Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Arculatváltás a Duna Televízióban

Duna

2009. szeptember 09. 12:30 kiricsizoltan 52 komment

Tetőtől talpig megújul a Duna televízió arculata, új díszletek, új főcímek, és új csatornaazonosítók - ezzel nyitja az őszi szezont a csatorna. Hadd idézzük a sajtóközleményt: "A Duna Televízió arculatváltásának lényege: letisztult, elegáns látványvilág, a nyugalom és a stabil értékrend megteremtése." Hurrá.

De nézzük inkább a részleteket, mi változik konkrétan szeptember 14-étől. A Híradó és a DunaSport épített stúdiója új díszleteket kap, de a virtuális stúdiókból jelentkező Közbeszéd, Heti Hírmondó, TÉRkép, és az Időjárás háttérgrafikáit is lecserélik. "Az épített díszletben lévő műsorokhoz könnyen formálható, egységes díszlet-világítás koncepciót alakítottunk ki. Minden díszletet derűs, világos felületek jellemeznek" – mondja Kázsmér Kálmán, a Duna Televízió vezető rendezője. Ehhez kapcsolódóan az arculati– és grafikai elemek is változnak, minden átalakított műsor új főcímmel látható a jövőben. A Híradó főcíme alatt például a magyarság jelképei, így a Szent Korona, a Lánchíd és a Parlament is felbukkannak.

A csatorna tartalmi változásokat is ígér a fenti műsorokkal kapcsolatban. A hír, sport- és közéleti műsorok több élő kapcsolással, telefonos bejelentkezésekkel, és a műsorokat átkötő, "promóciós elemekkel" várják a nézőket. A Híradóban mindig kapcsolják a következő adás műsorvezetőjét is, így megtudhatjuk, hogy mivel vár minket a hírműsort követő TÉRkép, DunaSport vagy Közbeszéd. Ez utóbbi beharangozó, kedvcsináló fogást egyébként már rég használnia kéne a csatornának, de hát jobb későn, mint soha.

És említettük az új csatornaazonosítókat is. Lássuk, ez mi lesz. "A Nemzet Televíziója új csatornaazonosítókkal is hangsúlyozza célkitűzését: a világ magyarságának szolgálatában áll." Ami a gyakorlatra lefordítva annyit jelent, hogy a műsorok közötti azonosítókon Magyarország világörökségi helyszínei tűnnek majd föl, így például a Hortobágyi Nemzeti Park, Hollókő, Tokaj és a Pannonhalmi Bencés Főapátság. A csatornaazonosítók képsorai folyamatosan bővülnek majd újabb és újabb emblematikus tájakkal, egyébként ezek a bejátszások egyéni képi megoldásokkal készülnek a csatorna szerint, például minden gyönyörű tájon kamera követi a nap járását, amit felgyorsítva láthatnak majd a nézők.

Egyébként ráfért már ez a változás a Duna kissé műanyagos, nájlonos hatású arculatára, főcímeire, szeptember 14-től meglátjuk, tényleg olyan nagy-e a megújulás.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szinkrobi · http://iszdb.hu 2009.09.09. 12:43:04

Tényleg bizakodjunk Zoli, de
mikor elolvastam az első mondatodat, rögtön a zsebemhez kaptam.

Mert szerintem:
Ez nem az én pénzemből megy? De.
Nem kellet volna már évekkel ezelőtt a négy közszolgálati csatornát összevonni? De.
Erre tovább költik (pazarolják) a pénzem...

Finoman szólva nem örülök a hírnek. :-)

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2009.09.09. 12:46:48

@szinkrobi: kíváncsi leszek, hogyan fog kinézni. ami engem kiakasztott, hogy forgatják az állomás második szériáját. az se ingyér van...

szinkrobi · http://iszdb.hu 2009.09.09. 13:01:57

@kiricsizoltan:
Én a kezdetektől néztem a Dunát, aztán mikor kezdett középről eltolódni (politikailag) már nem-nagyon néztem.

De mikor az m2-őt fellőtték műholdra, már az volt a véleményem, hogy minek a Duna, egyesítenék az m2-vel, és kész. Erre nemhogy összevonásra nem került sor, de még a Duna is csinált mégegy csatornát (Duna 2-Autonómia), és ha nem lett volna még elég, az MTV bejelentette hogy akar még egy csatornát. Na szerencsére ez utóbbiból nem lett semmi.

