Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Szellemi gigászok csatája: Heti hetes vs. Hajdú Péter

Mindkét szemünk sír

2010. január 22. 10:25 sixx 130 komment

Február 7-én indul hosszú (?), rögös útjára Hajdú Péter és új műsora a Frizbi, ami egy közéleti beszélgetős talkshow lesz, mélyebb, komolyabb témákkal (már amennyire a műsor keretei ezt ugye engedik), mint az eddigi inkarnációi (az ATV adásán és a Story4 TV-n is volt belőle), és feltehetően a gitáros csávó nélkül, aki az eddigi műsorok oly kevés normális és emberi pillanatát is képes volt két akkorddal a sárba lehúzni.

Nincsenek persze illúzióink a műsorral kapcsolatban, és a fent említettek miatt igenis vannak prekoncepcióink. Ettől függetlenül megnézzük majd az első adást, mert ráfér a magyar televízióra valami, bármi, még egy kecskefejjel zsonglőrködő félvak artista is, csak ne az áporodott, begyepesedett, megújulásra nem képes, besavanyodott kommereket a pofánkba toló Heti hetes, ami annak idején lehet vicces volt, mondjuk az első adás nyolcadik percéig, de azóta hajszálpontosan ugyanolyan híg fos, mint a műsor indulása óta eltelt 11 évben (jézusfasza!) bármikor. 

A nézettséget tekintve nincs könnyű helyzetben az újonc, hiszen a Heti hetes nyerni szokta sávját 30 százalékos közönségaránnyal, de eddig javarészt filmeket kapott ellenfélnek, nem pedig saját gyártású műsort, melyeknek nézettsége hagyományosan magasabb szokott lenni egy-egy másodosztályú fimnél (függetlenül attól, melyik csatornán mennek), már ha nem az olyan elvetemülten szar programokról beszélünk, mint az XXL. 

zefext 2010.01.22. 11:06:37

Kár, hogy ilyen sötéten látod a dolgokat. Lehet, hogy észrevenni a gyöngyöt a sárban külön adottság...

immobull 2010.01.22. 11:27:25

És a műsor némán végigülő srác előkerül majd...csak hogy megint mindenki kérdezhesse, hogy bocsi, ő miért is ül itt? Ő valami különlegességnek volt szánva, hogy legyen miről beszélni??

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.01.22. 11:34:35

@XABI: Volt vele egy riport, ő a főszerkesztő, és poénnak szánték, hogy végig ott ül úgy, hogy egy szót se szól. De ezentúl már nem fog beülni.

sixx!

"áporodott, begyepesedett, megújulásra nem képes, besavanyodott kommerek" írod, és bevágod illusztrációnak a Hajóst. Nem érzel itt egy kis ellentmondást? :-)

oldpopmaci 2010.01.22. 11:37:02

Ez a fentebb lévő általam sajnálatos módon elolvasott/a szerzőt a Morvai féle szintre emlékeztető/ hosszabb őnőmlengés a híg fos, nem a Heti hetes!!!!

Kétballáb28 2010.01.22. 11:39:40

A Heti Hetes szerintem is egy híg fos, de ami még nagyobb baj, hogy szimplán az MSZP egyik fő támogató műsora lett. 1millió ember -korábban több is- könnyebben hisz Gálvölgyi művész Úrnak és Hernádi művész Asszonynak, mint annak, amit a saját bőrén érez. Persze a néző, az átlagember azért mert elhiszi, nem fogja különböző díjak hadát bezsebelni, szemben a műsor valamennyi résztvevőjével.

Parajpuding 2010.01.22. 11:43:04

Szellemi gigászok....Hajdú....
Ez valami rossz tréfa?

Thomas Dantes 2010.01.22. 11:43:37

"csak ne az áporodott, begyepesedett, megújulásra nem képes, besavanyodott kommereket a pofánkba toló Heti hetes, ami annak idején lehet vicces volt, mondjuk az első adás nyolcadik percéig, de azóta hajszálpontosan ugyanolyan híg fos, mint a műsor indulása óta eltelt 11 évben (jézusfasza!) bármikor. "

Khm, khm. Már elnézést. Szerinted. Mások szerint meg nem. Mások kifejezetten jó műsornak tartják. Én is annak tartom. Tudom sokan nem. Azt is tudom, sokan azért utálják, mert hát...kritizálni meri a jobb oldalt.

Tudod, meg lehet egy kritikát normálisan is fogalmazni, véleményezni is lehet normálisan. A hig fos-ozás, az nem ez a kategória. Ez csak téged minősít.

Ne érts félre, egyáltalán nem a véleményeddel van a bajom. Nem tetszik, nem nézed. Te dolgod. Nem vagyunk egyformák. De amikor ilyen stílusban írnak, az bizony rohadtul bosszant.

Most én is mondhatnám azt, hogy aki ilyen stílusban ír, az egy sötét bunkó, és csak egy híg fos, de én nem mondok ilyeneket.

És ha már itt tartunk, én azt tartom szomorúnak, hogy ez a stílus a divat. A kommentelő emberektől, még hagyján. De hogy , egy olvasott honlapon, a cikk író, is így viselkedjen, az már nem helyes.

Most, biztos kapom majd a letolást, meg a durva beszólásokat,(a neten ez a szokás ügye) de nem veszekedni, vagy épp sértegetni akartalak. Csak egy személyes véleményt mondtam el, és igyekeztem egy kicsit normálisabban fogalmazni.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2010.01.22. 11:44:58

A vén vicceskedő komcsik vagy a fiatal vicceskedő, tenyérbemászó senki? Úristen, melyiket válasszam? A cikk címe tetszik, "Szellemi gigászok csatája" - szeretem az iróniát. :-)

National Geographic, AXN, Comedy Central, stb stb. Szerencsére van élet a TV2 és az RTL után is.

Thomas Dantes 2010.01.22. 11:45:41

@oldpopmaci: Igen, egy pillanatra azt hittem, az Echo TV-n vagyok, nem a comment.hu-n. De nem kell a szerzőt sem le fosozni.
A stílus maga az ember.

Temese 2010.01.22. 11:46:07

Hát akkor szegény Hajdúnak valóban fel kell kötni a gatyáját, mert ha a heti hetes egy híg fos akkor ő még annál is hígabb.:)
Akkor nyerhet ebben a gigászi versenyben ha Sarka Katát élőben megveri, vagy valami:)

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.01.22. 11:46:40

éppen ez hiányzott, de nagyon...faszkalapokparádéja..."ami egy közéleti beszélgetős talkshow"... hehehe

Bernard Black 2010.01.22. 11:46:43

nem mondom, hogy a heti hetes a szórakoztató műfaj csúcsa, de vannak benne jó pillanatok... itt sokan azért szarozzák a heti hetest, mert aki nem utálja reflexből az mszpt, az már rögtön kommunista, és biztos az ő malmukra hajtja a vizet... "aki nincs velünk, az ellenünk van..." szomorú, hová jutott ez az ország, még jó, hogy nem lakom Magyarországon...

sixx · http://comment.blog.hu 2010.01.22. 11:49:27

@Thomas Dantes: ajaj, az elvakult emeszpésnél nem sok viccesebb van, talán csak a tarsolylemezeket csattogtató idióták.

