Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kis vidámság hétvégére: magyar csaj az X Factorban

Aki nem tud arabusul...

2009. augusztus 30. 11:52 sixx 120 komment

Egy honfitársunk, bizonyos Nagy Krisztina is megpróbálkozott a világot jelentő deszkák meghódításával az X Factor című brit tehetségkutatóban, kevés sikerrel. A videót csak erős idegzetű olvasók, illetve a csaj rokonai indítsák el.

Címkék: videó borzalom

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

en-gé · http://aapp.blog.hu 2009.08.30. 12:16:25

Nagyon gáz. Ugye nem árulta el, hogy magyar?

Tapics 2009.08.30. 12:49:07

de sajnos elarulta h magyar... en angliaban vagyok eppen, neztem este az adast angol tarsasagban, haaat, egett a pofam rendesen.... Krisztina "nagi", gratulalok!
itt a bemutatkozasa, 4:08-tol:
www.youtube.com/watch?v=oIX5w7F3i-s

Ineteq 2009.08.30. 12:59:49

krisztina nagi a kva anyját. Kevés dolog üti ki az agyamat jobban, mint az angolkodó magyarok. I live in bjudapeszt a kedvencem. Miért nem lehet a magyar nevet magyarul mondani???

ssjani 2009.08.30. 13:02:39

Attól ,hogy valaki kint él a saját nevét a helytelen angol fonetikával kell mondania ?
Minden külföldi így tesz vagy csak a magyarok?

Villy 2009.08.30. 13:08:59

Meghallgattam volna mit mond erre a zsűri :)

v2peti 2009.08.30. 13:18:48

[i]Meghallgattam volna mit mond erre a zsűri :)[/i]

Látszott az egyikük röhögése.

txabee 2009.08.30. 13:19:07

@Villy: Krisztina, No-No-No :D

DevonMais 2009.08.30. 13:21:44

@Ineteq:
Főleg ha vmi lepukkadt szar kocsmában mosogatolány:D

n0b4d11 2009.08.30. 13:22:23

másfél másodpercig bírtam

ilyen... ni- akarom mondani sajnos van, ennyi ezt tudjuk nyújtani a világnak... mondjátok, hogy ennél már nincs lejjebb...

1953 2009.08.30. 13:25:51

Nézd meg tisztelt posztíró néhány sztárnak titulált hazai csepűrágó énekesünk előadását,azok sem külömbek.

2009.08.30. 13:29:38

Engem az érdekelne, vajon ezek után ott mert-e maradni Angliában?
:))

nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus 2009.08.30. 13:31:31

@Tapics:

mondjuk a többi előadó sem jobb, ez pont olyan mint a hazai megasztár válogatás, csak ez sokkal égőbb, mert itt nem csak a zsűri van, hanem sajnos közönség is :)

babsz 2009.08.30. 13:32:09

a csaj debil egyszerűen

nyuszi kinga 2009.08.30. 13:33:36

ne bántsátok. ez egy ilyen műsor.

Neocon 2009.08.30. 13:33:46

Iszonyat, miert nincs ezeknek az embereknek onkritikajuk vagy legalabb egy oszinte/joakaro baratjuk, csaladtagjuk, aki helyretenne oket?
@Ineteq: A nev mar kicsit masabb, ne tudd meg mennyit lehet szivni a ty/ny/gy/zs hangokkal itt, gondolom egy ido utan egyszerubb "nagi"-nak mondani, mint minden egyes alkalommal megprobalni oket megtanitani a gy hang kiejtesere.

oh jacky 2009.08.30. 13:37:49

Krisztina Nagy
To everyone who seen me on the X-factor: DON'T BELIEVE A WORD! Maybe my singing of Shakira's song was really that terrible, but, actually Louie said YES!, unlike how it is seen on TV. And I feel like Simon liked me, because he said he wants... to see more of me. Also, the first song I sang was my own song I wish I knew, and maybe it was of better quality, and they wanna make a fool of me, that's why it's not on there!
Yesterday at 10:28pm

Neocon 2009.08.30. 13:37:54

@ssjani: Nem, en eddig mindenkinek megtanitottam a Balazs helyes kiejteset, bar nem volt egyszeru. :) Ugyanakkor dolgozik nekunk egy kinai uriember, akit mindenkit Tomnak hiv, eloszor fel voltam haborodva, hogy hat ez diszkriminacio, de aztan kiderult, hogy azert csinaljak ezt a szamukra kiejthetetlen nevekkel, mert egyes kulturakban a nem helyesen kiejtett nev komoly sertes lehet (vagy egy hang elteres mar egy teljesen mas szot jelol lasd sertes/sertes (mint allat)). Persze ehhez az is kell, hogy az illeto belemenjen a dologba.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.08.30. 13:46:58

Jujjjjj, ugye a nézőknek nem derült ki, h itt egy magyar lányról van szó, legfeljebb az, h éhes:o))

Tapics 2009.08.30. 13:51:02

@oh jacky:
a szoveget ertem, de ez most honnan kerult ide? es miert angolul?

Neocon 2009.08.30. 13:51:12

@oh jacky: tehat kifujolhatja ezer ember, o akkor is azt gondolja, hogy jo.... jezusom.

