Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Alábbhagyott a forradalmi hevület a Hír Tv-ben

MTV-ostrom

2006. szeptember 19. 14:42 szily 105 komment

A magyar tévécsatornák közül gyakorlatilag csak a Hír Tv viselkedett rendes tévécsatorna módjára, amikor a tömeg tegnap éjjel megostromolta és kis híján felégette az MTV székházát, majd szolid fosztogatást követően hazament. A remek teljesítményt azonban, hogy is mondjuk, némileg árnyalta, hogy a helyszínről közvetítő riporterek az objektivitás látszatát is sutba dobva folyamatosan forradalmározták a tomboló csőcseléket. A szakmai szolidarításnak is igen megható példája, hogy egy másik tévé ostromlóit dicsőítették.

Igaz, a stúdióbeszélgetés hölgy résztvevője próbálta magyarázni, hogy azért erős lenne forradalmárnak nevezni a törő-zúzó ifjakat.

Kedd délre azonban némileg megjuhászodottt a kormányváltó hangulat a tévében, így a déli híradó már tüntetőket, randalírozókat meg ostromlókat emlegetett, sőt előkerült Kádár János jól ismert elkenős nyelve is, így kezdhetjük megszokni a „Szabadság téri események” kifejezést. A lehiggadás olyan jól sikerült, hogy a világ nagy tévéit breaking képanyaggal ellátó csatornán dél és délután egy között jó tíz perces gagyiblokk ment le az Aloe Vera Noni Juice-ról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.09.19. 15:00:39

Úgy látom, a legfontosabb téma itt a commenten, hogy szapuljuk a Hír TV-t (természesen érdemeinek elismerése mellett). Jó szórakozás ez így uborkaszezonban, amikor semmi más téma nincs.

Koncilia 2006.09.19. 15:14:18

Igen, a Hír tévé a probléma, miközben az ország miniszterelnöke egy erkölcsi hulla.

csendesbobek 2006.09.19. 15:17:43

érdekes, már az is baj, ha egy politikus véletlenül igazat mond. fura egy logika ez azért. egyébként meg kettőn áll a vásár. a " nemzet miniszterelnöke" semmivel sem különb. sőt, ő is csak a másik hazugságát ismeri/ismerte el, a sajátját meg soha.

OftF 2006.09.19. 15:19:30

Viszont a cikk minden mondata igaz.
Na jó, talán ez a mondat nem:
"A szakmai szolidarításnak is igen megható példája, hogy egy másik tévé ostromlóit dicsőítették."

:-)

sr 2006.09.19. 15:19:36

Már nem kell sokat várni, barátaim. Éjjel néztem az RTL Híradóját, és azt hittem, rosszul látok/hallok. Egyértelműen Gyurcsány-ellenes műsort csináltak. Valaki vagy valaki eldöntötték, hogy GYF-nek mennie kell. Mivel a jobboldalnak nincs ráhatása az RTL-re, valaki (Csányi?, Demján?) fentebbről mozgatja a szálakat.
Türelem, ha ők döntöttek, Fletó megy.

akiraly · http://index.hu 2006.09.19. 15:20:10

valóban megdöbbentő, hogy egy médiával foglalkozó blog a médiával foglalkozik.

Virág et. 2006.09.19. 15:22:53

"valóban megdöbbentő, hogy egy médiával foglalkozó blog a médiával foglalkozik."

Szerintem is. Már-már botrányos.

froccsos 2006.09.19. 15:24:46

Valamiből nekik is meg kell élni.

mekkelek 2006.09.19. 15:25:06

A legszórakoztatóbb közvetítés volt az elmúlt 10 évben:

"a tomegnek csalodnia kellett, a rendorseg nem allt at az oldalara."

"menekul a tomeg, velunk egyutt, kamerara vigyazz!!!"

"Kollegaim nem tudom, hallotok-e engem...koszonom szepen...khh, (konnygaz)a
tomeg most ismetelten megprobal kozeliteni
Namost ha nezitek, ehhez kepest egy hezagos, es nem nagyon futkoso
embercsoportot lattok, es most, most meglatjuk Bayer Zsoltot is!!!!
Riporter: MI a velemyend, te is egy mediaegyeniseg vagy:
BZS: Nem ertem....Gyere Csaszi, gyere!!! (uvoltve)Ilyet utoljara a
nyolcvanas evekben eltem at, de nem ertem miert kellett a rendoroket
dobalni...."

"kedves nezoink,_egyelore_ennyivel_tudunk szolgalni"

"egy tunteto kollega megerositette, hogy A RENDOROK PROVOKALTAK AZ
OSSZECSAPAST!!!

"...a batrabbak mar foljutottak a lepcson...ujabb rendor
rohamtol kell tartani..."

"jon a vizagyu, ki gondolta volna, hogy ebbol haboru lesz"

"Ez mar nem tuntetes, ez FORRADALOM! A fitalok...istenem (kohoges).. a fiatalok valtozast akarnak."

"na jo, megegyszer: (bele nez a kameraba) Kedves Nezoink, nem vagyok szakerto, nem ertek ehozza de ez (toltenyhuvelyeke mutat fel) ez kedves nezoink ez 9mm-es eles parabellum loszer - (egy tunteto odamegy megnezi majd kozli hogy az vaktolteny) Kedves nezoink, (meg komolyabban nez a kameraba) igen ez vaktolteny"

pagaretto 2006.09.19. 15:27:04

A HÍR Tv-t is lehet szidni az elfogult kommentár miatt, ami nem volt túl szimpatikus, de inkább az indulat szólt a riporterből, mert az ő kollégáját is elverték a zsaruk.

De akkor illene szentelni egy cikket az összes többi TV-ről, leginkább az RTL Klub-ról, a TV2-ről és az ATV-ről, akik órákon át tudomást sem vettek a történtekről, majd éjjel fél 1-1 körül már nem tudták tovább halogatni a beszámolót. De arra már nem vették a fáradtságot, hogy egy saját operatőrt is kiküldjenek, mert a Hír TV képeit vették át. Az ATV meg semmit nem mutatott a történtekről.

Az én szememben a ballib kötődésűnek titulált ATV-RTL-TV2 trió igazolta hovatartozását és legalább akkora, ha nem nagyobb elfogultságát, mint ami a Hír TV-t jellemzi a túloldalon...

Lasombra 2006.09.19. 15:27:19

nincs olyan szabály, h egyszerre csak egy probléma létezhet, és akkor az összes többi nem az.
attól, hogy Flétóbá süllyesztő, a HírTV még lehet egy halom fos. vagy tökhülyék vannak ott, vagy vakok, vagy papírról olvasták a kommentárt, amit valahonnét leküldtek nekik. legalább saját kamerájuk képét nézzék már meg, mi is látható rajta. forradalom, mi? leülhet, egyes, ostoba.
ennyi.
még ha csak ez a két probléma lenne!

MBG 2006.09.19. 15:27:54

Adott 1 miniszterelnök 16 év után, aki végre tükröt tart magának és a politikának. Csoda, hogy nem tetszik senkinek az amit lát benne ? Viszont végre felismerte 1 ember azt, hogy 16 év után ideje már tényleg rendszerváltást is csinálni, reformokkal és nem csak kényelemből fenntartani a fenntarthatatlant! Most meg ez nem tetszik egyeseknek, hogy neki kell állni dolgozni és vége a lógásnak, a lopkodásnak, a hazudozásoknak! Rombolni könnyű, de alkotni is kellene már valamit !

pblue · http://www.savingprivateblue.net 2006.09.19. 15:28:25

"A magyar tévécsatornák közül gyakorlatilag csak a Hír Tv viselkedett rendes tévécsatorna módjára, amikor a tömeg tegnap éjjel megostromolta és kis híján felégette az MTV székházát, majd szolid fosztogatást követően hazament."

ez talán azért van így mert bármely más, nem náci tévé forgatócsoportját agyonverte volna a fasiszta csürhe. amúgy a tv2 éjszakai közvetítése egész korrekt volt, én jókat röhögtem bárdoson. bár a schön péternek meg a gyurcsánynak keményebben is odakérdezhetett volna...

anamoprh 2006.09.19. 15:29:34

nabazmeg, jellemző!

tényleg csodálkoztam volna, ha nem jelenik meg egy epés cikk a hajnali HírTV közvetítésről!!!

azon kívül, hogy néha tényleg elragadtatta magát a riporter, tényleg használható műsort csináltak.

de az indexen mi volt "Online közvetítés" néven??!! 10 percenként posztoltak valami eszement hülyeséget, amit aztán 3-4-szer kijavítgattak, bár még ezután is fényévnyire volt az "objektív" tájékoztatástól. talán akkor nem kéne pont ezt számon kérni a HírTV-n...

szabóZ · http://comment.blog.hu 2006.09.19. 15:30:01

De akkor illene szentelni egy cikket az összes többi TV-ről

khm
comment.blog.hu/2006/09/19/title_1455

pagaretto 2006.09.19. 15:30:06

A HÍR Tv-t is lehet szidni az elfogult kommentár miatt, ami nem volt túl szimpatikus, de inkább az indulat szólt a riporterből, mert az ő kollégáját is elverték a zsaruk. De akkor illene szentelni egy cikket az összes többi TV-ről, leginkább az RTL Klub-ról, a TV2-ről és az ATV-ről, akik órákon át tudomást sem vettek a történtekről, majd éjjel fél 1-1 körül már nem tudták tovább halogatni a beszámolót. De arra már nem vették a fáradtságot, hogy egy saját operatőrt is kiküldjenek, mert a Hír TV képeit vették át. Az ATV meg semmit nem mutatott a történtekről. Az én szememben a ballib kötődésűnek titulált ATV-RTL-TV2 trió igazolta hovatartozását és legalább akkora, ha nem nagyobb elfogultságát, mint ami a Hír TV-t jellemzi a túloldalon...

