Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az MTV U20-as dossziéja

Közvetítésből elégtelen

2009. október 20. 07:30 sixx 119 komment

Tessék elhinni, nem hobbiból rugdossuk a királyi tévét, mert ugye a grundon a hülyegyereket sem illik állandóan cseszegetni, jobb híján beállítjuk a kapuba, legfeljebb jobban odafigyelünk a védekezésre, és imádkozunk, hogy ne rúgjon öngólt. Az U20-as VB-vel kapcsolatban a közszolgálati tévé nem egy baklövést elkövetett, kezdve azzal, hogy a senki által nem nézett m2-n kezdték el adni a tornát - igaz, arra az első meccs után sem nagyon lehetett számítani, hogy a magyar válogatott ilyen nagyszerű eredményre lesz képes, oké.

Aztán jött a mizéria a híradóval, amit ugye a szünetben kellett betolni (és ujjal mutogatni az ORTT-re), mert a köztévé köteles főműsoridőben hírműsort szolgáltatni. Igen ám, de a főműsor már 18:30-tól elkezdődik, így semmi akadálya nem lett volna annak, hogy a hírezést a meccs előtt letudják - erre azzal a kifogással élt a tévé, hogy a szokásjog nagy úr, az m1 hamarabb vetítheti a Híradót, ez van, ezt kell szeretni.

Amikor erre megkérdeztük, hogy nem lehetne-e esetleg a nagy érdeklődésre számot tartó mérkőzéseket, mint mondjuk az olaszok elleni negyeddöntőt áttenni az m1-re, azt a fölényes választ kaptuk, hogy ezt semmilyen szakmai indok nem támasztja alá, sőt, milyen kis naivak vagyunk, hogy ilyet javaslunk, a néző az m2 műsorán szokta meg a közvetítést, ott fogja keresni, nem kell megzavarni a fejét ilyenekkel. Aztán persze az elődöntő átkerült az m1-re, úgy látszik a tévénél sok naiv, hozzá nem értő alak dolgozik, akik sportot űznek a néző megzavarásából.

A bronzcsata alatt aztán sikerült a koronát feltenni a kéthetes közvetítéssorozatra azzal, hogy a mérkőzés közvetítését egy olyan hozzáértő, szakmailag abszolút profi és felkészült kommentátorra bízták, aki azzal sem volt tisztában, hogy nem lesz hosszabbítás a 90 percben kialakult döntetlent követően, hanem büntetőpárbaj jön azon nyomban. Szegény Vitár Róbert klasszikus elszólásai jutottak eszembe akkor, amikor a Costa-Rica-i kapitány éppen a tizenegyesrúgókat jelölte ki, a riporter meg értetlenkedett a dolgon, hát hol van az még, mondta, most jön a hosszabbítás, és még akkor sem kapott észbe, amikor a játékosok megindultak az egyik kapu irányába.

Valahol megértem, hogy a köztévé elkezdett házalni a náluk levő, sokakat érdeklő, monstre sportesemények közvetítései jogaival - biztos belátták, hogy nagy rájuk a nadrág, és már nem tudnak ezzel a feladattal megbirkózni. Tessék csak Életképeket gyártani, az már majdnem hibátlanul megy.

Címkék: tv kritika mtv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neménvótam 2009.10.20. 08:05:23

Hát ez szó szerint igaz, a köztévé folyamatosan romlik, de most például sokkal jobb, mint jövőre lesz.

belekotty 2009.10.20. 08:05:35

Hehehe... az MTV arra való hogy vagy hatvanan felvegyék az egymillás fizujukat, meg tömjék a haverok zsebét. Ha Parlamentet a Duna partra állítjuk, amíg vesződünk a heveder befűzésével, addig az MTV-s bagázst is le lehetne hajtani melléjük.

tomarill 2009.10.20. 08:14:40

Ez a kínlódás valószínűleg hamarosan elmúlik, tök fölös 2 mtv, szerintem jövőre max 1 lesz (az is minek, ha így kínlódik).

2009.10.20. 08:15:19

Nem lehetne bezárni az egész bazárt, ha ennyire nincs semmire se pénz?
Ha kihalnak az öregek, ki a fene fogja nézni az a sok rongyosra vetített fekete-fehér archív anyagot?

hottentotta 2009.10.20. 08:16:28

Én a jurósporton néztem már az elődöntőt is. remek volt!

play_off 2009.10.20. 08:17:27

Az Eurosport kommentátora sem tudta, meg még vagy 10 ezer másik riporter a világban.
De arra sem vennék mérget, hogy minden játékos és az edzők tisztában voltak vele, hogy nem lesz hosszabbítás, mert azt találták ki az "okosok", hogy ha ugyanabban a stadionban játszák a bronzmeccset, mint a döntöt, akkor ne legyen.
Egetverő baromság, de elfogadták. Az, hogy ezekután elfelejtették értesíteni a világot róla, már nem is meglepő.

Távol álljon tőlem, hogy védjem az m1-et, de itt most a szervezőket, meg a versenybíróságot kéne szidni. De azokat nagyon.
Ezért az írásért kár volt géphez ülni...

ursus artos 2009.10.20. 08:19:35

Legalább Vitray közvetíthetett volna, ha már havi leírhatatlan mennyiségű pénzt kap nyugdíj, meg a bánatos faszom gyanánt. Nem bírom az öreget, de közvetíteni azt jól tudott. Nem pofázott, csak amikor kellett. (A mostaniak megfelkészülésüket bizonygatván feszt a statisztikai adatokat pumpálják, minden ürejárásban. Arról nem is beszélve, hogy ha a lelátóról mutattak valakit Vitray egyből mondta, hogy ki kicsoda.)

titok84 2009.10.20. 08:19:58

Nem akartam igazat adni sixxnek (általában nincs nagy bajom a királyival), de a tényeket elolvasva nem tudok vitatkozni. Iszonyú amatőrség!!! Másrészt meg, ha jobban belegondolok, végig az Eurosportot néztem, normális kommentárral. Szóval az m1 monnyonle.

Neménvótam 2009.10.20. 08:21:13

@belekotty: A Parlament már gyárilag a Duna parton áll. Oda lett építve annak idején :)

retroflexus 2009.10.20. 08:21:43

komolyan ilyen volt, h várta a riporter a hosszabbítást?? :) Ezt a sötétséget, ez nagyon ciki... Ki volt az??
Még a torna elején egyszer mintha az egri viktor hangját hallottam volna meccs alatt, na onnét kezdve minden meccset az eurosporton néztem, így ezekről a csusztatásokról, meg egyéb hülyeségekről nem is tudtam...

alibiember 2009.10.20. 08:24:07

a telesport.hu-n a meccs előtt már 1 órával kint volt egy bazi nagy piros felirat, hogy nem lesz hosszabítás. tehát azért tudhattak róla...

