Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Jáksó is a Klassz FM-re megy

Mozgolódás az új rádiók körül

2009. november 06. 11:30 szabóZ 197 komment

Tegnap már megírta a Blikk, hogy a Boros-Bochkor páros már tárgyal a Neo FM-mel arról, hogy esetleg az új rádión folytatódna a Bumeráng. Több helyről megerősített információink szerint azonban a két rádiós a Klassz FM képviselőivel is leült már tárgyalni. Boros és Bochkor tehát reggelenként a média 9/11-éről beszélnek, és dudálásra, könnyes levelek megírására és tüntetésre bíztatják a hallgatókat, majd a műsor után maguktól meghatottan azért megversenyeztetik a két új adót.

A Neo FM és a Klassz FM környékén amúgy is nagy a mozgolódás, a Danubius munkatársainak nagy része például egyszerűen átigazol a Klassz FM-re. Emellett úgy tudjuk például, hogy Hajós András köszöni szépen, de mégsem menne át a Radiócaféról a cég új adójára, a Neóra. Inkább csinálná tovább a Bolhacirkuszt.

Csiszár Jenő viszont nem lesz egyedül a Klassz FM-en akkor sem, ha Boros és Bochkor mégis mást választanának. A rádió egyik fontos hangja lesz az az ember, akit pár éve amúgy is rendszeresen összekevertek Csiszárral (Tudod, aki olyan, mint a Csiszár, csak nincs álla.), és aki egyszer már leváltotta a médiába belefáradt műsorvezetőt. Igen, információink szerint Jáksó László is a Klasszra megy. Ezt egyébként már a múlt héten is sejthették azok, aki még nézik a Heti hetest, hiszen a műsorban Jáksó váratlanul kiállt az új rádiók mellett, nyugalomra intett, és megjegyezte, hogy várjuk ki, hogy mégis milyen rádióműsorokat készítenek majd az új nyertesek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacka929 2009.11.06. 11:47:30

Nincs új a nap alatt...

GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.11.06. 11:48:23

És milyen szánalmas volt a Heti Hetesben ... ahogy védte a politikusokat.

I_Isti 2009.11.06. 11:51:14

Ez már annyira vicces :-)

Rob67 2009.11.06. 11:55:29

Most mi a francért csodálkozik mindenki.
Időről időre az ember fia is választ új munkahelyet, főleg ha a régi bedől.
Mi a picsáért várnánk mást Csiszártól, Bocskortól, Jáksótól? Ők is dolgoznak.
Kicsit félrehord a magyar szív.
Amit lehetne 1,5 millió munkakeresőnek, azt nekik miért nem.
Média, média.
Faszt, az is munkahely.

korankelo · http://korankelo.tumblr.com/ 2009.11.06. 11:55:45

Kár, hogy valamelyik kereskedelmi nem vette éeszre a lehetőséget és indította el a "Nagy Celebkiárusítás" című celeb-reality-jét; lett volna benne dráma, izgalom, árulás, és a jól megérdemelet jutalom a végén.

Arra most nincs ötletem, hogy a 18+-os tartalmat kibiztosította volna, de ezért vannak a műsorkészítők...

Bádoer 2009.11.06. 11:55:52

elvileg az a jobboldali hátterű rádió, nem?
ennyire ciki lenne a balos hátszál, hogy egy jáksó is bevállalja? nem semmi...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.11.06. 11:56:04

Tegye fel a kezét aki ezen meglepődött :)))

zsof.berg 2009.11.06. 11:56:23

És az élet megy tovább....
Az a mondás jutott eszembe a fáról, meg a verebekről.

=Daniken= 2009.11.06. 11:57:36

Jáksó szerintem úgy szar, ahogy van.

Főleg rádióban.Igen, én meg a negatív, aki nem bírja az erőltetetten vicceskedő hülye műsorvezetőt,bár kétségtelen, hogy fejlődött emberileg elég sokat, igaz, csak magához képest.de az is valami..

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2009.11.06. 11:59:03

"Boros és Bochkor tehát reggelenként a média 9/11-éről beszélnek, és dudálásra, könnyes levelek megírására és tüntetésre bíztatják a hallgatókat, majd a műsor után maguktól meghatottan azért megversenyeztetik a két új adót."

MUHAHAHAHA, ez nagyon jó!!! :)

frontember76 · http://kemenyebbkeverek.blog.hu/ 2009.11.06. 11:59:45

már alig várja mindegyik, hogy az új cerkára rábukhasson. Mindjárt dudálok is egyet.

Jáksó László a legérthetetlenebb jelenség mindenféle médiában. Egyszerűen nem lehet felfogni, hogy egy súlyosan komplexusos, retardált szerencsétlen miért vezethet műsort. Látványosan beteg az ember, súlyos személyiségi és viselkedészavarokkal.

És ez formálja a fiatalok véleményét. Erről kéne inkább írni...

MDylan 2009.11.06. 11:59:48

Pedig reméltem, hogy legalább őt nem kell hallgatni amikor netán 6 után kapcsolgatok a rádiók között.

Vimi 2009.11.06. 12:00:37

Muhahahha Abszurdisztan 2009 rulez !!

Micsoda siras-rivas volt a ket szarhuszarert, most meg mennek a "politikai" radiokhoz...

Tomivagyok · http://www.genital-herpes-relief.org 2009.11.06. 12:01:20

Üdvzölöm azokat akik majdnem sírtak a csúúúnya döntés miatt!!!!!!! :)

báró Csekonics 2009.11.06. 12:02:13

Ez a kép Jáksóról - egyszerűen tökéletes :-D
Nagyszerűen passzol ide.

Stupid 2009.11.06. 12:05:49

Akkor lesz újabb 2 rádió, amiket bizonyos időszakokban nem fogok hallgatni... Ilyen rohadék ripacsokat alkalmazni és fizetni... 9 életük van, ezeket agyon sem lehet ütni:-(

StEfi 2009.11.06. 12:07:16

Már a Heti Hetes után tudtam. Nekik nem szól 2010 végéig a szerződésük ezek szerint.

indahouse7 (törölt) 2009.11.06. 12:07:26

Hajrá Jáksó! Hajrá új rédijók legyetek!

szinkrobi · http://iszdb.hu 2009.11.06. 12:08:10

SzabóZé!
"Boros és Bochkor tehát reggelenként a média 9/11-éről beszélnek, és dudálásra, könnyes levelek megírására és tüntetésre bíztatják a hallgatókat, majd a műsor után maguktól meghatottan azért megversenyeztetik a két új adót"

Ebből látszik (és nem csak rajtad, hanem Jáksón, és szinte mindenkin, aki ilyeneket ír), hogy nem hallagatod a Bumerángot, csak véleményt írsz róla.

Mert Boros és Bochkor reggelenként nem beszél a média 9/11-éről, hanem ez egy "újságban" jelent meg (Blikk), egyszer, a döntés másnapján, és ráadásul Voga szájából...

Ezt csak azért mondom, mert így terjedt el, és Te is ezt írod, pedig ez nem igaz.

Másodszor pedig Ők nem bíztaták a hallgatóikat "dudálásra, könnyes levelek megírására és tüntetésre" hem csak felolvasták a reagálásokat, a hallgatók döntéseit arról, hogyan akarnak tiltakozni (duda, szallagok).
A tüntetésről (bojkottról, útlezárásról stb) pedig mindig mindenkit (pl a mai adás legvégén is) lebeszéltek.

Valamint tárgyalni sem tárgyaltak (ezt pedig a tegnapi adásban mondták), hanem csak meghallgatták mások, érdeklődő (nem kettő, hanem több) adók ajánlatait.

Összefoglalva: mi volt igaz, amit írtál róluk?

Semmi...

freddyD 2009.11.06. 12:13:32

Ezért kellett volna szarni erre a rádiós "balhéra" az első perctől kezdve.

Tiszta meglepődtem, hogy emberek hallgatnak még egyáltalán rádiót

gyrk 2009.11.06. 12:13:52

undorító ami a rádiók körül zajlik...

Ejoy 2009.11.06. 12:13:53

csiszárjenő meg jáksó...
csiszár hány helyen is bukott már műsorba a szar stílustalan, primitív ,humortalan munkájával? jáksóról, meg elmond mindent, hogy egy kalap szar zene közé betesznek néhány primitív betelefonálást. ettől lesz műsor?
Ha ezek ketten ott lesznek, akkor lehet csődbiztost keresni.
A két másik majom meg még ma is ríkatta a hallgatókat, közben már mással tárgyalnak.
undormány banda...

Fega 2009.11.06. 12:13:56

Hát akkor az egész hajcihőnek tök sok értelme volt ha ugyanaz megy tovább csak más névvel...

gftamas 2009.11.06. 12:15:23

Mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti, ha meg a másiké illatosabb akkor kígyót békát kiabálnak. Szar világ ez.

frontember76 · http://kemenyebbkeverek.blog.hu/ 2009.11.06. 12:19:05

@szinkrobi:

arra utal a cikk írója, hogy rinyál itt a Bochkor a sajtóban 1 hete, pedig közben kurvára tárgyal azokkal, akik eddig a közellenségek voltak. Én belehallgattam többször az elmúlt héten a Bumerángba (pedig ocsmányabb műsor tényleg csak a Jáksóé), és síri hangon beszélt a Bochkor arról, hogy mennyire megható a hallgatók együttérzése, és hogy nehéz most vidámnak lenni, és hogy értse meg mindenki, hogy ez döbbenet, és le vannak taglózva.

