Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Egy hétvége alatt megverték Gyárfást

Ma reggel

2009. szeptember 28. 11:54 szabóZ 175 komment

Felhozták a raktárból a Szólás szabadsága régi díszleteit, már azokat, amiket nem építettek még be a Híradó stúdiójába, aztán találtak még ott pár kék neoncsövet, meg néhány kerti széket is, jó lesz az is valamire, a lényeg hogy fehér legyen. Mert a fehér az nagyon modern, mint a szívsebészeti műtő, vagy mint a Halálcsillag tábornoki tárgyalója.

Ez lett a Ma reggel, a Magyar Televízió új reggeli műsora. Egy hétvége alatt még arculatot is vakoltak hozzá: flashben rajzoltak rohangáló betűket a főcímbe. Néha ugyan a „reggel” kicsit megakad, és csak annyi potyog le, hogy „regg”, de hát egyrészt túlórában készült, másrészt minél kevesebb a betű, annál letisztultabb a dizájn ugyebár.

A Napkeltétől visszalopott Süveges Gergőt pedig pont úgy keringi körbe a kamera, mint annak idején Németh Jucit a Kultúrházban, de akit nem zavar, hogy az interjúk mindig egy tál gyümölcs vagy egy plazmatévé csücske mögött, a háttérben zajlanak, azok ettől még modernnek, sőt frissnek érzik majd a Ma reggel képi világát. Csak a narancssárga cserepes virágot nem értem, de azt lehet hogy a takarító néni hozta otthonról, hogy olyan jól mutat majd a tévében.

A majdnem két és fél órás adás egyébként pont olyan, mint ahogy azt egy reggeli műsortól elvárjuk: hírek, beszélgetések, aztán megint hírek, és amíg fogat mosunk, lemegy egy rövid reklámblokk. Az MTV átemelte és kicsit átalakította a Napkelte működő tartalmi elemeit, a Ma reggelben is van például három pulpitus, csak itt nem újságírók kérdeznek össztűzben, hanem politikai elemzőket kérdez az egyre fáradtabb Süveges Gergő.

Azért persze érződik, hogy pár nap alatt dobták össze a műsortervet, a műsorvezetőt például interjúról interjúra tuszkolja a forgatókönyv, alig vannak bejátszások, hogy szusszanhasson kicsit. Vagy legalább átgondolja, hogy kitől és mit fog kérdezni legközelebb.

Süveges Gergő éppen ezért háromnegyed kilenckor már üveges szemekkel bámult csak a Bujtor Istvánra emlékező olimpikonra, és legfeljebb annyit tudott kinyögni, hogy „És milyen ember is volt ő?”. A választ már nem is hallotta, csak erősen kapaszkodott a fotelba, de hát százötven perc politika és közélet után ez nem is olyan meglepő. Ahogy az sem hogy három perccel kilenc előtt bejelentette, hogy most már kilenc, úgyhogy a viszontlátásra.

A Ma reggel pont olyan, mint bármelyik magazinműsor a Magyar Televízióban, ugyanaz a pár éve még friss képi világ, ugyanazok a visszafogottan illedelmes beszélgetések. Csak hát a hideg, zaccos Napkelte után, ez olyan, mint egy dupla latte macchiato a Starbucksból. Az MTV egy hétvége alatt jobb műsort dobott össze, mint amilyet Gyárfás, Lakat T és Verebes évtizedes rutinnal bármikor is képes lesz. Mert legyen bármilyen pazarló állami gépezet is az MTV, azért az egy televízió, a Napkelte pedig csak egy bartervállalkozás.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

báró Csekonics 2009.09.28. 12:12:00

A Napkelte után bármi csak jobb lehet.
(Bár a Starbucks-ot mint a minőség szinonímáját emlegetni... :-))

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.09.28. 12:13:16

nem a minoseg (bar a starbucks a korrekt gyorskave, de semmi tobb) hanem a frissesseg. egyebkent a ma reggel sem a minosegrol szol, de ezek szerint furan ertelmezted.

báró Csekonics 2009.09.28. 12:27:21

Ezek szerint félreértettelek - frissnek friss az biztos.
Remélhetőleg belejönnek - jó lenne valami fogyasztható Reggeli / Mokka alternatíva.

zsebdög 2009.09.28. 12:34:35

ez az új rettenet nehogy már annyira sokkal jobb legyen a Napkelténél.
már bocs, de egy reggeli műsorban, még ha köztévé is, többet várok fotelban ülős beszélgetésnél.
nem tudom, kinek hogy indul a napja, de ez engem nem pörget fel, és nem is informál eléggé.
a Napkelte (én se szerettem) legalább dinamikusabb volt, megvoltak a részei, amikről tudtam, hogy kb hány óra lehet.
vmi hasonló, részekre tagolódó, pörgősebb műsort vártam

gabbor 2009.09.28. 12:52:00

Mikor még általános suliba jártam(90éves elején), akkor szüleim mindig a napkeltét néztek... sokszor gondolok vissza rá, hogy milyen hangulatos volt. Mindig akkor indultam amikor a "padon ültek" az "okosok", és elkezdtek beszélgetni. Havas hangja akkor eléggé emlékezetes volt, mondhatni szerettem. :) Mai fejjel már teljesen más a véleményem erről a bandáról. Maximálisan egyetértek a cikkel.

Steppenwolf 2009.09.28. 13:19:17

"Az MTV egy hétvége alatt jobb műsort dobott össze, mint amilyet Gyárfás, Lakat T és Verebes évtizedes rutinnal bármikor is képes lesz. Mert legyen bármilyen pazarló állami gépezet is az MTV, azért az egy televízió, a Napkelte pedig csak egy bartervállalkozás."

Ez a lényeg. Egyébként nem tudom, mióta, hogy ez az első hétfő, hogy nem Lendvai néni, vagy a kalapos néni üvöltött le reggel a köztévé két csatornáján.

Nekem bejön a - nem csak pár éve, de ma is - divatos minimalista fehér díszlet. Mindenképpen sokkal profibb és letisztultabb, mint Nap-Keltének nevezett plazmatévés késő kádári csiricsárés borzadály, ha egyáltalán egy lapon lehet a kettőt említeni.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.09.28. 13:21:41

nem láttam ma,de holnap belenézek...

Miigeii 2009.09.28. 13:49:51

Nem láttam, mert - relatív - későn kezdődik.
Kezdődhetne korábban is. Nem, mintha bármi bajom lenne a Kárpát Expresszel, de nem akarom minden reggel megnézni, hogy csökken a szlovák vásárlóerő...

xstranger 2009.09.28. 14:27:49

"Csak a narancssárga cserepes virágot nem értem, de azt lehet hogy a takarító néni hozta otthonról, hogy olyan jól mutat majd a tévében."

Hogy hogy nem erted? NARANCSSARGA!!! Erted mar? Naugye.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.09.28. 14:35:30

@xstranger:

szerintem ez már inkább vicces :-)

gabest1 2009.09.28. 14:36:53

Ha házhozszállít a pizzafutár, nem megyek le pizzáért. Ha van mokka/reggeli/stb, nem csinálok sajátot, legyen inkább adásszünet, megéri.

juhaszcs 2009.09.28. 14:38:29

Azért a fideszes cserép oda került már.:-)))

Megélhetési rasszista 2009.09.28. 14:41:24

@zsebdög: Kapcsolj az ATV-re, ott ma reggel is Bokros Lajos öblögette a lelkét.

Igenis, a közszolgálati tévének ilyennek kell lennie. Minimalista, "se íze, se bűze" hangulatnak. Elfogulatlannak, objektívnek, informatívnak. Ahova ugyanúgy meghívást kap Vona Gábor és Thürmer Gyula.

A Nap-kelte mindennek ellentéte volt, az adófizetők pénzéből! Az egy kormányszóvivői tájékoztató volt harmadik műszakban. Az ilyennek helye van egy ker. tévén (pl. az ATV-n), nézzük meg, Lendvai "Botox" Ildikó kedvéért hányan kapcsolnak oda.

cegez 2009.09.28. 14:45:26

Menő a csíkos padló. Képzelem, ahogy álltak tegnap éjjel a berendezők a raktárban, és agyaltak rajta, hogy a stúdió felére elegendő fehér és fekete anyagokat hogyan rendezzék el, hogy kitöltse az egészet. De jó lett.

A Napkelte díszlete nézhetetlen volt.

wiener 2009.09.28. 14:47:53

szerintem megérdemelnek egy respect-et, tényleg felülmúlták az alulmúlhatatlan naptv-t 2 nap alatt :)
gyárfás nagyon ciki volt, végre eltűnik (ugye eltűnik?)

kopott-kakas 2009.09.28. 14:49:30

Nagyon sajnálom, hogy nem láthatom többet (mert nem hívják vagy mert hívásra sem fog bemenni)
a kedvencem LENDVAI ILDIKÓ -t!
Sajnálom továbbá BAUER TAMÁS, KÓKA JÁNOS (most nem jut hirtelen eszembe a többi !) nélkülözését is.
Ezek az egyiniségek ugyanis mindig ellenreklámot csináltak a pártjuknak !

