Kedden már nem került adásba A tévé ügyvédje és a port.hu szerint két hétig még nem is fog. Az ok az lehet, hogy a köztévétől a jövő évi költségvetés tervezete elvonna 7 milliárd forintot, azaz a büdzsé egynegyedét, továbbá meghiúsult a tervezett beruházási hitelfelvétel, melynek nyomán 2,45 milliárd forintos forráshiány lépett fel a köztévénél, és ezért Medveczky Balázs, a Magyar Televízió ügyvezető alelnöke az összes külső gyártású produkciót megszüntetné.
Juszt László azonban politikai okokat sejt a műsor megszüntetése mögött, mert mint a Borsnak elmondta, A tévé ügyvédje belsős gyártású műsor, csak ő áll külső alkalmazásban, méghozzá részenként negyedmillió forintért. „Számításaim szerint legalább egymillió forint plusz bevételt jelentünk a csatornának epizódonként. Azt gondolom, itt valaki rosszul számolt, vagy a másik lehetőség, hogy politikai háttere van az ügynek”. Hogy pontosan ez mit jelenthet, az már a Hírszerzőnek adott nyilatkozatából derül ki: „megkezdődött a jobboldalnak kedvező politikai tisztogatás”.
Juszt egyébként felajánlotta a köztévének, hogy ha azon múlik a műsor sorsa, hogy ő külsős, akkor szívesen lesz belsős munkatárs, de erre azt mondták neki, hogy nincs státusz. A Bors szerint a műsorvezető levédette A tévé ügyvédjét, így nélküle nem folytatódhat, vagy legalábbis nagyon sokba kerülne az MTV-nek.
Egyébként Juszt műsora nem az egyetlen vesztese az MTV-válságintézkedéseinek. A Szombathy Pál által vezetett A la Carte már bele sem került az őszi műsortervbe. A dolog politikai pikantériája, hogy a műsora producere, felelős szerkesztője az a Székely Ferenc, akit már harmadszor támogattak a kuratórium MSZP-s és SZDSZ-es tagjai az elnökjelölési bolhacirkuszban. A hírműsorok, Az Este és A szólás szabadsága mellett így a Szempont az egyetlen közéleti műsor, ami eddig megúszta, miközben gőzerővel folyik a köztévé bulvárosítása, legalábbis erre utal, hogy hétfő óta három celebes, szórakoztató napi műsor is elindult: a Nappali, a 6 órai tea és a Sztársáv.
Az üggyel kapcsolatban megkérdeztük az MTV-t is, de eddig még nem érkezett válasz. Amennyiben reagálnak, frissítjük a cikket.
UP DATE: Az MTV sajtóosztálya délután reagált megkeresésünkre és az üggyel kapcsolatban a következőket válaszolták: "Juszt László magánemberként megfogalmazott véleményét az MTV nem kívánja kommentálni, ugyanakkor határozottan visszautasítja a „politikai tisztogatásról” szóló vádakat. (Egyébként Juszt László műsora sem politikai témákkal foglalkozott, így nehezen tudjuk értelmezni, mit ért ez alatt.) Annak tehát, hogy több műsor, így A TV Ügyvédje sem folytatódik ősztől, elsősorban gazdasági okai vannak."
drP 2009.09.24. 13:19:27
T. Bendegúz (törölt) 2009.09.24. 13:25:10
Jimbo75 2009.09.24. 13:25:15
MiKeyRuLeS 2009.09.24. 13:26:25
Szelsofroccs 2009.09.24. 13:27:17
tlac 2009.09.24. 13:27:55
Rocky 2009.09.24. 13:28:09
Akkor ezek szerint beismerte, hogy ő(maga) igaz kommancsként a baloldali elvtársait szolgálta hosszú éveken keresztül!
Itt az idő végre, amikor ezek a senkiházi, semmihez sem értő pártemberek eltűnnek talán! Elég kárt okoztak 40+20 évig!
És a műsor... egy semmi, egy megrendezett, álinteraktív szarság! Semmilyen ügyön és senkin nem segített még igazából, csak az a lényeg, hogy le legyen gyártva és növekedjen a buksza...
Szemétdombra vele!
Johny the mocsok 2009.09.24. 13:28:49
Rokker 2009.09.24. 13:30:14
Az A la carte-ot viszont sajnálom. Az egy jó beszélgetős műsor volt.
Nekem nagyon úgy tűnik egyébként, hogy az MTV jelenlegi vezetése a tökunalmasra politikamentesített RAI-t tekinti követendő példának.
Alamio 2009.09.24. 13:30:21
A műsor egyébként is az ő kormányzati infúziója volt, ami szakmaisággal alig, korrektséggel pedig csínján bánt.
Csigorin 2009.09.24. 13:30:36
instant legenda 2009.09.24. 13:31:39
Az a'la carte-ot sajnálom, egészen kiváló műsor volt.
Nyomek 2009.09.24. 13:32:36
Pl. fagyálló csalás, ami aztán mégsem az,
vagy az "okos" internetfelhasználó külföldi szextárcsázása, aki felháorodott, hogy ezt neki mér' kellett volna tudnia, meg a nagyon iskolázott (mérnök?) faszi, akit az autópályára tereltek és nem tudott lejönni, pedig már huszonéve vezet.... muhahaHAHAHAHAaa
Hirtelen ezek jutnak eszembe, pedig a felénél is jóval kevesebb adást láttam.
Azt a jogász faszit bírtam benne, aki elmondta, hogy mi hogyan törvényes és punktum. De Juszt mindig kihozta belőle, hogy: "...de azért Ön is érzi, hogy itt valami sántít?..."
andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2009.09.24. 13:32:46
(és most NAGYON finaman fogalmaztam, a komcs.. és egyéb szavakat nem használtam)
Bozdurgán 2009.09.24. 13:32:53
Nehéz úgy egy ilyen műsort csinálni, hogy a 30 éves információval jól ellátott fiatal, és a 60 éves főleg a tv-ből informálódó idős ember is találjon benne tanulságot. De ez többé kecésbé összejött neki(k, és gyakran sikerült segíteni is a delikvenseken.
Én személy szerint sajnálom.
dunabeat. 2009.09.24. 13:33:34
Az A La Carte megszűnését én is sajnálom, kb az volt az egyetlen műsor az mtv-n (meg a Beugró), amit, ha időm engedte, mindig megnéztem.
kborzy 2009.09.24. 13:35:21
jó lenne ha azokat is megkérdeznétek akinek mondjuk elintézték valamijét és jól járt.
a műsorra - vagy valami hasonlóra - igenis szükség lenne, én sajnálom
pástétom 2009.09.24. 13:35:31
gftamas 2009.09.24. 13:36:09
Nyomek 2009.09.24. 13:37:19
Azt vártam, hogy mikor mondja az egyik, hogy "...bazdmeg, krokodilt találtak a Balatonban, összeütközött a Kossuth téren két UFO..".
Olyan infoszomjjal kérdezte mindig a nyomorultakat, hogy a szerencsétlenek meg alig merték mondani, hogy "...izé, khm, semmi különös..."
pástétom 2009.09.24. 13:37:32
newnt55 2009.09.24. 13:39:56
Nyomek 2009.09.24. 13:40:00
A HírTV nem közszolgálati (ezt egyébként sokan nem tudják), a műsorai valóban demagógok, elfogultak és/vagy szarok, de most nem ez a téma.
A műsorra lehet, hogy szükség volna, mert tényleg szórakoztatott.
dunabeat. 2009.09.24. 13:41:06
dunabeat. 2009.09.24. 13:43:02
victor vacendak 2009.09.24. 13:43:42
kalashnikov 2009.09.24. 13:44:06
Megint nyertek. :(
fran7 2009.09.24. 13:44:19
De amíg ahogy valaki említette a Papp Gábor ügyvéd elmondta törvény szövegét a műsorban, az soha nem volt jó a számára, mert nem az ő szájíze szerint való. A törvény nem azért van, hogy számomra kedvezzen, hanem lehessen hozzá igazodni. Becsületesen is.
Publius Decius Mus 2009.09.24. 13:47:01
sprenczl 2009.09.24. 13:47:06
tviola 2009.09.24. 13:48:20
mediainspector 2009.09.24. 13:48:26
Bozdurgán 2009.09.24. 13:50:59
Szerintem sok ügy volt, amikor tényleg igaza volt abban hogy magyarországon nem igazságszolgáltatás van, hanem jogszolgáltatás.
meg sok volt volt amikor olyan kekec volt, hogy legszivesebben arconrugtam volna:)
De maga a műsor, az ötlet, és a célok alapvetően rendben voltak, jópár elfogult és demagóg kilengéssel együtt.
Lehetne sokkal jobban is csinálni ezt a műfajt, de most hogy kirugták sehogyan sem fogják csinálni:) Én kiegyeznék egy hasonlóval Juszt nélkül:)
szergej-szergejevics 2009.09.24. 13:51:41
JanDítě 2009.09.24. 13:52:25
ja Jusztnak eléggé vadállat feje van.:)
amúgy ugyanezt megcsinálták vele 98ban is.
a műsor kiállása tényleg elég komcsi volt, de azért kiállt a kisemberek mellett.
kérdés: ki lesz Orbánék alatt a kisemberek védelmezője?
statez 2009.09.24. 13:52:45
pudliho 2009.09.24. 13:52:53
tviola 2009.09.24. 13:53:01
silvamarius 2009.09.24. 13:53:57
GeorgeousGlory 2009.09.24. 13:54:29
pistii 2009.09.24. 13:55:20
Ufóka 2009.09.24. 13:55:34
vércseharcsa 2009.09.24. 13:55:37
nem kéne visszahúzni oroszország anyácskába?:)
egyébként mit tolsz? ilyen szer nekem is jól jönne.
GeorgeousGlory 2009.09.24. 13:55:55
degreen 2009.09.24. 13:56:00
GeorgeousGlory 2009.09.24. 13:56:45
wagabound 2009.09.24. 13:56:57
A műsort, mint olyat, nagyon sajnálom, mert nagy szükség lenne rá, Juszt viszont azt kapta, amit megérdemelt.
rákotraráapöszegöbre 2009.09.24. 13:57:13
Eddig miért nem rúgta ki a láthatatlan jobboldali kéz?! :)
vicc
az öreg fradista készül az esti meccsre,talpig zöldbe öltözik.