El Argentino 2009.08.30. 13:51:36

Hahaha, übergáz, nincs önkritikád ember? XDXD Gratulálok!

Callidus 2009.08.30. 13:58:37

Ineteq: "Angolkodo magyarok".
Latszik, a bolygobol meg csak egy lastminute tunezia jutott.
Nincs is ezzel baj, csak igy elkepzelni sem tudod a valosagot.

zetorov 2009.08.30. 13:58:44

Na és? Talán tagadja le, hogy magyar?

Félelmetes, hogy egyesek képesek ilyen piti dolgokból is az egész magyarság megszégyenülésére következtetni. Röhögtek rajta egy jót, és másnapra elfelejtik... vagy ti arra is emlékeztek, kin nevettetek három hónapja? (Egyébként az volt a gáz, amit fletó művelt az EU-ban.)

norbi2k 2009.08.30. 13:59:58

@oh jacky: lehet hogy nem volt olyan szar, de akkor nézd meg ezt, itt kezdödik az éneklés.... www.youtube.com/watch?v=mzj9z8QDTfU&feature=fvsr

miért nincs ezeknek az embereknek önkritikájuk?

Tapics 2009.08.30. 14:00:02

@Nagy András:
jesszus... a blogja is brutalis. es hires akar lenni h talalkozhasson a kedvenc sztarjaival es politikusaival...

csizáj 2009.08.30. 14:00:41

@Neocon: Ne is mondd! Én is itt élek, csizmadia vezetéknévvel. Már Szízmödia-ként mutatkozok be, elegem van a Cheers My Dear-es poénokból :D

Tapics 2009.08.30. 14:05:11

@zetorov:
valoban nem kell letagadni h magyar, inkabb nem kellene elindulni egy brit tehetsegkutato versenyen...

nyolc_mini_vese 2009.08.30. 14:14:00

@csizáj: ne már, légy büszke, szerintem a Cheers my Dear nagyon aranyos vezetéknév, mit nem adnék érte :-)

Leijon 2009.08.30. 14:26:46

@Tapics: És sikerült is neki...Angliában is tuti lehozta pár poszt hogy mennyire gáz volt, itthon is...kell ennél több?:D Már ismert.
Én egyedül azt nem értem hogy miért nem NAGY-ként mutatkozott be, miért Nagi-ként...az angolok ki tudják ejteni a "gy" hangot...vagy ő képtelen rá?:D

gyutyka 2009.08.30. 14:27:13

Minden nemzetben vannak khmm.."gyengébb"
egyedek.

Mimmy1110 2009.08.30. 14:36:11

Oké, akkor pár kérdésre válaszolok ami itt felmerült...
Én vagy ez a "christina nagi" (így írták ki a nevemet) és tényleg szeretem Angliát. Itt senki nem ítél meg emiatt a fellépés miatt. Egy boltban dologozom (nem egy lepukkant kocsmában), csak részmunkaidőben, mert egyébként tanulok is és jó eséllyel jövőre ilyenkor már az egyetemi életmre fogok készülni.

Az éneklésemet általában mindenki megdícséri, de őszintán szólva, ahogy visszahallgatom ezt én is szégyellem magam.

itt egy másik youtube link: www.youtube.com/watch?v=sgutDYhMd5k

Nem hiszem, hogy a legjobb dal és a legjobb éneklés, de tisztán látszik, hogy nem ugyanaz a minőség mint ott...

Namost életemben először énekeltem ilyen sok ember előtt. Délben mentem Birminghambe és este 9-kor jutottam sorra. Amikor a színpadra léptem, olyan volt, mint egy álomban. Nem így képzeltem el az eredményt, van önkritikám és ha úgy éreztem volna, hogy ilyen szörnyű lesz, nem is kezdtem volna bele. Mellesleg először egy saját dalomat énekeltem el, és kár, hogy azt nem vágták bele, mert kíváncsi lennék, hogy az is ilyen szörnyű volt-e.

A régi blogomról csak annyit, hogy már abbahagytam a blogozást. Igen, beismerem, sok hülyeséget írtam, ezért is szűnt meg...

Hát, kíváncsi vagyok ezek fényében mit gondoltok... Jó, nincs kifogás, ott voltam, ilyen voltam, botrányos. De ennyire nem volt borzasztó, higgyétek el!
A média roppant módon ki tud használni alkalmakat arra, hogy kifigurázzon valakit... ha az illető hagyja... és én sajnos aznap hagytam. Valószínűleg jövőre visszamegyek, sokkal felkészültebben (ez előtt a szereplés előtt egy magánénekórán se voltam például) és talán büszke lesz rám a magyar nép, nem ilyen szörnyen csalódott.

