Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Magyar Hírlap megkérdezte a főnököt

Enyém a lap, tied a

2007. április 20. 14:10 szabóZ 46 komment

Ha nekem lenne egy független, közéleti napilapom, akkor biztos megíratnám velük, hogy már megint baszogat a házmester. Hogy ne a lépcsőfordulóban tároljam a biciklit, hogy zárjam kulcsra a bejárati ajtót, meg hogy ne járkáljak a frissen felmosott járólapon. (Akkor mégis hogy jutok el a liftig, te marha? Kézen állva?) Mondjuk a cikk címe lehetne az, hogy „Szabó Zoltán biciklitárolás- ügyben kiáll az igazáért”. Vagy inkább hogy „kiáll az Igazságért”.

Egy rövid írás a címlapon, képpel a biciklimről (képaláírás: Jó helyen van a bicikli a lépcsőfordulóban, aki más állít, az hazudik), beljebb meg lehetne velem egy interjú, olyan igazán megértő, sőt együtt érző kérdésekkel (Enyém a lap, vagy nem az enyém? Akkor meg érezzenek együtt, ha azt mondom!). Mondjuk megkérdezhetnének, hogy „Ha a házmester ennyire sokat foglalkozik Önnel, az véleménye szerint nem jelenti-e azt, hogy Ön egy igen nagyformátumú ember, akit őszintesége, nyíltsága, szakmai és emberi kvalitásai miatt bántanak igaztalanul?” De azt jelenti, hát hogyne.

Mondjuk, ha lenne egy saját, független, közéleti napilapom, akkor is nevetséges, kisstílű dolog lenne csak úgy leszólni, hogy írjatok már rólam egy cikket. De mindegy, engem ez hol érdekel, ha Széles Gábor, a Magyar Hírlap tulajdonosa megcsinálta, én miért ne tehetném?

– Utalt arra, hogy a konkurencia érdekei lehetnek az ügy hátterében. Az már mindenesetre jó jel, ha a nagy gyártók ilyen szinten is figyelemmel kísérik az Ikarusbus újraindítását.

– Ezzel kapcsolatban csak feltételezésekbe tudok bocsátkozni, a bíróságon egyértelművé válik, hogy megalapozatlan csúsztatások jelentek meg a cégről. Arról viszont meg vagyok győződve, hogy a Népszabadság cikke nem véletlenül most jelent meg.

– Véleménye szerint az ilyen jellegű megnyilvánulásnak köze lehet ahhoz, hogy a sajtóban is vannak érdekeltségei?

– Egyértelműen állíthatom, hogy igen, a Népszabadságot működtetők nagyon rossz néven vették, hogy a Magyar Hírlap nem azt az irányvonalat követi, amit ők képviselnek. Másrészt az általunk indított elektronikus médiumok is egyre népszerűbbek, és ez így együttesen sért bizonyos érdekeket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.04.20. 14:29:20

Szélesben nagyot csalódtam, amikor az addig tényleg korrekt és független Magyar Hírlapot besuvasztotta a jobboldali szekértáborba azzal, hogy minden nemjobboldalit kirúgott. Addig rendszeres olvasója voltam online a véleményrovatnak. Az utolsó, amit olvastam (már a kirúgások után), az az Orbán évértékelőjéről szólt. Hát a Magyar Nemzetnek is a dicsőségére vált volna...

silaris (törölt) 2007.04.20. 14:30:11

OFF,
de azzal is foglalkozhatnátok (csak fikázás szintjén), hogy a közönségkérdés a 1a100ellenben így hangzott:
Milyen szöcskenyájak legelésznek PETŐFI művében:
A tikkadt
B riadt
Gratulálok!

homár molla 2007.04.20. 14:52:15

silaris: ezt most nem mondod komolyan!! jéézusss

Szaba 2007.04.20. 14:54:10

Grat SzabóZ-nek, a remek cikkért!

Dallas 2007.04.20. 15:02:52

Még egy lap tönkement, már fel sem tűnik. Sok a tahó milliárdos ebben az országban. Ennyi.