Erre még kukorékolok is egyet :kukorikúú.

lifelike 2009.09.28. 14:51:19

Remélem visszatér az ABLAK c. régi műsor most a naptv helyén, az jó volt, ma nincs semmi hasonló se

perdevpernull 2009.09.28. 14:51:19

jobb.

"Igenis, a közszolgálati tévének ilyennek kell lennie. Minimalista, "se íze, se bűze" hangulatnak. Elfogulatlannak, objektívnek, informatívnak. Ahova ugyanúgy meghívást kap Vona Gábor és Thürmer Gyula."

nagyon hasonlót akartam írni.
de hogy mennyire lesz elfogulatlan, az nagyon nagyon kérdéses számomra. a magyar média nem arról híres hogy pártsemleges lenne...

kborzy 2009.09.28. 14:53:43

Ha olyan lesz mint a Kultúrház akkor jippí... azt szerettem, ha viszont egy inverz Napkelte lesz akkor már tudom mi fogja beindítani a reggeli bélműködésemet, még a kávé előtt :D

cegez 2009.09.28. 14:54:18

@Megélhetési rasszista: Azt hittem, neki Botox nélkül is ilyen a feje.

perdevpernull 2009.09.28. 14:54:41

@Megélhetési rasszista:
"Igenis, a közszolgálati tévének ilyennek kell lennie. Minimalista, "se íze, se bűze" hangulatnak. Elfogulatlannak, objektívnek, informatívnak. Ahova ugyanúgy meghívást kap Vona Gábor és Thürmer Gyula."

magam is hasonlót akartma írni. Az elfogulatlanság viszont illúzió. legalábbis idehaza a magyar médiában. szomorú de ez van.

algi 2009.09.28. 14:56:07

De miért ezt az ostoba félnótás Süvegest kellett megtartani?

Megjegyzem, a Napkelte díszletéről épp a Napkeltében mondta el a véleményét a Napkelte által akkor éppen fizetett Fridi: Olyan, mint egy bordélyház hálószobája. (Nem szó szerinti idézet.) Megjegyzem, ez már a pár éve (2000 körül talán?) felújított díszlet volt!!!

Egyébként nem tudom, mi bajotok Gyárfással. Úgy szívni még nem láttam interjúalanyt politikai műsorban, ahogy ő szivatta a sportolóinkat azért, mert csak ezüstöt hoztak el egy-egy VB-n, olimpián stb.

perdevpernull 2009.09.28. 14:56:21

fasza :( az előző hozzászólásom nem jelent meg eddig. pedig kétszer töltöttem újra az oldalt. bocs.

belevau 2009.09.28. 14:57:29

szabóZ téged kiskorodban molesztált a Gyárfás, vagy mi? Más dologgal nehezen magyarázható ez a nagyfokú gyűlölet a Napkeltével szemben. Ez az új műsor, az első adás alapján, semmiben sem különbözik az elődjétől, illetve egy Semlyén Zsolttal lett több, ez meg nekem annyira nem okozott örömet, de úgy látszik sokaknak már ez is elég. Aki meg egy hírműsort a díszlete alapján ítél meg, marhára érdekelheti a tartalom.

Kakula Zé 2009.09.28. 14:57:38

Az a baj, hogy a köztévénél 20 éve hivatkoznak a BBC etikai kódexére, de aztán mindig nagyon gyorsan elfelejtik és jönnek a Jusztok, Aczélok meg Stefkák és Bayerek.
Már látom ahogy Pörzse Sanyi áll a tükör előtt és keresi a megfelelő ruháját az MTV-s debütálásához.
Nekünk miért csak ezek a futóbolondok jutnak mindkét oldalról?

Powerpill 2009.09.28. 15:00:21

a latte macchiato a starbucksban nem a legjobb...
amúgy ha az üres stúdióban ülnének a lépcsőkön, az is jobb lenne, mint a Napkelte. nem is hiszem el, hogy reggel ha felkelek, nem a Lendvay Ildikó és a kereszttűz tehetséges és elfogulatlan újságírói fognak vigyorogni a pofámba

andrush 2009.09.28. 15:01:02

Belenéztem, kellemes ébredő műsor. Semmi nem késztetett elkapcsolásra, ugyanakkor nem is vonta el a figyelmemet túlságosan. Mi egyebet kívánhatunk ettől a műfajtól?

trafikuty 2009.09.28. 15:01:25

Tényleg jó, hogy végre eltűnt a dögunalmas Napkelte, de azért hozsannázni sem kell, hogy ez a műsor mennyivel, de mennyivel jobb. Soha nem kedveltem a "beszélőfejes" műsorokat. Kép nélkül ugyanannyi az információ, mint képpel. Ez is csak egy lefényképezett rádióműsor, semmi több.

elég.volt 2009.09.28. 15:02:41

Ha valamihez nincs köze Gyárfásnak, az már csak jó lehet. Csak azt nem értem miért nem ül?

CSÉ 2009.09.28. 15:10:29

A cserepes virágot Ödönkének hívják, és igen, anyu vitte be. Tán baj? :)

statez 2009.09.28. 15:11:34

Egyetértek, Gyárfást lealázták 48 óra alatt, megverték a saját pályáján már az első nap, ami mindenképpen bravúr. Tamásunk azt hitte, annyira birtokon belül van, hogy még a fotelcserét is megspórolhatja Lakat T. keresztbe tett lábaival együtt. Tévedett...

szergej-szergejevics 2009.09.28. 15:12:43

Ez egy igazi jó reggeli müsor volt. Sajánlom nagyon, hogy véget ért.Gyárfást én is utálom. Az egy majom.

kasu 2009.09.28. 15:13:51

@zsebdög: Bocsánat, mit értesz dinamikusabbnak a Napkeltében? A szuszogást? A rutinból jövő, felkészületlen, témákat erőltető, politikai szócső műsort? Halhattuk a hazudozásaikat, ha volt elég türelmünk egyáltalán. Esetleg Lakat benyalós, végtelen és értelmetlen zuhatagait?
Bocsánat, másképp: a bandát ugyan nem bírtam. De meg kell hagyni Gyárfás fantasztikus menedzser.Azon az oldalon jól csinálta, nekik... csakhogy... szokás szerint...egymást nyírják ki, mint 70 éve mindig. Nem bukhatott ki, ha erre nem volt a háttérben egyezség. A komcsi világ (is) így működik, szerintem ő előbb tudta. Kíváncsi vagyok hol bukkan fel megint, biztos vagyok benne, hogy nem hagyja magát. Remélem nem "csintalanul" a Hir tv-ben. Azt az embert az ajtón sem engedtem volna be. De nem egy kategória, az biztos.
Gyanakodjunk... nincs-e itt lejátszva előre valami?

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2009.09.28. 15:15:56

A Napkelte fertelmes volt. A díszlet, mintha ottmaradt volna 1970-ben, ízléstelen, párthozragadt. A mostani Ma reggel letisztult, egyszerű, nem kell több.

Goyo 2009.09.28. 15:17:20

@szabóZ: /off
Szabad kerékpározni a Szabadság hídon?
/on

Lizzieeee 2009.09.28. 15:19:39

OK, maradhat...

...de tegyék be az Időjárást is a Kárpát Expressz elé vagy után, de mindenképpen a riportok elé...nem is értem, azt hogy hagyhatják ki...

Híradó, Körzeti Híradó, Időjárás, Lapszemle....és utána jöhet bármi más felőlem!

ramona 2009.09.28. 15:22:12

A GYÁRFÁS TAMÁS puszta kinézése is irritált!
A szemében mindig ott űlt a korruptsága, a politikai - nyalizó egyénisége.
A sportolókkal úgy beszélt, mint a saját alattvalóival.
Szégyelheti magát !
Örülhetett volna, hogy szóbaállnak vele !

fabot 2009.09.28. 15:22:19

@belevau: amint a többiek hozzászólásából is kiderül, nem az a nagy wasistdas, hogy Semlyén Zsótika bácsit BERAKTÁK a műsorba, hanem hogy KIHAGYTÁK "A Nemzet Anyósát" meg "A Kalapos Nénit". Ha mérlegelni akarod az eredményt az 2-1es szolid győzelme a normális Magyarországnak :)

wetsom 2009.09.28. 15:25:12

Az időjárás, megint ez a 10 másodperces szar.
Luciát nem szerettem, de élőben volt és elmondta reggeli helyzetképet, ez pedig ami most van az nagy semmi.