Vagy le vagyok taglózva, vagy tárgyalok azokkal, akik állítólag a szemét mocskok.

Értsd: elvtelen, semmilyen emberekről van szó, akik a havi fizetésért, és havi 500 szeretünk-bocsi sms-ért az Ördög FM-re is elszerződnének.

Dezsőjóska 2009.11.06. 12:19:31

Milyen politikai adók?
Azért mert egyik ebbe a másik abba a pártkasszába tejelt? Az nem jelent irányultságot is, csak jó kufár mentalitást!

vivax 2009.11.06. 12:20:14

na most majd a Bocsinak jól felverik az árát

Dezsőjóska 2009.11.06. 12:22:26

@frontember76: Jóember kapjál már a fejedhez! Fogadjunk, hogy az Őszödi beszédig azt hitted, hogy Gyurcsán igazat mond! Nőjj fel! Ezek nem szabadságharcosok, hanem médiaszemélyiségek.

Lukitom 2009.11.06. 12:23:41

Nem tudom mit kell itt háborogni? Azt kell ,hogy mondjam, hogy a politika most az egyszer jól döntött. A kiírás szerint azé a frekvencia aki %-ban a legtöbbet ajánlotta a bevételből. A két új rádió így is tett, nyertek, ennyi. Ja, hogy az az újak bevételének 50%-a kevesebb lesz mint a régiek által ajánlott 12%, mert nyomott áron eladják saját külsős cégüknek a reklámidőt? Hát kérem tanuljanak az esetből és máskor írjanak ki normális pályázatot.
Eddig sem hallgattam egyiket sem, ezután sem fogom.

Mourinho már nem a király 2009.11.06. 12:23:45

Magyarul névváltás történik, kb. semmi más.
Persze az kérdés hogy nyerhet el tendert egy "rádió" akinek nincsen személyzete, nincsen műsorterve, semmije nincsen ngyjából (pénze sem csak nagyzoló tervei)?

dr. Tonyk 2009.11.06. 12:27:41

Addig havi 4 millát bohóckodtak össze, most majd licitálhatnak az új rádiók 4.1-4.3-4.9-5-6-7-senkitöbbetharmaccó
(na nem mintha sajnálnám tőlük, csak akkor hol van a szolidaritás a munkáltatómmal, muhhahahhaaa)

Viktus 2009.11.06. 12:31:07

Médiakurvák vonulnak ide-oda.

Spiro 2009.11.06. 12:34:42

Én már csak arra leszek kíváncsi, hogy a frekvenciák új tulajdonosoktól tényleg az eddiginél több pénz folyik-e be, (legalább a duplája mint eddig, mert ezzel nyertek :-)).

Én erre kicsi esélyt látok, ha ugyan azt a strukturát és emberanyagot viszik tovább.

Ha pedig még sem ők lennének a Kánaánunk nagykövetei, akkor a döntést meghozók, kipotolják-e a saját vagyonkájukból a hiányt, vagy az elmaradt bevételt.

Raikkonen 2009.11.06. 12:35:47

vihar egy rakás szarban.

pultoska 2009.11.06. 12:37:16

Ez a Csiszár egy igazi vesztes. Folyamatosan szidja a kereskedelmi médiát és mindenkit össze vissza fikáz mint egy sértett kisgyerek, ő maga mégis a leggagyibb közülük. Az önjelölt "visszavonulok a médiából"-remete most meg ott kapar az új adóknál és kábeltévéknél és pitizik melóért. Undorító kétszínű, gerinctelen. Lőjje már fejbe valaki.

8510 (törölt) 2009.11.06. 12:37:20

Ha ugyanazok a szar arcok lesznek az új adókon, akkor levesbe az új adókkal is.

pizsama 2009.11.06. 12:38:08

Én vagyok az egyetlen, aki a zene miatt hallgat rádiót, és magasról leszarja kik és miről beszélnek, mert úgyis mindig elkapcsolok ha pofázós műsor van?!

Engem az új rádiók zenei felhozatala sokkal jobban izgat. A Danubius-t csak az új dalok, a Sláger-t a régiek miatt hallgattam, aztán viszont átszoktam az MR2-re. Ráadásul felénk fogható a Kronehit, és az FM4 is.

Tehát még ha szar is lesz a Neo és a Klassz, akkor is ki fogom tudni elégíteni a napi "zeneéhségem"-et valahogy. A süllyedő hajóról menekülő showmanmek meg kúrjanak kecskét!

8510 (törölt) 2009.11.06. 12:39:17

Ha még egy autós dudálni mer, nekiállok szeggel megszórni a parkolót. Szóltam ... :)

dw1 · http://bpcity.hu 2009.11.06. 12:39:54

@FeGa: annyi értelme volt, hogy a pártok megszabadultak a külföldi tulajdonosú és túlságosan szigorú pénzügyi fegyelem mellett működő rádióktól és helyettük lettek a hazaiak.

az hogy mi szól meg ki beszél az mindegy (az már nem, hogy mit beszél).

snorbi 2009.11.06. 12:40:17

Öcsém, a Bocskorék meg mit rinyálnak össze minden áldott reggel... Régebben néha belehallgattam a Bumerángba - nem szeretem, de továbbra is fenntartom, hogy a sok szar reggeli műsor közül ez a legjobb - de az utóbbi pár hétben hallgathatatlan. És akkor még jönnek az idióta hallgatók, akik bepalizzák ezt a maszlagot, és élőben "belesírnak" a telefonba. Lehidalok!!!

Spiro 2009.11.06. 12:41:05

Azt meg pláne nem értem, hogy mi a faszért nem fix előre fizetett díja van a frekvencia használatnak (éves infláció követéssel), amikor már n év tapasztalat van mögöttünk.

Miért spekulál az államnak ilyen spekulációs üzletekbe bele menni, ami láthatóan kijátszható.
Akik ilyen pályázatokat írnak ki, azoknak nem ezzel kellene foglalkozniuk.

Tm 2009.11.06. 12:41:19

@szinkrobi: "Igen, bennünket megkerestek, igen, leültünk tárgyalni.Semmiben nem állapodtunk meg, körbeszimatoltuk egymást, ahogy én fogalmaztam, és lehetőségeket latolgattunk" ezt Bochkor válaszolta tegnap a Fialának, csekk itt: www.bumerang.hu/online_archiv.php?ekkor=20091105&id=archivhang2/85f9a7a556b0db0f4b669639ce71a9f1.mp3&ezt=archivhang2/85f9a7a556b0db0f4b669639ce71a9f1.mp3&kitje=007&cim=08:12

Escobar888 2009.11.06. 12:42:27

Túl van ez már lihegve. Rádió is több van mint kéne.
Nem érdekel ki hova igazol és mi lesz a sorsa. Mind meg fogja találni a boldogulását a jövőben is.

4749 2009.11.06. 12:45:18

Egyértelmű volt a Heti Hetest nézve, hogy Jáksó már készül valamelyik adóhoz. Rendkivül védte mindkét adót, látszott nagyon, hogy valami érdek fűzi valamelyikhez. Enyhébben, de volt a Hajósnak egy két olyan megjegyzése, amiből látszott, hogy ő sem érdektelen.

load error 2009.11.06. 12:48:29

@frontember76:
"Egyszerűen nem lehet felfogni, hogy egy súlyosan komplexusos, retardált szerencsétlen miért vezethet műsort. Látványosan beteg az ember, súlyos személyiségi és viselkedészavarokkal"

Bár én sem tekintem Jáksó Lászlót a magyar média legkitűnőbb alakjának, de azért gondolkozzunk már, Béláim, mielőtt zöldségeket írunk. Jó, hogy nem már rögtön pedigrét kérsz minden közszereplőtől.
Ugyan nézd már meg például, hogy az irodalomtankönyvben kik szerepelnek. Nem sok százas volt közöttük, se itthon, se világviszonylatban. A magyar színészóriás, Latinovits Zoltán, akkora mániás-depressziós volt, mint egy ház. Ha szakmai kifogásaid vannak Jáksó ellen, akkor azokra szorítkozz.

Peti80 2009.11.06. 12:50:27

Üdvözlöm azokat, akiknek minden új sarcot a szó nélkül a nyakába lehet varrni, de a degenerált, óvoda-humorú rádióiért tünetetne.

sznob 2009.11.06. 12:51:12

Kis nyomoronc. Sosem birtam. Ráadásul az az álszenteskedés amit a Heti7-ben lenyomott. Akkor már gondolom megkapta az állást.

StEfi 2009.11.06. 12:51:36

@snorbi: 2010 végéig van szerződésük Bochkoréknak, ha 2009 végéig lenne, nem lenne ekkora az önsajnálat.

sznob 2009.11.06. 12:52:27

@pultoska:

csiszár, Jáksó....brrrr senki sem veszi észre, hogy ezek a celebek KIÉGTEK!

sznob 2009.11.06. 12:53:25

Végezetül. SZAKÁCS BÉLÁT a rádióba!!!!! Az legalább hiteles.

