Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Ma este is csúszni fog az U20-as focimeccs második félideje

Így is, úgy is szívunk

2009. október 09. 12:00 sixx 115 komment

Úgy látszik, végül is nem a királyi tévé, hanem az igaz vízfej, az ORTT ludas abban, hogy húsz év alatti labdarúgóink futballmeccseit az istennek nem sikerül úgy közvetíteni nálunk, mint a Eurosporton. Schulek Csaba, a Magyar televízió sportműsorainak főszerkesztője ugyanis azt nyilatkozta a pepsifoci.hu-nak, hogy a médiatörvény miatt meg van kötve a kezük.

Az ORTT nagyon szigorúan ügyel arra, hogy a tévék betartsák a médiatörvényben foglaltakat, és ebben az esetben az a helyzet, hogy az m2 közszolgálati televízióként köteles hírműsort sugározni, aminek ráadásul este fél tíz előtt el kell kezdődnie és nem lehet rövidebb húsz percnél. Az ORTT-től kapott tájékoztatás szerint méltányossági kérelmet ebben az esetben sem fogadnak el, a szabál az szabál, a hírműsornak húszpercesnek kell lennie, és kész.

Schulek szerint kényszerhelyzetben voltak, és az tűnt a legjobb megoldásnak, ha a tizenöt perces szünetben vetítik le a Híradót, majd csúsztatva közvetítik a meccset  - és pontosan így fog történni ma este, az Olaszország elleni negyeddöntő esetében is. Aki tehát ragaszkodik az élő közvetítéshez, kénytelen lesz átkapcsolni a Eurosport műsorára, ahol szintén magyar kommentárral nézheti meg a meccset, ráadásul tényleg élőben.

Címkék: ortt m2 meccs

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sorozatmania 2009.10.09. 12:12:46

bér ezért lehet, hogy kövezés jár, de nem értem a problémát. oké, értem én, de nem hiszem, hogy sokat számít az embernek, hogy élőben lát-e egy meccset, vagy pár perc késéssel. többet lehet szünetben pisálni, vagy ilyesmi.

amikor olyan világban élünk, hogy bárki megnézheti a meccset éjfélkor is, ha felveszi, nem hiszem, hogy attól több lenne valaki, ha élőben nézi és kevesebb, ha csúsztatva.

Samott 2009.10.09. 12:24:41

Biztos bennem van a hiba, de nem lehetne a Hiradot a meccs elott leadni?

klauss 2009.10.09. 12:26:52

na jó sorozatmániás, tőlem kaptál három kődobást, többet sajnálok rád dobni

Stagyar-zil-Doggo 2009.10.09. 12:27:05

Azért jöhetne már az a forradalom, és lehetne az ORTT az első a fal mellett...

sanya974 2009.10.09. 12:31:10

Az ORTT monjon le! Ezt a kis nézettséget is elveszik a királyitól.Amúgy akkor megyünk a Eurosportra vagy marad a netes közvetítés a telesport.hu-n.A kommentár úgyis kritikán aluli az mtv-n.A lényeg hogy HAJRÁ MAGYAROK!

googlebaby 2009.10.09. 12:32:16

szerintem a eurosport legalább 5 másodperces csúszásban közvetít, ez akkor live adás? :D

sanya974 2009.10.09. 12:34:50

Az is élő csak ők Párizsból kapják a képet .
Ezért a csuszás.

sorozatmania: te csak maradj Bobbynál és Dzsokinál , ha nem érted azt mi az élőben szurkolás!

Flankerr 2009.10.09. 12:36:01

Azért nem lehet a meccs előtt mert akkor megy az M1-n...
Az ORTT meg menjen a... szóval oda.. vannak jó dolgaik, de itt nem felmentést adni... szégyen...

rastapapa 2009.10.09. 12:36:15

sorozatmania:
egy sportesemény engem felvételről nem érdekel. A kedvenc F1 futamom sem nézem meg felvételről.
samott:
a meccs előtt a Híradó az m1-en megy. kell bizonyos tecnikai átállás a kettő között. Egy stúdióból egyszerre két híradónak nehét mennie :-)

általában:
ez "csak" egy utánpótlás-bajnokság. volt rá példa, hogy a vizilabda válogatott vb (vagy eb) meccsét órás nagyságrendű csúsztatással, de ÉLŐ felirattal adta az egyik kereskedelmi csatorna. Akkor mire hőbörgünk 8 percért? Legfeljebb a gólokat a lassításon kívül is megnézheti mégegyszer az aki a jurosporton kezdi a második félidőt :-)

toolate 2009.10.09. 12:41:46

1, kedden azt mondták, hogy azért nem adja a királyi egyes a meccset, mert október hatodika van, aradi vértanúk. Akkor ma mi van? Fordított nap? (hatos? faszt, kilences)