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.01.22. 11:50:14

@Bernard Black:
"szomorú, hová jutott ez az ország, még jó, hogy nem lakom Magyarországon... "s hová juthatna ha itt laknál...

Thomas Dantes 2010.01.22. 11:54:44

@sixx: Látom nem sikerült felfognod, azt amit mondtam. Nekem a stílussal, és a fogalmazással van bajom, nem pedig veled, vagy a véleményeddel.

Mellesleg, nem vagyok sem elvakult, sem MSZP-s.A Heti Hetes tagjai sem mind azok. Például Hajós szerintem inkább liberális, (és a liberális nem egyenlő az SZDSZ-el) mint baloldali, és a kormányt is erősen szokta kritizálni .

A humor, meg tudod az olyan, hogy kinek mi a humor. Más azon nevet Ha Fábry Sanyi bá, a nemi szervéről, meg a szarásról beszél, és az MSZP-ről hatszor elmondja, hogy tolvajbanda, megint mások meg a Heti Hetest tartják inkább viccesnek.

Én mind a két műsort megszoktam nézni egyébként. Na mindegy: sejtettem én: aki a Heti Hetest nem szidja, az egy elvakult MSZP-s. Most erre mit lehet mondani?
Gratulálok hozzá. Bocs,de az ilyen vélemény, igen magas észre vall.

2010.01.22. 11:55:11

A HH-ra ráférne a megújulás erősen, de emlékszem, azért régen (nagyon-nagyon régen) voltak olyan adásai (még a Csiszárral), hogy sírva röhögtem végig. Mostanában gyakorlatilag a Hajós és talán Steve viszi a műsort, ennek ellenére nem tudom elképzelni, hogy Hajdú Péter műsorát nézzem. Val'szeg bedobok egy DVD-t vasárnap esténként.

luck66 2010.01.22. 11:56:15

az a baj,hogy a Hajdúnál,a kezdet óta ugyanazok a vendégek a kezdet óta és mindig tudnak újat mondani magukról,ha mást nem akkor az első pattanást,menstruációt,fingot hozzák elő

Bernard Black 2010.01.22. 11:57:41

@sertésszamba:-/ malacmambó: ne félj nem szavaznék az mszpre se a fideszre, ebből a garnitúraból gyakorlatilag senkire... aki a baloldalisága miatt nézi a heti hetest ugyanúgy nem százas mint aki a fábryt nézi azért mert megaszondja a kommunistáknak... habár a fábrynak már nincs is humora, mint ahogy sajna már a gálvölgyinek se nagyon...

nin 2010.01.22. 11:58:24

Jézus egy név, nagy J-vel.

BalatonfürEde 2010.01.22. 11:58:58

OFF
Thomas Dantes felől bérkommentelő szagot érzek... :P (elkezdtem vadászni őket)
Persze lehet tévedek.
ON
Vasárnap este Supnat-Dexter! :)

sixx · http://comment.blog.hu 2010.01.22. 11:59:04

@Thomas Dantes: nem annak alapján írtam, hanem az eddigi kommenttevékenységedből jött le a kommerség, de ez persze nem érdekes. ha nem tetszik a stílusom, nem olvasod a blogot. ezzel szemben te elolvasod, mint valami mazochista esztéta, majd ostorozod a leírtakat. ha nem tetszik, nem olvasod, ennyi.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.01.22. 12:00:38

@BalatonfürEde: nem az, már régóta ilyen. Dexter hol???

magno10 2010.01.22. 12:01:33

ÓÓÓ hová jutott ez az ország? Tegyük fel a költői kérdést! Sehová. És ez így is marad.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.01.22. 12:02:26

én is nézem már kezdetektől a heti hetest, igaz többnyire megszokásból heti program nálam, de még mindig vannak jó pillanatai, és még mindig az egyik legszórakoztatóbb műsor a kereskedelmi tévékben. lehet, hogy a tévéket minősíti:)
thomas dantes-vel maximálisan egyetértek sixxszel kapcsolatban, kezd már nagyon ordenáré lenni a stílusa...
egyébbként jellemző, hogy azok minősítik a HH-t akik jóideje nem nézik, mert akkor tudhatnák, hogy már jó ideje nem téma orbán, meg a fidesz, max egy-egy hír erejéig, de legtöbbször ugyanannyira osztják komcsikat is, mert a hülyeség nem pártfüggő...

failtv · http://kopkodotvmaci.blog.hu/ 2010.01.22. 12:07:41

Eh, az tény, hogy az 50 csatornás kínálat mellett azért van még alternatíva. Egyébként a Story-n elcsípett bezélgetésfoszlányok alapján a Firzbi nem különösebben rosszabb a HH-nél.

2010.01.22. 12:07:53

Én a Bajor szerepeltetését nem értem. Mondott ő egy poént is mostanában, az elmúlt évben, egyáltalán?

Thomas Dantes 2010.01.22. 12:09:15

@BalatonfürEde: Bérkommentelő...igen. Az vagyok. Hogy találtad ki? Gyurcsány itt ül mögöttem, és diktálja mit írjak.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.01.22. 12:13:50

@Bombadil Toma: Aki nézi a Heti hetest, az tudja... amit én nem, mert én nem nézem.
Ettől függetlenül egyet értek Dantes véleményével, akár munkáspárti, akár jobbikos. Lehet egy negatív véleményt kulturáltan is megfogalmazni.
Amúgy ha ez a két választási lehetőség van csak, akkor Heti hetes. Az még szórakoztatóbb valamennyire.

@sixx: "majd ostorozod a leírtakat. ha nem tetszik, nem olvasod, ennyi."
Bocsáss meg, de egy normális hangú kritikára nem ez a meg felelő válasz. Ilyen alapon mi is írhatnánk, hogy miért nézed a hetihetest, és miért írsz róla kritikát? Nem kell nézni. Aludd ki magadból az ingerültséget! ;-)
Amúgy meg, attól függetlenül, hogy néha egy kicsit elszakad nálad a cérna, ez egy nagyon kellemes blog, jó társasággal, érdekes, informatív írásokkal! Ezért olvassa biztos ő is.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.01.22. 12:17:31

@beebeer:

Neked hiányzott? Szerintem így járunk a legjobban. Az ő esetében igaz a szólás: "Hallgatni arany!", ez az rtl kasszájánál hetente igazolja a kicsihuszár.

Thomas Dantes 2010.01.22. 12:19:42

@sixx: Az eddigi komment tevékenységem alapján , elvakult MSZP-s vagyok. Értem. Bár nem tudom mikor dicsértem a kormányt vagy bárkit az MSZP-ből, és arra se emlékszem, hogy vörös zászlós képeket linkelgettem volna.

Tehát akkor mire is alapozod mind ezt?

Megválaszolom én: a zsigeri, politikai gyűlöletre. Mert , a többség,-ez látszik a többi kommentelőn is, egyből bérkommentelőnek kiáltanak ki- gondolkodás nélkül gyűlöl, támad, és ilyen mocskos stílusban nyilatkozik mint te. Vagy még sokkal durvább stílusban,
Ha valaki Fábry-t szereti, akkor az mocskos Fideszes, ha valaki a Heti Hetest, az mocskos komcsi. Meg bérkommentelő.

