Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Garas Farkasházy miatt nem kér a rádió díjából

Magyar Rádió

2007. június 20. 15:37 index 52 komment

Garas Dezső nem vette át a Magyar Rádió által alapított Karinthy-gyűrűt, mivel így akar tiltakozni az évtizedek óta a Rádiókabarét készítő Farkasházy elbocsátása ellen. A díj 32 éves történetében először maradt el az átadóünnepség. Részletek itt meg itt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RobinGood 2007.06.20. 15:54:54

de hol van a demokratikus charta????

bugris 2007.06.20. 16:02:59

Talán Hiller haver kisegíti majd újabb pár millával Farkasházy-t és a Rádiókabaré újraindulhat a Klubrádión.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.06.20. 16:07:33

"Magyar Rádió Zrt.
Such György elnök úr részére

A jelen levél aláíróit egy dolog köti össze, hogy munkásságunkat a Magyar Rádió Karinthy-gyűrűvel jutalmazta, pályánkban fontos, megkerülhetetlen szerepet játszott a Rádiókabaré.

Azért emelünk szót, mert az a műhely lehetetlenül el, amely nélkül mi és sokan mások sokkal kevesebbek lennénk. Azért a műhelyért emelünk szót, amely a magyar kabaré egyik utolsó műhelye, s amely a régi klasszikusok közvetítésétől az új tehetségek felfedezéséig és gondozásáig számos, más által a magyar humorban nem vállalt feladatot látott el. Végül azért a műhelyért, amely a Magyar Rádió egyik leghallgatottabb műsorát állította elő harminckilenc éven át. Az eddigi tapasztalatokból tudjuk, hogy ilyen értékmentés a Magyar Rádiónál mostanában nem ér el célt, ám mi azt furcsálljuk főleg, hogy a Magyar Rádió leghallgatottabb műsorai szűntek meg, köztük a Kabarécsütörtök, pedig ez a műsor évtizedeken keresztül volt az ország lakosságának fix programja a csütörtök délutáni munka és autózás közben.

Az 1968 óta működő Rádiókabaré műsorideje az új műsorstruktúrában havi 18 óra 20 percről 3 óra 20 percre csökkent, amit kétnapos csúszással megismételnek. A Petőfi rádión a kabaréműsorok teljesen megszűntek. A Kossuthon változott az adásidő és az ismétlési rendszer, ennek következtében a régi hallgatók elvesztése is valószínűsíthető.

Az ismétlések elmaradásával megszűnt a szerzők és előadók anyagi bázisa, mivel a versenyképtelen szerzői díjakat csak az ismétlések tudták némileg kompenzálni. Az ismétlések megszűnésével nem hallhatnak a hallgatók több Hofit, Boncz Gézát és Kellér Dezsőt a Magyar Rádióban. Az egyik szerkesztő, Farkasházy Tivadar elbocsátásával az egész műsornak egyetlen adásszerkesztője maradt, így tehetségkutatásra, az új szerzők kinevelésére aligha marad erő és emberi erőforrás. Az adminisztrációs terhek megnőttek, ennek következtében személyes tapasztalatunk szerint is szinte lehetetlenné vált a műsorkészítés. Kollégáinkat a több évtizedes munkaviszonyuk után nem köszönetnyilvánítással, hanem minősíthetetlen, megalázó módon bocsátották el.

A Rádiókabaréval kapcsolatos döntések során véleményünket, de a szerkesztőség véleményét sem vették figyelembe, önállóságát megvonták, szakmaiatlan döntések sorával törekedtek a műfaj ellehetetlenítésére, szembemenve az ésszerű gazdálkodás és műsorpolitika minden szabályával.

A fentiek figyelembevételével kérjük, hogy vizsgálják felül korábbi álláspontjukat, és valóban az ésszerűség alapján hozzák meg döntésüket!

Budapest, 2007. június 20.

Bajor Imre, Éles István, Fábry Sándor, Gálvölgyi János, Kern András, Koltai Róbert, Litkai Gergely, Majláth-Mikes László, Maksa Zoltán, Markos György, Megyesi Gusztáv, Nagy-Bandó András, Nádas György, Sas József, Tóth Tibor, Trunkó Barnabás
Karinthy-gyűrűsök"

Na, hogy még a Fábry is tiltakozik a Farkasházy kirúgása miatt... Ezt se gondoltam volna... Bár jó jelnek veszem. Van még olyan ügy, ami az ellenségeket is összehozza.

Halvány Görény 2007.06.20. 16:21:49

Ezt én is aláírnám, ha lennék valaki és számítana.

kalapocska 2007.06.20. 16:24:55

fedor: az anyagi? ((-:
na jo ez gonosz volt en nagyon szurkolok a radiokabarenak az egyik a keves hallgathato musor kozul...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.06.20. 16:32:55

Nem hiszem, hogy a Fábrynak a Showder mellett anyagi kérdés lenne a Rádiókabaré... Sok mindenben nem értek vele egyet, de tisztelem őt, és a tisztességes szándékait nem vonom készségbe.

[HEJ] 2007.06.20. 16:57:43

A rádiókabaré kiherélése oltári szégyenletes. És mi van cserébe? A Petőfi közpénzből adja ezentúl a tucatzenét, amit lefogadom, senki nem fog hallgatni; de jószokás szerint majd csak dotálják végestelen-végig, mint a királyi tévéket...

Viszon ha már mondjuk a sok balossal (Sas,Bajor,Gálvölgyi,Markos) együtt ir alá egy peticiot Fábry, azért "az valami, mi?" Akkor azért talán komolyan vehető.

Idén "lenne" 100 éves magyar kabaré.

brand_boy 2007.06.20. 16:58:01

Ha tényeg annyian hallgatták amennyien , akkor ez tudna piaci alapon működni, és slussz ! Csinálják meg, csinálják meg.... !
Ha meg nem tudják, akkor igenis semmi más mint egy jókis (állami)pénzforrás.
Épp "A százéves a Pesti Kabaré" évfordulós műsorában volt róla szó(maga F.T. mondta), hogy, anno a legjobban fizető, legnagyobb közönséget vonzó szórakoztatóipari vállalkozások voltak a kabarék.
A jó szerzőkön, és előadókon kivül nem kell hozzá semmi más.
Nem tudom mit rinyálnak, tényleg egyik sincs rászorulva. A meg kell húzni egy kicsit a nadrágszíjat mindig másokra vonatkozzon, ugyi ?
A legjobban Litkay-t nem értem, bár nála ez inkább csak lojalitás lehet F.T. irányába.
Sztem ha rá bíznák, ő simán megtudná csinálni.
Ez a történet csak F.T. hatalmi,és anyagi poziciójáról szól

SzilviBarack 2007.06.20. 17:02:16

Én eddig a Petőfi rádió átalakítása mellett tettem le a voksomat, de most már nagyon hiányoznak a kedvenc műsoraim! (Netidők, Rádiókabaré...)

