Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Január 18-án új néven kezdenek Bochkorék

Nem Bumeráng

2009. december 15. 14:38 Tm 136 komment

"Ha szerződés alatt elvinnék a sztárjainkat, kártérítésre is perelhetnénk őket, ami több száz millió forint lenne, ugyanis értékesítéstől esnénk el" - reagált Heal Edina, a Sláger Rádió vezérigazgatója még november 6-án arra a hírre, hogy a Boros-Bochkor páros az induló Neo FM-mel tárgyal, és ott folytatná a Bumerángot.

Azóta sok minden változott. A Sláger elhallgatott, tulajdonosa először bejelentette kivonulását Magyarországról és azt, hogy így mégis elengedik Borosékat, végül az Emmis International maradt, csak Heal Edina távozott, Bochkorék meg újabb tárgyalásokat kezdtek a közben elindult Neo FM-mel, ahol Ganxsta Zolee és Lovász László Kamikáze című műsora hallható reggelente, de csak év végéig. A múlt szombati pletykák arról szóltak, hogy megszületett a megállapodás Bochkorék és a Neo között, a hivatalos bejelentéssel azonban megvárják a szerződés megkötését, ami ehétre várható.

Bejelentés egyelőre nem volt, Voga János viszont kikotyogta a Borsnak, hogy január 18-án, hétfőn köszöntik először a hallhatókat a Neo FM-en. Sőt, az is kiderült, hogy a műsor címe nem Bumeráng lesz, a Sláger ugyanis ragaszkodott a névhez. Bochkoréknak tehát ugyanúgy új nevet kell találniuk, mint Sebestyén Balázséknak, akik nem vihették magukkal a Pirítóst a Danubiusról a Class FM-re. Nekik több hetes tanakodás után a Morning Show-ra esett a választásuk, Bochkorék reméljük kreatívabbak lesznek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.12.15. 14:47:26

Ugyan az lesz, mint anno a Slágernél volt. Elindul a műsor, lesz felmérés, hogy mit hallgatnának szívesen a hallgatók, és visszatérnek majd a megszokott slágerek erre a frekvenciára. Lesz egy Sláger rádiónk Neo FM néven.

Aki hallgatta a Lali királyt a Slágeren szombaton az már nagyon jól tudta, hogy ez lesz. Lajos is kikotyogott infókat.

Dark Wolf 2009.12.15. 14:48:29

Az övék meg Mourning Show lesz. Vagy most már vidámak lesznek?

FAQlyás Menyét 2009.12.15. 14:54:24

Cappuccino esetleg. Ha jól rémlik, végül is ők nyerték meg pert a Danubius ellen a névhasználatról.

Gukel 2009.12.15. 15:08:35

Erre most mit lehet mondani? Természtesen csak legyinteni kell, bólogatni, ahogy birkákhoz illik.
Ki emlékszik már arra, hogy hogyan adta elő a B-B páros a nagy halált a Saláger utolsó perceiben, hogy kurvaanyáztak az ORTT-re és hogy valami sajtószabadságot emlegettek, ill. annak hiányát. Kiben kelti itt a legcsekélyebb megütközést is, hogy aztán pár nap múlva ott fognak vihorászni azon az adón, amitől pár napja még a sajtószabadságot féltették? Senkiben, hiszen tudjuk, a pénz nagy úr és nekik minden bizonnyal a mindennapi betevőjük múlik ezen és ha ezért szembe kell köpni magukat, hát szembe köpik, elvégre a gerincüket már rég elvesztették, sőt talán eleve anélkül születtek, de ez itt, ebben a csodás országban senkit nem érdekel.

Én kérek elnézést.

Roltii 2009.12.15. 15:33:06

Gukel: te sötét vagy nem kicsit, hanem nagyon. Attól, hogy k.anyázták az ORTT-t meg sajtószabadság stb, attól még nem mehetnek másik rádióhoz? A Neo és a Klasszt sose szidták (nem véletlenül)...csak a rendszer ami őket hozta ki győztesnek. Az pedig teljesen jogos szidás volt, bár anno a sláger&danubius is ugyanezt csinálta.
Logikus,hogy munka kell nekik továbbra is, úgyhogy lehetett tudni, hogy az újakon fognak szólni...

A zenei választék pedig elég érdekes lesz, mert a NEO zenei világa igen távol esik a Slágerétől, míg a Klassz elég jól helyettesíti a Danubiust.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.12.15. 15:43:14

Végre! Végre lesz elviselhetetlenül szar reggeli műsor újra. Most már csak a zenével kell valamit csinálni, nem járja az, hogy Talk Talk után Madness következzék.

Doktor Toka 2009.12.15. 16:13:35

És így kell egy hallgatható rádiót tönkretenni. Gratulálok. Aztán majd Bochkorék az Ezeröcsiben Karottáékkal gazsulálnak. Fúj.

Samott 2009.12.15. 16:13:47

@ern0: Mintha kenyszeritene barki, hogy azt hallgasd... :)

Kyntea 2009.12.15. 16:14:42

Jajj, annyira kivancsi vagyok, hanyszor fogjak majd elszolni magukat... es Neo helyett Slager Radiot mondani.... ;-)
Voga tanarurnak lesz dolga jan 18-ig, mig az osszes zenei logot, meg bekoszono jingle-t megkomponalja... :-)

Btwn. Es akkor most az lesz, hogy Lajos ur a Slageren is meg a Neon is?

johevi 2009.12.15. 16:15:30

Nekem meg az arcomráng

hawkeye 2009.12.15. 16:16:06

@Roltii: Ha Rolti sötét, akkor te mi vagy???

Cca. egy Sláger-fan.

Hogy tudsz ennyi hülyeséget összehordani 11 sorban....

hawkeye 2009.12.15. 16:18:00

Helyesen:

Ha Gukel sötét, akkor te mi vagy???

Bocs...

Roltii 2009.12.15. 16:19:58

@hawkeye: tőlem kérdezed, ha sötét vagyok mi vagyok?!

egyébként nem Sláger fan, de azt hallgattam általában. Nem voltam semmilyen bulin, nem telefonálgattam be stb csak hallgattam.

Szerintem ti nem hallgattátok, csak pofáztok róla még mindig. SOSE szidták az új rádiókat, csak a rendszert ami kiválasztotta őket. Ha hallgattad volna, akkor tudnád...

Ha meg nem hallgattad, akkor miért tudod jobban?!

petya.bacsi 2009.12.15. 16:20:45

Voga János biztos gyorsan összeüti a jingle-hegyeket, és legalább annyira jó lesz, mint a Bumerángé. :) Nekem különösebben nem hiányzik a Bumeráng, bár őket hallgattam, amikor reggel rádióztam.

A gond az, hogy én hányok a két új rádiótól. Eszméletlen szarok számomra, ripacs és béna műsorvezetők, így örülök, hogy a Sláger nyomja tovább neten, most is azt hallgatom.