Nézi a mama ahogy készülõdik,majd megszólal:
-papa te lassan jobban szereted a fradit mint engem!
A papa visszamegy,majd megszólal:
-mamaaa ... lassan már az újpestet is!!!
jtrencsenyi 2009.09.24. 13:58:11
Publius Decius Mus 2009.09.24. 13:58:35
derelyegrádi szellem 2009.09.24. 13:58:47
Nekem tetszett, ahogy a lopásért és lőfegyverrel visszaélésért jogerősen elítélt Juszt másokon kért számon tisztességet, erkölcsöt, jogot, ilyesmiket, vagy éppen neveztek a műsorában névvel!! "piti bűnözőnek" valakit.
Volt ennek azért egy olyan kis diszkrét bája.
Dynojet 2009.09.24. 13:59:16
pástétom 2009.09.24. 14:01:00
no, itt egy igazi leszámolós- alkat.
Én meg remélem, hogy sírni fogsz a választásokkor, hogy a nagyvezéred már megint hoppon maradt. Te is, meg anyuci is! Koppanjatok, kisfiam!!!
szergej-szergejevics 2009.09.24. 14:01:05
Viszont igen szegénységi bizonyitvány részedről, hogy az egészből csak ennyit tudtál leszürni.
nahát-nahát 2009.09.24. 14:04:17
Publius Decius Mus 2009.09.24. 14:05:27
Wuff 2009.09.24. 14:06:05
nahát-nahát 2009.09.24. 14:06:31
...aki megtalálja a hibát, hívja, akit csak akar:-)))
(ifjÚ korombaN)
Publius Decius Mus 2009.09.24. 14:07:46
nahát-nahát 2009.09.24. 14:08:24
fran7 2009.09.24. 14:08:44
Wuff 2009.09.24. 14:09:42
jtrencsenyi 2009.09.24. 14:10:41
Ifjú koromba helyesen ifjú koromban.
Hülye vagy, fiam! Egyes. Ülj le!
ZON 2009.09.24. 14:11:46
neki érvekkel... Rossz volt látni az elfogultságát (bár nagyon ritkán tudtam rávenni magam a nézésre)
Semmi gond, a kereskedelmi tévék most majd összeverekednek érte, ha így szarja a pénzt a műsora...
Wuff 2009.09.24. 14:12:02
Nekem semmi. De a 3 millió barátokköztetnéző és győzikétnéző országában nem jogos feltenni e kérdést sajnos.
JanDítě 2009.09.24. 14:14:28
pont ezt akartam kérdezni:)
évek óta nem tudok leülni és megnézni az rtlklub vagy a tv2 műsorából egy percet is
(max Képírók)
szergej-szergejevics 2009.09.24. 14:16:51
szergej-szergejevics 2009.09.24. 14:19:29
szergej-szergejevics 2009.09.24. 14:21:02
Aiasz 2009.09.24. 14:21:12
rikkah79 2009.09.24. 14:23:23
szergej-szergejevics 2009.09.24. 14:23:35
egresi 2009.09.24. 14:23:57
Csomó politikai seggnyaló és analfabéta fikázza a tényleg hülye Jusztot, de ilyen műsorra szükség van, mert a köz televíziója és a köz emberek ezt igénylik, nem a felvarrott mellű, kitömött szájú celebeket.
Ne keress szakmaiságot ott, ahol arra semmi szükség nincsen, elég azt mondani, hogy itt minden szar, máris töbséged lehet.
Mitya Ivanov 2009.09.24. 14:24:40
Remélem, hogy az új kormány nemn követin el ugyanezeket a hibákat
Ha elköveti, akkor soha többé nem fogok szavazni senkire sem
Cigarettásember 2009.09.24. 14:25:22
eszkep 2009.09.24. 14:27:39
pistii 2009.09.24. 14:28:29
ben2 2009.09.24. 14:28:32
olibi 2009.09.24. 14:29:40
Ott nem az a genny folyik, mint a köz- és kereskedelmi adókon...
Csak erre rájöttek a mélyen(alul) tisztelt műsorszolgáltatók is. Így ha nézni akarsz normális műsort is lehet csengetni a lóvét!!
Tegee 2009.09.24. 14:29:41
Friderikusz anno a többszörösét hozta, mégis mennie kellett.
Lehet megkövezni... Öt azért sokkal többre tartom ma is.
tlac 2009.09.24. 14:31:42
Tegee 2009.09.24. 14:32:29
Sajnos tévedsz. Ez kell nekik. Tudod: ókori Róma; kenyér - cirkusz.
szombathy pál 2009.09.24. 14:32:56
Nem külsős műsor volt, hanem belső gyártású. Csak a szerk-producer (igen, az oly sokat emlegetett Székely, aki első osztályú szakember, nagy műveltségű szerkesztő szerintem) , meg én számláztunk (150 ezret kaptam adásonként), azaz ennyivel is olcsóbbak voltunk, nem tartott főállásban a tévé (ergo ha nem volt adás, lé sem volt - például nyaranta). tessék összehasonlítani a köztévés arcok és főnökök éves fizuival.
nem tudom, miért dobták ki: jó volt a nézettsége, eladták a reklámokat előtte-utána, tudomásom szerint némely üzleti tervekben még büszkék voltak rá mint sikeres új cuccra.
egy biztos: kb 1 (nehezen körülírható feladatú és munkahatékonyságú) mtv-s középvezető éves jövedelméből simán kijön a műsor.
Aiasz 2009.09.24. 14:37:26
Karlitosz 2009.09.24. 14:37:46
ilyen hibát nem szabadott volna elkövetni, méghogy mindenki elmondhatja a véleményet!
Hegyirablo 2009.09.24. 14:38:05
tabaki 2009.09.24. 14:40:01
devike 2009.09.24. 14:40:52
szergej-szergejevics 2009.09.24. 14:41:07
Dynojet 2009.09.24. 14:41:12
Én nem tudom ,hogy Ti mit olvastatok vagy hogyan, de ha egy picit is odalfigyelnétek, akkor láthatnátok , hogy én a FIDESZ = MSZP = SZDSZ stb. = összes rabló banda elvet képviselem, azaz , ha szídom a FIDESZT , akkor a fentiek alapján ugyanezt teszem a komcsikkal és a többivel is. Bocsánat, de ez többes szám 2. személy (ti)ragozás ( gondolom a bal oldalra értitek) az én esetemben nagyon nem jön be ( akkora pervez még nem vagyok hogy egy picit is szeretném bármelyik bandátt is... attól ugyanis reálisabban látom a világot/eseményeket, hogy bármelyik banda zagyvatag hazudozását is beszedjem...) Úgyhogy figyeljetek oda jobban máskor, mielőtt belekezdtek egy kommentbe !!!
Dynojet 2009.09.24. 14:44:02
Roa 2009.09.24. 14:09:42
@Dynojet: Ha csak feleannyit lopnak, szufficites lesz a költségvetésünk...
mzfz1234 2009.09.24. 14:44:02
Zoli a séf 2009.09.24. 14:47:06
Beru 2009.09.24. 14:47:32
nem a Szempont az egyetlen közéleti műsor a híradók mellett. Ott van még az Este és a Szólás szabadsága is.
Beru 2009.09.24. 14:49:32
nem a Szempont az egyetlen közéleti műsor a híradók mellett. Ott van az Este és a Szólás szabadsága is!
Sealed tender 2009.09.24. 14:50:12
Vagy másként megközelítve: egy évi székház bérleti díjból kijönne vagy ezer hasonló műsor (a matekot nem ellenőríztem)
tompus 2009.09.24. 14:51:39
fran7 2009.09.24. 14:52:01
bemondo 2009.09.24. 14:53:25
Spór van a háttérben elsősorban. Bár nyilván ez jó alkalom a szelekcióra is.
Számos műsor megszűnik, a kérdés csak az hogy az adósságait törleszti-e az MTV?
Alamio 2009.09.24. 14:53:53
Ezt sikerült leírnod. Én vállaltan jobboldali vagyok, ugyanakkor nem hiszem azt, hogy minden baloldali magyartalan.
1. Kérlek mondd meg, hogy aki a fenti jellemzőkre igennel válaszol, miért is rosszabb ember azoknál, akik nemmel. Csak a liberális-baloldali értékrend szerint.
2. A te címeredben milyen sávok vannak? Remélem, nem jössz elő a Rákosista címerrel, mert a mai államhatalmi jelképünk bizony tartalmazza az Árpád-sávot (így kell leírni). Ennek támadása a magyar demokratikus értékrend elleni támadás- még ha nem is tudsz róla.
3. Jusztnak "meggyőződése" van, és ezt a megélhetési ATV-n ki is fejtette, mikor 1999-ben a FIDESZ kirúgta. Azóta sem lett szakmaibb. Olyan, mint Teddy. Fél a következő hatalomtól, és kompromittálta magát már annyira, hogy semmilyen módon ne tudjon átugrani egy nívót, sem pedig egy objektív szakmai küszöböt. Erkölcsileg, morálisan, lehetőségeiben elkötelezett az MSZP-nek. Erről csak ő tehet, senki más. De a mostani kirúgása biztosan nem FIDESZ érdem. Számomra kár, hogy nem ők tették fegyvertény lenne. De hol van az még...
lutria 2009.09.24. 14:54:45
Okostojas 2009.09.24. 14:55:35
Ha Ha Ha
noway 2009.09.24. 14:55:48
Vonatkoztassunk már el. Juszt olyan amilyen. Sztem. egy forintot sem ér, ráadásul meglehetősen unszimpatikus (...és nem csak ránézésre).
A műsor egy trágyadomb volt (pedig az alapötlet egészen használható volna). Ha ezt mondjuk Dr. Bárándy vezette volna (na mindjárt kapom a "zsidóbérencezést"..XD), akkor még talán hiteles is lett volna. Ellenben ha egy ember, aki úgy néz ki mint a hentes kutyája és esze sincs sokkal több, ne akarjon már olyasmiről okoskodni, amiről fingja sincs. Hovatovább, ha egy képzett szakember elmondja a "törvény bötűjét", akkor ne parádézzon már ott, hogy "de most akkor ez hogyan is van kérem szépen...sánta kutya, meg annak elkapása?".
