A kéken villódzó képernyő előtt térdre rogy az emberség, a bennünk bujkáló György Péter a civilizáció végét kiáltaná, de kiszáradt a szánk. Sírnánk, de már nincs könnyünk. Vége mindennek, most már csak a neutronbomba fehér villanása tisztíthat meg mindent. A kultúra meghalt, jaj, bűnözők szerepeltek a Hal a tortánban.
Biztos tele lenne az Élet és Irodalom, meg a Heti Válasz a felháborodott, dühös vagy elkeseredett kommentárokkal, amiért a Tv2 a múlt héten börtönviselteket alkalmazott főzős valóságshow-jában. Csak hát az erkölcsi- és médiakérdésekben világítótoronyként pislákoló publicisták is inkább a Barátok köztöt nézték. Vagy mondjuk a Helyszínelőket a Viasat3-on.
A Hal a tortán iszonyatos kudarca (a keddi mélyponton a műsor közönségaránya 15,5 százalék volt, míg a Barátok közté 43 százalék) ugyanis bebizonyította, hogy nincs igazuk azoknak, akik szerint csak is a vér és a botrány kell a népnek. Valamirevaló antiutópiában kötelező hangulatfestő elem, ahogy a tévé élő, egyenes adásban adja a kivégzéseket, pedig a valóságban az emberek többsége rögtön elkapcsolna, ha gonosztevők rángatóznának egy székhez kötözve főműsoridőben. Egyrészt a börtön, meg a halál elég lehangoló egy kellemes szombat estéhez, másrészt ilyet már láttunk eleget, annyi a különbség, hogy ott a kivégzés után a gonosztevők szmokingban mennek a premierre.
A Tv2 azt hitte, hogy a botrány elég, nincs is szükség jó műsorra. Csak hát nem is tudok elképzelni annál rosszabbat, minthogy azt nézzem egy amúgy is szürke hétköznap este, ahogy Zalatnay Cini piszkálja ki a húscafatokat a műkörme alól. Ráadásul tét nélkül, dráma nélkül, érdekes párbeszédek nélkül, csak úgy Zalatnay és a húscafat kedvéért.
Hazug, unalmas és nagyon idegesítő műsor volt a múlt héten a Hal a tortán, de hát ez van akkor, ha egy valóságshow szerkesztőit egyáltalán nem érdekli a valóság, meg az emberek, akikkel forgatniuk kellene, csak Hollywoodban rongyosra másolt fordulatokban és karakterekben képesek gondolkodni. Nagy Éva úgy nézett ki, mintha ő lenne Julia Roberts az Ocean's Elevenből, Stadlerből felvágós, de kisstílű csalót faragtak, talán Dany DeVitót a Szóljatok a köpcösből, Tasnádi pedig ugye a Keresztapa. Mondjuk a második rész.
A legnagyobb hibát persze éppen Tasnádival követte el a Tv2, és nem csak azért, mert ő aztán tényleg nem egy kellemes sikkasztó vagy egy szerencsés adócsaló: a vádpontok közt ugyebár szerepelt gyilkossága való felbujtás, bűnszövetkezet irányítása, de például az is, hogy sósavval öntette le az anyósát.
De nem is az a legnagyobb baj, hogy egy veszélyes szociopatát ikonnak állított be a csatorna, hanem, hogy kihagyott egy igazi lehetőséget: ahelyett, hogy Don Corleone ripacskodott volna a testőreivel, akár azt is megmutathatták volna, hogy milyen egy ember, aki megpróbál normálisnak tűnni, de néha nagyon nem megy neki.
Persze lehet viccelődni, hogy amikor Tasnádi legutóbb húst szurkált, akkor két évet kapott érte, de ez nem csak gusztustalan, de súlytalan is. Mintha belefinganának a főműsoridőbe.
Pedig csak egy kis bátorság kellett volna ahhoz, hogy egy hülye magyar valóságshow-ból igazán jó reality legyen. Hogy, mondjuk, kiderüljön, milyen is egy veszélyes bűnöző élete. És akkor talán még nézték is volna az emberek, vagy ha nem is, legalább a Tv2-nek most nem kéne ilyen iszonyatosan szégyellnie magát.
édeslajos 2009.10.19. 09:45:02
Vele szemben nem az a kérdés hogy mit mutat be, hanem hogy miként szórakoztat.
Abban, azt hiszem egyetértünk, hogy az elemzett műsor roppant igénytelenül...
Hypofx 2009.10.19. 09:51:02
hogyan keszult a 4 es metro,
Vacsoracsata gyalon, segelyosztas utan
Megastructures HU - Kormanyzati negyed
PArtkatona akarok lenni..stb
a tatu 2009.10.19. 09:51:39
szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.10.19. 09:51:43
szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.10.19. 09:52:43
Pikk Dáma ♠ 2009.10.19. 09:53:12
Ezek az emberek nem ilyen műsorba valók, és csakis azért vállalták szerintem (Tasnádira gondolok főleg), hogy megmutassák, milyen 'emberek' ők amúgy. És ehhez asszisztál a tv2... hogy rohadnának meg
gabbor 2009.10.19. 09:55:50
Pikk Dáma ♠ 2009.10.19. 09:56:04
ladislaus 2009.10.19. 09:56:12
elhalaszthatná a tv2 musorait mint a Gyor-Fradit...
Pikk Dáma ♠ 2009.10.19. 09:57:08
fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2009.10.19. 09:58:03
Edward Nygma 2009.10.19. 10:02:07
Viktus 2009.10.19. 10:08:12
hatesz 2009.10.19. 10:11:06
édeslajos 2009.10.19. 10:11:17
Az pedig más lapra tartozik, hogy a közhelyes gondolkodás és érzelemvilág kiszolgálása kinek a feladata - a médiában összeolvadó újságírásban és szórakoztatóiparban -, ha egyáltalán feladatnak és nem pénzhajhászásnak tekíntjük...
tony zionist 2009.10.19. 10:21:58
megfelelő amerikai államban gázkamrában végezné az ilyen.