Halvány Görény 2007.04.20. 15:05:24

mi volt a C válasz?
ennek ismeretében törnék pálcát, mert ha pl "egyik sem", akkor lehetett (jóindulattal) beugratós kérdés
:)

vicc1 2007.04.20. 15:22:52

Telefonos kérdés volt, már a fórumban ki lett tárgyalva, ezért is csodálkozom, hogy a CC nem ugrott még.

Primavera 2007.04.20. 15:36:08

Az túl egyszerű lenne, h Széles helyreigazítást kér?

Sabeszre sapka, farkamra kalap 2007.04.20. 18:26:43

Tényleg szánalmas ez a fajta kézivezérlés, bár nem példátlan idehaza: Trutykó valami kosárlabda edzőt próbált kicsinálni, mert beszólt a feleségének, Gyárfás Vanzsebkendőd? Tamás naponta osztja ki azokat, akikkel problémája van. Szélesnek azt kellene eldöntenie, hogy milyen médiaterméket akar csinálni: konzervatív (ezen most nem jobboldalit értek) hírközpontút vagy provokatívat, vagy bulvárosat, vagy akármilyet. Abból, ahogy a stábot összeválogatta az derül ki, hogy teljes a káosz: Obersovszky és Csisztu? Kóczián és Fiala (vagy Pörzse)? Ebből nem lesz egy csapat. Attól félek, hogy a családja, akiknek elvileg ezt a tévét csinálta, jól megvezetik, mégha jóindulattal (dillettánsan) teszik is. Végül is, az ő pénzük, szemben mondjuk Trutykóval vagy Gyárfással, akik más pénzéből okoskodnak.

GGG77 2007.04.20. 18:38:23

"Másrészt az általunk indított elektronikus médiumok is egyre népszerűbbek, és ez így együttesen sért bizonyos érdekeket."

:)))))))))))))))))))))))))
Az Echo Tv nem tévé, ez egy nézhető rádió, bármikor is kapcsoljon oda az ember beszélő fejeket lát (azt most hagyjuk, hogy milyeneket, Pörzse, Földessy Margit, na ne...). Én elhiszem, hogy nincs elég pénz, de akkor nem kell tévét csinálni.
A Vital Tv-t, amúgy lehet látni a stúdióvezérlőn kívül is vhol?

riotter 2007.04.20. 18:51:23

Az Ő pénze azt csinál amit akar, csak talán az elgondolkodtató, hogy ezért valakik fizetnek....
Szegény c:c már előre látom, hogy bíróságra jár,mert tönkre tette az MHt!
Különben meg a másodikon Kovácséknál is bűzlik a kelkáposzta, és tegnap meg bab volt náluk ezt a liftben éreztem!!!

Megdobbent 2007.04.20. 19:27:43

Szeles vazzeg anyad, mekkora egy tirpak paraszt vagy. Varoson jo izgi, hogy sumak penzbol vettel lapot, es a remittendaban ezres peldanyszamban latod a neved a cimlapon.
Hiaba ocsem, ha mar kikoptak ezek a "wanted"-es fotomontazs automatak es mar a vidampark is draga neked, a sajat szarodban kell forognod.
Bravo zsirosparaszt, bravo.

countrystudy 2007.04.20. 20:06:06

A régi MH-ból csak Szále Lászlót hiányolom.

gus 2007.04.20. 21:11:34

Countrystudy!
Szále nekem is az egyik kedvencem volt a MH-nál, most az Egyenlítő folyóiratnál dolgozik.
Van még egyáltalán, aki Magyar Hírlapot olvas?

gabo54 2007.04.20. 21:39:01

Az olvasók írják a Magyar Hírlap végítéletét.Az előfizetők nagy része lemondta, csakúgy, mint a napi vásárlók.Sebaj, lassan majd jó lesz az Ikarusban fsliújságnak.Kócián is csak addig lesz itt, amíg fel nem tesz egy előre meg nem beszélt kérdést a Vezérnek, s onnan is kirúgják, akár a Rémhírről.

khs 2007.04.20. 22:23:00

Érdekes, én akkor mondtam le 10 év után az előfizetést, amikor Szombathy elvtárs néphazugságot csinált az MH-ból. Most pedig gondolkodom, hogy újra előfizetem, ha már a komcsik tényleg távoztak belőle.

