Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Csintalan szakért

Hír TV

2006. október 01. 20:23 kiricsizoltan 106 komment

Meglepetéssel vegyes ijedelemmel észleltük, hogy a Hír TV nem kisebb gondolkodót kért fel a választási műsor egyik "szakértőjének", mint Csintalan Sándort. (A másik két szakértő Horkay-Hörcher  Ferenc von Heti Válasz, és Szerető Szabolcs.) Szóval felmerül az emberben, hogy hogyan kerül a gumicsizma az asztalra. De rögtön kiderült, hogy mennyire hasznos egy Csintalan a háznál. Például Ókovács Szilveszternek az MSZP-s képviselők lelkivilágát firtató kérdésére senki nem tudott volna autentikusabb választ adni, mint Csintalan. Ráadásul sajátos stílusával föl is rázta nyelvileg ezt a műsort. Mikor hallhatnánk Horkay-Hörchertől, vagy Giró-Szásztól olyan dumákat, hogy "az elemi cuccot el fogja rendezni"?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stanton 2006.10.01. 21:01:55

Csintalan egy igaz ember, példaképem. Szívesen nyomnék csókot a csillogó homlokára. Nagyra becsülöm, amiért tulajdonképp ő maga sem tudja, melyik legyen az a harmadik párt, amelyiknek újfent lefexik.

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.01. 21:13:23

Jó estét az aktivistáknak is! Teesék gyorsan az ATV-re kapcsolni!
Kéri politológus nem hisz a szemének! Olga tépett frizurában nagyon szexisan melegít a villáminterjúkra. Ibolya már elment.

Dr. Stein_1 2006.10.01. 21:15:37

A fasiszták kimoderálták a hozzászólások 30%-át!

ooo 2006.10.01. 21:19:12

kéri még mindig mit nem ért?

Dr. Stein_1 2006.10.01. 21:20:52

Aha, már az Index is megírta: "Kéri László vitába szállt Sólyom László beszédével az ATV-n, a Kálmán Olga vezette választási műsorban."

Kéri megkapta a pulóver díjat, mint a legtöbbet tévedő politológus. Nem magyaráz, agitál, szánalmas...

Dr. Stein_1 2006.10.01. 21:21:24

Veszprém is elbukott, hallotta, Stein?

kivagyok 2006.10.01. 21:32:09

Ibolya már elment? De jó neki. Ha a többi is elmenne, talán abba lehetne hagyni a baszakodást. :))

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.01. 21:39:19

A helyszíni közvetítés szerint az MDF székházban "semmilyen" hangulat nincs. Minek örüljenek. "Te jó isten, nyertünk!" - ha emlékszik a kedves olvasó...
10-kor Ibolya visszajön!

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.01. 22:10:04

Nem tudom megállni, hogy ne kiáltsam világgá, írt a Szily László!
hemar.freeblog.hu/

Válasz is van:"...mert a Homár Ellenállási Mozgalom Félkatonai Szárny Központi Bizottságának hadműveleti termében vezetőink már előkészítették az "Andy Warhol Project" terveit. Amíg lehet, visszatartom a csőcseléket..."

dejavubazz 2006.10.02. 00:45:41

Az ATV-n a Bolgar Gyorgy, Meszaros & Co volt meg muris. Oket kene fomusorban a nagytvbe! :)

ooo 2006.10.02. 06:34:58

Off, Tóta W mai "szakértő" cikkére:

Vízágyú helyett jobb ha keresnek egy új miniszterelnököt először, az fogja szétoszlatni a tömegeket.

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.02. 07:33:29

Nos, itt a számvetés ideje. Ezúton kérek elnézést téves jóslatomért, miszerint a hozzászólások száma eléri majd a bűvös 500-at. Nem a cikk volt rossz, a politikai ascendens most nem kedvezett a csillagjóslásnak.
Viszont Kéri Laci bácsira még mindig rávertünk! A cikk vesztese Csintalan Sándor. Róla keveset beszéltünk.
Még valamit, egy pillanatra benéztem az Újságíró klubba. Ezeket az embereket semmi sem győzi meg, hogy csak egy icipicit objektíven lássák a világot? Vagy olyan sokat fizetnek?

maybach 2006.10.02. 09:26:26

Miért baj, hogy Csintalan a HírTv szakértője? Jó példa rá, hogy a mi komcsink nem olyan genyó, mint a tietek.
Az én kis falumban ( igaziból város, mióta Pozsgai et.kinevezte városnak )a talpig szoci képviselő indult függetlenként pol.mesternek. Képviselőként továbbra is szoci. A valamikori KISZ titkár, későbbi véres szájú kisgazdi, ma érett fővel túl az 50-en fiatal demokrata lett.Mi ebben a szar?

fiatal demokrata 2006.10.02. 09:53:46

Nekem sem tetszik az ha valaki nem tudja eldönteni Komcsi Vagy Fideszes lsd. Csintalan, de Kecskeméten is volt hasonló csak fordítva jól ki is kapott!

Amitől az arcom leszakadt az Demszky et. monólógja , hogy Sólyom közt. eln. minden mondatában az alkotmányt sértette!!!

Demszky szerintem azt se tudja mi az az alkotmány vagy hogy ki is Sólyom , mert akkor ilyen sületlenséget nem hadovált volna össze!!

Még egy a komcsik értelmezése elég érdekes!

Csak egyet elfelejtenek nem 23% nyertek hanem 1,68%-al!!!

Azaz a város fele nem szerette volna hogy Demszky maradjon!

Amikor le kell mondania a parlamenti mandátumáról hogy csak' azaz 1 fővel maguk felé billentse a mérleg nyelvét a z elég nagy gáz!!!!!

fiatal demokrata 2006.10.02. 09:57:33

és még egy A lakosság 64 százaléka elmehet a sunyiba!!!

Lusta, érdektelen dögök!

Nincs véleményük vagy nehéz volt az ágyból felkelni?

Utána meg ők azok akik hangoztatják, hogy ez rossz meg az!

Gusztustalan!

derelyegrádi szellem 2006.10.02. 10:24:13

"Az ATV-n a Bolgar Gyorgy, Meszaros & Co volt meg muris. Oket kene fomusorban a nagytvbe! :)"

Az tényleg jó lenne, csak akkor nagyon szemmel kell tertani a berendezést, kellékeket. A Mészáros miatt...:)

Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.10.02. 10:51:08

maybach! Nem sárbogárdi vagy? Ott ugyanez történt. A 4 évig szocialista színekben játszó polgmest. most Fideszes támogatású független (annyira mint Tarlós) és leverte a szocialista jelöltet, aki 12 évig volt ogy. képviselő is. Egyre nehezebb követni...

maybach 2006.10.02. 11:49:56

Dr.Stein!
Nem, de ugy tűnik a hernyóság országos és pártsemleges.Tarlós egyébként elegánsan veszített. Ő orálisan nyert és ne merje senki liberálisnak mondani Bp-t.
Zárójelben teszem hozzá, hogy egy város vezetése szerte a világon lehet bármilyen, de maga a város, ha az valóban világváros és ne adj isten még jó hely is, akkor az liberális. Ha nam akkor olyan, mint Mekka. De onnan még szigetellenes ifjú rocker rendteremtő,nagyon független Istit is kibasznák.

derelyegrádi szellem 2006.10.02. 14:05:10

"ha az valóban világváros és ne adj isten még jó hely is, akkor az liberális."

Én nem tudhatom te hol érzed jól magad, de lehet, hogy utaznod kéne.