Mimmy1110 2009.08.30. 14:37:56

* Én vagyok ez a christina nagi

És igen, az angolok nem tudják kiejteni a gy-t. Már mindenhol Nagi vagyok, mert így mondja itt mind...

bug jr. 2009.08.30. 14:47:30

szia,én nem röhögtelek ki és nem botránkoztam meg,nincs véletlen üresedés a shopban,mennék én is dolgozni angliába.majd írj.köszipuszi

minkaaa 2009.08.30. 14:48:40

Ne haragudj, de a belinkelt videód is gyenge. Csupán néhány hangon evickélsz... Biztos nagyon értékes ember vagy, de szerintem keress olyan elfoglaltságot, amiben sikeres lehetsz. Az éneklésben erre esélyed sincs.

sarasvati (törölt) 2009.08.30. 14:49:43

@Mimmy1110:
ne haragudj, de ez akkor is szörnyű volt.
ha legközelebb megpróbálod, tényleg készülj fel jobban.
üdv.

gyutyka 2009.08.30. 14:49:59

4-5 év szorgalmas tanulás, gyakorlás, aztán majd meglátjuk.

fourgee 2009.08.30. 14:50:03

@ssjani: Egy ember, egy produkciója után ne általánosíts. Most én meg kérdezzem azt, hogy minden Jani ostoba kérdéseket tesz fel? :)
Egyébként az én nevemmel mindig gondban voltak, de "rákényszerítettem" őket hogy jól mondják ki, meg tudják tenni, csak lusták.

@Mimmy1110: Próbáld meg azért, a "cs" is mindig "K-SZ" nekik, de aztán egészen jól megtanulják.

Neocon 2009.08.30. 15:17:26

@Mimmy1110: Azert szep, hogy itt is vallalod a dolgot. Jopar ev zenei tanulas es gyakorlas utan mar talan lehet valamit kezdeni a dologgal, bar szerintem nem ilyen musorokban. Masreszt szerintem ne azert csinald, hogy a "magyar nep" buszke legyen rad, bar kit mi hajt elore (arrol nem is beszelve, hogy azert ennek a blognak a latogatoi nem nagyon reprezentaljak Magyarorszag lakossagat).

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2009.08.30. 15:23:31

Ez ám az országimázs bazze :D
Az ilyen idióta pics@knak miért nem mondja meg anyukája hogy ne menjen oda? Vagy totál meg akarja aláztatni?

Mimmy1110 : Látom nem fogod fel. Szóval figyelj:

NEM TUDSZ ÉNEKELNI.

Hiába gyúrod tovább, nem érdemes.

gitáros 2009.08.30. 15:33:26

@Mimmy1110:
Tiszteletreméltó, hogy itt vállalod magad.
Az eredeti vidit nem néztem, csak a linkeden lévőt, de én is csak azt tudom mondani, ne legyenek hiú reményeid, mostanában nem fogsz énekesként eredményeket elérni, ne próbálkozz, mert csak lejáratod magad. Mint valaki feljebb írta, pár év komoly énektanulás, aztán két dolog történhet. Vagy elkezdesz fejlődni és akkor bármi lehet, vagy néhány hónap után belátod, hogy nincs keresnivalód a szakmában és lemondasz erről az álmodról.

Nem gondolom, hogy ne működhetne az első verzió, úgyhogy hajrá!

mentalistagenya 2009.08.30. 15:37:07

idióta, még egy karaoke bárban is égés lenne, de ott általában mindenki iszik és a vége felé még ez is elmenne (vagy nem).

De egy ilyen műsorban, volt aki tényleg biztatta?? hihetetlen, visszahallgatta magát egyszer?

félreértés ne essék, nekem nincs énekhangom, nem is próbálkozom ezzel.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2009.08.30. 15:40:06

Kis önkritika kéne.. Ha nem látja visszanézve hogy mennyire szánalmas, és azt sem veszi észre hogy szétröhögik magukat rajta a bírák, akkor arra nem lehet mit mondani.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2009.08.30. 15:41:08

@Mimmy1110:
Tényleg ne énekelj nyilvánosság előtt. Csak kellemetlen helyzetbe hozod magad. Ezt a legnagyobb jóindulattal mondom.

mbaye (törölt) 2009.08.30. 15:45:14

Félelmetesen szar éneklés egy önkritikátlan, csúnya lánytól.
Sajnálom, hogy nincs egy őszinte ember, barát sem a környezetedben, aki megmondaná, hogy mit érsz, így aztán idegenektől kapod meg a véleményt.

Rothstein 2009.08.30. 15:54:15

Az tiszteletreméltó hogy a hölgy beírt ide. Ezért nem is akarom különösen bántani a produkciója miatt. Azért finoman azt tanácsolnám neki, hogy inkább ne próbálkozzon az énekléssel. Lehet hogy ez csak egy balul sikerült produkció volt, de én úgy gondolom nem neki való. A névről:
Én Párizsban élek, és bár voltak próbálkozások hogy a nevemet angol, francia vagy éppen spanyol módi szerint ejtsék, azonban makacsul elhárítottam ezeket a próbálkozásokat, és szépen megtanítottam mindenkit miként kell kiejteni a nevemet. (Mondjuk inkább csak Petinek hívatom magam, de sokaknak még ez is gondot okoz ...) no comment

mentalistagenya 2009.08.30. 16:02:12

@mbaye: itt a pont.

A barát attól is az hogy a negatív véleményét is megmondja. Télleg ennyire nincs senkije aki szereti és megmondta volna hogy talán ezt ne...énekelj nekünk ha ennyire muszáj (majd valahogy túléljük) de ezt inkább ne...

