Annyi mostanában a breaking, mintha Bagdad alsón lennénk, vagy talán egy newsroomban rakják össze a valóságot, alig hogy átkapcsolunk a Barátok köztre, máris jön egy vihar vagy legalább egy keményebb tömegoszlatás. Mindez a HírTv-nek jön igazán jól, bárhogy is szidjuk őket, azért ők ott vannak mindig, néha ugyan össze-vissza beszélnek, néha instruálják a micisapkás valóságot, de azért ott vannak. Rendületlenül.
HírTv
Az MTV-ostrom médianyertese is a HírTV, élőben adták az egész balhét, és nem csak a Tv2, az RTL Klub és az EchoTv vette át a csatorna élőképeit, de a CNN és a BBC is a HírTv felvételeit használta tudósításaihoz, nem is beszélve arról, hogy holnap reggel a világ minden tévéje a HírTv képeiből válogat majd, hiszen a Reuters is átvette az élő adást.
Szerencsére a hanggal Hong Kongban vagy Kairóban már nem tudnak mit kezdeni, így nem hallják majd, hogy a HírTv tudósítója többek közt olyan baromságokat mondott, mint hogy a rendőrök megtámadták a békésen dobálózó forradalmárokat. Lámpaláz, fogjuk rá.
Tv2
A Tv2 mindenkinél gyorsabban kerítette elő Gyurcsány Ferencet, a nagy hallgatásokkal terhelt, rövid beszélgetéssel a csatorna legalább szépített, ha nyerni nem is tudott a hírversenyben. Üde színfolt volt a Tények tudósítónője, aki az események súlya alatt némileg megtörve csendesen vihorászva kommentálta a rendőrségi páncélautó felgyújtását. Az események végkifejletét viszont a Tv2 a nézők fantáziájára bízta (én speciel kajacsatába fulladó közös sütizést képzeltem Elton John Best of albumának vérpezsdítő taktusaira), mert hogy Bárdos András biztos kicsit elálmosodott, meg talán a takarítónő is egyre idegesebb lett, így három előtt a Tények lehúzta a rolót.
RTL Klub
A Tv2 még így is jó húsz percet rávert az RTL Klubra, ahol fél három után muszáj volt leadni a Kóma című, unalomig ismert thrillert, végül is ki tudja, mi lett volna, ha a nép nem kapja meg, ha késve is, a jól megérdemelt, napi krimit. Talán még forradalom is.
Az RTL Klub ennek ellenére korrekt, bár kicsit döcögős hírműsort készített, náluk nem volt Gyurcsány, viszont jól felidegesítették élő adásban a BRFK sajtószóvivőjét.
Duna Televízió
Bevallom, csak pár percre kapcsoltam a Duna Televízióra, de akkor éppen a Kossuth téren unatkozó rendőröket mutatták, a műsorvezető pedig az Országos Katasztrófavédelmi Hivatal szóvivőjét faggatta telefonon, hogy mit is tudnak tenni ilyenkor, hiszen a szervezet inkább csak a természeti katasztrófákra készült fel.
„Nem sokat”- jött a válasz, és ez mindent elmond a közvetítés színvonaláról. (Csak azt nem értem, hogy az Országos Érdekegyeztető Tanácsot vagy a Nemzeti Bankot miért nem kérdezték meg).
MTV
Az MTV-ben, nincs mit szépíteni, beijedtek, így hírműsor helyett inkább Kultúrházat adtak, aztán éjfél előtt kicsit összefoglaltak, majd sietve távoztak. Állítólag az események tudósítását nehezítette, hogy a köztévé riporterei nem juthattak ki az épületből, de azért legalább a tévéelnök irodájának az ablakából kikukucskálhattak volna picit egy kamerával.
korvin 2006.09.19. 04:13:52
qk 2006.09.19. 04:56:07
qk 2006.09.19. 05:08:48
zottya 2006.09.19. 08:11:25
amugy mire vart a rendorseg? ismertek a b2 radikalis szurkoloit. egy fradi-ute-n tizszer nagyobb a biztositas es mar csak 15 flaska jol helyezett molotov kellett. akik tenyleg tuntetni voltak, azok a nagy forradalmi hevuletben bementek es uditot vettek a szekhazban, meg csokit es kavet az automatabol es elkezdtek bent internetezni. jut eszembe csaszar:"ilyen lehetett 56-ban.....muhaha
Rodney 2006.09.19. 08:27:26
pazola 2006.09.19. 08:43:06
soska 2006.09.19. 08:56:58
garm 2006.09.19. 09:04:47
a hírtvről meg csak annyit, hogy persze, hogy ők tájékoztatnak, mert a jobbos tömeg mást oda sem engedett volna. a kommentek tényleg gázok voltak (pl. amikor az egyik kocsit felgyújtották a riporter azt mondta, hogy jaj kedves tüntetők vigyázzatok, mert ez robbanásveszélyes..., egyrészt az ilyenek nem tüntetők másrészt nem is kár értük:) gondold csak el ha a te kocsidat zúzzák meg, gyújtják fel!).
andreasue (törölt) 2006.09.19. 09:08:16
Csárli Firpó 2006.09.19. 09:11:59
Orbán Viktor éppen Brüsszelben tartózkodott. De persze, hogy mindenért továbbra is ő a felelős. Azért is, hogy Gyurcsány hazudott.
Dave_hu (törölt) 2006.09.19. 09:14:50
homár molla 2006.09.19. 09:20:33
Godefroy 2006.09.19. 09:26:48
Ha ez valóban igaz, lehet ott is a békés tüntetésből csaka csőcselék csinált "forradalmat"???
garm 2006.09.19. 09:27:21
A "csőcselék" a parlamentben ül.
melyik oldalon?:))
garm 2006.09.19. 09:29:01
"orbán viktornak azonban, amikor a dolgok elfajultak ki kellett volna állnia és megfékeznie a csőcseléket"
Orbán Viktor éppen Brüsszelben tartózkodott. De persze, hogy mindenért továbbra is ő a felelős. Azért is, hogy Gyurcsány hazudott.
szia!
ne érts félre, nem azt mondtam, hogy ő a felelős. csak azt mondtam, hogy rá esetleg hallgattak volna, mert neki talán van szava a jobboldalon.
garm 2006.09.19. 09:30:10
nick 2006.09.19. 09:40:55
Dr. Stein · http://hemar.freeblog.hu 2006.09.19. 09:41:46
www.hemar.freeblog.hu
sahmat 2006.09.19. 09:42:22
nick 2006.09.19. 09:44:13
Ibigoo · http://indafoto.hu/ibigoo 2006.09.19. 09:44:53
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2006.09.19. 09:46:14
Hogy van az a mondás? "Bűnösök közt cinkos, aki hallgat"?
HírTV: ok, hogy van valamilyen irányultsága egy tévének, de az ezért nem kellene ilyen nyíltan, és undorítóan képviselni...
Ez olyan, mintha a TV2-ben fideszes csürhének hívták volna a "tüntetőket" (nagyon helyesen tették volna), de nem tették, hogy mert tisztában vannak a hírkészítés alapelveivel.
/a "legjobb" az volt, amikor a Hír Tv-sek a tömegben megtalálták Bayer Zsoltot, aki annyit mondott, hogy ilyent még nem látott, de azért a rendőröket nem kéne kővel dobálni. Ebben a pillanatban lekeverték az adást.
Szánalmas...
Eraserhead 2006.09.19. 09:48:46
Csárli Firpó 2006.09.19. 09:11:59
"orbán viktornak azonban, amikor a dolgok elfajultak ki kellett volna állnia és megfékeznie a csőcseléket"
Nem tudod volt-e már dolgod szélsőjobbossal, de ha nem akkor elmondom: A szemükben Orbán és az egész fidesz is csak zsidó bérencek, úgyhogy nagy ívben tesznek a szavára
csendesbobek 2006.09.19. 09:50:27
Eraserhead 2006.09.19. 09:51:38
Ez a szánalmas ahogy így próbál szavazatokat visszanyerni az mszp.
tsoky 2006.09.19. 09:53:10
ha valaki elmegy tuntetni azert, mert az orszagban adokat emelnek, stbstb. miert ver szet egy kozintezmenyt, meg a szolgalati kocsikat, egy parkot. ugyanugy az adojabol fogjak felujitani es helyreallitani. ha o nem fizet adot akkor a szulei adojabol.
froccsos 2006.09.19. 09:57:59
szerintem nem keverhették le Bayert, ő ott az egyik főmufti. Isten lássa lelkét.
One 2006.09.19. 10:04:09
nick 2006.09.19. 10:08:58
csak köpklödni tudtok, meg a szátokba adott fordulatokat monoton ismételgetni
röhej
Beygli 2006.09.19. 10:10:44
Aki '56-hoz hasonlítja ezeknek a vandáloknak a tevékenységét, azzal valami nem klappol.
Bárénekes 2006.09.19. 10:13:40
ursus 2006.09.19. 10:18:26
Összegezve, akkor lett volna hiteles a tájékoztatás, ha nemcsak a HÍR-TV , hanem a TV2 és az RTL klub is nyomja a saját (!) élő képeit. Így több oldalról is valós képet kaphattunk volna! Ez a médiumok felelőssége, és megint levizsgáztak!
ursus 2006.09.19. 10:20:20
Összegezve, akkor lett volna hiteles a tájékoztatás, ha nemcsak a HÍR-TV , hanem a TV2 és az RTL klub is nyomja a saját (!) élő képeit. Így több oldalról is valós képet kaphattunk volna! Ez a médiumok felelőssége, és megint levizsgáztak!
tsoky 2006.09.19. 10:21:53
DE mire jo, hogy szetbasz egy kozepuletet, a parkot elotte, es allami autokat. igy csak tobb lesz az allami kiadas es pont az ellenkezojet eri el az okos ember....
ursus 2006.09.19. 10:21:55
Összegezve, akkor lett volna hiteles a tájékoztatás, ha nemcsak a HÍR-TV , hanem a TV2 és az RTL klub is nyomja a saját (!) élő képeit. Így több oldalról is valós képet kaphattunk volna! Ez a médiumok felelőssége, és megint levizsgáztak!
