Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Duna Tv szerint minden nő üresfejű ribanc

Nesze neked magyar sorozat

2010. március 19. 12:10 sixx 191 komment

Úgy tűnik, választ kapunk egy hónapok óta minket kínzó kérdésre: vajh mire fogja költeni a nyakába szakadt állami milliárdokat a Duna Televízó? Megmondjuk: kurvákra. Na nem úgy, hogy rendelnek belőlük párat a igazgatói irodába, hogy az üvegasztalra kiszórt kokóban fetrengjenek, nem, vesznek egy sorozatot az Álom.net című filmet (tág értelemben vesszük a meghatározást, celluloidra forgatott termék ez is, ugye) jegyző producerektől és rendezőktől, Diplomatavadász címen.

A sorozat történetét és a szereplők jellemzését tartalmazó sajtóközleményt istenbizony kétszer olvastam el, mert nem hittem el, hogy ez nem egy kurva nagy médiahekk, hanem véresen komolyan gondolt, XXI. századi szórakoztatás. Mielőtt jobban belemennénk a nem egy hanem több misét is bőven megérő sajtóanyag boncolgatásába, megjegyzem, hogy nem vagyok bigott, csak ideges.

A Diplomatavadász című vígjátéksorozat négy nőről szól, akik közül az egyik elhatározza, megemeli a lécet, és kizárólag diplomatával házasodik össze, a másiknak eszébe jut, hogy ha diplomatáknak pucsít be, akkor lesz pénze, a harmadik exkluzív bulikon akar felszedni gazdag külföldieket, a negyedik meg az egyik kishúga, és lóvés faszik telefonszámáért zargatja a nővérét. További idézet a szinopszisból: A diplomatavadászat már a sorozat első epizódjában elkezdődik, majd minden részben újabb és újabb áldozatok kerülnek a lányok hálójába. Lehetnek kövérek, vékonyak, indiaiak, nem számít, csak egy a lényeg: a kék rendszám.

Nem viccelek, tényleg erről szól majd a sorozat, azaz arról, hogy kvázi hogyan prostituálja magát négy nő, mert ez most vagy trendi, vagy csak simán a közállapotokat tükrözi a készítők, azaz N. Forgács Gábor rendező, Szélesi Sándor, Szkurka Szilvia és Fekete Fruzsina forgatókönyvírók és Sallay Edina producer szerint. Megérdemlik, hogy név szerint kiemeljük őket, meg bizony.

A sajtóanyag szerint a Jóbarátok mintájára készülő sorozatban (sic!) humoros párbeszédek, drámai fordulatok és a helyzetkomikum dominál majd, ehhez többek között Dörner Györgyöt, Gubik Ágnest, Szűcs Kingát, Sallai Nórát és Labancz Lillát hívták segítségül, akiknek minden bizonnyal jól áll majd a prosti-szerep, bár Dörnert magassarkúban és harisnyakötőben nem nagyon akarom elképzelni. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagykevély 2010.03.19. 12:24:56

Ilyen a valóságban tényleg nincsen. Hogy a világszép pesti lányok aláfeküdjenek pénzes fasziknak, külföldieknek, legénybúcsús briteknek, digóknak, vagy simán csak jóautós, pénzes fasziknak.
Neeeem, ilyen bizonyára nincsen.

Menya87 2010.03.19. 12:28:52

most ebbe mi az új?:D igy elvan kúrvulva az egész, ez tiszta igazság csak

sixx · http://comment.blog.hu 2010.03.19. 12:29:31

@Nagykevély: nem vagyok naiv, tudom, hogy van, de viccesen követendő példának csak nem kellene beállítani.

wannabe a wannabe 2010.03.19. 12:31:19

hat, pedig ez csak spanyol viasz. rengeteg ilyen no van a valosagban.

kangep 2010.03.19. 12:31:20

diplomata vagyok, nem kezdek 25 feletti nővel, mégha ribanc se, ha van kék rendszám a picsáján, ha nincs. indiaiak pedig nem kúrnak tehenet ugye. lovat se nagyon. ha értitek.

tidel 2010.03.19. 12:35:22

Karakterileg olyan, mint az Álom.net. Megjegyzem, már azt sem értettem, pedig végigszenvedtem a sok "köszcsi, édcsi, micsi, üvcsi"-t, brrr, hátha okosabb leszek a végén. Aztán rájöttem, hogy velem van a baj. Vagy túl hülye vagyok hozzá, vagy túl okos.:) És akkor most nézhetjük a kb. ugyanolyan karaktereket, ahogy elindulnak a luxusprostituáltság rögös útjain. Izgi. Ez a Lilla nő meg még beszélni sem tud rendesen, szerepelt egy gagyi filmben, ahol kb. önmagát alakította(szöszi csaj), és máris színésznő. Az agyam eldobom. Kész szerencse, hogy van sportcsatorna:)

lolcode · http://isten.aldja.szalaiannamari.at 2010.03.19. 12:42:03

"A Duna Tv szerint minden nő üresfejű ribanc"

miert ez kerdes volt valakinek hogy esetleg nem?

johnyB 2010.03.19. 12:42:47

úgyis már minden 14 éves tárogat facebookon, had tudják meg mennyire jól csinálják, nagy grat

Novbert 2010.03.19. 12:43:52

Már a harmadik mondatnál majd leestem a székről. Nem tudom ésszel felérni, hogy az álom.net nevű trágyahalom készítőitől (imdb user rating: 1,2/10 csaknem ezer szavazat alapján) miért akar bárki bármit venni. Az hogy mindez állami támogatással megy már tényleg csak hab a tortán. Mi jöhet még ez után? Kis Vuk sorozat?

larry 2010.03.19. 12:45:54

Majd Bordás és a Mosoly utca szétcsap a Dunán.

asimlis 2010.03.19. 12:47:04

Jó lenne, ha az ÁSZ utána tűpontosan elszámoltatná a sorozatot, mivel közpénzt herdál ostobaságokra, nem teremt értéket és - végül, de nem utolsósorban valószínűleg - a költségvetés 45-50%-át mossák ki az "alkotók" és a csatorna fejesei együtt.

LouiS 2010.03.19. 12:47:35

@larry: hehe. De az legalább magyar viszonyok között jól megcsinált sorozat.

ElPadre 2010.03.19. 12:51:38

én már láttam dörnert az említett szerelésben, a künó előadásban, és széjjelröhögtem magam rajta, kurva jól csinálta. :D

ElPadre 2010.03.19. 12:52:32

egyébként ha lenne valami kis eszük is a dunatv-nél, akkor a tarda-blogot csinálnák meg sorozatnak, hihetetlenül ütne. magyar is lenne, humoros is, kvázi egy élőszereplős south park. :)

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2010.03.19. 12:53:25

Ha ezt pilothírek között olvasnám, azt hihetném, hogy egy CW-s pilotról van szó.

Én ebbe a sorozatba nem látok potenciált, hacsak nem 16-os karikával adják majd.

LegjobbVagyok · http://legjobbvagyok.hu 2010.03.19. 12:54:21

Van olyan épeszű ember ebben az országban, aki
1: Dunatévén néz sorozatot?
2: magyar sorozatot néz?
Vagy én lőttem túl kissé a saját kulturális szinvonalamat az országos átlag fölé???

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2010.03.19. 12:55:55

Rejtély, mire fel futtatják annyira ezt a tehetségtelen, beszédhibás, színésznek még véletlenül sem nevezhető Ribancz Lillát? Na jó, tudom én, jókor, jó helyeken tette szét lábait. Anno a BK-ban mutatkozott be, nos, még az amúgy harmatgyenge felhozatalú szereplőgárdát is alulmúlta. Az Álom.netről ne is beszéljünk. Ááá, hol élünk?...

múvemáccsó 2010.03.19. 12:59:08

Ecranul Nostru-t mindenkinek!!

E/ke 2010.03.19. 13:07:40

Kedves Szerző! Gratulálok! Sikerült a cikkével önmagát, értékrendjét, látásmódját, véleményét a nőkről és hozzáértését a filmkészítésről minősítenie. Nálam megbukott. Ha a jövőben cikkéhez nem innen-onnan, elcsenve, kiemelve, maszatolva próbálna meg információt gyűjteni akkor talán objektívebb kritikákkal befolyásolhatná az olvasókat.
Mindenestre én nagyon várom a sorozatot, végre valami friss, valami új és nem a kereskedelmi szeméttel kell szembesülni mindenhol. (ui: a Tűzvonalban is kifejezetten tetszett az M1-en)

kamarti 2010.03.19. 13:09:09

@ElPadre: na jó, de a könó - és benne Dörner - már lassan 30 éve vicces...

amúgy ez nem a nagyszerű cselényi (nomenestomen) doktor egy újabb nagyformátumú ötlete, mint az Állomás? csak itt már színészekben is jóval lejjebb adták (kivéve Dörnert, akit tényleg szeretünk és aki színész). És akkor ez lesz a Tűzvonalban újabb évad helyett a pluszpízből? országimázsilag is, gondolom.

füligjimmy77 2010.03.19. 13:10:39

Nem akarok kib...ul demagóg lenni, de az leszek: ezek a tehetségtelen nímandok kurvára megszedik magukat az adófizetők pézén. Pedig ebben a szakmában aztán tényleg szinte minden gyökér tud boldogulni, de ezek még ezt a szintet se ütik meg.