Mr.KANE 2009.11.06. 12:56:09

HA az online újságírásnál is előfordulna hasonló, azért megnézném ahogy szabóZ hogy kaparná elsőként az új munkaadónál!:D
Ismét magatokat minősítitek azzal, hogy (I) ha valaki ügyesen csinál valamit, akkor dögöljönmeg (II) mindezt teszitek úgy, hogy ott tartotok ahol. Hajrá, csak így tovább gyerek...

piszkosfred 2009.11.06. 12:57:39

Csiszár utoljára az apukám világában volt jó, 15 éve...

Koky_ 2009.11.06. 12:58:13

@Rob67: nem is ezzel van a gond, hanem az azt körülvevő drámával. Átmegyünk az új rádióhoz és kész. Nem kell semmiféle körítés.

Rendeket! 2009.11.06. 12:58:58

Azért azt sejteni lehetett, hogy valahogy az új rádiók majd igyekeznek minél inkább kitölteni a piaci rést. Hogy ilyen egyszerűen és gyorsan teszik, az esetleg meglepő lehet.
Másrészt viszont igenis van annak következménye, hogy ugyanaz megy tovább más névvel: más cég könyveli el a bevételt a Danubius/Sláger által kialakított környezetben. A reggeli műsoraikat nem szerettem. Egyikét sem.

FityMatyi 2009.11.06. 13:00:09

Ez egy nagy blabla! :)

Byrd Mark 2009.11.06. 13:02:16

Mért Jáksót baszogatja mindenki? Nem túl jó arc az tény, de 2 óriási gyökeret, Borost meg Bochkort kéne kitiltani az összes médiából. Az a két ember hihetetlen ostoba semmirekellő, tanulni nem akaró nulla. Szívesebben hallgatnám Fekete Pákót...

Bering 2009.11.06. 13:02:36

Benyalt a politikusoknak a meleg szarig...

mediacapic 2009.11.06. 13:07:02

addig ment csak a nyafogás amíg biztos nem volt,h jön a 2 váltórádió! De szerintem az első percben tudták,h ki-mit csinál ha tényleg bukta van!

Walter Melone (törölt) 2009.11.06. 13:08:48

@Tm:

Azt is mondta: Lojálisak a sláger rádióhoz...

Deneware. 2009.11.06. 13:09:51

A szar mindig fennmarad a vizen...

szinkrobi · http://iszdb.hu 2009.11.06. 13:10:38

@Tm: én a Zé egy mondatát emeltem ki, és arra írtam, hogy a benne szereplő állítások (vagy 5) egyike sem igaz.

Most hogy kiemeled a "tárgyalás" szót, és ezzel próbálod cáfolni a leírtakat, nem jön össze.

Megmondom miért érzem így.

A "tárgyalás" egy olyan folyamat, amely során a felek leülnek, beszélgetnek és megállapodnak, én így tanultam, mégha Bochi először rossz értelemben is használja, de aztán kifejti, hogy mi volt a "tárgyaláson": leültek és nem állapodtak meg semmiben,
vagyis nem volt tárgyalás. :-)
De azért szép kollegalitás, hogy megpróbálod védeni.

op tomi 2009.11.06. 13:11:35

Jáksőnak köze nincs a rádiózáshoz... a tv-t sem értem:)

Bangó Tarzan (törölt) 2009.11.06. 13:16:54

"Boros és Bochkor tehát reggelenként a média 9/11-éről beszélnek, és dudálásra, könnyes levelek megírására és tüntetésre bíztatják a hallgatókat, majd a műsor után maguktól meghatottan azért megversenyeztetik a két új adót." Szabó Zoli bakker, te mekkora kiba**ott nagy hangulatkeltő droid vagy! Ha esetleg hallgattad volna reggelenként a bumerángot, akkor tudnád, hogy ők maguk mondták, hogy tárgyalni fognak hogy folytatni tudják. Töröld már ezt a cikket! :)))))

Taknyosmakikaki 2009.11.06. 13:20:10

na akkor ezt az "új" rádiót sem fogom hallgatni

vajdasagi 2009.11.06. 13:21:36

Az a baj, hogy a személyekre koncentráltok. Nem az történt, hogy a Bumerángos csapatot leléptették, hanem az, hogy a többé-kevésbé politikamentes, és többé-kevésbé politikafüggetlen kereskedelmi rádiókat lecseréljük egy MSZP-s és egy FIDESZ-es rádióra, és EZ KÁROS. Az országnak. Persze van ennek nyertese is: a két nagy párt, de én azoktól annyira iszonyodom, hogy nem nézhetem jó szemmel azt, hogy majd most irányítani próbálják a politikai véleményemet. A média szereplői valóban ugyanolyan munkavállalók, mint a pl. a GE dolgozói, és találják fel magukat, ha a munkahelyük megszűnik. Még kevésbé is sajnálom őket, mint a GE dolgozóit, mert van mit a tejbe aprítaniuk, tehát tartalékaik is vannak...

De éppen tettünk még egy lépést afelé, hogy a pártok kontrollálják a véleményünket. Miért nem erre gondoltok? (És lehet, hogy a pártok pénzmosodának használják majd ezeket a rádiókat, ami szintén baljós dolog.) Ehhez képest apró részletkérdés, hogy mi lesz a Bocskorral? Meg hogy én szerettem-e a Bumerángot, vagy nem.

jenko80 2009.11.06. 13:21:43

@szinkrobi: és azt miből gondolod, hogy az az igaz, amit ŐK a hallgatóknak mondanak?

genyabarom 2009.11.06. 13:24:49

'...hiszen a műsorban Jáksó váratlanul kiállt az új rádiók mellett...'
Mondjuk nekem nem volt váratlan.

Viszont amit a bumerángosok csinálnak az tényleg nevetséges. Nem szurkolok ellenük, de nekik sem! A sláger rádiót kimondottan vacaknak tartom.

A-kos 2009.11.06. 13:25:36

Hajós csak maradjon ott ahol van! Ezek az erősen kifogásolható, elkurvult, mindenféle kreativitást és egyéniséget nélkülöző médiaszereplők pedig töltsék csak fel ezeket az "új" rádiókat, hadd hallgassa őket a sok birka paraszt. Csak a Radiocafe-t meg az Mr2-t hagyják meg, ahogy van, ha már az Est Fm-et sikerült szétkúrni anno.

apuc 2009.11.06. 13:37:34

Eladnák apjukat-anyjukat ezek is hogy részt vehessenek az árvák vacsoráján..
hiteles amit most művelnek a bochkorék ,ugye?

bárisnya 2009.11.06. 13:38:07

Tudom, hogy le fogtok barmolni, de ennél az egész sz@rságnál engem sokkal jobban érdekel, hogy az ORTT miért nem gondolkodott el a Kossuth rádió kérésén, hogy kapjanak végre egy olyan hullámsávot, vagy mi a francot, hogy TÉLLEG az egész ország területén lehessen hallani az 1. számú közszolgálati adót. Nekem azért nagyon tréfli, hogy az országhatártól 50-80 km-re befelé jobban és seperc alatt fogható az összes (!) horvát, szlovén, szlovák, román közszolgálati rádióadó (mindegyikből legalább kettő), mint a Kossuth.
Érdekel ez valakit egyáltalán, vagy csak díszfaszok pénztárcáján és nem létező etikáján nyammogunk?

Melee 2009.11.06. 13:40:47

Műsor gyanánt NAGYJÁBÓL ugyanaz lesz, DE lesz időnként némi pszichológusok által megtervezett párt-reklám, természetesen nem a reklám blokkban.
Az új rádiók a régiek által befizetett összeg töredékét fizetik az államkasszába.

Veér Farkas 2009.11.06. 13:42:38

@sznob:
Szakács Béla vagy 10 éve rádiózik.
Igaz, Debrecenben, és Váradi Ferenc néven.

(Nem árulok el vele titkot, ő maga rántotta le magáról a leplet pár éve a tévében.)

combo 2009.11.06. 13:43:42

@dw1: Nem, annyi értelme volt, a pártok saját médiaműhelyeihez csordogáljon a nem kevés bevétel... Mi meg jól elvitatkozunk Boros-Bochkoron, és közben ezt az apróságot elfelejtjük. Zseniális.

Veér Farkas 2009.11.06. 13:44:21

@szinkrobi:
Rosszul tudod, a tárgyalás a végeredménytől függetlenül tárgyalás.

Veér Farkas 2009.11.06. 13:46:00

@vajdasagi:
Nyugodj meg, ezekben a rádiókban sem lesz több politika, mint a két elődben.
A politikai műsorok ugyanis nem érdeklik a célközönséget, azaz nincs reklámhozó erejük.

combo 2009.11.06. 13:46:06

@dw1: Nem. Annyi értelme volt, hogy ezentúl a nem kevés bevétel a pártok médiaműhelyeihez csordogál. (Ne mondjátok nekem, hogy a Lánchíd Rádió cége független, mert elröhögöm magam.) Míg mi jókat vitatkozunk Boros-Bochkoron, erről elfelejtkezünk. Zseniális.