Diszlet, hát az olyan napkeltés...
Inkább a kultúrház régi díszletét használnák, az legalább sárgás reggelre emlékeztető.

wagabound 2009.09.28. 15:25:13

Azért azt nem kéne elfelejteni, hogy az MTV szerződést szegett, amikor egyik napról a másikra levette a Napkeltét. Lehet utálni a műsort (én speciel szerettem), de szeretném látni az ujjongókat, ha egy velük kötött szerződést így rúgnának fel. Gyanítom, hogy rögtön nem lennének oylan megértőek.

Abból, ahogyan ezt az egészet az MTV "levezényelte", egyértelmű, hogy nem a műsor szinvonalával volt baj. Amit egyébként az is bizonyít, hogy az új se jobb, még a Nepkelte-ellenes tábor szerint is. Mocskos játék folyik a háttérben a mi pénzünkön, és aki ennek tudatában is örülni tud ennek a műsorváltásnak, annak sose legyen ennél nagyonn öröme az életben.

CSÉ 2009.09.28. 15:26:53

@belevau: Engem se molesztált Tamás bácsi, mégis a falra mászom tőle. Ha rendező lennék és valami gonosz, pedofil, kelet-európai maffiózó szerepére keresnék színészt, őt kérném fel. Feltéve, hogy tud játszani.

Spielberg 2009.09.28. 15:27:42

molyrágta Napkelte.. broáf. olyan, mint a Mikroszkóp-színpad. állami pénzen fizetett Kádárizmus. Csak M. Balázska nem épp pártsemleges. Mit mondanak arról, aki korán kezd hajrázni? Bírni fogja áprilisig???
(még mindig nem tudom, az pl. kinek jó, ha bezáratja a vidéki stúdiókat. bár mondjuk én azokat sosem nézem,úgy általában az MTV-t sem...) csak a MÓNIKA...:D

tlac 2009.09.28. 15:31:21

most csak arra kell figyelni merre szaladgál Gyárfás, ügyvédhez, politikushoz, máshova. amúgy halottba már nem szép belerúgni, óriási teljesítmény, hogy egyáltalán majd' 20 évet lehúzott. Kár, hogy a BPTV megszűnt, kábé az a szint..

gorbacsov 2009.09.28. 15:33:53

A Nap-kelte lehet, hogy szar volt, mégis érdekesen tették ki a szűrét Gyárfásnak:
fenteslent.blog.hu/2009/09/28/nem_kelt_fel_a_nap

Jutta 2009.09.28. 15:35:08

Mármint nézettségben verte meg? Mert az lenne valami, ugyanis elvileg hónapos lebontásban majdnem mindig vezetett a Napkelte. Bár azt nem értem, akkor itt miért utálja MINDNEKI, akkor kik nézték?
Én bevallom néztem, jobb volt mint a kereskedelmi csatornák konkurens adásai, a mai MTV-st nem láttam, de kiváncsi vagyok rá!

CSÉ 2009.09.28. 15:35:59

@wagabound: A legkülönösebb az, hogy még a jó MSzP kongresszus is foglalkozott a Pártkeltés szerződésbontásról. Ez elég komoly kiállás volt a műsor mellett, azok után, hogy évekig kikérte magának mind a két fél, hogy közük lenne egymáshoz, és a Pártkeltében naponta 200X hangzott el, hogy független újságírás blabla.

blackpearl55 2009.09.28. 15:39:00

@statez: még az is lehet, hogy Fenyő miatt elkezdik maceralni

sanya64 2009.09.28. 15:39:04

most kezdek rájönni, miért is volt szörnyű nézni azt a korábbi műsort...
mert egyszerűen ijesztő és félelmetes légköre volt az egésznek, mint mikor az igazgatói irodába rendelik a kiskölköket, hogy ott aztán jól kiosszák őket...
aki kiváncsi, hogy pontosabban mire is gondolok, az nézzen ATV-t, ott is megy ez a posztszoci stílus, van ott egy nőci, na az nagyon tudja ezt a jéghideg műfajt...
ezért is emlékezik szerintem sokunk szívesen a Betlenre a társulatból, ő legalább időnként kisfiús zavart somolygással, derűsen tekingetett a neki amúgy sok-sok hülyeséget össze-vissza beszélő interjúalanyokra... )

Sz.Bakti 2009.09.28. 15:42:51

Az mtv egyetlen valamirevaló műsorát szüntette meg, pánikszerűen. Bár Gyárfást, mint riportert-moderátort utálom örökös közbeszólásai miatt, most mégis nyerésre tippelem. Süveges rossz választás volt. Esetleg Verebest visszacsábítani :-)

Bozdurgán 2009.09.28. 15:48:57

A cikkel alapvetően egyet értek, talán csak a környezet ami szerintem borzasztóan szürke, elférnének a szinek a háttérben, iszonyat sivár az egész.
Reggel amikor felkeltem szürkület volt, megcsináltam a kévét, bekapcsolatam a tv-t és idő kellett , hogy rájöjjek, hogy ez egy műsor, a szinek semmivel sem ütöttek el a szobától, olyan volt mintha valaki beszélne, meg mozogna a szoba sarkában, de nem igazán lehett kivenni,hogy pontosan ki is az.
amugy jó lesz ez, ennyi idő alatt szerintem ez is bravúr. Gergőnek meg elismerés reggel egy ilyet végignyomni, gyakorlatilag egyedül magárahagyatva nem bántóan rosszul szerintem bravúr.

ezmi 2009.09.28. 15:49:15

@Megélhetési rasszista: mi az hogy Lendvai Botox Ildikó?

jog-ász 2009.09.28. 15:51:20

annyira unalmas hogy munka előtt elalszom rajta, igy még fogmosás közben sem hallgatom nehogy bedőljek..balhét akarok reggelire:)
félreértés ne essék:napkeltén egy az egyben elaludtam.

jog-ász 2009.09.28. 15:52:02

@Bozdurgán: most hétvégén erre futotta, ha nem szünik meg a müsor akkor biztos lesz szebb a diszlet is.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.09.28. 15:59:06

@Goyo: Igen, lehet, sot bicikli ut is van. Vagy nem a Lanchidra gondolsz? Arrol van egy fogadasom egy ismeretlennel.

vivax 2009.09.28. 16:04:29

ez nagyon lájtos. semmi balhé, pornós csaj, semmi lövöldözés, semmi romacirkusz, még plébekk sincs. ügyülibügyüli kismanós anyucik vannak legalább?

lutria 2009.09.28. 16:07:37

A narancssárga cserepes virágnak az a feladata hogy naracssárga legyen,azért hogy a meghivott fideszes csávó otthon érezze magát.És nem árt jóban lenni a következő kormánypárttal ha jövöre kérni szeretnénk valamit tőlük.

kasu 2009.09.28. 16:08:52

@Jutta: Kik nézték? A balos szavazók. Nyugdíjasok, akik ráértek és olyanok, akik hittek benne. Meg akik a manipulálás mesterei voltak, ha elégszer mondod, elhiszik.
Kik nézték? Akik Gy.Ferenc kezét csókolgatták, amikor odafértek. "Véletlenül" a közszolgálati Hiradóban is többször ismételve. Nehéz elhinni, mégis valóság volt.

megint 2009.09.28. 16:13:52

A régi napkeltéről, a köztes reklámokról nekem mindig az előző rendszer jutott az eszembe, annál minden csak jobb lehet, néha kínozom magam és nézem a hír-tv, atv műsorait(rövid ideig), atv-n van az a beszélgetős műsor(bolgár, szekeres, meg még két tag), azért kemény micsoda 60-as évekbeli szürke öltönyt tudnak még ma is felvenni.

fingerbangs 2009.09.28. 16:15:51

ebben az egeszben a legnagyobb poen hogy mindenki ezen a nagykepu pitianer felkapaszkodott majom gyarfason rohog most :D

maszat12 2009.09.28. 16:16:54

Úgy látom, hogy itt mindenki megértő a Gyárfás elleni egységfrontban. Ez mindenkinek szíve joga, szakmnailag azonban nehéz megengedőnek lenni.
A díszlet valóban a Szólás szabadásgánakr enyhe utánérzete, merthogy a Szólás szabadságánakl dizájncsapata és rendezője készíti.
Amúgy a Mokka és a tv2 hírstúdiójának a berendezése vagyon másolva egy csipet Reggeli Jammel, ami a színvilágot illeti. Mintha nem merték vagy tudták volna meglépni az igazán trendi tiszta fehér+azurkék olaszos, franciás árnyalatokat. (amúgy azúrkék)
A kameramozgás tiszta mokka, ahogy a plazma sarkából oldalsvenkelnek illet a növényből.
Ez mind nem is volna baj, ha lenne funkciója, de nincsnen.
Másfél óra alatt lenyomtak 6 beszélgetést+lapszemlét úgy, hogy Süveges kiloholta a lelkét teljesen értelmetlenül. Mondja már el valaki, hogy egyszer miért fotelben másszor miért a székben ült?
Az ilyen típusú műsornál a műsorvezető fogadja a vendégeket, nem lohol velük helyszínről helyszínre. Ja, hogy ilyen díszlethez 2 műsorvezető dukál..., az már más kérdés, igaz akkor drágább a műsor!
Amúgy máris 4 közvetlen műsorkészítőz lehet összeszámolni a stáblistán a Nap-kelte max. kettőjével szemben. Jó kis takarékoskodás.
Ennyit előljáróban, a tartalomról már ne is beszéljünk! Vagy beszéljünk?

