Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Breaking: Terminátor-kasza az RTL-nél

Hasta la vista, baby!

2009. február 26. 18:23 sixx 164 komment

Nu, eddig bírta a Terminátor a piacvezető kertévén, úgy látszik Budapesten türelmetlenebbek a programigazgatók, mint a Fox-nál. Mindössze négy epizód kellett ahhoz, hogy a Terminátor: Sarah Connor krónikái szépen elveszítsen annyi nézőt a premier egymilliós nézettségéből, hogy már a vele párhuzamosan vetített Született feleségek-ismétlés is elverje, ez pedig senkinek nem jó, illetve az RTL Klubnak biztos nem, így jövő héttől már nem lesznek vasemberek a tévében.

A program úgy alakul, hogy a Mentalista helyére érkezik a CSI: Miami negyedik évada (hétfő 21:20), utána folytatódik a Dr. Csont (22:20), kedden este, a Terminátor helyén pedig a Mentalista kerül adásba (21:20), amit a Túsztárgyalók (22:10) követ majd. Nem örülünk a döntésnek, még akkor sem, ha az első három rész nézettségét tekintve (1: 1m, 2: 891e, 3: 762e) valahol igaza van a csatornának. A sorozat később (az RTL-től kapott tájékoztatás szerint még valamikor tavasszal) visszatér, de biztos, hogy nem főműsorba.

Címkék: tv sorozat rtl kasza

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Misu · http://hu.linkedin.com/in/viktoradorjan 2009.02.26. 18:30:07

erre azért nem számítottam, bár nem bánom, hogy a kultfilmekből lett frencsájz gyorsan eltűnt (itthon legalábbis) a süllyesztőben

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2009.02.26. 18:30:49

Hejj pedig cicis robotnénik is voltak benne. Úgy látszik már ez se elég, robotgyőzike meg robotmónika kell bele legközelebb.

fortytwo 2009.02.26. 18:35:09

szerintem jo sorozat, logikailag jol kidolgozott es nincs az az erzese az embernek hogy a karakterek a dramaturgia kedveert nem realisztikusan reagalnak...ergo nincs lelkizes, bedugjak a shotgun/granatvetot a robot szajaba, esetleg Cameron meg jol at is kurja a palankon a biztonsag kedveert...mondjuk a sci-fi sorozatok sosem voltak erosek kerttv-n

Vattamás (törölt) 2009.02.26. 18:37:02

Pedig az első évad második fele, és a második évad egész jó. (nem nagyon jó, csak egész jó) Szerintem...

Blogerovac 2009.02.26. 18:38:54

Ilyenek ezek a magyarok, csak celeb kll nekik statisztikailag. Még jó, hogy az AXN-re néha lehet számítani.

dzsedi 2009.02.26. 18:39:18

bazzzmeg én bírom azt a sorozatot, erra a köcsögök leszdték.
vajon terminátor csajjal lehet dugni?

mista · http://langologitarok.blog.hu 2009.02.26. 18:39:51

hát most erre mit lehet mondani? nekem sem tetszett annyira a legelső rész, hogy aztán hozzá igazítsam a kedd estéimet. mondjuk én speciális eset vagyok, mert gyakorlatilag egyetlen sorozat kedvéért sem tudom/akarom egyik estémet sem hetente mindig ugyan úgy alakítani, de azért van, amiből szívesen megnézek több részt is, ha éppen úgy adódik. a legelső rész alapján scc nem igazán ilyen. igaz, ez nekem is csak akkor esett le, amikor a második részre teljesen elfelejtettem azt is, hogy egyáltalán az első részt megnéztem. ennyire volt magával ragadó kb. számomra.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2009.02.26. 18:42:08

@dzsedi: lehet, csak gépolajból vannak a testnedvei, ami viszont nem tesz jót a szervezetednek hosszútávon.

Illumination 2009.02.26. 18:45:07

hát ez lol, mondjuk én se néztem vmiért...

hboy 2009.02.26. 18:45:30

off

sixx most élöben megy a fotelpatkány?mi az sms számotok?

radix 2009.02.26. 18:50:58

ez tényleg az a sorozat, amit torrentről néz a célközönség többsége

s3v3n 2009.02.26. 18:55:16

radix: lool, szerinted magyarországon hányan nézik torrentről? több százezren?

a reális szám valahol 2000 környékén van..

scsaba1 2009.02.26. 18:56:10

Hál' istennek, hogy a torrentről nem veszik le 4 epizód után.

Meg különben is: aki RTL-t néz, sikeres ember nem lehet. :)

scsaba1 2009.02.26. 18:58:55

@s3v3n:

Kit érdekel hányan nézik torrentről?

Van, az a lényeg. A többieknek marad a maunika, meg a 30x ismetelt b kategóriás filmek.

mista · http://langologitarok.blog.hu 2009.02.26. 18:59:30

@s3v3n: hát lehet akkora a reális célközönség. el nem tudom képzelni, hogy mondjuk egy munkában megfáradt negyvenes kőműves ezt a sorozatot nézze. vagy egy gimnáziumi tanítónő matekdoga javítás közben. inkább a gimnazisták és fiatal egyetemisták. de lehet, hogy marha nagyot tévedek.

xJozsi 2009.02.26. 18:59:38

Értelmes ember már rég nem néz normális sorozatot tv-ben.
Eleve szar hogy szinkronizálják, a legszarabb időpontokban vetítik plusz még pakolgatják is, néha kihagynak vagy felcserélnek részeket, mindez megfejelve még egy wagon reklámmal. Ja és bármikor levehetik adásról, ha épp liptai klaudiának eszébe jut valami új műsor aminek kell a hely.

Kopasz Szuzukis 2009.02.26. 19:03:39

off!!!
sixx!
Mi van Mötley-vel?
on
A magam részéről sose csipáztam az ilyen utánjátszásokat. Mintha a lenyúzott rókáról próbálnának még 1 kicsit lefaragni.

scsaba1 2009.02.26. 19:03:59

@Mitya Ivanov:

Az első sorozatot _szinkron nélkül_, angol nyelven vagy 1000-en töltöték le az egyik legjobb magyar oldalról.

2009.02.26. 19:08:34

Megnéztem az elsőt, hát ekkora szart rég láttam. Abszolút zsékat dvd-film képi világ, no díszlet, nulla helyszínválasztás, sztori szintén nulla, a színészek pedig a bariközt színvonalat verdesték. Megérdemelt, ocsmány egy darab volt, pedig vártam nagyon.

radix 2009.02.26. 19:09:34

inkább azt mondon, aki igazán meg akarja nézni, az már letölthette, és eleve esélytelen volt, hogy annyi tartós nézője legyen, amivel az RTL-en megmaradhat. egy rétegadón talán lehetett volna esélye, de ahhoz meg drága

[Chris] 2009.02.26. 19:14:29

Vajon ez befolyásolja a magyar DVD megjelenést?

2009.02.26. 19:16:46

Azt biztos nem, ma bóklásztam filmek között, találtam egy teljes Robotzsaru sorozatot. Egy pillanatra megörültem, hogy kijött a kettő, de sajna csak a sorozat, ami szintén szar, annyira, hogy még a T is jobb.

2009.02.26. 19:18:22

A köpedék, buzeráns k...a anyját az ertéelnek! Maunika, az kell, persze! Nézze csak a sok agymosott idióta a fogatlan dzsipókat, az való nekik! Én szerettem volna SZINKRONOSAN nézni, de hát ennyire sikeres ember nem lehetek, ezt igazolta a retekklub ezen "kedves" kis akciója... :(((

ergerberger 2009.02.26. 19:19:12

A büdös kurva anyját az RTL klubnak!!!
Még visszatérek!