2, híradó. OK. De a szájbarágott önpromóikat három percben igazán kihagyhatnák. Egyébként az M2 azért (lenne) jobb, mint az eurosport, mert 16:9-ben adja. De így marad a 4:3 és az eurosport

Artie 2009.10.09. 12:42:46

KEK-döntő, Győri ETO KC-Buducnost Podgorica. Ez az etalon, ezt nem lehet alulmúlni. Várnus Szarér-interjú miatt az első félidőt csúszással adták.

pvissza 2009.10.09. 12:43:10

az volt a baj a csúsztatással, hogy a hosszabításnál nem adták le a szünetet. vagyis vége lett a második félidőnek, és azon nyomban folytadódott a meccs... hát pont ott mentem el pisálni, meg ilyenek, és le is maradtam a kezdésről...
ez mondjuk a királyi tv szerkesztőjének(vagy nem tudom kinek) a hülyesége akkor is

Artie 2009.10.09. 12:43:27

@Artie: Ja, még annyit, hogy akkor Schulek úr miért nem reklamált? Már akkor is ő volt ott a góré.

dr. orter 2009.10.09. 12:43:57

megjegyzem az eurosport riporterei általában jobbak, mint az mtv sportriporterei.
atlétikát de úszást is automatikusan ott nézek, ha párhuzamosan megy a két adón.

bbandi 2009.10.09. 12:49:02

@pvissza: Azt azért csinálták, mert így a hosszabítás második félidejétől már élőben tudták adni.

jami (törölt) 2009.10.09. 12:53:20

Én mindenkit arra biztatok aki teheti nézze az Eurosporton. Így ha az M2 nézettsége a felére esik annak ami egyébként lenne azt maguknak köszönhetik.

szeszkópé 2009.10.09. 12:54:12

A Viasat3 is fél óra késéssel adta tavaly a kézilabda BL meccseket, mert vmi "Pimaszúr" nevű trágyadombi műsort adtak a meccs idején, amit nem lehetett fél órával előbbre hozni, merthogy "ide szól a szerződés"! Qrva idegesítő volt.

Samott 2009.10.09. 12:55:33

@rastapapa: Es belehalnanak ha egyszer ugyanaz a Hirado menne mindket csatornan egyszerre?

Secnir 2009.10.09. 12:58:02

khm
az az igazság, hogy amit az ORTT művel, az kimeríti a Kellér Dezső-féle vicc fogalmát. Normálisabb országban egy ilyen testületet -ha van- nem politikusok, hanem szakemberek vezetnek. A döntéseik egyenesen üvöltenek a szakmai hozá nem értéstől, illetve a szociális érzéketlenségtől.
Kukába az egész ORTT-vel.

ken adams 2009.10.09. 13:01:21

na jó, elfogadom, ezek a szabályok, nem változtatnak. legyen.

de akkor az m2 miért nem annyira okos, h mondjuk nem közvetíti az első 5 percet, hanem bekapcsolódunk az 5. percben és végigmegy onnan élőben????

tejfogubandi 2009.10.09. 13:01:44

nézzétek eurosport 2n

Giedi 2009.10.09. 13:03:14

14 évet vártunk magyar BL-szereplőre, és erre tessék: a Debrecen idegenbeli meccseit csak a szar digi közvetíti.
Az U20-ast miért nem szerezte meg Anettka?
Az egész magyar médiavilág egy nagy hányinger!!
Az ORTT-ről meg csak annyit, hogy még mindig műsoron van Mónika, Józsi Barát, Patacsata, Celebkínlódás stb.

pvissza 2009.10.09. 13:07:24

@bbandi: tudom, de akkor is lemaradtam :) nem igazán megszokott, és nem is jelezték, hogy így lesz.

mizrolist 2009.10.09. 13:07:54

Ha itthon lennék eleve a FIFA hivatalos streamjét nézném (se Eurosportom, se m2-m - sőt, kábel tv-m egyáltalán nincs); mindenesetre aligha hiszem, hogy ne lenne megoldható, hogy mindkét csatornán egyszerre menjen a 19:30-as m1-es Híradó.

pvissza 2009.10.09. 13:08:48

és miért nem lehet a híradó rövidebb?
az is szabál(y) :) hogy ugyanazt kell leadni?

juliusbond 2009.10.09. 13:09:06

Amennyiben meg tudom magam tartóztatni, hogy ne nézzek utána, hol áll a meccs, akkor nem annyira érdekes hogy élő-e. Volt olyan, hogy ázsiai F1 futamot néztem RTL-en délután ismétlésben, mert nem tudtam az eredményt, jó volt. A saját kis univerzumomban élő volt az adás.