De ha belegondolok hogy a 4 csatornára szánt pénzből, egy, vagy max kettő mennyivel jobb, szinvonalasabb, nézettebb stb csatornát lehetne létrehozni...
Komolyan kurva ideges leszek. :-)

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2009.09.09. 13:09:18

@szinkrobi: igen, az m2-t meg a dunát simán össze lehetne vonni, és abból a pénzből már legalább gyárthatnának JÓ saját gyártású tévéfilmeket, sorozatokat.

a természetfilmeknek, dokuknak, művészfilmeknek pedig akkor is maradna hely, ha összevonnák, még a kulturális műsoroknak is.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2009.09.09. 13:11:22

Hálisten. A DunaTV arculata volt a magyar piacon messze a leggyagyibb, mind grafikailag mind "izlésficamilag".

Kiváncsi leszek milyen lesz, "ennél már csak jobb lehet" jeligére... :-)

FAQlyás Menyét 2009.09.09. 13:16:13

Hiába nevezi magát a nemzet televíziójának, kissé egy féle érdekkör felé húz, az igaz, amit az sem ment, hogy az MTV sokkal nyíltabban teszi. Vicces, hogy pont mostanában szünteti meg a korábban nagy hévvel beharangozott amerikai és ausztrálázsiai sugárzását a jogdíjakra hivatkozva. (Az ottaniak kapnak helyette Autonómiát, ami se műsoridőben se színvonalban közel sem ugyanaz.) A gagyi, szinte BPTV színvonalú, minden hétköznapra kiterjesztett többórás "Kívánságkosár"-ról nem is beszélve. Mindezek ellenére én még bízom benne, hogy egyszer tényleg lehet a nemzet tévéje, de ahhoz alapos változások kellenének.
Ezekhez képest mellékes, de szerintem nem csak én örülnék neki, ha visszakapná kék hullámos logóját.

Kakula Zé 2009.09.09. 13:36:33

A Kivánságkosártól illetve a hírműsoroktól eltekintve a Dunán lehet látni a legjobb filmeket.
Egyébként pedig az m2 költségvetésének megszüntetésével nem lenne gazdagabb az állam. Nagyjából BpTv szinten mozog, minimálösszegből hozzák ki.

Alenius · http://mental.puruttya.hu/ 2009.09.09. 13:50:23

Az ATV és ECHO bizonyos műsorai is megújultak.

Éleződik a verseny, és ez jót tesz a minőségnek .

zala 2009.09.09. 13:50:57

na kíváncsi leszek az új logóra, mert a mostani az szerintem határozottan gyengébb az azt megelőzőhöz képest.
szerintem a kettő között ott volt a jó döntés lehetősége, vagyis a régi megfordítva is dunát mutató betűtípus fölé kellett volna rakni a mostani, jópofa hullámot.
ez a mostani fantáziátlan, talpas betűtípus szerintem elhibázott választás önmagában is, nemhogy egy zseniálisat ezzel lecserélve :\

kreenep (törölt) 2009.09.09. 14:01:13

...Az ATV híradója is most teljesen megújult. Egész szép lett.

MPeti 2009.09.09. 14:14:31

Arculatváltáskor minden adó azt mondja, új, "letisztult" látványvilága lesz. De mi az hogy letisztult? Mitől lesz letisztult? Most koszos? Vagy szedett-vedett? Én ezt már a TV2 sorozatos arculatváltásaikor sem értettem. Nekem úgy hangzik, mintha csak egy jelentés nélküli, de jól hangzó PR kifejezés lenne.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.09. 14:24:21

Nekem ebből az egészből az jön le, hogy megcsinálják azt, amit az M1 pár éve. mondjuk az jól sikerült...

LouiS 2009.09.09. 14:50:09

@Fedor: én speciel rosszul vagyok már a magyar népmesét idéző indáktól és a műnépzenei elemektől.