Remélem előbb-utóbb meglesz a frekvencia tárgyalás, és ha tényleg bebizonyosodik, hogy ejnyebejnye ácsibácsi volt a frekvencia odaítélésnél, akkor írjanak ki egy új pályázatot, és hajrá. Győzzön akkor a jobb pályázatot benyújtó.

Ahogy BKV Figyelő fentebb írta, biztos, hogy szűkítik a kínálatot, és akik hajráztak meg örültek a Sláger trónfosztásának (pedig Superbrands volt (!)), azok kapnak egy Sláger Rádiót Neo FM-re keresztelve.

Én maradok a Sláger mellett, amíg szól a neten.

parkinzone 2009.12.15. 16:22:19

Na, végre legalább lesz mit reggelente hallgatni...

Gukel 2009.12.15. 16:23:44

@Roltii:

Igen, pontosan ezt a választ vártam, köszönöm. Természetesen én vagyok a sötét, nem is próbáltam mást sugallni. Ismételten én kérek elnézést, nincs itt semmiféle ellentmondás, hogyan is lehetne?

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.12.15. 16:24:13

Pedig most tényleg ők a bumeráng: eldobták őket, oszt' mégis visszajöttek.

petya.bacsi 2009.12.15. 16:25:54

Azért kíváncsi leszek, hogy ha nem kell a Neo-nak a Lali király című műsor, akkor mit fog csinálni a triumvirátus...

==T== 2009.12.15. 16:29:49

Jellemtelen ripacsok. De legalább pár hétig nem mérgezték az étert...

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.12.15. 16:30:40

fasza, akkor már nem csak a klasszon lesz hallgathatatlan a reggeli műsor. visszatérhetek a CD-re.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.12.15. 16:36:33

@Hammer: Én már régóta Kossuth-kúrán élek. Baló György bármilyen helyzetben mosolygásra tud hangolni: "Cfak aft szfeterném mekkérdezni elnök úr, hogy ÖNN egyetért-e ebben a kérdésben?"

BékaRóka 2009.12.15. 16:36:36

@Roltii: Megérjük-e valaha, hogy ballib barátaink el tudnak veszíteni egy-egy megmérettetést úgy hogy nem ordibálnak egyből hibás döntésről, demokrácia lábbal tiprásáról stb.? És főleg nem kezdik rögtön sötétezni a zt, aki nem sír attól, hogy ők vesztettek...

Lejárt a frekvenciára szerzett jog, meg kellett újra pályázni, oszt a sláger tulaja vesztőt adott be. Ennyi.

Csak mellesleg pár éve ugyanez a cég elfelejtett fizetni sokmilliókat ezért a frekvenciajogért, de ez nem fájt, ugye? Inkább fizessünk mi adófizetők még ilyen-olyan sarcot, de a tőkés befektető ha nem akar, hát ne. Egészségesebb jogállamokban, már ez a tény kizárta volna őket az új kiíráskor még az indulók közül is.

kispista2 2009.12.15. 16:37:58

@petya.bacsi: a bkv is megkapta a superbrands "díjat", tehát ennyit erről.

ava 2009.12.15. 16:38:31

@petya.bacsi: Te jó nagy Sláger droid vagy.

"én most is hallgatom a neten" ...úristen.

Fogadjunk ha Bocskor azt mondaná, hogy megette a reggeli szarát és egyétek meg Ti is, akkor tuti lenne olyan aki meg is tenné. Szánalom.

petya.bacsi 2009.12.15. 16:38:40

@kispista2: :D huh... :) ezt nem tudtam :D

Samott 2009.12.15. 16:40:58

@kispista2: Miert, meg van ember a foldon aki beszopja a "superbrands" atverest? Ha fizetsz eleget, te is az lehetsz. :)

petya.bacsi 2009.12.15. 16:41:02

@ava: kedves Ava, ismeretlenül ítélni nagy bölcsességre vall.
Az meg sem fordul a kicsiny kobakodban, hogy a mai tucctucc ricsaj nem az én stílusom, és ezért hallgatom ezt? A "régmúlt" zenéire jobban lehet dolgozni, mint a mostani hörgés-böfögés-tucc-tucc-csörömp féle hulladékra, és néhány idióta pofázására.

Egyébként nekem aztán mondhatna bármit is a Bochkor...

paveway 2009.12.15. 16:42:56

Roltii, most hiába mondod, akkor is annak a rendszernek fekszenek le, amit legalább egy hónapig szidtak. Nyalatták a saját seggüket, néha nem is értettem, mi ez a tömjénezés. Én 4 éve hallgattam őket minden munkanap, de ez az átszerződés kiveri a biztosítékot. Szerintem hülyét csináltak a lelkesebb hallgatókból. És itt ne maz a lényeg, hogy az új adókat kikáltották-e sátánnak vagy sem, hanem ha ilyen rossz a rendszer, miért akarnak mégis a részei lenni? Ja, pénz? Az más! Akkor mégiscsak jó ez a rendszer. Nem?

tompus 2009.12.15. 16:44:38

Remélem, megkapják az évi 50millát, amit kértek.
Sajnálom szegényeket.

MrFülig 2009.12.15. 16:45:46

Rossz pénz nem vész el. Sajnos :(

elizon pucsnik 2009.12.15. 16:46:06

könnyes szemmel tolják az orrukat a csúnya rádióba is?

Roltii 2009.12.15. 16:46:07

@BékaRóka:
"És főleg nem kezdik rögtön sötétezni a zt, aki nem sír attól, hogy ők vesztettek..."
visszasírtam őket? egyébként milyen ballib???! Egyszerűen csak azt a rádiót szerettem hallgatni, egy hosszú éve beidegződött szokás volt és kész. Nem örülök, hogy változtatni kell, és ne is mondja meg nekem senki, hogy hogyan érezzek...köszi:D

Annyit akartam mondani (szerintem sikerült is), hogy B&B sose szidta az új rádiókat, így nem gáz ha átmennek oda. A módszert, a törvényeket az ORTT-t stb szidta, a két új rádiót még véletlenül sem. Igaz vagy nem igaz?
Sőt, én is írtam, hogy a sláger se szerezte meg anno szebben a jogokat, ebből a szempotból egykutya...

Egyébként még valami Sláger nem csak B&B-ból áll, de aki nem hallgatta persze fingja sincs róla. Mellesleg van annyi rádió, mindenki azt hallgat amit akar, és kész. Én se fikázom aki Petőfit, Estet vagy akár Roxyt hallgat, de ezt elvárom a másik irányba is...köszi

stanyecli 2009.12.15. 16:46:58

Nahát, még mindig van az a pénz, amennyiért korpásodik az ember haja.

Roltii 2009.12.15. 16:49:06

@paveway: miért feküdnének le annak a rendszernek? Megszűnt a munkahelyük, most keresnek újat. Ennyi és nem több. Nem kezdték el dícsérni az ORTT-t, nem mondták hogy most már éljen a sajtószabadság...
Tudod, nem mindegy, hogy a rendszert vagy a rendszerben levőket fikázzák...