Redmaster · redmatyi.blog.hu 2009.02.26. 19:20:06

Felháborítónak találom amit most művelt az ertéelklub. Így most teljesen megtörnek engem a kedd esti sorozat maratonomban. Pedig tök jó volt: 20:00-21:00 Dokik 21:00-21:20 Így jártam anyátokkal. Ezeket megnéztem Comedy Centrálon. 21:20-22:05 Sarah Conor krónikái. És az este betetézése képen 22:05-től Dexter a Viasaton. Mit fogok most nézni helyette? Mert már magától a mentalista szótól is a rosszullét kerülget amióta a TV2 elkövette azt a bizonyos Vizuális környezetszennyezést.

Levi 2009.02.26. 19:22:32

A köpedék, buzeráns k...a anyját az ertéelnek! Maunika, az kell, persze! Nézze csak a sok agymosott idióta a fogatlan dzsipókat, az való nekik! Én szerettem volna SZINKRONOSAN nézni, de hát ennyire sikeres ember nem lehetek, ezt igazolta a retekklub ezen "kedves" kis akciója... :(((
A büdös kurva anyját az RTL klubnak!!!
Még visszatérek!

Én is szerettem, mint az előttem szólók...

[Chris] 2009.02.26. 19:22:52

Ráadásul a keddi részt még meg is vágták a gagyi szinkron mellé. Borzalom. Komolyan mondom.

2009.02.26. 19:24:16

Én találtam itthon egy dévédényi Váratlan utazást, az üt mindent:)

kpityu2 2009.02.26. 19:24:57

Lehet hogy néztem volna, ha eljutok odáig hogy lássak belőle egy részt.

scsaba1 2009.02.26. 19:30:15

@Redmaster:

Bázz, én sem tudok elvonatkoztatni Furi Geller idióta pofázmányától... :D

É2I 2009.02.26. 19:31:51

Én az eddig kintlévőket megnéztem netről. Nekem tetszik. Eszembe nem jutott retekklubbos, reklámokkal szarrá szabdalt, rossz fordítással, gagyi szinkronnal idegesíteni magam.
Nézze csak a sok gyökér a maunikát, gyauzikével, nekik való.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.02.26. 19:34:46

@Redmaster: "Mert már magától a mentalista szótól is a rosszullét kerülget amióta a TV2 elkövette azt a bizonyos Vizuális környezetszennyezést."

Ez a Mentalista nem az a Mentalista, ez egy nagyon jó kis krimisorozat, amelynek egy olyan rendőrségi tanácsadó a főszereplője, aki egykor mentalista volt, de felhagyott a kóklerkedéssel, és a jó megfigyelőképességét én inkább a bűnüldözés szolgálatába állította. Olvass utána:

hogyvolt.blog.hu/tags/a_mentalista

Amúgy viszont menjen a francba az RTL, én néztem ezt a sorozatot eddig...

Der Beste 2009.02.26. 19:39:35

@fortytwo: Csodálkoztam is, hogy egy sci-fi sorozatot ilyen jó időppontba raktak. A Hősök példájából okolhattak volna.

Ha lenne eszük, a Kemény zsarukat rakták volna be erre az időpontra.

scsaba1 2009.02.26. 19:39:41

@Fedor:

Tudjuk.

Nicolas Cage főszereplésével sem tudok megnézni egy filmet sem szinkronosan, mert a magyar hangja (Józsa Imre) miatt mindíg Mr. (Mrs.) Garrison jut az eszembe a Sout Parkból. :D (Még némileg hasonlít is rá, ahogy gyre inkább kopaszodik)

perrymason 2009.02.26. 19:46:13

Végre egy jó döntés az RTL KLUBtól! Csak sixx hogyvolt blogját sajnálom.

kispestipeti 2009.02.26. 19:47:56

mónikát, győzikét, őserdőben bénázó celebeket, minél jobban malackodó fábrisót, jól megmondó, jópofizós, értelmiségi gyülekezetet, és tehetségkutatós, táncolós revü műsorokat az rtl főműsoridejébe! azután ezeket lehetne egymásba összekeverni. a barátok közt szereplői elmondanák kizárólag megbotránkoztató nemi életüket, majd összeverekednének egymással a stúdióban. mónika döglött hernyó belét kenné a hajára, mialatt a hét, vasárnapi, vidámkodó, nagyon súlyos véleménnyel bíró értelmiségi reagálna az argentín belpolitikai helyzetet elemző cikkekre, majd papagályürülékes teknőspáncélt nyalogatna és pontozná a a népszerű reggeli műsor vezetőinek lélegzetelállító bűvész (mentalista) mutatványait az őserdő közepén. fábrik úr balettcipőben táncikálna egy hatalmas, pazarul dekorált stúdióban, túrná az orrát és elpöckölné a kibányászott fikát a zsűri legifjabbnak látszó revüsztárja felé. erős pungizások közepette győzike bejával ordítozva böfögné fel és hányná ki a fogyókúra reality alapanyagát, amit a fókusz oknyomozó riporterei megfőznének egy izgalmas gasztroverseny keretében. a következő héten egy lépést balra lépve mindenki a másik műsorában folytná az így megkezdett sort. ezekkel a műsorokkal és szereplőkkel komoly sikereket ér(t) el a "piacvezető kertévé" hűha, micsoda rang ez! minek kockáztatni, kísérletezgetni új sorozatokkal? erre bukik a nép nem?

victor vacendak 2009.02.26. 19:50:24

@fortytwo: Ja logikailag. Az egyik "hogy volt" topikban szerintem kb tucatnyi egetverő logiaki baromságról rántották le a leplet a hozzászólók. A sorozat all-in-all nem rossz, de tudni kell szemet húnyni, mert tele van ökörségekkel.

bug jr. 2009.02.26. 19:51:07

köcsögök.
már jön is le ezerrel az évad.fszom aki vár ezekre.

joszip 2009.02.26. 19:51:25

Az én posztomat mikor fogják 760ezren olvasni? Ejj de jómegy egyeseknek

pazola 2009.02.26. 19:51:59

scsaba1 2009.02.26. 19:03:59

Add meg hozza a masik 681-et, meg azt a 18-at, aki szedi. Es akkor ez ket oldal, ugyhogy a folotted emlitett 2000 ugye igen keves.

Szoljatok mar Mammutseggnek!!! :P

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2009.02.26. 19:52:40

@dzsedi: vajon terminátor csajjal lehet dugni?
LEHET HÁT WAZZE, HÁ HIGANYBÚL VAN A SZENTEM,CSAK FÚR BELE 1 LUKAT A KUKI...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.02.26. 19:54:28

Dzsedi, elméletileg nincs semmi akadálya, csak vigyázz, nehogy ceruzahegyező funkcióra legyen átállítva a szóban forgó input.

Én ösztönösen távol tartom magam minden efféle sorozattá hígított mozisikertől, vagyis ha védem, akkor azt elvből teszem. Márpedig egy tévécsatornától én elvárnám, hogy ha egy műsoruk csak (?) 700 ezer nézőt érdekel, akkor annak a 700 ezernek a kedvéért nem szakítom félbe az aktust a beetetés után. Egy fővárosnyi ember legyen már elég piaci tényező egy tévé számára.

jog-ász 2009.02.26. 19:55:29

az első rész után még adtam neki esélyt és egyre jobb lett..ezek hülyék.

freddyD 2009.02.26. 19:56:17

Német tv-n legalább 6 rész kellett, amíg 21:14-ről áttették 00:10-re...