Én soha sehol (de, talán Róma)olyan jól nem éreztem magam mint Szingapúrban. Ott a legnagyobb a szabadság. Azt csinálsz, ami jólesik, annak csak egy nem lehet a következménye, másoknak terhére sem szemeteléssel, garfittizéssel, hugyozással és mondjuk a metro összepiszkításával nem járhat. A városi metro kimegy a repülőtérre, így nagyságrendileg 110 Ft-ért a városban vagy. (Világvárost építünk.. aha..)

A közbizonság annyira jó (pedig nincs rendőr minden sarkon, mint Havannában), hogy kiírhatod magadra, hogy teljesen hülye vagyok raboljatok ki, lopjatok meg, nem találsz rá jelentkezőt. (Ott nem ismerik a "megélhetési bűnözés" kategóriáját)

És Szingapúr világváros, igaz nem annak Demszkys értelmezésében. Csak egy séta az üzeleti negyedben, de bárhol és már látod is miről beszélek. Ülj be egy jazz kocsmába (férőhely 50 fő) olyan zenészeket hallhatsz (főleg hollandok és amerikaiak)élőben, hogy elájulsz.

Ja, és apróság de jellemző így leírom. Feladtam pár képeslapot, amik 3 (három) nap múlva itt voltak Mo-n, mindezt cca 50 Ft/db áron. Igaz ott D.G.-t nem húsz évig, de 20 perce sem tűrnék meg, inkább kibasznák onnan a Gabit.

Mindezt a "világvárosi liberalizmus" baromságainak elvetésével érték el.

maybach 2006.10.02. 14:22:43

"Mindezt a "világvárosi liberalizmus" baromságainak elvetésével érték el."
Gyere be a Napról.A liberalizmuz ez esetben nem honi szitkozódás, hanem éppen az ami Neked tetszett.

maybach 2006.10.02. 14:27:16

Egyébként nem Demszky mellett korteskedtem, csak nagyon bátran független Istivel kapcsolatos szösszenet volt. A parkok összehugyozása a falak összefirkálása, a combino elbaszása, a királyi Tv felgyújtása nem liberalizmus, hanem vandálság. Bar pannonhalmán őriznek egy pár száz éves graffitit.

homár molla 2006.10.02. 15:16:19

közvetítés komment: tv2-n Bárdos megint jól oltogatta a szigorúfizimiskájú asszonyt (akiről néha Marcy jut eszembe, Al Bundy szomszédja, de csak ha megfelelő szögből nézem). Hogyaszongya: számításaim szerint ennyi meg ennyi képviselője lesz a pártoknak a közgyűlésben. Mire Bárdos: na ezt azért majd még inkább átszámoljuk a reklám alatt. Meg igazi asszonyverős tajparaszt stílusban tudja megkérdezni, hogy Na most akkor képes vagy valami értelmeset böffenteni még pár percen keresztül, amíg kukázunk egy vendéget valamelyik kihelyezett stúdióba? Mint a régi szép domestic violence-időkben...

A másik: m1-en Pálffyn nagyon látszott, hogy a büdös életbe nem mesélték még el neki, hogy készül az időjárásjelentés. Persze mókás ötlet volt bevágni a 200 oszlopos grafikont a blueboxba, szart se lehetett látni, ő meg mondta hogy Itt látják a bal vagy jobb hónom alatt a heves megyei adatokat.

HírTV: ha Csintalan mégegyszer kimondta volna a Reichstag szót az MTV székház szinonímájaként, lehet hogy rohamot kaptam volna.

derelyegrádi szellem 2006.10.02. 15:37:19

Ha ezt így gondolod akkor nem velem, hanem D. Gabival kellene megvitatnod a világvárosi liberalizmus fogalmát, és SzDSz-es értelmezését. De azért fixáljuk, hogy én mit gondolok a "a világvárosi liberalizmusuk" alatt:

A nagyvárosok SZÜKSÉGSZERŰEN koszosak, a falak összefirkáltak (D.G. még bátorította őket, mondván ez "művészet"), a közlekedés kaotikus, szitúgy a hajléktalanok, minden kisérőjelenségükkel együtt. A bűnözés is természetes, hisz "nagyvárosban" vagyunk. Na az általam említett városban szakítottak ezzel gondolatmenettel. Nem SZÜKSÉGSZERŰ, lehet és kell is tenni ellene valamit. Igazuk van. (egyébként már D.G. bezzegvárosában is az előző polgármester Giuliani meghirdette o toleranciát ezekkel a jelenségekkel kapcsolatban, állítólag nem eredménytelenül, de ezt nem tudom sem megerősíteni sem megcáfolni mert ott nem jártam.

Menj ki a napra, hátha látsz is valamit...

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2006.10.02. 16:09:22

maybach: tetszett, amit Keszey-ről írtál! :) Tényleg KISZ-titkár volt?

Mike Patton 2006.10.02. 17:41:38

derelyegrádi szellem 2006.10.02. 15:37:19

Giuliani nem eredménytelenül csinálta... Nem nagyon látni hajléktalanokat az utcán. A jogvédők, meg a demokraták hápogtak is, hogy nincs joa megmondani R. G.-nek, hogy ki hol alujon, de ő jó amerikai szokás szerint nagyívből leszarta őket.

Egyébként mélységesen egyetértek Veled, lehet ezt máshogy is csinálni. Nyilván kell hozzá megfelelő mentalitás, meg szigorú büntetések rongálóknak. Pl. eldobott cigicsikkért pénzbüntetés, meg ilyenek (dohányosként mondom ezt.)

Szóval attól, hogy nem tudjuk milyen lenne Bp. Demszky nélkül, az nem jelenti azt, hogy nem lehetne jobban csinálni. A libberalizmus, mint eszme hangoztatása a mai európai politikai életben elég erőltetett, főleg annak fényében, hogy minden országban visszaszorultak ezek a pártok.

Szóval csöppet vergődés jellege van a dolognak....

Walmer 2006.10.02. 19:17:39

Derelyegrádi szellem!
Amikor New Yorkban meghirdették a zéró toleranciát, akkor ott olyan bűnözés volt, hogy ahhoz képest Bejrút álmos tanyasi kisvárosnak tűnt. Budapest ettől fényévekre van, te nagyeszű. Vandálkodni, tévészékházat szétverni nem liberálisok szoktak. És Szingapúr. Gondolom kiküldött valami multi, hogy állíts be, helyezz üzembe valami szart. Ott voltál 2 napig és összefostad magad a látottaktól. Valószínűleg semmit sem tudsz Szngapúrról, csak annyit, amennyit minden hülye turista tudhat. Ráadásul Szingapúr nem egy város, hanem egy városállam, semmi köze a modern értelemben vett városokhoz. Ennyi erővel én meg lehidalok Monte Carlótól, meg Hong Kongtól, meg Macautól, meg Luxemburgtól.

Yoisten 2006.10.02. 21:14:22

1,4M emberből elment 780e savazni? Ugyanmár. Kis túlzással mondhatom, hogy a többség _szarik rá_ ki a polgármester Bp-en. Hol van itt a rengeteg elégedetlen ember? 410 ezren nem szavaztak a Demszkájra. Vicc.