Tudod, a baj ebben az, hogy amint mondtam, a kommentelőktől nem is várok mást. De mivel, ha jól tudom ez nem egy politikai oldal, egy kis semlegességet, és normális stílus elvárnék.

Igazán elgondolkozhatnál mind ezen, ahelyett, a hőbörgés helyett.

,,ha nem tetszik, nem olvasod, ennyi. " Nos, tudod én mint olvasó, azt gondoltam, talán élhetek azzal, hogy véleményt merek megfogalmazni, a cikkel szemben. Tilos talán? Negatív véleményt nem lehet mondani, főleg veled szemben nem, ellenben,te nyugodtan mondhatod bármire, hogy híg fos, és nyugodtan mondhatod bármire, hogy elvakult MSZP-s.

Pedig, se MSZP-s nem vagyok, se baloldali. De ha az lennék, se lenne senkinek semmi köze hozzá, ezt csak megjegyzem mellesleg. Én, másokkal ellentétben, nem a politikai véleményük alapján ítélem meg az embereket.

Ezen is el lehetne gondolkozni. De ez úgy sem fog ezen senki elgondolkodni, hanem megint megkapom, hogy mocskos komcsi vagyok elvakult MSZP-s, meg bérkommentelő.

Még annyit, a műsorra. A Heti Hetes, egy közéleti, politikai műsor, ahol hét ember hírekről elmondja, a személyes véleményét.

Ennyi, és nem több. Az egy dolog, ha a humor nem tetszik, de hogy azért fos valami, mert abban véleményt mernek mondani, hát tudod... na mindegy. Úgyse lesz foganatja annak amit leírtam.

bigBB 2010.01.22. 12:21:33

@Thomas Dantes: Sajnos a 7i7es színvonalára igenis talál a híg fos. Lehetne finomabban, stílusosabban, de ez a produkció ezt érdemli: híg fos.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2010.01.22. 12:22:37

" ami annak idején lehet vicces volt, első adás nyolcadik percéig, "

Mondjuk egy kicsit tovább volt vicces, egy-két évig.
De aztán, egyetértek, egy alapos frissítés, vagy szüneteltetés az már rég ráférne...

fran7 2010.01.22. 12:23:16

A HH addig vicces, amíg egymást cinkelik, addig én is képes vagyok nézni, de amikor meghallom a hírbe a Fidesz, Orbán szavakat, akkorelkapcsolok, mert az amúgy sem az értelemtől fénylő szemek elhomályosodnak és valami elképesztő együgyűség amit érvként hallok tőlük. Nem zavar, ha van valakinek kritkája afelé a párt felé, amire én szavazok, de a HH-ben nem ez történik. S ezt a balos HH nézők is biztos tudják, hogy ott nem intellektuális érveket gyűjtenek a jobboldal felé. Az én bajom az, hogy bizonyos emberek, akik semmihez nem értenek, mert színészek és semmit nem olvasnak a szerepeiken kívül és soha nem éltek a valóságban csak a színházban, hiszen napi 10-15 órát töltenek ott, ők lehettek véleményformáló emberei egy oldalnak. Ugyanez a bajom hollywooddal is, ahol a legmagasabb végzettségű színész is talán járt félévet valamelyik college-ba, de nem órára. S ők alkotnak véleményt olyasmiről, amiről a szakemberek se mernek mondani semmi biztosat.
Sixx mióta felköltözött Pestre azóta trágárabb.

h492019 2010.01.22. 12:27:28

@luck66: azért az eléggé szomorúan hangzik, ha valamit humor terén Hajdú Steve visz a hátán nem?

h492019 2010.01.22. 12:29:55

egyébként egy adásra beültetnék egy adag showderklubbos arcot, Litakival a közepén, nem lenne ennyire látványosan egy oldal felé húzó, és még vicces is lehetne talán. bár ők a muníciójukat tuti nem itt akarják ellőni hétről-hétre, de azt azért én megnézném

Leonard Zelig 2010.01.22. 12:32:54

@fran7: Az én bajom az, hogy bizonyos emberek, akik semmihez nem értenek, mert színészek és semmit nem olvasnak a szerepeiken kívül és soha nem éltek a valóságban csak a színházban, hiszen napi 10-15 órát töltenek ott, ők lehettek véleményformáló emberei egy oldalnak.

Jaja, a színészek nem értenek semmihez, te meg, aki a klaviatúrád előtt ülsz 10-15 órát, te mindent tudsz a való életről.

Leonard Zelig 2010.01.22. 12:33:50

@h492019: Nem, Hajdú Steve nagyon jópofa, humoros ember, szemben mondjuk Bayer Zsolttal.

sixx · http://comment.blog.hu 2010.01.22. 12:33:53

@Thomas Dantes: a kritikát elfogadom, sőt, örülök is neki. a kioktató hangnemet nem kedvelem, de te ilyen stílusban szoktál megnyilvánulni, én meg kissé prosztó, karcosban, istenkém, van ilyen, ez sem érdekel. szándékosan provokáltam a poszttal (nem a híg fos, nem, azt tartom), ha nem tűnt volna fel, és azt is elmondom neked (de csak neked), hogy miért: annyit zsidóbérenceztek, liberálbolsevik ganajtúróztak, emeszpébérenc köcsögöztek már minket itt le, hogy kíváncsi voltam, mi lesz abból, ha egyszer beszólok a baloldalnak, vajon leszélsőjobbosoznak? le hát. na ez érdekelt.

bug jr. 2010.01.22. 12:38:08

hajdúnál kb csak a nagyágyuk(egyszint bocskor istenezésével meg lajos királyozásával) irritálnak jobban,úgyhogy kívánom neki h verje meg őket egy színvonalas szórakoztató műsorral.ehehe.

allnitelong 2010.01.22. 12:40:23

Hja. Amíg a fidesz-kisgazda kormány garázdálkodásain köszörülték a nyelvüket, az szerintem vicces volt. Aztán mikor a szoci-szdsz került hatalomra, Őszöddel, Horváth Ágnessel és a többivel, de ők mindebből "semmit sem vettek észre", és továbbra is a fideszt és O.V-t faragták, már csak a vak nem látja, hogy ez nem közéleti humor, hanem politikai propagandaműsor.

Gukker 2010.01.22. 12:42:34

@sixx: Néha komolyan csodálkozom rajtad. Ennyi év után még mindig magadra veszed az ilyen személyeskedő véleményeket?
Komolyan, most nem tudtál ezidő alatt vastagabb bőrt növeszteni, vagy csak élvezed, ha csattognak a villámok? :)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.01.22. 12:48:26

sosem értettem a HH iránti gyűlöletet. pláne úgy, hogy nem is nézi. én nézem, ezért van véleményem róla. a humor az humor. ha valami vicces azon nevetek, akárki akárkiről mondja. a heti hetesnek is, mint minden műsornak, vannak jobb és rosszabb pillanatai/részei. a bajor "poénjai" számomra kifejezetten kínosak míg a gálvölgyi vagy a hajós többnyire jók. ahogy a showder klubban a kőhalmin vagy a beliczain betegre röhögöm magam, a trabarnát többnyire elkapcsolom. ízlés kérdése, nem csinálok belőle nagy drámát, és ex cathedra kijelenteni hogy "márpedig az milyen híg fos már!" pláne nem lefasisztázni valakit, mert a fábrit találja viccesnek.