Már jó pár éve igen nehéz életük van a sorozatoknak

xido 2009.02.26. 19:57:33

Hála istennek nem a ker.tv nézettségi adatai döntenek arról,hogy azért dvd-n megjelenjen,akkor lennék morcos,ha emiatt a dvd-kiadás bukna..mert mondjuk várni kell a pöcstv-kre,hogy leadják végig...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.02.26. 19:58:39

@s3v3n: Csak a bithumenen 1500 körül töltötték le egy-egy epizódját angolul.

Torreador 2009.02.26. 19:58:56

XXXD Megérdemelte! Ezt a sorozatot kár volt elkészíteni. Miért nem a Halálosztó 2029 könyvsorozat történeteit filmesítették meg??? Több értelme lett volna. Dehát mit lehet várni a húgyagyú amerikaiktól???

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2009.02.26. 20:00:12

Az utóbbi időkben az 1etlen nézhető sorozat a CSI (ejtsd: csíí) Miami helyszínelők, David caruso remekül hozza Horatio Caine figuráját, nagyon emberi rendőrt alakít...
amúgy érdekes, h anno Kálámbó nem helyszínelt így, se DNS, se semmi hókuszpókusz - mint CSI-éknél - és mégis leleplezte az amúgy általában nem is rönkhülye gyilkosokat...és még HUMMERje se vót neki...

victor vacendak 2009.02.26. 20:00:49

@xido: nem az a kérdés, hogy lesz-e dvd kiadás, hanem, hogy egyáltalán lesz-e folytatás? A nielsen-adatok szerint alig 5 millióan nézik az usa-ban, ezzel 71. a sorozatok között. Alig hiszem, hogy ez lett volna a célkitűzés...

kyanzes (törölt) 2009.02.26. 20:03:29

Ha nem tetszik, hogy nem folytatják: "El lehet menni Magyarországról."

mindy23 2009.02.26. 20:03:40

Ezek tényleg hülyék, vagy csak az a bizonyos "átlagmagyarnéző" nem elég kifinomúlt ízlésű ehhez a sorozathoz.Lásd Cobra 11 a sikersorozat, hát meg is érdemli aki azt nézi, én azt mondom.
Jah, és arra nem gondolt senki, h ez egy fiús sorozat, és kedden azért nem nézte senki mert BL meccs volt?

mikénehavóna 2009.02.26. 20:06:13

Édes istenem...

van ember, aki tévézéssel szúrja el a drága időt? Azután jön a siránkozás, hogy nem viszitek semmire. Hát így persze, hogy nem.

Zoller 2009.02.26. 20:06:49

Bazz most komolyan mit vártak????
Torrenten egy csomó ideje elérhető!!!
Ezek marhák miért olyan sorozatot vesznek meg ami nem csak a film árát sem éri meg amire felveszik? Illetve már több millió ember látta a célországban mert letöltötte torrentről . Ha látta akkor minek nézze újra a reklámok miatt amit közben vetítenek???
RTL-KLUB KÖSZÖNJÜK!

perrymason 2009.02.26. 20:19:01

Arnold nélkül egyértelmű bukás a terminátor

darkatti 2009.02.26. 20:24:46

áááá, ezt nem hiszem el...
na ezért nézem én angolul már a második évadot, mert a tv nem de internetre lehet számítani.

Torreador 2009.02.26. 20:29:43

Meglehetősen korlátolt dolog Swarci személyéhez kötni a Terminátort, de ezt a hulladék sorozatot nem kellett volna elkészíteni. Pénzkidobás.

Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2009.02.26. 20:32:10

A Mentalistát szerintem muszáj volt kimentenük valahogy az NCIS mellől, mert szarul teljesített hétfőn.

grigorij (törölt) 2009.02.26. 20:38:00

Miért nézték volna?
Ott a győzike, a barátok meg a beszélgetős fszságok!
Az kell a magyarnak!

sélli_ 2009.02.26. 20:38:10

@merquén: Na már megint egz IQ fájter...

RTL meg monnyon le!

algi 2009.02.26. 20:47:41

Bazeg, a UPC épp a 4. rész után vette el a pro7-et. (Nem tudom, miért gondolták, hogy nem vesszük észre, hogy sat.1 jön be pro7 helyett.) Erre most ez. Hát, ezt bazeg sose fogom látni.

kamasuka 2009.02.26. 20:53:17

@scsaba1:
Magyar oldalról ... :D

Máshonnan nem is lehet, mi?

Fandor 2009.02.26. 20:56:46

Mit vár az ember egy olyan országtól és "vezető televíziójától" ami a Seinfeldet is kb 1 hónap alatt tette taccsra....

victor vacendak 2009.02.26. 20:58:44

@Torreador: Hát a nagy igazság az, korlátolt vagy sem, hogy a TERMINÁTOR-t csak Svarcihoz lehet kötni. Jó filmfeldolgozást pedig csak Cameronhoz. PErsze az idegbeteg Batman-nal a főszerepben majd meglátjuk sikerült-e eladni a filmet, ami a fentebbi kettő nélkül készült. A 3-ast Puncinátor sem tudta megmenteni a bukástól.

Joe Hallenbeck 2009.02.26. 21:03:53

Kár hogy levették, engem érdekelt volna.Ez volt az egyetlen sorozat ami tulajdonképpen érdkelt.Ha mást nem is, azt elérték hogy így már nem nézek RTL klubot egyátalán, épp úgy mint eddig :D
Amúgy gusztustalan az egész RTL, a vágott filmjeivel, a köcsög "clebes" műsoraival, a b#zi táncolós, éneklős tehetségkutató műsoraival és a béna házisorozatával együtt.Inkább nézem a Discoveryn az Ultmate Survivort, vagy ahogy ütik egymást a majmok. :)

jsx 2009.02.26. 21:16:13

Én speciál utálom az összes sorozatot, és minő érdekes mikor az egyik tv-n sorozat van a másik tv is azt ad. Lehet választani?

wiener 2009.02.26. 21:18:21

tenyleg van aki ide ir es a sorozatokat a tv-ben nezi??? en azt hittem csak a luzer netmentes lakotelepi olcsojanosok neznek tv-t

lol

távol-keleti lyány 2009.02.26. 21:21:01

Én mélységesen fel vagyok háborodva. Kifejezetten örültem ennek a sorozatnak, mint amúgy is nagy Terminator-film rajongó.
Akkor most mi a ló...rt tesz be nagyrabecsült rtlklub????? Győzikét? Idióta celebeket? Legalább végig adta volna az első évadot. Áhhh. Hasta la vista rtlklub:(

DannyBoy 2009.02.26. 21:23:19

A rohadt életbe, már elnézést...nagyon örültem ennek a sorozatnak és nagyon élveztem. legalább az első évadot adta volna le. Nagyot csalódtam az rtl klubban. Kapjon a nép főműsordiőben győzikét meg celebeket őserdőben...nagyon csalódott vagyok.

gabest1 2009.02.26. 21:32:12

@algi: fibernet is levette a pro7-et pár napja, összeesküvés?

bolygo_hollandi 2009.02.26. 21:33:02

marad a szokasos beszerzesi modszer.... Jim bacsi.... : (c) sixx.... :)

Der Beste 2009.02.26. 21:37:36

Mit fikáznátok, ha nem lennének a ker. tévék??

