Az év végi listakészítésből senki nem maradhat ki, így mi sem, gondoltuk megszavaztatjuk az Index munkatársait arról, hogy az eltelt tíz évben melyik külföldi sorozat jött be nekik a legjobban. A válaszadóktól azt kértük, hogy ne rangsoroljanak, csak sorolják fel azt a maximum 20 sorozatot, amit emlékezetesnek tartottak. A szórás óriási volt, összesen 93 szériára érkezett szavazat, köztük az olyan rétegsorozatokra, mint a Boston Legal, vagy a Mocsok macsók meséi.
A lista élén, nem túl nagy meglepetésünkre a Dr. House végzett, a morózus doki és segítőtársai ezek szerint a legmegfelelőbb kikapcsolódást nyújtják az egész napos kontentgyártásba megfáradt újságíróknak.
Második a nálunk méltatlanul alacsony nézőszámmal szereplő Lost, úgy látszik az Index munkatársai szeretik, ha öt évadon át szívatják őket Lázárt játszó kopasz mozgássérültekkel és a dzsungelben randalírozó, jegesmedvejelmezes statisztákkal.
A harmadik helyen holtverseny alakult ki két kultsorozat között: a szimpatikus, bár kissé idióta vigyoráról és rettenetes barnítókrémmel bemázolt arcáról azonnal felismerhető Dexter, a szerethető sorozatgyilkos és a Baltimore életét több oldalról is bemutató, könyörtelenül realista és őszinte Drót között.
Az ötödik helyre ismét több sorozat került, a nyolcvanas évek alufóliába csomagolt robotjaiból 185 centi magas, szőke szupernővé avanzsáló főellenséggel operáló Battlestar Galactica, a külsőségekben a legapróbb részletekig hiteles, de a történelmet kissé lazán kezelő és iszonyú költséges Róma, valamint az elmúlt évek egyik legviccesebb vígjátéka, a négy nagyon okos tudós és a kissé butuska, de megfelelően bögyös szőke történetét elmesélő The Big Bang Theory (Agymenők).
A nyolcadik helyen végzett a világot évente egy nap leforgása alatt megmentő Jack Bauer és a 24, valamint a How I Met Your Mother (Így jártam anyátokkal) című haveros sitcom, amiben a címszereplőt még mindig nem mutatták meg nekünk.
A tizedik helyen (mondani sem kell), újabb holtverseny alakult ki, a Prison Break (Szökés) lett az egyik befutó, de szigorú szavazóink szinte kivétel nélkül csak az első évadát díjazták, a többit szeretnék elfelejteni. A listát a Szökés mellett befutó Californication (Kaliforgia) zárja, a sorozat, amiben David Duchovnyról kiderült, hogy iszonyú vicces, nagyon laza, és mindenkit meg tud dugni, aki nem szalad elég gyorsan.
Kapott szavazatot még 83 széria, az első tízből éppenhogy csak kicsúszott a Kés/alatt, a Maffiózók, a South Park, a Veronica Mars, a Weeds és az Elnök emberei. Mint minden lista, ez is szubjektív, meg eleve nehéz csak tízet kiválasztani az irtózatos nagyságú kínálatból (ha évente 40 új sorozattal számolunk, akkor 400 közül kellett válogatni ugye), és eszünk ágában sincs azt mondani, hogy ezek A legjobbak - csak azt, hogy nekünk ezek jöttek be legjobban.
A végére még egy szubjektív lista, az enyém:
Drót
Lost
Battlestar Galactica
Friday Night Lights
The Shield
Maffiózók
Survivor
The Big Bang Theory
Dexter
Deadwood
NewBornLOver · http://ephemeronxoxo.wordpress.com/ 2009.12.29. 20:31:23
imádom hogy sok más karakterrel szemben bár nem akar senkit megbántani ŐSZINTE!
és persze sohasem kertel:P
robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2009.12.29. 20:35:46
steflac 2009.12.29. 20:38:58
evkonyv.mcse.hu/evk2000/2000.html
Leadfoot 2009.12.29. 20:41:05
De nem vagyunk egyformák.
Én a My name is Earl-t hiányolom a listáról, egyébként benne vannak a kedvenceim.
Egyébként az évtizedet úgy kell érteni, hogy ebben az évtizedben debütált, vagy ebben az évtizedben IS ment?
dr · http://www.ducatiklub.hu 2009.12.29. 20:41:29
nokomm3nt 2009.12.29. 20:47:53
Hegyi 2009.12.29. 20:48:07
anyahajókabinajtóhajtogató 2009.12.29. 20:48:27
laccc 2009.12.29. 20:48:43
bocivitéz 2009.12.29. 20:49:04
a lost az ultimate
andree 2009.12.29. 20:49:48
Pivoblog · http://pivo.blog.hu/ 2009.12.29. 20:49:52
laccc 2009.12.29. 20:50:09
Trackback: 2009.12.29. 20:51:09
Lorp 2009.12.29. 20:51:21
agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.12.29. 20:51:21
agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.12.29. 20:52:08
odihem 2009.12.29. 20:52:41
Lorp 2009.12.29. 20:54:01
agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.12.29. 20:54:14
KarbatettKezűZoltán 2009.12.29. 20:54:57
mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.12.29. 20:55:20
Hogy már két évtizede forgatták? Nem baj! :)))
Csengetett mylord?
agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.12.29. 20:55:23
zajcev 2009.12.29. 20:56:52
Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.12.29. 20:57:25
Ezután hatalmas szakadék és jöhetnek a tucat dolgok:)
doktor.dikhed 2009.12.29. 20:59:31
A Lostot nem nagyon értem. Tényleg csak annak való, aki szereti a vitrinben hagyni az agyát tévénézés közben. Arra megy ki az egész, hogy minél több "húb*zdmeg" legyen benne, és az erőltetett fordulatokkal rég megölték a történetet. Nekem nem elég ha színes, változatos képeket mutogatnak, mert az még nem film, összefüggések is kellenek, de itt már csak ellentmondások vannak. Visszont addiktív, az tény.