@E/ke: ez neked valami firss, hülyegyerek? Az adófizetőkéból készítenek x milliárdért egy olyan sorozatot, amit tízezer ember nem fog megnézni?

DArchAngel 2010.03.19. 13:10:50

Ezért a pénzért nem lehetne inkább értelmes külföldi sorozatokat venni?

sixx · http://comment.blog.hu 2010.03.19. 13:10:54

@E/ke: látom, sikerült elolvasni a posztot, sőt megérteni is. talán csak nem az egyik készítőnek tetszik lenni? mert az infó a sajtóközleményből van, önök küldték.

Lacóka 2010.03.19. 13:14:25

@Dave985: Labancz Lilla az FHM-ben mutatkozott be. Egyébként valszeg az FHM is azzal indult el a lejtőn, h őt hozta ki Nr1 bombázónak.

kamarti 2010.03.19. 13:15:13

@E/ke: akár hivatalból, akár önszorgalmú rajongóként legyen szíves drága ideírni az alternatív, objektív, nem innen-onnan gyűjtött infókon alapuló kritikát (? inkább szinopszisnak, ajánlónak, bemutatásnak mondanám, de mindegy, szakszavakon ne lovagoljunk...). Szívesen elolvasom azt is, hátha tényleg árnyalja az első benyomást. Köszönöm a gondosságát előre is.
(a Tűzvonalbant ne keverjük már ide, az alkotógárdában nem igen van közös halmaz, a csatorna sem ugyanaz - ja, igen, az is állami támogatásból is volt. ja, és fesztiváldíjat is nyert. szóval az egy lejátszott menet, ez meg egy skicc. egyelőre.)

E/ke 2010.03.19. 13:19:46

@sixx: Jajj, megint egy légből kapott feltételezés, vélemény. Szerencsére semmi közöm a "filmes világhoz". Csupán meglepő és mulatságos, hogy egy objektív sajtóközleményt hogy ki lehet forgatni. Re-akció: vihar a biliben.

is 2010.03.19. 13:20:49

a Szex és New York ugyanez volt, ott is minden részben más pasi volt a történetben, aztán mégse kurválódtak el. az alaptörtnetből nem következik, hogy sikeresek lesznek a hódítások, és hogy nem jön be szerelem, bármi.

a kórházi történettől is idegesek az orvosok, mert annyira mű, de az csak a keret, nincs benne igazi műtét, meg igazi intenzív osztályos beteg. ki tudja, itt meddig jutnak?

lazít, ne húzd fel magad, béke van. majd ha olyan jelenetek lesznek, na akkor.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.03.19. 13:21:00

Hát ez nagyon gáz. És szomorú is egyben. :(

sixx · http://comment.blog.hu 2010.03.19. 13:23:05

@E/ke: hogy lehetne objektív egy olyan sajtóközlemény, amit a gyártó cég ad ki? eh, mindegy, nem érek én rá erre.

dz02 2010.03.19. 13:23:21

kurvának lenni menő, a zindex címlapjának alján minden nap ott virít egy kurva, vagy a kurva pornós hasonmása.

reményhal... 2010.03.19. 13:24:14

hol derül ki az, hogy "a dunatv szerint minden nő üresfejű ribanc"? vagy feltétel nélkül kell fikázni minden adót? legalább magyar sorozatra költik a pénzt, és addig amíg nem látott egy részt sem, ne ítélje el senki.

Roa 2010.03.19. 13:24:47

A sztori simán a valóság.

Labancz Lilla nem helyzetkomikumot hoz majd, hanem önmaga paródiáját. Az Álompontnet készítői (meg szereplői) jobb lenne, ha csöndben elbújdosnának, mert ekkora fos filmet egyszerűen nem lehet készíteni. Illetve Magyarországon lehet. Ha még a nyelvét is használja valaki, akkor meg állami támogatás is összejöhet hozzá.

E/ke 2010.03.19. 13:26:13

@kamarti: A sajtóközlemény (javaslom kérje ezen cikk szerzőjétől, hogy mit vett alapul) a sorozattal kapcsolatban sokmindenről szólt, de valahogy az amit itt olvastam róla az még csak részben sem fedi le.
Tűzvonal mint párhuzam: nem kereskedelmi csatornán fut, magyar alkotás, magyar színészekkel.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.03.19. 13:29:06

@E/ke: oh, ezen ne múljon:

"A sorozat főszereplői olyan harmincon túli, komoly egzisztenciával rendelkező nők, akik elégedetlenek helyzetükkel és még feljebb vágynak. A Diplomatavadász hősnőinek egyike, Eszter (Szűcs Kinga) férje teljes elnyomásában él, amelyből szeretne mielőbb kitörni. Kisebb nagyobb sikerrel járó próbálkozásai rendre galibát okoznak.

Nóra (Gubik Ágnes), egy magas presztízsű ingatlanfejlesztési cég gazdasági igazgatója, számos külföldi férfi partnerrel. Húga, a húszas évei elején járó Dia (Labancz Lilla) kiváló lelőhelynek tartja nővére noteszét, benne a dúsgazdag kollégák elérhetőségeivel. Ezzel elindul a vadászat.

Rebeka (Sallai Nóra) a Nemzeti Galéria fő restaurátora. Barátnői szerint azért fest mellékesben férfi aktokat, mert már benne van a korban, és így próbálja „castingolni” a pasikat. Az alkalmi modelljei, akik tetszenének neki, kevés ésszel és szűk pénztárcával rendelkeznek. Rebeka elhatározza, megemeli a lécet, és kizárólag diplomatával házasodik össze. Barátnői szeme felcsillan, hiszen egy kék rendszám mindig jól jöhet: rendőri igazoltatatás, forgalmi dugó esetén különösen.
Sőt, az sem utolsó szempont, hogy exkluzív partykra járhatnak majd. A vadászathoz ők is kedvet kapnak. Nóra húga azonban a naptárnak köszönhetően mindig egy lépéssel előttük jár.

A diplomatavadászat már a sorozat első epizódjában elkezdődik, majd minden részben újabb és újabb áldozatok kerülnek a lányok hálójába. Lehetnek kövérek, vékonyak, indiaiak, nem számít, csak egy a lényeg: a kék rendszám."

E/ke 2010.03.19. 13:32:11

@sixx: vajon hogyan lehet egy fikción alapuló filmmel kapcsolatos sajtóközleményt annyira kiforgatni, hogy az abban olvasható információk alapján Önnek CSAK az jön le, hogy minden nő kurva???

DaveEr 2010.03.19. 13:33:43

Hát ha minden igaz, akkor a Fidesz rendet csinál a Duna + M1 környékén. Aszonták szépen egy cégbe olvasztják az egészet. Kíváncsi vagyok mi lesz ebből. Igazából tényleg gáz. A Duna TV. A magyar kultúra őrzője. Megrendel egy ilyen sorozatot?! Pfff...

sixx · http://comment.blog.hu 2010.03.19. 13:36:35

@E/ke: ismétlem, tanuljon meg szöveget értve olvasni, ne csak a betűket rakja egymás után, azzal ugyanis semmire nem megy. ha ön szerint nekem az jött le, hogy minden nő kurva, adja vissza az általános iskolai bizonyítványát.

Gerry. 2010.03.19. 13:36:46

@E/ke: "objektív sajtóközleményt hogy ki lehet forgatni" ROLF. Egészen új kategóriát tetszett kitalálni; életemben láttam és kaptam már egypár sajtóközleményt, de jelen esetben egy új műsor promójának, nyílvánvalóan reklám célokra is szokgáló infója még is, hogy lehetne objektív? Sajtóinformációknál bizonyára még a Trabbant esetében is azt írták le, hogy újszerű forma, alacsony övvonal, lágy vonalakkal kiegészülve, s mindez innovatív technikával karöltve. "objektív sajtóközleményt", gratulálok, Pistike, leülhetsz, elégtelen.

