Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nem adja fel a TV2: jön a Megasztár 5

Kard ki kard

2009. december 24. 08:02 sixx 95 komment

Azt hittem, az X-Faktor megvásárlásának bejelentését követően a TV2 székházát feketébe burkolják, és mindenki csak leszegett fejjel járkálhat majd a folyosókon, azt mormolva, hogy szemétgeciertéel, de hálistennek nem így történt, mert csak van még kurázsi a Róna utcában.

A csatorna ugyanis bejelentette, hogy akkor is lesz Megasztár, ha megfeszülnek bele, 2010 őszén indítják az ötödik szériát, ami egyrészt igenis jó és logikus döntés, hiszen a negyedik (egyben messze leggyengébb) kiadás verte az RTL-t, sőt, a tavaly november 29-i adás 49 százalékos közönségarányt ért el a teljes lakosság, és 52 százalék felettit a 18-49-es korosztály körében, másrészt viszont felveti a kérdést, hogy ezen a kis piacon megél-e egy évben két, tulajdonképpen ugyanolyan alapkoncepciójú műsor egymás mellett.

A Megasztár ötödik kiadását ugyanúgy őszre tervezik, mint az X-Faktort az RTL Klub, az első kérdés rögtön az, hogy vajon melyik csatorna fog először pislogni, és áttenni a showműsorát egy korábbi időpontra (már ha egyáltalán), illetve az, hogy melyik napokon kerülnek adásba a tehetségkutatók. A két formátumban van annyi eltérés, hogy megéljenek egymás mellett, az egyikben korcsoportokra osztva küzdenek majd a fődíjárt az énekesek, és lesz egy duó/együttes kategória is (X-Faktor), a másikban egy nagy kalap van ugye, de a 2010-es kiadásban a TV2 azt az újítást is bevezeti, hogy a jelentkezők saját zenekaraikat is hozhatják magukkal, már ha van nekik.

A zsűri kérdése mindkét esetben kardinális, de míg a Megasztárban tulajdonképpen elég, ha csak beülnek, és a produkcióról véleményt mondanak. az X-Faktorban mentorként segítik egy-egy korcsoportba vagy kategóriába tartozó indulók munkáját, így ott a celebség már nem elég, a zenéhez is érteni kell. Van egy olyan érzésem, hogy a két műsor csatáját nem az énekesek, hanem a zsűri és a promóciós kampányok minősáége fogja eldönteni, de ne legyen igazam.

Fotók: TV2.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.12.24. 08:50:14

Jó ötlet a Mega 5. Én az első hármat nagyon szerettem, jó volt a zsűri, jókat válogattak ösze (kiv. Palcsó Tomika). A negyedik tényleg egy retek fos volt. VISSZA A RÉGI ZSŰRIT! Legalábbis Pressert, meg Novákot, ők voltak a legnormálisabbak.

petya.bacsi 2009.12.24. 08:52:01

A tv2-nek igazán bejöhetne már végre valami, így most a Simon "Az istencsászár" Cowell műsora helyett a Megasztárnak szurkolok. Olvastam az X-Faktor születését, meg az említett úriember életútját, és ennek alapján: HAJRÁ MEGASZTÁR!

Tökre mindegy, mindkét műsor 3 napos celebeket termel.

petya.bacsi 2009.12.24. 08:54:15

Ja, tv2 tessék kirúgni a marketing-, programigazgatási- és a kreatív osztályról mindenkit, és új emberekkel erősíteni a csatornát.

Mentorként segíteni egy versenyzőt? Itthon nagyon kevés igazi zenész van (szerintem), azok is főleg a régiek között.

Biztos felbukkan majd Boros Lajos, Bochkor Gábor is a zsűriben :)

A nép fia 2009.12.24. 08:55:46

Szükségünk van még ezekre? Kell nekünk ez a sok tehetségkutató? Sajnos a Csillag születik sem túlságosan arról szólt, mint kellett volna, hiszen a végére lényegében egy Megasztárrá vált - leszámítva a táncos gyereket.

DonBandi 2009.12.24. 09:10:05

ha nem jön be a benkő-faszművész delhusa gjon király linda kiszel tünde kvartett zsűrinek, akkor talán tényleg szakértőket kéne keresni. deák bill, hobo, vikidál, kóbor, presser, quimby, benkó (Ó-val, nem Ő-vel!), és van még egy csomó jó zenészünk, kritikusunk, producerünk, stb. tessék őket használni, nem az olyan bugyuta celeb picsákat, mint oroszlán szonnya.

DonBandi 2009.12.24. 09:11:35

a tv2 meg pusztuljon ki végre a képernyőről, remélem most is jól megveri az rtl-klub. nem mintha el lennék ragadtatva bármelyik csatornától is, pláne azok után hogy a híradóban nyomatják az agymosást: " H 1 N 1 "

Mitya Ivanov 2009.12.24. 09:14:12

@A nép fia: a csillag születik szerintem teljesen rendben volt.
Nekem abban vannak kétségeim, hogy van e egyszerre kettő müsorhoz való tehetség, és hitelesnek tartott zsűritag. Ha a TV2-nek van esze, akkor a korábbi megsztárok zsűrijéből kever ki egy újat. Presser, Novák, Somagézsa, eszenyi.

2009.12.24. 09:22:31

@Mitya Ivanov:
Mondasz valamit. Új zsűri kell, de a régiekről sem kéne megfeledkezni. Mondjuk Fridi és Mester maradjon a seggén.
Egyébként ez a Simon Cowell az a faszi, aki minden versenyzőre epét okádik (mondjuk láttam mit művel, néha kedvem lett volna jó pofánbaszni)? :DDD

@DonBandi:
Quimbyt inkább ne. Borzalmas!