Bárénekes 2006.09.19. 10:24:38
Törpe minoritás 2006.09.19. 10:32:25
"Vétkesek közt cinkos, aki néma."
Babits Mihály
Bárénekes 2006.09.19. 10:35:05
Törpe minoritás 2006.09.19. 10:38:48
Vétkesek közt cinkos, aki néma
Babits Mihály
Patópál 2006.09.19. 10:39:50
Patópál 2006.09.19. 10:42:12
Patópál 2006.09.19. 10:42:58
barracuda 2006.09.19. 10:45:49
Nyugodt szívvel megtehetik, hogy nem vezetik tovább ezt a k**va országot!!!!
Nem fognak hiányozni. A Juhász is tegnap este milyen mocskos vigyorral az arcán magyarázta a bizonyítványt az Estében. Hihetetlen. Ezzel heccelik a tömeget. Legalább fognák be, és ne lennének ilyen cinikusak. Az embernek kinyílik a bicska a zsebében. Beleröhögnek a képünkbe, és úgy magyarázkodnak. Büszkén, mintha a szarból aranyat csináltak volna.
Orbán Viktor Brüsszelből irányította az eseményeket. Igaz még meg sem szólalt az ügyben, de akkor is mindent ő csinált. Megváltoztatta a hangját, és úgy beszélt, mintha ő lenne Gyurcsány. Aztán elküldte a Rádiónak a felvételt. Majd gyorsan elutazott Brüsszelbe, és onnan irányította a tüntetést. Tegnap este hazaindult, de a gépről levezényelte még az MTV ostromát.
OV maga az ördög. DE kedves szoci elvtársak: nem képzeltek ti egy kicsit sokal OV-ről????
Hogy a vezéreteket idézzem:
"Nem kell beszarni Orbán Voktortól!" Akkor meg miért pánikoltok?
mángorló 2006.09.19. 10:46:30
barracuda 2006.09.19. 10:48:52
Nyugodt szívvel megtehetik, hogy nem vezetik tovább ezt a k**va országot!!!!
Nem fognak hiányozni. A Juhász is tegnap este milyen mocskos vigyorral az arcán magyarázta a bizonyítványt az Estében. Hihetetlen. Ezzel heccelik a tömeget. Legalább fognák be, és ne lennének ilyen cinikusak. Az embernek kinyílik a bicska a zsebében. Beleröhögnek a képünkbe, és úgy magyarázkodnak. Büszkén, mintha a szarból aranyat csináltak volna.
Orbán Viktor Brüsszelből irányította az eseményeket. Igaz még meg sem szólalt az ügyben, de akkor is mindent ő csinált. Megváltoztatta a hangját, és úgy beszélt, mintha ő lenne Gyurcsány. Aztán elküldte a Rádiónak a felvételt. Majd gyorsan elutazott Brüsszelbe, és onnan irányította a tüntetést. Tegnap este hazaindult, de a gépről levezényelte még az MTV ostromát.
OV maga az ördög. DE kedves szoci elvtársak: nem képzeltek ti egy kicsit sokal OV-ről????
Hogy a vezéreteket idézzem:
"Nem kell beszarni Orbán Viktortól!" Akkor meg miért pánikoltok?
mtm 2006.09.19. 10:49:54
A képi közvetítésért egyébként minden elismerés megilleti a HírTV-t, persze az is érthető, hogy a többiek nem mertek odamenni.
Legszélső 2006.09.19. 10:52:34
Patópál 2006.09.19. 10:57:06
Pénzpedagógus · http://www.eznemjatek.com 2006.09.19. 10:59:42
Ami azonban az ellenzék, és legfőképp a FIDESZ, és OVI felelőssége szerintem, az az, hogy ilyen helyzetben, meg már évek óta, nem szabad, és nem lehet megtenni, hogy egyfolytában valamilyen politikai, vagy alkotmányos válságról beszélek, ezt próbálom meg sulykolni a közvéleménybe; már volt olyan fideszes vezető, aki forradalom szükségességéről is beszélt korábban, meg hogy el is lehet söpörni a kormányt, meg hasonlók. Azért nekik is az agyukhoz kéne kapni, hogy ilyenekkel ne nagyon dobálózzanak, mert még a végén komolyan veszik őket a hívek, vagy a tőlük is radikálisabbak. Erről pl. miért nem beszélt a T. közt. elnök? Elég egyoldalú így a helyzet megítélése.
Arról nem is beszélve, hogy most, hogy tényleg kitört a balhé, a fideszesek vannak tőle a leginkább megszeppenve, hogy mit szabadítottak el. Nem tudom, ki hallotta ma reggel a Mokkában, a TV2-n Navracsicsot, aki pont a dúlás idején bent volt a TV-székházban, hát mit mondjak, nem volt az a fene magabiztos. Szerintem most tudatosult bennük, hogy vissza is nyalhat a fagyi: minden vagánytól akad egy még vagányabb, tehát minden radikálistól akad egy még radikálisabb, akiktől még ők is félhetnek.
A harmadik megdöbbentő dolog számomra, hogy bárki is párhuzamot mer vonni a csürhe tegnapi dühöngése, és 56 között. Ha valami ellen, akkor ez ellen viszont a teljes politikai "elitnek" teljes mellszélességgel ki kellene állnia - élen a közt. elnökkel.
A negyedik dolog: még mindig nem értem, miért tudunk ennyire csodálkozni rajta, hogy teljesen mindegy ki van hatalmon, az úgyis mindig a szemünkbe hazudik. Ezért nem is értettem ma reggel Semjén Zsolt megnyilvánulását a Mokkában, hogy milyen erkölcsi magaslatról mer ő bárkit is megbírálni azok után, ahogy ő beszélt más politikusokról, és melegekről. Mi az, hogy ők nem hazudtak? A kampányban még az MSZP-nél is rózsásabb képet festettek a népnek az ország állapotáról, máskülönben hogy gondolhatták komolyan, hogy kivitelezni lehet azt a sok marhaságot, amit beígértek? Az nem volt néphülyítés, és hazugság?
Az MSZP csak egy dologban áll rosszabbul a hazugság-fronton, hogy rájuk is bizonyították. A Fideszről csak tudja mindenki, hogy megtette. Szóval azt hiszem, egyik félnek sincs igazán mire büszkének lennie, és nincs joga a másikat az ő fene nagy erkölcsi magasáról leköpnie, mert ebben az egy dologban pártállástól függetlenül egyformák: mindnyájan madárnak néznek minket.
petrocelli 2006.09.19. 11:02:50
barracuda 2006.09.19. 11:04:04
Egyébként ha mindezek beletartoznak, akkor már miért OV a vezetőjük? Miért hallgatnának rá????
A szocik szerint mindenki szélsőjobbos, aki nem hazudik együtt velük.
lemon75 2006.09.19. 11:11:15
Patópál 2006.09.19. 11:18:52
barracuda 2006.09.19. 11:19:30
Sajnos eléggé eldurvultak a dolgok.
madmanic 2006.09.19. 11:23:53
gordius 2006.09.19. 11:24:01
A TV ostrom értelmetlen volt, főleg hogy az okosok bent kikapcsolták a közvetítést, így nem lehetett beolvasni semmit.
Ami felháborító, az az összemosás. Egyszerre bűnös minden jobboldali, minden fradista és minden Orbán-szimpatizáns. Sőt: bűnös maga Orbán is.
Szerintem a dolog alaposan el van túlozva, ez mindössze párezer ember volt, az éjszaka csúcspontján. Valószinűleg ma többen lesznek.
Gyurcsány pedig mondjon le (wishful thinking).
gordius 2006.09.19. 11:27:00
Tinnitus 2006.09.19. 11:27:35
barracuda 2006.09.19. 11:28:57
És nem ő hergeli, hanem a cinikus hazug MSZP. Kicsit most vennének vissza, hogy ne látnánk az ő kaján vigyorukat, akkor talán csitulnának az indulatok. De így minden MSZP-s nyilatkozat csak olaj a tűzre.
Egyébként kíváncsian várom a fejleményeket.
Azért írtam szélsőjobbot, mert te hungaristákat, meg 64 vármegyét hoztál példának. Azok szélsőjobbosok, de a fidesz, mdf nem, szerintem nem emlegethető egy lapon a két csapat.
Mint ahogy az MSZP, és a Munkáspárt sem!
madmanic 2006.09.19. 11:29:50
Néhány gyökér meghallotta hogy tömeg van és lehet törni zúzni!! Meg hogy lesz ingyen pezsgő meg internet ha egyszer bejut az épületbe!!! Ez forradalom???
Patópál 2006.09.19. 11:31:29
Nyúl Béla 2006.09.19. 11:32:17
"Nem vártunk hiába, itt a (A) Laci."
aki szerint "Rajtunk a világ szeme, a CNN és a BBC a világ vezető hírcsatornái most arról beszélnek, hogy Budapesten forradalom tört ki."
Nézem a CNN-t és a BBC-t. A revolution szót hiába keresem, helyette találok riot-ot, ami inkább vandált jelent.