Hogyan különböztetnétek meg magatokat a letölteni képtelen "lúzerektől" ?

a8zoli 2009.02.26. 21:37:37

sztem nem volt rossz , de a 3 as film világára meg producereire épül és ezzel nem is tud olyan nívót sztem felmutatni mint a 2 első film. én most divx ben a season 2 6. ep. nél tartok és komolyan mondom néha bele kell pörgetni hogy "haladjunk mán".
nem csodálom hogy esett és levették.
kedves RTL klubb meg TV2 csak a knight rider újrafeldolgozását ne vegyétek meg ! én az első szezont végignéztem és igen lesz megin kitt vs karr de vmi iszonyat gagyi és ezért kár kiadni komoly pénzeket .
nem rossz ez a sorozat de nem is olyan kiemelkedő . közepes.
viszont a 4-es film sztem ütős lesz. C. bale nem igazán szokott rossz filmekbe nyúlni és én amúgy is bírom a sötét és gonosz vonalvezetésű filmeket ugyhogy sztem a terminator fanoknak (köztük én is) nem kell szomorkodni idén kaphatnak vmi maradandót is ebből az feelingből.

pizsama 2009.02.26. 21:38:46

Mentsük meg ezt is, mint a Beugrót! Mondjuk vegye át a Viasat, occón!

4tuna · http://veletlenek.blog.hu/ 2009.02.26. 21:40:18

régóta nem tévézek már, csak nyomon követem a hireket.
Ezt azért szemétségnek tartom azokkal szemben, akiket azért érdekelt volna, és tévén tudják csak nézni. Faternak irhatom ki, és moroghat majd a feliratozás miatt :D

LiberAll 2009.02.26. 21:43:55

torrentet az RTL klub helyett, felirattal, talán, akkor tudnánk egy picit angolul is mi magyarok. Nah megyek megnézem a 6. részt a második évadból :D

Joe Hallenbeck 2009.02.26. 21:52:26

@wiener: ne szóljuk már ennyire le a lakótelepieket.Nem mindenkinek tellik ám nagy kéróra, meg k#rva gyors netre...nem kéne azért egyből loosereknek bélyegezni őket.
Egyébként aki megteheti az töltsön, tényleg több értelme van!

MadMod 2009.02.26. 21:54:47

Én egy részt sem láttam, mert nem volt rá időm és nem is érdekelt. Én csak egy egyszerű BK függő vagyok. Csak azt nézem az RTLen, mást nem még reklámot sem.

desmond wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2009.02.26. 21:56:43

Várható lépés volt az RTL részéről, bár így négy rész után (már csak öt lett volna az első évadból) elég szemét húzás. Valahova benyomhatták volna este 10-re.
A mentalistával meg nyerni fognak kedd esténként.
Remélem a Finge nem lesz bukás (márc. 13. péntek 21:20).

aliendriver 2009.02.26. 21:58:20

Persze, hogy nem nezi senki...akit erdekel az mar a masodik evad kozepen tart, majd biztos 2 ora reklam kozott nez egy kis terminatort..A tv ilyen formaban ertelmet vesztette..es nem csak a torrent miatt..hanem az itunes szeru rendszerek miatt..ahol persze elerheto...nekunk marad a torrent :D:D

desmond wallace · http://desmondwallace.freeblog.hu/ 2009.02.26. 22:06:12

"akit erdekel az mar a masodik evad kozepen tart"
Akkor az NCIS-t és a CSI sorozatokat miért nézik sokan?

Britte 2009.02.26. 22:08:10

Hurrá!
Jó kis alvós sorozat volt. Mindig olyan jó volt aludni rá. :DDD

Volti 2009.02.26. 22:10:58

@LiberAll: Teljesen igazad van,szerintem a színészi alakítás szerves része a hangjuk,nem értem mire jó ez a szinkron őrület,aki nem tud angolul az feliratozzon.A szinkron totál elcseszi az egészet.Mellesleg a sorozat szerintem nem annyira rossz,de a második évad már nagyon nyálas-lelkizős amcsi defaultságba kezd átcsapni

Palkovicsné 2009.02.26. 22:11:59

Csak egy dolgot nem értettem: 1. amikor még volt bőr a rosszroboton, tök emberien mozgott... 2. mikor lejött róla a borítás néhány helyen (pl. az arcán) és kilátszott a vas, egyből darabos lett a mozgása... szóval logokailag zéró, nulla, fos, szar... egy fos sorozat fps véget ért :-) nem sírunk utána... laptopkelle?

The reaper 2009.02.26. 22:12:43

@4tuna: Dettó. :) Én am ha hazamegyek az ősökhöz max discovery-t vagy natgeot nézek. Az legalább még valamiféle tudást közvetít.

Palkovicsné 2009.02.26. 22:15:09

szinkron meg kell... pl. a south park a legnagypbb zsírkirály szinkronnal... (tudom, aki nem tud angolul, sikeres ember nem lehet.... de kikapcsolódásnak jobb, ha nem kell folyamatosan fordítani... szerintem) laptopkelle?

aliendriver 2009.02.26. 22:15:15

Sztem az NCIS, meg a CSI ilyen leulok oszt nezem sorozatok...a terminator meg szol is valamirol...de persze ez csak szubektiv velemeny

Autosave 2009.02.26. 22:30:10

Le vagyok teljesen merevedve a hírt olvasva.
Hogy fogom ezt túlélni.
Sixx, adj tanácsot; köszönöm szépen.

Onix Titan 2009.02.26. 22:36:35

@aliendriver: Azért nem mindenki akkora ész informatikából, hogy tudja hogy működik a zinternet. És most nem csak az 50+ ról beszélek, de egyetemi haverok sem
tudják gyakran mi az a torrent

Brail Kast 2009.02.26. 22:41:03

A francba a nézettséggel. Legalább várnák ki még az öt hátralévő részt, ami az évadból hátravan! Én megnéztem mindegyik részt, és tetszett a sorozat. Persze Győzike, Celeb vagyok, ments ki innen, meg egyéb népbutító ökörségek mindig megkapják a főműsoridőt, és azt nem veszik le...

Elegem van az RTL Klubból! Megvágják a filmeket, és amikor reklamál miatta az ember, még csak válaszra sem méltatják... Külföldön ilyen műsorpolitikával már régen csődöt jelentett volna a csatorna.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.26. 22:43:44

Ekkora gyökereket, istenem!

Ez az egyik legjobb sorozat, négy rész után levenni... megérdemlik, hogy az m1 agyonverje őket.

Nem mintha néznék tv-t, de akkor is xD

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.26. 22:44:42

@Brail Kast: A második évad pedig istenkirály, legalábbis ami eddig lement belőle. Mondom, hogy hülyék ezek

közlekedési bűnöző (törölt) 2009.02.26. 22:55:32

Ki a faszom néz még manapság kertévét??? Csak a szar ömlik az összesből...

Bár tulajdonképpen minden médiából is.

Pecccca 2009.02.26. 23:00:40

Ki az az idióta, aki bármilyen tv sorozatot képes nézni? Tudom, hogy a többség most engem fog köpködni, de tényleg. Én esküszöm, megpróbáltam megnézni egy *****-t, de nem sikerült.

A'sel 2009.02.26. 23:20:42

ezert marad neked a jenga vagy a puzzle.

En az elejen tudtam, hogy igy lesz. Ennek az orszagnak nem is valo mas csak a mocsok es szemet.
Abbol viszont jo sok van idehaza, nehez lesz valasztani.

Sajnalom, hogy ennek az orszagnak nem kell a normalis, csak a gagyi 30x ismetelt filmek.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.02.26. 23:32:42

Aki itt szidja a reklámokat: az első részt reklámmentesen adták le, azóta meg csak 1 reklámblokk volt részenként. Ez szerintem kibírható. Csak épp nem hozza vissza az árát.

Igaz, anno a Gilmore Girls-t is leszinkronizálták, majd leadta az m1 (később a Viasat). Szakértők..

lonewolfhu 2009.02.26. 23:35:09

Évek óta ez volt az első sorozat, amihez odakészültem és nem csak bekapcsoltam a tévét, hogy majd lesz benne valami.
Nem mondom, hogy tetszett, de ezek után nem kezdek el nézni egy sorozatot sem.
Majd megveszem az iTunes-ból és akkor nézem, amikor akarom.

