Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kurvázik a szocialista Playboy

A Mix Magazin Thaiföldön

2009. február 26. 14:54 szabóZ 199 komment

Van úgy, hogy kis példányszámú képes magazinok főszerkesztőit elcibálják egy egzotikus országba, ahol ötcsillagos hotelban lakhatnak, megnézhetnek pár folklórestet, meg kapnak egy vaskos Power Point-prezentációt a rohamos léptékkel fejlődő turisztikáról. Az ingyen nyaralásért cserébe aztán írnak egy semmitmondó úti beszámolót. Az ilyen cikkeket általában úgy lehet kiszúrni, hogy:

 
  • Olyan lapokban jelennek meg, aminek a címlapján magyar politikusokkal, esetleg a Mikroszkóp Színpad tagjaival készült interjút hirdetnek.
  • Az író tátott szájjal csodálkozik, hogy más népek milyen máshogy élnek, teszem azt, bekezdéseken át taglalja, hogy Indiában kaotikus a közlekedés.
  • A szerző már az első mondatokban kijelenti, hogy minden az országgal kapcsolatos sztereotípia igaz, mondjuk, Hollandiában tényleg mindenki fapapucsban csattog.

Nos, a Mix Magazin, a Vörös Október Ruhagyár konfekcióöltönyébe bújtatott Playboy nagyon ilyennek tűnő cikket közölt. Nem is lenne ezzel semmi baj, hiszen megérdemli, aki képes kézbe venni egy olyan újságot, amelyikben Budai Bernadett kormányszóvivőt faggatják a magánéletéről, majd pár oldallal később könnyed interjút közölnek két újraválasztásban reménykedő MSZP-s európai parlamenti képviselővel.

De azért a szocialista kampánybulvárhoz szokott olvasókat is meglephette, hogy Regös István főszerkesztőnek Thaiföldről csak egyetlen egy dolog jutott az eszébe. Igen, a modern szociáldemokráciában eddig kevés hangsúlyt kapó kúrás. És az még meglepőbb, hogy az Egy hét szerelem című cikkben nyíltan, az olvasók előtt tesz romantikus vallomást, miszerint kurvázni egyáltalán nem olyan bűnös dolog, sőt Pattayán még a lányok is nagyon élvezik ám.

„De még a prostitúció is más, mint Európában vagy Amerikában. Úgy tűnik, ezek a lányok nem szenvednek attól, amit csinálnak. Mintha kedvelnék az ügyfelüket. Igaz, pénzt kapnak érte, és egész családot tartanak el belőle. A férfiak is úgy viselkednek, mintha jelentene nekik valamit az adott időre bérelt nő. Tudom, szörnyű gondolatok, de akkor is ez látszik igaznak. Nemcsak szexkapcsolatok alakulnak, hanem érzelmes is s szövődnek itt. Ha csak egy hétre is. De ez is valami ebben a szeretetlen világban. Egy hét szerelem ebben a szeretetlen világban. Egy hét szerelem, még ha ára is van. És itt kötelezően kijelentem, hogy tudom, hogy a nyomor teremti a prostitúciót, és elítélem. Az élet meg állandóan felülírja az igazságot.”

De az ázsiai mellett az európai és amerikai prostitúciót is jól ismerő, égszínkék térdzokniban szakmai utakra tévedő szakértő ezzel csak a legbénább önleleplezésnek járó aranyozott marhalábszár-kisplasztikát érdemelné ki, de kissé beljebb vannak olyan mondatok is, ami miatt még a Német Szobafestők Szövetségének párcserés szvingerklubjából is azonnal hatállyal, örökre kitiltanák.

„Kéz a kézben. Hetvenes urak húszas lányokkal, fiúcskákkal. Fiatal, európai, kigyúrt fiúk, hasonló felállásban. Itt mindent szabad, amit nem tilt a törvény, mint például a fiatalkorúak prostituálását! Az nincs is!”

Ez az igazi bazdmeg, a pedofíliát tagadó, a prostitúciót kellemes esti fagyizásnak beállító, szemét, térdzoknis hazugság. Talán Gyurcsány Ferenc elgondolkodhatna azon, ha már úgyis belelendült a sajtótermékek állami bojkottjába, akkor a Magyar Hírlap után az állami pénzekből élő (többek közt az Intercityn is ingyen elvihető) Mix Magazint is felvehetné a tiltólistára. Végül is a sötét, kispolgári szalonrasszizmus és a harmadik világot análdildóval vidáman prostituáló hülyeség nem is állnak olyan távol egymástól. Addig is pedig Regös Istvánnak nagy tisztelettel és őszinte szeretettel küldenénk ezt a kedves kis videót!

Update: Regös István kérésére felhívjuk olvasóink figyelmét, hogy a Mix Magazin főszerkesztője saját költségén utazott Thaiföldre.

ügyfélszolgálatos 2009.02.26. 15:36:24

Alkotmányos joga mindenkinek, hogy hülye legyen.

Walmer 2009.02.26. 15:42:32

Izgalmasan hangzik...
Irány Thaiföld:-)

öregmogyi 2009.02.26. 15:43:05

lehet, hogy az szdsz felé kacsintgat a vén kommancs?

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2009.02.26. 15:49:50

Teljesen felfordult a világ. Régen nem ilyen volt.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.02.26. 15:50:38

Azon kívül, hogy "húbazmeg", nem nagyon tudok hirtelen mit mondani. Megdöbbentő!

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2009.02.26. 15:59:15

Úgy látszik évszázadok kellenek az emberiségnek, hogy rájöjjön: az ateizmusnak tényleg nincs és nem lehet erkölcse.

stopper 2009.02.26. 16:01:30

új-sá-gí-ró???? Aki ilyeneket ír az adatlapján (copy/paste, szóval betűhív közlés):
"vigszihazhajo2007"
aztán:
"dolgozom,akezdeti utkeresések"
"Olvasok,mozizom,zenét hallhatok"

stopper 2009.02.26. 16:02:52

hogy kerül az ateizmus az asztalra?

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.02.26. 16:04:06

Ez tenyleg gaz, de van abban avalmi, amit ir: a latszat tenyleg ez es a 'szolgaltatas' tenyleg mas, mint Europaban. Persze ettol a cikket iro ur meg egy f@sz, es a kurvakat ott is kihasznaljak, emiatt aztan a lelkendezese csak azt mutatja, hogy megerteni es belegobdolni nem sikerult.

De ettol meg mint info erdekes lehet amit ir. En voltam ott, es amit lattam az tenyleg meglepo: a kurvak (itteni merce szerint!) nem kurvakent viselkednek csak egy kicsit ramenosebb csajkent, ezert aztan a rutintalanok be is dolnek nekik.

Nezeget, esetleg megszolit, megkerdezi honnan jottel, elbeszelget veled, eljatssza neked, hogy tenyleg tetszel neki. Es valoban 'ki lehet oket berelni' mondjuk egy hetre - sok ilyen part latni Bangkokban, es erdekes modon nem csak 60 plusszos oregurakkal. (Sot, hat azok inkabb mashol probalkoznak.)

Ettol persze ezek meg prostik es nagyreszuk nyilvanvaloan ugyanugy utalja a dolgot mint az europai kolleganoik, de azert erdekes, hogy ott nem egy lukat kapsz hanem egy illuziot :). Aztan mindenki dontse el magaban, hogy melyik a szanalmasabb. (En meg nem jottem ra ;), de hajlok ra hogy a Thai verzio.)

finnegan · http://extraszuz.blog.hu 2009.02.26. 16:12:17

Dermedten nezem a kis kereteseket, aztan odateved a szemem a cikk illusztralasara hasznalt fotora azokkal a 8 ev forma gyerekekkel. Ok csakugyan az ujsagiras szabalyai szerint illusztraljak ennek a kivalo csaloganynak eneket?

Tavoltartast inditvanyozok, hogy iskolak 200 meteres korzetebe be se lephessen.

jane_eyre · http://ainethil.inda.hu 2009.02.26. 16:13:02

"Ez az igazi bazdmeg, a pedofíliát tagadó, a prostitúciót kellemes esti fagyizásnak beállító szemét, térdzoknis hazugság."

A cikk legjobb mondata. Teljesen mértékben igaza van a szerzőnek.

Azt én se értem, hogy a fenébe kerül ide az ateizmus meg az szdsz. Nem lehet valaki egyszerűen seggfej anélkül, hogy politikai vagy vallási ügyet csinálnánk belőle?

jane_eyre · http://ainethil.inda.hu 2009.02.26. 16:17:19

Walmer és atleta.hu: majd ha esetleg a te gyereketeket kell kimenteni egy ilyen helyzetből, akkor lelkendezzetek ennyire. Az eszetekbe se jut, hogy ezek mind valami szerencsétlen ember gyerekei, aki esetleg nem ilyen jövőt képzelt el nekik.

Mikulás 2009.02.26. 16:20:10

atléta, neked nagyon kevés ismereted lehet a világról.

Josselin Beaumont 2009.02.26. 16:25:01

Én csak azt nem értem, mi a faszt keres ez a cikk/poszt ebben a blogban?
Szabózének megmondhatnékja volt?
Elmegyek egy újságoshoz, kiválasztok kapásból tíz különböző magazint, és találok vagy száz hasonló szarságot...

hurmazs 2009.02.26. 16:27:07

Regős Istvánt láttam Verebély Ivánnal
a Földvári MSZMP üdülőben üvegből pezsgőt inni kb 1980-ban a Balaton parton.Örökre meghatározta az életem.

öregmogyi 2009.02.26. 16:34:43

nálunk is vannak ilyen prostik. Példul Kelemen Anna vagy Keleti Györgyi.

2009.02.26. 16:36:09

Alapvetően a kurvázást csaholva elítélők táborához nem kívánok csatlakozni, de az azért tényleg valamit elárul a zemberről, amikor annyi őszinteségre nem képes magával és a környzetével szemben, miszerint elhiszi, a pénzért vett szexbe valódi érzelmek vegyíthetőek, azoknak abban helye van. Ha még ezt valaki le is írja az übergáz. Mondjuk mixmagazin alapvetően erős mongyonlekategória.

SzL

Egon Olsen (törölt) 2009.02.26. 16:44:36

„Kéz a kézben. Hetvenes urak húszas lányokkal, fiúcskákkal. Fiatal, európai, kigyúrt fiúk, hasonló felállásban. Itt mindent szabad, amit nem tilt a törvény, mint például a fiatalkorúak prostituálását! Az nincs is!”

Na ez úgy hazúgság, ahogy van. Thaiföldön tilos a prostitúció, a fiatalkorúak prostitúciója különösen. Az más kérdés, hogy a hatóságok nem veszik túl szigorúan a törvényt mert az nem tenne jót a turizmusnak. De ha valakinek pechje van és elcsípik egy kiskorúval (a beleegyezési korhatár Thaiföldön 17 év) az vagy orbitális összegeket fizet a rendőrségnek korrupcióra vagy megrohad a sitten. Mert annak ellenére, hogy nem beszélnek róla, Bangkokban az egyik börtönnek külön épülete a külföldiek számára (jobban tele van mint a gyorskocsi utcai) és a delikvenseket nem adócsalásért csukták le.
Ausztrál blogokon lehet olvasni sztorikat erről a témáról, mert nem az európaiak a leggyakoribb ügyfelek...

kiricsizoltan · http://comment.blog.hu/ 2009.02.26. 17:11:48

@Josselin Beaumont: szerinted milyen posztnak kellene lennie egy médiablogban????