GGG77 2007.04.20. 22:49:05

Mint az khs posztjából is jól látszik a magyar médiapiacon nem lehet olyan szemetet gyártani, amit ne lehetne eladni.
Ettől persze még a profit kérdéses.

countrystudy 2007.04.20. 23:18:20

Kösz,gus.Már rég szeretném megtudni,hová lett SzL.
Egyébként nagyon nem teszik,amit Szélesről írnak itt.Ez megint terelés.A pénzével azt csinál,amit akar.
Sokkal jobban érdekel,hazudtak-e a Nészabinál v. nem.Egyébként meg biztos hullajtja krokodilkönnyeit a kevesebb ballib napilap miatt.

Belabela 2007.04.20. 23:48:51

Fedor: "addig tényleg korrekt és független Magyar Hírlap"... Ööö... jójó, hogy nem vagyunk jobbosok, de a Széles előtti MH-ról az mondható el maximum, hogy voltak benne jó írások. A lapot, mint egészet korrektnek és függetlennek nevezni... háát... esetleg ha hegesztőszemüvegben olvasod. Legyünk tisztában saját elfogultságunkkal, és ne nevezzünk függetlennek és elfogulatlannak valamit, pusztán azért, mert a miénkkel azonos elfogultsággal bír. Ez lehet az első lépés a független gondolkodás felé (amihez csak konvergálni lehet, elérni soha). Üdv, Bélád.

macca8 2007.04.21. 00:34:11

én kb. 10 év után most mondtam le az mh-t. eddig alapvetően liberális volt, többé-kevésbé ezen az alapon kritizált mindenkit. és a jelenlegi napilapok közül ez volt a legfüggetlenebb. lett volna mit javítani rajta, de amit most csinálnak vele, az rettenetes. a vélemény-rovat olvashatatlan lett. sehol egy rendes érvelés, egy jól megírt szöveg, még röhögni se lehet rajta. a vezércikkek pedig egész egyszerűen intellektuális mélyrepülések. aztán a hírrovatok: gazsó azt ígérte, h szigorúan elválasztja az értékeléstől, a véleményalkotástól. ehelyett az történt, h nincs olyan nap, amikor ne jelenne 3-4 olyan cikk, ami már a címében sugalmaz, állást foglal - akár úgy is, h a szövegben semmi nem támasztja azt alá. a szövegek meg úgy néznek ki, h megszólalnak 3/4 terjedelemben az ellenzéki képviselők, a végére meg odabiggyesztenek vmit kormányoldalról. ha meg nem ez van, akkor jön az értékelő megállapítások garmadája. alátámasztás vagy érvek nélkül. van viszont bukolika, harmadik út, kapitalizmus fikázás. mindez jó összehányva. sztem föl se fogják, h mit tesznek tönkre.

gus 2007.04.21. 03:30:32

Láttátok Orbán Viktor március eleji terepszemléjét az új zsákmány szerkesztőségében? Itt értesülhettek róla: www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=123524
Egyébként balos barátaim, ti olvasnátok egy a baloldal által einstandolt Magyar Nemzetet? Én nem, mert nem szeretem az einstandot, ez nálam elvi kérdés. Kár, hogy kedves jobbos barátaink némelyike örvend az új zsákmánynak. Én nem tudnék neki örülni.

mifal 2007.04.21. 07:12:26

Tényleg, a Széles nyilatkozhatott volna a Népszavának is! (Mellékesen a Pravda ma is folytatja az ikarus fikázását egy "munkatársainktól" nevű bátor zsurnaliszta tollából.) Bevallom, szeretném, ha sikerülne Szélesnek egy erős Ikarust létrehozni, a buszokra nincs kiírva, hogy az autóbusz gyár jobbos, vagy balos. A két pravda cikkből sajnos azt olvasom ki, hogy nagyobb volt asz örömük, amikor a hankook építkezett, a környékbeli parasztoktól magyar jólértesült vállalkozók által lenyúlt földeken.

khs 2007.04.21. 07:20:45

A nephazugsag példája mutatja, hogy sokaknak úgy kell a 65 éve folyamatos hazugság, mint a napi betevő.
Az eladható szemétről: az MH után igen, a Magyar Nemzetre fizettem elő, ami minden hibája ellenére európai napilap. Mellette még előfizetem a HVG-t és a Spiegelt.
És örömmel nézem a Hír-TV-t (a többi ca. 100 adó mellett/digitális műholdvevővel): elég hosszú volt ugyanis az absztinencia a Szabad Európa Rádió megszűnése óta...