Jusztot ne azért tüntessék le, mert balos...hanem mert egy tudatlan niemand!
Apollo440 2009.09.24. 14:55:54
Alamio 2009.09.24. 14:56:47
Nomante 2.0 2009.09.24. 14:57:17
in memorian juszt laci, a legkedvesebb komenistánk:-'(
szekelyferenc 2009.09.24. 14:58:30
1. Nem voltam az A la Carte producere.
2. Az MDF csak egyszer szavazott rám az elnökválasztási maratonban, nem háromszor.
A többi stimmel, mivel több megállapítás nincs is.
Tisztelettel a blogolók iránt:
Székely Ferenc
Spielberg 2009.09.24. 15:00:32
Dzsaszt Laci? Én a Regionális stúdiókért jobban aggódok. Azokat ugyanis meg kell szüntetni, hogy Szulák megkaphassa az 1.9 millióját havonta...:S
Karlitosz 2009.09.24. 15:01:31
Spielberg 2009.09.24. 15:02:16
Ön volt az utolsó utáni remény, hogy ebből a szarkupacból TV lesz. Nem így alakult.
Jöhet a Fidesz, szántsa be, hintse be sóval.
Kérem, kapcsolja ki...
Jack Dániel 2009.09.24. 15:09:41
senki se nézi, csak fizet.
olyan, mintha 30 évvel ezelőtti adást néznénk.
Cliff 2009.09.24. 15:10:29
sztem errol is a "zorban" tehet! mar most elkezdtek a tisztogatast!:))) ez jo :))
Cliff 2009.09.24. 15:11:51
ven 2009.09.24. 15:15:04
Ezaz... hát persze hogy ezeket a műsorokat kell megszünetetni... amikért néha érdemes volt bekapcsolni a Tv-t..
A celebműsorok nem érdekelnek, azt nézze a sok ökör a kereskedelmi tvken.
tcrex 2009.09.24. 15:16:19
laposfrenki 2009.09.24. 15:21:04
hoviragelvtars 2009.09.24. 15:24:37
Nocsak, Bajnai elvtársmár átállt?
Jaj lesz az Orbánfóbiásoknak.
Már kezdhetik a bőröndözést)))
Eleget lopott már Juszt elvtárs, de neki semmmi sem elég.
Épp ideje hogy eltűnjön az igénytelen, nézhetetlen műsorával együtt
szekelyferenc 2009.09.24. 15:25:08
Cliff 2009.09.24. 15:25:40
leonaprofi (törölt) 2009.09.24. 15:27:13
Darth_Vader 2009.09.24. 15:27:50
Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2009.09.24. 15:29:20
hoviragelvtars 2009.09.24. 15:29:48
2004. december 9. 3:27
Magyar Nemzet
Jogerősen is elítélték Juszt Lászlót lopás vétsége miatt, mert a súri vadásztársaság területén a tilalom ellenére kilőtt egy őzgidát és egy vemhes nyulat, s az állatokat eltulajdonította. A közismert televíziós műsorvezetőt 250 ezer forintos pénzbüntetéssel sújtották, s elrendelték lőfegyvereinek elkobzását.
www.mno.hu/index.mno?cikk=255490&rvt=2
tiborc2008 2009.09.24. 15:30:14
mikusz 2009.09.24. 15:30:32
A Juszt meg tök jó fej, egyszer a Király u.-ban szólt a haverom, hogy: nézd, ott a Juszt. Én meg: ki a faszt érdekel. Ott állt mögöttem, és csak annyit mondott. -Sziasztok srácok. :D
nagyanyó 2009.09.24. 15:30:50
Cliff 2009.09.24. 15:31:07
tiborc2008 2009.09.24. 15:31:10
tiborc2008 2009.09.24. 15:33:56
Emlékezetből rosszul írtam dr. Erőss Pál nevét, bocsánat érte.
mikusz 2009.09.24. 15:33:59
Ez üti egymást, szerintem.
hoviragelvtars 2009.09.24. 15:34:22
Jogerősen személyiségi jogi pert nyert Kövér László, a Fidesz országos választmányának elnöke Juszt László újságíróval szemben kedden a Fővárosi Bíróságon. A bíróság elmarasztalta Juszt Lászlót a Fidesz-alelnök jó hírnévhez, becsülethez és emberi méltósághoz fűződő személyiségi jogának megsértése miatt.
Jogerősen személyiségi jogi pert nyert Kövér László, a Fidesz országos választmányának elnöke Juszt László újságíróval szemben kedden a Fővárosi Bíróságon. A bíróság döntésével helyben hagyta az ügyben tavaly márciusban első fokon eljáró Budai Központi Kerületi Bíróság (BKKB) ítéletét, amely elmarasztalta Juszt Lászlót a Fidesz-alelnök jó hírnévhez, becsülethez és emberi méltósághoz fűződő személyiségi jogának megsértése miatt.
A BKKB ítélete szerint Juszt László 2002. október 28-án a Népszavában publikált, "A megbékélés napja" című cikkében azt a sértő kijelentést használta, hogy Kövér László "zsidózott" az 1956-os események ünnepi megemlékezésén.
A bíróság kötelezte az alperest, hogy 15 napon belül saját költségén a Népszava c. napilapban az alábbi nyilatkozatot tegye közzé: Juszt László elismerem, hogy megsértettem a felperes jóhírnevéhez, becsület, emberi méltósághoz fűződő személyiségi jogát, amikor a Népszava 2002. október 28-i számában "A megbékélés napja" című cikkemben azt a sértő kijelentést tettem a felperesre nézve, hogy zsidózik. Kijelentésemért tőle elnézést kérek.
A kifogásolt cikkben leírtak miatt Orbán Viktor volt miniszterelnök is pert indított az újságíró ellen. Juszt László írásában ugyanis többek között úgy fogalmazott: "ennyi butaságot, tisztességtelenséget rég hallottam egy nap alatt magukat felelős politikusoknak tekintő férfiúktól. Az, hogy Orbán és Kövér zsidózik egy-egy kiadósat, hogy még mindig nem látták be: nem az utca a politika tere, nem lep meg". A volt kormányfő által indított eljárásban múlt év december 4-én hozott jogerős ítéletet a Fővárosi Bíróság, amely szerint Juszt László megsértette a volt miniszterelnök személyiségi jogait.
szekelyferenc 2009.09.24. 15:35:10
Juszt műsora volt az egyetlen az MTV produkciói közül, amely rendre hozta a 10% fölötti nézettséget.
Ja, meg az "Önök kérték" is, de azt az Alfonzó meg a többiek miattmiatt szerették, nem a műsor értékei miatt.
tiborc2008 2009.09.24. 15:35:21
Komcsik nem voltak soha, csak annak nevezték magukat, most meg épp baloldalnak hazudják magukat.
hoviragelvtars 2009.09.24. 15:36:38
A légi mentőknél is vizsgálódik a Proware
2003-02-10 13:38
Oldalanként egymillió forintot fizetett ki az egészségügyi tárca a Proware Kft.-nek a légi mentés átvilágításáért. Eddig közel kétszáz millió forint közpénzt fizetett ki a közpénzügyi államtitkárság a Juszt László baráti körébe tartozó proware-eseknek.
A Magyar Nemzet információi szerint az egészségügyi minisztérium 18 millió forintot fizetett ki a Proware Kft.-nek az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) és a mentőhelikoptereit üzemeltető Budapest Aircraft Service Kft. (BASE) közötti gazdasági kapcsolat átvilágításáért. Ármai Zoltán, a BASE igazgatója elmondta: írásban, hivatalos úton cégét senki sem értesítette az együttműködést górcső alá vevő elemzésről, így arra sem tud válaszolni, hogy az említett 18 millió forintos munkadíj rájuk vagy az OMSZ egészét érintő vizsgálatra vonatkozik-e.
Ármai az elemzés tartalmát mindmáig nem ismerhette meg. Az igazgató nehezményezi, hogy a BASE bevonása nélkül folytattak gazdasági tényfeltáró elemzést. – Azt is furcsállom, hogy az OMSZ a vizsgálat értékelését kikérő levelemre azt válaszolta, harmadik személy számára nem adhatják ki a dokumentumot – jegyezte meg Ármai Zoltán.
statez 2009.09.24. 15:41:06
Csillaryqmmdkb 2009.09.24. 15:49:20
csatoimi 2009.09.24. 15:55:38
putyy 2009.09.24. 16:01:15
Nomante 2.0 2009.09.24. 16:04:09
Ám örülök, hogy juszt végre elsülyedt, talán megtalálja új helyét az ATV-n a müsorával, szívesen várják.
de sajna Orbán alatt is ugyanolyan elfogult fos lesz a közszolgálati [haha] tv mint szocik alatt, valahogy ezt kéne megoldani [ugyse fogják]
egyáltalán minek tartunk fenn ennyi közszolgálatinak nevezett TV-t? (s rádiót) elég lenne 1 tv 1 rádió, tsók.
putyy 2009.09.24. 16:04:27
pudibundo 2009.09.24. 16:05:00
joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.09.24. 16:05:52
MÁV, BKV, MTV, MVM mindenütt hasonló a helyzet
De azt sem bánom, ha üldözési mániában szenved, eddigi munkássága, illetve nyelve(zete) megér egy tisztítást! :P
:DD
joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2009.09.24. 16:07:18
Mindketten adtak is ki már saját lemezt - hatalmas tehetségek-, javaslom szórakozni vágyóknak a meghallgatását!!!
Éljen A PÁRT!
paprika007 2009.09.24. 16:11:18
Nomante 2.0 2009.09.24. 16:12:38
Rrrrright 2009.09.24. 16:13:31
szekelyferenc 2009.09.24. 16:14:53
Juszt például ingyen csinálta a "Magánbeszélgetések" című műsort, amivel még éjfél körül is 2-3%-ot hozott, az is megszűnt, pedig egy fillérbe sem került.