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.10.19. 10:22:09
hogyan keszult a 4 es metro,
Vacsoracsata gyalon, segelyosztas utan
Megastructures HU - Kormanyzati negyed
PArtkatona akarok lenni..stb"
Beszarok a röhogéstől. Ezért érdemes volt ma felkelnem.
Gazember 2009.10.19. 10:23:55
Pikk Dáma ♠ 2009.10.19. 10:24:52
eznemisénvagyok 2009.10.19. 10:25:53
ladislaus 2009.10.19. 10:29:00
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.10.19. 10:29:03
Egyébként ebben az RTL inkább családi TV: sokkal de sokkal normálisabb "celebek" teljesen normálisan főznek, vendégül látnak más embereket, és nem akarnak összeugrani az asztal fölött.
A TV2 ott téved, hogy normális ember nem hív meg magához olyasvalakit, akit utál.
ladislaus 2009.10.19. 10:30:53
Itt meg egyenesen kepebe lepnek annak aki ezt kitalalta hogy koztorvenyes maffiozokkal, bunozokkel, gyilkosokkal csinaljanak ilyen musort, jopofizva, es beadva a nepnek hogy erre van kereslet! Francokat!
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.10.19. 10:31:30
Hypofx 2009.10.19. 10:32:37
Lasombra 2009.10.19. 10:34:19
Nem tudom, Tasnádi a jövőben mennyire számít majd veszélyes bűnözőnek, miután ilyen szánalmas szarban bohóckodott.
Kopi3.14 2009.10.19. 10:36:16
2009.10.19. 10:36:21
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.10.19. 10:39:20
comment.blog.hu/2009/10/12/maratoni_zsakfutas_a_tv2_n
comment.blog.hu/2009/10/13/a_tv2_uj_musora_rogton_megbukott
comment.blog.hu/2009/10/15/a_tv2_dut_borit_banataban
Ennyi hely nem elég? :-)
Hypofx 2009.10.19. 10:39:36
Csak a House ert van beprogramozva 199-re:)
Gazember 2009.10.19. 10:39:55
Hypofx 2009.10.19. 10:41:44
Moser (törölt) 2009.10.19. 10:43:16
Nem találok szavakat, és mélyen fel vagyok háborodva, hogy a közszolgálati TV-k minek nézik az embert.
Olyan emberekkel csinálnak műsort, akik a MI, rendes, adófizető polgárok százezreit, millióit lopták el.
A TV-2 hatalmas bukása ez. Az RTL sem marad le tőle, a végtelenül igénytelen, és semmitmondó műsoraival, az unalomig ismételt, és koppintott vetélkedőivel főműsoridőben.
Nem értem. Erre van szüksége az embereknek!?
Nekem biztosan nem...
madsam 2009.10.19. 10:44:08
A tv-2 szégyelje el magát. Eddig sem néztem, ezután sem fogom. Egyedül a Barátokat nézem, az még a tűrhető kategória. Meg ekkor összeűl a család, és közösen bámulunk.
madsam 2009.10.19. 10:46:42
A tv-2 öt nem néztem, nem is fogom. Egyedül a Barátokat nézzük, az még az elmegy kategória, ekkor összeűl a család, és közössen bámulunk.
Pikk Dáma ♠ 2009.10.19. 10:47:37
bár kétségkívül senki se büszke rá...
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.10.19. 10:49:02
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.10.19. 10:50:22
Köszönöm C:C!
megegyszer (törölt) 2009.10.19. 10:50:27
Gondolom az az ember vagy, akit nem érdekelnek a tények, de Tasnádi éppen el van ítélve, tehát "el merték ítélni", és fog is ülni, ahogyan eddig is ült már.
sztárvendég 2009.10.19. 10:51:39
Steppenwolf 2009.10.19. 10:52:50
Bár az is egy megoldás, hogy nem nézed. Én az eddigi BL-meccseket leszámítva, már évek óta nem néztem a műsorából összesen 5 percnél többet.
Hypofx 2009.10.19. 10:53:14
Pedig nem az megha nagyon szeretne akkor se.
De nem azert szar ember mert nem zsido vagy mert inkabb cigany, hanem egyszeruen mert egy moslek ember csak ugy.
De semmivel nem kulonb, mint Tocsik, PrincG, es a politikai elitunk.
sztárvendég 2009.10.19. 10:54:07
Gazember 2009.10.19. 10:56:32
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.10.19. 10:57:52
Űrhajós 2009.10.19. 10:59:05
A kiszel tündés parádés hét óta nem néztem, csak elvétve...
Herr Flick 2009.10.19. 10:59:06
A fasz kivan, hogy ilyenekkel tömik a bulvárprolik fejét...aztán meg csodálkozunk hogy ezt tekintik értékrendi mérföldkőnek.
Bukjon csak meg a műsor... és a szereplők is (újra)
A jövő évadban Gyurcsi, Bajni, Vereske, Tocsik, és Zusi főz egymásnak... a gyorskocsi konyháján.
na azt megnézem majd :D
Egi78 2009.10.19. 11:02:07
Másnap már direkt, mert egyszerűen meg akartam fejteni, hogy mi ennek az egésznek az apropója, mi benne a pláne. Siralmas,és rohadtul unalmas volt az egész,olyan szinten volt érdektelen, hogy hihetelen. Néhány lúzer aki megbukott, aztán ülte érte egy darabig. Érdektelen, ostoba, felszínes emeberek. Tompa tekintetek, szellemi fogytékos dialógusok.
Ehhez jött Zalatnay szétivott narkós feje, ami leginkább egy dézsához hasonlít leginkább.
A 3. részt már nem néztem meg.
No mindegy a TV2 csúszik lefelé rendesen.
Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.10.19. 11:03:12
Ehhh...
Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.19. 11:03:36
Viszont egy fasza kis gladiátorharc: egy szál karddal oroszlán ellen, vagy két hapsi fejszékkel esik egymásnak: na, azt már néznék az emberek. Aztán persze másnap sápítoznának, hogy fű micsoda fertő volt, de a következő adást is néznék.
Agyalap 2009.10.19. 11:05:21
Nem elég hogy a TV2 szarabbnál-szarabb "reality" show-kat csinál (ide kerülhet a bukott Sztárral szemben próbálkozás is), már a retek klub is készül a világ gázára, Benkő nagy pöcsmutogatására.
Most komolyan - tényleg erre van szükség? Nem volt elég a mónika-balázs-joshibarát agymenés?
Ennyire igénytelenek vagyunk, hogy ezzel a sz@rral lehet bennünket etetni?
Hypofx 2009.10.19. 11:06:29
akkor mar inkabb BeBeTV ahol betepett csecsemoknek vetitenek heroinos animaciokat...az legalabb megnevetett mikozben a nyalam folyik ki.
Agyalap 2009.10.19. 11:12:44
Szerény véleményem, hogy köztörvényes szemeteket nem mutogatunk a televízióban...
És Te aki annyira értesz hozzá, írd már le légyszi ennyek a szuper műsornak az értékeit, csak hogy mi outsiderek is tanulhassunk!
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.10.19. 11:13:27
Első mohikán 2009.10.19. 11:13:47
Rászántam 2 órát az életemből és egyesével beállítottam az ismeretterjesztő csatornákat(Discovery,Spectrum,NatGeo,stb.)és az m1, m2-t, Dunát(másra már nem is tudok kapcsolni,de így is van vagy 20 csatornám), azóta sokkal kevesebb időt b@szok el a tv előtt és még nyugodtabb is vagyok.
A tv ha értelmesen használjuk akkor TARTALMAS információszerzésre való,és még így is szükséges szelektálni, hogy mi az amiért érdemes leülni elé.
Manapság pedig az emberek nagy része(főleg a gyerekek)időkitöltésre veszi igénybe ezeket a hányadék csatornákat, ahelyett, hogy pl.kirándulnának,bringáznának élnének a hobbijuknak, vagy neadjisten beszélgetnének egymással.
Ha nem lennének ismeretterjesztő tematikus csatornák,ki is dobtam volna már azt a szar dobozt a francba.Még így is elmegy rá napi fél-egy órám a bámulására.
Szar tévécsatornák monnyanak le!
Hypofx 2009.10.19. 11:16:10
A vicces az egeszben( mar ha lehet ezen rohogni) hogy minden tv a nezettsegert megtesz mindent, de itt nem novekszik ettol a nezettseg inkabb csokken.
tokunk tele a celebekkel, gyozike, kiszel tundi, es a tobbi nevemsenki alakok.
Azert celeb mert szerepelt egy gagyi tv ben????
Nem kellenek a celebek koszonjuk, se blikk, se velvet, se molnar aniko, se a tobbi silany.
Inkabb nezek archiv felvetelrol kapcsoltamot bazz
Hypofx 2009.10.19. 11:16:48
=Ford Prefect= 2009.10.19. 11:20:09
Első mohikán 2009.10.19. 11:21:38
Hypofx 2009.10.19. 11:23:04
Ez itt a nagy dolog hogy rtl tv2 meg az aranybol is kepes szart csinalni.
Szar vagasok, borzalmas zsuri, es Stohl bucitol es ordog piszkavas noratol meg mar hanyok.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.10.19. 11:23:24
sanya64 2009.10.19. 11:28:35
de ezek szerint nyilván azt is megérjük még a tv2-től, hogy olyan műsort készítenek majd, amiben pld. Gergényi rendőrvicceket mesélve főz éppen az olaszliszkai gyilkosoknak...
ajvéból jelentik 2009.10.19. 11:31:41
Szabó Patrícia 2009.10.19. 11:33:35
A közönség már rájött erre, talán egyszer a marhák a tévéknél is felismerik, hogy bár úgy tűnik, mindenki kíváncsi ezekre a majmokra, valójában senkit nem érdekelnek, csak folyamatosan tolják őket az arcunkba kéretlenül. Aztán csodálkoznak, hogy a faszom se kíváncsi ezredszer Majkára, Debrecenire, Zimányra, Kiszelre, Győzire, Pákóra, Hajasra(!), meg a sok átlagemberre. Szánalmas és nézhetetlen minden műsor, ami ezekkel a szerencsétlenekkel készül, de azok a barmok nem jönnek rá. Szerencsére kb 120 csatorna közül választhatok, így amint bármelyik arc felbukkan, már lépek is tovább. Ezt a bűnözs főzőshowt sem bírtam megnézni, pedig esküszöm, volt bennem egy perverz kíváncsiság Tasnádi élete iránt, de két perc alatt felbasztam magam és elkapcsoltam onnan. Egy jelentre emlékszem, a Cini asszem golyóálló mellényben sétál, mint egy élő cementeszsák, ennyit láttam belőlük, aztán húztam onnan. Cininek is maradandó az életműve, emlékezhetnénk a zenéjére is akár, de nm arra fogunk...
LastScout 2009.10.19. 11:33:38
Nem értek egyet a cikkel, olyan értelemben, hogy én szívesen végignézném bármelyik szereplő kivégzését élő egyenes adásban, vagy szívesen nézném azt a valóságshow-t, ami a kőfejtő kerítésére felszerelt kamerákról jön élőben, ahol az összes bűnöző a követ töri, hogy kapjon enni, meg ne kelljen az ége alatt aludnia.
Valamint Hypofx hozzászólása nagyon állat...:D
Öreg 2009.10.19. 11:35:02
Többi kidobandó.
florabors 2009.10.19. 11:35:30
és még jobban, hogy megbukott a műsor.
vérlázítónak tartom, hogy ezekkel köztörvényes bűnözőkkel műsort csinálnak és mint sztárokat akarják benne feltüntetni. hová süllyedhet még a média?
inkább börtönben kellett volna műsort csinálni velük, ahol láthatjuk, hogy hogy mossák fel a budit.
gratulálok tv2. ismét hoztad a színvonalat!