Nálam egy sorozatos listáról a Róma, a Deadwood és a Spaced nem maradhat le.
almdudler 2009.12.29. 21:00:11
Amúgy természetesen nálam első a 24,
+ sorrend nélkül: Kemény zsaruk, Két pasi..., Elnök emberei, Szökés 1 évad, Heroes 1 évad, Big Bang, HIMYM, BSG, SG Atlantisz, ja és a Tűzvonalban!
doktor.dikhed 2009.12.29. 21:00:13
froggman 2009.12.29. 21:00:35
The Shield
Deadwood
Battlestar Galactica
Arrested Development
Lost
True Blood
Dexter
Veronica Mars
It's Alway Sunny in Philadelphia
lateiner 2009.12.29. 21:01:27
Osu(t) említve a JERICHO-t is az már smafu???
Az évtized 2000-2009-ig tart(ott)...
_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2009.12.29. 21:04:23
Altezza 2009.12.29. 21:05:38
fighting 2009.12.29. 21:06:36
House
24
West Wing
FNL
Entourage
Criminal Minds
NCIS (kövezzetek meg nyugodtan)
The Wire
Veronica Mars
Dexter
kamasuka 2009.12.29. 21:09:01
Aztán amelyek szerintem szintén kimaradtak:
West Wing (mégha nem is 2000 után volt az első évad, hanem 1999-ben, de akkor is ...)
Mad Men
My Name Is Earl
Sopranos
Family Guy
stb.
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2009.12.29. 21:09:12
puffogónyúl 2009.12.29. 21:09:32
Levéltetű 2009.12.29. 21:10:05
2. Psych
3. Chuck
Szerintem
Bambano 2009.12.29. 21:10:10
Roxerkriszta 2009.12.29. 21:11:15
Bambano 2009.12.29. 21:11:16
balage_81 (törölt) 2009.12.29. 21:11:48
Bambano 2009.12.29. 21:12:18
r737fa 2009.12.29. 21:12:46
chabba (törölt) 2009.12.29. 21:14:10
30 Rocks
Band of Brothers
Californication
Dexter
House MD
Mad Men
The Friday Night Lights
The Mind of the Married Man
The West Wing
Six Feet Under
-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.12.29. 21:14:30
:)
Az évtized 2000-2009, nulladik évről meg tessék a modorosblogon okoskodni, kábé oda való a téma.
knorbert 2009.12.29. 21:15:37
Midnite · http://www.binarychoice.hu 2009.12.29. 21:16:28
Az IT Crowd amúgy méltatlanul minden listából kimaradt! :)
-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.12.29. 21:18:15
Kaliforgia, Lost, BSG, Band of Brothers, Maffiózók, 24, House, Sarah Connor Chronicles, Szökés első két évad meg Halottnak a csók, oszt jónapot! :)
-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.12.29. 21:18:55
Dódi 2009.12.29. 21:19:11
Drót
Sírhant Művek
Odaát
Született Feleségek
Dexter
Queer as Folk
House
Kés/alatt
South Park
Weeds
+1 True Blood, Deadwood (holtverseny) :)
WiZe 2009.12.29. 21:19:33
2. Heroes - szigorúan első évad
3. Big Bang Theory
4. CSI sima - még Grissomos részek
Stresemann 2009.12.29. 21:21:29
Bambano 2009.12.29. 21:22:12
proletar 2009.12.29. 21:23:05
Dódi 2009.12.29. 21:23:26
rougon 2009.12.29. 21:23:53
most csak ezek jutnak eszembe
vilo (törölt) 2009.12.29. 21:25:54
SG Atlantis: naná! :)
Férjek gyöngye (The King of Queens): méltatlanul alulértékelt kis hazánkban, pedig hát! :D
vilo (törölt) 2009.12.29. 21:29:42
b82 2009.12.29. 21:30:09
REX Felügyelő, Cobra-11, Monk a Flúgos nyomozó...
Ezek hol vannak a listáról?
vilo (törölt) 2009.12.29. 21:31:55
BŐS 2009.12.29. 21:33:22
valami Orwell Gyuri a forgatókönyvíró egy misztikus szám, azt hiszem 1983 a sorozat címe, vagy 1984, már nem is tudom
azt nem láttátok?
vagy már benne éltek?
b82 2009.12.29. 21:34:26
The Shield, Született Feleségek, NCIS, E.R. is az uccsók már elég jók, Maffiózók nagyon ott van, de az egész évszázad legjobbja: Egy Rém Rendes család...
Nyomatják 2009-ben is, és felülmúlhatatlan :))))
knorbert 2009.12.29. 21:34:40
b82 2009.12.29. 21:35:35
Azon az amatőr munkán már rég továbbléptünk :)))
b82 2009.12.29. 21:36:55
glad az egyetlen 2009.12.29. 21:37:10
Szóval ha az a kérdés, hogy melyik volt az átütöbb, akkor a 24, de ha már azt nézzük, hogy az elmúlt évtizedben mi szórakozatott jobban (többet) akkor House a nyerő.
BSG
Na igen pár fanatikus már leszedte rólam a kereszt vizet amikor kritizálni merészeltem, de nem volt az azért olyan rossz és annyira nagyon nagyon túlértékelt se. A gond csak az, hogy 4 szezonig bírta és abból jó 1,5 zeon felejtős, de voltak nagyon nagyon ütős részek is bőven.
Minden esetre a 24-hez hasonlóan ha ez 2000 évek körül nyomták volna akkor 2009-re igen csak megkopott volna s zépemlékezete.
A két és fél pasi is említésre méltó lenne szerintem is.
