Perceken belül megindul a rendőrattak, tudósít a Tények. A vonalban Garamvölgyi László, elmondja, hány ezer rendőr, milyen felszereléssel, honnan, mikor és hogyan fogja felszámolni a randalírozást. A tudósítók legyenek szívesek eltávolodni. Ezzel Bárdos András elköszön: legközelebb reggel hétkor lesz Tények, a viszontlátásra. Hát köszönjük. Az események csúcspontját majd elképzeljük magunknak.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Lemmy 2006.09.19. 03:06:06
MODERÁLVA Gyurcsány. Magatoknak főztétek.
korvin 2006.09.19. 03:14:07
batmanprof 2006.09.19. 03:14:48
korvin 2006.09.19. 03:16:09
korvin 2006.09.19. 03:19:24
korvin 2006.09.19. 03:20:44
korvin 2006.09.19. 03:23:50
ultralib 2006.09.19. 03:26:11
korvin 2006.09.19. 03:27:34
Vlad 2006.09.19. 03:29:45
Vlad 2006.09.19. 03:31:11
ultralib 2006.09.19. 03:31:48
Vlad 2006.09.19. 03:32:42
korvin 2006.09.19. 03:33:31
korvin 2006.09.19. 03:34:24
Vlad 2006.09.19. 03:35:52
korvin 2006.09.19. 03:38:14
Vlad 2006.09.19. 03:39:24
korvin 2006.09.19. 03:39:41
Vlad 2006.09.19. 03:40:33
korvin 2006.09.19. 03:42:03
Zenit · http://www.huc.hu/ 2006.09.19. 03:43:51
ezek igazi újságírók, a bulvarisztika pedig mehet a picsába.
Vlad 2006.09.19. 03:44:09
rattus hungaricus 2006.09.19. 03:44:31
korvin 2006.09.19. 03:46:00
today05 2006.09.19. 03:46:55
bere 2006.09.19. 03:47:00
korvin 2006.09.19. 03:49:34
emdé_old · http://emtv.blog.hu 2006.09.19. 03:49:55
korvin 2006.09.19. 03:50:53
korvin 2006.09.19. 03:52:57
ultralib 2006.09.19. 03:53:51
today05 2006.09.19. 03:57:09
P.S.: "Diszkrimináljátok az agysebészeket?!"
(fradi-ute balhé alászinkronizálva...)
ultralib 2006.09.19. 03:58:36
today05 2006.09.19. 03:59:59
ultralib 2006.09.19. 04:00:14
today05 2006.09.19. 04:03:45
nagyhal 2006.09.19. 04:04:15
Ennyi bammeg. De nem inkább hepciáskodott a tv, Rudi elnök a hiradó studió vasajtai mögé bezárta magát, rátolt mindent az új hirigazgatóra, kezelje ő a helyzetet, aki csak annyit tudott hogy beszüntette az adást. Szánalmas.
Bárdos is, drága a müholdas kapcsolat (sng), és szarban van a tv2, minden filléren sporólnak, igy ezen is.
Minek kefélsz ha nem élvezel el?
today05 2006.09.19. 04:04:35
korvin 2006.09.19. 04:07:10
qk 2006.09.19. 04:15:08
"Ősei közül legszívesebben Nagysándor József aradi vértanúra emlékszik vissza."
www.hvim.hu/tl.htm
korvin 2006.09.19. 04:19:03
HunVista.hu · http://www.hunvista.hu 2006.09.19. 04:38:29
groundwalker 2006.09.19. 04:39:12
Torockai László - 64 vármegye elnöke
A kocka el van vetve ez forradalom
[Beszámol a rendőrségen tett látogatásáról]
Azért én mentem mert a tömeg engem tolt oda, hogy menjek.
GYurcsány Ferenc, ez a pszichopata állat, még most sem vonja le a felelősséget, és kíméli meg a rendőröket és a tüntetőket az összecsapástól
addig kell demonstrálnunk, amíg nem dől meg a kormány
az erőszak csak erőszakot szül, ha kell napokig vagy hetekig folytatjuk az akciókat, rajtunk a világ szeme a bbc a cnn, arról beszélnek, hogy Bp-en forradalom robbant ki. Spontán. Nem én szerveztem, nem ő szervezte. Egy pszichopata csinálta, hogy a saját vagyonát tovább gyarapítsa és hatalma tovább nőjön.
Óriási a felelősségünk a kocka most már el van vetve. Több tüntetőt elvittek és brutálisan összevertek, miattuk is folyatatni kell az ellenállást. El kell ismerniük, hogy a magyar nemzet áll velük szemben, nem néhányan. Egyetlen megoldás van, ha a kormány eltakarodik a hatalomból.
Nem a magyar rendőrök ellen tüntetünk. Nemsokára - mint tudjuk - ők is demonstrálni fognak. Támogatjuk őket, hogy ne kelljen éhbéren eltartaniuk a családjukat.
Amikor fogyatkozunk akkor is legyenek olyanok akik maradnak, a kocka el van vetve, ez forradalom
groundwalker 2006.09.19. 04:40:15
Ezt nem a Magyar Nemzet szervezte! Ilyet te sem gondolhatsz komolyan!
groundwalker 2006.09.19. 04:41:16
Ági 2006.09.19. 08:04:54
Thrall 2006.09.19. 08:18:29
Zaklató_Panda 2006.09.19. 08:19:35
Fasza. És kik nyertek? Mert elaludtam. A fradi vagy az ute? Ebben a ku...a országban nincs egy napalm amit oda lehetett volna dobni?
