.03.22. 16:27:32

@Blassius: C3po-nak volt buzirobot haverja? Vajon megdobálták őket anyacsavarokkal a szélsőjobbos robotok?

Rigghead 2010.03.22. 16:30:19

star wars - the force unleashed konzol játék (xbox360, ps3) a két trilógia közötti időben játszódik és nagyon eltalált a történet (a játékban az első lázadót alakítod, akinek nyomdokaiba lépnek majd Organa szenátorék is)
Én reménykedem, bár a rajzfilm és az új trilógia szerintem is nézhetetlen

Dr.Lindenthal 2010.03.22. 16:34:44

csak olyan szar ne legyen, mint a csillagkapu film után sokkoló sorozat

BobaNorbi 2010.03.22. 16:56:15

A CSH sorozatnak csak az eleje rossz, szenvedd magad végig az első két évadon és utána már nagyon állat :)

A The Clone Wars (fentebb kérdezték) ITTHON ÁPRILIS 8-ÁN, csütörtökön este hétkor indul a Cartoon Networkon (amicsban most ment le a 16. rész a 2. évadból).

Ugyancsak fentebb: a "vukinak" neve is van :D Csubakka (Chewbacca) :)

AZ RTL-en holnap a XXI. század c. műsorban szó lesz a Star Warsról, 23.10-kor nézzétek, jóó lesz ;)

Amúgy az milyen mondtad hogy "nálunk Csillagok háborúja címen ismert New Hope című epizód és a Sith-ek bosszújában látott események között"?
Felmerül pár kérdés: magyarul vagy angolul szeretnéd bemutatni a filmcímeket, és tudod-e hogy nálunk azt hogy New Hope nem Csillagok Háborújának, hanem Új Reménynek fordítják.
Legalábbis nálunk.
Nem kekeckedni, csak javítani szerettem volna ;)

Erő belétek :)

sixx · http://comment.blog.hu 2010.03.22. 17:00:01

@NorbiJedi: de kekeckedni akartál, mert a Csillagok háborújának a hivatalos címe az, hogy Csillagok háborúja és nem Új remény. pont.

Terézágyú 2010.03.22. 17:22:08

@NorbiJedi:
"Felmerül pár kérdés: magyarul vagy angolul szeretnéd bemutatni a filmcímeket, és tudod-e hogy nálunk azt hogy New Hope nem Csillagok Háborújának, hanem Új Reménynek fordítják."

A filmek (és könyvek) címeinek szavait a magyarban nem írjuk nagybetűvel. Angolul igen, magyarul nem :)

Nem kekeckedni, csak javítani szerettem volna ;)

frontember76 · http://kemenyebbkeverek.blog.hu/ 2010.03.22. 17:26:27

@Mr. Kobayashi: a nap kommentje a szélsőjobbos robotok anyacsavarokkal.

Riktán gratulálok, de most megteszem... :DDDD

balra 2010.03.22. 17:33:19

Han és Csubakka közös kurvázásait is bemutathatnák.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.22. 17:41:05

@[imi]: szalainét, ha már úgyis hollywoodi fizetésre fáj a foga... (bocsánat, agyara)
ennek a sorozatnak csak akkor van értelme, ha van benne han solo, és chewie, lando, boba fett, organa szenátor, obi-wan a tatuinon, meg egy csomó fazon a prequel-trilógiából. újonnan kitalált fősenkikkel nem lehet csinálni semmit. a clone wars is csak azért elviselhető, mert a főszereplők vannak benne.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.03.22. 17:42:37

@frontember76: vajon boba fett kiszabadítja budaházyt? vagy inkább levadássza?

Lyss 2010.03.22. 17:44:44

Dear Sixx Mester!

A IV. epizód címe az angol eredetiben is "A new hope" azaz Egy új remény. Az, hogy a bemutatásakor nem volt elég hangsúlyos, hogy ez a Csillagok Háborúja sorozat negyedik epizódja, és a magyar filmforgalmazó bátorkodott a felcímet használni címnek, még nem jelenti, hogy máshogy lenne.

Nomeg elképzelem Lucast, ahogy a hetvenes évek közepén filmstúdiót keres azzal, hogy csinálnék egy hatrészes sorozatot egy kisfiúról, aki felnőve szétlövi a galaxist, de csihipuhi majd csak később lesz... Még szép, hogy a közepén kezdte el.