Jó reggelt, Magyarország!
lemon75 2006.09.19. 11:33:26
gordius te nagyon jól illusztrálod az esetben meglévő jobboldali felelősséget! Azzal, hogy ilyeneket mondanak csak igazolják a bomlott agyúak által elkövetett erőszakot... Elvégre ők akkor most nem félrészeg bűnözők hanem lángszívű forradalmárok. Szerinted ez nem hiba?
madmanic 2006.09.19. 11:33:57
Nyúl Béla 2006.09.19. 11:34:51
Hírtv riporter drámai hangja:
"Forradalmi perceket élünk!" mire a háttérben harsány fociduda.
madmanic 2006.09.19. 11:35:06
Patópál 2006.09.19. 11:35:34
madmanic 2006.09.19. 11:35:54
lemon75 2006.09.19. 11:36:53
:)
Nekem meg tollas a hátam...
Eleinte volt spontán!
gordius 2006.09.19. 11:37:38
De ennyit róla: az sem úgy kezdődött, hogy egyszercsak kirobbant a forradalom, aminek egyik percben még semmi híre, másik percben meg tankok és fegyverek. Csendes fevonulással kezdődött és fokozatosan, amennyit engedtek, egyre erőteljesebbé vált. Míg aztán nem volt visszaút. Az első napon még könnyedén meg lehetett volna állítani, valszeg a másodikon is. Később már nem.
Itt is azért lett ekkora balhé, mert nem állították meg. 100 megtermett rendőr, normális irányítással péppé zúzza ezeket (ez a véglet... nem kellett volna ennyi...)
Patópál 2006.09.19. 11:38:33
lemon75 2006.09.19. 11:39:28
Ennek az a lényege, hogy VALAKI MÁS kocsiját gyújtod fel! Ha a sajátodat akkor csak spontán hülye vagy, de ha egy idegenét akkor spontán forradalmár! Huhh... Remélem még elolvasod előtte... :)
Patópál: DE..! :)
madmanic 2006.09.19. 11:41:25
Patópál 2006.09.19. 11:41:57
madmanic 2006.09.19. 11:42:03
Patópál 2006.09.19. 11:43:15
madmanic 2006.09.19. 11:43:47
gordius 2006.09.19. 11:44:46
A politikus hazudik. Rendben.
A politikus büszke rá, hogy hazudik. Nincs rendben.
A politikus tőkét akar kovácsolni hazugságából. Kiveri a biztosítékot.
És VÉGRE a kiveri a biztosítékot nem csak néhány habzó szájú jobboldali publicisztikát és "szenzációs leleplező" Péntek 8-at jelent, hanem embereket, népet, tömeget.
madmanic 2006.09.19. 11:44:48
lemon75 2006.09.19. 11:45:28
madmanic: egy tűzpiros Ferrari Enzo-m van. Na hajrá! :)
ejj, nem akar az ökörcsorda legelni 2006.09.19. 11:46:41
Az 56-os párhuzamot én is felháborítónak tartom! Az ostromban résztvevő vadbarmok a történelem részesei, hősei akartak lenni ezzel a tegnapi viselkedéssel, és már kezdetben is az éljen 56 rigmusokat hallatták. Ezzel szemben sikerült azt elérni, hogy csak idiótáknak tüntetik fel magukat. Akinek baja van a kormánnyal, az tegnap este nem rombolt, hanem a Parlament előtt tüntetett, és elhatárolódott a Szabadság teres emberektől.
A hangfelvétellel kapcsolatban egyetértek azzal, hogy a jobboldal még cifrábbakat ígért, és ígér még a mai napig is, arról nem is beszélve, hogy a befektetők és pénzügyi elemzők szavaival élve, ők ezt már 5 éve tudják, és ideje volt, hogy a magyar nép is felébredjen ebből az álomvilágból.
A jobboldal folyamatosan hazugsággyárosnak bélyegezte Fletót, most legalább ezt jogosan tennék. De nemhogy örülnlnek, hogy nem mond le, elvégzi helyettük a piszkos munkát, az ország egyensúlyba hozatalát, ami nem egy hálás feladat. Hogyha ez megtörténik, akkor az egész ország, de legfőbbképpen Orbán és kedves kollégái már elégedettek lehetnek az eredményekkel.
madmanic 2006.09.19. 11:47:05
Akikre te gondolsz azok napközben tüntettek, este otthon aludtak a családdal...
Patópál 2006.09.19. 11:47:46
madmanic 2006.09.19. 11:47:56
gordius 2006.09.19. 11:49:52
Ha már nyomatékosan kell mondani valamit, akkor inkább legyen a kár. Arra felfigyeltek külföldön is.
Csak nehogy valaki súlyosan megsebesüljön vagy meghaljon. Remélem a rendőrnek nem lett komolyabb maradandó sérülése.
madmanic 2006.09.19. 11:50:16
De a benzint
M a
T e
V eszed!
Patópál 2006.09.19. 11:50:28
Pató kiszáll. (hagyjatok vmit a kocsiból nekem is):)
barracuda 2006.09.19. 11:50:58
Mondjon le! Ennyi. Spontán!
madmanic 2006.09.19. 11:51:13
Hát hol találtad el a macskakővel? :)
gordius 2006.09.19. 11:53:59
Nem voltam ott, mert nem vagyok pesti, de lehet, hogy ezekhez a dolgokhoz én nyuszi vagyok.
madmanic 2006.09.19. 11:54:56
madmanic 2006.09.19. 11:56:58
gordius 2006.09.19. 12:00:19
barracuda 2006.09.19. 12:02:57
A Gyurcsány nem fog lemondani, mivel a legújabb vicc szerint:
"A legfrissebb hírek szerint a NASA állítólag már bejelentkezett, hogy megvásárolja Gyurcsány Ferenc arcát borító bõrszerû anyag szabadalmát.
Azt mondják, hogy az ûrsiklók hõvédõ kerámiapajzsa ehhez képest egy teszkós
nejlonzacskó..."
Egyébként nem mondtam, hogy helyes ami történt.
namnam 2006.09.19. 12:04:51
Azért nem véletlen, hogy melyik tévét tűrték el a randalírozók...
Az RTL Klubbról nem tudom, hogy egyáltalán próbálkozott-e.
lemon75 2006.09.19. 12:05:14
Az undorító meg az ilyen bűnözőkben az, hogy egyfajta gerillataktikát alkalmaznak. Elvegyülnek a békés demonstrálók között és onnan csapnak le olykor-olykor. Sajnos nagyon nehéz fellépni ellenük hatékonyan mert óhatatlanul legalább annyi ártatlan fog megsérülni mint elmebeteg... Viszont micsoda ember az aki békés embereket használ pajzsnak a plexi helyett?! Aztán persze a sérült tüntető nem azt fogja nyilatkozni, hogy azok a disznó huligánok tették ezt velem, hanem a rendőr lesz az aljas aki az ártatlan szerencsétlen tömeget ok nélkül széjjelkardlapozta!
Na így legyél okos mint rendőr!
madmanic 2006.09.19. 12:05:47
elkurtuk(ák) 2006.09.19. 12:06:03
Hallom azokat a barátaimat, akik minduntalan a Fidesz "riogatásaira" legyintettek, hogy ez nem igaz, most azt fogják mondani, hogy ezt mindenki tudta...
gordius 2006.09.19. 12:06:18
lemon75 2006.09.19. 12:08:48
madmanic 2006.09.19. 12:09:54
lemon75 2006.09.19. 12:11:32
madmanic 2006.09.19. 12:11:55
namnam 2006.09.19. 12:12:37
elkurtuk(ák) 2006.09.19. 12:17:21
hm... jól van na, egy kicsit túlcifrázta a dolgokat. még mindig nem éri utol drága pálfy-nkat, amikor úgy jelent be egy új oroszlán születését az állatkertbe, mintha a világ omlott össze. vagy a szúrós szemű rtl-es házaspár hanghordozása - a falra mászok tőle amikor ezeket a hírfelolvasásokat hallom. egyszer hallgassátok meg, hogy milyen faarcal és hangsúllyal mondanak híreket a hirtv-n. nna most végre lehetőségük volt belevinni egy kis "saját"-ot. hát eltúlozta. bummm! ez legyen a legkisebb gond. nem ettől lesz nagyobb balhé, hanem a sok cinikus kijelentéstől. persze nemcsak politikusra gondolok, hanem gyárfás, bánó és társai féle undorító kérdéssorozatoktól
barracuda 2006.09.19. 12:18:25
Én remélem nem dícsérik meg ezért...
barracuda 2006.09.19. 12:19:42
Ez az újságíró menatlitás, és ezt eszi a nemzet.
emde 2006.09.19. 12:20:38
Én nem vagyok mszp szavazó, és Gyurcsányt meglehetősen irritálónak találtam(om), másrészt nem gondoltam, hogy végig fogja vinni a 16 éve elsumákolt reformokat (Élő szocializmus az egészségügyben és az oktatásban, önkormányzati és megyei közigazgatási rendszer racionalizálása). Éppen ezért - és most sokan meg fognak köpködni - nálam jó pontot szerzett a beszédével (tessék elolvasni az egészet!) több okból is:
1. Végre valahára világosan kimondta egy vezető magyar politikus, hogy az állam csak azt tudja adni a népnek, amit elvesz tőle (mellesleg ahhoz, hogy adjon 1 forintot 2-t kell elvennie a rendszer hatákonytalansága miatt).
2. Ezek után már nem lehet viszakozni a reformoktól.
3. Mivel nem nagy nyilvánosság előtt hangzott el a beszéd, hitelesnek tekintem,
nem a szavazóknak játszotta magát.
4. Néhány meglahetősen meredek résztől eltekintve, a beszéd önmagában meglehetősen előremutató.
Kép a Hír TV-n: A csőcselék rohamozza az MTV székházat, kövek és égő tárgyak repülnek a viszakozó rendőrök felé. Erre a tudósító benyögte: "... a rendőrök megtámadták a tüntetőket...". A pártatlanság és a hiteles tájékoztatás ugye náluk nem követelmény, de azért a kép és hang ilyen nyilvánvaló ellentmondása meglehetősen nevetséges. Az 56-os analógiák tényleg undortóak.