David Webb 2009.08.30. 16:03:36

TAPICS. Én is angliában élek, / bár én a M.U meccset néztem,:) / de szerintem annyira nem kellett volna égned az angolok előtt, mert ha a múlthetit is láttad, akkor abban a 2 angol coca / 2 tipikus angol revübálna /ennél különbet adott elő... De ebben is voltak olyan előadók akik ezt a csajt "magasan "verik.. :)

borovi 2009.08.30. 16:09:27

Hülyét itthon is csinálhat magából. Kár ezért külföldre menni.

inigomontoya 2009.08.30. 16:10:40

Mentsegere szoljon, hogy tud o jol is enekelni ha nem erolteti ennyire es nem lampalazas.
Ne csinaljatok ugy, mintha nem tudnatok, hogy alapbol direkt ugy vagjak ossze, hogy ha mar tizszer rovidebb mint az eredeti felvetel, tizszer olyan ciki is legyen. Nem kene ilyen szinten szapulni egy elcseszett produkcio alapjan. Amugy se az orszagot reprezentalva lepett fel hanem sajat magat.

mentalistagenya 2009.08.30. 16:15:53

@nick.kocsis: még szerencse hogy a rövidített verziót tették fel, nem bírnám végigszenvedni.

amúgy ha ennyire szidjátok ( a nyomi krisztike is) a médiát akkor mi a retkes f***ért jelentkezett? Igen a média
gonosz, csúnya meg minden...akkor került el.

sourcerror 2009.08.30. 16:28:45

@mentalistagenya: "még szerencse hogy a rövidített verziót tették fel, nem bírnám végigszenvedni."

Pedig érdemes megnézni a hosszabb verziót, van ott pár egyéb érdekes figura is. Alan Walonon elég jót lehet röhögni pl.

sourcerror 2009.08.30. 16:29:59

It's getting weirder and weirder.

inigomontoya 2009.08.30. 16:34:18

@gitáros: En mar hallottam ot jol enekelni.

mentalistagenya: Mert naiv.

gitáros 2009.08.30. 16:43:43

@nick.kocsis:
Szeretném, ha nem lenne sértődés belőle: nem hallottad jól énekelni.
És ha eddig biztattad, ezután ne tedd. Az egy dolog, hogy esetleg néha viszonylag tisztán énekel, de a hangja erőtelen és teljesen képzetlen. Pillanatnyilag ennek semmi köze a professzionális énekléshez.

snmarton (törölt) 2009.08.30. 17:02:52

az áldott középiskolában osztálytársak voltunk a művésznővel, épp eleget láttam belőle ahhoz, hogy megnyugtasson az angliába költözése, ehhez képest hopp! index címoldalon találkozom vele.

igazából meglepett vagyok. az egyetlen részmunkaidős bolti dolgozó angliából, aki annyira gáz, hogy innen is látni lehessen? fejlődés, kriszta, határozott fejlődés.

inigomontoya 2009.08.30. 17:04:21

@gitáros: Nem sertodesbol beszeltem. Azt nem mondtam, hogy pro es most rogton vilagkoruli turnet kell neki rendezni, csak hogy amit a videoban produkal, annal jobban tud enekelni, azoknak szantam, akik a fenti video alapjan kuldik ot el a fenebe hogy ilyen meg olyan ritkasz_r hangja van es szegyent hoz az orszagara. Szerintem is sokat kell gyakorolnia meg, de ki akarta probalni magat es ezzel szerintem semmi kulonosebb baj nincs, tapasztalatot akart gyujteni, tanult a kudarcbol es meg jobban belehuz a gyakorlasba.

WFR 2009.08.30. 17:07:15

Beszédhibás is, súlyosan pösze, már csak ezért sem kellene erőltetnie. Fogszab. is kellett volna, ha meg volt és ez már az eredmény, akkor inkább nem is folytatom...

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.08.30. 17:08:32

Uhh, már pont be akartam írni, hogy mekkora gecik a kommentelők, de aztán megnéztem a videót.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.08.30. 17:09:34

De ettől függetlenül gecik a kommentelők.

mentalistagenya 2009.08.30. 17:11:54

@nick.kocsis: annyira nem értek hozzá, de akinek van hangja annak gyakorlás nélkül is hallatszik hogy tehetséges

olyan ez mint a modellkedés, aki szép azt egyből viszik ügynökséghez, majd ott megtanulja amit kell..aki ronda azzal meg elhitetik hogy kell sokért jó modelltanfolyam és majd akkor...fenét.

ha az ismerőse vagy akkor lehetne benned annyi jó szándék hogy nem tömöd tele a fejét hülyeséggel...

psmith 2009.08.30. 17:17:29

@Mimmy1110:
Meghallgattam a linken a dalt, amit a jóisten örömére tettél fel.
Drágám, ettől csak sírni fog.

