A Magyar Nemzet már megint megmondja, mit kell gondolnunk a magyar médiáról. Hát persze, ha jól nevelt konzervatív polgárok vagyunk, rögtön annak kell beugrania, hogy itt aztán baloldali médiafölény van, Orbán Viktor helyett ráadásul nem csak Gyurcsányt nyomatják a tévék, de ott van rögtön „Pongó és Kismocsok” is (ne már, ezek szerint a Magyar Nemzetben lassan három éve senki nem néz tévét?) és egyébként is: a komenisták meg a külföldi multik lepaktálták, hogy rabszolgasorba taszajtsák a magyar népet.
Az amúgy a digitális átállásról szóló cikket nem szedném darabokra, minek, látszik rajta, hogy az író nem csak a Fidesz és a jobboldal szerepét nem érti a nagy magyar médiagyarmatosításban, de még a DVB-T szabványról is csak egy sajtóanyagban olvasott. Ráadásul már az első bekezdésen kiakadtam.
„Közzétette az ORTT a legújabb politikai műsorstatisztikáit, amelyek a tavaly szeptember és december közötti, társadalmilag zűrös időszakra vonatkoznak. Az első kommentárok szerint közszereplésileg előretör az ellenzék. Olyannyira, hogy a hírműsorokban Gyurcsány Ferenc 1117 megnyilatkozását Orbán Viktor 461 megnyilvánulása ’ellensúlyozta’, roppant demokratikusan és igazságosan. A kedvencem az RTL Klub Híradója, ahol a megszólalásokat tekintve 72,3 százalék (!) jutott a kormányoldalnak, 27,7 százalék pedig az ellenzéknek. Képzeljék el, mi volna, ha az ellenzék még előre sem tört volna”
A Magyar Nemzet szakírója tényleg annyira egyszerűen képzeli el a pártatlanságot és a kiegyensúlyozott tájékoztatást, hogy egy kormánymegszólalás, egy ellenzék? Gyurcsányra mindig válaszolnia kell Orbán Viktornak, ha pedig nem akar, akkor egy tisztességes csatorna legalább készít vele egy riportot a jó borról meg a fociról? (Azt már meg sem merem kérdezni, hogy a Magyar Nemzet miért veszi annyira egyértelműnek, hogy a miniszterelnök ellenzéki párja egyszemélyben Orbán Viktor. Deutsch Tamás vagy juj, ki sem merem mondani, de mondjuk Dávid Ibolya már nem is küldheti el Gyurcsányt a vérbe a kiegyensúlyozott tájékoztatás kedvéért?).
És egyébként is, a Magyar Nemzet médiaszakírójának eszébe se jut, hogy Gyurcsány Ferenc talán nem élvezte annyira azt az 1117 megszólalást? Hogy azért nem ugyanaz egy kórház átadásánál szalagot vágni és mosolyogni, vagy mondjuk megmagyarázni, hogy akkor miért is mondta, tisztelt miniszterelnök úr, hogy „kurva ország”? Lehet, hogy a Magyar Nemzetnek nem tűnt fel, hogy a tavaly ősz Gyurcsányról szólt, és nem azért mert ő a miniszterelnök, és a multikkal lemutyizta, hogy minden hírműsorban ott lehessen. Hanem mert elkúrta. Többször is. (És persze azért, mert az őszödi beszéd publikálása utáni napokban Orbán kicsit lapított, várta hogy ebből mi lesz)
Nem tűnt fel a Magyar Nemzetben senkinek, hogy ők is is többet foglalkoztak ősszel Gyurcsány Ferenccel, mint ahogy az egy polgári napilaptól a matematikai kiegyensúlyozottságra hivatkozva elvárhatnák? Vagy lehet hogy a Magyar Nemzetnél nem is olvassák a Magyar Nemzetet?
madárka 2007.03.28. 15:36:34
Majd lesz megint 500 hozzászólás, és a vége az lesz, hogy ide szoknak a jobbosok osztani az észt, és az is kiderül nem is vagyok rendes magyar.
Virág et. 2007.03.28. 15:45:16
Persze ez is csak nálunk (helyesbítek: a Nemzetben) téma.
sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.28. 15:57:27
nem érdekel egyik sem.
szabóZ!
tényleg ezt akarjátok?
vicc1 2007.03.28. 15:58:14
vicc1 2007.03.28. 15:58:41
Raziel Anarki (törölt) 2007.03.28. 15:58:49
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.28. 15:59:22
:D:D:D:D:D:D
Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.03.28. 16:00:27
sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.28. 16:00:53
jó gyalázkodást mindenkinek!
Halvány Görény 2007.03.28. 16:02:00
Halvány Görény 2007.03.28. 16:02:50
derelyegrádi szellem 2007.03.28. 16:03:27
Szerinted az kiváló meglátás hogy aki nem balos az zsidózik és madárkáról megkideríti hogy nem jó magyar?
"Jobbosok" meg egyébként se jöjjenek ide mert ez ti homokozótok? A "kirekesztés ellenesség" nagyobb dicsőségére.
Ha igen, én kiiratkoznék a kocsmátokból.
sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.28. 16:05:25
Engem ez annyira untat.
Meg mért itt.
Jöjjenek ide akik akarnak, már annyiszor leírtam, de itt nem lesz semmi normális hangvételű vita, itt csak anyázás, stb. lesz.