Amúgy a végén sikerült kiszabadítani Táncsicsot?
One 2006.09.19. 08:39:01
Wasp 2006.09.19. 08:54:31
Szerencsére tévedtem, csak 1 életveszélyes sérült van.
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 09:25:51
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 09:52:16
Godefroy 2006.09.19. 09:56:26
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 10:07:16
Igen, mondjuk 30-40millió forint értékben. Inkább kifizetem ebből a rám eső részt, minthogy tovább nyeljem ezt a mentalitást: "tök mindegy, mit csinálnak, úgyis megnyerjük" (az idézet Demszkytől származik, és jól mutatja, mit gondolnak rólunk a politikusaink - ld. előző hozzászólásomat is, a "köznép"-ező képviselővel). Számomra egyre nyilvánvalóbb, hogy a kiszivárogtatást Gyurcsány szervezte (jellemző pl. a gyors reakció, szemben a Fidesz töketlenkedésével), és ez szinte hihetetlen cinizmusról tanúskodik, csakúgy, mint a "tüntetnek, de majd hazamennek" megnyilvánulása. Most legalább látják, hogy nem tehetnek meg bármit. Nyilván én sem örülök annak, ami történt, de annak igen, hogy végre kiderült, hogy van egy határ.
One 2006.09.19. 10:08:47
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2006.09.19. 10:26:21
Hogyhogy ma még senki nem nyilatkozta, hogy Gyurcsány direkt csinálta, és jól fog kijönni belőle? Legalább az utca embere mondja már ezt! Legalább a Papa! Vagy egy szatyros öreg néni!
Az Indexszel is elbeszélgetett Gyurcsány a "reformok" kommunikálásának helyes módjáról?
Ha egy miniszterelnök bevallja, hogy minden vád igaz volt ellene, majd másnap tovább hazudik (kvázi letagadja), akkor ne csodálkozzon, ha nem mindenki ünneplőben és fegyelmezetten küldi el a kurva anyjába.
Gyurcsány helyében én alkalmaznám Tótát. Ha megtehette volna, már rég a tömegbe lövetett volna.
Zaphod Beeblebrox 2006.09.19. 10:34:42
Köszönöm.
One 2006.09.19. 10:39:34
Patópál 2006.09.19. 10:52:20
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 10:52:34
Nyilvánvaló, hogy miért csak fiatalokat láttál. Én sem tartom még magam öregnek, de hamarosan születik az első gyerekem (október 23-ra van kiírva az asszony! :-) ), és nekem sem hiányzik a balhé. De elítélni sem tudom azokat, akik az utcára vonultak. Mert a mai politikai élet azért össze sem hasonlítható egy fejlett nyugati demokráciával. Itt egy politikus egyszerűen mindent megtehet. A sok más fent idézett példa mellett pl. magasról leszarhatja a törvényeket, sőt nyíltan, pökhendi módon, a pofánkba röhögve teheti ezt (ld. szonda-téma). Mondj egyetlen politikust a rendszerváltás óta, aki belebukott volna a disznóságaiba! És az erőszakról: szinte minden történelmi fejlődést bizony erőszak kísért/kényszerített ki (forradalmak, szakszervezeti mozgalom, stb.). Én sem örülök neki, de ez az igazság.
Zaklató_Panda 2006.09.19. 10:56:04
Gasztonyi volt ma már?
Zaphod Beeblebrox 2006.09.19. 10:58:21
Persze. Ez a konstruktív ellenzék. Annyira konstruktív, hogy basznak a saját választóikra is. Kizárólag a hatalom megszerzése a cél. Az, hogy leüljenek a kormánnyal, hogy heló, ez+ez+ez jó, ez+ez+ez szerintünk igy jó, ez+ez+ez meg egyáltalán nem, de van itt helyette más, beszéljük meg, ez nem megy. Demagóg, álszent és hangulatkeltő kijelentések, uszítások, meg nagy nagy beszédek azok mennek. Az utcán. De dolgozni???? Hógyísne. Majd akkor drágáim, ha hatalmon leszünk; majd akkor megdolgozunk a pénzünkért, aminek a megállapításakor, vagy megemelésekor eszükbe nem jutott hogy nem mennek be. De az sem, hogy aránytalanul soknak lássák a saját fizetésüket és azt mondják (mer ugy szerintük gesztus értékű az, hogy nem mennek be)hogy köszi, de csak a fele kell, a többit meg adjuk már oda mondjuk a Gyermekétkeztetési Alapítványnak. Mert minket érdekelnek a gyerekek is, bár őket még nem lehet az utcára zavarni.
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 11:05:29
Zaphod Beeblebrox 2006.09.19. 11:10:02
Cartman!
Először is gratulálok a születendő gyermekhez. A legfantasztikusabb dolog a világon, hidd el :P
Viszont. Össze sem kell hasonlítani semmiféle ,,fejlett nyugati,, demokráciával az itthoni viszonyokat. Miért kéne? Ott is, mint mindenhol, sajnos egy politikus szinte mindent megtehet. Sajna valóban, egyik mocsok sem bukott bele semmilyen disznóságba. Ez mindkét (vagy 4-5) oldalra jellemző. Ezen mondjuk a mentelmi jog másképp való kezelése talán sokat segíthetne. Az erőszak, szerintem továbbra sem oldott meg soha semmit. Lett egy csomó mártír, meg legenda, meg pár csóró kisgyerek, aki hiába várta haza a fatert. Kényszeríteni valamit, elég gáz, pláne erőszakkal. Ebben az esetben egy dolog mindig lesz, illetve termelődik. Az a réteg, oldal, stb., akik rosszul jöttek ki belőle. Vendetta, bosszú, harag, generációkon át. ÉRTELMETLEN.