(S a felteételezés az előző munkájuk tükrében is bizonyára abszolút alaptalan. Naná. Hátrányos megkülönböztetés szegényekkel kapcsolatban, és szakmai rasszizmus, vagy mi? S nem mellesleg, ha mindezt magántőkéből csinálták volna meg, a kutya nem szólna. lehet szar, de aki belerakta a pénzét, annak fájjon kérem. De ezek közpénzek, könyörgöm. S ettől még lehet, ez egy korszakos jelentőségű sorozat lesz. Csak kérdés milyen szempontból...)

kamarti 2010.03.19. 13:40:16

@E/ke: hát ez egyrészt tényleg fikció, legalábbis a harmincas, jól képzett magyar nők és a vezetői állások arányai tekintetében...

másrészt viszont vajon mire is vadásznak ezek a nők a hivatalos sajtóközlemény szerint? kék rendszámra, pénzre, pasikra ("Lehetnek kövérek, vékonyak, indiaiak, nem számít"). És hja, nyilván a vadászat során max a meztelen modellfiúk megfestéséig mennek el az eszközök tekintetében. Vagy mit adnak a "Lehetnek kövérek, vékonyak, indiaiak, nem számít" partnereknek? a mosolyukat?

szóval a sajtóközlemény nem győzött meg a posztoló elfogultságáról.

amúgy meg ha már magyar sorozat: nem kereskedelmi csatornán fut(ott), magyar színészekkel (színejavával, nem LL-val!), magyar alkotás és borzasztó - na mi az?

foxglove (törölt) 2010.03.19. 13:40:41

hát a sajtóközleményt olvasva sixx még kíméletes is volt.
"Barátnői szeme felcsillan, hiszen egy kék rendszám mindig jól jöhet: rendőri igazoltatatás, forgalmi dugó esetén különösen."
Normális??
Undorító. Megyek hányni.

báró Csekonics 2010.03.19. 13:41:18

Sixx, légyszi nyugtass meg hogy ezt nem a Tűzvonalban folytatás _helyett_ hanem _mellett_ fogja adni a Duna...

moe bius 2010.03.19. 13:43:00

valahogy ki kell mosni egy kis pénzt a választások előtt a havereknek. Most épp ez volt a tarsolyban, na.

E/ke 2010.03.19. 13:45:46

@sixx: nincs mit visszaadnom :) nem kellett általános isibe járnom!

kamarti 2010.03.19. 13:48:34

@báró Csekonics: na igen, nekem is egyből ez a kérdés ugrott be, miután a "vesznek egy sorozatot" mondatban továbbhaladva megértettem, hogy nem külföldről, hanem itthonról...

loislane21 2010.03.19. 13:49:59

Most sajna ez a manő. És az a szörnyű, hogy vannak csajok, akik el is hiszik, hogy az ilyen szarnak köze van a való élethez...
Még jó, h nem nézek se Duna TV-t, se magyar sorozatot. Kétlem, h ez lesz a magyar Sex és New York.

kamarti 2010.03.19. 13:50:00

@báró Csekonics: na igen, nekem is ez ugrott be, miután a "vesznek egy sorozatot" mondatban továbbhaladva megértettem, hogy nem külföldről, hanem itthonról...

kamarti 2010.03.19. 13:53:59

bocs a dupláért.

egyébként ez az Álomnet legalább jól ment a mozikban? volt közönsége is, vagy csak az az eszméletlen agresszív promó?

gpetersz 2010.03.19. 13:57:35

Ne bazzz... ezt adóforintokból? Maunikasó II. nem lesz?

balkanisrac 2010.03.19. 13:57:40

Valamit nem vesztek figyelembe:hogy amit a sajtó kap az egy SZINOPSZIS = rövid lényegre törő figyelemfelkeltő vázlat!
4 csaj aki történetről történetre pasizás miatt bajba kerül vicces kis esti műsor lehet.
Biztos ciki, de én nagyon jókat szoktam nevetni a Szex és New York-on. Engem legjobban az érdekelne kik a forgatókönyv írók, az többet elárul számomra mint a szinopszis

kamarti 2010.03.19. 14:02:01

@balkanisrac: benne van a posztban: N. Forgács Gábor rendező, Szélesi Sándor, Szkurka Szilvia és Fekete Fruzsina forgatókönyvírók és Sallay Edina producer

ez megnyugtat? (ja, Szex és New York. meg Labancz Lilla, aki Oroszlán Szonja II. igen, ezt már ismerjük, mint promóeszközt tőlük)

aardwark 2010.03.19. 14:02:38

hmm, erre most mit...
olvastam a cikket, a kommenteket...
hááát...
Évek óta nem nézek magyar filmet és sorozatot (pont elég a promó és a kritikák, hogy eldöntsem, ez a szar nem kell nekem), ezt se fogom megnézni,csak bosszantó, hogy mindezt közpénzből finanszírozzák.
Valaki mondjon már egy minőségi és szórakoztató sorozatot ami magyar ötletből, magyar forgatókönyv alapján készült az elmúlt években...
Ebben az esetben igazat adok sixx-nek.
A Duna TV határon túl is sugároz,hangsúlyozza a közszolgálatiságot, és ez magyar sorozat fog arról szólni, hogy a 30 körüli magyar csajok élete így néz ki (vs S&NY), hát ez akkor most hogy is????

ehhh, megint eltűnik pár milla a zsebekben

@E/ke:
"nem kellett általános isibe járnom!"
hmm, magadat minősíted ezzel..., vagy csak simán géniusz vagy, bár ezt nehezen tudom elképzelni...

Dike 2010.03.19. 14:05:12

@balkanisrac: Ha érdekel kik a forgatókönyvírók, miért nem olvasod el a posztot? Ott van benne ni :-)

Bob Arctor 2010.03.19. 14:08:28

@E/ke: huhh bassz... egyből a NASA -nál kezdtél dolgozni 6 évesen? Ezzel még Mozart-ra is ráversz!

ElPadre 2010.03.19. 14:08:34

én akkor is egy tarda-sorozatot akarok.

domnule 2010.03.19. 14:08:46

Ez csak a kezdet.
Jön még néhány meglepő sorozat. Sok pénzt nyomtak át a szocik a Dunának. Azt hitték, majd ők kapják vissza. Szépen meg lett osztva a közel 3 milliárd, kb. három részre. Egyet a szociknak vissza a kampányhoz, egyet a fidesznek a jövő érdekében, egyet magukra, mert gondolni kell a családra is.
Aki nem hiszi, járjon utánna!

kamarti 2010.03.19. 14:09:00

@aardwark: hát igen, két legyet ütnek egy csapásra, az országimászt is építik egyúttal...

amúgy a kérdésedre válaszolva nyilván lehet mondani a Tűzvonalbant, bár a szórakozást ehhez tágabban kell értelmezni. És ott voltak még a királyin a kortárs író-fiatal rendező kisfilmek, a Hajónapló sorozatban, de mindegyik egy-egy önálló cucc volt (és amik még annyi promót se kaptak, mint a Tűzvonalban, pedig)

Bergeroth 2010.03.19. 14:10:32

@lolcode:
Engem csak az érdekelne, hogy a tisztességben megöregedett vénasszonyokra és az anyukákra is vonatkozik a címben szereplő állítás?
Mert ha igen, akkor az lenne a következő kérdésem, hogy aki ezt kitalálta, azt egy lombik hordta ki az anyukája helyett?

Gumineaux 2010.03.19. 14:16:04

@foxglove: Egyetértek. Szánalmas.hu
Eddig sem nagyon néztem tv-t, ezek után nem is fogom erőltetni.

Szeptim 2010.03.19. 14:16:04

"A Duna Tv szerint minden nő üresfejű ribanc"

A ribanc az nem mindig teljesül.

aardwark 2010.03.19. 14:16:06

@kamarti: a tűzvonalbant nem tartom érdemi válasznak, már sorry, mert erősen hajazott a 24-re (azon kívül, hogy a sztori meg lett bonyolítva, de a kivitelezés, egy figura központba állítása, vágás, képvilág, stb...), de legyen igazad
hmm, a kisfilmekkel kapcsolatban pláne igazad van, no pormó, eldugva, késő esti sávban, és nem rendszeresen
ofkorsz én rendszeresen jelentkező sorozatra gondoltam...
példák "kintről": earl, chuck, big bang theory, mint szórakoztató ág (nyomor thx, nem kell, van elég belőle...)

mizrolist 2010.03.19. 14:22:56

@báró Csekonics: ajánlom nekik, ha már hozzájuk került az a sorozat is...

szamojéd szomszéd 2010.03.19. 14:23:21

-Szevasz!
-Szevasz, helyzet van. Az M1 helyett mi kaptuk a milliárdokat, de nem tudom hogy tudnánk gyorsan úgy elkölteni, hogy mindenki jól járjon.
-Megoldjuk, figyi kreálunk valami gagyi szar sorozatot, na mit szólsz?
-Ez jól hangzik, 20% vissza ez alap, ugye tudod!
-Persze, ahogy szokás!
-Na, van néhány ribi ismerősöm, színésznőnek hiszik magukat, pedig ribanc mind, ilyen gazdag pasikat cumiznak, mindegy hány éves, ha kell Dubai-ig utaznak, csak meglegyen a havi milka a számlán. Azok mindent elvállalnak csak dolgozni ne kelljen!
-Aha! És?
-Gondoltam, forgassunk róluk egy filmet amiben azt csinálhatják amit a valóságban, máshoz úgyse nagyon értenek, szöveget ezek bazmeg két sort nem tudnak megtanulni. Pörögjön a film felvétel, sztori majd alakul közben, ezeket meg majd utasítgatjuk, hogy mi-merre. Én meg leszámlázom a picsába az egészet, még elég se lesz rá az a sok támogatás, vazze!
-Na, ez jól hangzik.
-Ugye, látod! Este megeresztek néhány telefont ez ügyben. Elhívom őket egy cumi castingra, aztán közlöm a hírt, hogy szerepet kaptak egy sorozatban és ezután celebélet, reflektor, kutyafasza!
-Ok. Majd hívj miújság!
-No, problem. Csao!