É2I 2009.02.26. 17:20:12

És még ezt publikáni is lehet, sőt dicsőség.
Igen ez a jelenlegi kormánypolitika is, minden kretén címlapon lehet.

Én azért kiküldeném pedofil ellenes rendőröket laptop begyüjtésre.

sys 2009.02.26. 17:41:00

respect, szabózé.

Hiccup 2009.02.26. 18:09:41

Semmi respekt, ez csak a szokásos indexes tudatlan rugdosás, ugyanolyan ismerethiányos, mint amiről ír. A cikkírónak nyilván más jutna eszébe Pattayán, és nyilván Ázsia szakértő hehe. Oké, h ez a Regös egy állat, de ezt a thai kurva/ladyboy kérdést nála okosabb embereknek sem sikerült még megérteni.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2009.02.26. 18:12:45

szabózé, kösz.
beokádok ettől az embertől. és nem volt egy szerkesztője ennek az írásnak? hány szűrőn megy keresztül egy cikk, és mégis leírhat nyíltan egy ilyet?

yxcvbnma 2009.02.26. 19:03:08

izéé, ezt a Mix Magazint lehet venni újságosnál is?:) Én eddig csak az Intercityken találkoztam ezzel az újságban ahol ingyen osztogatják...

Windsurfer 2009.02.26. 19:18:52

A van itt egy kurva rossz írása www.mixonline.hu/Cikk.aspx?id=25143. Amikor egyszer a nagy mercédesze nélkül volt egy pillanatra és taxival ment valahová, állítólag dermesztő (copirájt Gyurcsány) kalandja volt. Igazi emberekkel találkozott véletlenül, olyanokkal, akiket nem ő fizetett, és azok beszóltak neki. Rögtön bepisált és írt a saját lapjába ijedtében. Hétköznapi terror, aszongya. F@sz.

ORGASMUSFORSCHER 2009.02.26. 19:38:21

oké, ez durva,

DE

mit lehet várni a baloldali médiaelvtársaktól????

nézzetek ATV-t is néha, ne csak a 168óra menjen, meg a többi....

csak a hazugság, csak az emberek hülyítése, az utolsó leheletükig....
kár, hogy az ilyeneke nem buknak meg az APEH vagyonosodási vizsgálatai során....

ORGASMUSFORSCHER 2009.02.26. 19:56:29

A dermesztő kalandon más okosságot is lehet olvasni a fent hivatkozott oldalon... például, hogy hogyan takarékoskodnak a sztárok.... a legokosabb az alábbi:


"Steiner Kristóf

A magyar zenetévé egykori műsorvezetője a pénzét legszívesebben utazásra költi, mert a vakációkon begyűjtött élmények jelentik számára a legtöbbet. Szinte nincs olyan hónap, hogy párjával ne utazna el egy hétvégére valamelyik külföldi nagyvárosba. Azt viszont mindig megnézi, mennyibe kerül egy-egy utazás, s ez alapján dönt az úti célról. Szívesen választ a fapados légitársaságok ajánlatai közül. Párja partner a spórolásban: az ő kezdeményezésére cserélték ki lakásuk összes égőjét energiatakarékosra, és a vizet is mindig elzárják, ha éppen nincs rá szükségük."

Nálam amúgy éjjal-nappal folyik a víz az összes csapból...

A MIX Magazin újságírója (törölt) 2009.02.26. 20:07:21

Üzenet az Indexnek, Szabó Zoltánnak és valamennyi olyan komment írónak, aki a MIX Magazin alapító főszerkesztőjét, Regös István urat gátlástalanul, mindenfajta alapot, udvariasságot nélkülözve, pusztán egy becsületes, tisztességes ember, aki nem mellesleg több gyermekes, példás családapa, és immáron 30 éve nős, szűk baráti köre és a mindenkori média által megbecsült ember, nyíltan pocskondiázza, rágalmazza:

Szabó Zoltán cikke véleményünk szerint semmi másra nem irányul, mint Regös István, és az általa alapított és szerkesztett MIX Magazin, mely idestova 8. éve jelenik meg országszerte, és hasábjain olyan neves emberek szerepeltek saját akaratukból, örömmel, mint Zsigmond Vilmos, Orbán Viktor, Rogán Antal, Gyurcsány Ferenc, Kertész Imre, Gálvölgyi János, Fónagy János, Kósa Lajos, Schmidt Mária, Schmidt Pál, Járóka Lívia, Szíjjártó Péter, Hofi Géza, és még a végtelenségig sorolhatnánk, lejáratására, rossz és becsületsértő bemutatására irányul.

Szabó Zoltán cikke Regös István írásának tartalmát, mely a MIX Magazin 2009/februári számában jelent meg, durván elferdítette, az általa idézett szövegrészleteket a teljes cikk kontextusából élesen és félreérthető módon kiragadta. Ez mind hagyján.
Regös István urat Szabó Zoltán nyíltan, nagy nyilvánosság előtt, anélkül, hogy igazáról akár egy hangyányira is megbizonyosodott volna, azt állította cikke címében, hogy, idézem:" kurvázik a szocialista playboy."
Ezt az állítást a MIX Magazin visszautasítja, és természetesen, a teljes, Indexet olvasó társadalom előtt elmondjuk, hogy a megfelelő jogi ellenlépéseket megtettük ez ügyben.
Ugyanis MI, akik a sajtójogot és az emberi méltósághoz való jogot maximálisan, mindenkoron tiszteletben tartjuk, nem tűrjük és nem hagyjuk, hogy bárki nagy nyilvánosság előtt valótlanságot állítson, ezáltal sárba tiporja, megrágalmazza lapunk bármely munkatársát következmények nélkül.
A média valamennyi dolgozójára érvényes a médiaszakon tanított egyik legelső alapszabály: bármely hírt annak közlése előtt legalább két, egymástól független hírforrásból ellenőrizni KÖTELEZŐ!
Ha ezt Szabó Zoltán megtette volna, nyilvánvalóan nem mert volna szerkesztésre továbbítani egy ilyen, számtalan hamis, megalapozatlan, sőt, súlyosan becsmérlő, személyeskedésbe hajló, sértő hangvételű írást.
Ezt a hibát nem csak ő, de szerkesztője, és az Index felelős szerkesztője, főszerkesztője is elkövette.
A kommentekről, melyekből süt a tudatlanságból fakadó vak gyűlölet, mely a társadalmat (nagy részben az ilyen és ehhez hasonló cikkek hatására) áthatja, már minősíteni is felesleges, annyira szánalmasak, alantasak és sértőek. Mindenkit minősít, akik egy becsületes, tisztességes embert, aki mögött több évtizedes újságírói pályafutás áll, életének, és munkásságának legcsekélyebb ismerete hiányában puszta passzióból gyaláz.
Mindezt csak és kizárólag azért adjuk közre e helyütt, hogy végre hallgattassék meg a másik fél is, bár elnézve e cikket és a hozzászólásokat, ez nem sokakat érdekel manapság Magyarországon.
Mérhetetlenül sajnáljuk továbbá, hogy egy általunk oly nagyrabecsült sajtóorgánum, mint az Index, hasábjain ilyen gyalázat egyáltalán előfordulhat.

Üdvözlettel:
A MIX Magazin több munkatársa

Veleje 2009.02.26. 20:25:47

Elismerésem Regös úrnak és a Mix Magazin összes munkatársának, hogy nem hagyják annyiban ezt a pocskondiázást. Nagyon nagy baj ebben az országban, hogy felröppentenek egy hírt és a sok ráérős senkiházi ezen csámcsog. Utánajárt valaki egyáltalán, hogy mennyi valóságalapja van az itt összehordott szemétségnek, vagy csak úgy kommentelget itt mindenki a vakvilágba? Arról miért nem írnak, hogy Regös úr hány embernek teremt a cégénél munkalehetőséget? És még soha nem fordult elő olyan, hogy egy napot is késett volna a fizetéssel! Ez kurva nagy dolog a mai világban. És kinyalhatja, aki ezért irigykedik és pocskondiáz.

@igazmagyar 2009.02.26. 20:36:37

Lassan mondom, hogy a MIX Magazin minden munkatársa értse: a blogokra nem vonatkozik a sajtótörvény...

@igazmagyar 2009.02.26. 20:37:43

@Veleje: Gyenge! Látszik, hogy csak most regisztráltál te ügynök!

Windsurfer 2009.02.26. 20:38:00

Ha valami tökégő, "ez a A MIX Magazin újságírója" nick. Na ezen nem lehet röhögni, ez siralmas. :-D

Windsurfer 2009.02.26. 20:43:52

Azér megnézném azt a sajtópert, amikor egy blog tartalmáért a szerkesztőn számon kérik a médiaiskolán tanultakat.... Ki írta ezt a hülyeséget, kedves MIX MAGAZIN újságírója? Nyugodtan lépjen elő és mondja a nevét.

A MIX Magazin újságírója (törölt) 2009.02.26. 20:45:37

@Windsurfer: Amint te és az összes többi gyáva pocskondiázó ezt megteszi, boldogan követem.

@igazmagyar 2009.02.26. 20:50:14

@Windsurfer: Ott van az impresszumban, látszik, te sem forgatod gyakran a papír alapú olvasnivalókat...

Halál Bika 2009.02.26. 20:51:46

@Windsurfer: "A van itt egy kurva rossz írása"
Jaj! Jaaaaj!!!
Ez tényleg ordas szar!!!!

Windsurfer 2009.02.26. 20:52:22

@@igazmagyar: Hát nem, egyszer beleolvastam, a vonaton ingyen osztogatták, de valami förtelmesen szar volt.

Windsurfer 2009.02.26. 20:57:36

szabóZ: mondjuk az igaz, hogy ellenőrizni kellett volna, hogy tényleg kék zokni volt-e a palin, vagy csak odaretusálták, mert így lehet, hogy csak gyalázod az ízlését. És lássuk be, akármilyen rohadtul izléstelen is, mégsem térdzokni. Vagyis e tekintetben perelhető vagy.

A MIX Magazin újságírója (törölt) 2009.02.26. 20:58:44

@@igazmagyar: Én is lassan mondom, talán te is megérted: A comment.com az Index.hu "médiamegmondó bolgja", és mint ilyen, az itt fellelhető tartalomért az Index a felelős. Egy törvénykövető társadalomban az írott szónak súlya van. Az internet, és a blogok (na meg a hozzád hasonló szabályokat kiforgató, igazságot elferdítő személyek hite szerint) elterjedésével az a tévhit van kialakulóban, hogy bárkit következmények nélkül lehet sértegetni, nagy nyilvánosság előtt becsmérelni.
A MIX Magazin, élén Regös István alapító-főszerkesztővel, ezt nem fogadja el, és érvényt szerez az őt, és minden olyan személyt és orgánumot, akit és melyet hasonló sérelem ér, megillető jognak, mely az ilyen helyzetek ellen ad lehetőséget az őt ért jogsértő támadás elleni védekezésre.
Ez a jog többek között rád is érvényes, mert biztos vagyok benne, hogy ha rólad írnának ilyesmit, kikérnéd magadnak.

@igazmagyar 2009.02.26. 21:09:24

@A MIX Magazin újságírója: Ezt ti ballibcsik akartátok, hogy így legyen, most élvezzétek. Mi magyarok hiszünk az írott szó erejében. Egyébként annak mi is örülünk, hogy végre szabadon lehet szólani ebben az országban is, és bárki leírhatja a véleményét. És ha minden sérelmet valóban felkarol a Mix Magazin, személyesen Regös István alapító-főszerkesztő, ahhoz sok sikert kívánok!