Maradhatna a sok zene (70%), csak adjanak néha jó magazinműsorokat is (30%).

Halvány Görény 2007.06.20. 17:04:58

eleve is utáltam az egészet a nagytakarítás miatt, lefelezhetnék a muzsikát és visszatérhetne néhány műsor. akkó nem kéne legalább sok számot 3-4-szer leadni egy nap, tiszta haszon.

[HEJ] 2007.06.20. 17:16:24

Ha Szárszó helyett Leányfalun, ha F.T. helyett F.S. látná vendégül egy-egy zsiroskenyérre a balos elit helyett a jobbosokat, akkor vajon a Kabaré helyett a Showder jelentkezne egyszer Párizsból, egyszer Ámerikából?

Tényleg igaz lehet, ha az egyik csak balos miniszteri pénzbeli viszonzások révén maradt fenn idáig, akkor a másik miért tud piaci alapon működőképes lenni?!

Na jó, elég a képzavarjaimból.

F.T. "az olvasó ir" cikke igazi gyöngyszem, most olvasom paralell.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.06.20. 17:16:46

"Ez a történet csak F.T. hatalmi,és anyagi poziciójáról szól"

Ez hülyeség. Ahhoz elég a Hócipő meg a Heti Hetes...

Tegnap a "drágajóbolgárúr" hallgatóinak is az volt az első reakciója, hogy akkor vegye át a kabarét a Klubrádió, még jól is járna vele. Nem ez lenne az első közrádiós műsor (és műsorvezető), amelyik (aki), miután kirugták a közszolgálatiból, ott éli a második aranykorát. Bár kérdés, hogy elmenne -e oda a Fábry fellépni :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.06.20. 17:20:03

"Ha Szárszó helyett Leányfalun, ha F.T. helyett F.S. látná vendégül egy-egy zsiroskenyérre a balos elit helyett a jobbosokat, akkor vajon a Kabaré helyett a Showder jelentkezne egyszer Párizsból, egyszer Ámerikából?"

Szárszói találkozó évek óta nincs, de amíg volt, Fábry is ott volt (talán az utolsó egy-két évet kivéve). És talán nem kéne egy kertévés műsor financiális lehetőségeit nem kéne összehasonlítani egy közrádiós programéval. A támogatás egyszeri volt, csak az utazásra szólt, általában a Kabarét nem támogatta senki, viszont a leghallgatottabb műsor volt.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.06.20. 17:21:22

Ja, és ha úgy vesszük, az összes közrádiós műsort a kormány fizeti. A Vasárnapi Újságot is...

Dr. Stein (törölt) 2007.06.20. 17:33:43

Garast nem kell komolyan venni, Spéter Erzsébet díját sem vette át.

Egyébként ugyan ne csináljunk már nemzeti tragédiát egy humorista elbocsátásából, most, mikor a Fővárosi Nagycirkuszban bohócok reálbércsökkentéssel küzdenek, a tigrist meg átszoktatták vegára.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.06.20. 17:50:12

fedor...nem a kormány fizeti, hanem az adófizetők!...egyébként a közszolgálatiságnak éppen az a lényege.hogy nem piaci alapon döntenek egy-egy műsorról. itt nem a farkasháziról van szó, hanem a kabaré szétveréséről. F.T. csak a szimboluma az eseményeknek.

reach (törölt) 2007.06.20. 17:54:56

Annyira idegesít e témában sok minden.
Az első a "hallgatók" hülyesége. Gyakorlott rádiós-műsorvezetőként mondhatom, hogy a Petőfi "istenkirály" adó lett, és igen is sokan fogják hallgatni. Hogy miért? Mert nem azt a sz*rt játszák, mint én most, meg még 150 hullámhosszon az országban. Nem Hooliganst, Baby Gabit, meg Crystal, "tánczene" címén meg Peat Jr.-t. Egy ilyen rádió kellett. Ami igényes zenét sugároz, KÖZSZOLGÁLATI FELADATOKAT LÁT EL: NÉPMŰVEL.

Ez lenne a dolga. Hogy érték legyen az igényes zene és kirohadjanak a pénzből, öncélúan irányított szutykok, amiket játszanak a kereskedelmi rádiók országszerte (plusz Viva TV).

BBC Radio One. Ajánlom mindenki figyelmébe, na az a rádió - ezt szeretnék megcsinálni kicsiben.

Nem tucatzene! RITKA zene. Eleve: Zene. Nem Desperado, meg No Thanx. Ezzel tehát nincsen semmi baj, ilyen kell - és a comment.blog.hu a legjobb hely, hogy végre megértsék az emberek: A Petőfi lehet a jó minta, ami meg is élhet ebből - el is tarthatja a másik két adót - mert országos. Lesz elég hallgatója, bőven.

A Rádiókabarét NEM lett volna szabad kinyírni. A Kossuthra lehetett volna telepíteni, plusz reggeli műsorban, naponta egy az archívból a Petőfin is lemehetne a zenék közt. Bőven. Napi egy kabarészám. A többi meg a Kossuthon.

Farkasházynak mennie kellett. Örülök, hogy végre eltávolították, de tartok tőle nem örökre. Olyan, mint Sas - utálja a fél ország. Ott a fiatal Litkai Gergely, irányítsa ő a bandát - tökéletesen alkalmas rá. Magávélemény hangzott el.