Akkor ez most hogy...?
statez 2009.09.24. 16:16:24
TVÜ riporter 2009.09.24. 16:20:07
Shitting Bull 2009.09.24. 16:24:47
Shitting Bull 2009.09.24. 16:25:46
labi 2009.09.24. 16:26:53
Amikor meg beíer egy egyszeri benzinkutas, hogy az a műszer nem arra való és faxság amit csinálnak, akkor gyorsan tereltek, és fújták tovább, hogy nulla fokon megfagy.
A másik meg az, hogy más országokban a színtiszta felelősségbiztosítás a saját károkat is fizeti tőlünk nyugatabbra. (pedig ilyen a világon nincs)
Erre annak kapcsán hömbörödött fel, hogy egy bringás belerongyolt valakinek a kocsijába és arra természetesen nem fizetett az autós saját felelősségbiztosítása. (mint ahogy egy más országban sem)
Idióta, minden szakmai tudást nélkülőző, buta hazudós műsor volt. Nem kár érte.
Rrrrright 2009.09.24. 16:27:02
Shitting Bull 2009.09.24. 16:27:50
Shitting Bull 2009.09.24. 16:29:43
tgsil 2009.09.24. 16:30:02
a konceptciója mindkét műsornak jó volt, az azokban dolgozó személyek nem lényegesek.
Szomorú!!!
látni és olvasni az emberek együgyü, gyűlölködő sötétségét.
Szomorú!!!
még mindig nem okultak az "emberek" abból, hogy minden szélsőség rossz. (úgy bal, mint jobb !!!)
Ja, és minden zsidózót nyugodtan megb..szhat egy talicska aprómajom!!!
Shitting Bull 2009.09.24. 16:30:30
-putyin- 2009.09.24. 16:31:17
ő is egy ok, hogy ne nézzek tévét.
krj 2009.09.24. 16:31:27
labi 2009.09.24. 16:36:46
Az agész műsor azért tudott népszerű lenni, mert téves információkat adott azoknak a nézőknek akik nem voltak otthon a témában - nem is kell nekik - és mindig a szegény kisembernek adott igazat a nagy gonosz ellen - függetlenül attól, hogy kinek volt ténylegesen igaza. A sok emberke meg benyalta és jól fel tudott háborodni és keblére ölelte "az ő oldalán állót".
Akkor már inkább a Jogi Esetek, az sokkal jobb volt. Jogerős Pál meg még vicces is.
Rocky 2009.09.24. 16:39:17
Pedig olyan jól ki volt találva, az emberek nagy része szép csendben éldegélt, mi meg "tettük a dolgunkat"...
Most, hogy már 20 éve nem kellene lennünk, egyesek meg gyűlölködve, magukból kikelve hörögnek ránk, nem is tudom miért... Mi csak tettük a dolgunkat, hajtottuk végre a parancsot!
Mindenkinek jó volt, de főleg nekünk, és bölcs vezetőinknek, akik mindig megmondták, hogy mit kell csinálni (kampánybusz, hozzászólások az indexen, fityiszezés, zorbánozás)
jaj mi lesz most, nem értek semmihez, csak a pártmunkához...
jaj már a jusztlacit is félreállítják, hát milyen világ ez??? pedig ő is legalább olyan becsületes ember mint a hunvaldgyuri...
(ha nem tűnt volna fel ironizáltam...)
Karcolt lendület 2009.09.24. 16:40:10
Ez a nácizás szimplán szánalmas.
TVÜ riporter 2009.09.24. 16:41:31
krj: a nézett műsor pénzt hoz.
tgsil: nekem pedig te nem vagy lényeges. Szerencsére a műsor nem így van a károsultakkal.
A BBC-sek visszafordulnának, rájuk egész más médiatörvény vonatkozik.
Rrrrright 2009.09.24. 16:42:03
Alamio 2009.09.24. 16:48:14
Karcolt lendület 2009.09.24. 16:50:21
Az itt is megjelenő Székely Ferenc szerint tényleg magas nézettsége volt.
Csak azért vagyok némileg bizalmatlan, mert az évek során azért több helyen kiderült, hogy az egymást ajnározó ballib (média)elit tagjai leginkább egymás ajnározásától sikeresek, nem a qrva nagy szakértelmüktől.
Amúgy nagyon egyszerű a megoldás: ha Juszt szerint adásonként 1 millát lehet nyerni a műsoron, akkor csinálja meg és adja el valamelyik kereskedelmi/kábelTV-nek, a Viasat3 mostanában úgyis szeretne idétlen bulvárműsorokkal bekerülni a nagyok közé. Vagy a magánvállalkozás nem megy csak a közpénzek pumpolása?
Rocky 2009.09.24. 16:51:29
"Ritka korlátolt..."
mondjuk ez nem igaz. PONT. Akkor lett volna korlátolt, ha azt mondom: a juszt az nem nyuszt. HAHAHA... :(
"...ugyanolyan gyűlölettől-fűtött"
nagyonnagyonkedvesfelebarátom Rrrrrright, hol is voltam én ilyen, mondja már meg legyen szíves! (és küldök hozzá egy Morvai Krisztás smile-t is :DDDD)
"Nem hiszem el, hogy ne tudnának az emberek mind megbékélni egymással."
Én sem! Sőt én nem is vagyok haragban senkivel!
Pusztán nem szeretem az emberi butaságot és azokat, akik manipulálni próbálnak, buta, ezerszer lejáratott demagógiákkal, formulákkal:
oszd meg és uralkodj
tartsd az embereket félelemben
stb-stb.
Ha egyszer jönnek és beismerve bocsánatot kérnek, azért egy ölelés fog járni!
(de ne ők akarják már kizsarolni a megbocsátást, a szokásos, ha nem akkor ti valamilyen isták vagytok formulával, most éppen gyűlöletisták) hehe
"Magának például miért jó az, ha mondjuk Jusztnak rossz? "
Mert annyivel jobb nekem, amennyivel kevesebbet:
-lop el a közpénzből
-erősíti az álszólásszabadságot kedvelők körét
-szolgálja az álbaloldalt
folytassam?
Cliff 2009.09.24. 16:51:48
tgsil 2009.09.24. 16:52:55
Canis Lupus Libertas (törölt) 2009.09.24. 16:56:24
Ha meg mégis politikailag kell pozicionálni ezt a szennyet, akkor az ATV biztosan vevő rá. Összejön a régi banda! Fodor, Bánó, Juszt... Micsoda csapat! Minarik Edének meg ott van a jó öreg Bolgár elvtárs...
szekelyferenc 2009.09.24. 16:58:15
Rrrrright 2009.09.24. 16:59:39
szekelyferenc 2009.09.24. 17:02:29
"Csak azért vagyok némileg bizalmatlan, mert az évek során azért több helyen kiderült, hogy az egymást ajnározó ballib "
Na, ez hol és hogyan, és hány helyen derült ki? Például? Ha "több helyen" kiderült, akkor egyet bbiztosan tudsz említeni.
A nézettség = ténykérdés. Gépekkel mérik, nincs mellébeszélés. Az MTV kidobott 10% nézőt, és átterelte őket a bulvártévékre.
Kinek is jó ez?
belagezabela 2009.09.24. 17:03:40
fran7 2009.09.24. 17:08:17
Bartoki 2009.09.24. 17:09:23
Még csak bal vagy jobboldali elfogultságot sem lehetne rájuk kenni - elég kínosan ügyelve pártatlan mind a kettő.
De hát úgy látszik pont nem erre van szükség - a jelenlegi TV vezetés saját magát minősíti ezzel. :(
antiblogger (törölt) 2009.09.24. 17:09:50
paprika007 2009.09.24. 17:11:11
Legalább a PSZÁF-et feltette a szégyentáblára.
Habár elég sok levelet (e-mailt) írtam a teveugyvedje@mtv.hu címre. Le sem szartak pedig a PSZÁF és a fundamenta aljasságait írtam le.
Akkor kinek (melyik fogyasztó) érdekeit védi a nyilvánosság erejével?
paprika007 2009.09.24. 17:13:25
Pakolj ki Feri!
Mennyi volt a Tv ügyvédje heti költsége? S milyen a lebontása a költségeknek?
Szerintem sok olvasót érdekelne.
szekelyferenc 2009.09.24. 17:15:29
Én ezt így tudom, de boldogan fogadok ellentétes tényeket, ha vannak.
TVÜ riporter 2009.09.24. 17:18:22
szekelyferenc 2009.09.24. 17:18:54
Helyette a nagy SEMMI.
fran7 2009.09.24. 17:20:58
CSÉ 2009.09.24. 17:21:53
CSÉ 2009.09.24. 17:25:24
GMÁTÉ 2009.09.24. 17:28:41
paprika007 2009.09.24. 17:32:56
Az étterem marketingfogásként gondolom perkált a tv-nek hogy ott forgathattak. Reklám.
Heti 500 e Ft ezért nem is sok.
Van 8 meghívott vendég akik vacsorázni meg beszélgetni jönnek össze. 50e Ft-ért esznek a műsorveztővel operatőrrel világosítóval hangtechnikusal. Max 15 fő.
A benti stúdió utómunkák vágás stb főcím, anyámkínja. Az egész nincs újabb 400 eft.
Mivel a kaját az étterem szponzolálta akkor ez a legolcsóbb műsor feltéve ha a meghívottak nem csomagoltattak otthonra is a családnak.
pacsmagi 2009.09.24. 17:34:44
akkor is a hatalom volt a hibás...(2001)
Ráadásul az adásban sokszor teret engedett Otp-t támadó ügyeknek,miközben a bank vezérkarával jár vadászni......
kisdiszno 2009.09.24. 17:35:09
miért kell nekünk 4 fizetett közszolgálati tv m1 m2 duna1 duna2
és miért kell 3 közszolgálati rádió
legyen 1 tv és 1 radió de azok nívós műsorokat készítsenek!
szerintem!
mutáns csiga 2009.09.24. 17:35:15
mert tényleg a kisembereket képviselte
a multikkal szemben pártállástól függetlenül.A Jusztban az tetszett, hogy keményen nekiment a bankoknak, a nagy szolgáltatóknak, és az államigazgatás
szóvívőit, és néhányszor megizzasztotta.