Véleményem szerint a tegnap éjszakai események végső soron a jobboldalnak többet ártottak, mint használtak. Kíváncsi vagyok a jobboldali reakciókra, mert nagyon okosan kell kezelniük a helyzetet, hogy ne azonosítsák a jobboldalt (akik szavazói közül a mérsékeltebbnek tűnők is tapsolva bíztatták a TV-t ostromló csőcseléket) a tegnapi eseményekkel.Ráadásul a tegnap történtek minden szelet kifoghatnak a reformok elleni tüntetésekből a későbbiekben, mert jóérzésű ember nem akar majd ezzel azonosulni.
Még a végén kiderül, hogy direkte szivárogtatták ki a hangfelvételt és at MTV ostromát is a baloldal szervezte?
elkurtuk(ák) 2006.09.19. 12:22:09
azért a hirtv-n rengetem kulúrális műsor is van ám! de komolyan!
Vista 2006.09.19. 12:24:08
a normális, kultúrált tüntetők messziről megküönböztethetők, ugyanis ők igyekeznek a legmesszebre húzódni amint rendőrt lát, míg a csürhe igyekszik közelebb lopozni,..stb..
ált.-ban kendőben nyomulnak, fejen, arcon, kapucniban, ordibálnak, mutogatnak.
egy normáis ember, józan ésszel nem vesz részt iyenben.
kérem a rendőröket, h bár ők is magyar álampogárok, és magyar állampogárokat fognak megregulázni, de tegyék meg.
10ezres tömegrő votak beszámolók, és folyton visszatérő pár száz ember művelte az egészet.
Nem szabad őket sajnálni! A rendet fenn kel tartani, már csak a normálisan tüntető állampolgárok jogainak védelmében is.
Ártatlan embereket bajba sodorni (mtv-s dolgozók), kocsikat borogatni....
Be kell őket gyűjteni, és egy életre megértetni velük hová tegyék magukat.
Nem nehéz megjósolni, h egyre többen lesznek a rendbontók, ha nem látnak visszatartó erőt.
Hatékonyabb biztosítást és fellépést kíván a kultúráltan tiltakozó tömeg.
TESSÉK ŐKET MEGÁLLÍTANI!
elkurtuk(ák) 2006.09.19. 12:29:30
ez rendben is van (volna!) mégha el is hiszem azt hogy már nem bír tovább hazudni, és el próbálom hinni, hogy na akkor majd most nem lesz több ilyen, Te adnál még egy esélyt neki? ez nem olyan, mint amikor a gyerek rosszalkodott az órán iskolában és otthon megígéri az anyjának hogy többet ilyet nem csinál! teljesen egyértelmű, hogy új választások kellenek! mer' ezzel nem csak a gyurcsány vallotta be hazugságait, hogy mostantól másképpen lesz, hanem mindenki aki a kormányban van! sőt az egész baloldali média, akik minduntalan cáfolták a fidesz és mások kijelentéseit hogy szarban van az ország. most hogyan számol el a népszabadság, hogy mégis hazugság amiket írtak.
persze mindenki tudta ezt! vagy nem? akkor csak színjáték volt az egész? a sajtó, a kormány mindenki színjátszott? csak a szerencsétlen nép jórésze vette be a színjátékot!
és ha vallomása szerint sólyom is tudta, akkor miért kérte fel ismét kormányalakításra a hazudozó kormányt?
job 2006.09.19. 12:30:07
Lám, lassan a fizetéseken kivül tényleg mindenben felzárkózunk kedves libsi barátaim, juhhé.
barracuda 2006.09.19. 12:33:01
Nézz meg egy RTL-es híradót! Hány halottat mutatnak? És mennyi vért, erőszakot? Persze tényleg ezt eszi a magyar.
A Győzike show-t, pl. (bár ott sajnos nincs vér)
Azért mondtam, h. remélem a hír tv-nél elhatárolódnak a riporterüktől. Bár ő is az indulat hevében beszélt, mint Gyurcsány az elvtársai előtt, és legalább nem káromkodott. Bocsássunk hát meg neki is.
Egyébként simán el tudom képzelni, hogy a Gyurcsány hazardírozott, és valóban ő szivárogtatta ki a felvételt. Viccen kívül. De ezt már tőlem okosabbak is megmondták.
Ami a reformokat illeti: Ezzel az okfejtéssel az a baj, hogy a Gyurcsány nem bevallot dolgokat, hanem lelepleződött (már ha nem ő a kiszivárogtató), és most nmagyarázkodik! Bár tényleg szükség lenne rájuk.
Tehát nem dobom emiatt hanyatt magam. És mégegy dolog: Ő az elmúlt 4 évről beszélt, ez teljesen világos, és nem az elmúlt 16ról. Erről szerintem kár is vitatkozni, olyan egyértelmű. Saját magáról beszélt, meg a kormányról, és nem az összes politikusról.
emde 2006.09.19. 12:35:24
Igaz Sólyom már nagyon leszerepelt korábbi USA vízum ügyével is. Ugye kijelentette, hogy nem megy Amcsiba, amíg ujjlenyomatot kel adnia, meg biometrikus azonosítás, meg miegymás. Aztán mégis kellett mennie, uh kitalálták, hogy ENSZ vízumot kapott és nem kellett ujjlenyomatot adnia. A lónakaf...át! Nézzetek utána, nem létezik ilyen ENSZ vízum és természetesen végül kellett ujjlenyomatot adnia. Ez után a nyilvánvaló hazugság után nem értem milyen morális magaslatokról képes beszélni bármiről is.
gordius 2006.09.19. 12:36:51
A felelős döntéshez információkra van szüksége, ami alapján választ.
Ha megtagadják tőle a valós információkat, akkor a demokrácia csorbul.
Sólyomnak meg alkotmányos kötelessége volt felkérni Gyurcsányt.
ultralib 2006.09.19. 12:40:19
emde 2006.09.19. 12:46:04
Én tőlem Gyurcsány eltűnhetne a balfenéken (mellesleg nem ejtenék egy politikusért sem könnyet, ha a parlamentet telibe kapná egy kénköves meteor), de ha új választások lesznek, meg kormányváltás, akkor megint vagy 10 évig nem mer senki hozzányúlni sem az egészségügyhöz, sem az oktatási rendszerhez, a közigazgatás átszervezéséről nem is beszélve.
Tényleg undorító, hogy az MSZP hazudott, de a választási kampány ilyen sport, ráadásul melyik politikai oldal nem hazudik? Amikor kérdez, akkor is?
Egy pillanatra képzeld magad Gyurcsány helyébe. Szarfaszú Meggyessy elvtársék 2.5 évig nem cisnálnak semmit, MO gazdaság megy a sülyesztőbe, baloldal alatt rezeg a léc, plussz nyilvánvaló, hogy reformok kellenek. Másfél évvel a választások előtt nem lehet reformot csinálni, ez nyilvánvaló. Ahoz, hogy reformot csinálj, kormányon kell maradni. Naná, hogy lehazudja a csillagot az égről, hogy kormányon maradjon, aztán jöhetnek a reformok. Nem mondom, hogy ez szép, de ez egy ilyen sportág.
istvan 2006.09.19. 12:54:29
Más. Mindenkit -Sólyom, OV, Fidesz - bele lehet keverni a vitába, de lássuk be az egész zavargás kirobbantója azért mégicsak az elkúrt - Klára ez történelmi - beszéd volt. Ami persze nem indokolja a rombolást.
Ha már Fletó így beszél -qrva, elkúrtuk, szar Mo - akkor legalább itt kellene visszafogotabban írni...
barracuda 2006.09.19. 12:59:47
Tehát én úgy gondolom, hogy ne szopjuk le már ezért (bocsánat a stílusért, de ez egy Ponyvaregényes félidézet:))
Saját magának kapar, nem nekünk, és közben cinikus a végletekig. És ezzel hergeli a tömeget.
És ne hidd, hogy ma kevesebben lesznek kint.
vasszűz 2006.09.19. 13:05:19
Nem értek veled egyet. Szerintem abban 1,5 évben igenis meg kellett volna hozni az intézkedéseket. Állítólag azért került oda a kormányra, és nem azért, hogy a következő választásokat megnyerje, legalábbis szerintem ez nem mentség a számára. Gyurcsány Ferenc szereti hangoztatni, mekkora hazafi, akkor mért nem lépett akkor, amikor hatalomra került?
Vista 2006.09.19. 13:10:06
2. Ezek után már nem lehet viszakozni a reformoktól.
3. Mivel nem nagy nyilvánosság előtt hangzott el a beszéd, hitelesnek tekintem,
nem a szavazóknak játszotta magát.
4. Néhány meglahetősen meredek résztől eltekintve, a beszéd önmagában meglehetősen előremutató"
Emde: így utólagos engedelmeddel is bemásolom a hsz-embe, mivel maximálisan egyetértek.
Én csak annyit mondok, mindenki próbáljon meg tovább látni az orránál.
Annál amit a hatalomba visszavágyók, vagy amit az ettől előnyt remélő morális válságot szajkózók mondanak.
Egyenesen undorító, h a fidesz milyen sunyi módon szítja a feszültséget, az arra fogékony emberekben.