Mcfly100 2007.06.20. 18:23:31

Reach ,korrekt!
Teljesen egyetértek,sőt szerintem a sok köcsögséget az összes szemét TV-ből is ki kellene írtani.(Győzike,Balázs,Mónika,Fókusz,Aktív,és társaik)

Azért a Desperado egy kicsit erős volt:-)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.06.20. 18:27:21

..."Farkasházynak mennie kellett. Örülök, hogy végre eltávolították, de tartok tőle nem örökre. Olyan, mint Sas - utálja a fél ország."....ja a másik fele meg szereti. ez van, nincs olyan ,hogy mindenki szereti!az a baj, hogy egyesek azt hiszik ők képviselik a közizlést és kinyilatkoztatnak!

titok84 2007.06.20. 18:53:37

Itt szólnék hozzá FT leveléhez (lásd Index index.hu/velemeny/olvir/karkashazy06/).
Megtámadva érzi magát, védekezik, s így írja alá: "A tisztelet legcsekélyebb jele nélkül".
Utóbbi modortalanság.
A korábbiakhoz annyit: nem tudom, kinek van igaza. Az Index korrektül (gondolom, szó szerint) közölte a levelét, paraszt címet adtak neki, s talán többször is indokolatlanul negatívan állították be korában FT-t.
Kedves Teddy! Ezzel csak az a baj, hogy Te, Ti évekig csináltátok ezt másokkal. Kérlek, olvasd vissza a '93 környéki, valamint az Orbán-kormány idején írott cikkeidet, nézd vissza tévés megnyilvánulásaidat. Annyi mocskot zúdítottatok jobboldali politikusokra, amennyinek Te töredékét sem kaphatod vissza. Ezek a támadások részben indokoltak voltak, részben nem. Az élet utólag mindkettőre mutatott példát.
Egy barátom azt szokta mondani, aki "széklettel" gurigázik, az könnyen sz...-os lesz.
Ne tessék megsértődni, évekig gurigáztál. Az Index minden talpnyalóra rászáll, mindegy, hova sorolódott.
A Rádiókabarét sajnálom. Különösen hiányolni fogom, az utóbbi években feltűnt fiatalokat. Nekem a májusi Litkai-szöveg (a bevezetés) többet ért, mint öt archív adás.
Persze, soha nem tekertem el Hofit, de örülök, hogy mellettetek felnőttek ők is. És kár, hogy kevesebb helyet kapnak.

reach (törölt) 2007.06.20. 19:12:47

Bombadil Toma 2007.06.20. 18:27:21
..."Farkasházynak mennie kellett. Örülök, hogy végre eltávolították, de tartok tőle nem örökre. Olyan, mint Sas - utálja a fél ország."....ja a másik fele meg szereti. ez van, nincs olyan ,hogy mindenki szereti!az a baj, hogy egyesek azt hiszik ők képviselik a közizlést és kinyilatkoztatnak!

---

Nem hiszem azt, hogy én bármit is képviselnék önmagamon kívül. Azt írtam, hogy a fél ország utálja - és igen, ebből logikusan következik, hogy a másik fele meg szereti. Nem akartam tovább szaporítani a karaktereket, mert ez nem az én blogom, és nem azért van hogy osszuk az észt, hat oldalon keresztül - de a te kedvedért, ideírom a véleményem:

Farkasházy Tivadar SZERINTEM elképesztően művelt, ezer meg egy dolog érdekli és legalábbi ugyanennyi témában jártas. Olyan ember, aki nyugodtan követendő példa lehetne Magyarország jelentős többségének. Aki a jeligés győzelme után, a hetvenes években (?) - amikor én takony, még nem is éltem! - fantasztikus munkát végzett, bravúrosan ír, nagyon jól rendezte, szerkesztette és csinálta a Rádiókabarét. SZERINTEM.
Eltelt viszont pár évtized. Van bőven olyan fiatal - nem véletlen, hogy pont Litkait írtam - aki legalább olyan művelt és tanult (praktizáló ügyvéd amúgy, az Eötvösről) és úgy tudná csinálni a kabarét, hogy mégtöbben hallgatnák.

Nem csak Gálvölgyit, Kernt, Bajort, Hernádit és még egy-két állandó embert szerepeltetne. (Ezekkel a művészekkel semmi baj, és most direkt nem hozom fel, hogy a jobbos emberkéknek feláll a szőr a hátukon - de én szeretem a Heti Hetest is, csak nem figyelek oda, az egyoldalúságra.)
Van Csányi Sándorunk, van Alföldi Róbertünk, van Kamarás Ivánunk, van bulvárbuci Stohl Andrásunk is. Egytől-egyig REMEK, egyedi, jellegzetes hanggal és nyílván előtudnának úgy adni - és még jó pár ilyen fiatal van - egy kabarészámot, hogy ne poros, "Magyar Rádiós", ex-szocreál életérzés lengje körül a Márványteremben felvett anyagot.
HANGZÁS? Hogy ne a 10-20 éves, borzalmas főcimdal menjen, hogy ne 100 éves anektodátak kelljen hallgatni ÁLLANDÓAN, az egyébként baromi jó régi öregekről, még úgy a negyvenes-hatvanas évekről. Mert 2007 van. Farkasházy meg egészen mást képvisel, ami szép és jó, és kéne neki azért helyet szorítani, de NE Ő IRÁNYÍTSA. Mert MÁR nem alkalmas rá.
És igen, azért mert a fél ország utálja. Azért is. Ki tudja - favoritom : ) - Litkairól, hogy érdekli-e egyáltalán a politika? Tudja egyáltalán az ország nagyobbik fele, hogy hogy néz ki ez az ember, és hogy az Esti Shodwer mellett számos film és könyv, valamint díj van már a zsebében, így harmincakárhány évesen?

Teddymacinak jár a végtisztesség. Én is megtartottam a poros kis plüssállataimat, a nyolcvanas évekből. Szeretem őket, de már nem mindennap veszem elő.

Bocs a hosszért.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.06.20. 19:39:39

reach...egyetértek!:)...egyébként a kinyilatkoztatást nem rád értettem, hiszen odairtad "Magávélemény hangzott el."

Bandi · http://masszafilm.uw.hu 2007.06.20. 19:39:54

reach, egyetértek. Valaki egyszer azt mondta: előbb vagy utóbb mindenkit lecserélnek.