Nem érdekel.
Pussz
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.28. 16:07:46
(Egyébként hülye az, aki a húsosfazék jobb és bal oldalán álló, tenyerét vörösre verő férgeket komolyan veszi. Ugyanaz a céljuk. Igen, a politikusokra gondolok.)
derelyegrádi szellem 2007.03.28. 16:08:38
Engem is untat, nem írok ide. Nem olvasom. De ettől még a kérdésem áll. A zsidózással egyébként is perjudikáló vádaskodás pont olyan undorító, mint zsidózni.
Tehát sarasvati kedves?
sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.28. 16:12:13
Egyetértünk, rendben van.
Volt egy Fábry topic 2-3 napja. Ott már elmagyaráztam, bár lehet, hogy delete lett, bizonyos okok miatt.
Közös véleményen vagyunk:))))
Virág et. 2007.03.28. 16:15:20
Dr. Stein magánblogja meg nem zárt körű csak a kommunikációs zérókat szelektálják ki onnan. Ennek a saját magadra vetített értelmezését rádbízom.
sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.28. 16:16:15
(ehh...milyen találó név)
Isteni idő van.
Nem Miskolc.
Sajnállak, de innentől befejeztem.
Hegyezd a billentyűket másra.
Én megyek a gyerekeimmel játszani.
Pá
derelyegrádi szellem 2007.03.28. 16:17:18
"madárka és floyd meglátása kiváló!"
Madárka meglátása:
"Majd lesz megint 500 hozzászólás, és a vége az lesz, hogy ide szoknak a jobbosok osztani az észt, és az is kiderül nem is vagyok rendes magyar."
Floyd.vi meglátása:
"Kíváncsi vagyok, hanyadik hozzászólástól jön a zsidózás ;]."
Azt hiszem világos a dolog. Tehát?
vasszűz 2007.03.28. 16:17:26
Igaz, mert ha az MSZP és a Fidesz szavazói vitatkoznának, az rendben is volna, de minden egyes alkalommal Gyurcsány Ferenc és Orbán Viktor rajongótábora ütközik meg.
De legalább jó lesz a comment.com látogatottsága. A két úriember neve jó hívószó, legalább olyan jó, mint Kelemen Annáé.
Hattory Hanzo 2007.03.28. 16:17:59
"Belföld - Arra a felkérésre, mely szerint az MTV március 14-én és 15-én Orbán Viktort, a Fidesz elnökét két napon át kamerával kísérnék, határozott nemmel válaszolt az elnök.
Amint arról már korábban beszámolt hírügynökségünk, a Magyar Televízió szeretett volna Orbán Viktor két napjáról egy kisfilmet készíteni. Az MTV csak a mai napig válaszra várt. Orbán Viktor köszöni a felkérést, de nem él a lehetőséggel. Az elnök nem kívánta indokolni válaszát."
libuci 2007.03.28. 16:21:11
ha színészi pályát vagy média pályát választ. A tehetségét nem vitathatja senki. Kiváló utánzóművész teljes átéléssel. Csak egy kicsit nem uriember.
gaga 2007.03.28. 16:22:33
ddq (törölt) · http://inda.hu 2007.03.28. 16:23:36
csak eszembe jutott.
komment poliszihoz igazodva: zsidok, komcsik, nacik, macik, monnyonle!
Elmondó 2007.03.28. 16:32:28
bratan 2007.03.28. 16:37:12
lehet többet cikkeztek volna viktor elvtársról, ha nem csak a saját tömege előtt szólalna fel, hümm!?
szomoruszamuraj 2007.03.28. 16:37:31
Viszont Hattori Hanzo, az azért nem ugyan az, hogy valakit követnek két napig egy kamerával, aztán összevágnak valami saját szájíznek valót, aztán a snittek között meg kommentálnak valami szintén saját szájszagnak valót, mint az amikor feltesznek kérdéseket, aztán hagyják(vagy nem hagyják) válaszolni.-akár ilyen, akár olyan párti politikus.
Virág et. 2007.03.28. 16:41:52
Ez pedig azért van, mert a kormány egyes döntései közérdekű adatnak számítanak (főszabály szerint), míg az ellenzék nem hoz ilyen jellegű döntéseket, tehát megteheti, hogy hallgat.
Nem volt ez másképp 98-02 között sem.
dimitrij 2007.03.28. 16:46:11
a bbc iránymutatás nem ez, a bbc szerint a parlamenti viszonyok arányában lehet érdemes lehetőséget biztosítani... amiről te beszélsz, az egy francia módszer. ezekkel az a baj, hogy nem lehet kiegyensúlyozott egy médium, ami nem hív meg, csak az egyik politikai párt képviselőit, illetve az sem lehet kiegyensúlyozott, akit bojkotál egy párt.
dimitrij 2007.03.28. 16:47:33
csak a vak nem látja, hogy ez az egész a balliberális bérencmédia újabb böffenése, teljesen egyértelmű, persze, dugjátok csak homokba a fejeteket!
no, már a magyar nemzet is balliberális médiagépezet része? ennyire te sem vagy egyszerű, nyugtass meg. :)
fghjk12345 2007.03.28. 16:49:04
Aztán egy apró trükkel - mint a furfangos pincér - hozzáadja a számlához a dátumot, azaz Orbánhoz Deutschot és Ibolyát, de elfelejti Gyurcsányhoz hozzáadni Kókát vagy Kiss Pétert.