Lyss 2009.09.28. 16:17:35

SzabóZ gyűlöletét nem értem, de azt látom, hogy süt a cikkéből. Vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy az továbbra is érthetetlen számomra.

1. Az új műsor olyan amilyen, valószínűleg idővel biztosan modernebb és gördülékenyebb lesz, mint a plazmatévés, rosszul hangosított, időnként érthetetlenül színvonaltalan embereket is megszólaltató Nap-kelte. Csakhogy utóbbin volt néha konfliktus, voltak összecsapások, azaz fel lehetett ébredni rajta. Végül is erre való egy reggeli műsor. Ettől a nagy fehérségtől, meg a témáitól is elég színtelen-szagtalanra sikerült az első adás. Szóval nálam, ha elfogult is lennék az új javára, minőségében max. döntetlen.

2. SzabóZ cikkét azért tartom ocsmány kárörvendésnek, mert aránytalan. Csak a lényegről nem beszél, arról, hogyan is került ez a nagy fehérség a Nap-Kelte helyére, milyen szemenszedett hazugságokkal eteti az előremenekülő MTV-vezetés a jónépet. Ez nem lehet egy "hogy kerül oda a narancssárga cserepes fikusz"-szal elintézni.

3. A szerző vagy elfogult fideszes (ezt azért nem tartom valószínűnek, de egy matematikai lehetőség), vagy fogalma sincs róla, hogy bármikor őt is ugyanilyen "indokoltan" rúghatják p##sán.

4. Ja és az a szerzőnek eszébe sem jut, hogy nem egyetlen hétvége alatt tolták össze? Hogy esetleg egy ideje már tudott volt házon belül, felmérték mi van hozzá, de csak akkor kezdték el nyilvánosan összerakni a stúdiót meg miegymást, amikor már ismert volt a váltás ténye? Ez naívság. Vagy álnaívság. Mindegy is... Kellett a jó cím, a cikket alátámasztó kapaszkodó, akkor meg tegyünk úgy, mintha...

5. Az egyetlen ép érv ami eszembe jutott fenti cikk megszületése mellett, hogy mi jól elvitatkozzunk rajta. Ami ugyanis elfogult erre vagy arra, pro vagy kontra, az szüli a kommenteket, azaz az olvasottságot az egekbe emeli. Akkor viszont bénák vagytok fiúk, mert több kéne bele egy hirdetésnél...

megmondó ember 2009.09.28. 16:19:47

@wetsom: szerintem meg a mi Lúcsiánk volt egy kalap sz..r. Mindenről beszélt, csak arról nem, hogy aznap hány fok lesz, fúj-e, süt-e, esik-e. viszont legalább mutogatja az értelmezhetetlen grafikonokat... (106cm-es plazmán sem lehetett kibogarászni a betűket) Viszont azt megtudhattuk, hogy tavaly ilyenkor milyen idő volt.
Az egyik legjobban sikerült időjárás jelentésben megjelent egy k.nagy tökkel, és felkonferálta, hogy majd később elmondja, miért is hozta ezt a tököt. Aztán a műsor végén mondta,hogy azért hozta magával, mert kapta. :-))))

sanya64 2009.09.28. 16:24:35

szegény Lysst nagyon ki fogja osztani szabóZ, ha visszagyön, csak most elment fagyizni... ))

egyatlagosfelhasznalo 2009.09.28. 16:25:48

Gyenge, lapos, gagyi. Persze ettől még lehet jobb idővel. Reménykedjünk.

Goyo 2009.09.28. 16:26:05

@szabóZ: Öreg híd, öreg híd. Lánchídról van szó, ja. Jössz egy sörrel.

Lyss 2009.09.28. 16:27:34

@sanya64: Én nem osztottam ki SzabóZ-t, csak jeleztem egyet nem értésemet, némileg indokolva is. Ha akar, osszon ki... És akkor mi van? Ha ettől lesz 5 jó perce, akkor már megérte billentyűzetet ragadnom :)

is 2009.09.28. 16:27:46

@poszt: pontosítani kellene a címet. megverte szabóZ-nél. várjuk ki az egy hónapos, meg a 3 hónapos, meg a 9 hónapos nézettségi adatokat. a Napkelte (ha igaz, amiket az újságokban lehetett olvasni), a legnépszerűbb reggeli műsor volt. bizonyára nem szabóZ-nél.

sőt, ha igaz, amit a forgatókönyvről, meg Süveges székbe kapaszkodásáról írtál, és levetted volna a Virág-elvtárs szemüveget (a posztot olvasván nagyon nehéz elhinni, hogy nem azzal az előítélettel ülteél le, hogy bármi jobb lesz, mint a Napkelte volt), akkor talán nem is ez a poszt jött volna ki.

várjunk, én azt mondom.

lionking 2009.09.28. 16:32:30

Meg a jó k..va anyjukat a kárpáti krónika.....
Mért kell nekem 6 után ébredés után közvetlenül azt hallgatnom-látnom, hogy a romániai ez meg az meg a szlovákoknál is hogy vissza esett a forgalom, meg hogy pont 13,6%-al kevesebb izélószerherkentyű fogyott.
Ez a szemét mocsok seggnylás, ami miatt a dumatv is nézhetetlen..
Értemén hogy odakinnt ragadt párszázezer (millió) magyar annó, de szokjunk már le róluk, mikor az itthoniak is nyomorognak, akkor ne tömjük már a határon túliak zsebét pénzzel, amikor itthonra kell(ene) reggeli TV műsor, akkor ki a jó büdös K. anyját érdekli, hogy a román meg a szlovák...

Lyss 2009.09.28. 16:34:42

@lionking: Nincs igazad, ez ugyanis közszolgálat. Igenis helye van a Kárpáti Krónikának benne. Az más kérdés, hogy lehetne némileg életesebb is...

veny 2009.09.28. 16:35:53

Mindenkinek üzenem, aki a két műsor bármelyike kapcsán leírta a "díszlet" szót, hogy nem tekintem őt az európai vizuális kultúra részesének... :-P

Lyss 2009.09.28. 16:36:14

@derelye vágó: Pontosan ezért hiányolom, hogy a váltás hátterét miért nem fikázzák.

veny 2009.09.28. 16:40:23

@Lyss: Virágcserép megvolt? Na azért. :)

Tothtya 2009.09.28. 16:44:16

A lényeg aki nem lép egyszerre ...
Most sikk hasonló fikázó cikkeket írni mert a jövő már elkezdődött, a narancssárga cseréppel. A napkelte húsz év alatt felhalmozott hibáit (és erényeit) 1db adás után összehasonlítani ilyen stílusban szerintem hiba(a hiba helyett sok más jelző illene ide de visszafogott vagyok a vélemény alkotásban mert keveset tudok a szerzőről és nem akarok az ő tudálékosságának a hibájába esni).

vagye1 2009.09.28. 16:45:54

Azért várjunk már egy kicsit ezzel a legyőzéssel. A nézők nagyrésze kíváncsi volt. Kíváncsi volt, mert Gyárfás fenyegetően nyíatkozott és kíváncsi volt a köztévé visszakozik-e. És kíváncsi volt ha már nem viszakozik mit is ad helyette.
Legyőzésre majd kb 2-3 hét múlva a jövő nézettségi adatokból lehet következtetni.
Valaki írta, hogy ilyennek kell lenni egy műsornak, ahova meghívják Vonát és Thürmert is. Nos ilyen téren a Napkeltében nem volt hiba. Más kérdés, hogy a kérdezők politikai irányultsága ordított, és ez torzította a műsort. Bár szerintem a jobboldal felvehette volna a kesztyűt, a néző ugyanis nem hülye, ezeket a dolgokat lecsekkolta.

slovens78 2009.09.28. 16:46:51

NÉMETH JUCIT AKAROM A KÉPERNYŐRE REGGELENTE BEKÁVÉZVA FELPÖRÖGVE ÉS AZT AKAROM, HOGY A NEMI ÉLETÉRŐL BESZÉLJEN MINDEN REGGEL EGY ÉVIG, TUTI MŰSOR ÉBRESZTŐNEK EGY ZSEBKENDŐVEL, KÖZBEN SZÓLJON A "LEGYEN ÍGY HÁ-Á-Á" ÉS HA MÁR NEM ÁLL FÖL, TŐLEM JÖHET VISSZA A GYÁRFASZ IS. Egyébként mivel fogja ezentúl tölteni az idejét éjjel fél 3-tól, van valakinek ötlete?

vilszmisz 2009.09.28. 16:50:37

...és mér nem Bumerángot hallgattok reggel?
úgysem láttok a csipától....

sunázósün 2009.09.28. 17:06:39

Azért abban egyezzünk meg szabóZ, hogy ez a korabeli "Porta a Porta" díszlete, nem a Szólás szabadságáé, azért is kellett anno oly viharos tempóban lezsírozni és raktárba tolni.
Szerencse, hogy azóta nem nyúlta le valaki, így riszájklingolható volt.
De azé ez nem nagy spór, mer annak idején ezér csengettek.- feleslegesen
Az csak Dzsánni barátunkná van, hogy minél több pézt költünk, annál többet spórolunk, ergo a vásárlás közben pézet keresünk.