Nem beszélve, hogy az egyes esetek mindig tanulságként szolgáltak mások számára, hogy mindent kétszer át kell olvasni, semmit sem aláírni elsőre.
paprika007 2009.09.24. 17:36:15
A Balót ia csak lecserélték a Krizsó Szilvire a Szólás szabadságában.
Egyébként meg a NapTv-s bagázst mi a francnak nem dobják már ki a francba?
Az mennyi reklámbevételt is visz el a köztv orra elől?
Ja csak kihagytak a szaknévsorból azért csipkelődök.
Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.09.24. 17:39:49
jusz még az orbán kormány alatt egy oknyomozó riportban leleplezett egy elég komony ügyet (nyífa ügy, ki emlékszik már rá...) ami miatt évekik zaklatta a simicska féle adóhatóságtól kezdve minden hivatal, és majdnem tönkre is tették, végül minden pert meg nyert orbán ellen aki beperelte ezekért, de addigra már teljesen padlóra került (azóta szinte meg is szünt az oknyomozó riport mint műfaj). innen a paranoia, hogy jön orbán, őt meg kibaszták.
CSÉ 2009.09.24. 17:44:54
Karcolt lendület 2009.09.24. 17:45:14
Pl. a média által megkérdőjelezhetetlen szakértőnek kikiáltott közgazdászok ténykedése, amivel valahogy mindig a kedvenc kormányuk aktuális irányvonalát indokolták - bármi is legyen az. (PMZ, Vértes András) Jobban ebbe nem merülnék bele, mert csúnya szavak is voltak az innen kitörölt mondatban.
Előbb leírtam: ha hoz 10%-ot és ilyen remek üzlet ez a műsor, akkor meg fog élni a piacon is. Ha nem, akkor talán a köztévének sem lehetett akkora üzlet. Csak baromira unom, amikor ilyen állítólag remek és pótolhatatlan embereket leválasztanak az állami csöcsről, akkor mindig megy a hiszti, mintha arra nekik örökbérletük lenne. (Mint nem olyan rég a rádiókabaré kapcsán is.)
Különben a cikk Juszt díjazására írja a 250 ezret, de az is bulvárújságból van...
HgGina 2009.09.24. 17:50:57
Mondjuk kezdhetnék a Gyárfás-féle csürhével.
Rrrrright 2009.09.24. 17:53:49
Rrrrright 2009.09.24. 17:55:12
medve2 2009.09.24. 17:56:09
medve2 2009.09.24. 17:56:53
medve2 2009.09.24. 17:57:52
dani740 2009.09.24. 18:01:18
Rrrrright 2009.09.24. 18:01:29
sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2009.09.24. 18:02:55
Aki itt komcsizik az vegye a fáradtságot és olvassa el ezt a hszt: Bombadil Toma · artlobo.blogspot.com/ 2009.09.24. 17:39:49
Lusta lettem volna így szépen leírni, összefoglalni. Az a baj, hogy az emberek [választópolgárok], buták és rossz az emlékezetük. Ha emlékeznének, akkor nem komcsiznák jusztot..
Mindentől függetlenül lehet szeretni és nem szeretni és ennek függvényében örülni vagy szomorkodni, hogy leveszik a műsorát.. De azthiszem esélyes, hogy megint valakik piszkos módon gáncsolták el Jusztot és nem véletlenül. Aki európainak érzi magát, annak nem kellene egy ilyen dolognak örülnie - független, hogy szereti-e Juszt műsorát vagy sem.
Fandorin 2009.09.24. 18:03:36
Bátyám vagy széphúgom, lehet, hogy kezitcsókolom lacika nem volt párttag mint ahogy OV sem, de honnan tudható hogy nem volt Kisz tag. Ő Bulgáriában Todor Zsivkov hazájában járt tán egyetemre vagy középiskolába, követségi iskolába járt, kizárt hogy ne lett volna Kisz-tag...
Rrrrright 2009.09.24. 18:07:49
CSÉ 2009.09.24. 18:09:33
dani740 2009.09.24. 18:10:00
Amúgy ebben a k. médiában ki pártsemleges?
Nem veszitek észre, hogy csak olyanok vannak képernyőn, akik így vagy úgy megoldották maguknak? Jusztot lehet utálni, lehet szeretni, de a maga stílusában ugyanúgy nekiment mindkét oldal katonájának, ha az "eccerű" embert kellett képviselnie.
Rrrrright 2009.09.24. 18:13:16
Spiro 2009.09.24. 18:14:16
Szerintem ez sok, legyen 0Ft.
Ha nincs olyan műsor szerkezet, ami tudja a 0 szaldót, akkor nem kell sugározni, mert nem engedhetjük meg magunknak, inkább adják oda a KORHÁZAK-nak.
Karcolt lendület 2009.09.24. 18:15:00
Na jó, ez egy egész jó érv volt. De mondjuk az Indexen is pörög a Homár...
CSÉ 2009.09.24. 18:15:08
szekelyferenc 2009.09.24. 18:15:27
Juszt szóvá tette, hogy mi történt, ehhez joga van, aztán nagyjából ennyiben is maradt a dolog. Vagy lemaradtam valamiről?
És vajon a köztévé miért rommbolja le sorra azokat a húzósabb műsorait, a brandjait, amelyekre százmilliókat költött az évek során, kialakult a nézőtábora, majd puff!!! Kihajítják. Miért?
Van ennek épeszű oka, a direkt politikai megrendelésen túl? Ha a Toyota vezére bejelentené, hogy holnaptól nem gyártja a Corollát és a Lexust sem, vajon hány percig maradhatna a helyén?
paprika007 2009.09.24. 18:15:58
Kerek négyszög 2009.09.24. 18:17:42
Karcolt lendület 2009.09.24. 18:19:56
Az MR tudtommal hozza ezt, azért is volt botrány belőle, hogy mekkora sikerdíj jár a főnökének ezért...
Spiro 2009.09.24. 18:22:47
A probléma ott van, hogy nincs rá pénzünk.
Jobb lenne, ha közmédia összezsugorodna egy racionális szintre.
mintszentkálla 2009.09.24. 18:24:43
Spiro 2009.09.24. 18:30:26
A költségvetési törvényben az MTV támogatása 7.803.400.000Ft.
Az alábbi linken a 24395. oldal (Magyar Közlöny)
www.kozlonykiado.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK08186.pdf
petbecks 2009.09.24. 18:35:36
NA VÉGRE! itt volt az ideje.
nyakörv 2009.09.24. 18:37:45
gabesz: 2009.09.24. 18:44:25
noway 2009.09.24. 18:45:45
gabesz: 2009.09.24. 18:45:55
snakekiller23 2009.09.24. 18:49:41
Juszttal nem az a gond, amit a rendszerváltás előtt csinált hanem amit azóta. (Másrészt Orbán KISZ-tagságával jönni valami hihetetlen pitiáner dolog, képzeld, úttörő és kisdobos is volt minden valószínűség szerint, most mondd...) Mélyen benne volt az utódpárt fenekében az elejétől fogva, mindenféle... krhm... kétes alakok jóbarátja (Szeva bácsi, könyörgöm!); egy ilyen embernek soha semmi keresnivalója nem volt a köztévében már csak a jóízlés nevében is. Menjen az ATV-re megmondóembernek, a(z amúgy valóban hiánypótló) műsorát meg vegye át valami nevesebb jogász.
Ktesibios 2009.09.24. 19:15:53
brokeness 2009.09.24. 19:20:27
brokeness 2009.09.24. 19:30:03
bastian 2009.09.24. 19:38:22
dozer73 2009.09.24. 19:39:28
tgsil 2009.09.24. 19:42:08
bigthereal 2009.09.24. 20:01:27
Pályaelhagyó autóversenyző 2009.09.24. 20:01:40
a musor igy is eleg ertekes volt (es sokkal ertekesebb lehetett volna, ha nem egy olyan ember vezeti, aki vagy ertelmi fogyatekos vagy egeszen egyszeruen nem veszi figyelembe, hogy jogszabalyok is leteznek es azokat kell betartani)
barki, aki megnezett 2-3 adast lathatta, hogy juszt alkalmatlan a vezetesere.
a vezetesehez ketsegtelenul kell egyfajta agresszivitas (es intelligencia), talan a bardosnak allna legjobban.
egy valodi fogyasztovedelmi musorra tenyleg szukseg van, valoszinuleg nemsokara ujra latunk egyet
korankelo · http://korankelo.tumblr.com/ 2009.09.24. 20:08:39
hepe 2009.09.24. 20:25:58
nyusztny 2009.09.24. 20:29:57
Fogyasztóvédő 2009.09.24. 20:30:56
hu.hungaroo.com/szabadido-es-pihenes/szex-es-erotika/bdsm/vivianna-fetish-shop-sado-mazo-kellekek-l7633.html?agecheck=1
nafigyejj 2009.09.24. 20:32:25
Az MDF jobboldal, vagy nem...? Tehát az űzi ki Lacit az MTV-ből, akin segített. Vagy talán Dávid Ibolyáék nem jobboldal...?
Hát erre varrjál gombot Juszt Laci.
ca2 2009.09.24. 20:33:34
A szoci kormány elvon a köztv-től 7 milliárdot, emiatt megszűnnek műsorok...
Mi más is lehetne ez mint jobboldali politikai tisztogatás!
nyusztny 2009.09.24. 20:37:28
nyusztny 2009.09.24. 20:40:07
balázska2010 2009.09.24. 20:40:24
1. Kékfény 928 000
2. csináljuk a fesztivált 844 000
3. Önök kérték 761 000
4. A TV ügyvédje 740 000
7. BL mérkőzések 624 000
futoot még: Tűzvonalban 357 000
Arról még szót sem ejtettünk, hogy melyik mennyibe került. Egyébként érdekes, hogíy nem ilyen spórolós az MTV vezetése, ha a saját fizetéséről, jutalmakról, végkielégítésről és barátoknak adott külső megbízásokról van szó.