PPeter · http://www.burn.hu 2006.09.19. 15:31:30

Eltekintve a szomorú látványtól, roppant jókat derültem a HírTV tudósításán. Éppen egy kopasz vadbarom üvölt a képen (dehogy szélsőjobbos, áhh, csak a ruhája és a felvarrói voltak azok, ő maga nem), mellette egy fradi-sálba burkolt futballhuligán hadonászik, közben meg a tudosító belerebegi a mikrofonba: "elkeseredett fiatalok próbálkoznak...". LOL!
Ha nem aggódtam volna a normális tüntetők, demonstrálók, na meg a rendőrök testi épségéért,valamint a szép épületért, hangosan hahotáztam volna ezen a szánalmas ökörfajzaton, aki a HírTV-t tudósította. Reménykedtem, hogy valami kődarab beveri buciját és a hülye dumája nélkül marad a szimpla kép.
Az első sorban tombolók 90%-a szerintem nem tudott volna 10 aktuálpolitikai személyiséget sem megnezevni, annyi közük van/volt a politikához, mint hajdúnak a harangöntéshez, számukra egy jó buli volt, semmi más.

worn 2006.09.19. 15:31:59

karaj, Koncilia

Miért gondoljátok, hogy OV kevésbé gerinctelenebb? Sőt...
Miért lenne ő jobb? Mert ő azt sem ismeri el, hogy mindig hazudik és kihasználja a nemzeti érzelmű embereket?

job 2006.09.19. 15:32:50

Érdekes, a CNN-nek és a BBC-nek mégis megfelelt - és megfelele - a közvetités.

Persze reggel kávé mellöl könnyű okoskodni, főleg ha a hirTV megerősödése az SZDSZnek a legkevésbé érdeke.

anamoprh 2006.09.19. 15:33:06

nabazmeg, jellemző!

tényleg csodálkoztam volna, ha nem jelenik meg egy epés cikk a hajnali HírTV közvetítésről!!!

azon kívül, hogy néha tényleg elragadtatta magát a riporter, tényleg használható műsort csináltak.

de az indexen mi volt "Online közvetítés" néven??!! 10 percenként posztoltak valami eszement hülyeséget, amit aztán 3-4-szer kijavítgattak, bár még ezután is fényévnyire volt az "objektív" tájékoztatástól. talán akkor nem kéne pont ezt számon kérni a HírTV-n...

riotter 2006.09.19. 15:34:23

mekk elek 2006.09.19. 15:25:06

:))))
És komolyan gondolja!!!

Johnny Web 2006.09.19. 15:35:16

Tényleg szánalmas volt a Hír Tv. Forradalom, persze. :)) Tehát 50 gyujtogató kopasz hülyegyerek a forradalom. "Vicces". Ennyi erővel minden második ute-fradi meccs forradalomnak számít.

riotter 2006.09.19. 15:36:38

mekk elek 2006.09.19. 15:25:06
:)))))
És komolyan gondolja!!!

ot002 2006.09.19. 15:40:45

A hír tv legalább közvetítette mi történik, a tv2 meg rtlklub "sztárriporterei " még a közelbe se mertek menni... A leggázosabb a királyi tv volt, bentről frankón filmezhettek volna, és mire futotta helyette? Baló remegő szájjal nyávog, annyira!

F 2006.09.19. 15:42:32

Legalább volt egy adó, amelyik vette a fáradságot és közvetítette az eseményeket.
Aki tudja szűrje ki az értékelhető információkat.

kormos 2006.09.19. 15:44:28

Az a baj kedves csendesbobek, hogy először életében mondott igazat, azt sem a nyilvánosség előtt és akkor is csak azt, hogy hazudoztak.
Ha neked ez nem gáz, az a te bajod.

SINGLETON 2006.09.19. 15:47:58

Császár Attila olyan alkalmatlan bármire, még a Bush vizit alatt is összekeverte a konvoly útirányát az Üllői úton, ahová tudósitani allitották. Ezt a félnótást felelősségre kell vonni a tegnap esti "show"-ért, amit a vizágyú tövében "produkált". SZÁNALMAS!!!

Bukkk 2006.09.19. 15:48:39

Ekkora baromsagot...es meg a szekely himnuszt is enekeltek a teve elott, legalabbis a HirTV riportere szerint.Azert kikerem csak az enekelje akinek van valami koze hozza es nem kellene fut fat osszehordani csak hogy vagany gyerekeknek tunjenek.Osszefoglalva: civilizaltan tudunk viselkedni, igaz?...en egyebkent nem hiszem...

Répás János Sándor 2006.09.19. 15:49:15

Megint elsikkad a lényeg. A köztv (attól köz, hogy a mi adóinkból minket kellene szolgálnia) a füle botját sem mozdította, mikor a székházától 300 méterre tízezres tömegtüntetés zajlott, nem vették át a "házhoz szállított" kiáltványt, még a közszolgálatiság látszatát sem próbálták meg kelteni. Ma kis hazánkban másfél közszolgálati tv működik, pedig papíron három is adatott minékünk. A Duna az egyik, a Hír meg a fél... A Hír Tv emberei legalább ott voltak, ahol lenniük kellett... A demokráciába, respublicába és szabadságba egyébként simán belefér, hogy az emberek szétütik a köztévét, ha az nem KÖZvetít. Ha egyszerűen csak rombolni akartak volna azok, akik kiálltak ÉRTED, ÉRTEM, ÉRTÜNK, nem hagyták volna abba a zúzást,mikor bejutottak, hanem porig égették volna az egész Augiász istállóját...

Pedro 2006.09.19. 15:49:49

Én csak azt nem értem, miért kell törni zúzni és lopni (mint pl. tűzijáték + vihar) a sok szarházinak. Vagy csak a barmolás a lényeg?
Az oké hogy ki kell takarítani ezeket, de ki jöjjön helyettük? Már szinte mindenki "bizonyított".

str 2006.09.19. 15:49:54

elképesztő volt a "tudósítás". ott szakadt el a cérna, amikor a leszerelt - beragadt vízágyús járművet kezdték el szétkapni, majd felgyújtani, közben fényképezni..arról tudomást nem nagyon véve, hogy két élő, mozgó ember van. de nem is ez, hanem az utána következő telefonos bejelentkezés a kollegától: "többen nem értik, hogy miért nincsenek mentőautók a székház közelében, ellátatlanok a rendőrök által megvert sebesült fiatalok".
addig csak ráztam a fejem / esetenként nevettem, de itt már fel kellett kiáltanom hogy VAJON MIÉRT NINCS OTT MENTŐ? MERT MEGÉRDEMLIK. és megjelent előttem a kép, ahogy a kint ütlegelő Pisták és Janik egyszer majd rendőrért fognak kiáltani, amikor baj van, és rájönnek, hogy mekkora férgek is voltak tegnap este. Ez a forradalom? Gratulálok.
Szomorúnak tartom, hogy ez a véleményem, de megérdemelték. Vérezzenek el a "háborújukban".

Pedro 2006.09.19. 15:56:25

Én csak azt nem értem, hogy a sok szarházinak csak a rombolás, barmolás és lopás (pl. tűíjáték, vihar) a lénye? Az egész csak felfújt heccnek tűnik.

scsb 2006.09.19. 15:57:18

Bayer Zsolt engem pozitívan meglepett a megszólalásával mellesleg, higgadt és józan volt, nem tovább szította a hangulatot. Gondolom ezért is ment el hirtelen a kép és húzták le a hangot amikor azt mondta, hogy "nem értem miért kellett a rendőröket megdobálni", és kapcsoltak a stúdióba, ahol is az ott ülő ember egyáltalán nem számított rá, hogy ő fog adásba kerülni, és azt se tudta mit mondjon hirtelen.

Soha nem gondoltam volna, hogy Bayer Zsoltot valaha is elhalkítják a hírtv-n :)

scsb 2006.09.19. 15:58:10

Bayer Zsolt engem pozitívan meglepett a megszólalásával mellesleg, higgadt és józan volt, nem tovább szította a hangulatot. Gondolom ezért is ment el hirtelen a kép és húzták le a hangot amikor azt mondta, hogy "nem értem miért kellett a rendőröket megdobálni", és kapcsoltak a stúdióba, ahol is az ott ülő ember egyáltalán nem számított rá, hogy ő fog adásba kerülni, és azt se tudta mit mondjon hirtelen.

Soha nem gondoltam volna, hogy Bayer Zsoltot valaha is elhalkítják a hírtv-n :)

scsb 2006.09.19. 15:59:38

Bayer Zsolt engem pozitívan meglepett a megszólalásával mellesleg, higgadt és józan volt, nem tovább szította a hangulatot. Gondolom ezért is ment el hirtelen a kép és húzták le a hangot amikor azt mondta, hogy "nem értem miért kellett a rendőröket megdobálni", és kapcsoltak a stúdióba, ahol is az ott ülő ember egyáltalán nem számított rá, hogy ő fog adásba kerülni, és azt se tudta mit mondjon hirtelen.

Soha nem gondoltam volna, hogy Bayer Zsoltot valaha is elhalkítják a hírtv-n :)

job 2006.09.19. 15:59:59

Ez most olyan idézetgyüjtemény, mint a Best Of Tarlós István? Ott is tizből egy volt necces, akárcsak itt.