EasyFriend 2009.10.20. 08:35:58

Ez szép kis savazás volt, de jogos minden szava.

megegyszer (törölt) 2009.10.20. 08:43:49

Az a szabály, hogy ha egy stadionban, egymás után van az elődöntő-döntő, akkor nincs az lső meccsen hosszabbítás, az egy ezeréves szabály, minden ilyen u-akárhányas meccsen így van, én amatőr sportrajongóként is tudtam, egyébként meg tessék elolvasni a versenykiírást, ha már valakinek ez a szakmája.

freddyD 2009.10.20. 08:47:18

Igazából ez mind igaz, de én még akkor is örültem, hogy láthattam a tv-ben és nem szaggató stream mellett kellett végigizgulnom

nagyvezérke (törölt) 2009.10.20. 08:52:48

Engem még az mtv idiótaságánál is jobban irritál az, amit az rtl klub művel: általában véve le sem szarja a magyar focit, de amikor valamiból műsort lehet csinálni, akkor rögtön lerúgnak mindent és mindenkit (az u20-as vébé kapcsán itt az elmúlt három napban a fókussban leadott 3 műsorra gondolok)... Persze, minden a pénzről és a nézettségről szól, de attól még undorító.

Bogyó 2 2009.10.20. 08:54:01

Na, most azért ne mindenben legyenek már hibásak.
Korábban nem is nagyon láthattunk u-akárhanyas meccseket, de tegye fel a kezét, aki élőben látta, hogyan lett '84-ben Európa-bajnok az ifjúsági válogatott?
Úgyhogy egyelőre örüljünk ennek is. Akinek nincs m2-je, az magára is vethet.
Az m2-t nem sokan nézik, ez tény. De nehogy már mindent a TV2-re, meg az RTL-re kelljen tenni. JA, hogy azt nem nézik annyian? Miért is? Mert azok jóval színvonalasabb műsorokat sugároznak? Na, ne már!
Egy m2-nem nem is az a dolga, hogy béna akciófilmeket, röhejes szappanoperákat, mainstream mozifilmeket, celebeket felvonultató vetélkedőket sugározzon.
Hogy ti
ezt nézitek az a ti bajotok.
Engem igenis megnyugtat, hogy van élet ezeken túl, hogy van olyan adó, ahol nézhetek parlamenti közvetítést, nemzetiségi műsorokat, portréfilmeket,nyelvleckét vagy déli harangszót, útifilmeket, vagy komolyzenét. Nemcsak a tematikus csatornákon angol-amerikai, hanem egy kicsit hazai szemmel is. Hogy láthatok magyar, szerb, koreai filmeket túllépve az anglomán világszemléleten.
Hogy egy portréfilm egy szobrászról nem menő?
Kurvára nem érdekel, hogy nem tartozom a celebbámuló nyájhoz. Illetve ez sem igaz, mert én is nézek azokból a műsorokból is, de nem kizárólagosan. A sok kereskedelmi után néha felüdülés egy m2 vagy egy Duna Tv és sajnálom akinek kitölti az életét egy viasat vagy egy TV2.

Mindez nem jelenti azt, hogy az m2 jó, igen, sok a korszerűtlen, avitt műsor, de ez sem feltétlen baj. Egyszerűen egy más szín a palettán, ezt kellene látni.
Mindez azt sem jelenti, hogy az u20-as közvetítésben lett volna azon túl érdemük, hogy közvetítették. Csak mindez nem érdemel egy cikket. Nem tudta Egri Viktor mi lesz, na bumm, aztán rájött, most ez tényleg ekkora baj? Az sokkal inkább, amit egy blogban amatőrként másvalaki leírt, hogy nem volt úgy kezelve ez az egész, mint amennyire jelentős volt, nem voltak elemző beszélgetések, rendes élő közvetítés, háttérinfók stb.
Az, hogy melyik adón megy, egy gombnyomás kérdése, mellesleg az eurosport is közvetítette, tehát aki akarta, az 80%-ban nézhette, legfeljebb nem fizetett elő az m2-re, de lehetősége csak annak nem volt rá, akinek nincs műholdja. Ez nem lehet sok, s ezek többsége vélhetőleg a meccsek iránt se érdeklődött volna. Persze jobb lett volna az m1-en, de nekem van ilyen adó meg amolyan is, s odakapcsolok, ahol közvetítik. S ezzel egyáltalán nem vagyok egyedül. Irigylem a problémáitokat.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2009.10.20. 08:54:42

@play_off: Azért valótlanságot ne állítsunk már. A jurós szpíker a 2. félidő alatt végig emlegette hogy nem lesz hosszabbítás, és a csapatok a lefújás után egyből a papírt töltögették, amin a rúgók sorrendjét adták le. Szóval egyedül az m1-es tag nem volt képben. Én már azért kapcsoltam át (miután haverok szóltak, hogy mit mulyázik), hogy lássam mikor rádöbben a helyzetre...és nevettem is jót.

algi 2009.10.20. 08:58:33

Szerintem, ha nagyon nem fog pénzt kapni az MTV, akkor még az is elképzelhető, hogy ésszerűsíteni fognak.

wagabound 2009.10.20. 09:06:58

bogyó 2: szivemből szóltál!

EMU 2009.10.20. 09:24:08

Ebben az volt a felháborító, hogy a múlt héten a meccs előtti napokban legalább 5 helyen én is belefutottam abba a hírbe, hogy a bronzmeccsen nincs hosszabbítás, ezt csak az M1 szpíkere nem tudta, sőt ez az Egri Viktor gyerek ott áradozott, hogy micsoda esély a hosszabbításra, hogy emberelőnybe kerültünk. Elképesztően bosszantó volt, ez az ember egy mondatot nem bír elmondani, hogy az ne legyen mélységesen ostoba és színvonaltalan. Amit pedig most művelt az az újságírás szégyene, dühítően felkészületlen volt, nem is értem, hogyan maradhat a tévénél, ugyanis ez a színvonal az azonnali felmondás szükségszerűségét veti fel.

Mitya Ivanov 2009.10.20. 09:26:09

@retroflexus: nem vagyok egy dávidibolya, tehát értek a focihoz, de én is vártam a hosszabítást.
Kicsit erősnek érzem a cikk basztató jellegét, ahogy előttem is írták, ez az első U20-as VB amit közevtítettek, már maga a tény elismerésre méltó. Valóban a csúsztatott közvetítés és az m2-re rakás problémás, de a cikket erősnek érzem.

tatuman 2009.10.20. 09:26:27

@Bogyó 2: na végre egy komment más szemszögből. és van benne igazság, hiszen a többi blogban a tv2/rtl páros fikázása megy, itt az m1-é, de valahogy mindeki néz tv-t. akkor ez hogy is van?