2009.12.15. 16:50:52

- Hé, legyen egy reggeli show-nk! Mi legyen a neve?
- Morning show!
- Rendben!

Ez egy kicsit hasonló ahhoz, mint ami volt nagyon régen egy mesében, ahol volt egy nagymama, és Grannynek hívták. Ajajajaj! :)

Roltii 2009.12.15. 16:51:46

@MrFülig:
"Rossz pénz nem vész el. Sajnos :( "
meghonosítottak egy műfajt itthon. Ha az emberek nem szeretnék, akkor nem lett volna sikeres. De szerették, úgyhogy van helye. Miért is rossz pénz?

@elizon pucsnik:
"könnyes szemmel tolják az orrukat a csúnya rádióba is? "
és ha igen? nem kötelező hallgatnod, sőt.

Ne felejtsétek már el, hogy kereskedelmi rádiókról beszélünk, semmi más feladatuk nincs, csak a hallgatóknak tetsző műsort adni (nagyjából). Erősen a kereslet határozza meg a kínálatot nem pedig fordítva...

kispista2 2009.12.15. 16:54:03

@Samott: biztos vannak még néhányan, akik azt hiszik hogy ez egy nagy kitüntetés.

cbc 2009.12.15. 16:54:05

Az, hogy a két reggeli rádióadás műsorvezetői gyakorlatilag a médián keresztül jelentkeztek be új állásért egyszerűen csak taktika. (Csak azt tudnám, hogy a Jáskó László nevű őstehetség által készített - gyakorlatilag szemetet - miért kellet átvenni).

A baj az, hogy a két rádió műsora elképesztően rossz és színvonaltalan. Ahogy hallgatom, a Classnál baromi gyorsan kapcsoltak, és elkezdték ugyanazokat a zenéket és műsorelemeket nyomni mint egykor a Danubioson, hogy a Juventusra és ide-oda pártolt hallgatókat valahogy visszaszerezzék.

A NEO-nál viszont még nem ébredtek fel, és azt hiszik, hogy ez a Rádiócafé-MR2 stílus jó lesz a vidéki tömegeknek, illetve általában a közönségnek. Jelzem: nem lesz jó, Winklerék műsorát (akiket egyébként bírok), még én is nagy kínnal hallgattam végig, hasonlóan a rádióban eröltetett Beugróval. Szóval a fodrásszalonba, a kozmetikába, meg a III. osztályú éttermekbe és a munkahelyekre nem ilyen zenék kellenek, ha nem cserélnek nagyon sürgősen playlistet, rettenetesen le fognak maradni.

paveway 2009.12.15. 16:54:42

Te hallgattad állítólag őket. Akkor biztos hallottad, érzékelted, micsoda hisztit gerjesztettek. Ha az elején azt mondják: "srácok, megszűnik aSláger, de nyugi, lehetőség szerint megyünk az utódhoz", akkor őszinték lettek volna. Így viszont a gerjesztett felháborodás után szépen átigazolnak, aztán minden megy tovább. Miért kellett hergelni az embereket?

Bambano 2009.12.15. 16:56:28

Amióta meghallottam István Danit a neofm-en, már semmin nem lepődök meg...

cato fong 2009.12.15. 17:02:01

az értékelhetetlen humorú (?) dinamikus duó, Fasz és Szopó visszatér! teljesen nyilvánvaló volt, hogy így lesz. egyébként igaza van azoknak a hozzászólóknak, akik szerint ha nem tetszik, nem kell hallgatni ezt a két csírát.

Puncskocka 2009.12.15. 17:05:22

gyakorlatilag majdnem minden maradt, csak a tulajok változtak
személy szerint örülök, hogy újraindul a show :D:D

bug jr. 2009.12.15. 17:05:42

hogy is gondolhattam h változik majd vmi?
Class egy az egybe Danubius-tény h a zenék változatosabbak-már a kezdetektől,jan18tól pedig minden a régi lesz a Neon is.Mondjuk lehet nem hátrány mert ez eddig még a slágernél is gyérebb.
szval szalagokat le lehet lassan venni az antennákról.

antibochkor 2009.12.15. 17:06:17

Hajrá Juventus! Ezt a három nagyképű, öntelt vén buzit meg a süllyesztőbe

James T. Kirk (törölt) 2009.12.15. 17:06:48

biztos az én memóriám hagy ki, de nem emlékszem könnyes-gyertyás tüntetésre, és nagykövetek levelére, mikor a hungária rádió néven megnyert pályázatot kidobták és a vállalásokat (amire a pontokat kapták, ami alapján a frekvenciát megnyerték) leszarták, arra sem hogy a nemtommilyen nevű rádiótól (92,9-en voltak akkor) a komplett kollektívát elvitték nem túl etikusan, tönkretéve ezzel az akkori tulajdonost, akkor sem amikor nem fizették a díjat (vö: kiadom bérbe a földemet vagy a lakásomat és a bérlő nem fizet mert nincs kedve...viszont nem kevés pénzt keres vele), és akkor sem amikor csak úgy ajándékba kaptak hosszabbítást, pályázat nélkül.
ezeket nyilván nem a BB páros intézte személyesen, de haszonélvezői voltak. nem is kicsit.
tényleg annak adok igazat aki azt írja, hogy van az a pénz. anélkül hogy minősíteném a produkciót, a jelek szerint sokan hallgatták.

Hátezmármi (törölt) 2009.12.15. 17:09:29

@BékaRóka: Azé' ettől kicsit összetettebb a kép. Az nem gond, hogy aki eddig használta elvesztette. Megvette a jogot x. évre, köszönjük ennyi volt, rendben van.

Viszont a mostani rádiók némi ferdítéssel nyertek. Sok százalékot ígértek a reklámbevételeikből, ezzel nyertek. Csak éppen nem lesz reklámbevételük, mert az egészet kijátszák egy külsős cégnek, ott fog lecsapódni a haszon, amit már nem kell megosztani az állammal. Lásd például Centrum Parkoló Kft.

És ez volt benne a disznóság, nem az, hogy a jelenlegiek elvesztették.

James T. Kirk (törölt) 2009.12.15. 17:10:30

@Roltii: Erősen a kereslet határozza meg a kínálatot nem pedig fordítva...

ha ez lenne a mérvadó, akkor a nemzeti múzeumban kínai tornacipőt árulnának a nemzeti színházban meg peepshow lenne.... mert ezekre van igény ugye...