Pitor68 2009.02.26. 23:37:45

Pecccca: Csak annyit hogy ne nézd ha fáj, aki meg szereti őket annak meg nem kell beszólni...

Aműgy nekem nagyon tetszik ez a sorozat (az első 4 résznél még nem tetszett...), de nem növeltem most se a csodás rtlklub nézettségét, illetve nem kockáztattam az esélyt, hogy valamelyik pelenka reklám megfertőzzön, és azonnal rohanjak venni egyet.
Helyette tavaly télen néztem a Torrent csatornán amikor felfigyeltem rá, hogy milyen sorozat lehet az aminek több 10 ezres nézet... izé letöltöttsége van.
A tesóm -ajánlásomra- azon a héten kezdte el nézni torrentről amikor az rtlklub bemutatta. Mostanra már végzett az egész évaddal. Hát a kertévére várhatott volna.
De hát az rtl-t is meg lehet érteni.
Leszarja ő hogy milyen műsort ad le. Egy dolog érdekli csak: A profit. A profithoz nézetség kell. Ha a magyar embernek a nétséghez celebgyőzike kell a terminátor ellen akkor azt nyomat.
Amerikában Jack Bauer épp 7-edszer menti meg az országot. (1 év/nap kihagyás/pihenés után)
Magyarországot Győzike már 8-adszor dönti romba...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2009.02.26. 23:39:01

Ejj, de utálom az RTL-t. Így kezdjen el nézni rajta az ember egy sorozatot. Rohadjanak meg. Megint nem fogom jódarabig ennek a szar adónak egyetlen műsorát sem nézni. Talán az sw animációt vasárnap reggel, de majd azt is leveszik...

algi 2009.02.26. 23:40:38

@gabest1: Nem tudom, de nekem kicsit elegem van abból, hogy nem én döntöm el, milyen csatornákért fizetek.

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2009.02.26. 23:41:24

Basszák meg.

Pedig még a párom is átállt rá a SzülFelről. Na mindegy, majd ezt is megrendeljük Jim bácsitól, annyival is kevesebbet lesz bekapcsolva a tévé.

2009.02.26. 23:48:12

Nevetséges volt ez a sorozal!
Elkjezdtem mert Terminátor az király, erre kapok egy ilyen vérszegény kulát.
Béna volt mindegyik rész.
Egyedül az atombombás jelenet a tuti, de az a 4 részből kb 30 mp, elég csóringer arány.
Megérdemli ez a béna sorozat, és aki azt mondja h jó volt, az nem látott még jó sorozatot!

[Chris] 2009.02.27. 00:09:39

"Megérdemli ez a béna sorozat, és aki azt mondja h jó volt, az nem látott még jó sorozatot!"

Mindenkinek van egy ízlése. Valakinek ez jön be, valakinek meg az. Nekem például a Heroes meg a Lost nem jön be. Akkor hülye vagyok, nem. Azért, mert az általam felsorolt két sorozat nem tetszik az béna lesz meg sz*r. Nem.

Szóval azért óvatosan azzal a szubjektív véleménnyel, mert nem kell tényként kezelni. És képzeljétek el, nekem a TSCC az elsőszámú kedvenc, minden részt 4x nézel meg. :P

zubug 2009.02.27. 00:12:22

nekem nincs tévém...

ez fontos!!

elfmage 2009.02.27. 00:14:41

nesze neked jó sorozat:
ratatatatata (úgy oroszosan)

Jóéjszakát!

Pitor68 2009.02.27. 00:17:03

Hivatásos beszólóművész
Te amúgy ezt a sorozatot láttad? Vagy csak úgy beszólogatsz mert azért vagy itt...

totyatotya 2009.02.27. 01:05:16

@victor vacendak: ha megnezed az imdb-t, akkor budget = $200M, jegybevétel 2003 október 30-ig $433M.
Bukás? wtf??

rizla 2009.02.27. 04:12:51

aki a szokásos dögunalmas dumát nyomja, hogy a magyaroknak csak celeb kell, azoknak mellékesen megjegyezném, hogy a dr house pl nemhogy nem került el a főműsoridőből (mert ugye visszatér majd a terminator sori, írja a cikk is, szóval nem kell rögtön győzikézni), hanem kifejezetten erős zászlóshajója a tv2-nek. vagy a született feleségek.
ami jó, az túléli, ami szar, az nem, ilyen szomorú világ ez.

az meg baromság, hogy baj, hogy szinkronizálják. dehogyis, magyar emberként nem angolul akarok sorozatot nézni elsősorban. az a baj, hogy egyre szarabb a szinkron.

miso64 2009.02.27. 05:40:23

gagyi ami srozatok.....,moziba is azért nincsenek mert ilyen a szinvonal,pl sz...3
mi Magyarok lepukkant balkáni csapatnak vagyunk beállitva...,p...fej banda!!!

bgds.susu 2009.02.27. 06:37:38

:) "Torrenten" sem nézik...

Ncore átlag 250 letöltés
Bithu átlag 80
Bitgate (sorozat-tracker) átlag 80...


Összefoglalva a kutyát nem érdekli...

(Csak viszonyításnak:
Dr. House 5. évad 15. rész - 1106 letöltés.. a Bitgate-n)

mir78 2009.02.27. 06:55:39

Két részt bírtam végignézni ebből a fosból. (pedig a sci-fi sorozatok a kedvenceim de nyomába sem érhet mondjuk a csillagkapunak) Igénytelen színészi játék + úgy szar a megvalósítás ahogyan van. Már az első rész után meg lehetett jósolni hogy nemsokára leveszik

xen01 2009.02.27. 07:53:39

Én szerettem volna nézni,de mit vár az ember ettől a buzik klubbjától?!

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2009.02.27. 07:55:06

Miért, volt ilyen sorozat az RTL-en?

Még jó, hogy ilyen cikket írtak róla, különben sohasem tudtam volna meg.

No nem mintha azzal bármit is vesztettem volna.

◄ViZion 2009.02.27. 08:06:36

hááát nem ilyen qrva későre kellene tenni, és nem ártott volna kicsit több, normálisabb reklám se...
RTL is köcsög, de a trévékettő se jobb.

StarGate-ot a népnek!

Bettyno 2009.02.27. 08:23:26

szerintem a sorozat tök szar volt...megnéztem az első részt, de halálra untam magam....sci-fi, horror és sorozat rajongó vagyok, de ez iszonyat pocsék volt...nem kár érte.

noir66 2009.02.27. 08:26:45

És akkor megy a csodálkozás, hogy az ember miért tölti inkább és miért nem veszi meg...

Már meg lehetett volna szokni, hogy ilyen jók a tévécsatornáink. Még szerencse hogy 6 éve nem nézek tv-t. Faszom fogja reklámok nézésére elkúrni azt a kevés szabadidőt, ebben a retkes kurva mutáns kapitalista demokráciában.

2009.02.27. 08:36:18

Én ugyan nem néztem de szánalmas hogy félbehagyják. És akinek tényleg bejött, az most ne kapja meg a folytatást? Esküszöm sokkal nézetlenebb műsorok vannak ezen kívül is. Ugyanez volt a Kyle a rejtélyes idegennel, azt is félbehagyták, pedig öcsémnek nagyon tetszett. Aztán persze leszedte a maradékot feliratosan netről, mostmeg megint elkezdték adni a TV-ben.
Én akár 500 ezer nézőt is megbecsülnék a helyükben...
A filmek közti reklámok is csak tönkrevágják a hangulatot. Inkább DVD-n nézem meg még azt is, amit minden évben 2x leadnak a TV-ben.