@sixx: agent provocateur! na, ha ezt akartad, egy szavad sem lehet:))

h492019 2010.01.22. 12:49:14

@Leonard Zelig: ó öreg hogy jött ide Bayer Zsolt? ki említette egy szóval is? az, hogy szerinted Hajdú humoros az egy dolog, szerintem jó színész. mindenesetre azért húzós volt ez az asszociáció, hogyha szerintem Hajdú Steve nem vicces, akkor biztos BayerZsolt rajongó vagyok. csak a kedvedért közlöm, hogy ki nem állhatom.

Thomas Dantes 2010.01.22. 12:52:37

@sixx: Én nem szélsőjobboztalak le. Akik így viselkednek, azokat se tartom sokkal különbnek.

De tudod, az hogy a kommentelők, ha zsidóbérencezik, az oldalt, ahhoz mégis mit szóljak? Álljak le vitázni velük? A sok buta embertől nem is várok mást. De amint mondtam, mint cikk írónak, nem a tompa agyú sötét, mocskolódó emberek stílusát kellene felvenni.

Kioktató lennék? Lehet, de ez nem szándékos. Egyébként, régebben, én simán elküldtem embereket a ,,kurvaanyjukba" ha nem értettem velük egyet. Csak lassan rájöttem, ha nem különbnek tartom magam a sötét bunkóknál, akkor nem kéne nekem is úgy viselkednem.
Hát, erről a szintről, úgy látszik a kioktató szintre jutottam el.

A véleményem meg az, nem kell beszólni, egyik oldalnak sem. Ez nem politikai oldal.

A Heti hetest meg továbbra is jónak tartom, de van sok dolog benne, amit nem szeretek, például ha Hajós gitározik meg énekel(egyébként meg egyet tudok vele érteni, pár dologban), vagy éppen Kern leveleit is roppant unalmasnak tartom. Szereplők között is vannak, akik inkább ne lennének ott, nem tartom se viccesnek, se szimpatikusnak őket.

Hajdú Péter meg: nos, olyan amilyen. Bulváros riport műsor. Vannak sokkal rosszabbak, akik magukat riporternek merik nevezni. Reggelente, a két kereskedelmi csatornán szoktak felbukkanni. Hozzájuk képest Hajdú Péter műsora, nem is rossz.

fran7 2010.01.22. 12:56:42

@Leonard Zelig: Van egy színész Magyarországon, aki 4 év magyar szak után az egyetemen ment el a színművészetire, ott csak professzornak szólították. Az, hogy nekem milyen rálátásom van a valóságra, azt részint te nem tudhatod, sokszor a közvetlen ismerőseim sem tudják, mert nem ismerik az életem. De te néhány mondatból megállapítottad gratulálok neked. Aki olyan humorra vágyik, mint a HH az keressen magának egy focicsapatot, akikkel eljár hetente focizni, nagy valószínűséggel viccesebb emberekkel fog találkozni.

Leonard Zelig 2010.01.22. 12:58:50

@fran7: Te bezzeg tudod, hogy Gálvölgyi és Hernádi 10-15 (!) órákat töltenek a színházukban és mást sem csinálnak, csak szerepeket tanulnak és gyakorolnak. Hát igen, ilyenek ezek a celebek, mindent lehet róluk tudni.

Der Beste 2010.01.22. 13:00:00

Sixx, ez már fóbia nálad.
Ha nem provokációs célból csinálod, hanem komolyan gondolod, akkor szerintem beszélgess egy kicsit Csernus Imrével.
Te lelkileg nem tudod feldolgozni (s rajtad kivül még sok-sok irigy ember sem), ha egy műsor, egy produkció tartósan sikeres. Legyen szó a Bumerángról, a Heti Hetesről vagy a Tankcsapdáról.

Leonard Zelig 2010.01.22. 13:00:17

@h492019: Hát, ha nem szereted Bazsót, akkor legalább eggyel kevesebb dolgon vitatkozunk.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2010.01.22. 13:13:18

@Der Beste: meg a zámbó jimmy, őrá az egész commentcom szerkesztősége irigy, főleg a hajára.

papamaci1 2010.01.22. 13:24:30

Heti Hetes ?

Mivel én humanista vagyok , a gyors és kíméletes tarkón lövést javasolnám a kötéllel vagy a karóba húzással szemben...

Pikk Dáma ♠ 2010.01.22. 13:29:02

lassan kezd átmenni a cc egy kollektív pszichoterápiába:))

Pikk Dáma ♠ 2010.01.22. 13:29:49

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: a kérdés már csak az, ki a doktor és ki a beteg?!
:)

anett1 2010.01.22. 13:30:06

Maximálisan egyetértek Thomas Danteval , és elítélendőnek tartom, hogy egy ilyen olvasott oldalon egy szerkesztő ilyen primitíven fogalmazza meg a magán véleményét. Ez valóban az embert minősíti. De nem is kell vele foglalkozni, csak az sajnálatos, hogy egy ilyen helyen ez megjelenhet. Én Heti Hetes párti vagyok, vannak részek amiket kevésbé szeretek, de összességében egy színvonalas műsornak tartom, egy olyan műsor, ahol kimondják a véleményüket és sokszor egyetértek velük.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.22. 13:35:27

mondjunk már egy "mélyebb, komolyabb" témát, amit hajdúpéter szájából hitelesen lehet hallgatni, amelyiknél érdekes az ő véleménye, amelyiknél nem idegesítő a jelenléte

Grafithuszar 2010.01.22. 13:36:56

Hát nekem se nagy kedvencem a hetithetes. a pártsemleges indokaim: ;)
-Gálvölgyi régen vicces volt, most már egyszerűen nem az, csak rotyog magában a hülye poénjain
-Bajornak abból áll a humora, hogy lement a kocsmába és milyen jól berugott. Tudom van akinek ez jön be, de minden késdobálóban van egy Béla bá, aki ugyanúgy megmondja a tuti frankót
-Hernádi produkciója abból áll hogy megmutatja a melleit, majd nyávog egyet hogy ez most miiiiiiiiéééééééééééééééééért, hoooooooooooogy?
-Jáksó felolvassa azt a viccet, amin mindenki röhög, kivéve ha van internete, és hallgat rádiót/tv-t... nem nagy teljesetímény a vicclap.hu-t felolvasni...
-Teddy 2 órán keresztül meséli hogy a Mimi-vel vetttek egy fagyalatot Velencében

Hajós szerintem az egyetlen jó arc, a röbbi ről nem tudok nyilatkozni mert legalább fél éve nem láttam egyetlenegy részt sem.

Csak hogy a másik oldalba is rugjak: Fábry-t régen szerettem, de mostanában nem. Az elején felolvas egy viccet amit már 100x hallotam, és legalább annyian megküldték e-mailben. utána fél óráig beszél a sz@rásról...

Hajdú Péter? Frizbi? Nem tudom milen de nem is érdekel. Nem nézem.

Török Szultán 2010.01.22. 13:49:36

hajdúpeti, a közéleti. Aha. Persze.

