Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A pia a legjobb orvosság

Sláger + utolsó órák

2009. november 18. 22:49 kiricsizoltan 78 komment

A Sláger rádión a nap legjobb párbeszéde az volt, amikor a műsorvezető bókolni próbált a promóciós igazgatónak, "és te mindig olyan vidám vagy, ezért szeretünk", mire a promóciós igazgató csaj visszanyesegette a föltoluló érzelmeket: "erre azért rásegít a pálinka, amit délután négy óra óta kortyolgatunk". Szóval, ha négy órakor kezdték, akkor el lehet képzelni, milyen hangulat uralkodik a Sláger stúdiójában. Pont, mint egy házibuli konyhájában éjjel három óra környékén. Persze minden bulinak megvannak az árnyoldalai, lehet takarítani másnap a wécét, meg találgatni, hogy a kádba ki hányt bele ilyen darabosat.

A búcsúműsor egyébként viccesen hullámzó, harmincvalahányan tolonganak a stúdióban, az adás néha teljesen szétesik, néha egész összefogott, Boros azt javasolja mindenkinek, a hallgatóknak is, hogy piáljon, mert az a legjobb gyógyszer. A hangjából úgy tűnik, maga is jó példával jár elöl, már bevette az adagját és nem csak a hallgatókat hergeli, a végén meg hazamegy színjózanon, és otthon még fölbont egy üveg Parádi vizet. Abból is a menteset, ha lehet.

A rádió nem éppen vizuális műfaj, úgyhogy a hallgató kénytelen vetíteni magának, valahogy úgy képzeli az ember, hogy Boros összeborzolt hajában konfetti darabkák keverednek krumplisaláta maradványokkal, zakója zsebéből pedig vodkásüveg kandikál elő.

Egyébként meglepő, hogy a hangokból ítélve van, aki józan. Az meg még meglepőbb, hogy nincs meg nekik a Gedeon bácsi című szám. Illetve miért is lenne meglepő.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2009.11.18. 23:24:49

a bocskor eddig is soxor ment haza tajtrészegen deélelőtt, nagy külömbséget nem érzékelek

schlumbergerna 2009.11.18. 23:42:06

Szép lenne, ha soha többé nem szállna ki az éterbe boros idétlen röhögése. Szép lenne...

szép & okos 2009.11.18. 23:44:47

Az én kezemet is egy megszünő adón kérjék meg!

zsüber 2009.11.18. 23:50:18

Megvolt az első kurva anyja is....
Amikor Boros a szolidaritásról beszélt, a könnyem kicsordult.
Én szerettem őket.

czejp (törölt) 2009.11.18. 23:52:42

A Szabó család megszünését is túléltük.

Leadfoot 2009.11.18. 23:53:02

Boros be van baszva, Bochkor meg még az utolsó órákban is a műmájer pilóta-imidzset tolja.

zsüber 2009.11.19. 00:01:21

Azt mondták 10 másodperc elég az átálláshoz. Ezekszerint nem.

zsüber 2009.11.19. 00:02:17

Valami iszonyathalk Himnusz szól..

jung 2009.11.19. 00:04:20

Én kikapcsoltam a rádiót
sajnálom, mert innen általábban (és ma különösen) az jött le, hogy szeretik és élvezik, amit csinálnak.
A Danubius ahogy észrevettem kicsit más.

[Csigusz] 2009.11.19. 00:05:14

Megy a netes Sláger...

jörgömös 2009.11.19. 00:24:35

Részegen tolták az utolsó órákat?

Patrick Bateman 2009.11.19. 00:25:59

Fellélegezhetnek a Lonsdale-pulóveres tüntetők, és visszaülhetnek a felszalagozott Kalosba: nem veszett el semmi. Ezek dettó ugyanazok a fáradt, benzinkutas Kuschelmusik Zwei zenék, melyeket együtt sirattak egy hete a magyar rádiózás fenegyerekeivel, világító műanyagcsövet lóbálva az esőben...