Gyüjtögess csak lelkesen, remélem a stilisztikai és nyelvtani hibákat sem felejted el felsorolni a hajnali élő adásból.

wood 2006.09.19. 16:00:02

jaja, a hírtévénél nagy kópék ülnek.
még jó hogy már semmi hitelük nincs régóta.

de vicces ez az egész szitu.
egy miniszterelnök azt találja mondani, hogy nincs kedve tovább hazudozni, erre tömegek követelik a lemondását.

mintha egy monty python jelenet lett volna az egész, főleg a hír tévés kommentekkel... :D

Gato 2006.09.19. 16:00:57

Nevetséges azért, hogy mennyire egyszerű és álomvilágban élő emberekkel van tele az ország. Egyszerű tények vannak: a legtöbb esetben a politikusok bizony nem mondanak igazat, illetve eltitkolnak dolgokat. Ez alól egy politikus sem kivétel. Ha az emberek többségét megkérdezzük erről, akkor azt mondják, hogy ezt tudják és többé-kevésbé ez mindenhol így van. Ez alól Magyarországon ugyanúgy nem volt kivétel a bal oldal, mint ahogy a jobb oldal sem. Sok újdonság nem derült ki, kimondatlanul is de az emberek nagyobb százaléke ezt már rég tudta. Az, hogy ugyanezt egy miniszterelnöktől furcsa és sokkoló hallani elhiszem... de könyörgöm miért kell mindig a buta képmutatásnak behodólni és elvárni azt, hogy egy politikus mindenre azt mondja, hogy "A legjobban csináljuk, illetve csináltuk... minden így frankó!" ... ezt már sokan, sőt majdnem mindenki megtette korábban; azaz az esetek többségében már mindegyik hazudott...
Szerintem időszerű, hogy valaki végre elismerje a sok kamut... (ami egyébként nem csak rá, de az összes többire is igaz). Ha az emberek meg annyira meg vannak lepődve és felháborodnak, az csak annyit jelent, hogy csukott szemmel és füllel éltek eddig is. Egyébként azt csak remélni tudom, hogy a többség rájön arra, hogy azért támadni valakit, mert végre kicsúszott az a száján, ami már rég kicsúszhatott volna minden egyes korábbi politikus száján szimplán újabb képmutatásra és hazugságokra ad lehetőséget! Mindegyik párt ugyanazt csinálta eddig, csak mást károgott mellé! Nekem tetszik a Gyurcsány retorikája ebben az esetben... ha ezért meg mennie kell, akkor ez az ország tényleg megérdemli azt, hogy egy képmutatóbb másik kábítgassa a nemzetet továbbra is azzal, hogy ő(K) mennyire másképpen csinálták volna... és csinálják is, mertők a frankók!
Egyébként meg nem érdekel sem a bal, sem a jobb oldal... emberi mivoltunknál fogva, mindenhol ugyanaz az kis stílű játszma folyik a hatalomért. De legalább a Gyurcsány motyogott valami szokatlant, hogy végre megszakadjon a képmutatás hagyománya. Azt nem nagyon tudom, hogy mennyire lesz sikeres, de ha nem akkor, mint már mondtam a magyar emberek generálják maguknak továbbra is a képmutató, hazudozó politikusokat.

wood 2006.09.19. 16:01:36

jaja, a hírtévénél nagy kópék ülnek.
még jó hogy már semmi hitelük nincs régóta.

de vicces ez az egész szitu.
egy miniszterelnök azt találja mondani, hogy nincs kedve tovább hazudozni, erre tömegek követelik a lemondását.

mintha egy monty python jelenet lett volna az egész, főleg a hír tévés kommentekkel... :D

groundwalker 2006.09.19. 16:02:52

lehet hogy azthitte hogy tényleg forradalom, és amik ott zajlottak az alapján úgy gondolta túllépett az egyszerű tudósításon. mert ha megnyerték volna a"forradalmat" akkor ő lehetett volna a hős tudósító, stb...
normális reakció

goyo · http://borda.ca 2006.09.19. 16:07:01

"na jo, megegyszer: (bele nez a kameraba) Kedves Nezoink, nem vagyok szakerto, nem ertek ehozza de ez (toltenyhuvelyeke mutat fel) ez kedves nezoink ez 9mm-es eles parabellum loszer - (egy tunteto odamegy megnezi majd kozli hogy az vaktolteny) Kedves nezoink, (meg komolyabban nez a kameraba) igen ez vaktolteny"

Az utolso mondat kb. ugy hangzott, hogy most mondja a szakerto (a tomegbol odakeveredett senki), hogy vaktolteny :D

Vegigrohogtem/sirtam az egesz kozvetitest.

A legszomorubb az volt, hogy pl.-ul a BBC-n az atvett kepek mellett, egy angolul beszelo HirTV-s kolega kommentalta is az esemenyeket, a szokasos (rendkivul szubjektiv, "fiatal forradalmarok") modon... :(

szigorú 2006.09.19. 16:09:10

pláne hogy a szolidaritás rövid i

Wolfskin 2006.09.19. 16:09:41

kedves csendesbobek!

A köztörvényes bűnözőket se mentik fel, a beismerő vallomás után, az legfeljebb büntetést csökkenő tényező. Szegény Viszkist miért ítélték el, amikor bevallotta, hogy mit tett és megígérte, hogy megjavul?
A fordított logika inkább abban van, hogy az mszp-nek ismét sikerült kifordítania a lukas zoknit és rámutatni a Fideszre (nem én vagyok a papjancsi, te vagy a papjancsi!). Egyszerűen tökéletes ahogy zsonglőrködnek a szavakkal, szófordulatokkal, csúsztatnak, a jobboldal pedig sorra lép rá a kikészített csapdákra és magyarázkodik.
Lám, már nem a hazugságról és lebukásról, hanem az igazmondásról és annak következményeiről beszélünk. Bravó

Wolfskin 2006.09.19. 16:11:10

kedves csendesbobek!

A köztörvényes bűnözőket se mentik fel, a beismerő vallomás után, az legfeljebb büntetést csökkenő tényező. Szegény Viszkist miért ítélték el, amikor bevallotta, hogy mit tett és megígérte, hogy megjavul?
A fordított logika inkább abban van, hogy az mszp-nek ismét sikerült kifordítania a lukas zoknit és rámutatni a Fideszre (nem én vagyok a papjancsi, te vagy a papjancsi!). Egyszerűen tökéletes ahogy zsonglőrködnek a szavakkal, szófordulatokkal, csúsztatnak, a jobboldal pedig sorra lép rá a kikészített csapdákra és magyarázkodik.
Lám, már nem a hazugságról és lebukásról, hanem az igazmondásról és annak következményeiről beszélünk. Bravó!

nyugodt 2006.09.19. 16:15:04

Érdekes! A mai híréhes világban az összes média lemaradt a Szabadság téren történt dolgokról. Egyetlen kivétel A Hír tv volt aki a legjobb helyről végig adta az eseményeket. Hogy hogy? Netalán előre tudtak a várható balhéról, vagy a többi volt tehetetlen, hogy nem jutott be időbe a térre? Gondoljon ki mit akar. Ha tudott előre, honnét? Véletlenül nem egy párhoz kötődő csatorna?

Flea 2006.09.19. 16:17:24

Azt nem vgtam, hogy hogyan volt jobb minőségű képe az RTL-nek, mint a HírTV-nek ha az RTL a HírTV-től vette át. Nagyon feltűnő volt a különbség, a HTV folyamatosan pikszelesedett, míg az RTL majdnem tökéletes minőségben sugárzott. A technika ördöge?

Amúgy a HTV-s kollega ha az objektivítás minimumát meg tudta volna őrizni biztos bezsebelte volna az összes média díjat, írhatna egy bestsellert és a jogdíjakból vígan élne élete végéig, talán a filmjogok és atöbbi. Egy újabb derékbatört karrier...

Koncilia 2006.09.19. 16:25:53

Persze, igazmondó, hehe. Van még olyan idióta, aki hisz ennek az erkölcsi hullává merevedett pszichopata gengszternek? Hiszen maga vallja be:

"Nincsen sok választás, azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni... Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél, két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy azt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok kormányzása azt valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. Nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amire büszkék lehetünk, azon túl hogy a szarból vissza hoztuk a kormányzást a végére. Semmit. Ha el kell számolnunk az országnak, hogy mit csináltunk négy év alatt, akkor mit mondunk?"

Koncilia 2006.09.19. 16:26:37

mekk elek: Majd kóstolsz egy kis könnygázt egyszer, nem fogsz így beszélni. Fotelparaszt.

szotske 2006.09.19. 16:27:37

mekk elek :) a kopaszos pali képe nekem sem tetszett és azzal az álaggodással az arcán... a többi tv csak a képet vette át, pali hangját nem...

Másik tanulság. Tévészékházat ne tedd a Parlament közelébe!! Róna utcába, Nagytétényi útra nem akart kimenni senki sem.. pedig egy jó kis Róna utcai ostromot megnéztem volna..

bllgd 2006.09.19. 16:28:04

@mekk: köszönöm.

amúgy szerintem éjfél után picivel beszólt valaki a tévébe, hogy vegyenek vissza, grafikonon kb 10 egységnyi zuhanás volt tapasztalható a forradalmi hangulat ügyében.

a KÉP egyébként teljesen rendben volt, szóval gratula..ha nincs a kameramanjuk ("nem megyek vissza oda, ott mindenkit megvernek")akkor 3-kor kaptuk volna az első átjátszott anyagokat a nagyoktól.
nem gondoltam volna hogy a vízágyút is kibírja a cuccuk

SEAL 2006.09.19. 16:28:37

Azután a seggnyalás után, amit a gyurcsányi hazugságüggyel kapcsolatban véghez vitt az összes kereskedelmi és a közszolgálati televízió, kifejezetten örülök a hírTV-nek.
Persze a hírTV kicsit húz jobbra. Igen. Ez az egyetlen ilyen médium ma Magyarországon, ezért fikázza minden balos szimpatizáns. DE! Még mindig jobban helyt tudtak állni, mint bármely másik csatorna.
Az MTV-nél pedig szerintem nincsen nagyobb szégyen.
gyurcsánynak annyit kellett volna tennie, hogy mindezt elkerülje, hogy kamerák előtt, normális hangon, bocsánatot kér. Nem pedig a pökhendi gyomorforgató pofátlan stílusában ingerli a nemzeti érzelműeket.
Lehet hogy demagógia, de szerintem nincs még egy olyan EU tagország, ahol egy ilyen eset után a miniszterelnök nem mondana le.
Ez a minimum.

Virág et. 2006.09.19. 16:48:33

Gato

Egyetértek mindennel, amit leírtál.

Persze mindenki tudta, hogy hazudott a kampányban az MSZP, de addig senki nem csinált volna semmit, amíg ezt jól titokban is tartották.

Amikor beismerik (kiszivárog, nem tudom), akkor meg ott a nagy felháborodás. Ez mű felháborodás, egy ürügy amire 2002, majd 2006 tavasza óta vártak a szélsőségesek.