"Ne üljetek fe a provokációnak"
Miyen rovokáció???????
gyökérek. ki provokál?????
az a provokáció ha megmodnom h hazudtunk, tudjuk, de de így nem mehet tovább, vagy az, h lám, most kiderült róluk, juj, akkor most mi vagyunk a jók, mert rólunk nem derült ki ilyen, és akkor aki tenni akar a hazudásokon alapuó szófosások ellen, az nem való a demokráciába??????
hát mekkora elentmondás ez!!!!
most a sok bársonyszékleső sunyi pöcs, mind, egytől egyik provokál!!!
provokálja az arra fogékony csürhét, gyerekek, tieteket provokálnak, ne engedjétek.
nah, mi kell a faszagyerekeknek?
"srácok, titeket provokálnak, lécci ne üljetek fe neki".
Aha, mert a faszagyerek majd aztmondja, ja, rovokálnak, okés, akkor bocsi, nem baj, tűrjük.
pontosan ez a provokáció.
megmondják nekik, h provokálva vannak.
Nagyot nőtt a szememben Gyurcsány Ferenc, és tovább süllyedt a műmájerkedő taknyos langyibangyi haszonleső ellenzéki pincsikutya pártkatona.
Emberek ésszel lássatok. Csak sajnos az érzelmekre próbának hatni azok, akik teljesen kivonják magukat a felelősség alól, sőt, rájuk kéne szavaznunk majd...mert ők a jók.
Ők a jók??? miért, mert néhány "érzékeny" embert elleneálásra buzdítanak, ami csak és kizárólag két dolgot okozhat:
1. ők visszakaerülnek a hatalomba;
2. sérülteket, randalírozást, újabb adóforintok felelőtlen elpazarlását, hiszen a helyreállítások nem a fideszes stb. felbújtók adományaiból fog megvalósuni, ne álmodozzatok, az én és a többi, egyébként is kevés adófizető pogár szebébő fog elfolyni.
Aki tör zúz, rombol, egyrészt maga alatt vágja a fát: lecsukják, megsérülhet, az adópénzek az ő hazafias randalírozására költődnek.
másrészt: hogyan fog eszámolni azzal a ténnyel magának, h lehet megynomorított egy embert, (rendőrt), tönkretette valaki életét, megkárosított ártatlan embereket (betört szélvédők stb..)
Mind morálisan, mind anyagilag saját magunkat tesszük tönkre (saját életünk, és Mo.), ha feülünk a haszonlesők nyilatkozatainak.
Ne hadjátok magatokat beleringatni abba a tévhitbe, h nekünk az lesz a jó ha lemond ez a kormány! Éppen kettéharapják a hazudozók segge alatt a széklábat.
Nem hiába kerültek ki a fevételek. Belső körökben is folyik a tisztogatás...csak valakik ezt szeretnék megúszni.
Erre az ellenzék igyekszik kihasználni: rajtunk keresztül, _mi_ vásárra visszük a bőrünket (olyanért amiből hasznot nem remélhetünk*), ők pedig visszaülnek oda ahonnan alig lehetett őket kimozdítani.
Hallgassátok végig a teljes beszédet, 71 percet ismerek eddig...személyes tájékozatlanság, lehet van több is.
Politikai válsághelyzet???
Mszp oyan stabil mint a szikla.
A fidesz meg az mdf ugatja ezt. Csak szeretnék. Kéne vissza a szék.
*rövid távú haszon remélés: okés, lemond kormány, nem lesznek megszorítások, netán emelések lesznek, ki tudja, az lesz mondva h majd ami most jön az jó lesz.
Könyörgöm, ha egy szakaembergárda tartja fontosnak a megszorításokat, ráadásul legalább 2 éves időtartamban!!! akkor hogyan remélhetik kifizetődőnek az ellenzékiek, hogy megszorítások eltörlésével elérik azt a szükséges bevételt, ami megszorításokkal is 2 év alatt lenne elérhető, jelenlegi számítgatások alapján is.
Nem a mában kel gondolkodni...nagyon szar lesz, 2 évig.., fogok anyázni is.. végig, de tisztán látszik miért van erre szükség.
Kocsit borogatni, óbégatni könnyű, ésszel femérni a helyzetet, na az nem akar összejönni, köszönhetően a hangzatos ellenzéki hülyeségeknek.
Beygli 2006.09.19. 14:37:15
kárérte 2006.09.19. 14:38:52
A témához: Az Echo TV is jó volt egyébként, volt olyan jó, mint a kettes. A HírTV-s BBC tudósító fazon meg érdemel egy pluszpontot a tökéletes angolságért!
Orvos Orvosovics 2006.09.19. 14:53:23
barracuda 2006.09.19. 14:56:45
"Mert elkúrtuk. Nem kicsit. Nagyon. (...)
4 évig nem csináltunk semmit(...)
Végighazudtuk az utolsó 1,5-2 évet."
(GY.F.)
Refarmer 2006.09.19. 14:58:35
Mint egy rakás óvodás. Kivonultak, mert kellett a tévé székház. Megkapták, nem tudtak vele mit kezdeni. A rendőrség a másik, Nép Kossuthról a tévéhez, rendőrők el, nép visza a Kossuthra, a rendőrők újra be a tévébe "visszfoglaljuk" alapon, azt, ami már senkinek nem kell... A nép meg egyet akar, dárdán körbehordozni valaki fejét. Igazából mindegy kiét, csak fej legyen... jó véres... csöpögjön... hogy miért? "mert elárulta a hazát, mert kimondta, hogy elkúrtuk". Igaz, ha nem mondja ki, akkor nincs elkúrva. A Fidesz idejében sem volt, hisz nem ismerte be senki. A kérdés, akkor miért szavaztak az MSZP-re? Kétszer egymás után...
barracuda 2006.09.19. 14:59:52
4 év alatt elkefélték az egészet. Aztán most kiderült egy pofátlan, trágár vallomás, és akkor máris nagyot nőtt a szemetekben GY.F.
Ez NEM MENTI FEL a kormányfőt. ELKÚRTÁK. ŐK. SENKI MÁS. CSAK ŐK!!!
Én is mondom, hogy az eszetekkel lássatok!!!
gordius 2006.09.19. 15:02:29
A megszorítások nem két évet kell tartsanak. Legalább ötöt. Szakemberek szerint. S ezt az ötöt további öt követi, melyben az euro konvergenciakritériumait próbálja a kormány elérni.
És nem, ez nem olyan mint a családi kassza. Hogy ha vettünk autót, akkor kifizetjük a részletet, addig meg zsíroskenyéren élünk. Keynes óta tudjuk, hogy csak rövid távon hatásos a megszorítás. Hosszú távon (és 10 év elég hosszú táv), már befektetések kellenek. Nem autópálya, annak a megtérülése hosszabb. Gazdaságélénkítés, fogyasztásélénkítés. Fájni fog: Széchényi terv.
A jobb oldal megmutatta, hogy lehet növekedési pályára állítani az országot, megszorítások minimális alkalmazásával. De a nép csak hörgött a magasabb bérekért. Megkapták. Ahogy szokták. Kölcsönből.
A Fidesz "igérgetése" rengeteg pénzről szólt. De azok majdnem mind a jövőbe történő befektetések voltak.
elkurtuk(ák) 2006.09.19. 15:04:02
Pontosan Te vagy az aki, akkor is óbégatott, amikor a Fidesz folyamatosan a meghamisított statisztikáról beszélt! Te vagy az aki akkor is azt mondtad, hogy ugyanmár ez egy faszság! Ráadásul most azt mondod, hogy az is a Fidesz részéről provokáció volt. Hogy mertél másnap a tükörbe nézni amikor meghallgattad, hogy mégiscsak igaza volt a Fidesznek, mégiscsak szarban van az ország. Megmondom: Vállat vontál és azt mondtad, hogy ezt mindenki tudta. Előtte meg Te voltál az aki folyamatosan pocskondiázta a Fidesz-t hogy miért kelt zűrzavart.
Emberek egyszerűen nem értem! A napnál is világosabb: Van két oldal, az egyik folyamatosan hazudott, a másik folyamatosan próbálkozott bebizonyítani az ellenkezőjét. Végül bevallotta a hazudozó, hogy mindenkit átvert! Ezen nincs mit megmagyarázni! Az hogy a Fidesz milyen stílusban adta elő, azt volt kitől tanulniuk. Sajnos ma tényleg olyan arrogánsan kell hangoztatni az IGAZ-at, különben nem érti meg a nép. Lásd Önmagad vasszűz! Képzelj el egy bíróságot: van egy vádlott (MSZP) és egy vádló (Fidesz). A vádlott végig tagadja bűnösségét, a vádló folyamatosan hajtogatja, hogy szerinte hogy vannak a dolgok. Majd a végén egyszercsak beismeri bűnösségét a vádlott. Szerinted hogy ítél a bíró? Most a nép a bíró! Tökmindegy, hogy a Fideszről ki mit gondol, hogy a bírósági eljárás során túlzott vagy nem! Vagy hogy közben ő is eldobta a szemet az utcán és lepisálta a szomszéd kerítését. Egészen egyszerűen nem az ő bírósági tárgyalása folyt! NEM! Majd ha lesz egy új választás, akkor lehet arról beszélni, hogy ki mit ígért korábban és mit valósítana meg. Akkor majd lehet választani egy új kormányt, akár egy új MSZP-t, de ennek a bandának takarodnia kell! Nem értitek!
Zaklató_Panda 2006.09.19. 15:08:36
Én anyádat kúrtam el egész éjjel, úgyhogy fingom sincs mi volt a tv-nél, de nem is érdekel. Anyád tud már járni? Csak én voltam, senki más!
Eszeddel láss, pofáddal kussolj! Vagy szopj tovább...