Palee 2006.09.19. 11:23:01
Elöször is nem értek egyet a tegnapi véres fejleményekkel, de:
Tipikus félretájékoztatott ember vagy. A sejteket Orbán Viktor soha nem ejtette ki a száján, hanem Kovács László adta a szájába a Népszabadság, utána meg a többi "ballib" média szépen az agyakba sulykolta, pont azért, hogy Hitler jusson róla az eszetekbe. Kedves megtévesztettek, néha nem ártana máshonnan is tájékozódni.
Gratulálok, hogy az MSZP-re szavaztál, büszke lehetsz magadra. Nem vagyok fideszes, mielött megvádolnál vele és szélsöjobboldani sem, és nem voltam kinn a tüntetésen sem. Tudom, a legegyszerübb volna beskatulyázni valahova, dehát ez nem ilyen egyszerü, mint ahogyan azt a "ballib" média megteszi.
"hogy ebben az országban, ilyen ellenzékkel NEM LEHET IGAZAT MONDANI az embereknek."
Ne haragudj, de te teljesen csölátású vagy. Az MSZP az SZDSZ-szel karöltve éppen a demokrácia nevében számolja fel a demokráciát, illetve ezt a demokráciának nevezett mutatványos bódét. A demokráciának - amelyet egyébként Arisztotelész az egyik legrosszabb államformának tartott - az egyik alapkövetelménye a sajtószabadság és a kiegyensúlyozott tájékoztatás. Ne mond nekem, hogy van a Hírtv, mit akartok, mert az fidesz tv és az emberek nagy rész nem fideszes másrészt az emberek 90%-a a TV2-t, az RTL-Klubot az MTV-t és az ATV-t nézi, ami egyértelmüen manipulálja öket, téged is. Ùjságokkal, rádióval ugyanez a helyzet. A világot ma a nemzetközi nagytöke uralja, az ö kezükben van a média többsége és ezeken keresztül egyértelmüen a saját érdekeik szerint manipulálják az embereket - téged is.
Azt pedig nem tudom, hogy miért az MSZP-re szavazol, ha már régen nem a demokrácia játékszabályai szerint cselekednek. Hogy mindenki hazudik kiváló agymosásról árulkodik. Bár valóban igaz, de vannak minöségi különbségek. Òriási különbségek. Ez a felvételbotrány kb. olyan, mint mondjuk, elkapták volna a whiskys rablót x bank kirámolása után, és azt mondta volna, hogy pont jó, mert már éppen abbaakartam hagyni, hogy új életet kezdjek, de egyébként is mindenki lop (munkahelyröl ceruzát meg boltból sütit). Ùgyhogy nincsen semmi felelösségem, engedjetek tovább élni szabadon. Ezután elengednék, és megvádolnának valakit egy bolti lopással (lehet lopott is) és ezzel elintéznék a dolgot. Természetesen minden példa sántít, mint ez is, de körülbelül ez a helyzet. gyurcsány a felvételen elismerte, hogy nem csináltak 4 évig semmit, végighazudták a kormányzásukat, manipulálták a választókat, az újságírokat felkészítik a nép megtévesztésére, törvényellenesen kormányoztak, (a demokrácia játékszabályaival ellentétesen pl. nem hozták nyilvánosságra az államháztartási hiányt a választások elött), te pedig azt mondod, hogy ilyen ellenzékkel szemben nem is lehet másképp. Elöször is, az ellenzék ellene volt annak ami történt, másrészt pedig több politológus (pl. Bence György) figyelmeztetett arra, hogy lehet kárhoztatni a fidesz politikáját, hogy lefedi a szélsöjobb egy részét is, de ez addig jó nekünk amíg így van, mert ha ezek az erök elszabadulnak visszasírjuk még ezt az állapotot. Sok embernél, aki még nem teljesen agymosott, elszakadt a cérna, nem akarnak tovább ilyen világban élni, ahol hazudnak, lopnak és becsapják, megtévesztik az embereket (hogy ezekhez csatlakozott néhány huligán, az nem az ö felelösségük).
Most olvasom, Gyurcsány szerint mindenki felelös. Orbán itthon sem volt, gyurcsány ellen vonultak tízezerszám az utcára az emberek, erre mindenki felelös. Te pedig kifejted mindjárt, hogy igen, mert a fidesz uszított. Azért uszított mert az elején azt mondta, hogy a tüntetés demokratikus jog és támogatta azokat akik tüntetnek - az elején, törvényes keretek között!!!!!!
Ezek a mai szélsöjobb követelései:
"állítsanak fel független vizsgálóbizottságot a kormány tevékenységének kivizsgálására, a vizsgálat idejére zárolják az ország vezetőinek vagyonát; - hívják vissza Magyarország európai parlamenti képviselőit, s válasszanak helyettük igazi képviselőket; - Magyarország a magyaroké legyen, ne tőkeerős érdekcsoportoké"
Adja Isten, hogy ez legyen a legszélsöjobb Magyarországon, ilyen követelésekkel.