Windsurfer 2009.02.26. 21:20:08

Megkérdeztem: a blog nem alapoz meg sajtópert, legfeljebb személyiségi jog jöhet szóba. Nagy valószínűséggel a fenti szöveg belefér a véleménynyilvánítás körébe, ha éles is a duma itt-ott, különösen a kék térdzokni ügye. Viszont egy személyiségi jogi perhez a blogger legalább kéne, és azt az Index - nem lévén büntetőjogi kategória, nem adja ki. Vagyis, hogy kissé visszatérjek a saját nyelvezethez: ez egy nudli, nem jogi ügy.

Halál Bika 2009.02.26. 21:20:22

@A MIX Magazin újságírója: "A kommentekről, melyekből süt a tudatlanságból fakadó vak gyűlölet"

Tudod mi vagy, Bugsy?

@igazmagyar 2009.02.26. 21:21:10

Remélem, a Magyar Hírlapért is kiállnak a Mix Magazin újságírói, mert a miniszterelnöki bojkottot nyugodtan nevezhetem a szólásszabadság korlátozásának, ami viszont SÉRELEM!

Windsurfer 2009.02.26. 21:27:02

"csak úgy kommentelget itt mindenki a vakvilágba? Arról miért nem írnak, hogy Regös úr hány embernek teremt a cégénél munkalehetőséget? És még soha nem fordult elő olyan, hogy egy napot is késett volna a fizetéssel!"

Ezt még emésztem. Így elsőre nagyon ütősnek látszik. De most tényleg. Regős úr sosem késett? Egyetlen napot sem? A fizetéssel? Komolyan? Fizet a beosztottaknak? A munkájukért?
Minden csupa kérdőjel bennem.
???????????????????

Veleje 2009.02.26. 21:28:40

Talán nem egymást kellene pocskondiázni, hanem a magyar sajtónak össze kell fognia. Bár ez süket fülekre talál az Index esetében...

@igazmagyar 2009.02.26. 21:32:39

@Veleje: Te ott voltál a tüntetésen a Magyar Hírlap mellett? Vagy az neked nem fájt? Vagy akkor éppen nem fogtál össze?

Windsurfer 2009.02.26. 21:36:40

Veleje: "Arról miért nem írnak, hogy Regös úr hány embernek teremt a cégénél munkalehetőséget? "
Azt szeretném kérdezni, hogy arról miért nem írsz, hogy Regős úr hány embernek teremt a cégénél munkalehetőséget? Talán te tudod. Hiszen azt tudod, hogy pontosan fizet és egy napot sem kéik soha a fizetéssel.

Veleje 2009.02.26. 21:38:15

Igen, én is ott voltam! De kérdem én: megoldás ez? Újságíró újságíró ellen? Te mit szólnál, ha Rólad írna hasonlót a Mix Magazin? Nevetnél és legyintenél, esetleg kikelnél magadból és el akarnád Te is mondani az igazad?

Veleje 2009.02.26. 21:39:36

@Windsurfer: Nézd meg a Mix Magazin impresszumát.

@igazmagyar 2009.02.26. 21:41:27

@Veleje: Remélem a miniszterelnök is látja, hogy a mixesek sem értenek vele egyet, bár félő, hogy akkor megvonja az apanázst.

Veleje 2009.02.26. 21:42:56

@Windsurfer: Egyébként Regösnek dolgozik egy ismerősöm, aki a hírextrától ment át oda, ahol 3 havi fizetéssel lógtak neki. Erre írtam, hogy nem késnek a fizetéssel.

@igazmagyar 2009.02.26. 21:44:06

@Veleje: Figjunk össze, de a Hírextrát hozzuk hírbe? "csak úgy kommentelget itt mindenki a vakvilágba?"

Windsurfer 2009.02.26. 21:44:29

@Veleje: Csak segíteni akartam. Mert szerintem egészen más színben tűnne fel Regős úr, ha leírnád, hogy hány embernek teremt munkalehetőséget. Nyilván más színe lenne a kék zokninak és a thai prostitúció dicséretének. Mindannyian Pattayára utaznánk és szeretnénk egymást: újságíró és windsurfer. Meg kurva.

@igazmagyar 2009.02.26. 21:45:33

Annak örülök, hogy a komcsi lapok nyírják egymást! :)

Windsurfer 2009.02.26. 21:46:36

@Veleje: ugye nem gondolod komolyan, hogy rólad elhiszi bárki, hogy nem a mix minden hónapban pontosan fizetett embere vagy? :-)

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2009.02.26. 21:47:14

@A MIX Magazin újságírója:
azért az milyen gyönyörű, hogy egy 30 éve nős, többgyermekes családapa (de most komolyan, ez mire érv?) legitimalizálja a prostitúciót.
azt a prostitúciót, amit minden jóérzésű ember elítél, és a nemzetközi szervezetek vállvetve igyekeznek visszaszorítani.

catica 2009.02.26. 21:48:03

Érdemes elolvasni regős elvtárs, gyurcsány interjuját... emberek, ilyet még at átkosban is csak sztálin alatt írtak...
gyomorforgató..
Idézet by regős: " Én a modern politikai élet legjelentősebb alakjának tartom őt, aki képes órákig hibátlan logikával tartalmasan beszélni...
Kár lenne gyurcsányért ha elbukna..Kár lenne, mert hozzá mérhető tehetség ritkán születik.Gyors felfogás, páratlan szónoki képesség, jó megjelenés, nyelvtudás....stb"
És ez hosszan...
Okádék..!!!
É

Veleje 2009.02.26. 21:51:48

@Windsurfer: Elég nagyot tévedsz! Semmi közöm hozzájuk. Ha már nem azt írom, hogy rohadj meg mix, meg mondjon le Gyurcsány, akkor már meg sem lehet szólalni?

Windsurfer 2009.02.26. 21:54:13

@Veleje: Miért ne lehetne? Bárki megszólalhat. Még a Mix magazin veleje is. Tőlem akár tagadhatod is... :-)

Egon Olsen (törölt) 2009.02.26. 21:55:42

Nem hiszem, hog releváns, hogy Regös úr hány munkahelyet teremtett. Több ezer munkahely sem ruház fel senkit azzal, hogy sületlenségeket irjon.
Aki tényleg azt hiszi, hogy ezen a világon bárki élvezi azt, hogy prostituált lehet, az a legkisebb empátiával sem rendelkezik és nem igazán tudja, hogy mi a különbség női és férfi lélek között.
Remélem a nőmozgalmak is kifejtik Regös úrnak a véleményüket erről az egyértelműen férfisoviniszta és buta cikkről és akkor talán elgondolkozik azon, hogy az ember arról ne irjon, amihez nem ért.

Alizé 2009.02.26. 21:57:37

@Sóskifli:
Szó nélkül felálltam és eljöttem...

@igazmagyar 2009.02.26. 21:57:50

@Sóskifli: Jellemző: téged csak ez érdekel :)

Sóskifli 2009.02.26. 22:00:15

:)
most is van fent álláshirdetés a honlapjukon:)
ki is emelték, hogy a "jó megjelenés" alapfeltétel...

@igazmagyar 2009.02.26. 22:01:19

@Sóskifli: Csak ennyi? Írni, olvasni nem kell tudni?

Sóskifli 2009.02.26. 22:02:18

www.mixonline.hu/Cikk.aspx?id=25175
bocs, kellemes külső, nem jó megjelenés...És lehet férfi is:)

senkiháza 2009.02.26. 22:02:47

Érdekes, hogy kik hirdetnek a pénzért kufircolást romantikus andalgásként aposztrofáló főszerk. lapjának weboldalán.
Pl.: Paksi Atomerőmű, Főtáv, MÁV, Budapesti Temetkezési Intézet...
Vajon barter vagy fizetős?

@igazmagyar 2009.02.26. 22:05:46

"Kérjük, ha nem felel meg a fenti elvárások valamelyikének, úgy ne adja be pályázatát. Fényképes önéletrajzokat a kalas.eva@regosfilm.hu e-mail címre 2009. március 6-ig várjuk. Fénykép nélkül beküldött pályázatokat nem fogadunk el."

@igazmagyar 2009.02.26. 22:06:59

Ez az álláshirdetés sérti az egyenlő elbírálás szabályait is, és azt hiszem nem felel meg a törvényeknek sem.

Windsurfer 2009.02.26. 22:08:44

A szex oldalakat láttátok? Egy lap, ahol állami cégek hirdetnek és pornó oldalai vannak...

Sóskifli 2009.02.26. 22:09:42

mindenesetre furcs, hogy ezt kihangsúlyozzák(mármint h ki ne adja be a pályázatát) ugyanis a pályázók beadják, majd a hr-es vagy az illetékes dolga, hogy elbírálja, és aki nem felel meg, annak úgyis kidobják a cv-jét. Sok ember nincs tisztában vele, hogy megfelel-e az adott feltételeknek, hisz magunkat ugyebár mindig jobb színben tüntetjük fel

Sóskifli 2009.02.26. 22:10:23

mindenesetre a honlap látogatottsága megugrott.:)

Windsurfer 2009.02.26. 22:12:03

"...Ahogy a lány csípője önkéntelenül mozogni kezdett, a férfi ujjaival két irányból dörzsölte duzzadt csiklóját, időnként megpöccintve az apró kitüremkedő csúcsot, amíg a lány magánkívül sóhajtozni nem kezdett, és bugyija nedvességben ázott." Viszont sok embernek ad munkát.

Sóskifli 2009.02.26. 22:12:56

ezt vajon ki írhatta???:):)

@igazmagyar 2009.02.26. 22:25:10

mixonline.hu/Cikk.aspx?id=24960 "Piroska sétál az erdőben, előugrik a farkas, és így szól:
- Nem félsz Piroska?
- Miért félnék? Pénzem nincsen, dugni meg szeretek."

Tóth Tamás Antal 2009.02.26. 22:30:39

Volt szerencsém a laphoz, és láttam az ott folyó szakmai munkát...

catica 2009.02.26. 22:31:23

@A MIX Magazin újságírója: most vágom..
magadat véded.. lehet h te vagy maga a regös szar???

Fisch Gábor 2009.02.26. 22:44:12

Én is dolgoztam ott egy ideig.

Fisch Gábor 2009.02.26. 22:51:19

@Tóth Tamás Antal: És milyennek láttad az ott folyó szakmai munkát?

Tóth Tamás Antal 2009.02.26. 22:54:59

Ha már így összejöttünk, akik már nem vagyunk az eltartottak közt, esetleg megtippeljük kik írhatták a névtelen "Mix Magazin" és "Veleje" bejegyzéseket?

Sóskifli 2009.02.26. 22:55:28

jujjj, ne csigázzatok!

Fisch Gábor 2009.02.26. 22:56:29

Ugyan miért? Nagyjából mindegy kik voltak.

Sóskifli 2009.02.26. 22:58:09

tényleg, a MIX Magazonban volt már Mikroszkóp Színpad bármely tagjával készült interjú?:)

@igazmagyar 2009.02.26. 23:21:17

Nem lennék ennyire büszke erre, fiúk!

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.02.26. 23:23:57

@Artemis: Nahat, ez egesz jo arany. Kettonel valamivel tobb gyengeelmeju illetve kozepesen bonyulult velemeny megertesere alkalmatlan ember reakciojara szamitottam.

> majd ha esetleg a te gyereketeket kell kimenteni egy
> ilyen helyzetből, akkor lelkendezzetek ennyire.

