A tegnapi eseményekről mindenki beszámolt már, sokan, sokfélekéépen fogják értelmezni, nekem ami lejött a HírTv közvetítéséből annyi, hogy a kissé remegő hangú riporter egy kis szerepzavarba került - minden bizonnyal a könnygáz miatt - és úgy képzelte, hogy a lyukas zászlóval és macskakövekkel felszerelkezett csürhe és a szabadságukért harcoló ötvenhatos fiatalok közé egyenlőségjelet tehet. Tehet a lófaszt. A Magyar Televízió felgyújtott kocsijai körül ugráló csőcselék tagjait és a szovjet tankok elé álló szabadságharcosokat egy lapon emlegetni kegyeletsértő és gusztustalan.
Az is kiderült a közvetítésből, hogy 2006-ban a hős, mint olyan a következőkről ismerszik meg: báván vigyorog, ha a kamera mutogatja és ria-ria-hungáriázik fejhangon; kocsikat borogat és gyújt fel, majd félmeztelenül, artikulátlanul üvöltve körül ugrálja a lángoló roncsokat; molotov-koktélokkal támad a vízágyús kocsira, letépi róla a rácsot és kővel próbálja beverni a szélvédőt; békésen hajigálja a tévé székházát, majd sértve mutogatja fejsebét a kamerába, amikor egy rendőr pofán vágja; végül a tévé épületébe bejutva átadja a petíciót és nekilát módszeresen szétverni az épületet és ellopja a számítógépeket. Aztán a jól végzett munka után hazamegy és alszik egy jót, álmában pedig biztos csilingel is egy kicsit.
derelyegrádi szellem 2006.09.19. 11:37:24
Virág et. 2006.09.19. 11:38:08
derelyegrádi szellem 2006.09.19. 11:42:38
totyafej 2006.09.19. 11:46:27
vasszűz 2006.09.19. 11:51:20
1956-ban elsőként iszkoltak volna el.
(Vagy ők lettek volna a karhatalmisták.)
Palee 2006.09.19. 11:54:25
Vlad 2006.09.19. 11:55:42
Palee 2006.09.19. 11:55:55
Ezt kommentáld sixx elvtárs!!! Erröl valahogy halgattok...
DA 2006.09.19. 11:57:28
Palee 2006.09.19. 11:57:58
"érdekes volt nézni hogy szedik szét a rendőri védelemt. páncélautót. vazze felmásztak a vízágyú tetejére, és tönkrebaszták. nem tudott mozdulni, mert elmerült a szar ifa a sárban. a tetején úgy lobogtatták a zászlkót mint 56-ban a tankon. tönkrebaszták, aztán kivették a 2-3 szerencsétlen emgriadt rendőrt belőle, és zászlós emberek odavezették a rendőrökhöz, közben: "magyar rendőr velünk tart"."
Iszonyú szálsöjobbos, a rendört kimentik a kocsiból és odakisérik a többihez...
Palee 2006.09.19. 11:58:35
ejj, nem akar az ökörcsorda legelni 2006.09.19. 11:59:56
Kiengedték a rendőrt... Huhh, hamarosan majd a kalapom is meglengetem előttük. Igaz, előtte fejbebaszták egy kővel, de persze az nem számít. A fejsebmutogatós emberek meg valóban megtalálhatóak voltak a televízióban, elsősorban a HírTv képernyőjét, hogy a szemét rendőrök mit nem művelnek azzal, aki leköpködi, meg kővel dobálja őket. Az az igazság, személy szerint csodálkozom azon, hogy ennyire meg tudták tartani a hidegvérüket, és nem vertek meg egy pár felbőszült embert(?), de úgy rendesen.
DA 2006.09.19. 12:01:13
Ha ilyen jó erőben vannak, és ennyire hazafiak, akkor mondjuk miért nem építenek valahol egy játszóteret, újítják fel társadalmi munka keretében valamelyik ősi magyar várat/várkastélyt, faragnak székelykaput?
Nyúl Béla 2006.09.19. 12:01:40
Riporter:
"A tüntetők felgyújtottak egy autót és macskakövekkel dobálnak. Megpróbálunk közelebb menni... - izgatott várakozás, majd távoli durranás és a riporter izgatott hangja: Most robbant az autó!" Háttérből hang: "Ez csak a légzsák volt gyerekek!"
"Akadnak olyanok is akik katasztrófaturizmust rendeznek, mert fotóznak, filmeznek" - szól a riporter a kamera mellől.
Palee 2006.09.19. 12:05:03
Virág et. 2006.09.19. 12:05:55
És még az arcok is ugyanazok. Fradi-Újpest B közép.
Ezeket egy napon emlegetni az '56-osokkal egyszerűen elképesztő.
A "rendőrmentéshez". Aki rendőrre támad, az bűnt követ el. Hivatalos személy elleni erőszaknak hívják. Az ilyen ember bűnöző és nem "forradalmár".
hambig 2006.09.19. 12:07:27
Palee 2006.09.19. 12:08:28
froccsos 2006.09.19. 12:08:35
Palee 2006.09.19. 12:11:08
Sixx!! Várom az MTV manipulatív cenzúrázó magatartásának fikázását!!! Nem látom elvtárs-pajtás!!! Kénytelen vagyok azt hinni, hogy célod van a tájékoztatással, de nem a kiegyensúlyozottságra való törekvés!!
totyafej 2006.09.19. 12:17:20
Palee 2006.09.19. 12:18:56
itt a honlapcím ha nem találnád.
www.mtv.hu/archivum.php?hid=152&offset=0
itt még fenn van:
A Nap-kelte vendége Dunavölgyi Mária az OTP Lakáslízing vezérigazgatója
továbbá:
A Nap-kelte vendége Danielisz Béla a Fővárosi Önkormányzat városrendészeti bizottságának elnöke
Csak a három politológus (akik szerint le kellene mondania gyurcsánynak) meg Pokorni nincsen fenn. Csak Gyurcsány több mint félórában. Ès azóta már mai riportok is vannak fenn, szóval alattomos ócska manipuláció. A napkelte honlapján fenn van minden, utána lehet járni:
napkelte.wildom.hu/naptv/naptv.visszanezo.page?nap=20060918
worn 2006.09.19. 12:19:45
Ugyanígy volt értelmetlen pusztitás és fosztogatás is.