2009.12.24. 09:30:19

remélem, a megasztár 100 ig nem döglöm meg... látni akarom.

hihetetlen ez a sok rókabőr, a rohadásnak ebbe az országba 100k énekes. inkább lenne olyan verszeny, ki a tökösebb esztergályos, szalagmunkás, vagy éppen hólapátoló.

de ideje lenne már egy big brother 10 nek is, valami zaftos poresz sztárokkal.

belga6 2009.12.24. 09:31:43

"Van egy olyan érzésem, hogy a két műsor csatáját nem az énekesek, hanem a zsűri és a promóciós kampányok minősége fogja eldönteni"
Egyetértek. És ha minden úgy fog zajlani, mint eddig, akkor az RTL már helyzeti előnyben van. Ugyanis a TV2 sajtóosztálya és a körülöttük lebzselő ügynökségek elég rosszul végzik a munkájukat.

Mitya Ivanov 2009.12.24. 09:32:44

@lazarus: a bigbrother 10nek nincs itt az ideje, legfeljebb a BB3 nak

GMT+ 2009.12.24. 09:38:12

Én is inkább a TV2-nek drukkolok, mert az még nézhető volt a (régi-régi!) zsűri miatt.
Az RTL valami rohadt idegesítő módon reklámozta a műsorát, gyakorlatilag a Fókusz,a Reflektor, a Reggeli csak ezzekkel a looserekkel volt tele. Nem hagyták békén a nézőt egy percre se, mindenbe belecsempészték a reklámot.
Bár a TV2 féle BL reklám is valami iszonyat volt. A csúcs, amikor az időjárásos néni-bácsi bejött Fiorentina mezben és elmondta az olasz időjárást. Na ezt már ne! Ilyet a Megasztárral ne csináljanak please! :D

PureSoul89 2009.12.24. 09:52:30

és mi van, ha megijed a tv2 és totál máskorra vagy más idősávba teszi a Megasztárt, mint az X-Faktort? :) mondjuk engem utóbbi jobban érdekel ^^

myname 2009.12.24. 09:55:21

Na de idén is kerüljön be 2 hanggal nem rendelkező énekes, mint Dávidka és Viktorka? :)
Bár ezek a műsorok soha nem arról szóltak, hogy ki milyen jó énekes...
Hiszen a néző nem ez alapján szavaz!!!
Hanem pl. melyiket utálja jobban, mint a valóságshow-knál is :)

myname 2009.12.24. 09:57:59

Szerintem az X-factorra többen lesznek kíváncsiak, mert ez még nem volt itthon...
Azért a Megasztáros győztesekből, vagy azokból akik még énekelgetnek és tudni róluk, kinek ki volt a szimpi????
Nekem a normálisabb fazonok, már az elején kiestek...

stillhungry 2009.12.24. 09:59:55

"Van egy olyan érzésem, hogy a két műsor csatáját nem az énekesek, hanem a zsűri és a promóciós kampányok minősége fogja eldönteni, de ne legyen igazam." a kérdésedre itt a válasz... Ha csak ez számít, az RTL-é a pont!

silverwol 2009.12.24. 10:02:50

Mondják meg ki lesz a zsűri itt, ill. ki lesz ott. Megmondom, hogy melyik lesz sikeres :). Mondjuk mindket csatornan lehet tippelni, pl. RTL klubon gondolom Falusi Mariann benne lesz a zsüriben. (Vagy mar megvan kik lesznek a birak?)

Blackrock (törölt) 2009.12.24. 10:10:03

Van ebben az országban ennyi "sufni" énekes, zenész, aki megtölt 2 majdnem ugyanolyan műsort? Gondolom újra azok jelentkeznek majd, akik korábban is kiszóródtak.

Mr.paksimogyoró 2009.12.24. 10:39:02

A tv2 remélem megbukik minden műsorával!!!
Sóval kéne behinteni még a helyét is.

kew1n 2009.12.24. 10:40:14

es kiszivargott mar a megasztar 5 nyertesenek a neve?

R_G_B 2009.12.24. 10:47:08

Van még remény, jövő őszig lehet még államcsőd, és akkor államosíthatják mindkét csatornát. Akkor mindenhol Önök kérték lesz. Béke és hullaszag.

vectorworkshun 2009.12.24. 10:49:41

Én arra nem tudtam még rájönni - értelmes magyarázattal :) ), hogy miért kell a TV2-nek az RTL után kullognia? Miért nem csinál önálló dolgokat, miért másol mindkettő? Miért nem találnak ki ők olyan produkciót amit aztán el lehet adni? Legyünk öszinték, azért Simon összekapargatott pár milliárdot, csak a jogdíjakból..... Ha a TV2 egy teljesen más produkcióval lépne elő, lehet hogy nagyobb sikere lenne. Magyarország tényleg a 9 millió énekes országa lesz...

Dr.Traktor 2009.12.24. 10:51:15

a 10 millió énektehetség országa vagyunk úgy érzem.
évi 4 ilyen műsor kéne, hogy mindenkinek jusson egy kicsi a haknifényből.

2020-ig mindneki sorra kerülhet ebben a tempóban!

bár ki tudja ha egy-egy "döntőt" 5 óráig vetítenek nem biztos. amúgy miért döntő a válogatás utáni első adástól az utolsóig?
mert el kell dönteni aznap ki esik ki?
balfaszok.