Sumák Lucee ;) 2009.11.19. 00:30:11

Ki vagy te, hogy ilyeneket mersz publikálni?!
Előbb tájékozódni, adatot gyűjteni, GONDOLKOZNI kellene, mielőtt bármit is "papírra vésnél"...! Halvány lila gőzöd sincs arról mi mindent adtak a népnek!
"Riporter" létedre elég gyalázatos cikket közöltél le. Megértem, ha irigy vagy Rájuk, de neked elvileg szenvtelenül, OBJEKTÍVen kellene tudatnod az általad informáltakkal mindazt, amit te hallottál, láttál vagy megéltél. Szomorú, hogy az effélék diplomával vagy anélkül bármit is a gyámoltalanok tudomására hozhatnak...
Továbbá utánanézhetnél a helyesírásodnak is (ld. Sláger Rádió)... Úgy vélem egyéb magyarázatra nincs is szükség...

Patrick Bateman 2009.11.19. 00:49:14

@KoMédia: És TE ki vagy :)? Ugye, te is dudáltál a Körúton, és kicsordult a könnyed, amikor a Tucchunulon nyert Slágeres bögrédet szorongattad ma este (amelyiknek Ferrobonddal van megragasztva a füle, mert leverted, amikor a Bamboleora csápoltál)? Ez nem cikk, barátom, ez blogbejegyzés. Vagy post, az angolmánok kedvéért. Publikusan kinyilvánított magánvélemény. És igen, kiricsizoltán főleg, de itt valamennyien irigyek vagyunk egy politikai mutyi oltárán felszámolt prolirádió kirugott médiakurváira :)

Lasombra 2009.11.19. 01:00:32

Komédia - nomen est omen - egymaga remek képet nyújt az egységsugarú Sláger hallgatóról.

Barátom, most, hogy elhallgatott az egyetlen köldökzsinórod a nagyvilág felé, engedd meg, hogy elsőként üdvözöljelek a kibertér csudálatos világában. A blogokon kívül még sok érdekes dologgal fogsz találkozni. Talán még a Sláger sem fog hiányozni.

Horto 2009.11.19. 01:01:40

PAtrick Bateman te legalabb normlaisan latod a helyzetet.. vannak meg ilyenek is..Ritka

Patrick Bateman 2009.11.19. 01:14:51

@Punxsutawney Mormota: Belemarkoltál a lényegbe, haleledel :)

pink75 2009.11.19. 02:39:39

a falra tudok mászni attól, hogy "mentes" víz

apoa 2009.11.19. 03:10:33

Jaj Istenem, mi lesz velünk ezekután? Nem hallhatjuk ezt a két taplót minden boltban, fodrásznál, taxiban stb. Meg kell a szívnek szakadni.

2009.11.19. 05:28:31

"Halvány lila gőzöd sincs arról mi mindent adtak a népnek!"

De úgy tűnik, neked sem.

Forintosháza 2009.11.19. 06:45:18

Hát a NÉPNEK nem sok kultúrát adott a két rádíó, de a "nép" nem is azt várja, a zsák megtalálja a foltját. Soknak gyönyör volt, legalább annyian tovább kapcsoltak. Az eszenciának tartott bumeráng sekélyes, alacsony színvonalú hablagy volt.

sixx a nyuggerező tetű 2009.11.19. 07:02:54

Sajtóhiba van a címben! Helyesen: "A pina a legjobb orvosság!" :D

jucus02 2009.11.19. 07:23:43

Csak örülni lehet,hogy ez a sok idétlenség eltűnik az éterből. Bár már ez sem biztos. Sajnos.

Kivlov 2009.11.19. 07:26:19

és ha berúgak, mi van???
Sírva vigad a magyar...

a pont meg sixx a nyuggerező tetű-é!!!

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2009.11.19. 07:43:29

A neten még hallgatható a Sláger: www.i-fm.hu !
Be is mondják, hogy egyenlőre csak a neten!

bag 2009.11.19. 07:51:15

A taplóság mértékegysége az 1 Bumeráng,
váltója az 1 gombosedina

statez 2009.11.19. 08:01:43

És felkelt a nap. Sláger és Danubius nélkül. A hálátlan dögje...

NGA 2009.11.19. 08:06:45

Hát ami most megy ezen a két szaron, az aztán a kibaszottul igényes rádiózás. Megérte.

KCB 2009.11.19. 08:18:14

"Halvány lila gőzöd sincs arról mi mindent adtak a népnek!"