Mitya Ivanov 2009.10.20. 09:37:18

@tatuman: itt is a tv2 fikázása megy, egyébként jogosan:))

Papp Sanyi 2009.10.20. 09:40:47

@Bogyó 2: Sok igazságot írtál,DE! A m2 az adófizetők pénzéből csinálja amit csinál. Míg a kereskedelmi tvk a saját pénzüket basszák el a szar mónika sóra. (abba ne menjünk bele, hogy ha nézed a reklámokat és vásárolsz, akkor az is a te pénzedből van közvetve).
Emiatt lehet kissé kritikusabb az ember a közszolgálati tvkkel szemben. Szerintem.

drazsika 2009.10.20. 09:44:56

Meg kell védenem az m2-t, mert a kettő közül az tényleg közszolgálati. Visszatérve a csúsztatott adásra, az úszó vb még roszabb volt. Ott Gyurta aranyát nemhogy nem adták élőben, de a köztes híradóban még az eredményt is elmondták. Még jó hogy van Eurosport.

kuk22 2009.10.20. 09:48:39

Engem sokkal jobban felháborított a riporter pesszimista hozzáállása. A Ghána meccset a félidőtől láttam, de ott csak szidta a csapotot, hogy 0-2, milyen szarok. Pedig nagyon élvezetes volt a félidő, de az őt nem érdekelte. Ugyanez volt a bronzmeccsen 0-1-nél.
Pedig 1 gólhoz elég egy fél perc, miért kell egyből hitehagyottá válni?!?! Egy kommentátor legyen "vezérszurkoló", és tartsa fenn az érdeklődésem 3-0-nál is. Példának hozhatnám Léderet, aki már egy félpályánál jó passzban is a potenciális gólhelyzetet látja. Nem lehet nem odanézni az ő közvetítése alatt (ami mellesleg szar).

Egy értelmes sportriporter van ma: Szántó Dávid. Felejthetelen a pekingi olimpián nyújtott úszóközvetetítése. Nem azt nézte, hogy a középfutamban utolsó helyen úszik, hanem hogy meg lehet-e élete, vagy ideji legjobbja. És ennek tudott örülni, és lelkesíteni. Kár, hogy nem szereti a labdajátékokat :-((

Egy ilyen eseményre vissza kellene hozni a már befutott nagyokat, mint tette azt a TV2.

2009.10.20. 09:50:52

Jézusom, ez a közvetítés tényleg ennyire rossz volt? Basszameg, miért nem néztem?!? :(

josepapa 2009.10.20. 10:09:23

Én csak azt nem értem, hogy miért nem szól valaki ennek a Viktor gyereknek, hogy elképesztően béna, szerencsétlen, szánalmas stb, ahogy viccesnek próbál lenni. Szakmai színvonalról nem beszélek, mert attól még lehetne élvezni a közvetítést, hogy nem ért hozzá. (lsd Gyuri bácsi, póker stb) Az a rohadt nagy különbség Egri és Hoprty között, hogy Horty-t nagoyn sokan szeretik a dumája, stílusa miatt. de jelentkezzen aki már hallott valakiről, aki látott már valakit, aki értékelte EV nyegle, hanyag, trehány stílusát. Tényleg szánalmas egy lúzer a csóka.

statez 2009.10.20. 10:10:47

Unalmas már a köztévé fikázása, addig, amíg ezek a kertévék az alternatívák, addig ezerszer inkább ez a köztévé...

Fidus 2009.10.20. 10:10:53

Nevetséges, hogy nem voltak képesek csak az ucsó kettő meccset adni a mindenhol fogható m1-en. A kommentár szerintem is szörnyű volt, ezért is kapcsoltam át az Eurosport-ra ahol minden magyar meccset élőben adtak ami a magyar m2-nek sem sikerült mindig.

ZöldszemM 2009.10.20. 10:11:55

Nekem nincs semmi bajom mivel újabban rászoktam a national geogrific chanel -re . Már egy egész állatkertet láttam !!!

majomkutya 2009.10.20. 10:13:28

mikor a 2. félidőnek vége lett a bronzmeccsen kimentem cigizni, mondván max lemaradok a hosszabbítás első 1-2 percéről...
erre visszajövök és mit látok? 2 tizenegyesről lemaradtam...
köszönöm riporter úr!

Mobius 2009.10.20. 10:17:45

Milyen érdekes, hogy a Napkelte kirúgása óta mindenben hibát találnak az MTV háza táján.

Szánalmas.

Takika 2009.10.20. 10:17:56

Lehet, hogy a T-Mobile is a kiralyi TV-t nezte, de a rendes jatekido vegen jott az SMS, hogy 1:1 az allas, hosszabbitas kovetkezik :)

egyszerüen 2009.10.20. 10:24:56

@ZöldszemM:

én is szoktam állatkertett látni mikor az M2-ön a parlamenti közvetités megy:DD

na hogy On legyek

Az m1 riporterét aki közvetítette a mecset elzavarnám a bányába. Ennyire pesszimista, semmit se tudó riportert??
néha az volt az érzésem hogy a magyar csapat ellen drukkol

Castro 2009.10.20. 10:45:16

Volt egy argentin fickó, aki aztán jó barátságba került mindenféle kubaiakkal és eléggé híres forradalmár lett. Lehetett imádni, lehetett gyűlölni, de a nevét még ebben az országban is helyesen ejtette ki az emberek többsége. Ehhez képest engem baromira zavart, hogy a hasonló nevű Costa Rica-i játékost 90 percen keresztül "Guevarázta" a riporter.

mvg 2009.10.20. 10:48:07

@play_off: Ezt nem tudom, honnan szeded, én végig az Eurosportot néztem és a kommentátor már az első félidőben megmondta. A többi tízezer kommentátorról a világban nem tudok nyilatkozni.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.10.20. 11:03:24

eredetiben: nagy rá a kabát.

értem, hogy most a nadrág a divat.

nagy rá a zokni lesz a következő? ha már remek újságírókról szól a cikk...??? :-)

BoldogJózsi 2009.10.20. 11:04:46

A köztévé mellett szól, h legalább közvetített. A színvonalról inkább nem írnék, nem szeretném őket megbántani.
De kérem, ha válogatott meccs, akkor a Himnuszt adjuk már le mindig.
A jövőben elkerülhetetlen lépés lesz a köztévék racionalizálása. (4 helyett 2 csatorna, mert a Duna II is az)
A két segg kertévét pedig közerkölcs és közízlés rombolása bűntett minősített esetével eljárás alá vonni.
Apa kezdődik...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.10.20. 11:07:42

@BoldogJózsi: szerintem elég a Hírtévé mint köztévé. ha nem, az csak azért van, mert Borbás Marsinak adófőszerkesztő-helyettesi pozit ígértek. ;-9

BoldogJózsi 2009.10.20. 11:20:39

@idelle: Azért az vicc, h a sokat emlegetett oknyomozó újságírással nálunk csak a Hírtévén találkozol. Az MTV-ben tilos utánamenni a legtöbb hírnek, mert mérges lesz a feri-ildi-laci-ibi-peti...
Ha törvényt alkotnánk, h politikai kötődéssel nem dolgozhatsz közmédiumban, a közép- és felsővezetés 80%-át ki kellene rúgni.
De ez senkinek sem érdeke. Még.