A világ legnagyobb butasága lenne most lemondani. Korábban én is jó lépésnek tarottam volna. Márcsak a balatonöszödi beszéd stílusa miatt is. Most viszont határozottan NEM a válaszom.
Az erőszaknak nem lehet, nem szabad engedni. Még akkor sem, ha lenne morális alapja a követeléseiknek. Így nem működik a dolog.

rexx 2006.09.19. 16:48:47

bréking again

Wittner Mária ( a FIDESZ alelnöke):

"a tüntetők nem fosztották ki a tévé büféjét, az emberek pénzért fogyasztottak"

gruhahaha

Herbow 2006.09.19. 16:50:03


Köszönöm Mekk Elek! Remekül idézted vissza a mostmár VILÁGSZERTE elismert HrTV, ma hajnali csúcsprodukciójának "eltúlzot" de azért "kiegyensúlyozottan" és "legfőképp" elborzasztó objektivitását! Szerencsétlen riporterünk haláltmegvető bátorsággal felsóhajtott mikor a szigorúan de békésen "emberformájú" tűntetőink vagy forradalmáraink(kinek mi teccik),kitépték a rendőrt (aki szintén magyar) a leamortizált (meg-antikolt, hátha a másiknak meg úgy tetszik)és végül flambírozott tömegoszlatásra alkalma(s)(tlan) egyszem vízágyúval felszerelt hátnemistudoménmiből.
Szóval télleg köszi.
De nem örülnék neki úgy isten igazán ha ma megin békés tüntetőket kellene figyelni hogy holnap hajnalig mit zsibbasztanak le...

Remélem ma sehol nep lesz "műsor" legalább hadd ne tuggyam meg mi is történik akárhol.
Kösz de télleg!

vasszűz 2006.09.19. 16:50:38

Én elhiszem, hogy ott, abban a fölfordulásban nem tudták objektíven közvetíteni az eseményeket.
Ebből az esetből legalább a HírTV biztos, hogy jól jön ki.

b0risz · http://zahar.blog.hu 2006.09.19. 16:50:40

istenem és mi lenne, ha lemondana?
káosz, szétszakadó ország, újabb milliárdokba kerülő válaszatások, aminek végén egyértelműen jöhetne Viktor, és a Duna jegén királlyá koronáznák?
nem az a hülye, hogy GyF-et izélgeti, hanem, aki nem veszi észre, hogy mindegykutya.
arra már rajtam kívűl senki nem emláxik, hogy a fidesz, mintha kisebb adóterhek mellett ígért volna nagyobb (+3200milliárd Ft) állami költekezést...
az nem hazugság?
idióták, nyaljátok akármelyik oldal seggét, senki nem képviseli a mi érdekeinket.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.09.19. 16:50:59

Worn, ha megmutatod nekem, hogy pontosan hol mondtam én egy árva szót is OV-ról, kapsz egy cukorkát, komolyan. Gumimacisat.

rexx 2006.09.19. 16:53:13

bréking, megint

Wittner Mária ( a FIDESZ alelnöke):

"a tüntetők nem fosztották ki a tévé büféjét, az emberek pénzért fogyasztottak"

gruhahaha

-------------

ez az agymosás eredménye

Sanya 2006.09.19. 16:57:53

Én komolyan meglepődöm azon, hogy ilyen dolgok nálunk történhetnek...
Egy politikus hazudott?
Na nee...többször is?
Ezt már végképp nem hiszem el...

Kezdjük úgy...utálom a Gyurcsányt, kifejezetten az "innen el lehet menni..." szövegéért...
De ugyanúgy utálom a többit is...
Politikus=HAZUG DISZNÓ
De amugy mindenhol...
Ebben az esetben felvállalta a dolgot...
OV mit csinált volna?
Letagadta volna és az komcsikra kente volna, hogy ők terjesztik...
Ma mit hallok? A szoclib provokátorok csinálták az egsézet...a jobbosok csak áldozatok, mert felültek nekik...
Árpádsávos, kopasz, fradisálas zsidót én már évek óta ugysem láttam...
Mondanám, hogy nevetséges ez az egész...de itt azért többről volt szó és nincs kedvem nevetni rajta...
Mindenki mondjon amit akar...én itt lakom egy utcával arrébb és remélem annak akinek ennek a csürhének az akciója tetszett, vagy szolidarít velük, annak legközelebb az anyjára vagy a gyerekére gyújtsák a kocsit emelett esetleg "ostrom" közben véletleünl repüljön be egy 15x15x15 cm-s makadámdarab...amit ügye a rendőrök provokáltak ki, hogy felszedjenek és dobáljanak...

csebal 2006.09.19. 17:02:43

Egyik szemem sir, a masik nevet.

Forradalom? Na ne maar.. ahogy valaki mar irta, ha ez forradalom, akkor barmelyik UTE / FRADI meccs elott es utan forradalom van.

En melysegesen tisztelem mindazokat, akik hajlandoak a jelenletukkel tuntetni az elveikert. Azokat legalabbis, akik az elveikert mennek ki egy tuntetesre, es nem azert mert jo buli ott lenni. Az elobbi karaktert takar, az utobbi egyszeru unalomuzes.

Az ami tegnap ejjel volt nem tuntetes volt, hanem egyszeru mezei koztorvenyes vandalizmus. Semmi tisztelet, egyutterzes, szimpatia nincs bennem az ilyen emberek irant.

Az, hogy csak a HirTV kozvetitett.. ne legyetek majmok.. abba a kozegbe beteved egy baloldali media stab, darabokra szedik.. nem csoda, hogy nem eroltettek.

Milyen volt ez a kozvetites? Jobboldali.. szemely szerint egyaltalan nem haboritott fel, hogy nem probaltak nem egyutterezni a hozzajuk rokon lelkuekkel. Mindenki ugy erez, ahogy akar.. persze sokakat terhel felelosseg azert, hogy a tegnap este megtortent, de ebbol a legkevesebb a hirTVn mulott.. oket ezert baszogatni.. oszinten.. nevetseges.

Vegezetul a gyurcsany beszede. Ha van az orszagban olyan idiota, akinek ez a hangfelvetel kellett, hogy rajojjon a Gyurcsany hazudott a valasztasok elott, akkor attol surgosen el kell venni a valaszto jogot.. Mert a valasztojog nem kenyelmi szempontbol van a 18. eletevhez kotve, hanem azert mert feltetelezzuk, hogy egy 18 eves ember mar eleg erett a valasztashoz. Eleg intelligens hozza. Aki annyira nem erti a politikat, hogy csak most jott ra mi volt a valasztasok korul, az szerintem alatta van a normalis 18 evestol elvarhato szintnek. Valszeg amugy is csak erzelembol politizal, es ennek megfeleloen ne valasszon.

Itt egy hir a szamotokra:
Minden politikus, minden part hazudott a legutobbi valasztasok elott. Mindkettonek az igeretei tarthatatlanok voltak, es mindkettot hazugsagon ertuk volna mostanra. Az egyetlen specialitas - amiben nem tudom mi a specialis - hogy a gyurcsany PARTJANAK hazudozasa, es az o szerepe ebben kvazi bizonyitast nyert..

Ettol jobb / rosszabb nekunk? Nem. Eddig is tudtuk, hazudnak.. most is tudjuk hazudnak.. Eddig ha megkerdeztuk volna, vagy letagadjak, vagy megprobaljak elterelni a kerdest.. most kenytelenek felvallalni.

Vicces modon pont azt hozzak fel a gyurcsany ellen, hogy fel is vallata, hogy igen.. azt o mondta, es meg most is ugy gondolja...

Konyorgom mit kellett volna mondania? Hogy
"Nem, nem hazudtunk, csak vicceltem azon a gyulesen.. nem is.. nem en beszeltem, hamisitvany az egesz"

Ugyan mar.. btw aki vegighallgatta a teljes 20 percet, nekem kb ugy tunt, mintha GYF kisse ki lett volna bukva a partjara, es egy ponton tisztan valasztas ele allitja oket.

Vagy vegigviszik a reformokat vele, vagy keresnek valaki mast PMnek.

Egyszoval.. ha eliteli valaki a partot / GYF-et hazudozas miatt, akkor azt tegye a hazugsagok miatt, es ne a felvetel miatt.. mert ha valami, a felvetel inkabb menti szerencsetlen csavot... A hazudozasrol meg barmelyik 10 feletti IQval rendelkezo valasztopolgarnak tudnia kellett volna beismeres nelkul is.

Na uff..

csebal 2006.09.19. 17:03:26

Egyik szemem sir, a masik nevet.

Forradalom? Na ne maar.. ahogy valaki mar irta, ha ez forradalom, akkor barmelyik UTE / FRADI meccs elott es utan forradalom van.

En melysegesen tisztelem mindazokat, akik hajlandoak a jelenletukkel tuntetni az elveikert. Azokat legalabbis, akik az elveikert mennek ki egy tuntetesre, es nem azert mert jo buli ott lenni. Az elobbi karaktert takar, az utobbi egyszeru unalomuzes.

Az ami tegnap ejjel volt nem tuntetes volt, hanem egyszeru mezei koztorvenyes vandalizmus. Semmi tisztelet, egyutterzes, szimpatia nincs bennem az ilyen emberek irant.

Az, hogy csak a HirTV kozvetitett.. ne legyetek majmok.. abba a kozegbe beteved egy baloldali media stab, darabokra szedik.. nem csoda, hogy nem eroltettek.

Milyen volt ez a kozvetites? Jobboldali.. szemely szerint egyaltalan nem haboritott fel, hogy nem probaltak nem egyutterezni a hozzajuk rokon lelkuekkel. Mindenki ugy erez, ahogy akar.. persze sokakat terhel felelosseg azert, hogy a tegnap este megtortent, de ebbol a legkevesebb a hirTVn mulott.. oket ezert baszogatni.. oszinten.. nevetseges.

Vegezetul a gyurcsany beszede. Ha van az orszagban olyan idiota, akinek ez a hangfelvetel kellett, hogy rajojjon a Gyurcsany hazudott a valasztasok elott, akkor attol surgosen el kell venni a valaszto jogot.. Mert a valasztojog nem kenyelmi szempontbol van a 18. eletevhez kotve, hanem azert mert feltetelezzuk, hogy egy 18 eves ember mar eleg erett a valasztashoz. Eleg intelligens hozza. Aki annyira nem erti a politikat, hogy csak most jott ra mi volt a valasztasok korul, az szerintem alatta van a normalis 18 evestol elvarhato szintnek. Valszeg amugy is csak erzelembol politizal, es ennek megfeleloen ne valasszon.