Azonban az ORTT-nél körbe kéne nézni. A szabály az szabály dolgot felül kéne vizsgálni, ne felejtsék el, ők is értünk vannak, nem magukért. Nem az ő megélhetésükért fizetünk adóban nekik sok pénzt. Amennyiben nagy ritkán előfordul rendkivüli eset, szerintem az ország részéről ez tolerálható. Mondjuk évi 1 százalék rendkivüli lehetőség. Osszák be.

Az M2-es kommentárral kapcsolatban, nem szoktam sok meccset nézni, az NB1 nem vonz, az Arzenál-Milán meccsben sem találok tüzet, a válogatottunk meg mégis a mi kölkünk, hát ezért nézem.

Hajrá Fiúk !

dr. orter 2009.10.09. 13:12:50

@pvissza: benne van a cikkben. nem lehet 20 percnél rövidebb.

dr. orter 2009.10.09. 13:13:21

@pvissza: benne van a cikkben. nem lehet 20 percnél rövidebb.

körtepálinka 2009.10.09. 13:14:16

Megvan a megoldás!! rájöttem!!!

nyugodtan kezdje el később az m2, mert ha pl 8percet csúszik, akkor a második félidő első 16 percet leadja a kétszeresére gyorsítva, igy senki nem marad le semmiről, és 17. percől már mehet is az élő adás!!! :D :P

Hajrá MAGYAROK!!!!!!!

ohrana 2009.10.09. 13:14:54

10ta hülyék.
Nem a megoldást keresik, hanem hanyattdobják magukat, és vinnyognak.
1. megoldás (ld feljebb): amikor vége a híradónak, akor bekapcsolódnak a közvetítésbe. Esélyes, hogy akkor rúgnak a magyarok 12 gólt, az olaszok meg 8-at, de ez van.
2. megoldás: tegyék a híradó hátterének az élő képet.
3. megoldás: a II félidő első öt percét szerkesszék be a híradóba. Azaz: kedves nézőink, most a sporthíreket hallják, egyenes n.n.-től Egyiptomból. Halló n.n. És a szpíker közvetít, és amíg kimegy a labda, addig elmondja, hogy a vívók, úszók - szóval a sporthíreket.
4. Látják a meccset, kivágnak a felvételből 5 percet (5×1, 2×2+1...) amíg ápolás van, amíg a kapus pattogtatja a labdát, és 15 perc alatt utolérik magukat.

De amilyen seggek, inkább átkapcsoltatnak 100 ezer emberrel másik adóra...

o

füligjimmy77 2009.10.09. 13:15:03

Jó az a médiatörvény, mikor megalkották, már akkor is jó volt. Persze nem a közszolgálati tévének, és ezáltal az adófizetőknek jó, de jó.

salander 2009.10.09. 13:16:08

A híradó végén a sporthíreknél elkezdhetnék nyomatni a meccset kisképernyőn kommentár nélkül és amikor lejár a 20 perc, akkor elkezdeni onnan rendesen adni.

Esetleg félképernyőre a híradó végét hanggal, a másikfelére a meccset hang nélkül.

Tuti ki lehetne találni valamit, mert ez vér gáz.

Fricibá' 2009.10.09. 13:21:09

Ha rajtuk múlna, inkább parlamenti közvetítés lenne a költségvetési vita mindenkit érdeklő részleteivel, vagy egy izgalmas természetfilm a bálnák nemi életéről, nem ilyen hülyeség, hogy életerős fiatalemberek egy labdával futkároznak másfél órát...

Samott 2009.10.09. 13:22:24

@ohrana: Nem ertem miert kell tulbonyolitani a dolgot, a meccs elott valami koreai sorozat van, az ma sajnos elmarad, es 19:30-tol nyomjak az m1 hiradojat az m2-on is... mire az vegeter kezdodik is a meccs. Hirado fel tiz elott megvolt, es senki nem maradt le semmirol. Meg a koreai izet is leadhatjak a mecs utan ejjel...

marat14 2009.10.09. 13:26:37

kicsit odaszúr az eurosport: youtube.com/watch?v=gweMWt4YXCA

Sailorland 2009.10.09. 13:29:24

Mindenkivel egyetértek, aki az élő szurkolás mellett teszi le a voksát, de azér azt az 5 perces csúszást simán ki lehet bírni.
Ez nem ugyanaz az érzés, mintha már tudnám, hogy minden játékos otthon majszólja a kekszet, miközben én nézem őket.