Dinsdale Piranha 2009.10.19. 11:38:47
ORGASMUSFORSCHER 2009.10.19. 11:49:08
Persze kellett az UPC "ügyfélbarát" hozzáállása is az elején..........
Ez az egyetlen módszer, amivel le lehet ôket nyomni: nem kell nézni s el fognak tûnni a süllyesztôben...
Jó kis buli lenne, "polgári engedetlenségi mozgalom" a TV2 ellen.... a fônökség hamarosan térdigérô nyelvvel rohangálna, le s föl az országban, hogy "visszanyerje" a "kedves nézôk" kegyeit....
Amúgy elég érdekes ez a helyzet: a tévé/a szolgáltató szarik arra, hogy mit akarok nézni s még fizessek is????
Éljen az internet!!!
Accordion 2009.10.19. 11:50:14
Lehet, hogy megis van a magyar nepben meg egy kis szikraja az izlesnek?
„Van benned jó, apám!”
nem várt fordulat 2009.10.19. 11:50:43
minden műsoruk bukik, minden erőltetett, nem hozzáértők készítik. egyszerűen fel nem foghatom, hogyan van létjogosultsága egy ilyen csatornának.
erről a hal a tortánról meg ne is beszéljünk. minden egyes ilyen alkalommal azt gondolom, hogy ennél már nincs lejjebb, és minden alkalommal bebizonyítják, hogy de igenis, még ezt is lehet überelni.
futureboy (törölt) 2009.10.19. 11:50:47
eszkep 2009.10.19. 11:52:00
eszkep 2009.10.19. 11:53:13
Sierpe (törölt) 2009.10.19. 11:53:59
kívülálló 2009.10.19. 11:54:37
Ekkor Tasnádi "sportolói" átugráltak a keritésen és szétverték a jogos tulajdonos biztonsági őreit. Igy birtokba vehette az üzemet egy kommunista társaság, élükön az akkor még mszp alelnök Csintalannal.
Kellenek a Tasnádik ilyen ügyekhez.
csirkefejű zacskócsöcs 2009.10.19. 11:55:22
kívülálló 2009.10.19. 11:59:34
Karsai József felvetette, hogy talán tolvajra nem kellene bizni a pénzt.
Majd bejelentette, hogy megfenyegették többször is.
Majd bejelentette, hogy az unokájával üzentek neki kétajtós szekrényforma emberek.
Ez már neki is sok volt és mit ad isten, bejelentette, hogy tévedett, beszélgetett bajnaival és rájött, hogy nem is rossz ember.
Kellenek a Tasnádik az ilyen ügyekhez.
sertésmájkrém 2009.10.19. 12:00:39
Rosszindulatú Vászka 2009.10.19. 12:03:11
Csupáncsak egy bajom volt vele: nem rokonszenves, ám unalmas emberek gusztustalan étkeket toltak arcukba nem decensen. Fles. Azér ebbe az évezredbe mér kihívás tévébe késsel-villával zabálni baszki?
Türkménbasi 2009.10.19. 12:05:15
Persze a sok rossz ötlet közül a sittes Hal a tortán volt az egyik legrosszabb, és kellemes csalódásként ért, hogy senki nem nézte. Úgy látszik, hogy az anyóssavazó tasnádi még a panelprollereknél is kiverte a biztosítékot.
sertésmájkrém 2009.10.19. 12:07:00
futureboy (törölt) 2009.10.19. 12:13:27
(csak vicc, azt sem néznék, nehogy megcsinálja valaki!)
blacky33 2009.10.19. 12:13:31
fard 2009.10.19. 12:14:31
Ubastard 2009.10.19. 12:14:48
De mégis csak vannak emberek kicsi országunkban akik megnézték ezt a részt, és megfogják a következő részt is :) csak ide nem jutnak el, hogy hangot adjanak :)
Tehát ne reménykedjünk, hogy lehúzzák a rolót :)
josepapa 2009.10.19. 12:15:32
Screepy 2009.10.19. 12:16:43
Ejoy 2009.10.19. 12:17:02
egyébként a nézők díjjazták a műsort, ennyi épp elég...
futureboy (törölt) 2009.10.19. 12:17:54
Ubastard 2009.10.19. 12:19:32
rozsger 2009.10.19. 12:19:50
A bűnözők műsorba tétele a TV2-őn felháborító és nem csak azért mert unalmas volt-már amennyit néztem- de rossz példát mutat a fiataloknak. Azt a látszatot kelti, hogy bűnözőként, űnözésből is lehet celeb valaki.
futureboy (törölt) 2009.10.19. 12:21:12
pseb 2009.10.19. 12:23:11
ajvéból jelentik 2009.10.19. 12:27:06
Pikk Dáma ♠ 2009.10.19. 12:37:02
pl.:
ha nem nézed, megkeresünk!
:)
Mokele-Mbembe 2009.10.19. 12:37:43
nem várt fordulat 2009.10.19. 12:46:13
@werem: ez olyan south parkos volt :))
----------------------
kénytelen voltam önhibámon kívűl 2 részt megnézni, zalatnayt és stadlert. hát amit és ahogyan a sárika főzött, ahhoz nincs mit hozzátennem.
a stadler pedig még a műsor sem kezdődött el, és máris berugott. a szőke picsa vitte a pálmát, illemtudóan és udvariasan mindenhonnan elkunyerált valamit, kedvesem elmondása szerint minden más részben is.
szerencsére volt egy kedvenc nevű skandi újságom, így ennek segítségével sikerült átvészelni ezt a 2*45 percet.
moli 2009.10.19. 13:19:04
PiszkosFreddy 2009.10.19. 13:19:11
Van egy olyan érzésem,hogy a múlt heti Hal a tortánt is alúl tudják múlni ezek a tv2-ős fijúk,pedig ez mán'nagyon mély vóút.....