A lényege a mondandómnak: Itt régen nincsen demokrácia, talán sosem volt. Arra a pártra szavazni, a "demokrácia védelmében" amely ennek a mutatványos bódénak a legnagyobb haszonélvezöje és már rég nem tartja be még ennek sem a szabályait, végtelen ostobaságra vall. A hangfelvételröl pedig annyit, hogy bármelyik "demokratikus" országban, ennek a töredékéért le kellett volna mondani egy valamirevaló politikusnak. De te csak szavazz ezekre a gerinctelen percemberkékre, hogy tovább hazudhassanak, lophassanak és manipulálhassanak.
Köszönöm!
Mike Patton 2006.09.19. 11:23:06
Viszont Te örületesen naív vagy...Ezen a konstruktív ellenzéken röhögök jókat. Meg hogy csak a hatalom érdekli őket. Szerinted mi lenne a célja egy pártnak? Ja hagyjuk már ezt a "szétszakították az országot" dumát. Szánalmas, hogy ilyenkor is egyből Orbánvityázni kell. Konstruktív ellenzék... Hm. Érdekes, hogy ezt miért nem gyakorolta az általad támogatott csőcselék, amikor ellenzékben volt. Miért csak a bányákról volt szó, stb. Hagyjuk már nevetséges...
Mint ahogy ez az egész nevetséges. Volt jópár csávó aki csinált egy balhét. Ehhez történetesen remekül asszisztált a rendőrség. Néztem a felvételeket. Azér' az komoly, hogy egy rohamrendőrt simán földreteper egy szimpla utcai ember egyes-egyedül. Az meg külön jó, hogy az általad támogatott csőcselék minden ilyen helyzetben csak a másik csőcselék bandára tud mutogatni...
Konstruktív ellenzék. Mutass egy országot, ahol van ilyen...
Nekem nem ez a bajom. Magasból t*jok rá, hogy szeretett miniszterelnökünk miket mond, és arra is, hogy van egy teljesen impotens rendőrségünk, aki egy nevetséges tüntetést nem tud lekezelni.
Nekem a következő a bajom.
A beszéd májusban hangzott el kb. 4 hónapja. Mi történt azóta mesélje el nekem valaki. Hol vannak a reformok, mik a reformok. Mi a terv az államigazgatás, illetve az ellátó rendszerek átalakítására, hol vannak az ígért törvényjavaslatok, hol vannak a szerkezetátalakító lépések...
Mutasd meg nekem Zaphod. Engem ez zavar. A vizitdíj nem reform. Hajlandó vagyok több járulékot befizetni. Rendben, legyen. Csak lássak már valami konkrétumot végre... Erről enyit.
Szánalmas, hogy van egy probléma, egy belpolitikai helyzet, s neked a Fidesz fikázásán kívül többre nem futja...
Patópál 2006.09.19. 11:25:32
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 11:27:41
Köszi, lány lesz (Emese). :-)
Csak egy példa: Csehországban (szándékosan nem nyugati példát hozok fel) a közelmúltban szigorították a közlekedési szabálytalanságokért kiszabható büntetéseket. Az egyik magas rangú rendőrt nem sokkal ezután elkapták (ha jól tudom) gyorshajtásért. Megúszta. Aztán hirtelen akkora felháborodás lett az ügyből, hogy pár nap múlva besétált a kapitányságra a jogsijával, meg pár ezer koronával.
Abban persze egyetértünk, hogy jobb lenne, ha a társadalmi változásokat nem kísérné vérengzés, de a regnáló hatalmi elit a legtöbb esetben (valami érthetetlen okból :-) ) ragaszkodik az arany/bársony/ébenfa/stb. -foteléhez, -trónjához. A feudális és a vadkapitalista rendszerek lebontását nehéz lenne elképzelni vér nélkül. Nyilván ez a mostani cirkusz sokkal kisebb jelentőségü egy elnyomó rendszer lebontásánál, de nem is lógott senki lámpavason. Ha annyit sikerült vele elérni, hogy ezentúl óvatosabban kenik a sz*rt a pofánkba a politikusok (többet nemigen várhatunk) már nem volt hiábavaló a dolog.
Palee 2006.09.19. 11:28:26
eszmélnél, de eszme. csak övé jut eszedbe,. néznél, de csak azt látod,. mit ő eléd varázsolt, ..." Egy mondat a zsarnokságról. Illyés Gyula, 1950
ultralib 2006.09.19. 11:35:17
au.news.yahoo.com/060916/19/10kbo20/2990593313.html
www.sweden.se/templates/cs/NewsML____12744.aspx?newsid=2667
Palee 2006.09.19. 11:39:28
"érdekes volt nézni hogy szedik szét a rendőri védelemt. páncélautót. vazze felmásztak a vízágyú tetejére, és tönkrebaszták. nem tudott mozdulni, mert elmerült a szar ifa a sárban. a tetején úgy lobogtatták a zászlkót mint 56-ban a tankon. tönkrebaszták, aztán kivették a 2-3 szerencsétlen emgriadt rendőrt belőle, és zászlós emberek odavezették a rendőrökhöz, közben: "magyar rendőr velünk tart"."