A lényeg: Hajrá Magyarok!

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.10.09. 13:31:13

Takarékossági intézkedésként az ORTT meg kell szüntetni.

Secnir 2009.10.09. 13:36:53

persze az ORTT megint kussol, amikor a jövő héttől 5 bűnöző fog a vacsoracsatában észt osztani...

...főműsoridőben!

Escobar888 2009.10.09. 13:36:55

egyrészt nem vészes ez a kis csúszás. Jobb mintha csak a digisport adná!
Másrészt az Eurosport is adja tehát aggodalomra most semmi ok.
Az megint más kérdés, hogy micsoda blama ez az amúgy sem rózsás helyzetben lévő királyi adótól. Illetve a felügyelettől.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.09. 13:36:55

Basszák meg, de "ráadásul este fél tíz előtt el kell kezdődnie" ...

21:30 ELŐTT pontosan 21 és fél óra van!

StirlitZ 2009.10.09. 13:39:40

@sorozatmania: Ne csináld már, a szurkolás lényege, hogy együtt élsz, izgulsz a csapattal. Hallotál már olyat, hogy már lejátszott meccseket, valaki végigizgul-szurkol?

butyko 2009.10.09. 13:40:12

Könyörgöm, kis ablakban híradó, nagy ablakban foci...

spanyol inkvizíció 2009.10.09. 13:41:36

és miért nem lehet az m1-en adni? ahol már vége akkorra a híradónak? netán az önök kérték és a sztársáv annyira fontos, hogy nem csúszhat/kerülhet át az m2-re?

lajafix 2009.10.09. 13:42:54

@Samott: lehet, az megy az m1-en épp akkor.

Alex3000 2009.10.09. 13:44:13

@Secnir: igazad van, az nem számít.

"azta" 2009.10.09. 13:44:40

khm... a híradó 15. percétől mehetne a sporthírek, amiben kikapcsolnak élőben a meccsre? ez így nem jó? faszfej vezetők, faszfej törvényeit betartató faszfej bürokraták alatt tanultuk meg, hogy kell kiskapukat keresgélni/találni - akkor most gyerünk!

Samott 2009.10.09. 13:48:51

@lajafix: tudom, azert irtam akkorra. :) Ez lenne a legegyszerubb... bar amit @spanyol inkvizíció ir se butasag.

Fikalnyik Eugén 2009.10.09. 13:48:58

1996. évi I. törvény
a rádiózásról és televíziózásról

1./2§ (7) Fõműsoridõ: rádióban a 6 óra 30 perc és 9 óra 30 perc, televízióban a 18 óra 30 perc és 21 óra 30 perc közötti idõszak.

2./8§ (3) Az országos televízió fõmûsoridõben legalább húsz perc, országos rádió legalább tizenöt perc önálló hírmûsort köteles egybefüggõen szolgáltatni. A más magyarországi mûsorszolgáltatótól átvett híranyag a hírmûsor húsz százalékát nem haladhatja meg.

Fikalnyik Eugén 2009.10.09. 13:49:58

magyarul fél hétkor simán lenyomhatnák a híradót

carpenter · http://milyensorozatotnezzek.blog.hu/ 2009.10.09. 13:51:39

@dark future: Ha-Ha pont ezt akartam irni, meg a tobbi szervezetet, partot, intezetet, bizottsagot stb.-t is ami a mi penzunkon keseriti meg az eletunket az ertelmetlen szabalyozasaival

zoli29 2009.10.09. 13:51:52

Ekkora fa&@#ságot! Akkor meg kell változtatni a törvényt...!!

dezgri 2009.10.09. 13:52:04

TEEEEEEE "sorozatmánia"!

"amikor olyan világban élünk, hogy bárki megnézheti a meccset éjfélkor is, ha felveszi"
Csak neked javaslom, hogy szilveszter éjfékor vedd fel a himnuszt, menj el pisilni, hányni..........s ha majd vissztérsz kb 2 óra múlva (de legyen 3 perc), akkor állj vigyázba!!