Persze Lali király meg bunkókirály, megszakad értem a szívük. Ha ez kellett hogy eltakarodjanak a rádiózásból, akkor inkább vesszen az adó is. Sajnos hamar találnak maguknak új országot, hiszen a birka nép adott.

"Mer' annyi jó zene van" akkor mi a f*szért játszották mindig ugyanazokat?

M.Islander 2009.11.19. 08:35:04

nem kár értük, bár ma reggel belehallgattam a Neo-ba (gangsta zolee) és ezért sem lesz kár, ha pár év múlva elveszik a frekvenciát tőlük.
meg kell szokni, hogy kereskedelmi rádió nem játszik jó zenét, mert a varrodai dolgozókat és a szénné szolizott szőkéket is el kell szórakoztatnia.

Lámpaoltó 2009.11.19. 08:38:38

Istenem, most mi lesz velünk Bocskor nélkül? Örök magányra ítélve a reggeli dugóban?

tekiteki 2009.11.19. 08:42:51

Ma reggel tisztábbnak tűnt az ég. Eltűnt az éterből a cenzor, meg a széteső fejű műpilóta.
Halleluja.

Lámpaoltó 2009.11.19. 08:43:09

És Elvis is meghalt...

veronyy 2009.11.19. 08:50:26

Nem mellékesen, a parádi kénes víz jó a másnaposságra...

pazola 2009.11.19. 08:56:38

Eletemben most eloszor sajnalom, hogy nem hallgattam ezt a ket adot. Most igy nem tudom, hogy jobb-e nekem, vagy rosszabb? Minden hardcore torzshallgatonak megmondtak, hogy ez most rossz lesz, de nekem, NEKEM, aki itt van egyedul az egesz vilaggal szemben, de legalabbis egyedul, senki nem mondja meg, hogy mit erezzek?!

Vilagbeket!

bananhal 2009.11.19. 09:07:44

Sziasztok! Kíváncsian kapcsoltam be ma reggel a rádiót, és hallgattam bele mindkét "utódba". Hát mit mondjak, ezért a két szarért kár volt lecserélni a régi két szart. Vártam valami változást, valami újítást, de újabb seggfejek erőlködnek. Ráadásul a technikájuk sem működik, a betelefonálókat nem hallani. Tekerés emberek! Található valami színvonal? Vagy legyünk inkább csöndben?

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.11.19. 09:08:20

@pazola:

jobb?
rosszabb?

te most ítéletet akarsz mondani?

MajdnemAraya · http://azenwin10em.blog.hu 2009.11.19. 09:10:00

Lehet fanyalogni borosbocskoron, hogy alpári, meg igénytelen, meg mittudomén, de egy dolgot azért tisztán kell látni: ez a két faszi profi rádiós. Kiszolgálták a közönségüket, ha valakinek meg nem tetszik, az ne hallgassa.
Viszont a műsoraik fel voltak építve, tudnak beszélni a mikrofonba, feltalálták magukat váratlan helyzetekben és sok esetben szellemesek is voltak.
Egy ilyen hosszú ideje létező műsor esetében nyilván nem lehet minden egyes pillanat jó.

Belehallgattam én is ma reggel a gangsztazolis műsorba, nos ez maga rádiózás megcsúfolása.
Nem borosbocskor az etalon, de van náluk is lejjebb.

pazola 2009.11.19. 09:17:28

@elemes2: arra vagy kivancsi, hogy isten vagyok-e? Hogy ez a vegitelet? Nem, de egy cseppet sem sajnalom, hogy igy tortent, sajnalja az, aki hallgatta :)

fghfgh 2009.11.19. 09:20:20

És aki ma reggel 8-kor dudált mögöttem a körúton, piros szalaggal a kocsiján az mégis mit várt mi fog történni????

Zz_ 2009.11.19. 09:23:11

Lehet hogy éppen "jó" rádiósok voltak technikailag de a tartalom az idegesítő volt.
Rosszindulatúak voltak ők maguk is. A humorosságuk valaki más kritizálásában és beégetésében merült ki. Érthető ha ez széles néprétegeknek tetszett (kiszolgálták a butaságot).
És mivel sokan hallgatták, sokszor leszarva a környezetüket, az ember nehezen talált slágermentes övezetet reggelente.