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2009.12.15. 17:15:03

A zene még jó, én meg bírom a burájukat. Bár biztos visszatér a sláger stílusa meg a szar zenék, hiszen ez kell a birkáknak. A Petőfi is beszaródott már nem gyengén. Pedig régen sokkal jobb volt. :(

Beton Botond (törölt) 2009.12.15. 17:15:03

Valami emlékszik még hogy mikor adták el a gerincüket?

gabcigirl 2009.12.15. 17:20:58

@Gee Halen:

:))))))))))) Ez jó:))))))))))

fran7 2009.12.15. 17:21:41

Egy újabb illuzióval lettünk szegényebbek, hogy alkalmatlan embereket el lehet küldeni meg lehet szabadulni tőlük. Gyurcsi visszatér, ahelyett, hogy mint "tehetséges üzletember" gazdagodna tovább és csak 1000 munkavállalója szidná minden nep, Visszatért a Boros-Bochkor is, akik hangosan röhögtek állatkínzó történeteken. Mo.-on van 5 ember aki alkalmas miniszterelnöknek, abból kell válogatni. Van 8 ember aki alkalmas reggeli rádióshow vezetésére. Nyilván ezek az emberek nem tudnak mást elképzelni. Ezért igyekszenek pótolhatatlannak tűnni. Részszint a több kereset reményében, illetve nehogy elfelejtsék őket. Ha 2010 dec. 31.-ig kivártak volna a szerződés végéig már senki nem emlékezne rájuk és anyukájukon kívül senkinek nem hiányoznának.

nezet 2009.12.15. 17:29:27

@James T. Kirk: Igény ezekre? Neked lehet, nekem másra:)
De a tiszta versenyes kereslet-kínálat önszabályozó. Mindig a kisebb halmaz dominál a nagyobb felett:)
Jelen esetben tisztán gazdasági döntésről van szó.
BG+BL duó 2 000 000 hallgató,
XY+ QW meg 30 000
A reklámidő grp-je melyiknél nagyobb, mennyivel több reklám pénzt hoz? Mennyivel több fizetést adhatok nekik, hogy még nekem is jó legyen, és ők is engem válasszanak?
Ennyi
(a számok nem statisztikailag megbízható forrásból származnak:)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.12.15. 17:30:15

Azt megfigyeltétek, hogy a Juventus szép csöndben átvette a Sláger zenei kínálatát? Nem teljesen, "csak" úgy 80%-ban.

majCharlie.blog 2009.12.15. 17:31:18

basszus! ne már! akkor inkább le mondok a rádiózásról. minden hülye csatornán ilye xar lesz? :(

Bluesrider 2009.12.15. 17:32:18

Az a röhej, hogy a Gangszta és a Lovász séróból lenyomja a Bumerángot, nekem nem hiányoztak Borosék egy percet se (ráadásul felköptek és most jól aláálltak)

Rák Attantam 2009.12.15. 17:33:54

Ha nem lehet Bumeráng, akkor legyen Hajítófa.
Aztán majd meglátjuk (halljuk), ér-e annyit...

Coligny 2009.12.15. 17:43:57

Úgy látom kiszálltak a tárgyaló felek a lecsóból és meg is törölköztek a bécsi szeletekkel.

Roltii 2009.12.15. 17:49:49

@James T. Kirk:
ha ez lenne a mérvadó, akkor a nemzeti múzeumban kínai tornacipőt árulnának a nemzeti színházban meg peepshow lenne...."
és az is van! Nagyon sok múzeumba vagy színházba egy rakat szart kapsz minőség helyett. Egyébként egy magán társulat/múzeum azt állít ki amire igény van.
VISZONT az állami múzeumok/színházaknak a kulturát KELL adniuk, és a rádiók esetében is ez van. A királyi rádiók nyomatják a kulturát (Petőfi wtf?) a kereskedelmik pedig a dzsuvát, amire igény van.
Csendben jegyzem meg, hogy egy átdolgozott nap után hazafelé a kocsiban/bkv-n nekem ne akarjanak kulturát lenyomni a torkomon, a dzsuva jobban érdekel agyilag hulla állapotban.

grünweinsalz 2009.12.15. 17:50:49

Rák Attantam!
Te egy zseni vagy! Köszi!
"Hajítófa" , hogy ez nekem nem jutott eszembe!

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2009.12.15. 17:55:37

a danúbiusz szennyrádió klónozódik

James T. Kirk (törölt) 2009.12.15. 17:57:26

@nezet: De a tiszta versenyes kereslet-kínálat önszabályozó.

igen, de itt egy országos rádiófrekvenciáról van szó, ahol a tévékkel egyetemben ennél több elvárása is kell, hogy legyen a tulajdonosnak (magyar állam), és ezért is van pályázat, sokféle szemponttal.
ezért vannak a pályázóknak vállalásai a közszolgálattal, kultúrával, stb. kapcsolatban.
a mostani ortt döntés ennek ellentmondani látszik, csak a "pénztet" nézték, de annyira khmmm sötétek, hogy nem értették meg mit jelent a vállalt 50% abban a konstrukcióban, ami a pályázatban szerepelt. ezért úgysem fogják őket felelősségre vonni, mert a korábbi döntéseikért sem tették meg, amikor nyíltan csaltak, illetve a saját maguk által hozott szabályokat, vagy hatályos törvényeket nem tartottak be.
lásd : Írisz tv/TV3, tilos-rádióC, hungária-slágerrádió, kertévék koncessziójának automatikus hosszabítása, ugyanez a rádióknál, ami ellen ugye nem tiltakozott a sláger...

még egyszer leírom pont a sláger volt az aki nem tartotta magát a pályázatában vállaltakhoz, és nem akart fizetni sem. ettől kezdve senki ne hivatkozzon üzletre vagy szabad versenyre.

Pivoblog · http://pivo.blog.hu/ 2009.12.15. 17:59:50

ki hitte volna, hogy mégsem tűnnek el örökre..

James T. Kirk (törölt) 2009.12.15. 18:01:54

@Roltii: Csendben jegyzem meg, hogy egy átdolgozott nap után hazafelé a kocsiban/bkv-n nekem ne akarjanak kulturát lenyomni a torkomon, a dzsuva jobban érdekel agyilag hulla állapotban.

nekem azzal van/volt bajom hogy minden rádió top50-et játszik, meg ugye a kötelező mahasz top 20-at, ami ördögi kör, mert azt a szart veszik amit játszanak...
nem hiszem el hogy nincs igény rockzenére, vagy bluesra, és csak 100 számos selectort használhat egy országos rádió. ja és reggel meg tortadobálós gatyaletolós poénokat kizárólag.

fran7 2009.12.15. 18:03:47

Afelől senkinek ne legyen kétsége, hogy a Sláger a fennen kritizált módszert lelkiismeretfurdalás nélkül használta volna. Már ha hajlandók lettek volna fizetni. Én nem preferálnék egy olyan céget, amely nem fizetett nekem, s utána még hangosan szidalmaz engem, s követeket küld a miniszterelnökhöz, megveszi az amerikai szenátust, ha ennyi felesleges pénzük van miért nem a koncesszió pályázatban ígérték meg.