Deuce Bigalow 2009.10.09. 13:54:47

az 1. kommenterhez én kérek egy laposat, egy hegyeset, meg egy zacskó kavicsot

bátor Sir Robin 2009.10.09. 14:00:40

na, a médiaszakma is a senkiháziak kezében van.

Energia 2009.10.09. 14:02:12

@sorozatmania: Csak annyit, hogy mi a különbség aközött hogy szexelsz, vagy hogy a TV-ben nézed.
Nem érted, hát fogadd el. Sportot nem nézünk felvételről, mert annak pont az a varázsa, hogy az akkor ott történik és a részese vagy.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2009.10.09. 14:08:35

Az hogy van, hogy a Sport2-n az NFL meccsnél csúszással kezdenek, de kivágják a holtidőket, és kb a harmadik negyedtől élőben megy tovább a meccs?
Nekik megoldható?

Ettől még persze az ORTT ritka nagy seggfej...

mindegykivagyok 2009.10.09. 14:11:46

Akkor az ORTT szivjon le,nézem az EUROSPORTON! Buzi f..szok!
Csusztassàk az anyjukat ne a meccset!

zoli29 2009.10.09. 14:15:19

@Vészmadár:

NFL-re lehet azt mondani, hogy örüljünk, hogy egyáltalán közvetíti valaki.
Na, de ha a közszolgálati tv felvállalja, hogy közvetíti a magyar csapat meccseit, ne hogy már ne lehessen valamilyen módon megoldani, hogy élőben menjen az egész!

Ha, adná Isten, egyszer kijutunk a felnőtt vb-re, akkor is majd felvételről adják a meccset, hogy legyen híradó?

Mala Suerte 2009.10.09. 14:15:25

Vicc... [Mint ahogy az első hozzászóló is.]

mindegykivagyok 2009.10.09. 14:16:22

@körtepálinka: Erre hogyjöttél rà,pàlinkàval
vagy anélkül?Azthiszem Te évek ota csak
ràtöltesz,de nincs idöd kijozanodni!

EasyFriend 2009.10.09. 14:17:55

Szerintem egyszerű a megoldás. Egy jövőbelátó szerkezet segítségével már 19:50-től el lehetne kezdeni sugározni a meccset, a híradó kicsit előbbre jönne, és a második félidő már mehetne élőben. Remélem, ez így már harmonizál az ortt-szabályozással.

mindegykivagyok 2009.10.09. 14:20:39

@sorozatmania: A 3.variàcio meg az,hogyha
vki tudja az eredményt akkor màr nemnézi meg
a meccset!Ez nemjutott az eszedbe Te "kis zseni"

Kapitány_1 2009.10.09. 14:27:01

Aki lemaradt volna róla - most mondom, hogy a kimaradó 8 perc végén az olaszok vezetnek 3:1-re.
Vagy a magyarok.:)

KenGuruL 2009.10.09. 14:37:13

sorozatmánia, dugtál te már felvételről? :D

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2009.10.09. 14:40:22

Lehetne ezt még cifrázni, pl a hiradó után leadhatnák a 2006-s Orbán-Gyurcsány tv vita összefoglalóját, aztán jöhetne meccs!

Megélhetési rasszista 2009.10.09. 14:40:36

Minek egyáltalán külön Híradó az m2-re? Régen leadták felvételről az m1-est, még régebben élőben mind a kettő csatorna azt adta egyidőben.
Ezt azért nem az ORTT írta elő.

Nagyerdessy · tuzhely.blog.hu 2009.10.09. 14:42:41

Ez csak duma. Duma, mert nem akarják másként. És ez már baj. Nagyon nagy. Mert kivetül az egész társadalomra, és annak irányítására is.

körtepálinka 2009.10.09. 14:46:30

@mindegykivagyok:

dolgozgatok, dolgozgatok (tiszta fejjel :D), és képzeld egyszer csak kipattan. szerintem edson is így volt a villanykörtével... lehet egyszer én is benne leszek történelemkönyvekben....

capor_ 2009.10.09. 14:47:10

Nem eléggé hírműsor a focimeccs? 90 perces telesport.