Nem is ertem, hogy mirol beszelsz? Egyreszt egyaltalan nem lelkendeztem. Annyira nem, hogy olyanokat irtam, hogy "Ettol persze ezek meg prostik es nagyreszuk nyilvanvaloan ugyanugy utalja a dolgot mint az europai kolleganoik"

es: "Aztan mindenki dontse el magaban, hogy melyik a szanalmasabb. (En meg nem jottem ra ;), de hajlok ra hogy a Thai verzio.)"

Persze a ctrl+c/ctrl+v faradsagat sem eri meg a dolog, mert ha elsore nem fogtad, akkor masodikra sem fog osszejonni.

Masodszor en egy arva szot nem irtam gyerekprosituciorol, ezt mar te haluztad hozza. Kellett a hozongeshez.

> Az eszetekbe se jut, hogy ezek mind
> valami szerencsétlen ember gyerekei, aki
> esetleg nem ilyen jövőt képzelt el nekik.

Ha mar a gyerek prostituciorol beszelsz es ilyen patoszosan, akkor azert nem art ha tudod, hogy ott a gyerekekbol ugy lesz prosti, hogy a sajat szuleik eladjak oket. Nyilvan nem jokedvukben, de ennek fenyeben eleg suletlenseg arrol beszelni, hogy milyen jovot kepzeltek nekik.

@Mikulás: > atléta, neked nagyon kevés ismereted lehet a világról.

Aha. Na azt peldaul tudom ,hogy te nem letezel. Meg azt, hogy jartam ott meg elotte eleg sokat olvasgattam. De hat ebbol aztan nyilvan az kovetkezik hogy en bloc a vilagrol nem tudok sokat ;)

nekemtenemmutogatol 2009.02.26. 23:31:05

kedves "A MIX Magazin újságírója" nick

Javaslom a hömbölgés helyett a tisztességes újságirás gyakorlását. Annak az is része, hogy a lap megél a piacon.

Ennek az egyik módja, hogy nem fényezzük a fiatalkorúak prostitúcióját, még külföldön se, még akkor se, ha arra nekünk amúgy telik és kicsit villogni akartunk.

Kérném 6 hónapot állami pénzek nélkül kihúzni a piacon és utána ugatni az ojságirásról. Talán önöknek nem tűnt fel, de számos sajtóterméknek un. előfizetői vannak, (magánszemélyek is) akik pénzt áldoznak a tartalomért. Nehéz elképzelni, hogy önöknek volna ilyesmi, ha az önök által összeálitott nyomdaterméket a vonatokon osztogatják.

Ja, az előfizetők gyűjtésének egy régi, jól bevált - mármár unalmas - módja az un. cikkek irása.Nota bene, JÓ cikkek irása.
Nézzenek utána a wikipédián, hogy mi az. Ázsiai kalandtúránkról visszatérve, vérostoba tudálékoskodás valamiről amit nem is értünk, majd mindezek mellé gyermekek fotói, mint illusztráció - na ez nem az. Az csak bujtatott közalkalmazotti státuszuk dokumentálása.

további sok sikert.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.26. 23:40:28

@hallohallo:
Ő maga a főszerkesztő, a Végső Kontroll. :D

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.26. 23:45:00

@Veleje:
A Hírextrától a MIX Magazinhoz? Ütős. :)

@igazmagyar 2009.02.26. 23:48:56

@TuRuL_2k2: Ne bántasd már! Ő is tüntetett a MH mellett :)

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.02.26. 23:51:55

@A MIX Magazin újságírója:
Kedves Mix Magazin újságírók!
1. Nem ismerem Regös Istvánt, de talán nem egy kiköpött playboy. A cím nem a főszerkesztőre, hanem az újságra vonatkozik, ezt azért elég egyértelműen bizonyítja, hogy nem playboy, hanem Playboy szerepel ott nagy kezdővetűvel. További segítséget jelenthet az url.
2. Nem tudom, ki mondta azt, hogy egy publicisztikára, vagy kritikára is vonatkoznak az oknyomozó újságírás szabályai, ahhoz hogy elmondjam a véleményem egy cikkről nem kell felhívnom, megismernem annak íróját. A filmkritikák sem arról szólnak, hogy hát ez egy szar film volt, főleg a kardozós-baszós jeleneteken aludtam el, de a rendező egy cukipofa, tehát semmi rosszat nem mondanék inkább.
3. Ez a véleményem, és természetesen nem változtatom meg. Önök sem hívtak fel, hogy megkérdezzék, hogy a cikk tényleg a Mix Magazin lejératáséra íródott volna. Mégis megírták. (Eszembe sincs perelni)
4.Segítek: Azt hiszem, hogy a prostitúció ilyen könnyed, általánosító és hazug értelmezése, nem megengedett egyetlen lapban sem, főleg nem egy olyanban, amelynek legnagyobb hirdetői és vásárlói is állami vállalatok-intézmények.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.02.26. 23:55:34

@@igazmagyar: Azt gondolom, hogy nem jó egyetlen lap rejtett vagy nyílt állami támogatása sem (most az önállóan életképtelen irodalmi vagy szaklapokat hagyjuk ki ebből), és a Magyar Hírlap is inkább örülhetne, hogy nem az állami előfizetőktől és hirdetőktől függ. Kedves magyar tulajdonság, hogy megsértődnek ha az ellenség (és nem csupán politikai ellenfél) nem hajlandó ezentúl anyagilag támogatni a saját gyalázását.
A Magyar Hírlap ügyének enm sok köze van a sajtószabadsághoz, annél inkább a régi jó apáskodó állambácsi kommunista eszményéhez, ami ezek szerint még az egyre szélsőbb jobb oldalon is él. Persze azért vicces, hogy a Magyar Hírlapot bojkottálja a kormány, de a Mix Magazint tűri, sőt támogatja

@igazmagyar 2009.02.26. 23:57:43

@szabóZ: Teljesen egyetértek, és én is ebben az összehasonlításban használtam kizárólag, de lehet, hogy félreérthető voltam.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.02.27. 00:03:14

@@igazmagyar: Csak a felreertesek veget meg megjegyeznem, hogy nagyon rossz ha egy politikai napilap ellenséget lát egy politikai oldalban, jobb lenne ha inkább megpróbálna elvekhez hűen, pártoktól függetlenül elemezni, amikor jogos, leleplezni,sőt odabaszni, és amúgy tárgyilagosan tájékoztatni. Ettől pedig mind a Magyar Hírlap, mint a Mix Magazin nagyon távol van.

@igazmagyar 2009.02.27. 00:05:16

@szabóZ: Amiről te beszélsz az újságírás, amit ők csinálnak az bértollnokság.

idiot 2009.02.27. 00:09:28

@szabóZ: a MIX magazin újságírói még véletlenül sem azonositják magukat a Mix magazin nick-kel. Beszéljen csak a saját nevében, ha megfizetik érte.

idiot 2009.02.27. 00:14:20

@szabóZ: Csak a M.Hírlap és a Mix van távolt a tárgyilagos tájékoztatástól? Mondj egy (1) sajtóorgánumot, amelyik tárgyilagosan tájékoztat!

márvesztes 2009.02.27. 01:08:34

SzaboZ: Nem lennék Regös István felesége, és beosztottja sem, de avval rohadtul nem lehet egyetérteni, hogy a blogszférában mindent lehet. Először is az index nyitólapján vagy olvasható, ami azért egy sajtóorgánum. Másodszor, ha nem ott lennél, akkor sincs rendben, hogy bármit leírhatsz. Most nagyon úgy tűnik, hogy telibe trafáltál egy perverz vén görényt, és felhívtad a figyelmet egy vérgáz orgánumra, de még ez a siker sem győz meg arról, hogy embereket semmi se védjen meg a blogszéra szabadságától. Vannak és lesznek rosszul leadott lövések, és senki sem lehet eszköztelen ezzel szemben.
A személyiségi jogi per e tekintetben nem oszt, nem szoroz, mert azt nálunk egyetlen bíró sem árazza, hogy mondjuk a gyereket kicsinálják az osztálytársai a papa ciki dolgai miatt. (És talán másutt se, lásd a Sopranos vonatkozó részeit.)

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.02.27. 01:13:50

@márvesztes: nem ertem, akkor mi lenne a megoldas? bortont annak aki rosszat szol? ilyesmire van a polgari peres eljaras, mindenki elegtetelt vehet.

Édes Anna 2009.02.27. 01:41:30

"De még a prostitúció is más, mint Európában vagy Amerikában. Úgy tűnik, ezek a lányok nem szenvednek attól, amit csinálnak."

Ez gyönyörű. Kontextus (kiragadás) ide vagy oda, ezt SEMMI NEM menti.

Amúgy hogyan lehet udvariasan pocskondiázni? :)

Nem különösebben bírom az index-fészket, se az erőszakot, de a CommentCom kis videója meg az egész hozzáállásuk 5* most.

Persze jobb lenne - nekem, a telhetetlennek -, ha ilyen alkalmakkor valóban újságírás folyna és legalább infoboxban összegyűjtenék az utóbbi évek legkirívóbb taplóságait Havastól M.Kiss Csabán át Kósáig, Jáksóig, Mitnyanig és tovább.

Édes Anna 2009.02.27. 01:51:48

@Egon Olsen: miért kellene a nőmozgalmaknak (ismét) kifejteniük a véleményüket? Szerinted ez kizárólag az ő ügyük? És szerinted hányszor mondják még el?

Eddig is mindig elmondták, ha valami gáz volt, de kb. senki oda nem bagózott. Ha férfi mondja, az más. Lásd aktuálisan ezt a példát, rögtön mekkora felzúdulás lett belőle. Legyen is. So, fiúk, kösz.

Megdobbent 2009.02.27. 03:14:35

Weh, Szaboze meg retteghet, mert lesz rola is egy cikk, a "kimentem a vilagba, es nem hajtott fejet senki - szemelyes kalandok az elet tengereben" rovatban, hogy na, epphogy tuleltem a taxizast, erre megtamadnak alaptalanul meg a zinterneten is. Animgiffel is abuzaltak kiskoraban, biztos :(

Megdobbent 2009.02.27. 03:18:18

Es egy kis visszatekintes regos ur dicsoseges eletutjara, 2005-bol:

index.hu/kultur/media/mix/


"végén már csak egy - annál ütősebb rovatra - kaptuk fel a fejünket. Ki más, mint Regös István Attila válogatott nagyon mérsékelten vicces úgynevezett funpiceket, vagyis tréfás fényképeket, a Nagy Világhálóról, majd saját kommentárjaival látta el azokat. R.I.A. korunk egyik legnagyobb viccmestere, miatta már megéri venni a lapot. A vízesésben ülve zuhanyozó elefánt képe alá például ezt írta: Szép az élet hejhó, Dumbo vagyok, nem pejló!, a szfinxszel látszatra csókolózó japán turistanő fotója alá meg azt, hogy Ezfin(x)om volt."

thyles (törölt) 2009.02.27. 03:29:11

Micsoda egy sz@r az a lap, tele ezekkel a nevetséges interjúkkal, idiotikus közhelyekkel, ízléstelen viccekkel. Médiaértő nem lévén úgy tűnik, mintha ez vmi alibi lenne, amire sok pízt föl lehet venni, és a látszat kedvéért vmi betűhányadékkal meg kő tölteni azt a fél kiló műanyagot. Ráadásul még büdös is.