gitáros 2009.08.30. 17:17:52

@nick.kocsis:
Figyu, még mindig nem néztem meg az eredeti videót... Aközött és a másik linken látható között max. a lámpaláz lehet a különbség, ha valaki birtokában van a szakmai alapoknak, az egy bizonyos szintet mindenképpen képes hozni. Nála ilyen alapok egyelőre nem léteznek. Gyakorolni pedig kevés, el kell menni énektanárhoz tanulni _és_ rengeteget gyakorolni. A teljesítményéből nyilvánvaló, hogy nincs semmiféle hozzáértő, külső kontrollja; a családi/baráti biztatás (mármint a tehetségkutatós részvételre, nem a tanulásra) ebben az esetben többet árt, mint használ.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2009.08.30. 17:24:05

@Rorschach: inkább őszinték :D

De most komolyan, jobb, ha áltatjuk mint az állítólagos barátai?

inigomontoya 2009.08.30. 17:28:27

@mentalistagenya: en speciel nem tomom a fejet semmivel soha, nem is beszelem le semmirol, semleges vagyok az ugyben, csak meglattam, hogy o lett itt a nap vicce es eldurrant az agyam nemelyik kommenten. O dontotte el magatol hogy o enekelni akar, en drukkolok neki, hogy ha ez a nagy alma, sikeruljon neki egyszer.
Nem tudom tehetseges vagy sem, csak azt, hogy ennyire rosszul mint itt meg nem hallottam ot enekelni.

gitáros 2009.08.30. 17:28:39

@enpera:
Annyira nekem sem jön be a fikázás egyébként. Egyszerűen azért, mert az áldozatok egy részére ez pont fordított hatással van: "persze, fikáztok, mert irigyek vagytok..."

mentalistagenya 2009.08.30. 17:33:48

@nick.kocsis: azét el lehet dönteni hogy van-e tehetsége vagy sem..és ez nem is énektanár kérdése. Hanem adottság, a tanár meg megtanítja hogy ne csússzon el a hangja, helyes levegővétel..blahblah

neki semmi tehetsége..mondom, még egy karaoke bárban is kifütyülnék.

szerintem amúgy nem a nap vicce, a hét vicce.

inigomontoya 2009.08.30. 17:35:14

@gitáros: egyetertek veled ebben, es a gyakorlason en is enektanart meg hasonlot ertettem.

gitáros 2009.08.30. 17:38:30

Okés, akkor hajrá! :)

HgGina 2009.08.30. 17:43:30

Először talán egy pentaton skálával kéne próbálkozni. Ha azt kiénekli, már az is csoda. Egyszerűen tehetségtelen, hallása sincs. Ebből soha az életben nem lesz hallgatható előadás. Legfeljebb a fürdőszobában fogmosás közben.

falatkenyér 2009.08.30. 17:55:16

Önkritikátlan de annál önteltebb picha! nem kellett volna égetni Magyarországot kisanyám!kapd be!

Jack__Bauer 2009.08.30. 17:55:20

Ez deszar!

Ez meg milyen qrva jó:
hetes09.blog.hu/2009/08/29/turelem_a_szerelemert ! Nem hiába címoldal wazze! Kár, hogy nem lehet kommentelni... az egekbe magasztalnám.

falatkenyér 2009.08.30. 17:56:43

Rorschach!nnem a kommentelők a gecik,hanem aki énekelt!

CsigaBige 2009.08.30. 17:57:47

Értem, hogy szeret énekelni, én is pont így vagyok...sajnos nem képeztem a hangom, és annak ellenére, hogy hallásom van, csak kis hangterjedelmet tudok kiénekelni, igaz, azt nem rosszul. Hozzáteszem IMÁDOK énekelni...hiú ábrándjaim mégsincsenek. Megelégszem azzal, hogy a barátom otthon megdícsér, mást nem akarok büntetni. :)

huszon3as 2009.08.30. 18:31:35

Nem láttam a szavazást. Továbbjutott?

huszon3as 2009.08.30. 18:34:44

Mellesleg: ahoyg egy magyar nem hoz dicsőséget, úgy egy magyar ne mhoz szégyent. Ő egy magyar casj, aki szarul énekel. Ennyi.

sourcerror 2009.08.30. 18:38:24

Ezt még nézzétek meg, mert rohadt vicces:

www.youtube.com/watch?v=b_qY-IgPfsM

averylittlewarrior · http://anarchia2020.blog.hu 2009.08.30. 18:44:26

Mimmy, nem kell izgulnod az ide írók miatt. Élőben, face to face mindegyik sokkal normálisabb lenne. Azaz képmutató.

Tehát miért foglalkozol velük?

Krogshöj 2009.08.30. 18:54:14

@Ineteq: öööö, talán azért mondott Budapeszt-et, mert angolul beszélt? Te se Lándönt emlegetsz, ha magyarul Londonról akarsz beszélni.

Dulifuliokoska 2009.08.30. 19:15:34

Kedves Kriszta, kétszer kezdtem el nézni, egyszer sem fejezem be...mert nem bírtam. Borzasztó!
Valami mást találj ki, hogy az emberiséget ne büntesd olyasmiért, amiért nem kell bűnhődnie.
Ez a produkció esetleg konok bűnözők vallatásánál lenne használható, másra nem alkalmas.
Bocs, de azt éreztem, hogy helyetted kell égnem...

kerdesek05 2009.08.30. 19:26:49

Kislány!
NINCS TEHETSÉGED. barátkozz meg vele.
Vannabe sztárocska lehet az interneten de semmi több. fogd fel. ennyi a lényeg.
Ne hajszold magad bele a barátok pozitív visszajelzéseibe.