Iszonyú szálsöjobbos, a rendört kimentik a kocsiból és odakisérik a többihez...
blues 2006.09.19. 11:44:24
Át minősiti gyurcsány , kampánygyűlésből
tüntetéssé a rendezvényt és már teljes joggal
bevetheti a hatalom demokratikus gumibotjait.
emlékeztek ? ? mint bush guantanamo-ban
amikor a foglyokat átminősitette ,hogy ne
vonatkozzanak rájuk a genfi egyezmény szabályai
Palee 2006.09.19. 11:50:24
újáron 2006.09.19. 11:52:38
scp 2006.09.19. 12:03:27
Nos, én legalább 2-3000 embert láttam éjszaka a Szabadság-téren, ezek közül szerintem több százan aktívan részt vettek az akcióban. A vízágyús-könnygázas tömegoszlató autót percek alatt egyszerűen szétkapták... azt kellett volna látnod.
Zaphod Beeblebrox 2006.09.19. 12:07:45
ultralib 2006.09.19. 12:13:31
OVI - Mit tehet a sejt?
Idézet I.
Orbán Viktor arra hívta fel a polgári Magyarország híveit, hogy a következő hónapokban kis, néhány emberből álló csoportokat hozzanak létre, olyan baráti köröket, amelyek nem jogi formában, hanem polgári körökként működnek. Orbán óhaja szerint "százszámra alakuljanak csoportok, mert erőnk csak akkor valódi, ha képesek vagyunk megtartani és megszervezni magunkat
Orbán felhívta a jelenlevőket, hogy az alakuló társaságokról a Fidesz demokrácia-vonalán tegyenek bejelentést, mert "...tudnunk kell egymásról, hogy ha a sors úgy hozza, hogy mozdulnunk kell, akkor egyszerre mozdulhassunk."
OVI felhívta a jelenlevőket, hogy az alakuló társaságokról a Fidesz demokrácia-vonalán tegyenek bejelentést, mert "...tudnunk kell egymásról, hogy ha a sors úgy hozza, hogy mozdulnunk kell, akkor egyszerre mozdulhassunk."
OVI a múlt heti kormányülést követően egyébként azt is mondta, hogy a párt körül "ősrobbanásszerű" kezdeményezési hullám indult meg, ezért "nem látja indokát, hogy központilag szervezett mozgalom jöjjön létre"
Forrás: Index, OVI beszéde a Várban
Zaphod Beeblebrox 2006.09.19. 12:22:45
OVI felhívta a jelenlevőket, hogy az alakuló társaságokról a Fidesz demokrácia-vonalán tegyenek bejelentést, mert "...tudnunk kell egymásról, hogy ha a sors úgy hozza, hogy mozdulnunk kell, akkor egyszerre mozdulhassunk."
Hova a tökömbe akar ez mozdulni? Minek, kire akar mozdulni, egyszerre mozdulni...
vagy a szinkronúszó csapatot instruálta ezzel, vagy.....
blues 2006.09.19. 12:30:30
De sajna a gyurcsány cinizmusa miszerint:
"majd megunják és hazamennek "- ostoba játék az emberek véleményével ,és azok lebecsülése.
miért játszik a macska bajuszával????
Szintén sajna ,hogy ez az erőszakos véleménynyilvánitás fizikai atrocitásokba torkollik, de nézz körül a világban és ez most fokozottan sajna : ez ezzel jár.
Egy adalék- a nagyon fejlett morális és erkölcsi tartalékokkal rendelkező amerikai hadsereg elsőként az iraki nemzeti múzeumot rabolta ki.
Palee 2006.09.19. 12:35:57
Mindebböl az idézetböl pedig az következik, hogy Orbán Viktor a felelös a tegnapi eseményekért. Ès elég szomorú, hogy ennek kell megtörténnie, hogy a politikusok (föleg baloldalon) rájöjjenek, hogy mindent azért nem tehetnek. Nem röhöghetnek a pofámba, hogy átkúrtam a kurva országot.
Ha pedig valaki csalással nyer, akkor nehéz elfogadni a vereséget a másik félnek, pláne ha utána a pofádba köp majd arra büszke.
A konstruktív ellenzékre nem szóltam egy szót se, az lenne a jó ha az lenne, csak azért ne felejtsük el, hogy a fidesz modosító javaslataiból szinte semmit nem fogadott el a maszop. Hiába konstruktív az ellenzék, ahoz a kormánynak is annak kell lennie, de persze csak a fidesz a felelös.
Mellesleg a nyugati lapok úgy reagálják le az eseményeket, hogy Gyurcsány hazugságai miatt tört ki ez a ribillió, csak ti tartjátok magatokat kemény ahoz, hogy a fidesz és OV a felelös. Már egyszer ajánlottam figyelmetekbe:
eszmélnél, de eszme. csak övé jut eszedbe,. néznél, de csak azt látod,. mit ő eléd varázsolt, ..." Egy mondat a zsarnokságról. Illyés Gyula, 1950.
Ezek vagytok ti. Továbbá ismétlem, magarországon a maszop és a szadesz még csak nem is demokratikus erö, és ne csodálkozzanak, ha ellenük nem demokratikusan lépnek fel egyesek - akikkel én nem szimpatizálok és fideszes sem vagyok, de akció-reakció. Továbbá fenntartom, hogy ezt nem a fidesz szervezte és neki sem érdeke.