Arról már nem is beszélve, hogy valakit megszólaltatni és valakivel foglalkozni nem ugyanaz. A Magyar Nemzet biztos többet foglalkozik Gyurcsánnyal, mint Orbánnal, de erősen furcsállnám, ha Gyurcsány adna több interjút a lapnak. (Konkrétan egyet sem ad)
Bánó András pedig kiválóan el tud beszélgetni Lendvai Ildikóval Orbánról úgy, hogy a Fidesz elnöke ott sincs.
Szóval van néhány szám, amiből önmagában nem sok mindent lehet megállapítani, de hogy ezért miért kell nekimenni a Nemzetnek, és miért kell hülyeségeket írni, és miért itt, én nem tudom.
Halvány Görény 2007.03.28. 16:49:19
TCM 2007.03.28. 16:49:36
Én speciel Mazsolát és Tádét hiányolom nagyon, többször kellene kérdezgetni őket aktuálpolitikáról. Hitelesebbek.
Virág et. 2007.03.28. 16:54:21
Miután a Fidesz nem hajlandó megjelenni a Napkeltében, nagyon más választása nincs is.
Így könnyű elérni az ilyen arányokat.
Az lenne hiteles szám, ha a felajánlott lehetőségeket hasonlítanák egymáshoz. Másképp finoman szólva alakítható az összképp, nemde?
dimitrij
Ebből látszik, hogy nem vagyok újságíró. Köszönöm a kiigazítást!
TCM
"Én speciel Mazsolát és Tádét hiányolom nagyon, többször kellene kérdezgetni őket aktuálpolitikáról."
Mazsolát az ostromkor ellopták, tehát egy darabig még hiányolnod kell. :)
dimitrij 2007.03.28. 16:57:47
mi ez a hugy? :)
TCM 2007.03.28. 16:57:51
Az kamu volt, megvannak, élnek, virulnak. A kis m-es mazsolát vitték el a büféből!
derelyegrádi szellem 2007.03.28. 17:02:53
Ne légy igazságtalan. A távozásával a legnagyobbat is megdöntené:)
fghjk12345 2007.03.28. 17:03:16
Nem mondom, hogy akkor (vagy akár most) igaza volt a lapnak, de továbbra sem értem, miért kell szándékos csúsztatásokkal belekötni egy újságba. Vagy minddel ezt csinálod? Érteni akkor sem értem, de úgy a korlátoltságod legalább kiegyensúlyozott.
Virág et. 2007.03.28. 17:04:00
Nem is kell. Elég csak minden negyedik évben az urnánál. :)
dimitrij 2007.03.28. 17:04:32
pofon egyszerű, a MN akar egy igen komplex kérdést lebutatíani %-os arányokra... ami nem kis ostobaság, főleg egy szakírótól.
derelyegrádi szellem 2007.03.28. 17:04:41
Honnan tudtad?
Te azsizgatsz itt?
dimitrij 2007.03.28. 17:07:45
no, egy adalék. a magát nagyon kiegyensúlyozottnak tartó médium, a hírtv vajon mekkora arányú szereplési lehetőségt biztosított az mdf-nek a választást megelőző hónapokban?
meglepő adat.
0%-ot.
nem biztosítottak lehetőséget.
nahát. :)
ben2 2007.03.28. 17:09:06
A magyar médiahelyzet egyik legabszurdabb jelensége, hogy a brutális túlerőben lévő posztkommunista média a túlerejét többek között arra használja, hogy folyamatosan kampányolja: médiaegyensúly van.
(Ahogyan a diktatúrák is jelentős kommunikációs erőforrást szánnak arra, hogy azt hazudják: szabadság van.)
A kritika a Magyar Nemzet stílusával, céltévesztett vádaskodásaival, idióta érvelésével szemben jogos, azonban a jelenség, amiről a cikk szólt, attól még létezik.
Ami a Gyurcsány-Orbán megfeleltetést illeti: talán a válaszadás lehetősége azt illeti meg, akit megszólítanak.
Az öszödi beszéd óta hány olyan Gyurcsány megnyilatkozás ismert, amelyben ne lenne néhány Orbán Viktornak címzett durva vád? Ehhez képest ne lenne az 1117 a 461-el szemben aránytalan? Ha pedig azt is számításba vesszük, hogy - SzaboZ sugalmazásával ellentétben, mely szerint ugye Gyurcsánynak a kritikus sajtó támadásait kellett volna kivédenie - egyedül a CNN okozott néhány kellemetlen pillanatot a miniszterelnök médiaoffenzívájában, Orbánnak pedig olyan megszólalási lehetőségek jutottak a balos médiában, mint a röhejes Sváby-interjú, akkor még egyértelműbben látszik a különbség.
Szal maradjunk annyiban, hogy persze lehet tovább mantrázni, hogy "médiaegyensúly van, médiaegyensúly van, csak a jobbos újságírók paranoidak", de minek?
A Galaxis Utikalauzból tudjuk már, hogy ha valaki sokáig mondogatja magának, hogy a fekete az fehér, azt előbb-utóbb elütik a zebrán.
derelyegrádi szellem 2007.03.28. 17:10:40
Elég csak minden negyedik évben az urnánál. :)
Vagy a pénztárnál. Azt szereti igazán. :)
ben2 2007.03.28. 17:10:49
A magyar médiahelyzet egyik legabszurdabb jelensége, hogy a brutális túlerőben lévő posztkommunista média a túlerejét többek között arra használja, hogy folyamatosan kampányolja: médiaegyensúly van.