Itt egy hir a szamotokra:
Minden politikus, minden part hazudott a legutobbi valasztasok elott. Mindkettonek az igeretei tarthatatlanok voltak, es mindkettot hazugsagon ertuk volna mostanra. Az egyetlen specialitas - amiben nem tudom mi a specialis - hogy a gyurcsany PARTJANAK hazudozasa, es az o szerepe ebben kvazi bizonyitast nyert..

Ettol jobb / rosszabb nekunk? Nem. Eddig is tudtuk, hazudnak.. most is tudjuk hazudnak.. Eddig ha megkerdeztuk volna, vagy letagadjak, vagy megprobaljak elterelni a kerdest.. most kenytelenek felvallalni.

Vicces modon pont azt hozzak fel a gyurcsany ellen, hogy fel is vallata, hogy igen.. azt o mondta, es meg most is ugy gondolja...

Konyorgom mit kellett volna mondania? Hogy
"Nem, nem hazudtunk, csak vicceltem azon a gyulesen.. nem is.. nem en beszeltem, hamisitvany az egesz"

Ugyan mar.. btw aki vegighallgatta a teljes 20 percet, nekem kb ugy tunt, mintha GYF kisse ki lett volna bukva a partjara, es egy ponton tisztan valasztas ele allitja oket.

Vagy vegigviszik a reformokat vele, vagy keresnek valaki mast PMnek.

Egyszoval.. ha eliteli valaki a partot / GYF-et hazudozas miatt, akkor azt tegye a hazugsagok miatt, es ne a felvetel miatt.. mert ha valami, a felvetel inkabb menti szerencsetlen csavot... A hazudozasrol meg barmelyik 10 feletti IQval rendelkezo valasztopolgarnak tudnia kellett volna beismeres nelkul is.

Na uff..

csebal 2006.09.19. 17:04:08

Egyik szemem sir, a masik nevet.

Forradalom? Na ne maar.. ahogy valaki mar irta, ha ez forradalom, akkor barmelyik UTE / FRADI meccs elott es utan forradalom van.

En melysegesen tisztelem mindazokat, akik hajlandoak a jelenletukkel tuntetni az elveikert. Azokat legalabbis, akik az elveikert mennek ki egy tuntetesre, es nem azert mert jo buli ott lenni. Az elobbi karaktert takar, az utobbi egyszeru unalomuzes.

Az ami tegnap ejjel volt nem tuntetes volt, hanem egyszeru mezei koztorvenyes vandalizmus. Semmi tisztelet, egyutterzes, szimpatia nincs bennem az ilyen emberek irant.

Az, hogy csak a HirTV kozvetitett.. ne legyetek majmok.. abba a kozegbe beteved egy baloldali media stab, darabokra szedik.. nem csoda, hogy nem eroltettek.

Mikka-Makka 2006.09.19. 17:04:45

Az a fura h a HirTV-sek jobban beleélték magukat a forradalomba mint a jobbos promik.
A megszólaltatottak sokkal visszafogottabban nyilatkoztak.

Az h nem volt vmi objektív a közvetítés betudható a helyzetnek de azért h a rendőrök ellen hangolta szavaival a nézőket az kicsit durva.Ők aztán tényleg nem tehettek semmiről csak végezték a dolgukat ahogy tudták.
Nem komálom különösebben a yardokat de az azért beszédes h a sérültek túlnyomó része rendőr volt.

Mikka-Makka 2006.09.19. 17:05:17

Az a fura h a HirTV-sek jobban beleélték magukat a forradalomba mint a jobbos promik.
A megszólaltatottak sokkal visszafogottabban nyilatkoztak.

Az h nem volt vmi objektív a közvetítés betudható a helyzetnek de azért h a rendőrök ellen hangolta szavaival a nézőket az kicsit durva.Ők aztán tényleg nem tehettek semmiről csak végezték a dolgukat ahogy tudták.
Nem komálom különösebben a yardokat de az azért beszédes h a sérültek túlnyomó része rendőr volt.

csebal 2006.09.19. 17:05:33

sorry ha tobbszor postoltam, nem lattam, es most sem latom amit irtam.. valahova eldugta a rendszer. uff.

fanatique 2006.09.19. 17:05:44

Egyelore keves megjegyzest latok ezzel kapcsolatban, de szerintem nem mellekes es erdemes lenne kideriteni, hogy a BBC World meg a CCN miert eppen a Hir TV-t vette hirforrasnak.

ariane5 2006.09.19. 17:13:14

Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de en nem emlekszem, hogy az elmult 16 evben ezt barki ki merte volna jelenteni, hogy hazudott, elcseszte. Talan Megyo, aki beismerte, hogy D-209-es volt.
Tavol alljon tolem, nem szeretnem vedeni, mert azert valasztottuk meg, hogy dolgozzon, vezesse az orszagot, tegyen rendet. Ehelyett nem csinalt semmit. Egy kisember, ha valamit elcsesz, azonnal repul, rosszabb esetben meg kemenyen fizet is. Sajnos a politikusainkra ez nem igaz, ugy fest, ebben az orszagban mindent szabad. Es mindegyik visszael a helyzetevel, a hatalommal, amit tolunk kapott.
De nem o volt egyedul. Torgyan, aki a mi penzunkon jarta be a vilagot es epitett villat? Szegeny videki emberek meg hittek neki... Egy szava sem volt igaz.
Viktorkaek vajon mibol es mikor szedtek meg magukat? Es neki is ott volt a szarkeverese a Tokaj-Hegzalja Kft-vel...
Itt mindenkinek van botranya. Senki se tiszta.
Amugy en tuti nem menesztenem. Jol van picinyem, elkurtad. Van 4 eved, hogy rendet tegyel magad korul meg helyre hozd, amit elcsesztetek. Utana viszont jon a felelossegre vonas. Es az mar fajni fog.
L

Passenger 2006.09.19. 17:13:21

Nem akarok mélyen szántani, távol álljon tőlem az okoskodás, DE....
Tegnap este miért is akarták elfoglalni az MTV székházat? Be akarták olvasni a követeléseiket. A HírTV-nek, vagy a tüntetőknek, vagy bárkinek a környéken nem jutott esetleg eszébe az, hogy ha már itt vagyunk, van nálunk kamera, akkor talán már csak a békesség kedvéért beolvassuk azt a pár dolgot. Talán megúszta volna az épület, pár autó, a sérültekről meg ne is beszéljünk. Ehelyett óvodásként csodálkoztak rá arra, hogyan durvul el teljesen a helyzet. Kulturáltan is meg lehetett volna ezt oldani, huliganizmus nélkül....

Passenger 2006.09.19. 17:16:21

Nem akarok mélyen szántani, távol álljon tőlem az okoskodás, DE....
Tegnap este miért is akarták elfoglalni az MTV székházat? Be akarták olvasni a követeléseiket. A HírTV-nek, vagy a tüntetőknek, vagy bárkinek a környéken nem jutott esetleg eszébe az, hogy ha már itt vagyunk, van nálunk kamera, akkor talán már csak a békesség kedvéért beolvassuk azt a pár dolgot. AZ MTV-ben úgy be voltak szarva, nem szép dolog bármit is számonkérni rajtuk. Kiment volna bárki is a helyükben, amikor épp rájukgyújtják a házat? Talán megúszta volna az épület, pár autó, a sérültekről meg ne is beszéljünk. Ehelyett óvodásként csodálkoztak rá arra, hogyan durvul el teljesen a helyzet. Kulturáltan is meg lehetett volna ezt oldani, huliganizmus nélkül....

Kapcsford 2006.09.19. 17:18:47

Mondjuk az érdekes, hogy mikor a BBCnek kellet egy riportot adni akkor tudtak egy normális kommentátort találni aki csak a tényket közövle elmodnta, hogy mi a helyzet.

tpc 2006.09.19. 17:24:03

seal és a többiek....muhaha
Nagyon vicces amit írtok. A Hír TV már koraeste lázított mindenkit, amikor még alig volt ember kint a Kossuth téren, ők már akkor is zihálva kommentálták az eseményeket és minden második mondanivaló az volt, hogy "még rengeteg embert várnak a helyszínen". Kvázi gyertek, gyertek, uszítsunk és lázítsunk. Eufórikus hangulatban tudóstottak minden olyan eseményről, amiben erőszak volt és aminek ez az értelmetlen pusztítás lett a vége.

Kérdés még az, hogy az aktuális miniszterelnök lemondásáért kivonult tömeg miért gyújtogatja fel ártatlan emberek vagyontárgyait és fosztogatja ki például a TV székház büféjének minden polcát a szendvicstől a WC-papírig, mindent? Szerintem ez szégyen és gyalázat. Az ilyen emberek miért gondolják azt, hogy a szavaikra oda fognak vagy oda kellene figyelni?

Arról nem beszélve, hogy mibe kerül ez már megint nekünk állampolgároknak. Itt Európában.

rs 2006.09.19. 17:24:43

Ostoba barmok. Kétség nem férhetett hozzá az első képektől, hogy rendőröket vertek focihuligánok és árpádsávosok, ezt a hírTV-nek volt pofája forradalomnak, "kedves tüntetők"-nek nevezni, és erre azt mondjuk, hogy helytállt a hírTV. Felháborító. Az újságírás legfeketébb napja.

gzl 2006.09.19. 17:26:17

Nem tudom, mi ez a sok kerdes arrol, h. minden TV a hirTV musorat vette at. Mind az RTL, mind a TV2 bemondta, hogy a kameraikat nem engedi be a tomeg. A riportereik meg ott voltak, es sokszor hasznalhatobb infokat adtak, mint a hirTV. Az interjuik meg egyenesen fenomenalisak voltak.


Az viszont felhaboritott, ahogy a hirTV hergelte a nepet. Ha eppen nem tortent semmi, akkor visszajatszottak (kulon felirat nelkul) a par oraval elobbi kepeket, amint a rendorok rohamoznak...



A csucs meg az volt, amikor interjut keszitettek a studioban a rendorseggel, majd elo adasban meguzentek a riporterrel a tuntetoknek, hogy jon az attakk... Aranyos volt, amikor negyed oraval kesobb az RTL vagy a TV2 tudositoja (mar nem emlekszem) bejelentkezett, hogy "terjed a hir, hogy jonnek a rendorok".

kárérte 2006.09.19. 17:29:32

Flea 2006.09.19. 16:17:24

Nem tudom, hogy milyen eszközzel veszed az adást, de valószínűleg a probléma abban lehet, nálam mindkettő ugyanolyan szépen jött.

kárérte 2006.09.19. 17:31:44

Flea 2006.09.19. 16:17:24

Nem tudom, hogy milyen eszközzel veszed az adást, de valószínűleg a probléma abban lehet, nálam mindkettő ugyanolyan szépen jött.