Füles Maci 2009.09.09. 15:06:17

Arculatváltás ... hm... Azaz más csomagolás. Ismerem 500g helyett 450g rajta felirat: most 50g ajándékba. Nekem a közszolgálatiból a leghitelesebb, mégha nem is mindig érződik a pártatlanság. Miért érzem úgy, hogy az értékeket mindig drágáljuk - holott a gagyi is majdnem annyiba kerül. Inkább beltartalmi érték váltás (visszatérés) lenne a cél. Szép magyar beszéd, természetes - emberi arcok. Valódi kérdéseket kell feltenni. Nem a "Celeb világ" magánügye a hír. Kicsit visszakéne húzódni középre, és így erősíteni a magyar öntudatot.

moe bius 2009.09.09. 17:28:05

Közben meg a Nemzet televíziójából, de az MTV-ből is egyre inkább kiszorulnak a határon túli műsorok. Kb ennyit az összmagyar televíziózásról.

donkanyar · http://www.falanszter.blog.hu 2009.09.09. 18:10:32

Az a baj, hogy a Dunában tehetségtelen szerkesztők és még tehetségtelenebb grafikusok dolgoznak, akikben nemhogy kreativitás sincs, de a szakmájukhoz sem értenek

innovation 2009.09.09. 18:13:21

@LouiS: Még jó, hogy lehet min fanyalogni. Magyar, nemzeti, szép, de mégis modern. Mi a fene ezzel a baj??? Ahhh, ilyen kurva mérges leszek!

innovation 2009.09.09. 18:17:04

@don-kanyar: megnéztem a honlapjukat, és nekem tetszenek a képek (kicsit a francia tv-re hajaz, de nem bánom). Ráfért már ez a TV-re. Remélem azért mtv nem fogja ezt a remek design-t lecserélni, csak max frissíteni. A Híradója a Dunának és az mtv-nek a legkiegyensúlyozottabb, és a legszebb is. Nem kommentálnak (tények), nem mondanak hülyeséget - többnyire - és nem katasztrófa és gagyi híradó, mint az RTL-n. Az ATV-n meg nem kellene Kurucz Péter erőlködését hallgatni, nagyon baba lenne a cucc. Hír TV meg! Nah, hát ez a "sok a jóból" kategória. Mert értem én, hogy magyar, meg jobboldali, de lehetne profi és nem ennyire jobbos!

Mindegy is! Hajrá Duna TV!

altero 2009.09.09. 19:55:53

@zala: Igen, én is lehidaltam, amikor lecserélték az előző logót a mostanira. Annál jobb logójuk sosem lesz, meg kellett volna hagyni az idők végezetéig, tökéletes :)
Egyébként szerintem a DUNA arculata a legjobb a magyar televíziók között már nagyon régóta, és ez sem lesz gagyi, ahogy elnézem. Eddig is vertek mindenkit, most is fognak.
És nem kell összevonni az m2-vel, jó ez így ahogy van. Az m2-n mikor fogják egész nap adni a csiksomlyói búcsút? Ott maradjon csak a gyárfás meg a napkelte, a dunán meg minden más.

pandras11 2009.09.09. 20:23:11

Jajjjjjj!
Az igazi 2007 / 2008- ban volt. Már most is hanyatlik az elmult évekhez képest!
Remélem ez nem a végleges lepusztulás -
( rtl,tv2 ) lesz a sorsa.

slovnaft 2009.09.09. 21:41:37

@innovation:
"A Híradója a Dunának és az mtv-nek a legkiegyensúlyozottabb,"

Micsodaaaaa? Javaslom, bármely nap ülj le a tévé elé és egy üres lapon írd össze,hány riport foglalkozik politikával, s abból mennyi baloldali.Elképesztően balos a Duna híradó, ez a baj.Merő szoci, de legfőképpen szadeszes libsi - köszönhetően, hogy éppen a liberálisok kaparintották meg a hírműsorok felügyeletét a Dunában. Az MTV ehhez képest fényévekre van a kiegyensúlyozottságban.

A filmek, na azok mások. Különlegesen izgalmas a választék,senki nem képes ezzel lépést tartani. Meg a magyar kultúra ápolásával is élen járnak.Kár, hogy ugyanez mondható el bizonyos közelkeleti relációban is.

kultúrpesszimista 2009.09.09. 21:45:13

...és mi a bánatos fasz van a filmekkel?! a MINŐSÉGI filmekkel? Azokat senki sem hiányolja? Kit érdekel a sok külsőség, formai változás, ha közben a belbecs marad középszerű? korábban a Dunán rengeteg nívós film ment, olyanok, amiket korábban vagy akkor még az M2-esen se adtak le. Sopsits Á.: Torzók, Tímár P.: Moziklip, Jancsó-filmek stb-stb. A kultúra senkit se érdekel?!

gábornok 2009.09.09. 22:29:55

'Szép' az a (retrós!) távírógépszalag-háttér.. A nyolcvanas évek végén láttam ilyet utoljára, a sárga telexgépből előjönni..)))

