Az egykori Danubius és Sláger-hallgatók a Juventusra menekültek – derül ki a Szonda Ipsos decemberi felméréséből. Az egykori hallgatótábor a Class és a Neo FM-ről nagyrészt eltűnt, a két új adót a korábbi négymillió helyett decemberben naponta összesen csak 2,5 millióan hallgatták.
A FigyelőNet által közreadott kutatás szerint a váltás egyik nagy nyertese a Juventus volt. A majdnem országos adó (Budapesten kívül négy városban és a Balaton környékén sugározza műsorát), november végén napi 600 ezerrel több hallgatót szerzett, és ezt decemberben is tudta tartani. Az adatok szerint a közép-magyarországi rádióhallgatók 29,9 százaléka választotta az év utolsó hónapjában a Juventust, míg a Neót és a Classt összesen 20,7 százalék, a Rádió1-et pedig 12,2 százalék.
A hirdetési piacot is elbizonytalanította a két új piaci szereplő, aminek az egyik oka a sokak által aggályosnak tartott frekvenciapályázati döntés, a másik pedig a költéseket megelőzően ismeretlen hallgatottsági adat lehet. Míg a Sláger tavaly decemberben 1,9 milliárd forintos reklámbevételhez jutott, a Danubius pedig 1,3 milliárdot zsebelt be, a Class Fm-nek idén decemberben már csak 299 millió, a Neo FM-nek pedig 294 millió forint jutott a reklámtortából.
Ahogy a hallgatók, úgy a hirdetők is a Juventushoz fordultak. A TNS Media Intelligence kutatása szerint a Juventus tavaly decemberhez képest plusz 240 millió forintot könyvelhetett el az idei év utolsó hónapjában, így ez a rádió került a lista élére 883 millió forinttal. De profitált a Danubius és a Sláger megszűnéséből a Rádió1 és a Roxy is, előbbi tavaly decemberi bevételéhez képest plusz 18, utóbbi plusz 45 százalékos bővülésnek örülhet.
Az adatokból természetesen nem kell hosszútávú következtetéseket levonni, egyrészt az új piaci szereplőknek a kutatás idején még nem volt elég idejük a bizonyításra, másrészt a Neo FM-en csak január 18-án indult el a hallgatottsági és reklámbevételi szempontból is nagyágyúnak számító Bumeráng.
báró Csekonics 2010.02.02. 12:37:24
(És nem a peremkerületekben, hanem pl. 3,7,13. kerületekre gondolok - ugyanazokban a kocsikban ugyanazokkal a rádiókkal hallgatva.)
Ugye a két új rádió indulásának ehhez semmi köze?...
Samott 2010.02.02. 12:50:57
báró Csekonics 2010.02.02. 12:53:27
Nem értem, nem értem...
:-(
webber 2010.02.02. 13:10:17
Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2010.02.02. 14:01:56
CJKrisz 2010.02.02. 14:04:47
citrompótló 2010.02.02. 14:21:17
Diplo-mata 2010.02.02. 14:22:39
A Juventusnak volt esze, és gyorsan reagált.
A két új adó, valamiféle idióta ál-progresszív szemlélet végett, (hogy majd ők jól megreformálják a magyar hallgatókat...) elkezdtek ezerrel alternatív zenéket nyomni. Ettől azután a sokmilliós addigi Sláger hallgató visítva eltekert bárhová! Csak ne kelljen Péterfy Borit hallgatni egész nap...
A Juventus pedig jó érzékkel lecsapott a simán otthagyott "kommersz" rádióhallgatókra, és sürgősen nyomni kezdte a Sláger korábbi zenéit. Ennyi a tétel. Nem ördöngősség, csak a tulajdonosok pénze nem feltétlenül van arányban az önkifejezéssel...
Egyébként az utóbbi időben mindkét új rádió észheztért. Különösen a Neo, amióta ott dühöng a Bumeráng. Jelentős és nagyon észrevehető a zenei különbség az induláshoz képest.
Titok? Nem.