(Ahogyan a diktatúrák is jelentős kommunikációs erőforrást szánnak arra, hogy azt hazudják: szabadság van.)
A kritika a Magyar Nemzet stílusával, céltévesztett vádaskodásaival, idióta érvelésével szemben jogos, azonban a jelenség, amiről a cikk szólt, attól még létezik.
Ami a Gyurcsány-Orbán megfeleltetést illeti: talán a válaszadás lehetősége azt illeti meg, akit megszólítanak.
Az öszödi beszéd óta hány olyan Gyurcsány megnyilatkozás ismert, amelyben ne lenne néhány Orbán Viktornak címzett durva vád? Ehhez képest ne lenne az 1117 a 461-el szemben aránytalan? Ha pedig azt is számításba vesszük, hogy - SzaboZ sugalmazásával ellentétben, mely szerint ugye Gyurcsánynak a kritikus sajtó támadásait kellett volna kivédenie - egyedül a CNN okozott néhány kellemetlen pillanatot a miniszterelnök médiaoffenzívájában, Orbánnak pedig olyan megszólalási lehetőségek jutottak a balos médiában, mint a röhejes Sváby-interjú, akkor még egyértelműbben látszik a különbség.
Szal maradjunk annyiban, hogy persze lehet tovább mantrázni, hogy "médiaegyensúly van, médiaegyensúly van, csak a jobbos újságírók paranoidak", de minek?
A Galaxis Utikalauzból tudjuk már, hogy ha valaki sokáig mondogatja magának, hogy a fekete az fehér, azt előbb-utóbb elütik a zebrán.
Virág et. 2007.03.28. 17:18:02
A döntésnek magának nagyobb hírértéke van, mint az arról kialakított ellenzéki véleménynek.
A "baloldali médiatúlsúly" meg unalomig rágott közhely. Ennél már csak a "90%-os médifölény" a nevetségesebb. Persze, ha a Hustlert és a Minimaxot is balra soroljuk, akkor kijön. Ugye, aki nincs velünk az ellenünk. Klassz logika.
cozumel 2007.03.28. 17:24:02
AZER' SE SZOLOK HOZZA! :D:D:D
szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.03.28. 17:40:24
szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.03.28. 17:42:02
derelyegrádi szellem 2007.03.28. 18:14:02
Klassz, de ez még klasszabb:
"- Mit mondott Rákosi Mátyás?
- Aki nincs velünk, az ellenünk van.
- Mit mondott Kádár János?
- Aki nincs ellenünk, az velünk van.
- Mit mondott Grósz Károly?
- Aki ellenünk van, az is velünk van.
- Mit mondott Gyurcsány Ferenc?
- Aki még mindig velünk van, az nincs magánál."
chico 2007.03.28. 18:14:16
Nézzük már egy kicsit, hogy balos médiaoldalról hogy is néz ki egy nap. Történik x esemény, bejelent vmit a kormány, netán van egy OGY bizottsági ülés, épp vita van a parlamentben. Bármilyen, hangsúlyozom bármilyen MSZP/SZDSZ/kormány/országgyűlési témával kapcsolatban már reggel lehet látni, mert előrelátóan megküldik az MTI-nek a meghívókat, hogy melyik Fideszes mit fog kommentálni, és mikor tartja (jellemzően öt perccel az esemény, bejelentés, etc után )a saját sajtótájékoztatóját. Amiről most már előre lehet tudni, hogy miről szól: minden szar és a kormány monnyon le és nemzethalál.
Lássuk be, a legnagyobb jóindulat mellett sincs a napisajtónak, tv-nek, rádiónak elég embere, aki mindezt végig tudja ülni, nemhogy elég helye, hogy közzé tegye. Tehát szelektálnak, hogy mit muszáj meghallgatni/közzétenni, meg egyáltalán KIT ÉRDEMES, mert nem beszél folyamatosan lózungokban, hanem a tényeket, érveket is föllelni a kommunikációs eszköztárában. Mondjuk a fogyatkozó érdeklődést látva mostanában már inkább csak az MTI-t árasztják el sajtóközleményekkel. Persze volt olyan időszak is, amikor az újságokat bombázták, napi öt-tíz kétmondatos faxxal, és mindegyikben mélyen föl voltak háborodva, meg elítéltek mindenkit.
LÉnyeg a lényeg, hogy szerintem pl qurva unalmas, amit a Fidesz csinál, mert az elmúlt másfél évben egyszer sem hallottam tőlük, hogyan is lehetne megóvni az országot az összeomlástól, mindig csak azt, hogy minden rossz, és a kormány rontotta el. Alternatívát, hogy ők mit javasolnának a kormány hülyeségei helyett, azt nem. És igenis sajnálom tőlük emiatt az adóforintjaimat: a fizetésük helyett, ha már nem dolgoznak meg érte, nyugodtan lehetne inkább a kutyamenhelyek, rákos gyerekek ellátásának, netán a parlagfűirtás finanszírozására fordítani. Akármi másra.
chico 2007.03.28. 18:16:29
van ugye a funkcionális analfabéta, meg a pártpolitikai.... :D
chico 2007.03.28. 18:18:03
borovi 2007.03.28. 18:20:21
derelyegrádi szellem 2007.03.28. 18:50:04
Ez a legjobb, ez elviszi pálmát. Előttem van ahogy "felfigyelnek" az újságírók. :D :D :D
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2007.03.28. 19:15:37
-hülyegyurcsány,hülyegyurcsány,hülyegyurcsány,hülyegyurcsány, hülyegyurcsány.