Hypofx 2009.10.19. 13:27:40
gyors szürke 2009.10.19. 13:28:30
Hétfő: Sündisznóból készült gulyás az olaszliszkai rugdosódokkal
Kedd: Zsanett féle rendőrök túrostésztát készítenek
Szerda: Kulcsár Attila és Rejtő akárki páros képviselőfánkot süt
Csütörtök: Zusi féle zvekedli
Péntek: Cigánypecsenye á la gyilkos-kommandó
Nyíljanak meg a börtönök! Sőt , már vizsgálati szakaszban is be lehessen kerülni!
Ejoy 2009.10.19. 13:32:23
Válogatott társaság...
moli 2009.10.19. 13:33:09
moli 2009.10.19. 13:38:11
az a baj, hogy ehhez eloszor be kene vezetni a kenyszermunkat (amit en a (huzamosabb ideje) munkanelkuliekre is kiterjesztenek).
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.10.19. 13:43:37
Remélem, egyszer elveszted az állásod Te is.
Ne vagdalkozz vissza, én - hálistennek - dolgozom. Látszik viszont, hogy fingod nincs, hogy pl. egy poshadt kisvárosban mennyire nehéz munkát találni, főleg ha diplomás vagy és nem egyből a háromműszakos operátori állásokat nézegeted....
Visszamegy az arcod majd az eredetinél is kisebb méretre, ha úgy jársz. :)
ajvéból jelentik 2009.10.19. 13:52:18
Dr_utcai_arcos 2009.10.19. 13:55:36
bucox 2009.10.19. 13:56:27
moli 2009.10.19. 13:59:43
(miert nem joBB az operatori, mint a semmi?)
proletar 2009.10.19. 14:11:28
Zsuzsaa 2009.10.19. 14:49:29
széllelszemben 2009.10.19. 14:52:43
Remélem az RTL Klub is veszi a lapot és elgondolkodik pl. a Mónika show létjogosultságán, aminek szereplői 99 százalékban a kisebbséghez tartoznak - gyanítom, csak azok is nézik, mert ki más kíváncsi rá? Itt nézettséget nem vizsgálnak? Abban az időpontban adhatnának valami hasznosabbat is a konyhai TV előtt vacsorát készítő háziasszonyoknak. Vagy azt gondolják, hogy egy bonyolultabb műsor miatt magas lenne az elrontott vacsorák száma?
Hypofx 2009.10.19. 14:53:22
Rtl semmivel nem jobb mint a tv2 ugyan az a kaki csak az egyikhez rozsaszinu a wc papir ennyi.
LastScout 2009.10.19. 15:06:52
papamaci1 2009.10.19. 15:49:39
Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2009.10.19. 15:57:12
loislane21 2009.10.19. 16:04:47
Sajnos ez van. Színvonaltalan és nevetséges volt ez a hal a tortán.
Pg09 2009.10.19. 16:06:03
pontosan ezt tervezem en is!
Lenny 2009.10.19. 16:24:01
"A jövő évadban Gyurcsi, Bajni, Vereske, Tocsik, és Zusi főz egymásnak... a gyorskocsi konyháján.
na azt megnézem majd :D "
egyállampolgár 2009.10.19. 16:26:04
A zsidóság szégyene,sose evett kóser kaját és most játssza a média pojácát! Bibliával!! ÚRISTEN!!Ilyen férgek miatt gyűlölködnek a zsidókra.Jól írta a cikk Tasnádi egy büdös fing főműsor időben!!
Darkcomet 2009.10.19. 16:35:31
dr.agy 2009.10.19. 17:38:07
először is Tasnádi zsidó,annak született és a zsidó vallásban nőtt fel.Természtesen nem orthodox családban,de vallását valamennyire gyakorlóban.
NEM próbált meg kivándorolni,csak érdeklődött.Bármit gondolnak is egyesek Izraelről,manapság nem lehet egy nap alatt aliázni.
Aki jelenleg azt mondja,hogy miatta gyűlöli a zsidókat,az eddig is gyűlölte őket.Az antiszemitizmusra mindíg van indíték és magyarázat.
Kicsit furcsállom a hozzászólásoknál,hogy előre itéltek!Tasnádit elsőfokon itélték el,a bizonyítékokat évekig könyörögve gyűjtögették (emlékezzetek arra a bizonyos zöld számra).A másodfok hátra van.Gyakorlatilag letöltötte már azt is,hiszen előzetesben volt évekig.
A műsor nekem sem tetszett,eddig sem néztem és most is csak miatta.
dr.agy 2009.10.19. 17:41:16
25 éve vagyok orvos,pszichiáter is vagy 15.Ennek ellenére nem merném diagnosztizálni Tasnádi Pétert,különösen nem így a tv-n,avagy újságcikkeken keresztül.
Tudja vajon a cikkíró,mit is jelent a szociopata kifejezés?avagy olvasta valahol és megtetszett?
Briandrew 2009.10.19. 17:47:37
Rubik's Cube 2009.10.19. 18:06:14
1. tematikus műsor lévén, még jó, h az alaptulajdonságokat erősitik fel. Nem dokumentumfilm és nem is propaganda.
2. A legutóbbi szurkálás....stb, úgy hangzott 3 évet kapott. Nem kettőt.
3. A fent leírt bűnök, mind vádpontok, hozzá tartozna az igazsághoz, h ebből mennyi került bizonyításra. Nem sok, SŐT! Aki nem csak a színes bulvárból olyan faszamód tájékozott, tudja, h Tasnádi ellen egy koncepciós persorozat folyt/folyik. A mai napig nem született II. fokú jogerős ítélet. Viszont jóelőre leültették, mert egy senkiházi útjában állt.
4. az hogy kit, minek állítanak be, arról sokszor nem az alany tehet. A média formálja olyanná, ami szerinte eladható.