Temese 2010.01.22. 13:51:17

Grafithuszár egyetértek veled.
Hajós szerintem is nagyon jó arc és nagyon jókat mond. Teddy szegény mire végére ér a mondanivalójának, már nem is érdekel.:(
Néha se eleje se vége....
Mostanában Stevet is megkedveltem:)
Üdv.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.01.22. 13:52:55

@kiricsizoltan: most láttam valamelyik szennylap címoldalán, hogy Jimmynek unokája születik. :-)

Temese 2010.01.22. 13:55:55

Még mindig jobb mintha azt írnák, hogy gyereke születik:):):)

gitáros 2010.01.22. 13:57:41

Hajós, Hajdú Steve, Jáksó, mint komcsi? Ez tetszik. (Mondjuk nem egészen értem, hogy akit zsigerből gyűlölsz, az miért feltétlenül komcsi, de hogy jövök én ahhoz, hogy megkérdőjelezzem egy professzionális újságíró szóhasználatát...)

Istenkém, szegény Szuhay élne, milyen csodálatos is volt friss, jobboldali humor az ő Parabolájában, mi?

satho 2010.01.22. 13:59:07

A Hajdú Péter mióta szellemi gigász ??

Temese 2010.01.22. 14:00:57

@satho: Ezek szerint mostantól, mert eddig még nem derült ki róla:):)

Az igazi Trebics 2010.01.22. 14:03:21

@sixx: "ha egyszer beszólok a baloldalnak, vajon leszélsőjobbosoznak? le hát."

Hol? Vagy kimoderáltad? Akkor viszont kár volt, így elég érthetelen ez a mondat.

3G11 2010.01.22. 14:08:10

Nem lehet, hogy az Index azért fikázza folyamatosan a Heti Hetest, mert még a kezdeti időben egyszer Új Péter is meg volt hívva, de nem bírt egy értelmes mondatot (legalább is olyat, amit bent mertek volna hagyni a vágott műsorban)kinyögni. Ekkor kiderült, hogy nem is olyan könnyű "humorosat" mondani, ha ezt spontán (bár fel lehet készülni, mert ugye megkapják előre a híreket)kell tenni, és nem lehet órákig rágódni egy-egy mondaton, ahogy az írott sajtóban (és ide tartozik az internetes újságírás is)teszik, egyes nagyon kritikus és vitriolos "újságírók".

Beck Tamás 2010.01.22. 14:10:58

Hajdú Péter egy senki. Fogalmam nincs róla, hogy ő miért "bulvárkirály" és egyáltalán mit keres ő a tévében, újságokban.

A múltkor volt vele valami interjú, ahol elmondta, hogy azért van a tévében, mert nagyon ott akart lenni. Gratulálok, sikerült neki, de nem értem hogy miért. Miért akar ott lenni, és miért sikerült neki? Értéke nagyjábol egyenlő Fekete Dákóval és a Gáspárgyőzivel.

Nem azért nem lehet párhuzamba állítani a Heti Hetessel, mert a HH olyan jó lenne. Az sem jó, unalmas, kihozták már bőven azt ami volt benne. De Hajdú... ne már...

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.01.22. 14:14:40

@3G11: ha így is volt, ez öngól, mivel többet nem ment el. mármint - a nekem egyébként halál közömbös - ujj péter. farkasházy még életében nem mondott vicceset, mégis elmegy újra és újra. és ugye a jó színházkritikus se feltétlenül jó rendező, tehát nyugodtan lehet vitriolos a kritikus, és akkor is szidhatja a műfajban szarul teljesítőt, ha ott alkalomszerűen ő is elbukott, viszont ezt el- és felismerte. rögtön az elején.

teddy annyira nem az elején van már, hernádiról, akinek megközelítőleg 9 éve nem volt egyetlen természetes, nem megjátszott, affektálásmentes mondata, vagy mozdulata, nem is beszélve.

Kham 2010.01.22. 14:15:07

@mocsing: Rambo, szalonnásrántotta receptek, mellplasztika, sertéstenyésztés, közöttünk rejtöző idegen lények, rokkantparkolók, celebélet szerényen, The Ultimate Tünde Kiszel War, nunatakarási technikák férfimagazinokban, sertésztenyésztés felsőfokon, Mágenheim Julcsi, horrorsztorik vállbakapott injekciókról, a természetes tapló kifejlődése, hajléktalanok, sertéstenyésztés ultrafokon:)

és még azt mondják hogy a Velvet.hu-ról nem lehet semmit megtudni:D

Herlock Sholmes 2010.01.22. 14:25:09

A Hajdú-műsor - a többi TV2-es rettenethez hasonlóan - meg fog élni maximum 5 adást, aztán vagy átkerül a hajnali műsorsávba, vagy megszűnik.
Hajdúhoz képest bármelyik Heti Hetes szereplő minimum Oscar-díjas előadóművész.
Fel kéne hozni még Jakupcseket is, régen zuhant már arcra.
Mindezektől függetlenül sixx sporttárs egy paranoid skizofrén manifeszt elmebeteg.
De nem ezért szeretjük.

Paradigma 2010.01.22. 14:31:37

"Ettől függetlenül megnézzük majd az első adást"
Nézd. Én foglalkozom inkább a kedvesemmel, az hálásabb elfoglaltság és nem érzek csalódást utána. Tévét szigorúan csak akkor bekapcsolni, ha vmi konkrétan érdekel benne!

franjof 2010.01.22. 14:41:43

Ki a pénisz az a Hajdú Péter? Jobb mint a Fábry?

Sötét Gyermek 2010.01.22. 14:47:48

Én Hajóst és Hajdu Sztívet kimondottan viccesnek tartom.

Tudom, akkor én is egy emeszpés fasz vagyok.

Nemadomfel 2010.01.22. 14:50:41

Maradok a Heti Hetesnél. Pont.

Ki az a Hajdú Péter? -:)

Nemadomfel 2010.01.22. 14:52:19

Maradok a Heti Hetesnél.Pont.

Ki az a Hajdú Péter? -:)

Nemadomfel 2010.01.22. 14:54:55

@Nemadomfel: Hoppá!
Ez 2x ment el,pedig 1 is elég!

wattafilling 2010.01.22. 14:58:49

A kereskedelmi televíziózás erős kihívásokkal küzd, nem is igazán a kultúra hírvivője, és még lehetne sokat sorolni ilyesmiket.
De mindennél mennyivel jobb, szellemteljesebb, egy (igaz, "csupán" elektronikus) kiadványban szarozni, fosozni, istenfaszázni?

bajnaikondom 2010.01.22. 15:02:08

Egyik 19 másik 1 híján 20. A HH egy kommerpropaganda műsor tele vén gyepesagyú senkiháziakkal, Hajdú meg egy komcsi miniszterelnök komcsi lányának a komcsi exboyfriendje, aki műsorát a komcsi atv-ről átrakja a komcsi tv2-re. Akkor ez most opció kéremszépen? 1000x inkább Discovery, meg Spektrum ,eg Viasat History, TV Paprika mint ezek a szarok. A faszom televan a kommunistákkal, a bulvárral, a panelprolikkal meg a politikával úgy teljes egészében!

zefext 2010.01.22. 15:03:31

Statisztikai alapon a kommentek leggyakoribb szófordulata a "híg fos". Hofi humora szerint: ha összeáll akkor még lehet szar.
De vajon aki hígfosozik az tett-e már le sürübbet, vagy jobbat az asztalra? Vagy egyszerüen csak ül és várja a galambot sütve - és ha nem teccik akkor hígfos.