Werwolf 2009.11.19. 09:28:59

orulnek, ha soha tobbe, sehol, veletlen sem kellene boroslajost es a posztkom-mumajer bochkort sem latnom, sem hallanom.

(hala Istennek eddig is sikerult minimalizalnom havi par percre - kozert, taxi)

kishusom 2009.11.19. 09:57:35

"Mert annyi jó zene van..." írta valaki a Slágeres szlogent. Ja, ezért hallgatjuk mi a Jazzy-t

na_most_akkor 2009.11.19. 09:59:34

Na most akkor egy tucat címen ugyanaz fut. Az egyik szar (tv, rádió, blog) helyett itt a másik szar (tv, rádió, blog).

Világvége, vazze.

Éhesló 2009.11.19. 10:14:57

Sírok.
A röhögéstől.
2 médiaputkány időlegesen nem röfögheti tele az étert, amitől sokaknak vannak elvonási tüneteik.
De mogoldódik hamar, mert lesz olyan média ahol patkányhiány lép fel, és ismét lehet majd "élvezni" őket....:)

nomokka 2009.11.19. 10:15:16

Sziasztok!

Sok igazság van mindkét oldalon:Én sem szeretem mint embereket egyenként őket,de az biztos,hogy a szakmájukban profik,egy profi csapatot és műsort hoztak össze és szolgáltattak.Ne felejtsük el az egyetlen nyereséges rádió a sláger- a Danubius sem volt az- és egyik rádió sem tudósított Botswanaból,nem szervezett Forma-1 es autókat az alagúthoz stb.....Ehhez a zseniális ötleten kívül profi szervező csapat és anyagi háttér is kellett.Szerintetek melyik rádió fog ilyet csinálni???Talán Ganxta Zoli,vagy a Class FM másik rádiótól átesett szende műsorvezető nőcskéje??Ugyan már...Lehet őket nem szeretni,de a szakmai hozzáértésük és nagyságuk előtt egyenlőre a magyar rádiós piacon fejet kell hajtani mindenkinek azt hiszem.ŐK BIZONYÍTOTTAK és biztos vagyok benne,hogy ebből a helyzetből is kimásznak és fricskát nyomnak minden rosszaakarójuk orra elé.

vlaca75 2009.11.19. 10:15:38

Hát én nem sokat értek a rádiózáshoz, mint itt egyesek. Azt tudom, hogy a rádiók olyan zenéket adnak, amit a hallgatók többsége meghallgat. Persze csak akkor, hogyha nem akar réteg rádióvá süllyedni. Hiszen, ha azok a zenék mennek, akkor sokan hallgatják, és ha sokan hallgatják, akkor a reklámok is több emberhez jutnak el, akkor pedig nagyobb a reklám bevétel. Legalábbis én így képzelem. Akinek pedig az a zene nem tetszik, amit egy rádió ad, az rakjon be a kocsiban egy cd-t vagy kazettát, vagy tekerjen át valami másik adóra, illetve most már nem kell, hiszen a narancsos és szegfűs emberek megmondták, hogy hol hallhatod az elvtársaidat.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2009.11.19. 10:15:42

a 80as evek miatt megerdemelte volna az emberiseg a teljes kipusztulast.
osszes ket dolgot tudok a 80as evekben pozitivumkent megemliteni, a 85-es evjaratu csajomat es a 84es evjaratu 5 hengeres passatomat. ez utobbit azota elloptak sajna...

az a csoda, hogy eddig huzta a slager azokkal a metroszexualis, tupirfrizuras, feherpamutzoknis, repanadragos, uvsuhimelegitos szar zenekkel...

Puncilover 2009.11.19. 10:36:08

Először hirtelen úgy olvastam a főcímet, hogy a PINA a legjobb orvosság. Rögtön rákantintottam, de látom, hogy még a sláger téma megy. Csalódtam...

jorda 2009.11.19. 10:40:24

Boros bácsi meddig akar baromkodni?

Erre az időre már általában megkomolyodnak az emberek!

Nem kár értük,menjenek a ........,jönnek mások,jobbak,újszerűbbek.
Ebben biztos vagyok.