-okosorbán,okosorbán,okosorbán,okosorbán,okosorbán.
Na, ugyanannyiszor hangzott el a nevük. Hát nem kiegyensúlyozott?
szomoruszamuraj 2007.03.28. 19:20:23
Alternatívát, hogy ők mit javasolnának a kormány hülyeségei helyett, azt nem. "
De igen, többször is mondtak alternatívát, többször elmondták, hogy ők hogyan csinálnák ezt az egészet, ha már ekkora sz*r van. Pl. azt mondták, hogy adónövelés helyett adócsökkentés kellene, mert adónövelés, fizetések befagyasztása, stb... mellett csökken a vásárlóerő,vásárlókedv, és szépen megáll az élet. Tehát tévedsz, mondtak alternatívát(ők ezt részletesebben kifejtették).
Viszont én azon gondolkodtam, hogy ezt vajon ők elhiszik e? Mármint, hogy ők minden f*szán visszaállítanának a helyes mederbe gyorsan, fájdalommentesen. Mert szarból várat nem lehet, még ha kőművest cserélsz is. (persze az is más kérdés, hogy miért egy olyan ember "vezeti" a "reformokat"-hahaha-, aki maga mondta elhíresült beszédében, hogy "nincs több tehetségünk", ennyit tudunk.)
navngo 2007.03.28. 19:21:22
a tisztanlatas vegett fel lehet idezni a 98-02-es idoszakot is
arnulf 2007.03.28. 19:36:29
Marad a sorozatjunkie.
dimitrij 2007.03.28. 20:44:42
talán igazad is lenne, ha Orbán nem bizonyos alkalmakkor kezdene úgynevezett médiakampányba, amikor rövid idő alatt (értsd. 1-2 hét) alatt körbejárja azokat a médiumokat is, melyeket egyébként nem barátinak minősít. de mivel általában háttérbe van vonulva, és más véleményformálók viszik a prímet (Szijjártó, Navracsics, Deutsch Für, stb.), így amit írsz, az legalábbis érdekes benyomást kelt.
egyébként pedig igaza van annak a hozzászólónak, aki arról értekezik, hogy egyértelműen többet kell szerepelnie a kormánypártoknak, mint az ellenzéknek, hiszen ők kormányoznak. nekik valahol kötelességük, míg az ellenzéknek választható lehetőség a szereplés. arról nem beszélve, hogy Orbán személy szerint számos médiummal nem hajlandó szóba állni sem, még a legkiegyensúlyozotabb nyomtatótt sajtótermék kapcsán is így tesz évek óta...
egyébként pedig az sem véletlen, hogy egy úniós bizottság épp most jelezte, hogy gond van a magyar médiatörvénnyel..
dimitrij 2007.03.28. 20:46:42
persze-persze... és az ilyen sztorik mekkora százaléka a fantázia szüleménye, és egyáltalán mire érv az, amit összehordtál? :)
dimitrij 2007.03.28. 20:48:24
persze, történet nagyobb részben, tudomány meg egy kicsit kisebb részben. tőled is megkérdezem, mire érv ez a médiamegoszlás kapcsán szancsópanza? :)
dimitrij 2007.03.28. 20:54:36
"Pl. azt mondták, hogy adónövelés helyett adócsökkentés kellene, mert adónövelés, fizetések befagyasztása, stb... mellett csökken a vásárlóerő,vásárlókedv, és szépen megáll az élet."
ja, csak amit mondanak, az nem valós alternatíva, hanem lózung. ugyanis sehol európában nincs akkora társadalmi beágyazottsága az adóelkerülésnek, mint hazánkban... tehát ha szélesíteni akarják az adózók körét, akkor nem elég adókat csökkenteni, át kell alakítani a teljes adórendszert az alapoktól, illetve kivárni azt a néhány hónapot, inkább évet, míg valóban nő az adózók köre... az pedig a jelenlegi forráshiányos államháztartás esetében nem működik.
dimitrij 2007.03.28. 20:58:53
"a tisztanlatas vegett fel lehet idezni a 98-02-es idoszakot is "
azokra az időszakokra gondolsz, amikor csonka kuratórium ált fel? meg később kezdődött egy fradi meccs, mert a királyi tévé élő egyenes adásban közvetítette a meccs előtt a Kossuth térről a fidesz választási ngyűlését, illetve de főleg Orbán beszédét?
ez a médiafölény egyébként annyira komikus... mit ér a médiafölénnyel az a politikai tömb, melynek kormányzati kommunikációja szar, ostoba, semmitmondó, alkalmatlan, szakmailag csapnivaló?
Hattory Hanzo 2007.03.28. 21:32:49
Mit gondolt Orbán Viktor?