Na sikerült nekem is még hárommal javítani a statisztikát.

Temese 2010.01.22. 15:09:57

@Sötét Gyermek: Én is így vagyok ezzel.
Szerintem is jó fejek és viccesek.
De én sem vagyok emeszpés p...a.:)

HoLa 2010.01.22. 15:11:54

A heti hetes kb. annyira vicces együtt, mint az állandó szereplők külön-külön: Miniszter félrelép, Meseautó, Rádiókabaré (Teddyvel még) stb. - vagyis egyáltalán nem. Hajós önmagában tehetséges, nem is értem, miért kell neki a HH. Mármint értem, van az a pénz, amennyiért korpás a haja...
Ha a politikai hovahúzást nem nézzük, csak a humort, akkor végképp nem értem, miért nézik még mindig az emberek. Ha meglátom véletlenül az előzetest, már kapcsolok is. Egyszerűen idegesítenek.

Mr.Hodgkin 2010.01.22. 15:18:37

Heti hetes és bumeráng között lehetne párhuzamot vonni. Sztm fogyasztóik között igen magas lehet az átfedés mértéke. Színvonal hasonlóan magasröptű.

Ez a műsor már akkor is szar volt, mikor kitalálták, de eltartják belőle a szokásos preferált bérmunkásaikat...

Nem akarjuk elküldeni a bagázst egy indiai óceáni hajótúrára lehetőleg szomáliaa partszakasz környékére?
Váltság díjat előre fizessük ki, hogy tartság ott őket. Mindenki boldog lesz....

EasyFriend 2010.01.22. 15:33:05

Azért van abban egy kis költői túlzás, hogy az első adás nyolcadik percéig volt vicces. Amíg még Verebes és Havas is benne volt, és persze az egész friss volt és új, addig (egy-két év) egész vicces volt sokszor. Néztem is rendszeresen. Azóta kb. évente egyszer belenézek és sírok.

Thresher 2010.01.22. 15:45:48

A cím alapján már tudtam hogy sixx lesz az. És lőn! :D

Amugy a HH tényleg szar lett, azért van olyan hogy vélemény, de ha az egész műsor csak az egyoldalú politizálásra épül, akkor az gyász.

Farkasházyt meg kivágni a retkes francba, annyira vicces mint a lábgombám.

Amusing 2010.01.22. 15:48:27

sok sikert annak az öntelt kis buzinak

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2010.01.22. 15:58:36

@3G11: az ilyen debil fölvetésekkel az a baj, hogy ezt a posztot, és a kommentkom egyik posztját sem "a zindex" írta, hanem egyes szerzők, akiknek nem szól le vörös telefonon az uj péter, hogy mit szabad írni. na most erre biztos azt mondod, hogy te jobban tudod és de igenis, csak az a gond, hogy az összeesküvéselméleteknek a konteo.blogon a helye és nem itt.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.01.22. 16:01:15

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: Most értem haza, és végigolvasva a kommenteket, az jutott eszembe, hogy fel kéne kínálnom egy kis békesütit:)

Előre megfontolt szándékkal sosem nézek Heti Hetest, de ha kapcsolgatás közben véletlenül akkor csípem el, ha éppen Váncsa vagy Hajós, esetleg Hajdú Steve beszél, akkor többnyire ottragadok egy időre.
A másik "gigászt" viszont két percnél hosszabb ideig akkor is képtelen lennék nézni, ha muszáj lenne. Ahogy kijelentő módban közli az interjúalanyaival azok életpályájának állomásait, az annyira röhejes, hogy hihetetlen. Erre nem lehet mit reagálni. Annak idején is ugyanezt csinálta a Névshowrban (vagy hogy hívták azt a műsort). Azt mondja pl. Ákosnak: Te x éve vagy a pályán. Igen. Nemrég jelent meg a lemezed. Igen. Van családod, mellette a zenéléssel foglalkozol. Igen. Na, ez Hajdú Péter stílusa. Mindezt egy olyan önhitt fejjel, hogy kibírhatatlan. Ezért nem is küzdök vele, hogy kibírjam:)

Pikk Dáma ♠ 2010.01.22. 16:05:24

@Nadine: azt a jó kis sütit ezeknek?? bolond vagy?:) én nem vagyok irigy, csak hát gyorsan fogy:D

gabeszkó 2010.01.22. 16:06:30

a heti hetes nagyon fontos műsor!

mert a lakosság 50%-nak (a blikk mellett) a legfőbb hírforrása. Emellett rögtön véleményt is alkotnak helyette, tehát kényelmi szempontból is előnyös...

Palmer Eldritch 2010.01.22. 16:13:20

Az itt szereplő kommentek viszont mind a HH-nél, mind Hajdú – zsírfej – Péternél viccesebbek és szórakoztatóbbak.
Respekta mindenkinek és köszi > remekül szórakozom

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2010.01.22. 16:22:12

Én már meg is írtam Hajdú Péterről a dalocskámat, csak várom a showder klubbot, hogy előadhassam :F

zsoltix 2010.01.22. 16:29:12

Eddig vasarnap estenkent szigoruan kerultem az rtl klubot. Most mar a tevekettot is fogom.

h492019 2010.01.22. 16:32:33

@Leonard Zelig: egyébként ez a hsz még mindig nagyon zavar. remélem legalább pontot kaptál érte a netkommandónál....

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2010.01.22. 16:37:05

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: Á, én sem gondoltam komolyan. Nincs annyi tepsi a világon, amennyire szükség lenne...

Maab 2010.01.22. 16:38:50

Akik itt bántják a Heti Hetest, hát most nézhetik a Hajdú Péter műsorát, nem sírni kell, hanem örülni:)
Olyan kevés élvezhető humor van a TV-ben (HH, Esti Showder és a Showder Klub), hogy nem kell ezeket bántani, mindegyikben van sok-sok élvezhető perc. Hajós kifejezetten jó, szellemes. Gálvölgyitől is lehet hallani jókat, jó paródiákat is, bár ezek egy fiatalnak már nem mondanak semmit. De a többiek is, és azt gondolom, hogy ők és Fábry pont azzal különlegesek, hogy a személyiségüket viszik bele. Ezért tűnhet úgy, hogy nincs megújulás, amit meg kigúnyolnak szintén örök: az emberi butaság. A Showder klubosok között vannak jobbak és kevésbé jók, majd kialakulnak.
HP műsoráról meg az jut eszembe, hogy néztem egy Stahl Juditos interjúját, ami tiszta promóciós jellegű volt. Lehetett kommentelni, és írtam, hogy jobban örültem volna, ha Nigelláról kérdezi, a komment kis idő múlva lekerült az oldalról. A másik, amitől utólag is iszonyodom, a Radics Péter-interjú, ahol empátiaképtelensége teljes tanúbizonyságát adta. Szóval az az érzésem, hogy amit ő nem ért, nem érez, az szerinte nincs, vagy rossz. Pedig valószínűleg a jó riporter alapvetően nyitott és kíváncsi, akkor tud megmutatni valamit a másik emberből. Bár valószínűleg ez itt nem olyan érdekes, mert ez csak bulvár.
Ja, és még annyit, hogy aki nem szereti a HH-t, miért nézi?

