A csütörtököket teljesen lefoglalta az m1: Szempont (20:10), A' la Carte (21:10) és Panoráma (23:15), de az apolitikusoknak is akad azért nézni való. Az m2-n például Veder nagyúr magyar helytartója, azaz Verebes István szórakoztat, legalábbis a rendezésében színpadra állított Füst Milán Máli néni (20:10) című vígjátékával, a címszerepben Margitai Ági.
Aztán van még Maigret (20:30 Duna2), aki ezúttal gyerekkori barátjának erkölcsi érzékében csalódik, meg egy igazi sztárparádé az HBO Comedyn: Csak lazán! (20:30). Egykori kritikusunk szerint ugyan hót unalmasra sikerült a vígjáték, de azért tehetünk egy próbát John Travoltával, Uma Thurmannal, Harvey Keitellel és Danny DeVitóval, hátha mégsem volt igaza.
Azóta nem értem az R-GO-jelenséget, amióta egy osztálytársnőm képes volt egy teljes napot, a 40 fokos hőségben, egy R-GO emblémát formázó papírcsíkkal a hasán tölteni, hogy hétfőn büszkén mutogathassa fehér nyomát a pecsenyére sült hasán. De hátha ma rájövök a Filmmúzeum Privát rocktörténet (21:10) című sorozatából.
Madonna sose tanul, újra meg újra halálra égeti magát a filmvásznon, ezúttal A Broadway vérszopói (22:00 Cinemax) című filmben, ami 1928-ban, egy New York-i lokálban játszódik és a díva természetesen egy dívát játszik. A produkcióban játszik még napifaszink, Matt Dillon és Rutger Hauer is. Madonna alternatívái lehetnek bizonyos hegyes hucul balták, amik az Elfelejtett ősök árnyai (22:20 Duna TV) című, 1964-es szovjet filmdrámában kerülnek elő.
A Duna ma kitesz magáért koncertfilmekben is, a kettesen a Balkan Fanatik (22:25), az egyesen a David Yengibarjan Trió (23:50) húzza el a nótánkat. Aztán jobb híján irány az ágy, hogy kipihentek legyünk a nagy pénteki "ereszd el a hajamat, lépj le a kezemről" nevű össznépi játékra.
fullmoon 2007.09.20. 17:58:48
Lechiffre 2007.09.20. 18:21:42
jazzbubu 2007.09.20. 19:26:06
A filmet a Grúziában (Tbiliszi) született,örmény származású Szergej Paradzsanov Kijevben forgatta egy ukrán klasszikus regényből.
"Aztán jön a nagy felfedezés, az Elfelejtett ősök árnyai, ez a lenyűgöző hucul "Rómeó és Júlia"-történet 1964-ből. "Freskók az emberiség életéből" � határozza meg a műfajt maga a szerző. A film egyszerre romantikus-festői és népiesen szürrealista, lírai stílusáról ódák és tudományos értekezések születtek, a tömérdek nemzetközi díjról nem is beszélve. "A drámai szituációval teli, színpompás kosztümökkel gyönyörködtető film a szerelemről szól, és messze röpít minket Szovjet-Oroszországtól - a klasszikus Oroszországba" � lelkesedik például a francia Le Figaro." /Geréb Anna/
Senderos 2007.09.20. 20:24:04
fullmoon 2007.09.21. 05:07:21
Kobaljov 2007.09.21. 09:10:07