Callidus 2009.08.30. 19:47:06

A commenteket olvasva pontosan tudja a lany miert is dolgozik angliaban. Es azt is miert is nez ki Magyarorszag ugy ahogy, plusz miert olyan leranto az atmoszfera. Lelkesites, szolidaritas, esetleg segitseg... nem nem... gunyolas, irigyseg, "jolmegmondom" hozza allas, egyetlen ertelmes komment sincs csak a frocsoges. Es ennek semmi koze a politikusaitokhoz, semmi koze a ciganysaghoz.
En nem az enekles, hanem a hozzaallasotok miatt szegyellem magam. Mert ilyen rossz enekesbol 100at lattunk mar, de ilyen szethuzo egymasfejettaposo nepbol nemsokvan.

Krisztina, en nemtudom kivagy, nem is erdekel de mindenkeppen bator dolog volt megprobalni. Jovore sok szerencset.

Tapics 2009.08.30. 19:50:06

Lehet hogy jovore az egyetemi eveire keszul majd, de attol meg nem er tobbet sem o sem a karogasa. Az IQ-t nem egyetemi vegzettseggel merik... Probalkozzon inkabb otthon, ott csak par szazezer ember elott eg le (mar ha vannak annyian akik nezik a megasztart), Angliaban azert valamivel tobben rohognek rajta... szanalmas!

monyon le 2009.08.30. 19:53:24

Ezt a baszatlan tarisznyás reped torkút! Inkább marad volna a PlayStaiton mikrofon, vagy valamelyik űbergáz káreóke bár sötétségében!

Tapics 2009.08.30. 19:54:49

@Callidus:
Lelkesites, szolidaritas? Ha valaki sz@r akkor sz@r es kesz. Hidd el, itt senki sem irigykedik, ilyet barki tud a furdoszobaban. Nem a kommenteket kellene fikazni hanem magat a produkciot ami igenis szanalmas es jo nagy eges.

gitáros 2009.08.30. 19:57:00

@Callidus:
Mélységesen csalódott vagyok. :) Eddig értelmesnek gondoltam a kommentjeimet. Persze, ha szerinted csak a kritikátlan helyeslés az oké, az más. A "sok szerencsét" önmagában kevés.

Dulifuliokoska 2009.08.30. 20:04:46

@Callidus: a produkció lerántó, nem az atmoszféra.
Beégeti magát, ami még nem is érdekel, de az országot, ne ezzel reklámozza már!
Mit kell lelkesíteni ezen az "éneklésen"?
Ha neked tetszik, hallgasd, és lelkesítsd. De másoknak nem magyarázd már el, hogy ez jó!!!

paralax 2009.08.30. 20:20:17

Ez tényleg gáz volt, de az itthoniban sincsenek jobbak.

Ugyanakkor volt egy lány, aki Trinidad és Tobago(!)-ból repült Angliába csak emiatt, és olyat énekelt, hogy rögtön a stúdióba vinném.

www.youtube.com/user/TheXFactorUK#play/uploads/4/vVpkwcPD88I

Dulifuliokoska 2009.08.30. 20:36:11

@Callidus: Még annyit, hogy a cigány lova NEM BÁTOR, hanem VAK volt a viccben, amikor nekiment a falnak.

Ineteq 2009.08.30. 21:02:19

@Krogshöj: Persze, és ha angolul beszélek akkor a kovácsből kovaksz, a nagyból nagi lesz ugye? Budapest az Budapest minden nyelven, nincs több változata, mint egy-két európai városnak. Egy angol esetleg ezt nem tudja, ezért sz-szel ejti, egy magyarnak illene...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2009.08.30. 21:03:24

@Callidus: Add alá a lovat, te is, okos :D

Magyarországról pedig el lehet menni, ha nem tetszik, menj ki a csodás Angliádba... (ha találsz ott a bevándorlókon kívül még valakit :)

ZéBé 2009.08.30. 21:15:32

Kedvesem, nem csak hangod nincs, de hallásod sem. Ez igencsak hamiska volt.

Jobban teszed, ha feladod, a válaszott szakmádban egész biztosan sikeresebb leszel.

pitaa 2009.08.30. 22:25:40

úristen.

ezzel még karaokebárban is körberöhögnének :D

inkább táncolj, a port jobban bírjuk...