Csak akkor értelmes célért indult a dolog, meg az az 50 év sokat szépít ám...
sixx · http://comment.blog.hu 2006.09.19. 12:19:45
Virág et. 2006.09.19. 12:22:21
Én lesz*rom a Napkeltét. Meg az MTV-t is. Mindenki tudja, hogy az állami tv mindig az aktuális kormány szócsöve. Így volt ez 98-02-ben is.
A megoldás nem az, hogy szétverek mindent, nekimegyek a rendőrnek, felgyújtom mások autóját (akiknek az egészhez semmi közük) és mellesleg kifosztom a tv épületét.
Ez bűncselekmény, nem forradalom. Ezek meg köztörvényes lumpen senkik, nem forradalmárok. Majd pont a fradi b közép mondja meg az országnak, hogy mi legyen ...
DA 2006.09.19. 12:22:57
1. Csak részben cáfoltad meg a kijelentésemet.
2. Arról beszéltem, hogy másként is lehet tenni a magyarságért, ez tényleg nem vág szorosan a témába.
De ha ez kell, tessék:
Örülök neki, hogy nem verték meg a szerencsétlen rendőröket, akiknek a kezét - a "hősök" szerencséjére - '56-al ellentétben a saját törvényeink kötik gúzsba. De ez ne legyen már akkora jó cselekedet. Ha hasbaszúrok egy embert, de kihívom hozzá a mentőt, ami esetleg időben érkezik, akkor jó fej vagyok, mert megmentettem az életét?
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 12:23:14
"Ha ilyen jó erőben vannak, és ennyire hazafiak, akkor mondjuk miért nem építenek valahol egy játszóteret, újítják fel társadalmi munka keretében valamelyik ősi magyar várat/várkastélyt, faragnak székelykaput?" Ezt be lehetne linkelni a Wikipedia-ba, a demagógia címszóhoz :-))).
Aki meg futballhuligánozik, az gondolkodjon már el rajta, hogy azért volt előzménye is ennek a dolognak. Egy akármilyen zűrös focimeccs sem szokott így elfajulni...
vasszűz 2006.09.19. 12:29:58
Virág et. 2006.09.19. 12:31:41
Egy állítólagos politikai gyűlésen csak biztosítani van joga, ehhez is mérik a létszámot.
froccsos 2006.09.19. 12:38:43
derelyegrádi szellem 2006.09.19. 12:38:52
egoisten 2006.09.19. 12:41:01
kívül is, meg belül is.
hát elég bénák voltak...
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 12:41:39
PPeter · http://www.burn.hu 2006.09.19. 12:42:37
Virág et. 2006.09.19. 12:42:59
Igazad van. Mi is lehetne más a megoldás, mint szétverni, kifosztani az egész épületet. Meg felgyújtani az ott dolgozók autóit. Esetleg egy-két fiatal rendőrsrácot (-lányt) jól megdobálni kővel.
Ez ám a forradalom! Most jól megmutatták ... de mit is meg kinek?
(Nem készítettem feljegyzéseket a 98-02 közötti tv állapotokról, de azt tudom, hogy akkoriban meg pont a jobboldaliság miatt sírtak az illetékes ellenzékiek.)
egoisten 2006.09.19. 12:44:19
froccsos 2006.09.19. 12:44:57
Virág et. 2006.09.19. 12:45:19
Van egy árnyalatnyi, de nem elhanyagolható különbség a "nem beletörődni" és a "szétverni, felgyújtani" között.
Vannak jogszabályok, amiket illik betartani. Lehet kormányt buktatni jogszerűen is. Persze nehezebb, talán négy évet is kell rá várni.
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 12:48:56
Én inkább tartózkodnék a minősítésektől. Nekem volt gyerekszobám. Kulturáltan szívesen vitatkozom bárkivel, de Te - látogatási napokon - nyilván az ürülékeddel dobálod a látogatókat valamely egészségügyi intézményben. Ezzel a stílussal nem kívánok versenyezni, ennél többre tartom magam.
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 12:50:16
Én inkább tartózkodnék a minősítésektől. Nekem volt gyerekszobám. Kulturáltan szívesen vitatkozom bárkivel, de Te nyilván az ürülékeddel dobálod a látogatókat valamely egészségügyi intézményben látogatási napokon. Ezzel a stílussal nem kívánok versenyezni, ennél többre tartom magam.
derelyegrádi szellem 2006.09.19. 12:50:38
Akik akkor sírtak emiatt, azok nagyon jól tudták, hogy HAZUDNAK! Ismerős a szó?
Jociking 2006.09.19. 12:51:21
A sok hüjje aki meg tegnap este csinálta a balhét, remélhetőleg elfáradt és csöndben lesz egy darabig. Minket meg békén hagynak csendben tüntetni. Már le sem köphetem nyugodtan a fekete audikat a Kossuth téren anélkül hogy ne tartóztassanak le ezentúl heee ?
derelyegrádi szellem 2006.09.19. 12:53:05
Akik akkor sírtak emiatt nagyon jól tudták, hogy HAZUDNAK! Ismerős a szó?
derelyegrádi szellem 2006.09.19. 12:53:41
Akik akkor sírtak emiatt, azok nagyon jól tudták, hogy HAZUDNAK! Ismerős a szó?