Senki nem hülye, aki rádiófrekvenciát kapott és működteti. Egyfelől van a zenei ízlés, és a modern kor kihívásai, másfelől a saját bukszája, amely igen gyorsan tud ürülni, ha a felmérések alapján nem csörög a kassza, a hirdetők elmaradása miatt.
Két tojásos hottentotta 2010.02.02. 14:23:00
citrompótló 2010.02.02. 14:23:19
citrompótló 2010.02.02. 14:24:04
Editor Bob 2010.02.02. 14:24:07
Neo FM 6-10-ig detto.
elfogulatlan 2010.02.02. 14:25:58
Leadfoot 2010.02.02. 14:26:26
Ez Szekszárdon van, ráadásul itt a két helyi adó nagyon büntet. Olyan zenét nyomnak, hogy a Sláger meg a Danubius műsora vájtfülű ínyenceknek való csemege ahhoz képest.
Pécsen legalább a két nagy adó fogható.
Leadfoot 2010.02.02. 14:27:08
hozé bubó 2010.02.02. 14:28:54
rákotraráapöszegöbre 2010.02.02. 14:28:58
Brainstormer 2010.02.02. 14:29:48
De a kulcs, hogy a Bumeráng, amely a reggeli show-k éllovasa (akát tetszik, akár nem, ez tény), csak jan. 19-től pörög újból, immár a Neon, így még a január sem fog reális képet mutatni. A február már lehet mintaértékű.
Furcsa, hogy amilyen magasan repül a Bumeráng, annyira ultragáz az adó (Neo) zenei kínálata. A Slágeré is brutál szar volt, de a Neo! Előbbin a Charlie, Tankcsapda, Edda stb. ismétlésével nyírtak ki, utóbbi meg a reggelemet valami ordenáré no-name (?) rock-bandákkal zavarja fel. Az egykét-százas zenei lista végtelenített lejátszása valami hallgatógyilkos stratégia, nem tom, erre hogy nem jönnek rá az amúgy igen profi rádiós vezetők.
Erre van valakinek tippje egyébként?
f.fredericks 2010.02.02. 14:31:21
elfogulatlan 2010.02.02. 14:34:02
Amúgy remekül elvagyok nélkülük! :-)
Pistike_ 2010.02.02. 14:34:49
@f.fredericks: igazad van.
kvadrillio 2010.02.02. 14:36:40
Az új adókon, a "zajládákból" mikor elkezdődik egyfajta "zaj", egy hang, egy dobszó, ismétlődik 500 x, akkor elmenekül az ember !
Ilyet bárki tud csinálni otthon is, ha összever két fedőt 2 másodpercenként ! Ez tudniillik NEM ZENE, csak ZAJ !!!
A ZENE-szeretők kellemes ZENÉ-t szeretnek hallgatni,jó hangú énekeseket, nem bárgyú, ismétlődő zaj zörejeket.
ZAJ-LÁDA ÉS ZENE-DOBOZ KÖZÖTT ÓRIÁSI KÜLÖNBSÉG VAN !
AKINEK KIFINOMULT A HALLÁSA, szereti a kellemes zenét, azt nem lehet átszoktatni primitív ritmusokra. :O)
na, azért 1-1 jó szám is elhangzik közben az új adókon, de ez édes kevés !!!!!!!!!!!!!!!
rákotraráapöszegöbre 2010.02.02. 14:37:16
Pivoblog · http://pivo.blog.hu/ 2010.02.02. 14:42:52
nflblog · http://tojaslabda.blog.hu/ 2010.02.02. 14:43:28
AlexWolf 2010.02.02. 14:44:08
anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.02.02. 14:46:04
Kilgore Trout 2010.02.02. 14:47:58
toolate 2010.02.02. 14:50:27
Ha ez a három teljesül, akkor mi a retkesért ne csinálnák azt, ami az életük? Kinek lenne jó, hogy dacból nem csinálnának műsort?
Igen, elsiratták az előző rádiót, de utána mentek tovább. A klassz egyébként meg este nyolcig ugyanaz, mint a danubius volt, kicsit nagyobb zenei kinálattal. Szóval tényleg nem értem...