Zee 2009.11.06. 13:47:02

szemét dolognak tartom,hogy a Bumerángba elcsukló hangon siratják magukat közben meg már a következő szerződésen megy a vita.Ez gusztustalan,de nem új.Welcome in Magyarisztán!

Veér Farkas 2009.11.06. 13:47:12

@A-kos:
Az Est FM-et kedvenc Rádió Caféd kúrta szét annó, az MR2 jelenlegi főszerkesztőjének vezetésével.

etiopharcos 2009.11.06. 13:48:11

mér mit vártá köcsög

Veér Farkas 2009.11.06. 13:49:53

@bárisnya:
A Kossuth rádió országosan fogható, és 47 frekvenciát használ jelenleg.
(Az 1 frekvencia ugyanis azt jelenti, hogy jelenleg a Danubius pl. 11 frekvenciát használ, ez a legkevesebb, a Kossuth 47-et, ez a legtöbb, a többi országos rádió a kettő közötti számút.)

redballon 2009.11.06. 13:52:47

bocskorék minden reggel sírnak, sajnáltatják magukat, közben meg megvan már a helyük.
parasztnak nézik a népet ezzel a piros kék szalagozással.
nevetséges

bug jr. 2009.11.06. 13:53:00

sok hűhó semmiért..legalább Balázsék befogták a pofájukat,mert nagyon jól tudták h ez lesz.Bochkorék is befoghatták volna,akkor nem csináltak volna szart belőle.
amugy meg nem lenne gyenge történet egy Bochkor Csiszár Jáksó trió egy csatornán.

szinkrobi · http://iszdb.hu 2009.11.06. 13:54:59

@Veér Farkas: most tényleg egy szón akarsz vitatkozni?
Írd már be légyszi a Google-be és keresd meg a jelentését.
A tárgyalás lényege a megállapodás, a döntés.

statez 2009.11.06. 13:55:20

Jó, tehát a hisztéria teljesen felesleges volt, az "új" rádiók pont olyanok lesznek, mint a régiek. És ezért borult gyászba a fél ország. Röhejes egy nép vagyunk, nekünk jáksó és borosbocskor kell. Megkapjuk...

Alex3000 2009.11.06. 13:57:57

PONT MINT A POLITIKUSOK: VÁLTOZATOS? MÉGIS MINDEN MARAD A RÉGI ÉS UGYANAZOK A SZEMÉLYEK CSAK MÁS SZÍNEKBEN, olcsó trükk ez már gyerekek.

babbago · http://babbago.hu 2009.11.06. 14:01:41

Szerintem nincs min csodálkozni. Honnan akasztottak volna le annyi embert, aki működteti a két új rádiót.. persze, hogy a régiek maradnak, új névvel. Ez olyan, mint a Mókusok ki a házból c. gyerekjáték. Most gyorsan keres magának mindenki egy széket, de azért mégiscsak ugyanazok játszanak.

Pierre73 2009.11.06. 14:03:05

én eddig sem hallgattam, és ezután sem fogom. Úgyhogy nekem mindegy is.

furfangos nyeszterka 2009.11.06. 14:07:27

Az már fel sem tűnik senkinek, hogy a döntésnek semmi köze a szakmaisághoz, a médiához, a demokráciához? Ki nem szarja le, hogy ki hova megy és kik sírnak utánuk?! A döntés az ami elvtelen, gerinctelen. Tök mindegy melyik fos rádiót hogy érinti. Nem ők a "médiag**cik", hanem akik ezt a döntést meghozták.

-putyin- 2009.11.06. 14:07:31

az a jó, hogy amiben a jáksó van, azt elvből meg sem nézem, hallgatom. :)

parttalan 2009.11.06. 14:09:21

Egy másik blogon korábban már leírtam, újra megteszem:

A Sláger Rádió nem egyenlő a Bumeránggal!!!

Nem hallgattam a reggeli műsort, de a Slágert nagyon is. Az ott futó zenei kínálat miatt. A műsorvezetők miatt. A hangulat miatt. De akik a Sláger és a Danubius kapcsán pusztán a reggeli "főműsor" alapján tudnak nyilatkozni, véleményt formálni, az nevetséges.

Szerettem a slágert, és nagyon fog hiányozni!

murunga 2009.11.06. 14:13:04

ez az egész egy fáradt recskázás, mint a ken park teniszmeccs jelenetében, komolyan nem lehet ezeket a megszáradt szarcsimbókokat odébb rugdalni??? új rádió, ugyanaz a szar - a hírbehozott nevek alapján...

dögölj meg 2009.11.06. 14:13:09

Nem bántam volna,ha az idétlen szövegelésükkel örökre eltűnnek,de elismerem,hogy mások szeretik
ezt a stílust. Emlékszem egy Mariska nénire,aki
minden reggel beszélt velük telefonon,elmesélte,
milyen volt a reggeli széklete,meg hogy mekkora
barom az Orbán ! / az,akinek bányái vannak ! /
Volt egy viccük is,ha netán elfeledtétek :
" Mária mindent bevallott !Karácsony törölve !

murunga 2009.11.06. 14:15:58

...bár így legalább lesz egy bunkerban egy csiszár, meg egy torzszülött kis-csiszár.
bochi/lalakirály páros meg srófolja az árat a két új adónál? nemá'!

Bobby Baccala 2009.11.06. 14:17:19

@vajdasagi:

rosszul látod.
eddigi szdszes rádiókból lesz 1 fidesz 1 mszp.

daito 2009.11.06. 14:20:42

Az gondolom mindenkinek megfelelne, ha a rádiók műsorvezetői nyilvánosan felgyújtanák magukat, így bizonyítva hűségüket.

1. Maga az eljárás gáz volt. Egyrészt a pályázatról, ha tudták már az eredmény előtt, hogy a legfontosabb pont kijátszható, megkerülhető, akkor nyilvánítsák már érvénytelennek.
2. Gáz az, hogy eredményhirdetés előtt 1-2 héttel már országos médiumok pontosan kifejtették, hogy kik fognak nyerni. (pl. HVG).
3. Ahogy gáz az is, hogy ezen idő alatt kb. 100 másik cikkben lehozták, hogy a leendő nyertesek milyen szempontok szerint adtak be elvileg érvénytelen pályázatokat.
4. Az külön vicc, hogy az ORTT, mint pályázat kiíró szervezet elnöke mondta el ezen kifogásokat. Lehet támadni Majtényit, de akkor is, legalább kiállt a véleménye mellett (még ha a pályázat hibáiban ő is benne volt vaskosan), csak a kutya nem hallgatta meg.
5. Az államfő és a miniszterelnök kb. azonos véleménye az ügyben nem is igényli, hogy elemezzük.

A rádiósok nevében kérek elnézést, hogy első körben szomorúak voltak, felháborodtak, aztán mégis próbálnak kijönni a helyzetből úgy, hogy legalább ne maradjanak munka nélkül.
Azért velük alapvetően ezzel a döntéssel kib*sztak. Persze, jelentős többségük el fog tudni helyezkedni, főleg a népszerű arcok, de azért ezt ők nem feltétlenül akarták.

Másrészt egy dolog az új munka, és megint más az, ha valakinek mondjuk még 2 évig élő szerződése van a most bukó rádiókkal.

S gondolom az elképzelhetetlen, hogy valaki szeresse azt a helyet, ahol dolgozik. Szeresse a munkahelyét, a munkatársait, a körülményeket, amit ő is épített pár évig.

Pláne, ha népszerű rádiósról van szó, azok alapból mind k*cs*gök, homoszexuálisok, komcsik, gagyik, nyálgépek, hülyék. :))

Blackrock (törölt) 2009.11.06. 14:21:32

én leszarom, hogy a borosék az új vagy régi rádión lökik a rizsát. gyenge volt az a slágeren is...

a bumerángosok meg nem nevetségesek, hanem élniük kell valamiből. az elv szép dolog, csak nem lehet vele fizetni a közértben.

murunga 2009.11.06. 14:24:33

Benett apukát hol dobja fel a víz, tippek?

zombi 2009.11.06. 14:25:51

szabózé!
te egy olyan szánalmas uszító tollnok vagy, hogy az már undorító.
Legalább olvass és hallgass utána annak amit írsz és ne hallomásból tedd azt, te szerencsétlen tufa

Rücsök 2009.11.06. 14:32:03

@szinkrobi: Egyetértek! Ebben a Bunkóországban mást sem tudnak csinálni a birkák, csak bégetni. És bégetve menni a tiló alá. Az, hogy a Slágerrádió remek zenét ad, meg helyzetjelentést pl., merre van dugó, baleset, útlezárást, senki sem beszél.
És igazad van, senki és semmire-sem buzdítanak, hanem korrektül tájékoztatnak. Ezt hívják rádiónak, a Slágerrádió esetében zenés rádiónak.
Ha egy véglény a Blikket olvassa, mit várhatsz ettől? Kész csoda, hogy olvasni tud - egyáltalán.
Szóval harjá - a demokráciáért és nem a hunvaldokért, meg a birkáikért. Menjenek kőbányába, dolgozni végre. Csak ne lássuk már a - többnyire kövér -pofájukat, halljuk hangjukat, csalásaikat, lopásaikat. Ja, a celebeket kihagytam. Ugyanis nem nézek tv-dobozt már nagyon régóta.
Csókok, é