BoldogJózsi 2009.10.20. 11:26:58

@idelle: Szeretném már látni egyszer azt, h a sokat emlegetett oknyomozó újságírással ne csak a Hírtévén találkozzon az ember.
Az MTV egy vicc, nem lehet utánamenni semmilyen hírnek, mert sérti a feri-ildi-laci-peti-ibi érdekeit.
Ha politikamentes vezérkart akarunk oda, majdnem mindenkit ki kellene rúgni.

subidubinemértem (törölt) 2009.10.20. 11:27:55

én azért kapcsoltam át a eurosportról az m1re, mert elmentek reklámozni. akkor hallottam döbbenettel, h EV a hosszabbítást várja, akkor is, amikor látta, h írják össze a 11es rúgókat. és döbbenetemben ott is maradtam, h megvárjam, mikor rádöbben. hát egy élmény volt.
aztán azonnal vissza jurosport, mert azt a hitetlen, pesszimista közvetítést, amit művelt, főleg ghána ellen, nem lehetett nézni. 3-1nél 78. percben bemondta, h akkor ez a meccs elment. részemről felháborító.
csatlakozva a gyurta-esethez: ha nem lett volna eurosportom, biztos, h szétrobban az agyam.

tilla77 2009.10.20. 11:30:45

de mi lesz a hírtévével? ha az m1 lesz a hirtévé...hihi

tilla77 2009.10.20. 11:31:53

amúgy én végig a jurosporton néztem, se csúszás, se baki nem volt, sztem ott vannak a legjobb riportörök, 1-2 kivétel ott is akad, de ők talán pont az m1-ből jöttek át

v2peti 2009.10.20. 11:33:10

Az MTV szakmailag egy nagy nulla!
Pár éve volt egy szabadfogásúfogású (ha jól rémlik) bírkózó EB- vagy VB-közvetítés az m2-n. És magyar jutott a döntőbe! Mivel ilyen évtizedek óta nem volt példa, ezért önkényes és azonnali döntéssel leadta az m1. Az m2-vel párhuzamosan!!! Ezért a szomszédokat söpörték ki. Akkor bezzeg meg tudták csinálni! Most miért nem?
Persze ellenpélda is volt, amikor egy műsor elmaradt, helyette berakták a Szomszát, és emiatt aznap két rész volt, így a sorozatfüggőkel jól kiszúrtak, mert este már a következő rész ment, így egyet kénytelenek voltak kihagyni.

Ez a Magyar királyi televízió. :(((
Bár ha tényleg királyság lenne, akkor tömlöcben lenne az egész bagázs.

cbc 2009.10.20. 11:33:29

No, ez a post is csak arra volt jó, hogy meglegyen a mai napi okádás.

v2peti 2009.10.20. 11:35:33

@BoldogJózsi:
"Azért az vicc, h a sokat emlegetett oknyomozó újságírással nálunk csak a Hírtévén találkozol. Az MTV-ben tilos utánamenni a legtöbb hírnek, mert mérges lesz a feri-ildi-laci-ibi-peti..."

Azért jó szerintem a RTL-n a házon kívül is.
De természertesen a Hírtévé a legjobb, ebből a szempontból.

bazsi86 2009.10.20. 11:38:27

Én mint laikus néző szintén vártam volna a bronz mérkőzésnél is a hosszabítást mertt ugye azt szokta meg az ember hogy ha döntetlen akkor +2*15 perc.

De nekem mindegy volt hogy lejátszák e vagy sem, mert azt azért lehetett tudni hogy szegény fiúk már nagyon fáradtak.
ha lett volna hosszabítás akkkor talán az emberelőnyünk kiegyenlítette volna a fáradságot kb. és valszeg ugyan úgy 11-sek döntöttek volna.

Így viszont hogy rögtön rúgták a büntetőket álomba illő parádét láttunk a magyar kapustól :)

ildottore 2009.10.20. 11:39:11

Egri Viktor a világ legnagyobb részrehajló, felkészületlen trógere.

tutticuki 2009.10.20. 11:42:51

Vissza ,Vitár Robit a telesportba !!!

Pikk Dáma ♠ 2009.10.20. 11:42:54

még én is, aki nem tájékozódtam előtte, amikor láttam, hogy az edzők elkezdenek írkálni, rögtön arra gondoltam, hogy most akkor 11-esek jönnek, és nem értettem a riportert, miért mosd mást. Az edző csak nem olyan hülye, hogy hosszabbítás előtt írja a neveket?! Vagy a stratégiát rajzolja? Na, aztán leesett:(( ciki volt.
Meg az is, amikor Gulácsi kivédte a 3. 11-est, és már rég ordítottam volna, hogy 'Gulácsinak nem lehet gólt lőni, egyszerűen n e m l e h e t!!' - erre ő valami olyan flegma volt, hogy legszívesebbeb felpofoztam volna:SSS

bégé 2009.10.20. 11:46:15

Az Eurosporton is közvetítették, ott kíváló szinvonalon lehetett nézni. (Csak halkan jegyzem meg, hogy a Somos-ikreknél sincsenek elfogultabbak, főképp "magyarság-tudat" kérdésben. Mint kommentátotok megállják a helyüket!)

Pikk Dáma ♠ 2009.10.20. 11:46:26

ja, és még annyit, hogy az europsorton sokszor annyira idegesítően szar kommentátorok vannak, pl az egyik meccset ott néztem, nem bírtam, meg az úszóközvetítésük is szar, amikor vagy 3-an ültek a stúdióban, de egyikük sem képes jól kiejteni egy külföldi úszó nevét... És ezt úgy mondom, hogy ez az egyik kedvenc adóm.
Ebben a műfajban (mármint úszásközvetítés)amúgy is Szántó Dávid a legjobb, ahogy már ezt valaki megjegyezte.

Secnir 2009.10.20. 11:49:51

a cikkel teljesen egyetértek, egy kis apróságtól eltekintve:
habár 6 éves korom óta szurkolok és teremfocizok és totózok, én sem tudtam, hogy a bronzmeccsen nem lesz 2*20 perc hosszabbítás.
most lehet kövezni és köpködni. várom.

bégé 2009.10.20. 11:52:24

Szántó Dávid, Oh! A felesleges őrjöngéseivel, Danizásával, stb. hol van a nagy elődöktől? Rémes még hallgatni is!
Az Eurosport szpikerei: Szabó Gábor, Varga Ákos, Székely Dávid és az úszóközvetítéseknék beugró ... Dóra (bocs, hogy most nem emlékszem a vezetéknevére) mind-mind remek hangulatban, izgalmasam közvetítenek!!