gergely 2007.04.21. 07:32:19

Nem az MH-ról van itt és most szó,hanem,hogy - állítólag - a Népszabi hazudott.
Nem az első eset.
Ettől még az MH lehet sz.r .
Az online-ját olvasom,a vélemény és az olvasói rovata nem rossz.

libuci 2007.04.21. 08:03:31

A népszabadság elveszítí szép lassan a hitelét! Annyira pártos minden vezércikk és egyéb vélemény és az ország életével kapcsolatos cikk, hogy kilóg a lóláb. Lassan vetekszik a Hócipő és a 168 óra sznvonalával. A szerlesztő úr ha az utóbbi interneten megjelent híradások mennyiségét megnézi a népszabadság nem sok valamire való híranyaggal jelentkezik. Minden héten megjelentettnek egy-két velős Fideszt lejárató cikket. és kész. Csusztatnak és eltakarják a nagy problémákat, lásd egészségügy stb..
Széles Gábor igazi MAGYAR vállalkozó azok közé a gazdag emberek közé tartozik akiket nagyon is érdekel mi lesz ezzel a szerencsétlen országgal. A pénzével segítséget ad a tisztánlátásban és ezt segíti az echó Tv és a magyar Hírlap is. A műsorok egyre jobbak és Én a HÍR TV mellet szivesen nézem! Nagyon sok olyan vállalkozó kellene mint Széles Úr aki nem hódolt be ennek a kom b. -nak! Már bocsánat a kifejezésért!
Nézze meg a mai Népszabi cikkeket: Azért mert Sárközy magyar származású és nem balos mi a cikk címe! nyilván nem a megválasztásában akarnak neki ezzel segíteni.

libuci 2007.04.21. 08:04:55

miért nem jelent meg?

Málnafaló 2007.04.21. 09:01:50


Jó kis szabózés, indexes demagógia..:))

Egyfelől, ha a Szabad Nép Szabadságban , tudatosan és folyatasoan hazudoznak (igen) Széles Gáborról, ezzel üzleti károkat is okozva, akkor ugyen melyik laptulajdonos
hallgatna erről , Amerikától Angliáig,
éppen a saját lapjában?


Másfelől, tetszik az "üzent a gazda" logika is...

Elnézve a mai Szabad Nép Szabadságot, ugyan ki " a gazda"?

Itt vannak a mai "üzenő" szerzők:

Bukott környezetvédelmi miniszter és egészsgéügyi miniszer.
Bukott szélsőséges törpepárt elnök-jelölt, aki viszont fájdalomdíjnak választhatott magának egy miniszteri széket.

Persányi Miklós • 2007. április 21.

Dr. Molnár Lajos.

Dr. Fodor Gábor

Egyéb kiegészitő lengyellászlókról stb. , és pl. a szintén "független" mai Népszagáról már ne is...:))


És akkor jön szabózé és rácsodálkozik
a Magyar Hírlapra..:)

Az Indexre esetleg nem szeretne?:)

Shore 2007.04.21. 09:50:14

Normális ember pártújságot nem olvas (legalábbis azzal a céllal nem, hogy megtudja mi történik a világban).
Ezért nem olvasott Népszabadságot 90 előtt, viszont Magyar Nemzetet igen, és jelenleg Magyar Nemzetet nem és Népszabadságot igen.

silva 2007.04.21. 09:59:46

Én Székesfehérváron, a Kandó Főiskolán hallottam a következőket:

Tudjátok-e, hogy a kábelmodem (amit a kábeles internetszolgáltatók adnak) eredetileg magyar találmány. Pontosabban a Videoton fejlesztő mérnökei dolgozták ki az alapokat a 80-as évek végén. Aztán egy csoda folytán, - emlékezzetek - miután 100 millió Ft-ért megvette egy vállalkozó (vajon ki?) a Videotont - érdekes módon ez a szellemi termék elkerült valahogy külföldre. A kutatásban részt vevő mérnökök egy része ma a Kandón tanít, a többiek szétszéledtek.