Tuti79 (törölt) 2009.08.30. 22:33:43

Szerintetek mégis ki fog arra emlékezni rajtunk kívül, hogy egy magyar lány hamisan énekelt a válogatón? Én megmondom, senki, főként mert az átlag angolnak fogalma sincs, hol van Magyarország. Nem kellene ennek az egésznek ekkora nagy feneket keríteni, ha megnéztétek a videót, volt jópár másik jelölt is, aki ugyanolyan teljesítményt nyújtott.
Mindenki követ el hibákat, kivéve ti, kedves kommentelők, akik valószínűleg életetek folyamán mindig csak olyan dolgokba fogtatok, amiben kimagaslóan tehetségesek vagytok. Ezért is tart itt Magyarország, mert mindenki azt csinálja, amihez ért, és így jogosan megmondja másnak is, hogy mit ne csináljon.
És emellett Magyarországon mindenki gyönyörű, így teljes joggal beszól Krisztának, hogy hogyan néz ki. Örülök, hogy köztetek élhetek.
Szánalmas.

monyon le 2009.08.30. 22:40:22

@Mimmy1110: "A média roppant módon ki tud használni alkalmakat arra, hogy kifigurázzon valakit... ha az illető hagyja... és én sajnos aznap hagytam. Valószínűleg jövőre visszamegyek, sokkal felkészültebben (ez előtt a szereplés előtt egy magánénekórán se voltam például) és talán büszke lesz rám a magyar nép, nem ilyen szörnyen csalódott."

Édes drága kincsem, tudod, ha valaki kurvának áll, ne sírjon ha basszák! Amúgy a profik és a tehetségtelen vanabe amatőrök közt óriási a különbség! Idehaza sem lettél volna beválasaztva egy szemét műsorba sem. És kérlek ha elvehetem a kedved az énekléstől - ne szégyenítsd az országot még jobban, vannak mostanság elegen, de ők profik.

Рихард · http://posztinfo.hu/ 2009.08.30. 23:31:48

Kriszta, te szerepelni akarsz. Ez a dolog részedről erről szólt, most meg virul a fejed, hogy Nagy-Britanniában és Magyarországon is kijutott a 15 perc hírnévből. Ezzel csak az a probléma, hogy frankón égeted ezzel magad az emberek előtt és veled együtt azt a bandát/népet, ahonnét származol és ezt még ki is hangsúlyozod. Nálunk, Oroszországban, ha valaki ehhez hasonlót csinál, minimum kiközösítjük és költözhet fel az Urálba. Esetleg valaki annyira bepöccen, hogy letépi az illető fejét.

Te pontosan tudod, hogy ilyen lúzer vagy és biztos vagyok benne, hogy ezt neked is már visszajelezték páran. Te azért mentél el oda, hogy szerepelj. És ezzel nem az a gond, hogy te ezzel szórakozol, hanem ezzel együtt a származási helyedet is leégeted.

Viszont van egy menekülőút a számodra: Gyere haza és legyél te az új Kiszel Tünde. Teljesen komolyan mondom, hogy minden adottságod meg van hozzá. Hazajössz, szerepelsz a Mokkában, a Juj.hu-n, meg a Blikkben, mindenki megkérdezi tőled (pénzért), hogy "Nem érezted úgy, hogy kevés vagy ehhez?" Aztán empatikusan bólogatnak, miközben te azt mondod: "Nem, hiszen csak szerencsét próbáltam." Aztán jönnek meghívások az Activitybe, meg a celebszívatós műsorokban. Nagy karrier áll előtted, te is élhetnél abból, amiből az összes celebféreg: a puszta lúzerségéből. Ez az egyetlen jótanácsom van számodra, de most ezért haragudni fog rám minden kommentelő, hogy ilyen ötleteket adok. Pedig tiszta sor: 1. Te szerepelsz 2. Pénzt keresel vele 3. Azt hiheted majd, hogy valamiben jó vagy, ha szerepeltetnek (pedig nem) 4. Úgy vagy megvetés tárgya, hogy téged anyáznak, te meg pénzt keresel rajta. 5. Tovább épül (lefelé) a szellemi színvonal.

De jobban örülnék, ha kinn maradnál. Külső adottságaid lévén tökéletesen beillesz az angol nők közé. Nem véletlenül szigetország Nagy-Britannia.

inigomontoya 2009.08.31. 00:02:05

@Ineteq: buszke lehetsz magadra ha ki tudod mondani angol parbeszedet folytatva, hunglish akcentus nelkul, gyorsan beszelve is a Budapestet. Komolyan. En ha angolul beszelek onkentelenul is angolul ejtem ki a magyar szavakat ugyanugy ahogy magyarban az angol szavakat magyarul, mert nagyon mashogy artikulalok es legtobbszor fel se fogom, teljesen automatikus. Egyaltalan nem sznobizmusbol teszem, hanem egyszeruen mas akcentusban beszelek.Van akinek az termeszetes, hogy valtogatja az akcentusat ilyenkor, van akinek nem. A Nagyot Natynak mondom a Kocsist meg Kosisnak. Ha eveken keresztul mindenki a kornyezetemben rosszul mondana a nevemet, megszoknam en is, de megertem azt is aki nem. C'est la vie.

Bérgyilkos Bohóc 2009.08.31. 00:16:52

Jobban röhögök azokon, akik habzó szájjal egyből az egész magyarság megszégyenítését kántálják. Na ja. Mert valószínűleg fahangú lengyel, brazil, svéd, örmény, francia vagy román még soha nem próbálkozott ilyen műsorban csak a magyar olyan hülye, hogy égesse magát (no és persze az egész naaaagy magyarságot).

bjh gugzgvtv gzgvzlvkv bbbbz (törölt) 2009.08.31. 00:19:06

van aki kibírta végig? hallássérültek nem ér!