Kotyogó 2007.06.20. 20:50:24

Hofi volt az Isten! Állami pénzből! Vagyis engedték az elvtársak, hogy röhögjön rajtuk a nép. Farkasházy - igaz nem Hofi, humora is inkább a nulla felé tendál - szintén állami pénzből csinál elég szar dolgokat. Aztán meg neki áll fel... Nem gondoljátok, hogy ez az egész vicc, úgy ahogy van? Állami pénzből lehet humort csinálni? Igen, de nem valódít. Lásd az elfogult Farkasházy, aki a szoclib szekeret tolja. Az meg már a viccek vicce, hogy a hót fideszes humorral megáldott Fábry most hirtelen kiáll elvtársa mellett. Nem látjátok, hogy ez az egész átverés? Hogy ez úgy működik, hogy ha van egy jobboldali vicc, akkor arra válaszként jön egy balodali és mind a kettőt ti fizetitek, hogy aztán magatokon röhöghessetek...

SolidSnake 2007.06.20. 22:00:32

Bocs, hogy öreg vagyok, de én a Marton Frigyes féle kabarén nőttem fel. Farkasházy is onnan indult, egyetlen jó írása, az Andaxin kora egész átlagos volt annak idején, meg tudtam hallgatni, de nekem a Peterdi-Soós-Radványi-Somogyi-Ősz-Mikes csapat jött be leginkább. Azóta alig tűnt fel egy-két tehetség, a legtöbb hallgathatatlan. S most nem is a maiakról beszélek, hanem az utóbbi másfél évtized humortalan figuráiról, pártállástól függetlenül. (Vagy pont a pártállás volna a baj, bármilyen?)
Mindegy, én már leszámoltam a Rádiókabaréval, évekkel ezelőtt, most nyilván Farkasházynál is rosszabb jön, teszek az egészre. De azért fáj, hogy tennem kell az egészre.

kontzoli 2007.06.21. 00:19:33

Én sokmindenben nem értek egyet a véleményekkel. Azzal egyetértek, hogy Farkasházy, talán csinálhatna mostmár valami mást, szerintem megújulni sohase lesz már képes. Bármennyire művelt, okos ember (nek tartja magát) és tényleg az is lenne, ha nyugodta bele tudna nézni a tükörbe és azt mondaná. Az életben mindent úgy tettem meg ahogy kvalitsomtól elvárható, nem bántottam ok nélkül sok embert, ha mégis makacsságom miatt nem voltam képes ezel szembenézni, és egyre süllyedtem csak a hazugságban, olyan mélyre a szarba, ahonnan már nincs kiút. Én embereket nem értek, akik támadnak valamit csak azért mert az szerintük rossz. És bármit csinál az a valaki vagy valami az rossz. Ez demagógság. Litkaival nem tudom szkeptikus vagyok. ÉN nagyon nem kedvelem az írásait, szerintem nulla előadó is egyben (Farkasházyval ez hasonló szerep mindenbe Farkasházy humora is nulla, nulla előadó hát ilyen alapon lehet egy ideig jó lesz a Litkay). Mondjuk Farkasházy is okos az igaz, érti is a humort, csak kezelni, kitalálni nem tudja. Pont azért, mert MINDENKIT hülyének néz, aki nem legalább 200 iqs sakknagymester. Litkai egy nulla. Én új embert hoznék gyakorlatilag megszakadnánk a röhögéstől. Választásom: Bödőcs úr!!! Igen igen szavazzatok Bödőcs Hofi után a legnagyobb humorista!!

hablatykiller 2007.06.21. 00:59:18

Farkashazyt most az MSZP-SZDSZ-es potentatjai
rugtak ki.Azok,akiknek a szekeret tolta a rendszervaltas kezdete ota es elotte is.
Szelsesegesen elfogult,agressziv ballibes latasmodja az elso pillanattol alkalmatlanna tette a kozradioban betoltott vezeto tisztsegere.Alszent orakulumkent hihetetlenul
kartekony munkat vegzett,nagy erdemei vannak abban,hogy az orszag - kulonosen a valasztasok idejen - igy meg lett vezetve,18 evvel a remenyteljes rendszervaltast kovetoen
ebek harmincadjan,totalis lelki-fizikai csodtomeg.
Bocs,hogy nincs ekezet,csak en is Nyugat-Europabol irom levelem.
Igaz,en tenyleg nem a masik magyar ember zsebeben kotoraszom,kint tartozkodasomat sajat munkambol es nem a magyar adofizetok forintjaibol "szponzoralom".Errefele ugyanis csak a valos munka utan jar -igaz valos- fizetes,senki sem fog utanam dobni 30nap + 10 havi talalt penzt.
TEDI !
AZT KAPTAD A CIMBORAIDTOL,AMI REG KIJART ! -igaz egesz mas okokbol.
A regi komcsikat lapatra teszi ma az uj,meg kartekonyabb sokkal mohobb nagypofaju "UJGENERACIO".
A kiszes multu kannibal horda.
Az uj elcsapat.
Sajat neveles,hat legy buszke ra es ne hepciaskodj !
Ez a ballibes etika,ezt szolgaltad Tedi,ismerheted jol,most miert sirankozol?
A regi csapatban legalabb volt valami emberszeru.Zsivanybecsulet?
Gyurcsanytol ezt ne vard Tedi!
Ra egy sarki trafikot nem biznanak normalis lekuletu nepek,nemhogy az allamkasszat.
(Ma az allamadossag 5 napi novekmenyebol epulhetne egy uj Nemzeti Szinhaz,vagy 2 uj korhaz.Mint ahogy bizton epul is belole valami,csak nem idehaza es nem nekunk!)

Csak azt remelem Tedi,hogy a millioinkat zsebrevagva - anno Vitrayhoz hasonloan - nehany honap mulva nem csullankodsz ugyanoda,ne adj` isten meg magasabbra vissza !
Kar,hogy ritkan olvasni ma ilyen jo hirt odahaza !Bar tudom,egy fecske ropte,nem csinal nyarat...
...de kezdetnek felettebb remenytkelto.

hablatykiller 2007.06.21. 01:28:42

Van egy regi mondas: ha meg akarsz ismerni valakit,koss vele uzletet.
Teddy fiatalon korpa koze keverdett: a regi rendszer jol fizetett kivaltsagos kurzusbohoca lett.
Teddy !
Rossz oldalon,rossz emberekkel kotottel uzletet.Lenullaztad magad.
Megismertunk.
...kar volt.

darthmaul 2007.06.21. 07:45:12

Én már jóval korábban kirúgtam volna Tivadajt.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.06.21. 08:39:10