Bergeroth 2010.03.19. 14:23:30

Mondjon már nekem valaki egy olyan magyar filmsorozatot (nem rajzfilmet), ami olyan minőségű, hogy el lehetne adni külföldre!?
Én egyről sem tudok, a leírás alapján pedig ez sem fog kiemelkedni a tömegben gyártott szarok közül. Ami persze nem is baj, nem kell még reklámozni is, hogy legyél ribanc ha gazdag akarsz lenni.

kamarti 2010.03.19. 14:28:20

@aardwark: hát, többek közt épp azért dicsérték a Tűzvonalbant, amiért te nem tartod érdemi válasznak, hogy végre nem a szomszédok, a kisváros, vagy az életképek sztorija, és főleg képi világa köszönt vissza. A magam részéről inkább hajazzon a 24-re, mint ezekre a kétezres években...
az általad sorolt sorozatokat nem ismerem, nem vagyok Szex és Nem York rajongó, akkor már inkább mondjuk Szívek Szállodája, bár engem a nyomor sem zavar, de lehet, hogy ez nekünk nem megy. Ott volt például a - gondolom - szórakoztatónak szánt Sass Tamás-féle Presszó, elképesztően sok jó magyar színésszel, kiváló magyar írók írásaiból összeollózva, promózva, rendszeresen - hát, első nekifutásra talán 2 rész ment, az ismétlésnél másik 2...

mizrolist 2010.03.19. 14:29:32

@Bergeroth: a Tűzvonalban szvsz eladható. Hogy voltak-e ilyen tervek, azt nem tudom...

dancegirl26 2010.03.19. 14:36:57

@lolcode: mondják azt az olyan pasik, akivel semmilyen nő nem állna szóba, max ha fizet a szopásért :D:D:D:D:D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.19. 14:40:22

Várós :)

Sixx, kérünk róla hogyvolt-ot, meg jelezd, ha indul!

Amúgy vágod, hogy ezzel az egész Kárpát-medencét ölik ezzel?:) szegény országhatáron kívül rekedt magyar honfitársaink ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.03.19. 14:41:22

A dubajozás miért maradt ki?

E/ke 2010.03.19. 14:49:34

Bár nem láttam az Álom.net-et, de csak mert itt annyira fikáztátok és abból kiindulva a sorozatot is, gondoltam utána nézek, hogy az oly nagyon kritizált alkotók és színészek filmjét vajon hányan nézték meg.
Hát íme: Álom.net című nagyjátékfilm a Magyarországon televízióban sugárzott mozifilmek RTL Klub-os nézettségi listáján a 2. legnézettebb magyar és a 21. legnézettebb film lett a 2009-es éves összesítésben. /Forrás: AGB Nielsen/
További jó csámcsogást a lerágott csonton :)

E/ke 2010.03.19. 14:50:59

@szamojéd szomszéd: a párbeszéd melyik szereplője vagy? :D

sixx · http://comment.blog.hu 2010.03.19. 14:51:12

@E/ke: egyél szart, annyi légy csak nem tévedhet.

mizrolist 2010.03.19. 14:59:05

@E/ke: a Győzike-show is nézett volt, de ettől még nem lett jó...

Scala 2010.03.19. 14:59:19

@mizrolist: Sztem a Tűzvonalban nagyon távol az eladhatótól, bár lehet a szinkron dobott volna rajta. Mikor tanítják meg a magyar film'színészeket' hangsúlyozni (Dobó Kata se tud), és állnak le az utószinkronnal?

A post jó sztem, nem provokatív. Udormány a világunk, ez van.

Bob Arctor 2010.03.19. 15:03:24

@E/ke: A legolvasottabb újság pedig a Blikk! Éljen a köz ízlés. Ezen logika mentén a legkedveltebb, legkényelmesebb jármű a 6-os villamos. Gratulálok neked megcáfolhatatlan logikádhoz!

LouiS 2010.03.19. 15:06:49

@Bob Arctor: jóvanna, a reklámügynökség beépített emberét nem kell bántani. Jelen pillanatban 82 komment. Mikor kapott ekkora publicitást a Duna TV?

kamarti 2010.03.19. 15:08:35

@E/ke: na és hányan váltottak rá jegyet moziban? én inkább arra lennék kíváncsi, nem arra, hozzávetőleg hányan nyomták meg a távirányítót, az mégiscsak egzaktabb adat

E/ke 2010.03.19. 15:12:31

@kamarti: ha érdekel nézz utána...

stikasz_1 2010.03.19. 15:12:32

@E/ke: Ah. Meg vagyok győzve. És mivel sok pénzből készült, jó film A kis Vuk is. Mert ha drága, akkor jó. Hasonlóan parádés gondolatmenet, nem?

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.03.19. 15:14:22

@Scala: A tűzvonalban-ban még viszonylag jól beszélő színészek játszottak (kivétel Jordán Tamás:), de az tény, hogy az utóbbi 10-15 évben a főiskoláról kikerült színészek túlnyomó többségének gondjai vannak a helyes artikulációval, légzéstechnikával, tehát a beszédtechnikával. A másik meglátás is jó, manapság, amikor már minden tévésorozat digitális technológiával készül, akkor minek az utószinkron. Elég lenne a jelenetet bepróbálni, az asszisztenst meg kizavarni, hogy csináljon kusst a kuplerájban, mert FELVÉTEL van.

gergel 2010.03.19. 15:14:57

Sallai Veranóra for prez!

kamarti 2010.03.19. 15:15:49

@LouiS: na igen, promóban tényleg erős ez az álomnetes banda, azt meg kell hagyni (a filmet nem láttam, mégis tudok róla, meg LL-ról szinte mindent, mert nem lehetett kikerülni őket)

Duna TV: értéket közvetít, nem ez a jelszó? vagy mostantól a kereskedelmi tévékkel fog versengeni a közízlés kiszolgálásában, illetve lefelé nivellálásában? az egyszeri ember tényleg azt gondolta volna, ha kapnak jó sok állami pézt, akkor még több nézhető dolog lesz ottan (én legalábbis reméltem, hogy nem cselényi további (rém)álmai fognak megvalósulni belőle saját készítésű műsorok és sorozatok keretében, de úgy látszik, ebben a várakozásomban csalódnom kell. szuper)

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.03.19. 15:16:03

@efes: Ugyanis, a digitális kamerának nincs hangja, ami bezavarna a felvételbe, ellentétben a filmkamerával, amelynél legtöbb esetben tényleg kellett az utószinkron.

E/ke 2010.03.19. 15:17:44

@Bob Arctor: Köszike a gratulációt amit gyorsan viszonzok is, ha már a BKV szóvivője lettél így hirtelen. A Te logikád is legalább olyan penge mint amilyennek az enyémet minősítetted.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.03.19. 15:18:17

@kamarti: a királyi közvetít értéket, a duna a magyaroké.

mizrolist 2010.03.19. 15:25:39

@E/ke: csak a te gondolatmenetedet alkalmazta más területeken :P

E/ke 2010.03.19. 15:26:24

@sixx: én kérek elnézést. A nekem dedikált megjegyzésed egyetlen tanulság levonására késztetett: nem volt gyerekszobád. Sajnálom, nagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyon! További sokkoló sikereket, mert a mai kommentszám bizony nem jellemző az irományaidnál. Hm, ez bizony elgondolkodtató.

Bloodscalp 2010.03.19. 15:27:25

@kangep: nem azért öregem, de a magyar diplomácia is magyar filmsorozat-gyártás szintjén van kb..:)

E/ke 2010.03.19. 15:28:57

@mizrolist: jó, akkor hasonlítsd már össze lécci a csillagászatot és a kertinövény termesztést, mert ezek is legalább annyira közel állnak egymáshoz mint a 6-os villamos meg egy film.

Új Nick 2010.03.19. 15:34:06

Nem értem. Már a címet sem: szerintem nem igaz, hogy a D TV szerint MINDEN nő üresfejű ribanc (legalábbis, a cikk csak azt bizonyítja, hogy 4 üresfejű ribancról akarnak filmet csinálni)

Namost szerintem, üresfejű ribancokat nevetségessé tenni nem olyan nagy baj, sőt. Ha ez az irány. Mármint ha az a cél, hogy ők legyenek nevetségesek. Ha az az irány, hogy ők járnak jól és mindenkit sikeresen átvernek/megszívatnak, akkor az tényleg gáz.

Bob Arctor 2010.03.19. 15:35:57

@E/ke: huhh ezt jól megkaptam...:)) jajj nekem! bocsáss meg azért amit most mondani fogok, de sajnos olyan sötétséget látok a fejedben (ez már önmagában is ellentmondás persze..látni a sötétséget, csak leírom hogy megértsd) hogy még csak nem is karcolod azt amiről írtam. jössz a BKV-val mintha erről lenne szó? komolyan nem tudom hogy ez most vicc akar lenni, vagy tényleg ennyi ami benned van intelligencia szempontjából. sixx-nek van igaza, nincs nekem időm erre:) olyan mintha gombaspórákkal akarnék megvitatni egy Nitche idézetet.