BTM · http://dokumentalis.blog.hu 2009.02.27. 04:20:45

Nos, én csak döbbenten hápogok itt magamban.Amig magamhoz térek, azért a hirdetések listáját leirnám gyorsba:

Regös Médiacsoport
Regös Film Produkció(Ön rendez,Mi forgatunk)
Regös Public Relations Kft (Vállaljuk a hid szerepét)
(a fenti három hirdetés három külön oldalt rejt, de mind a MixOnline-ra ugrik végül-gondolom ez csak 2009.02.26. 14:54 óta van igy...)

Főtáv Zrt
MÁV
Hotel Luxor Frankfurt (***)
Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Rt
REGŐS ISTVÁN ATTILA: APASZONETTEK
T-Mobile
Budapesti Temetkezési Intézet Zrt (!)
Kisbuda Gyöngye restaurant/Remiz kávéház
Gundel
Porsche Hungária
Szerencsejáték Zrt
Paksi Erőmű MVM
Magyarország (?)
Fővárosi Vizművek
Casa group
Szülők Háza
Kultúrális Turizmus Éve 2009
AVIS
Eleven Center
Hunguest Hotels
Vasúttörténeti Park

TA (törölt) 2009.02.27. 05:52:49

Kedves "A MIX Magazin újságírója"!


Ha valóban ezt írta az Ön(maga) által védett személy

"De még a prostitúció is más, mint Európában vagy Amerikában. Úgy tűnik, ezek a lányok nem szenvednek attól, amit csinálnak."

akkor minimálisan annyit elmondhatunk (férfiként, emberként), hogy emberség, becsület nélkül nyilatkozott kiszolgáltotott emberekről.

A feleségét, hugát-nővérét vagy a lányát feltehetően nem látná szívesen pontosan olyan boldognak, mint a "szerelemből" testnyílásaikat eladó lányokat és fiúkat, akiknek választásuk sincs, ahogyan a Nyugatiban és máshol strichelő fogyatékos/államigondozott/kisebbségi fiataloknak sincs.

Egyetlen bíróságon sem fognak egy a prostitúció idealizált képét bemutató embert komolyan venni, a bírók ültettek már le emberkereskedőket, futtatókat.

Ha ír egy e-mailt akkor névvel, arccal személyesen, tanúk jelenlétében is elmondhatom ezt a cikk szerzőjének, rögzíthetik is.

TA (törölt) 2009.02.27. 05:58:11

"Nemcsak szexkapcsolatok alakulnak, hanem érzelmes is s szövődnek itt. Ha csak egy hétre is. De ez is valami ebben a szeretetlen világban. ... És itt kötelezően kijelentem, hogy tudom, hogy a nyomor teremti a prostitúciót, és elítélem. Az élet meg állandóan felülírja az igazságot."

Kijelentését az úr nyilván a bíróságon is alá tudja támasztani hitelt érdemlő (személyes vagy közvetlen, nevesített ismerőstől származó) beszámolóval, tapasztalattal, ez sokat fog lendíteni a megítélésén! :)

efzsé 2009.02.27. 06:35:44

@A MIX Magazin újságírója:
Jogi lépéseket tenni - az is jó.
De esetleg magyarul megtanulni sem lenne nagyon rossz.
Addig is: nem írni cikkeket, sőt, helyreigazító leveleket sem - ez pedig egyenesen kívánatos lenne!

efzsé 2009.02.27. 06:41:20

@A MIX Magazin újságírója:

"A MIX Magazin, élén Regös István alapító-főszerkesztővel, ezt nem fogadja el, és érvényt szerez az őt, és minden olyan személyt és orgánumot, akit és melyet hasonló sérelem ér, megillető jognak, mely az ilyen helyzetek ellen ad lehetőséget az őt ért jogsértő támadás elleni védekezésre. "

Tessen szíves lenni lassan vagy, bánom én, gyorsan újraolvasni fenti mondatát és értelmezni azt!

Köszönettel.

efzsé 2009.02.27. 06:53:10

@szabóZ:
Bocs - de mért nem használsz ékezeteket?

Nairobi 2009.02.27. 07:37:58

Tisztelt szaboZ !
Kérem kérdezze meg Regős urat mit csinalt 1998-ban Nairobiban (+ Mombassa)! És hányszor ?De válaszolhat a mixujságiro is, ha ismeri a "történetet".

Windsurfer 2009.02.27. 07:45:49

@Nairobi: Mi a "történet"? Borítékolható, hogy nem válaszol senki, vagyis nyugodtan kitálalhatod.

Rob67 2009.02.27. 07:46:32

Érdekel valakit ez az újság?
Biztosan az én igénytelenségem, de még csak nem is láttam soha.
Nevenincs médiaszereplők, ismeretlen újság.
Vihar egy kanál vízben.
Ez kell a magyaroknak: pankráció :)

Windsurfer 2009.02.27. 08:02:36

Na ne mondja senki, hogy nem néztem utána. Tíz perc sem kellett hozzá. A Közbeszerzési Értesítő online oldalán kikerestem a MÁV pályázatát, a MIX Magazint eszerint 10.000 példányban kell átadni havonta a MÁV-nak. Megnéztem a MATESZ oldalát, hogy mennyit értékesítenek a lapból és ott kiderül, hogy 17.000 példányban nyomják és aktívan értékesítenek belőle havonta átlagosan 287 (Kettőszáznyolcvanhét) példányt. Vagyis ennyit vesznek meg pénzért a tisztelt olvasók belőle. Egy (MIX Magazin újságírójának szíves közléséből tudom) 8 éve piacon lévő lapból.

márvesztes 2009.02.27. 09:31:55

Ennek pont az ellenkezőjét vártam.
Alsó hangon annak elfogadását, hogy létezik itt egy probléma, ami megoldandó.
Ehelyett jött
1. a betonos beszólás, ami ugye kapcsiból arról szól, hogy viccesen a vita értelmezési tartományán kívülre helyezze a másik hozzászólót és
2. egy olyan eszköz felvetése, amiről már leírtam, hogy véleményem szerint nem alkalmas arra, hogy megvédje meg egy demokrácia állampolgárát a negyedik hatalmi ág túlkapásaival szemben.

Tényleg csak ennyire érdekel egy a lételemed alapjait és valamennyiünk szabadságjogait meghatározó elméleti probléma? Ez azért baj, mert sokan és sokfelé gondolkodnak ennek a dolgonak a szabályozásán, és ha ti nem foglalkoztok vele, akkor majd pont jön egy kockafejű megoldás, amit nagyon utálni fog a blogszféra.

kukurikú 2009.02.27. 09:36:08

Az a baj, hogy ahelyett, hogy a mixes rögtön pereskedne, az ott dolgozott fikázna, a senkinek fogalma sincs semmiről, irigységből kötekedik, van valami értelme ennek az egésznek?

Őszintén.
slepje a hatalmasoknak? melyikőtök nem húzna hasznot belőle?

Valljuk be mindenki ezt tenné ha olyan kapcsolatai lennének mint a sokat említett úrnak.

A cikkel kapcsolatban, illetve az újsággal kapcsolatban. Sz@r és kész de legalább szép szines és jól néz ki. Tény, hogy a cimlapon szereplők nem tudom sokszor, hogy kik, de legalább szép.

Az, hogy mindenki a pedofíliával foglalkozik, az már meg sem lep. A Joshi baratban mindennapos, hogy 15 éven aluliak gruppensexben vannak nevelőapuval, meg a vén kecske a 13 évest imádja. ez folyik mindenhol.
Azt mondjátok meg, hogy olyankor ott vannak rendőrök, akik eljárnak?
Nem.
Ez a baj ezzel az országgal. Meg az, hogy egy írást kellene szétszedni, hogy mi van vele, ehelyett az ujság tulajdonosát fikázzuk.
Lehet, csak értelmetlen. A kisember megdöglik, az említett úr meg nem.

Az pedig, hogy beír, vagy a nevében valaki, az Oriási hülyeség. Tisztelt mix magazin újságíró.
Öntsön csak olajat a tűzre. zavarta a szóbeszéd? most megkapja többszörösen.

tessék már gondolkodni!

kukurikú 2009.02.27. 09:37:55

Az ic-n pedig legalább van mit olvasgatni.Igaz, hogy van aminek jobban örülnék, ám ez is jobb mint ha a szuperinfo lenne ott.

Legalább tovább tart!

:-))

bonobonohu · http://bono.hu 2009.02.27. 09:47:34

@kcu:

"""Egész életemben a médiában dolgozom,akezdeti utkeresések és botladozások után.Magyar Televizió,néhány ujság.2O éve saját cégek,kiadó,pr.Most már lassan egy évtizede egy országos magazint adok ki és szerkesztek a többi munkám mellett."""


ne idegesítsé'! ezt nem írhatta egy olyan faszi, aki "egész életében a médiában dolgozik"... még a 0-át se találta meg a billentyűzeten. írásjel után szpész? elvitték a manók? nem is beszélve arról, hogy szerintem helyesen a mondat: "egész életemben a médiában dolgozTAM"...
_Ú_tkeresés, _Ú_jság... telev_Í_zió... akezdeti...

nem, ezt a regisztrációt minden bizonnyal Regös úr valamelyik analfabéta rosszakarója hozta létre. :-P

Sóskifli 2009.02.27. 09:50:04

Vajon mennyi tiszta bevétele lehet a lap eladásából? Vajon van-e előfizetője?

Windsurfer 2009.02.27. 09:52:52

Előbb írtam: Windsurfer 2009.02.27. 08:02:36
Na ne mondja senki, hogy nem néztem utána. Tíz perc sem kellett hozzá. A Közbeszerzési Értesítő online oldalán kikerestem a MÁV pályázatát, a MIX Magazint eszerint 10.000 példányban kell átadni havonta a MÁV-nak. Megnéztem a MATESZ oldalát, hogy mennyit értékesítenek a lapból és ott kiderül, hogy 17.000 példányban nyomják és aktívan értékesítenek belőle havonta átlagosan 287 (Kettőszáznyolcvanhét) példányt. Vagyis ennyit vesznek meg pénzért a tisztelt olvasók belőle. Egy (MIX Magazin újságírójának szíves közléséből tudom) 8 éve piacon lévő lapból.


Hogy ebből a 287 példányból van-e előfizetője, azt nem tudom, de bevétele csak a hirdetésekből lehet számottevő.

Sóskifli 2009.02.27. 09:59:09

@Windsurfer: igaz, de én arra is kiváncsi lennék, ki az, akinek minden hónap elején a posataládájában landol a MIX Magazin:)
A hirdetések meg állami cégek hirdetései, sztem ott vmi deal van, nem hiszem, hogy a Villamos művek fizet ezért. Lehet, hogy az összes dolgozó MIX Magazint kap a fizetéspapír mellé:)

Windsurfer 2009.02.27. 10:03:56

@Sóskifli: Hallottad, itt dicsekedtek, hogy minden hónapban kapnak fizetést, nem úgy mint a hírextránál (az meg mi?) ahol három hónapot késnek. Szerintem ha betelefonálsz a laphoz, egy pillanat alatt megmondják, hogy a 287-ből ki az, a mondjuk 16 - aki előfizet. :-) Miután a nyomdának is kell fizetni, plusz a terjesztésnek is, a lap értékesítéséből vas sem marad. Ha a dolgozókat mégis rendben fizetik, akkor az csak a hirdetésekből mehet. És miután jószerével csak állami hirdetések vannak benne, nem hiszem, hogy kérdés a kérdés.

Sóskifli 2009.02.27. 10:11:50

@Windsurfer: Én akkor sem tudom elhinni, hogy ennyi pénzt hoznak a hirdetések...