Zsoltici 2010.02.02. 14:53:17
kvadrillio 2010.02.02. 14:55:02
Látod ! Látod !
Egy szóval sem mondtam, hogy mennyire HÜLYE IS VAGY !
A ZENEI ÍZLÉSRŐL SZÓLTAM.
DE EZ ELKERÜLTE A FIGYELMEDET.
Kire is ütöttél ???! :DDDDD
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2010.02.02. 14:59:23
És milyen igaz.
manor 2010.02.02. 15:03:23
Mi ez a megleckéztetés? Én erről lemaradtam.
Egyébként a Neo a kezdeti alternatívkodás után visszatért az előd régi jól bevált zenéihez, szóval nyugodtan vissza lehet térni az alattvalóknak is a száműzetésből királyaik után.
petya.bacsi 2010.02.02. 15:04:18
ave 2010.02.02. 15:05:02
Ez persze csak egy osszeeskuves elmelet. :)
petya.bacsi 2010.02.02. 15:06:14
Secnir 2010.02.02. 15:06:49
:)
webber 2010.02.02. 15:07:13
NGA 2010.02.02. 15:07:23
petya.bacsi 2010.02.02. 15:07:51
Sierpe (törölt) 2010.02.02. 15:08:25
Amúgy utóbbi időben vettem észre, hogy a győri O2 jön be zeneileg a legjobban, ott hallok olyat is ami nem hallottam ezerszer
földes82 2010.02.02. 15:08:27
Tavaly decemberben a két kinyírt rádió csak interneten volt elérhető. Mégis ilyen sokan hirdettek ott? És idén decemberben mi volt a két új adóval? Időomlás?
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2010.02.02. 15:09:10
Most tűnt fel, hogy Csizi vezet műsort a Slágeren. Reggel, illetve délután a levezetőt 8-ig. Gondolom nem élő, előre felveszik, de jó hallani a hangját:)
Anak 2010.02.02. 15:11:30
A Sláger helyett meg ott a Sztár.fm és a Petőfi rádió (aka MR2) szintén korrekt Danubius helyett.
A két új adó nem igazán jött be.
Bambano 2010.02.02. 15:11:34
Ha jól értem a posztot, rövid úton belül az új rádiókon is indokolatlanul mellőzöttekké válnak...
Anak 2010.02.02. 15:12:20
petya.bacsi 2010.02.02. 15:14:57
A Slágernek össze kéne ütni egy kisebb honlapot, a webes hirdetésekből, illetve néhány neten hirdető cégekből szerintem ki tudnák gazdálkodni a fennmaradásukat. Én szurkolok nekik.
Bambano 2010.02.02. 15:19:25
ez van, srácok.
Dudi 2010.02.02. 15:20:33
fazzoletti 2010.02.02. 15:22:22
kultúrpesszimista 2010.02.02. 15:25:22
Radio Café, Puzsér Róbert filmes műsora hétvégente.
Civil Rádió és Tilos.
A többi csatorna EGYTŐL EGYIG érdektelen.
petya.bacsi 2010.02.02. 15:28:42
Igaz, lehetett volna több magyar zene...
gezabá (törölt) 2010.02.02. 15:31:41
rákotraráapöszegöbre 2010.02.02. 15:32:26
kvadrillio 2010.02.02. 15:33:30
A Sláger rádió, nem Boros-Bocskor /Bochkor/ miatt volt Sláger rádió, hanem a slágerei miatt, amiket nagyon sokan szerettek hallgatni.
Boros-Bocskor /Bochkor/ helyett lehetett volna bárki más is, ha nem olyan jók a a Sláger rádió slágerei,mint amennyire jók voltak, nem hallgatták volna annyian.
Nagyon fafejűnek kell lennie annak, aki ezt nem érti meg.:)
Diplo-mata 2010.02.02. 15:35:54
Ha például a Sláger tavaly (nyilván 2008-ban) 1.9 milliárdot termelt, ennek a vállalt 11%-a kb. 209 millió forint. Az új adó, a Neo, ugyanezen a frekvencián 299.000 Ft-ot tudott összekapirgálni, ennek az általuk nagyvonalúan vállalt 50%-a 149.500 Ft!