Orvos Orvosovics 2006.09.19. 15:09:42
elkurtuk(ák) 2006.09.19. 15:16:48
Pedig mellesleg a III. ker mindig szoci, amikor parlamenti választások vannak! Akkor talán mégiscsak ért valamihez, nem? Hallotátok már beszélni? Mondjuk ma reggel a Bánó is próbálta kihozni a sodrából, de nem sikerült. Szegény Bánó még be is ismerte hogy milyen higgadt!
Néztétek a honlapját? Ajánlom mindenkinek figyelmébe: www.tarlosistvan.hu Szívesen elolvasnám a vagyonnyilatkozatát Demszkynek is!
elkurtuk(ák) 2006.09.19. 15:17:49
Zaklató_Panda 2006.09.19. 15:25:08
barracuda 2006.09.19. 15:25:58
Hihetetlen, de gondolom fáj az igazság mi? Egyébként anyám rég meghalt Te állat. De azért köszi.
elkurtuk(ák) 2006.09.19. 15:26:26
gordius 2006.09.19. 15:28:24
elkurtuk(ák) 2006.09.19. 15:31:41
"Gyorshír! – Kizavarta a hírTV stábját Rudi Zoltán
Kizavarta a Magyar Televízió elnöke a Hír Televízió stábját az MTV sajtótájékoztatójáról. Részletek a 3 órakor kezdődő híradónkban!
Az SZDSZ képviselői eközben kijelentették: nem nyilatkoznak a hírTV-nek, amíg a csatorna nem kér bocsánatot a magyar társadalomtól az éjjeli események közvetítésének módja miatt. A párt közleménye szerint a hírTV az éjszaka elkövetett bűncselekmények közvetítése során olyan etikátlan módon járt el, olyan veszélyes politikai provokációt követett el, amely az SZDSZ szerint elfogadhatatlan."
Orvos Orvosovics 2006.09.19. 15:31:48
riotter 2006.09.19. 15:32:26
Az egyik még mindig ott tart, hogy "OVI volt a fölbujtó"
A másik: "Fletó hazug és sunyi"
Gratulálok :
FITYESZ-MASZOP, reggel este, neten-téren, otthon-munkában (azt nem írom hogy TVben mert még félreértik)!!!!!
Ez már élet barátaim.
Az egyik magyar a másik meg Román?
Egy bennünk a közös a Hülyeség!
Orvos Orvosovics 2006.09.19. 15:33:24
elkurtuk(ák) 2006.09.19. 15:35:15
"Fejenként bruttó 100 ezret kapnak a sérült rendőrök a fővárostól
A Fővárosi Önkormányzat megdöbbenéssel vette tudomásul a Szabadság téren történt rendbontásokat - tájékoztatta az Indexet a Főpolgármesteri Hivatal sajtóirodája. "Rendkívül sajnálatosnak tartjuk, hogy a mindannyiunk biztonságát óvó rendőrök közül többen is kórházba kerültek a garázda csoportok támadásait követően. A Fővárosi Önkormányzat minden egyes szolgálatot teljesítő rendőrnek köszöni, hogy vigyáznak mindannyiunk nyugalmára" - folytatódik a közlemény. Éppen ezért a hétfő este megsérült rendőrök mindegyike bruttó százezer forintot kap az önkormányzattól."
elkurtuk(ák) 2006.09.19. 15:36:55
gordius 2006.09.19. 15:43:06
riotter 2006.09.19. 16:08:10
:DDDDD
Ennyi pénzért akár kétszer(bruttó) is fejbe dobhatnak!!!
emde 2006.09.19. 16:28:18
kurvára nem az elmúl 4,5 évben lettek elkúrva a dolgok.
1. Elkúrta az első kormány, mert szarfaszú volt és nem vállalta be a reformot az eü, oktatás és pl. sportpolitika területén és hagyta burjánzani a szocializmus. Ciklusuk végére nagy szarban voltunk.
2. A második kormány kidolgozta a Bokros-csoamgot, amely mindezidáig az egyetlen átgondolt gazdaságpolitikai program volt és helyre is billentette a költségvetést, felélénkítette a külföldi tőkebeáramlást és növekedési pályára állította az országot. Amikor azonban hozzá kellett volna nyúlni az EÜ-höz és az oktatáshoz és komolyabb ellenállásba ütköztek, kihátráltak Bokros mögül és meneszteték.
3. A harmadik kormány viszonylag jó állapotban kapta meg a gazdaságot, azonban eszük ágában sem volt megreformálni a már említett szocialista intézményeket, plusz az addigra nyilvánvalóan szarul működő közigazgatási rendszert, helyette átgondolatlan osztogatásba kezdett gazdaság élénkítés címén, az államadóságot különböző megoldásokkal kihelyezték a mérlegből, aminek meglettek a következő ciklusra átívelő következményei.
4. A negyedik kormány egy már megtorpanó gazdaságot kapott, de persze Medggyessy elvtársáknak akkora golyóik voltak reformokat és megszorításokat bevezetni, mint egy tengerimalacnak, helyette látszatintézkedésekkel próbáltak tűzoltani, meg folytatták a korábban elkezdett osztogatást (13. havi, közalkalmazotti béremelés), igaz egyre kevésbé volt miből.
5. Most tartunk az ötödik kormánynál, akik meglátjuk mit tesznek, remélem nem csak takartani, hanem építeni is képesek lesznek.
Re: Gazdaságélénkítés: AHHOZ, HOGY AZ ÁLLAM ADJON 1 FT-OT, KETTŐT KELL ELVENNIE, MERT HATÉKONYTALAN. HA NEM, AKKOR HITELBŐL TESZI, AZT MEG JELEN HELYZETBEN (GDP 10%-OS DEFICIT) NEM TÚL SZERENCSÉS. Szerinted amit Orbánék meg Meggyessyék osztogattak nem most fizetjük vissza?
emde 2006.09.19. 16:34:12
Mike Patton 2006.09.19. 16:42:24
Jelenleg, amit tapasztalok az eddigi intézkedésekben, hogy pár éven belül - figyelmen kívül hagyva az intézkedések negatív hatásait - hellyel közzel rendb legyen a költségvetés. Ennyi. Ez nem reform...
barracuda 2006.09.19. 16:45:13
"Szégyellem magam, azok helyett is, akik a világban ilyen képet festenek Magyarországról" - jelentette ki.
Kérdés: miért nem maga miatt szégyelli magát?
elkurtuk(ák) 2006.09.19. 16:47:18
Tudod ha lebukik egy bűnözői csoport, akkor azokat kell megbüntetni! Ha ezek bebizonyítják, hogy ők csak azért loptak csaltak, mert a másik is azt tette, akkor azokat is be kell csukni. Ilyen egyszerű! Nem kell mindenkinek mellédumálni, hogy de a Fidesz is hazudott. Bizonyítsák be! Ha igen, akkor menjek a búsba azoka is. De addig nem lehet azzal védekezni, hogy maradjon minden a régibe hisz mindenki hazudik. Ez szerinted előbbre viszi a világot?
Mikka-Makka 2006.09.19. 17:17:02
Ezt a nagy felháborodást meg nem értem.Eddig is mindenki tudta h hazudtak.Már a kampány alatt is mindenhol megírták h jönnek majd a megszorítások.A politikusok meg persze h nem ezzel kampányoltak.
Mikka-Makka 2006.09.19. 17:20:20
Az MTV előtt történtek kb felheccelt v. direkt balhét kereső emberek cselekedete volt.
Csak az a nagy problem h az egész világ ezt a kocsiégetős dolgot nézte.
na persze vmivel minden nap be kell kerülnie kis országunknak a hírekbe..
One 2006.09.19. 17:40:27
riotter 2006.09.19. 19:05:29
zottya 2006.09.19. 19:17:24
nem is reszlet volt...(voltal mar meccsen?!) elo egyenesben mutattak, hogy ott all a lepcson a szurkolokat feltuzelo muki es int, hogy gyertek... nagy karmozdulatokkal...(az idozitest tok egyszeru automata reakciova lehet tenni ket ev hithu szurkolas utan...)
Oszt csudalkozzunk! Szerinted van valosagtartalma?
"Fradi-Újpest koalíció ostromolta a tévészékházat"-Index
vazzeg! van, de gaz, oder?
riotter 2006.09.19. 19:42:55
Fradi vagy UTE??
Pénzpedagógus · http://www.eznemjatek.com 2006.09.20. 09:00:51
Azóta, hogy 2002-ben a FIDESZ elvesztette a választásokat, egyfolytában uszít az MSZP-SZDSZ-kormány ellen. Ennek legutolsó gyöngyszeme OVI múlt heti nyilatkozata volt arról (még a Gyurcsány-féle hazugságbeismerés előtt!!!), hogy "el kell söpörni a kormányt, ha nincs más út". Négy éven keresztül egyfolytában lázítottak, ahogy ezt azóta már Sólyom László is szóvá tette, tehát végképp nem értem OVI álszent és cinikus vigyorát, amikor a tegnapi sajtótájékoztatóján közölte, hogy minden felelősség kizárólag Gyurcsányt terhel a kialakult helyzetért. (Őt nyilvánvalóan, de ezt már alaposan kivesézték az előttem szólók, így itt erre már nem térnék ki.)
Megbocsáss, Viktor, de Te éppúgy hazudtál és most is hazudsz a népnek, mint a másik fél, csak Te ezt az ellenzékiség védelméből teheted. Remek. Csak egyvalamivel vagy még adós a híveidnek is, akik ezt még ugyan nem kérték Rajtad számon, meg a többi választónak is: a konkrét elképzeléseiddel, hogy Te hogy csinálnád másképp. És légy szíves ne hivatkozz a választási programodra, mert az nem program volt, csak egy kohézió nélküli ötlethalmaz, amit a híveid igényeiből csaptál össze, de azt eszedbe sem jutott végiggondolni, hogy mindez megvalósítható-e - főleg azok után, ha igaz az, amit elkurtuk(ák) írt, hogy folyamatosan próbáltátok bebizonyítani, hogy az MSZP hazudik.... Ha tudtátok, hogy tényleg ekkora szarban van az ország, akkor mire mertetek még ekkorát ráígérni??? Ez nem felelőtlenség a hívekkel, a választókkal, az országgal szemben? Ez nem népámítás, hazugság? Képmutatók vagytok Ti is, nem vagytok jobbak egy szikrával sem azoktól, akiket most magasról leköptök.