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 12:56:07
Én inkább tartózkodom a minősítésektől. Nekem volt gyerekszobám. Nyilván vicces számodra, hogy az ürülékeddel dobálod az ápolókat valamely egészségügyi intézményben, de én nem leszek partner egy ilyen "vitában".
froccsos 2006.09.19. 12:57:31
Ti nem? Ilyenkor mindent szabad, nem?
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 12:57:53
Én inkább tartózkodom a minősítésektől. Nekem volt gyerekszobám. Nyilván vicces számodra, hogy az ürülékeddel dobálod az ápolókat valamely egészségügyi intézményben, de én nem leszek partner egy ilyen "vitában".
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 13:00:13
Palee 2006.09.19. 13:01:25
A "jobboldal" meg elhatárolódott ezektöl a lázongóktól.
Da példája a hasbaszúrásról csúsztatás, nem jó példa, de egyébként ha el is fogadjuk jó példának, akkor is van különbség cserbenhagyásos gázolás és nem cserbenhagyásos között, és ne cserbenhagyásosról cikkezzenek, ha nem az volt - ez a bajom. Ismétlem, én sem értek egyet a tegnapi eseményekkel, de független tájékoztatást szeretnék kapni, egy olyan oldalon amely magát függetlennek tartja.
Azt pedig ne felejtsük el, hogy ez mire volt válaszreakció. Gyurcsány azt hiheti, hogy mindent megtehet büntetlenül. Akció-reakció, vannak akiknél elszakad a cérna ennyi után, és részben érthetö, ha a kifejezés módjával nem is értek egyet. A minimum, egy demokratikus országban, hogy egy ilyen után lemond a miniszterelnök. Ezeket a vandálokat akkor lehetne teljes joggal megbüntetni, ha a miniszterelnököt is felelösségre vonnák. De kis lopó nyakában kötél, nagyéban aranylánc, tudjuk Pázmány óta...
k.daylight 2006.09.19. 13:08:16
Degenerált cselekedet, egyszerű rablás. Fel akartak olvasni 12 pontot? Ezt reggel találták ki, mert amikor fradista módjára betörtek az MTV székházba, akkor ez jó buli volt, csak épp eszükbe jutott, hogy valami cél is kell. Utólag ez nem is rossz, mondjuk szerintem elég sok TV társaság megvette volna az interjút velük, ehhez nem kell kirabolni egy székházat.
Persze kérdéses, hogy ki vállalta volna az arcát a gyáva csőcselékből?
Ezeknek az embereknek nincs munkájuk? Ezek honnan vannak?
És most miért is mentek a tüntetni? Mert hazudott a kormány? Ezt eddig is tudtuk.
Szánni valók.
MG 2006.09.19. 13:08:48
Nem hiszem, hogy 56-ban gimnáziumi tanárok hirtelen felindulásból elmentek ÁVÓ-st kergetni, mert aznapra nem volt jobb dolguk.
Viszont egy kormányváltás nem forradalom.
Az adóforintokat meg úgy kímélnénk a legjobban, ha felgyújtanák a TV-t és ne építenék újjá. Megspóronánk évente jó pár milliárdot.
k.daylight 2006.09.19. 14:16:03
egoisten 2006.09.19. 14:24:59
Virág et. 2006.09.19. 14:28:10
"Virág elvtárs, írtam és ilyet? Nem szép dolog csúsztani!"
Szó szerint nem, de valahogy az az érzésem minden hozzászólásod után, hogy kétségbe esetten próbálod magyarázni a tegnap este történteket. Vagy igazolni. Meglepne, ha tévednék, persze ettől még tagadhatod.
"Akik akkor sírtak emiatt nagyon jól tudták, hogy HAZUDNAK! ..."
Szerintem meg nem.
k. daylight
"Ezekkel az emberekkel megcsinálnám, hogy bemenni oda, ahol ő dolgozik, és szétverni az irodát."
Dolgozik? Pláne irodában? Ugyan már! Szerinted ezeknek a futballhulligánoknak van rendes munkahelyük?
egoisten 2006.09.19. 14:31:24
viszont kidobók biztos vannak köztük.
Virág et. 2006.09.19. 14:32:53
nincs 2006.09.19. 14:34:49
egoisten 2006.09.19. 14:34:57
nincs 2006.09.19. 14:40:12
kissnagy 2006.09.19. 14:40:20
Virág et. 2006.09.19. 14:40:49
Ezen én is gondolkodtam már, de szerintem nem. Ők úgyis azt mondták volna, hogy "Mi elhittük, amit a kormány mondott. Nem tudtuk, hogy ennyire rossz helyzetben a gazdaság." Vagy valami ilyesmit és így már zöld jelzést is kapott volna az ő megszorító-csomagjuk.
axel 2006.09.19. 14:44:00
DA 2006.09.19. 14:51:30
Örülök, hogy válaszoltál. Azért látom, nagyjából egyetértünk.
Az, hogy te független tájékoztatást várj valahonnan, szép, de hiú ábránd. Ebben az országban mindenben benne van a politika és az önérdek. Meggyőződésem, hogy sokkal előbbre tartanánk, ha ez nem így lenne. De ez nem ide tartozik.
Az pedig, hogy a politikusaink hazudnak, nem tudom, kit ért meglepetésként. Mindig is ezt csinálták, legfeljebb nem derült ki ennyire egyértelműen. De azért még nem kell szétverni egy középületet, vagy kilós kövekkel dobálni emberekre. Mert a rendőr is ember.
egoisten 2006.09.19. 14:52:18
tehát ők is hazudtak volna....