Akinek meg tetszik Szingapúr és van világútlevele, menjen oda lakni. Senki nem tartja vissza :)

boxer 2006.10.03. 00:24:56

ez a téma, amit jóisten is érint, igencsak jól le van írva, általam lelt blogban:
nyikolayevich.blogter.hu/?post_id=83521

maybach 2006.10.03. 07:43:17

derelyegrádi szellem!
Bocs , de szakadjunk le Demszkyről. A filozófiai kurzus sem érdekel, csak utoljára egy idézet: "Ott a legnagyobb a szabadság. Azt csinálsz, ami jólesik, annak csak egy nem lehet a következménye, másoknak terhére sem szemeteléssel, garfittizéssel, hugyozással és mondjuk a metro összepiszkításával nem járhat. A városi metro kimegy a repülőtérre, így nagyságrendileg 110 Ft-ért a városban vagy.". Mekka azért lett megemlítve, mert szemben a más városokkal nagyon zárt és kirekesztő. Nem szeretik a másságot.Meglepődnél, ha tudnád mióta és mennyit utaztam már, de ez magánügy. Csa.

one nation under-dog 2006.10.03. 09:27:19

derelyegrádi szellem 2006.10.02. 14:05:10

Ha Szingapúrban történik az "MTV ostromához" hasonló, ott másnap nem a szemetet kellett volna összesöpörni, hanem a rendbontók hulláit. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a stabilitásnak ára van.

maybach 2006.10.03. 10:04:35

hülyehajó!
Bocs, hogy csak most válaszolok. Szándékosan nem írtam kiről van szó. A jelenség jobban érdekel. És feltehetően másik fazon is az általam említett figura.Viszont ez azt is jelentheti, hogy ezek a pragmatikus változások nem egyediek.Lásd pl. csintalan et. damaszkuszi útját.

derelyegrádi szellem 2006.10.03. 10:47:57

"Gondolom kiküldött valami multi, hogy állíts be, helyezz üzembe valami szart."

Nem barátom, én saját pénzemen utazom, és oda ahova szeretnék.

"Akinek meg tetszik Szingapúr és van világútlevele, menjen oda lakni. Senki nem tartja vissza :)"

Ez még szmájli ellenére is Horn Gábor primitív megnyilakozásának szintje. Tudod én ITT fizetek adót amiért elvárnám a tárgyaltakat.

"Vandálkodni, tévészékházat szétverni nem liberálisok szoktak." Ki állított ilyet, hogy jön ide a Tv székház? Neked súlyos gondjaid lehetnek a szövegértéssel.

"Meglepődnél, ha tudnád mióta és mennyit utaztam már, de ez magánügy. Csa. Lásd pl. csintalan et. damaszkuszi útját" Együtt voltatok?

maybach 2006.10.03. 11:04:29

derelyegrádi szellem!
Nem értem. Miből gondolod, hogy Csintalan et.-hez bármi közöm lenne? Az egyik levél Neked szólt az utazással összefüggésben. Egyébként Londonban is rend van. A másik egy jelenség kapcsán írt vélemény volt. Ha az idézett damaszkuszi utat nem érted az nem nekem égés.

maybach 2006.10.03. 11:21:57

derelyegrádi szellem!
""Vandálkodni, tévészékházat szétverni nem liberálisok szoktak."" ez egyébként Tőled idézet és nem tőlem. Ha már szövegértésnél tartunk. Prágában meg rengeteg jó söröző van. Hrabal is szerette őket.

derelyegrádi szellem 2006.10.03. 11:51:45

Idézetnek idézet, csak nem tőlem, hanem egy WALMER nevű hozzászólótól. Az idézőjel gondolom számodra is ismerős írásjel. Olvasd vissza, segítek: Walmer 2006.10.02. 19:17:39. hsz., a szöveg közepén található. Ennyit az ikriminált mondatról.

Prágát jó hogy említetted, az egyik kedvenc európai városom, és újra vennék táncórát ott mint "haladó". De nem az Arany Oroszlánban, sajnos olyan lett, mint Havannában a La Bodegita del Medio, tönkretették (nem megrongálták!) a túristák.

Mike Patton 2006.10.03. 12:05:40

Én még mindig azt nem értem, mitől liberális egy város?

Mik azok az ismérvek, ami alapján kijelented, hogy liberális.

Az a baj, hogy ez egy süketelés, amit egy-két fiatal, aki azt hiszi, hogy megtalálta politikai identitását jól beszív, és tapsol Demszkybácsinak, és örül, hogy de jó, hogy liberális ez a város.

Nagyon sok olyan alapvető intezkedés, önk-i rendelet van Bp.-en ami alapvetően ellentmond a liberalizmus eszméjének, magyarán azt állítani, hogy egy város liberális/nem liberális alapjában véve sületlenség.
Főleg annak fényében, hogy az eszmében fellelhető paradoxonok miatt, illetve amiatt, hogy mind a konzervatív, mind a szociáldemokrata oldal áttvett egy csomó eredetileg liberális értékrendhez tartozó tézist, a liberális eszmét hirdető pártok nagy része Európában jelentéktelenné vált, ahogy Mo.-n is.

Szóval az egész vita hülyeség. Nyilván Szingapúr nem biztos, hogy a legjobb példa, lehet, hogy Prága szerencsésebb lenne.

Mindenesetre jogi szempontból elég szűk mozgástere van bárki is legyen a polgármester. Ez a 23 kerületes megoldás elég impotens.

Azért mondjuk nekem elég húsbavágó évente kemény ezreket költeni a futóműre a kocsiban, annak fényében, hogy a súlyadót rendesen fizetem. Szóval erről ennyit. Szánalmasak a pesti utak, komolyan mondom Belgrádban jobbak. Ja és ott az elkerülő sok helyen 3 sávos.

Szóval biztos, hogy nagyon sok jót elért Demszky bácsi, tökre örülök neki, hogy pezsgő kulturális élet van (Tényleg, nem gúnyolódok), de egy-két mindennapi életet könnyítő apróságra is figyelnie kellett volna. Szóval ez nem egy "élhető" város...

Aztán, hogy ez most akkor liberális, vagy nem, hát nagyívben lesz*rom

derelyegrádi szellem 2006.10.03. 12:32:44

Bocs Maybach az egyik elkerülte a figyelmemet.

Tréfa volt, csak lemaradt a :). A Bibliát olvastam. Bizonyítani kell?

maybach 2006.10.03. 13:18:19

derelyegrádi szellem!
Természetesen nem.

Mike Patton!
Egy város milyensége szempontjából tök mindegy, hogy a liberális pártok sikeresek-e vagy sem. Mint ahogy az is tök mindegy, hogy a konzervetív pártok hogyan szerepelnek. Sőt még az is mindegy, hogy itthon mit hogyan kevernek össze mindenféle értelmezhetetlen ostobasággá. A rendnek nem a liberalizmus az ellentéte, mint ahogy a szinonímája sem a konzervativizmus. Arra utaltam eredetileg, hogy:
a, egy elvesztett választás nem teszi Tarlós Istit igazlátóvá
b, Bp.-vel kapcs. nem azt mondtam, hogy tök jó hely, hanem jó benne az, hogy sokféle, színes, hogy sajnos nem mindig, de befogadó, toleráns stb.
Az említett fővárosoket sem igazán nevezheted másmilyennek.

Mike Patton 2006.10.03. 18:36:15

Rendben oké, felfogtam. A toleráns, befogadó város jobb kifejezés. Bár ez is egy relatív dolog.

Igazából nem is Demszky a fő problémám, hanem az, hogy a liberális értékrendet olyan módon, eszközökkel képviselik Mo.-n, ami nevetséges. Gondoljunk csak az esélyegyenlőségre. Egy szeletével foglalkoznak, a többi meg nem érdekes.