Merthogy az ORTT simán, a ígért befizetések alapján döntött!!!
Akkor most melyikkel is jártunk jól? Ez a "kis" különbség ugyanis a mi zsebünkből (is) jön ki.
A zenéről most ne is beszéljünk....
Lalikiraly 2010.02.02. 15:37:43
Jól nyomják a gyerekek. A keleti országrészben meg előbb fogod a Román adókat mint a magyarokat. Ott rányomják a kakaót, nálunk meg faszkodnak...
pPanni 2010.02.02. 15:39:42
kvadrillio 2010.02.02. 15:40:23
hozzászólást Bambano-nak szántam...:)
Bochkor-Boros nem jelentette számomra a Sláger rádiót !
A Sláger rádiót a zenei kínálata jelentette, amelyeket nagyon szerettem hallgatni.
/Boros-Bochkor ebben részemről sehol sem volt !!! :O)/
sajnálom....:)
Diplo-mata 2010.02.02. 15:44:07
Ahogyan korábban is írtam: a pénz beszél, a kutya ugat...
jack o'neill 2010.02.02. 15:44:49
chrismaster · http://twitter.com/thegoodkchris 2010.02.02. 15:45:14
A zene tetszik-változatosabb.
Az esti 20:00-ás műsor is jó...
Azt viszont észrevettem hogy míg az elején több megszólalásokkal kezdtek neki-mintha több lenne mostanra a zene. Na,mindegy akkor is tartom hogy jobbat kaptunk. A Class-ból még egy percet se hallgattam,így nem mondok véleményt.
Egy felvetésre pedig...inkább Péterffy Bori mint a magyar popzene "kiválóságai"
(Lola,Groovehouse,No Thanx,Mark). Ennyi.
Azt nem tudom hogy segített e a Bumeráng a NEO FM-en,drukkolok.
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.02.02. 15:45:44
Tartok tőle, hogy igen, elvégre, ha a másik két rádiónál meg tudták csinálni, akkor itt miért ne tennék.
pPanni 2010.02.02. 15:46:09
pescade 2010.02.02. 15:54:52
A felháborodásra leginkább a pártok mutyija és az ORTT döntése adhatott volna okot, de valahogy mintha a pártpreferenciákban nem lenne érezhető a nagy tiltakozási hullám. És amíg az emberek jóváhagyják, hogy a politika konzekvenciák nélkül átnyúljon felettük, ez is fog történni. Nem a rádióadókat kéne tehát büntetni, hanem a politikát. Méghozzá aktív politikai részvétellel.
u.i. a történetbe belépő-résztvevő összes médiaszereplő pedig simán kihasználta a sztoriban lévő marketinglehetőséget, gondosan kerülve a pártok felelősségének emlegetését (lásd a hangember Fábry)
kultúrpesszimista 2010.02.02. 15:54:54
Tudom, hogy nem nekem szólnak, de ez baj valahol. Szólhatnának akár nekem is. Lehetne igényesen is, mint tette egykor pl. a megboldogult Radio Bridge. Sokan hallgatták, elég sokáig működött az a rádió. A minőség nem (annyira) áldozódott fel a mennyiség oltárán. Vagy ott volt a néhai Budapest Rádió, ami jóval marginálisabb volt, viszont nem kevésbé kereskedelmi. Mégsem záródott ki a szellemi/zenei nívó. Ez a bajom.