jimmywhite74 2009.12.15. 18:06:11

Való igaz, hogy a Boros meg a Bocskor honosította meg Magyarországon ezt a fajta reggeli műsort még a Danubiuson. Jól is csinálták, hallgattam is őket sokáig. Aztán ahogy teltek az évek Bocskor IQ-ja nem bírta követni a műsor népszerűségét, és a szememben egy nagyképű, önimádó majommá vált. Akkor hallgattam utoljára, mikor egyszer azt fejtegették, hogy milyen hasznos munka a kukásoké és igenis meg kell becsülni őket, majd a következő spotban arró érdelődött az egyik hallgatótól, hogy milyen színű a metró Bp-en, mert ő legalább 20 éve nem ült BKV-n..felfordult a gyomrom..'ha értitek hogy mondom(szlengblog)'.
Az ORTT döntése utáni reggelen belehallgattam a Bumerángba, és a nagy sírás közepette a Bocskor elejtett egy mondatot, miszerint senki ne higgye, hogy a reggeli műsor akár egy spontán elemet is tartalmaz. Minden perc gondosan előre meg van szerkesztve. Na, az utolsó hónap is szépen fel volt építve. Egyébként az új rádiókat tényleg nem minősítették, de a tulajdonosaikat igen (korrupció, politikai összefonódás stb.) Most feláll az a különleges helyzet, hogy ők előre sz..tak oda, ahonnan majd enni kapnak.
Végül: nekem (meg gondolom másoknak is) tetszik a Ganxtáék műsora. Most milyen szalagot kell kötni?

tmichel · http://filmdzsungel.tumblr.com 2009.12.15. 18:11:52

ezen a híren valahogy nem lepődök meg...

Levéltetű 2009.12.15. 18:13:12

@jimmywhite74:

Hurka és kolbász színűt, ha jól emlékszem. De szalag hiányában csak szimplán kiteheted a hurkát vagy kolbászt az antennára.

Taurusz 2009.12.15. 18:14:04

@Bluesrider: Csatlakozom! Szerintem is sokkal jobbak, és nekem nem hiányzik az a három rinyamadár.

dallas63 · http://dallas63.neobase.hu/ 2009.12.15. 18:17:54

"A JÓ KURVA ÉDESANYÁDAT!" - szólt vala Ganxta.

Roltii 2009.12.15. 18:18:33

@James T. Kirk:
egy "Sláger" rádiótól mit vársz? Slágereket fog játszani, ebben benne van, hogy unalomig ismétel. Hiszen a sokat játszott jó zenékből lesznek a slágerek. Mellesleg MAHASZ top20-at nem igazán játszottak, tudnád mik vannak ott:D
Egyébként hidd el,nehéz megtalálni, hogy mire van igény. Hiszen mi (netezők) úgyis letöltjük a zenét, úgyhogy nekem a pofázásra van igényem rádiónál (kövezzetek meg). Zenébe úgyse tud jót mutatni, meg nem is akarok újdonságokat hallani. Egyszerűen azért, mert nem szeretem a mai zenéket. Nem azért mert vén trotty vagyok (27), hanem mert nem az én világom. Ahogy te is írod, pl több rock az jó lenne. Ezzel egyet is értek, csak valszeg reklámszempontból nem mi vagyunk értékes(ebb) réteg..

ellenszenvesfigura 2009.12.15. 18:21:39

kár, a kamikaze sokkal jobb.

James T. Kirk (törölt) 2009.12.15. 18:38:53

@Roltii: példa. kiadod nekem a lakásodat, én azt mondom neked hogy apró porcelánfigurákat festek, és ezért kell, te ennek a tudatában kiadod.
de mivel az apró porcelánfigurákkal nem keresek eleget, inkább kuplerájt üzelmeltetek a te lakásodban, ami a te neveden van, mert ez jobban megéri nekem akkor minden rendben van ugye?

pont ezért van a frekvenciapályázat, amit hungária rádió néven nyert meg a sláger tulajdonosa, vállalt valamennyi beszélgetést, közszolgálatot stb. majd már az indulásnál leszarta, mert volt egy sikeres budapesti rádió ilyen jelleggel, akitől átvette a komplett társaságot és koncepciót stb. magyarán leszarta azt amivel megnyerte a koncessziót.
országos frekvenciából értelemszerűen nincs olyan sok, ezért szab az állam feltételeket. kb mint az elkényeztetett kisgyereknek, aki csak a kenyér közepét enné meg, és a többit eldobná. na ja ha az övé megteheti, de nem véletlenül hívják koncessziónak és csak az üzelmeltetési jogot kapja meg határozott időre.

nem az a gond hogy ilyen igénytelen volt (mind a kettő), hanem hogy ez ilyen torz lett magyarországon, a kis helyi rádiók szerepe lenne a reggeli tortadobálás, és az igénytelen top10 zene, de nálunk ez fordítva van...
nem kötelező hallgatni, nem is ezért írok, de nehogymár sírjak érte...

Franzi 2009.12.15. 18:42:34

megvan az új név: RFS = Reggeli Fika Show

Mr.paksimogyoró 2009.12.15. 18:47:05

Ezért nyígtak annyit? Gyökerek!

victor vacendak 2009.12.15. 18:49:38

PÁrszor hallgattam őket. Érdektelen témákról röhécseltek, érdemlegesen hozzászólni semmihez nem tudtak (ennyit arról, hogy bochkor reggel a CNN-t nézve ürít). Vogát leszámítva csak arról szólt a műsor, hogy kinek van nagyobb...egója. Nyilván tényleg csak az van nekik, ami nagy. És valóban nem muszáj halggatni őket. Többet nem is teszem.

Emanuelle 2009.12.15. 18:50:01

@ellenszenvesfigura: oszt mitől volt jobb?
Hogy Ganxta 5 napból 3-szor olyan másnapos volt, hogy egy normális megnyilvánulásra se futotta?
Ilyenkor csóró Lovász vitte a műsort, olyan is volt. Lehet fikázni, de reggeli műsorban Bochkorék az ászok, a többiek is őket próbálják
koppintani. Én örülök, hogy újra hallhatom őket.

bounty123 2009.12.15. 18:51:46

Undorító a Boros meg a Bochkor is, ripacs majmok, nem szeressük őket.

