Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

12 milliárd forintra perli a CBS-t

A szólás szabadsága

2007. szeptember 20. 15:23 index 9 komment

Dan Rather leleplezte, hogy Bush csak üdülni járt a vietnámi háborúba, ezért negyvenéves karrierjét tette tönkre a CBS. Most 70 millió dollárt követel volt munkaadójától. A CBS szerint viszont nem azért tiltották le a képernyőről Amerika egyik legnépszerűbb tévés riporterét, mert kinyomozta, hogy Bush megúszta a vietnámi háborút. Részletek erre>>

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

homár molla2 2007.09.20. 16:20:33

nem 12 milliárd forintra, hanem 70 millió dollárra. Ami 12 milliárd forintnak megfelelő összeg, esetleg. nem comment:com-fikázásnak szánom, általános rossz médiagyakorlat. lehet hogy perelek is miatta, kétezermillárd régi lejre.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.09.20. 16:23:33

hat ez azert a szovegbol kiderul, azert az atvaltas, mert ugyebar nem minden magyar olvasonak van a fejeben a valtoszam. (Mondjuk mire nyer, a dollar minden bizonnyal feltamad ebbol a melypontbol es akar 20 szazalekkal tobbet fog erni forintban)

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.09.20. 16:24:03

hat ez azert a szovegbol kiderul, azert az atvaltas, mert ugyebar nem minden magyar olvasonak van a fejeben a valtoszam. (Mondjuk mire nyer, a dollar minden bizonnyal feltamad ebbol a melypontbol es akar 20 szazalekkal tobbet fog erni forintban)

oooyee 2007.09.20. 16:59:51

készül a the insider II. alapanyaga?

homár molla2 2007.09.20. 17:02:41

okk, tényleg nem kötekedni akartam, csakhátugye a címe meg az ami. És vicces, hogy még a Gazda is kétszer küldi el a kommentjét, a blogmotor mondjon le :)

gravy_t 2007.09.20. 17:48:16

ha jól emlékszem, anno a hivatalos szövegezésben az állt, hogy azért tiltják le a képernyőről, mert nem volt rajta sapka.

Hettie · http://www.hettie.nolblog.hu 2007.09.20. 20:18:00

en sem kotekedni jottem, de a sztori santit. Annak idejen azert vettek le Rathert a kepernyorol, mert hamis dokumentumra hivatkozva allitotta azt, hogy Bush meguszta a katonasagot, vagy mi. Nem kell elvakult Bushistanak lenni, ahhoz, hogy az ember ezt le merje irni, A CBS is megirta (meg a tobbiek, csak az Indexbe mi utott, nem tudom)

"The network this week said documents cited in the 60 Minutes story, which suggested lapses in the president's military record, could not be authenticated. CBS News anchor Dan Rather, the reporter of the story, apologized, while CBS News said the story was a mistake and promised to name an investigative panel."

www.cbsnews.com/stories/2004/09/06/politics/main641481.shtml

josey 2007.09.23. 22:08:36

és a Bokor nevű fickót a veteránok meg nem húzták karóba, csak úgy vietnámiasan?
süti beállítások módosítása