Szenya ez népség.
mind a 2.
morrisal 2006.09.19. 15:06:22
Elnézést, ha valaki esetleg már leírta ezeket, nem olvastam végig mindent, én se aludtam sokat az éjjel, nem volt türelmem bogarászni...
Palee 2006.09.19. 15:10:00
Azért van különbség hazudozás és hazudozás között. Gyurcsányé már az európai néppártnál is kiverte a biztosítékot, felszólitották, hogy mondjon le... Be kell tartani bizonyos játékszabályokat, ennyire pofátlaul hazudni, majd büszkének lenni rá, azért sok. Az pedig, hogy a rendörök képtelenek voltak megfékezni pár száz futballhuligánt - még ha több ezres tömeg is volt mögöttük - elég nagy szégyen. A megszorításokat is a rendörökön kezdték, meg is van az eredménye. Amikor fidesz alatt volt szélsöjobbos tüntetés, azokat szétverték pikk-pakk, kefejezték, hogy ez nem az ö közegük. Azóta tartják öket ezek árulónak és ezért sem hathat rájuk OV.
Egyébként nagyrészt tényleg egyetértünk.
morrisal 2006.09.19. 15:15:58
baum · http://reflektor.blog.hu 2006.09.19. 15:16:02
Ez meg miből derült ki a számodra?
Ha olyan sokáig figyelted az eseményeket, akkor bizony rá kellett volna arra is jönni , hogy a tömeg az véletlen sem volt egy homogén massza. Mivel nem szervezett volt a dolog, nem egységes "közönséggel", úgy meg főleg nem lehetett standard viselkedési formát találni. Volt aki meggyújtotta a függönyt, más fél perccel később meg eloltotta azt. Sok fajta ember volt, és ez a viccesnek szánt leírásod elég felületesnek tűnik így elsőre. Pedig én is a Hír-TV-t néztem, nem voltam ott.
'56-ban sem hiszem, hogy a "Forradalom általános viselkedési normái" c. kötettel a zsebükben indultak útra az emberek.
Összegezve, talán jobban járt volna mindenki, ha csak annyit mondassz, hogy: TIIIMMMYYYY
Virág et. 2006.09.19. 15:16:46
A rendőröket meg még a Lamperth nyirbálta meg. Petrétei nyár óta van a rendészet élén. Pont a szabadságolások alatt került oda, szerintem még körbe sem vezették rendesen. Nevetséges, hogy ő akart lemondani. Ha már valakinek mennie kell emiatt, akkor az csak a Lamperth lehetne.
DA 2006.09.19. 15:19:26
Hogy jön a pártatlan tájékoztatáshoz az előző kommented? Ha jól emlékszem én nem emlegettem pártokat. Direkt.
froccsos 2006.09.19. 15:19:43
riotter 2006.09.19. 15:22:39
A tisztelt Úriember valószínűleg 2 éves lehet mivel elég csak egy ominózus Fradi-DVSC meccsre visszaemlékezni.
Az más kérdés, hogy miért egy nagy nézetségnek örvendő Tv-ben akartak élőben (LIVE vagy BREAKING NEWS???) követelőzni?
Gondolom akkor ma este reteghetnek a BP TV-ben vagy egyéb nagy nézetségű kábelTV stúdiókban?
froccsos 2006.09.19. 15:32:44
Palee 2006.09.19. 15:36:36
Igazad van!
Palee 2006.09.19. 15:43:42
Még szerencse, hogy a maszop meg a szadesz sosem mószerolta külföldön Orbánékat... mellesleg Gyurcsány felvétele önmagáért beszél, ehez nem kell OV. Lehet benne van a keze, de azért ennyire tejhatalmúnak azért már ne higgyük...
Lamperth meg egy másik koalíció minisztere volt, ugye? Szeretem ezt az "új kormány" nem tehet semmiröl szlogent, mintha eddig nem ök kormányoztak volna...
zümm 2006.09.19. 15:47:42
Büszke vagyok arra, hogy nem vagyok korrekten kiegyensúlyozott. Sokkal jobban utálom a paragrafus-csavarás mögé bújó, sunyin vigyorgó, nagyokat markoló és zsebbe tömő, magát keresztény mázzal, evangélikusnak, reformátusnak és katolikusnak keresztelt utódokkal körülvevő (egykormég Cápalátogatás) Viktort és a könnyű lé látványától felzaklatott idegállapotú bandáját, a mosolygós Ádert, a köteles Kövért, álszent Pokornnyyit, a tündöklő elméjű Dajcsot, becsületesarcú Simicskát. Szeretem igazmondásukat: Dajcs üldöztetését és megfigyelését, orbánführer úr árnyalt megkülönböztetését választási program és kormányprogram között (ugyan, ő nem hazudik, nem, óóóóóóóó, dehogy); a közgyűléses-trükköt, amikor egy egész vagonnyi úriember hazudott és esküdött hamisan; rajongok a trükkös lakáscseréjéért, amikoris a köz pénzét egy mozdulattal privatizálta az amúgy anti-privatizátorként tetszelgő nyikhaj.
Szeretem, ahogy egyenesen, bátran kiállnak minden mellett, ami lehetetlen és felvállalaják az emberfelettit: visszaadják nekem dédszüleim szülőfaluját a Hargitán, elűzik a törököt, mielőtt még betette volna a lábát az országba, a tatárt és besenyőt pedig még születésük előtt neutralizálják - csak szavazzunk rá, ad ő mindent a nincsből, mert szeret, szeret, a szeretet erejével, nyájas mikrofonálvány Filippel, Csencselő Smit Pállal, bárgyú Mádlival és pengeszájú Mikolával együtt szeret, szeret. Csak bele ne dögöljek az ölelésébe.