Amúgy nem, nem BETA. Jó nekem a VHS is, de jöhet bármi. MP3 is a vynil és cd helyett is akár. Nem a forma a lényeg, hanem a tartalom. Ebben a vonatkozásban (is) platonista lennék, nem arisztoteliánus.
egyittlakó (törölt) 2010.02.02. 16:01:13
Azt hittem, hogy a Neo FM egyedi, újszerű dolgokkal áll elő, nem pedig egy ócska, kopott lemezzel... Ilyet minden hülye tud. Vagyis reggelente ökör dumákkal elvonni a csúcsforgalomban közlekedő járművezetők figyelmét, hogy jó sok koccanás meg baleset legyen. A gyalogos meg az agyára dugott hallgatóval gyalogol az autók alá. Hajrá kereskedelmi rádiók, hadd fogyjon a magyar...
celebtemető 2010.02.02. 16:03:10
A Class FM-en a halálba idegesít az hozzáállás, hogy most aztán mi játszuk a fasza zenéket, de az Abaházi egy angol szám címét nem képes ordító hiba nélkül bemondani, pedig nem ma kezdte a rádiózást. Aztán délután a Kovács Áron riaszt el a hallgatástól, aztán meg a Jáksó. Emiatt kb. nov. 21 óta nem is hallgatom a Class FM-et.
A Neo jól indult, de elromlott a zenei kínálata, mert ez a sok unalomig agyonjátszott zene kell a népnek :( Ma már lesüllyedt a Sláger szintjére. Az meg elfogathatatlan, hogy három órán belül ugyanazt a számot kétszer is leadják, főleg, hogy nem is friss slágerről van szó. De az Ezeröcsi Winklerrel és Bazsóval nagyon jó, csak kár, hogy a pesti dugóban ücsörgő majmok miatt áttették ötre a kezdést négy helyett, így nem tudom végig hallhatni.
De ha a Juvetnus is Slágerre hajaz, akkor most van három (2,5) tök egyforma rádiónk?
A Petőfi is túl sokat ismétel, így marad a helyi rádió, meg a saját zenetár. Kár...
Diplo-mata 2010.02.02. 16:04:57
Oké, igazad van, felcseréltem a két adót, nem olvastam el figyelmesen a cikket, de azért a különbség így is jelentős....
Rich.mond 2010.02.02. 16:04:58
A Neot addig szerettem, amíg oda nem ment a Bumeráng.Azóta ugyanaz a kommersz szar megy(valóban), mint azelőtt a Slágeren. Komolyan, ki akarja ezredszerre meghallgatni ezeket a számokat, kezdve a Republikkal, az Aha-n át a megannyi (száz-kétszáz) örökzöldig.
Az sem lep meg, hogy a Neo indulásakor (nekem amúgy tetsző) zenei felhozatalt nem kajálta a nép.
Nekem így marad a Petőfi :) Esküszöm azelőtt a Juventust hallgattam, de mióta oda is betört a Sláger-Danubius zenei csomag, eltekertem. Bakker tíz éve ugyanazoka számok keringenek!
Diplo-mata 2010.02.02. 16:11:56
Tökéletesen megértelek! És akár egyet is értek Veled.
Azonban,-gondolj bele -, ha történetesen te lennél a tulajdonosa valamelyik frekvenciának. És sok-sok pénzt kellene beletenned eleinte, majd várnád, hogy szépen csörgedezzen vissza a lé.
Akkor el kellene döntened, -ha a bukszád is fontos -, hogy marad-e az általad hőn szeretett Petőfi vonulat, (aminek könnyű alternatívnak lennie, állami pénzből...)vagy inkább kissé kommercializálódsz, azaz feladsz az elveidből, és inkább a pénz felé fordulsz arccal... Akkor pedig SLÁGEREKET kell játszani, mert a nép ezt szereti hallgatni, akár többször is naponta.
Nos?
péti 2010.02.02. 16:12:53
Már a szignáljukban is a Sláger Rádióra emlékeztetnek. Bevallom, ha meghallom azt , hogy "valódi változatosság" egyből kiráz a hideg.
Mert az minden volt csak nem változatos amit a Sláger Rádió az utóbbi években csinált és a Neo se lett különb e tekintetben.
És nem az a baj , hogy a kezdeti alternatív cuccok után újból az ún. kommerszebb dalokat kezdik el játszani hanem az, hogy mindig ugyanazokat. Amiért a Sláger Rádiót is megutáltuk. Mindig ugyanaz a 400 szám éjjel-nappal...
Ennyi SLÁGER született Elvis óta???!!!