Lee&a 2010.03.19. 15:40:56

Huszadszor is képes vagyok Diplomavadásznak olvasni a címet...így is van mondjuk értelme. :o)

Junk1 2010.03.19. 15:41:55

Elsötétítést úgy 5 millió évre. Aztán talán a dinók után kihalnak a prosti-reklámgépek is a kiégett zug-forgatókönyvírócskáikkal együtt.

lunanyuszi (törölt) · http://lunanyuszi.blogspot.com/ 2010.03.19. 15:44:07

@vnandor: Most hallgattam meg, vérzett a szívem, hogy nem tudok nekik sms-t írni :D Külön örültem a hangrészleteknek a filmből, mert ha lettek is volna illúzióim, azok biztos eloszlatták volna őket. Így, hogy nem voltak, csak masszív röhögés lett belőle, na meg egy kis fájdalmas nyüszítés.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.03.19. 15:45:12

Hát ez elég méltatlan a Duna tévéhez. Mondjuk már az Állomás is az volt.

mizrolist 2010.03.19. 15:46:04

@E/ke: Miért? ha valamit sokan néznek meg, ráadásul pont az RTL Klubon, ami a legnézettebb magyar tv-adó, akkor annak feltétlenül elfogadható minőségűnek kell lennie? Vagy egyszerűen csak azért látták ennyien, mert a) ennyi zombi van, aki bekapcsolja a tv-t és otthagyja, ahol volt; b) ritka rossz az átlagízlés (ha egyáltalán létezik); c) sokaknak nincs más, csak a 3 földi adó, és ha néznek valamit, akkor sem tudnak válogatni? Igen, ez pont olyan, hogy a 4-6-os kikerülhetetlen, és ezért utaznak rajta annyian - nem azért, mert minőségi szolgáltatást kapnak érte.

The Welsh 2010.03.19. 15:46:44

Ha ezt megvalósítják, akkor a korábbi adományomat kamattal kérem vissza.

Dörner György szereplése meg duplán szép az egészben.

kamarti 2010.03.19. 15:48:39

@efes: ja, nyilván az zavart meg, hogy még mindig ott forog időnként a képernyőn (gondolom, mint aktualitás) a 99-ben kapott, a világ legjobb kulturális televíziójának járó díj...
és hogy a mienk? hát ja, az én adóm péel nyilván benne van a finanszírozós zacskóban, mert fizetek

chatinbretagne 2010.03.19. 15:49:10

A kedves cikkíróval és sokatokkal ellentétben nagyon is DRUKKOLOK a sorozat gyártóinak.
Egyszer magyarok is csinálhatnak jó (vagy nézhető) tv-sorozatot, remélem, ez lesz az. Ha nem, akkor a következő.
Utálom a csöpögő pesszimizmusát a cikkírónak, és a legtöbb kommentelőnek.
Például a szereplőgárda (színészileg) silányabb tagjainak emlegetése csak azt bizonyítja, hogy a bulvárhíreken túl nem szoktatok mást olvasni!!
Ha lenne bármi ismeretetek akár csak a hazai minőségi történésekről, akkor eszetekbe jutna, hogy például Gúbik Ágnes, egyik főszereplő, kíváló színésznő, valamelyik évben a filmszemle legjobb színésznője díjas volt.
Bizakodásra ad okot a jelenléte. Remélem, alátámasztják a tehetségét jó szövegekkel, és mindennel, ami egy nézhető műsorhoz kell.
Ti pedig pukkadjatok meg, akkor is a hibát fogjátok keresni, ha egy színvonalas dolgot rak le az asztalra a duna!

E/ke 2010.03.19. 15:49:27

@Bob Arctor: nem is tudom kinek a logikája ment el fényévekre attól amit én írtam.
Lehet személyeskedni, de aki már idáig süllyed, az úgy tűnik mással nem tud érvelni csak sértésekkel. Igazán "tartalmas" vagy :) Minden jót!

kamarti 2010.03.19. 15:49:44

@stikasz_1: köszi! (amúgy nem egy világrengető szám, a tévés adat valóban jobban hangzott, bár nézőszám nélkül)

Rod 2010.03.19. 15:50:56

OMG ez mekkora szánalom. És hogy Labancz Lilla ismét képernyőn... Áhh. Vetkőzzön le minden újságnak, menjen playmate-nek Amerikába, nem érdekel, DE NE PRÓBÁLJON MEG SZÍNÉSZKEDNI ÉS ÉRTELMESEN NÉZI, mert nagyon nem tud. Ilyen buta arcot még az életben nem láttam. Az Álom.net pedig minősíthetetlen szar, de látom, megvan a szándék, hogy alulmúlják. Hajrá!

DaveEr 2010.03.19. 15:51:11

@szamojéd szomszéd: Ha-ha Mekkora duma! Zsírkirály :D :D

Inpolem 2010.03.19. 15:53:42

ez a sorozat bizony a közállapotokat fogja tükrözni. legalábbis ami az én tapasztalataimat illeti.

Ma Magyarországon, azon belül is Budapesten még mindig k-ra nagy előnnyel indul a lányoknál, ha valaki külföldi férfi, ha emellett még sok pénze is van, akkor még nagyobb előny, hogy külföldi férfi. Aki nem hiszi, járjon utána..

E/ke 2010.03.19. 15:54:03

@Bob Arctor: Ja, és csak mert a szemem szúrta: "Nietzsche" helyesen leírva.

kamarti 2010.03.19. 16:00:12

@chatinbretagne: Gubik Ágit és Dörnert senki nem fikázta (inkább csodálkozás ment), de attól, hogy jó színészek vannak benne, még nem biztos, hogy a cucc is jó lesz, erre számtalan (magyar) példát is lehetne sorolni
amúgy meg a Duna - vezető színészekkel - már lerakott egy pocsoláyt az asztalra, többen emlegetteük, az a címe, hogy Állomás, és viccesnek meg magyarnak volt szánva.
a Szex és New York párhuzam se nyugtat meg, ha a magyarított Bundy-családra gondolok péel (oké, az asszem kertévén ment, de szintén jó színészekkel). Szóval ez a két szereplő nem sokat tehet, és az eddigi működésük alapján az alkotógárdát nehéz elképzelni, mint akik majd jó párbeszédekkel, fordulatos, izgalmas, szórakoztató cselekménnyel, igényes képi világgal stb. oldják meg a dolgot. De legyen neked igazad, hogy mégis így lesz - ezt majd miután elkészült, megvitathatjuk.

itt most leginkább a szinopszist vitattuk, ami sok sebből vérzik. meg a súlyos adóforintok méltó elköltésének kérdését egy közszolgálati, bevallottan értékteremtésre és -közvetítésre vállalkozó, határon túl is sugárzó tévécsatorna esetében.

LaMeRick 2010.03.19. 16:01:37

@vnandor: Köszi a linket! Én is várom!:DDDD

Bob Arctor 2010.03.19. 16:02:43

@E/ke: már el is sülyedtem, kösz a helyreigazítást, de gyorsan gépelek, meg így is akartam írni bocs, persze ez nem mentség. ja és nagybetűket sem írok kommentbe általában, ez is egy nagy hibám még többek között. minden esetre örülök hogy nem a spóra, hanem Nietzsche(hogy neked is jó legyen, bár írhattam volna viccesen Nííícsének is)
remélem többször már nem búcsúzol, úgy hogy álljon itt neked egy idézet a mestertől:
"A meggyőződések veszélyesebb ellenségei az igazságnak, mint a hazugságok."

full mindegy 2010.03.19. 16:03:12

szánalmas,de nem légből kapott ..

foxglove (törölt) 2010.03.19. 16:03:43

@Új Nick: Tényleg nem érted. A sorozat készítői szerint a főszereplők "harmincon túli, komoly egzisztenciával rendelkező nők, akik elégedetlenek helyzetükkel", ők fognak "diplomatavadászni" (=kurválkodni). Ez itt a baj.

algi 2010.03.19. 16:04:34

Senkit nem nyugtat meg a kétszeres Zsoldos-díj?

Bob Arctor 2010.03.19. 16:11:28

@algi: engem speciel nem, mivel Sanyi írta a Szinglik éjszakája című remekmű alapsztoriját is, ami az IMDB-n jelenleg 2,2 ponton áll. mentségére legyen mondva, a forgatókönyv nem az ő műve.

Luos 2010.03.19. 16:12:10

Nekem se tetszik annyira, de azért körül lehet nézni a sorozatok között, és akkor ott is el kéne borzadni :)
Gondolok itt a californicationre vagy a hungra. Hirtelen ez a kettő jutott eszembe :)

kamarti 2010.03.19. 16:12:55

gondolom, azért bármi történik, baj nem érheti őket, hiszen "Erdő Péter bíboros, prímás, esztergom-budapesti érsek megáldotta a Duna Televízió épületét és stúdióit. Az élő egyenes adásban közvetített házszentelést hatodik alkalommal tartották a közszolgálati csatornánál."

hogy ez, a kultúraközvetítés, a család szentsége, az értékek, meg ez a szinopszis hogy jön össze - hát...