A legjobb könnyed vígjáték a Jó barátok óta, ami annyira könnyed, hogy néha fel se tünik már és jó páran meglepődnek, hogy a 7 szezonál tartanak töretlen sikerrel.
2009.12.29. 21:37:34
2: Battlestar Galactica (nem, nincs túlhájpolva)
3: House
4: TBBT
.
.
.
N: Heroes, 24, most már a How I Met Your Mother is stb.
Kyle Broflovski (törölt) 2009.12.29. 21:39:59
glad az egyetlen 2009.12.29. 21:40:10
Erősen betőrt a mindennapokban még ha a valóséghoz nincs sok köze.
Dave_hu (törölt) 2009.12.29. 21:41:49
Isti4.6. 2009.12.29. 21:42:28
olvasom a kuruc.infót ....nem szarabb az indexnél 2009.12.29. 21:45:03
raklap 2009.12.29. 21:45:45
steflac 2009.12.29. 21:46:08
Ahogy a sok okos évtizedezik, és bolondítja ezzel az embereket, azt gondolom teljes joggal mondom be az észrevételemet bármelyik blogon...
eszteranyu 2009.12.29. 21:46:54
Freevo · http://delta.blog.hu/ 2009.12.29. 21:48:54
2009.12.29. 21:49:37
A többi kuka.
A Bing Bang Theory pedig egy fos, tele közhelyekkel.
fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2009.12.29. 21:49:59
victor vacendak 2009.12.29. 21:50:55
lógófülűnyúl 2009.12.29. 21:52:33
Már 9 évvel ezelőtt is kiakadtam azon, hogy mindenki azt híresztelte, hogy 2000 január 1. már az új évezred.
CalAir 2009.12.29. 21:52:42
Minden idők legjobb sorozata a Six Feet Under.
Közvetlen utána BSG.
Utána jönnek (nagyjából sorrend nélkül):
Carnivale
Firefly
Deadwood
Sopranos
Sons of Anarchy
Friends (az még ment 2004-ig asszem)
Lost
The Big Bang Theory
Dexter
Stargate
És egy ínyencfalat, The Hustle.
Geneva 2009.12.29. 21:53:04
swarowsky 2009.12.29. 21:58:40
davkedav 2009.12.29. 21:58:43
www.youtube.com/watch?v=nRHygbB1dp4
'The internet people are going crazy!'
'You're kiddiiiiiiiiing'
(...)
'The people on these sites: they are the cast of One Flew Over the Cuckoo's Nest.'
:))))
(esetleg még a Six Feet Under:
www.youtube.com/watch?v=ge0dZ5aQbOk
Igaz, Aaron Sorkin kiválása után a West Wing is középszerű lett.)
xxxxz 2009.12.29. 21:58:44
Egyébként azt én se értem, hogy egy CSI se került be, holott eléggé meghatározták ezt az évtizedet. No meg, ha a mocsok macsók meséi-re érkezett voks, én megemlítettem volna azt is, hogy a Sex és New York-al mi a helyzet (mert az is nézett volt ám a maga idejében). Mellesleg nehezen tudnék 10 sorozatot kiemelni az általam nézettek közül, az is tény.
glad az egyetlen 2009.12.29. 21:59:11
Chupa (törölt) 2009.12.29. 22:03:09
Martian (törölt) 2009.12.29. 22:05:18
zolika78 2009.12.29. 22:05:31
Doktor House
Dexter
Dollhouse
Weeds
Így jártam anyátokkal
Terminator TSCC
Californication
Róma
Dr. Csont
victor vacendak 2009.12.29. 22:05:32
Leadfoot 2009.12.29. 22:05:46
Ezzel az erővel azt is számon lehetne kérni, miért nem szereti valaki a spenótot.
De látom ez sokaknak nem jött le.
RCH 2009.12.29. 22:06:42
Tudom, hogy meg az elso 30-ba sem ferne bele, de kedves sorozat volt, ezert egy emlitest megerdemel.
lateiner 2009.12.29. 22:06:43
Kristl 2009.12.29. 22:09:41
zowie 2009.12.29. 22:10:18
A The Shield pontos, kemény, érzékeny, nagyon kevés hibával, és egy ördögi szerkezet hajtja, ami az alkotók zsenialitása. A karakterek messze meggyőzőbbek és érdekesebbek az "egyebeknél", gondolok itt a szerintem a The Shield nyomába sem érő 24-re, vagy a vészhelyzetre akár, ami egyeneségi koppintása a The Shield-nek, csak épp olyan értelmetlenül rángatják a kamerát benne, ahogy a The Shield-ben igen pontosan és lényegretörően - jobban kellett volna a magyar kollegáknak megfigyelniük, mit lopnak. Tehát csak azért emelném ki még egyszer, (mert azért ugye más is megtette már) hogy ne feledjétek, ha még az utatokba kerül val(l)aha.
A South Park megérdemel már előre egy életműdíjat az alkotóknak, ha már amerikásak vagyunk, ha utáljuk őket, ha nem, legyünk amerikásak a South Parkon keresztül, és akkor nem kell már külön "nemzeti" önkritikát gyakorolni. Ez a műfaj most nekik megy a legjobban, de a néhány német sorozaton kívül kíváncsi lennék, miket csinálnak esetlegesen a dánok, pláne a távol-keletiek..
heinrich · http://nst.blog.hu 2009.12.29. 22:10:46
numudal 2009.12.29. 22:11:40
Family Guy
CSI (sztem az évtized "újdonsága" volt)
SG1-A-U ha külön külön nem is de az első igazi spin off-on universe ráadásul Sci-Fi
a Lie To Me csak nekem tetszik?
zowie 2009.12.29. 22:12:11
waldheimrudi 2009.12.29. 22:13:20
Llychllyn 2009.12.29. 22:14:34
House
Rome
How I Met Your Mother
My Name is Earl
Family Guy
Deadwood
Two Pints of Lager and a Packet of Crisps
Doc Martin (azt hiszem, időben még ez is belefér)
A sorrenden nem gondolkoztam, de a Carnivale legalábbis biztos. A legjobbakat persze idő előtt lelőtték...
