Az Empire nevű filmes/tévés szaklap összeállította minden idők legjobb ötven tévésorozatának listáját, és itt közzé is tette azt, hogy lehessen jókat vitázni mondjuk a Veronica Mars 48. helyével (előrébb tennénk), a Dockor Who 16. pozíciójával (benne sem lenne a listában), és megkérdőjelezzük az első helyezett Simpsonst is, de csak szőrmentén persze. Mi is tervezünk egy hasonló listát, csak magyar vonatkozással kiegészítve.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
apacs007 2008.05.05. 14:55:06
Solok 2008.05.05. 14:59:28
nagyon sok jó sorozat van,nekem a legfurcsább
a Stargate(csillagkapu) hiánya ha már a Star trek benne van
kade 2008.05.05. 15:15:01
kla 2008.05.05. 15:34:02
öccá · http://dogsigns.blog.hu 2008.05.05. 15:44:18
Viszont Spaced a top 10ben, jeee!! :) A top 10zel nagyjából elégedett vagyok, csak báfit száműzném vhova a 30 környékére.
Lechiffre 2008.05.05. 15:53:22
Llew 2008.05.05. 16:13:35
páva vagyok hagyjatok repülni 2008.05.05. 16:36:03
Leadfoot 2008.05.05. 16:39:22
Kapcsiból én is az MWC-t hiányoltam (azt mondjuk megértem, hogy a Harmadik műszak nincs a listán, arra csak én vagyok rábuzulva).
No meg az Elit alakulat 41.??? Noooormális? IMDb-n 9,6 a user rating-je!
Egyébként meg sorozat nem egyenlő minisorozat!
sélli_ 2008.05.05. 16:41:16
8. Drót! YESSSS!
rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.05.05. 16:44:01
Lost pedig simán első nálam :)
Lechiffre 2008.05.05. 16:54:58
sélli_ 2008.05.05. 17:06:55
Flankerr 2008.05.05. 17:15:19
butatót 2008.05.05. 17:15:50
szinkrobi · http://iszdb.hu 2008.05.05. 17:44:59
bhead 2008.05.05. 17:54:45
káosz 2008.05.05. 19:59:01
Marla Singer 2008.05.05. 20:13:35
és bár nem a kedvencem, de ha már van Heroes/ Lost/PrisonBreak, akkor hol vannak a Született feleségek???
Ezt sem gondoltam volna, hogy egyszer egy listában találom a Waczak szállót és a Babylon 5-öt!!!!!Nem is tudom elképzelni, hogy van valaki aki egyszerre szereti ezeket.
morbiczer 2008.05.05. 20:30:57
Pár előttem szóló említett már néhány jó sorozatot a korábbi évtizedekből.
Én ezekhez mindenképpen hozzátenném a M.A.S.H.-t (az egyik legjobb, ezt hogyan hagyhatták ki?), vagy az A-team (személyes kedvenc).
A Buffy meg egy nagyon jó sorozat (tényleg), de azért második helyre sose tenném.
Sobri 2008.05.05. 21:22:04
Mr Anderson 2008.05.05. 22:45:12
LOL
mókus 2008.05.06. 00:58:02
- Dallas
- Melrose Place
- Beverly Hills 90210
- General Hospital
- Neigbors
- Cold Case
- CSI: Miami és CSI: NY sem (oké, a Las Vegasos igen)
- Las Vegas
- Entourage
- Little House on the Prairie
- Knots Landing
- Falcon Crest
- NCIS
- Desperate HW
- House MD
- Married with..
- Magnum
- M.A.S.H (ami rekorder is volt)
- Happy Days
Ezekért nem rajongok 100%-ig, de elég híresek, hogy egy ilyen listán rajta lehessenek..
Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.05.06. 01:09:48
viszont sok kedvencem van rajta, szivesen elfogadnám akár otthoni sorozat-dvd listának, legfeljebb párat elajándékoznék.
...és igen! Marla Singer 2008.05.05. 20:13:35
nekem a babylon5 és a waczak szálló is a kedvencek közé tartozik! mindkettő ott figyel a polcomon:))
dallas, mash, house, csillagkapu, roma I-II, rém rendes, homicide, law and order, Pushing Daisies, kojak, colombo... és még sorolhatnám, amiknek szerintem egy ötvenes listán lenne a helye.
Donnie23 · http://donnie.blog.hu/ 2008.05.06. 01:10:17
Már aéapban nem lehet komolyan venni egy all-time sorozatos listát, melyen ez az alapvetés nem szerepel.
Donnie23 · http://donnie.blog.hu/ 2008.05.06. 01:12:10
KékFény6 2008.05.06. 01:58:09
Fat Abbot 2008.05.06. 08:25:32
Mr. President (törölt) 2008.05.06. 09:25:49
Ahogy néztem és egyre közeledett az első helyezett kezdtem ideges lenni, hogy hol van a Sopranos, de meglett, ezért nekem ez a lista teljesen megfelel.
oil.ali 2008.05.06. 09:41:06
ovits 2008.05.06. 09:54:03
Nagyon későn nézted te azt a listát, mert a Twin Peaks a 24.
Amúgy meglepődtem, hogy olyanok is szerepelnek rajta, mint a Fawlty Towers (egyik kedvencem). A Band of Brotherst legalább egy huszassal előrébb helyeztem volna. A Lostot,Friendst kb. tízzel hátrébb. A Doctor Whot is a 30-on túlra raknám. A Sopranos és a West Wing OK.
A Buffy ennyire jó? (Így ismeretlenül, és a mozifilm alapján kb. a Hegylakó sorozattal gondolnám, hogy egy szinten van.)
Amúgy a listán lévő sorozatok 70%-át egyáltalán nem ismerem, vagy hallottam már róla és egyszer meg kellene néznem...
Tényleg kellene egy "sorozatok, amiket meg kell nézned" top lista kategóriánként és összesítve...
Fandor 2008.05.06. 11:45:39
Node "komolyra" fordítva a szót: szerény véleményem szerint a Seinfeld a nyertes, 11. helye elég méltatlan. Amit én nagyon hiányolok az a Mad about you.
Esetleg az Ally McBeal-nek is jutott volna hely....
Egyébként pedig a magyar vonatkozású lista elejére pedig két tipp: Belgrádi fiúk és a Halál archívuma! :-))))
zaharah 2008.05.06. 14:01:56
És hová tűnt Dr Ház?!Zárójelben kérdeznem: a Kés/alatt?
Dömper Ármánd 2008.05.06. 20:15:10
Marla Singer 2008.05.06. 20:56:55
lehet, hogy megosztozhatnánk azon a képzeletbeli "50db-os sorozatDVD" készleten!
Egyébként, ha egymás mellett van a Waczak szálló és a Babylon5 DVD a polcon akkor sajnálom drága Basil-t :-)
de legalább Buffy-ügyileg egyetértünk...
Meg amúgy is :Bombadilló Toma vidámság komája, hupi a zekéje, sárga a csizmája....
no mail, no problem 2008.05.06. 22:27:40
mista · http://langologitarok.blog.hu 2008.05.08. 01:00:56
Prophet 2008.05.08. 02:53:14