Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Magyar nézőnek magyar műsort?

Saját gyártás

2009. május 27. 22:42 szabóZ 10 komment

A Média Hungaryn szinte mindenki boldogan kiáltotta, hogy végre megtörtént az áttörés, a tematikus csatornák megtörték a nagy adók nyomasztó fölényét. Na jó, a Tv2 és az RTL Klub inkább csak lemondóan legyintett.

Merthogy az AGB Nielsen adatai szerint négy év alatt 28,6 százalékról 49,6 százalékra nőtt a kábelcsatornák átlagos össznézettsége. Vagyis tavaly már körülbelül ugyanannyian nézték a több mint nyolcvan magyar kábelcsatornát, mint a Tv2-t, az RTL Klubot és az m1-et. Az persze más kérdés, hogy a kábelcsatornák reklámbevétele még mindig elmarad attól, amit a nézettségük alapján remélhetnének. Ugyanannyi néző után ugyanis a kábeltévék csak ötödannyi reklámbevételhez jutnak, mint a Tv2 és az RTL Klub.

De ne legyünk ünneprontóak, bontsunk gyerekpezsgőt a tematikus adókkal, és fussunk tovább a konferencia előadóinak gondolatmenetén, miszerint azok a kis csatornák szerezték a legtöbb nézőt, ahol a külföldről vásárolt sorozatok, filmek mellett saját gyártású tartalmat is kínáltak. A Viasat3, a Comedy Central és a Cool. Az elmélet tehát bizonyítva, a siker titka a saját gyártású műsor.

A nagy üdvrivalgásban úgysem hangzik, ezért halkan megegyezném, hogy ezeken az adókon éppen a saját gyártású műsorok bukták a legnagyobbat. Akkor hogy is van ez? Kell a magyar sztár a magyar képernyőre?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibor91 2009.05.27. 23:37:26

A Film+-on nincs saját gyártású műsor még is az 5. legnézettebb csatorna.

Moci 2009.05.28. 00:28:21

Apropo reklám és a bevételeik.
Az is igaz,hogy csak a Magyarok tudták még a discoveryt is szét cseszni a reklámokkal......
Csak a world-ön nincs még.
De nem sokáig.Gondolom.

haveavoice · http://www.haveavoice.blog.hu 2009.05.28. 01:25:43

@Moci:
szétcseszni? lol.
szerinted miből élnek a tévék?

Jacques Ucca (törölt) 2009.05.28. 08:15:43

"Kell a magyar sztár a magyar képernyőre?"

Kell...
Mihelyt lesz egy már kell is..

paalcili 2009.05.28. 10:34:42

Bevégeztetettt. A Magyar Televízióból 20 év alatt politikai segédlettel néhány tucat fazon (tudjuk kik) többezer milliárdot lopott ki. Nem maradt semmije, kilakoltatták. Most új helyen jön az újabb menet, vagyis a Wallis. Persze őt is én fogom fizetni. Nem baj, így mulat egy magyar úr. (bocs, egy magyar hölgy:)

vahurstar 2009.05.28. 10:46:39

arra azért kíváncsi lennék kinek a tulajdonát képezi az épület, amit sikerült ilyen kedvezményes áron kibérelni.
Most ébredtem de mindjárt hányok.

rotler 2009.05.28. 10:47:02

Én sajnos láttam hogy működik az MTV.Mindenki-mindenki kurvája.Létezik a szereposztó dívány is:szoba dívánnyal,zuhanyzóval,ami persze nem öltöző.Mindenki egymás szemébe nyal,majd elfordulnak,és szídják egymást.Még a takarító is igen jól keres,ezért gondolom,tudjátok hogy lehet bekerülni.SZOPÁSSAL.....

rotler 2009.05.28. 10:48:28

Az üzleti részét meg nem kell magyarázni,hisz mindenki látja :-))

Tesztelo.hu · http://www.tesztelo.hu 2009.05.29. 00:58:43

@haveavoice: Mondjuk a kábeles tévék nagy része a kábelszolgáltatóktól kapott pénzből él. A reklámbevételből igencsak éhen halnának. Mit gondolsz, miért nem akarnak megjelenni a digitális földfelszíni rendszerben? Mert ott nem kapnak pénzt a szolgáltatótól...

FENTEtente 2009.06.06. 09:12:25

Taposó-akna,közelébe lakna
jó volna ha meg nem szólalna.
Taposó-akna,Bianka mit rakna...?
Éjjel nappal dugna
lovak közé úgy rúgna.Na!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Antenna-parabola,földjének laza pora...
Barbarának Barbara:Lépés jobbra majd balra!
Polgárdi,barátja az külföldi,budapesti.
Két szeme nem kék,csak zöldre a lencsét odafesti.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Egy biztos:Labancz Lillácska az árvácska hozzáöregedett az öreges Pamela Andersonhoz.Harasó.Kedves olvasó!Önhöz,hogy jön a Labancz,hogy kuruc népet untatva strucc-ként homokba dugva a fejét,Pamelával(öreglánnyal) mosassa beszagosodott,évek óta porosodott lábait,az egész testét?
Gyertek egy szebbre a"velvetre"pletykálni.Jó ott kicsit megállni,seggünket riszálni mivel ott van minden celeb aki él és mozog.
"Hozok-viszek mérhetetlen fantáziát,
mert elfogadnám celebesnek a gázsiát".((Pletyka-nana.hu,Puk.hu,Velvet.hu))
süti beállítások módosítása