Roltii 2009.12.15. 19:12:58

@James T. Kirk:
amit leírsz azt nem tagadtam egyszer sem. Ettől még sajnálhatom, hogy reggel nem a megszokottat hallgatom. Ennyi és nem több.
Albérletes példára meg annyit, hogy majdnem mindegy mit csinálnak ott, egyszerűen nem érdekel amíg fizetnek és kár nem ér.
(tudom most az jön, hogy fizetni se szerettek annyira, de majd kiderül, hogy újak mennyivel jobbak...az esélyük megvan:D)

t0thl 2009.12.15. 19:28:49

Nos hát a Ganxta tuti nem fog szalagot köttetni, ha mégis akkor az inkább irónikus lesz. Nem egy olyan rádiózásban kiművelt elmék vannak most a Neo-t, mint a Slágeren voltak, de nekem sokkal jobban bejönnek, kár, hogy a zene már egyre "slágerosabb".
Személy szerint ezért inkább cd hallgatok majd, mint tettem azt eddig is, a sablonszarok helyett. Ebbe a minősítésbe beleértendő a műsor és a zene is.

pepita ofélia 2009.12.15. 19:38:58

"Aki a tv-ben mutogatja magát, az nem rendes ember" ez Simén barátom örök igazsága. Hozzátenném, hogy a médiában megjelentek közül egy sem.

ampelmann 2009.12.15. 19:39:48

hát ezt sem fogom hallgatni :) marad mr2

Santinó 2009.12.15. 19:55:53

Köszönöm nektek ezt sok jópofa hozzászólást:-)))Régen röhögtem ennyit!
A hír viszont már nem dobott fel.
Mindhárom majomtól hányingerem van!
Éljen a Jazzy!!!

Szekszkazan (törölt) 2009.12.15. 20:03:37

@Santinó: Így igaz, ahogy mondod, és éljen a Jazzy!

Dezső bácsi 2009.12.15. 20:14:52

Hát ismét visszatér a Bochkor Boros unalmas műsora. Kár, azt hittem a két öregember végleg eltűnik az éterből, szánnivaló volt. Tényleg ennyire igénytelen a magyar?..Mondjuk a Mónikát is sokan nézik, nincs min csodálkozni. Ha ez így megy jövőre ismét nyer az MSZP.
Visszakunkorodva Ganxsta Úrék sokkal jobbak, jobb és változatosabb zenék is, szerintem ég és föld a két műsor.
Vizslát!

norbi2k 2009.12.15. 20:27:57

na a sok sírás rivásnak meg lett az eredménye, a srácok nem fognak éhen halni, pedig úgy meg voltak ilyedve...

smidgen 2009.12.15. 20:29:54

@Gukel: ne kérj te elnézést, nem kért rá senki

smidgen 2009.12.15. 20:30:47

@norbi2k: "ilyedve" mi?
back to the school, pale gipsy

Shopping 2009.12.15. 20:47:21

Gukel, ilyen szinten egyetértek veled:
Erre most mit lehet mondani?
Ki emlékszik már arra, hogy hogyan adta elő a B-B páros a nagy halált a Sláger utolsó perceiben, hogy kurvaanyáztak az ORTT-re és hogy valami sajtószabadságot emlegettek, ill. annak hiányát.
Kiben kelti itt a legcsekélyebb megütközést is, hogy aztán pár nap múlva ott fognak vihorászni azon az adón, amitől pár napja még a sajtószabadságot féltették?
Senkiben, hiszen tudjuk, a pénz nagy úr és nekik minden bizonnyal a mindennapi betevőjük múlik ezen és ha ezért szembe kell köpni magukat, hát szembe köpik, elvégre a gerincüket már rég elvesztették, sőt talán eleve anélkül születtek, de ez itt, ebben a csodás országban senkit nem érdekel.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.15. 20:50:19

Tényleg szánalmas volt a nagy sírás-rívás, főleg ennek fényében. Nem sokat vesztett volna a magyar média a reggeli műsoruk nélkül.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.12.15. 20:59:25

@Samott: Falun nincs nagy választék. BTW azt teszem, mint amikor a Slágeren voltak ők: nem hallgatom. (Félévente 1x kipróbáltam, mindig sírtam utána.)

nemtudomka_kisasszony 2009.12.15. 21:04:26

Kamikázét hallgatom, amíg van. Bocskorékat unom már, de nagyon. És tényleg attól félek, hogy az lesz majd a neon, hogy minden műsor Bocskorról vagy az udvartartásáról fog szólni... Még majd letesztelem a másik reggeli műsort, ha az sem fog működni, akkor ki kell találnom mást, amire ébredhetek... Kár. Én nagyon sajnálom, hogy vissza fognak jönni, bár sokkal jobban, hogy Ganxstáék mennek... Felnőtt embereknek tudom ajánlani a rádió azon opcióját, hogy át lehet tekerni máshová! Én azt fogom tenni, tuti!!!! :)

Roltii 2009.12.15. 21:13:13

@Shopping :
"amitől pár napja még a sajtószabadságot féltették? "
Nem tőlük féltették. Ezt olyan nehéz megérteni?

Viktus 2009.12.15. 21:17:24

Remélem a best of szállj el kismadár cd-t nem viszik magukkal ... :D

banurr 2009.12.15. 21:32:38

Class-t valamiért nem hallgatok. A Neo-n a Ganxta műsora tetszik, valahogy nincsenek elszállva a fiúk. Sajnos Slayers-ről lemaradtam, de néha benyomnak egy-két jó zenét a sok mainstream szar közé. Nagyon várom, mikor nyomnak be mondjuk Sex Pistols-t, esetleg a Kontroll Csoport-tól a "Túl vagyunk a szexen, "Egy kis piros bombázó" vagy a "Besúgók és provokátorok" opusok közül valammelyiket. És szívesen meghallgatnám teljes egészében, reklám és beleugatás nélkül Omegától a Kérgeskezű favágók - at, vagy a P. Mobiltól a Honfoglalás-szvit -et. Hiszen ezek azt hiszem zenék. Múltkor István Dániel féle kívánságműsorba bekértem a Nouvelle Vague-tól a Too drunk to Fuck - ot, erre valami mainstream szart adott le tőlük. Meg is írtam neki, kapja be.....

wilburwalsh 2009.12.15. 21:37:06

@nemtudomka_kisasszony: félelmetes és kétségbeejtő, hogy Ganxstáék műsorát úgy sajnálja valaki, hogy már hallotta is, illetve hogy Bochkorékét úgy gyalázza, hogy már volt hozzá szerencséje. Intellektuális szakadék tátong az egyes hallgatók között, no de hát ez így van rendjén.

magyarember 2009.12.15. 21:40:55

Mit mondtam ?!
Ez a két idióta nagyon kell a politikusainknak.

Hogy miért?
Talán azért mert ugyanolyan idióták, mint ők !

Na és aki hallgatja őket ?
Azok vajjon milyenek ?

banurr 2009.12.15. 21:43:27

Egyébként Ganxta-ék karácsony utánra már szervezik a Kamikaze-búcsúbulit, valami KGB lép fel, azt hiszem jobb zene mint a "Szálj el kismadár, vagy a "Gyerekemből ló sem hullt"
:)

banurr 2009.12.15. 21:45:34

Manchester United- Wolwershamton 2-0 a 43. percben, gólszerzők Rooney és Vidic.
Hogy valami fontos dologról is beszéljünk

Henry The Navigator 2009.12.15. 21:54:55

Ha Borosék féltették a sajtószabadságot az ORTT miatt, az azt jelenti, hogy szerintük nyilván nem demokratikus módszerek alapján döntöttek a két új adót illetően, ergo a két új adó tisztességtelenül kapta meg a frekvenciákat. Erre leigazolnak az egyikhez. Ez neked tényleg nem világos Roltii?? Ez neked egy kicsit sem visszatetsző és gusztustalan, mondhatni elvtelen?