Jaa, és szombaton Verebes még utoljára - leszarva a kritikád - oda tette magát.. - a kezdés mindent visz.:DD

napkelte.wildom.hu/naptv/naptv.visszanezo.page?nap=20090926#

villamos alóli kacaj 2009.09.28. 17:20:27

Mi közben figyelem az eseményeket (kinyírom, lenyúlom,dögöljön meg, mikor jövök már megin én?....) és olvasom a kommenteket, fülemben felcseng a kisebbségi lány - aki nem akar külföldre menni karriert csinálni, mert csak - által előadott dal: .." MAGYARORSZÁG ..."

belagezabela 2009.09.28. 17:24:49

Na majd ma kap a pofájára az MTV a 3 főokostól az tuti.
Egyébként a narancssárga virágtartó tényleg jelzi a magyar butaságot, vagy a direkt hecceléses alányalást.
Bár tényleg milyen színű virágtartó lett volna jó?
Szűrkítjük a világot

hapcika 2009.09.28. 17:30:27

Süveges legyőzte önmagát. A Napkeltében is dolgozott, ha reggel jobb volt, akkor legyűrte munkaundorát, amit nem Gyárfás okozott.

Vidéki 2009.09.28. 17:30:59

A szerző befejező két mondata nagyon jól kifejezi a lényeget:

„Az MTV egy hétvége alatt jobb műsort dobott össze, mint amilyet Gyárfás, Lakat T és Verebes évtizedes rutinnal bármikor is képes lesz. Mert legyen bármilyen pazarló állami gépezet is az MTV, azért az egy televízió, a Napkelte pedig csak egy bartervállalkozás.”

belagezabela 2009.09.28. 17:31:43

@vilszmisz: Bumerángot?
El ment neked az eszed?
az kb olyan szennyező forrás, mint a napkelte. A többi se lehet túl jó, pláne abból kiindúlva, hogy kereskedelmi rádiók agyig nyomva reklámmal.
Tilost érdemes hallgatni, bár ott is vannak barmok, de legalább reklám nincs és déltől csak zene van.

vilszmisz 2009.09.28. 17:45:13

@belagezabela: ezexerint még nem hallottad. Te bajod.

avanivi 2009.09.28. 17:51:37

A fidesz csak olyan riportereket visel el akik nem kérdeznek, nem tesznek fel kérdéseket, csak " mikrofonállványok". A Napkeltét is azért kerülték mert némelyik riporter bizony kérdezett,amire bizony válaszolni is kellett volna. Hát ez nem az Hir Tv volt.
A ma reggeli műsor meg sem közelítette a Napkeltét.Ha már mindenki a diszletről beszélt, hát az siralmas ,/ mint egy kihalt falu üres müv.háza./
Azt érdeklődve várom amikor majd Balló fogja Ballónét kérdezgetni, vagy amikor a fidesz vitázik a jobbikkal.Navracsics- Vona,szuper lesz.Hogy a Hir Tv-senki nem nézi az engem megdöbbenz, itt mindenki elmondja milyen sz.r volt a Naprelte és mégis azt nézték,és nem a fidesz Tv-t.
Szerintem ez az MTV részéről figyelem elterehő hadművelet volt. Valami van,amiről még mi nem tudunk.

maszat12 2009.09.28. 17:53:00

@sunázósün: Azért a számok nem hazudnak, vagy csak egy kicsit!
+18 ban reggel 6.29 és 6.54 között 38%-os shr-rel ment a természetfilm. Ebből mi következik?
1. Igaza van az MTV vezetésének, mert a természetfilm is van oyan jó, mint a Nap-kelte
2. Eddig sem a Gyárfásékat nézte az öregedő nép, hanem az m1-et, tök mindegy, hogy mi van rajta.

fordfairlane 2009.09.28. 17:54:37

a napkelte már 15 éve is gáz volt, azon csodálkozom, hogy egyáltalán hogyan bírta eddig.... bár ebben az országban már semmitől sem kell meglepődni :)

belagezabela 2009.09.28. 17:56:16

@vilszmisz:
apám ezt hallgatja kb évente 2-3 szor mikor együtt megyünk vhová ez ömlik ki a hangszórón, illetve szollgáltatókhoz vagy önkormányzatokhoz bemenve ott is ez szól.
amiket akkor hallok nekem sok. Lehet, hogy alacsony az ingerküszöböm, de nekem akkor is moslék.
Ezért nem hallgatom

Art Mooney 2009.09.28. 17:58:56

@blackpearl55: meg van 9 eve az elevulesig, ha jol szamolom, addig el tud o eldegelni tajfoldon.

belagezabela 2009.09.28. 18:00:20

@avanivi:
a szerződés szegéses pénz beszerzés a fő cél.
Viktorék megtagadnák a kifizetést.
Áprilisig van 7 hónap. 7* x millió< mint a szerződés szegéses kifizetett egy összeg.
kezicsókolom lászlót nem akart játszani gytamásbá
ennyi

trollover 2009.09.28. 18:05:43

a napkeltéből azok az iszonyat reklámok nem hiányoznak majd, de azok a kérdések, amiktől a politikusok kényelmetlenül érzik magukat igen. meglátom mernek-e beszólogatni semlyénnek, botox ildikónak, ovi királynak, a kóka utódnak (hogy a francba hívják?) vagy vonának. esetleg eu uniós a fasisztoid egyetemi tanárunknak?

ha nem lesz az egyik irányba hosszú nyelv, a másik irányba pedig acél, akkor mindneki jól szórakozik.

vilszmisz 2009.09.28. 18:11:18

@belagezabela:
Örülök, hogy legalább a Faterod értékeli a jót. Mondjuk 2-3 alkalomból nem tudom milyen következtetéseket lehet levonni.

blackpearl55 2009.09.28. 18:17:59

ki van ez talalva. Arcvesztes nelkul nem tudtak volna visszasunnyogni a reggeli muszakba. Igy mar mindjart mas....

2009.09.28. 18:30:39

Már az megérte az arculatválltás, hogy nem kell látnom a botoxos Lendvai süketelését, az okostojás részeges Horn rassziastázását, nácizását.Amellett már unalmas volt mindig azokat a jópofa haveri arcokat látni a "pártkeltében", akik csak azt mondják amin nem sértödik meg a Gyárfás, a Verebes, vagy a Betlen. Remélem, lesz a pucájukba annyi vér az ujaknak, hogy bekérdeznek még a Viktornak is . Ha nem, akkor ök sem lesznek különbek mint a "pártkelte"!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.09.28. 18:34:53

Istenem, mostantól melyik műsor csinál Lendvaival ellenreklámot a maszopnak?

avanivi 2009.09.28. 18:39:05

@belagezabela

Én másra gondolok.Az Mtv most gyorsan sz.rt kevert, és felmondott a Naptévének.
Megijedt szerintem, hogy a média szétszedi mint a BKV-t.
Óriási pénzek forognak, és gondolom az MTV sem fukarkodott az adófizetők pénzét könnyen osztogatta magának és a csókosoknak.
Ha most kezdenék firtatni,hogy mire költötte évek alatt az adófizetők pénzét, azt zengedezné a jobboldal, hogy azért bántja a baloldal a szegény MTV-t mert kirugta a Napkeltét.
A Napkelte a legnézhetőbb műsor volt, az más kérdés,hogy megutáltam a politikát,és az összes politikust+ a közt. bazsarózsást is.Kb két éve nem nézem csak néha-néha.Elegem van ebből a pénzherdáló, szarházi bandából.Utálom ,hogy veszekszenek, egyással, a szomszédokkal,és magasrók lesz.rnak minket.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.09.28. 18:39:33

A Napkelte megszünése körüli örömködésben azért ne felejtsük el, hogy nem szokás így szerződést bontani, ahogy az MTV tette.