Éhenhalni nem fognak az urak. Eddig 100 milliót már felmarkoltak!

safranek 2009.11.19. 10:54:16

Aki fikázta a Slágert/Bumerángot és ma reggel bekapcsolta a rádiót az most ugyan azt hallotta csak pepitában vagy gyenge másolatban.

kdlla 2009.11.19. 11:04:48

nyilván sokan csak és kizárólag magas kultúrát vesztek magatokhoz, és ezeket a szennyadókat soha nem hallgattátok, amiket mi "varrónők", "szénné szolizott szőkék", "prolik", Magyarország szennye hallgattunk (bár ahhoz képest elég jól ismertétek őket).
ha a magas kultúra hallgatása ilyen intoleráns, beképzelt emberi tulajdonságokat teremt, maradok a buta proli varrónők között.

reálisan 2009.11.19. 11:11:27

Én azt gondolom (magánvélemény) hogy az élet túl rövid ahhoz, hogy valaki rádiókat hallgasson. Dolgozni értelmesen, esetleg előre a napi dolgokról, vagy beszélgetni a kedvessel, vagy gondolni rá. Vagy terveket szövögetni... Szóval semmiképp túlfizetett celebek ökörködését hallgatni.

dr.pupak30 2009.11.19. 11:19:36

na végre, újabb értéktelen ***r tűnik el.

vlaca75 2009.11.19. 11:20:37

@kdlla: és hogy milyen igazad van. Egyébként nem a magas kultúra hallgatása hoz elő ilyen emberi tulajdonságokat, hanem az irigység. Hiszen egyesek egy élet alatt nem érnek el annyit, amennyit a Sláger Rádió és a Bumeráng 12 év alatt elért, és ez iriggyé teszi az embereket.

kdlla 2009.11.19. 11:30:32

@vlaca75: persze, tudom :)

Csak tudod, azt is gondolom, a kettő elvileg valahol feltételezné egymást. Mármint mások megértése, és az, hogy az igényes kultúrára van szükségem. Nem, mintha a "varrónő" degradáló volna, gondolom, ezek a hozzászólók is viselnek néha ruhát.

Milyen érdekes, soha ennyi rosszindulatú, irígy, a két rádió minőségét fikázó hozzászólás nem volt addig, amíg azok működtek. Most már nincs vesztenivaló, persze.

kdlla, aki csak félig komcsilibsiproli és buta szöszi varrónő, mert hallgatott Slágert is, mellette MR2-t, otthon meg jazzt

dr.pupak30 2009.11.19. 11:32:53

@vlaca75: ugyan mit ért el a bumeráng erőltetett röhögések minden reggel, néha elkapták ugyan a fonalat de ennyi. sokszor kapcsoltam el a kocsiban, mert egy álmos reggelen nem kívántam boros, bocskor, voga erőltetett hülyeségeit hallgatni

vlaca75 2009.11.19. 11:40:01

@pupak30: szinte semmit nem értek el, csak több milliós hallgatottságot. Ja, eggyel azért kevesebbet, mert te elkapcsoltál. E mellett meg lehet nézni, hogy egy-egy külső adás alkalmával mennyien voltak ott. Tudom, hogy az itt kommentelők szerint azok birkák, vagy ahogy kdlla írta "prolik". De az országban ezekből a prolikból van több.

vlaca75 2009.11.19. 11:40:51

@pupak30: Bocs nem "ezekből" a prolikból, hanem simán a prolikból.

Koller 2009.11.19. 11:41:08

Lesz*rom mi történik! Eddig se hallgattam ezeket, maradok az MR2-nél!

Travis_bykle 2009.11.19. 11:42:09

A két slágeres biztos talál majd állást ebben a kiszeltündenagylábujjabegyulladt típusú hírekkel táplálkozó magyar közéletben. Bár bocskor az eredeti szakmájába is visszamehetne németpornófilmek alámondó,alányögő magyar szinkronjaként, míg boros pici esetleg újra beindíthatna valahol egy esztergagépet,hogy végzettsége és érdemei szerint dolgozhasson egyszer végre, megszabadítva ezzel rengeteg embert rengeteg ostoba, vértelen, zűrzavaros locsogástól.

petya.bacsi 2009.11.19. 11:45:24

@Kerek Perec: Az "annyi jó zene van" szlogen a Juventusé... pfff.