Azért elképedve olvasom itt néhány hozzászólótól, hogy mennyire egy nulla lenne Teddy, miközben nélküle már nem nagyon lenne magyar kabaré, miközben biztos vagyok benne, ha a fenti mocskolódók el kezdenék sorolni a kedvenc kabarépénjaikat, jeleneteiket, akkor kiderülne, hogy ahhoz vagy szerzőként, vagy szerkesztőként köze van. Azért még nem seggnyaló, mert nem Orbán fan. A szárszó találkozó is pont a bal és jobboldal közötti párbeszéd céljából indult, csak aztán a jobboldaliak besértődtek, egész egyszerűen azért, mert kevésbé bírják, ha rajtuk röhögnek (mert hogy zrikálják Teddyék a máésik oldalt is, csak azok kevésbé sértődösek). Orbán azt hiszem pont egy Fábry poén miatt kezdte el bojkottálni (kis magyar abszurd a későbbiek fényében). És pont azért hagyta abba, mert nem akart csak baloldali találkozót tartani.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.06.21. 09:15:38

Na, csak a tisztánlátás végett:

"Farkasházy beismerte, évtizedek óta állami pénzbõl utazgat
2007. június 20., szerda

Másodszor rúgtak ki politikai megbízásra a Magyar Rádiótól. Mindkét procedúra nem létezõ pénzügyi visszaélések keresésével vette kezdetet, majd ennek híján ráfanyalodtak létszámleépítésnek álcázni. Megpróbáltam munkatársukat meggyõzni errõl, továbbá arról, hogy az újságírás legaljához tartozik, amikor néhány információ kiszivárogtatására valaki ily lelkesen ráugrik.

Beszélgetésünket az Index sorozatos gyalázkodása is hátráltatta, az utóbbi években ugyanis mar nem elégedtek meg teljesítményeim boncolgatásával, hanem afféle mértékegységgé is váltam: ez olyan hülye, mint a Farkasházy, stb. Ezért nem nyilatkoztam önöknek például kirúgásom óraiban, amit elsõnek tudtak meg, vélhetõen azonos vezetõi hírforrásból. De mivel most "közpénzek nyomába" indultak, erõt vettem magamon, és egy ideig megpróbáltam válaszolgatni. De a harmadik értelmetlen kérdés után feladtam, van olyan szint, amely alá megkopott térdizületeim miatt mar nem tudok bekúszni. Nem sajnáltatni akartam magamat, hogy ezen a heten talán nem kéne, csak felébreszteni a kérdezõ lelkiismeretet, hogy miben vesz reszt. Ugyanis ezeket az utakat volt vezetõim egy éve vizsgáljak, de mivel semmire sem jutottak, most mégis kinyomjak majd a dolgaimat, hogy nem csak elfogult és tehetségtelen voltam, de lusta is, továbbá az állam pénzét is herdáltam. Hat lássuk az utóbbit!

1. "Hatalmas mázlija volt Hiller Istvánnak, hogy a római magyar intézetben élõben láthatta a rádiókabaré elõadását. A kabaré stábja ugyanis éppen erre az idõszakra nyert el egy 3 millió forintos támogatást a Hiller által vezetett minisztérium alapítványát ól, a Nemzeti Kulturális Alaptól."

Hiller Istvánnak pechje volt, nem láthatott minket élõben, ellentétben az Index munkatársával, aki bizonyara állami pénzen az elmúlt heten vele utazott Romába. Egyébként sajnálom, hogy nem futottunk össze, mert igen kulturált miniszter, én pedig régóta keresem a kulturpolitikusok társaságát, Rockenbauer Zoltánnal például másfél évtizedes bayreuthi barátság köt össze, Görgey Gáborral a hatvanas évek végen egy allergiás orvosra várakoztunk, Magyar Bálint pedig többször volt házunk vendége, meghozza négyszázad magával, Szárszón, ahol Mimi és anyám lenyelte a zsíros kenyér áfáját.

Hogy miért pályáztunk? Mert ez év elején Sinkó Péter közölte velem, hogy egyetlen (!) új mûsorra sincs pénzünk. Senki Alfonz ezt így mondana: senkit nem kell megölni a sivatagban, elég elvenni a kulacsát. Mivel a médiatörvény eléggé megköti a kezünket, maradt az egyetlen járható út, olyan támogatót szerezni, olyan témába vágni, ahol egyetlen árucikk neve sem hangzik el, hacsak nem számítjuk annak Turr István, Falconieri, XIII. Leo, Bernini, Borromini és Michelangelo nevet.

Van szerencsém felhívni szíves figyelmüket, hogy harminc éve állami pénzbõl utazom a Rádiókabaréval, ezért is adtam válaszomnak ezt a blikkfangos címet. Az utazások két érdekessége: jóval ritkábbak voltak, mint mindenkori vezetõime, és velük ellentétben mindegyikbõl mûsor keszült.

2. "Miért veszkõdik a társulat a világ körüli utazgatással, a mikor a mûsort végül úgyis itthon sugározzák majd?" Igen, ez a probléma mar felmerült 1990 tavaszán is, amikor hiába utaztunk Ungvárra, Nagyváradra, Újvidékre és Révkomáromba, e négy mûsort is csak a Kossuth sugározta, az o rádióiknak se kellett.

Miért kell Amerikába utazni ahhoz, hogy az ember Amerikáról beszelhessen? Mert az ötvenes években itthon készült "amerikai kabaréjelenetek" Uncle Samrõl és az imperialistákról finoman fogalmazva nem bizonyultak idõtállónak. Továbbá ezen utak mindenkori érdekessége, hogy háromnapos élményeket három évtizede ott élõ közönség legitimál (tapssal, nevetéssel) vagy vet el (katartikus csenddel). Erre most nem térnek ki bõvebben, de szoktam itt-ott eladni, a tisztelt cikkíró barmikor beülhet egy ilyen alaptanfolyamra, ahol a kabaréközönség szerepével megismerkedhet.

A nagybecsû érdeklõdõ telefonos állításával ellentétben egybekent Párizsba és New Yorkba nem az NKA, hanem a Magyar Rádió pénzen utaztunk. Igaz, Párizsban az ottani magyar kulturális intézet fürdõszoba nélküli irodaiban aludhattunk. Errõl bõvebben: Kekessy Dezsõ élete és munkássága, különös tekintettel párizsi nagykövetségére az Orbán-kormány idején.