Nomante 2.0 2009.11.06. 14:33:31

tényleg csak addig tarott a demokrácia halála, míg bocskor és bokrosnak új lesz munkája. :- )))

quod dixi 2009.11.06. 14:37:12

bo-bo duó! hol a szocialis(ta) védőháló?

papirmacska · http://www.abc-irodaszer.hu/ 2009.11.06. 14:45:31

@szinkrobi:
na azért szítják a hangulatot rendesen, én bírom őket, szoktam is hallgatni, nem is tetszik a döntés, stb.., de valljuk be könnyű a birka népet megvezetni, ezek szerint te is bevetted...

papirmacska · http://www.abc-irodaszer.hu/ 2009.11.06. 14:50:05

@frontember76:
legyünk azért pontosak, B-B sosem a másik pályázókat szídták, hanem az ORTT-t és a politikát
nyilván a hangulatkeltés a tulajdonosok elképzelése volt, mint pl. a Danubiusnál csend van
mint írtam, szerintem is sok a jajveszékelésből, de nem tudom, te mit tennél, ha megszűnne a munkahelyed? talán szolidaritásból nem keresnél más munkát és elküldenéd a fejvadászt melegebb éghajlatra? na ne vicceljünk, senki nem szerelemből dolgozik...

...khm... 2009.11.06. 14:51:38

@szinkrobi:
Ezt sajnos rosszul tudod.

knorbert 2009.11.06. 14:51:54

@FeGa: ez nem azért történt így, hogy más legyen a műsor(vezető), hanem azért, mert a magyar tulajdonosoktól jobban el tudják adott pártok szivattyúzni a pénzt. Fél éve maguk a pártok intéztek ultimátumot a két rádió felé, hogy ha többségi magyar tulajdonba kerülne a két rádió, akkor támogatják őket, különben nem.

...khm... 2009.11.06. 14:58:13

@Rücsök:
A Sláger rádió remek zenét?
Hát neked van ízlésed...
Szar, de azért van.

Egyébként most olvasom az Indexen, hogy 2010 végéis szóló szerződésük értelmében Bocskorék nem szerződhetnek más rádióhoz, ha igen, akkor mostani gazdájuk százmilliós pert akaszthat a másik rádió nyakába.

Így azért már meggondolandó.

(Mondjuk a havi 4 millás fizetésből csak félre lehetett rakni annyit, hogy kitartson 1 évig szűkösen, ha az ember ügyesen beosztja (pláne hogy Bocskor felesége is keres vagy 1,5 millát valamelyik nullatévében híradósként). A többség kb. 2 év alatt keres annyit, amennyit ők havonta, és mégis megél valahogy, mondjuk valószínűleg nem megy 3 havonta Hawaiira nyaralni, de anélkül állítólag lehet élni.)

használt cikk · http://www.hasznaltcikk.hu 2009.11.06. 15:00:08

@wekiitoedzo:
@wekiitoedzo:
nem vagyok én celebpárti, de egy dolog, hogy szeretünk-e valakit vagy sem, a másik a teljesítmény, amit letesznek az asztalra
láthatóan sokan hallgatják őket, ami pénzt hoz a tulajdonosnak, ebből pedig jól keresnek, miért baj ez?
közismert, hogy van sikeres wc-s néni is, szerepelt a Fábry showban is, tessék utána csinálni...
ja, hogy ez kell a népnek? tessék lecserélni!
és ez a nép szokott szavazni is...

használt cikk · http://www.hasznaltcikk.hu 2009.11.06. 15:05:20

@bárisnya: szerintem a Kossuth az, ami senkit sem érdekel, ill. pontosítok: rendkívül törpe minoritást

használt cikk · http://www.hasznaltcikk.hu 2009.11.06. 15:13:46

@szinkrobi: te nem vagy egyszerű
linkeld már be lszi, ahol leírják, hogy minden tárgyalás eredménnyel végződik
vagy az is eredmény, ha a végén megállapodnak, hogy nincs eredmény? ja bocs, ekkor tárgyaltak volna...

soroslo 2009.11.06. 15:16:10

birkanep.blog.hu/2009/11/05/a_megkergult_birka_radioja
És aki még ezek után is kék-piros szalagot tűz az autójára és szimpátiakoncertekre jár, --> SÜN!

számalmas amit Bochkorék művelnek egy hete. Az ORTT meg nézi-hallgatja és nem büntet. Pedig vérlázító, amit művelnek nap-mint-nap.
mintha nem lett volna már a döntés idején is a szerződések tervezete a mailboxukban.

The Paramour 2009.11.06. 15:21:54

A Boros meg a Bochkor szánalmas médiakurvák!!! És a sok birka majd elmegy szépen vasárnap..

szinkrobi · http://iszdb.hu 2009.11.06. 15:31:02

@...khm...: @használt cikk:

Egy szón vitatkoztok.

Elkaptátok a lényeget, tényleg...

UsRj 2009.11.06. 15:33:34

Ez megint csak egy ügyes kampos trükk. Mikor fog már felébredni ez a sok birka?

Két fos rádióért még az utcára is kimennének? Barmok!

Az senkit nem zavar, hogy az országot tönkre tették! Az nem fontos dolog. De ez a két szar ez élet és halál kérdése.

vajdasagi 2009.11.06. 15:36:07

@Veér Farkas: De hát épp ez az: ezek nem üzleti céllal működő rádiók lesznek mostantól, hanem agymosási célúak.

soroslo 2009.11.06. 15:37:15

@használt cikk:
cáfolnám. a Kossuthot én is egyre többet hallgatom, de ismerőseim körében is népszerű. nem csak kizárólag, de rendszeresen hallgatom.
ettől persze még lehetünk törpe minoritás, de azért ne írj le bennünket :)

forgodssake 2009.11.06. 15:39:35

@szinkrobi: mint a sztorit első kézből ismerő ember mondom: borzasztó naiv kislány lehetsz.
Bochkorék előszerződést is aláírtak a juventus rádióval, és most táncolnak vissza belőle. Hogy aztán a neo fm en november 19 én ugyanúgy beköszönjenek reggel adásban. EGyébként dudálásra igenis buzdítanak, a piros masnit is ki akarják rakatni, és csak arról nem pofázik senki, hogy egyszerűen lejárt a sugárzási szerződés, és senki nem ígérte/ garantálta a sláger rádiónak, hogy ez életre szól. Bochkorék könnyes szemmel pofáznak reggelente, miközben a világon semmi nem történik, csak más lesz az adó neve. Ők már egyszer elhagytak egy rádiót, akkor nem volt könnyes dudálás mi? EZ az abszurdisztán meg az, hogy egy ORTT így hoz döntést. Jójó. tudom. amikor a sláger nyert frekit annó akkor is ugyanilyen büdös volt az ügy csak arra már nem akar a magyar paraszt emlékezni.

vajdasagi 2009.11.06. 15:41:15

@Bobby Baccala: Nem próbáltak ezek befolyásolni engem az SZDSZ irányába eddig. Persze lehet, hogy a pénzmosoda működött bennük eddig is, látod erre nem gondoltam... De politikai agymosás az nem volt.

Veér Farkas 2009.11.06. 15:47:51

@vajdasagi:
Dehogy. Ugyanolyan zenei rádiók lesznek, mint addig voltak.

soroslo 2009.11.06. 15:48:06

@bárisnya:
és egyébként egyetértek.
a múlt hét végén a Balaton felvidéken (! Révfülöp!) egyik reggel egy negyed órát szüttyögtem vele, míg találtam egy magyar adót egy régi analóg rádión. az összes szlovák erősebben jött, mint a Danubius (csak azt találtam, a Kossuth már be sem jött rendesen)
azt, hogy szlovák közszolgálati vagy sem, a hiányos nyelvtudásom miatt nem tudtam megállapítani, de gyanítom, volt köztük ez is, az is.

UsRj 2009.11.06. 15:55:40

Komolyan mondom, öröm ezeket a kommenteket olvasni!
Akkor mégis csak sok normális emner van ebben az országban!
Pusszantás nektek!!!

UsRj 2009.11.06. 15:57:30

Maksa mondta egyszer, hogy ez olyan, mint a színházban:
Van aki bal oldalt ül, van aki jobb oldalt, de a darab ugyan az.

Veér Farkas 2009.11.06. 15:57:36

@soroslo:
Próbáltad URH-n is?

Merthogy szlovák URH-adás biztos nem ér el addig, a rövid- és középhullám ellenben - az adott hullámok terjedési sajátosságai miatt - simán.

dei · http://erdei.aplus.pl 2009.11.06. 16:05:38

Eszem megáll mennyi jobbos sületlenséget tudnak itt és milyen sokat összehordani.
Miért ne próbálhatna meg bárki munkához jutni, mi abban a szégyellnivaló?
Legfeljebb azoknak akik ne szeretnek dolgozni, helyette itt végeznek pártmunkát.
Miért ne tiltakozhatna a mutyi ellen bárki?
Végre felnyílt az emberek szeme!

szarfej 2009.11.06. 16:05:52

ti hülyék vagytok, a bumeráng jó

magyarember 2009.11.06. 16:09:12

Jáksó László debil,
Boros-Bochkor idióta !