Roltii 2009.12.15. 22:00:26

@Henry The Navigator:
Először is: használd a "válasz erre" linket, praktikus...

Vegyünk egy hasonlatot: a cég ahol dolgozol, tönkre megy, bezár, ellehetetlenítik stb...
- Tilos lesz fikáznod a rendszert, amiért ez a cég erre kényszerült?
- Nem keresl új munkahelyet, akár az új cégeknél is?
Nekem ez nem gusztustalan/ elvtelen/ visszatetsző. Főleg úgy, hogy tudom hogy kismillió jól dolgozó kollégámat nem fogják átvenni az új helyre...

Neked tényleg annyira bonyolult, hogy ORTT,Parlament,politikusok != Neo FM,Klassz FM?

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2009.12.15. 22:04:28

Peches vaok: nyertem a lottón egy kisebb(!) összeget, azóta nem tudok olyan korán felkelni, hogy "ilyen borosbocskort" kelljen hallgatnom...micsoda veszteség...

Henry The Navigator 2009.12.15. 22:39:11

@Roltii:Első- Nem,kritizálni lehet. Második- nem, nekem ez utóbbi igenis visszatetsző( főleg annak tükrében amit hajtogattak)Utolsó mondatoddal pedig pont megcáfolod az eddigi érveidet, hiszen ha ez így van( és így van) akkor ezt pont ŐK tudták a legjobban és nem kellett volna sírniuk vagy azt kellett volna mondaniuk: pár hét és újra hallhattok minket, hiszen ez csak egy ideiglenes szünet lesz, mert pénzért akár a lánchíd rádiót is bevállaljuk, ha az ígérné a legtöbbet és az lenne az új cég...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.12.15. 22:40:33

Ki a rossebet érdekel, hol fognak ezek és mit kezdeni? Eddig sem hallgattam nagy magyar adót, ezután se fogok. A két újat kb. két percig bírta a fülem. Durvára amatőr. Még egy vidéki kisváros rádiója is profibb módon nyomja, mint a magukat országos kereskedelmi rádióknak nevezett valamik. Szerencse, hogy van Kronehit meg Ö3, na meg cd-lejátszó a kocsiban, mert behalnék, mire Kőszegről Debrecenbe érek...

sri.thai.soho 2009.12.15. 22:46:20

Vajon mivel fogják kezdeni az első adást,
azon az adón, amit ők az utolsó műsoraikban a sárga földig lehordtak?

Aladár69 2009.12.15. 22:50:05

különösebben nem érdekel, hogy ezek a hülye ripacsok melyik rádión lesznek hallhatóak... sem a slágert nem kedveltem (elsősorban a bb páros miatt) sem a danubiust. az újakba belehallgattam, hozzák ugyanazt a szar színvonalat. köszönöm, ebből nem kérek... maradok a rádió café műsoránál. csak annyi a baj vele, hogy a pécs felé dunaújvárosnál, nyugat felé székesfehérvár/tatabánya környékén elhallgat az adó. kár... az egyetlen normális reggeli rádióműsor.

Valaki Valahonnan 2009.12.15. 22:56:05

Én háttérzenének hallgatom a Slágert. Szerintem kimondottan jót tett neki a megszüntetés: azóta nincs reklám, nincs a két+ idióta, csak zene a neten.

Egyébként kíváncsi lennék, hogy a fanok meddig csókolgatják az antennára kötött szalagjaikat. Mi is nekik a Sláger? Mert BBV-ék már lassan a Neón lesznek, István Dániel és a többiek is elmentek, gyakorlatilag már műsorok és azok vezetői felejtőssé váltak. Már a Sláger vezérigazgatója is felmondott. Ki ma a Sláger? Az Emmis? Miattuk lobogtatják a fanok a madzagjaikat? Szánalmas.

banurr 2009.12.15. 23:02:30

@RedFred: István Dani a Neo-n nyomja a kívánságműsort, lásd hozzászólásom 2009.12.15 21:32:38 - kor.
És a zenéje ugggyanolyan szar (lesz) két hónap múlva, mert most még csábításként néha becsúszik valami normálisabb is a sok mainstream szar mellé

ven 2009.12.15. 23:20:06

sajnálom. sajnálom hogy nem tudott független maradni a NeoFM egy ilyen kommersz szartól...
de hát, mint már annyiszor rájöttük, csodák nincsenek...

spiller1 2009.12.15. 23:32:12

Jelzem, a két hős, még anno a Danubiusban vérbe fikázta a Slágert. Így hívták: "hidegrázás rádió" Nem sokra rá, ők lettek az említett adó húzó arcai. Én nem vártam más most sem. Amúgy, van olyan ember, aki végig tudott hallgatni egy Lali királyt? Tényleg érdekelne.

zsolt csaba (törölt) 2009.12.16. 06:13:04

Ez az amiben biztos voltam ! Halgathatjuk a szar műsorukat tovább! parasztbocskor most pesze nem sirja tele az étert azzal, hogy akiket gyalázott,azoktól kapja a kenyerét ! Menjenek a sunyiba,hányniingerem van az egésztől !

Dr.Traktor 2009.12.16. 07:19:11

"megszületett a megállapodás Bochkorék és a Neo között"

no és mennyi az annyi?

ja és a kötelező:
VELETEK VAGYUNK BOCSI! TIK VAGYTOK AZ ÉLETEM MEG GUBERÁNG!

nyomorékok...

homár molla 2009.12.16. 07:21:49

muhaha. és vajon milyen lesz egy olyan rádiónál dolgozni, ami (szerintük) politikai alku keretében, korrupcióval szerezte a frekvenciáját, és (szintén szerintük) beszélgetős politikai műsorokat sugároz? hát kifizetődő. nekem a gyomrom forog, nekik a köpönyegük.

pisti2371 2009.12.16. 07:39:21

Látom már,hogy igaz az a mondás,hogy "nagy az isten állat kertje,de sajnos nagyon alacsony a kerítése" Ennyit rólatok, online-fikázók

Vad.Korte (törölt) 2009.12.16. 08:45:15

Idén még van mit hallgatnom, mert én spec bírom a Gangxstáékat. (Minek ebbe a névbe x?) És akkor januártól megint Boros-Bochkor vagy Balázssó Balázs? Ezért kár volt új adókat indítani. Azt írták korábban, félhet a Petőfi. De, kérdem én, kitől??? Én menek vissza.