Pikk Dáma ♠ 2009.10.20. 11:56:38

@Secnir: no és te voltál a kommentátor is? na látod.

bégé 2009.10.20. 12:00:11

Megvan: Pásztori Dóra! (Paraolimpián is résztvett). Igazán szakértő!

walter77 2009.10.20. 12:03:55

Alapvetően Bogyó 2-vel értek egyet. El lehet kezdeni nyafogni ezen is - ahogy annyi minden máson - de most komolyan tényleg annyira kiverte a biztosítékot ez a dolog? Oké bénázások voltak, de a priori nem akkora blamzs mint az RTL vagy a TV2 megaszar közvetítései. A bronzmeccs kapcsán is nagyon erőltetettek a kifogások. Egri Viktor éppenséggel nem béna és tudatlan, az hogy nem volt hosszabbítás nem egy bevett szokás, hanem különleges versenykiírás volt, akkor lehet kezdeni emiatt pofázni, ha már előre tudtátok már a nyolcaddöntönél is, hogy mi lesz majd a bronzon a hosszabítással.
A MTV még mindig a legnézhetőbb műsorokat adja.

"azta" 2009.10.20. 12:04:56

hehe!
mondta a döntőn a szpíker (kb):
...milyen jó, hogy ezeket az izgalmakat nem nekünk kell átélni... (Ghána-Brazil: 0-0; kb az utolsó 5-10 perc)
:D

"azta" 2009.10.20. 12:07:59

ja! az m1-en, persze!

haraputca 2009.10.20. 12:09:28

Biztos tényleg marha jók az eurosport riporterei, kár, hogy a nevüket nem tudja leírni senki, nagyon jellegezetesek lehetnek. Egrit legalább megjegyezzük, pont mint Horty, stílus, még ha nem is tetszik.
Az eurosporton szebb volt a kép, ez számít én ezért néztem inkább m2 helyett, de ez nem a csatorna érdeme. Focit semmivel nem közvítetenek jobban, mint a többi csatorna szerintem. Atlétikánál jók, bár a Szabó orgánuma egy katasztrófa továbbra is.

csupáncsak (törölt) 2009.10.20. 12:17:24

Sokat gondolkodtam, írjak-e?
Nincsenek illúzióim, az MTV nem szorul rá az én védelmemre, de:

- minden kritikusnak azt szoktam mondani, nyomjon le egy félidőt. Persze off-tube, azaz Budapestről. Ha pedig ez hibátlanul megy, mehet a vitriolba mártott toll.

- ez egy utánpótlás vb volt. Nem felnőtt vb, ahol Beckham, Totti, Klose játszik. Itt az ellenfelek ismerete, felismerése, off-tube közvetítés alkalmával sokkal nehezebb. Hiszen nem olyanok játszanak, akik nap nap után a szemünk előtt vannak.

- csak az nem téved, aki nem dolgozik. Igaz ez a mondás Egri Viktorra is. Tényleg, ha a vb előtt feltesszük a kérdést, mi van akkor, ha a bronzmeccsen 90 perc után x az állás, hányan kattannak rá arra, hogy legott 11-esek jönnek? Természetesen ebből illik felkészülni. Hiba volt nem tudni. De csak hiba, nem több. Nem hazaárulás, amely azonnali fővesztéssel jár.

- ha a helyszínen vagy, izgalmasabb a közvetítés. Ha nem, nem annyira. Pl. hallottátok már HBI-t (Hajdú B. Istvánt) off-tube ordítani? Én még nem, pedig gyakran hallgatom.

- ami pedig az ügyet általánosságban illeti, kérdem én, hol volt az RTL? Az a tévé, amely a mögöttünk lévő vb-selejtező sorozat első meccsét (tavaly szeptemberben HUN-DEN 0-0)leadta, majd az albán és a máltai meccseket átpasszolta a Sporttévének (ez ugye nem annyira érdekes, szarok az ellenfelek), majd amikor 13 pontunk lett, megint előjött (HUN-SWE, HUN-POR), majd az utolsó két meccs már megint nem kellett neki.
Hol volt a tv2? Amely csak arra képes, hogy üresfejű magamutogató emberek sorversenyét adja, ja meg a BL-t, de azt is csak kedden.
Az MTV legalább volt. Ezért pedig köszönet jár a Telesportnak.

josepapa 2009.10.20. 12:23:13

@walter77: sajnos az a gond, hogy EV béna és tudatlan, ráadásul 0 humorérzékkel próbál vicceskedni. Ez a gáz. Az már csak a szakmai hozzánemértéséről, alapvető balfaszságáról árulkodik, hogy mikor már egyértelmű volt, hogy mi lesz, akkor is ragaszkodott a hosszabításhoz. Szánalmas, tényleg. A Ghána elleni meccsen pedig oly mértékben volt negatív és tuskó, hogy ha haverokkal nézi és közbe olyanokat beszól, tuti lecsapják.

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.10.20. 12:28:43

azért szántó dávid mellett megemlíteném még Hajdu B. Istvánt is, szerintem ő is elég korrektül tud focimeccset közvetíteni.

juliusbond 2009.10.20. 12:35:26

Én élveztem a meccset, a közvetítést csak háttérnek hallgatom. Az RTL pl sokkal szarabb, a fasznak sem kell Szujó Zoltán a pálya mellé.
A TV2-es profi csapat meg nem annyival jobb. Vagy csak meccsük nincs hozzá?

Majd este megnézzük, a szotyit már megvettem :)

EMU 2009.10.20. 12:37:49

Egri és Palik. Két olyan illető, akiről én még nem hallottam embert jót mondani, gyakorlatilag bárhol szóba kerülnek a neveik, utálják őket. Ennek ellenére rá van kényszerítve mindkét degenerált barom a szurkolókra, a kutya nem veszi figyelembe azt az ellenszenvet, amit az emberek nagy része érez irántuk, nyomják és tolják őket, erőltetik mindkét faszt. Felháborító.

GRX 2009.10.20. 12:38:13

EV nézhetetlen, a júrón viszont az volt ká idegesítő, hogy a kép sokkal előbb ideért, mint a hang.

pseudoname 2009.10.20. 12:46:41

Sajnos pontos évszámot és szereplőt nem tudok (talán hetvenes évek és Knézy?), de volt már ilyen a televíziózás történelmében. Korábban ha nem dőlt el a párharc, megismételt meccset kellett játszani. Amikor megváltoztatták ezt a szabályt és bevezették a hosszabbítást, a magyar riporter éppígy nem volt képben, elköszönt a nézőktől, rakta el a jegyzeteit, aztán egy idő után csak leesett neki.
Ami Egri Viktort illeti, falra tudok mászni attól, hogy kényszeresen azt hiszi, minden mondatába valami szóviccet kell fűznie.

Melchi Zadok 2009.10.20. 12:47:02

@Bogyó 2: "tegye fel a kezét, aki élőben látta, hogyan lett '84-ben Európa-bajnok az ifjúsági válogatott?"