Zaphod Beeblebrox 2006.09.19. 12:36:11
Szijjártó azt mondta, meg kell vizsgálni, hogy a titkosszolgálatok közreműködtek-e az utcai harcok kirobbanásában
idióta 2:
Csurka István új magyar világot hirdet,
idióta3:
Ekrem-Kemál kordont bont,
4:
Kerényi 12 pontot dolgoz ki,
5:Tomcat a szovjet címer leverését instruálja,
6: Toroczkai a szerbekkel példálózik,
főidióta: Wittner szerint ez már a forradalom.
és akkor kedves hölgyem, akit ebben a forradalomban fognak halálra ítélni, pont az ő gyermeke fogja a maga unokáját agyonverni. Barmok....
Na már most, ha ezektől a fidesz elhatárolja magát és nem biztosítja szolidaritásáról, akkor elég nagyon nőnének a szememben és lehet, hogy a helyhatósági választásokon az szdsz-es 16 éve ott ülő barom helyett a saját városomban a fidesz jelöltjére szavaznék. De ameddig ők ezt még élvezik is és nem határolódnak el maximálisan, addig inkább üljön a seggén még 16 évig egy barom (aki azért károkat nem okozott) mint egy olyan csapat tagja, akik támogatják a szélsőségeket és a hangulatkeltést.
Palee 2006.09.19. 12:39:25
Zaphod Beeblebrox 2006.09.19. 12:39:57
Zaphod Beeblebrox 2006.09.19. 12:42:34
Palee 2006.09.19. 12:44:59
Ráadásul ekrem Kemál, Tomcat, Torockai és Csurka mióta fideszes?
Miért baj a 12 pont?
Szerintem 56-ban is leföidiótáztad volna Wittnert, hiszem te már csak tudod. nem csodálom, hogy ideges Wittner, amikor azok szellemi és anyagi örökösei, akik majdnem felakasztották 50 éve, most kioktatják demokráciából...
1-hez pedig: Mivel nem a fidesz érdeke a tegnapi botrány, ezért nem árt megvizsgálni minden szálat. Gyakran kiderül, hogy a legnagyobb ostobaságnak látszó dolog az igazság kulcsa... Persze sok ostobaság is van, valszeg ez is az, de kivizsgálni miért ne lehetne?
Palee 2006.09.19. 12:47:33
blues 2006.09.19. 12:50:33
mindjárt rendes emberekké válnánk,-és ők beosztanák ki mikor tiltakozhat, mit mondhat
mikor járjon segélyért,milyen vallásu lehet, sőt még azt is megmondanák ki milyen stétuszban van:
csőcselék , terrorista ,rasszista stb,
Zaphod Beeblebrox 2006.09.19. 12:53:05
nem mondtam, hogy fideszes, csak hogy idióta. :) és ez még szerintem sem ugyanaz.
A hölgynél a kijelentésére értettem hogy idióta, nem pedig ő. tényleg nem akaroma vitát 56 felé terelni, úgyhogy inkább az erre vonatkozó véleményemet megtartom. Már sokakat megsértettem vele. Lehet, hogy nem nekem van igazam, de a véleményem akkor is az ami, max. nem terjesztem. De hogy FORRADALOM. Istenem legalább Ő akit kishiján felkötöttek ne akaron már forradalmat, hanem álljon az emelvényre és ÁLLÍTSA MEG PÉLDAMUTATÓAN!!!!!!!! amig még lehet.
Mike Patton 2006.09.19. 12:53:42
Nem értem miről beszélsz. Van egy elég kellemetlen belpolitikai helyzet. Nem elsősorban a balhézásra gondolok. Arra, hogy sajna középtávon sem valósul meg az, hogy Mo. bevezesse az eurót, hogy rendeződjenek az eü-i viszonyok, stb. A fő probléma az, hogy nem látom azt, hogy a költségvetés kiigazátásának tervén kívül történne valami. (A jelenlegi intézkedések hosszútávú gazdasági hatásait most hagyjuk...)
Nyilván egy csomó egyszerű ember azt érzi, hogy neki most sz*rabb lesz, és nem tetszik. Összejönnek, és tiltakoznak. Csapódtak hozzájuk olyan emberek is, akik a balhé miatt mentek, és ők voltak azok, akik betörték az ablakokat, meg kocsit gyújtottak. Totál debil a magyar végrehajtó hatalom, de Te csakis az orbánviktoregydemagógdiktátor szöveget nyomod. Szerinted az mszp nem demagóg. Nem a Keller anno riogatott 23 millió román munkavállalóval. (Elárulom Zaphod a nagy titkot: Romániában nem is élnek ennyien) Az Gyurcsány Orbán vitában nem tett demagóg kijelentéseket szeretett vezéred. (Főleg annak fényében érdekes, hogy utólag ő maga bevallotta, hogy hazudott...)
(megjegyzem a taxisblokádot biztos egy tök baró dolognak tartottad..)
Nem vagyok Fideszes, Szíjjártót meg ne hozdd fel, mert személyesen is ismerem, és utálom mint a sz*rt, az egy görény, de mindegy. Nem mondtam egy szóval se, hogy a Fidesz a tuti, de a Te, a ti (idértve ultralib-et is) politikai impotenciátokat, hiányos intelligenciátokat és kompromisszumképtelenségeteket mutatja az, hogy hasonlóan ahhoz a majom Juhászhoz egy ilyen helyzetben is az agyatokba mosott "orbánviktorozással" jöttök, mert értelmes hozzászólást nem tudtok előkaparni...