Bérgyilkos Bohóc 2009.08.31. 00:27:49

@Рихард:
Istenem...Ha egy nemzetközi verseny lenne, ahová Magyarország küldte volna akkor talán igazad lenne, de ez most olyan mintha azt mondanád, Fekete Pákó égeti folyamatosan Nigériát.

Рихард · http://posztinfo.hu/ 2009.08.31. 00:37:16

Ha jelentkezik, Jusuf Habib, liverpooli konyhai dolgozó és gáz, azzal nem égeti az arabokat. Ha jelentkezik Huan Carlos Padrafos, akkor azzal nem égeti a spanyol-ajkúakat. Egy hülye arab, meg egy hülye spanyol lesz az emberek fejébe. De ha kimegy egy magyar és többször is megemlíti, magyarázza, hogy ő honnan jött... Mint a kinn élő magyarok TÖBBSÉGE, akkor igen. A népet égeti vele és a produkciójával.

okostojás26 2009.08.31. 00:47:36

Azt a KÚRVA ÉLETBE !!!

kismajom2 2009.08.31. 04:21:00

@Рихард:
nincs igazad. az ilyen produkciók pont az esetleg már kialakult előítéleteket erősítik vagy esetleg újakat hoznak létre. nyilván van egyfajta luzer-lenézettség a keletiekkel szemben, amivel frankón egybevág ez a történet. ne gondold már azt ugyanis h ez véletlen került adásba. valószínű igaza lehetett ennek a kis bénának ha a szarabbul sikerült számot vágták be. szeretik az emberek ha igazolódnak az előítéleteik.

itt van mindjárt 2 másik szerencsétlen:
www.youtube.com/watch?v=QkUQLJYGjIs&feature=fvsre1

szintén egy totál lúzer káeurópai brigád. ők livánok, akik egyébként modellkednek. mi jön egyből le? na milyen szakmával kötik össze még a modellkedést? "dreamgirls" a nevük.

sokkal nagyobb gáz ez mint egy kéregető magyar az aluljáróban, mert ezt még az is látja aki még életében nem találkozott magyarral.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.31. 07:19:55

Én nem értem miért kell fikázni? Sokkal több echt angol ment oda égetni magát, mint magyar.

Meg egyáltalán oda ment, megpróbálta, mert ugyan kit kérdezzen meg? Az anyukáját?

Annira utálom már hogy Mo-on csak a siker számít,pedig a küzdelem, a kitartás, a amunka még akkor is fontos, ha nem hoz mindenkinek eredményt.

Ha csak az az 1 Paut Poth megy oda, nincs műsor!

-Tudja maga hány rossz képet kell ahhoz megfesteni, hogy egy párat kiállítsak? - kérdezte tőlem egyszer egy festőművész.

Hát ezt van itt is.

Én gartulálok a csajnak, megpróbálta, nem tehetséges, de szégyenkeznie nem kell.

(Istenem! Ha mindenki azt csinálná M-on amihez ért!)

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.31. 07:25:31

@Mimmy1110: Nem tudtam hogy bejelentkeztél, a kommented ismerete nélkül irtam amit írtam, de hiába na (zseni vagyok:D), magamtól is rá jöttem.

Minden tiszteletem a tiéd, te legalább megpróbáltad meg emelni a segged valamiért amiért vágyakozol, nem úgy mint sokan akik magunk ugyan nyakig ülnek a langyos szarban, de nem ám kikecmeredni, inkább másokat is lehúzni maguk mellé.

Ainult Mina 2009.08.31. 08:28:51

KrisztiNagy (6 minutes ago)


It was a wake up alarm. I thought I got through the previous rounds because I was good. And many other people agreed. But then, everyone here, on the internet, says I'll never be good enough. Okay then. If I'll ever be I can do it without this show. Or if I'll never be, I won't make it even on the X-factor.

You have to appreciate though that I had to try. If I never try I never know my limits. And it was already a great thing I got to the celebrity judges. About 10000 people didn't make it.

vérnyúl a 327-es számú uttörőcsapatból 2009.08.31. 09:15:57

@Bérgyilkos Bohóc: Mellesleg Fekete Pákó tényleg égeti itt egész Nigériát.

kismajom2 2009.08.31. 09:33:58

@Ainult Mina: hát igen. sztem elsősorban azért jutnak el ezek az emberek ezekbe a műsorokba mert nincs aki megmondja nekik hogy ne menjenek. gondolom a környezete vagy totál elfogult, vagy nem meri megmondani neki az igazságot. vagy esetleg a delikvens hallása szelektív a kritikát illetően, de sztem inkább valamelyik első variáció.
bátornak bátor és ez azért nem rossz. majd máshol kamatoztatja.

gitáros 2009.08.31. 10:35:06

@Ainult Mina: Vagy te vagy a kamu, vagy a nick, vagy mindkettő... És miért is angolul?

SumQuiSum 2009.09.01. 16:00:21

gitáros: Ez egy youtube-ról beidézett hozzászólása Krisztinek.
Nekem van "szerencsém" ismerni, igazából hű keresztmetszetet kaptunk a performanszon keresztül róla :)
süti beállítások módosítása