Szerintem bármelyikünk lemezgyűjteményéből változatosabb rádiót lehetne csinálni...
elég.volt 2010.02.02. 16:16:56
Balázs81 2010.02.02. 16:20:53
Rich.mond 2010.02.02. 16:24:43
A Petőfi nem "hőn szeretett", csupán a felhozatalból általam a leginkább kedvelt.Hőn szeretett akkor lesz, ha nem hallom naponta kétszer a PASO-tól a "Budapest te csodás" c számot.Nem rossz szám, csak már unom.
Gaius Plinius Secundus 2010.02.02. 16:26:26
sapuh 2010.02.02. 16:28:52
petya.bacsi 2010.02.02. 16:30:11
kultúrpesszimista 2010.02.02. 16:30:15
Álkérdés. Te is tudod. Az ex-Sláger és -Danubius közönségének és a Civil Rádió jelenlegi és potenciális közönségének halmazai soha nem fedik egymást, kicsit se.
robogos0001 2010.02.02. 16:30:22
toolate 2010.02.02. 16:33:30
Emiatt érezték magukat a rádió dolgozói annyira tehetetlennek és ennek a dühnek és elkeseredettségnek adtak hangot a saját rádiójukban. Ha valakit büntettek meg mondjuk tiltott helyen parkolásért kerékbilinccsel, pedig senkit nem zavart, az is először féktelen haragot érez.
Azután általában belátja, hogy szelávi és továbblép...
Rich.mond 2010.02.02. 16:37:55
Az első adásokat spec én is hallgattam.Boros azzal indokolta, hogy erre az adóra mentek, hogy "nem a pénzért, hanem azért, mert ez egy országos rádió, és nem akartuk cserben hagyni a hallgatókat...". Ja,hát persze...
sapuh 2010.02.02. 16:49:15
Fáradt Vándor 2010.02.02. 16:50:18
Édes istenem, ments meg minket az ilyen "okos" emberektől, mint a poszt írója... Kettő induló rádióról volt szó, miért is csoda, hogy hat hét után nem realizálnak ugyanannyi bevételt, mint A 12 éve piacon lévők...
nem nemsiker_s 2010.02.02. 16:56:07
dm101 2010.02.02. 16:59:14
kultúrpesszimista 2010.02.02. 17:00:50
A plebsz legalja vagy. Kulturális zombi, szellemi agyhalott. Helyetted is szégyellem magam. Gratulálok. Kívánok sok egészségben eltöltött borosbocskor órát!
flatrabbit (törölt) 2010.02.02. 17:03:24
Fedup Sári 2010.02.02. 17:06:41
Tehát ha jól értem, most az idei év decembert követő hónapjában járunk. Hogy szalad az idő, mióta átálltunk erre az új, reformált naptárra.
العربية (törölt) 2010.02.02. 17:10:38
paperboy 2010.02.02. 17:11:44
Keruúr 2010.02.02. 17:17:23
Balázs81 2010.02.02. 17:18:32
RS 2010.02.02. 17:23:22
Balázs81 2010.02.02. 17:24:28
Chris76 2010.02.02. 17:35:03
Karchy 2010.02.02. 17:35:54
Az még ok, hogy Budapesten ez a helyzet, mert közelebb vagytok, de hogy egy városi rádiót, az adótól 8(!)km -re lenyomjon az nem semmi. És nem gyenge minőségben szólnak a szlovák rádiók, Budapesttől 75 km-re van mindez.
Karchy 2010.02.02. 17:38:28
John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2010.02.02. 17:47:02
Képmutató banda.
balakaa 2010.02.02. 17:49:01
elizon pucsnik 2010.02.02. 17:49:34
no mail, no problem 2010.02.02. 17:52:30
A Tilos pár éve (kb. 2006) készített egy hallgatói (és műsorkészítői) felmérést, nézz szét a tilos.hu oldalon. Vagy írj egy mélt Papónak, vagy telefonálj be a műsorába, és kérdezz rá. A Civilről nem tudok semmit.