Kapcsford 2006.09.19. 17:38:52

BBCnek mikor egy riportot adtak le, akkor érdekes tudták normálisna leadni a tényeket.

eN 2006.09.19. 17:43:53

Napersze Gato szonokolj csak az alomvilagrol. Erre max akkor lenne alapod, ha a _valasztasok_elott_ allt volna ki GyF a nyilvanossag ele es mondta volna el. De nem, egy zart rendezvenyen tette, es nemcsak elotte, de utana is (egeszen a valasztasok utanig) folytattak a hazudozast.
Most, mikor a godor melyen vannak, "kiszivarog" ez a felvetel (szandekosan, hogyan is tudott volna maskepp), es az igazsag bajnokakent probal 19-re lapot huzni.
Nem jott be. Van ilyen.

JonasR 2006.09.19. 17:48:46

Kinn vagyok parizsba, ha a francia billentyuzeten lehetne gepelni leirnam szivsen a helyiek mit lattak ebbol. Roviden osszefoglalva:

8 emberrel beszeltem, a szallodai portastol a BNPP egyik igazgatosagi tagjaig, bar tudom, a mintam nem reprezentativ, de azert az sokat sejtet, hogy a masodik kerdese mindenkinek az volt azutan, hogy tudom-e mi tortenik otthon, hogy miert banunk ilyen kesztyus kezzel a tuntetokkel, es miert nem fogdossak ossze azt, aki egy (mellesleg epuletvedelem alatt allo) TV szekhazat felgyujt.

Utana mindenkit megkerdeztem mit tud a dologrol. A legtobben nem is ertik a dolgot, mert akarmilyen is volt a HirTv kozvetitese, annyit csiptek el belole, hogy van egy ostoba radikalis csoport, aki nem bir a seggen maradni, meg hogy kiderult hogy a politikusok hazudnak. Mikor rakerdeztem, hogy mit tudnak a beszedrol, rendre kozoltek, hogy csak annyit, hogy a miniszterelnok elmondta, hogy hazudott, es ezt szimpatikusnak talaltak. Rendre kifejtik, hogy itt is ez tortenik, hogy a nepszeruseg erdekeben a radikalisokat is befogadjak a partok, aztan a rendorsegnek kell minden esetben beavatkozni, mert a partok keptelenek megfekezni a sajat embereiket, es analogiat latnak ebben, sot, empatizalnak a magyarokkal. Nem, nem azokkal akik kiraboltak a bufet az MTV-ben.

Az okosabbja (megiscsak egy bank) meg azt is hozzafuzte, bar legtobb esetben kerdon, hogy ugyan mi valtozna, ha atadnak a mostaniak a hatalmat. Vegulis nagyjabol megvan, hogy szukseg van a valtozasokra ha be akarjuk vezetni az eurot nem?

Nemi gondolkodas utan azt mondtam, hogy semmi. Es valoban. Mondtam nekik, hogy a masik oldal adocsokkentest igert, es hisz benne hogy azzal visszaterelheti a palyara a gazdasagot. "Monöj" jott a valasz...

JonasR 2006.09.19. 17:50:30

Kinn vagyok parizsba, ha a francia billentyuzeten lehetne gepelni leirnam szivsen a helyiek mit lattak ebbol. Roviden osszefoglalva:

8 emberrel beszeltem, a szallodai portastol a BNPP egyik igazgatosagi tagjaig, bar tudom, a mintam nem reprezentativ, de azert az sokat sejtet, hogy a masodik kerdese mindenkinek az volt azutan, hogy tudom-e mi tortenik otthon, hogy miert banunk ilyen kesztyus kezzel a tuntetokkel, es miert nem fogdossak ossze azt, aki egy (mellesleg epuletvedelem alatt allo) TV szekhazat felgyujt.

Utana mindenkit megkerdeztem mit tud a dologrol. A legtobben nem is ertik a dolgot, mert akarmilyen is volt a HirTv kozvetitese, annyit csiptek el belole, hogy van egy ostoba radikalis csoport, aki nem bir a seggen maradni, meg hogy kiderult hogy a politikusok hazudnak. Mikor rakerdeztem, hogy mit tudnak a beszedrol, rendre kozoltek, hogy csak annyit, hogy a miniszterelnok elmondta, hogy hazudott, es ezt szimpatikusnak talaltak. Rendre kifejtik, hogy itt is ez tortenik, hogy a nepszeruseg erdekeben a radikalisokat is befogadjak a partok, aztan a rendorsegnek kell minden esetben beavatkozni, mert a partok keptelenek megfekezni a sajat embereiket, es analogiat latnak ebben, sot, empatizalnak a magyarokkal. Nem, nem azokkal akik kiraboltak a bufet az MTV-ben.

Az okosabbja (megiscsak egy bank) meg azt is hozzafuzte, bar legtobb esetben kerdon, hogy ugyan mi valtozna, ha atadnak a mostaniak a hatalmat. Vegulis nagyjabol megvan, hogy szukseg van a valtozasokra ha be akarjuk vezetni az eurot nem?

Nemi gondolkodas utan azt mondtam, hogy semmi. Es valoban. Mondtam nekik, hogy a masik oldal adocsokkentest igert, es hisz benne hogy azzal visszaterelheti a palyara a gazdasagot. "Monöj" jott a valasz...

dotcom99 2006.09.19. 17:54:30

igaza van Tóta W-nel. mindegyik hazudott és ezt mindenki tudta. az egyik (gyurcsány) most egy kicsit őszinte, de a másik (vezénylőtábornokúr) ugyanott folytatja a hazudozást

Wolfskin 2006.09.19. 18:05:14

Materazzi őszintén, tiszta szívből szidta Zidane anyját és nővérét, az meg mégis lefejelte. Hiába no, veszélyes őszintének lenni.

Most hallgatom a külföldi sajtóvisszhangot. tanulság a világ politikusainak: "nem szabad őszintének lenni, mert ez lesz a következménye"

Már megint fordítva ülünk a lovon:
FERI NEM BEVALLOTTA, HANEM LEBUKOTT!
NEM ŐSZINTE VOLT, HANEM HAZUDOTT!
(Már ha nem a saját provokációja volt...)

petrocelli 2006.09.19. 18:10:28

Ha már mediablog....nekem azért tetszett, hogy minden tv-s láthatólag TÉNYLEG aggódott az MTV-s kollágáiért, igaz nagyjából egy alomból jöttek, de azért mégis tetszett. lehet rajta nevetni. Nem emlékszem már, ki írta, de igaza volt abban, hogy a hirtv viszont egy fikarcnyi kollegialitást sem mutatott az épületben rekedt tv-sek iránt. Na ja, ők nem érezték a veszélyt....egyébként az éjszaka közepén bejelentkezett telefonon vmelyik tv2 riprter és elmondta, hogy kb. 2ezer ember van .....és bizony a telefonban halattszott, ahogy egy nem igazán képzett hangú ( lsd. Montágh Imre művei) beszólt neki: " Ne hazudj, 60ezer!" Miért is csodálkozunk, hogy csak hirtv-s kamera forgott élőben?

Gato 2006.09.19. 18:17:08

eN, nem szónokolok, csak megállapítom a saját véleményemet, amit egyébként senkire sem akarok ráerőltetni!Mondtam alapvetően sem a bal, sem a jobb nem érdekel (a szélsőségesek meg mégúgysem)... Valamilyen szinten mégis csak röhelyes, hogy az emberek nem akarnak az orruknál tovább látni és, hogy mennyi erénycsősz van ebben az országban. A Gyurcsány pont ugyanúgy csinált, mint az Orbán vagy bárki más... inkább stílusbeli jegyek voltak az eltérőek, a szándék meg az eszköz nem annyira. De az előbbi legalább nem ugrott fejest abba a maszlagba (még négy évre), ami képmutatást kedvelő fanoktól elvárható... mondhatta volna azt is, "hogy jól elkúrtuk, csak így tovább... arra azért figyeljetek, hogy mindenki csak azt mondja, hogy mi vagyunk a legjobbak és egyre jobban megy a nemzetmentő produkció!". Le se szarná senki az egészet, ha a Gyurcsány is bólogatva mondaná, "hogy megtettünk eddig is mindent, és eztuán is mindent megteszünk!" ... Gyakorlatilag a hazugságokért amiért a Gyurcsányt csesztetik, a többit is ugyanúgy elő lehetne venni... vagy közröhely tárgyaként bevesszük, hogy egyedül itt a Gyurcsány kamuzott, ám a Viktor idején tiszta víz folyt a csapból? Na ne már! Ha Viktort meg a többit megkérdeznék, gyanítom mindegyik makogna valamit a jószándékról, meg a becsületes hozzáállásáról (még mindig)... pedig egyik kutya. másik eb.
Ha ellenben a Gyurcsányt azért nyuvasztják mert elmondta azt, amit mindenki tudott, az megint necces szemléletet ábrázol a kedves polgártársak részéről.
Egyébként meg a tüntetők egy része (a balhésabbak) a buli és a törés-zúzás kedvéért ugyanezt végig csinálta volna a Viktor ellen is. Nem politikai meggyőződésből, hanem agresszióból randalíroztak elég sokan. Egyébként az meg a primitívség ne továbbja, hogy lazán azt gondolták, ha a tv épületét elfoglalják, akkor majd az okosságaikat fogják közvetíteni... az Antenna Hungária meg majd külön azt "est" elmaradhatatlan támogatójaként együttműködik, nemde?
És akkor a hajnali büfé bevásárlásról nem is szóltam... Na cső, szerintem mindenki elgondolkodhatna egy kicsit!
Gyanítom, hogy a legnagyobb "erénycsőszök", akik felháborodtak a Gyurcsány dumán, nap, mint nap frankón csak az igazat mondják!
Részemről inkább ne mondjon le a Gyurcsány, mert tökre rosszul viselném egy másik képmutató, szánakozó, ellenben megváltást ígérő dumáit!

rs 2006.09.19. 18:17:21

Kimondta, hogy hazudott. Kb. 7-8 éve mindenki belehazudik az arcomba, azt, amiről azt gondolja, hogy hallani akarom. Feri legalább belemondta az arcomba, hogy hülyének néz. (Egyébként Feri a válságmenedzsment kézikönyv első pontját alkalmazta, amikor ezzel a beszéddel tüzelte a beosztottakat, úgyhogy én ebben nem látok sokkal többet, mint retorikát.)
És ettől tök függetlenül: intézkedések történnek, olyan volumenűek, amilyenekre mostanában nem volt példa. Valaki csinál valamit! Elindultunk valamilyen irányba! Nem tudom, hogy jó, vagy lenne-e jobb! De végre már nem csak a lopkodás megy (az is!), de talán tényleg történik valami.
Bármi is legyen az, ez így nem mehetett tovább. Mindenki lelkét rombolja az, amit a politikusokról gondolunk. Rothadt az egész. Fejétől bűzlik a hal, de attól még az egész bűzlik. Reméljük, hogy ez az esemény purgatórium, és akármilyen kimenettel, de - ha nem is teljes, de valamilyen - megtisztulást hoz.

rs 2006.09.19. 18:20:20

"Részemről inkább ne mondjon le a Gyurcsány, mert tökre rosszul viselném egy másik képmutató, szánakozó, ellenben megváltást ígérő dumáit"

Pontos labda!