Első mohikán 2009.12.29. 22:14:40
jack o'neill 2009.12.29. 22:18:45
West Wing
Rescue Me
House MD
CSI (with Grissom)
Stargate (SG1+SG:A együtt)
Sopranos
Third Watch
Criminal Minds
24
gitáros 2009.12.29. 22:21:03
Tökéletesen igazad van, de erre majd ugranak mindjárt páran... :)
Ja, én meg filmeket szoktam nézni. Tudjátok, azok a cuccok, amik külön-külön mind másról szólnak, és jó esetben úgynevezett "színészek" játszanak bennük, nem ilyen papírmasé figurák, mint ezekben a hulladékokban. (Persze tisztelet a kivételnek, mert azért olyan is van.) Mindenesetre nem sok olyan sorozat van, amelyikből háromnál több részt meg tudok nézni érdeklődéssel. Ez van.
vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.12.29. 22:21:30
2009.12.29. 22:21:41
Szex és New York
Californication
Family guy
3. műszak
Will & Grace
Office (UK)
Levéltetű 2009.12.29. 22:22:15
KajsaBlack 2009.12.29. 22:27:03
Szex és New York
Jóbarátok
3.műszak
Odaát
Gyilkos elmék
Dr. House
Grace klinika
Dr. Csont
4400
Igen, ez egy női sorrend :)
KODI 2009.12.29. 22:29:18
sopranos
24.
shield
prison break s.01
heroes
4400
lipilee · http://lipilee.hu 2009.12.29. 22:29:57
2. House
3. Californication
4. IT Crowd és Big Bang Theory
a többit 1 évad után le kellett volna zárni.
chlorohydra 2009.12.29. 22:31:40
Bo Schembechler 2009.12.29. 22:34:00
detektív kubus 2009.12.29. 22:34:05
Aminek persze a szintén zseniális Homicide az előzménye.
Azért a figyelmetekbe ajánlanék néhány másik sorozatot is.
Brotherhood és a Generation Kill vagy az Arrested Development.
A régebbiek közül szvsz megkerülheteten a The Adventures of Pete and Pete. (de komolyan!!!)
detektív kubus 2009.12.29. 22:38:18
Attól mert a Wiki írja még hülyeség:-(
Bo Schembechler 2009.12.29. 22:41:06
andlagókandalló 2009.12.29. 22:41:18
bryan 2009.12.29. 22:42:18
2. Rome
3. Sopranos
4. Oz
5. Battlestar Galactica
6. The Shield
7. Deadwood
8. Futurama
9. West Wing
10. State of play
Bo Schembechler 2009.12.29. 22:43:07
detektív kubus 2009.12.29. 22:44:21
Ez kikezdhetetlen érv, igazad van.
A saját szemszögedből!
A többieknek marad a matematikailag helyes verzió:-)))
en-gé · http://aapp.blog.hu 2009.12.29. 22:45:25
Okuda 2009.12.29. 22:46:36
Gyerekek nem is értem mi van itt!
Utána How I met, és le is lehet vinni a hangsúlyt.
detektív kubus 2009.12.29. 22:48:00
akik tarka otthonkában teszik a dolgukat és legtöbbjük egy jóllakott napközisre emlékeztet: Darts VB:-))
Üdv.
tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2009.12.29. 22:51:27
hajrá kés alatt :)
TéeSzElnök 2009.12.29. 22:53:16
Sierpe (törölt) 2009.12.29. 22:55:30
A West Wing igaz 199-ben indult de én sem értem miért nincs itt.
House, Lost, Dexter, 24, Wire esetében egyetértünk
BSG-t, Rómát nem láttam
ja és a Californication is belefér :)
+ Family Guy mindenképp!
Bertrand Russell · http://hupomnemata.blog.hu 2009.12.29. 22:57:18
lengfi 2009.12.29. 22:57:19
TéeSzElnök 2009.12.29. 22:58:44
1. House
2. BSG
3. SG1/SGA
4. IT Crowd
5. 6ft under
kisgombacsik 2009.12.29. 23:01:24
Hollik István 2009.12.29. 23:01:43
Ha nem láttátok töltsétek, rá fogtok szokni
weit.b. 2009.12.29. 23:01:50
1. Gyilkos elmék
2. Jóbarátok
3. South Park
Ez is egy nő listája... :-)
tiberium2047 2009.12.29. 23:01:53
Egy mindenekfelett: Firefly
2. Sons of Anarchy
3. SG-1 - kivéve utolsó 2 évad.
4. Dexter
5. Supernatural
5. Rescue Me - első 2 évad az hatalmas többi gyenge.
5. Prison Break - csak az első évad miatt.
6. Nancy ül a fűben - szintén első 2 évad.
De versenyen kívül legjobb:
Showder Klub :D
kaktusztea 2009.12.29. 23:02:46
BattleStar Galactica (én a végét is szerettem)
Dexter
Firefly (Die Fox, die!)
House (kedvelem, de a top 3-ban nincs benn)
Life
My name is Earl (best ever!)
Rome
Samurai Jack (epic!)