Én úgy tudom, hogy a posztban hivatkozott Szonda-Ipsos anyag fizetős termék, amelyet a hirdetési piac különböző szereplői vásárolnak meg. Mivel a hirdetési piacon nincs jelen sem Tilos, sem a Civil, emiatt nem mérik őket.
Diplo-mata 2010.02.02. 17:57:21
Igazad van, felcseréltem a kettő újat, de azért a különbség jelentős.
Tucsok84 2010.02.02. 17:59:31
dei · http://erdei.aplus.pl 2010.02.02. 18:02:02
itey 2010.02.02. 18:04:15
Este 2010.02.02. 18:07:58
a Slágert és a Neo-t nem hallgattam/hallgatom, pont a B.B páros miatt...
péti 2010.02.02. 18:20:09
"Az egykét-százas zenei lista végtelenített lejátszása valami hallgatógyilkos stratégia, nem tom, erre hogy nem jönnek rá az amúgy igen profi rádiós vezetők.
Erre van valakinek tippje egyébként?"
Ez az amit én sem értek már régóta. Azt hiszik hogy mindennap meg akarom hallgatni a kedvenc dalomat ezerszer. Nem jönnek rá, hogy a legjobb dalok is unalmassá válnak egy idő után,ha mindig lejátszák őket.
AGYRÉM ez az un. zenei teszt, halva született ötlet!!! Ha eddig nem jöttek rá a vezetők, ezután se fognak.
Valamiért félnek lejátszani kevésbé ismert dalokat, azt hiszik egyből elteker a hallgató...
RS 2010.02.02. 18:33:06
Der Beste 2010.02.02. 18:43:38
Der Beste 2010.02.02. 18:45:56
Gianna :) 2010.02.02. 19:12:54
"lemezkiadók pénze"
haha Magyarországon? az Internet korában?
Megtetszik, letöltik, annyi :)
Karácsonyra talán megveszik a Márió a harmonikást a nagyinak Cd-n :) Azért az durva lenne ha egész nap a Márió szólna :)))
9ghost 2010.02.02. 19:27:27
AutosVilli 2010.02.02. 19:28:59
AutosVilli 2010.02.02. 19:33:58
GGG77 2010.02.02. 19:47:37
ellenszenvesfigura 2010.02.02. 19:47:45
sertésmájkrém 2010.02.02. 19:56:39
vagy ez, vagy bochkor egy ostoba fasz, hogy egy normális kérdés nem jutott eszébe.
delphi_jos 2010.02.02. 20:03:49
Delfinci 2010.02.02. 20:12:59
misinator 2010.02.02. 20:13:15
Delfinci 2010.02.02. 20:15:04
ellenszenvesfigura 2010.02.02. 20:17:23
Delfinci 2010.02.02. 20:20:06
Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.02.02. 20:23:42
itt még nincs bocskor boros
mizrolist 2010.02.02. 20:31:39
Macmini 2010.02.02. 20:32:36
Macmini 2010.02.02. 20:45:18
petya.bacsi 2010.02.02. 20:53:46
A siránkozás amúgy sem tetszett, de ha MÁS frekvenciára mentek volna, nekem nem lett volna kifogásom. De így felfordult a gyomrom.
Mice1977 2010.02.02. 21:00:25
Mi az a rádio?
Az az idegtépő sz@r ami éjszakás műszakban üvölt és minden nap ugyanazokat az ótvar zenéket nyomatják? Hát komolyan mondom mindegyik adó felér egy iraki vallató katonával a 4. 12 órás éjszaka után.
Juventus... változatos zenék, hát ne tudjátok mit tudnék tenni a zenei szerkesztővel. Inkább nem írom le, de semmi jót.
A másik amiért megutáltam. Mi az ótvaros f. ért kell minden szám között annak b--- nak benyögni, hogy Juventus rádió, a legjobb zenék ismétlés nélkül. (naponta talán nem játszanak csak 1x 1 számot.)
még hírek is elavultak :) a múltkor 5 napig mondták be ugyanazt a baromságot... "tegnap kiégett egy autó az xxx autópályán, amit aznap vásároltak.