Wolfskin 2006.09.19. 18:28:37

Gyurcsány Ferenc ma megkérdezte a parlamentben, hogy mennyi az idő, de senki nem hitte el neki...
-------------------------------------
Nem értem ezt a hazugság-igazmondás-mindenki hazudik gondolatkört. A gazdaságban (reklámok világa) létezik a fogyasztóvédelem, a termékfelelősség, a fogyasztók megtévesztése intézménye, mindezek betartatására a jogorvoslás (illúziója). Mit szólnál, ha a reklámokban olvasott „2 literes Mercedes turbódízel motorral” vett autóról otthon derülne ki, hogy kéthengeres Trabant moci van benne? Visszatérve a szalonba a kereskedő széttárná karját és kajánul nevetne: „Na ne, maga tényleg elhitte, hogy Merci motoros? Hazudtam. De beismerem! Van viszont egy új modellünk, nem érdekli?"

én 2006.09.19. 18:31:31

...ha lemond, ha nem,majd akkor hiszek nekik legközelebb ha büntetőjogi értelemben is felelőségre vonják őket es ezt nyomja majd minden TV.

tipetupa 2006.09.19. 18:56:41

kicsit off az mtv székházát még a tavasszal eladta az apv rt. azóta csak bérlik az épületet. az új tulajdonos meg örül, hogy a biztosító nem fizet... valahogy elfelejtették megemlíteni, hogy a köztévé már nem középületben van. amúgy a köztulajdon nem azt jelenti, hogy bármikor bárki tönkreteheti. az én pénzemből fogják rendbehozni az épületet. inkább kórházra vagy iskolára költeném, mint vandálok utánni helyreállításra.

rs 2006.09.19. 19:03:54

Wolfskin
Egyetértek veled. De azokat is vonják felelősségre, akik nem vallják be. Ugye?
Vagy ha azt mondja a kereskedő, hogy "De kérem, ez a legújabb Mercedes motor, csak még bejáratós", akkor minden fasza?

csebal 2006.09.19. 19:35:32

Wolfskin: A reklamokban ugy vernek at ahogy akarnak.. ha reklamot latok, inkabb atkapcsolok, mert a politikaval ellentetben, ahol sajnos mar a hazai politikai kultura resze a hazugsag, azt abszolut nem tudom elviselni, ha egy termeket probalnak hamis informaciok alapjan ramtuszkolni.

Tudod nem csak a szavakban lehet hazudni.. Mikor azt latod, hogy a mosogatoszer egy torlesre lemos 3mm vastag raegett zsirt a serpenyorol akkor te azt elhiszed? Az talan nem hazugsag?

Ja.. hogy nem mondjak ki, vagy szepen keretezik? Persze.. lehet csusztatni, kerulgetni a temat, korbeirni aztan mikor felelossegre vonnak, akkor azt mondod: mondtam en valaha, hogy?

Ilyen a magyar politika is.. vannak a nagyon nyilvanvalo hazugsagok, olyanok amikrol neha meg a leghulyebb is rajon, hogy kamu.. es vannak a finom csusztatasok, amiket csak azok vesznek eszre, akik tudnak a sorok kozott olvasni.

Orulok neki, hogy a miniszterelnokunk hazudik? Francokat.. de hazudott az ot megelozo, es az azt megelozo is.

Hazudik az is, amelyik le akarja valtani, amikor azt mondja a reformokra nincs szukseg.. francokat nincs.. Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy bar sokat hazudott, abban az ominozus hanganyagban spec igazat mondott a Ferko... NAGY szarban vagyunk, es ezen nem valtoztat az, hogy ki van hatalmon..

Kedezem toled.. miben jobb az a jobb oldali vezeto, aki szerint a bal oldal indokolatlanul es alantas modon atveri a nepet, es nem azt csinalja amit igert a valasztasok elott, de majd ha ok jonnek akkor ok..

ok mit is? Mi fog tortenni egesz pontosan? Latod itt a csusztatas.. hazudnak, csak nem szavakkal.. ezt az emberek tobbsege nem latja at, de ettol meg ott van.. ott volt mindig is.

Kerdem: miben kulonbozik az a hazug, akit rajta kapnak, attol a hazugtol akit ugyan nem kapsz rajta, de tudod hogy hazudik?

Valasz: semmiben.

Kerdes: Miert is megy most ez a hirig akkor egesz pontosan? Valtsuk le az egyik hazug bandat a masikkal?

Koszonom nem.. jobb dologra is el lehet kolteni az orszag penzet mint megelhetesi politikusok belso boxmeccsere (valasztasok).

En orulok a HirTV jelenletenek a tuntetesen.. Gyonoru kozelieket csinaltak a sok vandalrol.. most mar csak ossze kell vetni a kepeket az archivumokkal, illetve kiadni a megfelelo korozeseket.

Lev 2006.09.19. 19:48:38

Hahó, ébresztő! Gyurcsány nem kiállt a választások előtt vagy után és elmondta, hogy minden hazudunk, de most másképp lesz. Azt kis jóindulattal tökös dolognak is tekinthenténk.

Gyurcsány egy kiszivárgott, bizalmas felvételen azt mondta el, hogy:

Másfél-két éven át a mi pénzünket arra költötte, mindenekelőtt arra, hogy minket megvezetve megtartsa a hatalmat. Végső soron megbíztuk azzal, hogy vezesse az országot, adtunk neki hozzá egy csomó pénzt, és ő arra költötte, hogy lefizessen minket, hogy megint rá szavazzunk. Csak elfelejtette megemlíteni, hogy ez a jövő évi keresetünk, amit most idead.

És most megpróbál ebből erkölcsi tőkét kovácsolni. Ha az ország első embere ezt megteheti, mit vártok a többi vezetőtől? Bárkitől? Hogyan mondjátok azt a gyerekeiteknek, hogy ne lopjanak, ne csaljanak, ne hazudjanak?

Persze, mindegyik párt hazudott nekünk. Erről meg mi tehetünk, mert aki nem hazudott, azt már réges régen kiszavaztuk a politikából. Itt az marad a színpadon, akit szavazattal jutalmazunk a műsorért. Hát ezek maradtak.

Wolfskin 2006.09.19. 20:54:24

"A Btk. 211. § e) pontja értelmében a bűncselekményt követ el, aki az arra jogosultat a választásban, illetve a népszavazásban akadályozza, vagy erőszakkal, fenyegetéssel, megtévesztéssel, illetőleg anyagi juttatással befolyásolni törekszik."

Eddig bizonyítottan egyetlen ilyen eset ismert, amit egy beismerő vallomás is alátámaszt.
-----------------------------------------
Ráadásul, ha egy kormány 2 (4) évig beismerten(!) nem csinál semmit, csak olyan "böszmeségbe" taszítja az országot, amit "addig elképzelni sem lehetett", és megtévesztéssel újra hatalomra kerül, akkor attól még mit várhatunk?

Ha én a munkahelyemen csak egy hétig nem csinálok semmit mit érdemlek?

Wolfskin 2006.09.19. 21:04:32

"Eddig bizonyítottan egyetlen ilyen eset ismert..." - mondjuk ez túlzás, mert helyi szinte sok túlkapás volt már (szavazócédula, sörsátor, száraztészta), de EGYETLEN POLITKUS SEM TETT BEISMERŐ VALOMÁST, HOGY BTK-BA ÜTKÖZŐ BŰNCSELEKMÉNYT KÖVETETT EL!!!

Tehát van egy bűncseekmény, van egy tettes, van egy beismerő vallomás és vannak egyéb bizonyítékok is. Ha jól gondolom ez is köztörvényes, nem csak a csoportos garázdaság.

Mit tenne most Colombo? Vagy Derrick?

One 2006.09.19. 21:48:40

Hát elég érdekes embernek tünsz,csukjuk be a Gyurcsányt de akkor aZ Orbánt,Pokornyit,Kövért,Rogánt stb mert ökis hazugságal jutottak hatalomra mikor kormányra kerültek.Itt nálunk azt kiabálták kié a kötél?Dezsöjé ö nálunk a polgármester akkor ezt a tömeget is lekellene csukni.De ki maradna szabad?

Wolfskin 2006.09.19. 22:03:04

Köszi, tényleg érdekes is vagyok ;)

Kicsit sarkítod a dolgot, mert akkor minden reklámot be kéne tiltani, mert azok is hazugok, meg a romantikus filmeket is, meg az időjárásjelentést. Nem beszélve az udvarlásról, ami kész átverés-show.

Én az előbb a BTK-ba ütköző cselekedetről beszéltem, amit elég kínosan egy beismerő vallomás is alátámaszt. A többit nem.

Igazából nem azt mondom, hogy le kell tartóztani, csak abból van elegem, hogy ebben az országban tényleg mindent el lehet intézni egy vállrándítással.