Sleeper Cell (méltatlanul elfeledett)
Tűzvonalban
Kár, hogy csak a 2000-es évek, mert a Magnum-ot úgy ideírtam volna, mint etalon :)
100leg 2009.12.29. 23:04:54
2. Dexter!!!
3. Californication
4. Weeds
5. Everybody hates Chris
6. South Park
7. Family Guy
8-Az összes többi egyenértékű
Deadasfak 2009.12.29. 23:08:50
laslov 2009.12.29. 23:09:09
Bo Schembechler 2009.12.29. 23:09:37
2. south park
3. family guy
4. two and a half men
5. the simpsons
én pl bírtam a las vegast is, igaz h nem sok minden volt benne a látványon kívül, de vmiért mégis bejött (a sopranosból meg egy részt láttam, de az nagyon ott volt)
Bo Schembechler 2009.12.29. 23:12:51
2. south park
3. family guy
4. two and a half men
5. the simpsons
rooter18 2009.12.29. 23:13:53
2. House
Ha vígjátékos sorozatról van szó:
1. Family Guy
2. How I met Your Mother
3. South Park
laslov 2009.12.29. 23:14:12
Torpedoobermaat 2009.12.29. 23:15:18
larry 2009.12.29. 23:18:01
Mirkó királyfi 2009.12.29. 23:19:15
2. The Shield
3. Dexter
4. Lost
5. BSG
6. FNL
7. Six Feet Under
8. The Office (UK és a US-verzió első három évada)
9. Peep Show
10. Shameless
+1 Cold Feet (ez a kilencvenes években kezdődött, de 2003-ig tartott)
A Sopranos-t és a Deadwood-ot még nem láttam, habár érdekelnek, más nem hiszem, hogy be tudna férkőzni a listámra :)
Martian (törölt) 2009.12.29. 23:22:03
Na ez tényleg jó sorozat volt!
billymilligan 2009.12.29. 23:29:04
Szendwich 2009.12.29. 23:29:42
Ráadásul először az m1 adta, minden szerdán ha jól emlékszem. Semmi reklám, semmi vágás. Nagyon nagy fílingje volt.
PowerpuffGirl 2009.12.29. 23:34:07
SzocsO 2009.12.29. 23:36:36
Isti4.6. 2009.12.29. 23:43:21
Lehet hogy bennem van a hiba de én valahogy a múltévtizedben készített klasszikusokat sokkal jobban kedvelem mint a mai eltúlzott gagyi sorozatokat.
Thresher 2009.12.29. 23:44:00
Ja meg: Ez a Drót miért ilyen jó? Ezt most nem basztatásból, sokan dícsérik...
v-enji 2009.12.29. 23:47:07
És a Foyle háborúja? Év elején ment a Hallmarkon. Senki nem látta? Pedig igényes, jó kis angol sorozat volt. Vagy már csak az amerikai sorozatok számítanak?
"Fehérek közt egy európai"
Calogero 2009.12.29. 23:48:03
Calogero 2009.12.29. 23:50:18
Sierpe (törölt) 2009.12.29. 23:50:53
Grace Klinika? Lehet inkább a te ízléseddel van a probléma, nem? :)
Calogero 2009.12.29. 23:51:07
El Polako 2009.12.29. 23:58:10
Meg amit még ajánlok, hátha szeretitek, az évtized legjobb betiltott reklámjai.
www.melano.hu/news.php?extend.131
Lol, mik lesznek még???:)
bryan 2009.12.30. 00:00:37
Ha nem nézted meg, mindenképpen kötelező. :)
A leghitelesebb sorozat, amit valaha készítettek, (persze vannak valószínűtlen részek, de nagyon sok eseményt a valóságból emeltek át). A koncepcióhoz végig tartották magukat, minden évadban egy területét mutatták be egy amerikai nagyváros életének, közben a főszál elég szépen pörgött. Összetettségében körülbelül egy klasszikus regénnyel ér fel. Nem hiszem, hogy valaha találok még egy ilyen jó sorozatot. A Brothergood lehetett volna valami hasonló, de nagyon látszott, hogy a csatornánál nem voltak elégedettek a nézettséggel és folyamatosan beleszóltak a dolgokba ezért elég ad-hoc lett a a sztori. Meg hamar el is kaszálták.
Sierpe (törölt) 2009.12.30. 00:00:38
én is ezt kérdeztem a Dróttal kapcsolatban főleg látva a 9.7-es imdb pontszámot, mert az elég durva, de a múlt héten rászántam magam és elkezdtem, és tényleg jó :)
Sternanis 2009.12.30. 00:02:45
1. Twin Peaks
2. Six Feet Under
Pubee 2009.12.30. 00:10:06
Mandika 2009.12.30. 00:24:59
Holtsáv
Hősök
Az elnök emberei
Smallville
Helyszínelők
Gyilkos elmék
Nekem ezek. De mivel nem vagyunk egyformák, természetes,hogy mindenkinek más és más jön be. Ha így lenne, nem lenne min "vitatkozni" :D
Karácsony Benő 2009.12.30. 00:30:10
Criminal minds
Bones
The shield
NCIS
slowmotion 2009.12.30. 00:30:13
de tényleg nagyon hiányzik erről a listáról
AHSz 2009.12.30. 00:31:44
Elég sok CSI-t végig tudok nézni, az egyes szériák más-más szempontból jók. J. Bruckheimer neve egyébként úgy általában is garancia a profizmusra, nem véletlenül remek a Cold Case is.
Egyébként: nyilván engem is minősít, hogy imádom a Criminal Minds-t. (De vállalom.) A Született feleségeknek muszáj erős pontokat adni, annyira eredeti az ötlet - sajnos nem hagyták abba időben. Mindent egybevetve azonban a Dr. House-é az első hely, természetesen.
Ha van negatív lista is (van?), akkor annak élén nagyon szoros holtversenyben a Lost és a Fringe alulmúlhatatlanul a két győztes.
Végül, egészen mellékesen, nagy örömet szerzett - ha csak nem voltam figyelmetlen -, hogy a Chuck című idétlenségnek még a címét sem látom, elnézést, hogy én hozom szóba.