Windsurfer 2009.02.27. 10:17:02

Kukurikú, te nagyon figyelsz, mi vezérel? :-)

Sóskifli 2009.02.27. 10:20:26

Mondjuk bármit írhatunk, a masszív olvasótábort úgysem veszíti el:)
Kukurikú, Te előfizetnél rá?

saskajaras 2009.02.27. 10:20:46

@Sóskifli: médiaajánlat nincs, csak tippelni lehet mennyit ér egy oldal, de számolj csak. Nem hinném, hogy 1 millánál kevesebbért adna 1 oldalt. És van benne vagy 40-50 hirdetés és pr. plusz a máv, es a 287 db eladott újság

Windsurfer 2009.02.27. 10:22:09

@Sóskifli: minek fizetne elő? Kap bent.

kukurikú 2009.02.27. 10:22:25

Nem nem fizettem rá elő. Minek. A máv kifizette nekem :-)))


Windsurfer!
Mi vezérel? engem semmi. ezt magadtól kérdezd meg.

kukurikú 2009.02.27. 10:23:03

Windsurfer!
Ez legalább vicces volt.

Windsurfer 2009.02.27. 10:23:47

Tőlem kérdezzem, hogy téged mi vezérel? Dehát én tudom. :) És megértem, nyugi.

Sóskifli 2009.02.27. 10:25:12

287 eladott példány:):) AKár számozott, névreszóló is lehetne:) Díszcsomagolásban. Lehet, h elmegyek marketingesnek a Mixhez...

Windsurfer 2009.02.27. 10:28:47

@márvesztes: ujjuj, mindjárt leteremt téged is a kukurikú. Hogy téged vezérel valami izé.

@igazmagyar 2009.02.27. 10:32:07

@Sóskifli: Ha annyira kíváncsi vagy, hogy kik fizetnek elő vajon, akkor segítek...

Sóskifli 2009.02.27. 10:37:49

de nekem egyéni előfizetőő kell!

Tóth Mariska, Szabó Imike, stb

@igazmagyar 2009.02.27. 10:40:17

@Sóskifli: Tudtam, tudtam :) Osztálynévsort akarsz :) Nézd meg a szoci névsort az országgyűlésben és add hozzá a színházi élet javát :) Kijön már a 287?

Windsurfer 2009.02.27. 10:43:00

@@igazmagyar: Te komolyan gondolod, hogy ők előfizetnek? 17.000-ben nyomják, eladnak 10287-et, gondolod, hogy nincs 4-500 példány repi? Minek azért fizetni a Postának, hogy előfizetőt csináljanak a "fontos" ügyfelekből? Még így is komoly mennyiség megy a zúzdába sztem.

Sóskifli 2009.02.27. 10:44:34

:)ezek szerint olyan nincs, aki nem tartozik egyik halmazba sem, és mégis előfizet?

Sóskifli 2009.02.27. 10:46:08

nem a zúzdába, az Intercitykre megy sztem a maradék. vagy oda frissen melegen viszik, nehogy lemaradjanak valamiről az utazók?

@igazmagyar 2009.02.27. 10:46:34

A MIX Magazin újságírója 2009.02.26. 20:07:21
"Szabó Zoltán cikke véleményünk szerint semmi másra nem irányul, mint Regös István, és az általa alapított és szerkesztett MIX Magazin, mely idestova 8. éve jelenik meg országszerte, és hasábjain olyan neves emberek szerepeltek saját akaratukból, örömmel, mint Zsigmond Vilmos, Orbán Viktor, Rogán Antal, Gyurcsány Ferenc, Kertész Imre, Gálvölgyi János, Fónagy János, Kósa Lajos, Schmidt Mária, Schmidt Pál, Járóka Lívia, Szíjjártó Péter, Hofi Géza, és még a végtelenségig sorolhatnánk, lejáratására, rossz és becsületsértő bemutatására irányul."
Vajon ők most, hogy érzik magukat?

@igazmagyar 2009.02.27. 10:51:49

@Sóskifli: Valaki azt írta, hogy ő bizony elolvassa, mert ingyenes... A Maunika-só is ingyenes, a tesco és francia testvérének lapja is ingyenes, sőt nálunk a kerületben a pizzériák is ingyen dobálják be a szórólapjaikat (abból legalább választékot ismerhetek meg). Minden ingyenest elolvasnék, megnéznék, nem maradna időm az igényesebb dolgokra, irodalomra, színházra, operára.

Sóskifli 2009.02.27. 10:54:34

@@igazmagyar: A Mixben is van kultúra rovat:D:D:D

@igazmagyar 2009.02.27. 10:58:25

@Sóskifli: Megnéztem:
"Farsang Panyolán" címe a kultcikknek, majd így folytatódik:
"- Hányan foglalkoznak a faluban pálinkával? - Majdnem minden falubeli férfi. A pálinkafőzés alapvető foglalatosság itt Panyolán, pár üveg szilvórium egyetlen házipatikából sem hiányozhat, amint a nagy borvidékeken is minden háznál van bor. Nagyon büszkék vagyunk a Panyolai Elixírünkre."

Sóskifli 2009.02.27. 11:06:42

@@igazmagyar: Ez egy szimpla pr-cikk, gondolom a szerkesztőség kapott pár üveg pálinkát.

saskajaras 2009.02.27. 11:18:20

hogy ti mennyire tévedtek! A 287 eladott példány. Ennyi balek emelte le a polcról. A szocinévsor, stb csak ezután következik. Ha 17 ezer a nyomott példány, 10 ezer a máv, a többi megy a haveroknak és a zúzdáda :) illetve az mszp majálisra.

Windsurfer 2009.02.27. 11:48:43

@saskajaras: Csak a teljesség kedvéért. :-) A 287 példány, miről beszélünk, az értékesített példány, vagyis nem ennyien emelték le a polcról, hanem ennyit értékesítettek, adtak el pénzért. Ez magában foglalja az eladott - vagyis árushelyi példányokat, az előfizetés útján eladottakat és még néhány apróbb tételt, de ezek most itt nem igazán játszanak.

@igazmagyar 2009.02.27. 12:02:07

@Windsurfer: Ha most adnám ki az üttörők lapját, azt is megvennék ennyi példányban, pedig még az újságíráshoz sem értek.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.02.27. 12:16:28

@@igazmagyar:
Regős példája mutatja, hogy ez igazán nem akadály. :]

saskajaras 2009.02.27. 12:21:33

iskolát kéne nyitnia: hogyan nyúljuk le az állami cégeket

szexuálcialógus 2009.02.27. 13:50:51

Igaz lehet, hogy az ilyen értelmiségi ömlengések valójában a magömlés hiányát kompenzálják, vagy ahogy az egyik Nyugatos mondta: vitriolos toll, lankadt férfiasság. És ez ha igaz az ominózus szerkesztőre, akkor a jelen bejegyzés szerzőjére talán még inkább.

A thaiföldi prostitúció egy egészen más világ mint a mi stricis, repedtsarkús, rákóciteres világunk. Az ott kulturáltan megy, nagyon magas, igényes színvonalon, egészen egyszerűen mert az ő kultúrájuknak egészséges része a szexualitás. Ez ott maga a kultúra. Ehhez képest Európában a kereszténység tabukánt kezelte a szexualitást és mint minden tabu, ez is torzulásokat hozott. A szexualitással kapcsolatos túlzott tiltás túlzott szemérmességhez vezet, az szégyenkezést hoz, ami meg egyenesen visz az illegalitáshoz. De attól, hogy a kereszténység itt Európában elcseszte a dolgot, nem jelenti azt, hogy máshol a világon is bűn és bűnt vonz a prostitúció. Tessék bemenni egy-egy indiai templomba, vagy megnézni az ősi maja kőfaragásokat! Dugás mindenhol. Mert hogy a – felnőttek közti – szexualitás, igen, ide értve a pénzért szexet is, maga a kultúra, és nem a kultúrálatlanság, ahogy ebben a kultúrkörben hinni illik.

Alapvető tévedése (csúsztatása) az írásnak, hogy összemossa a prostitúciót és a pedofíliát, mert nem minden prosti kiskorú és nem minden kurvapecér pedofil. A szociság idekeverése pedig egyszerűen aberráció. De hát szükség van a pedofília (szocialista szimpatizánsság) hívószavára, mert ugye csak úgy prostitúcióból egy blogot? Égbe kiáltó bűnt ide!

Szerintem e blog írója semmiben sem különbözik a tér közepére kiálló lézertekintetű csuhástól, aki Isten nevében szónokol bűnről és bűnösökről, akit bőszen követ a nyáj, a kommentezők, akik meg pont olyanok mint azok a jámbor asszon’ok, akik egymást tapostak csak hogy egy maréknyi rőzsét ők is odatehessenek az eretneknek nyilvánított alá.

Itt is kanalizálatlan szexuális energiák dolgoznak, ezt Nietzsche óta tudjuk. Tipikus blogger és tipikus kommentező attitűdök és mentális problémák ezek. Értjük ugye, miért nem a Thaiföldiek égettek embereket?

Kedves szabóZ! A blog az blog. Te is tudod, hogy nem az számít, hogy igaz-e vagy sem, hanem ami utána következik, a vélemények és azok száma, ebből van a lé (éppen ezért nincs különösebb félni valód, ha mellébeszélsz). Én az írásod után rengeteg mondattalan mini agressziót és a trágárságot látok. És a francot sem érdekli, hogy ez a júzernyájat minősíti, az igazi lényeg, hogy a te írásod értékét jelzi. Talán nem éltél még, mikor elkezdték mondogatni, de biztos ismered: szeretkezz, ne háborúzz. Szóval kúrjál már egy jót, és meglátod, azon veszed észre magad, hogy hirtelen jó posztjaid lettek, vagy talán nem is akarsz többet blogolni. De tudod mit, jobbat mondok, irány Thaiföld!

(Eszem ágában sincs megvédeni Regöst meg a médiáját, viszont egyre kevésbé szeretek itt az indexen blogokat olvasni a jelen bejegyzésben is tettenérhető olcsóság miatt.)

TA (törölt) 2009.02.27. 14:22:47

"Thaiföld: 500 lányt fertőzött meg egy AIDS-es férfi

Thaiföldön azzal gyanúsítanak egy, az országban élő német férfit, hogy az elmúlt öt évben közel 500 prostituáltat fertőzött meg HIV-vírussal.
2004.10.19 09:00, Forrás: MNO+Blikk

A 56 éves Hans-Otto S. Csajapum tartományban lakott, ahol az átlagosnál is szegényebbek az emberek, így a fiatal, alig 15-16 éves lányok pár dollárért hajlandóak áruba bocsátani testüket - írja a Blikk.

Hans-Ottót a volt menyasszonya jelentette fel, akivel pár héttel ezelőtt közösen csináltattak AIDS-tesztet. Mindkettő pozitív lett. A lányok közül, akikkel a német szexuális kapcsolatot létesített, többen szintén teszteltették magukat, mindannyian pozitív eredménnyel. A férfi az öt év alatt közel 500 lánnyal volt.

- Csak azért csuktak be, mert lefektettem a rendőrkapitány lányát is - védekezett a férfi, akiről egyelőre nem bizonyított, hogy tisztában volt-e betegségével. A kihallgatáson azt sem akarta tudomásul venni, hogy tesztje pozitív lett."