Ráadásul odáig torzítják az esemény beállítását, hogy az osztrák lapok arról cikkeznek, hogy a magyarok nem bírják elviselni, ha valaki igazat mond nekik.

Das ist doch peinlich!

Wolfskin 2006.09.19. 22:52:18

Ezt nem hiszem el!!! A Baló az m1-en megpróbálta megmagyarázni a Gyurcsány felvételt, hogy a sorok közt, meg a kontexusában igazából nem is azt jelenti, mint amit, hanem...
Elbizonytalanított. Azt hitem vannak fix pontok a világban. Akkor minden csak illúzió? Nem hihetek többet a szememnek, a fülemnek? Ha azt mondom "fekete", az attól még jelentheti a szivárvány összes színét? Nehéz lesz ezentúl beszélnünk, mert minden jelenthet mindent, meg az ellenkezőjét is.

No comment...

csebal 2006.09.20. 04:11:20

"A Btk. 211. § e) pontja értelmében a bűncselekményt követ el, aki az arra jogosultat a választásban, illetve a népszavazásban akadályozza, vagy erőszakkal, fenyegetéssel, megtévesztéssel, illetőleg anyagi juttatással befolyásolni törekszik."

Wolfskin, ha ezt te igy komolyan gondolod, hogy ennek a BTK paragrafusnak barmi jelentossege van, akkor sztem menj es jelentsd fel kb az osszes valaha valasztason szerepelt politikus, mert a valasztas ma magyarorszagon arrol szol, hogy fenyegetessel, megtevesztessel esetleg anyagi / egyeb juttatassal befolyasolni igyekeznek a nepet.

Mikor a Viki arrol predikal, hogy nem lesz csomag, az talan nem anyagi juttatas? Effektive azt igeri nekem, hogy ha ot valasztom, akkor jobban jovok majd ki anyagilag.

Ez a pelda epp akkorat csusztatott minthogy te alkalmazni probaltad a torvenyt a kifacsart magyar demokraciara.

Szerinted azert, mert a tobbiek kitartoan hazudtak, es nem faradtak bele egy ido utan, nem mondtak soha azt, hogy francba igen... hazudunk, mert csak igy megy.. akkor ok jobbak? lol.. ha lelovok valakit de nem latja senki, akkor biztos nem is vagyok gyilkos ugye. Ha latjak de nem ismerem be, akkor sem. Aha.. ja.

Sajnos Wolf, az osztrak lapoknak igaza van a maga nemeben.. Nem teljesen persze.. de valban peinlich, hogy az egyik legfobb vadpont a GYF ellen az nem a hazudozasa, hanem hogy be merte vallani, ugyismondhatnam.. felvallalta amit mondott, es nem tagadta le meg a letezeset is, vagy probalta masra kenni a dolgot.

Miert? Mert hazudni hazudott ezt tudtuk, hisz hazudik mind.. nem ez bosszantja a nepet, hanem hogy volt pofaja a kepunkbe mondani, hogy igen b+, hazudtam mert neked hulye megelhetesi szavazo magyarnak csak ez a megfelelo.. az igazsag pedig faj, a fajdalom meg indulatokat szul.

Ami pedig a Balo musorat illeti.. abba a beszedbe sokmindent bele lehet magyarazni.. foleg ha csak kiragad az ember reszleteket.

A kerdes az, megprobalsz-e a sorok kozott olvasni. Csak a szavakat nezed, vagy odafigyelsz a hanghordozasra, a szovegkornyezetre, a mondatszerkezetre...
A
Mindenkinek azt jelenti, amit szeretne hogy jelentsen.. Ez a beszed ennel azert egyertelmubb volt, de aki akarja az egy pozitiv jelet lat benne, aki akarja az meg tisztan negativat.. Az igazsag valszeg valahol a ketto kozott van. Ott, ahol senki nem nezi, mert mindenkit csak a sajat kis szelsosege erdekel.

Akinek hoboroghetnekje van, az csinalja. Aki rombol, azt fel kell sorakoztatni a duna partjan, es beleloni a dunaba. Aki pedig egy bekes orszagot akar, az hagyja, hogy csinalja a kormany a dolgat.. vagy sikerul nekik, vagy 4 ev mulva egy felkesz munka utan levaltjak oket (mert minden csomag buktahoz vezet), es a kovetkezo kormany hatasosan lerombolja a kezdodo felemelkedes alapjait.

Ez tortent a bokros csomag utan, es ez fog tortenni most is. Csodak nincsenek. Ebben az orszagban a politikus is megelhetesi.. nem erdekli az orszag erdeke, csak a sajat megelhetese. Ergo nem mer bevallalni olyan programot, amivel tudja nem valsztjak ujra. Ezert nem jutottunk semmire 16 even at.

Illetve ezert reszpekt a kormanynak... tuti buko helyzetbe hozzak magukat a kov valasztasokra a reformok miatt, megis megcsinaljak (remelhetoleg). Csak abban bizom, hogy nem lesz elfecserelt negy ev, hogy sikerul annyit vegezni alatta, hogy azt a kovetkezo kormany mar ne tudja lerombolni.. mert sajna megszorito kormany utan mindig populista kormany jon, az pedig nem epit, hanem feleli a tartalekokat, hogy a nepszeruseg nojon / maradjon.

Uhm.. ez hosszu morgas volt. sorry erte

Wolfskin 2006.09.20. 09:44:12

heló csebal!

Nagyon jól mondod, pontosan ez a veszélye, amit írsz, ahogy írsz, ahogy gondolkunk lassan! Kicsit sarkítva: álla gyilkos, kezében véres kés és ezt mondja a rendőröknek "Ugyan már, most megöltem az anyósomat, olyan nagy dolog az, annyi gyilkosság meg erőszak történik a világban naponta, meg ott vannak a betegségek is, nem beszélve az öregkorról, most mér pont ez az egy számít. Ráadásul gonosz is volt a mama!"

Persze nem is csak az, hogy kicsit hazudgáltunk, miközben azt mondtuk a Vikinek, hogy ugyanmá, legyé’ má úr, ne akarjá má igaztalan vádakkal nyerni, közben meg befelé kuncogott a kis butus országon. Szóval ezt a stílus, ez a hozzáállás, ez a mentalitás ez nem emberhez méltó. Egy földönkívüli nem beszél így az általa meghódított bolygóról. Nézzél csak meg egy-két scifit (na jó ez csak vicc volt!). Vagy hallgasd meg a beszédet! Abban mondjuk igaza volt a Balónak is, hogy a kontexusban sok minden el volt rejtve. Például, hogy ez az ember beteg. Bármit megtenne a hatalomért. Pillangóvá változna, ha kéne. Hol érdekli ezt olyan apróság, mint morál, vagy az ország sorsa? Van egy tökéletesen működű reklámstábja (kicsit szakmámba vág a reklám, le a kalappal, ahogy kommunikálnak!), azt is elhitetik velünk, hogy színesbőrűek vagyunk egy kis afrikai országban.
Én éltem 1989 előtt, félelmetesek a hasonlóságok!

A gazdaság az más kérdés. Abban igazat mondott, hogy négy évig semmit nem csináltak, illetve egy nagy böszmeséget, amit korában senki még csak elképzelni sem tudott volna senki. A legjobb esetben visszahozzák nullára a gazdaságot, ahol átvették. Hát ez az én szememben nem olyan nagy reszpekt.
Persze, hogy Orbán sem tudna innen csodát tenni, de ha egymás mellé tesszük a két miniszter négy évét, hogy ki milyen gazdaságot épített, hát nem is tudom. Persze ezt is lehet tényekkel cáfolni, hogy 5+5=7, meg hasonló "trükkök százai"-val, de tény, hogy részemről inkább bíznék benne.
Nem isteníteni akarom, dolgoztam az Orbán kormány idején az államapparátusnak, nem szerettem, azt gondoltam ennél rosszabb már nem is lehet. Nagyot tévedtem.

Gato 2006.09.20. 14:22:47

Wolfskin: ha már a Fidesz 4 évét, meg az utána következő MSZP 4 évét hasonlítgatod, azt azért ne felejtsd el, hogy politikushoz méltón és hazug módon mind a két oldal frankón eltapsolta, azt amit lehetett! A Bokros-féle csomagból lett bevétel, de annak (meg még többnek is) a seggére vertek az Orbánék ugyanúgy, mint utána a maradéknak a Medgyessyék. Az Orbán is politikai hazugságokat kántál (ő is ugyanúgy tudja, hogy amiket még mindig ígérget az szimpla kamu, csak eszköz a hatalom átvételhez!). Az Orbánék semmivel sem voltak jobbak, vagy őszintébbek az MSZP-nél. Az Orbántól eddig még csak azt lehetett hallani, hogy mindenről az MSZP tehet... na akkor legalább a másik oldalról kiderült, hogy bevállal a saját hibáiból valamit. Ettől még azonban a Fidesz nem hazudott kevesebbet... Vagy attól lesz valaki igazmondó, hogy azt hazudja, hogy ő soha sem hazudott?? Ha igen, akkor jó... akkor tényleg megérdemlik a magyarok, hogy szabad utat nyissanak az ellenzéknek a hatalom átvételéhez, hogy az is tovább vagy újra hazudhasson. A Viktor úgy is szeret minden megmagyarázni... ja és a legfontosabb ő persze "nem hazudik". Ha ebbe akar hinni a magyar nemzet, akkor tegye... az sem változtat sokat a dolgon.
Szerintem nem ártana felfogni azt, hogy a szenteket valószínüleg nem a politikusok között kell keresni...!

Wolfskin 2006.09.20. 17:05:19

Igaz, de előtte meg hazudott Kádár János, azelőtt meg Ferenc József, előtte Hári János. Ráadásul mindenki, még a szép nők is büdöset sz*rnak.
Igazából tényleg nincs már itt értelme semminek. Azt hiszem lassan, hogy igaza van az anarchistáknak, meg a iszlamistáknak. Fel kell itt perzselni mindent, olyan beteg már ez a társadalom. Talán a hamuból kiserkedne egy új értelmes élet.

Wolfskin 2006.09.20. 17:11:57

Ja, anyám is hazudott, ami a Télapót illeti!
süti beállítások módosítása