úristen ember, az már 25 évvel ezelőtt volt! egy "icipicit" másabbak már körülmények nem?? akkor összemérhetetlenebbül másképp mentek a dolgok mint most.

ne haragudj de ez nagyon-nagyon rossz hasonlat volt...

bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu 2009.10.20. 12:48:28

@Secnir: Milyen 2*20 perc? :D Segítek: ha lett volna hosszabbítás, akkor is csak 2*15...

bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu 2009.10.20. 12:53:12

Egy tény! Lehet fikázni az MTV-t, de legalább közvetítették. /Hogy hogyan, az más kérdés/

Baluka04 2009.10.20. 12:55:25

Pont ezek miatt a bénázások miatt én a Eurosporton néztem az utolsó három mérkőzést.
Ott kevésbé akartam a felkészültség és hozzáértés miatt szétverni a készüléket...

mann 2009.10.20. 13:02:08

Egri Viktor közvetítésével nem tudok semmilyen sportközvetítést nézni.
Idegesítő a hangja, a tudatlansága, a részrehajlása, úgy az egész faszi.
Ha őt hallom vagy látom azonnal elkapcsolok.

incity 2009.10.20. 13:19:20

Erről a királyi tv ről egy régi vicc jut eszembe, kb ez megy most az mtv-nél...

Evezősverseny!

Nemrégiben egy amerikai és egy japán cég nyolcevezős versenyt rendezett a Dunán. A verseny előtt mindkét csapat keményen edzett, hogy a lehető legjobb teljesítményt érjék el. Mikor eljött a nagy nap mindkét csapat tagjai nagyon jó formában voltak, mégis a japánok nyertek 1 km-es előnnyel.
A vereség igen érzékenyen érintette az amerikai csapatot, teljesen mélypontra kerültek. A felső vezetés úgy döntött, feltétlenül kideriti a megsemmisítő vereség okát, ezért rögtön alkották is egy csapatot, akik ezen a "prodzsekten" dolgoztak.
Feladatuk az volt, hogy alaposan kivizsgálják az ügyet és megfelelő segitséget nyújtsanak. A sok vizsgálat után kiderítették, hogy a japánoknál heten eveztek, s egy ember kormányzott, míg az amerikai csapatnál egy ember evezett és heten kormányoztak. A felső vezetés erre rögtön igénybe vette egy tanácsadó cég szolgálatait, s arra kérte őket, készítsenek tanulmányt az amerikai csapat struktúrájáról.
Jelentős költségek kifizetése után néhány hónap múlva a tanácsadó cég arra a következtetésre jutott, hogy az amerikai csapatban túl sokan kormányoztak és túl kevesen eveztek.
A japánokkal szembeni következő vereséget elkerülendő megváltoztatták a csapat felépítését. Most négy kormányosra volt, két főkormányos, egy kormányigazgató s egy ember evezett. Ezenkívül teljesítmény-értékelési rendszert vezettek be az evezősnél, hogy nagyobb teljesítményre ösztönözzék. "Bővítenünk kell evezősünk feladatait és nagyobb felelősséggel kell felruházni."
A következő évben a japánok nyertek, immáron 2 km-es előnnyel. A vezetés elbocsátotta az evezőst rossz teljesítménye miatt, eladták a csónakot is és leállítottak mindenféle beruházást az evezést illetően. A tanácsadó céget dicsérettel illették, a megtakarított pénzt pedig szétosztották a menedzsment tagjai közt.

histar007 2009.10.20. 13:43:06

A világon mindent meg lehetne szüntetni, ha azt mondjuk hogy pénzbe kerül.
Csak a törvényeknek köszönhetjük , hogy itt tartunk, tekintve, hogy a jelenlegi médiatörvény elve versenyhátrányt jelent a közszolgálatnak. Változtatni rajta meg ugye az elvtársak nem szeretnének.
Szerintem lassan ki lehet adni az új székházat a TV2-nek, havi 10 millió forintért, és a dolgozókat is kölcsön lehet adni, úgy hogy maradnak MTV állományban. Cserébe a TV2 legyártja a Híradót.
Eredmény: 1 milliárd bérleti díj, és 1000 fő dolgozó, cserébe minden műsor ingyen van. Talán még nyereséges is lenne.

walter77 2009.10.20. 13:55:28

@EMU:

Én csípem Egri Viktort. Sőt, több olyan embert is ismerek, aki szintén bírja.

Palikot én sem bírom. Sőt.

Grigorij 2009.10.20. 13:56:31

1. a köztévé KÖZPÉNZBŐL a KÖZÉRT van!!!
2. ha egy MAGYAR emberekből, sőt FIATALOKBÓL álló sportcsapat kirívóan egyedi eredményt ér el, és évtizedek óta elérhetetlen eseményen SIKERREL szerepel == az KÖZÜGY!!!
3. ha a állampolgárok egy mérhető része, egy statisztikailag kimutatható és értékelhető mennyisége EZT az eseményt szeretné nézni, az KÖZÜGY és a KÖZTÉVÉNEK AZT KELL ADNIA!

Amennyiben az ORTT, a tv vezetői, a politikusok és más nemzetellenes kozmopoliták mindezt MÁSKÉPP látják, akkor EL KELL ZAVARNI ŐKET!

Nem lehet fontosabb egy 20 éve pártharcok árán létrehozott ostoba törvény bizonyos cikkelye, mint több millió magyar állampolgár KÖZIGÉNYE!!!

Aladár69 2009.10.20. 14:06:22

A többséggel - ide értve a cikkírót is - ellentétben én azért nem fikázom annyira a közszolgálatit. Azon túlmenően, hogy mindig az épp aktuális kormányzat érdekeit szolgálja, számos egyéb, a tényleg közérdeklődésre számot tartó műsort is sugároz, melyeket szívesen nézek.
Az U20 közvetítése sem volt igazán katasztrófális, a híradós baki legalább annyira az ORTT vízfej faszsága, mint a királyi tv-é. De ez sajnos ilyen ország, ehhez már hozzászokhattunk.
Ami viszont mindenképpen dícséretes (számomra) hogy a királyi legalább 16:9-ben nyomta az adást, míg a júrosport a bekövült 4:3-ban, amely a tíz éve forgalomban lévő televízió készülékek jelentős részén kevésbé élvezhető. A kommentátor hülyesége pedig nem egyedi, sajnos nagyon sok adón lehetne még az Egri Viktornál is nagyobb barmot említeni (pl. RTL F1 közvetítése Palik szakkommentárral... de még sorolhatnám)
A lényegen azonban a fentiek (még a negatív hangvételű cikk sem) változtatnak: a fiúk a közvetítéstől függetlenül bronzérmesek lettek, és erre kellene leginkább emlékezni, mintsem az ezt övező esetleges negatív dolgokra.
SZÉP VOLT FIÚK, HAJRÁ MAGYAROK! Ma este HAJRÁ LOKI! (kíváncsi leszek a közvetítésre és a kommentátorra...)

pocsolya 2009.10.20. 14:11:23

@walter77: Hát Egri Viktor szerintem nem üti meg még Világi Péter szintjét sem. Egyrészt majd' elalszik közvetítés közben, másrészt nem ismeri a játékosokat, és például az elődöntőben is olyan labdákra mondta, hogy Gulácsinak ki kellett volna jönnie a kapuból amire értelmes kapus nem mozdul ki. Nem ért a focihoz. Kézilabdát mondjuk viszonylag normálisan közvetít, bár ahhoz meg én nem értek, szóval azt nem is tudom olyan jól megítélni.

f.fredericks 2009.10.20. 14:44:39

Na neeee, ezen bevisítottam, Egri Viktor várta a hosszabítást ez nekem új, mivel én az Eurosporton néztem. És ott tudták hogy 11-esek lesznek. Mondjuk még mindig jobb az m1 mint a kereskedelmi szarok. Ott legalább nincs reklám, bár igaz jó műsor sincs. Így a filmeknél meg a sorozatoknál marad a net, sportközvetítésre meg a sporttv vagy a stream.