"Hasonló a helyzet Kelet- és Dél-Ázsiában (a leginkább érintett országok: Thaiföld, Kambodzsa, Myanmar és India). Az AIDS-től való félelemmel magyarázható, hogy egyre több ezekben az országokban a gyerekprostituáltak száma."

www.unicef.hu/unicef-nemzetkozi.jsp


A thai AIDS sokkal másabb!!!! Hamut szórok a kanalizélt nyugati fejemre :o)

Oktondi1 2009.02.27. 14:32:25

Nem is értem miért vagytok így kiakadva? Egy olyan újságban, ahol 2009-ben újra lehet folytatásos írásban Ságvári elvtárs múltját újraértékelni?!Megy a totális relativizálás megint --vagyis folyamatosan. Sugárhányás az egész!

Windsurfer 2009.02.27. 15:23:35

@szexuálcialógus: Namost, azért nem érdemes eljátszani a szakembert, mert hosszadalmas és unalmas lesz a beírásod. Beszélsz itt a Nyugatról, meg a lankadt farokról álszakszöveget - helyette elmondhattad volna, amit akarsz valójában, hogy szerinted szabóZé egy fasz. Na nű, legalább értettük volna.

A nagyobb baj mégiscsak az, hogy aztán mentegeted Regös védhetetlen baromságát (egy valamirevaló főszerkesztő a prostitúciót nem támogatja megértően)és magad is előhozod, hogy az ázsiai szex az más. Ez azért nem a spanyolviasz, mindig is tudtuk - de a szex és a prostik - azért az nem ugyanaz. Mellesleg nekem akár lehet olyan véleményem, hogy kurvához járni jó, és Regősnek is lehet, - de ezt állami hirdetésekkel és PR-cikkekkel tömött lapban cikkben dicsőiteni nem csak ízléstelenség - marhaság is.

Mellesleg szexuálcialógus nem volt a beírásod rossz kísérlet, mehetsz a pénztárhoz. Minden hónapban, rendszeresen.

@igazmagyar 2009.02.27. 15:49:15

@Windsurfer: Szerintem ez egy gyenge védőbeszéd volt, azzal együtt, hogy ez egy keresztény ország. Nem beszélve arról, hogy szegény még azt sem tudja, nem csak nyugati kereszténység létezik. Szociológia tanárom két fontos dolgot tanított meg nekem, ebből az egyik nagyon illik újdonsült bértollnokra: zárójelben vannak a fontos dolgok! Lefordítva jelen helyzetre,
"(Eszem ágában sincs megvédeni Regöst meg a médiáját, viszont egyre kevésbé szeretek itt az indexen blogokat olvasni a jelen bejegyzésben is tettenérhető olcsóság miatt.)"

Vagyis: azért jöttem ide, hogy megvédjem Regöst meg az ő médiáját, viszont most járok itt először, és nem ismerem az itteni kommentelős szokásokat, azért írtam hosszabb megjegyzést mint maga az alapanyag - valahogy így kell érteni őt, azt hiszem.

saskajaras 2009.02.27. 16:02:23

Mi lett a MIX magazin újságírójával? nem olvasom újabb harcos kiállását :) csak ennyire tellett, kiosztogatunk mindenkit, megfenyegetünk mindenkit, aztán visszahúzódunk a vackunkba? Pedig szívesen megkérdeztem volna tőle, mielőtt végigver a blogon, hogy az a "becsületes, tisztességes ember, aki nem mellesleg több gyermekes, példás családapa, és immáron 30 éve nős, szűk baráti köre és a mindenkori média által megbecsült ember" e a szerzője a Leszbi vagy nem lenni című tákolmánynak. (www.mimezis.hu/product_info.php?products_id=72235) Mert ha igen, a vitaindítón, a magazinos iráson sem csodálkozom.Szerintem folyt.köv.Ez a sok szemét előbb utóbb odakerül, ahova való.

Egon Olsen (törölt) 2009.02.27. 16:38:01

@szexuálcialógus:
"De attól, hogy a kereszténység itt Európában elcseszte a dolgot, nem jelenti azt, hogy máshol a világon is bűn és bűnt vonz a prostitúció."

Szóval, Thaiföldön nemcsak, hogy tiltott a prostitúció hanem a társadalom el is itéli. A prostituáltak a társadalom legalját képviselik. Átlalában földművesek néhány osztályt végzett lányai jönnek a nagyvárosokba dolgozni, de mivel alig tudnak írni-olvasni sok lehetőségük nincs válogatni a munkák között. Vagy elvált nők, akiket otthagyott a férjük néhány gyerekkel pénz nélkül, kényszerülnek erre. A legfontosabb 100 szót angolul lassan megtanulják, komolyabb társalgásra nem képesek. Egy ilyen háttérrel rendelkező nő persze, hogy boldogan andalog a gazdag, de öreg gavallér oldalán. Hasonló helyzetben lévő nők akár Magyarországon is viselkedhetnének így.

Miért van szükség a prostitúcióra Thaiföldön?
Az átlag thai nőnek meg kell őrzie a szűzességét a házasságig, különben a társadalom (és a családja) rossz véleménnyel lesz róla (vidéken ki is szokták tagadni őket). Ezt pedig ők nem kockáztatják meg egy numeráért.
Mivel az átlag férfi Thaiföldön is állandóan dugni akar, így megteremtődik a kereslet a prostitúcióra. A thai férfiak házasság előtt rendszeresem, a házasság alatt alkalmanként igénybe veszik prostituáltak szolgáltatásait.

Azért, mert az átlag thai nem köpködi le a prostituáltakat, attól még meg van róluk a véleménye és nem keveredik velük. Tehát ne higgyük azt, hogy ott nem bűn a prostitúció.

regabo 2009.02.27. 16:43:10

Hm..sok ebben az országban a rosszindulatú ember..de ezzel gondolom nem mondtam újat. Sokat jártam Thaiföldön és a cikkben leírtak 1000%-ig igazak. Európai aggyal érthetetlen, de tényleg így van. Annyi a különbség, hogy itt is fizettek/fizetünk a nőknek, de ott legalább kedvesek velem/ünk!Egyébként ez a mérhetetlen irigység már nagyon sok kárt okozott eddig Magyarországnak..itt állandóan mindenki gyűlöl, fröcsög és keresztbe tesz...ébresztő! Próbáljatok egy kicsit pozitívak lenni! Irigység helyett inkább teremtsetek hasonló értékeket, amit a főszerkesztő úr, aki véletlenül pont az Apám már megtett...elfogult vagyok, ez igaz, most lehet engem is k...anyázni!

Egon Olsen (törölt) 2009.02.27. 16:51:41

@regabo:
Én meg éltem Thaiföldön, és szerintem a cikkben leirtak nem igazak. Maximum egy felületes szemlélő számára, aki évente két alkalommal egy hetet tölt ott.

regabo 2009.02.27. 17:07:15

@Egon Olsen:
Olvastam egy nagyon érdekes könyvet, amit egy angol újságíró írt, aki több évig élt Bangkokban. Ha gondolod, olvasd el! Stephen Leather : Private dancer. Nagyon jó könyv és meg fogsz lepődni..!
Fura ország Thaiföld, az egyetlen olyan ország, ahol a férfiak semmi felelőséggel nem tartoznak a feleségük és gyerekükért. A gyerekeket általában a nagyszülők nevelik, és a nők tartják el az egész családot, mindenki ahogy tudja. Van egy nagyon érdekes mondat a könyvben: a thai nő nem szerethet külföldit/farangnak hívják/, mondja egy thai férfi a másiknak, hosz a farangok fizetnek neki. Hiszen a thai társadalomban úgy fejezik ki a szeretetüket a nők, hogy eltartanak mindenkit... Ez van. A fura, hogy ezt viszont mindenki természetesnek veszi, mert ott ez a megszokott. Ami még nagyon tetszett, hogy mindenki segíti a másikat, a kóbor kutyáktól kezdve a nagyon szegény utcán lakó koldusokig..lenne mit tanulnunk tőlük!

Egon Olsen (törölt) 2009.02.27. 17:32:32

Na, ha már átalakultunk anyázóklúbból könyvklúbbá, akkor én is ajánlanék egyet:
William J. Klausner : Reflections on Thai Culture Kapható bármelyik Asia Bookstore-ban egész Thaiföldön.
Nem igazán értem, hogy hogyan érted azt, hogy a thai nők úgy fejezik ki a szeretetüket, hogy eltartanak mindenkit.
A pénzkereset a férfi dolga (lenne) Thaiföldön, ha nem fogyna el a havi kereset már 10-e körül a szülőknek küldött pénzek miatt, a múlthavi adósságok kifizetése miatt, vagy a folytonos haverokkal való piálás miatt. Így aztán a nők, ha nem akarják, hogy éhezzenek a gyerekekek kénytelenek felvállalni a családfenntartó szerepét és valami business-be kezdenek. De ez sokkal inkább áldozat a részükről mint öröm és csak azért történik, mert a férfiak többségére egyáltalán nem lehet számítani.
Szép dolog az egymás segítése, de amikor éjszaka a koldus és a kóbor kutya sztereóban pisálta le a bejárati kaput a ház előtt ahol laktam, azért voltak kétségeim arról, hogy mit tanuljunk tőlük. Ja és attól a helytől 1 méterre nappal egy taligáról gyümölcsöt árultak. Jó étvágyat.

regabo 2009.02.27. 17:47:26

@Egon Olsen:
hm, én is sokat gondolkoztam, hogy valyon miért ilyen kedvesek a nők Thaiföldön. Valószinűleg a buddhizmusból is következik, de alapvetően egy férfi központú társadalom..szegény Európa és az USA a nagy feminizmust és emancipációt nyögi. Talán a nők ott még nők maradtak és a férfiak férfiak a szó klasszikus értelmében. De a thai férfiak általában nem nagyon kedvesek a nőkkel, nem ritkán jól el is verik őket, imádnak inni, és embertelenül lusták. Talán ezért kedvesek a külföldiekkel, akik általában nem vernek senkit, de nem is ajánlatos, mert jó thai szokás szerint abban az országban általában mindig a thaioknak van igaza. Szóval, ha jót akarsz akkor tarts be pár alapszabályt és imádni fogod a helyet (pl. nem szabad agresszívnek lenni, nem szabad drogozni..és persze nem ajánlatos pedofilnak lenni, mert ezeket vas szigorral és hosszú börtönüntetéssel "jutalmazzák"..és még egy nagyon fura dolog TILOS szídni a Királyukat..mert azért is több évi börtön jár!!!)..tudom TE évekig voltál kint, és ezeket te is tudod, de a többi blogozónak új infó. Ennyi kedvességet és mosolyt, apró kicsi gesztust egész évben nem szoktam kapni itthon, ami ott természetesen zsigerből jön szinte mindenkiből a zöldségestől a bar girlig. ....Imádom azt az országot, hogy olyan, amilyen.

bonobonohu · http://bono.hu 2009.02.27. 18:47:12

@@igazmagyar: ugyanmár. írni-olvasni Regös sem tud. :-P :-D igaz, jó megjelenése sincs... :-D