És még van, akiknek ez tetszik is !

Nos,ez a magyar kereskedelmi rádiózás !

szinkrobi · http://iszdb.hu 2009.11.06. 16:10:47

@használt cikk:
:-)))
Csak azt tudom mondani, hogy nem a lényegen lovagolsz.
Most komolyan.
Be kell linkelnem, hogy a Nap keleten kel?

Ők nem tárgyaltak, nem azért ültek le, hogy valamilyen megállapodást érjenek el, hanem meghallgatták egymást. Ki, mit ajánl.

Pl én meghallgattalak (elolvastalak) mit gondolsz erről a dologról, és Te is meghallgattál engem, de attól még ez nem volt tárgyalás. Beszélgetés, véleménycsere stb. volt, de nem tárgyalás.

De ha nagyon szeretnéd:

"hangsúly a megegyezésen van, ez az ami megkülönbözteti a vitától és a kooperációtól":
209.85.129.132/search?q=cache:KA6qRoOzI9MJ:www.peter-rozsa.hu/dl/Oravazlatok/Kommunikacio/A%2520t%25E1rgyal%25E1s.doc+t%C3%A1rgyal%C3%A1s&cd=5&hl=hu&ct=clnk

"döntésre jusson...":
www.inspi-racio.hu/inspdocs/200607/04atrgyals.pdf

"kommunikáció és döntés":
209.85.129.132/search?q=cache:D_V9DtI0IqEJ:numen.extra.hu/procjegyzet2.php%3Ffile%3DSZM4+t%C3%A1rgyal%C3%A1s&cd=3&hl=hu&ct=clnk

Kurokiraly 2009.11.06. 16:13:37

Szerintem rendezzünk szarevő versenyt, és amelyik gerinctelen féreg többet tud megenni, vagy magára kenni, annak lehessen csak jövője ebben a tetves médiában.
Itt farkastörvények vannak kérem szépen.

Én a két buzinak drukkolok, de csak akkor nyerhetnek ha Jáksót ökörsütésbe dobják :D és fröcsögve istenítik saját magukat...

petiranda 2009.11.06. 16:16:54

Micsoda magyar kutyakómédia! NYC-ben mninden utcasarkon van egy adó . Ma menő, holnap be sem engedik a discóba. Itt minden niemandnak párnázott helye van valahol.
Engem a kírúgott takarító, gépíró nénéi sorsa jobban érdekel.

zgabi 2009.11.06. 16:17:46

Naná, hogy mindegyikük dolgozni és élni akar, alkalmazkodnak az új helyzethez. nem is lenne ezzel bajom, de nagyon unalmas már mindegyik. Miért nem adnak lehetőséget a Bordás Gábor- Eördögh Szilárd párosnak. Ők újak, frissek, poénosak, hamar meglenne a közönségük is.

paginavlady 2009.11.06. 16:21:22

Bo-bo párost szivből utálom !
Két nem normális pasi, akiket a diliházban kellene kezelni.
Nem véletlen, hogy ezek kellenek a politikusainknak!

Facsi 2009.11.06. 16:25:05

Ennyit arról, hogy normális adó lesz :-(

Dilbert 2009.11.06. 16:26:35

Vajdasági, tiéd a pont!! A legtöbben elfeljetik, hogy itt politikai ügyről van szó. Tök mellékes, hogy ki szereti a Danubiust/Slágert, és ki nem, meg hogy a Jáksó milyen ember, vagy a többiek. Itt most nem ez a lényeg.

vénkujon 2009.11.06. 16:44:48

már napok óta álmatlanul hánykolódtam bazmeg, hogy most akkor mi lesz ezekkel a szerencsétlen reneszánszemberekkel?

zombi 2009.11.06. 16:50:40

sok szerencsétlen szitkozódó... mind azt harsogja, hogy milyen szar a borosbocskor... honnan tudod ha nem hallgatod te szánalmas tufa
miért nem panírozol inkább valamit az jobban áll

Gyeprefing Padrafos (törölt) 2009.11.06. 16:51:42

Nem értem miért kell Bochkort és Borost együtt basztatni?csak azért mert együtt dolgoznak?!
Boros normális,nem beképzelt állat,értelmes,inteligens faszi.
Peches,hogy összekerült a cezaromániás Bochkorral. Csak ennyi a hibája!!

Doki 2009.11.06. 16:55:11

Mutyi, mutyi tarka, se füle se farka!

...khm... 2009.11.06. 17:00:07

@szinkrobi:
Reklámozod még egy kicsit a butaságodat, vagy elég volt ennyi mára?

Doki 2009.11.06. 17:01:07

Baromi jó a slágeren most ez a nyervogás. Addig sem kell műsort csinálni. Eladják a rinyáldát, a sok fasz sms-t felolvassák, oszt felveszik a pénzt érte. Osszák szét akkor a fizetésüket a nyivákoló sms-írók között. Szart ért eddig is amit csináltak, eztán sem lesz jobb. Attól, hogy a név változik, ugyanolyan büdöset szarnak.

Hadrianuska 2009.11.06. 17:03:16

Remélem a köpönyegforgató Bochkorékat kirugdalják mindkét rádióból! Tegnap még "forradalmat" szított, uszított, most meg nyal. Micsoda csúszómászó! Nincs ezeknek bőr a képükön?

Doki 2009.11.06. 17:08:26

@ultimatesurvival:
Ja!
A valódi problémákról az álproblémákra kell terelni a figyelmet, s akkor a birka nép is terelhetővé válik.
Itt már olyan a szellemi színvonal, hogy az is mindegy, hogy az orruk alá kakálnak.

Der Beste 2009.11.06. 17:39:26

@daito: Nagyon jól látod a dolgokat de, attól félek, sok egybites kommentelő nem fogja érteni.

soroslo 2009.11.06. 17:47:11

@szarfej:
te vagy a hülye!
a bumeráng az egy hallgathatatlan szemét volt, összállítva az olyanok számára, mint Te vagy.
Remélem, egyre többen döbbennek rá, hogy 12 éven keresztül egy hatalmas hazugság eredményeként hülyítették őket minden nap minősíthetetlen, humornak semmiképp sem nevezhető, igénytelen ökörködéssel.
Egyébként van igényes ökörködés is, de ez igénytelen volt. nem is lehet igényesen ökörködni futószalagon, minden reggel 3 órát. ez egy eleve igénytelenségre ítélt vállalkozás volt - és lesz a jövőben is a követő frekvencián is, ha ez a két ember viszi tovább. Váltott műsorvezetőkkel kell csinálni, akkor nem ég ki a műsor úgy, mint a bumeráng.
rengeteg fiatal humorista van a porondon, akikkel lehetne valamit kezdeni - akár a reggeli műsorokban is.

wetsom 2009.11.06. 18:02:54

MSZP-ek mennek a fideszes rádióba, hogy is van ez ? :D

Bogyó 2 2009.11.06. 18:15:11

@Der Beste:
No, persze, jól látja a dolgokat, csak a történetet nem az elejétől nézi.
Arról miért nem beszéltek, hogy miként kapta meg eleve a Sláger és a Danubius a frekvenciát, és miként tartotta meg azt idáig?

A sok tüntető és diktatúrát kiáltó hol volt akkor, amikor a Sláger megkapta és nem igazán jogszerűen még meg is hosszabbították nekik?
Az nem volt baj?
Tegyétek kedves tüntetők a kezeteket a szívetekre, nem a demokráciával meg a tisztességgel van a problémátok, hanem azzal, hogy most a ti kutyátok kölkét kihagyták a buliból.Mégis mit gondolnak egyesek, örökös frekvenciájuk legyen vagy mi?
Ráadásul ez a síró-rívó és uszító kiskutya közben szépen lepaktál azokkal a csúnya és tisztességtelen bennfentesekkel. Mert nem ők a valódi vesztesek, hanem a Sláger menedzsmentje.Komolyan, mit is vártatok?
Borosék akciója jó kis nyomásgyakorlás volt ez a két adóra, hogy jó pozíciójuk legyen az alkunál, hogy megmutassák a népszerűségüket, amit egyfajta monopolhelyzetben -hiszen kinek van a Slágerhez hasonló lefedettsége - nem túl nagy teljesítmény elérni.
Természetesen ettől még nem tehetségtelen a BB páros, ezt hülyeség állítani, de a manipuláláshoz és a demagógiához is értenek, s meggyőződésem, hogy ők sem pótolhatatlanok, csak jókor voltak jó helyen, A monopolhelyzetek miatt nincs igazi versenyhelyzet a műsorvezetők között sem.Az újaknak is jobb egy befutott sikeres ember, mint kockáztatni. Csak mi veszítünk, akik nem próbálhatjuk ki, hogy van-e jobb.