Mikor Sodrócki 2009.12.24. 10:52:55

Akármennyi cikk lesz róla , én akkor sem fogom nézni . Miért nem ? Mert szar és szar zenéket énekelnek benne :-) ! Boldogság !

vectorworkshun 2009.12.24. 10:55:34

Azért a TV2 marketing gépezete dübörög : közel fél évvel a műsör előtt már gyülnek a hozzászólások. gratulálok TV2! Az lenne az igazi ha az ilyen topic-okban egyetlenegy hozzászólás se lenne. Higgyétek el hogy olvassák ezeket, és nagyon is figyelembe veszik azok tartalmát. Csináljuk Blogot máshol és csak oda írjunk...:)))))

vectorworkshun 2009.12.24. 10:57:20

Azaz effektíve a nézők ingyen adják az ötleteket mit és hogyan, + az SMS-ek...... Mi csak rosszul járunk, amíg ők rommá keresik magukat majd.....

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2009.12.24. 11:01:39

TV2 meg RTL nálunk senkit sem érdekel...

vectorworkshun 2009.12.24. 11:07:07

Valahogy olyan ez mint amikor egy focicsapatnak nem megy, erre lecserélik a teljes mezőnyt a Milan A csapatára, mert megtehetik. Ilyenkor mindenki fujjol. De ha csupar magyar srác rúgná a bőrt, és kikapnak 2:1-re arra sokan azt mondanák: hát igen megtettek mindent, le a kalappal előttük! Most ugyanezt csinálja ez a két adó is. Amíg lehet addig lopják az ötleteket, ahelyett hogy csinálnának, eladnák, és úgy keresnének vele....

[Sven] 2009.12.24. 11:12:22

Két nagyon fontos dolog: az egyik a zsűri. A Csillag születik nem volt rossz, de amikor a zsűri magához vette a szót, és folyton csak azt nyögték be "hát én nemtoom, jó volt, nekem tetszett", akkor mindig marha ideges lettem. Eszilvia.medzihradszky@gmail.comz nem zsűrizés.

A másik amit kevés helyen említenek: a választott dalok!!! Ha a megasztárban megint az égbekiáltóan sablonos ezeréves dalokat porolják le, akkor megérdemli, hogy elbukjon. A külföldi X-factortból ítélve, végre az elmúlt egy-két év jól sikerült(!) dalaiból is hallhatunk majd, amitől az egész show amolyan bulis lesz.

[Sven] 2009.12.24. 11:13:08

Hű az a mail cím nem tudom, hogy került oda, bocsesz.

Gvtisavar Djavakhi (törölt) 2009.12.24. 11:26:47

Amúgy hajrá TV2! Sokkal színvonalasabb volt az összes Mega, mint ez a Csillag születik..

privateer 2009.12.24. 11:35:56

Nem lepett meg. Tudta a tv2 előre ezt.

vectorworkshun 2009.12.24. 11:38:02

@privateer: igen tudta, de szerintem azért a kényszerűség is benne van a döntésben.

FeroxX 2009.12.24. 11:38:03

kéne valami jó metál tehetségkutató is =)

vectorworkshun 2009.12.24. 11:47:52

@FeroxX: asszem az amiknál most indul valamikor...asszem CBS-en..

vectorworkshun 2009.12.24. 11:58:30

A főcimben említett Kard ki kard szerintem csak bicska kontra szamurájkard lesz...:D

2009.12.24. 11:58:33

@FeroxX:
NANÁ!!! :))) Metal Forever!

@vectorworkshun:
De mi magyarok úgysem láthatjuk, jó nekünk a FaszFaktor is...

A Megasztár 5-höz is úgy állok hozzá, hogy tuti jó lesz (mint az első három), de a négyessel hatalmasat szívtam, pedig azt is jónak jósoltam. De mindegy, nétni fogom a MSZ 5-öt, inkább, mint a Retekklubos faktorokat...

vectorworkshun 2009.12.24. 12:02:00

@Selkath: igen sajna nem láthatjuk.

Szerintem egy 10 milliós országra vetítve a tehetségkutatókból már elég. Főleg azért is mert a fellelt tehetségek valahogy nincsenek sehol.

Emlékeztek még anno a Ki Mit Tud-ra? Kern, Gálvölgyi, Antal, Déry........

vikinga 2009.12.24. 12:06:34

Akkor ez olyan lesz, mint a szakdolgozat-védésem, ahol ugyanaz volt a konzulens mint az opponens. "Tök szabályos!"

BÁNYAI 2009.12.24. 12:15:54

A TV2 egy adag szar, bár hogy stílszerű legyen így az ünnep délelőttjén: mákosbejgli szar!
Az egyik nagy rakásságuk az volt, hogy megvették a BL licencet, csak hogy nem számoltak arra, hogy a Debrecen bejut.
Így ők keddi meccseket adtak, de külföldön a DVSC mindig szerdán játszott, így nézhettük kedden itthon a Radnicski- Dinamo Szkopje baromi érdekfeszítő meccset, másnap meg nyomta a Loki, amit nem adtak.
Annyi eszük sem volt, hogy akkor gyorsan cseréljenek a keddekkel, de ez most mindegy!
Ja, ez a feltömött mellű meteurológus nő, ez a Noémi, vagy ki meg reggel a meccs előtt kijött Loki mezben, a bemondó meg direkt: " Nézzék meg Noémin milyen poló van, tudják, este meccs!. A TV2 adja" Aztán a Loki kapott 4-et a Lyontól, de másnap reggel nem mondta a hülye szpíker, most nézzék Noémi polóját: a jobb mellén a 4-es, a balon meg egy nagy nullát látnak!