A pénzügyi konstrukció a következõ volt: annyi pénzbõl, amennyibe itthon kerül egy Rádiókabaré (nem csak az enyém, Sinkóe is) hozok külföldrõl, de nem egyet hanem kettõt. Vagyis csak a felébe kerül. Úgy, hogy nincs napidíj, sõt a mûvészek gázsijukról és jogdíjaikról is lemondanak. Rómából egy harmadik mûsor is kijött volna, de adásidõ híján ez a szemétbe került. 3. "A jelenetekben egyébként nem szerepelt külföldi vendégmû ész, az itthonról ismert stáb viccelõdött."

Ez sem igaz, mivel szerepelt benne Krencsey Mariann és Meray Tibor, mivel nekik volt a legkisebb útiköltségük. Vagy a buszjegyükre is kitérjek? A 97 eves Fejtõ Ferenc sajnos aznap meg volt fázva, most az õ szódája miatt is tarthatnám a hátamat. 4. "Mi történik a maradékkal? - feszegettük"

Az odaítélt hárommillió fele megvan a Balassi Intézetnél, talán majd egy másik útra. A romai kiutazást is ok intéztek, a társulat Romában kétcsillagos szállóban henyélt és fapadossal utazott, visszafele tizenegy órát, mert így ötezerrel olcsóbb volt fejenként, mint a hazai légitársasággal.

Befejezésül kitérnek cikkük legnagyobb aljasságára, mely nem is a felvetés idõzítése, mármint kirúgásom hetében, hanem maga a téma. Azt sugallni, mintha egy külföldi utazás ma is azt jelentene, mint a hetvenes években, valamiféle privilégiumot, jelentéssel, miegymással. Miközben fapadossal néha olcsóbban lehet eljutni egy európai fõvárosba, mint kocsival Nyiregyházára. Ékezethiányos levelem oka, hogy immáron örök szabadságom terhére most egy külföldi szálloda számítógépével veszõdve késztetnek mentegetõzésre. (A levelet a könnyebb olvashatóság kedvéért elláttuk ékezetekkel. A szerk.) Meg csak azt súgjak meg, miben különbözik az NKA és a Magyar Rádió pénze az adófizetõk szemszögébõl?

További ajánlott téma:

Hogyan kapott Farkasházy a fizetésen felül az elmúlt fel évben harmincezer forintot a Magyar Radiótól? Ugyan meg nem kaptam kézhez, de a számlát mar valóban kiállítottam róla. Fizetésemet egyébként az idén két lépcsõben a felére csökkentettek, jól jön az a nyugdíj elõtt, így 33 évnyi munka után mar elértem egy-egy új vezetõ fizetessenek a hetedet-nyolcadat.

Számtanpélda:

Hány külföldi rádiókabarét készíthetett volna Farkasházy Tivadar és csapata annak a vezetõnek a végkielégítésébõl, amelyet Such György vett fel, és aki három hónap és egy nap után otthagyta a Magyar Radiót? Az én számításaim szerint nyolcat. Vajon ennek is utána fognak nézni?

A tisztelet legcsekélyebb jele nélkül

Farkasházy Tivadar "

asztrov 2007.06.21. 09:19:38

ezt kár volt azért bekopizni, elég lett volna egy link is, amúgy csatlakozom az eggyel ezelőtti poszthoz. baromi idegesítő egy pacák ez a teddi, de ez az egész szar ügy, amit vele művelnek (és művel az index is). tényleg, szili milyen pénzből ment a hillerrel potyázni? - kérdezném én is.

mondom, nem teddiről van szó, hanem az efféle megoldási metódusairól a dolgoknak, úgy en bloc.

Hattory Hanzo 2007.06.21. 09:54:46

Nem gondolom, hogy Farkasházy állításai nem valósak, ugyanis akkor az Index zsebből cáfolta volna, a levél alatt kis keretben. Tehát az Index embere nem ellenőrzött teljesen egyszerűen megszerezhető adatokat ( Hiller és a Rádiókabaré egyidőben vagy nem Rómában? ). Akkor most egy kicsit ne dögkutazzuk az MN-t, pedig ....

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.06.21. 09:58:21

Milyen szomorú eza jobbos/balos humorista.pont mint gyönyörű országunk.

titok84 2007.06.21. 10:27:49

Szárszó mint jobb és bal kiegyezése??? Vicc.
Ha valaki, hát Teddy tehetett volna ezért.
Csak egy példa: Őszöd után nem jobboldali kormány kellett volna, hanem 500 tökös baloldali értelmiségi, akik azt mondják: elég, jöjjön más. Akárki más balról, de ez már nem fér bele, ennek a pasinak el kell tűnnie. Ehelyett elmagyarázták, hogy a hazugság = őszinte szembenézés. Hajóst meg lealázták, amiért szóvá tette a hazugságot.
Én nagyon szerettem Teddy írásait, de békeharcos szerep nem az övé.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.06.21. 10:31:43

Az a baj, hogy a humor ellenzéki műfaj, viszont nem mindenki tűri ugyanúgy, amikor hatalmon van. A Farkasházyék elkezdték kifigurázni az Antall kormányt, és a kobboldal azóta is híres toleranciájának hála el lettek könyvelve baloldalinak, hiába froclizták utána Horn-t, Megyót és Gyurcsányt ugyanúgy, egyszerűen át lettek tolva erre az oldalra. Persze hogy többet baszogatják azokat, akik ezt nehezebben tűrik, és ráadásul nagyobb hülyeségeket csinálnak. De erről a jobboldal maga tehet...

reach (törölt) 2007.06.21. 10:41:14

Tegyük mindehhez gyorsan hozzá, hogy a Heti Hetes nagyura is ő. Hajós kivételével - aki azért néhányszor szerepelt a Rádiókabaréban is -, meg a ritka szereplők kivételével, egytől-egyig régi haveri kör van ott. Ami nem lenne baj, de az a szomorú, hogy csak ők vannak magyar kabaré címén, országos szinten, senki más. A többiek eltűntek, el lettek tűntetve, mert nem szerepelnek hetente, rendszeresen.

Mondom én ezt úgy, hogy például Gálvölgyit baromi jó színésznek tartom (a show-ja iszonyat), pár hónapja színházban, többedszerre is megbizonyosodhattam róla. A baj az, hogy Teddy "irányítása" alatt van két "humorforrás" + Hócipő (amit nem neveznék annak), és van még a Fábry. Aztán ennyi. Kész, kifújt. Az az egyetlen szerencse, hogy a Dumaszínházba nem rágta be magát. Bődöcsöt, Kovács András Pétert, Kiss Ádámot, Benk Dénes, miért csak nagyritkán lehet látni, egy-egy Fábry Show stand upjának erejéig? Őket miért nem hívják el a 7i7-esbe?