Nekem az fáj - bár hál'istennek nem vagyok benne érintett - hogy 2006-ban Budapesten egy mosgássérült nem igazán tud normálisan közlekedni. Szóval ez szomorú. Nyilván sokkal trendibb a sokszínű, sokféle nációt mozgató kulturális rendezvényekkel,fesztiválokkal tetszelegni, meg befogadni mindenkit, és egy kozmopolita várost építeni. (Félreértés ne essék, nem vagyok idegengíűlölő, még mielőtt valaki letámad) Csak szerintem ez nem feltétlenül érdem. Ehhez nem kell kemény melóval tölteni az éjszakáit a városvezetésnek. Elhatározás kérdése. Ennyi.

Csak kicsit idegesít a Demszkynek az idétlen vigyora, amikor kijelenti, hogy ez ilyen, vagy olyan város. Persze tudom, hogy lehet Tarlósnál se lett volna más, csak ezek a tényleges gondok annyira elsikkadnak ebben a városban...

maybach 2006.10.03. 19:16:08

Látod most totál egyetértünk.A sok jelszó meg óbégatás közben elsikkad a szolidaritás, a felelősségvállalás. Hogy a többi igazán fontos értékről már ne is beszéljek. De éppen ezeket kéne választásonként számon kérni, nem pedig a tökéletlenségeknek bedőlni.
Bp. meg mint Te is írtad a 23 kiskirályságával közröhely. Milyen egységes várospolitikát lehet így csinálni? Az új közgyűlés összetételét látva meg no pláne. De ha cinikus akarnék lenni akkor mondhtnám, hogy ha ennyire akartad csináld D.Gabi. Csak hát érint pár embert a dolog.

fiatal demokrata 2006.10.03. 19:34:53

Maradjunk annyiban hogy nem a liberálisok(eszdéjesz) 5-6% miatt ilyen Budapest!Demszky azt hiszi tőle működik a város, hát nem!
Mindenkinek meg van a saját dolga!

őneki nem kell mást csinálni mint illegetni , billegetni magát meg afényképezőgépével a nyakában lófrálni, mintha más nem tudna fényképet készíteni a műveiről!

Szerintem igen is jó lett volna már most egy kis frissítés, Budapestre Demszky már ellaposodott!

Friss hús kellett volna!

fiatal demokrata 2006.10.03. 19:40:59

Tarlóst sok emeszpés, eszdéjeszes bunkónak tartotta holott egy inteligens művelt hapsi csak a beszéd stílusa egy kissé lassú, furcsa!

A piros ruhás emdéjefes hőgy pedig ne örüljön mert 4 év múlva örülhet ha megkapja az öt %-ot ha nem segítí az ellenzék munkáját, hanem állandóan betesz nekik!

Mire volt jó Katona indítása, őnámításnak?

Tudták hogy nem lehet versenyben, ennek ellenére indították, hányinger!

maybach 2006.10.03. 20:03:30

Csak hogy a vitaindítóhoz visszatérjek. Ma du néztem kevés HírTv-t. Nos nem lettem fan. Csintalan et. kb. a tökét vakarta és belekérdezett:" milyen kutyája van?"
ATV-n Olga ennél kicsit azért összetettebb. És akkor még hol van a vizuális különbség?
Bp. tényleg nem Demszkytől műkszik. De ha csak a lófrálás lenne a dolga akkor egy postás simán legyőzhetné. Nem?

fiatal demokrata 2006.10.03. 20:08:51

miért neked úgy tünik ő a szevezők csúcsa?

még férfinek is kevés, nem hogy főnöknek!

fiatal demokrata 2006.10.03. 20:10:13

mint már írtam nekem sem tetszik Csintalan Sanya, osztja az észt!
pár év és más párt, viszont annak még nincs tévéje! :-)

maybach 2006.10.03. 20:11:52

Sőt, szerintem lehetne sokkal jobban csinálni és kellene is.
Az meg hogy férfinek kevés e számomra sosem fog kiderülni ;)

fiatal demokrata 2006.10.03. 20:19:19

Hát kb úgy néz ki mint egy hormonokkal kezelt nő, teljes fog generál után!

tudod mindenki azt hiszi hogy a főnök irányít közben meg mindenki tudja a dolgátés dolgozik magától!

one nation under-dog 2006.10.03. 20:20:04

fiatal demokrata 2006.10.03. 19:34:53

"Szerintem igen is jó lett volna már most egy kis frissítés, Budapestre Demszky már ellaposodott!

Friss hús kellett volna!"

Lehet hogy friss hús kellett volna, na de Tarlós? Előbb szavaztam volna Katonára (már ha Bp-en élnék). :D

"Tarlóst sok emeszpés, eszdéjeszes bunkónak tartotta holott egy inteligens művelt hapsi csak a beszéd stílusa egy kissé lassú, furcsa!"

Lehet hogy Tarlós művelt (tanult) ember, de hogy intelligens lenne?! Ne nevettess. Az intelligencia nem CSAK az ember tanulmányain múlik. Tarlóson többízben bebizonyította, hogy egy született tahó. Arrogáns, tudálékos, és ostobán pökhendi. Komolyan mondom, hogy a legellenszenvesebb jelölt volt. Az eszelős barom Zsinkát és Trockij Jr.-t (asszem Székely a neve) is beleértve...

job 2006.10.03. 21:23:18

"Tarlóson többízben bebizonyította, hogy egy született tahó. Arrogáns, tudálékos, és ostobán pökhendi."

Ja, olyanokat mondott h nem három főutat kéne egyszerre felújitani pánikszerűen, a hajléktalanokkal foglalkozni kéne vagy nem ártana néhány műszaki ember a műszaki kérdésekhez.

Tényleg teljesen zora, még jó h Demszky permanensen megvéd a fasiszta veszélytől, bármi legyen is az.

one nation under-dog 2006.10.03. 21:57:18

job 2006.10.03. 21:23:18

"olyanokat mondott h nem három főutat kéne egyszerre felújitani pánikszerűen, a hajléktalanokkal foglalkozni kéne vagy nem ártana néhány műszaki ember a műszaki kérdésekhez."

Húúú, ezekből a szavakból csak úgy sugárzik a bölcsesség. LOL. Én pl. arra utaltam, amilyen tirpák stílusban osztotta a másik képviselőt az egyik önkormányzati ülésen. Mert az tényleg undorító volt. Én a faszi helyében biztos beletapostam volna a szájába.

"még jó h Demszky permanensen megvéd a fasiszta veszélytől, bármi legyen is az."

Akkor hadd legyek egy kicsit én is arrogáns: Én nem említettem semmilyen "fasiszta veszélyt". Ne forgasd ki a szavaimat te demagóg barom!

fiatal demokrata 2006.10.03. 22:24:59

látod te írtad vidéki vagy! :-)

Azért már 3 ciklust végig "tahóskodott" mint kerületi polgármester, sőt most a kerületében továbbra is ellenzéki a polgár mester!

Akkor azért annyira nem volt rossz nem úgy mint sok eszdéjeszes, emeszpés kripli akik most buktak egy nagyot!

Emlékeztek még nem olyan régen történt , csak most hétvégén!

A pökhendi , arrogáns, tahó az a ti gyurcsányocskátok!!

fiatal demokrata 2006.10.03. 22:31:21

Az hogy fasiszta azt kire érted az akinek fáj hogy hülyének nézték,és átbaszták?!

Van aki csak ül a tévé előtt el se megy szavazni, azt ugat.

Van akinek ez vérre megy, pl a nagy családosok és nem a gyermektelen emberkék!

Csak egy méllék zönge!

Miért emelték duplájára a vállalkozók adóit? Holott a minimál bér ott maradt ahol volt?