A Minőségi Tartalom kéne, a körítő dizájnt én csak lassan, óvatosan és kicsiket változtatnám (kiegészítőkkel akár), de tartósan. Konzervatív, fontolva haladó módon.

Így is még mindig a Duna (volt eddig) a legjobb talán.

lulu60 2009.09.09. 22:36:48

A Duna tv Tőkés és Markó magáncsatornája lehet, állandóan velük készül interjú. Elgondolkozhatnának logopédus alkalmazásán, mert pl. Szondi Vanda borzalmasan ejti az s-betűket. Régen ilyen beszéddel nem lehetett senki tv-szereplő.

sofalwy 2009.09.09. 22:53:41

Egyetértek azokkal, akik a Duna Tv-ben látják a napokban kinyúlt Budapest Tv örökösét. (A földrajzi név kötelez???) Ennyi merev és maníros műsorvezető, riporter összesen nincs a többi csatornán, pedig arrafelé is találni bőven. (Már csak Anettka hiányzik!) Főleg a "kedves nézőim"-ező hatvanas évekbeli hangulatokat eregető szemüveges jó nevű senkit emelem ki a sorból (mindenféle politikai műsorokban szenvedünk tőle), de a kínos kívánságműsoros csapat is a "nemsemmi" kategóriások között van. (Állítólag a leggyakrabban szereplő nyuszika az elnök úr gyakori barátságával is bír - a pletykák szerint.)Az különösen érdekes, hogy a "nemzet televíziója" gagyi olasz szappanoperákkal tömi ki a nemzetinek eladott műsoridőt. Mit szólnak ehhez a nagy nemzetinek mondott kurátoraik??? Meg a moguljaik? Az MTV-ben a hatvanas években jobban csinálták az élő adásokat, mint a mai Dunások - aki látta a pünkösdi közvetítés egyes elemeit, hát ott talán birkákra kötözték a kamerát? Vagy mindegy, hogy ki kamerázik, csak arról a vidékről jöjjön? Tán nem ok nélkül mondják itt-ott, hogy a "román tévé". (Félreértések elkerülése végett, nem a románokkal van baj!) Érdemes megnézni - ha még megy - azt az ismeretterjesztőnek mondott műsort is, amiben mindenféle villanyos eszközt próbálnak bemutatni, megmagyarázni öreg tanárbácsik. Nem tehetnek róla, hogy bár bőszen mutogatnak mindenféle milliméteres alkatrészeket, ha a kamerázó ember, meg a rendező ezt ferde suta totálképekben mutatja meg, még csak nem is felénk beszél a szerencsétlen áldozat. Erről nem ők tehetnek, a leckét bizonyára jól mondják - de hát így minek. A stáblista szerint valami jó zsíros pénzből csinálták a műsort. Hát a zsírt valahol elvihette valaki, mert az a műsoron nem látszik.
Ilyen adások mellett csak attól nem dől össze a Duna tv, hogy néha nem figyelnek oda és véletlenül jó filmeket felejtenek a műsorban. Ez talán még az első elnök idejéből maradhatott a raktárukban, mert akkor még ért valamit ez a műsor. Ehhez a padlófogáshoz képest tök mindegy, hogy fehérben silánykodnak, vagy ződben, vagy pirosban.

a8zoli 2009.09.09. 22:57:56

ez a díszlet olyan mintha vakoknak készült star trek díszlet lenne...
nekem nem jön be,

sofalwy 2009.09.09. 23:06:25

Alig számít, hogy milyenek a logók, meg a díszletek, ha a tartalom silány. Mennyi értelmes műsorra jutott volna azokból a milliókból, amiket erre a "tök mindegy" díszletekre költenek? Ja, biztosan megéri ez a kedves elnök úrnak.