Bornyitó 2010.01.22. 16:56:49

@BalatonfürEde: Amikor megláttam azt a szót leírva h "bérkommentelő" azt hittem sixx-ről van szó(persze akkor "bérbloggolót" kellett volna látnom), mivel megpróbálja és reklámozni a Hajdú műsorát és ezzel együtt lejáratni a Heti Hetest (persze nem gondolom h ez így van), de kiderült számomra h nem őrá mondták h "bérkommentelő" hanem Thomas Dantesra aki békésen érvelt álláspontja mellett.

Azt meg nem értem h Index címlapon miért van kint ez a bejegyzés, és meg is lepődtem mert eddig a comment.comon normális stílusban írtak.

zsoltix 2010.01.22. 16:59:42

@Maab: Jo az a Showder Klub, mar azoknak, akik nem hallgatnak radiokabaret:) Parszor beleneztem mar, de tobbnyire olyan poenok voltak benne, amiket mar reg ismertem a radiobol. A Heti Hetest viszont egyaltalan nem tartom humorosnak. Nyogveszaros, eroltetett.

zsoltix 2010.01.22. 17:01:15

@Maab: Jo az a Showder Klub, mar azoknak, akik nem hallgatnak radiokabaret:) Parszor beleneztem mar, de tobbnyire olyan poenok voltak benne, amiket mar reg ismertem a radiobol. A Heti Hetest viszont egyaltalan nem tartom humorosnak. Nyogveszaros, eroltetett.

zsoltix 2010.01.22. 17:02:09

Bocs a duplaert, veletlen volt.

is 2010.01.22. 17:03:21

@sixx: jaj, itt egy ember, aki kommenttevékenységből megmondja, hogy ki a kommer. mondd, honnan látszik? mit ír egy kommer? hogyan ír egy kommer? ez a kommer egyébként az uborka valami válfaja (ld. komkommer)?

Bornyitó 2010.01.22. 17:04:11

Egyébként észrevettétek h Hajdú Péternek vannak autista vonásai? (csak viccelek imádom Petit)

HanSolo 2010.01.22. 17:04:55

@Bombadil Toma:
Kijelenthetjük, hogy a hülyeség nem pártfüggő, de a pártfüggők (ld. szerző) hülyék! :)

is 2010.01.22. 17:05:34

@sixx: "kíváncsi voltam, mi lesz abból, ha egyszer beszólok a baloldalnak, vajon leszélsőjobbosoznak? le hát."

istenem, elkopott a ctrl+f. segíts már, ki volt az?

Dorothea009 2010.01.22. 17:10:06

Az a szitu, hogy én szeretem a Heti Hetest, mindig is szerettem. Nem szeretem a politikát, kicsit sem, de néha mondanak benne olyat, ami igaz róla, és igen a fidesz is híg-fos meg az mszp is, sőt mind a jobbik, az szdsz, mdf mind mind csak lopni akarnak, ez van.
De aki végig nézi a HH-t az tudja h max 10% politika van benne, ha van éppen. Persze az elvakult politika fanok már erre is vérszemet kapnak, de ez van.
Mellesleg ha valamit már ennyire le akar szarozni a cikk író, ajánlom figyelmébe Mónikát, Joshit, Vacsoracsatát, Jóban rosszbant, Hal a tortánt, Barátokköztöt, mert ezek tényleg kritikán aluliak...

Hajdú meg menjen a Déli sarkra és vezessen ott műsort.
TV2-nek kéne valami új programigazgató nem?

sixx · http://comment.blog.hu 2010.01.22. 17:18:15

@Bornyi: ó, ez annyira aranyos, te, itt minket az rtl megvásárolt blogjának tartanak, te még nem tudtad??? Muhaha, nem hittem volna, hogy így felvidítod a napomat a végére, köszönöm. Istenem, a trokkoltól és a buta emberektől ments meg engem, ámen.

Tarajos Goethe 2010.01.22. 17:47:25

Látom itt sokan hajtanak a piros bögrére.
Vajon mi lehetett a mai körlevélben ?

2010.01.22. 17:49:27

Nos a hetihetes tényleg elfogult MSZP műsor, de a Hajós kurva jó...

Amúgy megnéznék egy FIDESZes heti hetest... Pesty, Rákay Kálmán, Kudlik Juli, Borbás Marcsi, Ókovács Szilveszter, meg nem is tudom milyen arcokkal.

Szerintem a humor, nem való a keresztény konzervatívoknak, inkább a romlott ballibsiknek.

2010.01.22. 17:53:09

Amúgy meg sosem értettem, hogy az Index féle nagyokosok miért nem alapítanak pártot, lehetne jobban csinálni.

Bornyitó 2010.01.22. 18:00:03

@sixx: "kíváncsi voltam, mi lesz abból, ha egyszer beszólok a baloldalnak, vajon leszélsőjobbosoznak? le hát. na ez érdekelt. " Na basszuskulcs nemtudtam h ez itt a készátverés show:)Nem gyanúsítottalak meg semmivel, mondtam h nyílván nem gondolom azt amit írtam, BalatonfüreEdének írtam, nem neked és Thomas Dantes iránti szimpátiámat vele akartam kifejezni.

Örülök h kommentemmel megmosolyogtattalak. Lehet h buta vagyok de okos nem. Csak annyit szerettem volna írni h ha valaki hírt akar olvasni és ráklikkel az Indexen egy linkre(ami nem a blogok közt van) akkor miért találkozik ilyen bejegyzéssel aminek a tartalma röviden ennyi: a HH szar, Hajdú szar, én meg király vagyok h megmondom h szar. Semmi értékelhető nincs az írásodban. De én fiatal vagyok és még sokat kell olvasnom ahhoz h ezt értékelni tudjam.

Veér Farkas 2010.01.22. 18:09:20

@Thomas Dantes:
Szeretnék köztes álláspontra helyezkedni. A Heti hetesben vannak vállalhatatlan emberek (például a teljesen humortalan Farkasházy, aki egyébként közel sem akkora lexikon, mint amekkorának igyekeznek feltüntetni, meg Bajor Imre, aki az ország egyik legrosszabb színésze), vannak se hús-se hal alakok, mint Hajdú Sztív, kissé már kiégett, de egyébként nagyon jó művészek, mint Gálvölgyi, meg érdekes arcok is, mint Hajós.

Lehet szeretni, lehet nem szeretni, de hogy itt a gárdát rég szét kellett volna zavarni, és új arcokat hozni, az egyértelmű.

Hajdút (a Pétert) meg nem is minősíteném, nem tudom, ez az ember hogy kereshet egy büdös fillért is, annyira rossz műsorvezető. Az utcáról találomra behívott 10 ember közül legalább 5 hozná az ő szintjét, és 2 magasan verné.