Sok paraszt bele se gondolt hány embert raknak ki az utcára, vagy megy át a "fekete, szürke" gazdaságba mert " elkúrtak" 4,5 évet!

one nation under-dog 2006.10.04. 09:34:29

fiatal demokrata 2006.10.03. 22:24:59
"látod te írtad vidéki vagy! :-)"

És?

"A pökhendi , arrogáns, tahó az a ti gyurcsányocskátok!!"

LOL. Másokról nem tudok, de nekem biztos nincs "gyurcsányocskám". Azért látom mégis fejlődik az ország. Látom már óvodákból is lehet internetezni. Csak így tovább.

fiatal demokrata 2006.10.03. 22:31:21

"Az hogy fasiszta azt kire érted az akinek fáj hogy hülyének nézték,és átbaszták?!"

Ez a mondat remélem nem nekem szólt. Ha igen, akkor tanulj meg olvasni (lásd Me, Myself and I 2006.10.03. 21:57:18) Te nem ismered az idézőjelet vazze? Ja, meg írni is tanulj meg. A fenti mondatodból kitűnik, hogy még elvbarátod Fekete Pákó is jobban tud magyarul mint te...

maybach 2006.10.04. 10:01:43

fiatal demokrata 2006.10.03. 22:24:59

"Azért már 3 ciklust végig "tahóskodott" mint kerületi polgármester" ez magában nem bizonyíték. Demszky 4. ciklusát kezdi mégis sokaknál kiveri a biztosítékot.
Valóban sok helyen nyert az ellenzék, de négy éve meg piros volt minden. Úgyhogy ez is legfeljebb remény lehet, nem bizonyosság. Annál inkább, mert mint már régebben írtam sokan cseréltek jelmezt. Nos szerintem egy Barca meztől még egyik magyar titán sem lesz világszínvonalú focista. Javíts ki ha tévedek.

maybach 2006.10.04. 10:17:03

Egyébként tényleg nem biztos, hogy Csintalan a legszarabb. Róla legalább lerí mit várhatunk. Tengnap este ATV-n pici vita. Ágh et. egyik oldal. Ismert és valljuk be verhető. Szembe vele, mint jobboldali értelmiségi ;-) Elek nemhagyomhogyvégigmond Pista. Monnyon le!

derelyegrádi szellem 2006.10.04. 12:00:43

Minden eljön egyszer..Egyetértek veled t. Maybach, ráadásul mindkét hsz.-el.

Ha csak meglátom Ágh "SZTK kerekes" Attilát a rosszullét környékez, Eleket pedig beajánlanám egy Robinson C. castingra, nyerne így ahogy van...

derelyegrádi szellem 2006.10.04. 12:03:48

Bocsánat elgépeltem nem "kerekes" (ez így izléstelen), hanem "keretes".

Elnézést kérek az érintettől!

maybach 2006.10.04. 12:47:13

derelyegrádi szellem 2006.10.04. 12:00:43

Erre iszunk. Azért még maradt Prágában pár jó hej-haj. Medve, Pinkasu stb. Csak hogy sörből is legalább kétféle legyen. Kozel vs.Pilzen U. Nem nemesebb versengés? És a Bud-ról még nem is meséltem.

derelyegrádi szellem 2006.10.04. 12:58:44

De nem ám amerikai, hanem budvaros.

Mike Patton 2006.10.04. 13:04:31

Na szevasztok!

Tarlóssal kapcsolatban az a véleményem, hogy szomorú, hogy ő volt az az ember, aki megszorította Demszky-t.

Nem Tarlóst akarom bántani, hanem a választókat.

Ennek az országnak nem kellenek intelligens emberek. Az egyszerűség az a nyerő.

Érdekes, hogy a Scmitt Pali (aki sokkal inkább européer ember, mint a Tarlós) messze nem ért el olyan eredményt, mint Tarlós. Persze más volt a politikai helyzet, meg minden, de a kutyának nem kellett palika. Na szóval erről ennyit.

Az Ibolykáról meg annyit, hogy van egy pártja aminek a szuverenitását akarja megőrizni, s mint tudjuk a Fidesz mellett ez szinte lehetetlen. Jó beolvasztották volna őket, mint ahogy tették ezt oly sok esetben.

Neki ez az érdeke. Ennyi. Sztem meg lehet érteni.

maybach 2006.10.04. 13:21:24

Nyilván Budovice. Már csak a Sörgyári.. miatt is. De meg mert az az eredeti.

Ibolykánk meg hát olyan amilyen. Meghatározó fazonnak nem kell ismételgetnie folyton, hogy ő milyen fontos. Az valahogy nyilvánvaló.
Egyébként a politikusok csak azt adják el amire vevőt találnak. Lehet, hogy nekünk kéne picit igényesebbnek lennünk?

derelyegrádi szellem 2006.10.04. 14:19:07

Hát igen, általában szelíd barbárok vagyunk. Most viszont egy-ketten úgy érezték, hogy ők a nagyerejű Rimski tanítványai, aki egy verekedés során szétúgta eg kisasszony protézisét. Ez pedig az álmoskönyv (nem Annaa Novakovaé)szerint egy rosszkimenetelű főtárgyalást jelent a PKKB-n.

fiatal demokrata 2006.10.04. 14:58:56

Me, Myself and I 2006.10.04. 09:34:29

A válasz erre: bekaphatod Dávid IBI mellét!

Te meg tanulj meg olvasni!

Láttad hogy megszólítottalak?

Túl drága az idézőjel!

Okos tojás!

fiatal demokrata 2006.10.04. 15:03:12

Mellesleg én Tarlósról eltudom képzelni hogy meg fog egy lapátot, de Demszkyről nem ő még az asszonyt is kesztyűbe fogja meg, ha megfogja.

Náluk már csak a virág dukál!!

kék szekfű!

fiatal demokrata 2006.10.04. 15:05:10

Látom itt is sok emeszpés van!

Kíváncsi lennék az életkorotokra!

45 és a halál között?

fiatal demokrata 2006.10.04. 15:07:28

Itt egy újabb hazugság!!

Ezt nektek!

Nem is volt senki aki robbantani akart, pedig titkosszolg. bejelentette! "Már nem nyomoznak a tavaszi robbantásos merényletről szóló információk ügyében. Gyurcsány Ferenc a választások előtt jelentette be, hogy titkosszolgálati adatok szerint szlovákiai bűnözői körök akcióra készülnek. A nemzetbiztonsági bizottság ellenzéki vezetőjét nem lepte meg a mostani bejelentés. "

Itt az idéző jel!

derelyegrádi szellem 2006.10.04. 15:13:41

Fiatal demokrata

Ha Gyurcsány összes hazugságát idegépeled, havonta cserélhetsz kalviatúrát.

maybach 2006.10.04. 15:34:17

Az ügyben sem nyomoznak, hogy Ovit és társait az elhárítás lefigyelte. Pedig a bejelentés után négy ( ezt lassan írtam )évig kormány pozícióból ki lehetett volna deríteni igaz-e. Vezet ez valahova?
Az eddigi legnagyobb hazugság álítólag az, hogy egy pasi falujában olyan mély a kút, hogy ha valaki beleesik félútról tovább kell lökni, hogy leessen.

one nation under-dog 2006.10.04. 15:34:49

fiatal demokrata 2006.10.04. 14:58:56

"A válasz erre: bekaphatod Dávid IBI mellét! Te meg tanulj meg olvasni!"

LOL Ez igen! Micsoda érvrendszer.