Egy nagy adag fos az a tv. amelyik az egyetlen nézett műsorának utolsó részét nem adja le normál módon, hanem csak jövőre a következő évadkor (House MD).
Na, ha buknak, legalább nem lesz, aki ennyire nyalja majd a szocik seggét, mint ők Svábyval, Azurákkal, meg a sapkás Lenines Trutymóval az élen!

dzsekwolf 2009.12.24. 12:22:37

na ez is úgy kell má mint köröm a faszomra.
már mindenki főz, énekel,műsort vezet...s a havat ki fogja ellapátóni?? és a boltokban a polcokat feltölteni áruval?? s még sorolhatnám.csak dolgozni ne kelljen. futószalagon jönnek a megacelebek..."sok szaros műanyag sztár"

dzsekwolf 2009.12.24. 12:28:11

BÁNYAI
mondasz valamit, de mintha tele volnál indulatokkal fiatalember, nemde?
hadd üzzék az ipart,ne rágódj ezen csak magadnak ártasz,majd eltünnek a képből ezek is.
annak a legjobb aki nem is nézi ezeket a csatornákat és mégis boldog, mi meg akik nézzük mintha mazichisták lennénk. de bevallom nekem ez már annyira szar ,hogy már jó, azért nézem az ilyen megacsillagos szarokat.becsszóra

dzsekwolf 2009.12.24. 12:29:31

@dzsekwolf: bocs "mazochisták", még amielött lecelebezne valaki

dzsekwolf 2009.12.24. 12:30:19

@vikinga: neked ilyen volt a szakdoga védésed? te mázlista

szakáll 2009.12.24. 12:30:27

Meddig kell még nézni ezt a sok "önjelölt sztárt",nem kellene valami szórakoztató műsort is készíteni? Az egész működésük arról szól, hogy a két csatorna rivalizál. Az, hogy a nézőknek mi a véleménye - senkit nem érdekel.
Hányás ez a két kereskedelmi csatorna, de csak szavazzatok,és tömjétek a lóvét a tulajdonosok zsebébe!

kcsong 2009.12.24. 12:34:58

Sajnos egy nagyon szomorú dolgot kell mondanom nektek. Azt, hogy az első 3 zsűrijéből 1 sem lesz a Mega5-ben. Miért? Az a producer, aki az első 3-at csinálta, az a Viasat-nál dolgozik, és Ő szedte össze a zsűrit. A 4-et egy másik csinálta, másik zsűrivel. Ha most ugyanaz a producer, mint aki a 4-et csinálta, ugyanaz lesz a zsűri. És szvsz ugyanaz lesz.

Szpájk 2009.12.24. 12:40:25

@dzsekwolf: Nálad az igazság.
Ennyi qrva lusta léhűtő pajort nem ..szott a világ.
Kár, hogy a szüleik őket annak idején igen.

dzsekwolf 2009.12.24. 12:46:05

@Szpájk: az nem feltétlenűl baj,hogy annak idején a "szüleik őket igen", a nevelésükbe csúszott hiba sztem.lassan már nem is hibáztatható senki mert ezeket a fiatalokat-én sem vagyok azért még olyan öreg- olyan sok idióta és celebes impulzus éri,hogy nem tudnak másképp szemlélni csak így ahogy most is- LEGYÜNK RÓZSASZÍNŰ MEGASZTÁROK! aszzem ez a hajó már nagyon elsíklott, s nem fordítható vissza.csak az én gyerekem ne legyen ilyen elcseszett majd ha egyszer lesz.
Ámen

Szpájk 2009.12.24. 12:53:39

Oszt sztem ezeket a mai kölkeket nem is nagyon neveli senki.
Csak nőnek, mint az égig érő paszuly.
Agyilag nem.
És mindegyik gazdag akar lenni, meg szép, meg sokakat elbűvölni, és tetszeni, intenzíven szeretkezni, inni-hányni, blabla.
Csak dolgozni nem akar egyik sem.
Kivéve a kivételeket, olyan öt-tíz darabot.

Szpájk 2009.12.24. 13:02:32

Inkább nézem a Hogyan készül c. sorozatot.
Az arról szól hogyan állítanak elő értéket.
Emez meg arról, hogy népszerűsítik az értéktelent.
Általában az emeletes macskáknak jobb hangjuk van.
Természetes mélynyomóval...

puszi 2009.12.24. 13:09:28

„Az a producer, aki az első 3-at csinálta, az a Viasat-nál dolgozik, és Ő szedte össze a zsűrit.”