De én nem vagyok jó, 64 vármegyébe való igaz hazafi, aki tör, rombol, lop, gyújtogat és úgy egyébként benzines üveggel sétál demonstrálni. Nem szeretem orbánführer urat, de nem szeretem a trükkösen meggazdagodott ellenpólusát sem. Elviselem őket, ennyi az egész. Dolgozok, és megpróbálom nem az ő minden lépésüket figyelni - mert nem érdemes, ugyanis az élet nagy egyenletében ők nem fonosak. Bolhafingok.
Arra fogok szavazni, aki kevésbé néz hülyének. Ez pedig nem orbánführer úr.
Virág et. 2006.09.19. 15:48:36
Lamperth még ma is miniszter, csak kiszervezték a rendőrséget alóla. Ennyi. De azokat a megszorító intézkedéseket, amelyek eredménye a hiányos felszerelés még javában ő hozta meg.
Ezért lemondatni egy épphogy hivatalba lépő másik minsiztert, szerintem butaság. Gyurcsány szerint is az volt, ezért nem is fogadta el. Nagyon helyesen.
Ráadásul Lamperth-tal ellentétben Petrétei egy kitűnő alkotmányjogász és remek szakember. Lamperth... nos ő, Lamperth.
derelyegrádi szellem 2006.09.19. 15:54:43
Igazad van semminek nem kell jelentőséget tulajdonítani csak esetleg Tom Lantos okosságainak, vagy Weyer Béla cikkeinek a FAZban, De szigorúan úgy, mintha külföldi lapvélemény lenne.
A "bemószeroljuk a kormányt külföldön" támában meg tudnék neked olvasnivalót javasolni 98-2002 közöttről. Nem lesz kellemes szembenézés...
Virág et. 2006.09.19. 16:06:42
Én az Európai Néppárt nyilatkozatára mondtam, hogy nem szabad túlértékelni. OV brüsszeli cimborái nyilatkoztak valamit, amit OV tollba mondott nekik. Hú. Ez itten a világvége, kérem!
Ha pl. az EU valamelyik hivatalos szerve, vagy a soros elnöke nyilatkozott volna valami ilyesmit, akkor más lenne a leányzó fekvése. Ez így egy nagy büdös semmi. Egy EU-s párt nyilatkozata alig több, mintha a hamvaiból feltámadt Torgyán böffentett volna el egy szokásos "monnyonle"-t.
Persze mindez szigorúan SZVSZ.
derelyegrádi szellem 2006.09.19. 16:17:35
De mindegy, te így látod, mások máshogy, szerencsére ez egy nagyjából szabad ország, mindenki úgy látja a történéseket ahogy neki tetszik.
k.daylight 2006.09.19. 16:24:49
Lassan ideje lenne ennek a népnek elhinnie, - 16 év után - hogy nem, nem lesz ingyen a gáz, és a kenyér sem!
Szerintem az sokkal nagyobb hazugság, hogy bárkinek is 100 havi nyugdíjat fizetünk (aki persze a közteherviselésben már nem vesz részt!!!!), mint az hogy maguk közt kimondják elkúrtuk, és ideje lenne valamit csinálni.
Amúgy tényleg nem szabad futballhuligánozni, ugyanis azok nem fosszák ki az állami televíziót. Használjuk inkább a börtöntöltelék szót.
Nyúl Béla 2006.09.19. 16:32:56
Úgy értem, a fiúknak nem kellett volna mást tenni, mint hátatfordítani a kapunak és beleolvasni a másik kamerába. Miért nem értem én ezt?
Neoprimitív 2006.09.19. 16:34:55
Kedvenc Sz. Petim már bevetette, hogy biztosan a komcsi titkosszolgálat a felelős az egészért, különben miért akart volna lemondani. Aug 20-án az volt a baj, hogy a felügyelő kormánytag miért nem akart lemondani. "Nézd már, megint nincs rajta sapka!"
Egyébként pedig OK, legyen igaza a tüntetőknek, a Fidesznek, az Európai Néppártnak: ha egy miniszterelnök beismeri, hogy hazudott, mondjon le! ÉS UTÁNA? Aki jön, az mit akar csinálni? Mert a Gyurcsány beszéd egy kissé figyelmen kívül hagyott ága arról is szól, hogy nincs tovább, nem lehet még négy évet kibekkelni azzal, hogy hátha egyszerre találunk aranybányát és olajtengert a seggüng alatt! Lépni kell, megcsinálni a változtatásokat, mert különben nem az lesz a kérdés, hogy melyik tvben ki mennyit szerepel, hanem az, hogy nincs mit enni! Én jártam Lengyelországban amikor éppen becsődöltek: azt az ellátást és viszonyokat ez a társadalom valóban nem viselné el. És nem látok senkit a másik oldalon, aki egyetlen épkézláb alternatívát eddig felvetett volna.
A büntetésről pedig Palee: nekem hónapok óta nincs stabil munkám, ami nem tesz jót sem az anyagi, sem a hangulati állapotomnak. Ha hirtelen felindulásból egyik este a fejemre húzok egy harisnyát és merő véletlenségből a te fejedre mérek egy komolyabb ütést anyagi haszonszerzés céljából, akkor az is rendben van? Ne vegyük már elő újra ezt a "csak Hitler volt a felelős mindenért" frazeológiát!
k.daylight 2006.09.19. 16:36:23
A vicces az, hogy mind itt vitatkozunk, és nagyrészt egyet értünk. Várnék valakit végre, aki kiáll, hogy OTT VOLTAM, CSUDAJÓ VOLT ÉS CSUDA ÉRTELMESNEK TARTOM MAGAM ÉS TUDOM MIRE VOLT EZ JÓ!
Shatanas 2006.09.19. 16:39:06
Az hogy az egyébként egymást gyűlölő bekokainozott futballhuligán galeri vállvetve csürheként zúzhatott az egy másik. Gusztustalan dolog mindkettő, és hab a tortán a fel nem készült Yard.