Egon Olsen (törölt) 2009.02.27. 19:14:12

@regabo:
Az ami nekünk kedvességnek tűnik, az a thaioknak nem szükségképpen jelenti ugyanazt. Pld az szlávok számára mást jelent egy másik ember szájára adott csók, mint Magyarországon.
A thaiok azért kedvesek másokkal és azért mosolyognak, mert ez a társas viselkedés része. Ezt a farangok félre értik, és mint Regös úr is téves következtetéseket vonnak le. Áljon itt egy történet erről:
Huszonéves angol pasas fél éve élt Bangkokban és nagyon unatkozott. Prostikra nem vágyott, a rendes lányok viszont nem áltak szóba vele. Elment egy klúbba hétvégén és összeismerkedett egy lánnyal. A lány nagyon kedves volt azt mondta egyetemista. A sok beszélgetés tánc és felment a pasi lakására. Végig mosolygott, ölelgette a pasit és azt mondta, hogy mennyire szereti. A lakásban jó thai szokás szerint kiszolgálta a férfit, sorban hozta a söröket a hűtőszekrényből. A pasi egyszercsak elaludt (valami volt a sörben). Reggel arra ébredt, hogy a lakás kirámolva, nincs tv hifi útlevél pénz. A rendőrök egymás hasát fogták nevettükben, hogy megint valaki bedőlt ennek a trükknek.
Hát ennyit a pénzért vásárolható érzelmekről, üdvözlöm Regös urat.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2009.02.27. 20:46:53

@regabo: De most akkor te kurvazni jarsz Thaifoldre? Most komolyan kerdezem, dupla onfeljelentest mar evek ota nem lattam, tok vicces.
Nem mellesleg ezek szerint semmit nem tudsz Azsiarol, foleg meg Thaifoldon, azt sem erted valoszinuleg, hogy a farang az nem egy kedves szo, egy kicsit lenezo, azert mosolyognak, mert5 furcsa idegen valakinek tartanak, egy kis vadembernek, aki az o sokezer eves kulturajukban bolyong terdzokniban.
Es a kovetkezo thaifoldi utad miatt szolok, hogy a prostitucio arrafele bortonnel buntetendo, nehez lebukni, de azert sok farang jutott mar ezert racs moge.

pang02 2009.02.28. 03:49:48

SzaboZ, az utolsó beszólásod miatt regeltem be.
Mi az, hogy lebukni és börtönbe kerülni ? Prostitúció miatt Thaiföldön ? Itt kibújt a szög a zsákból, hogy lövésed sincs a dologról, szerintem még életedben nem jártál a közelben sem.
Igen, én kurvázni - is - járok thaiföldre és most is épp egy kis 26 éves tündérke szuszog mellettem az ágyban. ( itt most 09:18 van )
Négy napha vagyunk együtt és azzal együtt, hogy tudom hogy illúzió az egész - tyű, de milyen illúzió - valamiféle barátság alakult ki közöttünk és képzeld el rengeteget dumálunk pl. az egymás életéről. Jómagam 52 éves és nem túl attraktív, magányos férfi vagyok. Otthon mindenki ajánlgatja nekem a " korban hozzámillő hölgytársaságot ". megpróbáltam, nem érdekel. Széthízott, depreszzíós, az élettől megnyomorított ( lelkileg mindenképpen sokkal jobban, mint egy thai kurva )szerencsétlen nők, akiknek az első mondatuk az, hogy mik az elvárásaik, mik az igényeik. Köszönöm, nem. Akkor inkább a pénzen vett ( otthon többe lenne a " korban hozzámillő " hölgy ) mosolyok, gesztusok. Sokuk hivogat otthon a skype-nm jól esik elcsvegni még akkor is, ha feltételezem , hogy csak az üzletet tartják karban. Nem irigylem a velem egykorú hazai férfiakat sem. Felvetődött bennem a kérdés, én is temessem el élve magam, mint ők a munka-sörözés-esti pörkölt kanállal bermuda hátomszögébe ? Nem, köszönöm. Meggyőződésem, hogy a fikázó postok szimplán az irigység szüleményei. Mert ahogy a Magyarországon élő/ inkább csak élt ismerőseim fogalmaznak: Ez egy mosolytalan, szürke és nagyon szomorú ország. A legtöbbjük visszamenekült Thaiföldre.
Végül egy féreértést eloszlatandó. A Pattayai bárokban a lányok szabadon választanak - nem úgy mint nálunk - és általában válogatósak. OK, nem a helyi alja tetőszobás szutyokról írok, hanem a normális helyekről. A bár tulajdonosok a leginkább ellenérdekeltek abban, hogy a lányt elvigyék ugyanis a " barfine " azaz a lány kiváltása a bárból elég csekély pénz, amit a lányok kapnak, ahhoz meg semmi közük. ( nincs strici az iparban ) A bárok az ital eladásból élnek. A lányok sem igazán érdekeltek, a lady drinkekből és a borravalókból könnyedén összejön egy dugás tiszteletdíja. Amit tesznek önként teszik és szabadon választva hogy kivel, senki semmiben nem korlátozza vagy szabályozza őket. Legfeljebb a lányok zsarolják néha a bártulajt, hogy otthagyják a bárt, ahol eleve annyi a fizetésük alapból, mint egy kormányhivatalnoknak. Nem véletlen, hogy majd mindegyikőjük a legdrágább mobillal járkál, a legdrágább ruhákban. Aki épp itt szuszog mellettem jelenleg a saját házát építteti Chiang Mai-ban és örülök, hogy ha csak egy csekély részben de én is hozzájárulok. És akkor ne is beszéljünk a szentimentális farang szponzorokról, akik küldik a havi apanázst, mert elolvadtak a zsrelemtől, attól az illuziótól, amit egy férfiember egy európai nőtől soha nem kaphat meg. Az utca és a bárok telis tele vannak fiatal és jóképű farangokkal, akik szintén ide tették le a voksukat.
És megértem a sok frusztrált, fröcsögő hozzászólást. Ezért menekülök ki ide abból a mosolytalan, szürke, rosszkedvű országból amikor csak tehetem. Immáron 10 éve. Még egy furcsa adalék. Az ide menekülő farangok boldogan élnek, míg meg nem halnak ( sokan leugranak a háztetőről, amikor elfogy a pénzük, mert függőek lettek, mert nem bírnak visszamenni faranglandba ) eközben a magyar közösség egyik legkedveltebb időtöltése még itt is az, hogy egymást fúrják, klikkeket alkotnak, átverik egymást és így tovább. Ja és miközben ide tették le a voksot fikáznak mindent, ami thai. Hát ilyenek vagyunk mi.

@igazmagyar 2009.02.28. 07:26:08

@pang02: Ekkora bíromságot még életemben nem hallottam :) :) :) Miközben rajtam lovagol egy csaj, külföldön fekszem az ágyon, előveszem a szálloda számítógépét, és helyes magyarsággal megírok egy hozzászólást a blog.hu-n. Van ember, aki ezt a képtelenséget beveszi? Te, ha annyira jól érzed magad azzal a csirkével, vajon mi a f@szért vagy annyira frusztrált, hogy rákattansz tök véletlenül a blog.hu-ra, és te tök véletlenül éppen Thaiföldön vagy. Te, ennyi tök véletlen a világon nincs, és a fantáziád is elég gyenge.

Windsurfer 2009.02.28. 07:44:03

@@igazmagyar:
Nagy az Isten állatkertje, nem tudom, hogy miért érzik szükségesnek, hogy ennyi marhaságot összehordjanak a "papa" védelmében. :-)
De nézzétek meg ezt az írást. Ahol a főnök szakmai analfabéta, ott a minden hónapban nagyon szépen fizetett alkalmazottak sem érnek sokat. Szerintem ennyire buta szart művészet írni :-D
www.mixonline.hu/Rovat.aspx?id=27&f=c

pang02 2009.02.28. 08:25:28

@@igazmagyar:

Olvasd el, amit írtam. Reggel volt, kicsike még aludt, én korábban keltem. Nem a szálloda számítógépét használom, hanem a saját laptopom a helyi WI-FI-vel. Nem véletlenül kattantam rá, naponta olvasom a kedvenc Indexemet, hogy még véletlenül se jöjjön elő a honvágynak még a legkisebb morzsája se.
Kisbarátom az a baj, hogy te fantáziálsz a szutyok magyarországtól én pedig itt ülök a 30 fok melegben egy kis kedves lány mellett, aki most éppen ebédet főz.
Tom ka gai, Larb, kagylós zöldség a menü.

Windsurfer 2009.02.28. 08:33:08

Kicsit beleéled magad a szerepbe. :-D Regölsz itten.

Windsurfer 2009.02.28. 08:35:12

regabo legalább le merte írni, hogy ő Regős fia - tiszteletben is tartották a véleményét, de ez a hülye szöveg itt...

efzsé 2009.02.28. 10:11:37

@regabo:
Nem kurvaanyázok..de a te figyelmedet is felhívom a magyar nyelv kérlelhetlen szórendi szabályaira. Ha te is ujságot írsz.
Ha nem - akkor persze, bocs, akkor irhatsz - ahogy akarsz.
Ez nem vonatkozik az édesapádra.

efzsé 2009.02.28. 10:16:11

@regabo:

"De a thai férfiak általában nem nagyon kedvesek a nőkkel, nem ritkán jól el is verik őket, imádnak inni, és embertelenül lusták"

Ahhh! Ha ezt valahogy elleshetnénk tőlük! Akkor lenne itt csak igazi , szép, buddhista szellmű keleti világ!

Á, de ez reménytelen. Nem is ábrándozom.

Egon Olsen (törölt) 2009.02.28. 10:17:35

@pang02:
Hát ha ez téged boldoggá tesz, azt csinálsz amit akarsz.
Újra nyomatékosan szeretném kijelenteni, a prostitúció bűncselekménynek számít Thaiföldön, de arra tényleg kicsi az esély, hogy lebukj. Amúgy a fenti hozzászólásodból arra következtetek, hogy nem okozna gondot számodra, ha le kellene fizetned a rendőröket a feljelentés helyett (legalább megszonzorálod a rendőrt is, hátha ő is házat épít valahol és egy csekély részben hozzájárulhatsz).
A masszázsszalonok egyébként rendszeres szponzorai a rendőrségnek, aki nem fizet, azt be is záratják rövid időn belül. Szerinted vajon miért, ha nem illegális tevékenységet űznek?
Elhiszem, hogy nagyon lelkes vagy, de néhány nap évente kevés arra, hogy vélemény alkothass egy országról.

efzsé 2009.02.28. 10:21:35

@szabóZ:
Kérlek szépen, könyörgöm, használj ékezetet!!!
Olyan gáz, hogy te vagy itten a postoló, ,minden technikai háttérel, vérigazad is van,amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy perrel fenyegetnek... és közben nyelvileg le-lecsusszansz bizonyos regösök szintjére...

efzsé 2009.02.28. 10:43:33

bocs, háttéRRel, persze

Windsurfer 2009.02.28. 15:40:10

@THC: te vagy a második, aki hasonló dologról számolt itt be. Jó kis firma lehet.

De van ennek a blognak és a commenteknek egy eredménye. Eltűnt az úgynevezett Erotika oldal a mixonlineról, ami valójában egy pornó rovat volt. Ebből idéztem feljebb, mert meglepett, hogy állami cégek hirdetnek egy ilyen rovattal rendelkező lapban. Szerintem a hirdetők oldaláról jöhetett a szolíd kérés, hogy ezt talán mégse...

Windsurfer 2009.02.28. 16:03:38

...és az iwiw-ről is leiratkozott.

Édes Anna 2009.03.02. 02:53:01

Egyébként kösz Windsurfer, hogy utánamentél.

иιккι ғℓєgмα нυgα™ 2009.03.03. 19:02:47

király oldal csak azt az egyet nem értem hogy mi a bajod a playboy-al?

Index: 2009.03.13. 15:34:14

Kedves Mindenki!
A vitát így utólag is lezárom, a cikkhez többet nem lehet kommentelni.
süti beállítások módosítása