A későbbi ilyenolyan újrakiadások során hangsúlyosabbá is tették ezt:
www.keygenguru.com/movie/covers/40683_3.jpg

rizla 2010.03.22. 17:49:35

@Don Bandi: elég nevetséges lenne han solo harrison fordtól eltérő fejjel.

rizla 2010.03.22. 17:50:51

@Lyss: "csinálnék egy hatrészes sorozatot egy kisfiúról, aki felnőve szétlövi a galaxist, de csihipuhi majd csak később lesz... Még szép, hogy a közepén kezdte el."

akkor az elejét miért forgatta le mégis? hihetetlen tényleg az az erőszak, amit a saját művén követett el.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.03.22. 17:54:07

@Lyss: egyem meg a kis szíveteket ti megszállott rajongók, ÉRTSÉTEK már meg, hogy itthon az Új remény cím csak nektek mond bármit is, a CsH meg mindenkinek, könyörgöm. szakadjunk már le a témáról, nincs nekem erre időm. beleírtam, hogy Új remény? bele. HÁTAKKORMEG????

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2010.03.22. 17:54:32

Ha egy kis joerzes van bennuk, a sorozat a lazado pilotakrol fog szolni es a Szovetseg erore kapasarol, diplomaciai kuldetesekrol.

Olyan karakterekkel a foszerepben, mint Jan Dodonna (renegát romboló kapitány), Jek Porkins, Page hadnagy, a későbbi Red Leader, esetleg felbukkanhat a későbbiekben politikai vonalról Mon Mothma, Ackbar is.

És persze csempészek, fejvadászok a Kessel futamtól a huttokig.

Számtalan epizódra ad lehetőséget a pilóták szemszögéből az alvilági üzelmek bemutatása.

Valahol Leia így emlékszik meg a Szövetség kezdeti időszakáról: a lázadók szinte mindig nyertek, a birodalmiak szinte mindig veszítettek. Kalózakciók voltak.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2010.03.22. 17:56:34

szoval valahol az X-Wing jatekot latnam megfilmesitve. :)

karit 2010.03.22. 18:13:39

Azt lehet tudni, hogy az USA GDP hány %-át költik majd a sorozatra?

Csak mert a BSG után ideokádott óccsó "előzmény" (amit ugye, vesszek meg, ha nem nézek mégis végig fogcsikorgatva, mert csak) igencsak broáf, és ha a Lucaséban se lesz elég űrhajó meg kaland, meg sztárvársz, csak irodai dumák meg erőltetett intrikák, akkor inkább bele se kezdjen.

2010.03.22. 18:45:42

@Mao elvtárs:
"- Fedezz, Porkins!
- Fedezlek, Vörös 3-as!!!"

REBELLION POWA'!!! :DDD Várjuk a sorozatot, várjuk...!

predi 2010.03.22. 18:48:46

Na tehát hogy mindenki felfogja mi van:
Amikor 1977-ben kijött az első film, annak az volt a címe hogy Star Wars (magyarul Csillagok háborúja ugyibár). Pont. Amikor siker lett és megkapta Lukács bácsi a lehetőséget a folytatásra, akkor a Birodalom visszavág bemutatója előtt újra mozikba adták az első filmet, akkor rakták ki az elejére hogy New Hope, azaz új remény. Az hogy a IV. részt akkor írták-e oda vagy már 77-ben is, arra nem emlékszem, 3 éves voltam :P

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.03.22. 19:08:34

@rizla: "akkor az elejét miért forgatta le mégis? hihetetlen tényleg az az erőszak, amit a saját művén követett el."
Mert eredetileg is így tervezte el.

Tegee 2010.03.22. 19:23:51

@predi:
" Az hogy a IV. részt akkor írták-e oda vagy már 77-ben is, arra nem emlékszem, 3 éves voltam"

Oda írták. Én jól emlékszem. Legalábbis a magyar mozikban vetített filmben.
Ja, és több mint tíz évvel öregebb voltam nálad akkor... :P

Zelefánt 2010.03.22. 19:35:34

1978-ban vagy '79-ben láttam először a Corvin moziban, circa 10 évesen, szinte azonnal a bemutatót követően, és az elkövetkező években csak a magyar mozihálózatban még vagy harmincszor.
STAR WARS-nak hívták, a New Hope-ot később biggyesztették az elejére, amikor már az első két folytatás realizálódott -- na meg persze a videóváltozatokra is rákerült, már legalábbis azokra, amelyekkel én találkozhattam.