Forradalom jogcímen majd lezúzom a kedves radikális focibarát kocsiját, és felgyújtom jól.
Lehet nyüszögni, a tv társaságok sem voltak topon, bár nincs is tapasztalat hogy lehet az ilyet tárgyilagosan közvetíteni, attól még lehetett volna, de mit vár az ember attól a HÍR tv-től, aminek a címeres kirakat arca, Rákay tömegbecsülő Kálmán, a kimértség és érték mintaképe, a méltán nívós fostalicska VIVA tv szakmai tanácsadója havi félmilláért.
De a lényeg ugyanaz: ha felpakolsz egy tüntetésen autókat gyújtogatsz, és pofánkúrnak, ne rinyálj.
A demokrácia védelmében akarnak ezek királyságot kikiáltani? A demokrácia védelmében támadnak meg tűzoltókat, és zúznak le mindent?
A demokrácia védelmében mindent lehet amit ezek a fejükbe vesznek?
Mikka-Makka 2006.09.19. 16:56:23
Azért az ciki h ennyire bénák a yardok.
Az MTV-t ostromló emberkéket meg nyugodtan lehet csürhének nevezni.
Nem kell összekeverni őket a békés tüntetőkkel
Ezek csak balhézni mentek, és sikerült is nekik a 15 perc hírnév.
Szóval nem hiszem hogy meg kéne őket védeni h csak a Fletó beszéde miatti felindulásból csináltak ilyeneket.Eze ott lennének bármi ellen is tüntetnek éppen csak rendőrt lehessen verni büntetlenül.
Neoprimitív 2006.09.19. 17:07:37
Yard: higgyétek el, hogy nem bénaság (illetve a vizágyús kocsi az az volt), amit csináltak. Ha a szemétebbik énem kibújik belőlem, akkor remélem, hogy néhányan a tegnapi bagázsból visszajönnek ma is és egyszer végre igazán helyreteszik őket.
Wolfskin 2006.09.19. 17:14:59
Majd meglátjuk, hogy ítél a történelem. Ha a következő 40 évben gyurcsánykorszak következik, marad a csőcselék, ha leváltja egy demokratikus államrend, akkor esetleg népharag, ami felhívta a nemzetközi figyelmet a magyar helyzetre és segített elsöpörni egy szárbaszökő diktatúrát.
Tényleg, a francia forradalom mi volt?
PS: az erőszakot én is elítélem. Nem kellett volna idáig fajulnia többen is "elkúrták", hogy elejét vegyék.
bonobonohu · http://bono.hu 2006.09.19. 17:55:47
"""a testével védve kivezeti a helyszínről keresztül a tömegen. Bárhol máshol világon agyba-főbe verték volna!"""
NEM megverni valakit/valakiket, ez már elég ahhoz, hogy hős legyél? ez szerinted hősies dolog???
akkor én is egy hatalmas hős vagyok.
pl. ma nem vertem meg az újságost, a péket, a szomszédnénit, nem vertem meg a kollégáimat és nem vertem meg egyetlen rendőrt sem. akkor tehát hős vagyok, igaz? még talán John McClane-t is lepipálom! :-D
* 2006.09.19. 17:56:27
Ha vkinek megvan az lécci kommentezze be!
derelyegrádi szellem 2006.09.19. 18:11:13
Vé 2006.09.19. 18:25:30
Mikka-Makka 2006.09.19. 18:34:33
56-ban is csináltak csúnya dolgokat(lincselés) a felkelők.
de nem értem h azt a párszáz huligánt mér kell forradalmárnak beállitani.
akkor diktatúra volt, most demokrácia van. ezt jó lenne észben tartani.
Wolfskin 2006.09.19. 18:36:37
"...akkor diktatúra volt, most demokrácia van."
Legyen igazad!
derelyegrádi szellem 2006.09.19. 18:36:57
Wolfskin 2006.09.19. 18:41:45
Wolfskin 2006.09.19. 18:45:16
Vagy csak elkúrta? Elfelejtete a szöveget? Most már sosem lehet tudni...
fiatal demokrata 2006.09.19. 19:50:18
Sok komcsi meg szerintem nem merte lekapcsolni a TV-jét SOKOL-ját!
Nem tudta alhat-e még vagy menjen a bunkerbe!(Csapd le csacsi!)
fiatal demokrata 2006.09.19. 19:52:23
ne varj sokat a vilagvegetol 2006.09.19. 20:03:43
HunVista.hu · http://www.hunvista.hu 2006.09.19. 21:29:28
One 2006.09.19. 21:52:25
Cartman (ex Cartman) 2006.09.19. 22:40:07
hiba 2006.09.19. 23:11:35
Vé 2006.09.19. 23:22:56
interesting 2006.09.19. 23:33:21
Orbán hazudott, és ha szembesítették vele röhögött.
Mind a kettő elítélendő, de azért van különbség. Nem tisztem védeni az MSZP-t, őszintén szólva szarok a magyar politikára, egy rakás szar az egész. Teljes pártcsere kellene.
Nade ez a tűntetés. CSŐD, CSŰRHE, BŰNÖZŐK. Azt a nagyjából 50embert aki nagy bátran verte, és dobálta a rendőröket meg lecsukatnám 10-15évre. Szánalmas parasztok. (azt énekelték: "magyar rendőr, magyar embert nem bánt" --(( DE MAGYAR EMBER BÁNTHAT MAGYAR RENDŐRT???))--)
A békés tűntetőkkel semmi bajom, nekem se szimpatikus a dolog és megértem, hogy tűntetnek.
De ezt az erőszakos IQ hiányos bandát el kell tűntetni. Szerintem azt se tudták miért vannak ott, ha meg a rendőr netán odacsapott fel voltak háborodva.