Bődöcsöt - mint ahogy a Rádiókabaréban egyszer felkonfolták - hívta a Kerényi a Madáchba, és a Sas is a Mikroszkópra. Nem fogadta el egyiket sem, és mindketten besérültek rá. Azért nem ment, mert Kerényi jobbos, és Bődöcs még sehol nincs Hofihoz képest, nem szállhatna szembe az akaratával, Sas meg ugye a másik véglet.
A srác nagyon elvágta magát, de ő úgy akar stand upolni, hogyha belekeveri a politikát, ne kelljen megállnia.
Nyílván, ez is benne van. Ha valaki nem akar egyik oldal felé sem többet mosolyogni, akkor két szék közé esik. Se önálló est, se 7i7-es, se semmi komoly. Járhat haknizni, szegény.

Komolyan mondom, maguk mellett csak az Antal Imre - Ayala - Ihos József kategóriát tűrik meg, ami meg no comment.
Hofi elment, Boncz elment, Markos-Nádas meg abbahagyta. Bagi-Nacsa felnőtt és már sokat romlottak. A fiatalok meg nem kapnak elég teret. Evvan.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.06.21. 10:43:30

"Ehelyett elmagyarázták, hogy a hazugság = őszinte szembenézés. Hajóst meg lealázták, amiért szóvá tette a hazugságot. "

Nem a hazugság egyenlő az őszinte szembenézéssel, hanem a hazugság és a hibák beismerése, és a változtatás igénye, ugyanis az a beszéd erről szólt.

Hajóst meg nem a véleménye miatt froclizták, hanem azért, hogy miért nem ott, az anyaműsorában mondta el (simán megtehette volna, pont az ilyen vitákról szól a műsor), hanem hogy a RémhírTV-n tette ezt. Ha nem lett volna ennyire kényes politikailag a téma, egy ilyen szerződésszegésért simán kirúgta volna az RTL (mint ahogy a Havassal is megtette, amikor anno feltűnt a Big Brotherben).

reach (törölt) 2007.06.21. 10:44:25

Fedor, maximálisan igazad van, és tök jogos, amikor ők is ezzel védik magukat. De "a humor mindig ellenzéki" műfaj. Én elhiszem, hogy könnyebb és egyszerűbb a dilettáns, hatalommániásból poént csinálni, mint a divat-balos vadkapitalistából, de bőven akadna téma - és ez sokkal nagyobb feladat.

Ne csak azt fricskázzák, aki szimplán hülyeséégeket csinál, hanem azt is, akit a nép utál. Az pedig mindig az lesz, aki éppen hatalmon van. Sőt, őket többségében. Azért politikai-kabaré.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.06.21. 10:51:13

"A fiatalok meg nem kapnak elég teret."

Elvileg ott van ugye erre a célra a TV2-n a Mi kérünk elnézést Verebes mester irányításával, de azért tényleg van ok elnézést kérni, bár meg kell adni, hogy politikailag kihangsúlyozottan kiegyensúlyozott (sőt, inkább ellenzéki), és a színvonal terén javuló tendenciát mutat (van honnan fejlődni).

Meg hát volt az ATV-n egy Humorbajnokság is, olyan amilyen.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.06.21. 10:54:51

"Ne csak azt fricskázzák, aki szimplán hülyeséégeket csinál, hanem azt is, akit a nép utál."

Fricskázzák őt is, ne félj. Az más kérdés, hogy az nem veszi fel, és a hívei nem háborodnak fel rajta, így botrány se lesz belőle. Ez van.

titok84 2007.06.21. 11:03:54

Fedor: Teddyék mentegették Megyót a D-209-ügy idején, és mentegették Fletót Őszöd után.
"hiába froclizták utána Horn-t, Megyót és Gyurcsányt ugyanúgy" -- ezt Te elhiszed???
Ugyan már, még a végén kiderül, hogy a Heti Hetes nem szoclib műsor! A Hír Tv-t meg Bolgár György vezeti a háttérben.
Több komolyságot. Van közeli ismerősöm, aki baloldali képviselő kampányát csinálta. Még ő sem hiszi, hitte el az "őszinte szembenézés" maszlagot. Olvastad, hallottad Fletó megismételt beszédét az egyéves évfordulón? MAJDNEM megismételte ugyanazt. Csak a lényeget írta át. Amit ti is elfelejtetek. "Végighazudtuk AZ ELMÚT MÁSFÉL-KÉT ÉVET". Ebből az lett, hogy mindenki hazudott a rendszerváltás óta.
Nem jobboldali propagandát csinálok, azt gondolom, jelen állapotban balról kellen egy új miniszterelnök. A jelenlegi minden szempontból alkalmatlan. De amíg Ti mindent elhisztek, addig nem lesz változás. Csak balról lehet megbuktatni.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.06.21. 11:15:12

""hiába froclizták utána Horn-t, Megyót és Gyurcsányt ugyanúgy" -- ezt Te elhiszed???"

Hát a fülemnek és a szemenek hiszek. Nem azt mondom, hogy nem nyilvánvaló a Farkasházyék politikai irányultsága, csak azt, hogy ez nem akadályozza meg őket abban, hogy a sajátjaikat is kifigurazzák, ha rászolgálnak.

Szerinted mi az őszinte szembenézés, ha nem az, ha valaki bevallja, hogy hazudott, és elszúrta a dolgokat?

asztrov 2007.06.21. 12:53:29

Hát akkor ott a pont, úgy tűnik....