Egyébként felvételrő nézni focimeccset, vagy csúsztatva nagyon gáz. Szerintem legalábbis.

rastapapa 2009.10.09. 14:52:51

samott:
a fél 8as m1 és a fél 9es m2 hiradó más gárdával (szerkesztő, rendező, műsorvezető) és más tartalommal (a főbb hírek természetesen vannak) jelentkezik. Természetesen lehetséges a kettőt egybevonni kivételes alkalmakkor. Hogy ezt ki döntheti el és neki mi a kivételes alkalom... na ezen múlik a dolog.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.10.09. 14:54:45

"1. melléklet a 2008. évi LXXXIII. törvényhez

Az Országos Rádió és Televízió Testület 2009. évi költségvetésének kiadási oldala

Személyi juttatások: 932 422 000,- Forint"

zolcsy05 2009.10.09. 15:01:47

Eddig is az Eurosporton néztem ezután is ott fogom.Gyenge közvetítés volt az m2-őn.

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.10.09. 15:05:34

S ha VB döntőt játszanának a srácok, amire ugye még sosem volt példa, akkor is a kurva Híradó lenne fontosabb???

Csődör Johnny 2009.10.09. 15:11:02

eurosporton a kommentátor is sokkal szimpatikusabb mint az m2-es.
multkor észrevettem h csusztatják is... eurosport a nyerö.

kasmat 2009.10.09. 15:11:33

a szabál az szabál

Karlitosz 2009.10.09. 15:26:48

ha egyszer jön a forradalom falhoz állítjuk az ORTT-t meg mindenkit aki ezért felelős.

rajdi 2009.10.09. 15:38:06

Nos a hiradó végén a sporthírekben már be is mondják, hogy az U20-as válogatottunk a 2. félidő 1. és 3. percében lőtt 2 gólt, meg volt egy piros lap is. Ja és jó szurkolást a második félidőhöz...

hominida 2009.10.09. 16:23:47

A késés azért kellemetlen, a tudaton kívül, mert ha én nem tudom vagy nem akarom az Eurosportot nézni, de a szomszéd igen, akkor az ő ordításából értesülök, hogy történt valami jó. Pedig jobban esik azt magamnak észrevenni. Ez egyébként az előző meccs második góljánál meg is történt, egy perccel előbb tudtam meg, hogy a szabadrúgás, amelyhez nem sokkal ez után álltak fel a legények, gólt fog hozni.

Erre egyébként ügyelni kell a digitális kábeltévéknél is, mert az kb. öt másodpercet késik, ilyenkor mindig át kell kapcsolni a sima kábelre, mert az a gyorsabb.

Az önreklámnál egy olyan helyzetben, amikor már tűkön ül a néző a késlekedő műsor miatt, nincs dühítőbb, sem nagyobb öngól egy tévének.

A híradó utolsó nyolc percében pedig a stúdióból meg lehet érdeklődni, hogy mi a helyzet éppen a meccsen, aztán bele lehet feledkezni a beszámolóba, végül a műsorvezető visszaveszi a szót, udvariasan elköszön, és jöhet a meccs. Bassza meg az ORTT az összes rokonát, ha ebbe is mindenáron bele akar kötni. Mert azt, ha egy tévé a nézőt szívatja, azt csudára nem szokták figyelni, csak a teljesen ostoba és hiányos médiatörvény szerint történjen minden, amely persze elfelejtett a nézővel törődni.

RockKéró 2009.10.09. 16:36:14

amúgy is jobb a juroszport mert az HD-ban és élőben adja a meccset.

favicc 2009.10.09. 16:44:05

A meccs elé meg nyilván nem lehet berakni a híradót mer akkor egyidőben lenne az 1esével. ÉS AKKOR MIVAN? Mindenki leszarja az m2 híradót...

Michael Collins 2009.10.09. 16:49:24

Kiváncsi lennék az ORTT véleményére a jövő heti Hel(ott) a tortán műsorral kapcsolatban.

nannov 2009.10.09. 16:55:46

@Artie: Ó, dehogynem lehet! Nekem az etalon egy kb. 15 évvel ezelőtti válogatott kézilabdameccs, továbbjutás szempontjából fontos EB- v. VB-selejtező. Vasárnap délelőtt adták az mtv1-en, az ellenfélre nem emlékszem, arra viszont igen, hogy a kifejezetten izgalmasnak ígérkező végjáték előtt, a második félidő közepén hirtelen közölte Gulyás, hogy sajnos most nekik lejárt a műsoridejük, ezért véget ér a közvetítés. Aki kíváncsi a mérkőzés utolsó 10-15 percére, az este 23 óra után a Telesportban felvételről megnézheti. Anyáztam egy cseppet...

jami (törölt) 2009.10.09. 16:57:38

AZ EUROSPORTON NÉZZE AKI TUDJA RONTSUK LE AZ M2 NÉZETTSÉGÉT!!!