Bob Arctor 2010.03.19. 16:14:59

ja boldog névnapot Sheenard! másrészt ez nem sci-fi. egyébként jómagam kedvelem a Sándort!

Bob Arctor 2010.03.19. 16:15:53

@Luos: ez a kettő a kedvencem!:)

kamarti 2010.03.19. 16:16:04

@Luos: melyik megy közszolgálati tévén és készül közpénzből? (hogy csak hirtelen ezekre kérdezzek rá, egyrészt, mert tényleg nem tudom, másrészt meg mert a kivitelezésről még kár lenne vitázni, mert ez még csak egy terv, uygebár)

Moso 2010.03.19. 16:16:13

E/ke bátyám, csak ezért a cikkért regisztrált, és máshol nem is aktív?
milyen munkát végzett a sorozaton, és a filmen?

simon says: 2010.03.19. 16:17:31

elolvastam a sixx altal betett teljes sajtokozlemenyt es egyet kell, hogy ertsek, nagy rakas szar van mar megint keszuloben adoforintokbol!
ugyanaz a faek egyszerusegu sema, ami kb. 30 eve megy magyarorszagon, rohadtul unalmas mar. mindenki sikeres, trendi, jo egzisztenciaju, nem tudja mit csinaljon unalmaban, hat kurvalkodik parkolohelyert meg dugo elkerulesert. ugyanmar.
pont, mint a rendszervaltas koruli magyar filmekben, mindenki meno, vallalkozo, gazdag, fejes, penzes, kapcsolata van, jo autoja, villaja, minden tortenet ezeknek az embereknek a belterjes vilagarol szolt, ami soha sem letezett.
es most sem ez a valosag, nezzenek mar korul az alkotok es csinaljanak reality dramat, lehet akar vicces is, de ne legyen mar minden magyar mozgokep a valosagtol teljesen elrugaszkodott, konyorgom.
30-40 ev mulva nem lesz kepunk arrol milyen volt az orszag a 20. szazad vegen, 21. elejen, mert ha az unikaink megnezik ezeket a filmeket, sorozatokat, teljesen mast latnak, mint ami a valosag volt.

csinaljanak ezekbol sorozatot:

- papiron 60 ezer bruttot kereso munkas hogyan el meg es hogyan mozog a fekete munka vilagaban, hogyan harcol nap mint nap az eletben maradasert es mikent eli meg a teljes remenytelenseget

- hogyan elnek a kozszfera azon tagjai, akik letszamfelettiek (fele), tehat erdemben munkat nem vegeznek, milyen kiuresedett egzisztenciajuk van

- magyar ugyvedek, jogaszok, birok, hogyan laviroznak a jog, az erkolcs es a bun hatarmezsgyejen, hogyan valtak a bunozes kiszolgaloiva es teljesen erkolcstelenne, valamint ez hogyan jelentkezik maganeletukben

- egy cigany csalad elete a mai magyar valosagban, hogyan akarnak kitorni a nyomorbol es hogyan esnek vissza minduntalan, amig vegul vagy sikerul nekik, vagy vegleg elvesznek a sullyesztoben

- fiatal ertelmisegiek es csak boldogulni vagyok hogyan menekulnek kulfoldre, hogyan elnek magyarok szazezrei idegen allamokban, hogyan boldogulnak, hogyan valtoznak at es hogyan veszitik el lassan identitasukat

- vegul egy sorozat a magyar politikai es gazdasagi elit szuk klubjarol, osszefonodasaikrol, stiklijeikrol, hogyan kebeleztek be es nyultak le az orszagot es hogyan tartjak a markukban

olvasóink írták · http://mediaszerencsetlenseg.blog.hu/ 2010.03.19. 16:20:31

Sejtéseim szerint az álom.netre is kötelező volt kézen fogva iskolásoknak nagy tömegben elmenni. Mondjuk legalább szokják, mert úgyis jön vissza a nagy Koltai Gáboros filmgyár éra...

Scala 2010.03.19. 16:21:09

@efes: Köszönöm! :-))) Absz. laikusként fogalmazódott meg ez bennem

+ az elmúlt 10-15 évben is igazat adok! Rémes. :-(

dr.pupak30 2010.03.19. 16:22:11

"olyan harmincon túli, komoly egzisztenciával rendelkező nők"

- ilyen nincs :)

"Duna Tv szerint minden nő üresfejű ribanc"

- és nem ? :)

I.puntschu 2010.03.19. 16:22:28

Az egészből üvölt az életszerűség. Magas presztízsű ingatlanfejlesztő, főrestaurátor, naná. Javasolnám inkább a Seggsz és Budimpest címet.
Hogy Nyihaha Lilla filmje volt a legnézettebb, azon végképp nem csodálkozom. Nincs az a lerohadt, ortopéd lúzer hím, akiben kisebbrendűségi érzéseket generálhatna. Mindegyik felülről nézhet le rá, höhö...

foxglove (törölt) 2010.03.19. 16:27:28

@simon says:: A harmadik változat milyen jó ötlet már! Kell!

Netuddki. 2010.03.19. 16:38:21

Ostobenkó kurva videókészlet?

gastro vazze 2010.03.19. 16:48:00

@johnyB:hazudsz! a FB-ról azonnali tiltás jár nem odaillő képekért! talán az iwiwről akartál írni nem?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.19. 16:49:55

@kamarti: csak úgy, ahogy Király András és a Jobbik frigye :)

SZDSZPistike 2010.03.19. 16:50:04

Hogy-hogy Bokros nem lesz benne???

Pedig mostanában minden műsorban "szerepel"

chatinbretagne 2010.03.19. 16:56:10

@kamarti: Köszi a (valóban) értelmes választ.
Több dologgal kapcsolatban nem értek azonban egyet:
A szinopszist vitatjátok, írod. Szerintem a szinopszist nem olvashatta a cikkíró sem, sem a legtöbbünk, csupán egy sajtóközleményt, ami a tévé PR-osának ilyen-olyan szövege - egy rövidített, félresikerült kis "kedvcsináló" lehetett talán a célja. A megjegyzésekből következtetve valószínűleg silány. De ennek nem sok köze van a filmalkotás folyamatához, és a végeredmény minőségéhez.
A sokszor emlegetett súlyos adóforintok témáját illetően sem gondolom, hogy ennyire egysíkúan kellene mindig gondolkodni. Véleményetek szerint ne adjanak pénzt magyar filmekre? Ne legyen magyar filmgyártás, mert nem mindig sikerül jót alkotni? Ki döntse el, hogy miből lesz jó film, sorozat, és melyikből nem? Ez kicsit bonyolultabb kérdés, de talán azon érdemes elgondolkodni, hogy ha jó alkotásokat akar ez az ország lerakni, akkor az pénzbe kerül. A próbálkozás is!
Nem azt állítom, hogy ez a filmötlet jó, vagy nekem tetszik. Bármit ki lehet hozni - szuper és pocsék filmet is belőle. Nem jósolom meg, hogy jó sorozat lesz. Viszont drukkolok! Akkor is, ha csak kis esély van arra, hogy jó lesz.
A kedves szereplőgárdát illetően:
Csupán azt kritizálom, hogy ezt a szerencsétlen Labannc lányt miért sikerül mindenkinek ismernie, és ezzel kapcsolatban fejtettem ki - csöppet sem elnéző - véleményemet. És igenis ELÍTÉLEM azokat, akik ezt a lányt ismerik, viszont foglmuk sincs arról a főszereplőről, aki már elég nagy díjat is kapott -csakis színészi játékáért.
De persze valszínűleg túl nagy igényeket támasztok ahhoz képes, hogy ez az index :D

bonobonohu · http://bono.hu 2010.03.19. 16:58:23

Dubalyba nem is mennek? deszar...

Dave985 · http://siparadicsom.reblog.hu/ 2010.03.19. 17:05:37

@Lacóka: Bevallom, nem járatom azt az újságot. A BK-ban amúgy is rendszeresen tűnnek fel a válogatókon átesett, szerencsétlen "színészpalánták", ezek szerint ő nem az Emmák, Noémik csoportját erősíti.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2010.03.19. 17:08:54

@chatinbretagne: Hát, nem jó ötletből max Michael Bay tud nézhető filmet gyártani:)

Ez így eddig piszoknagyhülyeség...