ULTRALIB. Ha méltó vagy nevedhez, akkor miért csak Orbánvitya aggaszt, az miért nem aggaszt, hogy a minisztériumok szerepe formálissá vált, az miért nem aggaszt, hogy egy jövőbenni munkaügyi átalakításról a munkaügyi miniszter nem is tud, az miért nem zavar, hogy alapvetően sérül a demokrácia a felépített végrehajtói hatalom miatt. Gyerekek pár ember hozza a döntéseket. Ez nem diktatúra? Félre ne érts, lehet, hogy ez kell a "reformokhoz", de akkor is diktatórikus módszerek uralkodnak. Nem véletlenül jutott ki a felvétel, nem véletlenül nem indul Balogh József - általam egyébként nagyon tisztelt - győri mszp-s polgármester.
Elárulok valamit srácok: Orbán Viktor 1998-2002 között volt miniszterelnök. Most ellenzékben van. A jelenlegi politikai helyzet legkevésbé róla szól. Arról szól, hogy tényleg tud e reformokat csinálni ez az ember vagy sem. Ezen kellene gondolkodni, nem ezzel az elcsépelt OVI dumával jönni.
Szóval gyerekek használjátok már egy kicsit az agyatokat...
Zaphod Beeblebrox 2006.09.19. 13:05:19
valamit nagyon nem látsz abban amiket írok. Vagy rosszul látod, vagy rosszul akarod látni. Mind1.
Faith no More forever
ja és nehogy ezt is félreértsd. nem humorforrásnak, vagy cinikusságnak szánom. komolyan csípem őket
Palee 2006.09.19. 13:05:34
Èn sem tudom milyen a Csurka féle új világ, de ez a jelenlegi szép új világ sem tetszik, változtatni kell. Mellesleg Csurkáék közel sem olyan félelmetesek, mint ahogy annak be vannak állítva, bár sok mindennel én sem értek egyet velük, de a legnagyobb bajuk, hogy ne (csak) a multinacionális nagyvállalatokat támogassa az állam adokedvezményekkel meg miegymással, hanem a magyar kis és középvállalkozásokat (is). Ez a fö bünük, ezért van rájuk kenve minden féle anti-toniság...
Zaphod Beeblebrox 2006.09.19. 13:07:47
ultralib 2006.09.19. 15:00:59
Kedves Mike !
Szerinted mire megy ki a játék ? Mongyon le Gyurcsány és a bal. És akkor mi van ? Senki nem gondolja végig a következményeket, csak sajtolja, hogy hazudtak, loptak csaltak, menjenek.
De nézzük meg a reális, logikus variációkat arra az esetre ha nem ül el a balhé magától 2 héten belül :
1. Lemond Gyurcsány de az Mszp nem fogadja el a lemondását.
2. Lemond Gyurcsány és az Mszp elfogadja a lemondását jön majd Gyurcsány 2. vagy egy más nevű de a képbe illő új arc.
3. Szavazunk, hogy legyen-e új választás.
3.a. Új választást írunk ki, lehet szavazni: Fidesz, Mszp, Szdsz, Mdf listára, jelöltre, pártra.
3.b. Nem írunk ki új választást hanem megerősítjük a mostani koalíciót.
4. Lemond a koalíciós és akkor ugorj a 3. pontra.
3.a esetében akár újra megynerheti az Mszp-Szdsz az új választást és akkor mi a francnak történt ez igazából ? topogunk 1 évig, új kampányok, új programok, új marketing büdzsé. Újra kimennek a jobbosok tiltakozni. Ha nyer a jobb ugyanez az ellenállás megtörténhet a csalódott bal oldaliakkal, akkor ők mennek a Kossuth térre.
Itt akkor lenne értelme verni a palávert ha lenne új politikai erő, de NINCS ! Most az lenne a megoldás, hogy a Parlamentbe máshova ül le ugyanaz a 362 embör ? Ez komoly ? Mert szerintem ez az egész csak arról szól, hogy Orbán nem bír várni még 4 évet.
Zaphod Beeblebrox 2006.09.19. 15:06:22
két (szerintem) nagyon jó írás:
www.nol.hu/voks/cikk/417744/
index.hu/velemeny/jegyzet/egylab/
kb. ezeket gondolom.
no drága eleim, én elindulok a gyermekemért az oskolába. bye.
Palee 2006.09.19. 15:21:46
Kedves ultralib!
neked mindig Orbán a felelös? Kicsit van rajta sapka nincsen rajta sapka eset, nem?
ultralib 2006.09.19. 15:24:29
elolvastad a hozzászólásom ? mi a cél ? az eszközt láttuk hajnalban. mik a lehetséges kimenetelek ? ezen kéne már rég morfondírozni.
Palee 2006.09.19. 15:49:46
Valóban jó kérdés mi a cél, mert volt itt egy randalírozás éjjel, de hogy ez a fidesznek meg Orbánnak rohadtul nem volt érdeke, az biztos... Ha valaki, hát ök akarták ezt a legkevésbé, abban biztos lehetsz. Megint lehet szélsöjobb veszállyel riogatni és követelni, hogy a szadesz-maszop mentse meg a demokráciát a náci fidesztöl. Korábban már leírtam ez kinek az érdeke, hogy nem a fideszé, az biztos.
ultralib 2006.09.19. 16:02:47
Nem vagy hajlandó érdemileg foglalkozni a hozzászólásommal. :(
Megpróbáltam egy logikus folyamatábrát rajzolni, amin vannak igen-nem elágazások, de te be akarsz szorítani valahová és kimondatni olyat amit nem áll szándékomban. Esélylatolgatásról írtam.