Vad.Korte (törölt) 2009.12.16. 08:49:41

@Roltii: Nekem az bonyolult, hogy a nagy megújulás jegyében visszakúsznak ugyanazok az arcok. Minek csináltuk az egész felhajtást? Hogy ugyanazok az emberek vigyneke műsorokat ugyanazokkal meg ugyanolyan zenékkel ugyanazokon a frekvenciákon? Miért tudnak ilyen alakok ennyi embert mozgatni, miközben fontosabb és nagyobb dolgok nem tudnak? Ezeknek a rádióknak hallgató kell. És a birka a legjobb mindenből, hallgatóból is. Számszerűsíthető, és pénzzé konvertálható.

A másik baj, hogy mi isezzel foglalkozunk. pedig pont szarni kéne rá...

JT164STL 2009.12.16. 08:54:39

nekem is nagyon bejön ez a Ganxtás kamikázé, jó lehet 10 év után már a falat is lekaparnám tőle, de most NEM akarom helyette h megint jöjjön a régi megfáradt-elcsépelt BB duó :( az a műsör amúgyis a voga miatt volt csak jó de az utolsó pillanatig nem vették bele a szignálba se (meg gondolom gázsiba is a tizedét kapta)

Roltii 2009.12.16. 08:55:25

na, 5 percig is bírtam ma reggel a Neot, ritka szar volt az az 5 perc...

@Vad.Korte: milyen megúlulás? Semmiféle megújulásról nem volt szó, 2 országos kereskedelminek lejárt a szerződése, jött két másik. Szó nem volt arról, hogy itt megújulás lesz.

"Miért tudnak ilyen alakok ennyi embert mozgatni, miközben fontosabb és nagyobb dolgok nem tudnak? "
hát igen, ez egy szegénységi bizonyítvány az ország népének..

"A másik baj, hogy mi isezzel foglalkozunk. pedig pont szarni kéne rá... "
van benne igazság...engem csak az a rész szokott zavarni, mikor a rádiókat sajnálókat fikázzák...nem értem miért kell, miért ne sajnálhatnák. Ennyi, nem több.

Vad.Korte (törölt) 2009.12.16. 09:03:06

@Roltii: De igen, arról volt szó, hogy más zenei kínálat lesz, hogy megújulás. Itt verte a nyálát a sok ellendrukker, hogy de jó, végre mennek a rákba azok az adók, amik felelősek azért, hogy a magyar közízlés itt tart, de majd most! Erre ma reggel Bon Jovi volt az első. Zoli próbálta elütni a dolgot, hogy az meg ki, de hát ezt nehéz...

Roltii 2009.12.16. 09:08:59

@Vad.Korte: sokan beszéltek arról, hogy új zenei kínálat lesz, de ez csak tippelgetés volt. Az okosabbja tudta, hogy az lesz ami most is történik: pár hét szondázás, hogy ki mit szeret, majd nagyjából visszajön a sláger és danubius vonal, mert ez kell az embereknek, és ebből lehet reklámpénzt beszedni. Naívak voltak akik itt bármiféle változást gondoltak...
(Azt majd Orbán hozza el:D)

zombi 2009.12.16. 18:04:34

mennyi undorító, irígykedő csupor van ezekben a hozzászólásokban... miért van az, hogy nagyjából azok kommentelnek a legtöbbet, akiknek a trabant és a pörköltnokedlivel az életcéljuk...
miért nem vagytok kicsivel kreatívabbak, talán akkor ti is kereshetnétek pénzt...

Der Beste 2009.12.16. 18:18:53

@zombi: Tökéletesen igazad van.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.12.17. 11:25:22

jimmywhite74 - a tökéletes komment
Egyszerű ez,mint az egyszeregy..

a. bocskornak nincs pénze,mert nem tud spórolni=egy kis pénzért még a borost is megszexuálja
b. bocskornak van pénze,de megfizethetetlen az egójának a folyamatos fényezése a sok birka által
Akárhogy is van ez az ürge egy selejt szar és borzasztó,hogy igény van rá.
De nem kell aggódni,a Class az emcédécével keményít,lesz még itt harc,hogy melyik tud igénytelenebb fostömeget összehányni.

Amúgy meg mindenkinek a környezetében vannak jófej emberek,akiknek eszükben sincs másokon élcelődéssel fényezni magukat és ebből pénzt csinálni,őket úgy hívják,barátok.

fű ligjimmy 2010.01.05. 12:40:23

Szervezzünk autós felvonulást, gyertyás búcsubulit a Kaminak!/barátoknak/
Fogadjunk, hogy sírás nem lesz, de pia és csajok az igen! Laci? Zolee? Mehet?

Samott 2010.01.05. 13:23:09

@fű ligjimmy: gratulalok, te nagy rajongo... :) mar dec. 30-an elbucsuztak, hetfo ota a Valko Eszter/Istvan Dani paros viszi az atmeneti musort. Mondjuk az utolso percekben, eloben eloadott Spongyabob dal kegyetlen jo volt... :)

fű ligjimmy 2010.01.05. 13:59:36

@Samott: Vazzeg! Voltak csajok és pia is? Képet tudsz küldeni?

Samott 2010.01.05. 14:30:56

Csak fultanujavoltam az esemenyeknek... :)

Super aGyuri 2010.01.05. 19:34:50

Van egy USB csatlakozós autórádióm, egyelőre 500 dalt vettem fel a pendrive-ra (számotokra nyilván elviselhetetlen lenne, szinte mind az 1980-as évek diszkóstílusában, Bad Boys Blue-tól olyan ínyencségekig, mint Saphir vagy Monte Kristo).

Megunhatatlan.

Egyébként szerettem a Slágert, mert volt kb. 10 % átfedés a zenei ízlésem és az ottani kínálat között (kivéve, amikor fikázták C.C.Catchet :-)). Azt viszont nem tudtam megérteni, hogy miért ismételték annyit a számokat. Miből állna összerakni egy tízezer dalból álló playlistet, ha én kb. egy óra alatt összeválogattam a saját 500-asomat???

(Ez jó kis szöveges példa lenne matekból általános iskolásoknak. Mondjuk van rá 20 munkatárs :))

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.08. 12:49:43

@Super aGyuri:

Ez nem a zenén múlik. Se a boros-bocskor se a másik pár mákvirág nem az énekléséről híres.

Az triviális, hogy a saját magad által összeállított zenelista saját magadnak jobban tetszik, ráadásul reklám sincs. Ma már nem megfizethetetlen egy 1,5Tbytos HDD nem megfizethetetlen kb. 1000nap azaz szinte 3 év folyamatos zene ismétlés nélkül CD minőségben.

Itt a szórakoztató műsorról, a gyenge, netről ismert poénokról és az egyéni stílusról, előadásmódról van szó. Különösen annak tükrében, hogy majd' egy fél nemzedék ezen nőlt fel. Ez az ami sok hallgató szemében érték. Ezt lehet újra meg újra meghallgatni, de mivel (nyomokban) aktuális tartalom is volt benne gyakorlatilag megismételhetetlen.
süti beállítások módosítása