gfigi 2009.11.06. 18:25:02

Végig olvasva a kommenteket, elég egyértelmű, hogy sajnos nagyon sok primitív ember mond véleményt erről a dologról. A lényeget mindössze páran fogalmazták meg, hogy ez a döntés amit az ORTT hozott, gyakorlatilag törvénytelen, mert abszolút figyelmen kívül hagyta még a saját pályázati kiírásában megfogalmazott feltételeit is! Ezen kívül itt nem csak arról van szó, hogy megszűnik a Bumeráng vagy a Pirítós, hanem két olyan rádió amit sok millió ember hallgatott reggeltől estig. Ha pályázat elbírálása korrekt lett volna, akkor senki nem háborogna, elfogadja a döntést függetlenül a a győztes rádió nevétől. Visszatérve a Borosékra,: egy percig sem tagadták, hogy meghallgatnak minden ajánlatot, de elsődlegesen a Slágerben gondolkoznak, és csak akkor váltanak, ha az anya cég kivonul az országból és lehúzza a rolót. Ezenkívül aki nem szereti őket hallgatni, az nyilván nem is hallgatja, de akkor milyen alapon nyílvánit véleményt róluk, a személyükről és a munkájukról? Aki nem ismeri őket az nem tudja, hogy igenis nagyon sok komoly dolgot csináltak meg-csak pár dolog(Ivádon játszótér, gyerekeknek árverés, saját zsebből fizetett adományozás, stb.) Nem mellékesen reggelente 2,5-3 millió ember hallgatja őket, tehát olyan rosszul nem csinálhatják. És a legvégére akik folyamatosan szidják őket, sorolják már fel, hogy ők mit tettek le az asztalra amit sokan elismeréssel fogadtak.

mákos,metélt 2009.11.06. 18:51:25

Tulajdonképpen nem is értem, miért generál 160 hozzászólást az ami nem is igazán hír. A hallgatók ugyanazokat a műsorvezetőket és hírolvasókat fogják hallani, ugyanott, legfeljebb a szignál lesz más. Az ABBA és a Boney M sem fog másképp szólni ezután sem! Remélem a sztárfizetések kicsit lejjebb csúsznak, mert ugye a bevételeknek magasabbnak kell lenniük, azt pedig a sztárgázsik rendesen megkopaszthatják!

azekezetnelkulitelseolvasom 2009.11.06. 18:57:07

Miért épp 2 országos kereskedelmi rádió van? Miért nincs több vagy kevesebb?
Miért érdekelheti pl. Tunyogmatolcson 15-30 percenként a fővárosi közlekedési helyzet Mariska nénit? Miért nincs inkább több helyi adó? A sok kis rádió reklámbevételben nem tudná ugyanazt letejelni az államnak, mint a nagyok (amiknek Rókusfalvy Pál értékesítette a reklámidejét:( )

Der Beste 2009.11.06. 18:58:11

@Bogyó 2: Én szarok a frekvenciákra. Én a Sláger rádiót szeretem, a Bumerángot pedig sosem hagyom ki.
Az irritál piszkosul, hogy szánalmas, irigy, komplexus, sikertelen emberek fikáznak egy olyan párost, amelyik évek óta a csúcson van, évek óta sikeres, s évek óta bírja sok emberrokonszenvét. S egész egyszerűen a fikázok ezt képtelenek feldolgozni, mert ők még a nőjüket sem képesek reggelente elszórakoztatni, nemhogy 1 millió embert.
(Akinek nem inge, ne vegye magára.)

Tomi from the Sky · http://tomifromthesky.blog.hu/ 2009.11.06. 18:59:20

Szabó Zolika, lehet most kibaszottul oda fog baszni neked ez az infó, mert te egy geci tájékozott "újságíró" vagy, de nem Klassz FM hanem Class FM te gyökér.

pluto111 2009.11.06. 19:01:22

A vicces az ügyben hogy "tisztelt" kormányunk bejelentette, hogy elkezd küzdeni a korrupció ellen, majd rá 1 hétre jött ez az ügy. Mennyit is bukik az állam ezen a dolgon? Évente fél milliárdot vagy többet ha jól tudom. Gordonka, Viktorka ilyen mikor küzdötök a korrupció ellen?
JELENTEM EZT HÍVJÁK KORRUPCIÓNAK!!

Hogyan is kéne működnie normálisan: pályázatkiírás szempontjai:
Fizetendő koncessziós díj:
- első évben
- második évben
- stb.

Aki többet ígér megkapja, kész....

Shopping 2009.11.06. 19:04:10

Boros Bocskor egy dologhoz lojális.

Pénz!

Ezt hívják: gerinctelenségnek, köpönyegforgatásnak.

Van hozzá gyomruk...

A sok birka meg sajnálkozik.

Az új rádióknál, még többet fognak kérni, még ők jönnek ki anyagilag legjobban az egészből.

pandacsökiboborján 2009.11.06. 19:14:56

1. nem kell őket hallgatni.
2. nem is esik nehezetekre, mert 10 évnél régebbi zenéket nyomnak, a poénjaik meg szarok.

KTE 2009.11.06. 19:27:02

Nem veszitek észre, hogy tíz millióan vagyunk ebben az országban és minden médiában csak az a néhány ember forog. Mindenk kisajátítanak . Nem igaz, hogy nincs több ember, aki rádió műsort tudna készíteni. Új arcokat és hangokat is oda kellene már engedni, ne csak a kivénhedt Boros-Bochor legyen már mindenütt, meg a Balázs. Elég már belőlük, jöjjenek már más, értelmesebb emberek is. Nehogy már az új adók is Őket szedjék elő, teret kell végre adni az értékesebb embereknek is.

sasa221 2009.11.06. 19:49:15

@Shopping : Te bunkó vagy! - sok birka egyike!

statler 2009.11.06. 20:19:02

@daito: az se rossz, hogy a klassznál már 2 héttel az eredmény hirdetés előtt épültek az új stúdiók...

StEfi 2009.11.06. 20:23:29

@Tomi from the Sky: Ha nem szóltál volna, bölcs maradtál volna. Az csak neked 'Class', mindenki másnak 'Klassz'.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.11.06. 20:32:12

és amikor Bochkorék elhagyták a Danubius capuccinot akkor meg a danubiusra köpködtek folyamatosan.

lega 2009.11.06. 20:47:48

@szarfej: Te Bocskor vagy vagy a Boros?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2009.11.06. 21:07:29

vihar a biliben
szánalmas elterelés az ország VALÓDI gondjairől
sajnálja a sok birka a borossbocskort(pedig már tuti meg van a másik szerződésük), de a rengeteg elbocsátott melós, tömegközlekedés, korrupció, stb stb stb le van szarva, marinéni pistabácsi majd ezekért a férgekért megy tüntetni. Gratulálok az országnak.

radio100jozsi 2009.11.06. 21:37:10

@bárisnya:

Mi van a Kossuth rádió vételi lehetőségével?

Annak hazánk terén egyedüliként 100%-os a lefedettsége.

Én legutóbb a Pekingi olimpia híreit vígan hallgattam a kocsiban, a szálláson a Szlovák Tátrában, de anno a nagy augusztusi Dunai árvízről is a Horváth Rab-szigetén hallgattam a Kossuth adón a híreket.

Ja igen, sokan elfelejtik, hogy nem csak FM létezik, hanem AM is, amin tökéletesen vehető a Solti adóról az 540 kHz-en a Kossuth rádió.
Amúgy is minek a Kossuthoz FM, a beszélgetős műsorokhoz nem kell sztereó vétel.

nagycapa 2009.11.06. 21:39:26

@pluto111: Igen, de ha azt igérded, hogy a bevételed 70 %-t odadobod és írsz egy várható nagy számot, akkor mindenki hasra esik. Amugy a pénzügyi elszámolás tuti jó lesz, mert az alkalmazottak fele (BB páros aki miatt reggelente tilos volt eddig Slágert hallgatni) a reklámértékesítő cégnél lesz alkalmazásban...
Elvégre ott is el kell tüntetni a bevételt valahogy. Boccskorrrr Kft. meg majd havonta 3 millát leszámláz nekik.

nagycapa 2009.11.06. 21:40:47

@radio100jozsi:
Én tavaly a Pekingi olimpiát hallgattam az Adria partján. 540 AM rulez.

radio100jozsi 2009.11.06. 21:42:30

@Veér Farkas:

De egyet elfelejtesz, azaz nem az adók darabszámától függ az ellátottság nagysága, hanem azok teljesítményétől.