Viktor979 2009.02.27. 08:37:26

Miért, volt ilyen sorozat???

deacon 2009.02.27. 08:39:35

aki szinkronos sorozatot néz, sikeres ember nem lehet...

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.27. 08:41:25

@bgds.susu:

Te hülye vagy. Ha nem látsz valós adatokat, marhaságokat ne írkálj már be ide, faszparaszt.

[Chris] 2009.02.27. 08:42:06

"(Csak viszonyításnak:
Dr. House 5. évad 15. rész - 1106 letöltés.. a Bitgate-n) "

Amúgy kicsit se zavarjon, hogy a Dr. House teljesen más műfaj. Például többen néznek egy Grace Klinikát, mint Odaátot, Smallville-t.

MOndjuk nem értem azokat az embereket, akik most itt tapsolnak, hogy végre lekerült. Valaki odaszögezte őket a fotelba, és csak ezt nézhették? Vagy elveszett a távirányító és lusták voltak felkelni az ágyból?

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.27. 08:42:51

@Tarackos Sül:

De hogy legyen valós is: az átlag csak az egyiken 3000 letöltés. Idióta . . .

tibro · http://www.tibro1977.hu 2009.02.27. 08:46:18

és ezek után csodálkoznak, hogy mindenki inkább letölti a netről a filmeket...
netegyék.
Uri Geller most hívott és üzeni:
"Terminátor, mukodj!"

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.27. 09:06:06

Tanuljuk már meg, hogy SEMMILYEN sorozatot nem nézünk magyar TV-ben

1, mert így járunk
2, mert gagyi a szinkron
3, mert ne mi alkalmazkodjunk egy fix időponthoz

Ezzel szemben a torrenttel leszedett részek + magyra felirat
1, nem járunk így, csak ha USA-ban is megszüntetik a sorozatot
2, eredeti hang + felirat
3, akkor nézed a részeket amikor szeretnéd

totyatotya 2009.02.27. 09:09:35

@rizla: "az meg baromság, hogy baj, hogy szinkronizálják. dehogyis, magyar emberként nem angolul akarok sorozatot nézni elsősorban."

ennek van értelme? nem inkább az a lényeg hogy milyen nyelven _készült_? engem nem a szinkronszinész intonációja, meg a fordítók zsenialitása érdekel, hanem az eredeti, ahogy a rendező, színész, stb elképzelte, megcsinálta a filmet. Az, nem pedig egy nyelvi adaptáció.

Labasmaz 2009.02.27. 09:13:35

Nem kellene esetleg kicsit korabban elkezdeni vetiteni ezeket? Persze, biztos jogi, penzugyi es technikai akadalyai vannak az ilyesminek, de lassuk be, az Internet koraban egy eves keses az vegzetes. Amugy a legutobbi ket resz - 2x14, 2x15 - olyan lapos volt, hogy csak na. Tortenet semmi, hozza semmi latvanyelem, csak bolyonganak a temetoben meg a halotti toron es agyalnak, hogy mi tortent. Beletellhetett akar egy egesz napba is a felvetelek elkeszitese... Teszko gazdasagos epizodok, pedig korabban volt egy-ket porgosebb darab. Nem tudom, mi lesz azzal a hunter-killer-fele holmival, ami berepul a kamionba a vegen, remelhetoleg a kovetkezo reszekben lesz valami akcio vegre.

Labasmaz 2009.02.27. 09:15:54

@totyatotya: Arrol nem is beszelve, hogy a jelenlegi magyar szinkronok jelentos resze az elso ket mondat utan a VHS-korszak fahangu, barminemu erzelmi toltes nelkuli alamondasait juttatja az eszembe, sehol nincsenek pl. gyerekkorom Bud Spencer szinkronjaihoz kepest sem a forditas minosegeben, sem hangulatban.

"Melyebben. Meg. Meg. Ah." :-)

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2009.02.27. 09:18:57

sorozatajanlo.blog.hu/tags/the_sarah_connor_chronicles
Ha megbocsátjátok, belinkelem a blogomat. Tavaly januárban írtam először róla. Idézem is magam: A kulcsszó robotok. A fiúk szeretik a robotokat, mégjobban szeretik a dögös csajok és robotok együttes jelenlétét. Terminator, Futurama, Bionic Woman , Battlestar Galactica és még sorolhatnám ha más is eszembe jutna. A probléma az, hogy ez a sorozat nem abban a ligában játszik, melybe a Dexter, 24, Dr. House tartoznak.
Az eyecandy muníciót Lena Headey (300 film) és Summer Glau (Firefly, The Unit) szolgáltatják. Általában aki egyiküket szereti, azt a másik hidegen hagyja. Van köztetek valaki akit hidegen hagy Lena Heady?Míg az Őslények kalandorai sorozatban kifejezetten vicces volt, hogy nincs pénzük őslényekre, itt pont a lényeg hiányzik. A nézők akciót várnak, harcot a robotokkal, de az persze sok pénzbe kerül, ennek folyománya, hogy csak igen ritkán van benne részünk. Mintha zongoraórán csak a beszámolást gyakorolnák, mert az iskolának nincs pénze zongorára. Ne várjunk akciót , mert csak keveset kapunk, inkább örüljünk annak, hogy készítettek egy sorozatot a halálosztó robotokról és nem kell éveket várni egy-egy epizódra, mint a mozifilmek esetében.

mufuvecske 2009.02.27. 09:24:46

A Mentalista is csak addig teljesít jól, amíg nem jön a Szül.Fel. az új évaddal...

És szerintem is éljen a Dallas!:D

[Chris] 2009.02.27. 09:25:01

Én szeretem LH-t is, meg SG-t is. Én csak tényleg abban bízom ,hogy ez a fekália halmaz amit az RTL csinált nem befolyásolja a DVD kiadást. Vagy átvándorol más csatornára.

Azért érdekes, tegnap a COOL-on még nyomatták a szöveges promót, azzal, hogy "Terminátor : Sarah Connor Krónikái - új sorozat az RTL Klubbon kedden 21.20-tól".

"azta" 2009.02.27. 09:31:48

nagyon gyenge volt! próbáltam magam kényszeríteni, hogy nézzem, de nem nagyon ment. most a legutóbbi részben is: a legvégén, mikor a csaj leugrik a teherautóról és megáll a földön, mint a cövek...bázz! ilyeneket már gagyi pc-játékokon sem lehet elnyomni... fizika...ehhh... a történet meg...
egy cseppet sem sajnálom! nagy T2 rajongó voltam, vártam is a sorozatot, de sejtettem, hogy ez lesz.
kukába vele mindörökre!

sehovase 2009.02.27. 09:48:09

@PEACOCK: A sorozat tényleg nem rossz, de miért kell a magyar szinkronhangnak selytelmesen suttognia? David Caruso remek színész, kár, hogy nem engedik játszani. Fapofával, összehúzott szemmel nyomja évadról évadra. Pedig ennél sokkal több van a paliban!

Fehér Olivér · http://www.u-logic.hu 2009.02.27. 10:10:19

Tegyék programra a "Drót"-ot, el sem fogok mozdulni a TV elől :)

tarsolya 2009.02.27. 10:31:49

Nem volt ez rossz sorozat, két dolgot kivéve:

- Sarah Connorból egy lelkizős picsát csináltak
- John Connortból egy lelkizős faszt csináltak

Egyszerűen a korábbi Sarah Connor ábrázolásokhoz ez a nyámnyila anyuci olyan szinten nem illik, hogy akárhányszor csak a kiskutya szemeivel előjött a képernyőre a frász kerülgetett.