The Good Boy 2010.01.22. 18:10:43

Hú, végigolvastam a kommenteket. Elsőként gratulálok a szerzőnek ezért a szinvonalas irásért (tényleg kapható ilyen szintű "ujságirásért" is diploma és munkalehetőség???)
És utána az a stilus a kommnetelő felé, megint csak szinvonalasra sikerült!
Én a kezdetektől néztem a fábriksót, meg a hetihetest is. Mindkettőt szerettem, talán azért mert a humor az ami a legjobban felüdülést okoz. Érdekes módon soha nem tünt fel, hogy az egyik jobbra, a másik balra húz (najó, ha arra hegyeztem volna ki a figyelmemet, akkor fél perc után leesett volna:D). Lehet, hogy azért mert nem azt kerestem a müsorban, hogy hányszor hangzik el az mszp vagy a figyisz neve, hanem a humor miatt. Aztán szép lassan észrevétlenül leszoktam a fábryról (igy utólag talán azért, mert unalmas lett a sok bekaksi-behugyi féle 5 éves gyerekeket talán szórakoztató poén), elöbb csak a beszélgetős részéről (ahol jó esetben egy nagyobb dumás vendég össze tudott hozni 3 mondatot fábrival szemben, egy szótlanabbnak jutott talán 3 igen meg 2 nem fábry monológja között), később már a humorbombonoknak hívott lerágott csontot idéző ezeréve sem mulatságos viccei váltak unalmassá. Talán az elöző évben egy részt sem láttam, de nem is hiányzik.
A heti hetest is kedveltem, bár nem mindig voltam oda az összes szereplőért, de ők is szórakoztattak politikai hovatartozástól függetlenül. Szerencsére pár éve amerikai foci fan lettem, így a vasárnap estéim programja megvan szeptembertől februárig, utána meg fel sem tűnik, hogy lemaradtam a heti hetesről. Néha belenézek (ha a meccs később kezdődik, vagy ott szünet van) és látom, hogy a bajor milyen szánalmas, hogy 2 adásonként (csak tipp részemről) megszólal (nem viccel) egy egy szó erejéig. teddyről megintcsak nem tudom miért nem lehet elfelejtkezni, valamint a mostanában látott "vicces" fiú (valamilyen laci talán) is szánalmas. Nekem jáksóval, gálvölgyivel, steve-vel és hajóssal semmi bajom, bár tényleg néha beülhetne egy egy igazi nagyágyú a showderklubból (mondjuk nem az a 35 kg.-os szemüveges "látens"(?) buzi gyerek, hanem KAP, Kiss Ádám, Kőhalmi vagy Aranyosi esetleg a maciarcú). Vagy a váncsa, aki egy ász. Vele egy egész shoderklub részt le lehetne adni:)
Szóval maradok még 2-3 hétig az NFL.-nél aztán a vasárnap estéimet visszakapja szeretett feleségem, rendelkezhet velem:)
Ja, és a hajdú... Ez egy nagy talány, hogy hogy bír még mindig a médiában maradni egy ennyire primitiv, beképzelt barom, képernyőre, beszélgetésre alkalmatlan törtető élőlény. De ez pedig szigorúan az én magánvéleményem. Bár egy életműdijat azért megérdemelne, mert ilyen szívósan küzdeni a cimlapokért nem sokat tudnak kicsi hazánkban, csak mondjuk tüncike, leócska, meg a zebramintás cigánygyerek. És közben pedig szénné keresi magát vele (nem sajnálom tőle,igaz nem is irigykedek. Kell majd a cash időben sarkata restaurálására, aztán pár év múlva a válóperre, de petika akkor már remélem nem tv müsor miatt fog szerepelni a médiában).
A tv2 pont jó idősávba tolta ezt a szerencsétlent, hogy a husvétot már a partvonalon túlról szemlélje.

3G11 2010.01.22. 18:11:28

@mocsing: Félre értés ne essék, amikor először ment, akkor is pontosan tudta, hogy milyen műsorba megy, hiszen nem az első adásba volt meghívva.
És nem azért nem ment többször, mert Ő, az ártatlan, becsapott újságíró felismerte, hogy "Te jó isten, hova kerületem?", hanem mert olyan szar volt, hogy nem is hívták többet. Semmi spontenaitás nem volt benne. Ezzel nincs is baj, az írásai attól még lehetnek jók. Egyszerüen megbukott ebben a műfajban!

fénycsepp 2010.01.22. 18:19:04

Úgy látom, solkan nincsenek is tisztában, milyen jellegű írás is egy blog. valaki tegye fel ezt, kérem. köszönöm.
A kritkus miért is is aláz szarrá egy filmet? Talán azért, mert ő jobbat tud csinálni? Hát neeeeeem :P

magyalka 2010.01.22. 18:20:57

A múlt héten láttam a hetihetest. El is határoztam, hogy soha többet. Valami iszonyatosan ócska, gagyi, szellemtelen zagyvaság az egész.
A Hajdútól meg alapállásban hányingert kapok.
Hogy a fenében lehet ennyire igénytelen a műsorkészítés Magyarordszágo?
Ki nézi ezeket?

(Viszont a Dunán volt egy-két jó film mostanában. Az m2-őn meg a Szósz sajnos végetért.)

magyalka 2010.01.22. 18:21:44

helyesen: Magyarországon
bocsánat

2010.01.22. 18:29:14

Hajdú Péter:

Kedves XY! Milyen érzés ping-pong világbajnoknak lenni?
Kedves Péter! Ping-pongozni a telken szokott az ember meg a gyerektáborban, én asztali tenisz világbajnok vagyok.

Ez egy jóár éve a névsorban hangzott el... Ennyit tud az ürge...

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.01.22. 18:35:06

@Kult: A közéleti,sőt politikai humor az ellenzéknek való.
Eredetileg talán Kalmár Tibor mondta és a kabaréról.
Az ellenzék kifigurázása elég hitvány cselekedet, bár az ellenzéki poénkodás is lehet humortalan (igen, pont a Fábryra gondoltam, meg arra, hogy milyen jót tett a Rádiókabarénak (ez még a címe?) Teddy távozása. )

2010.01.22. 18:42:23

És milyen a jobbkonzervatív humor? Most nem az alpári kuruc stílusra vagyok kíváncsi.

magyalka 2010.01.22. 19:05:56

És mi lenne, ha Beugró lenne már esténként valamelyik csatornán? Azon tényleg pártsemlegesen lehet röhögni.

zefext 2010.01.22. 19:12:54

@Fée Verte: Valóban a közéleti humornak megvolt az a szerepe, hogy ellenzéki. Főleg akkor volt ez fontos mikor még a véleménynyilvánítás is korlátozva volt, és "parlamenti" ellenzék nem is létezett. De a mai világban már ez megválzozott. Számomra akkor is lehet humoros, ha pártállástól függetlenül minden balfékséget kifiguráz. És erre midkét (három-négy-öt) oldalról elég okot és témát adnak politikusok és követőik.

Én elvből belenézek - hallgatok minden lehetséges oldalba, aztán megpróbálok gondolkodni. Mindenki számára ez lenne a legfontosabb. Gondolkodni. (Ezt már nem neked címeztem)

Megdobbent 2010.01.22. 19:43:01

@Kult: nem figyeltel ugye, 1998-2002 kozott?! Na akkor elmondom: futbalista trefak es dakota mondasok a vezer szajbol :) Nagyon szorakoztato tud am lenni.
süti beállítások módosítása