jami (törölt) 2009.10.09. 16:59:10

AKI TUDJA NÉZZE AZ EUROSPORTON. RONTSUK LE AZ M2 NÉZETTSÉGÉT!!!

ako-ako 2009.10.09. 17:04:13

az ard mindig a szünetben adja le a hiradot, tökmindegy mikor van a szünet :)

amfiteatrum 2009.10.09. 17:04:28

jami
EGYET ÉRTEK!!!!!
Fulladjon bele a nézetlenségbe és a béna kommentárjaiba a M2.

ako-ako 2009.10.09. 17:14:07

egyebkent is nemeto-ban, ha _barmelyik_ valogatott meccs közvertitese csuszna hirado miatt (hacsak nincs valami iszonyat brekingnyuz, ami indokolna, de sztem akkor esetleg a meccs is elmaradna), hat abbol oriasi botrany lenne. plane, hogy a tv- es radio dijbol (havi 17 eur!) felelmetes összegek folynak be es az emberek azert erzekenyek az ilyesmire

Korben Papa 2009.10.09. 17:25:46

Magyarország 2009! Szégyelje magát az ORTT! A királyi tv helyében meg csakazértis bevállalnák egy néhány órás műsorszünet-büntetést a srácokért!
Szégyen, gyalázat...

haraputca 2009.10.09. 17:26:03

1. Megoldás biztos van, csak tojnak rá a királyinál. (Mi van, ha fél nyolckor práhuzamosan megy a két adón ugyanaz a híradó, volt már ilyen, nem?)
2. Egymás meccsnézési szokásait ne minősítsük, ha valakinek mindegy, élő-e vagy se, lelke rajta.
3. Hogy az eurosport közvetítése jobb lenne, haha... Az élő miatt lehet, hogy ott nézem a második félidőt, de csak azért.

nitro1 2009.10.09. 17:38:43

@dezgri: Miért, szilveszter éjfélkor te vigyázzba szoktál állni? Mi a jó fenének?
Hogy ne legyek teljesen offtopik, egyetértek az itt felmerült okos, kép-a- képben, holtidő kivágós, első 8 perc egy-az-egyben kivágós módszerekkel. Kíváncsi lennék, olvassa-e valaki olyan is a blogot, aki tenni is tudna annak érdekében, hogy valamelyik megvalósuljon. Én sajnos melózok este, így tuti, hogy nem látom élőben, de cserében felvételről sem nézem meg. :-)

rastapapa 2009.10.09. 17:38:56

@Zoli28: A felnőtt vb már érdekli a kereskedelmi csatornákat is, de attól óvjon az én, hogy ők közvetítsék. akkor a döntőt is csúsztatva látod, ha valamelyik sorozatukat üti :-)
Egyébként széhgyen, hogy a válogatott jogait birtokló csatorna lemondott a jogról, most, hogy a nagyoknak már nincs esélyük kijutni.
ennyit a sportszerűségről és a kereskedelmi tv-kről

micu · http://www.ingyentv.hu 2009.10.09. 17:52:12

Ha minden kötél szakad, ITT keress megoldást:
Rengeteg stream-cím:

www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=51512&part=sports

Láryfáry 2009.10.09. 17:58:30

Mocskos szemét az egész TV-s társaság!!!
A TV2-nek volt pofája licitálni a BL-ért ,de csak a keddi meccsekért !!!!Hát ez is most kb.ilyen .Ezért nem kell ide ez a baromi nagy demokrácia ,--hogy ilyet kitaláljanak.Egész nap minden csatorna ugyanazt ugatja ,akkor még meccs helyett is azt halgassuk.Hajrá EUsport !

pocsolya 2009.10.09. 18:01:36

Az nem számít híradónak ha alul megy a csík a hírekkel? :D

ladislaus 2009.10.09. 18:03:14

http://www.fifa.com!!!

1bambi 2009.10.09. 18:04:44

Inkább adják az m1-en a meccset élőben. Nagyon sokan néznék. (Egyébként ha pl. vb-döntőt játszanának a srácok, vagy bronzmeccset, azt is így közvetítenék??)

ladislaus 2009.10.09. 18:05:10

@sanya974: mondom, http://www.fifa.com!!!

Vince Larkin 2009.10.09. 18:05:20

Anno pár éve Szávay Ágika US Open negyeddöntős meccse miatt az egész m1 műsora borult, akkor hol volt az ORTT?! Egyébként hajrá magyarok! Az Eurosport kommentátorai pedig tényleg jobbak, mint bármelyik m1-es riporter. De engem leginkább ettől a Somos gyerektől (fogalmam sincs, melyik az ikrek közül) ráz a hideg...