A másik: aki ezt nem látja, az vagy vak, vagy csak azt látja meg, amit akar.
Hát ez az ország szerencsétlensége, hogy csak ebből a felhozatalból lehet választani...
Nyúl Béla 2006.09.20. 09:16:40
Ezek után még bosszantóbb a magabiztos mosoly.
Mike Patton 2006.09.20. 10:01:59
Oké rendben, amit írtok, de ezen már túl kellene lépni...
Jelenleg a végrehajtói hatlmat az MSZP, SZDSZ koalíció képviseli lassan már öt éve...
És a mai napig csak azt olvasom, hogy orbánviktororbánviktor... Sima ügy ő is kamuzott, de nem ő van kormányon. erről ennyit.
Jó volna már , ha Ti a probléma gyökerét nem csak Viktorban látnátok.
Amúgy 98-02 között az MSZP nem uszított?
Kicsit tényleg el kéne gondolozni már...
Nekem az a legfájóbb, hogy nem csak az igérgetés volt kamu (azt tudtam), hanem az is, hogy reformok lesznek. Nagy lósz*r lesz itt nem reform. Ez az egész jelenlegi ügy meg arra jó, hogy a lényegről elvonja a figyelmet...
De biztos orbánviktor miatt van az is, hogy még nincs normális terv az ellátó rendszerek reformjára... Tutira...
Hogy erre nem gondoltam...
Sőt mi több augusztus 20-án is miatta történtek tragédiák, mert miatta szokott hozzá a nép az utcára menetelhez... :)
Na szóval kicsit több fantáziát...
fiatal demokrata 2006.09.20. 11:04:48
Nevetek választása nem volt túl szerencsés!! :-))))
Korotok miatt a mi valszeg nem mai gyerekeket takar, elnézrm ami sületlenségeket írtatok!!
De az előttem szólóval egyetértek!!
Jó hogy nem a meg nem született és majdan FIDESZES érzelmű gyerekek a hibásak!!
Vegyétek már észre hogy 5. éve csak rosszabb lett a helyzet!!
Nyúl Béla 2006.09.20. 12:37:12
Ne a névvel törődj, nem a mai naphoz választottam!
"Jó hogy nem a meg nem született és majdan FIDESZES érzelmű gyerekek a hibásak!!"
Hogy mit akarok mondani, majd én eldöntöm. Én nem szoktam hozzá, hogy a Vezér mondja meg mit gondoljak. A helyzet pedig nem 5 éve romlik folyamatosan, legfeljebb Te ennyi ideje tudod elolvasni az újságot. Tényleg nem vagyok tini, sajnos már pontosan egy idős vagyok Orbán Viktorral. Lehet, hogy tényleg ezért a sok "sületlenség".
De ha nem lennék ennyi idős, nem lehettem volna ott az elsők között az egyetemi KISZ feloszlatásában. Neked lehet, hogy ez komolytalan, csakhogy ezt akkoriban nem egy liberális operettrendőrség vizsgálta. Ezért nekem meg ez a mostani hepciáskodás komolytalan.
Ez persze régen történt, kicsivel az előtt, hogy OV megjelent az ellenállás színeiben. Tehát hátrébb az agarakkal fiatal demokrata barátom!
Mike,
Lszves vedd észre, hogy a hozzászólásom tény, nem vélemény. A közvélemény egyensúlya ugyanis valóban felbillent. Szerintem nem arra, amerre Te jelzed, ezért láttam szükségét ezt a tényt közölni, amire csak annyit tudtál válaszolni, hogy lépjünk már tovább.
Holott én a gondot pontosan abban látom, hogy az egyik alkalmatlan kormányt egy másik alkalmatlan akarja felváltani (ezt már demonstrálták), miközben az sem baj, ha az ország a földdel válik egyenlővé. És ez most valóban személyes vélemény.
Mike Patton 2006.09.20. 13:09:44
Távol álljon őlem, hogy vityát akarjam, sőrt jelen pillanatban a legszarabb megoldás lenne a kormányváltás, meg nincs is miért. A nép - tetszik, nem tetszik - újraválasztotta a koalíciót. Ezzel sincs semmi gond. Parlamentális demokrácia van ugyebár. Az mondjuk elég gáz, hogy a költségvetés adatait elhallgatták, de természetesen ez nem lényeg.
Itt az a legnagyobb bajom, hogy vártem azt, hogy itten beindul valami tényleg. Tudtam jól, hogy ára lesz, de hát mindek nincs. Erre cirka fél év alatt semmi érdemleges nem történt a tollvonással meghozható intézkedéseken kívül...
Előkerül egy anyag, ami nem tetszik az embereknek, és vannak tüntetések miegymás. Ez egy következmény. De könyörgöm, hagyjuk már a viktort focizni. Senkit nem érdekel a viktor. Engem az érdekel, hogy a törvényesen megválasztott koalíció miképpen uralja a helyzetet, miképpen kezdd el már végre dolgozni... De mit tapasztalok. orbánviktorozás. Mind a koalíció részéről, mind a szimpatizánsok részéről. Ennyi...
Nyúl Béla 2006.09.20. 14:06:15
Értem és elfogadom. Tény, hogy nem derül ki a hsz-ból, de nekem is a jövő a gondom.
Egyrészt: a fidesz annyiban érdekel, hogy jelent-e alternatívát. (Más kérdés, hogy van-e szükség egyáltalán alternatívára.) Az említettek miatt számomra nem. velük kapcsolatban egyébként a közeljövő is aggaszt: cseppet sem vagyok biztos, hogy a tervezett naggyűlést kordában tudják tartani. Már ha egyáltalán ez cél. Ezért nem tudok nem foglalkozni velük.
Másrészt: elméletileg az őszinte politizálás víziója csábítólag hatna rám, ha:
-nem kényszer szülte volna,
-valamennyi politikai partner alkalmazná,
-a világpolitikában elfogadott módszer lenne.
Egyszóval tanácstalan vagyok, bár azzal egyetértek, hogy ebben a pillanatban a kormányváltás külpolitikai szempontból nagyon rossz megoldás lenne. Sajnos gazdasági téren ez a kormány még mindíg nem állt elő kielégítő megoldással.
Mike Patton 2006.09.20. 15:25:46
Nem is az az igazi baj, hogy hazudnak, hanem, hogy tényleg annyira impotens bagázs van mindkét oldalon, hogy már kínomban röhögök. Akik csak egy kicsit is értettek valamihez, félre lettek állítva( Fazakas, Tölgyessy, Chikán, Gr.Bethlen stb.) és sajnos csak a csürhe maradt. Ez csúnya szó, de nem tudok rá jobbat. Ilyeténformán nem is csodálkozom, hogy idáig elfajulhattak a dolgok, hisz mennyivel egészségesebbek a viszonyok a parlamentben. Milliárdos playboyok beszélnek a baloldaliságról, egykori egyházellenes anarchisták meg a kereszténységről. Valszínű emiatt érte el az 5%-ot az MDF áprilisban...
Nemcsak kül-, hanem belpolitikai szempontból sem lenne jó a kormánmycsere/váltás.
A baj nem azzal van, hogy vannak olyanok, akik agresszívan tüntetnek, hanem az, hogy egyszerűen nem látom az okát. Miért? Mer' bevezették a vizitdíjat? De tényleg, ezt nem értem. Ha alapvetően rendítené meg a jelenlegi hatalom az emberek egzisztenciáját, akkor oké. Ha lovakat kellene kergetni, mint pár éve Argentínában, mert nincs élelem, akkor értem a dühöt... De így nem. Mert tényleg, ha csak egyszer előfordul, rendben van egy balhé, benne van a pakliban, de már kétszer megtörtént. Azért ez már nem egyszeri balhé...
Vagy hirtelen ennyire önérzetes nép lett a magyar?
Nyúl Béla 2006.09.20. 16:49:53
Most majd jön, hogy "persze, még Libanont is a Fidesz szállta meg", de ebben bizony komoly felelősségük van. Dönthetnek: fellépnek-e a zavargások ellen (amelyek így nagy valószínűséggel véget is érnek) és folytatják a politizálást a Parlament keretein belül, vagy nem, és akár egy rombadöntött ország sem nagy ár a hatalomért.
Bűn nem jogosít bűnre, hazugságért nem lehet utcára küldeni a népet. Főleg, ha már a másik felet is érték hazugságon. De nem vagyok túl optimista: ismerős vagyok annyira politikai berkekben, hogy lássam, egy ilyen lehetőséget egyik fél sem hagyna ki.
emde 2006.09.19. 16:28:18 sztem találó.
fiatal demokrata 2006.09.20. 17:17:01
Mitől határolódjon még el?
Aláírták a parlamentbe a petíciót vagy sem????
Többször elmondta hogy akik szétverték az MTV bejáratát, velük nem tud azonosulni!
Igen ám de azok voltak kb. 100-an Akik meg tüntettek voltak 10000-en.
Mitől határolódjon el?
Magától, vagy mitől?
Visszatérve a hozzászólásaidra!
1)
Nem tudom eldönteni emeszpés vagy vagy valami más, de hogy FIDESZ-es nem vagy az biztos!!!!!
Ha meg eggyikre sem szavaztál akkor meg ne okoskodj itt mert nem szavaztál!