A hírtv közvetítése szintén felháborító volt. 2 dolgot emelnék ki:
"leleményesnek minősítette ezeket a bűnözőket, amikor a vaskorláttal próbálták betörni a székház ajtaját..."
"felháborodtak, hogy könnygázt vetnek be a rendőrök..."
Az 56osokkal összehasonlítani őket meg a tudatlan elfogltság csúcspontja. Szégellje magát mindenki. És ahelyett, hogy kommunistázik, gondolkozzon el!!!!!!!!
Wolfskin 2006.09.20. 00:12:51
-----------------------------------
"Ezt nem hiszem el!!! A Baló az m1-en megpróbálta megmagyarázni a Gyurcsány felvételt, hogy a sorok közt, meg a kontexusában igazából nem is azt jelenti, mint amit, hanem...
Elbizonytalanított. Azt hitem vannak fix pontok a világban. Akkor minden csak illúzió? Nem hihetek többet a szememnek, a fülemnek? Ha azt mondom "fekete", az attól még jelentheti a szivárvány összes színét? Nehéz lesz ezentúl beszélnünk, mert minden jelenthet mindent, meg az ellenkezőjét is.
No comment..."
---------------------------------------
interesting, neked is látnod kellett volna, bánhatod! szerintem te a hónaljmirigyet nézhetted, abban nevettek sokat!
----------------------------------------
A Baló-Gyurcsányt sajnos nem láttam, perdig érdekelt volna, de vannak dolgok, amiket nem bírok ki. Ilyen a gesztenyepüré, már a szagától is kiráz a hideg, GYF szónoklatai, meg az az Ildikó, na annak a hangjával ki lehetne üldözni a világból. Sajnálom, ez az én gyengeségem.
csendesbobek 2006.09.20. 00:19:30
Wolfskin 2006.09.20. 00:24:10
"a Magyarok szembesültek az igazsággal, (a gazdaság valós helyzetével) és nem bírják elviselni..."
morrisal 2006.09.20. 00:44:00
Tényleg, Wolfskin, mi köze a jelen politikai helyzethez a náci jelszavaknak? Eddig még egyik illetékes sem tudott nekem erre válaszolni... Na, talán most Te!
morrisal 2006.09.20. 01:00:55
morrisal 2006.09.20. 01:05:38
Wolfskin 2006.09.20. 01:27:34
Szabad a gazda, nem tudom, mi köze a jelen politikai helyzethez a náci jelszavaknak. Miért, mi köze?
Szerintem én sem vagyok az erőszak híve, de ez mellékes, nem is lenne érdekem, hisz Gyurcsány malmára hajtja a vizet :(
morrisal 2006.09.20. 01:54:48
Azért téged kérdeztelek, mert szerinted a rendbontók nem rendbontók és nem is egy "csürhe" (ami egyébként rövid ü) tagjai.
Wolfskin 2006.09.20. 03:28:02
Ambivalens érzéseim vannak velük, én is érzek egy tehetetlen dühöt, valahányszor egy külső erőhatalom játékszerének érzem magam, más kérdés, hogy ezt a helyzetet tudom kezelni. Tehát egyik fejemmel szurkolok nekik, mint lázadóknak, akik fejjel mennek a zsarnoknak, ugyanakkor sajnálom és féltem őket, sajnálom a rendőröket is, mert egy hülye körülmény sodorta ebbe a hülye helyzetbe őket, lehet civilben ők is utálják Gyurcsányt, utálják Orbánt, most meg itt kell püfölniük a saját korosztályukat. Aztán meg el is ítélem őket, mert felesleges vandalizmus amit csinálnak, törnek, zúznak, büfétfosztogatnak. Ami elég ciki. Aztán ha kicsit is elgondolkodnának rajta, sokkal eredményesebben küzdhetnének békés eszközökkel, ezzel csak a kormány malmára hajtják a vizet. Erővel többre mennének, mint erőszakkal. Mert akkor nem szednék az áldozatokat, hanem hoznák, és akkor egyértelmű lenne az erkölcsi győzelem. Dehát aki dühös, és sodródik az eseményekkel, és megtanulta, ha megdobják kővel visszadob ménkővel, az sajnos nem fog mérlegelni, hatékonyságról és a szeretet erejéről.
Egyébként nem is tudtam, hogy a csürhe rövid ü.
fiatal demokrata 2006.09.20. 10:11:42
Miért te melyikautót borogattat?
Mint nevemből láthatod 37 évem ellenére tudom hová tartozom!
Sok primitív fiatal van, mint pl a fiatal balodal, akik azért hepciáskodnak, mert szeretnének bekerülni a serdülő csapatból az EMSZPÉ nagyválogatottjába!!
Hányás!!
fiatal demokrata 2006.09.20. 10:18:51
Azt tudom hogy Orbánék ellen még nem volt ilyen , Sőt még tüntetés sem!
NÉzzétek a nektek megfelelő TV-t , rádiót az való nektek!!
Ott megmagyarázzák hogy milyen súlyossan megsérültek a rendőrök!!
Mutatták a súlyos fejsérűlt vezető rendőrt aki állítólag csak 1 oldalára tud feküdni!!
Ezzel 1 bibi volt semmilye, de semmilyen sérülést nem láttam rajtuk!!
Igénytelenségüket mutatja hogy még a rendőrség feliratos pólójukat sem cserélték le!
Az orvos szerint Hám sérüléseket, zúzódáskat szenvedtek!!
Ilyet már én is szereztem de nem feküdtem be a kórházba, mint hős rendőreink!
Ja és Gyurcsika se siratott meg!!