Lev Menachem 2009.10.09. 18:34:28

Úgy tudtam , h ma már gyakorlatilag az összes "élő adás" szándékosan megy alapból pár perc csúszással , h az esetleges gixereket legyen idő javítani, nemkívánt képsorokat (pl pályára berohangáló szurkoló) kivágni.

Akinek abszolút "élő" kell, az vegyen repülőjegyet Egyiptomba..

Aki meg fanyalogni akar, vagy annyira zavarja az a +5 perc (gyanítom a többségnek fel sem tűnt) , az kapcsoljon át, vagy írjon ilyen fasza cikkeket az indexre.

Akkor már inkább azon hőbörögnének, h képtelenek kirakni az órát a képernyőre..

jami (törölt) 2009.10.09. 18:41:39

@Lev Menachem:
Ha már ilyen kurva okos gyerek vagy, hogy így megmondod a faszát, akkor a te felvetésedre meg az mondható, hogy tegyé a tv-d mellé egy órát és neked sem kell nyüszögni.

Baloggie 2009.10.09. 19:09:06

Aki normális közvetítést akar látni/hallani, az alapból az Eurosporton nézi :)

Danny89 2009.10.09. 19:24:26

Ahogy a Family Guyban is megmondták: az ORTT barmokból áll :D
Én az Eurosporton nézem, ott a kép is sokkal élesebb, jobb.

Danny89 2009.10.09. 19:28:30

ill. azok a felvételek, amiket nem élőben sugároznak, valamiért nem olyanok...pl. válogatott meccset is vettem már fel, mert már csak az utolsó 10 percre értem volna haza, de vhogy elvész akkor az az érzés, h van foganatja a szurkolásodnak...tudom, hülyeség, de attól még így érzi az ember

jami (törölt) 2009.10.09. 19:32:44

Most halottam, hogy az M2 a meccs helyett a Nils Horgerson csodálatos utazásait a vadludakkal c. rajzfilmet adja, úgy hogy marad az Eurósport ahol ÉLŐBEN lehet nézni

emu11 2009.10.09. 19:34:33

@Artie: igazad van, ez az egész csak kifogás... nem baj nézem másik csatornán....eusp!

wynil 2009.10.09. 19:50:42

Na erre mi lehet a válasz?
A sok seggfej ott az ORTT-nél mindent betartat, és olyan hányadékok amik mennek a retekklubbon meg a tv2-n azokat nem bánja.
Igaza van mindenkinek, hogy irány az Eurosport.
Aztán meg majd lesz sírás, hogy a nézettség apad meg bla bla bla
hajrá magyarok!!!

bretman 2009.10.09. 22:38:36

Elődöntőben a magyarok!

bretman 2009.10.09. 22:44:12

@Fikalnyik Eugén:

Egyébként ezzel az MTV-s magyarázkodással valami nem stimmel. Olyan televízió, hogy m2 ugyanis nem létezik. Csak olyan, hogy MTV. Az meg a másik csatornáján teljesíti a törvényt. Ha viszont az m2 önálló televízió, akkor 80 százalékban különböznie kellene a híradójának, mint az m1-é. Azt meg kötve hiszem (nem beszélve arról, hogy évekig egyszerűen ismételték a fél nyolcas híradót)

tomhagen 2009.10.10. 08:06:47

Leírom a megoldást (de ne mondjátok el senkinek!): Az m2 elkezdi a Híradót 19:45 órakor, aminek az utolsó 5 perce (20:00 órától 20:05 óráig) sport hírek. Na ennek keretében pedig élőben kapcsolják Egyiptomot, és ha nagyon vagányak akarnak lenni, akkor a kommentátor az első 5 percben elmond fél perc friss sporthíreket is. 20:05-től pedig értelemszerűen - mivel vége a Híradónak - folytatódik a közvetítés.

nadivereb 2009.10.10. 11:52:31

Nekem az első meccstől kezdve (Dél-Afrika ellen, Honduras ellen sztem valami szanatórium leánycsapata játszhatott) eszembe sem jut az m2-n nézni, mert egyrészt a háttérzaj le van tekerve, amitől sokkal nyomottabb a meccs hangulata, másrészt pedig NEM KÉPESEK KIRAKNI EGY NYÜVES ÓRÁT! Komolyan olyan nagy technikai kihívás ez?
süti beállítások módosítása