Ezért a Gyárfás jó eséllyel perelheti be az MTV-t és kérheti az elmaradt hasznát kamatostul.
És azt ki fogja fizetni? Közvetlenül az MTV, közvetve pedig mi adófizetők...

Értem én, hogy jön a Fidesz, jön a Fidesz, de nem lehetett volna megvárni, amíg kifut a szerződés?

momo72 2009.09.28. 18:41:37

Nagyon vissza szeretnének jönni ezek a komcsi bérencek, és tovább csinálni a Napkeltét. Kurvára megérte nekik. Igaz, hogy ingyen csinálták, de a reklámbevételért. Gondolom mindenki tudja mennyibe kerül a reklám 6-tol 9-ig.

belagezabela 2009.09.28. 18:46:43

@hüjehalyó:
ezt írtam ez előre eltervezett akció.

bk 2009.09.28. 18:47:16

Süveges Gergőt csak "Izabell Happert"-nek hívjuk itthon, mert egyszer egy Híradóban ezt merészelte mondani a FRANCIA színésznőre.

belagezabela 2009.09.28. 18:55:21

sztem alkalmazottat nem ér kritizálni, neki ez a dolga ezt teszi, a főnökeit kell porondra cipelni, hogy kinek mit és miért lehet megengedni.
1-2 hónapon belül kiderül, hogy mire jó ez az egész győzike só.

ca2 2009.09.28. 18:58:19

Beszéltek itt hülyeségeket, hogy így-meg úgy nyal az mtv a fidesznek...!
Ennél nagyobb csapás a fidesz kampánystratégiáját nem érhette volna!
Verebes&Co elérte, hogy rajtuk, a mondandójukon meg a debilis interjúalanyikon (Lendvai, Fodor Gabi stb) mindenki visítva röhögött! Ilyen hatékony kampányelemet a fidesz aligha lesz képes mégegyet kitalálni. A fidesznek az lett volna az érdeke, hogy a királyi tv-n egész nap pártkelte menjen és abban minden nap a Lendvai, a Horn meg Fodor kapjon egy-egy önálló félórát...
Jövőre az mszp-nek az 5% is nehezen lett volna meg...

maszat12 2009.09.28. 18:58:35

@momo72: Viszonylag alacsony, mert a nézőszám is kicsi.

Shitting Bull 2009.09.28. 19:04:02

@lifelike: Déri János nélkül Ablak?

@ca2: Vicces, hogy a jobbantkák mennyire képben vannak az állítólagos komcsi műsorral kapcsolatban. Én évek óta nem néztem. (igaz, a HörrTV-t se nagyon :D)

Eric_Cartman 2009.09.28. 19:07:36

A Pártai féle időjárásjelentés remélem eltűnt. Az milyen, hogy 6:10-kor mutogat pár hangyafasznyi, elmosódott radarképet, hogy a hőfokokat majd elmondja 1 óra múlva.
Anyádnak.

blackpearl55 2009.09.28. 19:18:58

halljatok a Czegledi urat beszelni? Holnap milyen reggeli musor lesz vegul?

paskom 2009.09.28. 19:20:12

@avanivi: egyetértek kedves Lényeglátó.

Sz.Bakti 2009.09.28. 19:27:35

Holnap reggel újfent Napkelte.

paskom 2009.09.28. 19:32:21

Ez már a FIDESZ éra előszele. Nagy, gátlástalan taslik jönnek, miközben verik majd a propaganda 14 évesek által is érthető nagydobjan a harci ritmust a magukat kibicnek gondolók nagy örömére. Váratlan meglepetés lesz, amikor kiderül, hogy a tehetetlenségtől hisztérikus tasli nem válogat.

steve 2009.09.28. 19:37:13

Azért arra, úgy látszik, már senki nem emlékszik, hogy a Napkeltének volt egy-két jó éve. Akkor belegyalogoltak néhány politikus zsigereibe, és meneszteni kellett pl. Aczélt, aki akkoriban a mainál jobb formát futott. Aztán itt maradt egy lassan leépülő, pancs műsor, mint az öreg kobra, melynek kihúzták a méregfogait. A kivégzett Napkeltére bármit lehet mondani, joggal, de így szerződést bontani jogállamban nem lehet. Újabb százmilliókat fizethetnek majd az adófizetők?

Kivlov 2009.09.28. 19:40:25

végre eltakarodott ez a sok vörös seggnyaló a hétvégi reggelekről.

kla 2009.09.28. 19:48:15

Azért a Nap-Kelte hagyott még egy slusszpoént a honlapján a végére.

"Újabb halott
- Dr. Kovács Attila
(országos tisztifőorvos-helyettes)"

belagezabela 2009.09.28. 19:55:09

@Kivlov:
maradta blikk bors mainap meg a mocska ami még van.

belagezabela 2009.09.28. 19:56:23

azér az este krónikagyurival árpádsávosan kékvörös

belagezabela 2009.09.28. 19:58:46

@kla:
ja, else temették és meg se nézhető.
Virtuál RIP

blackpearl55 2009.09.28. 20:01:04

Az MTV kuratóriuma ma esti rendkívüli ülése után úgy határozott, hogy érvénytelen az egyoldalú szerződésbontás és remélik, hogy holnap már a Nap-kelte kerül adásba. Czeglédi László a Klubrádió Kontra c. műsorában azt mondta a négyórás tárgyalás után 10 igen, egy nem és négy tartózkodó voks mellett arra jutottak, az ügyvezető alelnök nem bonthat szerződést anélkül, hogy az elnökség ehhez hozzájárult volna.

raskolnikoff 2009.09.28. 20:09:25

@blackpearl55: Hát nem mindegy, hogy melyik "kultúrcsoport" díszfaszai töltik be reggel a képernyőt? Teljesen idejét múlt szerkezet mindegyik, csupa felesleges ömlengés.

Közvetítsenek helyette inkább sakkversenyt!

blackpearl55 2009.09.28. 20:15:19

@raskolnikoff: hosszu civodasra szamithatunk, mert persze Ma Reggel lesz holnap. Szerintem.

Diocles 2009.09.28. 20:16:54

Az MTV kuratóriuma 10:5-ös többséggel úgy foglalt állást, hogy törvénytelen a köztelevízió szerződésbontása a Napkeltével, s a műsornak vissza kell térnie az MTV-be.
Az ügyvezetőalelnök információink szerint ennek a határozatnak nem szerez érvényt,ami egyben azt jelenti, hogy jogi útra terelődik a vita, s a médiaháború újabb fejezete kezdődik. A tévé kuratóriumi elnöksége Medveczky Balázst ügyvezetői jogaitól sem igen foszthatja meg, legfeljebb szintén peres eljárással, amely hónapokat, ha nem éveket venne igénybe. A testület tehát határozott ugyan lehet, eredményes aligha.

Baszkurátor 2009.09.28. 20:18:32

Szerintem meg qrva szar volt ez a reggeli förmedvény.

Diocles 2009.09.28. 20:20:34

Az előterjesztést meg nem szavazó öt ellenzéki delegált szerint a határozat jogszerűtlen, ezért a közalapítvány ellenőrző testületéhez fordultak; minderről a tanácskozás után tájékoztatták résztvevők az MTI-t.
MTI

Diocles 2009.09.28. 20:21:33

Kósa Lajos és Rogán Antal is elfogadta az MTV meghívását
2009. szeptember 28. 16:53

A Ma Reggel szeptember 29-ei adásának témái:

Uniós egészségügyi felmérés a tagországokban
Vendég: Tokaji Károlyné főosztályvezető, KSH

Pert nyert az V. kerület az Egészségügyi Minisztériummal szemben
Vendég: Rogán Antal polgármester, V. kerület

KÖLTSÉGVETÉS 2010
Vendég: Kósa Lajos (Fidesz)

Támogatás tejtermelőknek (október közepétől előrehozzák a jövőre esedékes támogatásokat, és a krízisalapból is kapnak
Vendég: Tóth István titkár, Mezőgazdasági Szövetkezők és Termelők Országos Szövetsége

Tiszta vizet a pohárba!
Pártot válthat Suchmann Tamás

Önkormányzati elvonások
Gémesi György Elnök, Magyar Önkormányzatok Szövetsége, Gajad Péter polgármester, XIX. kerület

Gyermekszegénység, Gyermekház Program
Vendég: Szomor Éva gyógypedagógus

Párkapcsolati terápiák
Vendég: Marie Clarence, C. Molnár Emma pszichiáter

Napóleon és a Rajkók - A Vatikánban ad koncertet a Napoleon Boulevard énekese, Vincze Lilla és a Rajkó Zenekar
Vendég: Gerendási István igazgató, Rajkó Zenekar és Vincze Lilla énekesnő

A pákozdi csatára emlékezünk
Vendég: ifj. Bertényi Iván történész

innovation 2009.09.28. 20:21:59

1; A Nap-kelte sokszor uncsi volt és ettől a díszletnek nevezett vmitől 40 éve nem tudtak megszabadulni.