Aki nincs velünk, az nincs.
szomoruszamuraj 2007.03.28. 21:38:02
Én nem azt mondtam, hogy ez így megvalósítható, én azt idéztem, amit ők mondtak.
vaffanculo 2007.03.28. 22:38:20
asszem, erről többet és értelmesebbeket lehetne kommentelni mint a MN faszságairól.
azonkívül érdemes ide is ellátogatni: www.szelsokozep.freeblog.hu
Dr. Stein (törölt) 2007.03.29. 05:56:19
Nem ártatlan itt senki.
sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.29. 08:06:08
teisfiambluetooth 2007.03.29. 08:23:12
Ha már 1 ide 1 oda, akkor megjegyezném, hogy 1998-2002 között állandóan hallgatnom kellett mennyire kormánypárti a kereskedelmi TV mert 3 kormánypárti megszólalásra jut 1 ellenzéki...
Hiánypótló írás szabóZ. Feltétlenül küld el a cikked az akkori hülye ellenzéki sajtónak is.
Más országokban mindig a kormány a hülye. Nálunk szerencsére hol a kormány, hol az ellenzék.
98-02 között pl a kormány, azóta az ellenzék. Ez így igazságos és pártatlan.
Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.03.29. 08:23:39
mellesleg Kündümár engem is megtalált és zsidózott,de nem baj én szeretem a mocskot úgyhogy jöhet még.
sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.29. 09:01:13
heki 2007.03.29. 09:40:15
hagyjuk már ezt a médiaegyensúly szöveget.
Hülyeség.
Egyszerűen azért, mert vagy médiaszemélyiség vagy, vagy hiteles, konzervatív személy. A kettő antagonisztikusan zárja ki egymást.
Vagy-vagy.
Avagy mennyire hiteles nektek (nekünk) Philip ősmagyar nevű exviva-tévés műsorvezető, mennyire lenne hihető, ha Fábry a keresztény erkölcsiségről mondana pár mély szót?
Ugyan már.
Ha a jobboldal meg akar jelenni még inkább a médiában,
1. akkor médiaszemélyiségeket kell megnyernie magának, így vagy úgy, meggyőzéssel avagy más módon.:)
De az általános médiakritikával az esetleges tehetségeket marja el maga mellől a jobboldal például, és marad a a középszer/gyenge felhozatal
2. a működő médiáit kell magas szintre felhozni (bár erre egy két, de kevés példa akad: heti válasz és hirtelen más nem is jut eszembe) és meg kell szabadulni a ballaszttól
3. És ahogy Fábry egyszeres szereplése a Napkeltében média-esemény lett, hasonló módon kell megfelelő embereknek megfelelő helyen megjelenni.
Néha az az érzésem, hogy a jobboldal direkt gyengíti önmagát.
dimitrij 2007.03.29. 10:02:50
DIMITRIJ (húúú, de baromi ronda nicked van, allig bírom leírni. Rühellem a ruszkikat):
ha ez megnyugtat, akkor leírom, hogy magyar állampolgár vagyok. :)
továbbra sem áll össze a kép, mi a franc köze van valami honfoglalás környéki, előtti állítólag hiteles sztorinak a jelenlegi médiaarányokhoz? vagy az ezzel kapcsolatos handaandázás amolyan érvpótlék, vagy jolly joker, ami mindent egyéb beírást überel?
dimitrij 2007.03.29. 10:07:03
"Ha már 1 ide 1 oda, akkor megjegyezném, hogy 1998-2002 között állandóan hallgatnom kellett mennyire kormánypárti a kereskedelmi TV mert 3 kormánypárti megszólalásra jut 1 ellenzéki..."
már a legelején elkúrtad, mert pont arról van szó, hogy az 1-1 nem megvalósítható, és nem is lehet cél, legfeljebb a hírtv-n...
egyébként ki állította, hogy kormánypárti volt akkor a kereskedelmi tv? egyáltalán melyik kereskedelmi tévéről beszélsz?
kisa 2007.03.29. 10:11:05
Hogy van ez más országok médiájában? Mennyit beszélnek "békeidőben", két választás között, mondjuk Olaszországban, Franciaországban, Angliában? Vagy Skandináviában?
Mellesleg nekem gyakorta úgy túnűnt az elmúlt időszalban, hogy a hírek zöme úgy kezdődött, hogy "Orbán Viktor..." vagy a "Fidesz"... Esetleg úgy, hogy a "legnagyobb ellenzéki párt.."
És valaki említette, hogy a napkeltében remekül elbeszélgetnek Orbánról úgy hogy ott sincs. Kérdem én, mégis miről/kiről beszélnek a Hírtévében a műsoridő igen nagy százalékában?
De amúgy meg tökmindegy, ako Orbánra kíváncsi, az Hírtévét néz, aki meg nem, az nem. Sajnos, Gyurcsányt nem lehet elkerülni, mertmivel ő a kormány feje és bunkója, márpedig a kormány van döntési helyzetben, és minden döntés = hír. De nem minden, a döntésre vonatkozó ellenzéki komment hír, főleg, mivel az előre borítékolható...
Amúgy szép napot mindenkinek! :-)
dimitrij 2007.03.29. 10:58:43
Kérdés (nem mintha fontos lenne, csak úgy eszembe jutott):
Hogy van ez más országok médiájában? Mennyit beszélnek "békeidőben", két választás között, mondjuk Olaszországban, Franciaországban, Angliában? Vagy Skandináviában?
két ismert elképzeés létezik: egy francia módszer (kormánypártok 2/3, ellenzék 1/3), ileltve a bbc módszere (parlamenti arányoknak megfelelő lehetőség), de mindkettő elméleti modell, a gyakorlat eltér ettől.
kisa 2007.03.29. 11:14:47
Szerintem akkor kellene egy politikusnak megszólalnia, ha érdemi, fontos, új vagy valami nagyszerű gondolata támad. (bár, meglehet, hogy a gondolat és a politikus kontexus kicsit túlzó...)