EMU 2009.10.20. 14:47:56

@walter77: Mégis mit csípsz rajta? A felkészültségét, akarom mondani felkészületlenségét? A humorát, akarom mondani az erőltetett stílusát? A lelkesedését, ami nincs, bármit is közvetít? Vagy mit? Mit csípsz rajta?

Ewok 2009.10.20. 15:01:04

m1? Az egy adó? Én már legalább egy éve nem nézem. Van aki még odakapcsol?

CR7 2009.10.20. 15:02:01

Ha már Palik neve felmerült,nem tudom megállni, hogy meg ne említsem a hétvégi közvetítést. Volt egy állítása szegény Gyulának, hogy esni fog. Nem esett,így hát varanggyá változott. Ez a Palik pont olyan ember, hogy mindenhez ért egy kicsit- kicsit elnök vezérigazgató, kicsit autóversenyző, kicsit riporter, kicsit Marsi férje- de úgy igazán mi a tökömhöz ért. Semmihez. Azaz egy dologhoz nagyon, stuffolni, és baszogatni a Gyulát.

gyedmatroz 2009.10.20. 15:05:26

Azért csendben megjegyezném, hogy Vitár Róbertnek éppen a most annyira magasztalt Eurosporton voltak a legszebb pillanatai, hogy talán 3 vagy 4 éve pont a eurosportos kommentátornak nem volt fogalma sem az Afrika-kupán, hogy akkor most hosszabbítás lesz-e vagy sem, majd, miután elkezdték, és gól lett, elkezdett aranygólozni, és a középkezdésnél aztán meglepődött, hogy megy tovább a meccs. Akkor átállt az ezüstgólra, amit pár perc múlva újra át kellett értékelnie. Na ő aztán tényleg azt se tudta, mit lát a képernyőn, pedig ő olyan csatornán dolgozott, aminek a sport a profilja.

grgly50 2009.10.20. 15:09:53

Az, hogy több csatornán is lehet nézni ugyanazt a focimeccset, az csak jó. Pláne ha jó magyar focit látunk. A kameramanok, a riporterek nem egyformák. Sajnos sokszor egyik gyengébb mint a másik. Vagy nincs pénz jobbra, vagy ennyire igénytelen a tulaj. Engem zavart például magyar-svéd meccsen, amikor a riporter Abramivics sérülésekor (vérzett az orra) megjegyezte, hogy legalább fáj neki. Volt több ehhez hasonló megnyilvánulása is. Számomra visszataszító. Régen is volt olyan, hogy valakinek nem tetszett a tv riporter közvetítése. Ezért nézte a tv-t, hallgatta a Szepesit. Kinek a pap, .....
Az mindenesetre igaz, hogy szakmailag nagyon gyengék a riporterek, s nincs kitől TANULNIUK.

CR7 2009.10.20. 15:17:56

Sajnos elmentek a hiteles sportriporterek. Vagy korán itt hagytak minket, vagy nem tartottak rájuk igényt.
Persze meg kell emlékeznem azokról, akik itt vannak velünk, nap mint nap és jól végzik a dolgukat:Hajdu B., Gundi, Szántó Dávid, Sipi és Knézy. Ennyi + a Rádiósok,élükön Siklós Erikkel.

josepapa 2009.10.20. 15:26:53

@walter77: most lebuktál, ez a posztod bizonyítja, hogy te vagy Egri Viktor, és a kis családodról beszélsz:)

szomoruszamuraj 2009.10.20. 15:29:36

Alapvetően egyetértek a cikkel, de azért lefikázni a kommentátort, mert nem tudta, hogy azonnal 11-esek jönnek egy kissé túlzás. Tedd a kezed a szivedre sixx, te tudtad?

pocsolya 2009.10.20. 15:32:31

@szomoruszamuraj: Lehet, hogy ő se tudta, csak neki nem az a munkája, hogy ilyeneket tudjon.

josepapa 2009.10.20. 15:32:58

@szomoruszamuraj: miért kellett volna tudnia? történetesen nem ő közvetítette:)

CR7 2009.10.20. 15:39:50

Ross Brawn alapvetően atomfizikus, mellékesen ért az autókhoz is. Ezek a lúzerek mihez értenek?

szomoruszamuraj 2009.10.20. 15:40:01

pocsolya, josepapa

Értem, szóval ti mindketten mindíg tökéletesen végzitek a munkátokat, hiba nélkül. Hát az jó dolog... Ne értsetek félre, én is megmosolyogtam a dolgot, de a cikkben lévő fennhéjázó fogalmazás kicsit sok.

Ami meg a királyi tv-t illeti, szerintem is lehetne sokkal hasznosabb és fontosabb dolgokra költeni a belélapátolt pénzt, mint fenttartani( ráadásul duplán).

CSÉ 2009.10.20. 15:44:26

Rémes volt a közvetítés basszus! Nem vagyok fanatikus sportrajongó, de magamatól rájöttem, hogy egy pályán játszák a két mérkőzést, és meg kell siettetni a bronzmeccset.

És, hogy vajon miért nem vasárnap van a döntő?
Fú, ez tényleg nagy kérdés. Egyiptomban, egy muzulmán országban, ahol a péntek a munkaszüneti nap egy szimpla hétköznapon (vasárnap) ugyan ki menne ki a meccsre.
Borzalom, borzalom, idióták, ááá...

josepapa 2009.10.20. 15:48:29

Nyilván mindenki hibázhat, de EV szerintem minden tekintetben alkalmatlan arra, amit csinál, és ezt minden egyes alkalommal be is bizonyítja, legyen szó közvetítésről, vagy egyszerűen csak a sporthírek megírásáról, majd felolvasásáról a híradó végén. Vagyis nem az egyszeri baki a bibi, hanem hogy nem való oda... Botrányosan gyenge a minősége annak, amit csinál!

pizsama 2009.10.20. 15:55:25

Én az RTL Klub-os VB közvetítés óta immunis vagyok az ilyenekre. Aki már egyszer végigbírt nézni egy Léderer Ákos közvetítette meccset, az mindent kibír! Már csak egy "Gyulai Balázs Elviselése" tréningen kéne átmennem, mert ha őt meglátom a tévében, akaratlanul is tikkelni kezd a szemem. Ezért is nézem a Forma1-et az osztrákon, ahol nem csak felvezetőkörtől-interjúkig (vagy addig se) adják a műsort, ráadásul 16:9-ben!