Ugyanez John Connor. Nem csoda, hogy itthon nem lett sikeres. A Terminátor nem ez ... :)

Hypofx 2009.02.27. 10:36:45

az rtl-t mikor veszik mar le a musorrol?

Saci Mami · http://mamikam.blog.hu 2009.02.27. 10:41:34

bossszantó ez az átszervezés, most 3 műsorban is keresztbevágnak...az lesz a vége, hogy egyik ker csatornát sem nézem, hanem olvasok... így legalább nem bosszant, hogy melyik másik NCIS-CSI, stb stb műsorról maradok le, azért mert az egyik mellett döntök.

Egy stresszforrással kevesebb

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.02.27. 10:51:58

Akkora szar volt ez a sorozat, én üdvözlöm a döntést.

raklap 2009.02.27. 11:08:29

hát én egyszer nagyon unatkoztam elkezdtem nézni és kb 3-4 rész után volt az hogy elkezdett érdekelni és mostmár ahogy lemegy amerikába töltöm is és nekem bejön.. ha valakinek nem teccik a logaikai bukfencek miatt az ne nézzen tv-t mert nincs olyan sorozat amiben nincs bukfenc.. megnéztem két rész rtl-en de valahogy ott nekem a vicc kategória felé hajlott és borzalmas magyar szinkronnal... és szinkronosan nem nézhető mások a karakterek egyénisége. ilyennel még nem találkoztam és nem hittem hoyg ez lehetséges.

ettől függetlenül az ilyen sorozatokat nem szokták sehol sokan nézni a tv-ben mert van egy storyline és nem érsz rá és kihagysz két rész és nem érted mi van.
amerikában is csak pár rész van hátra belőle talán már csak 6 jelen idő szerint és ott is vége. de ilyen pl a szökés annak is nagyon gáz nézettsége volt az usában.

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2009.02.27. 11:17:47

Szerintem az RTL ott hibázott, hogy az első két részt nem egymás után adta le mint ahogy tették amerikában. Így két hétre szétbontva tényleg elég gagyin jött le.. Amugy meg szopjon le a buzi rTL klub. SZánalmas

totyatotya 2009.02.27. 11:23:49

@tarsolya: "Egyszerűen a korábbi Sarah Connor ábrázolásokhoz ez a nyámnyila anyuci olyan szinten nem illik, hogy akárhányszor csak a kiskutya szemeivel előjött a képernyőre a frász kerülgetett.
Ugyanez John Connor. Nem csoda, hogy itthon nem lett sikeres. A Terminátor nem ez ... :) "

hát, 2 dolog.
1. valahogy John Connornak el kellett jutnia a második rész tökös kiscsávójától a harmadik rész rezignált figurájáig, akinek a fasza kivan az egésszel.
2. Anyja hasonlóképp. Az első sokk, Doktor Silverman, évekig a klinikán, aztán a T1000es, aztán a folyamatos para, nemtom meddig tud tökös maradni egy anya ilyen helyzetben (már elnézést a képzavarért).
szvsz összességében teljesen rendben van a story line, a karakterek. A logikai bukfencek tényleg véreznek néha, ennyi belefér.
én ituneson veszem egyébként

totyatotya 2009.02.27. 11:27:08

@tarsolya: "Egyszerűen a korábbi Sarah Connor ábrázolásokhoz ez a nyámnyila anyuci olyan szinten nem illik, hogy akárhányszor csak a kiskutya szemeivel előjött a képernyőre a frász kerülgetett.
Ugyanez John Connor. Nem csoda, hogy itthon nem lett sikeres. A Terminátor nem ez ... :) "

hát, 2 dolog.
1. valahogy John Connornak el kellett jutnia a második rész tökös kiscsávójától a harmadik rész rezignált figurájáig, akinek a fasza kivan az egésszel.
2. Anyja hasonlóképp. Az első sokk, Doktor Silverman, évekig a klinikán, aztán a T1000es, aztán a folyamatos para, nemtom meddig tud tökös maradni egy anya ilyen helyzetben (már elnézést a képzavarért).
szvsz összességében teljesen rendben van a story line, a karakterek. A logikai bukfencek tényleg véreznek néha, ennyi belefér.
én ituneson veszem egyébként

totyatotya 2009.02.27. 11:28:06

off
kurva anyjukat ezeknek a szerver erroroknak, hogy képtelen ez a bagázs kapacitás-tervezésre és normális rendszerre, hihetetlen.
on

sheth 2009.02.27. 11:34:46

Tényleg nem nagy szám ez a sorozat,de a b*zi győzikénél meg celeb műsoroknál 1000szer jobb.
A szinkronizálás sztem is egy b*romság.Vannak országok,ahol egyáltalán nincsenek szinkronizálva a filmek,sorozatok,csak alá teszik a szöveget az ország saját nyelvén. És milyen érdekes...ezekben az országokban a népesség 80% alapszinten tud angolul.Az egyik legjobb angoltanulási lehetőség.
Mo.i ker.tv-k műsora kész vicc.

2009.02.27. 11:47:01

1. Kisbetus rtl klub-ba Terminatorokat, de sokat, hogy foldig romboljak, es a vezetok vegbelet a fejukon keresztul tepjek ki, a koponyajukon utott lukon keresztul.
2. Lakotelepi nyomoronc vagyok, tudok valamelyest angolul, de leszarom, magyar vagyok, magyar szoveget akarok hallani a magyar tv-ben.
3. Akinek nem tetszik, ne nezze.
4. Torrent = divx, szarabb kepminosegben, mint a TV, DVD felbontasrol nem is beszelve.
5. Mivel Magyrorszagon - a T. kommentezok szintjet megfigyelve - csak barmok elnek, remelem, hogy amikor a Skynet hatalomra jut, az elso atombombak ide fognak becsapodni... es nem, nem lesz John Connor, ez a faj megerdemli a kihalast.
6. Power supply failure - Shutdown.

MintaMókus 2009.02.27. 11:53:30

@xJozsi: Értelmes ember már rég nem néz normális sorozatot tv-ben.

Értem. Te ettől vagy értelmes. Anyám meg egy bunkó, mert 63 évesen nem torrentezik, tehát nem lop, "csak" 1mbit az adsl-e és bár beszél angolul, de annyira nem, hogy felirat nélkül simán megértse (szerintem te sem). Remélem nem leszel túl szapora, és valami mutálódott vírus hatására, ami csak az ilyen zseniket támadja rövid úton kihal az egyszerű fajtád. Agytalan barom.

smidgen 2009.02.27. 11:57:12

"népesség 80% alapszinten tud angolul" - mármint láttam már Cancel, OK feliratot; felnőtt lakosság 5% sem beszél angolul (míg pl. Svédországban 80%-a legalább középfokon tud) - nyelvi elszigeteltségben élünk és a nagyon nagy többség ez ellen nem is akar mit tenni

Tájfájter 2009.02.27. 12:30:30

Torreador:

a Terminátor 2029 könyvsorozat magyar remek, kvázi kalózkiadvány, durva lenne amerikában abból csinálnának sorozatot:-)
Mellesleg a színvonala sem lett volna jobb, mint a mostani sorozatnak

AlexWolf 2009.02.27. 12:34:44

Nem rossz a sorozat. Mondjuk a magyar szinkronnal most sikerült jól elkúrni, eredetiben sokkal jobb. Mondjuk az is tény, hogy az első pár rész nem olyan jó. De később beindul és a második évad kifejezetten királyos.