Az 1-2. széria zsüritagja volt Pierrot, aki egyben a műsor zenei producere is volt(értsd zenei rendezője, aki a tartalomért felel). Ő a 2. széria után azért hagyta ott a műsort, mert maga is tapasztalhatta, hogy a tehetséges zenészek nagyon nehezen élnek meg belőle, ő négy minden szempontból színvonalas, kiváló dalokat tartalmazó lemez után hagyta abba, és kezdett menedzserkedésbe és számítógépes játékszoftver-fejlesztésbe, ami egyébként szintén nagyon színvonalas munkája. Ma még zenél is kicsit, de csak koncerteken, a közönség, a rajongói miatt, aik elég szép számban van. Sajnos az olyan jellegű minőségi zenére, amit ő csinál, tényleg nem nagyon van igény ma Magyarországon. Azért is örültem Tabáni győzelmének, mert ő egy olyan fazon, aki megérdemli, szerény, és tényleg szereti, amit csinál, és valószínűleg örömből fogja továbbra is csinálni, és nem a sikerért, meg a pénzért.
Visszatérve az első Megasztár szériákra, ha emlékeztek, mindig nagyon figyeltek arra, hogy az énekesek mindenféle stílusban énekeljenek, mert így derül ki, hogy ki az igazán jó, és Pierrot, de még Novák Péter is a 3. szériában (ott ugyanis ő volt a zenei főnök) erre nagyon ügyelt. A 4. széria azért lett szar ebből a szempontból, mert megengedték, hogy egyvalaki mindig ugyanazt énekelje, Dávid mindig musicallel jött, a Krisztián mindig szvinget énekelt, és ez egy idő után már nagyon unalmas tud lenni. Ha ilyen lesz az 5-ös, akkor nagyot bukik vele a TV2, mert egy idő után már nem fogja érdekelni az embereket, főleg, ha elmúlik az újdonság varázsa. A Csillag születiknek épp a sokszínűség volt a lényege, de az is abba ment bele, hogy egy idő után már nem tudtak újat mutatni, lásd Szatmár Kamara, vagy a többi táncos fiú, vagy a Strokes. Először van egy jó ötleted, ami tetszik az embereknek, de nem lehet mindig újat kitalálni, és erre mondja a zsüri, hogy valami mást vártunk. De hát pont az lett volna a lényeg, hogy azt adják, amivel bekerültek, de az csak egy produkcióra volt elég.
Volt régen egy műsor a királyi TV-n, Vitray csinálta, Ön jelölt! volt a címe. Kiállt egy pofa, volt max 9 perce, de ha mind a 3 zsüritag rányomott egy piros gombra, amit egyébként bármelyikük bármikor megnyomhatott, ha már elege lett a produkcióból, tehát ha megvolt a 3 piros lámpa, akkor abba kellett hagynia, de 9 perc elteltével mindenképpen. A pénz, amit kapott a produkcióért, minden perc elteltével duplázódott, de azt hiszem, hogy csak a 3. perctől indult az alap, az első két percben lelőtt produkciók nem kaptak semmit. A műsorban mindenféle alak fellépett, és a céljuk a szórakoztatás volt, hogy érdekesek legyenek, mert különben mehetnek a fenébe. Ezt a műsort azért volt érdemes nézni, mert nem tudhattad, hogy mi lesz benne, folytonosan új arcok bukkantak fel, és nem kellett senkit sztárrá tenni benne, meg tíz bőrt lehúzni utána, egyszerűen nézték az emberek, mert érdekes volt, de holnap már nem emlékeztek arra a pofára, aki tegnap a TV-ben volt. És ez így jó, egy ilyen műsornak ma is lenne létjogosultsága, mint ahogy a Megasztárnak és a Csillag születiknek is a selejtezők bemutatása a legjobb részei, és azokon lehet a legjobban szórakozni.
Hallották, kedves TV2-s és RTL Klubos urak és hölgyek?
Puszi :))

Gregie 2009.12.24. 13:12:27

Legenda csak egy van...ja, ötször egy. És csak gyártják, gyártják. Nem unják?

tomcs!** 2009.12.24. 13:12:28

még több tehetségtelen majom!
ne adja fel a tv2! hajrá!
még több szerencsétlenség, akik az ízléstelen magyar emberekből táplálkozik!
KULTURMOSLÉK!

Marky Ramone 2009.12.24. 13:13:27

Jajj dejó, újabb díszmadár kiállítás lesz.
Elég már a papagáj műsorokból.

NE0 2009.12.24. 13:19:10

Én a magasztárt bűntetésként vetíteném az elítélteknek...
Az első 2 résznek még volt feelingje, értelmes zsűrivel, tehetséges versennyzőkkel.
Aztám jött a sok nyálgép, a nézők meg még mindig kívülről fújják h mit lehet nyerni az sms-sel.

Egyszerűen kifogytunk a tehetséges emberekből, meg a valamire való zsűrikből. Anélkül pedig nehéz. Az is sokat mond, hogy a csillag születik zsűrije nagyrészt színész. El nem hiszem h olyan hatalmas érzelmeket vált ki belőlük az a műsor, amit a próbán már volt szerencséjül 10x látni...

Remélem az X-faktor tud valami újjat hozni és nem követi a tendenciát miszerint EZEK A MŰSOROK EGYRE ERŐLTETTEBBEK!!!

FeroxX 2009.12.24. 13:21:08

valamelyiket megnyerem a gecibe :) én még az első megasztáros felhozatalba illettem volna skill-re.. csak hát folyton lemaradtam a jelentkezésekről meg faxom.. szal majd most már nyitva tartom a szemem :D

indahouse7 (törölt) 2009.12.24. 13:41:50

Hejja
Dicsak jelentkeznem kéne!!!

Mán csak aztat kéne edőntenem, hogy Megasztár vagy Xfucktor legyek- é?