GGG77 2009.09.09. 23:28:00

Mi a francnak 3(!) közszolgálati csatorna ennek az országnak!? Legyen egy.

buraij 2009.09.09. 23:55:57

A kivánságkosár tényleg extra gáz egy valami volt, leginkább egyébként azt a műsort a nagy sztárja jellemzi: (sajna nem tudom hogy hívják) egy keleteurópai nejloninges szakállas szemüveges faszi aki giccses szarul csak erdélyről énekelt, és jól megszedte magát az áttelepültek érzékenységén.
A hírműsoraik szerintem egyébként sokat javultak, amióta a tv2ből átjöttek emberek: az egyik riporterük, várdi vagy kicsoda, meg a szebeni is jók, egyrészt normálisan tudnak beszélni, másrészt meg amit csinálnak az is jó. De hozhatnak át bárkit, ha nincs rendesen pénz, vagy azt elsikkasztják, akkor nem lesz jó hírműsor. Legutóbb például a sportjukban amikor valami kajak-kenu vb eredményeit mondták be, akkor egy korábbi ob-ból, vagy edzőtábori kisfilmből vághattak be anyagokat, mert ami filmek a szöveg alatt távolról látszott hogy magyarországi felvételek, sőt volt úgy hogy a képen valaki megnyert egy futamot, akik a vb-n a bemondó szerint másodikak lettek. és még csak ki sem írták, hogy korábbi felvétel...
Ja meg a 3G-t sem kéne erőltetni, mert az nem modern cucc, hogy szétesik a kép, az tényleg BP tv.

elfáradt 2009.09.10. 00:46:35

10 évvel ezelőtt néztem. most nem. közszolgálati? az "igénytelenség" a közt szolgálja, mert erre van igény.
szerintem nem. közszolgálat alatt sok mindent lehet érteni. ezt nem! a mai televíziós szokásokat lehet máshogy is értelmezni.

szeretném, hogy a duna tv közvetítsen értéket. (moralizálás nélkül)

CSÉ 2009.09.10. 01:06:19

Azok nem bejátszások lesznek, hanem duna tv-s szóhasználattal élve BEJÁTSZÓK!
Micsoda hozzá nem értés ez kérem:)

mistene 2009.09.10. 06:58:56

A Kivánságkosár valóban fokozhatatlan übergagyi műsor. Azonban mégis fokozni tudják, mivel éjjel mindennap megismétlik, nehogy egy szivküldi szivnek szivesen fealdó lemaradjon nevének bemondásáról. Naponta cca 6 óra műsoridő letudva olcsón. Csókoltatom Anyust, Mancit és az unokákat, Bélának gratulálunk az új fogsorhoz. Csókoltatom a drága műsorvezetőket, könnyekig meghat milyen emberségesen beszélnek velünk - millió puszi a geriátriai osztályról.

slovnaft 2009.09.10. 06:59:58

@CSÉ:
Megérett a helyzet ahhoz, hogy végre összevonják a Dunát és az MTV M2-es csatornáját.Egy pénzen, egy csapattal, sokkal jobb minőségre van szükség.

innovation 2009.09.10. 07:46:59

@slovnaft: Szoktam nézni. 18:00 Duna, majd 18:30 Tények 19:30 MTV. Ebből a Duna és az MTV híradóját szeretem a legjobban. Én nem vettem észre, hogy szoc. vagy lib. lenne. Én kiegyensúlyozottnak találom.S nekem ami a legfontosabb, nem kommentálják a hírek, mint Bárdosék vagy mint a Hír TV. Majd én levonom a megfelelő konzekvenciát.

innovation 2009.09.10. 07:48:57

@slovnaft: Felejtsük már el, hogy össze kell vonni!!! Miért kellene? Minél több van, annál változatosabb - kellene, hogy legyen - a repertoár is.
Ha nem lenne az az idétlen Kívánságkosár és kicsit jobb gárda lenne a Dunán, Magyarország legszínvonalasabb csatornája lehetne. m2 az MTV testvére, hagynám őket külön-külön, de inkább specailizálnám egyiket...

hdnt78 2009.09.10. 08:03:54

Szerintem nagyon nem kene osszevonni a 2 TV-t. En orulok a dunatvnek, es annak hogy van mit nezni kulfoldon. Arrol nem beszelve hogy kiegyensulyozott ado, relative jo gazdalkodassal. Mi tortenne ha osszevonnak mtv-vel? megtobb penz tunne el a szoclib penznyeloben.