Fogyasztóvédő 2009.09.24. 20:40:49
Lacika befolyásos oligarcha.
nyusztny 2009.09.24. 20:43:24
Rrrrright 2009.09.24. 20:44:37
kafferbivalybalamber 2009.09.24. 20:51:30
Pályaelhagyó autóversenyző 2009.09.24. 20:55:46
szoval ha jol emlekszem, lacika meg kedvelte is orbant korabban...
Alenius · http://mental.puruttya.hu/ 2009.09.24. 20:57:18
tgsil 2009.09.24. 20:57:40
Netuddki. 2009.09.24. 20:58:25
Lehet jogot végzetteknek ellenszenves, de e mellé azt is meg kéne említeni, hogy a magyar igazságszolgáltatás is egy vicc. Nem sok köze van sajnos a legtöbbször az igazsághoz. Na ezért is tudott ilyen sokat egy ilyen műsor megérni. Ezen is el kéne tán gondolkodni!
És igen kellenének ilyen műsorok. Lehet párszor melléfogtak, bár én nem igazán emlékszem ilyenre. Lehet én több adást láttam. :)
Netuddki. 2009.09.24. 21:00:40
Szerintem sokan így vannak még ezzel. :D
tgsil 2009.09.24. 21:02:17
hernadparty 2009.09.24. 21:13:54
Shopping 2009.09.24. 21:17:59
Nem mindegy ki csinálja, (lehet jobb vagy bal oldali ) a műsor a lényeg.
Tüntessünk érte.
efi 2009.09.24. 21:20:58
És másodsorban?
snakekiller23 2009.09.24. 21:28:45
A műsor maga nem volt értéktelen, de Jusztot rég ideje volt eltávolítani a közszolgálat közeléből is. Mint ahogy majd Éjjeli Menedékes taplókat, meg Rákay Phillipkéket sem akarok majd eltartani.
BÁNYAI 2009.09.24. 21:33:21
Rá 3 hétre aztán elvitték hűsölni Kiss urat a MÁV Bizti éléről, és az ügyfelek meglátták, hogy bizony, tényleg mi is történt itt!
Vártam a jó és igazságos Juszt elnézést kérését, de azóta sem láttam. Azóta nem néztem: csak a pénz(é)ről szólt a műsor. Nekem úgy tűnt, mint egy állandó PR műsor: ha nem fizetsz, megszívatunk!
Jó, hogy eltünik az MSZMP időszak államtitkárának fia a tv-ből.
(Ja, kérdezzétek meg a Kisbér és Réde környéki vadászokat, mi a véleményük Juszt testvérről!)
festéktüsszentő hapcibenő 2009.09.24. 21:33:29
tegnap belecsöppentem az este 9-es Sztársávba, no comment..
3 hasonló indíttatású dallal foglalkoztak, főműsoridőben a közszolgáltin. még csak utána sem mentek a témának, kimerültek az Álmodj királylányban...
ezzel már egy vasárnap délelőtti rádióműsorban sem lehetne lekötni a húslevest főző háziasszonyokat.
glad az egyetlen 2009.09.24. 21:45:26
vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.09.24. 21:45:54
Én könnyen tudom értelmezni: ahogy @Bombadil Toma: is írta, az annak idején (1998-99) szintén sikeres, nézett Kriminális műsort, azért szüntették meg, s bocsáltották el Jusztot, mert megpiszkált bizonyos ügyeket, amiket nem kellett volna.
/a Kriminális sem volt direkte politikai műsor, hanem egyfajta Kékfénypótló/
Kara kán · http://karakan.blog.hu 2009.09.24. 21:49:18
zsufa 2009.09.24. 22:02:27
Minden orszagban az ilyen stilusu musorok a kozszolgalati tvben vannak.
Az nem tudom, h h jon ide, h egyesek azt hiszik, h Juszt iranyitotta az orszagot es nem az MSZP...ez egy picit tul nagy csusztatas....ha baloldali az az o dolga...ahogy Philipkenek is a hirtvben, h jobboldali legyen...ez total mellekes...az alapjan kell megitelni, h mit rak le az asztalra.
fvipera 2009.09.24. 22:02:49
amúgy: akit politikai okból küldenek el, az vélhetően politikai okból került oda. szóval: szevasz laci
zsufa 2009.09.24. 22:06:12
Nekem ezert tetszett a musor! kimondtak a cegneveket, tobbszor is!
Arra kivancsi lennek, h mi fog tortenni a probaperekkel, amiket elinditottak!Ugye a nagyvallalatok azert tudnak kihasznalni minket, m a kisember nem engedheti meg maganak, h birosagra jarjon. Mert ugye, ha Magyarorszagon nem vagy zsirgazdag elhullhatsz a hatterben, rad sem neznek es a maradek bort is lehuzzak rolad...
Morten Harket (törölt) 2009.09.24. 22:11:18
De, SENKI más, egyik magyar televíziós csatornán nem mert oknyomozó riportokat csinálni, csak ő. SENKI más nem mert multikat megvádolni, szégyenfalra tenni. SENKI más nem mert elmenni Moszkvába azt a bizonyos Friderikusz show-s álmaffiózót megkeresni.
Az speciel tény, hogy köthető a balodalhoz, de hát ott a lehetőség a jobboldali újságíróknak is, hogy hasonló műsorokat készítsenek.
Qukás 2009.09.24. 22:14:00
simon says: 2009.09.24. 22:15:09
ha politikai szalat keresnenk, azt a hatalmon levoknel kellene kezdeni, hiszen a musorban citalt esetek nem a jobboldal nepszerusegenek artanak, az biztos.
aki meg feketen-feheren lat a politikaban, az tevuton jar, finom egyensuly van a rendszerben, jobbnak es balnak szuksege van egymasra es a figuraikra, igen, a Juszt Laszloval egyutt. akkor van baj, ha a kontroll megszunik. de fogalmunk sincs az elitet atszovo millionyi szalrol es a torteneseket mozgato valodi okokrol. ezert az teszi bolcsen, aki felulrol szemleli az esemenyeket es 4 evente szamvetest csinal, majd a szerint elmegy es leadja a voksat, vagy arra az elhatarozasra jut, hogy inkabb otthon marad es kivarja azt a tovabbi 20-30 evet, mire ez a szemet banda mind eltunik es lesz esely egy jobb vilagra.
Balt 2009.09.24. 22:25:08
Balt 2009.09.24. 22:26:28
Na ja, csak a rangidős KGB-s... (Pardon, ez Frei műsora kapcsán volt, aki szintén Moszkvában végzett.)
snakekiller23 2009.09.24. 22:27:56
Szvsz Juszt pont a gazdasági, politikai és alvilági... krhm... beágyazódottsága miatt teheti ezt meg. Azt pl. nehezen tudom elképzelni, hogy a TV Ügyvédjés munkássága, hogyúgymondjam, minden önérdektől mentes volt.
xenuka 2009.09.24. 22:34:24
Thulsa Doom (törölt) 2009.09.24. 22:49:37
Már tarkón is lőtték Jusztot? De akkor hogyan nyilatozhatott?
Érdekes...))
kafferbivalybalamber 2009.09.24. 22:56:43
"SENKI más nem mert elmenni Moszkvába azt a bizonyos Friderikusz show-s álmaffiózót megkeresni."
Tán mert senki más nem tudta megkérdezni Szemjon Mogiljevicset (alias Szeva bá), hogy ki is volt az a riportalany.
snakekiller23 2009.09.24. 23:00:32
Ez a jobboldal valami hihetetlen teljesítményre képes ám: stabil kormánypárti többség mellett is 6 éven át tudta a működésképtelenségig gátolni a kormány munkáját, most politikai tisztogatást vezényel; mindezt ellenzékből, parlamenti szövetségesek nélkül. És még a Fideszesekről pletykálják, hogy félistenként tekintenek Orbánra...
snakekiller23 2009.09.24. 23:06:52
Erre az lesz a válasz, megmondom én neked, hogy a kiterjedt kapcsolatrendszer a jó riporter sajátja. :))) vagy inkább :(((
GMÁTÉ 2009.09.24. 23:18:13
lacas65 2009.09.24. 23:19:04
brokeness 2009.09.24. 23:45:04
sofalwy 2009.09.24. 23:46:28
Még egy érdekesség, ami a műsor elpusztításának szándékát rossz döntésnek mutatja: egy magyar tudományos szakértő szerint az országban mutatkozó depresszió oka elsősorban a jog: az, hogy szeretnénk a törvényeknek megfelelően élni, de a törvények olyanok, aminek nem lehet megfelelni. Juszt műsorában számos esetben került felvetésre ilyen jogi abszurd - és ezt hasznosnak ítélhetjük.
Kérdés lehet az is, hogy miért nincs olyan szakember az MTV-ben, aki az ilyen társadalmi funkciókat felismerné és a műsorkínálatot ennek megfelelően alakítaná?
Az meg egy külön szomorú történet, hogy ez a mostani MTV vezetés - értsük a kuratóriumot is alatta - egy trafik vezetésére is alkalmatlan lenne. Elsősorban a hozzáértés hiányzik belőlük - ha valaki hallotta már beszélni ezt az elnököt helyettesítő alelnököt, talán megborzongott már tőle. Ettől a túlélésre kapálódzó társulatról minden elképzelhető, csak az nem, hogy tisztában lennének a közszolgálat funkciójával, fogalmával. A televíziózáshoz sem értenek, és olyan világképpel sem rendelkeznek, hogy a társadalmi folyamatokra képesek lennének reagálni.
Amit ma folytat az MTV, főleg a műfajok hiányát tekintve, meg azt az identitászavart, mely szerint celebműsorokkal kell megtölteni a műsoridőt, nem lehet elfogadni. Nem tudom, ki találta ki, hogy a televíziózás azonos az újságírással, de nagy marha volt, az biztos. A Kádár kor iránti, idősebbekben keltett vágyakozásban szerepet játszhat az is, hogy az akkori MTV-ben igen gazdag kulturális kínálat volt. Az emberek - és ez a diktatúra egyik alapkövetelménye volt - alig foglalkoztak a politikával, helyette értelmes anyagokat készítettek profi televíziósok, filmesek. Ezeknek már nincs utánpótlása sem? A legizgalmasabb politikai kérdés az volt, hogy miért kaphatott a sok 99%-os honatya mellett Gáspár Sándor elvtárs csak úgy 80-at. Nem arról van szó, hogy a Gáspár elvtársaknak kellene visszajönni! Isten ments! Csak arról, hogy feltétlenül a bunkósodással, a niemandok hatalmi kísérletezéseivel kell-e kiteljesedni a demokráciának? Vonatkozik ez a kérdés ugyanígy a közrádióra és az olaszosodó Duna TV-re.