GGG77 2007.04.21. 10:38:18

"Széles Gábor igazi MAGYAR vállalkozó azok közé a gazdag emberek közé tartozik akiket nagyon is érdekel mi lesz ezzel a szerencsétlen országgal. A pénzével segítséget ad a tisztánlátásban és ezt segíti az echó Tv és a magyar Hírlap is. A műsorok egyre jobbak és Én a HÍR TV mellet szivesen nézem! Nagyon sok olyan vállalkozó kellene mint Széles Úr aki nem hódolt be ennek a kom b. -nak!"

:)))))))))))))))))))))))
Újabb bizonyíték! Ne add fel, Széles!

GGG77 2007.04.21. 10:41:26

AMúgy csak annyit mondanék még, hogy az Echo Tv annyira "jól megy", hogy az idei költségvetése alig a fele a tavalyinak...

gaucho.magiar 2007.04.21. 11:14:45

kár a magyar hírlapért, de magyarnemzetibb akar lenni a magyar nemzetnél. sajnos. és most meg már semmit sem lehet olvasni.

fifi156 2007.04.21. 11:15:58

fidelj ggg77
ha akarod elmesélem neked a "úr" karrierjét inkl. lopások, csalások, lenyúlások

diktafon 2007.04.21. 12:01:55

Nagyon gáz, és Széles tényleg rúgatott ki már embert az Echo TV-ből adás közben, mondott már tollba cikket saját volt ikraki üzlettársai értesülésére hivatkozva Irakról a külpolitika rovat munkatársainak, akarta már címlapfotó miatt kirúgatni a főszerkesztőt - csak nehogy azt gondolja bárki is, hogy nincs ilyem minden lapnál! Legfeljebb más intelligensebben csinálja, de tabuk, megrendelések mindenhol vannak szerintem. Nemigen olvastam például még tényfeltáró cikket az Indexen sem Nobilis Kristóf cégügyeiről!

GGG77 2007.04.21. 12:09:28

"fifi156 2007.04.21. 11:15:58
fidelj ggg77
ha akarod elmesélem neked a "úr" karrierjét inkl. lopások, csalások, lenyúlások"

Ne csak nekem, mást is érdekelhet!

GGG77 2007.04.21. 12:11:30

"gaucho.magiar 2007.04.21. 11:14:45
kár a magyar hírlapért, de magyarnemzetibb akar lenni a magyar nemzetnél. sajnos. és most meg már semmit sem lehet olvasni."

Én speciel nagyon rég vettem utoljára napilapot, nálam ezeket abszolút kiváltotta a net. Általában megveszem a HVG-t, néha egy Narancs.

Virág elvtárs 2007.04.21. 12:28:34

Én azon gondolkozom, hogy természetesen foglalkozzon ilyen, és hasonló kérdésekkel ez a blog (mivel erről szól), de egyfelől csak ingyenreklámot csinál az említett médiumoknak, másfelől a hozzászólásokban nem érzem a ételmes és érdemleges (esetleges) vitát, hanem csak a hozzászólók megnyilatkozásait olvasom ezekről (csak így egymásközt) teljesen jelentéktelen kérdésekről.

countrystudy 2007.04.21. 12:29:49

Valaki elmesélhetné már azt is,miként lett a szombat délutáni rádiós 168 órából hetilap.Hogy nyúlta le Mester Ákos ezt a címet.

gabo54 2007.04.22. 07:46:45

Málnafaló!A tudatlanság nem bűn, hiba.A Népszabadság 51%-os tulajdonosa az a Jörg Marquard, aki szélsőjobbos nézetei miatt nem kívánatos személyiség a köztudomásúan igen balos Svájcban.Csakhogy ő eladható terméket akar csínálni, nem ideológiát.Ez a példányszámból kiderül, a Népszabi több példányszámban kel el, mint a másik három napilap együttesen.Amúgy meg a szintén "balos" Die Welt és más európai konzervatív lapok igen kártékony figurának tartják Orbánt.Nyilván a kommunizmus szelleme oda is betört.A 65 év hazugságról annyit:és mi történt a nagyon őszinte előző 40 jobbos évben?Két dicstelen, vesztes háborúban való részvétel.Azért az sem ártana, ha beiratkoznál egy matek tanfolyamra,ha 1945-től, de inkább 1948-tól 65 évet számoltál.Még nem késő, de lehet hogy szerinted 4-4 évig a komcsi Antall és Orbán is hazudott.Így már értem.