2) ha meg az emeszpé-re szavaztál, akkor nem tudom milyen KISZ-t oszlattál fel!
3) ha egyéb pártra szavaztál akkor azon csak nevetni tudok!
Természetesen én sem értek az ilyen erőszakkal, de hogy egy ilyen Fecó féle előadás után ha az nyilvánosságra került volna úgy 1920 táján az akkori valaki biztos főbe lőtte volna magát!
Nem azért mert célt tévesztet, hanem tudta hogy hibázott, és nem megmagyarázta!
capture 2006.09.20. 17:38:36
Azt én sem értem miért kellene még jobban elhatárolódnia? Szóval mert a szélsőjobb közelebb ál a jobbhoz mint a balhoz, akkor az OV-nak többszörösen kell elhatárolódnia?
Nyúl Béla 2006.09.20. 17:38:43
"Nem tudom eldönteni emeszpés vagy vagy valami más," - ne rágódj ezen! Ha nem megy, nem megy.
Az, hogy öt éve ébredtél tudatra vagy mi ez, ami neked van, még nem jelenti azt, hogy már mindent láttál. Tudod, volt élet előtted is. Persze, hogy vannnak dolgok, amiket nem értesz, de majd alakul ez.
capture 2006.09.20. 17:51:42
fiatal demokrata 2006.09.20. 17:53:16
Azt mondták bizonyos elemek provokálni fognak!
Minden beírásoddal provokálsz!
Mivel nem tudod ki vagyok és öregebb is, az nem jelenti azt hogy bőlcsen is látod a dolgokat!
Én azt kívánom sújtson le rád a Gyurcsány csomag teljes erejével, és az ahhoz kapcsolódó áremelkedésekkel eggyüt!
Lehet találkozunk majd egy kereszteződésben!
Én soha nem adok a kuncsorgóknak semmit!!!
Nyúl Béla 2006.09.20. 17:56:14
Nem jó itt most jobbról, meg szélsőjobbról beszélni, mert a szélsőjobb mitha egy harmadik szektor lenne. Úgyhogy nem azért. Azt hiszem, az a baj, hogy a nyilatkozataiban továbbra is kettősség van: elhatárolódik a randalírozóktól, de az utcai politizálástól nem. Lehet vitatkozni, hogy ez jogos vagy nem, jelen helyzetben mindenképp veszélyes ez az egyensúlyozás. Igazából nem is hiszem, hogy itt szemantikai elemzésbe bele kéne menni. Megfordítva egyszerűbb: elég egyértelmű, hogy jelenleg rajta kívül senki nem tudna véget vetni az éjszakai zavargásoknak. Ő pedig nem teszi.
Nyúl Béla 2006.09.20. 18:03:33
persze, hogy provokállak. De csak téged, mert hagyod magad.
:D
És mivel nem látlak, nekem az vagy, amit mondasz. Ezzel kell beérnem.
Ha hajlandó vagy nyugodtabb hangot megütni, tőlem beszélgethetünk. Nekem sem jó ez.
fiatal demokrata 2006.09.20. 18:03:36
Még se tette!
Azért mert Viktor ezt mondaná nem biztos hogy befejeznék!
Ezt te úgy sem érted mert meghaladja képességeidet!
Nem mtudod felfogni hogy vannak olyanok is a kik nem párthívők és fájt nekik hogy fecó hazudott, meg leböszmézte őket?
Mellesleg szrintem nem tudja mit jelent a böszme!
fiatal demokrata 2006.09.20. 18:09:19
Valamelyikünk nem jól látja a dolgokat!
Mike Patton 2006.09.20. 18:13:37
Orbánnak hatalom kell. Érthető. Ezen nem kell moralizálni. Ezért vannak pártok. Hogy egy adott belpolitikai helyzetben mi lenne a racionális az megint egy másik kérdés. De az már nem lenne demokrácia. Az a legidegesítőbb a magyar politikában, hogy gerinctelen emberek állandóan csak moralizálnak. Egyszerűbben megy a sárdobálás. Az MSZP-nek rá kellene jönnie, hogy mint kormánypárt rendeznie kellene a helyzetet. Azzal nem érnek el semmit, ha állandóan Orbánt szólítgatják fel, aki valszeg nem fogja lefújni a tüntetést.
De mégis mi megy. Történt valami? Nem Orbán mondja le a tüntetést, csak ezt szajkózzák. De könyörgöm, kéne valamit csinálni is, törvényjavaslatokat benyújtani satöbbi, hogy a jövőben ilyen ne legyen. (Angliában a stadionbalhé után egyből meghozták a törvényt a 2éves börtönbüntetésről)
Sok tényezője van ennek az egésznek, és ebből sztem csak egy szelet az, hogy Orbán nem "határolódik" el egyértelműen. (Ez meg már azon múlik, hogy ki milyen oldalon áll. A jobboldali azt mondja, hogy elhatárolódik, a baloldali azt hogy nem, a radikálisok szerint meg Orbán egy...., amiértelhatárolódik)
Ennek az egésznek az oka egyrészt a már említett hazugság, a megszorítások, és teljesen debil, hülye kormányzati kommunikáció. Ha bárkit is meggyőz az ezért.hu, akkor annak tök jó, engem nem...
Ezek sokkal inkább benne vannak. A hülyéket meg könnyebb megvezetni, aztán mennek is az MTV-nek...
Amúgy az a fradista idézet, amit itt az indexen is emlegetnek az Széchenyitől van, és szerintem tök találó...Nekem tetszett... Pedig nem is vagyok fradista...
Mike Patton 2006.09.20. 18:16:32
Az nem mást jelent, mint azt, hogy a kormányzat alkalmatlan a feladatára. Ennyi. Gondoldd csak végig. Azért abszurd, amit írsz...
Ha ezt várja az MSZP, akkor tényleg adja át cuccost Vityának, mert ezek szerint ők nem tudják megoldani.
fiatal demokrata 2006.09.20. 18:16:44
Neki csak egy fogmosás!
Utána úgy is tovább hazudik!!!
Nyúl Béla 2006.09.20. 18:24:40
Kösz. Két igazság valóban nincs, de olyan igen, hogy az igazság nem pontosan az, amire gondol az ember. Csak majdnem. És még az is lehet, hogy egyikünk sem jól látja a dolgokat.
Visszatérve: Igaz, nem biztos, hogy befejeznék. Azért érdemes lenne megpróbálni. Amellett vannak ellentmondásos helyzetek, amiket feloldana: pl. rendőrségi hezitálás.
A kereszteződésben adakozásról: a szomorú valóság az, hogy akik ilyen elkötelezettek, azok általában nem az adakozó oldalra szoktak kerülni. Tapasztalatom szerint a "sikeres" emberek nem szoktak gondot csinálni a napi pártállásból. Ez realitás, nem itélet!
Nyúl Béla 2006.09.20. 18:47:37
"Ha tényleg csak Orbán tud véget vetni az éjszakai zavargásoknak az tényleg gáz.
Az nem mást jelent, mint azt, hogy a kormányzat alkalmatlan a feladatára. Ennyi. Gondoldd csak végig. Azért abszurd, amit írsz..."
Nem, nem abszurd. Több módon is véget lehet vetni a zavargásoknak. Ezek közül az egyik, hogy nyers erőszakkal, a másik, hogy politikai együtmműködéssel.
Mondjuk az, hogy "gerinctelen emberek állandóan csak moralizálnak" azért elég sértő sok általam ismert nagy emberre, de most nem morális, hanem főleg külpolitikai okokból kellene az együttműködést választani.
Értelek, és igazad is van, tényleg működne a kemény kéz politikája. Működött is már sokszor a történelemben, csak igen könnyen billen át diktatúrába.
Namost viszont el kell, hogy köszönjek.
Mondanám, hogy holnap folytatjuk, de attól tartok az éjszaka új témát hoz.
capture 2006.09.20. 19:01:05
Megint egyetértek veled, de azért ez nem ilyen egyszerű: "Ez meg már azon múlik, hogy ki milyen oldalon áll. A jobboldali azt mondja, hogy elhatárolódik, a baloldali azt hogy nem, a radikálisok szerint meg Orbán egy...., amiértelhatárolódik"
Szerintem ez azért árnyaltabb dolog.
fiatal demokrata 2006.09.20. 19:25:25
Fecó kérjen bocsánatot!!
Viktor meg hülye lenne azt mondani hogy hagyják abba , mert az mszpé rögtön ráugrana ha a kérés miatt hagynák abba!
Rögtön jönne a megmondtuk hogy ORBÁN van az egész háta mögött!!
De menjünk az elejére!
Ki miatt is történt mind ez!!
Fecó miatt!
Kérjen bocsánatot!!
magad 2006.09.21. 13:44:47
AZ a KÖZSZOLGÁLATI média, ami az elmúlt 16 év egyik legfontosabb eseményét "elhallgatja", nem foglalkozik vele, az megbukott, totálisan. AZ már csak hab a tortán, hogy mindez a kapujuk elött játszódott.
A Rudi féle magyarázkodástól pedig nem tudtam, hogy az állam ér le előbb a padlóra vagy a plafon. Csak két abszolút marhaság:
"Nem tudtunk a petícióról." - Más médiánál van médiafigyelés, ha bekapcsolják a TV-t, akkor tudták volna:) Ha már nem volt emberük a helyszínen...
"Nem volt közvetítőkocsink a téren... a kézikamerás felvételeket csak másnap tudtuk leadni..." - mindezt a műholdas közvetítések korában, úgy, hogy kb. 2 utcányira már nyugalom volt (ahonnan simán lehetett volna a felvételeket továbbítani). JA és persze az ablakokon is ki lehetett volna nézni:)