aristocat 2009.02.27. 12:37:35

ez a retekklub olyan mint vmi durcás gyerek.
műsorra tűz egy sorozatot és ha rögtön nem szeretik és nem dönt nézettségi rekordokat akkor le is veszi a 3,14csába, kár belétek felkiáltással.
személy szerint én az első részt néztem. 1részt, mert rohadjanak meg egyfolytában ott villogott hetek óta az a kurva logó a tv összes sarkában. másrészt,gondoltam belenézek legyen már véleményem. lett is, nem tetszett, szerintem túlrágott csont, még guns'n'roses-os koromban klasz dolog lett volna, de ma már nem gyerebe.
no de visszatérve a cégügyekre, azon gondolkozom ezeknél van visszafizetési gari? 4rész nem hozza vissza e reklámktsget akkor azt mondják a forgalmazónak, h köszi kipróbáltuk, nem gazdakszunk meg, tessék nem kell, de köszi
vagy
valami ostoba ül abban a székben és valaki erősen markolja a tökeit

Samott 2009.02.27. 13:43:50

@1234567890987654321: 4: Terminator.The.Sarah.Connor.Chronicles.S01E03.2008.1080p.BluRay.HuN.EnG.x264 :)

Tom$ 2009.02.27. 14:28:42

"Torrent = divx" Micsoda? neked a torrent csak divx-et jelent? Gratula...
Én pl sorozatot eddig magyarul HD-ben szedtem le. :)

Amúgy a "később folytatják" módszerrel nagyobbat fognak bukni. Áprilisban kijön magyarul DVD-n. Ha április után adják le, nagyon rosz lesz, mivel akit érdekel, megveszi dvd-n. A sorozat előtt nem néztem a Retek klábbot. Most néztem. Ez után újból nem fogom. :) Eddig: hétfő tv2, kedd RTL, szerda tv2 Innentől: hétfő tv2, szerda tv2 A retket újból törlöm.

[Chris] 2009.02.27. 14:42:10

@Imiface:

"Akkora szar volt ez a sorozat, én üdvözlöm a döntést."

Miért zavart, hogy volt ilyen a tévében? Neked is felteszem a kérdést: valaki odaszögezett a tévé elé és nem nézhettél mást? Vagy csak lusta voltál átkapcsolni és szenvedni kellett kedd este?

Nem értem az ilyen hozzászólásokat komolyan! Én nem szeretem a House-t, még se csapkodom az asztalt, sőt hidegen hagy, hogy megy a tévében.

Thomas Dantes 2009.02.27. 20:57:07

Komolyan..valaki mondja már el, oké nem tetszik sok embernek. Rendben.


De mire fel ez a nagy gyűlölet? Miért kell ennyire indulatosan, ilyen mosdatlan szájjal szidni egyeseknek?

Miért fáj az másnak ha én nézek valamit és nekem az tetszik?

Tom$ 2009.02.28. 13:03:19

Erre énis kíváncsi vagyok. Én nem szeretem a Lost-ot, és a Supernatural-t. Akkor aki nézi, az egy bolond, ostoba? Nem! Ennyi erővel énis mondhatnám, hogy töröljék az előbb leírt 2 sorozatot.

sadsag 2009.02.28. 20:29:59

csak azert regisztraltam az oldalra hogy elmondhassam mekkorat csalodtam az rtl-klub ban. az elozo reszeket szinkronnal tobbszor megneztem olyan jol megcsinaltak, hogy nagyon. sajnalni fogom ha nem adjak le legalabb az elso evadot.

sc3n 2009.03.01. 14:46:26

megrendelem az amazon.com-ról, az rtlklub meg mehet a francba. csak öt rész lett volna még hátra az évadból.

Nagydudak · http://nagydudaktgp.fw.hu 2009.03.01. 17:30:47

Eddig néztem, még úgy is, hogy a született feleségek ment a másikon. Sőt akkor is néztem volna, ha ott nem az ismétlés megy. Sőt, utána megnéztem volna a túsztárgyalós szart is, ha már fentmaradtam.
Most b*szok fentmaradni a túsztárgyalókra, nem érdekel mikor vetítik le a maradék részt. Most éppen töltöm a következő két epizódot a terminátorból. Megnézem angolul, amivel legalább tanulok valamit, b*szok a reklámokra, ja és többet én itt nem kezdek el semmit nézni. Ha jó a promótok, legfeljebb letöltöm az egészet torrentről.
Remélem egyszer seggberúgják majd a hirdetők ezt a béna bagázst az ilyenek miatt. (meg a másik hasonszőrűt is) Nem hiszem, h a hírdetők célcsoportja az a szerencsétlen móunika show-n szocializálódott, segélyért sorba álló, otthonülő, 50-es IQ-val rendelkező "átlagmagyar" aki, most hogy hitelt többet nem kap, és már a providentet se tudja fizetni, bármit is megvesz a doboz cigin és a kannásboron kívül.

Tom$ 2009.03.01. 21:36:49

Még 1ilyen tré bandát mint a retek... Nyáron állandóan műsor szünet van, mert 1-2-3évvel ez előtt a maunika só túl durva volt. AZ ORTT-nek kikellene szabnia egy 1hetes szünetet a retekre. Szívjanak csak. Miért nem tudták volna berakni éjfél utánra? Még az is jobb, mint a levétel. Bezzeg mÓnikáékra van igény. AZ a szinvonal. Bemennek emberek megtanulnak egy papírnyi szöveget, majd pénzért előadják... a duplájáért esetleg még bunyóznak is... Józsi Barátot sem csípem, de az legalább egy picit normálisabb.

Mtszk 2009.03.02. 17:03:16

Sziasztok!
Nekem nagyon megmozgatta a fantáziámat a sorozat. Amikor olvastam, hogy leveszik műsorról, picit nehezteltem, de megoldottam. Most megvan az első két évad, már majdnem végignéztem, csak azt nem tudom, hogy vajon hány évad készült ebből? Ti tudtok valamit? Üdv mindenkinek!

ezanicknevem2 2009.03.03. 22:18:20

Sziasztok!
nem baj így is egyel több kórházas meg helyszínelős műsor van mint kéne... fulladjatok bele az NCIS meg CSI mag Miami meg NewYork-i helyszinelőitekbe Mer azok a f..sza sorozatok azokat kell nézni.... De legalább ott van most habnak a tortán a Túsztárgyalók "Tudunk tárgyalni? igen/nem ki a főnők? én/azt hiszem hogy én" hát ez az, ez kell a magyarnak.... Jó kis IQ nulla sorozatok hogy a hülyéje is fel tudja fogni hogy mit lát...
Sírni tudnék hogy mennyi buta ember van itt "hááát hááát nekem azéééé nem tetszik mer öööö merÖööÖÖÖöö öööö a Béla azt mondta hogy... hogy tiszta rossza a Terminál ööö Ter...Teeerti.aaaa Terminá..áá..to..tor inkább öö öööö megyek megnézem a Mónika Show 8 milliomodik részét"
nah ezek vagytok ti.... végre volt 1 jó sorozat a Szökés meg a Lost után... gratulálok!

nahátnahátnahát 2009.03.04. 00:58:15

First things first. The Sarah Connor Chronicles, azaz "A Sarah Connor Krónikák", egyértelműen, nem pedig S. C. Krónikái... Már itt el lett böszmézve az egész. Az első pár rész sztem is dögunalmas, de aztán beindul jaz. Az lett volna a minimum, hogy egybe leadják az első két részt - ha nem így tettek, akkor max. annyit lehet ehhez hozzáfűzni, hogy a tv2 kór úgy láccik ragályos... Négy rész után levenni egy sorozatot (amellett, hogy ősi román szokás) = BUKÁS, - s bevallom furcsa szó ez nekem az RTL kontextusában... Rossz időben, rossz formában, rossz címmel.... Ejj, ejj.
süti beállítások módosítása