TradeMark 2009.09.25. 00:06:14
ne dobálózzon azzal, h a fidesz így meg úgy. nézzen magába és emlékezzen arra, h most miért is van a tévében.
nem volt kedvem az összes kommentet elolvasni, gondolom ezt már elmondta helyettem valaki(k)
Morten Harket (törölt) 2009.09.25. 00:06:14
Mert a Juszt legalább minden héten odamondott valakiknek, akikre például én is kurvára ki voltam akadva (bankok, államigazgatás, hatóságok), de én nem voltam abban a helyzetben, hogy valakit is érdekeljen a véleményem. Hát ezt a Juszt megtette helyettem és ettől még nem szerettem, de megnéztem.
Igaz a Hírtévé is odamond, de azt kevesebben nézik.
kovacsbela2009 2009.09.25. 00:16:42
MI A F*SZ LESZ A DELTÁVAL???
port.hu/pls/w/tv.channel?i_ch=1&i_date=2009-09-26&i_where=1
Ha már egyszer ez a téma ...
Ami pedig az új műsorokat illeti: A Nappali és a 6 órai tea című förmedvények díszlete tök ugyanaz.
Nos, kérem Óbudán reinkarnálódott a Budapest tv - a nézettségi is oda tart.
kenu 2009.09.25. 00:24:12
Amúgy: az elmúlt 8 évben volt olyan embernek az MTV-ben műsora, akiről csak halványan sejteni lehet, hogy jobb oldali szimpatizáns??? A politikailag kiegyensúlyozott TV-t hirdető (mármint amikor magáról van szó) Juszt úr nem tette fel magának az elmúlt 8 évben ezt a kérdést? Mert nem hallottam, hogy felháborodottan tiltakozott volna bármilyen politikai tisztogatás és a nem megfelelő média egyensúly ellen!!! Ráadásul az MTV vezetése, a kuratórium ugyanaz, mint amely létre hozta és fenntartotta a totális balos MTV-t. Most megtértek és kirugták Jusztot? Ugyan... Egyszerűen Juszt úr nincs hozzá szokva, hogy nem az történik, amit akar!!!!
sofalwy 2009.09.25. 00:25:57
A tényfeltáró újságírás igen fontos műfaj lenne, de nem féloldalasan. Ezért aztán a Hír Tv-s társulat sem fogadható el tényfeltárónak, inkább csak pártszónoknak. Még akkor is így van, ha bőven dobtak a hírpiacra szoci lopásokat - és hát ezek telitalálatok is lettek. Aztán az RTV törvényről már szó ne essék: "műsorszolgáltatás nem állhat párt, politikai szervezet befolyása alatt..."
sofalwy 2009.09.25. 00:34:24
Az akkor is áll, hogy a kádergyerek Juszt műsorának volt közszolgálati színezete - is. Politikiai színezete meg már régen mindennek van a magyar kommunikációban.
trocadero 2009.09.25. 00:37:13
2002-ig is erős médiaegyensúlytalanság volt Mo-on, de 2002-től, az MTV "megtisztitása" után, szinte tökéletes volt a helyzet: a baloldali botrányokkal egyáltalán nem foglalkozott a tv. Aztán feltűnt a HirTV, de azt alig nézték. 2006-ban GyF még át tudta verni a média segítségével az országot - akkortájt egyedül a HirTV kongatta a vészharangot, hogy nagy baj van - a többi adó elkendőzte a bajokat.
Ha már nem lehet független média, legalább legyen mindkét oldalnak médiája, és lehetőleg egyformán!!!
sofalwy 2009.09.25. 00:45:25
raskolnikoff 2009.09.25. 00:49:08
Érdekes: amikor az országban egyre többen válnak munkanélkülivé, ezt az mtv képernyőin megjelenő sok okos médiakukac egyike sem tapasztalta még meg a saját sorsán!
vauvauvau 2009.09.25. 00:50:36
Fos ez az ország!
Kurva ország!- ahogy nagyon helyesen, igazan Gyurcsány mondta.
Gyurcsány for president!
sofalwy 2009.09.25. 00:58:28
Ludas Manyi 2009.09.25. 01:02:55
Járt már így Lacika, de akkor sem halt éhen, és most sem fog. Sajnos alázatot akkor sem tanult, és gyanítóan most sem, bár a barátoknak, akik visszahozták őt a TV-be, most végleg befellegzett! Bizony-bizony! :)
trocadero 2009.09.25. 01:09:56
roby399 2009.09.25. 01:22:13
Tomycat 2009.09.25. 06:28:53
Ja! Nem tunt fol valakinek? Minden kommentezonek teljesen elfogadott, hogy szarmazas es politikai szempontok alapjan itelnek meg embereket? Szoval TI ki ki valasza ki manak a megfelelot: Vagy KOMMUNISTAK vagy FASISZTAK vagytok!
Miert?
Mert kulturalt demokratata a honfitarsat, annak munkajat nem jobb vagy baloldali gondolkozasa, nemzetisege vagy szarmazasa alapjan iteli meg, hanem a magyar erdekek alapjan es tarsadalmi hasznossaga alapjan. Mondjuk ehhez mar inteligencia is kell.
pistii 2009.09.25. 06:39:28
bandeirante 2009.09.25. 07:07:08
Tomycat 2009.09.25. 07:08:42
SandWitch 2009.09.25. 07:33:42
Ebben a világban tényleg nincs ezekre szükség. Itt fogyasztókat kell nevelni, akik nem gondolkodnak, gürcölnek reggeltől-estig, utána pedig bezúgnak a szupermarketekbe, gyorséttermekbe és vásárolnak, amíg a pénzükből futja. Pihentetésül pedig lerogynak a tv elé és vihognak a nagy 0 értékű celebeken.
play_off 2009.09.25. 07:54:10
Alleluja!
Aki meg Orbán KISZ tagságát emlegeti ezzel kapcsolatban (is), az menjen gyorsan orvoshoz.
kikakl 2009.09.25. 07:55:01
szekelyferenc 2009.09.25. 08:06:02
Írod: "Végre talán eltűnik a képernyőről ez gyűlöletgerjesztő (mert bizony voltak ilyen műsorai is jócskán),"
Egyet mondj, csak EGYET, konkrétan. Mikor, melyik műsora volt "gyűlöletgerjesztő"? Ki ellen gerjesztett gyűlöletet? Mi módon gerjesztette azt?
Ha volt neki "jócskán", akkor egyre csak-csak emlékszel, talán...
félig nigger 2009.09.25. 08:29:09
Lord heckman 2009.09.25. 09:24:53
Annnyira imádom az ilyet!
Hajrá index és "bűntársai" !
zümmmi 2009.09.25. 09:52:34
Nekem a műsor tetszett és hiányozni fog. Szerintem jó volt a nézettsége és olyan témákat dobott fel, ami sokakat érint. Kár, hogy megszüntetik.
KCB 2009.09.25. 09:57:03
DG 2009.09.25. 10:17:37
Lenyeg, hogy kikerult valamiert. Elemezzen es ha tenyleg jo, keruljon vissza.
Ez a politikai indok emlegetese siralmas. mindenki tudja, hogy a bennfentesek kozott nem szamit a part hovatartozas, csak a PENZ. Miert ez a paraszvakitas?!
ajajj 2009.09.25. 10:20:32
2009.09.25. 10:25:01
Ha így folytatjuk, kettészakad az ország fizikailag is (jobb és bal), aztán ott is kezdődnek majad a házon belüli meccsek és a végén lesz sok-sok kis városállam :)
Kéne már ide egy István király, de legalább valami Károly Róbert-féle, (nem, nem Budaházy, Orbán és Gyurcsány), hanem olyan, aki az egész ország érdekeit nézi, mert itt most mindenki csak a saját fajtátának akar jót...tragikus.
Tomycat 2009.09.25. 10:42:34
Nomante 2.0 2009.09.25. 10:42:57
Volt már Horthy és Kádár is, és "király"-ként sem ment.
Itt inkább a mentalitással van gond. "Amit ma ellophatsz, ne halaszd holnapra"
play_off 2009.09.25. 10:55:01
ürge 2009.09.25. 10:55:02
beszélő 2009.09.25. 11:02:32
Lehet persze politikai indíttatást szimatolni de nem érdemes.
play_off 2009.09.25. 11:10:14
Füli 2009.09.25. 11:11:09
play_off 2009.09.25. 11:13:33
Karlitosz 2009.09.25. 11:20:05
index.hu/kultur/media/2009/09/21/az_mtv_ket_elnoki_fizetest_is_ad/
www.blikk.hu/blikk_aktualis/millios-fizetesek-az-mtv-vezetoinek-2000158
Megelégszel majd a 63 millióval mint az elődöd? vagy összedobjunk még pármilliót az adónkból?
én szívesen áldozom rá a következő 50 évi adómat, kb. annyiból jönne ki a 63 millió.
dögöljetek meg rakásra.
Tomycat 2009.09.25. 11:25:15
Tomycat 2009.09.25. 11:28:51
szekelyferenc 2009.09.25. 11:30:38
Sőt, beavatlak, hogy amikor 1997-ben felmondtam, akkor sem vettem fel egyetlen fillért sem, pedig járt volna 2 millió.
Szóval előbb gondold meg, hogy kihez és mit szólsz. Már ha van agyad hozzá. És leszel kedves a családodad szarházizni.