2; Ez a már majdnem európai design, ami az MTV-nél és újabban a Dunánál is van, bejön. Kicsit lehetne még britebb, franciább és németebb, aztán tényleg egy nap és szép zöld pipa díszelegne a nevek mellett!

3; Süveges Gergő jól csinálja, amit csinál. Kevés jó műsorvezető van manapság sajnos. Színészek, énekesek, stb. látják el ezt a megerőltető feladatot, pedig tanulni kell. Novodomszky Éva, Papp Endre, Kiss Gabi, D Tóth Kriszta, Mészáros Antónia, Aczél Anna, stb... jól csinálják, csak így tovább. Pálffy a Panorámában borzasztó. inkább írna, vagy bort telmesztene, de a műsorvezetés nem megy neki. Nika György is uncsi és béna, Siklós Andrisról meg már ne is beszéljünk... Hajrá MTV, remélem már nincs messze az európai élvonal! :)

grünweinsalz 2009.09.28. 20:22:19

@Goyo: Szabad, de nem lehet, mert nincs rajta pedál!

belagezabela 2009.09.28. 20:24:08

@blackpearl55:
ha ez igaz az tényleg mindent elmond

Aragornka 2009.09.28. 20:25:37

A köztévé minden, csak nem közszolgálati. Főként ezzel a napkeltés pártműsorral, ami kommunizmus idejébe illő hideg propaganda műsorokat készít. Azoknak akik még mindig annyira fel akarják támasztani, mert eltűnni látszik ez a nagy kommunista oltár üzenném, hogy már 20 éve meg kellet volna történnie.

belagezabela 2009.09.28. 20:29:15

@innovation:
Neked fizetnek ezek a nevek a szponzorálásukért?

belagezabela 2009.09.28. 20:30:40

Hajrá emtévé, baszus miez futóverseny a posványba?

peter parker 2009.09.28. 20:35:18

a napkelte fanoknak: nem kell félni, mennek a story tv-be...

kovacsbela2009 2009.09.28. 20:35:28

@innovation: A Siklóssal mi a bajod te szerencsétlen?

Kb. az egyetlen ember aki a helyén van abban a kócerájban!

hetedik 2009.09.28. 20:42:23

Na mi van index mélyen hallgattatok a gyárfás-bukásról egész hétvégén,csak nem kiapadt a hírforrásotok?Meg kellett várnotok , hogy mi lesz a vége mi?
Most már lehet rugdosni a döglött oroszlánt,
biztosan kimúlt...
Mennyi pénzt adott nektek eddig vajon???

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.09.28. 20:45:53

Hát, asszem egy fehér szobát akart mindenki nézni.
Mert a műsorról nemigen írt senki.
Szóval mitől kiegyensúlyozott ez a műsor?
Minden kérdésben ellenzéki álláspont volt egyedül.
Ez így szimpla propaganda.

hetedik 2009.09.28. 20:50:01

A PÁRTKELTÉRŐL meg csak annyit,hogy egy igazi komcsi elfektető volt műfogú kikopott pészmékeres hajnalibagoly pártfunkciknak...
pártfunkciktól...
fél milliárd közpénz erre a műsorra és még csak a pártatlanság sem volt feltétel!
Szégyen , hogy a köztévén ez 7 ÉVIG(!!!!)
mehetett.Gyárfás és a többi vén gazdag dagadt zsidó minden nap körbenyalta egymást és az MSZP-t és mélyen meg voltak győződve arról hogy jót csináltak,pedig nem volt ez más csak EGY NAGY RAKÁS SZAR.

elizon pucsnik 2009.09.28. 21:01:32

kardomba dőlök a bánattól

mrs. white 2009.09.28. 21:03:30

A Napkelte díszlete egy gyalázat volt, viszont a célcsoport igényeinek tökéletesen megfelelt. Ahogy a kiní cuccokat sem armani stilusu boltokban árulják. A lényeg a kádári kisember stilus visszadása volt. az egész azt sugalta, hogy a ti tévétek vagyunk 20 év alatt is minimális változtatás is ezt szolgálta. Az állandóságot. Ebből a szempontból tökéletes volt. Akár érdekes is lehetett (a díszleteket nem figyelembe véve) volna ,ha nem ugyanazt a szintet hozza mint a heti hetes. Jelesül az össztűz érdekes modón csak az ellenzékre zudult. Azzal, hogy kivonult a jobboldal meg is ásta a sírját. Ki a francnak érdekes egy vitatkozós műsor ahol mindenki egyetért a másikkal annak a rovására aki nincs ott. Egyetértek Simon Gáborral az Mszp részéről, hogy az elkövetkezendő kormánynak akarnak kedvezni. Ebben csak az a szomorú, hogy ezzel bevallja amit mindenki tudott, hogy nyíltan baloldali volt a műsor. Radásul azt nehezményezi, hogy (jelen állás szerint pártsemleges lesz). Ekkora ökröt, aki ezt igy lenyilatkozza azért még nem hordott hátán a föld. Ezzel nyíltan beismeri a jobboldal vádjait. Szerződés ilyen modon felbontása nyílván nem elegáns. De akkor senki nem sírt amikor Gy Tamás bácsi 468 millát kapott, mert minden pályázata zseniálisan sikerült. Éppen ezért ne nagyon sajnáljuk valahogy majdcsak kibírja anyagilag. Bár a kánaánnak ugylátszik végeszakad. A műsor nézettségéről pedig csak annyit, hogy a monika show mindkettőt biztos veri, mégsem állítanám a tévézés etalonjának. az igényesség fokmnérője meg kifejezetten fordítottan arányos a népszerűséggel.

sanya64 2009.09.28. 21:06:32

ha már annyit írtok arról, hogy milyen fehér lett ott az új bútorzat, meg minden...
hát, van az MTV-nek ugye egy nem is túl régóta futó komoly arculati-elem rendszere, azokból bátran beválogathatnának valamiket, egyáltalán nem lenne szörnyű, sőt azokat már talán meg is kedvelték kellően a nézők...

hetedik 2009.09.28. 21:11:08

Most télleg fontos a fehér szín?????????

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2009.09.28. 21:12:41

A Napkeltét már 1990-ben ki kellett volna dobni.
lionking, te igen iszonyatosan buta és tuskó vagy.

Spielberg 2009.09.28. 21:18:09

kíváncsian várom a holnap reggelt...

kovacsbela2009 2009.09.28. 21:20:20

Ez lesz holnap reggel:

www.hirado.hu/Hirek/2009/09/28/16/Kosa_Lajos_es_Rogan_Antal_is_elfogadta_az.aspx

A kuratórium meg majd elb*szakszik szépen magával a váltásig.

blexpress 2009.09.28. 21:37:45

végre eltüntek a komcsi seggnyalók a köz TV-ből, végre majd nézhető lesz a műsor, igaz most még egy kicsit döcög de az biztos, hogy mostantól fogva nem a Lendvai szuzi ráncos képét látom majd örökké és a baromságait hallgatni!!!!!!

momo72 2009.09.28. 21:47:18

Az atv.hu úgy értesült, hogy nem a Fidesz kérte a Napkelte „kirúgását”, hanem - ahogy fogalmaztak lapunknak – „Medveczky helyezkedési és igazodási kísérletének következménye a döntés”, hiszen jövőre mindenki a Fidesz kormányzását várja. Bár forrásaink szerint nem könnyezik meg a Fideszben a Gyárfás-műhely távozását, de vannak olyanok, akik szerint kártékony a Fidesz számára, ha már most, a kampány kezdete előtt hírbe hozzák valamiféle új médiaháborúval. Na erre varrjatok gombot. Pedig az Atv nem kifejezetten jobboldaki.

maszat12 2009.09.28. 21:47:54

@Diocles: Gajda Péter 19. kerület polgármestere, nem Gajad

momo72 2009.09.28. 21:48:16

Az atv.hu úgy értesült, hogy nem a Fidesz kérte a Napkelte „kirúgását”, hanem - ahogy fogalmaztak lapunknak – „Medveczky helyezkedési és igazodási kísérletének következménye a döntés”, hiszen jövőre mindenki a Fidesz kormányzását várja. Bár forrásaink szerint nem könnyezik meg a Fideszben a Gyárfás-műhely távozását, de vannak olyanok, akik szerint kártékony a Fidesz számára, ha már most, a kampány kezdete előtt hírbe hozzák valamiféle új médiaháborúval.

Nyers Fa 2009.09.28. 21:51:12

@mrs. white: Gyárfás bent van az 50-leggazdagabb között!
Ha jól emlékszem 15 milliárdja van. Nála a kánaán biztosítva van.