Én leszek az új Gázspár Lászi! Hujjé

Simon Perverz 2009.12.24. 14:21:10

Nem biztos, hogy jó ötlet. Túl sok újat már nem tudnak mutatni, tekintettel arra, hogy a merítés ugyanabból a 10 millió ember exhibicionista feléből kerül ki, tehát nem hiszem, hogy forradalmian új tehetségeket fedeznének fel. Ez nem a UK vagy Németország, ahol a nagy számok törvénye miatt van értelme ilyet csinálni. Az a piac 2 műsort elbír, az itthoni meg szinte egyet se. Tudom azt is, hogy semmi sem fontos a kertvknek, csak a profit számít, semmi más, de ez az egymás majmolása, a Maounikasó ellen beküldöm a jaouzsibarátot, az xfactor ellen küldöm a megasztárt, az anyátok közt ellen küldöm a rosszbanrosszbanbant, na ezt unom már. Semmi eredeti ötlet, semmi kultúraápolás, semmi dokumentumfilm, minimális oknyomozás az is éjjel, csak a celebfingás, nóci méhszája, nulla emberek bulvárpózolása, szerencsétlen fogatlan idióták mutogatása, egymás hülye követése meg a kibaszott negyedéves eredmény a fontos. Hát, ezzel sem fognak rávenni, hogy több hüvelygomba-tablettát vegyek.

sqr 2009.12.24. 14:30:12

Hehe, nem lesz se Megasztár, se X-Faktor, addigra Szalai Mariska betiltja mindkét kereskedelmi csatornát!

Simon Perverz 2009.12.24. 14:32:54

Remélem minél többet finganak, káromkodnak és minél több méhszájat mutogatnak benne majd! Hadd lássuk mink, panelprolik, hogy a pesti Broadway sztárja is ember :))) Sosem az éneklésről szóltak ezek a műsorok, hanem a minél nagyobb profitról.
Nézzétek emberek mindkettőt, és vegyetek minél több hüvelygomba-tablettát!

GGG77 2009.12.24. 14:37:42

Tuti, hogy a TV2 helyében vmi mással próbálkoznék. Nem foglalkoznék a nézettségi versennyel, primetimeban nyomnék igényes filmeket, dokumentumfilmeket. Jönnének is az igényesebb (azaz jobbmódú) nézők, az RTL meg vigye a prosztókat.

dzsekwolf 2009.12.24. 14:38:37

@Simon Perverz: meg bifidus essenzis vaginalis-t. egész olvasható amit írtál kantestvér

dzsekwolf 2009.12.24. 14:40:21

@sqr: ki az a szalai mariska? csak nem vmi nagy ő ??

belga6 2009.12.24. 14:54:38

Én tudom, mivel verhetné meg a Megasztár az X-factort.

rizla 2009.12.24. 16:21:32

"A zsűri kérdése mindkét esetben kardinális, de míg a Megasztárban tulajdonképpen elég, ha csak beülnek, és a produkcióról véleményt mondanak. az X-Faktorban mentorként segítik egy-egy korcsoportba vagy kategóriába tartozó indulók munkáját, így ott a celebség már nem elég, a zenéhez is érteni kell."

ez pontosan így volt a megasztárban is, legalábbis régebben. úgyhogy nem tudom ezt miért hangsúlyozza minden cikk.

Rókatojás (törölt) 2009.12.24. 17:03:27

szerintem alapvetően azon fog múlni, hogy melyik hiéna-gárda kezdi előbb a válogatást, ugyanis meggyőződésem, hogy mindkét tehetség(telenség)-kutatóra ugyanaz a párezer önjelölt deszertnékcelblenniegyszercápasültetenni idióta fog jelentkezni, akik közül jó, ha néhány tucat igazi tehetséget lehet majd kiválasztani... azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy a két kereskedelmi kanális feltételként szabja majd, hogy ha valaki jelenkezett az egyik kanálishoz szardarabnak, akkor nem teheti ugyanezt a másik kanálisnál... és viszont... mert hogy, miért ne szopassák egymást már ezzel is...
persze, duettek és zenekarok esetén ez nem érvényes, ott mindent visz majd a svábcsatorna...
ceterum censeo: a tv2 azzal nyerhet egy kis helyzeti előnyt, ha január 1-én elkezdik a rostálgatást... különben bukott ulti, fedák sárival...
a zsűri meg majd kialakul...

azértmertcsak 2009.12.24. 18:27:21

100% bukta, kivéve, ha
1. lecserélik a fél tv2-t s felvesznek fiatalokat (vérfrissítés)
2. Ha március-április-május lezavarják..
3. engem producernek

:)

kangep 2009.12.24. 20:00:58

boldog karácsonyt nektek is. :D

sixx · http://comment.blog.hu 2009.12.24. 20:23:32

kurgan, kurgan, te is csak szopni jársz ide. Kellemes karácsonyt minden kedves olvasónknak!

2009.12.24. 20:42:21

A tv2 helyében és mindenki érdekében talán az lenne a legjobb, ha lenne min. 1 külföldi zsűritag -aki nagyban és egészében tudná értékelni a produkciókat, a nemzetközi szinthez mérten- és csak olyanok jelentkezhetnének a Megába akik angolul is -közel-tökéletesen énekelnek. Nem kis hazánk égboltjára kell egy újabb hullócsillagot felrajzolni, hanem jó volna már egy nemzetközileg is minőségi zenei produkciót letenni az asztalra. Azért mégis csak fura, hogy talán egyedelüliként európából nem tudunk felmutatni egy nemzetközileg is befutott és "elismert" könnyűzenei énekest/előadót/együttest.
A mi magyar zsűritagjaink -legyenek azok akárkik-, mindig is a hazai viszonyokhoz és minőséghez mérik a jelentkezőket és ezt kellene már elfelejteni.