Megpróbálom egyszerűbben megfogalmazni :
HA le is mondana Gyurcsány a variációk nem 100%-osan azt adják ki, hogy egyáltalán bármi is változna. Sőt az is könnyen lehet, hogy marad a helyén. Akár újra is lehet választani vagy megrősíteni a jelenlegi pozicióját. Akkor meg pörög a "forradalom" a semmiért. Szóval a változásnak csak akkor lenne értelme, ha lenne egy olyan politikai erő, párt aki hitelesen át tudná venni a stafétát. Ha valahogy a Fidesz nyerne egy időközi választáson sok nem változna, mert akkor a mostani szélső balosok nyomnák a fesztivált a Szabadság téren és bent is vagyunk a 22. csapdájában. De várom a véleményedet, REÁLISAN szerinted mi fog történni, mi történhet ha a vágyott politikai átrendeződésre kerül a sor ?
ultralib 2006.09.19. 16:07:08
Egy kicsit olyannak érzem a helyzetet mint amikor az adóst mennek és megverik a behajtók. Aztán a jövő héten az adós vereti meg azt akinek tartozik. A rá következő héten megint az adóst veretik és így tovább. Egészen addig míg rájövünk, hogy a veretésekből nem lesz pénz csak viszi a pénzt.
groundwalker 2006.09.19. 16:15:42
Ultralib
SZerintem nem az átrendeződés a lényeg, hanem hogy ne maradjon következmény nélkül ez a tett. A "forradalom" is ebből indult ki, az hogy mibe fulladt...
a 22. ccsapdája jó, de mondom a lényeg hogy következmények nélkül ne lehessen kurvázni az országot, stb...
De gazdaságilag lehet hogy nem tenne jót egy ilyen kormányváltás/válság.
Persze a politikai elitet (mszp, fidesz, szdsz, mdf) nem lehet megdönteni, ahhoz nagyobb összefogás kéne, és nem értelmetlen ostromlás, ami egyszerű fosztogatásba fullad...
Mike Patton 2006.09.19. 16:27:40
Félreértés ne essék, nem vagyok hülye, tisztában vagyok azzal, hogy jelen pillanatban a lehető legrosszabb, legszerencsétlenebb megoldás lenne a kormányváltás.
Ne legyen, főleg ne egy nyomorult hangfelvétel miatt, ami nekem ráadásul nem azt az információt adta, mint amit a média visszaköhögött...
Igenis maradjon Gyurcsány, és tényleg kezdjenek el már dolgozni, mert már most elkéstünk a reformokkal. Erről ennyit.
Már leírtam, hogy mit szeretnék. Látni szeretném, hogy amikor - példánál maradva - pár év múlva gyerekem születik, akkor ne egy ótvar gusztustalan intézménybe kelljen vinni a feleségemet, fölöslegesen ne tartsák benn 1 hétig, és ne kelljen fizetnem hálapénzt. Én ezt szeretném. Leszarom, ha a 100 kórházból 40 marad, ha az normálisan működik...
Szeretném látni, hogy az államigazgatás hatékonyabban működik, nem fordul elő, hogy egyes intézmények párhuzamos feldatokat látnak el pazarolva ezzel az én pénzemet. Satöbbi, satöbbi...
Hogy ezt aztán ki csinálja meg lesz*rom. Egyik sem különb a másiknál. Egy másik cikknél részletesen leírtam, hogy tök hiteltelennek tartom az egész magyar politikát, gyurcsányostól, orbánostól, de ez inkább morális kérdés, sem mint szakmai. Semkit nem akartam megbántani, csak az orbánviktorozás nem tetszett. Ezzel nem vagyunk különbek mint azok a hányadék emberek, akik a bőrünkön élnek.
Mindenestre ne legyen kormányváltás. Miért is lenne. Van egy törvényesen megválasztott kormányfő, ha lenne ok a leváltására akkor semmikép se az az idióta felvétel...
Na erről enyit.
További szép napot...
Ja és FAITH NO MORE forever :)
Mikka-Makka 2006.09.19. 18:38:34
békés tüntetésekkel elérik h Fletó meggondolja magát és lemond.Ez rendben van.
De az h forradalmat vizionálnak egyesek az nem hiszem h túl szerencsés lenne.
Demokrácia van, ha tetszik ha nem.
Palee 2006.09.19. 20:33:06
Csak egy közös kiindulási alapot szerettem volna veled találni, hogy egy alap dologban egyetértünk-e? Legalább valamiben. Hogy utána mi lesz, nem tudom. Szerintem ha tényleg akkora gáz van mint amit Gyurcsány a felvételen is mond, akkor az egész politikai elitnek össze kellene ülni - ha már ez a rakás szar jutott nekünk - kiegyezni és közösen, egyetértéesben, valami kompromisszumban kivezetni az országot a válságból. Ez lenne az igazi, valami nemzeti kerekasztalszerű. És nem egymást fikázni állandóan...
Szóval én kicsit más megoldást szeretnék, mint amiket te felkináltál, azoknak valóban nincsen nagy teteje.
fiatal demokrata 2006.09.20. 18:13:44
ZAPHOD
Ha ők idióták is akkor te is lehetsz!
Vagy nem?
Persze volt aki elragadtata magát!
De kiváncsi lennék ha valami gáz lenne az országban te hol lennél!
Menekülnél!