5. Az Élet és Irodalom álkeresztényei azért mérget veszek rá, hogy megnézték. Nem kell az a hülye duma.
Ezen a héten mások főzőcskéznek! Megnyugodhat a felháborodott népek tengere.
tonyó 2009.10.19. 18:12:12
igaz,de azért abban a "biztonságban" én nem vagyok olyan biztos,hidd el,ő pisztollyal a párnája alatt csak is azon rágódik(mivel már nem fiatal)mikor jön el, és ki lesz az új "pátriárka" én csóró vagyok és igaz ember nekem a nyugodt éjszakák mindennél többet jelentenek!
2009.10.19. 18:17:17
Igazad van teljesen. Én is ebben a nagy adag szarban vagyok (munka nélkül), poshadt kisvárosban élek, diplomás vagyok és rohadtul nincs kedven visszamenni a szalag mellé. Sebaj, van nem messze egy nagyobb város (nem BP), hátha ott szerencsém lesz.
@papamaci1:
"Gratulálok" hozzá, de azért egy tv-s blogon csak kommentelsz, dilettáns barátom...
Rubik's Cube 2009.10.19. 18:18:31
a Mónika és Joshi beszélgetős, megmondósában 100 ból 95 sittes. Azé' mé nem hőbörögtök?
A politikai műsorokban szereplők meg nagyon csúnyán sittre valók, gazdasági bűncselekmények miatt.
Azért miért nem hőbörögtök?
lobotómia 2009.10.19. 18:20:47
Azon viszont elképedtem, hogy celebet csináltak bűnözőkból, amiből egyedül Zalatnaynak van előélete celebként. hamár, és egyáltalán. A többi keleb, ez olyan tipikus magyar dolog, a firfangos adócsaló, az keleb, a rigolyás, fene nagy zsidó,gyilkosizé az keleb. Vajon a böriben is finnyáskodott, amikor disznópörit toltak be neki? Ezt a részt láttam. A szerencsétlen énekes faszit meg leoltották, mert csak 3 napig "ült"?? Különös műsorötlet, kétségtelen. Én is inkább csi, tulképp.
lobotómia 2009.10.19. 18:28:17
Szerintem illik ezekre az emberekre, legalábbis a keményebb fajtából, mert a Zalatnay asszem megbánta, a másik csajt nem tudom, a többi a Tasnádi meg a másik, háááát...simán elmegy szociopatának (pszichopatának, antiszociálisnak stb.), csak a pszochopatákról mindenkinek a sorozatgyilkosok jutnak az eszébe, pedig rengeteg ilyen ember jár köztünk, és nincsenek se börtönben se kezelés alatt, csak éppen a környezetük szenved tőlük rohadtul.
sanya64 2009.10.19. 18:28:44
szóval semennyire... ))
lobotómia 2009.10.19. 18:41:47
Mónikával kicsit sajnáltatták magukat. Vinnyogva röhögtek, amikor elmesélték. a valóságról ennyit. De hát itt harcedzett emberek laknak, miért is magyarázom?
sanya64: ha nincs mondanivalód, akkor belekötsz az írásjelekbe? Ez elég szánalmas. Én ismerek dokikat, professzorokat, akik könyveket írnak, és nem tudnak írni. Mivel nem írók, hanem orvosok. Oszt mégis írnak, mert utána jön egy másik szakma, amelyik ki akarja adni az irományt, és helyre pofozzák a dokik mondatait. Jééé
egyállampolgár 2009.10.19. 18:48:01
persze,hogy nem lehet egy nap alatt aliázni,de Tasnádinak nem sikerült többed szeri próbálkozásra se,..a nagykövetségen lehet kérdezni....pedig 1999elötti letartoztatásakor égett a talaj és nagyon szeretett volna...
A könyvéből kiderül,hogy párthű szülei a zsidó szót a szájukra se vették..Milyen vallásos nevelésről beszélünk?DR agy.nagyon otthon lehetsz Tasnádi témában,vagy csak félrevezetnél jöttél ide?
egyállampolgár 2009.10.19. 18:52:54
Az a Tasnádi meséje,hogy koncepciózus per folyik ellene,az igazság az,hogy egy undorító köztörvényes bűnöző.Késelésért tudtommal soha el nem itélték akkor mit poénkodik vele.Azt akarta bemutatni milyen jó fej és vicces csávó? Hát üzenem nem sikerült.Pont annak látszik ami.Egy önkontroll hiányos félművelt(se!) agresszív hülyének.Ja és miért volt mindig kifestve a szeme?
dr.agy 2009.10.19. 19:06:12
A ma Magyarországon honos klasszifikáció szerint, disszociális személyiségként nevezik azokat az embereket akik abnormális vonások széles skáláját mutatják.
Még ma is használatos az un. Cleckley triász:nem szeret,nem szorong,nem tanul a tapasztalataiból (valamikor a hatvanas években fogalmazta így meg)
Ezer formája van,és etiológiájában a genetikus háttér jelentősnek mutatkozik.
Ehhez a diagnózishoz valóban nagyon alapos vizsgálat szükséges,de így bemondásra jól hangzik....ez kétségtelen.
Úgy látom T.P. nagy hibája a nyilvánosság keresése és szeretete.Így támadhatóvá vált (bár nem ezért).
Sanya 64-nek! ajaj!valóban...valóban ha sietek,nem hagyok szünetet az írásjelek között.hmmmmm....
soma200 2009.10.19. 19:06:50
dr.agy 2009.10.19. 19:14:12
NEM próbálkozott sokszor,mindössze elkezdte a kivándorlás megindítását akkor amikor mondtad....csakhogy pár nap múlva letartóztatták.