countrystudy 2007.04.22. 08:04:03

gabo54! Olvassad te csak a Népszabadságot,biztosan azért vagy olyan elfogulatlan, meg higgadt.
Az én munkahelyemen mindmáig ez az egyetlen lap,melyre a főnökség előfizet.Biztos, van ez így máshol is.

jazzbubu 2007.04.22. 08:37:18

Én,mint minden normális ember,a rendszervál-
tásig Magyar Nemzetet olvastam.Miután a Nem-
zetet bekebelezte a Napi Magyarország(Napi
Mao)olvashatatlan lett.A 90-es években Nép-
szabadságot olvastam,később Magyar Hírlapot.
Ma már egyiket sem.

Álmodozom egy független,konzervatív,liberális újságról.

Málnafaló 2007.04.22. 10:36:21

Te gabo54 ..:)


A Szabad Nép Szabadságról vagy jót vagy semmit..:)
(Jót nem lehet..)
És hiába probálod nekem Marquard tulajdonjogával "eladni"...mintha nem tudnád hogy az MSZP pártalapítványa, a Szabad Sajtó(!) hogyan betonozta be az irányvonalat...
Valljuk be: nem sok párttulajdonban levő lapban ír Fideszt-gyalázó levelet szegény halott Teller (magyar hangja zeleylászló), hogy aztán a főszerkesztő büntetésből
MÚOSZ elnökséggel vigasztalódhasson:)


Mint ahogy most a Magyar Hírlapért demagóg módon óbégatók figyelmté is elkerülhette: a lap nem Széles miatt jutott oda ahova.
Ha nincs Széles, ma már valószinüleg a lap nincs egyáltalán.
Köszönhetően a másfél évtized "liberális" sikereiért, Robert Maxwell és tsai..hadd ne soroljuk...


* Die Welt?:) "És más konzervatív európai lapok?"
Ez kb. olyan mint jackson diehl és a Washington Post..:)

Shore 2007.04.22. 12:12:47

Málnafaló 04.21./04.22.

Jó lenne ha végre eldöntenéd melyik párt lapja a Népszabadság.
21-én még a "szélsőséges törpepárt" volt a "gazda", 22-én már az MSZP. Nem egészen konzisztens az érvelésed, attól pedig, hogy tulajdonneveket kis betűvel vagy kiforgatva írsz, még nem lesz az.

Málnafaló 2007.04.22. 12:53:21

Te Shore,


Elöbb azért-engedelmeddel- azt még megvárom hogy kiderüljön, most akkor gyurcsanyo ui apró-klánja eszdéeszesitette az MSZP-t, vagy "csak" az SZDSZ-t kókásitotta..:)


Utána, majd ha még mindig érdekel, én is szívesen eldöntöm/megmondom..:)
Bár a konzisztenciám valszeg akkor sem lesz számodra megfelelő..:)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.04.23. 10:37:58

"A lapot, mint egészet korrektnek és függetlennek nevezni... háát... esetleg ha hegesztőszemüvegben olvasod. Legyünk tisztában saját elfogultságunkkal, és ne nevezzünk függetlennek és elfogulatlannak valamit, pusztán azért, mert a miénkkel azonos elfogultsággal bír. Ez lehet az első lépés a független gondolkodás felé (amihez csak konvergálni lehet, elérni soha). Üdv, Bélád."

A Széles-féle tisztogatás előtti MH nem csak az én véleményem szerint volt függetlenebb bármelyik más napilapnál, elemzések mutatták ki, hogy a legtöbbször övéké volt a legelfogulatlanabb címlap, és a véleményrovat se arról volt híres, hogy nem kritizálnánk ugyanúgy Fletót, mint Ovit. Szóval fenntartom a véleményem.

speciel 2007.04.23. 14:35:58

Széles mester át"szabta" úgy magyarosan kis média birodalmát. Nemcsak a MH-t.
Az Echo TV szintén a "kifejezettennézhető" médium kategóriájába tartozott.
Ma a (rém)Hír televízió hozzá lépest egy vasárnapi matiné.
Ennyit erről a pojácáról.
süti beállítások módosítása