Viszont amit az úszó sportért tesz, az elismerendő.

fingerbangs 2009.09.28. 21:52:56

a kuratorium egy vicc
az ortt-vel egyutt
szunjenek meg

hetedik 2009.09.28. 22:03:30

Na megyek startreck-et nézni szasztok...

CSÉ 2009.09.28. 22:10:31

@innovation: Ámen. Én azért még Bakos Piroskát is jónak tartom és szerintem Aczél Anna különösen jó. Nagyon szépen beszél és valahogy összeszedettebb. Siklós meg egy se hús se hal valaki, Nika Gyuri meg még viccnek is rossz.

blackpearl55 2009.09.28. 22:16:10

@CSÉ: Azert megneznem Aczel Annat, ahogy levelezet egy harom órás musort.

CSÉ 2009.09.28. 22:25:25

@avanivi: Baló az MR-nél van, Rábay Balázzsal vezetnek vmi műsort.

CSÉ 2009.09.28. 22:26:32

@blackpearl55: Attól még hírolvasónak szerintem kiváló.

kovacsbela2009 2009.09.28. 22:31:38

@CSÉ: Oké, nézzük már végig a listát:

A Mészárost, a Nikát és a Siklóst kivéve hírolvasókat tartotok jónak. Bakker, nekik annyi a dolguk, hogy FELOLVBASSÁK a súgógépet, ez a három ember legalább el is tud beszélgetni az ország "nagyjaival", ha úgy adódik (Mészáros-Nika: Este; Siklós: Parlamenti napló+Kormányváró). Azért nem kicsi a különbség...

kulturkalapos 2009.09.28. 22:39:18

Aki ez az MTV által készített műsort(unalmas tákolmányt)jobbnak látta a Napkelténél, az nem normális.
Kedves Szabó úr!
Az újságírás az elfogulatlanságnál kezdődik!
Remélem csak a primitív fröcsögő gyűlölete vezette a tollát és nem a szakmai hozzáértése, mert ha nem nagy a baj!
Annyira unalmas már, hogy amikor csak alkalma van rá, rúg egy hatalmasat a Napkeltébe,akkor is ha Á mondanak akkor is ha B.
Valahogy úgy tűnik ez önnek teljesen mindegy csak fröcsögni lehessen.
Ez a modern újságírás?
Ez az Index profizmusa?
Legalább egyszer támassza alá tényekkel is a fröcsögést, ne csak a lózungokat használja.
ui1: Sokan nagyon várjuk már az Index Kultúrházról szóló kritikáját, de az valahogy sosem érkezik. Vajon miért?
ui2:Higgye el arra többen kattintanak majd,hiszen egy ország röhög a műsoron, és akik vezetik azokon leginkább! Remélem jó ötletet adtam, az 500 kommentelő tutira meglesz!!!!

CSÉ 2009.09.28. 22:56:39

@kovacsbela2009: Mészárosról nem mondtunk rosszat. A többiek meg nem csak hírolvasok, ha nézel Híradót és ismered Kiss Gabi hangját, hallhatod, hogy egy csomó riportot is készít. Nem hiszem, hogy bármelyik is rosszabbul vezetné az Estét, mint Nika Gyuri, aki szerintem teljesen szét van esve. A Parlamenti Naplóban pedig országgyűlési képviselők jönnek elő a bizottságokból és elmondják mi a frakciójuk álláspontja. Nekem nem éppen ők az ország nagyjai. Amúgy Siklós esetében sem a szakmaiságot kritizáltam, csak a megjelenést. Aki még qva jó az MTV-nél, az Veiszer Alinda, meg az Átjáróból Bereki Anikó. Különben pedig szerintem sportriporternek lenni sokkal nehezebb, mint politikai műsort vezetni.

bonsay 2009.09.28. 23:09:14

@Nyers Fa:
Mire gondolsz amikor az úszó sportról beszélsz?
Csak nem a doppingokról amiket eltusolt, vagy az idő eredmények manipulásáról?

cetnik 2009.09.28. 23:27:26

Közpénzen,köztévében pártérdeket kiszolgáló párt müsor ne szerepeljen.Ezt a nap kelte cimü hazugság gyárat már rég meg kellet volna szüntetni.Meglátásom szerint köztévében nem is igen kellene politikával foglalkozni.A köztévé a köz javát kell hogy szolgálja.Talán mindenki halott már az objektiv tájékoztatásról!!!Azon lovagolni hogy melyik politikus mit mondott és azt kiforgatni...Hát nem tartom erkölcsileg korrekt dolognak.Szivesebben néznék a köztévén jó dokumentum,kultuláris,sorozat filmeket stb.

kovacsbela2009 2009.09.28. 23:36:54

@CSÉ: :)

Nos, én már annak is örülök, hogy itt van olyan ember, aki nézi is amiről beszél. A Siklós-ügyben úgysem fogunk egyet érteni (megjelenés?), mert nekem ő a kedvencem, de többit nagyjából én is így látom.

Azért a Nika mentségére legyen mondva: az elmúlt 3-4 évben több pozíciója volt az MTV-nél, mint Draskovics "jolly joker" miniszternek a kormányban - nem csoda, ha azt sem tudja, hogy most melyik műsorban van éppen.

A Kiss Gabi pedig riporterként is dolgozik, valóban. Nincs is vele bajom - bár az mégis más, mint egy élő műsort vezetni, ahol politikusok (sokszor ellentétes nézeteket képviselők) fejtik ki a véleményüket. Amúgy kevésbé köztudott, de S.A. is csinál riportokat.

no more drama 2009.09.29. 01:05:03

@mrs. white: ez van, igen. csak a sírásós rész, az nem. mert egy tisztességes politikai műsor valóban kimúlt volna, ha az egyik oldal kivonul. most kimúlt, de pont a bevonulás miatt.

sanya64 2009.09.29. 01:09:54

"Az MSZP, az SZDSZ és az MDF delegáltjai követelik, vegyék vissza Gyárfás műsorát..."

és ha esetleg tényleg viszakerül, akkor valószínűleg "Lenin bosszúja" címmel fog továbbmenni a műsor, jaa... ((

(még jó, hogy nem azt követelik ezek a pártok, hogy kötelező is legyen néznünk azt a vackot, mint ahogy pld. szegény kubaiak is éjjel-nappal nézniük kellett a Castrojukat, aki egyszercsak rendesen kipurcant, mivel előtte húsz évig naponta /!/ négyórás beszédeket tartott a szocializmus nagyszerű, hamarosan elkövetkezendő világméretű győzelméről...
a beszédei után persze közösen elénekelték mindig az Internacinálét...
mintha ilyesmivel azért nálunk is próbálkoztak volna mostanában, vagy nem?...)

Shitting Bull 2009.09.29. 04:36:51

@sanya64: mélymagyarkám! Az eszetekbe(?) sem jut, hogy van egy érvényes szerződés, amit nyilvánvalóan politikai okok miatt rúg fel az egyik fél?

GGG77 2009.09.29. 08:35:22

Túl a dolog politikai részén a Napkelte régóta nem üti meg azt a szintet, amit egy XXI. századi műsortól elvárnánk. Már csak ezért is mennie kellene.

maszat12 2009.09.29. 11:22:54

Szép a cím, de azért utólag korrigálnám. Az első nap nézettsége elkeserítő az új műsor számára. Még az RTL-től is kikapott a teljes lakosságban. A kereskedelmiről már nem is beszélve.

innovation 2009.09.29. 21:39:30

@belagezabela: Dehogy. De aki jó, azt illene már végre elismerni ebben az országban! :/

innovation 2009.09.29. 21:40:55

@kovacsbela2009: Szerencsétlen? Kikérem magamnak! Egy normál hozzászólás volt! Ha nem értesz egyet, rendben, de a személyeskedést kikérem magamnak! Hogy jössz Te ahhoz? hm??? Siklós András tényleg egy olyan semmilyen - sajnálom, bár régebben szerettem.

innovation 2009.09.29. 21:50:23

@cetnik: Akár politikai műsorokat is, csak én hagy döntsem el, mi a dolgokról a véleményem. Nem szeretem, ha megmondják a hírolvasónak, moderátornak, műsorvezetőnek mi a véleménye az adott thémáról (pl. tények - Bárdos házaspár). Annyit kellene még javítani, hogy az Estében esetleg kevesebb théma, viszont hagyni kellene, hogy kifejtse mindenki a véleményét! Aztán én majd levonom a megfelelő konzekvenciát. Hál' Istennek, ott azért Antóniáék nem dörgölik a véleményüket az orrom alá. :)

maszat12 2009.09.30. 16:18:12

@innovation: Talán még el is alszik az ember a 20 perces beszélgetés alatt!

lilike13 2009.10.02. 08:55:06

A Ma reggel nézhetetlen, unalmas, nem érdekel, hogy mi van a szerb tüntetőkkel 6-7-ig!
süti beállítások módosítása