Újabb hányás!
derelyegrádi szellem 2006.09.20. 11:17:50
Egyik vezetőjük (Gergényi) azt mondta nem voltak felkészülve a dologra és a rutint is most kellett elsajátítani. Mert ilyen még nem volt Mo-n. Gergényi nem mond igazat. A Horn kormány alatt (belügyminiszter Kuncze)a MAGOSZ tüntetést olyan szépen, magabiztosan szétverte a rohamrendőrség. Ja, hogy ott 70-80 éves néniket, bácsikat (Pográcz Gergelynek /cca 70 éves volt/bilincselés közben a csuklóját is eltörték) kellett attakolni az ment, ha valóban "feladat" van az meg nem. Érdekes akkor volt felszerelés, még helikopterek is köröztek a "műveleti terület" felett. És a leteperteket ŐRIZETBE vették.
Most lányokat küldtek az örjöngők ellen, akik elsírták magukat (amit megértek), és a helyszínen senkit nem emeltek ki a randalírozók közöl. (Pedig ez ilyenkor ALAPSZABÁLY)Ezzel csak azt lehet elérni, hogy más helyszíneken, így egyre többön lesz randalírozás, ami már be is következett.
Mindig csak pont annyi rendőr volt, amennyi a randalírozók adrenelainszintjének tartásához elegendő.
A társaikat magukra hagyják az elakadt, és meggyújtott autóban. Erre pedig szavak sincsenek. A gyalogos egységet és a járművet 20 másodperc alat elszakítják egymástól, ami hihetelen...
Végül feladják a székházat, ez pedig minden észérvvel ellentétes. Ha ezek "csak" szakmai hibák, azoknak nagyon súlyos következményének kellene lennie. A paracsnokok - nem túl forgalmas helyen - igazoltatásra alkalmasak csak.
Ha nem az, hanem szándékos akkor az viszont a vég, ahonnan nincs lejjebb. Mert kinek jó ez, hogy huligánok randalíroznak az utcán , miközben a kormány (és személyesen Gyurcsány)ellen tüntetések vannak. A válasz egyszerű, a kormánynak (meg Gyurcsánynak), mert összemoshatók. Ha ehhez a rendőrség vezetői elszegődtek társnak, ahelyett hogy munkájukat végezve az élet és vagyonbiztonságot védenék (meg beosztottjaikat), akkor viszont .. De ebbe belegondolni sem akarok.
Wolfskin 2006.09.20. 11:27:57
nos én belegondoltam és nem lennék meglepve, ha igazad lenne.
csak nem tudom, hogy annyi rendőrt hogy lehet beavatni, cinkossá tenni. vagy elég, ha a főnökeik tudják, a rendőröket meg a lehetetlen körülmények úgyis a "helyes" cselekvésre kényszerítik?
Mindenestre ez nagyon jól jött Ferinek, mert - ahogy írod -a tűntetőket és randalírozókat egy kalap alá veheti, nem mond le, mert az erőszaknak (kíváncsi lesze mikor lesz terrorizmus) nem enged és végül az egészet az Orbán nyakába varrhatja: "Látjátok mit akar? Káoszt, pusztulást, ez maga az ördög! Múltkor vihart kavart, most meg ez is. Gyertek szépen ide apucihoz, én majd megvédelek benneteket..."
Brrr
Ismét tökéletest alkot a kampánystáb!
Wolfskin 2006.09.20. 11:43:22
Gyurcsány Ferenc hangsúlyozta, hogy a radikalizmus nem járható út." (Inforádió)
Itt a tökéletes csúsztatás: reformok vs. káosz.
Ezzel mintegy érzékeltei, nem mondja ki, csak érzékelteti, hogy az ő politikájának az az ellanpólusa, az lenne a másik út, tehát aki nincs vele (a fidesz, az ország többsége), az a vandálokkal, radikális rendbontókkal van.
Más nincs.
fiatal demokrata 2006.09.20. 11:51:35
Viszont aki 1X jó nagyot hazudott az máskor is fog!
Ő rá nincs szükség!
Van elég sok hazug így is az emeszpé-ben!!
derelyegrádi szellem 2006.09.20. 11:51:41
boldogvagyok 2006.09.20. 12:55:54
Most valóban nincs diktatúra és 4 évenként lehet szavazni. De aki áprilisban szavazott, az arra szavazott ami most van? Vagy legalábbis elfogadja? Mert ha nem, akkor a reklamáció jogos. De erre csak egy új szavazás adna választ. Olyan meg persze nincs, és nem is lesz, ha a kormányoldalon múlik. Legfeljebb kikényszeríteni lehet. És az mindenképp túlmegy az alkotmányon és jogrenden.
Virág et.
Érdekelne a véleményed mondjuk a Dózsa parasztfelkelésről, de akár Mátyás királlyá választásáról is. Lehet, hogy rosszul tudom, de mintha ezek sem a jogrend keretein belül történtek volna. Azért Mátyás mégis elég jó volt. Nem?
boldogvagyok 2006.09.20. 17:30:34
Ja, és akkoriban is sajtószabadság volt. A nép hangja szólt minden médiából.
"...A fiatalság lelkesedését kihasználva, azzal visszaélve azonban több helyen kísérlet történt arra, hogy a főváros egyetemi ifjúságának felvonulását zavarkeltésre használják fel. Különösen a Rádió épülete előtt volt igen kendőzetlenül zavartkeltő csoportosulás, amely sajnálatos módon súlyos összeütközéshez, tűzharchoz is vezetett. A városban több helyen soviniszta, gyűlölködő, uszító megnyilatkozások hangzottak el,...
...lakosság egészséges gondolkodását, a párt és a népi demokrácia ügyéhez hű magatartását bizonyítja, hogy ezeket a provokatív megmozdulásokat maga a tüntető fiatalság és Budapest lakói utasították vissza a legélesebben..."