BobaNorbi 2010.03.22. 19:39:54

@Terézágyú: köszi a kritikát, valóban így van csak én szeretem magasztalni a kedvencemet :)

Szerintem kár ezen vitázni, mert aki utánanéz pontosan tudja, hogy a IV. epizód az az Új remény.
A filmfolyam címe valóban Csillagok háborúja, de most arról volt szó hogy félig angolul és félig magyarul (rosszul) elmondott (lefordított) címekkel próbálták körülírni nekünk, hogy mikor is fog játszódni a cselekmény.
Szerintem meg az akar kekeckedni, aki azt mondta hogy kekeckedni akarok. Mondtam én hogy nem :)
Ha le rugóznám a lengéscsillapítót akkor is joggal javíthatna ki egy autószerelő.
Sixxnek tenném hozzá, hogy attól még hogy Az új remény mint cím, valóban csak nekünk mondd valamit, attól az még új remény és nem Csillagok háborúja; útóbbi már inkább maga a filmsorozat és minden ami körülveszi. Persze ettől függetlenül lehet Csillagok háborújának hívni a IV. epizódot is, mert az, de akkor is Új remény marad a neve hivatalosan.
Lengéscsillapító effektus.

Amúgy a régi főszereplők közül egyedül Boba Fettel fogunk találkozni közvetlenül a sorozatban (2007-ben az ő arcával is reklámozták az akkor még 2009-re beharangozott sorozatot, de ezt persze azóta már hivatalosan is megerősítették).
Remélem jó lesz, nagyon szeretném ha ez a felnőtteknek szóló sorozat szépen szólna. A Clone Wars sorozattal sincs semmi baj, nagyon jó, csak gyerekeknek való.

Jacknikolzon 2010.03.22. 19:43:37

Szerintem az egész úgy lenne jó, ha Birodalmi rohamosztagosokról szólna. Hülye lázadókat nem kérünk!

sixx · http://comment.blog.hu 2010.03.22. 19:50:46

tele van a tököm a fanatikus rajongókkal.

gyogyós 2010.03.22. 20:27:39

sztem nem lesz benne semmi meglepő, a birodalomról, lázadókról, jedikről (ugyanis jónéhányan túlélték a 66-os parancsot) fog szólni

2010.03.22. 20:31:53

@sixx:
Értem. Akkor nem szólok a poszthoz többet. :)))

sixx · http://comment.blog.hu 2010.03.22. 20:32:32

@Selkath: de, de, csak ezt a new hope dolgot felejtsük már el.

Dr.Lindenthal 2010.03.22. 20:44:08

A pacificban nem értettünk egyet, de itt sixxnek bizonyos értelemben igaza van. Ki a f. hívta ezt valaha is új reménynek a szakértőkön kívül? Volt egy olyan emlékem, hogy a legelső verzióban ki se írták, hogy új remény, a forgatókönyvben maradt és csak az újravetítéseknél tették rá. Találtam egy 77-es bevezetőt és ott sincs kiírva az új remény.
A IV. rész hamar új remény lett, de akkoriban ezt senki nem hívta így, Star Wars volt és kész. A kommentek között is volt, hogy a 79-es újra bemutatás alatt tették rá az Új remény címet.

www.youtube.com/watch?v=hi0Rzh-UsS4&feature=related

Egyébként annyira mellékes ez az egész, csak a sorozat jó legyen. Eléggé lebutították a saga-t ezekkel az idióta sky srácos ashokás animációs borzalmakkal. Én még azok között voltam akik a 6 részt eltudták fogadni egyben a 2004-es felújított 4-5-6-al, de ez a clone wars már förtelem.

Merker Iván 2010.03.22. 20:47:54

@sixx: hu.wikipedia.org/wiki/Csillagok_h%C3%A1bor%C3%BAja_IV:_Egy_%C3%BAj_rem%C3%A9ny
Itt leírják, hogy az EGy új remény HIVATALOS cím. ÉS nem csillagok háborújakánt emlegetik, hane,m star warsként.
süti beállítások módosítása