Karlitosz 2009.09.25. 11:33:09
meg lehet nézni mi az eredménye a 60 évnyi garázdálkodásotoknak.
tudod mit, csomagoljatok össze, ha nem tetszik, el lehet menni.
brokeness 2009.09.25. 11:39:03
Nos Jusztot én pl. kedveltem az Aczél-féle híradós idökböl,az is egy jó periódusa volt az MTV-nek.S most sem a pártállásával van bajom, ( az legyen az ö baja), nem is a müsor céljával, ami tiszteletre méltó, hanem színvonalával és hitelességével.Az elöttem szólók már megírták mennyi szakmai tévedés, csúsztatás stb. volt a müsorban. Valahol azt éreztem, hogy a fö cél, a plebs megnyerése volt, nem pedig a valódi érdekvédelem.
Balance Of Power 2009.09.25. 11:47:59
Az A la carte-ban a musor maga valoban partsemleges probalt maradni, a vendegek tettek erdekesse vagy epp unalmassa, de akarhogy is, a sajat nevukben mondtak okos dolgokat vagy eszveszto baromsagokat. Szinten hianyozni fog, bar a Desszert-utanerzestol nem tudtam szabadulni - szoval akkor mar inkabb az jojjon vissza.
Apropo, Kepes musoraval most akkor mi lett?
Balance Of Power 2009.09.25. 11:55:39
brokeness 2009.09.25. 12:00:37
histar007 2009.09.25. 12:02:37
Amúgy az MTV eljut lassan odáig, hogy megszűnik a sugárzás, ami után ki lehet rúgni mindenkit, ami HIHETETLEN megtakarítás. Annyi legyen az állami támogatás, hogy a székházat és a kuratúriumot fizetni lehessen, a többi majd a 2020-ban megválasztandó elnök dolga.
Karlitosz 2009.09.25. 12:05:09
nézz másokat hülyének.
brokeness 2009.09.25. 12:10:41
Nem lehet, hogy egyes elvtársak inkább elöre menekülnek, s a saját(késöbbi) poziciójukat védendö ,megszabadulnak a nyilvánvaló politikai hátszéllel bíró külsösöktól?(akik persze jó drágán állítják elö azokat a müsorokat, melyeket az MTV maga is el tudna készíteni.S akik kérdezik, hogy hol volt itt a politika, azoknak az a válasz, hogy a Juszt, Gyárfás kapta meg azokat a pénzes lehetöségeket, mint a külsös müsörkészítés pl.
ruja 2009.09.25. 13:38:40
Karlitosz 2009.09.25. 13:39:36
tgsil 2009.09.25. 14:25:20
sajnos ez dívik ma Magyarországon (Rátótiában).
szekelyferenc 2009.09.25. 16:12:46
Ugyanakkor számon kérhetően kijelentettem azoknak, akik megkérdezték ezt tőlem a jelölési folyamat során, hogy a televíziós átlagbérért vállalnám a megbízást.
Miért?
Azért, hogy senki ne mondhassa rám, hogy vagyonokat keresek, miközben kisembereket kell megsarcolni, kirúgni, a bérüket csökkenteni, a juttatásokból lefaragni.
Sőt, műsorokat is szerettem volna csinálni, amit a törvény megenged az intézmény vezetője számára, azzal a megkötéssel, hogy ezt a jövedelmét közhasznú célra köteles felajánlani. Ezt azért tettem volna, hogy ne szakadjak el a napi melótól, és mondhassam azt, hogy az a minimálmérce, amit én teljesítek, annál csak jobbat szabad és kötelező is. Akkor az egy jó tévé lenne, minőségi alapon kiválogatott emberekkel, Balótól Pesty Lászlóig. (Például nem sugározná egyidőben a két csatornán a Hamletet és a III. Richardot, ahogy az két hete megtörtént.)
És ha majd az intézmény gazdálkodása és egyensúlya helyreállt, akkor lehet szóba hozni magasabb vezetői béreket.
Megjegyzem, még így is sokkal többet kerestem volna, mint a hazai átlagjövedelem.
-----------------
A mondataidért pedig te felelsz. Ha félreérthetőt írsz vagy zagyvaságot, az a te hibád, nem pedig azé, aki nem értette.
Karlitosz 2009.09.25. 16:22:26
aztán meg megsértődnek ha az interneten a nevükön nevezik őket, na ez meg végképp szánalmas.
szekelyferenc 2009.09.25. 17:04:40
A "mocsok" kifejezésen túl néhány eligazító mondatban fel tudod-e idézni valamelyiknek a témáját és a kivitelezésével kapcsolatos kifogásaidat?
A Nyitott Száj-ban Juszt tulajdonképpen csak engedte az ellentétes véleményeket ütközni, és teret adott a laikus (civil) hozzászólóknak és a téma szakértőinek is. Például az M5-ös autópálya anomáliáival kapcsolatban. Vagy a prostitúcióról. Az adórendszerről. A családon belüli erőszakról. Az agrárium válságáról. Hasonlókról. Én ezekre emlékszem.
Mi is volt a konkrét bajod ezzel?
Szóba került itt az Újságíróklub is, ami akkortájt párhuzamosan futott a Lovas István-vezette Sajtóklubbal (Bencsik, Járai, Bayer). Mit csinált az Újságíróklubban Juszt? Felvetette a témákat, és Bolgár-Mészáros-Avar beszéltek. Ebben mi a tragédia? Abban a műsorban Juszt sose mondott véleményt.
Rókatojás (törölt) 2009.09.27. 18:47:05
play_off 2009.09.28. 08:12:49
Akkor erről talán ennyit.
ampierre 2009.10.01. 14:07:57
sofalwy 2009.10.03. 22:06:09
Igazán azzal nem értek egyet veled, hogy a Hír Tv mivel magántelevízió, ezért lehet elfogult. Ezzel szemben a RTV törvény egyik alapelve: műsorszolgáltatás nem szolgálhatja politikai párt, szervezet érdekeit. Azt hiszem, hogy ezek alapján minden mai parlamenti párt hunyó! Hoznak törvényt és eszük ágában sincs még eljátszani sem, hogy betartják.
Mosolyka · http://www.mosolyka.com 2009.10.12. 23:34:25
Fanny
szatócska 2009.12.14. 21:17:13
Nem kutattam hova lett Juszt László műsora, csak hiányzott. Kedveltem. Csak így egyszerűen. Miután volt személyes okom rá, hogy kutatni kezdjek a TV ügyvédje után,így bukkantam rá az Önök szócsatájára. Elolvasgattam. Én nem tudom Önök milyen székekben ülve írnak, de abban szinte biztos vagyok, hogy egyikük sincs olyan helyzetben mint én. Nekem már sámlim sincs ha tudják mi az? Tudják mit vettek el az egyszerű emberektől? A reményt...pedig az hal meg utoljára. Állítólag. Mert jó remélni, hogy hátha...hátha..valaki felkapja a fejét egy témára, ráugrik...országos botrányt kavar...fejek hullanak esetleg, de több átlagos (vagy átlagon aluli)ember felsóhajthat: van igazság a földön. Nna hát ezt most jól el vették tőlem, tőlünk. Nem érdekel ki milyen zászló alatt szolgál, ha az tehetséges, és ha hajlandó segíteni apró kis pontembereknek. Aki csak mocskolódni tud, személytelenül, arc nélkül, az büszke magára ilyenkor? A szemébe is megmondaná tutit? Én meg szoktam mondani, és nem szoktam jól járni. Szegényen és hülyén halok meg.De remélem méltósággal! Ismerik ezt a szót?
szatócska 2009.12.14. 21:20:18
Bundata 2010.02.03. 03:00:57
Milyen igazad van!Csatlakozok mondandódhoz!
Én személyesen is részt vettem a műsorban!És sok nagyfejű tudjátok miért?Nem azért mert bal vagy jobb vagy hova nyaljak,hanem azért mert ez a műsor bemutatott nekem egy házaspárt aki oda jutott a nagy hovatartozástól függetlenül,hogy egy autóbalesetben lebénult hölgy a mindennapi szükségleteihez fontos járógépbe az akkumulátort nem tudta már megvenni.És ehhez azok a becsületes önfeláldozó hivatalok akik tudnának segíteni,
elfelejtették a tisztes adófizető tb számát megnézni,és ha már eddig fizetett akkor segíteni.Én megtettem.És jól esett.És érdekelt a műsor,mert ha egy kicsit is,de a függöny mögé nézhetett mindenki.És ha végre nem a pártoktól függene ez az ország,akkor a sok aljas dolog amivel mi is nap mint nap szembesülünk,napvilágot láthatna,és vissza lehetne egy kicsit szorítani a gyomorforgató élményeket.Ha a német kancellár asszony hajlandó 2.5millió eurót kifizetni egy cd lemezért amin az adócsalók nevei vannak,és ezt nyilvánosan vállalja is,és kijelenti,hogy megbüntetik ezeket a versenyzőket,akkor el kellene gondolkodni ebben az országban azon,hogy ki az az ember akitől ma ezt itt magyarországon is hallhatnám.Arra adom voksomat!De ilyen nincs,még nem született meg!
Ezért tartozunk még mindíg a balkánhoz.És ha 20 év kevés lett volna a pártoknak ahhoz,hogy egypicit is jobb legyen,akkor mondjanak le mindannyian.Mert én is szeretném megérni a szebb jövőt és erre bátran mondhatom,a mai pártok egyike sem képes,hogy elérje.A Juszt úr műsora pedig érdekel.És a műsor,nem a személyiség.Ezért ültem le hétfő este mert érdekelt,ezért mentem el hozzá mert többre tartottam mit a megmagyarázós műsorokat.
Engem a tények érdekelnek,mellébeszélésből köszönöm már elég lesz.És azokból a műsorokból is ahol megmondják mit főzzek,hogy öltözzek,milyen vallásom legyen,meleg legyek,és minden olyan dologtol mely a normális hétköznapi életemtől el akar téríteni.
Mert egy normális felnőtt ember tud gondolkodni,és biztosan el tudja dönteni mit szeretne,nem kell megmagyarázni.Az Ön Ügyvédje c.műsort ma megnéztem és ismét örültem,mert tényleg a remény hal meg utoljára.És bár kissé döcögőssen is indult,de örülök,hogy találtam valamit a dobozban aminek értéke van!Sok sikert hozzá!