Horasz · http://horasz.blog.hu 2009.12.30. 00:32:41
judoc 2009.12.30. 00:37:43
true blood
heroes
californication
desperate housewives
grey's anatomy
house
TBBT
friends
ER
brothers and sisters
Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2009.12.30. 00:38:21
konyhalány 2009.12.30. 00:45:14
kevésszer olvastam a listákon - amikkel amúgy szívből egyetértek, mégha ki is maradt néhány kedvencem - de szerintem minden idők egyik legtökéletesebb családregénye s egyben sorozat is a sírhant művek!
marlington 2009.12.30. 00:47:49
senkinek?
konyhalány 2009.12.30. 00:50:46
twin peaks
northern exposure
six feet under
am??? 2009.12.30. 00:55:34
bretman 2009.12.30. 00:56:41
De ugye legalább ti nem gondoljátok azt (és nem ezért csináltátok ezt a listát), hogy két nap múlva véget ér az évtized?
HorseMatty 2009.12.30. 00:59:10
Dr House-os feeling, zseniális Tim Roth!
aehrenthal 2009.12.30. 01:28:21
Vészhelyzet
Született feleségek
South Park
Office
Egyébkáént pedig a Rém rendes család és a Twin Peaks
draz26 2009.12.30. 01:28:59
ElCapitan 2009.12.30. 01:30:07
aehrenthal 2009.12.30. 01:31:44
2009.12.30. 01:32:54
2. Studio 60 on the Sunset Strip
3. Friends
4. Rome
5. The West Wing
6 The Sopranos
7. Scrubs
8. Third watch
9. My name is Earl
10. The Wire
2009.12.30. 01:34:57
Lyta 2009.12.30. 01:35:00
Mindenekfölött a BSG
Aztán a többiek sorrend nélkül:
Bones
Castle (senki másnak?)
TBBT
Dexter
Charmed (senki másnak?)
Dr Who (ez se?)
Sopranos
Monk
NCIS
Cold Case (ez se?)
SG:A
The Closer
Eureka
Star Trek: Voyager (utolsó része 2001.05.23-án volt, szóval szüken, de talán befér)
Most nagy hirtelen ezek jutottak eszembe. És igen több, mint 10, de ez még csak a jéghegy csúcsa, a sorozataimat tekintve:-))
trogger 2009.12.30. 01:47:02
Melllvar 2009.12.30. 01:50:45
Vadoc 2009.12.30. 01:55:41
2. True Blood
3. Star Trek - Voyager
4. Criminal Minds
5. Bones
6. The Closer
7. Monk
8. CSI
9. Friends
10. Prison Break
11. Columbo
12. Poirot..
trogger 2009.12.30. 02:02:41
"Értem hogy ez egy szubjektív lista csak azt nem hogy egy ilyen munkát végző ember ízlése olyan mélyen van hogy egy Grace Klinikát vagy akár egy Döglött Aktákat egy (általam teljesen ismeretlen) Dexter vagy a gagyi elnyújtott Lost megelőz."
A listát összeállító személy ízlése "olyan mélyen van", hogy az általad kedvelt sorozatot az "általad teljesen ismeretlen Dexter" elé helyezi? Szerintem az ízlése nem feltétlenül "van mélyen" attól, hogy a kedvenceidnél jobban szeret egy olyan sorozatot, amely "általad teljesen ismeretlen".
Umbra 2009.12.30. 02:39:49
norralll2 (törölt) 2009.12.30. 02:42:35
1. The Wire (nekem nagyon egyértelmű :))
2-6. Mindet más miatt, de egyformán szeretem őket:
Lost
BSG
Boston Legal
South Park
Friday Night Lights
7. The Shield
8. Dexter
9. Veronica Mars
10. Studio 60 on the Sunset Strip
esztokam 2009.12.30. 03:04:25
Criminal Minds (a Gyilkos Elmék nálam abszolút első)
Dead Like Me (túl hamar véget ért a Haláli Hullák)
Dead Zone
Bones
Family Guy
Dharma & Greg (még bele fér időben)
Foyle's War
Skins
Génesis ~ Pokoli Elmék (spanyol, sokan szidják, de nekem tetszett)
így 9, de ez is nehéz volt...
Martin Astin 2009.12.30. 03:13:17
US:
1. The Wire
2. The Shield
3. The Sopranos
4. Curb Your Enthusiasm
5. Rescue Me
6. Oz
7. Entourage
8. Breaking Bad
9. Everwood
10.Queer as Folk
Épphogy lecsúsztak: Brotherhood, Deadwood, Sons of Anarchy
-----------------
UK:
1. The Office
2. A Thing Called Love
3. Coupling
4. Hustle
5. Black Books
6. Sinchronicity
7. Drop Dead Gorgeous
8. New Street Law
9. Shameless
10.Extras
Épphogy lecsúsztak: Skins, The Smoking Room
tsansz 2009.12.30. 03:13:47
leesett?
lámák...
mafos 2009.12.30. 03:20:31
Mindenki azt írja amit néz, nehogy már itt mindenki nézzen minden sorozatot. 1-1 részből nem lehet leszűrni milyen egy SOROZAT.
Amúgy meg Prison Break visz nálam mindent, szerintem az van a legprofibban megcsinálva.
House MD nagyon jó, de az Hugh Laurie érdeme.
Hősök jól indult, de elrontották. rosszabb mintha hoztak volna egy átlagot.
Nálam egyedül a szökés volt olyan, ami hozta az elvártakat, pedig az nem volt alacsony.
Himym kenterbe veri a Friends-et, már csak egy karakter miatt is. De a 20 percesek más kategória. Series, vagy Serial. nem hiába hívják másképp amcsíliában.
Bannor 2009.12.30. 03:26:30
Bannor 2009.12.30. 03:39:25
engem a hisztis p. vörös kishúg idegesített.. és akkor mi van? Nagyon jó sorozat volt... egyedi, különleges, érdekes...
Bannor 2009.12.30. 03:56:48
CSI
Lost
Sex and the City (akárki, akármit mond az évtized hozzátartozik..:)
Six feet under
Grey's anatomy
ER
Criminal Minds
The Closer
Ally Mcbeal
Huff
.
