Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A hét légzsákos díj

Prima Primissima

2007. július 03. 11:59 szabóZ 6 komment

Nálunk jobban senki nem örül a Prima Primissa-díjnak, végre egy elismerés, amit az igazi értékek igazi teremtői kapnak, külön üdvözöljük az új Prima Primissa Junior Sport kategóriát, és szerényen javasolnánk, hogy jövőre esetleg legyen már Prima Primissima Junior Sport Super Platinum Bonus kategória is, mert az olyan jól hangzik.

De akkor is, hogy lehet, hogy a Demján Sándor által alapított, vagyis biztos nem koldusszegény Prima Primissa Alapítvány sajtóközleményében a támogató cégeket nem csak egyszerűen megemlítik, hanem rögtön bevágnak oda egy jó kis reklámot is, hogy tudjuk, aki szavaz, az nem csak egy autót nyerhet egy nagyon hülye nevű autószalontól, de hét légzsákot Neck Pro fejtámlákat és erőteljes fékezéskor villogó féklámpákat is? Nem akarnak rögtön egy kurva nagy céglogót tetoválni Parti-Nagy Lajos, Várszegi Asztrik, meg a többi jelölt homlokára? Az idézetet a jelölteket felsoroló sajtóközleményből másoltuk be.

Magyarországon is bemutatkozott az új Mercedes-Benz C-osztály, amely minden elérhető technikai újítást tartalmaz. Az új C-osztály elődje már bizonyított, hiszen világszerte több mint 1,4 millió darabot adtak el belőle 2000-es megjelenése óta. Az új C-osztály három változatban kapható: CLASSIC, ELEGANCE és AVANTGARDE kivitelben. A három modell mind külsőleg, mint motorikusan látványosabban különül el egymástól, mint az elődje, így több korosztály és a különböző ízlésvilágú vásárlók igényeit is ki tudja elégíteni. Az AGILITY CONTROL futómű sportos vezetési élményt nyújt a menetszituációhoz igazodó lengéscsillapítókkal. A menetteljesítmények növekedése mellett a fogyasztás átlagosan 0,3-0,5 literrel csökkent. A Mercedes-Benz gépkocsik esetében különös hangsúlyt kap a biztonság, az új C-osztály pedig ezen a téren is alkalmazza a technikai fejlesztések eredményeit: a NECK PRO fejtámlák, a 7 légzsák és az erőteljes fékezéskor villogó féklámpák mind-mind a szériafelszereltség részei.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TCM 2007.07.03. 13:00:27

Örüljünk inkább, hogy Demján bácsi az összeskálázott, összetrigránitozott nemkicsi vagyonát idehaza költi és nem máshol.

budapestiember 2007.07.03. 13:42:15

A cikk "savanyú a szőlő" felhangú és elég rosszindulatúan nem vesz tudmásta rról, hogy a mai vilg teljesen más, mint a 17 évvel ezelőtti. ma az állam már nem önti az adózók pénzét a kultúrába olyan óriási mennyiségben - sőt szinte alig- mint a Kádár rendszerben. (No nem mintha akkor minden rendeben ment volna a kultúra támogatása körül- de az egy másik történet.) Manapság a szponzorok nvállalják fel, hogy támogatják ezeket a területeket, a kultúrában, tudományban, sportban. NÉLKÜLÜK mindez halott ügy lenne- s tizedannyi forráshoz saem juthatnának, mint a szponzorok nélkül. A cikk írója ezeket a tényekete egyszerűen nem veszi figyelembe nagyonis álszent módon. Minhta pl. az Index nem a reklmokból élne, hanem a pulitzerdíjaiból??!! úgyhogy elég visszataszító, ha ilyet látok. Inkább örülne a cikíró annak, hogy valaki a SAJÁT adózott jövdelméből milliárdokat költ kultúrára, tudományra, sportra, és erre bíztat más profitorientált cégeket, amelyek ahelyett hogy csak reklámra költenének, vagy ravasz egyéb marketing fogásokra, hajlandóak beállni Demján Sándor mögé és felvállani, amit az Állam 17 éve nem tesz ezen a területen. Rövide: a cikk írója rövidlátó és rosszindulatú hangú szöveget hozott össze.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.07.03. 13:44:50

röviden: ha te nem láttod ebben a röhejt, akkor sajnállak.

belga6 2007.07.03. 13:48:50

Most rossz helyen próbál fogást találni szabóZ, ez nagyon erőletett. Tudod, kicsit megváltozott a világ. Ha a reklámokon múlik a díjkiosztás, hát legyen. De legalább van. Kezd kifulladni a comment:com.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.07.03. 14:50:20

Dehogy kezd. Tudod a reklám, meg a szponzoráció az nem oylan, hogy az emberek arcába vágod, hogy vedd meg, és hogy miylen jó. egy jelentősnek vélt díjnál például elég, ha csak meg van említve a szponzor, nem kell hogy mondjuk a nyertes feltétlenül elmondjon egy-két reklámszlogent. vicces is lenne, ha mondjuk a michelin csillagos éttermekről szóló sajtóközleményekbe mindenképpen beszuszakolnák, hogy miylen gumijai vannak a michelinnek.

reach (törölt) 2007.07.04. 17:05:35

SzabóZ! Valahol igazad van, de valahol meg mégsem - szerintem. Ez a dolog akkor működik úgy, ahogy te írod, ha elég nagy a piac, és elég nagy a logó helyének értéke. Magyarország 9 és fél milliós, ennek fele él úgy, ahogy, és kb háromnegyed millió ember vehet magának ilyen Mercit. Egy negyvenmilliós piacon már baromi nagy értéke van a logónak. Ezt is vedd figyelembe!
süti beállítások módosítása