ribizli79 2009.12.24. 22:10:54

Már megint kezdi a TV2 a népbutítást, a nagy szakértő zsűrivel egyetemben, remélem egyre több embernek fog kinyílni lassan a szeme és rájön arra mekkora nagy bunda az egész...ne vicceljünk...Király Viktor, meg Rúzsa Magdi... egyik jobb mint a másik, azt sem tudják mi a violinkulcs és a vonalrendszer..de ők Magyarország LEGJOBB hangjai.. minden esetre jól bevette a nép, és addig reklámozták őket, hogy már a végére én is elhittem milyen nagyon tehetségesek.. ugyan, aki valóban tehetséges, egyrészt nem jelentkezik egy ilyen szenny műsorba, ha pedig zenei végzettsége van, úgy dobják ki mint a macskát.. kivéve persze a jó nagy csókkal rendelkezőket. És lám, ha annyira nagy tehetségekről beszélünk, hol vannak ezek az ÉV HANGOK egy ideje?!

mzozo 2009.12.24. 22:52:21

Ha valaki jelentkezni akar, most Mega, vagy X
Eddig mind a két oldalon szemét szakszerütlen válogatás folyt. Senkiben nem keresték az igazit.
Most talán valahol komolyabban veszik és megpróbálják felfedezni a valós tehetségeket, mégha az elején sok segítségre is szorulnának, de a végén valós sztárokká válhatnának.
De melyik műsor lesz az!!!!
A zsűri lehet ismeretlen is ha meglátja és felismeri a rejtett értékeket. Ha celebek jönnek az újabb kudarc. A szakemberek is olykor gázosak, gyenge meglátásuk van a tehetségfelfedezésben. Csak a tudást hallják, azt is egyedileg. Jó válogatás, jó zsűri legyőzheti még a jó reklámozást is, mert a közönséget meggyőzhetik az igaziak.
A zenei producer tette tönkre a Mega 4-et.
Ez a műsor érdeke, hogy oda is megfelelő embert szerezzenek.

ribizli79 2009.12.24. 23:34:11

Mzozo, a Mega 4-et Király Viktor apukája "tette tönkre". Megvette a fiának.

nestrot10 2009.12.25. 01:44:06

Egyetértek! A Király nyomulós család tette tönkre a Megaszar 4 et. Előre lefizette az illetékeseket és aszerint ment a műsor. ( jó Magam a KIFUTÓ- (elődje a Megszarnak 1998 ban)...zsűríztem. Tudom, hogy ott is le voltak osztva a szerepek...Mi ,a zsűri csak bábu volt...
Majd jön megint a Bajszos Lüszi és édesanyja,...stb:)

Pici Hopi · http://picihopi.blogspot.com/ 2009.12.25. 03:11:14

Sziasztok!

Lehetne kérni valamit?!
Szeretem ezt a blogot, ezért szólok, hogy az nem duó, hanem duett...
Azért nem mindegy, mert a duók azok hangszeres kettősök, a duettek pedig énekes kettősök... :)

Csak, hogy ne a pontosság igénye nélkül dolgozzunk...

Moncsalaki 2009.12.25. 09:32:25

Könyörgöm ne!!! A Megasztár 3 után már nem tudnak igazi tehetségeket felmutatni, most már esély sem lesz arra, hogy értelmes műsort nézzen hétvégén az ember..

Rókatojás (törölt) 2009.12.25. 10:14:15

ahogy írtam fentebb... úgy tűnik nem én találtam fel a spanyolviaszt... a tv2 már nyomja a jelentekezési felhívásokat, tehát - hacsak nem süti el a retekklub, hogy aki a megaszarba jelentkezik, azt ők nem faktorálják - esélyük lehet arra, hogy kiválogassák a tehetségeseket, feltéve, hogy nem egy teljesen ostoba zsűri válogat majd...

Tomzone 2009.12.25. 10:41:56

En mindketton indulni fogok.

kabelnet 2009.12.25. 12:18:21

Miért nem gondol egyik TV sem a dalok versenyére? Ennek is van hagyománya, persze frissíteni kellene a koncepciót. Győzzön az, aki a legjobb számot írja, ami az, ami több embernek tetszik mint a többi. Ráadásul szerephez juthatja az elmúlt sok tehetségkutató "felfedezettje". Esetleg úgy, hogy a szerzők eleve az énekesnek írják a számot, mert ugye egyáltalán nem mindegy, ki énekel egy dalt.

Macmini 2009.12.25. 13:56:41

Oh, remek. Mondjuk legalább az emberek szavaznak, és nem a TV válogat. Legalább ha kapunk egy rakat Hánnámontánát, az emberek megeszik, amit főznek

vectorworkshun 2009.12.25. 17:43:04

Mi a biztosíték arra, hogy a megfelelő nézettség érdekében - és persze a megfelelő mennyiségű SMS-ért cserébe - nem egy újabb Király Viktor écs családját látjuk majd? Esetleg Király Linda elindulhatna, nem lenne feltűnő.....ha Himnusz versenyszám nincs még esélyes is lehet......

MINDENKINEK - UOLÓGAS IS - NAGYON BOLDOG KARÁCSONYT!