FAQlyás Menyét 2007.06.21. 14:53:53

Sokan még mindig nem értik, hogy itt nem F.T.-ról van szó. Hanem az egész Kabarécsütörtök megszüntetéséről (a heti műsoridőt már tavaly 3-ról két órára csökkentették). De nem is csak a kabaréról, hanem arról a műsorirtásról, ami a Petőfin végbement. Hiába kevésbé gagyik a zenék, mint a többi kereskedelmin, ha rengeteg az ismétlés, mert az albumokból ugyanazt az egy, max. 2 legismertebb számot adják. Meg hát ennek a parttalan és formátlan zenefolyamnak semmi értelme, mert két jó, egy rosszabb, és utána egy kifejezetten idegesítő zene (kinek mi), és rögtön elkapcsolok. Korábban pont az volt a jó, hogy a zenei műsorok is szakosodtak bizonyos típusokra: új magyar rock, régi magyar rock, rockklassziukusok, jazz, blues, magyar népzene, világzene, stb. (Most csak a zenei műsorokról szóltam). Ami jelenleg megy, az egy nagy végeláthatatlan mix a jobb és rosszabb zenék állandó ismételgetéséből. Ami legkésőbb negyed óra után hallgathatatlan az óhatatlanul bekerülő engem nem érdeklő, vagy kifejezetten zavaró számból.

Nagyon várom a csodát, hogy szepukut követ el a mostani vezetés, és ez az egész szar csak különleges nyári műsorrend lesz, aztán megújulva térnek vissza a régi és új műsorok (csak sajnos azok szerkesztőinek egy jó részét már kirugdosták).

titok84 2007.06.22. 10:43:39

"Szerinted mi az őszinte szembenézés, ha nem az, ha valaki bevallja, hogy hazudott, és elszúrta a dolgokat?"

Az, ha ezt a nyilvánosság előtt teszi. A beszéd öt hónappal az elmondása után szivárgott ki. Addigra tudtuk, hogy megszorítások lesznek, de még mindig nem mondták ki, hogy előtte meghamisították a gazdasági adatokat, és hogy egy percig sem gondolták komolyan az ígéreteket. Ha a beszéd nem szivárog ki, ez máig nem téma. Ennyit az őszinte szembebézésről.
És még annyit, amikor nyilvánosságra hozták, az emberek több mint hetven százaléka azonnal leváltotta volna GYF-et. Aztán az illetékesek a médiában elmagyarázták (lásd a vonatkozó részt az őszödi beszédben), hogy ez nem az, ami. Miután megtudták a véleményüket, onnantól ez ötvenvalahány százalék lett.

asztrov 2007.06.22. 11:23:55

nem nyilvánosságnak szánta, akkor miért kéne nyilvánosság előtt ekszkuzálnia???? eh nanemá.

te elnézést kérsz, ha otthon fingol egyet?

titok84 2007.06.22. 15:34:12

Hát, ez eléggé kifordított logika.
Azért kellene exkuzálnia, mert teljesen mást mondott a nyilvánosságnak, mint amit az elvsakank. Aztán amikor kiderült, akkor megmagyarázta az ellenkezőjét.
Nem hittem volna, hogy ezt lehet másképp értelmezni.
Ha ez a dolog szerinted rendben van, nincs értelmezni vitázni, nagyon másról beszélünk.
Kár.

kontzoli 2007.06.22. 23:57:20

Hát én még mindig nem hiszem el, hogy itt valaki még mindig azt hiszi, hogy a teddyéknek csak simán szimpatikusabb a bal, és a jobb oldal csinál hülyeségeket azt kell froclizni. Elárulom: Ez a bal oldalnak nevezett senkiházi söpredék tényleg nem csinál hülyeségeket. Látványos hülyeséheket. Amelett nem csinál semmit, ha valamit mégis, az az hogy mindenről orbán viktor tehet. Aki négy évig volt egy furcsa koalícióban hatalmon, minden mutatónkból a remény a megújulás sütött, a reményt hangslyoznaám, elsők voltunk a régióban stb. Most mi van? nézz körül, az emberek letargiában vannak, ki hisz ezeknek? Ezek azért nem hibáznak, mert nem csinálnak a világon semmit, csak felélik azt a pénzt amit mi befizetünk, és még arra is hitelt vesznek fel, hogy aztán minden pénzedet elszedjenek. Ja utána nem marad aki fizet? Jöjjenek a kínaiak, nekik annyira mindegy kit sápolnak. A lényeg a kimenekített pénz. Nekem egy milliárdos na magyarázza meg hogyan kell ezt csinálni. Mindenki tudja hogyan kellene. De ne ezek vezessék az országot mert hányás az egész. ja amúgy nekem teljesen mindegy kik vezessék. Vikot vagy a baloldal(amiben jelen pillanatban nem hiszek hogy egy újabb meggazdagodni vágyó másodhullámú bal bármit is tenne, ez volt a gond és ez vezetett a jobb bukásához is.) De ha most szavazás lenne érdekes lenne a vélemény az biztos.

szamojed 2007.06.23. 07:51:15

Épp itt volt az ideje. Ha bár régen voltak jó percei, ez tagadhatatlan. Az elmúlt 17 évben azonban egy fordított damaszkuszi utat járt be. Az utolsó másfél évtizedben, szinte minden megnyilvánulásában engesztelhetetlenül hungarofob és szervilis. Sajnos ezzel, nincs egyedül, úgy tűnik ez anyailag eddig meglehetősen kifizetődő. A tiltazó levélről!? - hmmm, a csorda öszezár....

Dr. Stein (törölt) 2007.06.23. 08:24:29

"S. Gy.: Nem igaz, hogy megszüntetjük a kabarét, mint rádiós műfajt. A kabarécsütörtök valóban megszűnik. Ebben a heti kétórás műsorban ugyanis az elmúlt évtizedekben készült kabarétréfákat ismételgették, amolyan kívánságműsor jelleggel. A kabaréról ugyanakkor tudni kell, hogy úgynevezett "nagyjogos" műnek számít, vagyis az ismétléskor fizetni kell a szerzőknek és a közreműködőknek.

De nemcsak az anyagiakról van szó. Bizonyos értelemben a tartalom is kritizálható. Nem gondoljuk azt, hogy releváns tematika a Kádár-korszakban keletkezett, unos-untalan ismételt 30-40-50 kabarészámának ismételgetése. 2007-et írunk, rengeteg aktuális, a humoristák tollhegyére tűzhető, nyelvére való téma van. Új kabaré kell, mi a jövőben a szűkös forrásainkat inkább ezekre szeretnénk fordítani. Terveink szerint minden szombaton délelőtt 11-től lesz kabaré a Kossuth Rádióban. Mindez persze egyáltalán nem jelenti azt, hogy időnként ne lehetne leadni egy-egy válogatást az elmúlt évtizedek kabarétréfáiból."

hvg.hu/velemeny/20070622_farkashazy_such_radio.aspx

Ez így kerek.

süti beállítások módosítása