"Mellesleg én Tarlósról eltudom képzelni hogy meg fog egy lapátot, de Demszkyről nem ő még az asszonyt is kesztyűbe fogja meg, ha megfogja."

Hát, inkább az való Tarlós kezébe, mint bármi más. Mondjuk biztos jobban bírja a fizikai melót, mint a szegény kis csenevész Anti:

index.hu/gal/?dir=0609/belfold/rogan%200922/
Muhaha...

Nem Anti vagy véletlenül, te kis buzi? (Látod, én nem vagyok túl liberális).

Mike Patton 2006.10.04. 16:08:04

Mit bántjátok Ibit? Lehet, hogy valaha jó nő volt, ki tudja...

Amúgy találó Demszky kesztyűben dolog, mert verte be már az orrát egyik feleségének. Mondjuk sztem nem kesztyűben.

Figyelj FIATAL DEMOKRATA
Nem mindenki komcsi, aki minden kérdésben nem ért Veled egyet. Lehet ám kulturáltan is nyomni ezt az egész kommentezést, bármily hihetetlen.
Soha egyetlenegy szavazáson nem szavaztam sem az mszp-re, sem az szdsz-re (eddig összesen hármon vettem részt 98,02,06), de attól még nem komcsizok le mindenkit aki másképp gondolkodik, és nem csukom be a szemem, ha hülyeséget látok a "jobbnak nevezett" oldalon. Erről ennyit.

Nem attól jó egy ember, hogy kire szavaz.

fiatal demokrata 2006.10.04. 20:19:39

Májk Pattog!

Én azt írtam okos tojás te meg azt hogy buzi!

Muterod volt leszbi csak a faterod megerőszakolta és így lett bisex!

A Rogán legalább megfogot vmit, ilyen képet tudsz felrakni emeszpést is?

Vagy ott csak hangfelvételek vannak?

fiatal demokrata 2006.10.04. 20:29:05

Igen elmentél szavazni egyik nagy pártra sem szavaztál, a szavazatodat így kidobták mert nem ért semmit vagy csak 5-6 %-ot.

Én bennem azért ment fel a pumpa mert szemellenzős emberek annak ellenére hogy Feri nyíltan bevallotta hogy 4 évig nem csináltak semmit, kiállnak mellette mintha Isten lenne pedig csak hazudós!

A kérdés hogy a FIDESZ -nek milyen programja van hülye lenne elárulni!

Aki éppen hatalmon van annak kéne csinálni a dolgokat, dehát ők nem csináltak semmit csak félre vezették az embereket, mert neki nem volt programjuk!

Mindent meg lehet magyarázni, hogy a rossz gazdasági helyzet miatt pártoltak el az emberek az emeszpé , eszdéesz mellől de ez részben igaz!

Ha olyan okos Gyurcsány , a változuásokat már akkor meg kellet volna kezdeni amikor Medgyessy-t kipaterolták!

Ja , ezt nem merte , mert nem akarta beáldozni a választások miatt!

Ez nem a hatalomhoz ragaszkodás?

fiatal demokrata 2006.10.04. 20:31:13

Mike Patton!

El árulhatnád kire szavaztál, így noname, hogy azért el tudjalak képzelni hogy hová is tegyelek!

Lehet az első megnyílvánulásom erős volt a buzizásra, de neharagudj!

fiatal demokrata 2006.10.04. 20:37:29

Ennyit kellet volna Gyurcsánynak is mondania és nem lenne ekkora feszültség!

Dehát Feri erős és kitartó, kíváncsi leszek meddig!

one nation under-dog 2006.10.04. 21:16:36

fiatal demokrata 2006.10.04. 20:19:39

Vazze, most komolyan, te vagy a legviccesebb figura akit ezen a blogon eddig olvastam.

"Májk Pattog!
Én azt írtam okos tojás te meg azt hogy buzi!"

LOL. Ez gondolom "Mike Patton"-nak szólt. A tisztesség megkívánja, hogy felhívjam rá a figyelmedet: Nem ő buzizott le téged, hanem én. LOL. Viszont ezennel visszavonom, ugyanis a hasonlat inkább a buziknak sértő.

"El árulhatnád kire szavaztál, így noname, hogy azért el tudjalak képzelni hogy hová is tegyelek!"

Ez a legszánalmasabb mondat amit valaha hallottam. Mér', ha a fideszre szavazott/szavaztam, akkor nem gáz, hogy lebuzizott/lebuziztalak. Benned aztán van önbecsülés.

P.S.: Egyébként írj ide gyakran, jókat lehet rajtad nevetni.

maybach 2006.10.05. 07:48:47

fiatal demokrata!
Ha még elolvasod. Tetszik a határozott véleményed, én is szeretnék ilyen magabiztos lenni ;-). Ha megengeded egy kósza kérdés. Mit tennél,ha( és ez csak fikció ) mától az egész szadesz elindulna jobbra. Egyszer csak beelőzné a fideszt jobbról. Olyan "magyar" lenne, hogy beszarás, olyan konzervatív, hogy csak na. És egyszer csak a fideszből átcsusszanna a többség a szadeszbe és ők lennének a hiteles jobboldal. Rájuk szavaznál?

derelyegrádi szellem 2006.10.05. 09:13:52

Maybach

Nem tudom F. D. olvassa-e még.

Én csak akkor ha annyira "magyar" lenne , hogy Hungarovalentin lenne a pártelnök.:)

maybach 2006.10.05. 09:17:56

Kösz. Elkezdem szervezni. Torgyán úgyis jön januártól. Sietnem kell.

Walmer 2006.10.05. 09:37:46

Derelyegrádi! Ezt Te írtad:
"Ha ezt így gondolod akkor nem velem, hanem D. Gabival kellene megvitatnod a világvárosi liberalizmus fogalmát, és SzDSz-es értelmezését. De azért fixáljuk, hogy én mit gondolok a "a világvárosi liberalizmusuk" alatt:

A nagyvárosok SZÜKSÉGSZERŰEN koszosak, a falak összefirkáltak (D.G. még bátorította őket, mondván ez "művészet"), a közlekedés kaotikus, szitúgy a hajléktalanok, minden kisérőjelenségükkel együtt. A bűnözés is természetes, hisz "nagyvárosban" vagyunk."
Most már világos, miért írtam a TV székház szétveréséről? Ha nem, megmagyarázom: Folytatva épületes gondolatmenetedet, ha a liberálisoknak a bűnözés természetes, akkor nyilván az sem baj, hogy egy x száz fős csürhe esetleg szétver egy középületet. Sőt, ezektől a szemét szadeszosoktól - továbbgögetve az okfejtést - még az is kitelik, hogy egyenesen ők verjék szét, mert hát a bűnözés ugye a "nagyvárosi életmód" része. Bezzeg Szingapúr!! Ott ha szemetelsz 100 dollár a bírság, meg 20 botütés a bünti (túloztam!!), szabad sajtó meg nincs (most nem túloztam) Mindig is ilyen helyen szerettem volna élni. Annak pedig külön örülök, hogy a saját pénzeden utazgatsz.

derelyegrádi szellem 2006.10.05. 10:49:40

Walmer!

A gondolatmeneted orvosi kategória, nem foglalkoznék vele, mert nem vagyok orvos.

A ténybeli állításokat kiigazítanám nem a te, hanem mások kedvéért:

Szemetelésért 1000 dollár (szingapúri, ez körülbelül 110.000,-Ft) a büntetés. Mindenkinek...