mzozo 2009.12.26. 12:29:30

A Viktorék családja is biztos nyomult és nyert, de a műsort a zenei producer tette tönkre.
Nem mindegy, hogy rossz számokat adnak elő szarul, vagy jó számokat. a jó számok még akkor is érnek valamit, ha arra érdemtelen adja elő.
Szerintem nem egyértelmű, hogy mindenhova lehet jelentkezni. Érdemes lesz a jelentkezések kisbetüit is odafigyelve átolvasni.
Egyébként az X-factor táborozását nem értem...vagyis félig igen. A táborozás alkalmával a tehetség előnyt fog jelenteni, vagy ismét aki jobban nyal az előnyt fog élvezni???
Az igazság az, hogy mind a két szervező tábor már jól átverte a jelentkezőket. Az ember mérlegel, hogy mivel nincs manapság ennek ellenére jobb kiugró lehetőség ,melyiket válassza. Hibás a közönség is, mert csak az ilyen műsorokból reklámozott tehetségeket hajlamos sztárolni és maguktól ők sem látnak az orruknál fogva és egy-egy ismeretlent ha hallanak valahol fellépni és tetszik nekik, akkor aznap jól érzik magukat és annyi volt, el is felejtik. Sajnos a tv-s felhajtások majdnem mindenkit manipulálnak.
Egy dolgot azért ajánlanék a szervezőknek, ahogy így egymást akarják letarolni. Egyszer próbálják meg úgy megtalálni a tehetségeket, hogy az igazán közönségcentrikus legyen és nem szakmaicentrikus. Lehet köztük találni olyanokat, akik később a szakmát is meggyőzik, de lehet velük nyerni. Nem csak olyanokkal akik pénzesek által támogatótt tiszavirágéletüek.

kazuna 2009.12.27. 12:24:28

Nem tudom Ki volt rajtam kivül olyan unott, hogy végig olvasta az ÖSSZES kommenteket, de bárki bármit mond az RTL kullog a tv 2 után .. s' szerintem eléggé feltüően. Egy nagyon szemléletes PL:. a megasztár 4 köztudottan szörnyü volt .. tudjuk mért... de nem gond... ugy volt ,hogy ők lesznek abban az időpontban esti müsörként de NEM mert az rtl klub fogta magát és berakta a "szombatesti láz" címü show- jának második szériáját ugyanabban az időpontban. A tv2 türt .,. a döntö napját , hogy ne legyen TV- s razzia átrakta egy héttel késöbbre, az rtl nem tudott mit tenni leadta az ő kis döntőjét .. az ön jelölt kis csillagok meg nyugottan kjészülgettek h végre rendes nézetség lessz ... HOPP az rtl klubb a megasztár döntöjének napja elött 2 nappal behírdette h lessz egy megaszuper döntő a táncos müsor elsö és második szériának gyöztesével (GRATULÁLOK)... ENGEM NAGYON NEM ÉRDEKEL SENKI RIVALIZÁLÁSA SENKIVEL .. HA VALAKINEK NEM TETSZIK AZ CSINÁLJON JOBBAT ...

s még ahoz szolnék :. hogy a kommentek nagy töbsége "önjelölt fosok" "önjelölt hullocsillagok"- rol sól. Önjelölt barom az ilyen aki ilyet mond, h nem tud más érzéseibe bele gondolni ÉN személy szerint Önjelölt Fos vagyok .. nem csillogni akarok nem rozsaszín ködben pompázni ahogy egyesek írták .. én szeretek énekelni vágyom arra h elismerjen valaki a pénz meg nem érdekel .. ha 10 ember van aki meghalgat ( rajongo gyanánt) az is elég ... csak az álmom váljon valóra... és szerintem az ilyen kutatomüsoroknak a jelentkezőinek nagy töbsége ugyen erre vágyik .. amelyik nem az tényleg a NO munka érdekli De istenem ki az azt ember amelyik tökéletes?!!

Mellesleg az x factor negy magas szinvonalú müsor .. de a megasztzár sem külömb csak a kivitelezés a baj .... Remélem mindenki magába tudja véseni .... mindenki nagyon kritikus de mit tud felmutatni bárki is??!!!! EZEK az ugy mond CELEBEK dolgoznak! nem minden ember bírna végig (gyors pénzért ahogy sokan gondolják) hónapokat készülni egy koncertre koreográfiával énekléssel együtt és másokkal együt müködni!!

MINDENKI GONDOLKOZZON EL AZONB H MILYEN KÖNNYÜ KRITIZÁLNI DE CSINÁLNI ... azért MÁS

mohopasi 2009.12.28. 12:46:59

Ez a hír jó is, meg nem is. Engem egyrészről megerősít abban, hogy ne kapcsoljak ezekre a szarokra, másrészt kifejezetten jó, mert inkább 3 megasztár, mint 1 benkősó-mónikasó-józsibarát-táskanyitogatás.

lüpike 2010.01.01. 20:08:58

Ezt nem hiszem el!
ITT mindenki csak kritizálni tud? Ebben az egész közösségben ? az országban? a világban?
elég !
ahhoz képest hogy mindenki csak ócsárolja ezeket az ' igen primitív ' , 'értelmetlen ' , 'alacsony színvonalú' műsorokat , azért mindenki figyelemmel követi és nézi.
Ha valakit nem érdekel, akkor ne nézze!
Ha igen, akkor meg fogadja el olyannak , amilyen.
Sajnos semmi se tökéletes. Mi se , a műsorok se.
Aki jelentkezik, annak soksok szerencsét. Aki meg nem eldöntheti ,hogy nézi vagy nem.
Az RTL és a TV2 meg pénzt akar . IGEN ... mint minden ember a világban.

Nituska20 2010.01.05. 18:12:59

Hát már nem azért, de szerintem igenis jól van így ez az egész ahogy van!Hiába már az akárhányadik bőrt húzzák le erről a tehetségkutatós dologról, még mindig vannak olyan énekesek és énekesnők akik még mindig azon vannak, hogy felfedezzék őket!Hiába járok énektanárhoz x éve még mindig ugyan ott toporgok!Úgyhogy az hogy egy időben két tehetség kutató indul ez csak még több lehetőség olyan embereknek mint nekem..
Most már csak azon kell gondolkozni hogy melyikbe érdemesebb jelentkezni?!?
süti beállítások módosítása