"azta" 2009.09.10. 08:12:35

:D
se rettekklub, se csigakettő, se közszolgálati nem kell... de akkor mit szeretnétek?
:D
ó! tudom! rögtön jön a "tv-t nem nézek évek óta, csak a torrenten töltöm agyszakadásig" szöveg!
:D

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2009.09.10. 08:19:54

Semmi szukseg egy 1-2%-os nezettseggel rendelkezo, adofizetok penzen fentartott, nezhetetlen musorokkal, es kozvetitesekkel rendelkezo televiziora!

jami (törölt) 2009.09.10. 08:47:05

A TV2 például már majdnem "hetente" vált arculatot, de attól még tv2 marad. Csak nem akar össze jönni az rtl lenyomása.

korompél 2009.09.10. 08:54:23

Tényleg a Dunán és az M1-en vannak a legjobb filmek! A TV2-nek időnként vannak próbálkozásai, vesz 3 igényesebb filmet és azt vetíti 2hetente egymás után ismételgetve, véletlenül sem este 11 előtt. Én mondjuk nagy ívben letojom a nézettséget és a TV2 és RTLklub agyhalasztó nappali műsorait, amik 98%ban nézhetetlenek, 2%ban kiakasztóak...
Azok (Duna, M1 stb)legalább MEGPRÓBÁLNAK valamiféle kultúrát közvetíteni, a maguk gagyi és akármilyen politikai párthoz közeli módján, legalább egyszer egy nap, és nem egy héten egyszer. Értitek, próbálkoznak. Nem csoda, hogy nem nézi senki, de ez inkább szomorú, mint hogy szüntessük meg az összest és tegyünk a helyére egy jó kis kereskedelmit agysejtpuszító műsorokkal...

uckmuckfuck 2009.09.10. 09:52:40

@Niterider:

De pedig van. Ezt hívják közszolgálati televíziónak.

Jenecsek Miklós 2009.09.10. 09:53:29

Én csak azt találom felháborítónak, hogy a Duna TV elnökének, Cselényi Lászlónak szemtelenül nagy,több milliós fizetése van. Valamint, hogy Szöllősi Györgyi férjhez ment, ráadásul kihez...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.09.10. 11:26:13

Arculatváltásokkal idehaza Dunát lehet rekeszteni.

Bocs.

2009.09.10. 11:53:49

@kiricsizoltan: trainmodeller.freeblog.hu/archives/2009/08/12/Figyelem_felvetel/ Az állomás forgatásának már vége, hamarosan adásban lesz az új sorozat.

sofalwy 2009.09.10. 12:05:00

@Niterider: A köztévét a kereskedelmiektől az különböztetné meg, hogy a kultúrát közvetítő műfajokat részesíti előnyben. Ezek a műsorok nem kelendők, de ha lemondanánk róluk az hasonlatos lenne ahhoz, mint a mikor a szülő csak csokit, meg cukrot ad a gyerekének, mert a gyerek csak azt kéri tőle. Ugyanez vonatkozik a szellemi táplálékra. A Duna régebben ezt jól csinálta és az m2 most eléggé jól válogat ilyen műsorokat a kevés pénz ellenére is. Azt hiszem, hogy a Dunának jót tenne a "drága" elnök úr mihamarabbi kirúgása - elszámolás után persze, és keresni kellene egy arra alkalmas "kultúra emberét" a helyére. Az elnökcserén túl ne feledkezzünk meg a háttérben bujkáló kurátoroktól és nagymogulokról sem. Az ő cseréjük is megérett.

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2009.09.10. 12:17:25

@Matiz: ja, igen. elvileg tudtam, hogy vége :) mert írtunk is róla anno

sofalwy 2009.09.10. 12:18:45

A NOL honlapján próbáltam megnézni egy videót az új küllemről. Csak próbáltam, mert össze-vissza rángatott és pattogtatott képeket adtak, egyik sem tartott másodpercnél tovább. "Itt a piros - hol a piros"? Csak fehérben. A néző kihagyva a dologból már a promóciónál - akkor mi lesz a műsorokban? A demóból annyit látni, hogy a Duna rendezője jó lenne egy kolhozban a szecskavágó kezelésére. Vagyis máshol, másik ajtón kellene bemennie, nem egy tv-be.
süti beállítások módosítása