Meg tudom, a pszichológia, a drill, hogy ha valamit elég sokszor mondunk, akkor azt elhiszik a népek...
moli 2007.03.29. 11:27:56
szerezzetek magatoknak valami hasznos hobbit.
Tengertánc (törölt) 2007.03.29. 11:50:17
dimitrij 2007.03.29. 12:05:04
nem fogok tudni számadatokat mondani sajnos, egy példát tudok mondani, ami árnyalja a mi problémánkat: Svájcban a svájciak jó része nem tudja megmondani a kormányfőn kívül a kormány tagjainak a nevét, nem azért mert buták vagy alulműveltek, hanem mert annyira nem téma a politika náluk.
bezzeg nálunk, nálunk a túlpolitizált közélet hatásai elég sok helyen kifejtik áldásosnak éppen nem nevezhető hatásukat, lassan olyan lesz ez is, mint a foci, amihez mindenki ért, kivéve talán dávid Ibolyát. :)
csécsi 2007.03.29. 12:43:10
csécsi 2007.03.29. 12:45:08
dimitrij 2007.03.29. 23:19:38
Röhejes hogy a jobb oldali alig észrevehető médiát is igyekeznek lejáratni.
lejáratja az magát, elég róla tudósítani. :) és pont.
dimitrij 2007.03.29. 23:25:04
jujj, szegény magyar nemzet... mond csak töki, mennyi sajtópert vesztett el a nemzet? :) csak mert az alig észrevehető médiád minden rekordot megdönt ebben a kérdésben... :P vagy az nem baj?
gabo54 2007.03.30. 07:53:23
dimitrij 2007.03.30. 08:47:20
talán az is közrejátszik, hogy a főszerkesztő Liszkay egy jogász? :)
dimitrij 2007.03.30. 09:21:09
no mennyit vesztett? a legutóbbira amire emlékszem a zindex kapcsán, és vesztett sajtóper volt, az a Keller féle per volt... :) na mesélj, te mennyit tudsz?
Hattory Hanzo 2007.03.30. 10:20:24
Tényleg ezt sikerült összehozni? Egy elütésen vergődsz? És ezt a parádés riposztot egyedül alkottad, vagy kértél telefonos segítséget? Ja, és hogy ki a szánalmas és a röhejes, ezek után ne nagyon feszegesd...
dimitrij 2007.03.30. 10:22:16
most azért pezsegsz, meg hánykolódsz, mert tájékozatlan vagy? és erre még büszke is vagy? tőlem várod, hogy kisegítselek a tájékozatlanság gödréből? esetleg írjam meg helyetted a hozzászólásaidat is? :)
dimitrij 2007.03.30. 10:24:48
no, kb. ez a meghatározása a funkcionális analfabétizmusnak, amit itt előadtál. csak azt nem értem, hogy miért kell büszkének lenned olyan dolgokra, amiket inkább szégyelni kellene... (funkcionális analfabétizmus, tájékozatlanság, alulműveltség)
dimitrij 2007.03.30. 10:28:27
nem fognak a nagy eszedért ellopni töki. :)
dimitrij 2007.03.30. 10:44:13
nos, az ugatás a te reszortod, a többség képes normális hangnemben írni, az utóbbo időben te vagy az egyetlen, aki nem képes tartani a nívót. :)
no, itt a remek alkalom, hogy megmutasd milyen tájékozot vagy: írd le szépen, hogy mennyi sajtópert veszített az index meg a népszabi, te vetted elő érvként, akkor próbáld érvvé tenni, ne csak fecsegj róla. vagy az már meghaladja a képességeid?
dimitrij 2007.03.30. 10:45:38
Csak a mihez tartás végett és az arányok miatt tettem fel a kérdést .
ja hogy egy olyan kérdéssel próbálsz érvelni, amire nem tudod a választ. fantasztikus. az egyetlen gond az, hogy akkor ez nem érv, hanem kérdés... :)
asszem nem az én felfogásommal van gond. :PPP
dimitrij 2007.03.30. 11:15:18
képes vagy végre leírni azt a konkrét számot, amire céloztál, amit érvként próbáltál használni, vagy sem?
nincs führerem, nincs harsonám. ráadásul az sem érv, hogy te azt vélelmezed rólam, hogy szoci vagyok, mert valami primitív előítéled ezt mondatja veled. ha nem tetszik, hogy leírom a szerinted független médiumoddal kapcsolatos észrevételeim, akkor benned van a hiba, és akkor is, ha nem vagy rá képes érdemben reagálni, csak zöldségeket összehordani. :)
dimitrij 2007.03.30. 11:17:46
dimitrij 2007.03.30. 12:15:29
meggyőző érv volt, a nevetésed kicsit izzadtságszagú, de tekintettel erre a fantsztikus teljesítményre, amit ma összehoztál, ebben semmi meglepő sincs. :)
dimitrij 2007.03.30. 12:18:23
meggyőző érv volt, a nevetésed kicsit izzadtságszagú, de tekintettel erre a fantsztikus teljesítményre, amit ma összehoztál, ebben semmi meglepő sincs. :)
dimitrij 2007.03.30. 12:21:50
a számokat neked kellene prezentálni kispjatás, te próbálkoztál ezzel. :) vagy azt már sikerült menet közben elfelejtened?