.
.
Bannor 2009.12.30. 03:57:41
CSI
Lost
Sex and the City (akárki, akármit mond az évtized hozzátartozik..:)
Six feet under
Grey's anatomy
ER
Criminal Minds
The Closer
Ally Mcbeal
Huff
.
.
.
Bannor 2009.12.30. 03:58:05
CSI
Lost
Sex and the City (akárki, akármit mond az évtized hozzátartozik..:)
Six feet under
Grey's anatomy
ER
Criminal Minds
The Closer
Ally Mcbeal
Huff
.
.
.
Bannor 2009.12.30. 04:00:26
CSI
Lost
Sex and the City (akárki, akármit mond az évtized hozzátartozik..:)
Six feet under
Grey's anatomy
ER
Criminal Minds
The Closer
Ally Mcbeal
Huff
feltételes reflex 2009.12.30. 04:01:29
Six feet under/Sírhant művek volt már?
House vita nélkül mindent visz, persze.
Goyo 2009.12.30. 04:17:29
Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2009.12.30. 04:17:56
Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.12.30. 05:05:12
Tény, hogy érdemeit az előző évtizedben szedte össze, de belelógott ide is :)
mediocris 2009.12.30. 05:41:10
ghalleck 2009.12.30. 06:49:18
Californication
Rome 1-2
The West Wing
ando-san 2009.12.30. 07:14:54
House MD
How I met your mother
Family Guy
My name is Earl
Té.eS · http://szubjektivblog.blog.hu 2009.12.30. 07:16:07
Jupiterke 2009.12.30. 07:28:35
1. OZ
2. Dexter
3. Friends
4. Lost
5. CSI-Vegas
6. Desperate Housewives
7. Nip/Tuck
8. Sex and the City
9. Stargate SG-1
10. DRAGON BALL :)
LustaDick 2009.12.30. 07:45:37
2. Prison Break (csak az 1. évad)
3. 24
4. NCIS (3. évadtól)
5. The Mentalist
6. Criminal Minds
7. Doc Martin
8. Monk
9. West Wing
10. Numb3rs
GeriS 2009.12.30. 08:11:12
100leg 2009.12.30. 08:22:55
100leg 2009.12.30. 08:23:59
eznemisénvagyok 2009.12.30. 08:30:32
1 Sopranos
2 Sopranos
3 House
4 Nevem Earl
több nézhetőre nem emlékszem.
odamondós 2009.12.30. 08:36:43
1 SUPERNATURAL(vajon miért hagytátok ki?)
2 DEXTER
3 TRUE BLOOD
4 EUREKA
5 NIP/TUCK
6 GILMORE GIRLS
7 24
norralll2 (törölt) 2009.12.30. 08:45:42
@Té.eS: Ez hit vita, tipikus fan boy hozzáállás, amit képviszelsz. A két sorozat kategeriában van egymástól fényévekre.
Mindkettőt végignéztem. Az SG márka szorakoztató, de a BSG egy műalkotás (egyedi képi világ, vágás, kamerakezelés, lebilincselő drámai történet, mély mondanivaló). A BSG-t SG-hez hasonlitani balgaság.
Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2009.12.30. 08:57:02
A Kés/alattot meg eléggé elcseszték,mostmár nem is nézem. Az első 3 évad tökéletes volt.
Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2009.12.30. 08:58:24
thinker_ 2009.12.30. 09:06:55
v-enji 2009.12.30. 09:10:17
Kegyetlen 2009.12.30. 09:16:09
Gazz 2009.12.30. 09:19:41
Dawe30 2009.12.30. 09:23:41
Mert ezek max az elmúlt 1-2 év sorozatai !
magichorze 2009.12.30. 09:28:54
2 dexter
3 drót
3,1415[...]65-t 2009.12.30. 09:29:33
1) Scrubs [dokik]
2) Californication [kaliforgia]
3) How I Met Your Mother [Így jártam anyátokkal]
Ennél a három sorozatnál viccesebbel még nem találkoztam
tippikus 2009.12.30. 09:41:59
2:monk
3:szomszédok
A többi meg mindegy úgy is a Magyar mese sorozatok a favoritok!!
Haynau (Sons of Monarchy) 2009.12.30. 09:52:55
2. Scrubs
3. Monk
4. Two And A Half Men
5. How I Met Your Mother
6. House MD
A többi nem nyert. Ja, és @v-enji: sznobsághoz semmi köze annak, hogy a szinkronizáció úgy általában egy rakás szar, lerontja bármelyik sorozatot (Egy kivétel persze van: a Persuaders haláli unalmas sorozat volt, meg is bukott az eredeti angol verzióban. Bezzeg a legtöbb szinkron annyit dobott a sztorin, hogy "Minden lében két kanál" címmel még idehaza is siker volt annak idején.)
szemmellato 2009.12.30. 09:57:04
(na jó, mondjuk Pamela Andersonnal együtt...)
Orizatriznyák 2009.12.30. 10:05:37
Gilmore Girls - cukorka, vicces és több pasi nézi, mint bevallja :)
Jóbarátok - ehhez nincs hozzáfűznivalóm
Nem ér a nevem - cuki, vicces és van benne egy mindig savanyú portás (Tuvok hadnagy a Star Trekből :)), aki a humor egyik forrását adja
Orizatriznyák 2009.12.30. 10:06:18
Paal77 2009.12.30. 10:13:52
Én, ha lenne új rész mindegyikből, akkor az alábbi sorrendben nézném:
1.Dexter (a negyedik évadról most nem írnék, de nagyon odatették magukat!)
2.House MD
3.Tudors
4.Róma
5.South Park
6.Six feet under
7.How I met your mother
8.Lost
9.24
10.Az összes helyszinelők klón - sztem megérdemlik, hogy top10-esek legyenek, mert nagyon berobbantak és egy-egy bármikor megnézhető..