vlaca75 2009.11.19. 12:16:45

Szerintem meg szabadítsák fel a frekvenciákat, és legyen szabad a verseny, és akkor hadd hulljon a férgese. Akkor az itt lévők mind bizonyíthatnak, milyen jó kis rádiót csinálnak, jó zenékkel, magas kultúrájú poénokkal. És ha az mégsem jönne be a tömegeknek, akkor így jártak.

shalom07 2009.11.19. 12:51:38

A Danubius egy rakás szar volt,sok dilettáns f...al,nem kár érte,a Sláger néha jó volt,de 12 évig ugyanazokat a számokat játszani nem kicsit unalmas.

Viharszarok 2009.11.19. 13:44:17

Jót nevetek magamban ahogy olvasom a sok fan-t illetve ellenfan-t. Egyébként én szerettem a Sláger Rádiót, és a Bumerángot is . Tudom hogy ez most űberciki, és hogy ebből a tényből sokan levonják azt a konklúziót, hogy biztos 4 általánost kegyelemből elvégzett papucsszög hegesztő vagyok a mátramakkosi Gyurcsány Ferenc MGTSZ-ben . Ki kell ábrándítanom az ellendrukkereket: Kétdiplomás, ugynevezett értelmiségiként én mégis jól szórakoztam a Bumerángon! /már amikor tudtam hallgatni, kb heti 2 alkalom / Nem szeretem egyébként sem ha mások mondják meg mi tetszen nekem, és mi nem:-) A fan-oknak pedig: Kár ekkora hepajt csapni, az élet megy tovább a maga medrében, a nap most is nagyon szépen süt:-)

Viharszarok 2009.11.19. 13:51:53

Különben is nagyon nehéz kérdés, hogy minek nincs, illetve van helye a mai magyar médiában. Gondolok itt a hőn szeretett Maunikánkra, vagy a Józsi barátra. Ezeken viszont sírni tudnék , és úgy gondolom hogy nem lenne kár értük. Sajnos azonban van rájuk igény:-(( A Slágerre , és a Bumerángra is volt mégis megszüntek politikai okokból. Na ezért kár... / Ha én lennék az illetékes, a Maunika Só-nak már a mai műsora sem kerülhetne adásba, feltételezve azt , hogy a műsor időbeosztása miatt ezt gyerekek is nézik , bár lényegében irreleváns hogy mikor megy :Lapátra vele :-) /

Cinki 2009.11.19. 14:06:01

Én nem hallgattam egyiket sem, az újakat sem fogom, így nem érdekel mi történik. Nem nézem az RTL Klubot, nem nézem a TV2-t, így nem érdekel velük mi történik. De az, hogy több millió ember ezeket az adókat kapta, vagy kapja és nézi, hallgatja... Na, az elszomorító.

Bambano 2009.11.19. 14:28:07

@Cinki: nem hallgatsz slágert, nem nézel tv2-t, eddig jó, már csak egy dolgot kellene a sor végére írnod: nem kommentezek olyan topicokban, ami arról szól, amiről fogalmam sincs.

Bambano 2009.11.19. 14:30:23

@Koller: hallgattam slágert, hallgattam az újakat, belehallgattam az mr2-be, elolvastam egy nagy halom olyan kommentet, ami arról szólt, hogy a sláger vacak, bezzeg az mr2. Ezek alapján a következő általánosítást lehetett levonni: az mr2 hallgatók intoleráns igénytelen gyengénhallók.

vlaca75 2009.11.19. 14:40:02

@Bambano: nincs baj az mr2 hallgatóival. Nekik az az igényes rádiózás, ha Baló Györgyöt hallgathatják, vagy nem tudom ki ott a "sztár". Lelkük rajta. Csak a gond ott kezdődik, hogy míg ezek a rádiók (mr1, mr2) viszik a pénzt, mert adóforintokból vannak fenntartva, addig a kereskedelmi rádiók befizetnek az államkasszába.

Cinki 2009.11.19. 14:46:04

@Bambano: Ebben tökéletesen igazad van. De! És itt a lényeg. Tudom mit adnak ezek a médiumok. Nos, ezért nem élek velük...
süti beállítások módosítása