A Kossuth az FM-en valahol a Sláger-Danubius között lehet azaz olyan 70-75% körül.

macegér 2009.11.06. 22:04:01

Gyerekek !
Kár ezen az egészen nyüglődni, üzlet az egész világ. Na meg a sírdogálós Bochkor....na ne, Jáksó meg azonnal átigazol az új tulajhoz... kik ezek: Boros,Bochkor,Csiszár Jenő,Jáksó...mind a 4 zsidó .. kell ennél több duma...nem. Náluk a lóvé, övék a hatalom... a sok hülye magyar meg kajálja a dumájukat.. Ezt érdemlitek... én már a himnusznál sem állok fel,
vesztes nép a magyar...törődjetek bele

hümmögök 2009.11.06. 22:36:10

@Zee:
1. ha nem hallgatod a rádiót ne itélkezz így, ha meg igen akkor nem értelek..
2.elmondták a rádióban is , hogy igen leültek tárgyalni mindenkivel aki megkereste őket, a sláger beleegyezésével, és hogy prioritás a sláger, de ha nem marad a rádió ,akkor lépnek tovább és pont

Más:

a cikk elején azt írják:
"Boros és Bochkor tehát reggelenként a média 9/11-éről beszélnek, és dudálásra, könnyes levelek megírására és tüntetésre bíztatják a hallgatókat, "
nos: a 9/11 valóban volt már az első napon; dudálás ötletét egyik hallgató vetettte fel majd nmások csatlakoztak hozzá és ezután jött a bíztatás; könnyes levelekre senki nem bíztat, a kérés: valakinek van a rádióval kapcsolatos emléke /élménye az írja meg ha gondolja: könnyeket nem kérnek; a tüntetésre meg KIHANGSÚLYOZVA NEM BÍZTATNAK!! sőt , pont ellenkezőjét kérték merthogy az nem segít a dolgokon.

köszönnettel a sok kíválóan ferdítő cikk íróknak, és a sok 'nem hallgatom de tudom milyen bunkók', hozzászólásoknak!

üdv

paralax 2009.11.06. 22:46:10

az, hogy mind a kettőről a többség átmegy a helyükre kerülő rádiókba, csak azt jelenti, hogy ugyanaz a pocsék (itt finom voltam) lesz továbbra is ugyanott, más tulajjal. wow!

pluto111 2009.11.06. 22:54:26

@nagycapa: Igaz, de ha nem úgy írják ki a pályázatot, hogy ki lehessen játszani, akkor nem is lenne ez a helyzet. Nyilván akik kiírták tudták mit csinálnak, valakiknek az volt az érdeke, hogy így alakuljon. Na ezt hívják korrupciónak.
Ez csak szándék kérdése, aligha ennyire hülyék, döntés előtt az összes újság is megírta már mi fog történni, hát az is történt. Jönnek az új rádiók, ami egy dolog de állam bácsi bukik ezen egy hatalmasat (pedig ez ellen most nagyon küzdenek), de nem baj majd összedobjuk valami újfajta adónemből.

Ami meg a BoBo-s dolog, én egyik adót se hallgattam a reggeli órákban, később mindkettő hallgatható volt (több órán keresztül próbálkoznak humorosnak lenni, de hát ez esélytelen)

elég.volt 2009.11.06. 23:51:59

Milyen érdekes, hogy mostmár egyiket sem érdekli a sláger/danubius rádió. Most, hogy mindenki megkapta a maga zsíros kis ajánlatát, le van szarva a régi munkahely. Rohadék megélhetési mocskok.

gólvonal 2009.11.07. 08:02:27

ha szabóz legalább annyira pontatlan (finom voltam és nőies) volt, mint eddig, akkor olyan írást "comm", amelyet nem érdemes.
ha most ekkora a fröcsögés egy-két rádió miatt, mi lesz itt hat hónap múlva?
ha

Neo logick 2009.11.07. 10:11:52

@Lukitom:
Kedves Lukitom!

Az első (direkt kerestem, mikor írja végre le valaki) értelmes írás a lényegről!
Ez a baj a többi csak a tudtlan hülyék okoskodása!

Nanee 2009.11.07. 10:23:10

Ácsi már, eltéveszted a célpontot. Nem az önmagukat "sirató" rádiósokról kell beszélni, vagy őket kiemelni. Sokan már megint nem veszik észre a szemükre dobott rongyot. A döntésről van szó, ahogyan ezt az egészet intézték. Emberek, ébresztő .)

sien 2009.11.07. 10:25:37

azért néha ijesztőek tudtok lenni. van aki pártbeszédfelolvasásokat és egyoldalú propagandát vizionál? ennyire nem gurulhatott el a gyógyszer gyerekek. az is vicces hogy mindenki borosbocskorról beszél, mert az a valami. 24 órás műsorszórásból ez mennyi idő is? 3 óra? a többi említésre se érdemes? :)

elég.volt: szeretném majd látni, hogy ha a cég ahol dolgozol tönkremegy, te a kamerák nyilvánossága előtt rituális öngyilkosságot követsz el. azután már hiteles leszel.

jazzcool 2009.11.07. 10:40:44

nincs semmi csoda, a két nyertes érthetően bevált, sokak számára vonzó embereket akar leigazolni. utcáról nem lehet felvenni műsorvezetőket.

tiborc2008 2009.11.07. 11:13:31

Akivel ki lett cseszve, az a Sláger és Danubius tulajdonosi köre, mert frekvencia nélkül rádióik fityfaszt se érnek. Két tetves patkánypárt lenyúlta klientúrájának, jól jön az a választásoknál. A Klassz rádió elnevezés gagyi, ócska, mondhatni snassz. Névnek javasolnám a Mutyi-1 és Mutyi-2 rádiót.

2009.11.07. 11:48:59

Nem az a lényeg, Bochkor meg Jáksó hol fogják nyomni a vakert, hanem hogy az ORTT szemérmetlen trükkel engedte nyerni a győzteseket, amivel egyszersmind az államkasszát is megrövidítette, magyarul lopott. Én elhiszem, hogy lehet jobb rádiót csinálni, mint az eddigiek, de nem ez a lényeg.

pluto111 2009.11.07. 14:58:53

@Neo logick:
Nem igazán értek egyet Lukitom véleményével?
"Hát kérem tanuljanak az esetből és máskor írjanak ki normális pályázatot. "

Tényleg ilyen naivok vagytok? Komolyan azt gondoljátok, hogy szerencsétlen véletlen folytán alakult így?

El Argentino 2009.11.07. 20:43:06

Nem értem, hol vannak azok az emberek, akik háborogtak a régi adók megszűnése miatt. Akkor bééégettek, most miért nem bééégetnek?

OnlineVideoBlogger · http://onlinevideomarketing.blog.hu/ 2009.11.08. 11:03:00

Hát igen, akkor ők "megélhetési rádiósok"? Mint a megélhetési politikusok, egy kutya?

election sc.monitor (törölt) · http://www.valasztas.eoldal.hu 2009.11.10. 13:15:26

Na nehogy már!
Jáksó a Fidesz rádióban?
Még viccnek is rossz,
ebből még nagy balhé lesz a FIDESZ háza táján!
Esetleg így akarják a Jobbikot erősíteni?

Atha 2009.11.19. 22:09:17

Klassz kis Neo!

Tulajdonképp nekem mindegy, ki lesz az rádiók ügyeletes hoppmestere, de szerintem jobban járnának friss arcokkal! Jáksó említésére nekem is rideg borzongás futkározott a hátamon. Nem a szakmai életével, mint inkább politikai elfogultságával tudok nehezen azonosulni. Nos van azért annak valami diszkrét bája, hogy a Fideszt heti hétszer karóba húzató társaság szájpankrátora egy Fidesz közeli cég által birtokolt, állítólag értéktartó (már ez is eleve röhej!) kereskedelmi, rádió arcává teszik az arra illetékesek! Vagyis hétfőtől szombatig Fidesz, majd vasárnap "haddszóljonafasiztázás"! Hányás.
Amit Bochkorék helyezkedtek azon meg nincs mit meglepődni. Gerinc és erkölcs tekintetében pont olyanok mint akiknek a szekerét tolják. A szívük helyén is zseb dobog!
Ők is szívesen elfogadnák a Kossuth díjat mint Sass Joci bácsi, de szerintem még várniuk kell rá. A következő szavazás után odébb a paradigmaváltás!
Sokkal jobban érdekel mi lesz a két rádió zenei palettáján!
A magyar könnyűzenével szembeni apátiát csak jelentős kortárs magyar dalok játszásával lehetne javítani. Van abban valami jellegzetesen szomorú és magyar, hogy tehetséges zenekarok százai maradnak ismeretlenül a pinceklubok borgőzében, miközben a Mahasz top 40-ről kihalt a honi popkultúra. Egyes "zenekarok" esetében ez talán nem is olyan baj!
Szever Pali talán hozhat valami ésszerű, jótékony változást de a Winkler-Bazsó párost műsorra tűző Neo-tól félő, hogy egy másik Mr2-t hallunk majd, egyfajta sajátos "szerintünk ez az igényes" vélemény mögé bujtatva. Kíváncsi vagyok lesznek-e újra magyar slágerek, lesz-e utódnemzés, vagy a hazai könnyűzene is a foci sorsára jut?

A szerző zenész.

feco22 2009.11.20. 17:56:18

Én csak azt nem értem, miért sztárolják az idiótákat :)
Nem lehetne, hogy normális emberek szerepeljenek a rádióműsorokban?
Persze ezért nem őket hibáztatom... Nem ezeket a "Sztárokat"
Hajrá!!!

CASANOVA 2009.11.24. 07:57:40

Sziasztok!
Nem minden Roman autos vesz penzt a fuvarert!
A musorotok nagyon jo! Csak igy tovabb-:)

a nagyvaradi
süti beállítások módosítása