A könyveit nem olvastam,de láttam fotókat,mikor gyerekként a zsinagógában a Tóra-tekercset hordozzák körbe....akkor nagyon goj nem lehetett.A régi világban az ha néha napján megjelent a család a zsinagógában már vallásos nevelésnek számított hidd el.(mondjuk Ros Hasanakor)
Nem akarok újabb vitát,de maga a D.utcai zsinagóga sem orthodox,bár attól még zsidó.
dr.agy 2009.10.19. 19:16:34
Javaslom nézdd inkább a Parlamenti közvetítéseket,ahol igazi becsületes emberek küzdenek a haza javáért,az ilyen műsorokat meg nézze a hozzám hasonló bunkó
lobotómia 2009.10.19. 19:23:52
De hogy mekkora egy pojáca. Aki azt várja, hogy vendégségbe menve mindenki kaserolja a kaját az olyan mű, hiszen, a kóser kaja eredetileg attól is az, hogy csak kóser szakács nyúlhat hozzá. Sőt mielőtt főz, a konyhát is kaserolni kell, amit csak rabbi végezhet. Vajon nála ilyen kóser kaja volt? Azt a részt nem láttam.
Még az ortodox zsidók is egy évben egyszer szokták kaserolni a konyhájukat, peszahkor. Nem beszélve arról, hogyan is néz ki egy kóser konyha. Minimum, hogy mindenből kettő van (ugye a tejes és a húsos cuccokat külön) így a konyharuhától a mosogatógépig duplikátum.
(Szerintem ezt a műsort előtte egyeztetik, stb., és ezek szerint ők felvállalták ezt így együtt. Nem tudom kit mi motivált, de gyanakszom... pénz/szereplés relációjában.)
evergo 2009.10.19. 19:26:02
lobotómia 2009.10.19. 19:27:52
Szóval a Tasnádi kóser konyhát vezet? Vagy a neológoknál nem kell kaserolni néhanapján?
Hiába kóser a szilvapálinka, ha egy goj hozzányúl, az már nem kóser.
Vonatkozik ez a libakolbászra is.
Bloodscalp 2009.10.19. 19:52:44
matyematix 2009.10.19. 20:05:01
RESPECT
Szivemből szóltál. Egyszer másfél órán át néztem, mert nem tudtam elképzelni, milyen power pointos animációval jöhet még be a gumikacsa. És még csak be sem voltam szívva, de a nyálam az csorgott rendesen. :)
Halálkufár 2009.10.19. 20:08:07
Halálkufár 2009.10.19. 20:09:17
dr.agy 2009.10.19. 20:30:01
A neológ azért neológ,mert nem igazán tarja a kóser étrendet.
Tasnádi konyhája biztosan NEM kóser,a szónak az igazi értelmében.Például a Mea Sharimban (Jeruzsálem ultraorthodox negyede) két konyha van,egy a tejes és egy a húsos ételeknek,ezenkívül HÁROM teljes edéyn és étkészlet,külön egy Peszachra.Amerikában is sok helyen két konyha van.
Természetesen egy igazán orthodox zsidó be sem tehette volna a lábát Zalatnayhoz például.Nem emlékszem hogy T.P. mondta volna valamikor hogy orthodox zsidó,csak azt hogy most vallásos és valamennyire tartani szeretné a törvényeket.
Persze!Semmi nem volt kóser,hogy is lehetett volna....
A szeme szerintem csak karikás volt.
dr.agy 2009.10.19. 20:33:39
és hol a Lubavichi haszid közösségé? A asvári Pál utcában.Bár ők ugyanazok mint a Statusquo Ante,ugy tudom az általad említett zsinagógát még nem kapták meg.
lobotómia 2009.10.19. 20:50:41
És nem tűnik fel, azon kívül, hogy ez egy CC blog, de a politikában is szokatlan nyugalom van?
Nagyon béna gyurcsányozni, hogy fél éve már hallani se róla. Főleg itt. minden ráérő pöcsarcúnak üzenem, hogy menjem máshova politizálni, és beszéljen itt a médiáról.
Csók, puszi, tisztelet.
A jobbik meg intézzen el téged nyuszika.
Mehley 2009.10.19. 22:15:19
A tv2 valóban a legszennyesebb a trágya tv-k közül. A legjobb az volt, amikor kb fél éve az egyik belsős kolega vmi blogban teregette ki a szennyest. Na, ott aztán volt minden.. titkárnőből lett programigazgató stb stb...
végül letiltották az elérését a tv2 székházából. A dolgozók meg egyből irkáltak be, miután hazaértek...
Persze szokás szerint ennek sem lett semmi következménye :)
Kókuszmenyét 2009.10.20. 00:26:09
Sosem értettem a nagy dohogást a vacak tv műsorok miatt. Ki mondta, hogy kötelező nézni???? Akinek nem tetszik kapcsoljon el, dvd-zzen, vegyen a kezébe egy könyvet, főzzön együtt a párjával, vagy a barátaival..vagy mittomén. Annyi értelmesebb elfoglaltságot el tudok képzelni, mint hogy azt nézzem nap nap után, hogy melyik senkiházi "celeb" mit alakít...
Veér Farkas 2009.10.20. 02:56:55
szabóZ, ott a helyed a TV2-nél.
Rubik's Cube 2009.10.20. 06:09:56
De T.P. IQ-ja ráver az őt ócsárolókra - egyszerre mindre, pl. itt az Indexen.
A másik, h nem festeti a szemét.
ez is egy városi legenda.
Üdv
rubi
egyállampolgár 2009.10.20. 06:10:36
,,Bigott kommunisták lettek mindketten apám katonatisztként anyám egy külkereskedelmi cég párttitkáraként építette szívvel lélekkel a szocializmust.Vallásról pláne zsidó vallásról szó sem esett........"
Tasnádinak bar micvója se volt,de miért is lett volna?A körülmetélést is ideje lenne megcsinálnia,bár 60 évesen nem késő?