Na fantasztikus hírértéke van. Csodálatos.
Ha már rádió akkor MR2 és azon is csak egy pár műsor, ahol tényleg játszanak új zenéket, és nem a 10-12 éve kiadott xy számokat.
Neo, Class... Balázsék és Bocskorék miatt néha belehallgatok, zenei világuk azonban borzalmas, zene és reklám esetén katt a másik adóra.
Szóval ennyi
Fogyassz és szenvedj.
Gega 2010.02.02. 21:04:59
Class FM-et meg nem hallgatom, nem tetszik.
Ha mindenhol sz@r a műsör, jöhet a CD-gyűjtemény!
Butuska 2010.02.02. 21:15:25
Zsoltici 2010.02.02. 23:57:52
Még megjegyzem hogy ez az irány a Radio Cafenak se volt idegen csak egyszerűen nem voltak képesek megcsinálni rendesen. A "lecke" egy állami rádiotól jött...de az az érzésem hogy már elsőre is megértetted hogy mit akartam mondani vagy? :) A kommented második részét szerintem nem nekem irtad....
Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.02.03. 04:39:33
Szerencsére kizárólag a munkahelyi étkezőben szennyezi a füleimet ilyesmi (a tűrésküszöböm elérésekor kihúzom a kábelt a konnektorból).
Ha hírekre vagyok kíváncsi rengeteg oldalt találni a neten;ha pedig zenére és rádióra akkor irány a Last FM,ahol azt válogatok össze magamnak,amit akarok.Lehet csekkolni az újdonságokat is ezerrel,kombinálni a jazz-t a techno-val vagy éppen a downtempo-t a drum and bass-szel.Ami pedig tetszik,az egész sok helyen megvásárolható onlány.Nemrég mértem a fogyasztásomat,úgy 200 új zenét kajálok meg havonta.Hallgassa az xx-es évek slágereit az,akinek két anyja van (a régi,valóban jó zenéket kinyírják az állandó újrajátszásokkal,mint a Bud Spencer&Terence Hill filmeket az ertéel)
Felőlem az összes magyar rádió éhen halhat.
Macmini 2010.02.03. 07:07:13
Keruúr 2010.02.03. 17:37:14
1: Koromat meghazudtoló módon sajnálom, hogy egyre kevesebb adón van dallammal és összhangzattal rendelkező ZENE
2: A lakosság elég nagy hányadát kitevő vidéki, 40 fölötti embereknek lassan csak 2 választásuk lesz: vagy elviselik a számukra fülsértő altert, vagy egész nap politikát hallgatnak a Kossuth-on. Akiknek napi progi volt a "Jó ebédhez szól a nóta" és a Kabarécsütörtök évtizedeken keresztül, most nekik elég rossz... pl. nagymamám
Nem is vagyok kamukázós... :-)
Most megy épp az Ezeröcsi. Nem is rossz...
Macmini 2010.02.03. 19:51:35
Nem, nem kell Kossuthot hallgatni, vannak helyi rádiók is.
okostoljás 2010.02.04. 16:13:58
1. megszünt a munkahelyük amiről nem tehettek
2. nekik is meg kell élni valamiből.
3. bárki aki az ő helyükben lett volna ugyan igy cselekdett volna.
Vegyünk egy egyszerü példát.
Megszünik a sarki vegyesbolt ahova szivesen jártok vásárolni de ugyan abban az épületben egy ugyan olyan bolt nyilik és felveszik ugyan azokat a dolgozókat aki a megszünt boltban dolgoztak akkor azokat is elitélitek?
A rádióknál is az volt a helyzet. megszünt az egyik megindult a másik hogy milyen körülmények kőzt ne firtassuk :mindenki ragaszkodik ahoz amilye van és mindenki szomoruan ment be az utolsó nap de másnap reggel fel kellett keljen és munkát kellett keressen hogy eltartsa a családját büsykségből egyikőtök se halna éhen és nem utasitana vissza egy ugyanolyan munkát.
na ennyit akartam.
Gega 2010.02.04. 19:08:57
epeficam 2010.02.08. 10:35:24