A botbüntetés. Valóban létezik ilyen, az angolok vezették be! Most persze tiltakoznak ellene de csak akkor ha egy amerikai rongálóra (Michael Fay ügy)mérik ki (hatot kapott). Értem az elvet, tehát a sárgák (kínaiak) és a barnák (malájok)seggére rá lehet verni, a fehérekére nem. Éljen az antirasszizmus!

A sajtószabadság ügyében valóban nem túloztál, hanem inkább valótlant állítottál. A sajtó szabad, például amerikai tulajdonban lévő, és kiadású újságok is megjelennek (ASIA WEEK pl.)angol nyelven. Csak a sajtónak le kell hoznia a másik érintett félnek a reagálását is, a halgattassék meg a másik fél is elv alapján (Voltaire, tudod!)

Sajtóterméket kb. ugyanolyan feltételek mellett lehet forgalomba hozni mint itthon (a hivatalos eljárásra gondolok). Például nem korlátozzák azt sem, hogy egy újságban mennyi külföldi részesedés lehet. Szemben az Egyesült Államokkal ahol igen, pontosan 25 %-ban szabják meg a felső határt.

Tényállítások előtt hasznos lenne tájékozódni egy kicsinyt.

Üdv.

Mike Patton 2006.10.05. 17:06:30

Szingapúr téma.

Amennyit én erről az egészről tudok. Nyilván nem "liberális" Nem is igazán lehetne az, mert ottan valahogy más a kultúra és kész. Sztem. Az meg vitathatatlan, hogy halál intelligensek, az ilyen diákolimpiákon, meg ilyeneken mindig hoznak valamiből győzelmet, és szinte minden kategóriában ott vannakb az első ötben. Nyilván köszönhető annak, hogy az oktatásban is hasonló elveket vallanak...

Mondjuk itt lábjegyzetben jegyzem meg, hogy egyházi gimnáziumba jártam, totál szigorú volt, de a fél szadeszes bagázs oda járatta a gyerekeit. Pedig hát ott minden volt, csak liberális szemlélet nem.


FIATAL DEMOKRATA!

Azt már helyettem valaki letisztázta, hogy nem én buziztalak le. De az, hogy anyámat, meg apámat emlegeted, kicsit sok. Leszarom az elveidet, miondhatsz bármit, egy szaros kis véresszájú nyomorék vagy, aki itt éli ki magát. Semmit nem szóltam se én, se más a szüleidre. Szerintem, ha egymást fikázzuk is, ez talán minimum. De látom nálad nem létezik. Főleg az a gáz, hogy tudom, nem nekem szántad eredetileg, leírsz vmit, aztán végig se gondolod, hogy kinek írod.

A pártállásomról meg annyit, nem titok. Egyéniben fidesz jelöltre szavaztam, mert ismerem, és elégedett vagyok a munkájával.
De listán távol állt tőlem. Ott kizárásos alapon döntöttam az mdf mellett. Nem azért, mert velük tudok azonosulni, hanem azért mert mással nem. Tudod f.d, ha neked elfogadható, hogy azok beszélnek, papolnak nekem kereszténységről, akik kivonultak a parlamentből, mert elllenezték a pápa látogatását, akkor csak sajnálni tudlak. Erről ennyit.

Az abaj ez az ország arról szól, hogy egyik vagy másik oldal nyomja a f*szságait a sok zombi meg beszopja. És amint látom, te ehhez remekül aszisztálsz. Csak gratulálni tudok.

Félre ne érts, nem az a baj, hogy kire szavaztál, hanem az, hogy azt hiszed, tiéd a végső igazság, és ráadásul észérvek nélkül fröcsögve teszed közzé...

maybach 2006.10.05. 17:20:27

Mike Patton!
Van egy szint ami alatt nem szabad felvenned. Amúgy megértelek.
Más. A keleti kultúra tényleg más. A következőn viszont tűnődj picit. Nézd meg a nagy világvallásokat és azt is melyik a legkevésbé elutasító, legkevésbé kirekesztő és leginkább elfogadó a többiekkel szemban.
A bagázs meg rosszízű. A pol. meggyőződések közül meg sztem. csak a komcsik és a nácik voltak egyházellenesek.

Mike Patton 2006.10.05. 17:34:07

Okéoké, csak senkiannyát ne szidja már.

Valláskérdés. Leszögezem, nem vagyok bigott, sőt egy elég érdekes világképem van amit elvakult keresztények eretnekségnek tartanának bár kétségtelen nem vagyok ateista.

Kérdésed lényegét annyira nem fogtam, de amúgy a kereszténység talán a legliberálisabb, ha lehet ilyet mondani. Bár a többi sem mondható kirekesztőnek sztem, max szigorúbb elveket vallanak.

De igazából tényleg nem tudom mire is gondoltál. A pápával való példálózást csak azért írtam, mert a sok narancsos szentül meg van győződve róla, hogy micsoda szent emberek ezek

derelyegrádi szellem 2006.10.05. 18:14:04

Ha szabad még egy picit a Szingapúr támában. Nincs igazatok amikor az ottani helyzetet a "keleti kultúra más" kitétellel intézitek el.

Ha összehasonlítod Kuala Lumpúr kínai negyedét a Szingapúrival mintha nem is ugyanarról a népcsoportról lenne szó. Az előbbin este hemzsegnek a csótányok és bizony piszok van és szemét. (Pedig pl. a tömegközlekedési eszközök patikatiszták és légkondícináltak ott is., a repűlőtérről nem is beszélve, illetve Mohatir Mohamed országlása alatt sokat javult a helyzet) Bombay is a keleti kultúra része, meg Peking is, de egyik sem olyan mint Sz.

Ez nem a keleti kultúra, csak és kizárólag az oktatás, és a világos, egyszerű de MINDENKIRE VONATKOZÓ szabályok, és azok betartatásának kérdése. Ott a jogszabályoknak érvényt szereznek. Itt nem, és ez - sok más kapcsolódó probléma mellett - a legnagyobb baj! De ezek már legiszlációs kérdések is, amibe most ne mejünk bele.

fiatal demokrata 2006.10.05. 18:57:36

Mike Patton!

"Me, Myself and I 2006.10.04. 15:34:49
fiatal demokrata 2006.10.04. 14:58:56

"A válasz erre: bekaphatod Dávid IBI mellét! Te meg tanulj meg olvasni!"

LOL Ez igen! Micsoda érvrendszer.

"Mellesleg én Tarlósról eltudom képzelni hogy meg fog egy lapátot, de Demszkyről nem ő még az asszonyt is kesztyűbe fogja meg, ha megfogja."

Hát, inkább az való Tarlós kezébe, mint bármi más. Mondjuk biztos jobban bírja a fizikai melót, mint a szegény kis csenevész Anti:

index.hu/gal/?dir=0609/belfold/rogan%200922/
Muhaha...

Nem Anti vagy véletlenül, te kis buzi? (Látod, én nem vagyok túl liberális). "

Ezt te írtad nem?

Maradjunk annyiban hogy te buziztál előszőr!

később bocsánatot kértema a szüleid szídása miatt!

Lehet nem olvasol el mindent?
-------------------------------

Tegnap Miért nem mentetek el az ellen tüntetésre, érdektelenség?

Lehet hogy van aki röhög rajtam, én is rajtatok csak a téma nem nevetséges!

maybach 2006.10.05. 19:57:23

fiatal demokrata!
Igaz költői volt a kérdés, de nem válaszoltál.

Mike Patton!
Jó válasz budhizmus.

derelyegrádi szellem !
Valóban nem a távolkeleti filozófia miatt olyanok az említett városok. De ez csak egy előző véleményemet támasztja alá, miszerint a városvezetés szakmai és nem ideológiai probléma.