Rubik's Cube 2009.10.20. 06:13:20
Jól beszélsz! Erről van szó!!!!
egyállampolgár 2009.10.20. 06:17:41
A T.P szeme városi legenda? Jaj a hasam fogom...
a legtalálóbb mondatot itt olvastam a blogban: ...,,egy büdös fing,volt főmüsoridőben"
Rubik's Cube 2009.10.20. 06:17:58
A múlt érában nem volt divat, sőt üldözött volt a vallásos ember. Legyen az zsidó, vagy keresztény.
Rákosi még a karácsonyt is betiltatta volna, mert keresztény ünnep.
Attól, hogy nyilvánosan nem gyakorolták a vallásukat, még lehettek, pl a Tasnádi család vallásos.
Már megint azt látom, hogy sokat azt látják, amit látni akarnak a kerek igazságból.
Faszom! Nekem meg nincs annyi időm, hogy állandóan felvilágosítsak.
Rubik's Cube 2009.10.20. 06:20:30
tipical!!!
erről írtam fent.
Tasnádi IQ-ját megítéled egy hülye kvíztesztből.
Egyébként ha már olvasol, olvasd el jól: Tasnádi FESTETT szeme a városi legenda.
Üdv
dr.agy 2009.10.20. 06:34:57
Ma itt gyönyörű kis hazánkban ugyan miért is kell pironkodnia??Azért mert ült?????
Először is zömmel előzetesben ült,az eredeti "vádak" közül végülis mindösszesen pár dologgal vádolták meg.Ezek közül az egyik fő a pár milliós adócsalás!Ma ez ebben az országban bűn???Mert akkor a kormány egésze (és a parlament többsége )ugyanúgy ülhetne.
A másik "vád" a volt feleség elleni különböző tervek.Ez kicsit olyan mint Huxley gondolatbűne a Szép új világban.Védett tanú állítja (mint a Kaiser ügyben.....aha).Ezzel szemben a volt feleség lassan univerzális szakértő szerepben tetszeleg az egyik női portálon,mindenben ő mondja meg a tutit.Ugyanúgy szerepelt vacsorázós műsorban,lépten nyomon látom a tv-ben,újságokban.Olyan nagyon fél szegényke.
Végül is nem csinált mást csak becsempészett egy kakukkfiókát egy házasságba (emlékszem mikor ártatlan "madonna arccal" szerepelt a kilencedik hónapban...),mikor börtönben volt a férje (és látható volt hogy sokáig ott is marad,otthagyta és kifosztotta.Ezért kicsit dühös volt rá T.P.Vagy meg kellett volna dicsérnie?
Ha olyan nagyon bántani akarta volna,és T.P. valóban olyan sötét gengszter lenne,ahogy ezt a cikk lefesti,nos akkor már nem élne.
Véleményem szerint egyébként ma az ül akire rámutatnak.Talán olvasd el a Pert, Kaffkától.
dr.agy 2009.10.20. 06:38:14
Elcsépelt a mondat,hogy hatalmas az értékvesztés, és valóban ijesztő mikor ezt feketén fehéren látjuk.
16,7% 2009.10.20. 07:44:14
egyállampolgár 2009.10.20. 21:31:08
1,nem azért kell pironkodnia,hogy ült,hanem azért amit csinált és azért mert még a büntetését se ülte le..6év elsőfokon,de mondjuk a másodfoknál a duplája is lehet.
PÁr dologgal vádolták? te ott voltál?
mondjuk min 16 rendbeli cucc volt....,,Az elsőfokú ítélet szerint Tasnádi Péter bűnös, visszaesőként elkövetett, két rendbeli emberölés előkészületében és felbujtóként elkövetett, két rendbeli életveszélyt okozó testi sértés bűntettében. Bűnösnek találták ezenkívül felbujtóként elkövetett maradandó fogyatékosságot okozó testi sértés, közfeladatot ellátó személy elleni erőszak, közveszéllyel fenyegetés, rongálás, sikkasztás, csalás, magánokirat hamisítás, garázdaság, közveszély okozás, zsarolás, súlyos testi sértés kísérlete és lopás elkövetése miatt. A bűncselekmények nagy részét a vállalkozó felbujtóként követte el"
Kaffkát pedig érdemes olvasni,de Tasnádi köpönyegként nem húzhatja a bűneire,hisz azok valós cselekmények...
dr.agy 2009.10.21. 08:10:27
"A bűncselekmények nagy részét a vállalkozó felbujtóként követte "....írod.
És valóban ez a helyzet.Felbújtóként,azaz valaki azt állítja (az a bizonyos védett tanú ) hogy ő tudja,Tasnádi bízta meg.AHA!Csakhogy holnapután valaki rólad is állíthat ilyesmit,és ezért lecsukhatnak?Avagy micsoda kategória a súlyos testi sértés kisérlete?? Ordít a vádakról a koncepciózus elképzelés.Sok száz vádpont volt eredetileg,amikor letartóztatták, és hiába a zöld szám és a fehívások sora, semmit nem sikerült bizonyítani.
A helyzet az, hogy T.P. szerzett magának egy nagyhatalmú ellenséget.Kaffka Pere pontosan így kezdődik.Valaki szerez magának egy nagyhatalmú ellenséget.
Ugyanaz a helyzet a szakértői dologgal.Hiába az MRI és az a szakértő akinek a véleményét harminc évig elfogadták, most biztos T.P. intézte el.Ugyan,ugyan. Egy nagy hírú igazságügyi elmeszakértő nem kockáztat ilyesmiért.Egyébként az orvostudomány nem matematika, így a szakvélemények sem egyezhetnek pontosan. Olvastam egy részét annak a bizonyos szakértői jelentésnek (fent van a neten lefotózva!!) és nagyon megalapozottnak tűnik.
Mindegy is, hiszen azokkal a vádakkal amivel T.P.-t elitélték, holnap engem vagy téged is el lehet.Az elsőfokú itéletet pedig nem szokás letölteni ha van fellebbezés.
chrismaster · http://twitter.com/thegoodkchris 2009.10.25. 08:45:03