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2010.03.19. 17:16:55

@Fedor: Legalább ez nem a Duna TV-s főnök fejéből pattant ki.
Csak rábólintott erre a sorozatberendelésre.
Nem is tudom, melyik a rosszabb.

kamarti 2010.03.19. 17:23:49

@chatinbretagne: van olyan grémium, amelyik arról dönt, ki kapjon pénzt filmkészítésre, mármint mozifilmek esetében. De itt arról van szó, hogy a Duna hogyan gazdálkodik, mire fordítja a tetemes - több mint kétmilliárd forinttal - megemelt büdzséjét - itt tehát ők döntenek, tulképpen látatlanban odaadott közpénzről. és arról is, milyen kedvcsinálót küldenek körbe a tervezett projektekről - ha ez félresikerült, vagy félreértelmezhető, az sztem nem a posztoló és nem a kommentelők hibája.

mint ahogy az sem, hogy mindenki LL-ra repült rá: nyilvánvaló, hogy a.) ő nem az eddigi színészi teljesítménye vagy tehetsége okán került a stábba (jól körülhatárolt szerepkörbe), hanem b.) őt szánták húzónévnek az alkotók. Szánalmas ez onnan is, a közönség felől is, de így van. Én inkább örülök, hogy itt nem ujjongani kezdtek az emberek, hogy végre megint láthatják ezt a csajt.

szóval nem mondja itt senki, hogy ne próbálkozzanak, vagy ne legyen magyar filmgyártás, vagy hogy mér kerül pénzbe. (bár, ha tényleg azt nézzük, mennyi pénzből hányan próbálkoznak és milyen eredménnyel....)
De a legfőbb probléma mégis az, hogy mi a téma, az hogy illik a Duna TV arculatába, hogy a megnevezett alkotók milyen teljesítményt nyújtottak eddig.

Lehet, hogy a sztori reális (bár ennyi magasan kvalifikált harmincas nő az egész országban nincs - jó, túlzok, de ha vannak, arra biztos nincs idejük, hogy a forgalmi dugó problémát diplomaták levadászásával próbálják megoldani), de nem értem, mi lehet például ebben a mókás? Inkább szomorú és szánalmas. És egyet értek azokkal, akik azt kérdezik, milyen képet közvetít ez a magyar nőkről, a diplomás, a jó állásért megdolgozó nőkről, a magyar közállapotokról - mondjuk a tinilányoknak vagy a határon, esetleg a tengeren túl élő magyaroknak, meg nekünk, akik kifizetjük ezt a próbálkozást? Mert ugye ezt nem társadalmi drámának vagy szatírának szánják, hanem szórakoztatónak - abba meg a kritika műfajilag nem fér bele. egy köztévé az én pénzemért adjon már magára annyira, hogy nem szerepeltet - még Dörnerrel vagy Gubik Ágival együtt sem - egy olyan csajt, aki egyértelműen bulvárszereplő, és nem támogat még vicces formában sem egy ilyen trendet, hogy aszongya "unatkozik? vadásszon diplomatákra!" (abba, hogy a diplomaták majd mit szólnak mindehhez, bele se gondolok)

kamarti 2010.03.19. 17:26:08

@kis_kiraly: honnan tudod, hogy csak bólintott és nem ő az ötletgazda?

E/ke 2010.03.19. 17:29:52

@Moso: ha visszaolvasol láthatod, hogy semmi közöm a filmekhez, sem ehhez sem másikhoz. Egy kommentelő vagyok a sok közül, aki nem ért egyet az itt megjelent irománnyal, ennyi.

E/ke 2010.03.19. 17:32:36

@simon says:: csináld meg gyorsan, nehogy lenyúlják az ötleted. Hajrá!!!! (mondjuk szerintem ilyen "sorozat" már van bőven csak az hírek, tények, fókusz stb.néven fut)

Datolya 2010.03.19. 17:43:15

Ezt Az E/ke nevűt nem lehetne innen kibannolni? Nagyon irritáló a sok ostobaságával!

mokas_gizi 2010.03.19. 17:56:14

Végül is ilyen sajnos a világ tele van az ország ribancokkal csak le kell menni egy diszkóba...
Valamennyire érthető is + valamennyire elítélhető is...

Hiába néz ki egy nő jól attól még havi 80.000 keres a tescoba...

sixx · http://comment.blog.hu 2010.03.19. 18:07:00

@Datolya: nem, nem, dehogyis, nekem milyen szórakozás marad akkor? az értelmes komment?

kamarti 2010.03.19. 18:17:18

@mokas_gizi: itt nem 80ezerért güriző tesco alkalmazottakról, hanem jól kereső, jól szituált, esetenként férjezett, ugyanakkor unatkozó nőkről (akik nyilván már sem a munkában, sem a párkapcsolatban, sem az esetleges gyerekvállalásban, netán tanulásban vagy valami hobbiban/sportban nem látnak kihívást - illetve nyilván a diplomatavadászat a hobbisportjuk)

proton1701 2010.03.19. 18:31:09

Én ismerek olyan nőt aki nem az.( Itt a címre gondolok) Pl. ott van a feleségem.( Fizetett hírdetés). :-)

papamaci1 2010.03.19. 18:33:57

Nemis.

Nem minden nő hülye kurva. Vannak még az okos kurvák és a segghülye nem-kurvák is.

Olyan hogy okos és nem- kurva azért nincs , mert a többi kinyírja.....

domnule 2010.03.19. 18:46:06

A lényegre figyeltetek.
A Duna Tv-ből is lopják a lét, mint a BKV-ból.
Kicsit rafináltabban.
De kit érdekel ez? Inkább a celebek. Hát ez van.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.03.19. 18:49:37

Rég néztem "rendesen" tévét. Nem elvből, csak egyszerűen mire a két kiskorút lenyomjuk, már nincs hozzá kedvünk. Egy kis Top Gear, vagy Poirot belefér, de komolyra már nem "fussa". Most erősítsetek meg abban, hogy a Duna TV-t még nem privatizálták, az elvileg ugyanaz, amelyik 1999-ben elnyerte az UNESCO-tól a világ legjobb kulturális televíziója címet.

kamarti 2010.03.19. 19:01:46

@Csokis: nem, nem ugyanaz. az még Sára Sándor éra volt. Ez meg a kissé személyikultuszos-állomásos-operaésannabálos Cselényi éra, emlékeim szerint már a második ellenszavazat nélküli etapban, püspöki áldással, 2,4 milliárddal megemelt büdzsével (már nem a Sára-érához, hanem a tavalyi évhez képest). Amúgy a díj a mai napig ott forog persze a képernyőn néha, mint dicső múlt

Clarimonde 2010.03.19. 19:03:00

OFF
én csak azt várom, hogy mikor válnak unalmassá a mindennőribancos, nem túl változatos és nem is valami szellemes élcek itt

mertegyébként örülök ám, hogy ha a kb. ugyanilyen színvonalú poénok céltáblái a cigányok vagy a melegek vagy tudomisén, akkor viszonylag hamar bekövetkezik a jól megérdemelt leoltás, de nőket úgy en bloc lekurvázni, mert milyen vicces már így ezredjére is, no az teljesen rendben van

sajnálom. kikívánkozott.

ON

Zahal 2010.03.19. 19:42:29

férjvadászat, gyerekcsinálás, karrier, sok pénz.
nők 25-35 között.
watch out...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.19. 19:44:02

van ennek a duna tévének vmi vasutas sorozata is.
ami inkább a haveri kutyáknak kedvez, nem a kultúra, és a nemzet televíziójának

ez is detto.
lemegy ezzel is a színvonalt a kertévékre

Zahal 2010.03.19. 19:51:01

@mokas_gizi: jó olcsók is a magyar lányok külföldön. a legismertebb prostik mind magyarok. a legjobb pornósok mind magyarok. Hungary = porn paradise. a szexturistáknak (pl. briteknek) pár pálinkáért szopnak, bokafogásba mennek le. a szexhirdetések főiskolás, egyetemista magyar lányokkal kilógnak a képernyőről.

algi 2010.03.19. 19:52:14

@Bob Arctor: Nem azt mondtam, hogy megnyugtató, csak érdekelt, hogy valakit megnyugtat-e. :)

mokas_gizi 2010.03.19. 19:53:57

@kamarti:

OK értem magyarok alapból nem tudnak értelmes sorozatokat csinálni és filmeket sem nagyon tehát megint elköltenek egy csomó pénzt feleslegesen persze ez 1-2 embernek biztos nem kevés pénzt hoz...

Edward Nygma 2010.03.19. 20:07:44

Biztos jó lesz, de én mégiscsak kérem vissza a Dunába szórt (muhaha) adóforintjaimat, ugyanis nem nézem. Az adót, nem a felvázolt fost.

Messzi Vetek 2010.03.19. 21:44:12

mér' nem lehet olyat, hogy mondjuk a Pálfi Gyuri csinálna valami olyan Lars von Trier-féle Riget-szerű sorozatot?
mer' azt még külföldön is el lehetne adni és még értéket is teremtenénk?

kertévénél megbocsájtható bűn, hogy a nézettségre mennek és lemennek kutyába, de bazdmeg a Duna ne legyen már ilyen ócska fing / fingócska.

ludyko 2010.03.19. 23:36:18

Asszonnyátok, hülye a téma? Nekem az egyik barátnőm akart folyton diplomata férjet, majd mikor ez nem jött össze, akkor szerzett egy pasit, és diplomatát csinált belőle. Amikor Albániába meg Törökországba (nem kultúrország) akarták küldeni őket, az esküvő előtt összeomlott, de szerencsére a végén kibulizták Svédországot (ami ugye kultúrország). Mostan ottan élnek boldogan, amíg meg nem halnak :-) Vagy amíg mondjuk egy nem tetszetős országba küldik őket...