A részletek persze tükrözhetik egy-egy vezetés vonzalmait, de a tisztaság, átláthatóság, következetesség stb. bármelyik ideológiába bele kell férjen.

one nation under-dog 2006.10.05. 20:42:57

fiatal demokrata 2006.10.05. 18:57:36
"Mike Patton!
[...]
Maradjunk annyiban hogy te buziztál előszőr!"

HÉ MIKE PATTON! EZ A fiatal demokrata VAGY TÉNYLEG ENNYIRE HÜLYE, VAGY NAGYON AKAR TÉGED. AKÁRHOGY IS, ÉN MÁR MEGÍRTAM ENNEK A SZERENCSÉTLENNEK, HOGY NEM TE BUZIZTAD LE, HANEM ÉN, DE LÁTOD, CSAK TÉGED SZÓLONGAT :) LETT EGY fiatal demokrata RAJONGÓD!

Mike Patton 2006.10.06. 09:46:35

Hát b*szd+!

Ezt a csávót. Most akkor Mike Patton = Me, Myself and I. Ezt aztán jól kifundáltad ecsém.

Bár lehet MM&I, hogy neked van igazad, aztán rám van indulva.

Belépek a fideszbe. Egy támogatóm meg tuti lesz.

FIATAL DEMOKRATA!

Tényleg olvassad má végig, hogy miket írtam, aztán utána oktass. Sőt, ha megnézed, hogy mit idéztél, láthatod, hogy nem az én nevem szerepel ott. Istenem...


Maybach!

Nem hiszem, hogy vallásokat lehetne így kategorizálni. A buddhizmusban egy csomó egy csomó külsőségnek meg kell felelni. Ráadásul szutem nem szerencsés, hogy a buddhizmust beállítjuk a békésboldog emberek vallásának, miközben pl. az iszlám meg az erőszak vallása...De ez csak egy vélemény

maybach 2006.10.06. 09:57:45

Mike Patton!

Ilyet én sem mondtam. Sőt azt sem, hogy a budhizmus milyen happy. Csak azt, hogy totál másként látják a világot és ha valakinek más a véleménye nem fenyegetik szörnyű túlvilággal. De ez csak a másságra akart példa lenni. Ami meg sztem jó, mert attól színes a világ, hogy sokféle vallás, vélemény stb. létezik. Sőt ugyanazt a vallást sokon sokféleképpen élik meg.

Walmer 2006.10.06. 10:03:55

Derelyegrádi!
Könyörgöm, a szexuális kielégületlenségből fakadó frusztrációdat ne itt vezesd le. Miféle sárga és maláj seggekről beszélsz???? Miféle rasszizmusról?? Hol írtam én ilyet?? Valamit nagyon elnéztél szerintem.
"Szingapúr maga lehet a kisgazda álom, rend van, fegyelem, bivalyerős gazdaság, példás köztisztaság és dögös kis szoftdiktatúra, jobbos, nacionalista; ellenzék dísznek, kézben tartott sajtó, ellenőrzött internet. És halállal lehet büntetni a drogkereskedelmet." Ezt Uj Péter írta, de még a jobboldal csodagyereke és legfőbb orákuluma (Lovas Istvaán) is elismerte egy stúdióbeszélgetésben (pedig pont úgy nyalta a szingapúriak seggét mint, Te), hogy bizony Szingapúrban nem szabad a sajtó. Drága barátom! Aminek téged Szingapúrban alávetettek, azt egyszerűen úgy hívják, hogy parasztvakítás.

derelyegrádi szellem 2006.10.06. 10:28:06

WALMER!

Én nem szoktam durván személyeskedni, de veled itt és most kivételt teszek. Az ilyeneket:

"Könyörgöm, a szexuális kielégületlenségből fakadó frusztrációdat ne itt vezesd le."

ANYÁDNAK!

Walmer 2006.10.06. 10:43:48

Érveket, könyörgöm, érveket! A lényegre reagálj és ne szitkozódj. De mi a fene?? Beletrafáltam:))))))

derelyegrádi szellem 2006.10.06. 10:54:43

Anyád esetében lehet, ezt én nem tudhatom. Kérdezd tőle!

Az érvek fentebb olvashatók.

A "seggnyalás" folymatos emlegetése nem valami látens buziságodból eredő visszatáérő fordulat?

Mike Patton 2006.10.06. 11:19:25

Maybach!

Jaja, utólag már rájöttem, hogy mire is gondolsz, de F.D. által okozott sokkból nem sikerült egyből felocsúdnom :)

Hát igen, valóban más a buddhizmus, de ha beleondolunk pl. a kereszténységnek is annyi ága van, hogy ihaj.

Amúgy az tök jó, hogy felvetteted a világ színességét. Tényleg jó. És a legszebb az egészben, hogy emellett alaptétele, a lényege, a magja minden vallásnak gyakorlatilag ugyanaz. Ezen véleményemet már kifejtettem egy másik cikknél, de egy-két elvakult, bigott majdnem meglincselt.

Mondjuk abban igazad van, hogy Gandhi pl. nagyon sokat foglalkozott Jézussal, annak ellenére, hogy hindu volt. Mondjuk Ratzinger nem tudom mikor foglalkozik majd Sziddhártával...

maybach 2006.10.06. 11:43:17

Mike Patton!

Bingó!

De, hogy még pikánsabb legyen saját ateizmusom is hiten alapul. ;-)

Mike Patton 2006.10.06. 12:16:50

Hát az ateizmus a legerősebb hit... :)

Walmer 2006.10.06. 12:31:03

Jaj, Derelyegrádi!
Ez rossz dumaaaa:) No, mindegy, Te aztán mélymagyar vagy: Ha nem győzöd érvekkel, jön az anyázás. Gratulálok ecsém!

Walmer 2006.10.06. 12:39:23

Ja és még valami. Valszeg azért tiltakoznak az angolok, meg amcsik, ha angolt, vagy amcsit vernek a szingapúriak bottal, mert angol, vagy amcsi állampolgárok. Ha fekete amerikait, vagy pakisztáni angolt vernének, akkor is tiltakoznának, Te korlátolt, paranoiás, beteg ember.

derelyegrádi szellem 2006.10.06. 12:45:07

"Te korlátolt, paranoiás, beteg ember."

Önéletrajzi könyvedhez gyűjtesz szókészletet?

maybach 2006.10.06. 13:02:02

Mike Patton!

Viszont a tévedésemre én fogok rájönni "odaát". :-)

Mike Patton 2006.10.06. 13:13:55

Ez jó...

Egyébként volt nem egy cikk egy-két ilyen vallásos témában (többek között Németh Sándor sztárlelkészről is volt szó), ott egy jó kis elmélkedés lett belőle, amiben eljutottunk a kvamtummechanikáig...

Laza volt...

maybach 2006.10.06. 13:27:30

Azokban nem vettem részt.

Most sem értem, hogyan jutottunk idáig Csintalan et.-től. Hacsak úgy nem, hogy minden mindennel összefügg.

Bár nekem már megérte. Kösz.

Walmer 2006.10.06. 13:32:25

Egyes szám 2. személy rád vonatkozik szerintem. A riposztjaid egyre halványabbak, a konkrét vitánkhoz már nem tudsz hozzászólni, részemről így okafogyottnak tekintem a veled való kommunikációt. További jó fröcsögést és anyázást kívánva búcsúzom. Szevasz.

Mike Patton 2006.10.06. 13:34:25

maybach!

Nekem is megérte! Még úgyis találkozunk...
süti beállítások módosítása