szomoruszamuraj 2009.10.20. 16:01:36

@pizsama: Egyetértek, az F1-et én se az RTL Klubon nézem, ha tehetem. Undorító, hogy a Palikék elszórakoztatják magukat, és ezt nevezik kommentálásnak...hányinger.

l3w1n7o 2009.10.20. 16:06:15

így járt aki nem a jurosporton nézte a közvetítéseket...

maegasira 2009.10.20. 16:06:28

@belekotty: nem értem miről beszélsz, nincsenek azok olyan jó kondiban.
Egy rendes ember 10-15mp alatt be tud fűzni egy hevedert ^^

majmolly 2009.10.20. 16:08:42

sajna én is lemaradtam ev.-ről, bár nekem csak az volt a fura hogy neten elöbb jöttek cselekmények, hoppá akkor jöttem rá h csúsztatnak! (a barmok)
ev-nél már csak a palik-gyulám páros a fogalmatlanabb!!

majmolly 2009.10.20. 16:11:52

ja a sötét szulyót v. j (rohadtra nem érdekel hogy írja a nevét)fogalmam sincs ki "fedezte" fel!

majmolly 2009.10.20. 16:12:58

Egyébként csak Grat a gyerekeknek, megérdemelték!!!

EMU 2009.10.20. 16:13:39

@szomoruszamuraj: Szted sixx egy országos televíziós csatorna sportriportere? Mert ha az lenne, akkor tőle is joggal elvárható, hogy tudja. Amúgy nem nagy ügy, a meccs előtti napokban több helyen is találkoztam a ténnyel magam is, tehát nehogy már megvédj valakit, aki a munkáját ennyire pocsékul látja el, ráadásul millió néző kárára. Éppenhogy tőle kellett volna akár sixx-nek is megtudni, ha nem tudta például, már a közvetítés elején. Ne legyünk már ennyire megengedők a kontárokkal szemben.

halihalo 2009.10.20. 16:14:21

@idelle: Valóban, és a jobbik meg elég egyetlen pártnak, ugye??

halihalo 2009.10.20. 16:19:50

@Secnir: A nagy különbség, hogy neked nem ez a szakmád, és nem közvetítesz, és vezetsz félre senkit vele. Ne legyen már mindig felmentés arra, ha valaki nem végzi el rendesen a munkáját az, hogy a mi kutyánk kölyke...

halihalo 2009.10.20. 16:28:13

@bontókalapács...... http:/ /sportblog.blog.hu: Egyébként jó kérdés, hogy minek közvetítették, amikor egy másik adón is volt, amit az ország nagy részén fogni lehet.

halihalo 2009.10.20. 16:31:10

@Aladár69: El vagy tévedev. Magyarországon EGYETLEN tv sem ad 16:9-es formátumban. Valószínűleg mi nem érdemeljük meg. Jobb, ha tudod, hogy amit pl. az MTV és a Sport 1-2 csinál, az nem az... Csak úgy néz ki.

ttibike 2009.10.20. 16:31:39

Én láttam élőben a 84-es meccset. Igaz, egy kis szovjet tévén, a nagy szovjet közszolgálati csatornán, de láttam. Egy élmény volt minden akkori szovjet közvetítés, hoki vagy foci. Olyan orgánumuk volt a riportereknek hogy ahhoz képest Vitray egy viháncoló idegbetegnek tűnt.

bégé 2009.10.20. 16:58:06

Palik, Világi, Léderer, Szulyó: az elődeik forognak a sírjukban,ha hallanák őket! Kivéve: Szepesi, Vitray, Hajdú B.

A 16:9 arány az, ami az Eurosporton van? Engem is idegesít az alul-felüli fekete csík!

mindegykivagyok 2009.10.20. 18:53:59

@Secnir: Te viszont nemvagy sportriporter!
Teccccccik érteni a külömbséget?

bowrain 2009.10.20. 23:25:22

Knézyt is sokan szidták, most meg aztán sokan visszasírják. Nem ez a lényeg, hanem a meccs. Sok a felesleges szöveg. Aki nem tud derülni ezen a hosszabbítós-nemhosszabbítós izén, csak ideggörcsöt kap az meg is érdemli :D

raskolnikoff 2009.10.21. 00:38:00

Az mtv és riportereinek tájékozatlansága nem újkeletű téma. De ez előfordul "profi" sportcsatornán is: nemrégiben Várhidi olyan lelkesen toltogatta a gombokat a mágnestáblán egy Inter meccs előtt, hogy kellően tudományos magyarázata előtt minél hamarabb essünk hasra, hogy nem vette észre: csak 9 mezőnyjátékost tologat. Beírtam, szünetben előkerítették a tizediket is, de még csak azt sem mondták mélben, hogy mi a francnak okoskodom?

Ezt az egész mtv-t úgy fel kellene számolni, mint annak idején a munkásőrséget (ha még emlékszik rájuk valaki). Mindenkit hazaküldeni végkielégítés nélkül, azt kész.

Mobius 2009.10.21. 05:49:04

@halihalo: Ebben tévedsz.
Ha az mtv 16:9-es jelet kap, akkor az is megy ki.
Az, hogy a kábelszolgáltatók melyik formátumot viszik el (16:9 vagy 4:3-ban 16:9 ), az egy másik kérdés.

Kinca68 2009.10.21. 06:53:16

"...nem egy baklövést elkövetett, kezdve azzal, hogy a senki által nem nézett m2-n kezdték el adni a tornát..."
Én ezt nem értem. Nem fogja a kettest a tv-d? Vagy nem kapcsoltál át, mert senki által nem nézett? A többiben lehet egy csomó igazságod. Csak kár, hogy ezek után nem olvastam el.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.10.21. 07:24:53

@Kinca68: az m2 nézettsége alacsonyabb a cool tv-nél is, így értettem a megjegyzést. persze jogod van ezen felbaszni az agyad, persze.

Kinca68 2009.10.21. 07:48:13

@sixx: Dehogy b@sztam fel. Csak én sosem csatornát, hanem műsort nézek. A nézettség a néző szempontjából teljesen lényegtelen. A nézhetőség a fontos. Szerintem. Persze ha úgy közelítjük meg, hogy állami TV, tehát az én pénzemen működik, akkor az, hogy egy nagy nézettségű műsort egy olcsó reklámkategóriájú adóra tesznek nevezhető akár hűtlen kezelésnek is.

"azta" 2009.10.21. 08:04:50

azért az érdekelne, hogy aki szerint annyi elég, hogy "legalább közvetítette" az m1/m2 a meccseket, az pontosan mit is vár el a televízióban dolgozóktól!

Dajcs Béla 2018.10.13. 11:34:07

Vicces visszakeveredni ehhez a poszthoz, és látni, hogy a legnagyobb ellenzéki sportriporter anno milyen magas színvonalon tolta a köztévén. :D :P
süti beállítások módosítása