Megdobbent 2010.03.20. 05:50:23

Najakkor ekezek egyet enis :>

"Az Álom.net alkotói már jóval filmjük bemutatása előtt köznevetség tárgyává tették magukat azzal, hogy előre "a tavasz sikerfilmjeként" reklámozták alkotásukat, és mondhatjuk, hogy most utolérte őket a végzetük: a tinifilm a felhajtás ellenére csupán 5389 budapesti nézőt vonzott a hétvégén, amellyel a fővárosi jegybevételi toplista cseppet sem elegáns ötödik helyét szerezte meg (az országos listán harmadik az Álom.net). Eredményét lekörözte a három premierfilmből Clint Eastwood Gran Torinó-ja, amelyet a fővárosban 6434-en, az országban összesen pedig 7479-en láttak a hétvégén. Ez a toplista negyedik helyét jelenti."

De epeszu ember enelkul is boven tudja, hogy szarfos az egesz, a duna egyebkent onmagaban is olyan szanalmas, hogy arra nincs szo, es hogy nyomja _mar_ a milliardokat a kovetkezo valasztas onjelolt gyoztesenek holdudvaraba... Hat most csodalkozzunk?

Adtam volna en egy fillert pl. dunatv-nek? Nem bizony. Termelje ki, vagy tunes a picsaba.

szamo_ca 2010.03.20. 06:47:06

Egy tarda-sorozatért már lehet, én is bekapcsolnám a TV-t.

A'sel 2010.03.20. 10:03:00

En Labancz Lillat megmasziroznam. De nagyon :O
Olyan igazi kielt dog feje van.

Szomjas Gödény · http://szomjasgodeny.hu/ 2010.03.20. 10:15:05

Remélem a részek felében a követségi kocsi sofőrje szopat a színházi büfé szertárában vagy a hátsó ülésen...
:))

AvgDvl 2010.03.20. 10:58:28

Ez így elolvasva kib.tt borzalmas.

Mindenki jobban járt volna, ha mégis inkább "rendelnek belőlük párat a igazgatói irodába, hogy az üvegasztalra kiszórt kokóban fetrengjenek".

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.20. 12:01:40

Ez már így elolvasva is szar...
Hahó, a szex és nyújork már uncsi!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.20. 12:03:09

@simon says:: Csináltak már ilyen filmeket... Csak sajnos ez nem trendi és elég kevesen látják (Utolsó idők, Nincs kegyelem...)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.20. 12:07:22

@E/ke: Lehet, hogy azért mert a legtöbben csa nézik ami épp' ott van?
Mert amúgy nézhető filmet se mostanában láttam a köztévéken...

norbi2k 2010.03.20. 12:21:15

váá, az első képpel mi volt a céljuk? gyerekeket ijesztgetni? undormány ez a nő, ki futtatja? ....

Kacagány 2010.03.20. 12:59:30

@simon says::

Az év hozzászolása, komolyan. Maximum respect! Vajon miért 100%-osan biztos, hogy 20-30 éves távlatban egyikből sem lesz semmi? <-költői kérdés...

E/ke, nem lehetne, hogy tényleg elhúzz innen az értetlen hülyeségeiddel? És ne gyere hogy személyeskedek, mert te nem akarod szándékosan megérteni, hogy mi az emberek baja ezzel a fostengerrel. Sokan kifejtették sok nézőpontból, érthetően, kultúráltan.

Ritka perverz lehetsz ha élvezed, hogy az ide írók 99%-a retardáltnak tart.

MANO55 2010.03.20. 14:21:08

Szerintem jó lesz a sorozat, sixx is azért irta a ezt blogot, hogy kis reklámot csináljon vele.
Persze nem fair, hogy a DUNA Tv szájába adja címbeli mondatot...

Annyit érdemes tudni, hogy K#, R# kifejezést, azért használják bizonyos hölgyekre, hogy megkülönböztessék a tisztességes nőktől.

A férfiaknál erre nincs szükség, hiszen mi mind kurvák vagyunk, engem és a blogírót is beleértve.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2010.03.20. 14:38:33

@kamarti: Az Állomás az tuti az ő saját ötlete volt. A stáblistába azt hiszem benne is van.

Próbálom, próbálom elképzelni a sorozatot, most eltekintve attól,hogy kik is készítik (Álom.net, miegymás). Az est.hu-n elolvastam részletesen miről is szól a sorozat:

Egy csaj (L.L.) eldönti, hogy diplomatapasikkal akar kavarni,felhasználva nővére naplóját ami tele van diplomatapasik elérhetőségeivel. Közben a nővére és annak két barátnője ugyanezt akarják.
De a húg a naplónak köszönhetően mindig egy lépéssel előttük jár.

Tényleg ez lenne a lényeg??? Nyilván minden részben még valahogy el is menne, ha ilyen pasifaló csajokat akarnak mutatni, mint a Szex és New Yorkban

DE "a vígjáték a Jóbarátok, a Melrose Place vagy a Saint Tropez-i szerelmek mintájára épül"

Nők akik minden részben érdekből próbálnak pasizni, példaként állítva a fenti sorozatokat.
Öcsém.

siposakos 2010.03.21. 20:05:07

már most több kommentelő van, mint a Duna TV átlagnézőszáma

hex.kelly 2010.03.22. 08:42:48

Azért majd ha elindul a sorozat, valaki megkeresné a Nemzeti Galéria Vezető Restaurátorát és megkérdezné, mit szól hozzá?

tomiKK 2010.03.22. 14:44:02

Pupak 30-nak és a többi "mindennőkurva" mantrázónak...családotok nőtagjairól is vélekedtek-szemtől szemben?
Vagy csak suttyomban, míg a főnök nem pislog rátok kiélitek magatokat pár szóban itt-elfolytott sérelmeitekért.
Szánalmas.

Egy "harmincon túli, komoly egzisztenciával rendelkező" édesanya

Alex Roy 2010.03.23. 17:03:57

Végre találtam valamit, amivel együtt tudok érteni. Hajrá Duna, bár nem nézlek...:)

Deflorálatlan Mirjam 2010.03.23. 22:15:15

Akkor most törölni fogom ezt a csatornát is a nézettekből? Gondolom a Duna szférába is beférkőzött valami izraeli érdekeltség. Butítani kell a népet, erre jó eszköz a média.

oregtata 2010.03.26. 16:54:28

ez a cikk kibaszott jó, sixx!

Hunterbag 2010.05.17. 12:05:26

Nos remek cikk és remek kommentek. Kicsit ez is bulvárszerű, mint maga a film címe.
Recept szerint használjunk a címben olyan szót amire minden mélyérzésű ember felkapja a fejét. Mondjuk legyen ez a ribanc. Aztán persze tegyünk ugyanebbe a címbe egy ismert és méltán elismert nevet.
Félsiker.
És szenzációhajhász. (merthogy ugye a bulvár)
Aztán lehetőleg folytassuk azon jó magyar szokásainkkal, melyben méltatlankodunk a közpénzek elherdálásának okán és emlegessünk kultúrált igényességet, máris nyertünk. Mert ki fog ellenkezni velünk?
Csapatszellem kéremtisztelettel. Sokkal inkább állunk a baljóslatok elhintői mellé, mint a jókívánságokat hírdetők oldalára. Mikéntje a magyarságunk kódja, "balsors akit régen tép".
Mondom ezt annak okán, hogy aki ennyire szívén viseli kis országunk filmes sorsát, miért nem tesz érte?
Tessék, meg lehet próbálni. Akár szinészként, akár filmkészítőként.
Vita a nagy semmiről. Szar lesz vagy jó?
Ki tudja.
Lehet jóslatokba bocsátkozni, de a jóslatokon vitázni nem édemes. Miként a puding próbája az evés, úgy a film kritikája a fogyasztók jelenléte.
Konklúzió:Akinek nem tetszik, majd ne nézze.
Bár akkor nem tudom, hogyan lesz az elkészült filmről egy újabb remek ledegradáló blogbejegyzés, amire gyanítom majd sok helyeslés érkezik. (bár a film szar és nem is nézték-de akkor meg ki látta és ki véleményezi?)
Ez olyan mint a Győzike.
Sokan szídják, de senki nem nézi.
Mellesleg a legyek a szarszagra mennek, szóval ne keverjük őket az emberi ígényességünkkel.

szigiri 2010.08.23. 14:17:02

Hát gyerekek, igen jól kitalálta márciusban a cikk írója, hogy ez a sorozat a -273 kelvin alá is benéz majd. Ha valakit igazán meg akarunk vicelni, küldjünk neki egy sms-t hogy "szupi sorozat a duna tv-n. Ne hagyd ki: diplomatavadász!" biztos soha nem fog felhívni titeket soha.
süti beállítások módosítása