bizony, itt a vég, érvként szeretnél valamit használni, olyan adatot, aminek nem vagy ismeretében. amikor meg ezt az orrod alá dörgölik, akkor körmönfontnak nem nevezhető menekülésbe kezdesz... szórakoztató ezt látni. :)
dimitrij 2007.03.30. 12:23:03
habzik a szád, menj sétálj egyet, vagy pihenj le kicsit. rád fér... :)
szervusz. :PPP
dimitrij 2007.03.30. 12:32:34
hát add elő végre a számokat, amikre hivatkoztál, ne vergődj és ne menkülj helyette. pofon egyszerű a dolog, és rohadtul nem hatnak meg a szánalmas komcsizásaid, cenzorozásaid, meg buta fröcsögésed... írd le végre a vesztes sajtóperek számát, ha már hivatkoztál rájuk, esetleg azt is írd mellé, hogy ki ellen bukták el, mert az index nemrég éppen Keller László ellen vesztett sajtópert, és akkor talán megmentesz valamit emberi mivoltodból, egyébként nullára degradálod magad. :)
hajrá subbabubba, én szorítok neked. :PPP
maybach 2007.03.30. 12:35:28
Már nem azért, de télleg írhatnál egy kibaszott számot, ha már szóba hoztad. Érdekelne.
dimitrij 2007.03.30. 12:39:39
arra várhattok egy darabig. :)
legfeljebb le lesztek ti is komcsizva, cenzorozva, szocizva, vagy kaptok valami "ütős" beszólást a nicketek kapcsán.
Hattory Hanzo 2007.03.30. 12:43:29
"Biztos ki leszek moderálva de nem érdekel, ismerjük a liberális értékeket index jóvoltából is, addig tűröm el a más véleményt ameddig az nem keresztezi az érdekeit....."
attól mi a túrót vártok?!
marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.03.30. 12:45:50
dimitrij 2007.03.30. 12:47:33
most éppen néhány számadatot. :)
de: hiába. :PPP
dimitrij 2007.03.30. 12:52:02
azé az a kérdés attól igazán érdekes, hogy sokan attól lesznek "szocik", mert valami fideszes megszállottal szemben véleménykülönbségük akad egy kérdésben. szóval így hamar szoci lehet akárki, aki nem ért egyet vele/velük. mondjuk nekem ettől nem lesznek álmatlan éjszkáim. :)
maybach 2007.03.30. 12:55:41
Nem izgulok. Csak Te hivatkoztál rá.
marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.03.30. 12:57:47
dimitrij 2007.03.30. 13:05:45
van itt pár dolog, amit tisztázni kellene. :)
a kérdés az enyém volt, én tettem fel a kérdést, hogy mennyi sajtópert vesztített az MN. helyetted más válaszolt, mert te képtelen voltál rá. :)
másrészt, te nem kérdeztél, hanem hivatkoztál arra, hogy bezzeg az index meg a népszabi... de mivel számadatot nem adtál, mert az kínossá tette volna érvpótlékod, így menekülsz, meg vagdalkozol. :)
azt meg valahogy meg sem akarod hallani, hogy pl. az index nemrég éppen egy köztudottan baloldali (Keller László) ellen vesztett pert... tragikomikus körülmények között.
maybach 2007.03.30. 13:13:11
"No akkor számoljuk csak meg hohy mennyi sajtópört vesztett a népszabi vagy az index?"
Nekem tök mindegy, de ez után a mondat után kitől várjam a számokat. Az MN pereiről írtak a többiek.
mavo · http://polmavo.blog.hu 2007.03.30. 16:15:46
Hümm.
1. Minden kormánypártisága ellenére nem a Napkelte tiltotta el, hanem ő marad távol önként.
2. Ha nem beszélnek róla, akkor meg az a baj. Van sapka, nincs sapka.
gabo54 2007.03.31. 07:39:31
gabo54 2007.03.31. 07:46:49
teisfiambluetooth 2007.04.01. 15:26:08
1 közszolgálatit akartam írni (természetesen) nem kereskedelmit
2 Mit kúrtam el? Mikor fidesz volt hatalmon a baloldal nyafogott, hogy a közszolgálati TV pártos mégpedig a jobboldal javára, most a jobboldal nyafog fordítva. Csak most kiderítjük, hogy a jobboldal hülye, mert nyafog. Ezért mondtam, hogy küldje el az írást azoknak, akik a fidesz idején nyafogtak, mert ezek szerint ők is hülyék. Hiszen 1:1 arány érdekében nyafogni hülyeség akárki is van hatalmon, és akárki is nyafog.
Érthető?
Szerintem igen, de valószínű úgysem akarod érteni.
dimitrij 2007.04.02. 09:04:24
nem elküldeni kell a cikket ide vagy oda, hanem fogni az elcseszett médiatörvényt, és csinálni helyette egy újat, a médiától független része a dolognak pedig az, hogy rendet kell tenni a közéletben, hogy a politika ne legyen olyan fontos kérdés, ne tudjon pl. rátelepedni a köztévére.