A NIP/TUCK és a Sopranos is több mint nézhető kategória!
loláb 2009.12.30. 10:23:55
rivera 2009.12.30. 10:26:12
1. Sopranos
2. Friday Night Lights
3. Lost
4. House
5. The Shield
6. Entourage
7. Curb Your Enthusiasm
8. Boston Legal
9. The Job
10. Firefly
PB-t max a citromlista közelébe engedném.
Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.12.30. 10:26:37
Pedig Istenem, azok a túlbúrjánzó f*sszopózások... :)
flamer 2009.12.30. 10:27:42
flamer 2009.12.30. 10:29:25
sharon 2009.12.30. 10:30:42
2. Született feleségek
3. House
4. NCIS
5. 24 (de a férjemnél ez a top 1!!!)
Kici 2009.12.30. 10:39:37
gyozike (törölt) 2009.12.30. 10:42:41
@tsansz: Gondolom mielőtt mindenkit lámának minősítettél, utánanéztél, hogyan is számítják az évtizedeket, századokat. Nincs olyan hogy nulladik év, Kr.e. 1-t Kr.u. 1 követte. Ebből kiindulva az évtized nem 2000-ben hanem 2001-ben kezdődött, így 2010. dec. 31-én ér majd véget.
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%89vsz%C3%A1zad
sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.30. 10:48:46
Pepe135 2009.12.30. 10:53:24
Dr. House
CSI NY
a többi szemétbe való volt 2009-ben....
norahO 2009.12.30. 10:54:25
Six Feet Under!!! (méltatlanul "alulnézett")
Friends
Californication
House MD
Sex and the City (teljesen új volt a maga nemében)
Nip/Tuck
ER
Medium
Criceto83 2009.12.30. 11:00:02
2. Rome
3. The Big Bang Theory
4. How I Met Your Friends
5. Family Guy
6. Eureka
7. South Park
8. Simpsons
9. Two and a Half Men
10. Friends
Criceto83 2009.12.30. 11:00:59
Tony Soprano jr. 2009.12.30. 11:01:23
Yepp!!!:
1. Sopranos,
2. Sopranos, és
3. Sopranos
Tony and the family rules!!!!!!
Tesókáim, ti már éjfél után csicsikáltok, hogy nem látjátok a fától az erdőt??????
Nem kell Tonyéknak védőbeszéd, de nem lehet egy kalap alá venni a Maffiózókat főműsoridős sorozatokkal. A nézőszámok / potenciális rajongók száma egészen más a két esetben.
SOPRANOS 4EVER!!
norahO 2009.12.30. 11:17:02
lokkoLori 2009.12.30. 11:29:08
tették úgy, hogy rengeteget fejlődtek az előző évtizedhez képest, és az interneten szabadon terjedhettek
a 90-es években ezt a kulturális szerepet a zenei hullámok és a mozi töltötték be.
off: azért kezdődik most az új évtized, mert nem 2011-től fogjuk nyilván tartani a kétezertizes (vagy 10-es) éveket
zolisoprano 2009.12.30. 11:30:05
2.24
3.Ments meg!
eznemisénvagyok 2009.12.30. 12:02:33
Silvio Dante
:o))))
Szendwich 2009.12.30. 12:03:08
Amúgy meg miért nincs a listán az Angyalbőrben?! :DDD
eznemisénvagyok 2009.12.30. 12:06:07
www.youtube.com/watch?v=JhFeZZflUj4
gyozike (törölt) 2009.12.30. 12:07:30
Amúgy jó kis sorozat volt.
bug jr. 2009.12.30. 12:20:31
Shield messze második
meg van egy csomó bronzérmes,de legyen mondjuk az Office a harmadik.
Szöszkeboszi · http://pilates.blog.hu 2009.12.30. 12:39:57
Life
BSG
Weeds
Rome
Alias
Buffy
Supernatural
SG-1
South Park
Méltatlanul elfeledtem, mert volt benne 1-2+ jó évad, csak alltime nem került a kedvenceim közé (mindemellett elismerem ilyen/olyan korszakalkotó hatásukat): House, West Wing, Californication, Friday Night Lights, 24
VikMeki 2009.12.30. 12:41:31
Kemény zsaruk
Ezek megértek egy pár éjszakát :)
bryan 2009.12.30. 12:57:33
Kyletroy 2009.12.30. 13:35:28
sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.30. 14:39:12
runnerrunner · http://www.iffhs.de/?b4a390f03be4ac07cda15b45fdcdc3bfcdc0aec70aee0a 2009.12.30. 14:40:30
sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.30. 14:43:10
sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.30. 14:58:58
aehrenthal 2009.12.30. 15:18:00
Mandika 2009.12.30. 15:55:59
(a kedvenc, igaz jelen évtizedben már csak néhány része volt, mert vége lett) :(
Isti4.6. 2009.12.30. 23:17:14
Ó ha az X Akták még hozzátartozik ehhez az évtizedhez akkor nálam kapásból az az első.
Isti4.6. 2009.12.30. 23:19:05
Ez az én véleményem. Szerintem ez igenis ízlés kérdése.
Mondial 2009.12.31. 02:49:00
2. West Wing
3. Deadwood(szvendzsin! hendáj! kokkszákker!!!)
4. Gilmore Girls
5. Lost
6. Firefly
rvn17 2009.12.31. 21:08:35
Lost
Scrubs
How I Met Your Mother
Flashforward
Family Guy
Prison Break
Rém rendes család
Monk
South Park
2010.01.05. 17:17:04
*Delin* (törölt) 2013.01.12. 20:51:33
Spartacus se volt rossz:)
*Delin* (törölt) 2013.01.12. 20:55:38
sixx · http://comment.blog.hu 2013.01.12. 21:06:49